MediaMarkt btw actie voorjaar 2013 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 5 ... 32 Laatste
Acties:
  • 342.911 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous Copra
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-09 11:28
@thijssiee94, nee klopt het is idd niet een top deal, dat had ik ook al door. Maar ik vind het sowieso fijn als je voor dezelfde prijs, het liefst iets goedkoper natuurlijk, dezelfde monitor kan halen bij een gewone winkel in plaats van een webwinkel.

En €10 is toch weer €10. Zoals Hahn al zegt.

Maar nu even buiten de prijs om, is het een goede monitor? Of zal ik over een tijdje spijt hebben dat ik niet voor de Dell ben gegaan?

Edit: Ik ben ook niet van plan eerder uit bed te gaan ofzo, maar ik ben donderdag toch al vrij in verband met stakingen van docenten :D, en zoek al een tijdje een monitor. Ik verwacht ook niet dat de monitor binnen 2 / 3 uur is uitverkocht :S. Als ie wel is uitverkocht dan is het gewoon pech gehad volgende keer beter.

[ Voor 26% gewijzigd door Famous Copra op 24-01-2012 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:49
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 19:33:
[...]

Het is gewoon niet slecht, prima deal vind ik iets te overdreven. Het ligt ook aan de verhouding. Als je bijvoorbeeld op een bedrag van 50 euro 10 euro korting kan krijgen of op een bedrag van 200 euro zit daar een behoorlijk groot verschil in. Ik zou bijvoorbeeld voor dat tientje echt niet eerder mijn bed uit komen. :P
Als ik jou iets kan verkopen voor een prijs wat lager ligt dan bij wie dan ook, dan vind ik dat een prima deal. Het is misschien niet zo mooi als je zou willen/had gedacht, maar dat maakt het niet ineens een 'redelijke' of slechte deal.

En als het om een product gaat die je sowieso wel had willen kopen, dan kom je je bed wel uit voor dat tientje (want dan was je sowieso je bed wel uitgekomen). Wou je 'm niet, maar omdat er korting op is ineens wel, tja, dan ben je een echte hollander :+

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Famous Copra schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 19:34:
@thijssiee94, nee klopt het is idd niet een top deal, dat had ik ook al door. Maar ik vind het sowieso fijn als je voor dezelfde prijs, het liefst iets goedkoper natuurlijk, dezelfde monitor kan halen bij een gewone winkel in plaats van een webwinkel.

En €10 is toch weer €10. Zoals Hahn al zegt.

Maar nu even buiten de prijs om, is het een goede monitor? Of zal ik over een tijdje spijt hebben dat ik niet voor de Dell ben gegaan?
Het is een goede monitor. Ikzelf zou liever voor de Dell gaan (puur persoonlijk, zonder onderbouwing), maar aangezien die slecht leverbaar is zou ik als ik jou was lekker voor die Samsung gaan. Absoluut geen verkeerde keus. Ga je hem dan trouwens in een gewone winkel kopen? Daar kan de prijs namelijk wel wat verschillen. Opletten geblazen dus!
Hahn schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 19:35:
[...]

Als ik jou iets kan verkopen voor een prijs wat lager ligt dan bij wie dan ook, dan vind ik dat een prima deal. Het is misschien niet zo mooi als je zou willen/had gedacht, maar dat maakt het niet ineens een 'redelijke' of slechte deal.

En als het om een product gaat die je sowieso wel had willen kopen, dan kom je je bed wel uit voor dat tientje (want dan was je sowieso je bed wel uitgekomen). Wou je 'm niet, maar omdat er korting op is ineens wel, tja, dan ben je een echte hollander :+
Ik heb natuurlijk niet gezegd dat het een slechte of een redelijke deal is. Topdeal is het gewoon absoluut niet, maar extra korting is altijd mooi meegenomen. Alhoewel ik ook naar zo'n monitor op zoek ben ga ik voor dat tientje dus echt niet eerder me bed voor uit. :P

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2012 19:41 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous Copra
Allemaal erg bedankt voor jullie mening. Ik ga gewoon donderdag naar de MediaMarkt, dan begint de actie toch? Dan koop ik hem voor schooltijd en haal hem 's middags op, ik heb namelijk alleen een toets van 12:20 - 13:50....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 11:59

Royz

Kleurenblind!!

Crazyanz schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 17:11:
vandaag even kijkje genomen bij de mediamarkt om te kijken wat de prijzen nu zijn.

Canon 5DII was nu 1700 euro en de Fuji X100 1100 bij mm den haag.
bij welke MM was dit?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Famous Copra schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 19:38:
Allemaal erg bedankt voor jullie mening. Ik ga gewoon donderdag naar de MediaMarkt, dan begint de actie toch? Dan koop ik hem voor schooltijd en haal hem 's middags op, ik heb namelijk alleen een toets van 12:20 - 13:50....
Oké, geen dank. :) Je koopt hem dus in de fysieke winkel.... Let dan wel goed op de prijs, zoals eerder door mij gezegd kan de prijs anders zijn dan op internet. (hopelijk valt het nóg voordeliger voor je uit. ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous Copra
Ik hoop het ook :D

Ach ik had sowieso al een nieuwe monitor nodig (werk nu met een 15" 1024x768 scherm :S). Eerst was ik van plan hem tegelijk met me nieuwe computer te kopen, maar dat lukt niet voor Maart en ik wacht/spaar nu echt al 1 of 2 jaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwlb
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 14:23
Staat letterlijk in de post... mm den haag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klopping
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:28
Weet iemand hoe duur de camera Sony a65 bij mm arena is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
enzoronald schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 18:07:
Dat is jammer :
https://twitter.com/#!/me...status/161771986996039680

Maar blijkbaar dus wel bij verschillende filialen. Waarom dan weer niet bij de webshop ?? Zal wel met dat hele franchise te maken te hebben :)
Ben vandaag in de MediaMarkt Groningen geweest en daar krijg je de korting gewoon op de objectieven. Kon vandaag 2 lenzen (canon 50mm f1.8II & canon 55-250mm) kopen en mocht aanstaande donderdag langs komen om geld terug te vragen.
Heb 't voor de zekerheid aan 4 verschillende medewerkers (2 van de camera's, kassamedewerker en helpdesk/retouren medewerker) gevraagd en die bevestigden 't allemaal. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MixingMastersM
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:55

MixingMastersM

Ik heb ramen.....

Wat kostte die canon 50mm f1.8?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Die was in Mediamarkt Groningen € 109,- (€6,- duurder dan online)
De 55-250 was er voor € 249,- (€1,- goedkoper dan online)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Jwlb schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 21:10:
[...]

Whut?? dat ik daar overheen heb gelezen mijn excuus

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus de Mediamarkt krijgt die 16% van de fabrikanten terug per verkocht product of wat? Of is dat iets dat jullie vermoeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyna20
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 18:43
Weet iemand toevallig wat de prijs is van de Samsung UE40D5000 in Rotterdam Centrum of Beijerlandse laan? 2 jaar geleden had ik ook een tv gekocht met zo'n aktie en scheelde het 40 euro bij de verschillende vestigingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiantxtc
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-08 01:34
Quan Vu schreef op maandag 23 januari 2012 @ 19:43:
Ben nu bij mm. 550d 18-55 549e
600d 18-55 630e
Asus ux31 1149
Thnx voor de info, even ter informatie vorige week (tot zondag) was de 600D 18-55 in de aanbieding voor 577 en vanaf donderdag dus +- 530, een beter deal is er op dit moment nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quan Vu
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-09 12:41
Jwlb schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 21:10:
[...]

Ja, maar ben wel benieuwd of ze die 5D II ook daadwerkelijk op voorraad hebben en of die wel meedoet met de actie :p.
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 21:35:
Dus de Mediamarkt krijgt die 16% van de fabrikanten terug per verkocht product of wat? Of is dat iets dat jullie vermoeden.
Niemand die dat roept hoor, maar dat is toch niet waar de discussie over gaat?

Nieuw profiel. Oude nickname: ajacied88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-09 17:54
brrrt schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 21:24:
Die was in Mediamarkt Groningen € 109,- (€6,- duurder dan online)
De 55-250 was er voor € 249,- (€1,- goedkoper dan online)
Ik ga die 50mm f1. 8 donderdag ook even scoren denk ik! Kost ongeveer 92,50 na de btw actie. Goedkoper dan in de pricewatch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thijszor schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 18:15:
Klopt, er zal waarschijnlijk geen bijdrage vanuit de industrie worden geleverd op de lenzen, waarop de franchisenemer apart beslist of hij wel of niet zelf de volledige 16% korting wilt 'betalen' , denk dat veel mediamarkten de extra aankoop van een lens als goedmakertje willen om het verlies van de body/kit te minimaliseren, zelfde geld met het tasje / sd kaartje / etc etc. En andere vestigingen zijn dus bereid dat verlies te nemen, je zal dus wat vestigingen moeten bezoeken en mazzel hebben. Misschien is via de zoekfunctie hier uit te vogelen welke het vorig jaar wel deden? zal de kans daar wel het grootste zijn dat het dit jaar weer zo is..
@Quan Vu dit bericht bedoelde ik. Want sommige producten worden uitgesloten van de actie. Maar ik denk dat zijn bericht fout las, hij bedoeld natuurlijk dat de industrie waarschijnlijk bijdrage levert.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2012 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
Ook ik beweer niet dat ze 16% terug krijgen, zou een mooie boel zijn. Fabrikanten zijn ook niet gek? (ha-ha) ga maar uit van 50/50 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quan Vu
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 21:47:
[...]

Jawel dit bericht bedoelde ik. Want sommige producten worden uitgesloten van de actie.
Oh, niet gezien. Maar dan nog doet het er niet aan toe. Ik weet precies hoe het zit, maar vind dat dat de consumenten niks aan gaat. Wij als consumenten hebben dat soort informatie helemaal niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quan Vu schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 21:50:
[...]

Oh, niet gezien. Maar dan nog doet het er niet aan toe. Ik weet precies hoe het zit, maar vind dat dat de consumenten niks aan gaat. Wij als consumenten hebben dat soort informatie helemaal niet nodig.
Das waar, maar ik denk dat een webshop in pricewatch die normaal de goedkoopste is nu niet met prijs mee kan gaan.

Voor ons is het natuurlijk een goeie actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
[...]

+1 , actie is gewoon leuk. niet op alles zal je een fantastische prijs krijgen, maar op dingen als apple is de actie gewoon uniek. nooit krijg je dergelijke kortingen. Verder zal je rond de online of onder de online prijs zitten, volgens mij vooral met camera's doe je goeie zaken, ook op laptops / tv's zijn de mediamarkt prijzen vaak redelijk netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja vooral met deze actie. Voor € 612 een quad core notebook met een i7 processor die uit Q4 2011 komt en dan ook nog met een grote hardeschijf van 640gb en 8gb geheugen en een middle class GPU van Nvidia GeForce gt 540m met 1gb geheugen.

Het prijsverschil met de goedkoopste aanbieder in pricewatch is € 65.

In begin 2010 kocht ik voor ongeveer hetzelfde geld een Dell Studio met een i3 330m en maar 320gb hd en 4gb geheugen zat wel een ATI radeon hd 4570 bij, maar das ook maar entry level.

Dus je kunt je tijdens deze actie wel goeie deal scoren, ik weet dus al welke het gaat worden en die laat ik mooi thuis bezorgen, dat vind ik fijner, want retour Heerlen met de bus is duurder.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2012 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matt_E
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-08 10:48
Vandaag bij MM Rotterdam Centrum een Imac 21.5 gehaald (die van 1149 euro).

Toen ik bij de Apple afdeling vroeg hoe het zat met de voorraad en of ik vroeg moest komen aankomende donderdag werd mij verzekerd dat er voor de eerste dagen nog genoeg op voorraad zijn. Vervolgens bood de medewerker mij aan om hem nu al mee te nemen en dan later deze week het verschil te komen halen. Ik heb dit ook nog bij het aanmaken van de bon gevraagd of dit 100% zeker kon en mij werd verzekerd dat dit gewoon algemene voorwaarden zijn van de Media Markt. Voordat ik ging afrekenen voor de zekerheid nog ff gecheckt bij de infobalie en die mevrouw bevestigde dit.

Na het afrekenen vroeg ik bij de afhaalbalie aan die jongen die daar werkte, waar ik die terugbetaling kon regelen en die zei heel chagrijnig dat dit helemaal niet kon, "anders ging iedereen dat wel doen". Toen ik daarop in ging en zei dat dit door 2 medewerkers was bevestigd dat het wel kon, deed hij geen moeite om zijn standpunt te veranderen, want kopen vandaag is niet kopen tijdens de actie. Tijdens het wachten op de Imac kreeg ik er toch een vervelend gevoel over en bedacht me de doos voorlopig (tot ik het verschil heb) dicht te laten. Echter bij de uitgang bevestigde een 3e medewerker (de gastvrouw) dat ik gewoon terug kon komen bij de infobalie om het verschil te krijgen. Dat was voor mij uiteindelijk wel de bevestiging om die vervelende conversatie met die afhaalsukkel over me schouder heen te gooien en ik zit nu lekker te typen op mijn nieuwe (en eerste) IMac en ben ik toch tevreden!

Het was overigens helemaal niet druk, dus ik kan het, ondanks al het gedoe, iedereen aanraden. Met name voor degene die iets willen kopen wat nog maar schaars te krijgen is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:48
enzoronald schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 18:07:
Dat is jammer :
https://twitter.com/#!/me...status/161771986996039680

Maar blijkbaar dus wel bij verschillende filialen. Waarom dan weer niet bij de webshop ?? Zal wel met dat hele franchise te maken te hebben :)
Grappig, dat is mijn tweet. :D
brrrt schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 21:19:
[...]

Ben vandaag in de MediaMarkt Groningen geweest en daar krijg je de korting gewoon op de objectieven. Kon vandaag 2 lenzen (canon 50mm f1.8II & canon 55-250mm) kopen en mocht aanstaande donderdag langs komen om geld terug te vragen.
Heb 't voor de zekerheid aan 4 verschillende medewerkers (2 van de camera's, kassamedewerker en helpdesk/retouren medewerker) gevraagd en die bevestigden 't allemaal. :)
Ik ga ook maar even langs binnenkort (zie bovenstaande). ;)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:49
Matt_E schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 22:55:
Vandaag bij MM Rotterdam Centrum een Imac 21.5 gehaald (die van 1149 euro).

[knip]

Het was overigens helemaal niet druk, dus ik kan het, ondanks al het gedoe, iedereen aanraden. Met name voor degene die iets willen kopen wat nog maar schaars te krijgen is. :)
Werknemers van de afhaalbalie hebben niks te maken met geld, dus die zullen er ook niet alles vanaf weten :P

De doos helemaal dicht laten was verder een prima tactiek geweest trouwens, want ongeopende producten mag je binnen 14 dagen nog terugbrengen en dan kan je je geld terugkrijgen.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
LuPo schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 22:58:
[...]

Grappig, dat is mijn tweet. :D

[...]

Ik ga ook maar even langs binnenkort (zie bovenstaande). ;)
Tja, ze boden het daar zelfs aan (toen ik begon over het ophalen a.s. donderdag). Ik hoefde niet eens te refereren naar de BTW actie, zij begonnen erover toen ik zei twee objectieven te willen kopen. Daarnaast weer bevestigd door verschillende medewerkers, ideaal dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flauw dat ik het zeg, maar stel je voor die medewerkers krijgen vanavond een briefing dat ze geen geld terug mogen geven aan mensen die niet tijdens de BTW actie gekocht hebben? Wat dan? Ik had de namen van die personen op geschreven.

En eventueel op je kassebon laten schrijven dat je het prijs verschil tijdens de btw actie terug kan komen halen. Want hebben ze echt laagste prijs garantie als het uit hun eigen mm komt? Die prijs garantie is toch als concurrentie binnen bepaalde tijd een lagere prijs heeft?

Als je het in doos gelaten had dan wist zeker dat je het prijsverschil terug zou krijgen, want als ze nee zeggen, kun jij volgens hun voorwaarden de mac terug aan ze gegeven en hem dan weer kopen maar dan zonder btw 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Dyna20 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 21:42:
Weet iemand toevallig wat de prijs is van de Samsung UE40D5000 in Rotterdam Centrum of Beijerlandse laan? 2 jaar geleden had ik ook een tv gekocht met zo'n aktie en scheelde het 40 euro bij de verschillende vestigingen.
Laat je eerst maar eens goed voorlichten door een verkoper wat betreft de D5000 serie, heb zelf wat enge verhalen gehoord van mensen met storingen en dergelijke. Voor iets meer geld heb je een betere tv (sony KDL40EX521)

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:08

mrc4nl

Procrastinatie expert

Geen.idee of het al gemeld is maar mm groningen is de enige waar liebherr koelkasten meedoen aan de actie, aldus de verkoper.
Dyna20 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 21:42:
net gemaakt in grunn, ik neem aan dat in rdam dat niet veel anders zal zijn.kun je vergelijken :>
Afbeeldingslocatie: http://img834.imageshack.us/img834/1865/16135432.jpg

[ Voor 68% gewijzigd door mrc4nl op 24-01-2012 23:38 ]

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

mrc4nl schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 23:24:
Geen.idee of het al gemeld is maar mm groningen is de enige waar liebherr koelkasten meedoen aan de actie, aldus de verkoper.

[...]

net gemaakt in grunn, ik neem aan dat in rdam dat niet veel anders zal zijn.kun je vergelijken :>
[afbeelding]
Zoals ik al eerder zei .. Laat je duidelijk even informeren over dit toestel. De sony EX521 ligt er enorm dichtbij maar daar krijg je meer internetmogelijkheden voor terug. De D5000 is een 50Hz tv die hem met CMR techniek opschroeft naar 100Hz. De EX521 is vanuit zichzelf een 50Hz tv maar met internetmogelijkheden (wifi dongle krijg je gratis van Sony na registratie via internet) en de EX521 is beter in donkere kleuren dan de D5000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matt_E
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-08 10:48
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 23:14:
[...]

Flauw dat ik het zeg, maar stel je voor die medewerkers krijgen vanavond een briefing dat ze geen geld terug mogen geven aan mensen die niet tijdens de BTW actie gekocht hebben? Wat dan? Ik had de namen van die personen op geschreven.

En eventueel op je kassebon laten schrijven dat je het prijs verschil tijdens de btw actie terug kan komen halen. Want hebben ze echt laagste prijs garantie als het uit hun eigen mm komt? Die prijs garantie is toch als concurrentie binnen bepaalde tijd een lagere prijs heeft?

Als je het in doos gelaten had dan wist zeker dat je het prijsverschil terug zou krijgen, want als ze nee zeggen, kun jij volgens hun voorwaarden de mac terug aan ze gegeven en hem dan weer kopen maar dan zonder btw 8)7 .
Ja je hebt wel een punt, maar feit dat ik bij 3 werknemers, waaronder degene die mijn bon heeft opgemaakt, mij dit bevestigde, heb hen op hun woord geloofd. Ik heb wel zijn naam, staat op de factuur. Ook zag ik eenzelfde situatie via Twitter, dat ik er wel gerust onder was. Mss moet ik zelf de mm ook nog maar via Twitter benaderen om t zwart op wit te hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Let op

Apple Mac doet wel mee in de btw dagen, check even goed voor Ipad want deze doet vaak niet of niet volledig mee, toevallig hoorde ik vandaag dat MM arena Amsterdam wel mee doet met 10% ook de uitzonderingen als Bose zal ik altijd even extra checken, soms doen doe toch half of geheel mee.

Veel koop plezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Weet iemand zo of de MM in Arnhem lenzen voor dSLR's mee neemt met de actie? Die korting is dan wel leuk op de canon 50mm f/1.8 (weet iemand heel toevallig ook de prijs hiervan, in Arnhem?)... vooral omdat canon daar nog eens 15 euro retour op geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quan Vu
w4rguy schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 23:41:
[...]

Zoals ik al eerder zei .. Laat je duidelijk even informeren over dit toestel. De sony EX521 ligt er enorm dichtbij maar daar krijg je meer internetmogelijkheden voor terug. De D5000 is een 50Hz tv die hem met CMR techniek opschroeft naar 100Hz. De EX521 is vanuit zichzelf een 50Hz tv maar met internetmogelijkheden (wifi dongle krijg je gratis van Sony na registratie via internet) en de EX521 is beter in donkere kleuren dan de D5000.
Alle tv's zijn 50hz. Dat is nou eenmaal de frequentie van ons lichtnet. De term 100hz wordt gebruikt omdat deze door de 100hz techniek in de beeldbuis tv's helemaal ingeburgerd is en men voor de beeldverbeteringstechniek voor het gemak maar weer die term begon te gebruiken. Echter heeft 100hz van nu niks met 100hz van toen te maken.

Feit blijft dat de Samsung wel degelijk een processor heeft die tussenbeelden berekent en Sony niet. Voor het contrast en kleuren zou ik voor Sony kiezen, tho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matt_E schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 23:44:
[...]

Ja je hebt wel een punt, maar feit dat ik bij 3 werknemers, waaronder degene die mijn bon heeft opgemaakt, mij dit bevestigde, heb hen op hun woord geloofd. Ik heb wel zijn naam, staat op de factuur. Ook zag ik eenzelfde situatie via Twitter, dat ik er wel gerust onder was. Mss moet ik zelf de mm ook nog maar via Twitter benaderen om t zwart op wit te hebben...
Ja ik zou het ook voor waar aannemen hoor ;) Ik zelf heb gister mm Heerlen gebeld om vragen welke Asus K53 ze op voorraad hadden en dat was er maar een en een vergelijkbare kan ik online in webshop van ze bestellen.

Dus weet zelf niet of ik naar de winkel zou moeten, denk eerlijk gezegd niet dat de prijs in winkel anders zou zijn, want met btw eraf is de prijs is webshop al laag.

Maar als mensen de prijs van de ASUS K53SV-SX838V tegen komen in de mm bij voorkeur mm Heerlen dan hoor ik het hier graag.

Maar ik denk dat ik overmorgen in middag zelf ook wellicht ga kijken, maar echt nodig vind ik niet want kan ook vanuit thuis bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diedbase
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-09 17:18
Net bij mediamarkt Arena gekeken wat de prijzen nu zijn voor de volgende camera's:

Canon eos 550d 18-55 ISII: 549, na korting: 461
Eos 550d 18-135: 739, na korting: 621
Eos 550d body: 469, na korting: 394

600d 18-55 ISII: 609, na korting: 512
600d 18-135: 829, na korting: 697
600d body: 559, na korting: 470

Canon 50mm F1.8 lens: 99 na korting: 83 (en 15 retour van canon bij aankoop van een dslr)

Nikon D3100 (denk met kitlens maar weet niet zeker): 499, na korting: 419
D5100 body: 579, na korting: 487

Ik ga zelf waarschijnlijk voor de eos 600d 18-55 en de 50mm lens!

Edit: ik heb nog gevraagd of objectieven ook meedoen aan de actie, en dat is zo (iig in Amsterdam Arena).

[ Voor 8% gewijzigd door diedbase op 25-01-2012 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyna20
  • Laatst online: 10-09 18:43
mrc4nl schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 23:24:

[...]

[afbeelding]
Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samplex
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 09:53
Vriend van me ging vorige week kijken voor een Philips 42" LED televisie, prijs 949 euro. Vandaag wilde hij al deze kopen en de korting donderdag innen. Blijkt dat de MM Arena mooi de prijs van de tv had verhoogd naar 1149 euro! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:23
Doen games voor de Xbox ook mee of zijn deze uitgesloten ?

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 23:44:
Let op

Apple Mac doet wel mee in de btw dagen, check even goed voor Ipad want deze doet vaak niet of niet volledig mee, toevallig hoorde ik vandaag dat MM arena Amsterdam wel mee doet met 10% ook de uitzonderingen als Bose zal ik altijd even extra checken, soms doen doe toch half of geheel mee.

Veel koop plezier.
De eerste dag dat er korting wordt gegeven op een bose set, is op de dag dat pinksteren en pasen op 1 dag vallen. Vraag maar eens aan een verkoper in de winkel waarom het exact is, ik kan het je hier wel vertellen maar zit daar niet zo op te wachten. Als je het per DM wilt moet je me maar een berichtje sturen en leg ik het je uit.
Point taken. Het berekenen van tussenbeelden maakt je beeld alleen zachter, niet scherper. De speakers die in de EX521 zitten zijn naar mijn idee ook van betere kwaliteit (grotere klankkast). Maargoed... ik ga hier nu even geen verkoper uithangen, wil alleen dat er wat duidelijkheid is voor iedereen in dit topic:P

[ Voor 54% gewijzigd door w4rguy op 25-01-2012 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Misschien eens kijken bij R'dam centrum op woensdagavond https://twitter.com/#!/Me...status/161838774584737792

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Den Haag ook vanaf 18.00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Laatst online: 13:23
Dit kwam ik net op de site tegen:

http://www.mediamarkt.nl/.../btwactie2012,10101,.html

Deze actie is geldig op de productgroepen: TV & hifi, Blu-ray & DVD-spelers, navigatie & car-hifi, portable audio, telecom, computer, huishoudelijk, foto & video, witgoed en wellness.

Uitgezonderd van de BTW-actie zijn:

• Muziek, film en games:
- CD/DVD/Blu-ray-Discs
- Console Games & PC games
- Console Hardware
- Console accessoires
- Software

• Computer:
- Apple iPad
- Sony e-reader
- Accessoires & Software

• TV & Hifi:
- Sony: HX920 serie, HX820 serie, HX720 serie, NX720
serie, BDVL800, BDPS780, BDPS580, BDVE980,
BDVE780
- Panasonic: alle Neo Plasmamodellen en E30/DT30 serie
- Samsung: 7000-serie, 8000-serie en de 9000-serie
- Philips: 8000-serie en de 9000 serie
- Sharp: LC70LE835E
- Bose
- Sonos

• Witgoed:
- Alle Liebherr producten

• Telecom en navigatie:
- Alle Apple iPhones

• Portable:
- B&W
- Bose

• Accessoires:
- Alle accessoires

• Powerservice
- Alle diensten welke onder Powerservice vallen

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-09 20:00
[...]

Ach vorige keer met de Fotomania vertelde een medewerker me dat de fabrikanten de helft van de korting voor hun rekening nemen. Weet niet of dat altijd zo is, maar het lijkt me niet onlogisch.

Gisteren even bij MM Groningen langs geweest om te informeren naar de Canon 35/1.4, die is 1299 zonder korting (wordt 1091,60 dus). De 7D is er 1199 (wordt 1007,56).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

downloader91 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 00:49:
Doen games voor de Xbox ook mee of zijn deze uitgesloten ?
Staat al ergens in dit topic.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemorgen,

Weet iemand ook of volgende items op voorraad zijn bij de MM, lijkt me mooi om deze via de BTW actie aan te schaffen;
- Nikon D300s
- Tamron 17-50mm SP AF F/2.8xr (if) Nikon AF

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatlinernl
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 21:22
Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 07:18:
Goedemorgen,

Weet iemand ook of volgende items op voorraad zijn bij de MM, lijkt me mooi om deze via de BTW actie aan te schaffen;
- Nikon D300s

Alvast bedankt!
Ik kijk even in mijn glazen bol 8)7

Misschien handiger om gewoon bij een mediamarkt te informeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja hehe dat snap ik maar ik lees hier dat sommigen al bij de mm geweest zijn een eea hebben zien liggen, vandaar ook mijn vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mm is ook telefonisch bereikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:48
Azrael schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 01:44:
[...]

Ach vorige keer met de Fotomania vertelde een medewerker me dat de fabrikanten de helft van de korting voor hun rekening nemen. Weet niet of dat altijd zo is, maar het lijkt me niet onlogisch.

Gisteren even bij MM Groningen langs geweest om te informeren naar de Canon 35/1.4, die is 1299 zonder korting (wordt 1091,60 dus). De 7D is er 1199 (wordt 1007,56).
Kreeg die uitleg ook bij de Saturn toen ik mijn lens ging halen. Kan me ook niet voorstellen dat MM en Saturn dit volledige bedrag zelf betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk over een halfuur eens naar Mediamarkt Heerlen te gaan en prijzen van voornamelijk Asus notebooks checken. Wellicht dat iemand anders nog de prijs van iets in Mediamarkt Heerlen wil weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mini1986
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-01-2022
Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 08:33:
Denk over een halfuur eens naar Mediamarkt Heerlen te gaan en prijzen van voornamelijk Asus notebooks checken. Wellicht dat iemand anders nog de prijs van iets in Mediamarkt Heerlen wil weten?
Graaaaag :) De prijs en voorraad van de Canon Powershot SX40... En of deze ook vanavond om 18.00 uur begint met de actie? Hoor er steeds meer geruchten over... *misschien ook handig voor jezelf*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ik zou graag de prijs van een Sony MDR-ZX500 zien.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
Ik neem het zekere voor het onzekere. zojuist een transformer Prime gereserveerd bij BCC. dalijk ophalen en volgende week ofzo ff de laagste prijs garantie aanspreken.

*knip*

[ Voor 28% gewijzigd door Orion84 op 25-01-2012 10:40 ]

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

*knip* hier hebben we de TR voor uitgevonden :)

[ Voor 81% gewijzigd door Orion84 op 25-01-2012 10:41 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
*knip*

[ Voor 106% gewijzigd door Orion84 op 25-01-2012 10:42 ]

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:47

Vis

Hoe zit t eigenlijk met Logitech Harmony remotes?

gelden die wel of niet bij de btw actie?

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:47
Bornin schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 08:55:
Ik neem het zekere voor het onzekere. zojuist een transformer Prime gereserveerd bij BCC. dalijk ophalen en volgende week ofzo ff de laagste prijs garantie aanspreken.

*knip*
Enige valkuil is dat hij wel direct leverbaar moet zijn voor die prijs bij de Mediamarkt.

*knip*

[ Voor 23% gewijzigd door Orion84 op 25-01-2012 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Canon Powershot SX40 € 419
Sony MDR-ZX500 € 60

De prijzen in Heerlen, ik mocht er overigens geen foto's maken ha, heb er wel twee op mijn telefoon staan, had gevraagd of dat met de geen btw actie te doen had.

Ik mocht het wel opschrijven.
Wat betreft Asus K53 kun je beter in de webshop bestellen. De Asus K53SV-SX380v kost met btw € 779 en die in webshop heeft een nieuwere i7 met hogere clock snelheid en kost € 729 en nog betere specificaties ook. En de Asus K53SV-SX707V is € 799 met btw en verschil met de SX838V is dat die 2 vb GPU geheugen heeft.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2012 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mini1986
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-01-2022
Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 09:43:
Sony MDR-ZX500 € 60

De prijzen in Heerlen, ik mocht er overigens geen foto's maken ha, heb er wel twee op mijn telefoon staan, had gevraagd of dat met de geen btw actie te doen had.

Super! Dankjewel... Dus niet in prijs gestegen. Was er nog veel voorraad van of weet je het niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Iedere keer dat ik hier BCC lees lopen de kriebels over mijn rug .. maar dat zal aan mij liggen. In de stad waar ik werk zit ook een BCC maar sommige klanten die bij mij langskoen voor een TV hebben bij de BCC informatie gekregen waarvan ik mij achter mijn oor krab zo van .. "dat is niet waar..."

Of prijsgarantie waar ze enorm op zeiken bij de BCC. Bij ons is het zo: Winkel binnen straal van 20km, op voorraad, dealer (geen rare webshop dingetjes als plasma discount, plasma discounter gaan we wel in mee).

Nja ik hoor dus meerdere mensen met vragen over de BTW voor vanavond, ik zal even proberen wat duidelijkheid te scheppen.
Iedere werknemer (in ons filiaal) kreeg per brief een bon. Omdat de werknemers veel moeten werken tijdens de BTW mogen wij onze producten op woensdagavond ophalen voor de actieprijs, daarbij in rekening gehouden dat bij voorraadtekort de klant altijd voordeel heeft (werknemer dus niet) en dat er geen reserveringen plaatsvinden voor ons. Daarnaast kregen wij 1 extra brief waarmee je iemand anders ook de gelegenheid kon geven om eerder van de korting te genieten. Dit noemt de MediaMarkt de V.I.P. Koopavond

Veel filialen zetten het blijkbaar om dat je nu ook van de actie mag genieten als je de twitter volgt. Ik weet nog niet hoe zij dit willen gaan controleren, maar dat zie ik vanavond wel als ik ga werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee dat weet ik niet, maar er was nogal een gespannen sfeer, ik was foto's maken en dat mocht niet, maar heb in verleden vaker foto's daar gemaakt, ik denk dat voor zo'n actie extra gevoelig voor ze is.

In iedere geval ik bestel gewoon in webshop, dan krijg ik meer voor me geld, die modellen bij MM Heerlen waren sommige zonder USB 3.0 en oude modellen vrij duur nog, in webshop kan ik nieuwere model krijgen voor minder geld.

Oh in Heerlen beginnen ze ookal vanaf 18:00 vandaag met de BTW actie, hij zij me ook ik kon nu kopen en daarna geld terug halen, maar zit je dan met bijna € 120 in de beurs die ik niet bij de ASN Bank op me rekening kan storten ( ook iets om rekening mee te houden tegenwoordig ).

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2012 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assasinbats
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:59
Vis schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 09:10:
Hoe zit t eigenlijk met Logitech Harmony remotes?

gelden die wel of niet bij de btw actie?
Accessoires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jas99
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-09 08:15
Of te Prime Grey 32 GB incl dock er op voorraad is.

Weet iemand bij welke MM in de buurt van Utrecht deze op voorraad is? De MM bij het station heeft 'm in ieder geval niet op voorraad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reksie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 10:58
w4rguy schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 10:08:
Nja ik hoor dus meerdere mensen met vragen over de BTW voor vanavond, ik zal even proberen wat duidelijkheid te scheppen.
Iedere werknemer (in ons filiaal) kreeg per brief een bon. Omdat de werknemers veel moeten werken tijdens de BTW mogen wij onze producten op woensdagavond ophalen voor de actieprijs, daarbij in rekening gehouden dat bij voorraadtekort de klant altijd voordeel heeft (werknemer dus niet) en dat er geen reserveringen plaatsvinden voor ons. Daarnaast kregen wij 1 extra brief waarmee je iemand anders ook de gelegenheid kon geven om eerder van de korting te genieten. Dit noemt de MediaMarkt de V.I.P. Koopavond

Veel filialen zetten het blijkbaar om dat je nu ook van de actie mag genieten als je de twitter volgt. Ik weet nog niet hoe zij dit willen gaan controleren, maar dat zie ik vanavond wel als ik ga werken.
Hmm strange, inderdaad op Twitter zie ik MM Alexandrium, Zwolle en Zoetermeer oproepen dat volgers vanavond ook al na 18.00 uur langs kunnen komen.

Ik heb dit telefonisch nagevraagd bij MM Eindhoven en daar kreeg ik beetje raar antwoord "Ja alleen voor relaties". "Maar het feit dat u van deze actie afweet zegt al genoeg".

Vraag me verder ook af hoe ze dit gaan checken. (Maar van mij mogen ze op me telefoon kijken, ik volg sinds dinsdag mediamarkt Eindhoven ;) )

Zal het wel zien vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jas99
Reksie schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 10:19:
[...]
Hmm strange, inderdaad op Twitter zie ik MM Alexandrium, Zwolle en Zoetermeer oproepen dat volgers vanavond ook al na 18.00 uur langs kunnen komen.
Waar zie je dat? Ik kan 'm niet zo 1 2 3 vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Jas99 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 10:23:
[...]

check de twitteraccounts maar eens, daar kondigen ze het aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reksie
Jas99 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 10:23:
[...]

MediamarktZMMediamarkt

Bent u een #Mediamarktzm volger? Dan kun je vanaf woensdagavond 18.00uur al gebruik maken van de #btwactie!

MMAlexandriumMedia Markt

Dus volg jij @MMAlexandrium? Dan kun je woensdag 25-01 van 18:00-22:00u al profiteren van onze #BTWactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jas99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assasinbats
Ik denk dat dat per vestiging scheelt. De ene vestiging zal het dus alleen voor relaties doen en de ander voor alle twittervolgers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 00:18
assasinbats schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 10:28:
Ik denk dat dat per vestiging scheelt. De ene vestiging zal het dus alleen voor relaties doen en de ander voor alle twittervolgers.
Toch opmerkelijk aangezien er tig filialen wel een account hebben, maar hier al maanden niets mee hebben gedaan.

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assasinbats
Jorco schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 10:29:
[...]

Toch opmerkelijk aangezien er tig filialen wel een account hebben, maar hier al maanden niets mee hebben gedaan.
Hoezo? Het is aan de vestiging zelf wat ze met dat account doen. Het is een decentrale onderneming.

Dat geeft je dus ook de vrijheid om naar een vestiging te gaan doe er wel aan meedoet ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxkranendijk
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 21:37
Even nog een praktische vraag voor de acties vanaf 18.00:

Zijn er (veel) mensen die vanaf 17.00 hun product vast gaan vasthouden en dan vanaf 18.00 gaan afrekenen of valt het nog mee?

Kortom, moet ik de BTW actie vergelijken met de 3 dwaze dagen van de Bijenkorf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
  • Laatst online: 22:56
Er is voor miljoenen aan voorraad ingeslagen. Ik heb vorig jaar Eindhoven meegemaakt en daar was op vrijdag eigenlijk bijna alles nog wel op voorraad. Alleen enkele hele populaire producten waren uitverkocht. De zaterdag wordt het al wat lastiger en de zondag is echt kliekjesdag (Nog steeds veel op voorraad, maar de populaire dingen zijn dan weg).

Kortom het ligt aan de schaarste, sommige toestellen zijn nauwelijks te krijgen, die zijn dus uitverkocht, maar over het algemeen is de voorraad zeker goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jas99 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 10:19:
[...]

Of te Prime Grey 32 GB incl dock er op voorraad is.

Weet iemand bij welke MM in de buurt van Utrecht deze op voorraad is? De MM bij het station heeft 'm in ieder geval niet op voorraad...
Sorry ben weer thuis, in de MM lang rond hangen vind ik nooit zo fijn dus heb die K53 gecheckt, welke als je een goedkope wilt scoren en niet erg vind dat ie Intel hd 300 hebt je beter online kan bestellen.

http://www.mediamarkt.nl/...,10259,241018,229881.html

Wat meeste was in € 500 en allemaal van die AMD dingen en voor een goeie deal met veel.specs en vrij nieuwe i7 hoef je ook niet naar Heerlen voor, want in de webshop van mediamarkt krijg je het goedkoper.

Overigens Mediamarkt Heerlen heeft wel ideale locatie, de ontvangst van mobiele netwerken is echt triest, dat maakt het even snel online vergelijken best moeilijk, ik had weer fatsoenlijk bereik toen ik uit de Mediamarkt a

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2012 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasBeer
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-01 09:37
Iemand enig idee of er een Media Markt is die de Nikon D7000 icm de 18-105 nog op voorraad heeft. Arena in ieder geval niet is mij gemeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ktart
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-07-2023
Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 10:12:
Nee dat weet ik niet, maar er was nogal een gespannen sfeer, ik was foto's maken en dat mocht niet, maar heb in verleden vaker foto's daar gemaakt, ik denk dat voor zo'n actie extra gevoelig voor ze is.

In iedere geval ik bestel gewoon in webshop, dan krijg ik meer voor me geld, die modellen bij MM Heerlen waren sommige zonder USB 3.0 en oude modellen vrij duur nog, in webshop kan ik nieuwere model krijgen voor minder geld.

Oh in Heerlen beginnen ze ookal vanaf 18:00 vandaag met de BTW actie, hij zij me ook ik kon nu kopen en daarna geld terug halen, maar zit je dan met bijna € 120 in de beurs die ik niet bij de ASN Bank op me rekening kan storten ( ook iets om rekening mee te houden tegenwoordig ).
@DonnieYen: Je was toch geinteresseerd in de Asus K53SV-SX838V? Heb je 'm ook daadwerkelijk in de winkel zien staan? (ben namelijk ook daarin geinteresseerd).

Ik heb net gebeld naar MediaMarkten hier in de buurt en daar verkopen ze 'm gewoon niet. Ik kan 'm dus alleen via de website bestellen. De BCC heeft 'm overigens ook niet, dus daarheen gaan heeft ook weinig zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee of je bij de aanschaf van een iMac de BTW korting ook nog kan combineren met studentenkorting? (klinkt natuurlijk te mooi om waar te zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ktart schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 10:52:
[...]

@DonnieYen: Je was toch geinteresseerd in de Asus K53SV-SX838V? Heb je 'm ook daadwerkelijk in de winkel zien staan? (ben namelijk ook daarin geinteresseerd).

Ik heb net gebeld naar MediaMarkten hier in de buurt en daar verkopen ze 'm gewoon niet. Ik kan 'm dus alleen via de website bestellen. De BCC heeft 'm overigens ook niet, dus daarheen gaan heeft ook weinig zin.
Nee die staat er niet, vandaar dat ik al zeg dat we beste online kunnen bestellen. Als je even terug lees zie je dat ik 2 i7 modellen heb zien staan en hier gepost heb en die waren beide duurder en een daar van had nog mindere specs ook, oudere i7 CPU enzo, minder geheugen, minder hd.

Dus je hoeft je bed niet uit te komen en lijkt me niet dat ze op webshop snel uitverkocht zijn, want ik kan pas bestellen zodra morgen mijn salaris binnen is.
Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 09:43:
Sony MDR-ZX500 € 60

Wat betreft Asus K53 kun je beter in de webshop bestellen. De Asus K53SV-SX380v kost met btw € 779 en die in webshop heeft een nieuwere i7 met hogere clock snelheid en kost € 729 en nog betere specificaties ook. En de Asus K53SV-SX707V is € 799 met btw en verschil met de SX838V is dat die 2 vb GPU geheugen heeft.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2012 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesnam
  • Laatst online: 11-09 14:21
Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 10:55:
Iemand enig idee of je bij de aanschaf van een iMac de BTW korting ook nog kan combineren met studentenkorting? (klinkt natuurlijk te mooi om waar te zijn)
Nee, dat kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De BCC in Beek heeft er nog wel een paar ASUS K53SV-SX838V kreeg ik via Twitter te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:47
Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 10:55:
Je krijgt uberhaupt geen korting op je iMac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fastclaimer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-09 10:00
Ik zat erover na te denken om een game toetsenbord en muis te halen, ben alleen bang dat deze onder accessoires horen. Dan misschien maar even kijken voor een leuke laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ktart
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-07-2023
Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 10:56:
[...]

Nee die staat er niet, vandaar dat ik al zeg dat we beste online kunnen bestellen. Als je even terug lees zie je dat ik 2 i7 modellen heb zien staan en hier gepost heb en die waren beide duurder en een daar van had nog mindere specs ook, oudere i7 CPU enzo, minder geheugen, minder hd.

Dus je hoeft je bed niet uit te komen en lijkt me niet dat ze op webshop snel uitverkocht zijn, want ik kan pas bestellen zodra morgen mijn salaris binnen is.

[...]
Ah, die reactie had ik even gemist in dit topic. In dat geval wordt het dan waarschijnlijk toch de webshop. Ik had 'm liever even zelf opgehaald, dan had ik 'm meteen. Maar goed als op de website een nieuwere en goedkopere versie staat, dan is het natuurlijk een eenvoudige keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:07
Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 07:18:
Goedemorgen,

- Nikon D300s

Alvast bedankt!
lenzen doen niet mee in de actie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roog1317
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:59
418O2 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 11:33:
[...]

Je krijgt uberhaupt geen korting op je iMac.
Je krijgt WEL korting op iMac en Macbook en GEEN korting op iPad en iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ktart schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 11:38:
[...]

Ah, die reactie had ik even gemist in dit topic. In dat geval wordt het dan waarschijnlijk toch de webshop. Ik had 'm liever even zelf opgehaald, dan had ik 'm meteen. Maar goed als op de website een nieuwere en goedkopere versie staat, dan is het natuurlijk een eenvoudige keuze.
Bij de BCC is hij 699 min de BTW € 587,16 maja retour met trein naar beek vanaf heerlen is € 10, dus van verschil blijf dan direct minder over.

En ook zouden ze maar nog enkele stuks hebben en zie niet 1,2,3 hoe ik BCC beek kan bellen. Zo te zien hanteren ze daar een 0900 nummer, dus zo kom je niet direct met de vestiging in contact en naar beek fiets ik niet even.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2012 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reksie
Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 11:42:
[...]

Bij de BCC is hij 699 min de BTW € 587,16 maja retour met trein naar beek vanaf heerlen is € 10, dus van verschil blijf dan direct minder over.

En ook zouden ze maar nog enkele stuks hebben en zie niet 1,2,3 hoe ik BCC beek kan bellen.
Gewoon standaard nummer van BCC bellen, die kunnen checken of Beek al dan niet iets op voorraad heeft.

Zo hebben wij dat gisteren ook gedaan om te vragen of zij mee gingen met de prijs van MM, maar aangezien ons product niet op voorraad was gaan we nu dus nog naar de MM ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous Copra
Mijn MEDIAMARKT heeft alleen de s24a300bl, watis het verschil tussen die en de S24a350h? De bl is wel 30€ goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reksie schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 11:48:
[...]

Gewoon standaard nummer van BCC bellen, die kunnen checken of Beek al dan niet iets op voorraad heeft.

Zo hebben wij dat gisteren ook gedaan om te vragen of zij mee gingen met de prijs van MM, maar aangezien ons product niet op voorraad was gaan we nu dus nog naar de MM ;)
Dat is een 0900 nummer, via Twitter heb ik al te horen gekregen dat ze er op voorraad hebben, maar dat geeft me geen garantie voor morgen, want zouden ze dan weg zijn dan ben ik uiteindelijk duurder uit want ik moest naar beek.

Even voor gemak, zou ik met fiets naar station gaan en hebben ze die notebook morgen nog bij BCC beek dan zou het me € 597 kosten met trein kosten erbij, als je dan nagaat dat zo'n notebook mee nemen op een fiets onveilig is en eigenlijk beter bus zou kunnen nemen dan kom je op € 603 uit.

Ze gaan contact met me opnemen als ik ze privé gegevens geef.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2012 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Laatst online: 22:26
Famous Copra schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 11:49:
Mijn MEDIAMARKT heeft alleen de s24a300bl, watis het verschil tussen die en de S24a350h? De bl is wel 30€ goedkoper.
Mijn herinnering zegt dat dat de 300 in ieder geval niet kantelbaar is, maar pin me er niet op vast

Ook dacht ik dat het 24" vs 23,6" was

Maar dat soort informatie kan je vast wel in de pricewatch of op de Samsung site vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:48
Lekker die twitter actie. Heb vanavond eigenlijk geen tijd om die camera op te halen. -_-
Vind dat dan wel weer erg knullig gedaan. Betekend dat ik dus iets moet zien te regelen omdat ik anders alsnog mijn camera niet kan kopen morgenochtend.

/edit:

Telefonisch bevestigd dat het ook echt zo is.

[ Voor 10% gewijzigd door Arunia op 25-01-2012 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QErikNL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-09 15:54
Weet iemand of de Media Markt de D7000 op voorraad heeft gekregen (overstromingen Thailand)? Ex btw kostte hij laatst met 18-200105 bij de Arena wel erg veel, volgens mij E 1200,- +. Dat zou inderdaat betekenen dat het weinig voordeel zou geven t.o.v. de prijzen voor de overstromingen, maar wel de moeite waard omdat hij bij de webshops met voorraad nog steeds erg duur is. Even kijken.. 1200 x 100 = 120000 / 119 = E 1008,40.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter03
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-08-2024
Bornin schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 08:55:

[mbr]*knip*[/mbr]
Heb je de 32 GB of de 64 GB genomen? De webshop van MM geeft namelijk alleen de versie zonder dock aan. Het zou kunnen dat er in de vestigingen van MM wel gewoon beide versies aanwezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat ik ook gewoon bij de BCC kan kopen, maar dan online en dat ze het naar mij verzenden. Want prijs bij BCC is toch € 20 lager.

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2012 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter03
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-08-2024
Hmh, de Prime is van de lijst gehaald van de MM webshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit er ook over na te denken om "die" nieuwe ASUS notebook te kopen.. maarja.. moet ik eerst maar eens even mijn financiën op een rijtje zetten. :P Geen idee of MM Alkmaar dezelfde als op de webshop heeft en dan nog goedkoper of juist duurder is. Hmm....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke nieuwe? Die ik ook wil of een ultrabook van Asus?
Pagina: 1 ... 5 ... 32 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen BTW betekent een voordeel van 17,36% en niet 21% korting. Check even deze BTW calculator. Discussie over het kortingspercentage mag geheel achterwege blijven (dus ook reacties op iemand die weer eens melding maakt dat het 21% korting zou zijn). Bvd!

Datzelfde geldt ook voor ander off-topic geneuzel en geklaag over het prijsniveau en andere irrelevante zaken.

Lees ook even de volgende FAQ en voorwaarden door.

Update
Mensen, mag de discussie over reclame achterwege blijven. De discussie over 21% korting en welke producten onder accessoires vallen is nu wel genoeg gevoerd. In het kort genomen moet je er gewoon vanuit gaan dat alleen de hardware producten meedoen, waarbij uitzonderingen gelden voor flitsers en objectieven (voor fotocamera's) en toetsenborden, muizen en externe HDDs (computer afdeling). *

* bovenstaande op basis van eerdere ervaringen

We blijven niet waarschuwen, vanaf nu gaan we bannen.