Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unia
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 21:56
F_demon schreef op zondag 18 maart 2012 @ 19:03:
[...]

1. Skype , zelfs audio, is een constante datastroom. Ik heb zelf ook dat het toestel warm wordt als ik intensief internet. Zou ik ook normaal vinden. Geen idee waarom anderen dat niet hebben.
2. Staat het leuke diagnostics-programma toevallig geactiveerd? En dan bedoel ik dat het programma in je lijst met apps staat, nog nieteens dat je hem aan hebt staan. Want zelfs dan merkte ik een verschil in batterijtijd. Flink verschil zelfs.
3. Bekend probleem met de eerste batch geloof ik. Misschien nog oude voorraad van de winkel?

Je blijft dus met problemen zitten. Ik zou zeggen, ruil hem een laatste keer om en kijk anders verder.
Succes.
1. Zit wat in, maar het gebeurt ook tijdens bijvoorbeeld opladen. Niet altijd, wel regelmatig.
2. Nope, die heb ik er sinds de eerste update afgegooid.
3. Misschien, ga ze maar eens een mailtje sturen.

Dankje iedereen, heb nu bevestiging dat ik maar eens moet vragen voor een vervanging ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chippu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-08 08:56
Ik heb onlangs een hard reset uitgevoerd op mijn Lumia 800 met nogal een nogal negatieve bijwerking.

Mijn accu ging voorheen zo om en nabij de 2 dagen mee met heel licht gebruik. Nu was dit op de een of andere moment gedaald naar 1 dag. Nu had ik begrepen dat bij een aantal mensen een hard reset uitkomst bood, dus heb ik dit ook maar eens kans gegeven.

Echter, mijn telefoon geeft nu aan dat deze bij 60% een nog 4 uur resterende stand-by tijd heeft. Na een reboot geeft dit geen verschil -- vreemd. En inderdaad, de batterij trekt wel verdacht snel leeg.

Voordat ik verdere stappen onderneem zoals contact opnemen met een Nokia Care Center vroeg ik me af of het nut heeft om de telefoon helemaal leeg te laten lopen en vervolgens aan de oplader te hangen?

---

Ik zie overigens dat ik min of meer dezelfde klachten heb als Unia. Mijn telefoon wordt eveneens (vrij) warm bij relatief licht gebruik. Ik merk dat de telefoon bijvoorbeeld aanzienlijk warmer wordt zelfs ik in de instellingen zit te browsen.

Weet iemand of omruilen een mogelijkheid is bij The Phone House? Ik heb de telefoon immers al ruim 3 maanden in bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Sinds een paar dagen KPN klant met het bel+sms+webXL abonnement. Dit kan snelheden over 3G aan tot 14.4 Mbit. Volgens Nokia is dit ook de theoretische max die de lumia 800 aankan. In praktijk haal ik deze snelheid echter nooit. Blijf met mobile speedtests zo rond de 3.6Mbit hangen. Wat zijn jullie ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-08 23:23

JaccoW

Kijkt en Luistert

Net even geprobeerd, maar inderdaad. Al moet ik zeggen dat er plaatsen zijn waar ik wel hogere snelheden haal.
Zal hem morgen eens testen op weg naar Rotterdam.

Z-machine OriginID: JaccoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Ik vandaag/morgen een 2e hands Lumia 800 ophalen en vroeg me af of er specifieke dingen zijn waar ik op moet letten? Zijn er bijvoorbeeld dingen die snel stuk gaan/brak zijn, of een bepaalde "rotte" revisie van het product? Ik hoop namelijk geen kat in een zak te kopen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reb87 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 12:20:
Ik vandaag/morgen een 2e hands Lumia 800 ophalen en vroeg me af of er specifieke dingen zijn waar ik op moet letten? Zijn er bijvoorbeeld dingen die snel stuk gaan/brak zijn, of een bepaalde "rotte" revisie van het product? Ik hoop namelijk geen kat in een zak te kopen... ;)
Let op dat je het micro usb klepje niet beschadigt. Verder is alle info hier wel ergens te vinden.
Veel plezier met je Lumia 800! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsider
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-09 09:47
Reb87 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 12:20:
Test alles goed, inclusief draadloos, en let goed op beschadigingen! Ik heb er zelf 1 gekocht, waarvan
de verkoper heel goed wist dat draadloos het niet deed, door valschade. Daar kwam ik snel achter, maar zat toen met de phonehouse/nokia opgescheept. Zal het hele verhaal niet vertellen, maar ik heb gelukkig een splinter nieuwe gekregen, via bovenstaande partijen. Daar was ik alleen niet gerust op ivm eventueel eigen schuld verhaal.

En ik ben er gelukkig erg blij mee, kom van de Nokia E6, maar vind dit toch echt veel fijner werken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vistajevski
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 20:34
Ik wilde daarstraks mijn lumia herstarten, omdat hij na 10 minuten internetten via 3G weer razendsnel aan het leeglopen was, gaat ie niet meer aan, ook niet na twee uur aan de lader. Wat uiteindelijk bleek te werken was, om de aan/uitknop ingeduwd te houden en tegelijkertijd de usb-stekker in de telefoon te steken, toen ging ie meteen aan. Ik hoop dat ze een beetje opschieten met die update, want dit is niet leuk meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:13
Zijn er meer mensen die op sommige plekken (vooral met witte achtergrond) lichtelijke rode strepen zien? Als ik scroll blijven ze op dezelfde plek (op de view die ik bekijk, niet fysiek op mijn scherm). Ik zie bijvoorbeeld naast de NU.nl app 2 rode strepen (altijd op dezelfde plek) -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19
de mijne wordt ook warm, niet bij gewoon gebruik maar als ik bijvoorbeeld een 20 minuten Physi Bricks speel.
Kan iemand dat eens testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-08 23:23

JaccoW

Kijkt en Luistert

r0el schreef op maandag 19 maart 2012 @ 10:20:
Sinds een paar dagen KPN klant met het bel+sms+webXL abonnement. Dit kan snelheden over 3G aan tot 14.4 Mbit. Volgens Nokia is dit ook de theoretische max die de lumia 800 aankan. In praktijk haal ik deze snelheid echter nooit. Blijf met mobile speedtests zo rond de 3.6Mbit hangen. Wat zijn jullie ervaringen?
Rotterdam Blijdorp, randstadrail ondergronds:
2157Kbps

Z-machine OriginID: JaccoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XNL073
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09:09
Ik zit met t-mobile hier (den bosch) op mijn werk op 3586 kbps via 3G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-09 08:50
Waarmee testen jullie dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
Internet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donib
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-09 12:43
ik dacht echt dat warm worden er bij hoort. Hmm. Ik heb de mijne gelijk in november gekocht bij de phone house. Mijne wordt ook warm als ik bijvoorbeeld al 20 min in een whatsapp gesprek zit of gewoon msn messenger. De accu gaat meestal van 10:00-20:00, dus 8 uur met normaal gebruik (whatsappen, facebook bekijken, NU app 1 of 2 youtube filmpjes van ca 3 min per dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-08 14:31
Vistajevski schreef op maandag 19 maart 2012 @ 21:11:
Ik hoop dat ze een beetje opschieten met die update, want dit is niet leuk meer.
Mijn Lumia800 (vodafone branded) kreeg vandaag de update al via Zune.

Don't rely on their truth alone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-09 19:06
LessRam schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:29:
[...]

Mijn Lumia800 (vodafone branded) kreeg vandaag de update al via Zune.
Tof bedankt voor het bericht :9
Ik ben ook bezig met het updaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
Ik nog niet, zit nog te dubben om een unbranded fw erop te zetten als die al als cab te vinden is voor Cab Sender. Anderzijds... Vodafone branded is ook deze keer weer eerder qua update dan unbranded / anders branded (NL). Dus toch maar Vodafone er op laten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Ik heb nu versie 7.10 (8107) erop staan. Welk versie nummer was de vorige? (voor de batterij update)

[ Voor 14% gewijzigd door Isane op 20-03-2012 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarkoAlmelo schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:16:
Ik heb nu versie 7.10 (8107) erop staan. Welk versie nummer was de vorige? (voor de batterij update)
Dat nummer slaat op de windows phone versie. Niet op de firmware. Gewoon wachten op de melding, vermoed ik....

Wat ik me trouwens afvraag.... Heeft iemand al een update ontvangen terwijl de telefoon geflashed was met de cabsender?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:29:
[...]

Dat nummer slaat op de windows phone versie. Niet op de firmware. Gewoon wachten op de melding, vermoed ik....

Wat ik me trouwens afvraag.... Heeft iemand al een update ontvangen terwijl de telefoon geflashed was met de cabsender?????
Nokia Nederland heeft vandaag opnieuw op zijn facebook geplaatst dat ze pas half april de update gaan uitrollen in NL. Ik vraag me dus af welke update andere gebruikers nu via Zune ontvangen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:40
Hmmm nu dat ik handmatig switch tussen 3G en Wireless heeft m'n Lumia al 1dag en 5 uur zonder de oplader gehoeven.
Ik heb hem er nu aan gehangen zodat ik dalijk tijdens m'n terug reis wel muziek kan luisteren :P

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
---

[ Voor 96% gewijzigd door Sc0tTy op 20-03-2012 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:32:
[...]
Nokia Nederland heeft vandaag opnieuw op zijn facebook geplaatst dat ze pas half april de update gaan uitrollen in NL. Ik vraag me dus af welke update andere gebruikers nu via Zune ontvangen 8)7
Screendump vanuit Zune;

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/egcpbd.jpg

Jammer genoeg staat er geen update nummer bij....
Wel heb ik momenteel versie;

Provider: Vodafone SW variant ID206 v.01
Software: Windows Phone 7.5
Besturing systeem: 7.10.8107.79
Revisie nummer firmware: 1600.2483.8106.11500

Zal dus echt de nieuwe nokia fw zijn;
1600.2487.8107.12070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik haal hem nu ook binnen via Windows Phone 7 Connector for Mac...

Vodafone Branded toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
Echt alleen mensen met een Vodafone branded blijkbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
LessRam schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:08:
[...]

Screendump vanuit Zune;

[afbeelding]

Jammer genoeg staat er geen update nummer bij....
Wel heb ik momenteel versie;

Provider: Vodafone SW variant ID206 v.01
Software: Windows Phone 7.5
Besturing systeem: 7.10.8107.79
Revisie nummer firmware: 1600.2483.8106.11500

Zal dus echt de nieuwe nokia fw zijn;
1600.2487.8107.12070
Ik heb nu ook inderdaad fw: 1600.2487.8107.12070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nou deze:

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/33dw0g6.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
Duhhhh.... Deon Lumia ???
Dat nummer dat je vermeld betreft WP7 en niet Nokia's Firmware

Maar dan nog Deon ??? is het wel een Lumia800 ?
Dat woord Deon komt mij onbekend voor

[ Voor 75% gewijzigd door LessRam op 20-03-2012 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
je moet toch gewoon in zune naar settins > device > updates gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou niet weten waar Deon op slaat...

Groeten, DEON!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LessRam schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 15:31:
Duhhhh.... Deon Lumia ???
Dat nummer dat je vermeld betreft WP7 en niet Nokia's Firmware

Maar dan nog Deon ??? is het wel een Lumia800 ?
Dat woord Deon komt mij onbekend voor
Waarschijnlijk heeft hij zijn telefoon "Deon Lumia" genoemd...

-edit- Zoals Deon boven mij al aangaf...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2012 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
O-) :$

Dan nog vreemd...
Mijn Nokia Besturing systeem: 7.10.8107.79
Deon's Nokia Besturings systeem: 07.10.08107.03

beiden up-to-date na ik aanneem
.79 versus .03 zal dan wel de provider (firmware sub-versie) zijn

[ Voor 93% gewijzigd door LessRam op 20-03-2012 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
lucash schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 20:14:
[...]

Op Ebay is hij ook goedkoer te krijgen. Zijn wel geen originele.. Net zoals die van bol.com niet de originele is.
Heb 'm binnen van bol. het is wel de orginele :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crescendo
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-01 21:10
Kan iemand mij toelichten hoe dat Nokia Repair in zijn werk gaat? Gewoon als je een Nokia-phone hebt, die kaduuk is kan je hem daar naar toe sturen, vragen ze waarschijnlijk een bijdrage, wordt hij gerepareerd en krijg je hem terug? Of hoe zit dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04:05
Voor zowel Nokia Drive als Nokia Kaarten zijn er inmiddels 2 updates beschikbaar die voor Nokia Drive o.a. volledige offline navigatie biedt!

[ Voor 53% gewijzigd door Wietsee. op 20-03-2012 17:29 . Reden: Nokia Kaarten eveneens ]

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Wietsee. schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 17:13:
Nokia Drive heeft inmiddels een update die volledige offline navigatie biedt!
Hmm, nee hoor ;)
edit; ik zie dat er een update is voor nokia rijden :)

[ Voor 11% gewijzigd door Isane op 20-03-2012 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-09 21:12
MarkoAlmelo schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 17:16:
[...]

Hmm, nee hoor ;)
Echt wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04:05
MarkoAlmelo schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 17:16:
[...]

Hmm, nee hoor ;)
Haha faal, snel je post editen.

[ Voor 5% gewijzigd door Wietsee. op 20-03-2012 17:19 ]

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmmm. Moet wel alle voorheen geladen kaarten er opnieuw op zetten. Maar goed, de lang verwachte update is er!

Toch niet... Alleen Nederland en de stem opnieuw instellen.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2012 17:37 . Reden: Jumping to conclusions.... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De reacties in dit topic is nog sneller als de update notificatie van Marketplace :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-09 21:21

Sebazzz

3dp

Avalaxy schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 02:46:
Zijn er meer mensen die op sommige plekken (vooral met witte achtergrond) lichtelijke rode strepen zien? Als ik scroll blijven ze op dezelfde plek (op de view die ik bekijk, niet fysiek op mijn scherm). Ik zie bijvoorbeeld naast de NU.nl app 2 rode strepen (altijd op dezelfde plek) -O-
Ik heb wel soms een rij van rode pixels (aan/uit) maar dat komt door het pentile display.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:13
Sebazzz schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 17:56:
[...]

Ik heb wel soms een rij van rode pixels (aan/uit) maar dat komt door het pentile display.
Hmm, ik laat het je morgen wel zien... Is best een raar fenomeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Laatst online: 09:05

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Wietsee. schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 17:13:
Voor zowel Nokia Drive als Nokia Kaarten zijn er inmiddels 2 updates beschikbaar die voor Nokia Drive o.a. volledige offline navigatie biedt!
En ook voor Nokia Kaarten? Hoop vooral dat ik daar ook maps kan inladen... dat scheelt namelijk veel dataverbruik wat ook binnen nederland lekker is.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
En Nokia Drive en de nieuwe firmware vandaag kunnen updaten. Ik ben tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:53
Vandaag mijn Lumia 800 weer terug gebracht naar Vodafone. Wordt opgestuurd om camera te repareren (blauwe streep door foto, zie paar pagina's eerder). Hopelijk is die snel terug want zit nu met een iPhone en daar wordt ik niet echt blij van zo traag als dat gaat (3GS).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:27

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Gisteren maar een Developers account / Apphub account aangemaakt. Wil toch wel eens wat maken voor mijn WP7.5 telefoon. Kost wel 75 euro, maar goed. Bijkomend voordeel is dan ook dat je je toestel kunt unlocken. Echter kan ik geen registry editor vinden. Die van Julian Schaps werkt niet omdat je toestel dan interop unlocked moet zijn. Iemand ideeen voor een registry tool die wel op de Lumia 800 werkt ?

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:27
Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 17:30:
Hmmmm. Moet wel alle voorheen geladen kaarten er opnieuw op zetten. Maar goed, de lang verwachte update is er!

Toch niet... Alleen Nederland en de stem opnieuw instellen.
Heb niets opnieuw moeten laden van kaarten... werkte meteen prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Laatst online: 11-09 13:21
MRELynx schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 09:41:
Gisteren maar een Developers account / Apphub account aangemaakt. Wil toch wel eens wat maken voor mijn WP7.5 telefoon. Kost wel 75 euro, maar goed. Bijkomend voordeel is dan ook dat je je toestel kunt unlocken. Echter kan ik geen registry editor vinden. Die van Julian Schaps werkt niet omdat je toestel dan interop unlocked moet zijn. Iemand ideeen voor een registry tool die wel op de Lumia 800 werkt ?
Ben d'r bang voor...
You need to have the phone interlop unlocked or something to fool the phone into thinking you've got higher access than just developer access which is granted to you either by developer account or chevron. Until we can find a native reg editor for Nokia nothing will be able to edit the registry.

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
Weet iemand hoe je draadloos aan kan laten als het toestel gelocked is? Dit is vreselijk irritant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glandur
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-08 11:19
Sc0tTy schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 12:24:
Weet iemand hoe je draadloos aan kan laten als het toestel gelocked is? Dit is vreselijk irritant!
Ik neem aan dat je WiFi bedoeld, maar dit is niet mogelijk om aan te laten als het toestel op standby staat (als je de zoekfunctie had gebruikt had je dat ook zelf kunnen vinden :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
Glandur schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 12:27:
[...]

Ik neem aan dat je WiFi bedoeld, maar dit is niet mogelijk om aan te laten als het toestel op standby staat (als je de zoekfunctie had gebruikt had je dat ook zelf kunnen vinden :))
Juh dat bedoelde ik, zal et doen de volgende keer :P
Wel vreselijk irritant, ik denk dat ik 3G gewoon aanhou en alleen wireless aanknal als ik de marketplace in ga ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:20

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Als ik dan via Supertube muziek luister, direct na het inladen dat ding op lockscherm/standby zet (scherm uit), haalt hij dus de rest van het filmpje via 3G binnen?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 18:37
Sc0tTy schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 12:31:
[...]

Juh dat bedoelde ik, zal et doen de volgende keer :P
Wel vreselijk irritant, ik denk dat ik 3G gewoon aanhou en alleen wireless aanknal als ik de marketplace in ga ofzo.
Bij mij schakelt mijn toestel automatisch over van 3G naar WIFI en daar blijft die dan op staan tenzij buiten mijn wifi router bent. dan gaat automatisch over naar 3G.

Ook in standby.

Dat bedoelen jullie toch?

When the pink is snookered, Go for the brown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
Cruzer schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 12:35:
[...]

Bij mij schakelt mijn toestel automatisch over van 3G naar WIFI en daar blijft die dan op staan tenzij buiten mijn wifi router bent. dan gaat automatisch over naar 3G.

Ook in standby.

Dat bedoelen jullie toch?
Ja maar dit slurpt dus batterij, het enige wat ik niet weet hoe het batterij niveau handhaaft als je alleen op 3G werkt, het is mij nog niet duidelijk wat meer stroom kost: 3G of WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glandur
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-08 11:19
SinergyX schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 12:34:
Als ik dan via Supertube muziek luister, direct na het inladen dat ding op lockscherm/standby zet (scherm uit), haalt hij dus de rest van het filmpje via 3G binnen?
Durf ik niet met zekerheid te zeggen :P. Maar daar kan je heel makkelijk achterkomen toch? Gewoon muziek luisteren (via Supertube uiteraard :)), telefoon op standby zetten, even wachten (1 a 2 min denk ik), en dan lockscherm 'aanzetten', en dan zie je meteen of je WiFi nog aanstaat (icoontjes boven aan scherm).

TuneIn Radio bijvoorbeeld, laat je WiFi aanstaan als je radio luistert en je telefoon op standby zet. Als je dan doet wat ik hierboven heb beschreven zie je dat je nog verbinding hebt met je WiFi als je je lockscherm aanzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-09 14:45
badluckboy schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 13:02:
ik zou het niet erg vinden als het op de nokia of microsoft maps te zien is. Dat je ziet dit is die route en hier sta je momenteel, je navigeert dan niet maar ziet wel de map in ieder geval digitaal wat beter is als helemaal geen navigatie.

Ik heb vroeger met een andere telefoon via de oordopjes puur op geluid genavigeerd op de motor. het werkt wel maar niet echt ideaal.
Ik zie nu dat Garmin een app heeft in de Marketplace. Helaas alleen nog geschikt voor US en Canada en geen offline navigatie. Maar wel met trip planner waarmee routes kunnen worden opgeslagen en aangepast. Wie weet of ze in de toekomst nog iets brengen met offline navigatie voor Europa: http://www.windowsphone.c...9c-e011-986b-78e7d1fa76f8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Houd Nokia Drive ook rekening met de files? Want Nokia Maps geeft de files nu ook weer.

[ Voor 245% gewijzigd door Isane op 21-03-2012 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XNL073
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09:09
MarkoAlmelo schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 15:48:
Houd Nokia Drive ook rekening met de files? Want Nokia Maps geeft de files nu ook weer.
Er staat ergens in het nieuwsbericht dat dit ook voor Nokia Drive geldt.
Dus het antwoord is Ja.
Waarschijnlijk zul je dan wel een dataverbinding moeten hebben.
Anders kan ie geen actuele files ophalen lijkt mij.
Ook zie je nu je eigen snelheid in de app en de geschatte aankomsttijd.
Mooie update dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 11:37

defcon84

Multipass?

Sc0tTy schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 12:24:
als je 'm aan de oplader hangt, blijft de WiFi wel aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
defcon84 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 16:55:
[...]

als je 'm aan de oplader hangt, blijft de WiFi wel aan..
Ja daar heb ik niet zo veel aan... Vind dat een van de weinige minpuntjes aan WP7.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 18:37
Met Nokia rijden 2.0 kom ik er niet geheel uit. In Nokia rijden heb bij instellingen Locatie ingeschakeld.

Echter in de basis instellingen heb ik deze uit staan. Om de batt te sparen. Nu geeft Nokia Rijden 2.0 dit ook aan, dat deze is uitgeschakeld en staat er op het scherm in het rood dat de GPS is uitgeschakeld...

Dus moet je dus elke x in je basis instellingen altijd Locatiediensten aan zetten om Nokia rijden te gebruiken?

Is Locatie in de basisinstelling gewoon je GPS via Zendmast? Of is dit A-GPS wat wel aan je data bundel is gekoppeld? Dan wordt wel een duur grapje als je in het buitenland bent?

When the pink is snookered, Go for the brown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kul
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-12-2024

Kul

Sc0tTy schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 16:58:
Ja daar heb ik niet zo veel aan... Vind dat een van de weinige minpuntjes aan WP7.5
Als ik het goed begrijp controleert de telefoon dus alleen mail wanneer hij niet locked is?

Dat zou verklaren waarom ik regelmatig zie dat mijn mail 50 minuten niet geupdate is, terwijl de instelling is iedere 15 minuten te checken.

Het zou inderdaad prettig zijn als mail gewoon altijd binnenkomt (net als SMS en telefoontjes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik mijn Lumia 800 aan raak wilt het scherm nog wel een kraken en bewegen. Is dit normaal? Als ik mijn vinger op het scherm leg kan ik het display bewegen. Je ziet geen bewegingen maar je voelt het wel.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2012 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:31
Kul schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 17:50:
[...]

Als ik het goed begrijp controleert de telefoon dus alleen mail wanneer hij niet locked is?

Dat zou verklaren waarom ik regelmatig zie dat mijn mail 50 minuten niet geupdate is, terwijl de instelling is iedere 15 minuten te checken.

Het zou inderdaad prettig zijn als mail gewoon altijd binnenkomt (net als SMS en telefoontjes)
kwestie van 3G aanzetten toch?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
Of alleen E, als je in een gebied zit zonder 3G dekking zoals ik. Zolang dataverkeer maar aan staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi hoor die Nokia lumia 800. werkt allemaal heel mooi met windows live facebook skydrive etc.
maar nu heb ik een nieuw hotmail adres en wil ik mijn oude vervangen.

Maar dat gaat dus nie!!??? Ik kan mijn oude live account niet deleten of aanpassen. Helpt!!!! Moet ik dan mijn Nokia weer helemaal resetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 14:11
Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 22:27:
Mooi hoor die Nokia lumia 800. werkt allemaal heel mooi met windows live facebook skydrive etc.
maar nu heb ik een nieuw hotmail adres en wil ik mijn oude vervangen.

Maar dat gaat dus nie!!??? Ik kan mijn oude live account niet deleten of aanpassen. Helpt!!!! Moet ik dan mijn Nokia weer helemaal resetten?
Dit is inderdaad niet mogelijk zonder een hardreset. Alleen met een unlock toestel kan je het register aanpassen met je nieuwe live account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kul
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-12-2024

Kul

Ramon schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 19:42:
Abbo met 3G gaat pas over 2 weken in. Maar ik heb 99% van de tijd wifi (alleen op de fiets niet), en had gedacht dat het dan ook zou werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Laatst online: 07:48

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Ik heb een lumia overgenomen, mooi ding hoor.

Vraag me alleen af of het hoort, dat de flitser ingezonken is. Ik bedoel dat deze niet glad loopt met de rest van de achterkant, maar iets lager in het toestel ligt. Klopt dit of is deze erin gedrukt?!

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudoo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:58
retlaw schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 07:59:
Ik heb een lumia overgenomen, mooi ding hoor.

Vraag me alleen af of het hoort, dat de flitser ingezonken is. Ik bedoel dat deze niet glad loopt met de rest van de achterkant, maar iets lager in het toestel ligt. Klopt dit of is deze erin gedrukt?!
Flitser ligt bij mij ietsje dieper, maar veel is het niet.
Dus denk dat het zo hoort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

[b]Flitser ligt bij mij ietsje dieper, maar veel is het niet.
Dus denk dat het zo hoort
Bij mij ligt deze voor mijn gevoel net iets te diep. Ga wel ff plaatje kijken of anders naar een dummy. Ik voel het in ieder geval wel goed als je met je vinger erover gaat en er blijft een hoop stof achter hangen...
Hoe zit het bij anderen?

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
0,4mm verzonken. Bij m'n broertje ook, dus dat hoort denk ik gewoon zo. Ligt nl net zo diep als het glas van m'n cameralens...

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:27

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Bij mij ligt de flitser ook iets dieper. Nooit op gelet eigenlijk, maar het stoort me niet.

Vanochtend Nokia Drive 2.0 getest. Vallen toch nog een paar punten op:

Van huis naar werk is de kortste route qua kilometers om via de provinciale weg te rijden. Echter begin ik meestal wat later (na 9:00 uur) en dan is het snelste om via de autosnelweg te rijden. Dat is 20km langer dan via de provinciale weg, maar scheelt met 5 tot 10 minuten (ja ik rijd flink door jah :D ). Nokia Drive 2 (ND2) stelde inderdaad de route via de provinciale weg voor. Echter koos ik ervoor om de andere kant op te gaan via de autosnelweg. Pas toen ik een flink stuk op de autosnelweg was (ongeveer 2 km voorbij de laatste afslag van mijn stad, had ND2 eindelijk door dat ik via de autosnelweg ging. Daarvoor probeerde ND2 dus bij elke kruising/afslag etc mij te laten keren. Zelf zo erg nog om mij door een compleet andere wijk van mijn stad te laten rijden zodat ik weer op de oorspronkelijk voorgestelde route terecht zou komen.

Er mist dus een snelste/kortste route optie. Tevens zou ND2 sneller moeten doorhebben van: Oh je kiest een andere route, dan bereken ik de route opnieuw op basis van je huidige positie.

Verder mis ik afslag nummers. Ze staan wel op de kaart zelf, maar worden niet aangegeven bovenin het scherm waar de eerst volgende afslag staat (dit geld alleen voor autosnelwegen)

Tevens mis ik nog klein icoontje/naam waarmee wordt aangegeven wat de volgende weg wordt die je moet nemen. Ja dat staat wel bovenin, maar als daar alleen staat bv Knooppunt Hattemmerbroek. Daar had A28 nog bij moeten staan. Iets meer info is dus gewenst.

Voor de rest doet het wat het moet doen, het brengt je van A naar B en het ziet er grafisch goed uit. Niet te veel poespas....

Overigens voelde mijn Lumia totaal niet warm aan nadat ik ND2 had gebruikt in mn carkit (waarin die ook wordt opgeladen)

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

thanks voor de reacties! Bij mij ligt de flitser iets dieper dan het cameraglas, maar blijkt te horen zo dus. Daar ging het om!

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
MRELynx schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 09:37:
[..]
Van huis naar werk is de kortste route qua kilometers om via de provinciale weg te rijden. Echter begin ik meestal wat later (na 9:00 uur) en dan is het snelste om via de autosnelweg te rijden. Dat is 20km langer dan via de provinciale weg, maar scheelt met 5 tot 10 minuten (ja ik rijd flink door jah :D ). Nokia Drive 2 (ND2) stelde inderdaad de route via de provinciale weg voor. Echter koos ik ervoor om de andere kant op te gaan via de autosnelweg. Pas toen ik een flink stuk op de autosnelweg was (ongeveer 2 km voorbij de laatste afslag van mijn stad, had ND2 eindelijk door dat ik via de autosnelweg ging. Daarvoor probeerde ND2 dus bij elke kruising/afslag etc mij te laten keren. Zelf zo erg nog om mij door een compleet andere wijk van mijn stad te laten rijden zodat ik weer op de oorspronkelijk voorgestelde route terecht zou komen.
[..]
Dan is dat veranderd? Vanuit Venlo naar Den Bosch is via Eindhoven het snelste/kortste, maar niet met die idioten van RWS achter de knoppen van de matrixboren en de vele idioten die hun rijbewijs bij een pakje boter hebben gekregen. Ik rij dus altijd via Nijmegen.

Toen ik m'n Lumia net had heb ik dat eens uitgeprobeerd. Bij afrit Grubbenvorst had ND1 al door dat ik via Nijmegen wilde. TomTom kwam daar thv Boxmeer pas achter (30km oid), daarvoor hij me nog steeds wou laten keren...

Volgende week eens testen dan... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nokia Rijden 2.0: Ik ga morgen naar Montreux, en dacht ik toets het adres vast in. Hij kiest een werkelijk heel onlogische route van maar liefst 949 km, wel allemaal autobaan, en hij geeft een totale rijstijd aan van 17 uur!!

met mijn tomtom is het 789 km en reistijd van 7.15 uur......

blijkbaar zitten er een paar vreemde bugs in Nokia Rijden 2.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bladestar5314
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-09 01:20
Nokia play is beschikbaar

http://betalabs.nokia.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:46

Eagle Creek

Breathing security

Hebben jullie ook geen Skype in de market place??

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eagle Creek schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 17:51:
Hebben jullie ook geen Skype in de market place??
Skype is een beta versie, staat nog niet in de marketplace. hier kun je hem wel downloaden
http://www.windowsphone.c...b3-4d6a-bdbb-c0a3f4360a51

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
Ramon schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 19:42:
[...]

Het probleem is dat 3G + WiFi batterij slurpt.
Ik heb nu 2 dagen lang alleen 3G gebruikt en aan het eind van de dag moest hij toch echt aan de oplader.

Dus zodra er een bekend WiFi netwerk is zet ik 3G uit en WiFi aan maar achter et lockscherm gaat WiFi uit. IMHO een helegroote design flaw... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Sc0tTy schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 12:26:
[...]
Dus zodra er een bekend WiFi netwerk is zet ik 3G uit en WiFi aan maar achter et lockscherm gaat WiFi uit. IMHO een helegroote design flaw... :(
maar je data verbinding staat toch wel aan?
Dus info komt wel binnen, wat langzamer omdat 3G uit staat, maar het komt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De app heet "Nokia Play To"

Een DLNA applicatie om video en foto's direct wireless naar televisies te streamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
hjs schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 12:41:
[...]

maar je data verbinding staat toch wel aan?
Dus info komt wel binnen, wat langzamer omdat 3G uit staat, maar het komt wel.
Nee deze zet ik in een wifi omgeving uit om de batterij duur te bevorderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Laatst online: 09:05

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Weet iemand wat de changelog is van de Nokia Music update die vanmiddag binnenkwam?

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastian
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb een vraag over mijn gmail sync die ik hier nog niet ben tegen gekomen:

Email komt bij mij 'gepushed' binnen via Chrome op mijn pc, een Ipad én op de Lumia. Dat komt vrijwel altijd tegelijkertijd binnen.
Wanneer ik een mail binnen krijg en deze lees of verwijder via de pc of Ipad, dan wordt dat ook direct netjes verwerkt op mijn andere apparaten.

Maar wanneer ik een mail lees of verwijder op mijn Lumia, dan moet ik eerst handmatig synchroniseren of wachten op een nieuwe mail, voordat dit op de andere apparaten verwerkt is.

Hebben meer mensen hier last van of heb ik misschien toch een instelling over het hoofd gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Sc0tTy schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 15:08:
[...]

Nee deze zet ik in een wifi omgeving uit om de batterij duur te bevorderen.
ja, 3G zet je uit, maar gewoon data toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:06
DeNachtwacht schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 15:27:
Weet iemand wat de changelog is van de Nokia Music update die vanmiddag binnenkwam?
Kan er ook niet achterkomen.

Vond dat wel fijn met iOS, dan zag je altijd wat de updates waren, hier staat het er 50% van de tijd niet bij wat er veranderd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
hjs schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 15:49:
[...]

ja, 3G zet je uit, maar gewoon data toch niet?
Juist wel, anders heeft et niet zo veel zin of wel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sebastian schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 15:38:

Email komt bij mij 'gepushed' binnen via Chrome op mijn pc, een Ipad én op de Lumia. Dat komt vrijwel altijd tegelijkertijd binnen.
Wanneer een mail binnen krijg en deze lees of verwijder via de pc of Ipad, dan wordt dat ook direct netjes verwerkt op mijn andere apparaten.

Maar wanneer ik een mail lees of verwijder op mijn Lumia, dan moet ik eerst handmatig synchroniseren of wachten op een nieuwe mail, voordat dit op de andere apparaten verwerkt is.

Hebben meer mensen hier last van of heb ik misschien toch een instelling over het hoofd gezien?
Is ook bij mij, alleen als ik op de lumia met IE naar gmail gaat dan is alles gesynct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sebastian schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 15:38:

Wanneer ik een mail binnen krijg en deze lees of verwijder via de pc of Ipad, dan wordt dat ook direct netjes verwerkt op mijn andere apparaten.

Heb je bij de accountinstellingen onder "Nieuwe items downloaden" gekozen voor: bij ontvangst?
Dan wordt de e-mail naar je telefoon gepushed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
DeNachtwacht schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 15:27:
Een search op Google levert op dat niemand een changelog heeft omdat Nokia die niet heeft gepubliceerd... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 16:32:
[...]

Heb je bij de accountinstellingen onder "Nieuwe items downloaden" gekozen voor: bij ontvangst?
Dan wordt de e-mail naar je telefoon gepushed.
Dat werkt dus wel bij hem, maar het pushen van zijn telefoon naar GMail werkt niet "direct". Ik heb ook zitten kijken tussen de instellingen, maar ik kan zo 1-2-3 niet een instelling hiervoor vinden. Ik heb geen idee of WP7 daar een vaste interval voor hanteert. Bij mijn Live account werkt het overigens exact hetzelfde. Verwijderen van de telefoon is niet instant verwijderen uit de mailbox.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PaT schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 16:36:
[...]

Dat werkt dus wel bij hem, maar het pushen van zijn telefoon naar GMail werkt niet "direct". Ik heb ook zitten kijken tussen de instellingen, maar ik kan zo 1-2-3 niet een instelling hiervoor vinden. Ik heb geen idee of WP7 daar een vaste interval voor hanteert. Bij mijn Live account werkt het overigens exact hetzelfde. Verwijderen van de telefoon is niet instant verwijderen uit de mailbox.
Excuus, ik had iets te snel gelezen. Dat werkt bij mij inderdaad net zo, bij verwijderen van e-mail op telefoon duurt het enige tijd voor deze ook in gmail/hotmail weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:06
Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 16:44:
[...]

Excuus, ik had iets te snel gelezen. Dat werkt bij mij inderdaad net zo, bij verwijderen van e-mail op telefoon duurt het enige tijd voor deze ook in gmail/hotmail weg is.
Ja, ik heb bijna altijd het gevoel dat ik een POP3 inplaats van een IMAP gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rowdy.nl schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 16:34:
[...]

Een search op Google levert op dat niemand een changelog heeft omdat Nokia die niet heeft gepubliceerd... ;)
Op WPCentral: As for version 2.0 - we've reached out to Nokia for the update change log, but unfortunately it appears as though only UI and audio improvements are included

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Sc0tTy schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 16:11:
[...]

Juist wel, anders heeft et niet zo veel zin of wel ?
Ik had data wel altijd aan, maar 3G niet.
Ondertussen lumia ingeleverd omdat batterij verbruik met 3G aan mij te hard ging.
(3G uit ging het wel ok)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een perfect werkende lumia 800, geen problemen ( meer) met één uitzondering

Ik kan niet inloggen op Nokia Music, nooit gelukt. Ik krijg het bericht "you are signed in as ....@....... Dan druk ik op "ok" dan krijg ik het bericht "we're having trouble reaching the Music service. Try again in a moment. Dat is al een paar weken zo.

Ik heb ook al een nieuw account aangemaakt maar het blijft allemaal hetzelfde. Iemand een idee?

Dank
Pagina: 1 ... 16 ... 43 Laatste

Let op:
~~~[html]Batterij problemen zijn in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1489250">dit topic</a> besproken. Daar is het meeste nu wel over gezegd, dus hebben we dat topic gesloten. Accessoires mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1478296">dit topic</a> besproken worden.

Discussie en ervaringen over de 1600.2487.8107.12070 update mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1494255">dit topic</a> besproken worden.~~~[/html]