Op de Mediamarkt site voor de BTW actie zijn de voorwaarden verborgen in de HTML - zie de page source.
Geen idee of dit ook de uiteindelijke voorwaarden zullen zijn.
http://www.mediamarkt.nl/...2,10101,btwactie2012.html
Rekenvoorbeeld
Een LCD-TV kost 1.190 (incl. BTW)
19% BTW WEG ERMEE!
1.190 x (100/119)= 1.000 (excl. BTW)
Aan de kassa ontvangt u 190.- voordeel (=15,97%)*
Actievoorwaarden
Deze actie is geldig op de productgroepen:
TV & hifi, Blu-ray & DVD-spelers, navigatie & car-hifi, portable audio, telecom, computer, huishoudelijk, foto & video, witgoed en wellness.
Uitgezonderd van de BTW-actie zijn:
* Muziek, film en games:
- CD/DVD/Blu-ray-Discs
- Console Games & PC games
- Console Hardware
- Console accessoires
- Software
* Computer:
- Apple iPad
- Sony e-reader
- Accessoires & Software
* TV & Hifi:
- Sony: HX920 serie, HX820 serie, HX720 serie, NX720
serie, BDVL800, BDPS780, BDPS580, BDVE980,
BDVE780
- Panasonic: alle Neo Plasmamodellen en E30/DT30 serie
- Samsung: 7000-serie, 8000-serie en de 9000-serie
- Philips: 8000-serie en de 9000 serie
- Sharp: LC70LE835E
- Bose
- Sonos
* Witgoed:
- Alle Liebherr producten
* Telecom en navigatie:
- Alle Apple iPhones
* Portable:
- B&W
- Bose
* Accessoires:
- Alle accessoires
* Powerservice
- Alle diensten welke onder Powerservice vallen
Veel gestelde vragen
Q: Waarom krijg ik geen 19% korting op mijn product?
A: Alle winkelprijzen zijn altijd inclusief 19% BTW. Dus als een product 1190 euro kost, zit hier 190 euro BTW in verwerkt: 1190 euro x (100/119) = 1000 euro excl. BTW Wanneer u gebruik maakt van de actie haalt Media Markt de 19% BTW uit de prijs en u ontvangt dus 190 euro voordeel. Deze 190 euro staat gelijk aan 15.97%.
Q: Waarom wordt het 19% BTW tarief op mijn factuur of kassabon verrekend?
A: Het actievoordeel is bij alle getoonde actieprijzen reeds verekend. De wettelijke verwijderingsbijdrage en 19% BTW blijven gehandhaafd.
Q: Kan ik de producten ook online bestellen / kopen?
A: Ja, dat is mogelijk. Alle getoonde online prijzen van alle deelnemende productgroepen is de actievoordeel reeds verekend.
Q: Kan Media Markt mijn aankoop ook thuisbezorgen?
A: Media Markt heeft ook een bezorgdienst: Power Service Bezorgen. Vraag in de winkel naar de bezorgmogelijkheden.
Q: Verhoogt Media Markt de prijzen voor deze actie van start gaat?
A: Nee. Media Markt verhoogt haar prijzen voorafgaand aan acties niet om vervolgens de korting te verlenen.
Q: Ik zag vorige week product X in de folder voor 888 euro. Nu is hetzelfde product opeens 949 euro.
A: Alleen de prijzen van tijdelijke aanbiedingen die in de week voor de actie in flyers en advertenties zijn verschenen, worden aangepast naar het prijsniveau van voor de uiting in de flyer of advertentie.
Q: Kan ik meerdere aankopen op 1 financieringsaanvraag doen?
A: Ja, dat is mogelijk. Zo bespaart u tevens geld, doordat u slechts een keer administratiekosten hoeft te betalen.
Q: Geldt de actie voor alle producten?
A: Nee, kijk voor de uitzonderingen bovenaan deze pagina bij onze actievoorwaarden.