Heb de game trouwens nog nergens in de winkels zien liggen, heb er wel naar gevraagd, en hoopte de game los te kunnen peuteren bij de FRS die hem al wel binnen had, maar ze houden helaas "gewoon" 5 maart aan.
Mijn exemplaar is zojuist op de mat gevallen. 
Zojuist het begin even gespeeld, en dit kan mij wel bekoren. Grafisch prima op de PS3.
@Hierboven: Gamedumper verzendt de game al sinds donderdag. Had je gisteren even dit topic moeten checken; voor 4 uur besteld, morgen in huis.
Zojuist het begin even gespeeld, en dit kan mij wel bekoren. Grafisch prima op de PS3.
@Hierboven: Gamedumper verzendt de game al sinds donderdag. Had je gisteren even dit topic moeten checken; voor 4 uur besteld, morgen in huis.
[ Voor 35% gewijzigd door bram1984 op 02-03-2013 12:34 ]
Heuj da's mooi, wist niet dat er een nieuwe Tomb Raider kwam. Enorm vermaakt met de eerste delen, wat erna kwam had ik dan weer weinig mee. Underworld vond ik weer erg tof dus deze ga ik ook maar weer proberen
Puntje van kritiek: als je je gun selecteert, verdwijnt ineens je boog spontaan van je rug. Erg vreemd.
En hopelijk klaart het weer ook nog een keer een beetje op. Tot nu toe alleen maar donker met regen en onweer.
En de quick time events gaan wel heel erg snel voorbij, daardoor ga ik echt vaak dood.
En hopelijk klaart het weer ook nog een keer een beetje op. Tot nu toe alleen maar donker met regen en onweer.
En de quick time events gaan wel heel erg snel voorbij, daardoor ga ik echt vaak dood.
[ Voor 17% gewijzigd door bram1984 op 04-03-2013 08:41 ]
Verwijderd
Mijn Survival Edition werd zaterdag ook door de pakketdienst van PostNL afgeleverd. Het is dat ik nog aan het klussen ben in huis, maar ik zal eens kijken of ik van de week eens kan beginnen aan de game.
Zojuist ook maar even besteld voor PC;
http://www.g2play.net/store/Tomb-Raider-Steam-Key.html
30 ekko is een mooi prijsje dacht ik zo.. Veel goede reviews over deze game gelezen dus ik ben ontzettend benieuwd !
http://www.g2play.net/store/Tomb-Raider-Steam-Key.html
30 ekko is een mooi prijsje dacht ik zo.. Veel goede reviews over deze game gelezen dus ik ben ontzettend benieuwd !
Dennis, ga je 'm nu ook op de PC halen? Xbox zei je toch?
OkVerwijderd schreef op maandag 04 maart 2013 @ 09:48:
Beschikbaar: 5 maart 2013
Dit spel zal beschikbaar worden over ongeveer 16 uur.
Vind t zwaar irritant dat er al genoeg lui zijn die de game aan het spelen zijn (gun het ze wel hoor b.t.w. :-) )
winkels mogen hem vanaf morgen pas verkopen, grrrrrrrrrrrr
winkels mogen hem vanaf morgen pas verkopen, grrrrrrrrrrrr
PSN-ID: ThaDwizzle
Bij welke shop moet ik volgende keer me pre-order plaatsen om als 1 van de eersten te kunnen gamen ?
EDIT: stom overheen gelezen... gamedumper dus...
EDIT: stom overheen gelezen... gamedumper dus...
[ Voor 20% gewijzigd door Petaaaaah op 04-03-2013 16:31 ]
PSN-ID: ThaDwizzle
Verwijderd
ja ik heb em ook op steam gepreordered.
vooral voor de mooiere graphics.
ik speel TR wel op max settings denk ik.
vooral voor de mooiere graphics.
ik speel TR wel op max settings denk ik.
Heb hem(pc versie) net zitten spelen - hij is gaaf!
[ Voor 12% gewijzigd door calsonic op 04-03-2013 18:40 ]
Nog 3 uurtjes geeft hij bij mij aan. Toch jammer dat de mensen die hem 'netjes' gekocht hebben weer moeten wachten
.
Er staat trouwens bij de TR-steampagina dat je TR: Guardian of Light erbij krijgt met de voorverkoop. Ik heb nu mijn code bij G2Play.net vandaan en ingevoerd bij Steam, kon hem ook al mooi preloaden enzo, maar GoL is dus niet vrijgegeven. Dit geldt neem ik aan alleen als je via Steam zelf koopt? Op zich wel jammer, want dat leek me ook wel grappig. Verder eigenlijk bijna alle TR spellen wel gespeeld.
Nu ook maar even Underworld spelen denk ik, om die 3 uur te doden.
Er staat trouwens bij de TR-steampagina dat je TR: Guardian of Light erbij krijgt met de voorverkoop. Ik heb nu mijn code bij G2Play.net vandaan en ingevoerd bij Steam, kon hem ook al mooi preloaden enzo, maar GoL is dus niet vrijgegeven. Dit geldt neem ik aan alleen als je via Steam zelf koopt? Op zich wel jammer, want dat leek me ook wel grappig. Verder eigenlijk bijna alle TR spellen wel gespeeld.
Via G2Play krijg je niet de pre-order bonuses erbij, enkel als je m rechtstreeks via Steam hebt gekochtInfinchible schreef op maandag 04 maart 2013 @ 22:39:
Nog 3 uurtjes geeft hij bij mij aan. Toch jammer dat de mensen die hem 'netjes' gekocht hebben weer moeten wachten.
[ Voor 6% gewijzigd door M4DMan op 04-03-2013 22:42 ]
Gewoon gekocht hoor, en heb 'm al sinds zaterdag.Infinchible schreef op maandag 04 maart 2013 @ 22:39:
Nog 3 uurtjes geeft hij bij mij aan. Toch jammer dat de mensen die hem 'netjes' gekocht hebben weer moeten wachten.
Ja, ik bedoelde dan ook de pc versie..bram1984 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 04:28:
[...]
Gewoon gekocht hoor, en heb 'm al sinds zaterdag.
Maar hij is nu mooi aan het uitpakken en installeren enzo, bijna klaar
[ Voor 13% gewijzigd door Infinchible op 05-03-2013 07:51 ]
Het is echt een ongelofelijk mooi spel! Dat haar met TressFX ziet er wel erg netjes uit trouwens! ! Het kost alleen wel wat FPS, ging van 49fps in basecamp naar 39 met dat aan. Ga nog wel een beetje instellingen tweaken. Drivers mogen ook wel wat nieuwer, alleen dan ben ik bang dat Skyrim weer minder FPS krijgt.
Ik heb trouwens met de instellingen op Ultra een steady 60FPS in grotten en dergelijke en daarbuiten 50 tot 40FPS. Maar het is niet een hele snelle shooter en ik heb geen last van drops, dus ik vind het wel goed
. GTX570 in SLI is mijn setup.
Stereoscopic 3D staat trouwens wel bij de opties, maar kan ik nog niet aanvinken. Ook Stereo3D via de nvidia drivers werkt niet. Iemand een idee of dit later met een patch wordt toegevoegd, of moeten er nieuwe drivers voor komen?
Ik heb trouwens met de instellingen op Ultra een steady 60FPS in grotten en dergelijke en daarbuiten 50 tot 40FPS. Maar het is niet een hele snelle shooter en ik heb geen last van drops, dus ik vind het wel goed
Stereoscopic 3D staat trouwens wel bij de opties, maar kan ik nog niet aanvinken. Ook Stereo3D via de nvidia drivers werkt niet. Iemand een idee of dit later met een patch wordt toegevoegd, of moeten er nieuwe drivers voor komen?
[ Voor 17% gewijzigd door Infinchible op 05-03-2013 08:48 ]
Vanochtend meteen, gecheckt en even met de instellingen lopen rommelen, loopt netjes en ziet er echt
Goed uit! Ik heb hem zelf nu met de sweetfx draaien. Die tressfx zet ik niet aan kost min. 10fps en wil
Hem wel netjes op 60fps laten draaien.
Eindelijk na al die jaren weer volledig goeie pc games!!
Goed uit! Ik heb hem zelf nu met de sweetfx draaien. Die tressfx zet ik niet aan kost min. 10fps en wil
Hem wel netjes op 60fps laten draaien.
Eindelijk na al die jaren weer volledig goeie pc games!!
https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/
WOW, just WOW! Wat een heerlijke game zeg. Zat midden in dacht ik cut scene, en ik maar wachten.. ze stond de hele tijd stil over een baai te kijken.. Was dat gewoon de gameplay zelf.. Eerste stukje net gespeeld en echt je wordt er meteen in gesleurd..
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Lol, net even de nieuwste Beta-drivers van nvidia geïnstalleerd, wat een verschil in FPS! Nu buiten steady 60 en binnen in de grotten van 80-100FPS. Wel met TressFX uit trouwens. Heb de benchmarks gedraaid op Ultra-settings, met AA op FXAA. Eerste benchmark met TressFX 55FPS avg. Tweede benchmark zonder TressFX 80FPS avg. Scheelt gewoon 25FPS!!! Dat is wel erg veel voor zo'n leuke gimmick. Die gaat dus niet meer aan bij mij
.
Ik weet trouwens niet of het aan mijn drivers ligt, maar TressFX bugt bij mij ook een beetje, af en toe lijkt het alsof het haar helemaal trilt, niet echt soepel.
Ik weet trouwens niet of het aan mijn drivers ligt, maar TressFX bugt bij mij ook een beetje, af en toe lijkt het alsof het haar helemaal trilt, niet echt soepel.
Mag ik vragen op welke snelheid jij je 2500K hebt geklokt?Infinchible schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 09:18:
Lol, net even de nieuwste Beta-drivers van nvidia geïnstalleerd, wat een verschil in FPS! Nu buiten steady 60 en binnen in de grotten van 80-100FPS. Wel met TressFX uit trouwens. Heb de benchmarks gedraaid op Ultra-settings, met AA op FXAA. Eerste benchmark met TressFX 55FPS avg. Tweede benchmark zonder TressFX 80FPS avg. Scheelt gewoon 25FPS!!! Dat is wel erg veel voor zo'n leuke gimmick. Die gaat dus niet meer aan bij mij.
Die loopt op 4200Mhz. Wist niet eens meer dat ik hem had overgeklokt, dat is al een tijdje geleden. Wel gewoon nog de stock-cooler erop, maar warm wordt 'ie niet echt.M4DMan schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 09:36:
[...]
Mag ik vragen op welke snelheid jij je 2500K hebt geklokt?
Ahhh same here, zelfde snelheidInfinchible schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 09:53:
[...]
Die loopt op 4200Mhz. Wist niet eens meer dat ik hem had overgeklokt, dat is al een tijdje geleden. Wel gewoon nog de stock-cooler erop, maar warm wordt 'ie niet echt.
Heb heel even gekeken omdat ik moest werken maar DAMN, wat een werk hebben ze erin gestopt. De hele sfeer van de game, de perfecte audio en besturing.. En die graphics, wat een heeeeerlijke graphics !!
Voor degene die zich nog afvragen wat voor soort game het is: het is Uncharted meets Batman. Er zijn kampvuren waar je de game kunt opslaan en ook naartoe kan fast travellen. Verder unlock je skill en wapenupgrades wat nagenoeg hetzelfde werkt als in Batman (bijv. vijand dodgen en daarna zand in zijn ogen gooien), waarbij je ook bepaalde gebieden op het begin niet kan bereiken, maar later wel weer.
Wat ik wel jammer vind (voor de mensen die al voorbij de 2e piloot zijn):
edit: De game doet op de PS3 grafisch overigens niet veel onder voor Uncharted, en dat is erg netjes.
Wat ik wel jammer vind (voor de mensen die al voorbij de 2e piloot zijn):
spoiler:
Er zitten weer vage mythische creaturen in waar je ongetwijfeld later tegen moet vechten.
edit: De game doet op de PS3 grafisch overigens niet veel onder voor Uncharted, en dat is erg netjes.
[ Voor 8% gewijzigd door bram1984 op 05-03-2013 10:08 ]
Nou wat een geweldige PC game.. Vanmorgen startte ik de game en kreeg meteen een crash in de launcher toen ik options aanklikte. Zelfde toen ik op play klikte. Vervolgens maar even op het steam forum gekeken, blijkt dat heel veel mensen precies hetzelfde hebben met uiteenlopende systemen. Ligt blijkbaar aan de "exclusive fullscreen" optie die standaard aan staat. Helaas kon ik die niet uitzetten omdat ik uberhaupt niet bij de opties kon komen. Gelukkig was het vrij eenvoudig op te lossen door iemand zijn registry te kopiëren en uit te voeren, zodat de game met minimale settings kon opstarten. Vervolgens alles op max gezet en nu draait het prima. Wel al 2 crashes gehad (ook dat hebben veel mensen met een geforce 6xx kaart). Hopelijk is dat nu met de nieuwe beta drivers opgelost. Zometeen ook maar die TressFX uitzetten 
Al met al ben ik trouwens best positief. Als het spel nou eenmaal werkt, dan werkt het en blijf ik hier niet in hangen. Ik heb gespeeld tot het eerste kampvuur en het begin is ijzersterk.
Al met al ben ik trouwens best positief. Als het spel nou eenmaal werkt, dan werkt het en blijf ik hier niet in hangen. Ik heb gespeeld tot het eerste kampvuur en het begin is ijzersterk.
[ Voor 4% gewijzigd door voxxel op 05-03-2013 10:24 ]
Verwijderd
opties in het beginscherm crashed bij mij ook.voxxel schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 10:23:
Nou wat een geweldige PC game.. Vanmorgen startte ik de game en kreeg meteen een crash in de launcher toen ik options aanklikte. Zelfde toen ik op play klikte. Vervolgens maar even op het steam forum gekeken, blijkt dat heel veel mensen precies hetzelfde hebben met uiteenlopende systemen. Ligt blijkbaar aan de "exclusive fullscreen" optie die standaard aan staat. Helaas kon ik die niet uitzetten omdat ik uberhaupt niet bij de opties kon komen. Gelukkig was het vrij eenvoudig op te lossen door iemand zijn registry te kopiëren en uit te voeren, zodat de game met minimale settings kon opstarten. Vervolgens alles op max gezet en nu draait het prima. Wel al 2 crashes gehad (ook dat hebben veel mensen met een geforce 6xx kaart). Hopelijk is dat nu met de nieuwe beta drivers opgelost. Zometeen ook maar die TressFX uitzetten
ingame werken de opties wel.
Met de nieuwste Beta-drivers is trouwens ook de stereoscopic3D functie beschikbaar. Net even gespeeld in 3D en dat is toch wel weer erg nice. Waar leuk is over nagedacht is dat de stukjes camcorder wel gewoon in 2D worden afgespeeld, zoals het hoort als je op een schermpje kijkt ingame.
Het enige wat jammer is, is dat het spel wel voor Stereo3D is gemaakt, maar de crosshairs van de bow en gun dan weer niet 3D zijn. Oftewel dan moet je op een afstandje in het midden van 2 crosshairs richten. Dat is wel weer jammer, had verwacht dat ze dat dan ook wel hadden aangepakt.
Heb nu nog steeds een FPS over van 40, wat voor mij genoeg is in deze game, het ziet er echt zó mooi uit nu, vooral als je tegen de wanden aan het klimmen bent en dergelijke, de begroeiing om je heen. Dat vond ik ook al zo mooi aan TR: Underworld
.
Het enige wat jammer is, is dat het spel wel voor Stereo3D is gemaakt, maar de crosshairs van de bow en gun dan weer niet 3D zijn. Oftewel dan moet je op een afstandje in het midden van 2 crosshairs richten. Dat is wel weer jammer, had verwacht dat ze dat dan ook wel hadden aangepakt.
Heb nu nog steeds een FPS over van 40, wat voor mij genoeg is in deze game, het ziet er echt zó mooi uit nu, vooral als je tegen de wanden aan het klimmen bent en dergelijke, de begroeiing om je heen. Dat vond ik ook al zo mooi aan TR: Underworld
Bij mij gaf alles een crash, dus ik kon niet ingame komen. Nu werken de opties in de launcher wel.Verwijderd schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 10:27:
[...]
opties in het beginscherm crashed bij mij ook.
ingame werken de opties wel.
Net even de benchmark gedaan trouwens.
WHQL 314.07 drivers op ultimate settings. Average 30 fps
Beta 314.14 drivers op ultimate settings. Average 35 fps
Beta 314.14 drivers op ultra settings (enige verschil tressfx uit). Average 51 fps.
De beta drivers schelen dus sowieso al en tressfx blijft lekker uit. Het maakt trouwens wel heel veel uit hoe haar kapsel er uit ziet.
Mijn specs zijn trouwens i5 3570k, gtx 670 windforce, 8gb. Alles stock, dus geen overclock.
[ Voor 6% gewijzigd door voxxel op 05-03-2013 10:47 ]
tot nu toe erg positief over het spel. Camera is top, geluid is top. Grafisch ziet het er erg goed uit. Goede sfeer.
Ben nu op het begin, hoop alleen wel dat er grotere ruimtes komen.
één ding dat mij op valt: Waar is het thema liedje gebleven?
Ben nu op het begin, hoop alleen wel dat er grotere ruimtes komen.
één ding dat mij op valt: Waar is het thema liedje gebleven?
[ Voor 35% gewijzigd door rudyman85 op 05-03-2013 11:12 ]
Erg leuk spel tot nu toe. Grafisch ziet het er echt fantastisch uit op Ultimate.
Ik heb alleen TressFX weer uitgezet, want dat zag er minder realistisch uit dan het normale haar
. Bugde veel te veel op de schouders.
Draait hier trouwens prima, zelfs met TressFX had ik constant 60 fps.
Ik heb alleen TressFX weer uitgezet, want dat zag er minder realistisch uit dan het normale haar

Draait hier trouwens prima, zelfs met TressFX had ik constant 60 fps.
Verwijderd
Echt een geweldig spel, het begin is inderdaad fenomenaal. Heb alles op max staan met een GTX 660 TI en draait als een zonnetje. Het ziet er prachtig uit en wat een sfeer!
Laura ziet er wel sexy uit zeg! 
Ik draai het spel gemiddeld op 25 FPS met alles op ultra op een Nvidia 470GTX.
Ik draai het spel gemiddeld op 25 FPS met alles op ultra op een Nvidia 470GTX.
[ Voor 82% gewijzigd door iApp op 05-03-2013 13:56 ]
An a day keeps the doctor away.
Zit nu op 30 % van het spel net me eerste Tomb geraid

Maar wat een grafschennis komt er in dit spel voor zeg
maar tot nu toe heb ik me kostelijk vermaakt met deze game
Maar wat een grafschennis komt er in dit spel voor zeg
spoiler:
Alle japanse history wordt even opengedaan........ zo wel letter als figuurlijk
maar tot nu toe heb ik me kostelijk vermaakt met deze game
[ Voor 3% gewijzigd door ravw op 05-03-2013 14:05 ]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Zal hier vast al een keer gepost zijn, maar voor de mensen die crashen: Zet vsync, tesselation en exclusive screen uit.voxxel schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 10:45:
[...]
Bij mij gaf alles een crash, dus ik kon niet ingame komen. Nu werken de opties in de launcher wel.
Mijn specs zijn trouwens i5 3570k, gtx 670 windforce, 8gb. Alles stock, dus geen overclock.
In de launcher kun je deze ook aanpassen als het spel zelfs helemaal niet wil starten
Werkte voor mij iig
[ Voor 8% gewijzigd door JoSoFijn op 05-03-2013 14:54 ]
Is het nu binnenste buiten, of buitenste binnen?
Beta 314.14 drivers op ultimate settings. Average 35,5 fps
Beta 314.14 drivers op ultra settings (hair quality normal ipv tressFX). Average 53,5 fps.
Win7x64 660Ti
Beta 314.14 drivers op ultra settings (hair quality normal ipv tressFX). Average 53,5 fps.
Win7x64 660Ti
[ Voor 24% gewijzigd door calsonic op 05-03-2013 15:05 ]
Wishfull thinking, maar een TR hardware topic zou fantastisch zijn met dat oeverloze fps en videokaarten gezwets.
Dan moet je voor de lol een keer in het Crysis 3 topic kijkenbram1984 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 15:04:
Wishfull thinking, maar een TR hardware topic zou fantastisch zijn met dat oeverloze fps en videokaarten gezwets.

This is a Rapture reminder..
Allang opgegeven, maar die game speel ik gelukkig ook niet.
Verwijderd
intro video en eerste missie :
kick ass...
full hd op de xbox 360.
ziet er super uit en speelt heerlijk weg.
een super sfeertje ook.
kick ass...
full hd op de xbox 360.
ziet er super uit en speelt heerlijk weg.
een super sfeertje ook.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Hoezo? Is 1080p niet full HD? Of begrijp je niet dat het op de kwaliteit van het YT filmpje slaat?
na mijn weten draaid er nog geen 1 console op 1080pbram1984 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 16:15:
[...]
Hoezo? Is 1080p niet full HD? Of begrijp je niet dat het op de kwaliteit van het YT filmpje slaat?
dat is ook een van de reden dat ik niet zonder pc kan
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Ach dat vind ik juist de charme van pc gamingbram1984 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 15:04:
Je post suggereert anders wel dat het op de game slaat. Of op z'n minst is het op die manier te interpreteren. Daarbij, waarom zou je anders een xbox game op 1080p capturen?bram1984 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 16:15:
[...]
Draaid? Zeg jij ook loopd?ravw schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 16:21:
[...]
na mijn weten draaid er nog geen 1 console op 1080p
dat is ook een van de reden dat ik niet zonder pc kan
Heb je wel gelezen wat ik heb geschreven?
Verwijderd
de game is tot en met 1080p staat op het hoesje.
en de game is gecaptured in 1080p.
voor de liefhebbers is het genieten...
en de game is gecaptured in 1080p.
voor de liefhebbers is het genieten...
bram1984 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 16:40:
[...]
Draaid? Zeg jij ook loopd?
Heb je wel gelezen wat ik heb geschreven?
Ik ben het niet eens dat de charme van PC gaming het in een game topic oeverloos posten op welke kaart en met hoeveel frames iets draait. Ik ben daar persoonlijk niet echt in geïnteresseerd, maar goed.voxxel schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 16:40:
[...]
Ach dat vind ik juist de charme van pc gaming![]()
[...]
Je post suggereert anders wel dat het op de game slaat. Of op z'n minst is het op die manier te interpreteren. Daarbij, waarom zou je anders een xbox game op 1080p capturen?
Mijn post? Tja dat moet je verder aan dennis vragen. Je mag aannemen dat een Tweaker wel weet dat de Xbox geen 1080p games draait, en van daaruit kun je, net als ik, concluderen dat het op de resolutie van de video slaat.
edit: Niet dus

Vooral alles geloven wat er op het hoesje staat, dennis.

Het is allemaal geupscaled. Geloof dat WipeOut een van de weinige games is die native 1080p ondersteunt.
[ Voor 8% gewijzigd door bram1984 op 05-03-2013 16:47 ]
Ik haal jou en Dennis door elkaar, excusesbram1984 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 16:45:
[...]
[...]
Ik ben het niet eens dat de charme van PC gaming het in een game topic oeverloos posten op welke kaart en met hoeveel frames iets draait. Ik ben daar persoonlijk niet echt in geïnteresseerd, maar goed.
Mijn post? Tja dat moet je verder aan dennis vragen. Je mag aannemen dat een Tweaker wel weet dat de Xbox geen 1080p games draait, en van daaruit kun je, net als ik, concluderen dat het op de resolutie van de video slaat.
edit: Niet dus![]()
![]()
Vooral alles geloven wat er op het hoesje staat, dennis.
Het is allemaal geupscaled. Geloof dat WipeOut een van de weinige games is die native 1080p ondersteunt.
Maar wat betreft de het pc geoever. Dat komt voornamelijk door de optie TressFX, Ongeveer elk gaming forum staat er vol van. Heel veel mensen (zoals ik) hebben ook last van crashes. Dat leidt de aandacht toch af van de gameplay..
Verwijderd
over de 1080p op de xbox 360 was meer een geintje.
het staat wel op de doos.
en op het info balkje op mijn tv.
het staat wel op de doos.
en op het info balkje op mijn tv.
Vandaar dat een HW topic mooi zou zijn (of een PC versie topic, zoals met BF3), maar dat gaat toch niet gebeuren.voxxel schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 16:51:
[...]
Ik haal jou en Dennis door elkaar, excuses![]()
Maar wat betreft de het pc geoever. Dat komt voornamelijk door de optie TressFX, Ongeveer elk gaming forum staat er vol van. Heel veel mensen (zoals ik) hebben ook last van crashes. Dat leidt de aandacht toch af van de gameplay..
Ik snap uberhaupt niet waarom tweakers geen aparte pc en console afdelingen heeft...
Is het eigenlijk een open wereld waarin het verhaal zich af speelt of chapter based?
dat is niet alleen hier onbegrijpelijk maar ook op veel andere sitesDracul schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 17:44:
Ik snap uberhaupt niet waarom tweakers geen aparte pc en console afdelingen heeft...
vaak gebeurd het mij ook dat ik een heel stuk zit te lezen over een heel lang verwacht spel .. en dan in eens pas aan het einde lezen dat het xbox of PS 3 only is daar zit je dan met je pc ..
maar zo blijft je ook als PC er weg uit de GTA topic bevoorbeeld, nu wil ej het topic tich een beetje volgen omdat je wil weten wanneer hij uit komt ..
maar als je dan in vet gedrukte letters leest hij de game geeindigt is dan is de lol er wel van af voor dat hij uit komt op de pc , net zo als ME 3 ..
Maar ik ben nu geloof ik op de helft met hert spel en hij is ecfht gaaf sommige stukken zijn irritant want ik houd niet zo van knoppen rammen ,, dus A D A D A D F E F en dna maar hopen dat je het goed doet
Ik zit hier met een draadloos ding en die wil nog wel eens haperen ..
dan blijf je bezig
het is 1 land maar je wordt wel een bepaalde richting in gegooid zeker in het begin kan je niet anders dan een pad volgen ,, en later kan ej dus wel snel heen en weer lopen en ook op plekken komen die eerst niet toegankelijk warenjanvanmil schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 18:54:
Is het eigenlijk een open wereld waarin het verhaal zich af speelt of chapter based?
Maar het verhaal is wel wat dun maar genoeg om je vast te houden
ik vergelijk het een beetje met Thief , DE , met een snufje max payne 3 maar de grafx van the witcher 2
[ Voor 21% gewijzigd door ravw op 05-03-2013 19:17 ]
Nvidia kaarten zouden last kunnen hebben van een crash bij deze game.
Bij mij was de oplossing vsync uitzetten en ik had er geen last meer van.
Hier zeggen ze dat Tesselation uitzetten de remedie is.
https://forums.geforce.co.../tomb-raider-crash-issue/
Bij mij was de oplossing vsync uitzetten en ik had er geen last meer van.
Hier zeggen ze dat Tesselation uitzetten de remedie is.
https://forums.geforce.co.../tomb-raider-crash-issue/
Hier een leuke guide wat alle graphics options doen. Kun je snel bepalen wat je belangrijk vind om aan of uit te zetten zonder per instelling te moeten kloten ingame om te ontdekken wat er nu veranderd is.
Niet alleen Nvidia kaarten hebben problemen. De drivers voor mijn 6870 crashen tijdens de opening cutscene en krijg een bsod of een black screen. Het is maar wachten op een patch of nieuwe beta drivers. Hoop echt dat ze het fixen, anders is het weggegooid geld. Heb precies hetzelfde probleem met MP3...
Kan iemand mij vertellen hoe lang de singleplayer duurt? Ik wil mss wel deze game aanschaffen, maar ik weet dat ik de multiplayer nooit ga aanraken.
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark
Prima, voor mij reden genoeg om game gewoon deze week te halen!bram1984 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 10:01:
Heb zelf momenteel een 660Ti en na het uitzetten van vsync heb ik geen crash meer gehad op ultra settings.
Mijn broer heeft een 670 en daar draait hij na het uitzetten van Tesselation gewoon goed.
Heb nog een internet pc met passieve 6850 en daar draait hij zonder aanpassing ook gewoon goed op high settings.
Je kunt er dus geen touw aan vast knopen op welke kaart hij wel of niet crashed.
Mijn broer heeft een 670 en daar draait hij na het uitzetten van Tesselation gewoon goed.
Heb nog een internet pc met passieve 6850 en daar draait hij zonder aanpassing ook gewoon goed op high settings.
Je kunt er dus geen touw aan vast knopen op welke kaart hij wel of niet crashed.
[ Voor 4% gewijzigd door calsonic op 05-03-2013 21:20 ]
ik ben nu rond de 75 % en ik ga er best snel door heen maar ik denk dat je de hoofdlijn wel in een uurtje of 15 / 20 kan uit spelen.MenN schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 20:38:
Kan iemand mij vertellen hoe lang de singleplayer duurt? Ik wil mss wel deze game aanschaffen, maar ik weet dat ik de multiplayer nooit ga aanraken.
Maar ik speel dan ook alleen het verhaal en gaat niet alles uit kammen
ik kom steeds die timed events tegen met die twee circels, ik snap niet hoe die werkt, staat geen toets of uitleg bij. Begin me nu al aan dit spel te ergeren.
Ja heb ik ook, je moet soms melee doen en dan weer use ofzo, maar die timing slaat nergens op.Seth_Chaos schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 23:16:
ik kom steeds die timed events tegen met die twee circels, ik snap niet hoe die werkt, staat geen toets of uitleg bij. Begin me nu al aan dit spel te ergeren.
Het is echt een interactive movie met reflex test, ik druk elke keer verkeerd, of te vroeg of te laat of verkeerde toets, super vervelend. Terwijl ik het best wel leuk vind. Het survival aspect vind ik leuk, maar het is me nog iets te linear en die console timing button bash vind ik niet cool. Dat was ook de afknapper van de vorige laatste tomb raider die ik gespeeld heb, weet niet meer welke dat was.
Ben er eigenlijk ook nu al zat van, ben toch geen guitar hero aan het spelen...
Het vervelendste is nog dat het een forced timed event is waar geen knop wordt aangegeven. Dus ik heb ook geen keuze, als de timed event keer op keer faalt start ik weer vlak voor die timed event. Als ik inderdaad timed events wilde spelen was ik guitar hero gaan spelen.Bulls schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 23:24:
[...]
Ja heb ik ook, je moet soms melee doen en dan weer use ofzo, maar die timing slaat nergens op.
Het is echt een interactive movie met reflex test, ik druk elke keer verkeerd, of te vroeg of te laat of verkeerde toets, super vervelend. Terwijl ik het best wel leuk vind. Het survival aspect vind ik leuk, maar het is me nog iets te linear en die console timing button bash vind ik niet cool. Dat was ook de afknapper van de vorige laatste tomb raider die ik gespeeld heb, weet niet meer welke dat was.
Ben er eigenlijk ook nu al zat van, ben toch geen guitar hero aan het spelen...
Die vorige tombraider die ik gespeeld had, gaf nog duidelijk een kleur aan van de xbox controller, ik speelde hem wel op de PC maar de interface was het zelfde.
Bij deze ging het wel 10x mis wanneer die gast met het pistool je te pakken krijgt, om lost te komen moet je melee doen, knietje en bijten, en dan bij de struggle weer use om te duwen zodat je hem kan schieten ipv hij jou. Maar het gaat zo snel en onoverzichtelijk dat het gewoon niet leuk is.
Daar kwam ik dan wel voorbij op den duur, maar ik speel het liever zonder re-do dat komt zo cheap over, weer met voorkennis. Nu bij de wolf den was ik er zat van, eerst vaak heen en weer met de toetsen, en dan use ofzo of melee weet ik niet, gaf ik de wolf een schop of duw, hapt ie gewoon weer en ben je dood, komt frustrerend over. Is echt gemaakt voor een controller, met pookje, daarmee kun je veel beter wigglen.
Bij deze ging het wel 10x mis wanneer die gast met het pistool je te pakken krijgt, om lost te komen moet je melee doen, knietje en bijten, en dan bij de struggle weer use om te duwen zodat je hem kan schieten ipv hij jou. Maar het gaat zo snel en onoverzichtelijk dat het gewoon niet leuk is.
Daar kwam ik dan wel voorbij op den duur, maar ik speel het liever zonder re-do dat komt zo cheap over, weer met voorkennis. Nu bij de wolf den was ik er zat van, eerst vaak heen en weer met de toetsen, en dan use ofzo of melee weet ik niet, gaf ik de wolf een schop of duw, hapt ie gewoon weer en ben je dood, komt frustrerend over. Is echt gemaakt voor een controller, met pookje, daarmee kun je veel beter wigglen.
[ Voor 3% gewijzigd door Bulls op 05-03-2013 23:39 ]
Het spel is natuurlijk ook gemaakt om te spelen met een controller. Ik speel op de pc met een X360 controller en het gaat perfect. Sowieso is het handig om er een voor de pc te halen, ook voor arcade-race, footies en GTA en Tomb Raider spellen. Daar weet je bijna zeker dat de besturing geoptimaliseerd is voor een controller. Windows ondersteund de X360 controller dan ook vlekkeloos, is ook vereist wil het een 'games for windows' krijgen.
Dat kan je dan misschien wel niet leuk vinden, maar het is in ieder geval wel zo. Ik heb dan ook geen problemen met de timed events, omdat de knoppen er duidelijk staan aangegeven. Plus een ander pluspunt is dat je gewoon lekker op de bank kan hangen met PC-graphics op de TV.
Maar in ieder geval; Ik vind het echt een heerlijk spel! Ben nu ongeveer op de helft denk ik, nog nooit last gehad van een vastloper, ook niet met TressFX en andere instellingen. Het ziet er zó ontzettend mooi uit, af en toe zit ik echt met open mond te kijken naar hoe realistisch het er wel niet uitziet. Prachtig! Het boogschieten gaat ook echt leuk, heb hem helemaal geüpgrade en dan is 'ie lekker snel met zoomen enzo. Mooi headshots maken!
Ik vermaak me hier nog wel even mee!
Dat kan je dan misschien wel niet leuk vinden, maar het is in ieder geval wel zo. Ik heb dan ook geen problemen met de timed events, omdat de knoppen er duidelijk staan aangegeven. Plus een ander pluspunt is dat je gewoon lekker op de bank kan hangen met PC-graphics op de TV.
Maar in ieder geval; Ik vind het echt een heerlijk spel! Ben nu ongeveer op de helft denk ik, nog nooit last gehad van een vastloper, ook niet met TressFX en andere instellingen. Het ziet er zó ontzettend mooi uit, af en toe zit ik echt met open mond te kijken naar hoe realistisch het er wel niet uitziet. Prachtig! Het boogschieten gaat ook echt leuk, heb hem helemaal geüpgrade en dan is 'ie lekker snel met zoomen enzo. Mooi headshots maken!
Voor de 3D gamers: Beste native 3D game tot heden. Echte 3D zit erin, geen neppe crysis 3D. Zoals hier al gemeld, vreemd dat de crosshair in 2D is, je moet dus afhankelijk van de afstand een centimeter links van je doelwit mikken, zal vast gepatched worden.
Voor iedereen die het niet in 3D speelt en een tomb raider fan is, maar bv wel een mooie 3D tv heeft, even een HDMI kabeltje trekken een xbox controller aan je pc hangen want als je denkt dat het mooi is op 1080p (is het natuurlijk ook) zal je je vergapen aan deze game in 3D!
Voor iedereen die het niet in 3D speelt en een tomb raider fan is, maar bv wel een mooie 3D tv heeft, even een HDMI kabeltje trekken een xbox controller aan je pc hangen want als je denkt dat het mooi is op 1080p (is het natuurlijk ook) zal je je vergapen aan deze game in 3D!
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Hmm wel vreemd dat dit spel niet in 3D is op de PS3...
Gisteren ff een begin gemaakt, althans dat was de bedoeling. Iedere keer nam ik me voor om nog een klein stukje verder te spelen en dan naar bed te gaan. Voor ik het door had was ik alweer 3 uur verder.
Zeer vermakelijke game!
Gisteren ff een begin gemaakt, althans dat was de bedoeling. Iedere keer nam ik me voor om nog een klein stukje verder te spelen en dan naar bed te gaan. Voor ik het door had was ik alweer 3 uur verder.
Zeer vermakelijke game!
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Er is nog geen SLi profile voor deze game of wel?
Spel draait bij mij wel prima op Ultra, alleen lijkt er op dat het aanzetten van TressFX voor het haar toch wat flinke framedrops kan veroorzaken. Dat heb ik dus maar even uit gezet. Ik heb 2x een GTX560Ti in SLi, alleen heb nog niet het idee dat beiden kaarten gebruikt worden.
Ziet er verder wel supermooi uit allemaal. Ben benieuwd hoe het spel verder zal zijn!
Spel draait bij mij wel prima op Ultra, alleen lijkt er op dat het aanzetten van TressFX voor het haar toch wat flinke framedrops kan veroorzaken. Dat heb ik dus maar even uit gezet. Ik heb 2x een GTX560Ti in SLi, alleen heb nog niet het idee dat beiden kaarten gebruikt worden.
Ziet er verder wel supermooi uit allemaal. Ben benieuwd hoe het spel verder zal zijn!
Helaas heb ik zoals zovelen met een 600 serie problemen. Random artefacts, een crash to desktop direct na de ontsnapping uit de grot, lage framerates op Ultimate settings
Heb Crysis 3 besteld om de tijd te doden totdat Nvidia/Crystal Dynamics met een fatsoenlijke oplossing komen. Ik ga dus NIET mijn settings omlaag zetten om deze game te kunnen spelen, heb niet voor niets een rig om dit soort games op volle kwaliteit te draaien en ik neem dus geen genoegen met minder.
Statement van Nvidia (bron):
"We are aware of major performance and stability issues with GeForce GPUs running Tomb Raider with maximum settings. Unfortunately, NVIDIA didn’t receive final code until this past weekend which substantially decreased stability, image quality and performance over a build we were previously provided. We are working closely with Crystal Dynamics to address and resolve all game issues as quickly as possible.
In the meantime, we would like to apologize to GeForce users that are not able to have a great experience playing Tomb Raider, as they have come to expect with all of their favorite PC games."
Statement van Nvidia (bron):
"We are aware of major performance and stability issues with GeForce GPUs running Tomb Raider with maximum settings. Unfortunately, NVIDIA didn’t receive final code until this past weekend which substantially decreased stability, image quality and performance over a build we were previously provided. We are working closely with Crystal Dynamics to address and resolve all game issues as quickly as possible.
In the meantime, we would like to apologize to GeForce users that are not able to have a great experience playing Tomb Raider, as they have come to expect with all of their favorite PC games."
[ Voor 31% gewijzigd door M4DMan op 06-03-2013 09:38 ]
Ik lees links en rechts dat het spel nogal van QTE's aan elkaar hangt. Is het echt zo erg van "loop een klein stukje", "filmpje", "qte", "filmpje" of heb je nog wel het gevoel dat je echt zelf iets in de pap te brokkelen hebt?
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Iets meer dan Uncharted, maar ik vind het niet storend. Genoeg stukken dat je lekker lang rond kan banjeren.
Bij mij worden allebei de kaarten goed gebruikt. Dus ik denk het wel. Gebruik trouwens wel de laatste beta-drivers. En heb nog de 500 series net als jou, wel de 570. Maar draait als een zonnetje op ultra, nog geen vastloper gehad en alleen TressFX bugte iets, dat het een beetje leek te trillen. Maar die staat nu toch uit. Avg van 55 naar 80 zonder tressFX. Het is dus sowieso erg zwaar, dus ligt niet aan jou.Sanny_83 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 09:15:
Er is nog geen SLi profile voor deze game of wel?
De game is niet zo zwaar als bv FC3 of C3.
Draait hier op een 660Ti 314.14 beta drivers op ultra settings met 50+ fps.
Draait hier op een 660Ti 314.14 beta drivers op ultra settings met 50+ fps.
[ Voor 5% gewijzigd door calsonic op 06-03-2013 11:23 ]
Die laatste Beta drivers lijken het inderdaad beter te doen.Infinchible schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 11:03:
[...]
Bij mij worden allebei de kaarten goed gebruikt. Dus ik denk het wel. Gebruik trouwens wel de laatste beta-drivers. En heb nog de 500 series net als jou, wel de 570. Maar draait als een zonnetje op ultra, nog geen vastloper gehad en alleen TressFX bugte iets, dat het een beetje leek te trillen. Maar die staat nu toch uit. Avg van 55 naar 80 zonder tressFX. Het is dus sowieso erg zwaar, dus ligt niet aan jou.
Zonder TressFX aan loopt het super met Ultra settings.
Helaas als ik het aanzet (wat toch wel een mooi effect geeft) lijkt de boel een beetje te trippen.
Hierdoor speelt het niet fijn, dus dan spelen we maar zonder :-)
In het eerste uur zijn er een paar, daarna sporadig als je voor je leven moet vechten. Het wordt zwaar overdreven op het internet. Daarnaast zijn ze erg makkelijk, dus niet dat je 15 toetsen combos binnen 3 seconden moet uitvoeren.Weakling schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 10:14:
Ik lees links en rechts dat het spel nogal van QTE's aan elkaar hangt. Is het echt zo erg van "loop een klein stukje", "filmpje", "qte", "filmpje" of heb je nog wel het gevoel dat je echt zelf iets in de pap te brokkelen hebt?
mooi spel, maar erg vervelend, altijd hetzelfde, vijanden die een molotov te precies gooien en op de Y knop op het juiste moment klikken, had meer verwacht
Misschien moet ik toch maar een keer zo'n controller aanschaffen dan, zat er al eerder over te twijfelen maar weet niet meer voor welke game dat was.Infinchible schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 00:31:
Het spel is natuurlijk ook gemaakt om te spelen met een controller. Ik speel op de pc met een X360 controller en het gaat perfect. Sowieso is het handig om er een voor de pc te halen, ook voor arcade-race, footies en GTA en Tomb Raider spellen. Daar weet je bijna zeker dat de besturing geoptimaliseerd is voor een controller. Windows ondersteund de X360 controller dan ook vlekkeloos, is ook vereist wil het een 'games for windows' krijgen.
Maar in ieder geval; Ik vind het echt een heerlijk spel! Ben nu ongeveer op de helft denk ik, nog nooit last gehad van een vastloper, ook niet met TressFX en andere instellingen. Het ziet er zó ontzettend mooi uit, af en toe zit ik echt met open mond te kijken naar hoe realistisch het er wel niet uitziet. Prachtig! Het boogschieten gaat ook echt leuk, heb hem helemaal geüpgrade en dan is 'ie lekker snel met zoomen enzo. Mooi headshots maken!Ik vermaak me hier nog wel even mee!
bram1984 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 10:18:
Iets meer dan Uncharted, maar ik vind het niet storend. Genoeg stukken dat je lekker lang rond kan banjeren.
Mooi! Dan ga ik vanmiddag maar eens wat geld overmaken naar Square Enix/Crystal Dynamics.mister_S schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 12:10:
In het eerste uur zijn er een paar, daarna sporadig als je voor je leven moet vechten. Het wordt zwaar overdreven op het internet. Daarnaast zijn ze erg makkelijk, dus niet dat je 15 toetsen combos binnen 3 seconden moet uitvoeren.
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Denk dat je bij een webshop goedkoper uit bent.
[ Voor 3% gewijzigd door bram1984 op 06-03-2013 13:00 ]
Ik vind het heerlijk met een controller gamen.Bulls schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 12:18:
[...]
Misschien moet ik toch maar een keer zo'n controller aanschaffen dan, zat er al eerder over te twijfelen maar weet niet meer voor welke game dat was.
Racegames, actiegames, sport games.
Speelt allemaal stukken fijner met een controller
Vanmiddag Tomb Raider installeren.
Hoop dat mijn 670GTX geen rare fratsen gaat uithalen

[ Voor 10% gewijzigd door Dubrillion op 06-03-2013 14:32 ]
Met een FragFX kun je sommige platformers helemaal perfect spelen. Een nunchuck voor het lopen en een muis met controllerbuttons voor het aimen en de aanvullende handelingen.
Voorlopig heb ik heb er spijt van dat ik 'm heb gekocht.
Ik zie de lol er niet van in om in plaats van te letten op wat de spel karakters doen, te moeten letten op tekst die even op het scherm verschijnt en dan ongeveer een halve seconde te hebben om op de juiste knop te drukken.
Is er niet een cheat om Lara qte's automatisch te laten doen?
Ik zie de lol er niet van in om in plaats van te letten op wat de spel karakters doen, te moeten letten op tekst die even op het scherm verschijnt en dan ongeveer een halve seconde te hebben om op de juiste knop te drukken.
Is er niet een cheat om Lara qte's automatisch te laten doen?
Wat is het verschil? Het zijn allebei QT events toch? En de game moet toch aan kunnen geven welke handeling je precies moet doen, dus een knop tonen moet sowieso. Als je je daar aan ergert, vraag ik me toch af of de game überhaupt iets voor jou is.
Als je bedoelt te zeggen dat er geen cheat is om qte's over te slaan: dank voor de informatie.
Aangezien ik al had gezegd dat ik spijt heb van de aanschaf, is het werkelijk briljant dat je je afvraagt of die game wel iets voor mij is,
Aangezien ik al had gezegd dat ik spijt heb van de aanschaf, is het werkelijk briljant dat je je afvraagt of die game wel iets voor mij is,
Heb vandaag een atv en vermaak me kostelijk met deze game - ja die qte's zijn hinderlijk maar gebeuren gelukkig ook niet zo vaak.
All in all een leuke game die je toch regelmatig het tombraider gevoel geeft van de eerste delen.
All in all een leuke game die je toch regelmatig het tombraider gevoel geeft van de eerste delen.
Crystal Dynamics, hey, dat was Soul Reaver. Die zijn geweldig goed in 3rd person adventure! Yay, Zelda-like stuff verzamelen en opnieuw verkennen!
Dat was wat ik eerst dacht. €27 via keyshops. Niet verkeerd. Maar damn, als ik hier lees over dat je met een gamepad aan de gang moet (nee bedankt) en hoeveel mensen last hebben van de QTE dan denk ik dat ik dit nog maar even laat liggen.
Mocht er een QTE skip-cheat komen, dan ben ik zeker van de partij, al helemaal als ze CryDyn de optie gewoon toevoegt in het menu. Misschien mooi om een petitie te starten? Ik ga ze in ieder geval even mailen.
Dat was wat ik eerst dacht. €27 via keyshops. Niet verkeerd. Maar damn, als ik hier lees over dat je met een gamepad aan de gang moet (nee bedankt) en hoeveel mensen last hebben van de QTE dan denk ik dat ik dit nog maar even laat liggen.
Mocht er een QTE skip-cheat komen, dan ben ik zeker van de partij, al helemaal als ze CryDyn de optie gewoon toevoegt in het menu. Misschien mooi om een petitie te starten? Ik ga ze in ieder geval even mailen.
ik zit nu bij het stuk dat zo'n rus een gun op me richt terwijl ik vastgebonden ben, dan gaat hij me wurgen en dan komt een rode cirkel in beeld en moet ik IETS doen..
echter staat er helemaal niet aangegeven wat ik moet doen, en ga ik keer op keer dood.
weet iemand wat ik hier moet doen?
echter staat er helemaal niet aangegeven wat ik moet doen, en ga ik keer op keer dood.
Wachten tot hij aangeeft welke knop je moet indrukken. Verschijnt na enkele seconden.JimmyJoness schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 16:05:
ik zit nu bij het stuk dat zo'n rus een gun op me richt terwijl ik vastgebonden ben, dan gaat hij me wurgen en dan komt een rode cirkel in beeld en moet ik IETS doen..
LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.
Het is 'E' of 'F'.. En dan goed opletten want ke moet ook nog schieten ern erna weer QTE.
Rode uitroepteken is: F
Rode hand is: E
Rode uitroepteken is: F
Rode hand is: E
Als er een knop verscheen hoefde ik het hier niet te vragen;)
Thx Tweaker1987! het is gelukt
intensief stukje wel!
Hoe weet je welke knop je moest drukken? als er bij jullie wel een letter verschijnt zal ik wel een bug hebben oid.
Thx Tweaker1987! het is gelukt
Hoe weet je welke knop je moest drukken? als er bij jullie wel een letter verschijnt zal ik wel een bug hebben oid.
Wat een heerlijke game is dit. Ala uncharted (maar betere besturing!) stealth survival aktie, bloedmooie omgevingen (en character) *cough* met een vleugje skyrim. I'm hooked. :-)
Alleen in de cut scenes als je wat moet drukken is het een beetje onoverzichtelijk met mouse/keyboard vandaar dat ik maar ben gaan spelen met mijn Xbox 360 controller.
Als voorbeeld, met die rus dat hij je wurgt.. je keycombo's werken / reageren niet altijd, zelfde als met een wolf die je bespringt. Xbox controller is daarbij echt een uitkomst. Misschien fixen ze dat binnenkort met een patch o.i.d.
Alleen in de cut scenes als je wat moet drukken is het een beetje onoverzichtelijk met mouse/keyboard vandaar dat ik maar ben gaan spelen met mijn Xbox 360 controller.
Als voorbeeld, met die rus dat hij je wurgt.. je keycombo's werken / reageren niet altijd, zelfde als met een wolf die je bespringt. Xbox controller is daarbij echt een uitkomst. Misschien fixen ze dat binnenkort met een patch o.i.d.
[ Voor 58% gewijzigd door iNFiNiTY- op 06-03-2013 17:11 ]
hahaha die rus is niets vergeleken met die big boy op hetschip 
maar goed dat is nog niet het grootste probleem van het spel.
wacht maar tot je voor bij het schip ben dan begint de ellende pas dat is rond de 50 %
maar goed dat is nog niet het grootste probleem van het spel.
wacht maar tot je voor bij het schip ben dan begint de ellende pas dat is rond de 50 %
Hoe lang doe je er over om de Story uit te spelen?
Iemand die weet hoe je hier voorbij moet komen ..

Gebruik instinct.ravw schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 19:54:
Iemand die weet hoe je hier voorbij moet komen ..
[afbeelding]
hahaha doe ik maar heb al een hele doos paracetamol op en nog lukt het niet
http://www.ign.com/wikis/tomb-raider/Walkthroughravw schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 20:05:
[...]
hahaha doe ik maar heb al een hele doos paracetamol op en nog lukt het niet
[ Voor 3% gewijzigd door calsonic op 06-03-2013 20:13 ]
hoe heet dat stukje want ik heb geen zin om dingen al van voor af aan te gaaan kijken wnat dadelijk zie ik dingen die ik nog niet gedaan heb.