ik kon geen apart topic vinden voor het gele vlekken probleem. Vandaar dat ik mijn vraag toch even hier neer plemp. Ik heb een Xperia S met de AAAB code en de laatste 2 weken is ook bij mij een gele vlek onstaan. Ook aan de bovenkant van het scherm beginnen ze te komen (lichte afwijkingen met de rest van het scherm).
Ik heb zojuist via de Live Chat op sony contact gehad met een medewerkster, meteen even gemeld dat ik weet dat het een bekend probleem is en dat ik een 12w11 AAAB heb met dezelfde problemen. Ook gevraagd of er al spareparts op voorraad zijn.
Ze gaf me als antwoordt dat ik het beste over 2 weken contact op kan nemen met sony nederland om het toestel te laten repareren. Zijn er hier meer mensen die de reparatie rechtstreeks via Sony laten lopen? Hoe is de ervaring daar tot nu toe mee?
Weet dat het al een veelbesproken onderwerp is en dat velen van jullie er onderhand wel klaar mee zijn maar goed ik ben toch wel erg nieuwsgierig wat ik ervan kan gaan verwachten...(heb nog nooit eerder een toestel voor reparatie hoeven opsturen)
Wat overigens wel grappig was, was dat de betreffende medewerkster na het geven van het telefoonnummer van Sony Nederland direct de chat beëindigde, geeft toch wel aan dat ze de aanvragen voor reparaties van de Xperia S wel zat zijn onderhand...
[
Voor 10% gewijzigd door
Guumuus op 20-06-2012 13:39
]