Ik heb hem bij Phoneshop gehaald, die zit hier om de hoek in Den Haag. Hoe doe ik een factory reset?
edit: inmiddels gevonden, nu een reset gedaan via het menu. Als dat niet werkt reset via de knoppen.
Nu ook reset via de knoppen gedaan. Dan start ie opnieuw op en dan zie je dat Nokia logo, en dat verspringt af en toe ook naar links of naar rechts.
Nu taal ingesteld en moet hij opnieuw opstarten. Nokia logo...verspringt iets naar links en dan terug. Dan geluidje en moet ik op volgende klikken om de telefoon te configureren...
edit 2: hij moet nu apps installeren, ik weet niet wat ie aan 't doen is nu..er staat: duurt enkele ogenblikken maar t duurt nog.... ow, hij zegt nu dat ie klaar is ennnn..... op volgende klikken kan niet
EDIT: ik dacht dat het beter ging, maar ik kan m consequent niet unlocken. Soms blijft ie nog steeds gewoon hangen, en het raarste is nog, dat ik de linkerkant van het scherm niet met de duim van mn rechterhand kan bedienen
Ik kan met links 100x de letter A invoeren, maar als ik het 1x probeer met rechts, dan accepteert ie die input gewoon niet

Gaat echt nergens over, morgen terug met dat ding.
[
Voor 65% gewijzigd door
Just_A_User op 26-09-2012 21:38
]
Och ja, je moet toch wat he.