Je weet toch welk level je zit dus is het niet zo moeilijk te vinden.ravw schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 20:33:
[...]
hoe heet dat stukje want ik heb geen zin om dingen al van voor af aan te gaaan kijken wnat dadelijk zie ik dingen die ik nog niet gedaan heb.
Ik ben net begonnen aan deze game maar zit al vast.
Ik moet de pin uit der zij trekken maar dat lukt me niet, blijf maar op E drukken
Heb snel en langzaam geprobeerd.
Ik moet de pin uit der zij trekken maar dat lukt me niet, blijf maar op E drukken
juiste timing is het niet vlug of langzaamninne1 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 21:31:
Ik ben net begonnen aan deze game maar zit al vast.
Ik moet de pin uit der zij trekken maar dat lukt me niet, blijf maar op E drukken![]()
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
oke
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Ja dat zekers
ach ik ben nu al 4 uur aan het zoeken hoe ik verder moet maar het lukt me niet en die gedeelte die ik met de doorloop moet hebben werkt niet ..
nog steeds op dat stukje bij die fotoiNFiNiTY- schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 23:15:
Waar zit je vast nu dan?
ze blijft zeggen dat ze kan springen maar als je dat doet haalt ze het niet
weet nu wel dat je niet naar boven moet gaan maar gewoon op de plek waar die tandwielen zitten en dan dat ding in beweging moet zetten en als hij slingerd dan springen maar als ze spring komt ze niet tot boven aan die deur
Gevonden auf die internetJimmyJoness schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 17:07:
Als er een knop verscheen hoefde ik het hier niet te vragen;)
Thx Tweaker1987! het is geluktintensief stukje wel!
Hoe weet je welke knop je moest drukken? als er bij jullie wel een letter verschijnt zal ik wel een bug hebben oid.
Ik vermaak me ook met deze game, zoals met elke Tomb Raider.. Ok leuk en goed verhaal, ik verklap niets
Net toch maar terug gegaan naar 313.96 beta loopt perfect nu met vsync en tesselation aan.
Wat is dit spel verslavend zeg - kan er gewoon niet mee stoppen.
Wat is dit spel verslavend zeg - kan er gewoon niet mee stoppen.
Verwijderd
ravw schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 23:24:
[...]
ze blijft zeggen dat ze kan springen maar als je dat doet haalt ze het niet
spoiler:
die grote ronde deur in de vloer terug dichtdoen, en de bel terug laten zakken.
Dan ga je naar het hoogste platform in de kamer (aan de kant waar je de kamer binnenging).
Dan met je boog op de bel schieten, die naar je toe trekken. (en dan er op springen, wachten tot de bel naar de andere kant terug vliegt en er dan weer af springen).
Dan ga je naar het hoogste platform in de kamer (aan de kant waar je de kamer binnenging).
Dan met je boog op de bel schieten, die naar je toe trekken. (en dan er op springen, wachten tot de bel naar de andere kant terug vliegt en er dan weer af springen).
Dit moet lukken (zelf er zo in 1 keer voorbij gegaan toen ik het door had).
hahah ja als je het weetVerwijderd schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 01:17:
[...]
spoiler:die grote ronde deur in de vloer terug dichtdoen, en de bel terug laten zakken.
Dit moet lukken (zelf er zo in 1 keer voorbij gegaan toen ik het door had).
zo kom maar op met meer van dat soort games
[ Voor 5% gewijzigd door ravw op 07-03-2013 02:21 ]
Vind het tot nu toe ook hele goede game.
Draai hem op een GTX670 op Ultimate, alleen dan zonder Tesselation anders
zegt ie om de paar minuten BOEM.... Hopelijk lost Nvidia dit snel op.
Voor de rest een prachtige game en de gameplay is ook erg goed
Draai hem op een GTX670 op Ultimate, alleen dan zonder Tesselation anders
zegt ie om de paar minuten BOEM.... Hopelijk lost Nvidia dit snel op.
Voor de rest een prachtige game en de gameplay is ook erg goed
Okee sorry, speel het zelf op de xbox en daar geeft hij gewoon aan "X" "Y" of pookieJimmyJoness schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 17:07:
Als er een knop verscheen hoefde ik het hier niet te vragen;)
Thx Tweaker1987! het is geluktintensief stukje wel!
Hoe weet je welke knop je moest drukken? als er bij jullie wel een letter verschijnt zal ik wel een bug hebben oid.
LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.
Sommige van de death scenes zien er echt bruut uit
. Ik glee van een waterval af waarbij je bepaalde stokken en andere rotzooi moest ontwijken. Als je iets te dichtbij komt, word je als saté eraan geregen
.
Voor de liefhebbers. Tomb Raider voor maar 26,50 euro, PC versie welteverstaan. Iets meer dan de helft dan wat Steam ervoor vraagt.
http://www.game-card.net/...r-steam-download-key.html
http://www.game-card.net/...r-steam-download-key.html
[ Voor 6% gewijzigd door Magistraal91 op 07-03-2013 14:27 ]
Wat vinden jullie van het verhaal van deze tombraider. De gameplay ziet er wel ok uit, maar is het verhaal een beetje sterk?
Zit ook gewoon in het hoofd menuVerwijderd schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 16:40:
met de opstart command : -benchmark kun je een benchmark draaien met de pc versie.
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Erg leuk spel om te spelen...
Alles staat op Ultimate geen centje pijn draait erg soepel en geen crashes
I7 3970
32 GB
gtx 680
M4 SSD
Alles staat op Ultimate geen centje pijn draait erg soepel en geen crashes
I7 3970
32 GB
gtx 680
M4 SSD
MuziekLiefhebbert
Hellup Noob mode...
Ik zit al vast aan het begin van het spel
Ik moet uit het kamp weg zien te komen door iedere keer achter een muurtje te kruipen..
So Far zo makkelijk.. echer op een gegeven ogenblik ga die mijningamng binnen en wordt je eruit getrokken ern gewurgd door een van de gasten ...
Ok ik geef hem een knietje enbijt zijn oor eraf maar dan lig ik op de grond en moet iets mdat pistool
er verschijnt een rode vlek op zijn arm...
En dan knalt tie mijn koppie eraf....
Hoe kom ik hier langs...
Ik moet uit het kamp weg zien te komen door iedere keer achter een muurtje te kruipen..
So Far zo makkelijk.. echer op een gegeven ogenblik ga die mijningamng binnen en wordt je eruit getrokken ern gewurgd door een van de gasten ...
Ok ik geef hem een knietje enbijt zijn oor eraf maar dan lig ik op de grond en moet iets mdat pistool
Hoe kom ik hier langs...
[ Voor 19% gewijzigd door oldsmelly op 07-03-2013 18:30 ]
MuziekLiefhebbert
E tappenoldsmelly schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 18:22:
Hellup Noob mode...
Hoe kom ik hier langs...
Ook erg mooi gemaakt dat de geheime ''tombes'' deel uitmaken van het verhaal z'n geheel. Ik vind deze versie tot nu toe echt erg vet. Zeer vermakelijk, mooi en heerlijke besturing.
Wat een heerlijk spel is dit zeg ! Was bang dat ik me aan het gehijg van Lara zou gaan ergeren door de trailers , maar ben stiekem een beetje in love met de nieuwe Lara
Mjah, die stem is echt heerlijk ;x
Ik zit vast!! ''Gone Missing'' maar ik heb geen pijlen meer om vanaf de mast een pijl te schieten om over te gaan!!! kan ook niet terug................
Ik zit vast!! ''Gone Missing'' maar ik heb geen pijlen meer om vanaf de mast een pijl te schieten om over te gaan!!! kan ook niet terug................
Iemand die speelt met twee 7950 in Crossfire? Ik heb namelijk flinke performance issues, en als ik op internet lees zeuren ze alleen over de haar graphics die niet kloppen, maar niet over de performance issues. Als ik crossfire uitzet kan ik hem wel fatsoenlijk aan met Med/High sets op 5760x1080, maar ik wil natuurlijk voor de ultra:):)
Ik kreeg wel een beetje een naar gevoel in m'n buik
spoiler:
Als Lara die radiotoren beklimt en de camera naar beneden draait, brrr, niet gedacht dat ik hoogtevrees zou krijgen van een spelletje..
PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether
Dat lijkt me echt een gevalletje...Oeps...iNFiNiTY- schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 20:21:
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
mooi ik had er ook een naast me zitten die in eens groen werdbakakaizoku schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 22:43:
Ik kreeg wel een beetje een naar gevoel in m'n buik
spoiler:Als Lara die radiotoren beklimt en de camera naar beneden draait, brrr, niet gedacht dat ik hoogtevrees zou krijgen van een spelletje..
Ik zit hier met een 32 inc monitor
ooit zelf ook wel eens mee gemaakt met een flightsim over een berg pak heen in eens in een heeeeeel diep dal kijken, maag zat ook even ergens waar die niet moet wezen
[ Voor 16% gewijzigd door ravw op 08-03-2013 01:48 ]
Voor een rope arrow heb je geen pijlen nodig.iNFiNiTY- schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 20:21:
Mjah, die stem is echt heerlijk ;x
omnia mutantur, nihil interit
Net even snel gestart met vrij hoge settings en het draait goed. 40~60 FPS met 2xHD6970's en i7 990X en 12GB geheugen.
Ziet er verder goed uit, dus vanavond zeker eens gaan spelen, heb er zin in!
Ziet er verder goed uit, dus vanavond zeker eens gaan spelen, heb er zin in!
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
Wat is deze tpmb raider toch gigantisch leuk en mooi spel. Ik vind het alleen jammer van al die QTE ik ben er echt geen fan van en voor mensen zoals ik zou het fijn zijn als je die in geheel kan uitzetten of zo inzetten dat je er niet door dood gaat. De enige reden dat ik dood ga in dit spel QTE omdat ze soms gewoon niet echt logisch zijn. Ook haald het soms gewoon de vaart uit het spel en zorgt nou niet echt dat je je meer gaat hechten aan Lara en dat je gaat meeleven. Het is meer irritant dan wat anders.
Heb tomb raider nu 2x gespeeld elke keer heel kort.
Maar ziet er goed uit, alleen loopt niet echt lekker, draai hem op ultieme settings (die net hoger dan ultra), en dan met tressfx aan haal ik soms echt rond de 20fps als je te dichtbij lara komt. En dan gemiddeld rond de 30-40fps. Met tressfx uit iets meer maar alsnog best lage fps.
Mijn setup staat in mn sig. Maar kreeg net ook mijn eerste crash en dat de beta driver 314.14 ermee gestopt was..... Dus ja effe wachten op nieuwe drivers dan maar, en hopelijk dan meer fps.
Maar ziet er goed uit, alleen loopt niet echt lekker, draai hem op ultieme settings (die net hoger dan ultra), en dan met tressfx aan haal ik soms echt rond de 20fps als je te dichtbij lara komt. En dan gemiddeld rond de 30-40fps. Met tressfx uit iets meer maar alsnog best lage fps.
Mijn setup staat in mn sig. Maar kreeg net ook mijn eerste crash en dat de beta driver 314.14 ermee gestopt was..... Dus ja effe wachten op nieuwe drivers dan maar, en hopelijk dan meer fps.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Of je zet hem niet op ultieme settings? Of is dat vloeken in de kerk...v8power67 schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 09:58:
Heb tomb raider nu 2x gespeeld elke keer heel kort.
Zelf gisteren uitgespeeld. Binnenkort nog een keer alle collectables zoeken. Vond het erg vermakelijk. Ook de MP even geprobeerd. Op basis van het half uurtje wat ik gespeeld heb is mijn conclusie dat dergelijke games geen MP nodig hebben. Zonde van de tijd en energie. Ben dus ook blij dat Bioshock geen MP heeft en men gewoon lekker hun aandacht en geld schenkt aan de SP.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Wat houd de multiplayer eigenlijk in, ik heb dat namelijk nog niet opgestart. Eerst rustig de SP uitspelen.
Uiteraarduchiha tijntje schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 10:21:
[...]
Of je zet hem niet op ultieme settings? Of is dat vloeken in de kerk...
Nee maar lees dan mensen met een zelfde gpu die dan makkelijk 60fps halen, en ik niet.
Speel wel op 1920x1200 maar die extra 120 pixels tegenover veel mensen met 1080p zal niet 20fps kosten lijkt me
Ik vind het ook een prima spel, de setting en sfeer zijn erg mooi uitgewerkt. Krijg een beetje Yoko Tsuno idee van vroegerArgantosNL schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 09:26:
Wat is deze tpmb raider toch gigantisch leuk en mooi spel. Ik vind het alleen jammer van al die QTE ik ben er echt geen fan van en voor mensen zoals ik zou het fijn zijn als je die in geheel kan uitzetten of zo inzetten dat je er niet door dood gaat. De enige reden dat ik dood ga in dit spel QTE omdat ze soms gewoon niet echt logisch zijn. Ook haald het soms gewoon de vaart uit het spel en zorgt nou niet echt dat je je meer gaat hechten aan Lara en dat je gaat meeleven. Het is meer irritant dan wat anders.
- Quick time events, ik snap echt niet hoe je als developer zoveel van die meuk er achter elkaar in blijft stoppen en dan nog verwacht dat mensen het leuk blijven vinden.
- Heen en weer gestuiter: kennelijk leven er al heel lang mensen op het eiland die allerlei constructies hebben gebouwd en gebruiken, maar op het moment dat lara eroverheen loopt moet alles omvallen, instorten en ontploffen. Ok het is een actiegame maar het wordt na een tijdje wel erg irritant, zeker icm QTE's.
- Het gekreun en gehijg, maar ja wat wil je als je 24/7 over een instortend eiland stuitert
- "Enge" tunnels. Kennelijk doen de inwoners erg hun best om op de meest vreemde plekken tunnels te moeten maken zodat men er lijken in kan leggen die dan weer als "eng" moeten worden ervaren.
- Door wat ik las over de base camps had ik meer free roam verwacht, maar het spel is enorm linear.
Einde zeurmodus, verder vermaak ik me prima
Misschien hebben jullie het nog niet gemerkt, maar de PC versie mist een aantal effecten in fullscreen (niet in windowed mode). De verschillen zijn soms erg dramatisch; je mist nl. de zon (...), lens flares, regendruppels, bloed op het scherm als je geraakt word en warmte vervorming (bij vuur).
Kijk maar 'ns in dit Steam draadje. Hopelijk fixen ze dat snel ... als je eenmaal weet wat je mist, wil je eigenlijk niet meer zonder spelen.
Kijk maar 'ns in dit Steam draadje. Hopelijk fixen ze dat snel ... als je eenmaal weet wat je mist, wil je eigenlijk niet meer zonder spelen.
Gister ook de game binnengekregen.
Denk dat er idd met patches en drivers nog wel wat te winnen valt qua fps als ik het hier zo lees.
Eerst aardig lang aan het testen geweest welke settings bij mij een beetje soepel draaide.
Daardoor heb ik gister maar even kort kunnen spelen.
Ik weet niet of later de QTE's wat minder worden, maar in het begin volgen ze elkaar toch wel snel op.
Verder is mijn eerste indruk goed en ga ik me denk ik wel prima vermaken met de game.
Een welkome afwisseling met m'n Skyrim playthrough.
Denk dat er idd met patches en drivers nog wel wat te winnen valt qua fps als ik het hier zo lees.
Eerst aardig lang aan het testen geweest welke settings bij mij een beetje soepel draaide.
Daardoor heb ik gister maar even kort kunnen spelen.
Ik weet niet of later de QTE's wat minder worden, maar in het begin volgen ze elkaar toch wel snel op.
Verder is mijn eerste indruk goed en ga ik me denk ik wel prima vermaken met de game.
Een welkome afwisseling met m'n Skyrim playthrough.
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
heb het game ook gisteren binnen gehat,maar niets als elende.hij crashte na 2minuten over and over again.
heb de nieuwe beta driver installert,geen verandring.alle settings op normal,the same shit.
kan iemand helpen!!!
mijn systeem:windows7 ultimate.intel7 950,12gb ram,nvidia 660ti.gigabite mb.
mvg knuf
heb de nieuwe beta driver installert,geen verandring.alle settings op normal,the same shit.
kan iemand helpen!!!
mvg knuf
Heb je exclusive fullscreen uit?
Tesselation uit schijnt hier en daar ook nog te helpen.
Tesselation uit schijnt hier en daar ook nog te helpen.
Ja, exclusive fullscreen en tesselation zijn momenteel de boosdoeners bij de stabiliteitsproblemen met Nvidia -- met name de Geforce 6xx serie. Terug naar een oudere versie schijnt soms ook te helpen (310.xx). Ze zijn trouwens al bezig met een nieuwe driver en een game patch om dit te verhelpen.
Krijg je nog een beloning als je alle GPS-caches verzameld? De documents en relics zijn leuk voor achtergrondinformatie, maar als de caches alleen maar voor het behalen van 100% is laat ik het mooi zitten.
Ik heb een 560 Ti en had gelukkig enkel last van de exclusive fullscreen optie.Cameleon73 schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 15:39:
Ja, exclusive fullscreen en tesselation zijn momenteel de boosdoeners bij de stabiliteitsproblemen met Nvidia -- met name de Geforce 6xx serie. Terug naar een oudere versie schijnt soms ook te helpen (310.xx). Ze zijn trouwens al bezig met een nieuwe driver en een game patch om dit te verhelpen.
Ook nog windowed geprobeerd met het oog op de missende effecten in fullscreen maar ook in windowed mode zag ik de effecten niet, al kon dat ook aan m'n grafische settings liggen.
Ik had ook nergens last van met m'n 570 GTX (zelfs Exclusive Fullscreen werkt zonder problemen -- 314.14 driver, btw). Voor de grafische effecten moet je in windowed mode draaien (dus geen vinkjes voor Fullscreen en Exclusive Fullscreen) én moet je Monitor Aspect Ratio op "Auto" hebben staan. Anders zie je inderdaad geen effecten...Flex0r schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 15:54:
[...]
Ik heb een 560 Ti en had gelukkig enkel last van de exclusive fullscreen optie.
Ook nog windowed geprobeerd met het oog op de missende effecten in fullscreen maar ook in windowed mode zag ik de effecten niet, al kon dat ook aan m'n grafische settings liggen.
tesselation and vsync uitzettenknuf schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 14:50:
heb het game ook gisteren binnen gehat,maar niets als elende.hij crashte na 2minuten over and over again.
kan iemand helpen!!!
mvg knuf
Ik zit nu op 50% van het spel.Is dit puur de verhaallijn?.
Nee, dat is inclusief alle collectables. Toen ik het spel uitgespeeld had zat ik op iets van 70%.kimone66 schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 18:37:
Ik zit nu op 50% van het spel.Is dit puur de verhaallijn?.
edit: ik bedoel natuurlijk het verhaal
[ Voor 9% gewijzigd door Jackal131 op 08-03-2013 18:39 ]
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Heb de survival editie gekocht, helemaal blij mee, top. Mooie stevige hoes erbij, de map in poster formaat, de survival kit, een art bookje en natuurlijk het dvd hoesje met de dvd zelf voor ongeveer 50 euro bij preordersonly.nl .
Van 'probeer' versie naar orginele versie over gegaan
dat is het spel zeker waard. Multiplayer heb ik me heel even in verdiept, en wist me niet te boeien. Vanaf Tr1 al fan. Daar hoeft geen multiplayer bij

Van 'probeer' versie naar orginele versie over gegaan
[ Voor 33% gewijzigd door rudyman85 op 08-03-2013 20:14 ]
Zo ook uitgespeeld @ 80%.
Zeer blij verrast door dit spel. Gebeurt niet vaak tegenwoordig dat ik echt een drive heb om een spel uit te spelen maar deze was het gelukt.
Paar dingen die ik erg mooi/goed vond
-De drive. ja je kan exploren maar het verhaal wordt zo gebracht dat je echt door wilt gaan.
-De kleine touches van Lara en hoe ze reageert op omgeving. Langs een muur lopen en met de hand over de muur gaan/voelen, gezicht afwenden van vuur en beschermen met handen. De manier van dodgen.
Zijn kleine details maar ze vielen wel op.
-Ondanks de ze cliche waren, de instort "set peaces" en het tempo ervan. Duurde naar mijn gevoel nooit te lang en gingen lekker door. Als ik een jump miste dan was t mn eigen schuld en had ik beter op moeten letten
-QTE event vond ik goed gedaan. Ze werden ruim van te voren "telegraphed" en de knoppen veranderde nooit. Zorgde net als bij God of War voor net die wat vettere moves en animaties.
-Het verhaal. Werd lekker verteld, goed tempo en je word langzaam richting het mystieke gebracht.
-Graphics.. Damn. Speelde op Custom (H,4x, FXAA, N,N,H,N,H,N,N, PP en HP aan @ 1080P) op mn HD5770 en dat ging vloeiend. Niet gemeten maar nergens iets van slowdowns gehad.
-Ook de transformatie van Lara. Je merkte dat ze echt veranderde in doen en denken.
Twijfel puntjes
-De "instinct" functie. Maakte sommige puzzels wel erg makkelijk. "Wat licht er op? dat ok dan moet ik dat doen"
Daarintegen hielp het wel om het tempo in het spel te houden. dus tja.. Ben dr geen fan van maar om nou te zeggen dat ik het niet gebruikte? nah
All in all, erg goed spel.
Zoals ik al zei, ik speel erg weinig spellen echt uit. Maar TR is het gelukt
Zeer blij verrast door dit spel. Gebeurt niet vaak tegenwoordig dat ik echt een drive heb om een spel uit te spelen maar deze was het gelukt.
Paar dingen die ik erg mooi/goed vond
-De drive. ja je kan exploren maar het verhaal wordt zo gebracht dat je echt door wilt gaan.
-De kleine touches van Lara en hoe ze reageert op omgeving. Langs een muur lopen en met de hand over de muur gaan/voelen, gezicht afwenden van vuur en beschermen met handen. De manier van dodgen.
Zijn kleine details maar ze vielen wel op.
-Ondanks de ze cliche waren, de instort "set peaces" en het tempo ervan. Duurde naar mijn gevoel nooit te lang en gingen lekker door. Als ik een jump miste dan was t mn eigen schuld en had ik beter op moeten letten
-QTE event vond ik goed gedaan. Ze werden ruim van te voren "telegraphed" en de knoppen veranderde nooit. Zorgde net als bij God of War voor net die wat vettere moves en animaties.
-Het verhaal. Werd lekker verteld, goed tempo en je word langzaam richting het mystieke gebracht.
-Graphics.. Damn. Speelde op Custom (H,4x, FXAA, N,N,H,N,H,N,N, PP en HP aan @ 1080P) op mn HD5770 en dat ging vloeiend. Niet gemeten maar nergens iets van slowdowns gehad.
-Ook de transformatie van Lara. Je merkte dat ze echt veranderde in doen en denken.
Twijfel puntjes
-De "instinct" functie. Maakte sommige puzzels wel erg makkelijk. "Wat licht er op? dat ok dan moet ik dat doen"
Daarintegen hielp het wel om het tempo in het spel te houden. dus tja.. Ben dr geen fan van maar om nou te zeggen dat ik het niet gebruikte? nah

Bier, Whiskey en Metal!!
Wat wel lekker was van de instinct functie, is dat je kan zien aan de enemies welke enemy ervoor zorgt dat er meer enemies op komen dagen. Rood van kleur = aantrekking van meer enemies (na het doden), geel = geen probleemLordMithril schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 23:34:
...
Twijfel puntjes
Daarintegen hielp het wel om het tempo in het spel te houden. dus tja.. Ben dr geen fan van maar om nou te zeggen dat ik het niet gebruikte? nah![]()
Kromme zinsbouw is krom

Wat een fantastisch spel is dit. Heb er nu 11 uur opzitten volgens steam en ben net over de 50%. Ik draai het op 1920*1200 met TressFX en tesselation aan, tesselation is echt een must! Echt vette graphics en mooie wapens! Wat ik wel tricky vond, nadat ik er nét pas achter kwam hoe ze precies werken zijn de QTE's. Dit is mijn eerste spel met QTE's dus wist ik veel dat je moest drukken als het grote rondje in het kleine rondje komt
De nadruk ligt wel heel erg op gevechten heb ik het idee, dat had van mij wel een klein tikje minder gemogen.
Fantastisch hoe Lara steeds smeriger wordt, en dat ze verbanden aanbrengt op haar wonden.
Leuke screenie: http://i.imgur.com/gQZ796h.jpg
Fantastisch hoe Lara steeds smeriger wordt, en dat ze verbanden aanbrengt op haar wonden.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Verwijderd
LoL...lijkt rechtstreeks uit een horrorfilm te komen.Ramon schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 01:08:
Wat een fantastisch spel is dit. Heb er nu 11 uur opzitten volgens steam en ben net over de 50%. Ik draai het op 1920*1200 met TressFX en tesselation aan, tesselation is echt een must! Echt vette graphics en mooie wapens! Wat ik wel tricky vond, nadat ik er nét pas achter kwam hoe ze precies werken zijn de QTE's. Dit is mijn eerste spel met QTE's dus wist ik veel dat je moest drukken als het grote rondje in het kleine rondje komtDe nadruk ligt wel heel erg op gevechten heb ik het idee, dat had van mij wel een klein tikje minder gemogen.
ik zit vast bij dat iedereen gevangen genomen word en dat je dan ontdekt word tussen het muurtje dan moet je eruit komen omdat die kerel z'n pistool op je richt en dan moet je iets doen voordat je keel dichtgeknepen word, iemand een spoilertje hiervoor ? heb het nu 30x geprobeerd
Heb net een patch binnen gekregen, maar merk geen verschil in FPS, en liep net weer vast, zat er net hellemaal in, en bam vastloper.... Hoop snel dat nvidia met de nieuwe driver komt.
Maar nu zijn de windowd screen effects wel gefixed, en zitten gewoon in de full screen versie
Echt een mooie game, en speelt heerlijk, met alles max en fxaa en tressfx aan ong 40fps ingame.
Maar echt super spel op vastlopers na dan
F is voor de niet met de handen actie en e is met de handen.
En op juiste moment klikken als goed is, je zit het rondje kleiner worden en dan op juiste moment als ! in beeld komt op F klikken.
Maar nu zijn de windowd screen effects wel gefixed, en zitten gewoon in de full screen versie
Echt een mooie game, en speelt heerlijk, met alles max en fxaa en tressfx aan ong 40fps ingame.
Maar echt super spel op vastlopers na dan
Op f drukken, f is uitroepteken volgens mij en e is handje.DDR schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 12:01:
ik zit vast bij dat iedereen gevangen genomen word en dat je dan ontdekt word tussen het muurtje dan moet je eruit komen omdat die kerel z'n pistool op je richt en dan moet je iets doen voordat je keel dichtgeknepen word, iemand een spoilertje hiervoor ? heb het nu 30x geprobeerd
En op juiste moment klikken als goed is, je zit het rondje kleiner worden en dan op juiste moment als ! in beeld komt op F klikken.
[ Voor 44% gewijzigd door v8power67 op 09-03-2013 13:10 ]
Nog maar is proberen dan, begon er al een hard hoofd in te krijgenv8power67 schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 13:06:
[...]
Op f drukken, f is uitroepteken volgens mij en e is handje.
dus eerst links klikken en dan 'f'
F drukken zoals hierboven wordt gezegd.DDR schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 12:01:
Wat ook kan helpen is je GFX ff iets naar beneden schroeven, ik speelde op ultra en haalde volgens de benchmark gemiddeld 39 fps, maar blijkbaar registreert hij niet 100% alle keypresses dan. Vooral op punten waar je knopjes moet spammen lukte het me echt niet met die fps, kostte me echt 50 tries en dan nog niks, voor die stukjes de GFX ff wat lager gezet en ik kwam er in 1 keer door.
Gelukkig worden de QTE wel wat minder na verloop van tijd, dus ik speel nu gewoon lekker verder op ultra.
Druk idd gewoon op F en dan lukt het niet !
lijkt soms niet te registreren... nou ja nog even proberen en anders gooi ik de handdoek in de ring
edit: ik ben er langs door de vga instellingen wat lager te zetten, dan reageert het spel dus wel ! vreemd hoor.. voor de rest draaid het allemaal prima alleen dit stukje dus niet.
edit: ik ben er langs door de vga instellingen wat lager te zetten, dan reageert het spel dus wel ! vreemd hoor.. voor de rest draaid het allemaal prima alleen dit stukje dus niet.
[ Voor 38% gewijzigd door DDR op 09-03-2013 13:47 ]
Ik zit nu op 86% en ben net van het strand af.
Maar ik kijk ook in elk hoekje - dat is juist het leuke van tombraider - er zit nog zoveel verstopt dat als je niet oplet je er gewoon voorbij loopt.
Edit. Heb hem zojuist uitgespeeld met 95%
Maar ik kijk ook in elk hoekje - dat is juist het leuke van tombraider - er zit nog zoveel verstopt dat als je niet oplet je er gewoon voorbij loopt.
Edit. Heb hem zojuist uitgespeeld met 95%
[ Voor 10% gewijzigd door calsonic op 09-03-2013 19:49 ]
Verwijderd
Heeft iemand 3D al werkend gekregen? Als ik het aanzet (3D vision staat ook aan) springt me tv over op 3D maar is helemaal niet 3D verder? Heb al 24Hz enzo geprobeerd maar helpt allemaal niks. Lijkt me echt super tof in 3D.
wat ik enorm stom vind aan het spel is dat er geen realistische boob action physics bestaat als je op en neer springt.
Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244
DLC incoming..... € 3,99CyberAmp schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 22:56:
wat ik enorm stom vind aan het spel is dat er geen realistische boob action physics bestaat als je op en neer springt.
PSN-id: Chrasher
...
[ Voor 110% gewijzigd door Neodymium op 10-03-2013 13:42 . Reden: Zie 3 posts boven mij ]
N00dlesoup alleen op afhalen (4,29EUR)
Bij mij op de monitor zelf werkt het in ieder geval wel in 3D, op de tv nog niet geprobeerd moet ik zeggen. Het ziet er wel erg gaaf uit in 3D ja! Alleen jammer dat ze de crosshair niet in 3D hebben gemaakt. Maar daar kan je aan wennen.Verwijderd schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 20:09:
Heeft iemand 3D al werkend gekregen? Als ik het aanzet (3D vision staat ook aan) springt me tv over op 3D maar is helemaal niet 3D verder? Heb al 24Hz enzo geprobeerd maar helpt allemaal niks. Lijkt me echt super tof in 3D.
Welke drivers gebruik je trouwens, ik heb het werkend met de nieuwste beta-drivers.
Ontzettend gave game tot nu toe, PC versie ziet er prachtig uit. Nixxes maakt altijd erg goede PC versies van de Square Enix/Eidos games, chapeau!
Vooral het radiotoren stukje was adembenemend, erg mooi in beeld gebracht met mooie muziek.
Vooral het radiotoren stukje was adembenemend, erg mooi in beeld gebracht met mooie muziek.
Verwijderd
Voor mensen die nog twijfelen of ze Tomb Raider wel of niet moeten halen:
(Spoiler Alert!)
(Spoiler Alert!)
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2013 00:09 ]
Er moet eigenlijk een spoiler tag staan om deze review
hij legt wel àlles uit
Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244
Verwijderd
Ik had inderdaad moeten vermelden dat er spoilers bij zitten.CyberAmp schreef op zondag 10 maart 2013 @ 22:58:
Er moet eigenlijk een spoiler tag staan om deze reviewhij legt wel àlles uit
Tof spel maar wel erg makkelijk!
Ik heb nauwelijks met mijn pistolen en geweren geschoten. Vond het schieten met een boog avontuurlijker. Overigens ligt er overal wel ammo boxen, het is onmogelijk om zonder ammo te zitten.
Grafisch gezien super mooi spel, ook al heb ik een medium pc (5850, I5)
De omgevingen zijn leuk en mooi om te zien.
Een nadeel van de Q knop vind ik dat je minder goed op de omgeving let. Ik probeerde zoveel mogelijk puzzelstukjes te halen, maar was meer gefocus op het blauwe icoontje dan op de omgeving.
Het stuk dat alles in brand vliegt en je als een haasje moet huppelen.. dat vond ik nog het saaiste van allemaal. De stemmen van de acteurs en wat ze zeiden vond ik erg suf. Slecht geacteerd en domme slechte one liners!
Maar desalnietmin was het spel verslavend om te spelen.
Ik heb nauwelijks met mijn pistolen en geweren geschoten. Vond het schieten met een boog avontuurlijker. Overigens ligt er overal wel ammo boxen, het is onmogelijk om zonder ammo te zitten.
Grafisch gezien super mooi spel, ook al heb ik een medium pc (5850, I5)
De omgevingen zijn leuk en mooi om te zien.
Een nadeel van de Q knop vind ik dat je minder goed op de omgeving let. Ik probeerde zoveel mogelijk puzzelstukjes te halen, maar was meer gefocus op het blauwe icoontje dan op de omgeving.
Het stuk dat alles in brand vliegt en je als een haasje moet huppelen.. dat vond ik nog het saaiste van allemaal. De stemmen van de acteurs en wat ze zeiden vond ik erg suf. Slecht geacteerd en domme slechte one liners!
Maar desalnietmin was het spel verslavend om te spelen.
Pfft. Wat ik ook probeer, ik kom niet langs die grote lummel. Het spel geeft aan dat je op F moet drukken nadat hij aangeslagen is, maar het enige dat er gebeurt terwijl ik als een gek loop te rammen op de F is dat die reus me bij de nek beetpakt. Ik heb geprobeerd de snelheid waarmee ik reageer op dat teken om op F te drukken aan te passen, maar dat geeft geen sjoege. Iemand tips?
Ja zeker, beste native 3D spel tot nu toe. Alleen de crosshais is in 2D, heel dom gedaan maar verder geen bugs of wat dan ook in 3D.Verwijderd schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 20:09:
Probleem is dat HDMI 3D gecapped is op 1080@ 24/30hz of 720p@60hz. Je zult dus helaas op 720P moeten spelen voor vloeiende gameplay. In gebieden met veel open ruimte zie je inderdaad wel dat 720P niet heel mooi is. Echter in de groten en tunnels is het 3D effect echt super en beleef je het totaal anders dan in 2D.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
inderdaadVerwijderd schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 11:37:
[...]
LoL...lijkt rechtstreeks uit een horrorfilm te komen.
http://i.imgur.com/bsL85mp.jpg
http://i.imgur.com/yHBaufB.png
Heb hem ook op ultimate gespeeld met mijn GTX670 op FullHD, maar de tesselation zorgde geregeld voorRamon schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 01:08:
Wat een fantastisch spel is dit. Heb er nu 11 uur opzitten volgens steam en ben net over de 50%. Ik draai het op 1920*1200 met TressFX en tesselation aan, tesselation is echt een must! Echt vette graphics en mooie wapens! Wat ik wel tricky vond, nadat ik er nét pas achter kwam hoe ze precies werken zijn de QTE's. Dit is mijn eerste spel met QTE's dus wist ik veel dat je moest drukken als het grote rondje in het kleine rondje komtDe nadruk ligt wel heel erg op gevechten heb ik het idee, dat had van mij wel een klein tikje minder gemogen.
een crash. Dus hopelijk snel een nieuwe driver van Nvidia

Speel het met de Xbox controller, dus soms even wennen met het richten

Gelukkig worden de QTEs minder in de loop der tijd, na een uur of 3 4 is het beperkt tot even optijd op grab drukken als je weer eens valt of iemand optijd weg trappen. Af en toe het slopen van de omgeving is ook wel mooi in beeld gebracht, alleen inderdaad raar dat alles instort terwijl alles zo lang goed is geweest. Gevechten willen ook wel eens pittig zijn door slecht cover en weinig kunnen hebben, ik heb al een paar gevechten opnieuw moeten doen omdat ik dood ging en om het te winnen heel veel van positie moeten veranderen.
Afgelopen weekend gespeeld en ik moet zeggen ik vind het echt een goed spel. Wat betreft vernieuwing, graphics en verhaal is het echt top! Zelfs de multiplayer is wel vermakelijk en vind ik het opvallend dat het best wel goed is uitgewerkt. Vraag me alleen wel af hoe lang ik dit leuk blijf vinden.
Wat ik zelf als minpuntjes ervaar is het volgende:
Erg makkelijk - heb zelf de moeilijkheidsgraad op hard gezet om een beetje uitdaging te houden bij gevechten
Camera view tijdens lopen - tijdens het lopen helemaal ronddraaien met je camera
Rennen - ik mis rennen in SP
Erg makkelijk - heb zelf de moeilijkheidsgraad op hard gezet om een beetje uitdaging te houden bij gevechten
Camera view tijdens lopen - tijdens het lopen helemaal ronddraaien met je camera
In SP Ren je al. Je kan alleen nog langzamer lopen..
Vernieuwing? De game doet echt helemaal niks nieuws hoor.13tha1pi schreef op maandag 11 maart 2013 @ 13:37:
Afgelopen weekend gespeeld en ik moet zeggen ik vind het echt een goed spel. Wat betreft vernieuwing, graphics en verhaal is het echt top! Zelfs de multiplayer is wel vermakelijk en vind ik het opvallend dat het best wel goed is uitgewerkt. Vraag me alleen wel af hoe lang ik dit leuk blijf vinden.
Rennen in de zin van rennen zoals in de MPTweaker1987 schreef op maandag 11 maart 2013 @ 13:48:
[...]
In SP Ren je al. Je kan alleen nog langzamer lopen..
Ten opzichte van de vorige Tomb Raider spellen absoluut wel. Kijk maar naar de gameplay, QTE, autocover, etc. En ieder voor zich natuurlijk of dat positief is of negatief. Moest wel even wennen maar ik vind het wel positief.bram1984 schreef op maandag 11 maart 2013 @ 14:29:
[...]
Vernieuwing? De game doet echt helemaal niks nieuws hoor.
QTE vind ik nou persoonlijk geen verbetering, de auto-cover en combat is wel een verbetering.
Het werd soms een beetje irritant inderdaad, maar vernieuwend is het wel.ArgantosNL schreef op maandag 11 maart 2013 @ 14:42:
QTE vind ik nou persoonlijk geen verbetering, de auto-cover en combat is wel een verbetering.
edit, en wat dacht je van de MP. Dat heeft er tot nu toe ook nog niet eerder in gezeten.
[ Voor 13% gewijzigd door wolverine3141 op 11-03-2013 14:45 ]
QTEs halen de snelheid uit een mooi scene, je hebt geen tijd om te kijken wat er gebeurt je moet focussen op je QTE je hebt geen tijd om de genieten van mooie actie of de paniek van een lara. In die scene dat haar keel dicht geknepen werd heeft iemand tijd gehad om op te letten wat er gebeurt? Nope je moet kijken welke knoppen je moet in rammen. Stel je voor dat je naar BV een actie film zit te kijken en constant op knopjes op de juist knopjes moet rammen om hem door te laten spelen. Dan heb je na de film RSI en een film gemist omdat je moet opletten dat je op de juiste knopjes moet drukken omdat anders de scene weer opnieuw begint.
tijd dat develepors ophouden met QTE's in games te stoppen, niet iedereen is een fan van DDR
tijd dat develepors ophouden met QTE's in games te stoppen, niet iedereen is een fan van DDR
[ Voor 7% gewijzigd door ArgantosNL op 11-03-2013 14:55 ]
Ben ik volledig mee eens, je mist daardoor eigenlijk wat er gebeurd in het filmpje. Van mij had het wel minder gemogen.
Ik snap dat QTE niet de beste uitvinding is van de afgelopen paar jaar, maar vind het niet zo irritant, en zeker niet zo moeilijk als veel mensen hier aangeven. Hoe kun je nu meer dan 2x een en dezelfde QTE missen?
Verder in het weekend wat MP gespeeld. Niet zo slecht als ik in het begin dacht, maar toch nog vrij slecht
Verder in het weekend wat MP gespeeld. Niet zo slecht als ik in het begin dacht, maar toch nog vrij slecht
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Verwijderd
Ok het werkt nu. Ik heb de 3DTV Play van Nvidia moeten installeren voordat 3D Vision mijn tv als output device herkend. Belachelijk dat dit stukje software $40 moet kosten, heb nu de trial. Toch wel langzaam spijt dat ik naar Nvidia ben verhuist.
Ik heb met 3D wel dat het water er raar uitziet. Heel veel kleine rimpelingen, alsof het op een trilplaat staat. Ik heb de laatste beta drivers. Verder inderdaad super spel in 3D
Ik heb met 3D wel dat het water er raar uitziet. Heel veel kleine rimpelingen, alsof het op een trilplaat staat. Ik heb de laatste beta drivers. Verder inderdaad super spel in 3D
Verwijderd schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 20:09:
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2013 16:52 ]
niks is zo iritant als dood gaan als net iets te langzaam bent met button bashen terwijl dat verder totaal niks toevoegd. Zeker in een lange serie van QTE's is het gewoon vervelend
Je had ook kunnen kijken naar iZ3D of TriDef, ik zie net trouwens dat iZ3D is gestopt maar de trial kan je nog wel proberen. Maar deze pakketten kosten ook allebei geld.Verwijderd schreef op maandag 11 maart 2013 @ 16:48:
Ok het werkt nu. Ik heb de 3DTV Play van Nvidia moeten installeren voordat 3D Vision mijn tv als output device herkend. Belachelijk dat dit stukje software $40 moet kosten, heb nu de trial. Toch wel langzaam spijt dat ik naar Nvidia ben verhuist.
[..]
Ik had de 3DVision bril al gekocht, voor bij mijn monitor. Daar krijg je dan meteen gratis 3DTVPlay bij, maar ik vind het in ieder geval wel super werken! Vooral bij Skyrim vind ik het ook erg vet en echt een must! Al moet je dan wel wat dingen aanpassen.
Net uitgespeeld @ 65% in 12 uur. Eerste single player in jaren die ik heb uitgespeeld, goed verhaal, lekker tempo.
Had maar 2 irritaties, dan zijn inderdaad de QTE. Je maait zomaar hele legers omver alsof het niets, maar mist één keer een knopje op tijd in te drukken tegen één vijand en je bent dood... lekker dan.
Had maar 2 irritaties, dan zijn inderdaad de QTE. Je maait zomaar hele legers omver alsof het niets, maar mist één keer een knopje op tijd in te drukken tegen één vijand en je bent dood... lekker dan.
spoiler:
En daarnaast had ik dat het hele beeld grijs/groen werd met wat bloed langs de rand op het moment dat Lara een beetje pijn had. Bijvoorbeeld dat level met al dat groene giftige gas, als ik daar bij een gaskraantje stond dan kon ik niets meer zien. Beetje op geluk naar achter of naar voren blijven lopen in de hoop dat ik weg liep van de bron en dan kwam het beeld weer terug. Geen idee of dit iets met de instellingen (low of ultra had iig hetzelfde effect hier) heeft te maken of dat het zo hoort. Irritant iig.
zeker de laatste QTE was een beetje een dood doener, had een beter einde kunnen zijn.
Verwijderd
Net uitgespeeld, zit nu op de aftiteling.
Geweldig game van een jonge Lara Croft.
wat mij opvalt is dat de meesten het vreemd vinden om gehard en koudbloedig te worden als je 24/7 over een eiland gejaagd word.
het ''mooiste'' is om te zien hoe een jonge vrouw die vecht voor haar en haar vrienden hun leven is overweldigend.
elke keer als je verder komt ziet ze er gehavend uit, wondjes en schrammen komen mooi in beeld.
hoop dat er meer delen van komen, want zou zonde zijn als deze versie van een lara croft uit beeld zou verdwijnen.
(73%) is mijn score na 1e keer uitspelen. ga nu voor de 100%
wat mij opvalt is dat de meesten het vreemd vinden om gehard en koudbloedig te worden als je 24/7 over een eiland gejaagd word.
het ''mooiste'' is om te zien hoe een jonge vrouw die vecht voor haar en haar vrienden hun leven is overweldigend.
elke keer als je verder komt ziet ze er gehavend uit, wondjes en schrammen komen mooi in beeld.
hoop dat er meer delen van komen, want zou zonde zijn als deze versie van een lara croft uit beeld zou verdwijnen.
Ben er ook net doorheen (81%)
Heerlijke game, tijd geleden dat een game me zo wist te pakken.
Leuke detailsook, slijtage van kleding ed.
Sommige death-scenes waren wel bruut, zo had ik opeens een spijl door m'n kop.
Minpuntje toch wel dat die tombes, echt rete makkelijk zijn. Geen lastige puzzels of iets dergelijks gewoon de juiste weg omhoog vinden en het was al klaar.
Nog wel een rare bug op het einde, was je geraakt dat was het scherm ineens grijs en zag je niets meer. Op geluk de vijanden ontwijken en wachten tot je weer "normaal" was.
Heerlijke game, tijd geleden dat een game me zo wist te pakken.
Leuke detailsook, slijtage van kleding ed.
Sommige death-scenes waren wel bruut, zo had ik opeens een spijl door m'n kop.
Minpuntje toch wel dat die tombes, echt rete makkelijk zijn. Geen lastige puzzels of iets dergelijks gewoon de juiste weg omhoog vinden en het was al klaar.
Nog wel een rare bug op het einde, was je geraakt dat was het scherm ineens grijs en zag je niets meer. Op geluk de vijanden ontwijken en wachten tot je weer "normaal" was.
[ Voor 16% gewijzigd door peto84 op 12-03-2013 14:02 ]
Ben er nog niet doorheen maar ik had gisteravond moeite om te stoppen.
Ondanks dat ik geen fan ben van QTE moet ik wel zeggen dat je ze toch vrij snel door hebt en dat je gewoon even geduld moet hebben in plaats van er een button bash QTE festijn van te maken, wat ik in het begin vaak deed.
De meeste QTE gaan na 1 of 2 pogingen goed.
Dan nog zal ik er nooit een fan van worden, maar ik heb games gespeeld waar het erger was gesteld met de QTE.
Met de laatste patch loopt het grafisch ook een stuk soepeler, nadat ik daarna nog even de instellingen heb lopen finetunen loopt het als een zonnetje, mischien stiekem wel tijd voor een nieuwe graka.
Eigenlijk wil ik het meest met de boog spelen maar meestal schiet ik nog te vaak net langs de vijand z'n oren, dus tot nu toe gebruik ik doorgaans gewoon de gun.
Vanavond maar weer ff lekker verder.
Ondanks dat ik geen fan ben van QTE moet ik wel zeggen dat je ze toch vrij snel door hebt en dat je gewoon even geduld moet hebben in plaats van er een button bash QTE festijn van te maken, wat ik in het begin vaak deed.
De meeste QTE gaan na 1 of 2 pogingen goed.
Dan nog zal ik er nooit een fan van worden, maar ik heb games gespeeld waar het erger was gesteld met de QTE.
Met de laatste patch loopt het grafisch ook een stuk soepeler, nadat ik daarna nog even de instellingen heb lopen finetunen loopt het als een zonnetje, mischien stiekem wel tijd voor een nieuwe graka.
Eigenlijk wil ik het meest met de boog spelen maar meestal schiet ik nog te vaak net langs de vijand z'n oren, dus tot nu toe gebruik ik doorgaans gewoon de gun.
Vanavond maar weer ff lekker verder.
Dit ga ik vanavond even proberen, ben geen Tombraider speler (oudere games nooit gespeeld), maar vond het wel bizar dat ik meteen al bij het 2e keer slingeren in die grot vast kwam te zitten omdat het slingeren niet hard genoeg gingNieroth schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 13:38:
[...]
F drukken zoals hierboven wordt gezegd.
Wat ook kan helpen is je GFX ff iets naar beneden schroeven, ik speelde op ultra en haalde volgens de benchmark gemiddeld 39 fps, maar blijkbaar registreert hij niet 100% alle keypresses dan. Vooral op punten waar je knopjes moet spammen lukte het me echt niet met die fps, kostte me echt 50 tries en dan nog niks, voor die stukjes de GFX ff wat lager gezet en ik kwam er in 1 keer door.
Gelukkig worden de QTE wel wat minder na verloop van tijd, dus ik speel nu gewoon lekker verder op ultra.

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Verwijderd
Laatste patch maakt veel goed voor mensen met een nvidia kaart.
Tress FX fix, exclusive full screen fix, tesselation fix. Multigpu gebruik is bijna 100%.
Het word dus speelbaar met max instellingen.
Tress FX fix, exclusive full screen fix, tesselation fix. Multigpu gebruik is bijna 100%.
Het word dus speelbaar met max instellingen.
Wat ik ook een moeie toevoeging vind is het upgraden van je wapens en dat ze er steeds anders uit gaan zien en dat het ook zichtbaar is terwijl Lara alles meedraagt. Goeie game en ik denk dat ik nu de meeste tools wel heb dus ok ben even aan het backtracken om alles te verzamelen want ik heb lang nog niet alles en wil wel zo dicht mogelijk bij die 100% komen. Hoewel dat wel lastig wordt want die challenges zijn niet zichtbaar op de map of lichten op in instict mode.Verwijderd schreef op maandag 11 maart 2013 @ 23:31:
Net uitgespeeld, zit nu op de aftiteling.
Verwijderd
Nou, dat wordt dan een rottijd Lara.

Inmiddels uitgespeeld. Ik werd flauw van de QTEs, al heb ik niet vaker dan 1 keer gefaald per stuk maar het is gewoon saai om te doen. Collectibles zoeken vond ik ook niets meer aaan nadat ik door had dat je een waypoint kon maken en ze dan enorm groot oplichten. De collectibles zelf vind ik wel weer gaaf. Goede verhalen en geinige grappen bij de artefacten (als je ze roteert).
Al met al een goede game. Nu de MP achievements nog even weg grinden. Tenminste als ik het op kan brengen om voor 100% te gaan. Want de MP is niet echt je-van-het.

Inmiddels uitgespeeld. Ik werd flauw van de QTEs, al heb ik niet vaker dan 1 keer gefaald per stuk maar het is gewoon saai om te doen. Collectibles zoeken vond ik ook niets meer aaan nadat ik door had dat je een waypoint kon maken en ze dan enorm groot oplichten. De collectibles zelf vind ik wel weer gaaf. Goede verhalen en geinige grappen bij de artefacten (als je ze roteert).
Al met al een goede game. Nu de MP achievements nog even weg grinden. Tenminste als ik het op kan brengen om voor 100% te gaan. Want de MP is niet echt je-van-het.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2013 17:35 ]
Ik ben de game nu een paar dagen (kleine stukjes he, kleine stukjes) aan het spelen en vermaak me er prima mee
.
Maar ik zit nu ergens vast. Tenminste, ik kan de puzzel niet oplossen vermoed ik
. Tijdens Shipwreck Beach probeer ik de schatkaart te verkrijgen die hier op de kaart te zien is:

De lamp die in het water hangt kan ik er tijdelijk uit tillen met behulp van de boog en kan ik naar de andere kant geraken. Maar in de ruimte daar (gemarkeerd met de "2") kan ik niks vinden wat me verder helpt. Ik moet dus op de een of andere manier naar de trap aan de linkerkant (op het plaatje hieronder). Iemand met de juiste spoilertags die me dit kan uitleggen? Op de walkthroughs kom ik deze niet tegen, dus eigenlijk vrees ik dat ik van de verkeerde kant aankom...
Maar ik zit nu ergens vast. Tenminste, ik kan de puzzel niet oplossen vermoed ik

De lamp die in het water hangt kan ik er tijdelijk uit tillen met behulp van de boog en kan ik naar de andere kant geraken. Maar in de ruimte daar (gemarkeerd met de "2") kan ik niks vinden wat me verder helpt. Ik moet dus op de een of andere manier naar de trap aan de linkerkant (op het plaatje hieronder). Iemand met de juiste spoilertags die me dit kan uitleggen? Op de walkthroughs kom ik deze niet tegen, dus eigenlijk vrees ik dat ik van de verkeerde kant aankom...

No drama
pssst :

geweldige game overigens : MOAR~~~~ , echt veel waarde om na uitspelen op het eiland te lopen is er niet echt, in tegenstelling tot bijvoorbeeld arkham city vind ik dat wel weer jammer.
en de meeste puzzels zijn zo makkelijk >_<
spoiler:
je kunt het vlot onder de electro kabel krijgen waardoor je verder kunt
(de kabel blijft dan liggen op het vlot 
geweldige game overigens : MOAR~~~~ , echt veel waarde om na uitspelen op het eiland te lopen is er niet echt, in tegenstelling tot bijvoorbeeld arkham city vind ik dat wel weer jammer.
en de meeste puzzels zijn zo makkelijk >_<
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!