Ik heb hier ook last van, meerdere mensen volgens mij (is al eerder aan bod gekomen in dit topic). Bij mij scheelt het een beetje als ik de optie automatisch instellen uit zet.Jefrim schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 20:06:
Ik weet niet of meer mensen dit probleem hebben, maar volgens mij is de klok van me lumia niet helemaal goed. Want toen ik hem kreeg heb ik me de tijd van de klok van me lumia precies gelijk gezet met me pc. Maar nu iets meer als 3 later loopt mijn lumia 9 minuten voor. Meer mensen die last er van hebben of weten hoe het komt?
Ik had hier ook last van op mijn omnia 7. Bleek dat de tijd server van Vodafone niet de juiste tijd doorgaf... Heb het meerdere keren last hiervan gehad jammer genoeg (en bijna telaat op mijn tentamens komen daardoorGlandur schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 21:59:
[...]
Ik heb hier ook last van, meerdere mensen volgens mij (is al eerder aan bod gekomen in dit topic). Bij mij scheelt het een beetje als ik de optie automatisch instellen uit zet.

Ja staat op automatisch aanpassen. Dan maar het met de hand doen. Gelukkig loopt hij voor en kom ik in ieder geval op tijd.spNk schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 21:51:
[...]
Heb je al geprobeerd te poetsen met iets als commandant oid?
@Jefrim, klok automatisch aan laten passen?
lucky youJefrim schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 23:18:
[...]
Ja staat op automatisch aanpassen. Dan maar het met de hand doen. Gelukkig loopt hij voor en kom ik in ieder geval op tijd.
Mee eens. Bij mij waren al vrij snel een aantal kleine krasjes e.d. zichtbaar terwijl ik 'm vrijwel altijd in m'n linker broekzak doe zonder sleutels erbij. Mijn Omnia 7 en HTC Desire Z hadden daar totaal geen last van met exact hetzelfde gebruik.Sebazzz schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 19:50:
[...]
Hahaha... dikke diepe kras bij mij door een plastic autohouder. Het Gorilla Glass op de Lumia is volgens mij gewoon van inferieure kwaliteit.
Nu heeft ie vorig weekend ook een schuivertje gemaakt dus nu is het helemaal gedaan; twee aardig krassen over het scherm.
Heb je al eens gepoetst met zilverpoets oid?HyperioN schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 23:31:
[...]
Mee eens. Bij mij waren al vrij snel een aantal kleine krasjes e.d. zichtbaar terwijl ik 'm vrijwel altijd in m'n linker broekzak doe zonder sleutels erbij. Mijn Omnia 7 en HTC Desire Z hadden daar totaal geen last van met exact hetzelfde gebruik.
Nu heeft ie vorig weekend ook een schuivertje gemaakt dus nu is het helemaal gedaan; twee aardig krassen over het scherm.
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Laadt de Lumia bij jullie wel goed op als je hem aan de usb poort van je computer/laptop hangt? Ik had hem van de week een hele dag aan de laptop hangen maar toen was de batterij nog niet vol aan het eind van de dag.
Hail to the king baby!
Het glas op mijn lumia, die ik al sinds het begin heb, is nog helemaal gaaf en krasvrij.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Daarmee sloop je juist je scherm...
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Verwijderd
Ligt een beetje aan de USB poorten van je laptop, maar het gaat niet hard nee.urk_forever schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 09:10:
Laadt de Lumia bij jullie wel goed op als je hem aan de usb poort van je computer/laptop hangt? Ik had hem van de week een hele dag aan de laptop hangen maar toen was de batterij nog niet vol aan het eind van de dag.
Om 'm snel te kunnen laden heb je ook een lader van 1A/1000mA nodig. Dan is ie ook in zo'n anderhalf uur vol.
Benieuwd naar de ervaringen met de 8107 update.
Ik heb sinds de update nog steeds dezelfde 6 uur gebruiksduur die ik al vanaf het begin heb. Geen verbetering. Vermoeden dat in mijn geval een hardware issue aan de acculeegloop ten grondslag ligt wordt nu een stuk waarschijnlijker, maar voordat ik de Lumia ter reparatie aanbied wil ik graag weten of anderen wel verbetering zien na de update.
Ik heb sinds de update nog steeds dezelfde 6 uur gebruiksduur die ik al vanaf het begin heb. Geen verbetering. Vermoeden dat in mijn geval een hardware issue aan de acculeegloop ten grondslag ligt wordt nu een stuk waarschijnlijker, maar voordat ik de Lumia ter reparatie aanbied wil ik graag weten of anderen wel verbetering zien na de update.
Ik merk tot nu toe weinig verschil.
Gister morge om een uur of half 8 mijn telefoon van de lader gehaald.
Rond 10 uur aan zune gehangen en de update geinstalleerd, denk dat hij een klein half uurtje aan de lader heeft gehangen dus hij moet weer zo goed als vol geweest zijn.
3g, wifi, bluetooth aan, normaal gebruik, wat whatsapp, facebook checken, mail ophalen en contacten en mail sync met gmail.
Om 10 uur savonds had ik nog 29% over.
Dus de eerste dag met de nieuwe update lijkt voor mij geen verschil te maken.
Gister morge om een uur of half 8 mijn telefoon van de lader gehaald.
Rond 10 uur aan zune gehangen en de update geinstalleerd, denk dat hij een klein half uurtje aan de lader heeft gehangen dus hij moet weer zo goed als vol geweest zijn.
3g, wifi, bluetooth aan, normaal gebruik, wat whatsapp, facebook checken, mail ophalen en contacten en mail sync met gmail.
Om 10 uur savonds had ik nog 29% over.
Dus de eerste dag met de nieuwe update lijkt voor mij geen verschil te maken.
Mijn ervaring is juist dat het scherm super kras bestendig is. Ding is al meerdere malen over de parkeerplaats gegaan gegaan, en nog geen krasje. Draag hem altijd in de broekzak ook dit krast niet. Mijn 2 htc's hiervoor zaten juist onder de lelijke sporen van het broekzak gebruik.
De nieuwe sw gaat hier overigens goed, bel toch wel een uur per dag, facebook en whatsapp (geen veelvuldig gebruik) flitsnav, exchange push. Na een volle lading gisteravond (18:30 van de lader af) zit ik nu op 70%. Hij gaat de dag zo te zien nu wel volmaken
De nieuwe sw gaat hier overigens goed, bel toch wel een uur per dag, facebook en whatsapp (geen veelvuldig gebruik) flitsnav, exchange push. Na een volle lading gisteravond (18:30 van de lader af) zit ik nu op 70%. Hij gaat de dag zo te zien nu wel volmaken
6 uur!! Dan lijkt mij niet moeilijk te concluderen dat er iets niet klop. Bij zeer zeer intensief gebruik is het mij een keer gelukt 6-7uur te halen, heb toen ook 6-7 uur achterelkaar youtube filmpjes zitten kijken.robinVerdegaal schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 10:14:
Ik heb sinds de update nog steeds dezelfde 6 uur gebruiksduur die ik al vanaf het begin heb.
Hoe kom je daar nou bij????
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Mijn lumia lijkt na de update ook beter te werken, heb m meteen vanaf de release.
Eerst had ik zo rond de 200-300 verbuik in de diagnostic tool.
nu rond de 100.
Wat me wel opvalt is dat de remaining capacity weg is, heb de diagnostics tool verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Meer mensen daar last van. Ik had namelijk gisteren net na de update nog maar 1120 mah over maar kan dat nu niet meer zien na het updaten van de tool.
Ik heb 3g/whatssap altijd aan. Ik heb nu nog 84% batterij over en vanmorgen om iets voor 8 van de lader gehaald. Voorheen was hij nu al veel verder leeg. Dus vooralsnog lijkt het bij mij te werken. Eerst haalde ik met moeite een dag (s'avonds hartje) en soms niet eens een dag.
De laatste tijd had ik ook regelmatig last van een spontane reboot. Hoop dat dit ook weg is.
Waar ik vooral blij mee ben is dat ik de brightness van het scherm weer hoog kan zetten en dat de toetsen verlicht blijven. De auto stand vind ik echt veel te donker.
Nu nog tethering en een phonekeyboard ipv qwerty en dan ben ik tevreden.
Eerst had ik zo rond de 200-300 verbuik in de diagnostic tool.
nu rond de 100.
Wat me wel opvalt is dat de remaining capacity weg is, heb de diagnostics tool verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Meer mensen daar last van. Ik had namelijk gisteren net na de update nog maar 1120 mah over maar kan dat nu niet meer zien na het updaten van de tool.
Ik heb 3g/whatssap altijd aan. Ik heb nu nog 84% batterij over en vanmorgen om iets voor 8 van de lader gehaald. Voorheen was hij nu al veel verder leeg. Dus vooralsnog lijkt het bij mij te werken. Eerst haalde ik met moeite een dag (s'avonds hartje) en soms niet eens een dag.
De laatste tijd had ik ook regelmatig last van een spontane reboot. Hoop dat dit ook weg is.
Waar ik vooral blij mee ben is dat ik de brightness van het scherm weer hoog kan zetten en dat de toetsen verlicht blijven. De auto stand vind ik echt veel te donker.
Nu nog tethering en een phonekeyboard ipv qwerty en dan ben ik tevreden.
[ Voor 13% gewijzigd door wiene op 30-03-2012 12:53 ]
Zojuist de 'oude' Diagnostics tool Battery status bekeken. Stond nog geinstalleerd van voor de update:
Current (Discharging) - 204 mAh
Daarna diagnostics tool verwijderd en opnieuw geinstalleerd met ##634#
Current (Discharging) - 89 mAh
Het kan natuurlijk zo zijn dat er net een drop in het verbruik plaatsvond. Ik vond het opmerkelijk. Krijg eerder de indruk dat het display getal veranderd is dan het daadwerkelijke verbruik. Maar misschien ben ik te cynisch.
EDIT
Ha wacht, never mind. Nu staat 'ie ook in de nieuwe diagnostics app 220 te trekken, met battery status en mail in de backlist.
Current (Discharging) - 204 mAh
Daarna diagnostics tool verwijderd en opnieuw geinstalleerd met ##634#
Current (Discharging) - 89 mAh
Het kan natuurlijk zo zijn dat er net een drop in het verbruik plaatsvond. Ik vond het opmerkelijk. Krijg eerder de indruk dat het display getal veranderd is dan het daadwerkelijke verbruik. Maar misschien ben ik te cynisch.
EDIT
Ha wacht, never mind. Nu staat 'ie ook in de nieuwe diagnostics app 220 te trekken, met battery status en mail in de backlist.
[ Voor 12% gewijzigd door robinVerdegaal op 30-03-2012 13:20 ]
Verwijderd
Heb hetzelfde probleem. Alleen schakelt bij mij de telefoon niet uit, maar het volume en de telefoon schakelt over op trillen. Dit is dan ook niet meer te veranderen
foxbow schreef op zondag 08 januari 2012 @ 22:28:
[...]
heb je niet perongeluk een seconde of 20 de powerbuton ingedrukt gehouden daardat de knop ergens tegenaan knelde? Zo gaat de telefoon namelijk ook uit... tot noch toe is de mijne nog nooit uitgevallen zonder dat de batterij leeg was.
Gotver, ging ik naar een reparatie toko schijnt dat ze sinds feb geen nokia care meer zijn. Mooie up to date site heeft die toko dan. Overigens is de Lumia mijn laatste Nokia. Mijn n73 heeft het destijds 1 jaar volgehouden en de Lumia geen 3 dagen. Ik ben iemand die niet al te voorzichtig met zijn spullen omgaat, dat geef ik toe maar een telefoon is een gebruiksvoorwerp die je elke dag gebruikt en geen heilige graal die je als je eigen kind moet verzorgen.
Mijn iPhone is tig keer uit mijn broekzak gedonderd tijdens het fietsen, tig keer van de tafel gevallen en heb ik zelfs een keer 2-3 seconden onderwater gehouden (weddenschap, dom ik weet het). Mijn 3GS werkt perfect op een paar flinke krassen na.
De Lumia laat ik 1 keer vallen en bam meteen raak. Misschien heb ik gewoon pech gehad en bij mijn iPhone veel geluk, weet het niet.
Windows Phone is een top platform, misschien neem ik over 2 jaar een HTC ofzo.
Mijn iPhone is tig keer uit mijn broekzak gedonderd tijdens het fietsen, tig keer van de tafel gevallen en heb ik zelfs een keer 2-3 seconden onderwater gehouden (weddenschap, dom ik weet het). Mijn 3GS werkt perfect op een paar flinke krassen na.
De Lumia laat ik 1 keer vallen en bam meteen raak. Misschien heb ik gewoon pech gehad en bij mijn iPhone veel geluk, weet het niet.
Vandaag 3e keer deze week mijn lumia vastgelopen tijdens muziek luisteren. Eerst vond het af en toe plaats (1x per 2 weken ofzo), maar 3x in een week vind ik te vaak. Nu ben ik aan het twijfelen of ik hem moet laten opsturen door Belcompany... Heeft iemand toevallig zijn lumia al opgestuurd met hetzelfde probleem? En heeft er iemand ervaring met de service van de Belcompany? (als in opsturen en een nieuwe krijgen of 3 weken zonder telefoon zitten) Ik hoop dat iemand me kan helpen
Ik liet mijn iPhone 3GS vallen. Scherm kapot. Later nog een keer laten vallen van 50 cm hoogte. Weer gebarsten. Ik denk dat je geluk had met je iPhone.magnifor schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 17:09:
Verwijderd
Ik weet niet of al geplaatst is:
Lock + wallpaper (aka) lock scherm is door de nieuwste update kapot gemaakt.
Je kan kiezen tussen 30 sec
1 min;3 en 5 min kiezen maar niet never (nooit)
Het is zo vervelend tijdens het rijden van de auto +Quick Dial pro.
Lumia 800 gaat automatisch naar de schermlock toestand.
Nokia testers hebben hier weer gefaald.
Eerst oplichten knopen, nu weer dit.
De update heeft hier zeker wel wat met de hoeveelheid getrokken stroom gedaan, als de diagnostic app teminste de waarheid spreekt ;-).
Voor de update had ik zo ongeveer 160ma tijdens het bekijken van de battery status, nu kom ik nog maar op 85. Dus het verhaal dat het vooral in standby wat doet vind ik redelijk kloppend.
Nu maar kijken of we de 3 dagen kunne halen.
Voor de update had ik zo ongeveer 160ma tijdens het bekijken van de battery status, nu kom ik nog maar op 85. Dus het verhaal dat het vooral in standby wat doet vind ik redelijk kloppend.
Nu maar kijken of we de 3 dagen kunne halen.
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work
Verwijderd
Is het niet mogelijk om een geschoten filmpje in volle kwaliteit vanaf het toestel zelf te uploaden naar youtube?
Heb de volgende dingen al geprobeerd;
- via de mobiele site lukt niet
- youtube pro app heeft ook geen optie tot uploaden
- via het toestel zelf ook niet, enkel de facebook, skydrive (gecomprimeerd), en mail opties zijn er
Heeft iemand een oplossing? Dit is een beetje gek, zelfs bij mijn oude 6700 zat die optie erin.
B.v.d.
Heb de volgende dingen al geprobeerd;
- via de mobiele site lukt niet
- youtube pro app heeft ook geen optie tot uploaden
- via het toestel zelf ook niet, enkel de facebook, skydrive (gecomprimeerd), en mail opties zijn er
Heeft iemand een oplossing? Dit is een beetje gek, zelfs bij mijn oude 6700 zat die optie erin.
B.v.d.
Volgens mij doe jij iets niet goed, vandaag nog een uur gebruikt beeld is niet uit gegaan.Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 18:46:
Ik weet niet of al geplaatst is:
Ik snap niet waarom dat soort opties opeens verdwijnen. Als het geen bug is, wat is dan de onderliggende feature request geweest?
Die nieuwe update lijkt overigens wel gunstig voor m'n verbruik. Zit nu tussen de 60 en 80, waar ik voorheen nog nooit lager heb gezeten dan 120. Ben heel benieuwd.
Die nieuwe update lijkt overigens wel gunstig voor m'n verbruik. Zit nu tussen de 60 en 80, waar ik voorheen nog nooit lager heb gezeten dan 120. Ben heel benieuwd.
[ Voor 176% gewijzigd door Eagle Creek op 30-03-2012 22:32 ]
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
voor reacties op moderaties kan je terecht via de TR of de DM knop
[ Voor 84% gewijzigd door PaT op 31-03-2012 12:10 ]
Verwijderd
Ik heb toestel wel hard reset gedaan na het updaten van de nieuwste update via Zune.trabbit schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 21:21:
[...]
Volgens mij doe jij iets niet goed, vandaag nog een uur gebruikt beeld is niet uit gegaan.
Wat staat bij jouw aangegeven bij lockscreen?hoeveel min of nooit/never..
Bij mij staat die op 1 min, maar als Nokia rijden aan staat gaat het scherm niet uit (instelling wordt overruled).
Edit:
Excuses ik zie nu pas wat je bedoelt, tijdens het rijden is echt rijden en niet Nokia rijden.
Edit:
Excuses ik zie nu pas wat je bedoelt, tijdens het rijden is echt rijden en niet Nokia rijden.
[ Voor 31% gewijzigd door trabbit op 31-03-2012 11:26 ]
Ik heb dit eerder gevraagd maar ik kan die posts niet meer vinden. Ikmga vanmiddag naar hannöverstrasse 22 in dortmund duitsland. Maar met offline navigatie vind hij hem niet in nokia drive 2. Iemand een tip hoe ik het kan invoeren?
Misschien helpt het als je de straatnaam correct invoert -> Hannöversche Strasse dusbadluckboy schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 11:59:
Ik heb dit eerder gevraagd maar ik kan die posts niet meer vinden. Ikmga vanmiddag naar hannöverstrasse 22 in dortmund duitsland. Maar met offline navigatie vind hij hem niet in nokia drive 2. Iemand een tip hoe ik het kan invoeren?
Vandaag dus naar een Nokia Care geweest om mijn glas te laten vervangen. Kost het 165 euro omdat zowel het glas als het scherm worden vervangen omdat het als 1 kit geleverd wordt.
Hoe neuk je magnifor keihard in zijn poepertje, zo dus. Voor hoeveel kan ik het oude scherm die het nog prima doet verkopen op marktplaats?
Hoe neuk je magnifor keihard in zijn poepertje, zo dus. Voor hoeveel kan ik het oude scherm die het nog prima doet verkopen op marktplaats?
Niet veel, het scherm en het gorillaglas zijn compleet verlijmd om zo'n strak geheel te krijgen. Het is dus echt wat de gek ervoor geeft.
Z-machine OriginID: JaccoW
Verwijderd
Hoi
weet iemand hoe je je provider altijd boven aan in beeld kan zien
Wil graag weten met welk netwerk je verbonden bent
Rob
Rob
Verwijderd
Dat is toch te zien in je 'telefoon' tile....Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 19:49:
Hoi
Rob
Of bedoel je dat het zichtbaar moet zijn op je lockscreen?
Da's niet in te stellen....
Verwijderd
Snelle respons thx
Ik bedoel inderdaad bovenaan je scherm waar je komt als je de tel net aanzet
Bovenste regeltje komt soms wifi sterke 3g batterijsymbool ik wil daar graag het netwerk bij hebben
Rob
Ik bedoel inderdaad bovenaan je scherm waar je komt als je de tel net aanzet
Bovenste regeltje komt soms wifi sterke 3g batterijsymbool ik wil daar graag het netwerk bij hebben
Rob
Verwijderd
Da's het lockscreen inderdaad. Kun je alleen de achtergrond van aanpassen, meer niet.....
Verwijderd
Oke das jammer
Kun je het wel in het homescreen alles boven in vast zetten
Nu verdwijnt het steeds
rob
Nu verdwijnt het steeds
rob
Nope, ook dat is niet mogelijk. Microsoft's visie op gebruiksvriendelijkheid: weinig opties om iets aan te passen.Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 20:58:
Oke das jammer
Nu verdwijnt het steeds
rob
Kennis van mij heeft sinds vrijdag de lumia 800. Aangezien hijzelf alleen maar gratis wil smsen (whatsapp dus) mocht ik de telefoon even gebruiksklaar maken.
Na dit alles gedaan hebben via mijn WiFi inclusief de laatste update erop via Zune is hij weer terug naar huis gegaan met de telefoon.
Slechts enkele minuten later kwam hij terug (woont vlakbij) omdat de telefoon leeg zou zijn en zijn lader hier nog lag. Dit vond ik een beetje vreemd omdat de telefoon tijdens het gebruiksklaar maken en updaten wel steeds op de laptop was aangesloten en dus aan het opladen was. Toen hij thuis kwam meteen de telefoon aan de stroom maar er kwam geen enkele reactie van de telefoon.
Nu heb ik het volgende geprobeerd:
Soft reset
Hard Reset
Aansluiten op laptop zonder enige reactie van telefoon en/of laptop.
De telefoon warm maken door middel van wrijven.
Stroom er enkele malen op en er weer af.
Power knop ingedrukt houden. (tussen 5 sec tot wel 2,5 min.)
Vraag me af of er nog andere manieren zijn om de telefoon te reanimeren of dat die toch maar terug moet.
Na dit alles gedaan hebben via mijn WiFi inclusief de laatste update erop via Zune is hij weer terug naar huis gegaan met de telefoon.
Slechts enkele minuten later kwam hij terug (woont vlakbij) omdat de telefoon leeg zou zijn en zijn lader hier nog lag. Dit vond ik een beetje vreemd omdat de telefoon tijdens het gebruiksklaar maken en updaten wel steeds op de laptop was aangesloten en dus aan het opladen was. Toen hij thuis kwam meteen de telefoon aan de stroom maar er kwam geen enkele reactie van de telefoon.
Soft reset
Hard Reset
Vraag me af of er nog andere manieren zijn om de telefoon te reanimeren of dat die toch maar terug moet.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Zeker terugbrengen.AtlAntA schreef op zondag 01 april 2012 @ 10:53:
Kennis van mij heeft sinds vrijdag de lumia 800. Aangezien hijzelf alleen maar gratis wil smsen (whatsapp dus) mocht ik de telefoon even gebruiksklaar maken.
Soft reset
Hard Reset
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Geduld, geduld, geduld... laat hem minstens 15 a 30 minuten aan de lader hangen en blijf er ondertussen af. Nadien hou je de lock toets in tot hij trilt (kan even duren).AtlAntA schreef op zondag 01 april 2012 @ 10:53:
Reeds gedaan. Meerdere uren aan de lader gehangen en de lock toets tot wel 3 minuten ingedrukt. Geen resultaat.r2504 schreef op zondag 01 april 2012 @ 13:04:
[...]
Geduld, geduld, geduld... laat hem minstens 15 a 30 minuten aan de lader hangen en blijf er ondertussen af. Nadien hou je de lock toets in tot hij trilt (kan even duren).
Veel USB-poorten leveren te weinig stroom voor moderne telefoons, terwijl je met het toestel bezig bent, trek je hem dan toch leeg. Vergeet dus de laptop en sluit de Lumia aan op het stopcontact, met de gewone lader.
Probeer dan nog eens, wat r2504 schreef, dus minimaal een half uurtje laden (liever langer, desnoods een nacht), zonder er iets mee te doen.
Wanneer dit allemaal niet helpt, dan zeker terugbrengen, aangezien hij het toestel pas twee dagen heeft.
Probeer dan nog eens, wat r2504 schreef, dus minimaal een half uurtje laden (liever langer, desnoods een nacht), zonder er iets mee te doen.
Wanneer dit allemaal niet helpt, dan zeker terugbrengen, aangezien hij het toestel pas twee dagen heeft.
[ Voor 17% gewijzigd door Marly op 01-04-2012 16:39 ]
Dammit, heb mijn eerste kras te pakken. Bij voetbal hou ik hem normaal in mn tas, maar omdat de deur niet op slot ging zou de verzorger hem bijhouden, ik wilde hem niet in de gezamelijke tas om juist krassen tegen te gaan. Had er al geen goed gevoel bij, wat dus terecht was. Baal echt, hij had hem gewoon in zijn jas zitten.
:9
Sinds gisteravond aan de stroom gehangen tot halverwege de middag vandaag en nog steeds geen reactie. Hij brengt hem morgen terug en gaat hem ruilen voor iets anders. Indien mogelijk zal dit de SGS2 worden.Marly schreef op zondag 01 april 2012 @ 16:32:
Veel USB-poorten leveren te weinig stroom voor moderne telefoons, terwijl je met het toestel bezig bent, trek je hem dan toch leeg. Vergeet dus de laptop en sluit de Lumia aan op het stopcontact, met de gewone lader.
Over het internet zwerven toch wel erg veel vergelijkbare verhalen/situaties. Vandaar dat ik hem heb aangeraden geen lumia 800 weer te nemen. Hij was toch al niet erg onder de indruk van dit toestel maar onder het mom van: "Ik heb altijd nokia gehad en dat beviel prima" heeft hij maar weer een nokia genomen.
Zelf had ik nog niet de kans gehad om met de combinatie nokia/microsoft te werken en had ook helemaal nog geen ervaring met dit OS. Eerlijk gezegd ben ik ook niet echt onder de indruk.
In ieder geval bedankt voor de tips en hulp!
haha thanks manspocky schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 12:06:
[...]
Misschien helpt het als je de straatnaam correct invoert -> Hannöversche Strasse dus

Typisch, want de Lumia is natuurlijk niet te vergelijken met andere toestellen.AtlAntA schreef op zondag 01 april 2012 @ 21:11:
[...]
Zelf had ik nog niet de kans gehad om met de combinatie nokia/microsoft te werken en had ook helemaal nog geen ervaring met dit OS. Eerlijk gezegd ben ik ook niet echt onder de indruk.
In ieder geval bedankt voor de tips en hulp!
Overigens is een ander toestel nemen imo ook onzinnig, omdat dit duidelijk een defect is en niets zegt over het normale gebruik.
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Verwijderd
Precies. Gezien atlanta's avatar en onderschrift echter niet verbazingwekkend.Eagle Creek schreef op zondag 01 april 2012 @ 22:06:
[...]
Typisch, want de Lumia is natuurlijk niet te vergelijken met andere toestellen.
Overigens is een ander toestel nemen imo ook onzinnig, omdat dit duidelijk een defect is en niets zegt over het normale gebruik.
Tel daarbij slechts een hele korte ervaring met Nokia/Windows Phone 7 en je kan je überhaupt afvragen of het advies gefundeerd is.
M.a.w. Nokia verliest een gebruiker door slechte kwaliteitscontrole en een adviserende android fan.
Hij zou hem natuurlijk ook gewoon kunnen omruilen voor een werkend exemplaar, deze is duidelijk niet in orde. Om je mening over een toestel en zelfs het hele OS te baseren op een enkel (defect) exemplaar, is een beetje kort door de bocht, imo.AtlAntA schreef op zondag 01 april 2012 @ 21:11:
Hij brengt hem morgen terug en gaat hem ruilen voor iets anders. Indien mogelijk zal dit de SGS2 worden.
Over het internet zwerven toch wel erg veel vergelijkbare verhalen/situaties. Vandaar dat ik hem heb aangeraden geen lumia 800 weer te nemen. Hij was toch al niet erg onder de indruk van dit toestel maar onder het mom van: "Ik heb altijd nokia gehad en dat beviel prima" heeft hij maar weer een nokia genomen.
En tja, op internet lees je nou eenmaal altijd hoofdzakelijk klachten, wie tevreden is, ziet gewoonlijk geen reden tot posten (of het moet een fanboy zijn

En als je op internet 20 reacties leest van mensen die een toestel hebben die niet goed is dan is het nog maar een klein deel van de meer dan een miljoen verkopen van de Lumia 800 
Ik raad je toch aan om gewoon de Lumia 800 om te ruilen voor een nieuw exemplaar
Ik raad je toch aan om gewoon de Lumia 800 om te ruilen voor een nieuw exemplaar
Verwijderd
@Jannibal23:Jannibal23 schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 14:51:
[...]
Rechtsonder, vanaf de hoek van het toestel liet de plastic laag (coating) die over de body zit los. Vond het ook vaag en nogal lelijk, dus ben terug gegaan naar The Phone House en die hebben hem opgestuurd.
Ik heb het zelfde probleem alleen dan rechts- en links boven in. Het lijkt of dat de matte toplaag losraakt.
Hoe hebben ze het bij jou opgelost?
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2012 11:12 ]
Ehh linken naar een plaatje op je harde schijf werkt niet hoorVerwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:00:
[...]
@Jannibal23:
Ik heb het zelfde probleem alleen dan rechts- en links boven in. Het lijkt of dat de matte toplaag losraakt.
[[url="http://U:\\Lumia 800\\Lumia 800 achterkant 3.JPG"]afbeelding[/url]]
Helaas niet opgelost. Volgens Nokia was het valschade (stond in een onderzoeksrapportje inclusief detailfoto's). Het probleem is: ik heb hem een keertje laten stuiteren, maar dat was op een andere hoek. Maar ja, leg dat maar eens uit... Uiteindelijk toestel ongerepareerd terug gekregen en het er maar bij laten zitten.Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:00:
[...]
@Jannibal23:
[ Voor 8% gewijzigd door Jannibal23 op 02-04-2012 12:11 ]
Waarom heb je het er maar bij laten zitten?Jannibal23 schreef op maandag 02 april 2012 @ 12:10:
[...]
Helaas niet opgelost. Volgens Nokia was het valschade (stond in een onderzoeksrapportje inclusief detailfoto's). Het probleem is: ik heb hem een keertje laten stuiteren, maar dat was op een andere hoek. Maar ja, leg dat maar eens uit... Uiteindelijk toestel ongerepareerd terug gekregen en het er maar bij laten zitten.
Vroegen ze een flink geldbedrag?
Ben wel benieuwd wat zoiets zou kosten en of ze het dan ook echt repareren of dat je gewoon een nieuw toestel krijgt.
Verwijderd
Dat is idd erg balen... Ik heb als voordeel dat mijn toestel ook echt niet gevallen is het ziet eruit als een soort glimmende slijtage plekjes. Ik heb zeer veel toestellen gehad van plastic en aluminium behuizingen, maar nooit dit soort oneffenheden gezien. Ik heb een zeer goede bescherming om mijn toestel een hoogwaardige lederen pouch en een Zagg invisibleshield screenprotector, dus daar kan het ook niet aanliggen. En het toestel is net een maandje oud.Jannibal23 schreef op maandag 02 april 2012 @ 12:10:
[...]
Helaas niet opgelost. Volgens Nokia was het valschade (stond in een onderzoeksrapportje inclusief detailfoto's). Het probleem is: ik heb hem een keertje laten stuiteren, maar dat was op een andere hoek. Maar ja, leg dat maar eens uit... Uiteindelijk toestel ongerepareerd terug gekregen en het er maar bij laten zitten.
Aangezien de meeste mensen erg lovend zijn over de bouwkwaliteit. Vind ik het erg tegenvallen en kan ik me het niet voorstellen dat wij twee de enige zijn met dit probleem?
He, je bent niet de enige hoor. Ik heb ook last van deze "glimmende" slijtage plekken. Vooral op de achterkant. Viel niet op als je het met het hoesje gebruikt maar goed om te lezen dat ik niet de enige ben... Als het erger wordt toch maar op de garantie gooien?!Dat is idd erg balen... Ik heb als voordeel dat mijn toestel ook echt niet gevallen is het ziet eruit als een soort glimmende slijtage plekjes. Ik heb zeer veel toestellen gehad van plastic en aluminium behuizingen, maar nooit dit soort oneffenheden gezien. Ik heb een zeer goede bescherming om mijn toestel een hoogwaardige lederen pouch en een Zagg invisibleshield screenprotector, dus daar kan het ook niet aanliggen. En het toestel is net een maandje oud.
Aangezien de meeste mensen erg lovend zijn over de bouwkwaliteit. Vind ik het erg tegenvallen en kan ik me het niet voorstellen dat wij twee de enige zijn met dit probleem?
Battle.net || Strava
Ik zou het inderdaad zelf moeten betalen. Exacte bedrag is mij onbekend. Daarnaast zou ik mijn toestel weer een x aantal weken moeten missen en daar had ik geen zin meer in. Aangezien ik een telefoon als gebruiksvoorwerp zie en er niet per se langer dan 1 jaar mee wil rondlopen vind ik de kleine beschadiging niet zo hinderlijk.XNL073 schreef op maandag 02 april 2012 @ 12:13:
[...]
Waarom heb je het er maar bij laten zitten?
Vroegen ze een flink geldbedrag?
Ben wel benieuwd wat zoiets zou kosten en of ze het dan ook echt repareren of dat je gewoon een nieuw toestel krijgt.
Sinds vrijdag ben ik ook een tevreden bezitter van de Lumia, blauw. Binnen 24 uur knikkerde hij over de tegels toen mn vrouw uit de auto stapte met mn telefoon op schoot (we hebben de navigatie even getest). 
Nu dus een paar deukjes op twee hoeken, verder geen schade. Dat viel dus redelijk mee, en geeft vertrouwen in de bouwkwaliteit. Toch knap zuur, vooral omdat ik het niet nodig vond om de beschermhoes te gebruiken..
Nu dus een paar deukjes op twee hoeken, verder geen schade. Dat viel dus redelijk mee, en geeft vertrouwen in de bouwkwaliteit. Toch knap zuur, vooral omdat ik het niet nodig vond om de beschermhoes te gebruiken..
Ik heb zojuist en behoorlijke hoeveelheid reacties verplaatst naar Windows Phone 7 - OS Discussie en ervaringen omdat de opmerkingen/vragen voornamelijk OS gerelateerd waren.
Voor WP7 houden we een redelijke strikte scheiding aan tussen OS vragen (want voor alle toestellen voor 99,9% hetzelfde) en toestel specifieke vragen/ervaringen. OS vragen horen in het WP7 OS topic en de toestelvragen uiteraard in de toesteltopics.
Voor WP7 houden we een redelijke strikte scheiding aan tussen OS vragen (want voor alle toestellen voor 99,9% hetzelfde) en toestel specifieke vragen/ervaringen. OS vragen horen in het WP7 OS topic en de toestelvragen uiteraard in de toesteltopics.
Je zou zeggen dat ik een fan boy ben maar dat valt in de werkelijkheid wel mee.Marly schreef op maandag 02 april 2012 @ 02:23:
[...]
Hij zou hem natuurlijk ook gewoon kunnen omruilen voor een werkend exemplaar, deze is duidelijk niet in orde. Om je mening over een toestel en zelfs het hele OS te baseren op een enkel (defect) exemplaar, is een beetje kort door de bocht, imo.
En tja, op internet lees je nou eenmaal altijd hoofdzakelijk klachten, wie tevreden is, ziet gewoonlijk geen reden tot posten (of het moet een fanboy zijn).
Die kennis van mij wou absoluut geen nokia meer want dat is nu "rommel". Dat is geen tweaker zoals je begrijpt.
Ik heb zelf inderdaad maar een half uurtje met het OS gespeeld en was inderdaad niet erg onder de indruk. Dat betekent niet dat ik meteen vindt dat android (of IOS) beter is.
Maar zoals de modbreak hierboven al beschrijft gaat dit topic over de Nokia en niet over het OS.
Wat betreft het advies wat ik heb gegeven: Ik heb meer ervaring met Android en kan hem dus makkelijker helpen met aanpassen van de telefoon naar zijn wensen.
Alsnog allen bedankt.
Heeft de nokia ook een soort van hardware-reset button? WP7 liep vast op het startscherm, maar reageert nu helemaal nergens meer op. Batterij er even uithalen kan natuurlijk niet, maar kan ook nergens een reset-knop vinden.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Soft reset al geprobeerd?SinergyX schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 17:31:
Heeft de nokia ook een soort van hardware-reset button? WP7 liep vast op het startscherm, maar reageert nu helemaal nergens meer op. Batterij er even uithalen kan natuurlijk niet, maar kan ook nergens een reset-knop vinden.
Volume down + Power knop ingedrukt houden totdat je enige reactie krijgt.
Jup, ook de variant met foto-knop (voor UK?), maar reageert nergens meer op.AtlAntA schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 17:32:
Soft reset al geprobeerd?
Volume down + Power knop ingedrukt houden totdat je enige reactie krijgt.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Hard Reset?SinergyX schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 17:35:
[...]
Jup, ook de variant met foto-knop (voor UK?), maar reageert nergens meer op.
Volume Down + Camera + power (in die volgorde)
Ja, die was dat. Maar hoe lang ik het ook inhoud, gebeurd verder niets. Ik weet ook niet eens of die nu aanstaan maar beeld gewoon zwart, of dat hij helemaal uit is. (ernaar bellen krijg ik direct voicemail).
Dan is hij waarschijnlijk uit. Wat andere tips die wat onwaarschijnlijk lijken maar onder het motto van baad het dan schaadt het niet..SinergyX schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 17:38:
Ja, die was dat. Maar hoe lang ik het ook inhoud, gebeurd verder niets. Ik weet ook niet eens of die nu aanstaan maar beeld gewoon zwart, of dat hij helemaal uit is. (ernaar bellen krijg ik direct voicemail).
- Laat je toestel gewoon even een paar uur aan de lader hangen. Kan zijn dat die zomaar weer aanspringt.
- Leg je toestel even op de kachel. Kan zijn dat je batterij helemaal leeg is/was en als je dan de lader eraan hangt dan herkent de nokia de lader niet. Als je accu wat warmer is kan er wat meer spanning uit komen en kan het zijn dat je toestel de lader dan wel herkent.
- Druk je lader erin en haal hem er na 10sec er weer uit. Herhaal dit 10 of 15x.
- Over je toestel wrijven (zelfde idee als op de kachel leggen)
- Sluit het toestel op je PC/Laptop aan. Sluit hem daarna op de normale lader aan. Herhaal dit zo vaak je wilt/kunt.
Zullen vast nog wel meer dingen zijn die je kunt proberen maar dit is wat ik me zo herinner.
Verwijderd
Nou, poging twee lijkt succesvol, vorige week een Lumia 800 ontvangen met rammelend cameraknopje, nu net een nieuwe, met .... een lekker stevig cameraknopje! Verder lijkt alles in orde dus even de update erop knallen (hopelijk) en dan mijn microsim maar eens activeren!
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2012 18:33 . Reden: Typo ]
Klopt het als het standby scherm wordt geactiveerd dat de WLAN verbinding wordt verbroken?
Volgens mij had ik dit wel eerder gelezen dat dit zo is.. Ik wilde namelijk wat kaarten d/l en mix radio sets, maar na 1 minuut stopte het d/len via wifi. Of heb ik misschien toch een instelling verkeerd staan?
Volgens mij had ik dit wel eerder gelezen dat dit zo is.. Ik wilde namelijk wat kaarten d/l en mix radio sets, maar na 1 minuut stopte het d/len via wifi. Of heb ik misschien toch een instelling verkeerd staan?
When the pink is snookered, Go for the brown
Volgens mij werkt het wel als je hem ff op prik aansluit.Cruzer schreef op woensdag 04 april 2012 @ 12:50:
Klopt het als het standby scherm wordt geactiveerd dat de WLAN verbinding wordt verbroken?
WLAN blijft aan als ie aan de stroom hangt, zeker.hjs schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:15:
[...]
Volgens mij werkt het wel als je hem ff op prik aansluit.
Ook Nokia Music lekker op de achtergrond laten streamen (bijv zonder volume) dwingt WLAN aan te blijven als je begon met WLAN actief..
Reisplannen met EV? Lees mijn nieuwsbrief en blog! electricfelix.com - FeWipS®
Ok thanks,ja dat klopt wel idd want na 10 min maakt deze automatisch contact met mijn PCfewips schreef op woensdag 04 april 2012 @ 17:08:
[...]
WLAN blijft aan als ie aan de stroom hangt, zeker.
Ook Nokia Music lekker op de achtergrond laten streamen (bijv zonder volume) dwingt WLAN aan te blijven als je begon met WLAN actief..
Waar kan ik A-GPS uitzetten? Dit staat in de handleiding:
Als u datakosten wilt besparen, kunt u A-GPS in de instellingen voor positiebepaling van uw telefoon uitschakelen. Het berekenen van uw locatie kan dan wel langer duren.
Maar ik kan instellingen voor Positiebepaling niet vinden
Als u datakosten wilt besparen, kunt u A-GPS in de instellingen voor positiebepaling van uw telefoon uitschakelen. Het berekenen van uw locatie kan dan wel langer duren.
Maar ik kan instellingen voor Positiebepaling niet vinden
Zo heet het idd, maar daar is alleen een aan/uit optie.spNk schreef op donderdag 05 april 2012 @ 21:29:
Ik vind het zo ook niet, maar het heet waarschijnlijk locatieservice ipv positiebepaling.
Bij 'find my phone', hebben ze wel een extra optie staan om sneller verbinding te maken... Misschien die; verkeerd geplaatst...?

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.
CRAP!!! Laat em net uit m'n handen glijden, PATS, op het scherm:

Mocht iemand em nodig hebben voor reserve-onderdelen: gratis af te halen in Amsterdam nabij het Amstel hotel. PM of email me maar.
// EDIT: telefoon is inmiddels weg

Mocht iemand em nodig hebben voor reserve-onderdelen: gratis af te halen in Amsterdam nabij het Amstel hotel. PM of email me maar.
// EDIT: telefoon is inmiddels weg
[ Voor 6% gewijzigd door Helox-in-a-box op 11-04-2012 18:10 ]
auwch 
volgens mij is het scherm het enige nuttige reserve onderdeel ^^
volgens mij is het scherm het enige nuttige reserve onderdeel ^^
Ai ai ai, dat doet mij weer herinneren aan mijn val incident met mijn paar dagen oude Omnia 7... 
Heb je hem toevallig gekocht met creditcard? Dan is hij namelijk een tijdje (dacht 6 maanden) verzekerd, ook tegen dit soort onplezierige gebeurtenissen. Uiteindelijk heeft het mij 25 euro gekost.
Heb je hem toevallig gekocht met creditcard? Dan is hij namelijk een tijdje (dacht 6 maanden) verzekerd, ook tegen dit soort onplezierige gebeurtenissen. Uiteindelijk heeft het mij 25 euro gekost.
Van hoe hoog viel die en waarop viel die? Gewoon zodat we een beetje een inschatting kunnen krijgen wat er voor nodig is die telefoons display te vernachelenHelox-in-a-box schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 10:07:
CRAP!!! Laat em net uit m'n handen glijden, PATS, op het scherm:
Kan voor 150 euro m'n Galaxy S2 laten repareren (ook scherm kapot, hmm, ik zie een patroon hier...)Rowdy.nl schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 11:30:
Not a pretty sight...
Maarre, waarom doe je 'm weg? Voor €165 heb je weer een werkende telefoon...?
Nope, Tweakers Lumia review kadoPaT schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 11:55:
Gewoon vanuit m'n handen toen ik op de fiets wilde stappen vanochtend, scherm first... de casing kan best veel hebben alsie op een hoek valt, maar dit was kennelijk teveel van het goede.loewie1984 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 13:09:
[...]
Van hoe hoog viel die en waarop viel die? Gewoon zodat we een beetje een inschatting kunnen krijgen wat er voor nodig is die telefoons display te vernachelen
En ik steeds maar denken dat zo'n Nokia wel steviger zou zijn dan een iPhone. Misschien gewoon terug naar mijn Nokia 5800 met capacitief scherm. Werkt misschien niet zo soepel, maar wel bestand tegen ouderwets Nokia gebruik.spNk schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 14:07:
Doet me denken aan een iphone 4...
Ik heb geen ervaringen met een iPhone, maar mijn Lumia houdt zich goed staande, heb hem nog niet (ben ik ook niet van plan) van hoog laten vallen, maar een kleine val op een vloer in een lokaal van een halve meter (volgens mij op het scherm) heeft hem geen kwaad gedaan, alles functioneert nog volledig.
Één vraag over Nokia Repair, heb je enkel garantie als je een verzekering o.i.d afsluit, of heb je sowieso garantie? Hoelang heb je garantie? Ik kan het nergens vinden, dus hoop dat iemand hier uitsluitsel kan bieden.
Één vraag over Nokia Repair, heb je enkel garantie als je een verzekering o.i.d afsluit, of heb je sowieso garantie? Hoelang heb je garantie? Ik kan het nergens vinden, dus hoop dat iemand hier uitsluitsel kan bieden.
[ Voor 26% gewijzigd door Crescendo op 06-04-2012 20:10 ]
Hallo allemaal,
Heb mijn Lumia nu sinds de kerst en vind het een heerlijk toestel. Enig minpunt is en blijft die accuduur (zeker ivm de E71 en E6 die ik hiervoor had).
Ik heb alleen een probleem; dagelijks zit ik ongeveer een half uur heen en een half uur terug naar werk en universiteit op de fiets. In deze tijd pleeg ik normaal gesproken altijd mijn telefoontjes. Echter sinds ik de 800 heb is dit wat lastig. Dit komt door 2 problemen;
- Het volume van de telefoon is tijdens een gesprek te laag om iemand goed te kunnen verstaan als het waait
- Mijn headsets met draad (van de E6) werken niet op de Lumia 800.
Graag zou ik daarom van jullie willen weten
- Hoe krijg is mijn volume tijdens gesprekken harder, zonder de telefoon op luidspreker te zetten? (in gesprekken staat hij altijd al op stand 10/10)
- Welke headsets (al dan niet met draad) met mic en music control werken er wel op de lumia 800?
Als deze puntjes opgelost konden worden is Nederland weer een veilige fietser rijker
Heb mijn Lumia nu sinds de kerst en vind het een heerlijk toestel. Enig minpunt is en blijft die accuduur (zeker ivm de E71 en E6 die ik hiervoor had).
Ik heb alleen een probleem; dagelijks zit ik ongeveer een half uur heen en een half uur terug naar werk en universiteit op de fiets. In deze tijd pleeg ik normaal gesproken altijd mijn telefoontjes. Echter sinds ik de 800 heb is dit wat lastig. Dit komt door 2 problemen;
- Het volume van de telefoon is tijdens een gesprek te laag om iemand goed te kunnen verstaan als het waait
- Hoe krijg is mijn volume tijdens gesprekken harder, zonder de telefoon op luidspreker te zetten? (in gesprekken staat hij altijd al op stand 10/10)
- Welke headsets (al dan niet met draad) met mic en music control werken er wel op de lumia 800?
Als deze puntjes opgelost konden worden is Nederland weer een veilige fietser rijker
Verwijderd
Waarom zou je dat nog steeds niet denken? De Lumia 800 heeft geen glas aan beide kanten. Dat scheelt uiteraard een hoop.coenox schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 14:56:
[...]
En ik steeds maar denken dat zo'n Nokia wel steviger zou zijn...
Bij mij is dat ook, maar dan linksonderin (bij de 'back' knop). Ik stoor mij eraan, aangezien ik het toestel net 3 of 4 dagen heb. Kan ik dit het beste met Typhone regelen (waar ik het toestel besteld heb) of kan ik een nokia care centre opzoeken?defcon84 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 10:09:
[...]
dat heb ik ook al een paar maanden..
niet rechtsboven, maar in het midden van mijn scherm..
maar zolang het niet helemaal loskomt zie ik het niet als een probleem..
oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook
Ik heb op mijn iPhone een aluminium achterkantje geschroefd in plaats van de originele glazen (-;Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 22:58:
[...]
Waarom zou je dat nog steeds niet denken? De Lumia 800 heeft geen glas aan beide kanten. Dat scheelt uiteraard een hoop.
Verwijderd
heb zelf geen probleem met volume. volume is bij mij veel beter juist dan bij mijn iphone.TGHamstar schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 20:50:
Hallo allemaal,
Een headset krijg je bij je Nokia lumia er gewoon bij. Is die niet goed genoeg?
Verwijderd
Dus? Heeft iedere iphone dat? Zo kan je iedere telefoon aanpassen. Het gaat om de out of the box degelijkheid. En ja, dan zal een Lumia 800 degelijker zijn. Misschien is anders een otterbox wat voor je.coenox schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 10:30:
[...]
Ik heb op mijn iPhone een aluminium achterkantje geschroefd in plaats van de originele glazen (-;
.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2012 13:53 ]
Neem me niet te serieus, doe ik zelf ook niet. Ik denk dat de Lumia inderdaad degelijker is en in vind Nokia als merk zowiezo sympathieker dan Apple. De Lumia heeft mijn voorkeur, al was het alleen omdat FM radio een minimum vereiste voor me is. Alleen kan ik email en agenda van mijn werk op dit moment niet op mij Lumia gebruiken. Dat betekent dat ik voorlopig vooral de iPhone zal gebruiken.Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 13:42:
[...]
Dus? Heeft iedere iphone dat? Zo kan je iedere telefoon aanpassen. Het gaat om de out of the box degelijkheid. En ja, dan zal een Lumia 800 degelijker zijn. Misschien is anders een otterbox wat voor je.
.
Goedkoper dan een nieuwe telefoon kopen toch? Maar ag, als ie gratis was...Helox-in-a-box schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 13:27:
[...]
Kan voor 150 euro m'n Galaxy S2 laten repareren (ook scherm kapot, hmm, ik zie een patroon hier...)
Een verzekering is voor jou zo te zien geen overbodige luxe...
Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.
Iemand enig idee?Crescendo schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 19:55:
Ik heb geen ervaringen met een iPhone, maar mijn Lumia houdt zich goed staande, heb hem nog niet (ben ik ook niet van plan) van hoog laten vallen, maar een kleine val op een vloer in een lokaal van een halve meter (volgens mij op het scherm) heeft hem geen kwaad gedaan, alles functioneert nog volledig.
Hier in Europa heb je toch sowieso 2 jaar garantie
Maar hoezo moeten sommige mensen hier dan betalen voor hun reparatie? Ik heb weinig zin om Lumia in te leveren, en dan dat ze zeggen, ja we gaan je geen nieuwe Lumia geven, want ja blablabla.. Want je bent hem toch een maand kwijt. Ik wil gewoon weten wat de kansen zijn, of ik het moet proberen ja/nee.
is het normaal dat als de Lumia 800 uitstaat en als je die dan aan de oplader hangt dat hij dan automatisch aangaat?
[ Voor 6% gewijzigd door reller op 08-04-2012 23:34 ]
Let op:
~~~[html]Batterij problemen zijn in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1489250">dit topic</a> besproken. Daar is het meeste nu wel over gezegd, dus hebben we dat topic gesloten. Accessoires mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1478296">dit topic</a> besproken worden.
Discussie en ervaringen over de 1600.2487.8107.12070 update mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1494255">dit topic</a> besproken worden.~~~[/html]
~~~[html]Batterij problemen zijn in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1489250">dit topic</a> besproken. Daar is het meeste nu wel over gezegd, dus hebben we dat topic gesloten. Accessoires mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1478296">dit topic</a> besproken worden.
Discussie en ervaringen over de 1600.2487.8107.12070 update mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1494255">dit topic</a> besproken worden.~~~[/html]