Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 18:17:
[...]

Als ik mn OV Chipkaart scan met de app NFC TagInfo, komt er eigenlijk niks uit waar ik iets aan heb of zo? Paspoort Image decoderen lukt ook al niet..
je moet full scan doen :p met de NXP NFC Tag...
eigenlijk moet je de key cracken met een tag reader aan de computer, en dan mfoc gebruiken om de key te achterhalen... daarna kan je hem met 1 of andere tool copieren naar je telefoon. Maar ik heb ook geen tag reader aan m'n pc hangen en nog niemand is het gelukt om hem compleet te copieren naar de telefoon.
er is wel ergens een thread dat ze er mee bezig waren... maar de laatste reply is van 11 januari ofzo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Je zou Google Play: Mifare Classic Scanner nog eens kunnen proberen, maar dat "brute forcen" van keys is een beetje onzin volgens mij.

paspoortplaatje uitlezen is me ook nog niet gelukt. De standaardinfo wel. Je zou volgens mij ook die jpeg moeten kunnen converteren op je pc adh van de ruwe data, maar geen zin dat uit te testen.

[ Voor 30% gewijzigd door Atomsk op 19-06-2012 19:15 ]

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
ArcticWolf schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 18:39:
[...]

je moet full scan doen :p met de NXP NFC Tag...
eigenlijk moet je de key cracken met een tag reader aan de computer, en dan mfoc gebruiken om de key te achterhalen... daarna kan je hem met 1 of andere tool copieren naar je telefoon. Maar ik heb ook geen tag reader aan m'n pc hangen en nog niemand is het gelukt om hem compleet te copieren naar de telefoon.
er is wel ergens een thread dat ze er mee bezig waren... maar de laatste reply is van 11 januari ofzo :+
Kun je met die full scan ook het saldo uitlezen? Heb al veel van die tooltjes geprobeerd, maar verder dan wat info over de chip ben ik nog niet gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
nee saldo niet helaas :/

tis niet echt brute forcen, maar je kan bij die milfare programma's gewoon de "key" invullen.. als je de juiste hebt kun je veel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou het wel erg leuk vinden als ik m'n paspoort image kan decoderen, gewoon omdat het moet kunnen.

Met NXP TagInfo krijg ik wel ietsje meer info, er staat bij m'n chipkaart:
OV-Chipkaart ( Dutch public transport card )
- Personal Card
- Valid until 10-06-2017

Nou, mijn verse OVC kan dus ingelezen worden.. nu 't paspoort nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 22:30:
hallo,
even een vraagje, ik weet niet of dat hier kan of ergents anders moet, maar dan hoor ik dat graag.

ik zou van mijn sxs graag een backup maken, maar telkens als ik dit doe loop het programma(Sony PC Companion 2.1) tegen het einde vast. Er opent dan een nieuw raampje, en dan stopt het programma met werken en moet ik het beeindigen.
Is er een ander programma waar ik een backup mee kan maken(met seus kan dit voor zo ver ik weet niet).
Of hoe kan ik Sony PC Companion aan de praat krijgen.
Backup maken is gelukt met Sony PC Companion 2.1 .
Ik heb eerst eerst een backup gemaakt zonder de fotos en videos, dat deed het programma zonder problemen, later nog een back up gemaakt van de fotos en videos. Zodoende heb ik toch alles.

Nog een nieuw vraagje, als ik me sxs root, vervalt dan mijn garantie of maakt dit niet uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
je garantie vervalt in theorie... in de praktijk (meestal) niet.
Mocht blijken dat je, je toestel hebt gesloopt door er rare dingen mee te hebben gedaan, dan moet je idd betalen bij een reparatie :> Maar als je gewoon custom software draait en je scherm doet het opeens niet meer... tja dan heb je gewoon garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 11:01
(jarig!)
doe es uitleggen wat je stuurt?

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
.452 is ICS voor de SXS!
is vandaag gecertificeerd door PTCRB :-) dus ja... kan nu elke dag uit komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 11:01
(jarig!)
ah okee nice :) laat maar komen :D

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:28

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Uitrol van de Ics update?
[edit]spuit 11 8)7

[ Voor 30% gewijzigd door Speedy-Andre op 19-06-2012 22:24 ]

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag of morgen dus voor de Generic? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phasmid
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 06:29
Heeft er iemand last van hot pixels op de cmos? als ik een filmpje maak zie ik duidelijke een blauwe pixel in het donkere gedeelte? zou dit een goede reden zijn om hem om te ruilen bij t-mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 22:40:
Vandaag of morgen dus voor de Generic? :D
Nah. Volgende week waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-07 18:48
Het gaat niet lang meer duren :) Ben benieuwd.

Facebook :: Twitter :: PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AmbroosV schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 22:54:
[...]

Nah. Volgende week waarschijnlijk.
:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Liez!! ik zeg morgen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Doe ik overmorgen >:)

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je op Generic NL blijft/zit en wil updaten zonder flashtool gaat het toch echt volgende week pas zijn >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
AmbroosV schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 23:15:
Als je op Generic NL blijft/zit en wil updaten zonder flashtool gaat het toch echt volgende week pas zijn >:)
ik heb hem geunlocked ;-) dus ben wel afhankelijk van flashtool :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AmbroosV schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 23:15:
Ho, dan verlaat ik GenericNL net zo snel als ik mijn vrouw zou verlaten voor Jessica Alba >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 23:19:
[...]

Ho, dan verlaat ik GenericNL net zo snel als ik mijn vrouw zou verlaten voor Jessica Alba >:)
Ik zeg nu misschien van niet, maar ik heb zo'n vermoeden dat ik dat ook wel ga doen eens de update er is :P Hoewel, sinds de grote teleurstelling van Windows 8 ben ik wel heel wat minder need-to-have-latest-version-right-here-right-now geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Dat pioniertje spelen hoeft voor mij ook niet. Ik wacht even de eerste ervaringen af, de voor- en nadelen die daar uit komen en als er geen grote nadelen aan blijken te zitten ga ik pas over. Op zich doet ie nu ook al prima wat ik er mee wil.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AmbroosV schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 23:24:
[...]

Ik zeg nu misschien van niet, maar ik heb zo'n vermoeden dat ik dat ook wel ga doen eens de update er is :P Hoewel, sinds de grote teleurstelling van Windows 8 ben ik wel heel wat minder need-to-have-latest-version-right-here-right-now geworden.
Aan een world firmware zitten geen nadelen toch verder tegenover een Nl firmware? Ik ben zeer tevreden met Windows 8 trouwens hier, retesnel. Alleen aan metro heb je dan weer geen klote op een pc :') Maar de desktop werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 23:28:
[...]

Aan een world firmware zitten geen nadelen toch verder tegenover een Nl firmware? Ik ben zeer tevreden met Windows 8 trouwens hier, retesnel. Alleen aan metro heb je dan weer geen klote op een pc :') Maar de desktop werkt prima.
Om één of andere reden werkt Windows 8 op mijn Vaio Z een stuk minder goed dan Windows 7. Opstarten duurt _veel_ langer en ik krijg de GPU nooit fatsoenlijk aan de praat.

Aan een worldfirmware zitten inderdaad niet echt nadelen, maar ik had me voorgenomen om niet te gaan beginnen met Flashtool en varianten :P

[ Voor 12% gewijzigd door AmbroosV op 19-06-2012 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AmbroosV schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 23:29:
[...]

Om één of andere reden werkt Windows 8 op mijn Vaio Z een stuk minder goed dan Windows 7. Opstarten duurt _veel_ langer en ik krijg de GPU nooit fatsoenlijk aan de praat.
Vaio hier werkt prima. Krijg alleen de FN knoppen maar voor de helft aan de gang. Misschien moet je gewoon de drivers voor windows 7 van de Sony site halen?
Aan een worldfirmware zitten inderdaad niet echt nadelen, maar ik had me voorgenomen om niet te gaan beginnen met Flashtool en varianten :P
Niet echt of gewoon geen nadelen? :P Flashtool heb ik toch al gebruik om naar GenericNL te gaan dus daar heb ik geen moeite mee. Is wel hety begin van het einde, de stap naar custom roms is dan nog maar klein

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2012 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 23:31:
[...]

Vaio hier werkt prima. Krijg alleen de FN knoppen maar voor de helft aan de gang. Misschien moet je gewoon de drivers voor windows 7 van de Sony site halen?
(is nu wel heel OT, maar ik kan je geen DM sturen. Het probleem is echt puur GPU. Met Hybrid graphics is het totaal niet aan de praat te krijgen met geen enkele driver, wanneer ik hybrid switching uitschakel kan ik in Windows 7 gewoon normale notebookdrivers gebruiken, maar daarvan werkt alleen de Intel IGP met Windows 8. GT330M die ik nodig heb voor HDMI werkt helemaal niet, op geen enkele manier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 23:31:
[...]
Niet echt of gewoon geen nadelen? :P Flashtool heb ik toch al gebruik om naar GenericNL te gaan dus daar heb ik geen moeite mee.
Gewoon geen. Maar het leuke aan NL Generic is dat er quasi geen bloatware opzit. Misschien ga ik wel naar iets als Nordic (heb ik eerder al gedaan) of German, maar met HK/TW/SG-firmware begin ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AmbroosV schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 23:34:
[...]

Gewoon geen. Maar het leuke aan NL Generic is dat er quasi geen bloatware opzit. Misschien ga ik wel naar iets als Nordic (heb ik eerder al gedaan) of German, maar met HK/TW/SG-firmware begin ik niet.
Nordic kan ook. Kijk wel even of ik geduldig genoeg ben :P

Met je Vaio kan ik je niet helpen, misschien in het windows8 topic proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:18
Hmm, ik heb Taiwan firmware maar die van mij vindt hem nog niet in het update center(voor mij maakt het niks uit dat hij taiwanees is, behalve die bloatware, maar al die chinese dingen bevallen me wel aangezien ik meer dan de helft van de tijd in China zit :D ).

Edit: Ook Update Service zegt helaas nog niks :( Ik hoop vooral dat ICS mijn batterij eindelijk eens fatsoenlijk laat werken dus kan niet wachten :P

[ Voor 13% gewijzigd door Rctworld op 20-06-2012 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:46

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik heb een klein softwarematig probleempje met mijn telefoon.

Ik maak gebruik van de GO Launcher en daarin zit GO Wallpaper. Nu is het zo dat ik via het standaard Android systeem geen wallpapers meer kan instellen, maar alleen via dat GO Wallpaper. Geen idee of dat gekomen is door een update of wat dan ook, maar eerst kon dat gewoon wel en nu niet meer bij mij.
Ik maak ook gebruik van de app Background Box HD en daarmee kan ik ook geen wallpapers meer instellen.

Iemand die weet hoe ik dit kan oplossen?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 08:27

Damian

Insane Obtrusion

Op het XDA forum gaan ze er nog niet van uit dat ie vandaag of morgen gaat komen, maar ergens volgende week. Ik ga maar gewoon daar van uit, dan kan het alleen maar meevallen als ie er toch vandaag of morgen ineens is :D

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Damian schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 10:52:
Op het XDA forum gaan ze er nog niet van uit dat ie vandaag of morgen gaat komen, maar ergens volgende week. Ik ga maar gewoon daar van uit, dan kan het alleen maar meevallen als ie er toch vandaag of morgen ineens is :D
Dat ben ik daar op XDA meestal die de pessimist uithangt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
AmbroosV schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 11:08:
[...]

dat was je gister idd :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-08 21:20
AmbroosV schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 11:08:
[...]

ach beter wat ruimer nemen dan vanmiddag zitten huilen omdat het er nog niet is.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MKV
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 02-08 19:35

MKV

Huilen? Dan zou het toch wel heel erg met je gesteld zijn >:).
Het is toch niet zo dat een simpele software-update zo belangrijk voor iemand kan zijn of vergis ik me nou?

Natuurlijk is het leuk om een cadeautje te krijgen en is het fantastisch als bepaalde problemen door ICS verholpen worden (dwz dingen die nu gewoon niet goed zijn zoals die beeldstabilisatie waar we het eerder over hadden) of nieuwe mogelijkheden binnen ons bereik komen... maar een beetje extra batterijduur of hoe vloeiend de browser scrollt? :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-09 09:32
Kan iemand hier iets zeggen over de kwaliteit van de bijgeleverde headset (MH750)?

Bij de Sola ik gisteren heb gekocht zat een heel schraal (niet in ear) dingetje en de headset van m'n Arc werkt er niet meer op (verschijnt een melding: accesoiry not supported).

Als de kwaliteit van de MH750 goed is ga ik daar naar op zoek. Bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
MKV schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 11:58:
Het is toch niet zo dat een simpele software-update zo belangrijk voor iemand kan zijn of vergis ik me nou?

Natuurlijk is het leuk om een cadeautje te krijgen en is het fantastisch als bepaalde problemen door ICS verholpen worden (dwz dingen die nu gewoon niet goed zijn zoals die beeldstabilisatie waar we het eerder over hadden) of nieuwe mogelijkheden binnen ons bereik komen... maar een beetje extra batterijduur of hoe vloeiend de browser scrollt? :F
nep tweaker :(

ik ga vanmiddag ook in m'n hoekje zitten :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linius
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-02-2024
Ik kreeg net ineens een melding van nieuwe software voor m'n Xperia S en ik heb het maar gedownload en geïnstalleerd maar ik zie eigenlijk geen verschil. Iemand enig idee wat de update inhield?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Linius schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:04:
Ik kreeg net ineens een melding van nieuwe software voor m'n Xperia S en ik heb het maar gedownload en geïnstalleerd maar ik zie eigenlijk geen verschil. Iemand enig idee wat de update inhield?
Welke buildversie? Als het eindigt op .73, .75 of .76 zijn het gewoon kleine bugfixes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Linius schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:04:
Zeg, het zal toch zeker niet .75 zijn? 8)7 Lees dit topic eens een beetje door... .75 is niets anders dan bugfixes, iets anders is er nooit gevonden...
MKV schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 11:58:

Meer dingen met GPU versnelling, Chrome en hopelijk een flink veel betere batterij duur vind ik anders wel belangrijk... Mijn batterijduur is gewoon pure chaos... Gisteravond was hij na 12 uur op 50% en nu in 3 uur weer van 50% naar 10% zonder iets te doen... De meeste dagen haalt hij de 9 uur al niet eens van 100% naar 0%
ArcticWolf schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:02:
[...]

nep tweaker :(

ik ga vanmiddag ook in m'n hoekje zitten :'(
Ik vind het ook best boeiend... Niet omdat mijn leven ervan afhangt maar zoiets als Windows Vista naar Windows 7 is toch ook gewoon leuk om alles te ontdekken wat er allemaal in zit, en nog gratis ook... Mijn oude HP laptop was van Vista naar 7 een wereld van verschil, mijn Xperia X10 van 1.6 naar 2.2 ook en dus ben ik maar wat benieuwd naar de verbeteringen!

[ Voor 16% gewijzigd door Rctworld op 20-06-2012 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linius
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-02-2024
.75 inderdaad. In ieder geval bedankt.

Het wordt wel eens tijd voor ICS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Linius schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:12:
.75 inderdaad. In ieder geval bedankt.

Het wordt wel eens tijd voor ICS...
No shit sherlock... Daar wordt aan gewerkt... Hij is nu gecertificieerd dus een release op korte termijn zit er zeker in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 13:47
jap85 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 12:07:
Kan iemand hier iets zeggen over de kwaliteit van de bijgeleverde headset (MH750)?

Bij de Sola ik gisteren heb gekocht zat een heel schraal (niet in ear) dingetje en de headset van m'n Arc werkt er niet meer op (verschijnt een melding: accesoiry not supported).

Als de kwaliteit van de MH750 goed is ga ik daar naar op zoek. Bedankt alvast!
De meegeleverde headset van de Xperia S klinkt erg goed als je het mij vraagt, ik vind hem fijner en beter klinken dan de JVC HA-FX300 die ik hiervoor had en die kostte me 40 euro. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Redblader schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:20:
[...]

De meegeleverde headset van de Xperia S klinkt erg goed als je het mij vraagt, ik vind hem fijner en beter klinken dan de JVC HA-FX300 die ik hiervoor had en die kostte me 40 euro. :P
Klopt helemaal, zijn erg goed op elkaar afgesteld ook denk ik. Heb professionele Sony headsets en Senheissers in-ears liggen hier en die komen niet in de buurt :P Aangename verassing!

Maar het is volgens mij niet de MH750 :P Maar als die los verkocht wordt zal die nog wel beter zijn gok ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guumuus
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

Guumuus

OJAJOH?!

ik kon geen apart topic vinden voor het gele vlekken probleem. Vandaar dat ik mijn vraag toch even hier neer plemp. Ik heb een Xperia S met de AAAB code en de laatste 2 weken is ook bij mij een gele vlek onstaan. Ook aan de bovenkant van het scherm beginnen ze te komen (lichte afwijkingen met de rest van het scherm).

Ik heb zojuist via de Live Chat op sony contact gehad met een medewerkster, meteen even gemeld dat ik weet dat het een bekend probleem is en dat ik een 12w11 AAAB heb met dezelfde problemen. Ook gevraagd of er al spareparts op voorraad zijn.

Ze gaf me als antwoordt dat ik het beste over 2 weken contact op kan nemen met sony nederland om het toestel te laten repareren. Zijn er hier meer mensen die de reparatie rechtstreeks via Sony laten lopen? Hoe is de ervaring daar tot nu toe mee?

Weet dat het al een veelbesproken onderwerp is en dat velen van jullie er onderhand wel klaar mee zijn maar goed ik ben toch wel erg nieuwsgierig wat ik ervan kan gaan verwachten...(heb nog nooit eerder een toestel voor reparatie hoeven opsturen)

Wat overigens wel grappig was, was dat de betreffende medewerkster na het geven van het telefoonnummer van Sony Nederland direct de chat beëindigde, geeft toch wel aan dat ze de aanvragen voor reparaties van de Xperia S wel zat zijn onderhand...

[ Voor 10% gewijzigd door Guumuus op 20-06-2012 13:39 ]

The number one enemy of progress is question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
Redblader schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:20:
[...]

Rctworld schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:33:
[...]

Klopt helemaal, zijn erg goed op elkaar afgesteld ook denk ik. Heb professionele Sony headsets en Senheissers in-ears liggen hier en die komen niet in de buurt :P Aangename verassing!

Maar het is volgens mij niet de MH750 :P Maar als die los verkocht wordt zal die nog wel beter zijn gok ik...
Dank voor de reacties, klinkt goed. Ik ga ervan uit dat het de MH750 is omdat die in veel andere landen ook met de S (en daar ook met de ook met de P, U en Sola trouwens) wordt meegeleverd (wordt specifiek genoemd in diverse reviews).

Helaas is hij nog niet los te koop dus mocht iemand hem niet gebruiken en voor een zacht prijsje van de hand willen doen houd ik me aanbevolen, anders maar even wachten tot ie hier in de winkels ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Wat ook erg leuke dopjes zijn die goed matchen met de Xperia S qua geluid zijn SoundMagic E10's. Die heb ik onlangs besteld via Amazon en na 2 weken inspelen klinken ze echt heerlijk warm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 13:47
jap85 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:52:
[...]

[...]

Dank voor de reacties, klinkt goed. Ik ga ervan uit dat het de MH750 is omdat die in veel andere landen ook met de S (en daar ook met de ook met de P, U en Sola trouwens) wordt meegeleverd (wordt specifiek genoemd in diverse reviews).

Helaas is hij nog niet los te koop dus mocht iemand hem niet gebruiken en voor een zacht prijsje van de hand willen doen houd ik me aanbevolen, anders maar even wachten tot ie hier in de winkels ligt.
Ik heb is naar wat foto's gekeken maar de MH750 is toch wat anders, de meegeleverde headset is wat ronder qua design en het Sony merk staat zeg maar op het steeltje van het dopje niet op het dopje zelf.

Ze zien er exact hetzelfde uit als deze:
Afbeeldingslocatie: http://ep.yimg.com/ca/I/exchangecellular_2216_740470164

Kennelijk krijgen we hier in Nederland dus de oudere MH-650 erbij. :P
Moet zeggen dat ze ongelooflijk goed klinken voor oortjes van 12 dollar, in Nederland zijn ze iets duurder maar wel gewoon meteen leverbaar, hier bijvoorbeeld

Kan me eigenlijk niet voorstellen dat je voor deze prijs iets beters gaat vinden. :)

[ Voor 19% gewijzigd door Redblader op 20-06-2012 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
Die lijken erg veel op die ik bij m'n Arc kreeg. Nja even wachten tot de MH750 in de winkel ligt dan. De Sola staat ook niet tussen het rijtje waar ie op werkt dus ben bang dat het exact dezelfde zijn als die ik al heb.

Snap niet waarom ze per land weer andere spullen in de doos stoppen (en we er in NL dan bekaaid vanaf komen, helemaal in het geval van de Sola).

[ Voor 19% gewijzigd door jap85 op 20-06-2012 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THEALPHA
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-04 22:04
Guumuus schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:38:
ik kon geen apart topic vinden voor het gele vlekken probleem. Vandaar dat ik mijn vraag toch even hier neer plemp. Ik heb een Xperia S met de AAAB code en de laatste 2 weken is ook bij mij een gele vlek onstaan. Ook aan de bovenkant van het scherm beginnen ze te komen (lichte afwijkingen met de rest van het scherm).

Ik heb zojuist via de Live Chat op sony contact gehad met een medewerkster, meteen even gemeld dat ik weet dat het een bekend probleem is en dat ik een 12w11 AAAB heb met dezelfde problemen. Ook gevraagd of er al spareparts op voorraad zijn.

Ze gaf me als antwoordt dat ik het beste over 2 weken contact op kan nemen met sony nederland om het toestel te laten repareren. Zijn er hier meer mensen die de reparatie rechtstreeks via Sony laten lopen? Hoe is de ervaring daar tot nu toe mee?

Weet dat het al een veelbesproken onderwerp is en dat velen van jullie er onderhand wel klaar mee zijn maar goed ik ben toch wel erg nieuwsgierig wat ik ervan kan gaan verwachten...(heb nog nooit eerder een toestel voor reparatie hoeven opsturen)

Wat overigens wel grappig was, was dat de betreffende medewerkster na het geven van het telefoonnummer van Sony Nederland direct de chat beëindigde, geeft toch wel aan dat ze de aanvragen voor reparaties van de Xperia S wel zat zijn onderhand...
Ik durf die van mij nog steeds niet op te sturen. Schijnt dat je je telefoon meer dan een maand kwijt zal zijn en daarnaast lijkt het probleem bij mij de laatste tijd weer af te nemen, heb het onderaan maar wordt steeds doorzichtiger en minder sterk.

De mijne is een 12w09 en heb hem nu dus ruim twee maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guumuus
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

Guumuus

OJAJOH?!

THEALPHA schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:16:
[...]

Ik durf die van mij nog steeds niet op te sturen. Schijnt dat je je telefoon meer dan een maand kwijt zal zijn en daarnaast lijkt het probleem bij mij de laatste tijd weer af te nemen, heb het onderaan maar wordt steeds doorzichtiger en minder sterk.

hmmm, de vlekken worden bij mij alleen maar erger...ik kan gelukkig van een vriend een galaxy s lenen dus wat dat betreft zit ik niet meteen met een prehistorisch leentoestel...

The number one enemy of progress is question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 11:52
jap85 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:52:
Voor een telefoon zijn het prima dopjes, maar wat betreft kwaliteit komen ze niet in de buurt van mijn Klipsch S2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 17:01:
Jeee de wireless headset pro vandaag eindelijk mogen ontvangen van Sony!!!
En Gomez hoe bevalt hij? Was het het wachten waard?

Iemand anders al een headset binnen van de T-Mobile actie? Ik zie een aantal internet winkels waar hij nu op voorraad is dus het kan nu echt niet lang meer duren.

Tot het zover is een unboxing video :9~ :

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2012 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:41:
[...]

En Gomez hoe bevalt hij? Was het het wachten waard?

Iemand anders al een headset binnen van de T-Mobile actie? Ik zie een aantal internet winkels waar hij nu op voorraad is dus het kan nu echt niet lang meer duren.

Tot het zover is een unboxing video :9~ : [video]
Jazeker het was het w8ten waard! Werkt tot nu toe perfect en er komt een zeer goed geluid uit moet ik zeggen. Tevens ook geweldig dat je m als mp3 speler kan gebruiken tot 32GB heb er zelf nu een 8GB kaartje inzitten. Enige nadeel is de trage bestandsoverdracht van je PC naar de headsetpro. Je kan beter het kaartje in een usb converter stoppen om bestanden over te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 15:29:
[...]

Jazeker het was het w8ten waard! Werkt tot nu toe perfect en er komt een zeer goed geluid uit moet ik zeggen. Tevens ook geweldig dat je m als mp3 speler kan gebruiken tot 32GB heb er zelf nu een 8GB kaartje inzitten. Enige nadeel is de trage bestandsoverdracht van je PC naar de headsetpro. Je kan beter het kaartje in een usb converter stoppen om bestanden over te zetten.
Die zit er volgens de unboxing video gewoon bij toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gedonie
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-09 10:31
THEALPHA schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:16:
[...]

Heb die van mij via een winkel terug gestuurd voor reparatie voor precies hetzelfde euvel. Vandaag terug gekregen, na 4 weken. Na aanzetten is het probleem niet eens opgelost dus mag ie al weer terug naar Sony. Dat of ik ga hem claimen bij mijn credit card maatschappij als defect om het geld terug te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prekz
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:35
Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 15:29:
[...]

Is dit via TNT binnengekomen? Ik ben benieuwt waarom het dan zolang duurt bij mij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damian schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 18:09:
[...]

Die zit er volgens de unboxing video gewoon bij toch?
Er zit een kaartje bij van 2 GB.

De headset zat in een klein doosje bezorgd door TNT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 13:35
Krijg je telefoon zonder achterklep terug na reparatie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

SgtPoen schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 21:46:
Sjezus, net als je denkt dat het niet gekker kan worden met de service, lees je dit. Is er ook maar één persoon die wel goede ervaringen heeft met reparatie van zijn telefoon? Ik begin het me zo langzamerhand af te vragen. Knap klote SgtPoen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weakling schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 22:21:
[...]

Sjezus, net als je denkt dat het niet gekker kan worden met de service, lees je dit. Is er ook maar één persoon die wel goede ervaringen heeft met reparatie van zijn telefoon? Ik begin het me zo langzamerhand af te vragen. Knap klote SgtPoen!
Volgens mij heeft iedereen in heel Nederland problemen als zijn apparaat ( welk soort en merk dan ook ) langs Dynafix komt. Vertrouw dat bedrijf totaal niet. Blij dat ik gewoon een nieuwe kreeg van T-mobile toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Dynafix :( :( :(
slechte ervaring mee (toen ik nog samsung telefoons had...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Laatst online: 19:00
SgtPoen schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 21:46:
Heb zelf al 2x een toestel laten repareren bij Dynafix.
Beide keren werd me gezegd alleen het toestel op te sturen.
Dus een klepje wat eraf kan en de accu moesten niet opgestuurd worden en zover ik weet is dit nog steeds zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 13:35
Deadsy schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 22:32:
[...]

Heb zelf al 2x een toestel laten repareren bij Dynafix.
Beide keren werd me gezegd alleen het toestel op te sturen.
Dus een klepje wat eraf kan en de accu moesten niet opgestuurd worden en zover ik weet is dit nog steeds zo.
Miin Xperia is opgehaald door de smartcare service van hi, wel balen dit kan je natuurlijk weer een week gaan wachten totdat je die cover krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Laatst online: 19:00
SgtPoen schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 22:50:
[...]

Miin Xperia is opgehaald door de smartcare service van hi, wel balen dit kan je natuurlijk weer een week gaan wachten totdat je die cover krijgt
Dan is de fout gemaakt bij Hi. Hun hadden dit aan jouw moeten doorgeven.
Ik woon redelijk dicht bij Dynafix dus ik geef het gewoon daar aan de balie.

Beide keren heb ik een formulier ingevuld en daar stond ook weer op dat je alle losse delen er niet bij moest doen.
Dus als De providers dit niet aan hun klant doorgeven dan is dit de fout van de providers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wanneer wij bij The Phone House een toestel terug aannemen moeten wij altijd heel erg precies aangeven welke onderdelen exact zijn meegeleverd (batterij, backcover, frontcover, ...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
Mijne is door tph ook zonder achter klep opgestuurd. Die kreeg ik in het doosje van het leentoestel gelijk weer mee naar huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist GTA 3 geinstalleerd en gespeeld, maar het loopt niet zo soepel als het onderstaande filmpje. Waar kan dit aan liggen? Aan het feit dat ik geen custom rom draai?

YouTube: GTA 3 runing on Xperia S: gameplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb begrepen dat op mijn Xperia U Android 2.3.7 staat, kan ik die niet upgraden naar Android 4.0?

Beetje zoals men doet via XDA en WP7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 04:47:
Ik heb begrepen dat op mijn Xperia U Android 2.3.7 staat, kan ik die niet upgraden naar Android 4.0?

Beetje zoals men doet via XDA en WP7?
android 4.0 voor de S/U en P is nog niet uit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 01:44:
Ik heb zojuist GTA 3 geinstalleerd en gespeeld, maar het loopt niet zo soepel als het onderstaande filmpje. Waar kan dit aan liggen? Aan het feit dat ik geen custom rom draai?

YouTube: GTA 3 runing on Xperia S: gameplay
Even een heel wilde gok: wellicht dat bij jou meer processen op de achtergrond draaien waardoor CPU en geheugen meer belast worden dan in het filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister mijn telefoonabonnement verlengt met een sony xperia S. Had hiervoor een blackberry dus moet zeggen dat het behoorlijk wennen is. Ik heb dus geen kennis van het Android systeem. Wat ik mij afvraag, wanneer je een app opent, bijvoorbeeld whatsapp, en je wilt het afsluiten, doe je dit middels de terugknop (links) of met de home knop in het midden? Of maakt dit geen verschil en worden de programma's nooit 'echt' afgesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 08:56:
Gister mijn telefoonabonnement verlengt met een sony xperia S. Had hiervoor een blackberry dus moet zeggen dat het behoorlijk wennen is. Ik heb dus geen kennis van het Android systeem. Wat ik mij afvraag, wanneer je een app opent, bijvoorbeeld whatsapp, en je wilt het afsluiten, doe je dit middels de terugknop (links) of met de home knop in het midden? Of maakt dit geen verschil en worden de programma's nooit 'echt' afgesloten?
yup, maakt niks uit :)
Android bepaald zelf wanneer iets "afgesloten" moet worden. (na de volgende update kan je dit wel zelf bepalen).
Home knop ingedrukt houden laat alle apps zien die recentelijk zijn geopend, of als deze nog "actief" zijn. En als je bv een spelletje aan het spelen bent en je wilt even wat anders doen > Homeknop aanraken > bv even whatsappen en als je terug wilt > home knop ingedrukt houden en je kan weer terug naar je spelletje. Als je in een spelletje op back drukt, stopt het spel ook daadwerkelijk.

[ Voor 22% gewijzigd door ArcticWolf op 21-06-2012 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArcticWolf schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 08:58:
[...]

yup, maakt niks uit :)
Android bepaald zelf wanneer iets "afgesloten" moet worden. (na de volgende update kan je dit wel zelf bepalen).
Oke, dank je. Bij blackberry zat daar namelijk verschil in. Moest je echt op: opties- afsluiten drukken om iets af te sluiten. Wanneer je dit niet doet trekt hij de batterij leeg.
Wat ik wel lastig vind dat er heel veel applicaties 'al op staan' maar als niet android kenner heb je dus geen idee wat het allemaal inhoud, maar dat komt vanzelf wel. Klopt het dat de telefoon geen agenda functie kent en je die dus middels een applicatie erop kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
nee hoor, de standaard agenda app van android staat erop > Calender.
Maar omdat deze standaard nogal saai is kan je andere "widgets" downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 09:01:
[...]

Oke, dank je. Bij blackberry zat daar namelijk verschil in. Moest je echt op: opties- afsluiten drukken om iets af te sluiten. Wanneer je dit niet doet trekt hij de batterij leeg.
Wat ik wel lastig vind dat er heel veel applicaties 'al op staan' maar als niet android kenner heb je dus geen idee wat het allemaal inhoud, maar dat komt vanzelf wel. Klopt het dat de telefoon geen agenda functie kent en je die dus middels een applicatie erop kan zetten?
De agenda staat er gewoon op. Moet je gewoon even goed kijken in het menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Zou ICS vandaag komen? O-) #ongeduldig^2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 09:03:
[...]

De agenda staat er gewoon op. Moet je gewoon even goed kijken in het menu.
ArcticWolf schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 09:03:
nee hoor, de standaard agenda app van android staat erop > Calender.
Maar omdat deze standaard nogal saai is kan je andere "widgets" downloaden.
Haha ok, nog veel te ontdekken dus! Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randy_e
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-09 23:46
ik kwam ook van BB af en moet zeggen dat ik erg blij ben met mijn keuze. ivm gele vlekken mijn eerste toestel mogen omruilen door de goede service van t mobile en ik geniet steeds meer van deze telefoon. alleen nog wachten op ics dat elk moment kan komen.

mijn broertje heeft de galaxy s3 en ik wilde daar eerst ook op wachten. na dat ik de s3 uit nieuwsgierigheid in mijn handen had was ik er eigenlijk zo klaar mee... vind em eerlijk gezegd overhyped, het is tegenwoordig of iPhone of Samsung, waarmee de rest ondergewaardeerd en ook onderschat wordt.

ik ben blij met mijn Sony! iedereen wilt toch even kijken en hebben dan zoiets van wauw

ik had wel vette krassen op mijn screenprotector en ik had moeite deze eraf te halen... maar toen probeerde mijn vrouw het een x en ja hoor eraf. weg krassen en ik heel blij, reageert idd beter nadat je het plakkerige eraf hebt gepoetst

psn: Dutch-President

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Heeft er iemand eigenlijk al krassen op het scherm (zonder protector en per ongeluk :> ) kunnen krijgen? Ik heb gezien dat ze op de Xperia Active gewoon een mes zetten en dan nog geen krassen kunnen veroorzaken :o
YouTube: Xperia Active CrAsh Test! INCREDIBLE, AMAZING!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Active heeft DragonTrail Glass, de Xperia S heeft Gorilla Glass (1). Gorilla Glass is sterk maar ik zou er nu ook niet met een mes op gaan snijden :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

AmbroosV schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 09:23:
De Active heeft DragonTrail Glass, de Xperia S heeft Gorilla Glass (1). Gorilla Glass is sterk maar ik zou er nu ook niet met een mes op gaan snijden :-P
De S heeft geen Gorilla Glass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MKV
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 02-08 19:35

MKV

Ben ook wel benieuwd waar je dat Gorilla Glass vandaan hebt AmbroosV... In de White Paper staat alleen "Shatter proof sheet on scratch-resistant glass"

Hier nog wat ervaringen van mensen die de sheet er af hebben gehaald:
http://talk.sonymobile.com/thread/38664

[ Voor 27% gewijzigd door MKV op 21-06-2012 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Damian schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 09:42:
[...]

De S heeft geen Gorilla Glass.
Jawel, maar Sony mag er niet mee adverteren (dat zou ze nog meer aan licentiekosten gekost hebben). Het is ook zo dat, afhankelijk van de fabriek waar de Xperia S gemaakt wordt, er soms Dragontrail gebruikt wordt ipv Gorilla Glass. De Xperia S (of toch het scherm) wordt op twee fabrieken op een iets andere manier gemaakt (vandaar ook dat zelfs in de eerste batch niet alle toestellen last hadden van de gele vlekken). Dat kan ook verklaren waarom ze er niet mee adverteren, aangezien het niet in alle toestellen (zelfs van hetzelfde type) hetzelfde glas is.

Uiteindelijk is Gorilla Glass ook maar een merknaam, net als Dragontrail. Komt gewoon neer op extra gehard glas.

https://www.facebook.com/...ffset=0&total_comments=15
https://www.vi-vn.connect...offset=0&total_comments=5

Ik weet niet of het klopt, maar ik ga er vanuit dat dat wel zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
ik heb een telefoon uit de eerste batch, maar heb echt geen last gehad van gele vlekken :o heb ik nu Dragontrail? *zet mes er in* :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AmbroosV schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 10:41:
[...]

Jawel, maar Sony mag er niet mee adverteren (dat zou ze nog meer aan licentiekosten gekost hebben). Het is ook zo dat, afhankelijk van de fabriek waar de Xperia S gemaakt wordt, er soms Dragontrail gebruikt wordt ipv Gorilla Glass. De Xperia S (of toch het scherm) wordt op twee fabrieken op een iets andere manier gemaakt (vandaar ook dat zelfs in de eerste batch niet alle toestellen last hadden van de gele vlekken). Dat kan ook verklaren waarom ze er niet mee adverteren, aangezien het niet in alle toestellen (zelfs van hetzelfde type) hetzelfde glas is.

Uiteindelijk is Gorilla Glass ook maar een merknaam, net als Dragontrail. Komt gewoon neer op extra gehard glas.

https://www.facebook.com/...ffset=0&total_comments=15
https://www.vi-vn.connect...offset=0&total_comments=5

Ik weet niet of het klopt, maar ik ga er vanuit dat dat wel zo is.
Moet toch ergens te achterhalen zijn waar je S vandaan komt toch en daarmee kan je dan zien welk glas je hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie trouwens je headphone van sony al gehad? Die 10 weken zijn nu wel voorbij. Heeft het nut om contact op te nemen met Sony?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 11:05:
[...]
Moet toch ergens te achterhalen zijn waar je S vandaan komt toch en daarmee kan je dan zien welk glas je hebt?
Ach wat maakt het uit hoe het heet. Het is gehard glas. Dat krast niet snel, maar het is niet onmogelijk om er krassen op te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 11:16:
Hebben jullie trouwens je headphone van sony al gehad? Die 10 weken zijn nu wel voorbij. Heeft het nut om contact op te nemen met Sony?
Ik heb m van de week mogen ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 20:01:
[...]

Er zit een kaartje bij van 2 GB.
Volgens mij bedoelde Damian of die usb converter om je kaartje in te stoppen ook in de doos zat? Dat zie je namelijk wel in de unboxing video.

Volgens mij ben je nog de enige van de tweakers hier. Begint je achternaam toevallig met een letter voorin het alfabet? Dat zou kunnen verklaren waarom ik nog aan het wachten ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanputten80
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-09 14:49
Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 11:35:
[...]

Ik heb m van de week mogen ontvangen.
Ik heb mijn toestel via StudentMobiel gekocht, met Vodafone. Kan ik die headset ook regelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanputten80 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 11:50:
[...]

Ik heb mijn toestel via StudentMobiel gekocht, met Vodafone. Kan ik die headset ook regelen?
Het was een pre-order actie van T-mobile in maart. Dus dat gaat niet meer lukken. Je kan hem natuurlijk wel gewoon kopen verschillende (buitenlandse) internetwinkels hebben hem al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

riotrick schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 11:18:
[...]

Ach wat maakt het uit hoe het heet. Het is gehard glas. Dat krast niet snel, maar het is niet onmogelijk om er krassen op te krijgen.
Moet iets te doen hebben tot ICS :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Laatst online: 26-08 20:06
ICS komt nu toch zeker heel erg snel ;)
http://talk.sonymobile.com/thread/42096?tstart=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heerlijk , hou ons goed op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
JA ik ben zojuist ICS aan het downloaden. :)

Just kidding >:)

[ Voor 9% gewijzigd door Vinand op 21-06-2012 12:14 ]

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 09:58
Ik ben echt benieuwd naar de ervaringen van jullie.
Een ics rom kwam op mijn arc s in de buurt van Gb ivm snelheid enz enz.
Maar dat was dan ook de AOKP rom van google zelf .
Tweakers zitten hier niet veel op dit forum,dus het zal me benieuwen.
Pagina: 1 ... 61 ... 63 Laatste

Dit topic is gesloten.