Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unia
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 21:56
hjs schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 19:17:
[...]

Ik had data wel altijd aan, maar 3G niet.
Ondertussen lumia ingeleverd omdat batterij verbruik met 3G aan mij te hard ging.
(3G uit ging het wel ok)
Kan je daar wat meer over vertellen? Ik heb een paar posts terug iets geplaatst en toen werd mij aangeraden de winkel te contacteren, maar voordat ik dit doe probeer ik de batterij even zonder 3G. Nu staat de telefoon al 4 dagen aan (weliswaar met minimaal gebruik) maar met 3G zakt dit als standby tijd gelijk naar 1.5 dag.

Nu vraag ik me af wat jij bedoelt met ingeleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 12:03:
Ik heb een perfect werkende lumia 800, geen problemen ( meer) met één uitzondering

Ik kan niet inloggen op Nokia Music, nooit gelukt. Ik krijg het bericht "you are signed in as ....@....... Dan druk ik op "ok" dan krijg ik het bericht "we're having trouble reaching the Music service. Try again in a moment. Dat is al een paar weken zo.

Ik heb ook al een nieuw account aangemaakt maar het blijft allemaal hetzelfde. Iemand een idee?

Dank
Is dat over Wifi of over 3G.
Login gebeurt op een andere port en misschien ook een andere server. Misschien kan daar een connectie issue liggen.
Heb je een NL account ? En ook een app van de NL marketplace ?
Muziek services blokkeren soms diensten van bepaald landen. Een buitenlandse market app zou je naar een verkeerde server van Nokia kunnnen sturen die geen Nederandse IP adressen of NL acount toelaat of zoiets. Ee login meteen buitenlandse acount kan ook zo'n probleem opleveren.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2012 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 13:45:
[...]

Is dat over Wifi of over 3G.
Login gebeurt op een andere port en misschien ook een andere server. Misschien kan daar een connectie issue liggen.
Heb je een NL account ? En ook een app van de NL marketplace ?
Muziek services blokkeren soms diensten van bepaald landen. Een buitenlandse market app zou je naar een verkeerde server van Nokia kunnnen sturen die geen Nederandse IP adressen of NL acount toelaat of zoiets. Ee login meteen buitenlandse acount kan ook zo'n probleem opleveren.
Ik heb volgens mij gewoon een Nederlands account, Nokia Music app stond al op de telefoon. Ik die app verwijderen en opnieuw downloaden. Misschien zit daar dus het probleem.

Veel dank alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-09 21:12
Is het scherm niet een beetje te klein? Ik zit zelf te denken aan een Nokia N9, die heeft een wat groter scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je het scherm te klein vind. Koop je de Lumia 900. Heb je gelijk ook een front camera erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tethering komt volgende week.
Dit schrijft WMPoweruser.
Ben benieuwd... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 19:24:
als je het scherm te klein vind. Koop je de Lumia 900. Heb je gelijk ook een front camera erbij
Die is belachelijk duur... 653 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucash
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:17
D-TECH schreef op zondag 25 maart 2012 @ 12:27:
[...]

Tot nu toe.. Wacht maar tot na de release.. Zal snel zakken denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-09 19:06
Nog sneller de batterij er doorheen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ru__
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
D-TECH schreef op zondag 25 maart 2012 @ 12:27:
[...]

Tsja, 't is maar net waar je kijkt. Bij Coolblue staat 'ie als pre-order voor E489.00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
Ru__ schreef op zondag 25 maart 2012 @ 13:53:
[...]

Tsja, 't is maar net waar je kijkt. Bij Coolblue staat 'ie als pre-order voor E489.00.
Dat klinkt al beter. Toch maar even afwachten dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-08 16:51
Hallo,

Ik heb het voor elkaar gekregen om mijn scherm te breken. Weet er iemand waar ik een nieuw scherm zou kunnen aanschaffen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Cyberwarmacine schreef op maandag 26 maart 2012 @ 09:45:
Hallo,

Ik heb het voor elkaar gekregen om mijn scherm te breken. Weet er iemand waar ik een nieuw scherm zou kunnen aanschaffen?

Alvast bedankt!
http://www.ebay.nl/itm/Ge...uches&hash=item2a1b7a6cea

met hier een how to

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
Heb het liever gewoon een nieuw scherm. Had replacedirect al gevonden maar als er iets goedkopers bestaat (160 euro) hoor ik het graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Cyberwarmacine schreef op maandag 26 maart 2012 @ 10:38:
Heb het liever gewoon een nieuw scherm. Had replacedirect al gevonden maar als er iets goedkopers bestaat (160 euro) hoor ik het graag :)
Wat kost het bij Nokia zelf, dat al gevraagd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
Verkopen ze niet zelf als ik de support medewerker mag geloven. Je moet het volgens hun laten repareren bij een nokia care point maar dan ben je wellicht veel duurder uit en je bent je telefoon 3 weken kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:08

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Cyberwarmacine schreef op maandag 26 maart 2012 @ 10:52:
Verkopen ze niet zelf als ik de support medewerker mag geloven. Je moet het volgens hun laten repareren bij een nokia care point maar dan ben je wellicht veel duurder uit en je bent je telefoon 3 weken kwijt.
Ooit, heel lang geleden in het Nokia 3210 tijdperk....Ik had dus een nieuwe Nokia 3210. Na een aantal weken het scherm kapot. Ik terug naar de KPN winkel.... Ja meneer, daar kunnen we niks aan doen. Het enige wat u kunt doen is een nieuw toestel aanschaffen. De verkoper liep al naar het rekje met nieuwe telefoons.....

Toen hoorde ik dat er in mijn woonplaats een Nokia Care point zat. Daar mn toestel heen gebracht en toen nog voor een schamele 75 gulden het display laten vervangen. Was mn toestel een halve middag kwijt....Kosten nieuwe toestel waren toen iets van ruim 500 gulden ofzoiets....weet het niet meer. Of dus 75 euro voor een nieuw schermpje.....Keuze was makkelijk....Heb er toen nog een jaar plezier van gehad....

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kjtm
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-09 18:58
Een paar maanden geleden heb ik mijn n97 mini laten repareren via Nokia repair. Aangezien mijn klacht onder de garantie viel heb ik niets hoeven betalen (vanwege een defect unlock-knopje een volledig nieuw toestel toegestuurd gekregen ter vervanging van mijn 1,5 jaar oud toestel). Ik geloof dat ik ergens zag staan dat je je telefoon gratis kunt laten opsturen om vervolgens een indicatie van de kosten te krijgen. Ben je het hier niet mee eens dan wordt je telefoon weer gratis teruggestuurd. Je zou het zelf even moeten nalezen op http://www.nokia.com/nl-nl/support/online-repair/ . Via "registreer uw Nokia product" kun je je toestel registreren en de klacht aangeven. Succes er mee.
Cyberwarmacine schreef op maandag 26 maart 2012 @ 09:45:
Hallo,

Alvast bedankt!

Intel Core i5 3570K @4.2ghz -- Asus P8Z77-M -- 2x4GB G.Skill Ares -- Asus GTX660-DC2T-2GD5 -- Crucial M4 128GB -- Seasonic G-Serie 550 -- BitFenix Prodigy M -- Asus Xonar D1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-08 14:31
Zelf 2 jaar geleden met mijn Nokia 5800 in de Efteling in een achtbaan gestapt waarbij de beugel achteraf zo hard op mijn toestel drukte dat het scherm brak. Volgende dag naar een Nokia Care Point in Nijmegen gegaan en 2 uur later kon ik hem weer ophalen voor 80 euro. Toestel en scherm worden nog steeds zonder problemen gebruikt door mijn dochter.

Don't rely on their truth alone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aankoopvraagje wat ik hier niet zo 123 uithaal.

Raden jullie deze telefoon aan (met een 2 jarig abonnement) of even verder kijken naar bijv. een samsung galaxy ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt eraan wat je wilt in een smartphone... Wil je een prachtig design en een vloeiend werkend OS maar niet de behoefte om alles te personaliseren, neem dan deze. Inmiddels zijn er meer dan 70000 apps beschikbaar, dus dat gaat ook de goede kant op. Al zijn alle echt belangrijke apps al wel beschikbaar....
Die galaxy dingen van samsung zijn op hun manier ook goed.... Net wat je wilt. Ga eens naar een winkel waar je een beetje met beide kunt spelen en ga dan eens wat dieper de instellingen en opties in.
Zo'n telefoon is toch wel iets heel persoonlijks. Dus ik adviseer niet echt een bepaald type of OS. Voor mijn part koop je een eifoon.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, dat uitzoeken kost me veel te veel energie, ik vind dat namelijk een heel heel vervelende klus en als het nu een nieuwe game pc was, dan had ik er veel plezier in.

Ik ga deze gewoon kopen, ziet er inderdaad mooi uit en als ik zo je reactie lees is het verder een prima koop. Ken de Galaxy enzo ook niet echt, dus ga er wel vanuit dat dit gaat bevallen.

Heb inmiddels ook het aankooptopic gevonden, gaat helemaal goedkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-09 08:50
In windows phone verdwaal je iig niet zo snel als in android. Alles werkt op de manier zoals je het verwacht, waardoor het veel sneller wend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:22
Ik zit op dit moment heel erg te twijfelen of ik de Lumia 800 neem of de Lumia 900 (als die uitkomt) alleen wat ik wilde weten, is er al bekent of de lumia 800 of 900 een upgrade naar windows phone 8 krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-04-2021
Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2012 @ 14:53:
Nou, dat uitzoeken kost me veel te veel energie, ik vind dat namelijk een heel heel vervelende klus en als het nu een nieuwe game pc was, dan had ik er veel plezier in.

Ik ga deze gewoon kopen, ziet er inderdaad mooi uit en als ik zo je reactie lees is het verder een prima koop. Ken de Galaxy enzo ook niet echt, dus ga er wel vanuit dat dit gaat bevallen.

Heb inmiddels ook het aankooptopic gevonden, gaat helemaal goedkomen.
Ik had een HTC Desire, met allemaal roms, en andere spannende software, maar op een gegeven moment ben je dat getweak zat, ik had steeds minder tijd ervoor, en elke optie had naast een paar voordelen weer een paar nadelen, dus ik kwam uit op de iPhone, of Windows Phone, nu vind ik een iPhone te duur, en lijkt deze me niet stevig, ook vind ik de software niet mooi, dus ik heb de Lumnia 800 in het blauw gehaald, ideaal joh, alles zit op de juiste plek, en mits je veel spelletjes speelt, is het OS voor mij al compleet zat.

het enigste wat ik mis, zijn navigatiebuttons in de browser, een vooruitknop is wel handig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Samsung Galaxy S heeft een veel hoger plastic gehalte. Nou is de lumia ook van plastic achtigs gemaakt, maar voelt niet zo nep aan iig. Lumia voelt lekker stevig aan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkrmr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:01

mkrmr

Tesla Model 3, BMW K1600

Tripwire999 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 18:46:
Ik zit op dit moment heel erg te twijfelen of ik de Lumia 800 neem of de Lumia 900 (als die uitkomt) alleen wat ik wilde weten, is er al bekent of de lumia 800 of 900 een upgrade naar windows phone 8 krijgt?
Het is niet 100% zeker maar wel zeer waarschijnlijk; deze Nokia's zijn nieuwe tweede generatie WP7 en Nokia zou zichzelf in beide voeten schieten als ze geen update zouden uitbrengen! 8)7

Nokia heeft geen "plan B" meer, voor hun moet het partnerschap met MS succesvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Tripwire999 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 18:46:
Er doen heel veel geruchten de ronde. De ene keer is het alleen de 2e generatie toestellen (dus de Lumia's sowieso), dan weer alle toestellen, maar niet in dezelfde vorm en een week later is het weer dat alle toestellen een update gaan krijgen.

De rode lijn van al die geruchten is dat de Lumia serie WEL een update gaat krijgen. Maar goed het blijven geruchten ;)

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
Ik heb inmiddels een prijsopgaaf van 165 euro gekregen voor een nieuw scherm inclusief reparatie. Vindt ik nog wel meevallen dus ga via die weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 11:37

defcon84

Multipass?

gauchov6 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 22:12:
[...]

Het is niet 100% zeker maar wel zeer waarschijnlijk; deze Nokia's zijn nieuwe tweede generatie WP7 en Nokia zou zichzelf in beide voeten schieten als ze geen update zouden uitbrengen! 8)7

Nokia heeft geen "plan B" meer, voor hun moet het partnerschap met MS succesvol zijn.
Dit is plan B (of C al) van Nokia ;-)
Cyberwarmacine schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 08:39:
Ik heb inmiddels een prijsopgaaf van 165 euro gekregen voor een nieuw scherm inclusief reparatie. Vindt ik nog wel meevallen dus ga via die weg.
kan je het niet zelf als je een schermpje koopt?
YouTube: Nokia Lumia 800 Screen Repair / Replace / Change a Broken LCD (AMOLED) + Touch Screen (Digitizer)

daarintegen heb je achteraf wel garantie als je het laat doen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:10
natasdiamon schreef op maandag 26 maart 2012 @ 19:02:
[...]
het enigste wat ik mis, zijn navigatiebuttons in de browser, een vooruitknop is wel handig ;)
Ansich, de Metro browser in Windows 8 CP heeft een forward button. Dus met een beetje geluk zit die feature ook in WP8... ;)

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Fops
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:55
Ervaren jullie ook dat je Lumia warm wordt, zelfs tijdens Stand-By? Ik heb mijn lumia nog niet geupdate naar 12070 (omdat ik niet zeker weet of mijn garantie vervalt, weet iemand dat?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

The Fops schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 11:08:
Ervaren jullie ook dat je Lumia warm wordt, zelfs tijdens Stand-By? Ik heb mijn lumia nog niet geupdate naar 12070 (omdat ik niet zeker weet of mijn garantie vervalt, weet iemand dat?)
Ik heb donderdag mijn Lumia 800 met de nieuwe firmware ingeleverd bij een care-point.
Nog geen bericht dat de garantie is vervallen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Nee totaal niet.... Serieus. Ik verbaas me er wel eens over. Mijn HTC Desire werd soms best wel warm als ik navigatie aan had staan. Mijn Lumia 800 daarentegen helemaal niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 18:37
MRELynx schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 11:22:
[...]

Nee totaal niet.... Serieus. Ik verbaas me er wel eens over. Mijn HTC Desire werd soms best wel warm als ik navigatie aan had staan. Mijn Lumia 800 daarentegen helemaal niet....
Klopt mijne werd ook goed warm...Volgens mij is dit wel normaal?

When the pink is snookered, Go for the brown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
defcon84 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 09:14:
[...]

Dit is plan B (of C al) van Nokia ;-)

[...]

kan je het niet zelf als je een schermpje koopt?
YouTube: Nokia Lumia 800 Screen Repair / Replace / Change a Broken LCD (AMOLED) + Touch Screen (Digitizer)

daarintegen heb je achteraf wel garantie als je het laat doen.. :)
Scherm zou mij 160 euro kosten. Dat is voor mij een simpele beslissing ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

mijne word ook best warm af en toe.. maar niet tijdens standby voor zover ik weet.
Cyberwarmacine schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 11:41:
[...]

Scherm zou mij 160 euro kosten. Dat is voor mij een simpele beslissing ;)
ja klopt :)
de tweaker in mij zou het zelf doen, maar de logische keuze is het te laten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
Garantie is ook wat waard he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-04-2021
warm is relatief, ik kom van de HTC Desire, die werd echt zo warm dat het pijn deed om er mee te bellen, maar, nu het buiten wat warmer is, voelt mijn lumnia wel iets warmer aan, warmer (in verhouding tot de omgevingstemparatuur) dan als het 8 graden is ofzo.

[ Voor 8% gewijzigd door natasdiamon op 27-03-2012 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-10-2024
Ik heb m'n lumia 800 (blauw) nu 2 maanden. Heb hiervoor een iPhone 3gs gehad.
Ben er tevreden mee, ik vind wp7.5 erg fijn om mee te werken.
Er zijn echter een paar minpuntjes die mij opvallen:

- Muziek; Het is niet mogelijk om in een keer van A naar S te gaan als ik een bepaald nummer / artiest wil luisteren, bijvoorbeeld op de fiets. Ook als je terug gaat naar het home menu, en muziek opnieuw opstart begin je weer bovenaan.

Ook kun je niet in nummers verder spoelen (bij video's wel). T is niet noodzakelijk natuurlijk, maar als je een lange mix hebt en naar een bepaald deel wilt kan dat dus niet.

- Wekker/batterij. Soms ga ik met een halfvolle batterij slapen, en is hij de volgende ochtend leeg als ik opsta, met als gevolg dat de wekker niet afgaat, dit is erg vervelend. Ik ben gelukkig nog maar een enkele keer te laat op gestaan doordat de wekker niet afging omdat de batterij leeg was.
Als ik de lumia dan aansluit op het stopcontact, bijvoorbeeld om 11.00u, gaat meteen de wekker van 9.00u af.

- Jammer natuurlijk dat sommige apps, vooral hypes, zoals wordfeud/drawsomething, eerst op iOS/android verschijnen en pas later, als het hoogtepunt geweest is, op wp uitkomt.

Verder ziet wp7.5 er heel mooi uit, de live tiles vind ik erg mooi.
De agenda is heel erg fijn. Hij synchroniseert met hotmail en facebook. Ik kan dus in mijn agenda alle facebook activiteiten zien waarbij ik aanwezig ben. Hetzelfde met verjaardagen. Je kunt zelfs e-mail krijgen als een bepaalde activiteit binnen zoveel uur plaats vindt, erg fijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Killerbees schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 15:25:
Ik heb m'n lumia 800 (blauw) nu 2 maanden. Heb hiervoor een iPhone 3gs gehad.

- Wekker/batterij. Soms ga ik met een halfvolle batterij slapen, en is hij de volgende ochtend leeg als ik opsta, met als gevolg dat de wekker niet afgaat, dit is erg vervelend. Ik ben gelukkig nog maar een enkele keer te laat op gestaan doordat de wekker niet afging omdat de batterij leeg was.
Als ik de lumia dan aansluit op het stopcontact, bijvoorbeeld om 11.00u, gaat meteen de wekker van 9.00u af.
Draai je al die nieuwe update? (12070)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:43

Snippertje

Light up your life

Whatsapp aan laten staan is volgens mij de boosdoener. Was in een gesprek. Toen scherm gedimd. 2uur later, batterij leeg. Was ook erg warm in het vervolg whatsapp altijd afsluiten lijkt me.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:40
Snippertje schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 16:09:
Whatsapp aan laten staan is volgens mij de boosdoener. Was in een gesprek. Toen scherm gedimd. 2uur later, batterij leeg. Was ook erg warm in het vervolg whatsapp altijd afsluiten lijkt me.
Hij word inderdaad erg warm wanneer je aan het WhatsAppen ben... De bouwers van deze applicatie mogen wel eens een cursus volgen op m'n BBM had ik hier ook last van...

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XNL073
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16:03
Waarschijnlijk gaat er bij Whatsapp iets niet goed met het CPU gebruik waardoor er altijd veel CPU wordt gebruikt waardoor de telefoon dus "warm" wordt en de batterij "sneller" leeg is dan bij gebruik van andere apps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-10-2024
Ik heb nog 11500, waar kan ik updaten naar 12070?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staat in de topicstart van dit draadje.
De tweede link is de makkelijke manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauzwauz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-06 16:49
Ik heb op dit moment een probleem dat mijn twitter en hotmail niet gesynchroniseerd worden. Bij mijn hotmail krijg ik een 86000108 melding. Zijn er meer mensen die dit probleem hebben?

Questions must be asked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ook kun je niet in nummers verder spoelen (bij video's wel). T is niet noodzakelijk natuurlijk, maar als je een lange mix hebt en naar een bepaald deel wilt kan dat dus niet.
Niet om t een of ander maar dat kan op mijn lumia gewoon... MP3? Anders soort bestanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

r0el schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 19:26:
[...]

Niet om t een of ander maar dat kan op mijn lumia gewoon... MP3? Anders soort bestanden?
Je kan inderdaad gewoon doorspoelen, alleen dan moet je de forward wel goed inhouden. Ik vind het alleen wel hinderlijk dat je niet de door te tikken ergens verder of terug in het nummer kan gaan. De geluidskwaliteit is inmiddels prima te noemen, maar ik vond de muziekspeler in iOS wel wat beter in elkaar zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucash
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:17
Ik weet niet of het een Nokia-softwarefout of Microsoft-softwarefout is.. Maar ik heb de laatste 3 dagen wel eens dat ik niet meer in de instellingen van m'n WIFI kom. Als ik naar instellingen->WIFI wil gaan blijft hij gewoon staan in het instellingenscherm terwijl je wel de druk-animatie ziet. Na een herstart is dit weer een tijdje goed tot de volgende dag ongeveer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
Die bug is mij ook bekend. Met versie 12070 nog geen last van gehad overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaub
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-02 12:30
Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 18:08:
Als ik mijn Lumia 800 aan raak wilt het scherm nog wel een kraken en bewegen. Is dit normaal? Als ik mijn vinger op het scherm leg kan ik het display bewegen. Je ziet geen bewegingen maar je voelt het wel.
Zie dat hier verder nog niet op gereageerd is, maar ben ook wel benieuwd of er meer mensen last van hebben. Als ik, met name aan de rechter bovenkant, op het scherm druk, dan hoor ik gekraak. Zit op het oog ook een klein beetje beweging in. Zou niet zo moeten zijn neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Nee, dat lijkt mij niet. Het scherm mag niet bewegen.

Ik heb ook wat bijzonders en voor de verandering weer bluetooth gerelateerd. Zodra mijn batterij niet vol is (na het werk meestal rond de 50%) of niet aan de adapter in de auto hangt dan valt de bluetooth verbinding steeds weg. Die is prima te herstellen, maar na korte tijd valt het dan weer weg. Het wonderbaarlijke is, is dat het niet gebeurt zolang ik het lockscreen niet in beeld laat komen. Zolang het homescreen zichtbaar is, blijft de verbinding in tact. Het lijkt wel of die onder het lockscreen in een soort power save modus gaat waardoor de BT verbinding niet sterk genoeg is om verbinding te blijven houden.

De meest intrigerende vraag is echter, is dit een hardware of een software issue? Ik ben nog niemand tegen gekomen met hetzelfde probleem (was met mijn Omnia 7 wel anders). Hardware valt te fixen, software wordt een heel ander verhaal.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-08 17:12
- Muziek; Het is niet mogelijk om in een keer van A naar S te gaan als ik een bepaald nummer / artiest wil luisteren, bijvoorbeeld op de fiets. Ook als je terug gaat naar het home menu, en muziek opnieuw opstart begin je weer bovenaan.

Tik eens op de letter. Bij mijn Zune HD krijg ik een schermpje waar ik naar verschillende letters kan springen. Als je op het scherm tikt krijg je dan geen volume screen met doorspoel knoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ru__
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 20:59:
[...]

Je kan inderdaad gewoon doorspoelen, alleen dan moet je de forward wel goed inhouden.
Jammer genoeg werkt dat ingedrukt houden van de forward knop dan weer niet in Nokia Music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

Beaub schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 22:04:
[...]

Zie dat hier verder nog niet op gereageerd is, maar ben ook wel benieuwd of er meer mensen last van hebben. Als ik, met name aan de rechter bovenkant, op het scherm druk, dan hoor ik gekraak. Zit op het oog ook een klein beetje beweging in. Zou niet zo moeten zijn neem ik aan?
dat heb ik ook al een paar maanden..
niet rechtsboven, maar in het midden van mijn scherm..
maar zolang het niet helemaal loskomt zie ik het niet als een probleem.. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 14:57
Ru__ schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 23:17:
[...]

Jammer genoeg werkt dat ingedrukt houden van de forward knop dan weer niet in Nokia Music.
Probeer het via de zune player. daar werkt het namelijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al weken dit forum aan het lezen als voorbereiding op de komst van mijn Lumia 800. Gisteren ontvangen: cameraknop rammelt, meteen maar retourgestuurd... :( Gelukkig had ik mijn microsim nog niet geactiveerd anders had ik wel een probleempje gehad :P

Hoe is bij de gebruikers hier de ervaring mbt de knopjes? Bij mij zaten volume en power echt heel stevig, maar camera zo los dat als je er lichtjes langskwam of met de telefoon schudde, je duidelijk een getik/geratel hoorde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:20
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:03:
Hoe is bij de gebruikers hier de ervaring mbt de knopjes? Bij mij zaten volume en power echt heel stevig, maar camera zo los dat als je er lichtjes langskwam of met de telefoon schudde, je duidelijk een getik/geratel hoorde...
Ik heb hier ook last van. maar ik wil mijn telefoon niet omruilen omdat de rest goed werkt. Ik wil niet met een andere telefoon opgescheept worden waarvan de batterij ruk is of constant vastloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudoo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:13
Hoort dat niet gewoon zo ?
Die knop van camera kun je in 2 standen indrukken. Voor focus en voor het nemen van een foto.
Eerste stap zit inderdaad iets losser en is makkelijker in te drukken dan de 2e stap.
Hoewel deze makkelijk in te drukken is hoor ik hem echter niet rammelen. Maar dat deze losser zit dan de volume knoppen is volgens mij by design.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fleros
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-09 23:19
Ik heb sinds een week Nokia lumia 800 zwart (12070) en ben zeer tevreden maar ondervind één vreemd dingetje. Ik hoor en lees overal dat je de volle capaciteit kan checken van je batterij door middel van de diagnostics app. Dit klopt, tot op zekere hoogte. Ik zie namelijk alleen "Voltage" en "Current". Ik mis dus de overige informatie. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rudoo schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:16:
[...]

Hoort dat niet gewoon zo ?
Die knop van camera kun je in 2 standen indrukken. Voor focus en voor het nemen van een foto.
Eerste stap zit inderdaad iets losser en is makkelijker in te drukken dan de 2e stap.
Hoewel deze makkelijk in te drukken is hoor ik hem echter niet rammelen. Maar dat deze losser zit dan de volume knoppen is volgens mij by design.
Ja dat hij wat losser zit dan de andere knopjes leek me dan ook weer niet geheel onlogisch, alleen hoorde ik hem wel rammelen zelfs bij een geringe aanraking van het toestel. Ik vind dat niet passen bij een "premium" toestel, maar ik ben benieuwd of het bij de nieuwe beter gaat zijn...

Verder in het uurtje dat ik hem heb gebruikt wel echt een toptoestel, ben nu al fan van WP7 en kan niet wachten tot ik mijn nieuwe heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

fleros schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:20:
Ik heb sinds een week Nokia lumia 800 zwart (12070) en ben zeer tevreden maar ondervind één vreemd dingetje. Ik hoor en lees overal dat je de volle capaciteit kan checken van je batterij door middel van de diagnostics app. Dit klopt, tot op zekere hoogte. Ik zie namelijk alleen "Voltage" en "Current". Ik mis dus de overige informatie. Iemand een idee?
Die info is er bij 12070 juist weer uitgehaald ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fleros
hjs schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:22:
[...]

Die info is er bij 12070 juist weer uitgehaald ;)
Duidelijk, ik heb de batterij status voor de update ook nooit gestart.
Mijn camera knop is ook wat losser dan de rest maar niet storend voor mij (helemaal niet met hoesje) zolang hij maar blijft zitten.
De accu duur is duidelijk verbeterd met 12070 en ik heb op het eind van de dag nog meer dan de helft over na gemiddeld gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toms_88
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-07 15:40
lucash schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 21:20:
Ik weet niet of het een Nokia-softwarefout of Microsoft-softwarefout is.. Maar ik heb de laatste 3 dagen wel eens dat ik niet meer in de instellingen van m'n WIFI kom. Als ik naar instellingen->WIFI wil gaan blijft hij gewoon staan in het instellingenscherm terwijl je wel de druk-animatie ziet. Na een herstart is dit weer een tijdje goed tot de volgende dag ongeveer..
Is die bug nogsteeds aanwezig ja? :/
Soms loopt mn telefoon er helemaal door vast... Was zelfs dagelijks, nu gelukkig al even niet meer gehad.

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XNL073
fleros schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:26:
[...]

Duidelijk, ik heb de batterij status voor de update ook nooit gestart.
Mijn camera knop is ook wat losser dan de rest maar niet storend voor mij (helemaal niet met hoesje) zolang hij maar blijft zitten.
De accu duur is duidelijk verbeterd met 12070 en ik heb op het eind van de dag nog meer dan de helft over na gemiddeld gebruik.
De cameraknop zit bij iedereen wat "losjes".
Dit wordt gebruikt bij het scherpstellen van de camera.
Dus druk je de knop zachtjes in dan gaat de camera het beeld scherpstellen.
Druk je hem dan helemaal in dan wordt de foto gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-09 23:14
XNL073 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:33:
[...]

Mijn cameraknop zit gewoon goed vast, zeker geen rammelding.

Zijn er nog meer mensen die meedoen met het Lumia 800 onderzoek van Panel & Social Media Van Hellemond?

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XNL073 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:33:
[...]

Ik weet dat de knop two-stage is, dat vind ik ook erg fijn. Maar hóór jij hem ook rammelen als jij je toestel gewoon gebruikt/beweegt?

Hahaha, zou wat zijn als ik hem voor Jan L*l retour heb gestuurd, maar ik had een review op Tweakers.net gelezen waarin de schrijver ook aangaf zijn rammelende toestel te hebben geretourneerd voor een nieuwe, niet rammelende...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XNL073
Bij mij rammelt ie inderdaad niet maar hij zit wel losjes.
Waarschijnlijk zit ie bij sommige toestellen toch iets "te" losjes.
En ik neem aan dat dat dan ook gewoon gratis verholpen wordt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toms_88 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:30:
[...]

Is die bug nogsteeds aanwezig ja? :/
Soms loopt mn telefoon er helemaal door vast... Was zelfs dagelijks, nu gelukkig al even niet meer gehad.
Ik had er voor de update naar 12070 ook last van. Sinds de update niet meer. Dacht eerst dat het aan de toggle app lag, maar met andere apps en ook via instellingen ging het mis. Maar, zoals gezegd, nu al een tijdje niet meer dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fleros
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:41:
[...]

Ik weet dat de knop two-stage is, dat vind ik ook erg fijn. Maar hóór jij hem ook rammelen als jij je toestel gewoon gebruikt/beweegt?
Nee als ik hem schud geen rammelen, zowel met als zonder hoesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fleros schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:44:
[...]

Nee als ik hem schud geen rammelen, zowel met als zonder hoesje.
Bedankt allemaal voor de snelle en duidelijke reacties, ik ben nu wel overtuigd dat ik hem niet voor niets heb teruggestuurd! Nu alleen nog maar hopen dat ik ook daadwerkelijk een betere terugkrijg, want ik weet niet of ik het aankan om weer een week of meer op mijn nieuwe toestel te wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XNL073
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:46:
[...]

Bedankt allemaal voor de snelle en duidelijke reacties, ik ben nu wel overtuigd dat ik hem niet voor niets heb teruggestuurd! Nu alleen nog maar hopen dat ik ook daadwerkelijk een betere terugkrijg, want ik weet niet of ik het aankan om weer een week of meer op mijn nieuwe toestel te wachten :)
Ik neem aan dat als je je telefoon opstuurt met als reden een los knopje dat je wel een nieuw toestel krijgt met een minder los knopje :p
Anders heb je er nog niks aan en krijgt Nokia een slechte naam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XNL073 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:53:
[...]

Ik neem aan dat als je je telefoon opstuurt met als reden een los knopje dat je wel een nieuw toestel krijgt met een minder los knopje :p
Anders heb je er nog niks aan en krijgt Nokia een slechte naam
Ik heb hem gekregen van en teruggestuurd naar Vodafone (was overigens wel een unbranded versie, _/-\o_ ) dus ik heb een klein vermoeden dat zij de doos openmaken, kijken wat er aan de hand is en gewoon een nieuwe gesealde Lumia doos pakken en terugsturen in de hoop dat ik ophou met zeuren :X

Maar laat ik niet op de zaken vooruitlopen en ze het voordeel van de twijfel geven. Ik laat in ieder geval wel weten hoe het is afgelopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:36
lucash schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 21:20:
Dat komt me niet bekend voor.
Het gebeurt bij mij wel regelmatig dat ie na het uitschakelen van de vliegtuigmodus (die gebruik ik 's nachts) niet meer wil verbinden met WIFI netwerken. Ik kan dan wel gewoon naar de WIFI instellingen toegaan, maar hij vindt dan geen netwerken. Na een reboot werkt het dan weer naar behoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:40

Eagle Creek

Breathing security

Hebben meer mensen dat personen > facebook niet bijgewerkt kan worden als de 3G niet aanstaat? Ik kom er net achter dat hij al twee weken niet was bijgewerkt. Als ik het dan probeer, krijg ik een verbindingserror. Dit terwijl ik gewoon met WiFi ben verbonden.

Als ik dan de 3G aanzet en het opnieuw probeer, werkt het.
Dit stond al in een van de allereerste reviews van Tweakers. Is ook mijn ervaring, maar ik stoor me er niet aan.

[ Voor 41% gewijzigd door PaT op 28-03-2012 13:26 ]

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:40

Eagle Creek

Breathing security

Zou je niet 2 keer na elkaar willen reageren,maar daarvoor de Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/edit.gif knop willen gebruiken?

[ Voor 112% gewijzigd door PaT op 28-03-2012 13:28 ]

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
Ik heb hier geen last van, hij zit wel iets losser als ik er aan voel, maar dit is redelijk logisch omdat hij 2 verschillende "standen" bevat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik een youtube filmpje wil afspelen speelt deze nooit echt "vloeiend" af. Ik heb de app geinstalleerd van youtube. Ook als ik naar tweakers.net ga en een filmpje hiervan afspeel speelt deze ook niet goed af. Meerdere mensen die dit merken/hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
Misschien kan een software update het loszittende camera knopje verhelpen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glandur
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-08 11:19
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 18:54:
als ik een youtube filmpje wil afspelen speelt deze nooit echt "vloeiend" af. Ik heb de app geinstalleerd van youtube. Ook als ik naar tweakers.net ga en een filmpje hiervan afspeel speelt deze ook niet goed af. Meerdere mensen die dit merken/hebben?
Ik heb hier ook last van, heb het idee dat het soms werkt om na ong 30 seconden terug te spoelen, soms speelt hij dan soepeler af (ook niet altijd hoor). Ik heb er geen last van in Youtube apps zoals: Youtube Pro/ MetroTube (niet meer te verkrijgen, maar heb m nog wel op mn telefoon staan :) )

Als hier een oplossing voor is, ik hoor hem graag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Glandur schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 19:13:
[...]

Ik heb hier ook last van, heb het idee dat het soms werkt om na ong 30 seconden terug te spoelen, soms speelt hij dan soepeler af (ook niet altijd hoor). Ik heb er geen last van in Youtube apps zoals: Youtube Pro/ MetroTube (niet meer te verkrijgen, maar heb m nog wel op mn telefoon staan :) )

Als hier een oplossing voor is, ik hoor hem graag :D
Bedankt voor de tips, youtube pro heb ik zojuist gedownload. Deze speelt idd iets vloeiender af. Toch wel slecht dat het niet makkelijker kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Sinds een dag ook trotse bezitter van de Lumia 800. Alleen jammer dat er een roze waas is, zeker aan de linkerkant. Bij witte pagina's kan je dat goed zien, maar goed. Het schijnt een bekend probleem zijn. Verder geen klachten en is het een top toestel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:54
Hey, exact datzelfde probleem heb ik! Zeer storend. Zou het iets hardwarematigs zijn wat defect is?

Ik zag overigens bij een klasgenoot dat hij het ook heeft, maar wel een heel stuk minder dan ik. Zijn dus meerdere gradaties in.

[ Voor 40% gewijzigd door Avalaxy op 28-03-2012 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Avalaxy schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 23:19:
Hey, exact datzelfde probleem heb ik! Zeer storend. Zou het iets hardwarematigs zijn wat defect is?

Ik zag overigens bij een klasgenoot dat hij het ook heeft, maar wel een heel stuk minder dan ik. Zijn dus meerdere gradaties in.
Nee, het is geen defect. Verschillende reviews vermelden dat het scherm een roze waas heeft. Hier op GoT zijn foto's verschenen waar vooral de linkerkant van het scherm last heeft van roze bleeding.

Het is gewoon de soort scherm. Natuurlijk zijn niet alle schermen van de Lumia 800 1 op 1 hetzelfde. Dus bij de een is de roze waas minder dan de andere. Bij de 1 kan het links zitten, bij de ander ergens in het midden bijvoorbeeld. Het punt is dat het scherm simpelweg niet goed is in het weergeven van wit en grijswaarden helaas. Ik hoop dat Nokia in maart 2014 (;)) toch een Lumia uitbrengt met een ander type scherm, dan maar iets minder zwart. :P

Ik ben voor de rest erg onder de indruk van het toestel en Windows Phone 7.5. Ik ben kom van een iPhone 3GS. :)

[ Voor 5% gewijzigd door magnifor op 28-03-2012 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:54
Ik lees daar trouwens ook iemand bij wie de telefoon ineens compleet vastliep bij het afspelen van audio... Vandaag toevallig ook voor het eerst gehad (sinds vandaag heel toevallig ook begonnen de telefoon als MP3speler te gaan gebruiken, hmm). Wel rot als dat gebeurt, ding was compleet bevroren en deed niets meer. Accu eruit halen gaat uiteraard niet, resetknopje kon ik niet vinden, en ik had geen idee hoe hij wel gereset moest worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reset doe je door de aan uit knop lang(er) in te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaub
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-02 12:30
Vandaag ook min of meer een vergelijkbaar probleem ondervonden helaas. Was een rondje aan het fietsen met de racefiets en was had daarbij de sportstracker aanstaan, en was muziek aan het luisteren. Na ruim een uur fietsen hoorde ik ineens geen muziek meer. Toen ik even later voor een openstaande brug moest wachten, even de telefoon bekeken, om te zien welke afstand ik had afgelegd. Wat bleek: toestel was helemaal uitgeschakeld, terwijl de batterij vol was toen ik weg ging. Aan/uit-knop lang inhouden had helaas geen effect. Bij een volgende brug moest ik weer wachten: geen idee welke knop ik indrukte (of combinatie van knoppen), maar hij startte gelukkig wel weer op. Batterij stond nog op 80%, dus dat kan het probleem niet geweest zijn. Helaas waren de voorgaande 50km niet meer in Sportstracker terug te vinden, waardoor ik uiteindelijk alleen het laatste stuk maar heb kunnen tracken. Jammer, en ik hoop niet dat het nog een keer gebeurd: muziek afspelen en Sportstracker draaien zou toch prima samen moeten gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:41:
[...]

Hahaha, zou wat zijn als ik hem voor Jan L*l retour heb gestuurd, maar ik had een review op Tweakers.net gelezen waarin de schrijver ook aangaf zijn rammelende toestel te hebben geretourneerd voor een nieuwe, niet rammelende...
Bij mij is de cameraknop vrij stevig, maar niet zo stevig als de volumeknop. De powerknop is juist de knop die bij mij het meest wiebelt. :? Hoe zal ik het beschrijven... Het is net als een spatiebalk, waarbij hij alleen in het midden is bevestigd, dus hij 'balanceert' in het midden, net een wip. Als ik 'm indruk, druk ik zeg maar op de helft van het knopje. Ik hoop dat ik mezelf duidelijk heb uitgedrukt. :P

In ieder geval, meer mensen hier last van? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

Ik heb nooit last van youtube haperingen.. en ik speel altijd alles af zonder youtube app.. gewoon het ingebakken playertje in het os
D-TECH schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 19:06:
Misschien kan een software update het loszittende camera knopje verhelpen? :?
hahaahaa Jij laat me echt eens goed lachen op een donderdag ochtend _O- _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Heb veel last van een stotterende Spotify :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

Nokia Update voor de Lumia is er :D
nu aant updaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudoo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:13
Mijne is ook aan het updaten.
Had nog geen melding gehad, maar toen ik hem aan de pc hing vond Zune toch al de update :)
Ben benieuwd ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-02 09:19
Rudoo schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 09:56:
Mijne is ook aan het updaten.
Had nog geen melding gehad, maar toen ik hem aan de pc hing vond Zune toch al de update :)
Ben benieuwd ...
Heb alles (denk ik) eens bekeken. Maar kan geen vernieuwingen of zo vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Het is zover, ik heb mijn toestel geen 3 dagen en heb hem zojuist laten vallen toen ik fietste. Scherm lijkt nog intact alleen het zogenaamde "gorilla glas" (mijn reet, mijn iPhone heb ik in 2,5 jaar tijd tig keer laten vallen, ook tijdens fietsen. Alleen een paar krassen) is gebroken. Zit een flinke barst in. Wat kost het ongeveer om het glas te laten vervangen bij een Nokia care?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
Kras <> barst... gorilla glass krast zo goed als niet, maar barsten kan het wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:42

Sebazzz

3dp

spNk schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 19:29:
Kras <> barst... gorilla glass krast zo goed als niet, maar barsten kan het wel gewoon.
Hahaha... dikke diepe kras bij mij door een plastic autohouder. Het Gorilla Glass op de Lumia is volgens mij gewoon van inferieure kwaliteit.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:39
Ik weet niet of meer mensen dit probleem hebben, maar volgens mij is de klok van me lumia niet helemaal goed. Want toen ik hem kreeg heb ik me de tijd van de klok van me lumia precies gelijk gezet met me pc. Maar nu iets meer als 3 later loopt mijn lumia 9 minuten voor. Meer mensen die last er van hebben of weten hoe het komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:43

Snippertje

Light up your life

Jefrim schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 20:06:
Ik weet niet of meer mensen dit probleem hebben, maar volgens mij is de klok van me lumia niet helemaal goed. Want toen ik hem kreeg heb ik me de tijd van de klok van me lumia precies gelijk gezet met me pc. Maar nu iets meer als 3 later loopt mijn lumia 9 minuten voor. Meer mensen die last er van hebben of weten hoe het komt?
Heb er ook last van ja, vreemd probleem. Maar mijn auto radio heeft er ook last van.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
Sebazzz schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 19:50:
[...]

Hahaha... dikke diepe kras bij mij door een plastic autohouder. Het Gorilla Glass op de Lumia is volgens mij gewoon van inferieure kwaliteit.
Heb je al geprobeerd te poetsen met iets als commandant oid?

@Jefrim, klok automatisch aan laten passen?
Pagina: 1 ... 17 ... 43 Laatste

Let op:
~~~[html]Batterij problemen zijn in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1489250">dit topic</a> besproken. Daar is het meeste nu wel over gezegd, dus hebben we dat topic gesloten. Accessoires mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1478296">dit topic</a> besproken worden.

Discussie en ervaringen over de 1600.2487.8107.12070 update mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1494255">dit topic</a> besproken worden.~~~[/html]