Ik vraag me af of het notificatieledje tri-colored is, oftewel elk kleurtje kan weergeven of net als
HTC al jaren doet alleen rood, oranje en groen.. Dat laatste suckt, dat eerste is natuurlijk op en top!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

Ik mag toch hopen dat het multi colored is... Trouwens, over HTC: http://www.xda-developers...e-blue-led-on-htc-desire/

Ik kan zogauw even niet meer vinden, maar door unlocks kun je wel degelijk meer kleurtjes krijgen :)
Ahaa dat is mooi, want gebruik zelf zo'n 5/6 kleurtjes normaal dus dan is 't wel fijn, we will see...

Vind dit toestel trouwens ook steeds interessanter worden, uiterlijk is strak, Sony is mooi, display is mooi, hardware had wat mij betreft wat sneller gemogen, alhoewel dit natuurlijk stappen vooruit is ten opzichte van
wat ik nu heb (niet van de Motorola Razr die ik had, maar veel slechter zal het ook niet zijn), 32GB intern is wel genoeg, heb toch een tablet voor films.. Enige persoonlijke minpuntje is dat lelijke USB-klepje maarja...

Eerst maar is het Mobile World Congress 2012 afwachten :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-09 19:35
CLB schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 23:57:
Enige persoonlijke minpuntje is dat lelijke USB-klepje maarja...
Als dat USB klepje net zo degelijk is als bij de X10, prefereer ik (uiteraard ook persoonlijk) duidelijk met klepje. Buiten dat het stof en andere troep buiten houdt, maakt het het design ook een strak 1-geheel (zo lang het klepje gesloten is).

@hieronder.
Oh, pardon me. Was niet de bedoeling om oude koeien uit de sloot te halen.
Maargoed de conclusie blijft dat het uiteindelijk allemaal persoonlijk is inderdaad. :Y

[ Voor 17% gewijzigd door SirNobax op 17-02-2012 10:15 ]

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Achja die discussie is hier vaker gevoerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-08 19:53

Chaos-Zero

Sega fan!

Meh, ik kan echt niet meer wachten! Nog maar een paar weken. Ben benieuwd wanneer de uiteindelijke release datum bekend wordt gemaakt. :)

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09 13:53
Chaos-Zero schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 11:12:
Meh, ik kan echt niet meer wachten! Nog maar een paar weken. Ben benieuwd wanneer de uiteindelijke release datum bekend wordt gemaakt. :)
Zit hier met het zelfde, bestelling staat sinds 6 februari. Zit echt met smart op dit toestel te wachten, ben wel toe aan wat nieuws na mijn ZTE ;)

- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
CLB schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 23:57:
Ahaa dat is mooi, want gebruik zelf zo'n 5/6 kleurtjes normaal dus dan is 't wel fijn, we will see...

Vind dit toestel trouwens ook steeds interessanter worden, uiterlijk is strak, Sony is mooi, display is mooi, hardware had wat mij betreft wat sneller gemogen, alhoewel dit natuurlijk stappen vooruit is ten opzichte van
wat ik nu heb (niet van de Motorola Razr die ik had, maar veel slechter zal het ook niet zijn), 32GB intern is wel genoeg, heb toch een tablet voor films.. Enige persoonlijke minpuntje is dat lelijke USB-klepje maarja...

Eerst maar is het Mobile World Congress 2012 afwachten :)
Ik heb precies hetzelfde ;) En eigenlijk heb ik liever een processor die goed werkt (dwz met goede software en geen rare kernel fouten) dan het nieuwste van het nieuwste op mijn telefoon. Voor de games en dingen waarbij ik die snelheid nodig heb, heb ik mijn tablet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij komt toch gewoon eind maart naar Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 12:08:
Hij komt toch gewoon eind maart naar Nederland?
Zover ik weet staat hij voor begin maart geplanned, 1ste/2e week.
Centralpoint geeft aan 9 maart.

Maar deze discussie kan ook in het levertijden topic :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-07 18:48
En hier nog zo'n desire gebruiker. Nog even de MWC afwachten, maar de xperia is tot nu de grootste kanshebber om mijn nieuwe telefoon te worden. Ziet er mooi uit, de software lijkt aardig gelikt (ics update komt er ook wel. En niet geheel onbelangrijk de prijs is is ook niet te duur.

De recente htc toestellen vind ik zef niet zo interessant. De enige echte andere kandidaat voor mij is een galaxy nexus, maar deze is dan wel weer een stuk duurder.

Facebook :: Twitter :: PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 19:52
Uhoh, een witte doos, met letters erop een een afbeelding van een telefoon erop. Apple zal een iAanklacht aan het voorbereiden zijn ;)

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:00
Gugger schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 23:30:
Uhoh, een witte doos, met letters erop een een afbeelding van een telefoon erop. Apple zal een iAanklacht aan het voorbereiden zijn ;)
Ach, er zit een luidspreker boven het scherm, en knoppen onderaan het scherm. Het is een wonder dat ze het nog niet gedaan hebben :D.
Vind dat ze het bij sony wel goed aanpakken qua de release van info en nu deze video etc.
Ga er ook vanuit dat ze als hij gereleased word ook nog aardig wat reclames op tv zullenz ien.

maar OT, ik vraag me echt af hoe de Xperia S zal zijn in vergelijking tot de toestellen die eind deze maand aangekondigd zullen worden.
Want ik dacht dat er in April ook weer 2 toestellen uitkomen.

[ Voor 13% gewijzigd door Deadsy op 17-02-2012 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sony gaat op MWC best wel wat toestellen aankondigen. De modelcodes zijn heel erg duidelijk bij Sony.

2011:
- LT15i = Arc. L = Large. T = Touch. 1 = 2011. 5 = market end rating.
- LT18i = Arc S. Large Touch 2011, maar een hogere market end rating dan de Arc.
- MT15i = Neo. Medium Touch 2011, zelfde market rating end rating als de Arc.
- MT12i = Neo V. Zelfde als Neo maar een lagere market end rating omwille van de cameradowngrade.
- SK15i = Mini Pro. Small Keyboard 2011.
- ST15i = Mini. Small Touch 2011.
- ST18i = Ray. Small Touch 2011 met hoge market end.
- ...

(i = international, a = Americas, at = AT&T, ...)

2012
Aangekondigd (allebei met Qualcomm Dualcore):
- LT28at = Xperia ion. Large Touch 2012, high-end.
- LT26i = Xperia S. Large Touch 2012, high-end, maar de ion is hoger wegens LTE.

Verwacht (waarschijnlijk allemaal met ST-Ericsson NovaThor):
- ST25i = Small Touch mid-end (opvolger Mini, aka Kumquat)
- SK25i = Small Keyboard mid-end (opvolger Mini Pro)
- MT27i = Medium Touch high-end (opvolger Neo, wss interessanter dan de Xperia S, aka Pepper)
- LT22i = Large Touch lower-end (nieuw, goedkopere grote telefoon, ik verwacht dat deze HEEL populair gaat worden, aka Nypon)
- LT29i = Large Touch very high-end (eind Q3 2012 'refresh' van de ion of Xperia S, wss ook met NovaThor, mogelijk de Hayabusa of Mint, weten we niet echt)
- ...

De MT27i of LT22i lijken mij persoonlijk op dit moment interessanter dan de Xperia S. Zowiezo een NovaThor SoC die veel efficiënter en nauwelijks trager dan de Qualcomm zou moeten zijn, goedkoper, en mogelijk met andere nieuwigheden, aangezien ze later ontworpen zijn dan de Xperia S. Een van de geruchten was een WhiteMagic-display.

Ik verwacht de Kumquat (en zijn K-variant), de Pepper en de Nypon op MWC.

Je moet wel toegeven dat ze een heel slimme methode hebben qua ontwerpen sinds 2011. Heel erg duidelijke typenummers, geweldig slimme single-SoC single-software-strategie. Hierdoor slagen ze er in om met minder middelen en minder medewerkers betere software én hardware (qua specs) af te leveren dan eender welk ander merk. Doordat ze allemaal dezelfde SoC's hebben kunnen die ook in grotere volumes en dus goedkoper aangekocht worden, en dus ook in de goedkopere modellen geïntegreerd worden. De Xperia Mini bijvoorbeeld is ENORM snel voor een toestel in die prijsklasse, en de Neo V trouwens ook.

Nadeel van de strategie is dat alleen de high-end qua pure SoC-specs altijd wat achterblijft. Ik denk wel dat ze in 2012 wat gaan variëren qua SoCs. Mijn verwachtingen liggen bij dezelfde SoCs, maar de goedkopere modellen krijgen een lagere clock of een singlecore-versie van dezelfde processor. Dan behoud je het voordeel van grote softwareportability en kan je toch goedkopere toestellen aanbieden in het low-end.

En als je de prijzen van de Xperia S ziet dan kunnen de andere toestellen niet anders dan geweldige bang for buck bieden.

(als er iemand van Sony (Ericsson) meeleest, mag ik niet mee naar MWC om te helpen demo's te doen :P ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie post weer hierboven! Maar die MT27i is qua schermgrootte, camera en design ( op uitgelekte pics en info ) wat die zaken betreft toch wel een stuk minder interessant dan de S? Ze kunnen een midrange toch niet in dezelfde periode al beter laten zijn dan een high end?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 00:58:
Mooie post weer hierboven! Maar die MT27i is qua schermgrootte, camera en design ( op uitgelekte pics en info ) wat die zaken betreft toch wel een stuk minder interessant dan de S? Ze kunnen een midrange toch niet in dezelfde periode al beter laten zijn dan een high end?
De range-indicatie is relatief aan het formaat. De Ray bijvoorbeeld zat in range 7, de Arc in range 5. De range moet je dus bekijken binnen de formaten. Een hoger formaat met zelfde range-indicatie is een hogere prijs.

Het zegt natuurlijk ook niet alles, die typenummers. Maar ik verwacht wel dat de MT27i een stuk goedkoper gaat zijn dan de Xperia S, en daardoor wel weer heel erg interessant gaat worden. Ik heb een Neo gehad, en was eigenlijk best tevreden van zowel het schermformaat als de resolutie, ik had niet echt nood aan een hogere DPI. Nu heb ik een Arc S, en daarop merk ik dan wel weer heel duidelijk dat de DPI toch hoger moet om een mooi beeld te geven op 4.2". En ik ben héél erg picky in schermen :P (1600x900 op 13" laptop bijvoorbeeld ^^). De Arc S is dan ook weer net ietsje te groot naar mijn goesting, de Neo was handiger in dagelijks gebruik, maar de Arc S is dan wel weer fijner voor films en games.

Het is een beetje afwegen, maar de lagere prijs voor een iets compacter formaat was voor mij bij de Neo een heel mooi argument, en bij de Xperia S vs MT27i zal dat waarschijnlijk niet anders zijn. Qua camera heb ik echt geen 13MP nodig en ik heb een DSLR voor echt fotowerk, dus een 'degelijke' camera volstaat daar ook. Ik hou wel van nieuwigheden, en de ST-Ericsson SoC spreekt mij persoonlijk ook net wat meer aan dan de Qualcomm. Eerst was ik ook wel overtuigd van de Xperia S, maar een van mijn contacten binnen Sony Ericsson heeft me écht aangeraden om te wachten met pre-orders tot MWC, want de toestellen daar zouden interessanter zijn dan de Xperia S. En als iemand van Sony Ericsson het zelf zegt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
AmbroosV schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 01:08:
[...]

De range-indicatie is relatief aan het formaat. De Ray bijvoorbeeld zat in range 7, de Arc in range 5. De range moet je dus bekijken binnen de formaten. Een hoger formaat met zelfde range-indicatie is een hogere prijs.

Het zegt natuurlijk ook niet alles, die typenummers. Maar ik verwacht wel dat de MT27i een stuk goedkoper gaat zijn dan de Xperia S, en daardoor wel weer heel erg interessant gaat worden. Ik heb een Neo gehad, en was eigenlijk best tevreden van zowel het schermformaat als de resolutie, ik had niet echt nood aan een hogere DPI. Nu heb ik een Arc S, en daarop merk ik dan wel weer heel duidelijk dat de DPI toch hoger moet om een mooi beeld te geven op 4.2". En ik ben héél erg picky in schermen :P (1600x900 op 13" laptop bijvoorbeeld ^^). De Arc S is dan ook weer net ietsje te groot naar mijn goesting, de Neo was handiger in dagelijks gebruik, maar de Arc S is dan wel weer fijner voor films en games.

Het is een beetje afwegen, maar de lagere prijs voor een iets compacter formaat was voor mij bij de Neo een heel mooi argument, en bij de Xperia S vs MT27i zal dat waarschijnlijk niet anders zijn. Qua camera heb ik echt geen 13MP nodig en ik heb een DSLR voor echt fotowerk, dus een 'degelijke' camera volstaat daar ook. Ik hou wel van nieuwigheden, en de ST-Ericsson SoC spreekt mij persoonlijk ook net wat meer aan dan de Qualcomm. Eerst was ik ook wel overtuigd van de Xperia S, maar een van mijn contacten binnen Sony Ericsson heeft me écht aangeraden om te wachten met pre-orders tot MWC, want de toestellen daar zouden interessanter zijn dan de Xperia S. En als iemand van Sony Ericsson het zelf zegt...
Dan vraag je je toch af waarom ze nu dan toch in maart met de Xperia S komen.
Zou het voor Sony niet eenvoudiger zijn om hier ook een ST-Ericsson soc in te duwen?
Want dan heb je gelijk een volledig nieuwe line up met dezelfde soc erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deadsy schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 03:30:
[...]
Dan vraag je je toch af waarom ze nu dan toch in maart met de Xperia S komen.
Zou het voor Sony niet eenvoudiger zijn om hier ook een ST-Ericsson soc in te duwen?
Want dan heb je gelijk een volledig nieuwe line up met dezelfde soc erin.
De Xperia S was al eventjes in de ontwikkelfase, waarschijnlijk voor er sprake was van de overname. De Qualc-soc in de S is eigenlijk gewoon dezelfde CPU als in de 2011-reeks maar danmet twee cores. Dat maakt niet al te veel verschil.

De high-end SOC van ST-Ericsson is ook nog niet klaar dacht ik. Ik verwacht wel in de loop van het jaar een nieuw flagship met dan wel een high-end SOC van ST-Ericsson.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snobbieh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:25
Ik vraag mij eigenlijk iets af dat ik nog nergens terug gevonden heb...
Gaat de Xperia S eigenlijk een Gorilla Glass achtig iets hebben? Dus niet zo een glas schermpje dat breekt in 2 seconden...

I7 2600K - 8GB - M550 256GB - GTX 670

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFirepit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:38

TheFirepit

Vuurbal

Snobbieh schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 10:56:
Ik vraag mij eigenlijk iets af dat ik nog nergens terug gevonden heb...
Gaat de Xperia S eigenlijk een Gorilla Glass achtig iets hebben? Dus niet zo een glas schermpje dat breekt in 2 seconden...
Voor wat ik tot nu toe gelezen heb zal er geen Gorilla Glass o.i.d. gebruikt worden, maar een gewoon glas schermpje... Dat is ook het enige waar ik me enigszins zorgen over maak...

It's nice to be important, but it's more important to be nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingfriko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-09 23:56

kingfriko

100 % BULLY

Ging er eigenlijk van uit dat het wel zo zou zijn , telefoon moet voor mijn werk wel tegen een stootje kunnen , niet dat hij binnen de kortste keren al beschadigingen zal vertonen , afwachten dan maar , wel een vereiste voor mij , geen zin om gelijk al met cases enz. te beginnen .

kingfriko

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snobbieh schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 10:56:
Dus niet zo een glas schermpje dat breekt in 2 seconden...
Gorilla Glass heeft niks van doen met breken, gaat om krassen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sony Ericsson gebruikt een Japanse variant van Gorilla Glass. Zit ook in de Ray. Is net niet zo stevig als Gorilla Glass, maar wel vrij krasvast.

[ Voor 29% gewijzigd door AmbroosV op 18-02-2012 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AmbroosV schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 01:08:
[...]

..................
Toch benieuwd dan inderdaad. Hoewel voor mij het design ook erg belangrijk is en ik nu een X10 heb die heerlijk in de hand ligt wat andere toestellen vaak niet hebben, die vorm zie ik ook bij de S terug.

Heeft de witte variant trouwens ook een zachte achterkant of is die net als bij de X10 wel gewoon hard plastic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snobbieh
CLB schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 12:50:
[...]

Gorilla Glass heeft niks van doen met breken, gaat om krassen :)
Het is toch ook sterker dan gewoon glas? Kan veel meer kracht verdragen dacht ik...
kingfriko schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 12:15:
Ging er eigenlijk van uit dat het wel zo zou zijn , telefoon moet voor mijn werk wel tegen een stootje kunnen , niet dat hij binnen de kortste keren al beschadigingen zal vertonen , afwachten dan maar , wel een vereiste voor mij , geen zin om gelijk al met cases enz. te beginnen .
Ik heb een Hero nu, en die overleeft het ook redelijk. Maar hij begint traag te worden dus ben ik wel aan vervanging toe... Is nu tenslotte ook al bijna 3 jaar :P
AmbroosV schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 13:12:
Sony Ericsson gebruikt een Japanse variant van Gorilla Glass. Zit ook in de Ray. Is net niet zo stevig als Gorilla Glass, maar wel vrij krasvast.
Hmm, nou, hopen dat ze het dan gebruiken ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fransfb
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-09 19:50
Je bedoeld dat Asahi Dragontrail (wat blijkbaar ook destijds mogelijk op sommige iPad 2 zat?)? of een ander type glas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Misschien is er ook wel een schermbeschermer voor geïnstalleerd zoals ze dat ook bij de x10 en arc hebben gedaan (en misschien nog wel meer waar ik het niet van weet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 11:57
Mooie posts, AmbroosV. Handig om de verschillende typenummers uitgelegd te krijgen. Belangrijkste vraag blijft voor mij hoe snel die andere types op de markt komen. Daarnaast vraag ik me wel af of die Ericsson SoC geen last gaat hebben van kinderziektes. Daar zul je bij de QualCom in ieder geval niet door gehinderd worden.

Daarnaast wacht ik al veel te lang op (telkens andere) nieuwe toestellen. Het wordt gewoon tijd voor een nieuwe telefoon.

Wat ik me trouwens wel nog afvroeg: ik heb nu met mijn Nexus One veel last van de beperkte ruimte voor apps, ondanks dat ik een redelijk aantal naar de sd kaart kan verplaatsen. Is dit in nieuwere toestellen, en met name de Xperia S, beter oppgelost? Betekent die 32GB ook echt 32GB, of is er maar een beperkt deel beschikbaar voor onverplaatsbare apps?

Xbox Live: Chevalric

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chevalric schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 16:24:
Mooie posts, AmbroosV. Handig om de verschillende typenummers uitgelegd te krijgen. Belangrijkste vraag blijft voor mij hoe snel die andere types op de markt komen. Daarnaast vraag ik me wel af of die Ericsson SoC geen last gaat hebben van kinderziektes. Daar zul je bij de QualCom in ieder geval niet door gehinderd worden.

Daarnaast wacht ik al veel te lang op (telkens andere) nieuwe toestellen. Het wordt gewoon tijd voor een nieuwe telefoon.

Wat ik me trouwens wel nog afvroeg: ik heb nu met mijn Nexus One veel last van de beperkte ruimte voor apps, ondanks dat ik een redelijk aantal naar de sd kaart kan verplaatsen. Is dit in nieuwere toestellen, en met name de Xperia S, beter oppgelost? Betekent die 32GB ook echt 32GB, of is er maar een beperkt deel beschikbaar voor onverplaatsbare apps?
Kinderziektes bij de ST-Ericsson-SoC's lijken mij sterk. Voor de CPU en GPU gebruiken ze gewoon de referentieontwerpen van ARM (die ze dan gewoon zelf bakken), en de modem is van Ericsson, de sterkste speler in de mobiele markt. Er is trouwens al een HTC in Azië die dezelfde chip gebruikt, lijkt allemaal best in orde!

De Xperia S heeft 1GB intern geheugen, en 32GB eMMC. eMMC gedraagt zich als een geheugenkaart maar zit vastgesoldeerd. Onverplaatsbare apps moeten allemaal op de 1GB (wat ruim genoeg zou moeten zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fransfb schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 14:02:
[...]
Je bedoeld dat Asahi Dragontrail (wat blijkbaar ook destijds mogelijk op sommige iPad 2 zat?)? of een ander type glas.
Een goedkopere versie van Dragontrail, ja. Dragontrail zelf zit wel in de Xperia Active, en dat is damn stevig.

Het mineraalglas dat SE gebruikt heeft een net iets mindere krasvastheid dan Gorilla Glass / Dragontrail, maar is minder schok/barstveilig.
Cyleo schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 15:27:
[...]Misschien is er ook wel een schermbeschermer voor geïnstalleerd zoals ze dat ook bij de x10 en arc hebben gedaan (en misschien nog wel meer waar ik het niet van weet)
De kans dat er een screenprotector standaard op gaat zitten is vrij groot, inderdaad.

(Opnieuw mijn oproep naar iemand van Sony, echt geen jobstudent nodig voor demo's op MWC :P ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardjet2174
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-02-2024
AmbroosV schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 17:07:
[...]

Een goedkopere versie van Dragontrail, ja. Dragontrail zelf zit wel in de Xperia Active, en dat is damn stevig.
[video]

Het mineraalglas dat SE gebruikt heeft een net iets mindere krasvastheid dan Gorilla Glass / Dragontrail, maar is minder schok/barstveilig.

[...]

De kans dat er een screenprotector standaard op gaat zitten is vrij groot, inderdaad.

(Opnieuw mijn oproep naar iemand van Sony, echt geen jobstudent nodig voor demo's op MWC :P ?)
In de officiële whitepaper van de Xperia S (zie pag. 1 dit topic) staat bij het scherm dat het scratch resistant is: Shatter proof sheet on scratch-resistant glass. Dan kunnen we aannemen dat er een screenprotector op het scherm zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Laatst online: 13:26

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Is dat filmpje echt? Dan is het materiaal zeer stevig en krasvast. Mooi.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jorgen schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 17:16:
Is dat filmpje echt? Dan is het materiaal zeer stevig en krasvast. Mooi.
Filmpje is zeer echt ^^ Ze adverteren er nauwelijks mee, maar de Sony Ericsson Xperia Active heeft het meest stevige scherm van alle smartphones op dit moment op de markt. Dragontrail is een stuk steviger dan Gorilla Glass (1). Gorilla Glass 2 is dan weer beter, maar dat is nog niet in gebruik dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fransfb
Wel Jammer dat er dan nie gewoon Dragontrail opzit. darn dat is stevig.

Achja ik moet het nog effe bekijken ;-). Maar dit is wel een van de kanshebbers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
AmbroosV schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 17:07:
[...]

[video]

[...]

Whaha, dat is echt vet glas. Dat zouden ze van mij erop mogen zetten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Laatst online: 15:22
weet iemand of de live wallpaper van de Xperia S al aangepast is zodat deze ook op andere telefoons kan draaien? (in mijn geval galaxy s2)
Of weet iemand van een live wallpaper die er ongeveer zo uitziet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Laatst online: 13:26

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

AmbroosV schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 18:30:
[...]

Filmpje is zeer echt ^^ Ze adverteren er nauwelijks mee, maar de Sony Ericsson Xperia Active heeft het meest stevige scherm van alle smartphones op dit moment op de markt. Dragontrail is een stuk steviger dan Gorilla Glass (1). Gorilla Glass 2 is dan weer beter, maar dat is nog niet in gebruik dacht ik.
Hopelijk zit dat dan ook op de nieuwe Sony-modellen.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 11:57
avec_style schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 19:40:
weet iemand of de live wallpaper van de Xperia S al aangepast is zodat deze ook op andere telefoons kan draaien? (in mijn geval galaxy s2)
Of weet iemand van een live wallpaper die er ongeveer zo uitziet?
Ik kon hem op mijn Nexus One prima draaien, alleen qua framerate trok mijn telefoon het niet helemaal. Heb wel ergens gelezen dat het afhing van de grafische chip in je telefoon.

Xbox Live: Chevalric

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chevalric schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 22:24:
[...]
Ik kon hem op mijn Nexus One prima draaien, alleen qua framerate trok mijn telefoon het niet helemaal. Heb wel ergens gelezen dat het afhing van de grafische chip in je telefoon.
Werkt inderdaad alleen goed op recentere Adreno's :) Niet op Tegra's, niet op Mali's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
  • Laatst online: 30-08 13:23
Heeft iemand al enig idee wat voor soort oordopjes hierbij geleverd gaan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
marijni12 schreef op zondag 19 februari 2012 @ 11:26:
Heeft iemand al enig idee wat voor soort oordopjes hierbij geleverd gaan worden?
Dezelfde als bij de Arc en verwanten, gewoon basic in-ears met een microfoontje verwerkt in de kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
AmbroosV schreef op zondag 19 februari 2012 @ 11:38:
[...]

Dezelfde als bij de Arc en verwanten, gewoon basic in-ears met een microfoontje verwerkt in de kabel.
Zoiets als dit? http://www.londonmagicsto.../MH650-BLACK-ML1_1_sm.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat zijn ze helemaal! Klinken niet slecht, maar ze zitten niet zo goed imo, het rubber is wat te hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
AmbroosV schreef op zondag 19 februari 2012 @ 12:17:
[...]

Dat zijn ze helemaal! Klinken niet slecht, maar ze zitten niet zo goed imo, het rubber is wat te hard.
Oké, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
AmbroosV schreef op zondag 19 februari 2012 @ 12:17:
[...]

Voor bijgeleverde oordopjes is het prima te doen, maar bij mij blijven die eigenlijk altijd in de doos zitten :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• splackavellie85
  • Laatst online: 04-11-2023
Mijn abonnement loopt 20 maart af. Ik hoop toch dat de Xperia S er dan al is, want dit lijkt mij een heel fijn complementair toestel naast mijn iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Ik heb al even met de Xperia S een maand geleden gespeeld. De Nederlandse pers krijgt woensdag de gelegenheid om er mee te spelen en hem mee te nemen voor een review. Daar ben ik oa bij, dus vanaf woensdag de eerste hands-ons en reviews :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFirepit
  • Laatst online: 15:38

TheFirepit

Vuurbal

DaannO schreef op zondag 19 februari 2012 @ 22:35:
Ik heb al even met de Xperia S een maand geleden gespeeld. De Nederlandse pers krijgt woensdag de gelegenheid om er mee te spelen en hem mee te nemen voor een review. Daar ben ik oa bij, dus vanaf woensdag de eerste hands-ons en reviews :)
DaannO, wellicht dat je dan ook zou kunnen bekijken hoe het met het notificatie lampje zit? Of het transparante gedeelte daar ook voor gebuikt kan worden of niet. En of het met meerdere kleuren om kan gaan?

It's nice to be important, but it's more important to be nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DaannO schreef op zondag 19 februari 2012 @ 22:35:
/jealousy...

In België hebben ze nog geen press release gepland staan. Bleh. Veel plezier ermee in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
De Xperia S heeft wel een stuk mindere processor ivm met de Galaxy S2. Why? De Xperia heeft dezelfde chip als de HTC Sensation Xe, en laat die nou qua processor niet echt top of the bill zijn. Moest toen ik de spec sheet nog eens nakeek hier wel even aan denken.

[ Voor 3% gewijzigd door alwaysleft op 20-02-2012 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Plaatjes van de Xperia U gelekt!

http://www.xperiablog.net...ized-up-against-xperia-s/

Basically een kleine S met verwijderbare batterij! Ziet er goed uit als je 't mij vraagt. Dat is de ST25i (Small Touch), er komt ook nog een formaat tussenin (MT27i, Medium Touch dus) dat betere specs heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje82
  • Laatst online: 27-06-2024
Leuk, die ST25i, maar iets te klein naar mijn smaak. Wel een stuk handzamer natuurlijk. Misschien dat dat middenmaatje wel wat voor mij wordt dan. Het kiezen wordt zo in ieder geval alweer een stuk moeilijker. Maar ik heb nog een half jaar om er over na te denken. :D

"Now, if you two don't mind, I'm going to bed before either of you come up with another clever idea to get us killed, or worse, expelled."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
3,5" is wel tof, maar door de kleinere behuizing moet je ook wat aanpassen aan de hardware...
Geen 720P schermpje bijvoorbeeld of de snelste CPU, ja van mij mag 't zo klein en snel mogelijk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
EngelF schreef op zondag 19 februari 2012 @ 23:29:
[...]

DaannO, wellicht dat je dan ook zou kunnen bekijken hoe het met het notificatie lampje zit? Of het transparante gedeelte daar ook voor gebuikt kan worden of niet. En of het met meerdere kleuren om kan gaan?
Ik zal er op letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domipost
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 29-08 08:12
CLB schreef op maandag 20 februari 2012 @ 12:52:
3,5" is wel tof, maar door de kleinere behuizing moet je ook wat aanpassen aan de hardware...
Geen 720P schermpje bijvoorbeeld of de snelste CPU, ja van mij mag 't zo klein en snel mogelijk :p
Geen 720p scherm is logisch lijkt me :P Die pixeltjes worden gewoon te klein. Lijkt me wel erg gaaf trouwens. Over de processor ben ik er nog niet zo zeker van of die wel trager is dan die van de Xperia S. Dat Qualcomm ding is nou niet echt geweldig, en wat ik gehoord heb over de ST-Ericsson SoC is niet verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
Ziet er ook gelikt uit, maar ik ga voorlopig toch voor de grote variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08:50

W84

Heb ik even geluk dat ik net na de release van de Xperia S m'n abo mag verlengen... Yay! 8) Wat een prachtig toestel zeg, zowel van binnen als van buiten en qua design sowieso de mooiste van alle foons (zelfs de iPhone) op dit moment! :9~ Ik ben m'n Samsung nu meer dan zat en ik ben van SE naar Samsung gegaan en nu dus mooi weer terug. :)

Trouwens even over de flits van de camera; Er circuleren 2 specs en 2 toestellen rond en het zou eerst alleen om een fotoverlichting gaan zoals op de Ray, maar uiteindelijk wordt het dit:
Photo flash Yes – pulsed LED
P.S. Moet ik nou m'n Vodafone SIM-kaart gaan inknippen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W84 schreef op maandag 20 februari 2012 @ 21:02:
P.S. Moet ik nou m'n Vodafone SIM-kaart gaan inknippen? 8)7
Nee, gewoon een nieuwe aanvragen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Als dat allemaal zonder gezeik kan, prima! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Hmmm, thanks zal 's kijken. Ik moet toch eerst nog even met Vodafone babbelen, want ik wil niet m'n onbeperkte data kwijt. Die bundels van tegenwoordig zijn ruk en duur. :P

Maar goed, Sony (Ericsson) I'm back! Het duurt nog even, maar het jeukt al... haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Heeft iemand al hoesjes gevonden? Ik wil dit toestel namelijk zo snel mogelijk bij mijn verlenging hebben, dus ben al driftig op zoek naar hoesjes die zouden kunnen passen :P Vooral omdat verzenden altijd zo lang duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Haha, daar was ik ook naar op zoek. Ik heb heel eBay af lopen zoeken, maar verder dan de Arc kom ik niet. Ze verschijnen vanzelf wel en tot die tijd ga ik 'm gewoon met zoveel liefde behandelen dat er geen krasje op te zien zal zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
W84 schreef op maandag 20 februari 2012 @ 21:13:
Als dat allemaal zonder gezeik kan, prima! :P
gewoon langs gaan bij de vodafone store. Ze zouden deze op voorraad moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De UI van de Xperia S, ziet er zeker goed uit! Ik vond de UI al heel prettig van SE en ben blij dat ze het nu weer verder uitgebouwd hebben, lijkt weer richting de 1.6 van de X10 te gaan maar dan zonder de fouten van het te diep integreren.

Xperia S UI

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2012 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De UI is inderdaad waarom ik persoonlijk voor Sony (Ericsson) kies. Veel fijner om mee te werken dan TouchWiz/Sense/... en de stock skin! En het ziet er gewoon enorm knap uit!

De verbeteringen in de nieuwe UI zijn wel welkom, een betere FM app, betere muziek-app en vooral de speed dial zijn heel erg leuk en nodig. Het nieuwe toetsenbord ziet er ook wel goed uit ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fransfb
Wel jammer dat er nog een Krait inzit van Qualcomm :P

http://www.anandtech.com/...0-adreno-225-benchmarks/1

over de UI, tja nooit mee gewerkt ziet er wel oke uit maarja je moet het toch altijd zelf proberen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Fransfb schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 11:44:
Wel jammer dat er nog een Krait inzit van Qualcomm :P

http://www.anandtech.com/...0-adreno-225-benchmarks/1

over de UI, tja nooit mee gewerkt ziet er wel oke uit maarja je moet het toch altijd zelf proberen :p
Jammer dat de Krait chip er niet inzit idd, gaat toch wachten worden dan voor mij. De krait is namelijk qua CPU de beste chip tot nu toe uitgebracht :) :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 10:57:
De UI van de Xperia S, ziet er zeker goed uit! Ik vond de UI al heel prettig van SE en ben blij dat ze het nu weer verder uitgebouwd hebben, lijkt weer richting de 1.6 van de X10 te gaan maar dan zonder de fouten van het te diep integreren.

Xperia S UI
Oooh, shiny. Vooral dat lockscreen ziet er goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nollekeuh
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-09 13:18
Cyleo schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 12:51:
[...]

Oooh, shiny. Vooral dat lockscreen ziet er goed uit.
Gelukkig smart dial weer terug. De laag die SE en nu Sony ontwikkeld bovenop android wordt wel steeds uitgebreider. Het lijkt erop dat ze het niet kunnen laten.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Er is wel iets vreemds met het geluid tijdens filmen. Net alsof de microfoon opeens ontwaakt uit een slaapstand. 8)7 Hopelijk is het te fixen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fransfb
alwaysleft schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 12:48:
[...]

Jammer dat de Krait chip er niet inzit idd, gaat toch wachten worden dan voor mij. De krait is namelijk qua CPU de beste chip tot nu toe uitgebracht :) :9~
Jup ;-), das soms weleens jammer bij Sony... want soms winnen de specs het bij mij over de look enzo :P . Maarja we gaan het zien volgende week of er nog wat modelletjes komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nollekeuh
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-09 13:18
W84 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:45:
Er is wel iets vreemds met het geluid tijdens filmen. Net alsof de microfoon opeens ontwaakt uit een slaapstand. 8)7 Hopelijk is het te fixen! :P

[video]
Misschien had ie zijn vinger op de mic? Nee serieus, hoe kan je nou iets zeggen over een eventuele bug vanuit informatie van één filmpje op youtube. De telefoon is nog niet eens uitgekomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel_
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-05 11:27
Nollekeuh schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:20:
[...]

Misschien had ie zijn vinger op de mic? Nee serieus, hoe kan je nou iets zeggen over een eventuele bug vanuit informatie van één filmpje op youtube. De telefoon is nog niet eens uitgekomen!
Zijn 3 filmpjes, waarvan iig 2 dit erg duidelijk hebben :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Wou net zeggen en je hoort duidelijk aan de plop en ruis dat het geen externe oorzaak zoals een vinger is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
W84 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:48:
Wou net zeggen en je hoort duidelijk aan de plop en ruis dat het geen externe oorzaak zoals een vinger is.
Gelijk al het eerste hardware probleem te pakken, ai :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
W84 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:45:

[video]
Ik denk dat het een ruisonderdrukkingsoptie is die is ingeschakeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterwhite
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03-09 12:54
pff dat opstarten van het toestel!! duurt een eeuw

hij ziet er wel erg sick uit :D ga zelf voor een zwarte t.z.t

[ Voor 39% gewijzigd door walterwhite op 21-02-2012 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fransfb
Maarja Walter hoevaak zet je je telefoon uit? :P En tja wat boeit die 1-2 minuten dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
walterwhite schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 16:36:
pff dat opstarten van het toestel!! duurt een eeuw

hij ziet er wel erg sick uit :D ga zelf voor een zwarte t.z.t
Eerste boot bij een verse rom duurt ook altijd langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterwhite
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03-09 12:54
true story. wanneer ligtie eigenlijk in de winkel in nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
Je leest wat verschillende data. Het meest komt 9 maart voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
walterwhite schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 16:46:
true story. wanneer ligtie eigenlijk in de winkel in nl?
over 13 dagen. maandag 5 maart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
riotrick schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 16:53:
Je leest wat verschillende data. Het meest komt 9 maart voorbij.
PhoneHouse levert hem vanaf maandag 5 maart : bron: folder van hun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Toch is dit een andere UI of niet?

YouTube: Xperia S UI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snobbieh
Nee hoor, is dezelfde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is vandaag te verkrijgen bij t-mobile. Wel erg duur bij een 1 jarig abbo :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRUMBLER
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-09 07:10
ja levertijd van 3 weken...

2 jaar kan ook, kost ie 'niks' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
Er is ook een prijzen en levertijden topic he: Verwijderd in "Sony Xperia S (levertijden en prijzen)"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk-
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-09-2024
De telefoon ziet er erg strak uit. Ik ga de witte versie bestellen bij T-mobile. Geef me een goede reden om het toestel niet aan te schaffen. ICS komt er wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Zo, ik heb inmiddels de Xperia S in bezit. Hij zal vanaf 3 maar in Nederland verkrijgbaar zijn voor een adviesprijs van 499 euro. Als er vragen zijn dan kun je ze stellen hier. Nu ff nieuwsberichtje over de launch schrijven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje82
  • Laatst online: 27-06-2024
DaannO, hoe zit het nou met die doorzichtige strook? Geeft die kleurtjes of alleen wit licht?

"Now, if you two don't mind, I'm going to bed before either of you come up with another clever idea to get us killed, or worse, expelled."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Laatst online: 26-08 11:29

ronaldm3

Apple Watch :)

Schaapje82 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 12:39:
DaannO, hoe zit het nou met die doorzichtige strook? Geeft die kleurtjes of alleen wit licht?
Alleen wit/blauw licht... notificatieledje bovenaan kan je wel in alle kleuren van de regenboog laten branden.

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DaannO schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 12:37:
Zo, ik heb inmiddels de Xperia S in bezit. Hij zal vanaf 3 maar in Nederland verkrijgbaar zijn voor een adviesprijs van 499 euro. Als er vragen zijn dan kun je ze stellen hier. Nu ff nieuwsberichtje over de launch schrijven ;)
Mooie adviesprijs, * CLB kijkt naar de PriceWatch :9
Hoe vind je de klepjes voor de USB / HDMI? Werken ze goed, zijn ze erg fragiel? Hoe is de overall speed van het toestel, kun je wat benchmarks draaien op zowel CPU als GPU gebied, of ben je in het bezit van grote 3D games met veel textures die je kunt testen... Hoe bevalt het scherm je, heb je overige op- of aanmerkingen? Let t know!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Schaapje82 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 12:39:
Alleen wit licht, je kunt wel aanpassen hoe vel die moet dmv de felheid van het scherm in te stellen.
CLB schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 12:51:
[...]

Mooie adviesprijs, * CLB kijkt naar de PriceWatch :9
Hoe vind je de klepjes voor de USB / HDMI? Werken ze goed, zijn ze erg fragiel? Hoe is de overall speed van het toestel, kun je wat benchmarks draaien op zowel CPU als GPU gebied, of ben je in het bezit van grote 3D games met veel textures die je kunt testen... Hoe bevalt het scherm je, heb je overige op- of aanmerkingen? Let t know!
De klepjes zijn erg stevig en hoed in de body weggewerkt waardoor ze niet makkelijk afbreken. De rest moet je nog even mee wachten, ga ik binnenkort doen. Eerst even een preview tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willen jullie een toestel niet eerst voelen en in het echt zien voor het bestellen? Ik kan dat echt niet, maar ik wil opzich wel die gratis headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
DaannO schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 13:27:
[...]

Alleen wit licht, je kunt wel aanpassen hoe vel die moet dmv de felheid van het scherm in te stellen.

[...]

De klepjes zijn erg stevig en hoed in de body weggewerkt waardoor ze niet makkelijk afbreken. De rest moet je nog even mee wachten, ga ik binnenkort doen. Eerst even een preview tikken.
DaannO, Wat zit er allemaal bij in de nederlandse variant? ik zag bij andere unboxing filmpjes er geen smart tags bij zaten. Zo hoorde ik ook al dat andere varianten een HDMI kabel erbij krijgen.

:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Xentor schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 13:37:
[...]

DaannO, Wat zit er allemaal bij in de nederlandse variant? ik zag bij andere unboxing filmpjes er geen smart tags bij zaten. Zo hoorde ik ook al dat andere varianten een HDMI kabel erbij krijgen.

:).
De snellader en 2 tags zullen er in de retailpack erbij zitten. Verder een headset, uiteraard. Geen HDMI-kabel.

[ Voor 5% gewijzigd door DaannO op 22-02-2012 13:41 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 63 Laatste

Dit topic is gesloten.