MediaMarkt btw actie voorjaar 2013 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 4 ... 32 Laatste
Acties:
  • 342.909 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w4rguy schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 10:22:
[...]
Ik zou iedereen willen adviseren om toch even langs een winkel te gaan om te kijken wat er precies mogelijk is. Als je een model op de webshop goedkoper vindt dan in de winkel, print de pagina uit en laat het zien. Dat is wat sneller voor de verkopers dan dat zij het zelf op moeten zoeken. Over de prijs van de webshop wordt ook gewoon nog de BTW korting verrekend (lijkt mij, heb het nog niet nagevraagd).

Ik ben benieuwd hoe het gaat worden, verwachting: ernstig druk!
En als je al gebeld heb en ze je de prijs al verteld hebben? Waarom dan nog naar die Mediamarkt? Vooralcals vrijwel zelfde model van zelfde merk en serie goedkoper is in de webshop.

Ik heb voorheen tijdens die camera actie besteld en ik was online toch goedkoper uit, want ik had voor afhalen gekozen en kon ik nog even de prijs vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w4rguy schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 10:28:
[...]

Voor de zekerheid: ga naar de winkel en vraag een verkoper. In de winkel kunnen ze je precies vertellen wat er wel en niet thuis hoort. Ik werk zelf op een TV afdeling en ik heb geen idee wat er exact aan modellen is uitgesloten op de computer afdeling bijvoorbeeld. Als je dat ook nog moet onthouden wordt het een studie naast mijn bestaande studie (en voor veel andere verkopers).

Zoals ik al eerder zei, SOMS wordt er iets afgeweken van de voorwaarden. Ik weet niet of dat hier ook gebeurt. Je kunt altijd naar de winkel lopen en dan weet je precies hoe het in elkaar zit. Je kunt er altijd voor kiezen om het dan niet aan te schaffen. Soms moet je wel iets doen voor 16% korting. Kortingen zoals deze worden in reguliere weken (mijn ervaring) vrijwel nooit gegeven.
Bovendien roept elke winkel dapper dat ze meegaan terwijl ze daar de voorraad niet voor hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 10:29:
[...]

En als je al gebeld heb en ze je de prijs al verteld hebben? Waarom dan nog naar die Mediamarkt? Vooralcals vrijwel zelfde model van zelfde merk en serie goedkoper is in de webshop.

Ik heb voorheen tijdens die camera actie besteld en ik was online toch goedkoper uit, want ik had voor afhalen gekozen en kon ik nog even de prijs vergelijken.
Dat kan kan ook precies andersom het geval zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Peter_Aragorn schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 10:21:
[...]

Moet je dan binnen de actieperiode terugkomen lijkt me?!
Ja, tijdens de actie inderdaad!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja inderdaad, mijn smartphone is momenteel toch mijn enige werkende computer dus opzich zou ik wel in middag ( of wanneer me salaris erop staat, komt toevallig dezelfde dag als de actie start ) langs kunnen gaan en kijken wat ze hebben, is het in webshop goedkoper dan kan ik daar bestellen immers.

Maar mag er eigenlijk ook wel vanuit gaan dat informatie van de telefoniste correct is, want die zij ze hadden maar 1 k53 op voorraad of zal dat tijdens die actie plots anders zijn? Vorige keer heb ik toen bijna elke dag de prijs telefonisch gecheckt bij deze actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:48
Het zou kunnen dat ze nog voorraad in die periode binnen krijgen.
Anders zou je kunnen bestellen. Iig in R'dam Centrum was dat geen probleem voor de actie prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gratis tip voor de foto liefhebber: bij mediamarkt arena doen alle lenzen en duurdere slr ook mee
Dus 7D & 5D uit voorraad leverbaar ook met 24-70 en 24-105

Nikon D3100 ook ruim in vrd in de winkel te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mini1986
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-01-2022
Arunia schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 10:40:
Anders zou je kunnen bestellen. Iig in R'dam Centrum was dat geen probleem voor de actie prijs.
Helaas gaat deze mop niet overal op. De camera die ik graag wil is bijna nergens op voorraad, behalve Heerlen. Roermond heb ik gebeld en kan geen reserveringen doen tegen de actieprijzen.

Sony e-readers doen inderdaad niet mee, net bevestigd gekregen van de telefoniste van de MM. Eens kijken of ze evengoed aan de prijs willen doen... Zal wel niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mini1986 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 10:43:
[...]

Helaas gaat deze mop niet overal op. De camera die ik graag wil is bijna nergens op voorraad, behalve Heerlen. Roermond heb ik gebeld en kan geen reserveringen doen tegen de actieprijzen.

Sony e-readers doen inderdaad niet mee, net bevestigd gekregen van de telefoniste van de MM. Eens kijken of ze evengoed aan de prijs willen doen... Zal wel niet :(
Eos 1100 18-55 is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
mini1986 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 10:43:
[...]

Ik doelde ook op bestellen in de winkel wanneer de camera niet beschikbaar is.

Voor mij zal het ook wel voor de deur wachten zijn om 8 uur 's ochtends. De 7D is al niet super duur als je een hogere camera wilt hebben, maar op zo'n moment gaat het toch hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
DennusB schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 10:34:
[...]

Ja, tijdens de actie inderdaad!
Prima! Canon 7d of 5dMii halen dan :)

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arunia schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 10:50:
[...]

Voor mij zal het ook wel voor de deur wachten zijn om 8 uur 's ochtends. De 7D is al niet super duur als je een hogere camera wilt hebben, maar op zo'n moment gaat het toch hard.
Eh JA! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mini1986
Canon Powershot SX40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mini1986
Arunia schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 10:50:
[...]

Ja bedoel ook donderdag naar de winkel gaan en dan bestellen omdat hij niet op voorraad is. Daar deden ze niet aan werd me verteld... Aldus Mediamarkt Roermond he ;)

Heb MM Heerlen gisteren gemaild hoelaat ze open zijn donderdag... Eerst gebeld maar na ruim 10 minuten in de wacht te hebben gehangen vond ik het wel prima. Dus wacht nog op een antwoord...

[ Voor 14% gewijzigd door mini1986 op 24-01-2012 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mini1986 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 11:01:
[...]
Sx 40 is idd een uitdaging

Canon Powershot SX40
VeeGee schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 10:22:
[...]

Als je nou even een paar posts boven je leest, zie je dat accessoires uitgesloten zijn van deze actie. Daaronder begrepen dus ook hoofdtelefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mini1986 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 11:02:
[...]

Ja bedoel ook donderdag naar de winkel gaan en dan bestellen omdat hij niet op voorraad is. Daar deden ze niet aan werd me verteld... Aldus Mediamarkt Roermond he ;)

Heb MM Heerlen gisteren gemaild hoelaat ze open zijn donderdag... Eerst gebeld maar na ruim 10 minuten in de wacht te hebben gehangen vond ik het wel prima. Dus wacht nog op een antwoord...
Waarschijnlijk tot 22:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mini1986
Ja maar vanaf hoelaat... Op site staat vanaf 09.30 maar sommige vestigingen gaan eerder open ivm actie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mini1986 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 11:09:
[...]

Ja maar vanaf hoelaat... Op site staat vanaf 09.30 maar sommige vestigingen gaan eerder open ivm actie
8 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mini1986
Weet je dit zeker? Of denk je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arunia schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 10:40:
Als in webshop goedkoper is kun je het thuis laten bezorgen, volgens mij is parkeren duurder dan die € 1,90 dus als ik ga kijken in Mediamarkt dan ga ik met de fiets, alleen altijd lastig terug fietsen want zo'n notebook in verpakking past niet in een rugzak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mini1986 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 11:10:
[...]

Weet je dit zeker? Of denk je dat?
Cker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Milkman
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 20:42

The Milkman

█████░░░░░ 50%

Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 11:11:
[...]

Als in webshop goedkoper is kun je het thuis laten bezorgen, volgens mij is parkeren duurder dan die € 1,90 dus als ik ga kijken in Mediamarkt dan ga ik met de fiets, alleen altijd lastig terug fietsen want zo'n notebook in verpakking past niet in een rugzak.
Maar wel in een mooie "Ik ben toch niet gek" tas :)

𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gsus86
  • Laatst online: 12-09 19:38
Quote van mediamarkt arena twitter account:

#Volg jij @mediamarktarena ? Dan kan jij a.s. woensdagavond vanaf 18:00 uur al profiteren van de #BTW actie in de winkel! #VIP #RT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond een Macbook Air gehaald (er waren slecht 3 op voorraad). Nagenoeg geen kip in de zaak, rustig de tijd gehad om e.e.a. goed te bekijken/bespreken.
Donderdag terug met de bon voor de 200 Euro korting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mini1986
Gsus86 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 11:38:
Quote van mediamarkt arena twitter account:

#Volg jij @mediamarktarena ? Dan kan jij a.s. woensdagavond vanaf 18:00 uur al profiteren van de #BTW actie in de winkel! #VIP #RT
Dit is Amsterdam alleen? Of om welk filliaal gaat dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Vind ik opzich ook wel een goed plan, maar ben bang dat 'dat product is uitgesloten'
Koop ik vandaag een losse telefoon en hoor ik donderdag 'ja die telt niet'

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gsus86
  • Laatst online: 12-09 19:38
Er staat Arena, dus Amsterdam Arena.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mini1986
CLB schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 11:44:
Vind ik opzich ook wel een goed plan, maar ben bang dat 'dat product is uitgesloten'
Koop ik vandaag een losse telefoon en hoor ik donderdag 'ja die telt niet'
Dan laat je de doos dicht, kun je hem altijd nog gewoon retourneren. Ben je wel zeker dat je het product iig hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Nou, de 7D scheelt 9 nog iets in totaal als ik hem in Alexander haal. Ook zij zijn trouwens om 8 uur open. Just so you know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mini1986 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 11:48:
[...]

Dan laat je de doos dicht, kun je hem altijd nog gewoon retourneren. Ben je wel zeker dat je het product iig hebt...
Inderdaad doos dicht laten, anders heb je geen middel bij de hand als ze je alleen een tegoed bon willen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

mini1986 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 11:48:
Dan laat je de doos dicht, kun je hem altijd nog gewoon retourneren.
Ben je wel zeker dat je het product iig hebt...
Daar heb je uiteraard gelijk in :) Zometeen maar is naar de MM Rijswijk :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxkranendijk
  • Laatst online: 11-09 21:37
[b][message=37556307,noline]
Nikon D3100 ook ruim in vrd in de winkel te zien
Wat is de prijs van de Nikon D3100 bij Adam Arena?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MixingMastersM
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:55

MixingMastersM

Ik heb ramen.....

Arunia schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 11:52:
Nou, de 7D scheelt 9 nog iets in totaal als ik hem in Alexander haal. Ook zij zijn trouwens om 8 uur open. Just so you know.
Wat is de "normale" prijs van de 7D in Alexandrium als ik vragen mag dan? Online moet die bij MM 1249 opbrengen. Ik twijfel een beetje tussen de 60D en 7D afhankelijk van de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die toevallig nog naar Mediamarkt Heerlen gaat? Telefonische weet ik dat ze een K53 model daar zouden hebben, maar vraag me af of ze nog meer Asus daar hebben. In feite wil ik online bestellen, maar als iemand ziet dat ze meer K53 modelen hebben dan zou het misschien lonen om naar Heerlen te gaan.

Voor mij zelf is online bestellen ook beter omdat zo'n ik ben niet gek tas wellicht tussen de wielen van fiets kan komen en alles is bergop terug weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
MixingMastersM schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 12:18:
[...]

Wat is de "normale" prijs van de 7D in Alexandrium als ik vragen mag dan? Online moet die bij MM 1249 opbrengen. Ik twijfel een beetje tussen de 60D en 7D afhankelijk van de prijs.
Alexandrium is 1169
Centrum is 1179,99
Scheelt uiteindelijk niet zo heel veel.
Alexander heeft er nog 5, maar werd al aangeraden om er echt op tijd bij te zijn, want die vliegen het hardst de deur uit.

Maar niet de laatste voor mijn neus weg gappen hoor. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Arunia schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 12:56:
[...]

Alexandrium is 1169
Centrum is 1179,99
Scheelt uiteindelijk niet zo heel veel.
Alexander heeft er nog 5, maar werd al aangeraden om er echt op tijd bij te zijn, want die vliegen het hardst de deur uit.

Maar niet de laatste voor mijn neus weg gappen hoor. :p
Weet je prijs van de 5DM2 toevallig ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Mijn vrouw stuurde net een foto van de prijzen door van de 7D. Nahja, met lens :P. Ze had gemist dat ik al gebeld had en dat tegen haar had gezegd.

Heb het nog wel gevraagd, maar denk dat ze ondertussen al ergens anders is.

Je zal even moeten bellen denk ik, of mailen kan ook. Maar geen idee hoe snel ze zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Arunia schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 13:08:
Mijn vrouw stuurde net een foto van de prijzen door van de 7D. Nahja, met lens :P. Ze had gemist dat ik al gebeld had en dat tegen haar had gezegd.

Heb het nog wel gevraagd, maar denk dat ze ondertussen al ergens anders is.

Je zal even moeten bellen denk ik, of mailen kan ook. Maar geen idee hoe snel ze zijn.
Nee inderdaad. Ik twijfel momenteel nog tussen de 7D en de 5DM2 namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 23:25
Weet iemand of de MM aan tax free shoppen doet?

Mijn vriendin reist weer naar Noorwegen en dan kan je dus wat terugkrijgen. In het geval van een tablet zo dat dus de btw actie zijn, plus nog eens 15 procent.. kan zo snel niets op de site vinden dus de vraag of mensen hier ervaring mee hebben.

Een nieuwe Prime met bijna 200 euro korting zie ik wel zitten.

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:07
Nee, dat doet de MediaMarkt niet. Je kunt wel een formulier aanvragen, waarbij je zo'n 11% BTW terugkrijgt op het douanekantoor op het vliegveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe eindelijk het verschil kunnen vinden tussen de Asus K53SV-SX707V en ASUS K53SV-SX838V http://www.4launch.nl/sho...---2670qm--640gb/tweakers het staat niet op specs pagina vermeld van tweakers.net maar volgens pagina van 4launch heeft de Asus K53SV-SX707V 2GB geheugen bij de GPU en de Asus K53SV-SX838V heeft 1GB geheugen bij de GPU.

Voor de rest is het dus hetzelfde, alleen kost die Asus K53SV-SX707 € 671 zonder btw en die Asus K53SV-SX838V kost € 612 zonder btw, dus een verschil van € 59 euro puur omdat die SX707 2GB GPU geheugen heeft.

Nog een verschil gevonden, de Asus K53SV-SX838V heeft NVIDIA Optimus, dan kun je dus wisselen tussen de Intel HD 3000 en de GeForce, wat vreemd dat Mediamarkt niet zo'n detail vermeld en tweakers.net ook niet.

http://www.4launch.nl/sho...---2670qm--640gb/tweakers

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2012 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:23
@Donnie:
Week of twee geleden stond er in de landelijke flyer een Asus N53, mogelijk dat ze daar nog een aantal van over hebben?

i5 2th gen, 4GB, GT540, Full-HD scherm (!!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nooberke schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 14:21:
@Donnie:
Week of twee geleden stond er in de landelijke flyer een Asus N53, mogelijk dat ze daar nog een aantal van over hebben?

i5 2th gen, 4GB, GT540, Full-HD scherm (!!!)
En wat was daar de prijs dan van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

586 uit het hoofd. Ik snap niet waarom er mensen überhaupt nadenken over andere laptops. Incluis de K53.
Kan zijn dat dat een aanbieding was, maar ik zou op zoek gaan naar een N53 met 1080p scherm als ik jou was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

MM Rijswijk:
7D 1219 en 5D2 2179..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
5d2 met een lens dan neem ik aan?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was op vakantie dus heb die folders gemist, weet iemand nog het precieze serienummer? Ik zie wel wat N53 op site van Mediamarkt. Als dat een folder aanbieding was kan zijn dat prijs inderdaad nu hoger is.

Maar rond € 600 kan ik ook een quad core krijgen, dus dadelijk even verder kijken, ik kan nu namelijk alleen mijn telefoon gebruiken om te surfen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
Asus N53SV-S1930

Hij was niet bijster goedkoop volgens mij, ik dacht €699

1080p schermen zijn nou eenmaal niet zo goedkoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan wil ik graag een bron zien dat een full-hd scherm echt zo duur is ;) Meer dan 2 of 3 tientjes bovenop een el-cheapo scherm is het echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/iOZex1ym3x18s6wQZjGW1HDN/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maxkranendijk schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 12:16:
[...]

499

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 15:03:
Dan wil ik graag een bron zien dat een full-hd scherm echt zo duur is ;) Meer dan 2 of 3 tientjes bovenop een el-cheapo scherm is het echt niet.
Laptops met een 1080p scherm dan }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekke-gerrit
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 19:04
Ik ben erg benieuwd of het volgende ook mee telt in de actie

ik had een kapotte nas en Mediamarkt heeft mij toen opgezadeld met een tegoedbon (120 euro)
ik wou al een lange tijd de "Lowepro Fastpack 350" maar die hadden ze niet.. die hebben ze dus besteld.. die moet nog binnen komen maar stel dat hij op tijd binnen is krijg je hier dan ook korting op of... is het een accessoire ? (ik vind persoonlijk van niet.)

Laden doe je met je zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

499
gekke-gerrit schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 15:11:

ik had een kapotte nas en Mediamarkt heeft mij toen opgezadeld met een tegoedbon (120 euro)
ik wou al een lange tijd de "Lowepro Fastpack 350" maar die hadden ze niet.. die hebben ze dus besteld.. die moet nog binnen komen maar stel dat hij op tijd binnen is krijg je hier dan ook korting op of... is het een accessoire ? (ik vind persoonlijk van niet.)
= accessoire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 15:03:
Jij had er toch een bij Dell gekocht met 1080p? Was toch meer dan paar tientjes dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekke-gerrit
dan komt de prijs uit op de 'normale' mediamarkt actieprijs die ze wel vaker hanteren van 419 euro..
maar met kit-lens neem ik aan?

@bever020 :( :F

[ Voor 3% gewijzigd door gekke-gerrit op 24-01-2012 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stfnlln
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:42
Net een Asus UX31E-RY009V opgehaald @ Amsterdam-Noord, nu 1149 euro en donderdag even 180 euro terughalen >:)

Het verschil kun je donderdag t/m zondag bij de infobalie terugkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

499
gekke-gerrit schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 15:11:

= accessoire
gekke-gerrit schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 15:12:
[...]

dan komt de prijs uit op de 'normale' mediamarkt actieprijs die ze wel vaker hanteren van 419 euro..
[...]

[...]

Er is geen normale actieprijs, als je goed op internet kijkt is hij of nergens op voorraad en als hij er wel is over de 500,- op dit moment koop je hem us nergens zo goedkoop

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2012 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekke-gerrit
vaak heb ik de d3100 hier in zwolle in de actie voorbij zien komen voor 419 euro :+

edit: je hebt gelijk Thailand ff vergeten 8)7 |:(

maar vroeger.......

[ Voor 14% gewijzigd door gekke-gerrit op 24-01-2012 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gekke-gerrit schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 15:16:
[...]

vaak heb ik de d3100 hier in zwolle in de actie voorbij zien komen voor 419 euro :+
Hoe lang geleden en wat kost ie daar nu ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gekke-gerrit schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 15:16:
[...]

edit: je hebt gelijk Thailand ff vergeten 8)7 |:(

maar vroeger.......
Ja vroeger :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 15:12:
[...]

Jij had er toch een bij Dell gekocht met 1080p? Was toch meer dan paar tientjes dacht ik.
70 euro. Maar de upgradeprijs die dell vraagt is heel wat anders dan het echte prijsverschil. Zo kan je goedkoper een B156HW01 v4 kopen dan de upgradeprijs bij dell is... Overigens ben je er dan nog niet, maar dat is centenwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 15:20:
[...]

70 euro. Maar de upgradeprijs die dell vraagt is heel wat anders dan het echte prijsverschil. Zo kan je goedkoper een B156HW01 v4 kopen dan de upgradeprijs bij dell is... Overigens ben je er dan nog niet, maar dat is centenwerk.
Ja ze moeten winst maken, natuurlijk kost het ze niet veel extra, maar wat ik nu kan zien is een notebook met 1080p wel duurder, dan moet ik concessies gaan doen op CPU bijvoorbeeld, nu kan ik voor € 612 een notebook met quad core CPU.

Voor € 612 is het wel zeer krachtige notebook, alleen je hebt wel gelijk dat je dan geen 1080p scherm krijg, maar mijn Dell Studio 1558 met i3 processor was ook in € 600 met verzendkosten erbij, ik heb toen wel veel geld van weigeren van Windows licentie terug gekregen van Dell.

Maar ik kijk nog wel verder bij Mediamarkt webshop, maar de K53 bevalt mij persoonlijk wel en dat ie geen 1080p scherm kan ik me voorstellen, dan was ie direct € 100 duurder geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred!
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-08-2018
Zoal op zoek naar een nieuwe notebook en ook voor de MM actie....
Ik heb al eerder gekeken naar de K53SV-SX838V.
Deze staat bij bcc voor 699.- min de btw, dan voor 587,38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pred! schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 15:53:
Zoal op zoek naar een nieuwe notebook en ook voor de MM actie....
Ik heb al eerder gekeken naar de K53SV-SX838V.
Deze staat bij bcc voor 699.- min de btw, dan voor 587,38
Deze zie ik niet bij BCC online staan hoor. Doet BCC dan de BTW er vanaf van € 699 of gaan ze mee met de prijs van de mediamarkt € 729 min de BTW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 15:57:
[...]

Deze zie ik niet bij BCC online staan hoor. Doet BCC dan de BTW er vanaf van € 699 of gaan ze mee met de prijs van de mediamarkt € 729 min de BTW.
BCC heeft een laagste prijsgarantie, dus ik denk dat het van de MM-prijs afgaat.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat dacht ik zelf ookal, dan kan je net zo goed bij de Mediamarkt bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JcK_85
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-09 19:37
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 15:59:
Ja dat dacht ik zelf ookal, dan kan je net zo goed bij de Mediamarkt bestellen.
Je kan em net zo goed bij de bcc halen, die halen vanaf donderdag ook gewoon 15,97% van de artikelen binnen de voorwaarden. Je hoeft geen foto van een prijskaartje mee te nemen tijdens die dagen. Dus dan kan je mazzelen dat ie standaard al voordeliger is @ bcc.

[ Voor 9% gewijzigd door JcK_85 op 24-01-2012 16:07 ]

Knutsel te graag aan computers voor mij eigen bestwil :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred!
In de winkel in Ede staat deze nog steeds voor 699.- MM Ede voor 729.-.
Ook nog gekeken op internet.....
http://www.koopjespakker.nl/8511042/Asus-K53SVSX838.html

De verkoper gaf gisteren aan bij de BCC dat de prijs blijft zoals ze nu zijn en dat daar de 15,97% nog vanaf gaat.
Donderdag veel rustiger dan in de chaos bij de MM en ook een paar tientjes goedkoper uit.

Waarom dan nog MM...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JcK_85 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 16:06:
[...]

Je kan em net zo goed bij de bcc halen, die halen vanaf donderdag ook gewoon 15,97% van de artikelen binnen de voorwaarden. Je hoeft geen foto van een prijskaartje mee te nemen tijdens die dagen. Dus dan kan je mazzelen dat ie standaard al voordeliger is @ bcc.
Dus BCC gaat ook gewoon 16% van hun producten afhalen? Donderdag. Dan zal ik eens de lokale BCC moeten bellen, want op hun site vind ik het niet terug.

Nou in Heerlen is de BCC helaas gesloten, dus dat schiet niet echt op. En dag retour Heerlen - Beek is € 10 met de trein.

En ze gaan alleen mee met actie als er zo'n Mediamarkt binnen 20km is toch.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2012 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred!
Als ze hun beloften na komen....
En dat deden ze in 2010 en 2011 ook met de btw actie van de MM.
Zelfs vorige maand met de Saturn actie "TV inch korting"
En zo ook de BTW actie die nu loopt van de Scheer en Foppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pred! schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 16:29:
Als ze hun beloften na komen....
En dat deden ze in 2010 en 2011 ook met de btw actie van de MM.
Zelfs vorige maand met de Saturn actie "TV inch korting"
En zo ook de BTW actie die nu loopt van de Scheer en Foppen.
Maar moet een Mediamarkt dan niet 20km in buurt van de BCC liggen? Ik zou dan naar BCC in Beek moeten, want die in Heerlen is dicht en dat kost me € 10 retour met de trein, dan is dat prijs verschil direct kleiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samplex
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:53
Net Mac Mini gehaald bij de MM Arena.

Korting ging er nog niet vanaf maar kon ik claimen van donderdag t/m zondag door me bon op de afdeling te laten zien. Je korting krijg je dan contant bij de informatie balie.

Er stonden gigantisch veel Imac's voor de Actie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-06-2022
Ik heb net BCC gebeld om te vragen of ik korting kan krijgen op een TF201. Mevrouw zij dat het goed was maar wel een beetje vaag allemaal. Ze had zelfs niet eens van deze actie gehoord (sukkel). Maar ik denk dat ik 'm zo dan toch maar bestel. Recht op terugkeer als ik donderdag mijn geld niet terugkrijg. Toch?

[ Voor 9% gewijzigd door Koen- op 24-01-2012 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
@koen, Kans is wel dat je hem in de winkel moet halen voor de laagste prijs garantie? of niet?

[ Voor 3% gewijzigd door thijszor op 24-01-2012 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.bcc.nl/specials/folder hier staat dat ze mee gaan met acties van concurrentie, maar met die laagste prijs garantie staat er ook dat binnen een straal van 20 km moet zijn.

En ik zie nergens staan dat ze je direct 16% op hun eigen prijs geven, maar om naar beek te gaan loont het eigenlijk bijna niet meer.

@above

Ja je moet dan naar de winkel gaan en dan is maar de vraag of die vestiging dat model heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen-
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 16:45:
http://www.bcc.nl/specials/folder hier staat dat ze mee gaan met acties van concurrentie, maar met die laagste prijs garantie staat er ook dat binnen een straal van 20 km moet zijn.

En ik zie nergens staan dat ze je direct 16% op hun eigen prijs geven, maar om naar beek te gaan loont het eigenlijk bijna niet meer.

@above

Ja je moet dan naar de winkel gaan en dan is maar de vraag of die vestiging dat model heeft.
Onze prijsgarantie geldt ook voor een aantal internetaanbieders, tenzij deze in het buitenland gevestigd zijn of geen vergelijkbare retourgaranties en servicevoorwaarden (kunnen) bieden. Waaronder MediaMarkt.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh okay, maar als product online niet bij BCC verkrijgbaar is moet je al naar de dichtbijzijnde BCC om de korting te krijgen, in mijn geval helaas alleen Beek ( Heerlen is dicht i.v.m. problemen die het Loon heeft ) en das best ver van waar ik woon. Ik kan ze bellen of ze er een op voorraad hebben, maar dat geeft me weinig garanties, want prijs bij MM is wel lager, alleen als BCC er van hun eigen prijs 16% afhalen dan zitten zij lager.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2012 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred!
Donderdag zullen we het zien hoe de prijzen op de website staan...
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 16:57:
Oh okay, maar als product online niet bij BCC verkrijgbaar is moet je al naar de dichtbijzijnde BCC om de korting te krijgen, in mijn geval helaas alleen Beek ( Heerlen is dicht i.v.m. problemen die het Loon heeft ) en das best ver van waar ik woon. Ik kan ze bellen of ze er een op voorraad hebben, maar dat geeft me weinig garanties, want prijs bij MM is wel lager, alleen als BCC er van hun eigen prijs 16% afhalen dan zitten zij lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de mediamarkt? Of BCC? Ja ik ben ook benieuwd, ze zeggen zelf geen prijzen te verhogen tijdens de geen btw actie.

Vanaf middernacht kunnen we dat op webshop van mediamarkt toch zien he?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2012 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred!
Hoe eerder hoe beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-09 09:11
vandaag even kijkje genomen bij de mediamarkt om te kijken wat de prijzen nu zijn.

Canon 5DII was nu 1700 euro en de Fuji X100 1100 bij mm den haag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja das waar, maja dan is mijn salaris nog niet binnen, komt meestal zo rond de middag, dus dan daar bestellen bij de mediamarkt, dan bezorgen ze het de volgende dag.

Wel jammer dat BCC dicht is in Heerlen. Maar blijkbaar is er nu in limburg maar een BCC, dus de Mediamarkt in Heerlen heeft het lekker makkelijk, een concurrentie is dicht omdat een deel van loon in kon storten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 15:56
Dat is jammer :
https://twitter.com/#!/me...status/161771986996039680

Maar blijkbaar dus wel bij verschillende filialen. Waarom dan weer niet bij de webshop ?? Zal wel met dat hele franchise te maken te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
Klopt, er zal waarschijnlijk geen bijdrage vanuit de industrie worden geleverd op de lenzen, waarop de franchisenemer apart beslist of hij wel of niet zelf de volledige 16% korting wilt 'betalen' , denk dat veel mediamarkten de extra aankoop van een lens als goedmakertje willen om het verlies van de body/kit te minimaliseren, zelfde geld met het tasje / sd kaartje / etc etc. En andere vestigingen zijn dus bereid dat verlies te nemen, je zal dus wat vestigingen moeten bezoeken en mazzel hebben. Misschien is via de zoekfunctie hier uit te vogelen welke het vorig jaar wel deden? zal de kans daar wel het grootste zijn dat het dit jaar weer zo is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jas99
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:15
Hoorde net van een verkoper in Utrecht dat ik tijdens de actiedagen daar een Prime kan pre-orderen tegen de actieprijs en 'm kan komen afhalen als hij er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen-
Jas99 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 18:25:
Hoorde net van een verkoper in Utrecht dat ik tijdens de actiedagen daar een Prime kan pre-orderen tegen de actieprijs en 'm kan komen afhalen als hij er is.
Ik had bij MM Alphen gevraagd en die zei dat dat niet kon. Althans, dat hij geen bestellingen aannam tijdens de actie. Maar hij zei ook dat hij hoopte nog Primes binnen te krijgen deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
Dat zal dus ook weer per vestiging apart zijn, ene wilt wel nabestellen, de ander niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Hoe lang mag je een product voor prijswijziging gekocht hebben om nog aanspraak te maken op korting? Heb onlangs (14 januari) een Nintendo Wii (en controllers, maar dat is accessoire) aangeschaft en vraag me af of ik die 20 piek nog kan krijgen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen-
Eduardboon schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 18:34:
Hoe lang mag je een product voor prijswijziging gekocht hebben om nog aanspraak te maken op korting? Heb onlangs (14 januari) een Nintendo Wii (en controllers, maar dat is accessoire) aangeschaft en vraag me af of ik die 20 piek nog kan krijgen :-)
Wii is ook uitgesloten ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Koen- schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 18:35:
[...]

Wii is ook uitgesloten ;-)
Waar staat die lijst dan? kan het op hun eigen actiepagina in ieder geval niet vinden. (heb vorig jaar met korting een xbox gefixed, dus jammer dat consoles niet meer meedoen, alas, het is niet anders)

Edit: Excuus, moest mijn cache leegsmijten, nu krijg ik een fijne lijst te zien

[ Voor 10% gewijzigd door Eduardboon op 24-01-2012 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stom dat Mediamarkt acties heeft waar je € 1000 kan winnen, maar je dan via dat privacy gevoelige Facebook moet in schrijven. Ik ben namelijk geen lid meer van Facebook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred!
Op de Mediamarkt site voor de BTW actie zijn de voorwaarden verborgen in de HTML - zie de page source.
Geen idee of dit ook de uiteindelijke voorwaarden zullen zijn.
http://www.mediamarkt.nl/...2,10101,btwactie2012.html

Rekenvoorbeeld

Een LCD-TV kost 1.190 (incl. BTW)
19% BTW WEG ERMEE!
1.190 x (100/119)= 1.000 (excl. BTW)
Aan de kassa ontvangt u 190.- voordeel (=15,97%)*

Actievoorwaarden

Deze actie is geldig op de productgroepen:
TV & hifi, Blu-ray & DVD-spelers, navigatie & car-hifi, portable audio, telecom, computer, huishoudelijk, foto & video, witgoed en wellness.

Uitgezonderd van de BTW-actie zijn:

* Muziek, film en games:
- CD/DVD/Blu-ray-Discs
- Console Games & PC games
- Console Hardware
- Console accessoires
- Software

* Computer:
- Apple iPad
- Sony e-reader
- Accessoires & Software

* TV & Hifi:
- Sony: HX920 serie, HX820 serie, HX720 serie, NX720
serie, BDVL800, BDPS780, BDPS580, BDVE980,
BDVE780
- Panasonic: alle Neo Plasmamodellen en E30/DT30 serie
- Samsung: 7000-serie, 8000-serie en de 9000-serie
- Philips: 8000-serie en de 9000 serie
- Sharp: LC70LE835E
- Bose
- Sonos

* Witgoed:
- Alle Liebherr producten

* Telecom en navigatie:
- Alle Apple iPhones

* Portable:
- B&W
- Bose

* Accessoires:
- Alle accessoires

* Powerservice
- Alle diensten welke onder Powerservice vallen

Veel gestelde vragen

Q: Waarom krijg ik geen 19% korting op mijn product?
A: Alle winkelprijzen zijn altijd inclusief 19% BTW. Dus als een product 1190 euro kost, zit hier 190 euro BTW in verwerkt: 1190 euro x (100/119) = 1000 euro excl. BTW Wanneer u gebruik maakt van de actie haalt Media Markt de 19% BTW uit de prijs en u ontvangt dus 190 euro voordeel. Deze 190 euro staat gelijk aan 15.97%.

Q: Waarom wordt het 19% BTW tarief op mijn factuur of kassabon verrekend?
A: Het actievoordeel is bij alle getoonde actieprijzen reeds verekend. De wettelijke verwijderingsbijdrage en 19% BTW blijven gehandhaafd.

Q: Kan ik de producten ook online bestellen / kopen?
A: Ja, dat is mogelijk. Alle getoonde online prijzen van alle deelnemende productgroepen is de actievoordeel reeds verekend.

Q: Kan Media Markt mijn aankoop ook thuisbezorgen?
A: Media Markt heeft ook een bezorgdienst: Power Service Bezorgen. Vraag in de winkel naar de bezorgmogelijkheden.

Q: Verhoogt Media Markt de prijzen voor deze actie van start gaat?
A: Nee. Media Markt verhoogt haar prijzen voorafgaand aan acties niet om vervolgens de korting te verlenen.

Q: Ik zag vorige week product X in de folder voor 888 euro. Nu is hetzelfde product opeens 949 euro.
A: Alleen de prijzen van tijdelijke aanbiedingen die in de week voor de actie in flyers en advertenties zijn verschenen, worden aangepast naar het prijsniveau van voor de uiting in de flyer of advertentie.

Q: Kan ik meerdere aankopen op 1 financieringsaanvraag doen?
A: Ja, dat is mogelijk. Zo bespaart u tevens geld, doordat u slechts een keer administratiekosten hoeft te betalen.

Q: Geldt de actie voor alle producten?
A: Nee, kijk voor de uitzonderingen bovenaan deze pagina bij onze actievoorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous Copra
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:28
Ik zou graag met de BTW weg ermee actie van de MediaMarkt de volgende monitor willen kopen:

De Samsung Syncmaster S24A350H, zou dit een goede keus zijn? Want je kan voor €20 meer ook de Dell Ultrasharp U2312HM kopen. Alleen ben ik een beetje huiverig voor de tweede monitor omdat ik deze niet in het echt kan bekijken, en de Samsung wel. Al had ik gezien dat de Samsung alleen D-sub, HDMI aansluiting heeft, is dit een probleem of niet? (Sorry voor mijn zeer beperkte kennis in aansluitingen)

Als jullie denken dat er een betere optie is hoor ik het graag.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou voor die Samsung gaan, die Dell is slecht leverbaar in die lage prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Famous Copra schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 19:08:
Ik zou graag met de BTW weg ermee actie van de MediaMarkt de volgende monitor willen kopen:

De Samsung Syncmaster S24A350H, zou dit een goede keus zijn? Want je kan voor €20 meer ook de Dell Ultrasharp U2312HM kopen. Alleen ben ik een beetje huiverig voor de tweede monitor omdat ik deze niet in het echt kan bekijken, en de Samsung wel. Al had ik gezien dat de Samsung alleen D-sub, HDMI aansluiting heeft, is dit een probleem of niet? (Sorry voor mijn zeer beperkte kennis in aansluitingen)

Als jullie denken dat er een betere optie is hoor ik het graag.

Alvast bedankt.
Wil je hem in de winkel zelf of in de webshop kopen? Ik vind hem namelijk in de webshop nog duur..! http://www.mediamarkt.nl/...,10259,241020,190151.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous Copra
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:28
@thijsiee94

Hij is 199 in de webshop met die 15,97% was ie 167 nog wat uit mn hoofd. Dat is toch niet heel slecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Famous Copra schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 19:26:
@thijsiee94

Hij is 199 in de webshop met die 15,97% was ie 167 nog wat uit mn hoofd. Dat is toch niet heel slecht?
Nee, het is ook weer niet heel slecht, maar het is absoluut ook niet denderend. Ik heb ook een monitor nodig, maar aangezien je deze bij de goedkoopste webshop voor 176,89 kunt kopen vind ik het verschil nihil. Je hebt niet eens dan 10 euro korting als je het zo bekijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:49
..en dat is slecht?

Mensen zien 16% (of sommige 19% :+) korting en rekenen zichzelf gelijk rijk door de allergoedkoopste prijs in hun hoofd te nemen en dáár 16% vanaf te halen, maar zo werkt het natuurlijk niet. Als je €10 goedkoper uit kunt zijn dan wélke andere winkel dan ook, dan is dat toch een prima deal?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahn schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 19:31:
..en dat is slecht?

Mensen zien 16% (of sommige 19% :+) korting en rekenen zichzelf gelijk rijk door de allergoedkoopste prijs in hun hoofd te nemen en dáár 16% vanaf te halen, maar zo werkt het natuurlijk niet. Als je €10 goedkoper uit kunt zijn dan wélke andere winkel dan ook, dan is dat toch een prima deal?
Het is gewoon niet slecht, prima deal vind ik iets te overdreven. Het ligt ook aan de verhouding. Als je bijvoorbeeld op een bedrag van 50 euro 10 euro korting kan krijgen of op een bedrag van 200 euro zit daar een behoorlijk groot verschil in. Ik zou bijvoorbeeld voor dat tientje echt niet eerder mijn bed uit komen. :P
Pagina: 1 ... 4 ... 32 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen BTW betekent een voordeel van 17,36% en niet 21% korting. Check even deze BTW calculator. Discussie over het kortingspercentage mag geheel achterwege blijven (dus ook reacties op iemand die weer eens melding maakt dat het 21% korting zou zijn). Bvd!

Datzelfde geldt ook voor ander off-topic geneuzel en geklaag over het prijsniveau en andere irrelevante zaken.

Lees ook even de volgende FAQ en voorwaarden door.

Update
Mensen, mag de discussie over reclame achterwege blijven. De discussie over 21% korting en welke producten onder accessoires vallen is nu wel genoeg gevoerd. In het kort genomen moet je er gewoon vanuit gaan dat alleen de hardware producten meedoen, waarbij uitzonderingen gelden voor flitsers en objectieven (voor fotocamera's) en toetsenborden, muizen en externe HDDs (computer afdeling). *

* bovenstaande op basis van eerdere ervaringen

We blijven niet waarschuwen, vanaf nu gaan we bannen.