Ik ben er dus achter gekomen waarom ik zo weinig mensen zie rondlopen met een Xperia S smartphone... Wat ik wel raar vond vanwege zijn vreselijk goede prijs/kwaliteit verhouding.
Ik ben gisteren in a'dam centraal de nieuwedijk afgegaan. En ben zo een beetje elke smartphone\telecom winkel afgegaan om te kijken voor informatie over alle soorten abonnementen en acties die ze hadden. (jep ik mag binnenkort weer een nieuwe speeltje uitzoeken). Vreemd genoeg verbaas ik me echt hoe weinig kennis die mensen hadden in bijna alle winkels met uitzondering van 1 winkel.
Ik vroeg gewoon, ik wil een nieuwe smartphone hebben, en ik ga alleen vreselijk veel foto's maken, scherm moet mooi zijn en texten als een motherfucker.. Games en grafische shit boeit me nul. Echt bij elke winkel zeiden ze gelijk: SGS3! SGS3! SGS3!... "Waarom?" vroeg ik dan.. "herp derp hurrr durrr ... beste camera, beste scherm, snelste, is gewoon het beste, quad core dit en dat en beste software..."
En de Sony is blijkbaar in alle vlakken veel slechter, slechtere camera,, ook een slechter en minder scherp scherm in verhouding met de fantastische samsung pentile scherm...

Ook was er een gozer die beweerde dat de Sony vanwege de dual core na 2/3 maanden langzaam zou worden omdat die geen quad core had...
Van alle winkels was er maar 1 winkel (Hi winkel in nieuwedijk) die me gewoon echt eerlijk vertelde dat quad core hype is, en die gelijk naar de Sony Xperia S liep en ook echt wat te vertellen had (Hij wist gewoon wat een mofo pentile display was

)...

Hadden jullie hier geen last van toen jullie via een bepaalde verkoper de Xperia S hadden aangeschaft?
Edit: best wel off topic, maar ik ben echt benieuwd naar de mening van jullie tweakers
Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10