Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dokman
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-06-2022

Dokman

PSN = dokman100

ben nu bezig met suzuka 1000 km ( 172 laps). zelf rijden. zit nu in ronde 18.
Maar moet zo stoppen kinderen komen terug van rolfbal. gaan die naar bed gaan
we weer verder.

Rij hem met de Formule one gran turismo lig al 3 ronde voor.

PSN = dokman100 -- Trofeeën 54 of 59 -- Spelvoortgang 99% -- A & B Spec Level 40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dokman

Dokman

PSN = dokman100

himlims_ schreef op maandag 16 april 2012 @ 18:57:
[...]

super! free en nieuwe content, gt academy :P
ken dit niet kan iemand uit leg geven.

PSN = dokman100 -- Trofeeën 54 of 59 -- Spelvoortgang 99% -- A & B Spec Level 40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:25

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

himlims_ schreef op maandag 16 april 2012 @ 18:57:
[...]

super! free en nieuwe content, gt academy :P
Interessant, hou ons op de hoogte als je iets leest...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:59
Er komt een nieuwe GT Academy :D

(zie twitter/facebook van GtAcademy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 14:48
Ik denk dat ik helemaal klaar ben met dat online B-Spec.

Al mijn bobjes winnen amper een race, zitten bijna altijd in de mindere wagen en of ik nu een 40 bobje tegen een <20 bobje inzet, ook dat helpt niet in het winnen 8)7 :?

grr :P

Bijv:

Na 4 rondjes:

Positie - Coureur - Psn - Level - Auto - Rondetijd - Achterstand

1. W.Berger - Zippokater - 31 - CT230R '08 2:26,259
---
2. F.Rosso - JspR1990 - 16 - FT565 twin turbo Audi TT 2:29,595 - 03.820
---
3. S.Maldonado - DerOllie2 - 24 - NISMO 380RS Super Leggera -2:36,116 - 12.177
---
4. G.Delaunay - Hopu_5 - 40 - 350Z '04 - 2:34,686 18.171

Nr's 1,2 en 3 hebben Sport zacht banden en mijn bobje, als 4e heeft Sport hard :(

[ Voor 58% gewijzigd door Hoyden op 17-04-2012 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JC-1
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-08 21:44
Ja, ik heb er ook al op gelet dat het niveau van je coureur niets uitmaakt in de b-spec online races.
Waar kan je trouwens zien welke banden je auto heeft? Dat heb ik nog niet gezien bij de online races.
Toch gaat het niveau wel snel vooruit vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
JC-1 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 20:15:
Ja, ik heb er ook al op gelet dat het niveau van je coureur niets uitmaakt in de b-spec online races.
Waar kan je trouwens zien welke banden je auto heeft? Dat heb ik nog niet gezien bij de online races.
Toch gaat het niveau wel snel vooruit vind ik.
De banden zie je als op tv meekijkt. Online kan het volgens mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dokman

Dokman

PSN = dokman100

je kan online wel kijken welke wagen je hebt.
je moet je mannetje dan weg doen en een nieuwe aanmaken.
hij begint dan weer bij 0 en loopt dan steeds verder op en gaat winnen...

Nog 50 Ronden en dan heb ik de 1000 Miles klaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

scorpie

Supra Addict

Hmm heb net m'n allereerste b-spec remote race aangezet. KingofCunnus gaat in elk geval hard vooruit, want ik moest 4 drivers voor hem selecteren om mee te doen. (Of ik snap gewoon niet hoe het systeem werkt :P )

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

YoG

Vraagje tussendoor: Als ik een savegame van een andere ps3 op die van mij zet, ben ik dan mijn vorige data kwijt? Of wordt dat geintegreerd met elkaar?
Ik heb sinds gisteren een ps3 en GT5 van ebay vekocht. En ben iets te enthousiast geweest met DLC kopen. Bij mn buurman hebben we samen aardig wat bereikt qua autos en levels. Dat wil ik graag ook mn nieuwe Ps3 hebben! :) Zonder dat ik mn Aventador en Spa verlies...

PSN= jhYoG79

spek pc, spek hifi, last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:20

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zover ik weet, kan je je savegame van GT5 niet eens kopieren.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:32

Vuvuzela

My spire is forming

Jawel je kan hem immers ook backuppen etc. Maar voor zover ik weet is het gekoppeld aan je PSN. Dus als je een savegame van een ander op je ps3 zet moet dat ook met die psn.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mits je volledige backup doet wel, maar savegame -> kopieren USB, dat werkt in iedergeval niet (meer).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

YoG

SinergyX schreef op woensdag 18 april 2012 @ 17:23:
Mits je volledige backup doet wel, maar savegame -> kopieren USB, dat werkt in iedergeval niet (meer).
Nou een maandje geleden werkte het nog prima.
Heb bij die buurman dus via het XMB-gedeelte(?) de savegame van GT5 naar een usb-stikkie gebackupped. Dat ging prima.

Restore nog niet geprobeerd.. het zal toch niet :(
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat ze het e.e.a. versoepeld hebben bij een patch. Dus ook restoren naar een andere PSN.
Wie kan dit bevestigen?

spek pc, spek hifi, last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zie nu inderdaad dat ze dit weer hebben teruggedraaid, maar onduidelijk of ze nu nog wel PSN gekoppeld zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vikingjunior
  • Laatst online: 11-08 23:20
SinergyX schreef op woensdag 18 april 2012 @ 17:43:
Zie nu inderdaad dat ze dit weer hebben teruggedraaid, maar onduidelijk of ze nu nog wel PSN gekoppeld zijn.
volgens mij is het nog altijd PSN gekoppeld,ik had een savegame op een oud psn account waarvan ik het paswoord niet krijg gereset,en heb dus een nieuw account gemaakt op dezelfde ps3,en geprobeerd om mijn savegame te kopieren, en dat lukte, maar vanaf dat ik GT5 opstart kwam er een mededeling dat mijn savegame van een ander account was en dat dit gewist ging worden en een nieuwe game ging aangemaakt worden.....

PSN : runeviking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Iemand tips hoe je aan een Chaparral 2J Race Car komt? Ik weet dat dat een snelle wagen is en goed is voor tijdritten, maar ik kom hem nooit tegen, of het gewoon een kwestie van goed de used carlot afzoeken?

http://www.mygranturismo.net/car_sheet.php?id=101

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Cybpraetorian schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 13:04:
Iemand tips hoe je aan een Chaparral 2J Race Car komt? Ik weet dat dat een snelle wagen is en goed is voor tijdritten, maar ik kom hem nooit tegen, of het gewoon een kwestie van goed de used carlot afzoeken?

http://www.mygranturismo.net/car_sheet.php?id=101
Ik speel het spel al heel lang, maar ben die wagen nog nooit tegengekomen. Gelukkig stond hij ooit in de Online Dealer :-P

Wel de 2d een keer voorbij zien komen..

[ Voor 4% gewijzigd door Hoyden op 21-04-2012 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Hij is bij mij een keer in de ucd langsgekomen. Ik heb toen veel auto's moeten verkopen, en snel veel geld moeten verdienen, want je moet wel bijna 20 miljoen klaar hebben staan. Dit is denk ik ook nog wel in het topic terug te lezen.

Kortom, het is een kwestie van geduld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

ander idee: Kan een van je vrienden, die een Chaparral 2J Race car heeft die niet uitlenen? Ik ben hem in principe alleen maar nodig om die classic race car event te rijden.

Wellicht dat abaqotcha, Hopu_5, Tarabass123, Dokman100, Zippokater, of freddy-2801 eentje voor me te leen heeft? O-)

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Classic event heb ik wel gehaald, maar niet met 2J race car, deze heb ik ook niet. Ik heb ook geen idee meer welke ik wel gebruikt heb.
Mag de Minolta daar gebruikt worden, of is die niet oud genoeg?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2012 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12-09 12:49
Ik heb de Chapparel 2J ook wel, wil 'm wel even op uitlenen zetten. psn: whlr77, stuur wel even bericht in GT5 omdat ie niet elke week online staat. Wagen is soms wel heel makkelijk om de seasonals te halen :P

edit: héél toevallig staat 2J nu ook in de UCD, maar om er nu weer 12M aan te besteden...

[ Voor 18% gewijzigd door wheeler op 22-04-2012 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Oh, hij was dus 'maar' 12 miljoen. Dacht 19 ofzo. Ik weet wel dat mij de auto zwaar tegenviel. Het rijdt erg raar, en had verwacht dat hij bruutsnel zou zijn. Dat is hij dus niet. Hij heeft wel veel downforce. Wellicht heb ik de goede settings nog niet gevonden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:01
Ik denk dat ik eht spel ook maar weer eens opstart voor de drivers academy :). Altijd leuk..
Vorige keer 80e ofzo geworden van de Benelux, alleen zat ik toen in een drukke stageperiode. het moet nu beter gaan (hoop ik)..

[ Voor 42% gewijzigd door GAIAjohan op 22-04-2012 23:11 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Cybpraetorian schreef op zondag 22 april 2012 @ 19:57:
ander idee: Kan een van je vrienden, die een Chaparral 2J Race car heeft die niet uitlenen? Ik ben hem in principe alleen maar nodig om die classic race car event te rijden.

Wellicht dat abaqotcha, Hopu_5, Tarabass123, Dokman100, Zippokater, of freddy-2801 eentje voor me te leen heeft? O-)
Ik kan hem wel online beschikbaar stellen als je dat wenst :)
Zal hem direct wel even een herstelbeurt geven, zodat'ie weer stevig in elkaar zit ;)

psn=Hopu_5

[ Voor 8% gewijzigd door Hoyden op 23-04-2012 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etnerdnl
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 08:51
YoG schreef op woensdag 18 april 2012 @ 16:59:
Vraagje tussendoor: Als ik een savegame van een andere ps3 op die van mij zet, ben ik dan mijn vorige data kwijt? Of wordt dat geintegreerd met elkaar?
Ik heb sinds gisteren een ps3 en GT5 van ebay vekocht. En ben iets te enthousiast geweest met DLC kopen. Bij mn buurman hebben we samen aardig wat bereikt qua autos en levels. Dat wil ik graag ook mn nieuwe Ps3 hebben! :) Zonder dat ik mn Aventador en Spa verlies...

PSN= jhYoG79
Ik weet niet precies hoe dat werkt met een backup, maar je moet dan het PSN account van je buurman op jou PS3 zetten en als dat dan nog niet zo is die savegame erop zetten en dan moet je ff uitzoeken hoe ze dat hadden gedaan, met dat alle PSN accounts op 1 PS3 de DLC content kunnen gebruiken (daar was namelijk een patch voor gekomen) zo kan je in ieder geval de DLC gebruiken op het account van die ander.. alleen kun je dan dus niet tegen elkaar online ofso want het is hetzelfde account :P

PCtje :) -> http://tweakers.net/gallery/349972#tab:inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Ik zal vandeweek (pas woensdag avond) even kijken of ik iemand er bij heb die de 2J beschikbaar heeft, dank!

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faberge
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12:02
Hoe werkt dat, iemand anders met jouw bob te laten rijden? En is iemand geïnteresseerd om mijn bobje wat rondjes te laten rijden?

PSN = Faberge21

http://steamcommunity.com/id/nijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Faberge schreef op maandag 23 april 2012 @ 13:17:
Hoe werkt dat, iemand anders met jouw bob te laten rijden? En is iemand geïnteresseerd om mijn bobje wat rondjes te laten rijden?

PSN = Faberge21
Hier vind je meer info over Online B-Spec:
http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=183744

Ik zal eens kijken wat ik voor je kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDucky
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-09 08:35
Dag mede tweakers,

Ik lees al een tijdje mee in dit topic maar post nooit wat dus bij deze mijn eerste post :+
ik hou zelf van een paar leuke potjes racen maar ben nu begonne met b-spec iemand nog goede tips??

Oja en als je zin hebt om te race mijn PSN is

PSN = Rijstkoekje

AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Die Toyota 86GT die een tijdje terug gratis in het spel kwam is best sloom stock..
Ik kom tot een 8:29.362 in stock trim.. Had m sneller verwacht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vikingjunior
gisteren mijn laatste license maar eens gereden, alles in het goud, behalve de 2de, de trail mountain denk ik dat het is,met die maserati grantourismo s krijg ik die zonda echt niet ingehaald voor het einde van de ronde, ben altijd 2de :( straks nog maar is proberen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
vikingjunior schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 13:27:
gisteren mijn laatste license maar eens gereden, alles in het goud, behalve de 2de, de trail mountain denk ik dat het is,met die maserati grantourismo s krijg ik die zonda echt niet ingehaald voor het einde van de ronde, ben altijd 2de :( straks nog maar is proberen....
:P

Ik moet er nog zoveel halen op goud, maar dat gaat me nooit lukken.
Heb het allang opgegeven :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook ik ben ook maar gestopt om alles op goud te halen. Lekker racen en seizoensevenementen spelen is leuker! Ben ff bezig met de online A-spec 650PP met de Ford GT Race car Spec2 op een of andere manier kom ik steeds als 2e aan omdat ik de BMW? Mclaren F1 GTR niet kan inhalen. Steeds 3.5 a 4 seconden verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 15:10:
Hier ook ik ben ook maar gestopt om alles op goud te halen. Lekker racen en seizoensevenementen spelen is leuker! Ben ff bezig met de online A-spec 650PP met de Ford GT Race car Spec2 op een of andere manier kom ik steeds als 2e aan omdat ik de BMW? Mclaren F1 GTR niet kan inhalen. Steeds 3.5 a 4 seconden verschil.
Welke A-Spec 650PP ben je aan het doen ? De laatste (Laguna..) ?
Die doe ik vaak met de 2J.
Maar ook een "gedowntunede" Mazda 787B of BMW V12 LMR gaat daar wel lekker :9

[ Voor 5% gewijzigd door Hoyden op 24-04-2012 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faberge
Is dat die op special stage 5? Die heb ik gehaald door gewoon HEEL, maar dan ook HEEL agressief te rijden. Vooral in de eerste bocht als je de tunnel in gaat. Gas echt pas heel laat los laten en dan vol remmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Ik heb het idee dat het bij de meeste PS3 games erg lastig is om alles op goud te halen...

GT5 is daar geen uitzondering op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vikingjunior
met de Ford GT Race car Spec2 rij ik toch alles uit op 650 PP, gisteren geprobeerd met de Dodge Viper GTS-R Team Oreca Race Car #51 '00 denk ik dat hij noemt, en ook met deze lukt het zonder problemen, op het einde van de 3de ronde iedereen voorbij :-) (met de ford ook trouwens) maar je moet inderdaad heel agressief rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:44
dude88 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 15:31:
Ik heb het idee dat het bij de meeste PS3 games erg lastig is om alles op goud te halen...

GT5 is daar geen uitzondering op ;)
Speel je met stuurtje?
Stuurtje doet wonderen namelijk :)
Ik had met een stuk of 5 licences echt moeite (oa de achterwielslalom en de 370Z op de dubbele Indinapolis knik), maar even doorbijten en goud lukt wel...
Vond zelfs de Vettels makkelijker dan bv de Lotus op Top Gear.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Niet online
Nee, ik heb geen stuur. En dat wil ik eigelijk ook niet, gewoon met controler achterover op de bank ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vikingjunior
dvdkiwi schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 16:11:
[...]

Speel je met stuurtje?
Stuurtje doet wonderen namelijk :)
Ik had met een stuk of 5 licences echt moeite (oa de achterwielslalom en de 370Z op de dubbele Indinapolis knik), maar even doorbijten en goud lukt wel...
Vond zelfs de Vettels makkelijker dan bv de Lotus op Top Gear.
ik speel momenteel ook niet met een stuur, maar gewoon met het standaard "kaske" :)

maar volgende week bij een medetweaker zijn stuur overkopen en is zien of het dan beter lukt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel zelf ook niet met een stuurtje? Ik vind het zonde om zon ding te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDucky
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 16:51:
Ik speel zelf ook niet met een stuurtje? Ik vind het zonde om zon ding te kopen.
dat dacht ik ook in het begin maar als je een tweedehands G25 of 27 koopt is dat absoluut niet zonde als je nog meer racegames speelt. ik heb er tot nu toe echt al heel veel plezier van gehad.

AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
G25 hier.. Ik vind het zonde een spel als GT te spelen met controller ;).

Euhm even een vraag..
Ik heb op dit moment alleen car pack 3 gekocht (met die Kever) en wil de rest nog kopen. Nu is de vraag:
Welke bonussen krijg je bij carpack2 als je de eerste downloadpack al hebt? Er staa nml bij dat je dan 2 extra's krijgt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Start de race, sluit hem af en start opnieuw de race. Je krijgt de 2de en 3de keer andere auto's dan de 1ste keer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Tarabass schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 18:22:
[...]
Start de race, sluit hem af en start opnieuw de race. Je krijgt de 2de en 3de keer andere auto's dan de 1ste keer :P
haha maar de eerste keer zit die Mclaren F1 er altijd in?

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Cybpraetorian schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 19:45:
[...]

haha maar de eerste keer zit die Mclaren F1 er altijd in?
Nee. Ik heb wel vaker die wagen niet zien meedoen vanaf de 1e keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vikingjunior
gisterenavond mijn, licences maar gelaten, en heb me nog wat geamuseerd met wat seasonal events te rijden, wat is dat toch lekker makkelijk om aan geld te geraken, 6min rijden voor 800K credits :)
ook mij b-spec mannekes nog even laten rondrijden, en ze de voledige amateur racen laten afmaken, dan is dat ook weer gedaan, gt5 voortgang zit nu op 71% :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faberge
Ik heb me gister ook maar weer eens gebogen over b-spec. Paar races gedaan, me bobje lekker in de snelste auto die ik heb laten rijden. Hij was van level 0 naar level 17 in een uur tijd! Wel een beetje absurd, maar ach.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vikingjunior
Faberge schreef op woensdag 25 april 2012 @ 09:44:
Ik heb me gister ook maar weer eens gebogen over b-spec. Paar races gedaan, me bobje lekker in de snelste auto die ik heb laten rijden. Hij was van level 0 naar level 17 in een uur tijd! Wel een beetje absurd, maar ach.
idd :) gisteren ook een nieuwe b-spec driver aangemaakt, en die zit nu ook al op lvl14,en ineens hadden mijn 2 andere bobjes ook terug zin om te racen :P want mijn niew bobje was eentje die naar de "coole" kant neigt, en die kon niet iedereen snel genoeg voorbij steken in een race, dus dan meer even er een "hot" bob in gezet, en die reed iedereen naar huis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

No ja ik heb inmiddels de online A specs behaald met de volgende auto:

400: Mercedes E190 zon oudje is dat
500: Maseratie Gran turismo 08
650: Mazda 787

Wat betreft de updates en carpacks die heb ik nog niet heb alleen SPA gekockt. De prijzen zijn zo lame! Ik had al een psncard besteld van 20 euro blijkt het riedeltje 21 euro te kosten..... waarom altijd van die domme prijzen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dokman

Dokman

PSN = dokman100

Zit nu op 97% van het spel.
B-Spec helemaal klaar
A-Spec moet ik nog 4 Enduros en de GT Formule one.

ben bezig met al mijn licensies op goud tekrijgen.
Maar dat is nog best wel lastig.

En tussen door even nog wat troffees binnen halen.

Weet alleen net hoe ik snel een persoon in b-spec naar het hoogste in zijn carieren krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vikingjunior
zijn er nog mensen die de laatste tijd last hebben dat GT5 gewoon blijft hangen op een laadscherm ? ik heb het al gehad tijdens het laden van een volgende race tijdens het rijden licenties,het laden van een nieuwe race in b-spec en in a-spec. ik heb de data van GT5 geinstalleerd staan op mijn harde schijf van de ps3 (slim versie 320gig) maar ook mijn vader heeft hier last van met een ps3 van 60 gig (phat one) en hij heeft de data niet op zijn ps3 staan, is dit dan een foutje in GT5 of is er toevallig iets mis met onze beide paystations ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
vikingjunior schreef op woensdag 25 april 2012 @ 13:50:
zijn er nog mensen die de laatste tijd last hebben dat GT5 gewoon blijft hangen op een laadscherm ? ik heb het al gehad tijdens het laden van een volgende race tijdens het rijden licenties,het laden van een nieuwe race in b-spec en in a-spec. ik heb de data van GT5 geinstalleerd staan op mijn harde schijf van de ps3 (slim versie 320gig) maar ook mijn vader heeft hier last van met een ps3 van 60 gig (phat one) en hij heeft de data niet op zijn ps3 staan, is dit dan een foutje in GT5 of is er toevallig iets mis met onze beide paystations ?
Ik heb het wel eens gehad dat 'ie op het loading screen bleef hangen na een race.
GT5 afsluiten was dan de enige oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vikingjunior
Hoyden schreef op woensdag 25 april 2012 @ 15:27:
[...]

Ik heb het wel eens gehad dat 'ie op het loading screen bleef hangen na een race.
GT5 afsluiten was dan de enige oplossing.
ja, afsluiten was inderdaad de enigste optie, was wel klote omdat ik midden in een toernooi zat, en kon dus helemaal opnieuw beginnen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faberge
Moet zeggen dat ik de lol van bspec toch wel een beetje begin in te zien. Hoyden bedankt voor het laten racen van mijn bobjes! Ben een level omhoog gegaan hierdoor! Ben nu level 25 en ga vanavond aan de eerste endurance beginnen met bobje Baumgaertner! Wat een baas is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Hopu_5: bedankt voor het lenen van de 2J Chapparal, ik heb de expert event (pff 2 races van 5 ronden, in 10 minuutjes gedaan) gedaan en gehaald, dus nu de expert events allemaal klaar. Nu nog de laatste extreme event, Formula Gran Turismo event, maar die is vrij lang, even voor gaan zitten dus...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Cybpraetorian schreef op donderdag 26 april 2012 @ 09:37:
Hopu_5: bedankt voor het lenen van de 2J Chapparal, ik heb de expert event (pff 2 races van 5 ronden, in 10 minuutjes gedaan) gedaan en gehaald, dus nu de expert events allemaal klaar. Nu nog de laatste extreme event, Formula Gran Turismo event, maar die is vrij lang, even voor gaan zitten dus...
O+

Die FGT event moet ik ook nog doen, maar dat zie ik niet zo zitten.
Gelukkig is het wel mogelijk om tussentijds te saven heb ik begrepen, zodat je niet alle races achterelkaar hoeft te doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faberge
Hoyden schreef op donderdag 26 april 2012 @ 09:41:
[...]

O+

Die FGT event moet ik ook nog doen, maar dat zie ik niet zo zitten.
Gelukkig is het wel mogelijk om tussentijds te saven heb ik begrepen, zodat je niet alle races achterelkaar hoeft te doen..
IS DAT ZO?!?! Verdomme, heb ik 3 uur achter elkaar gezeten en maar bikkelen om die races uit te rijden... Wel gehaald :P maar leuk was het niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Niet online
Ja met een update is dat gekomen.
Eerst was het niet, toen heb ik ook een poging gedaan, toen werd ik met 1 punt verschil 2de :(

Een tijd later wel op goud gehaald gelukkig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

dude88 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 10:06:
Ja met een update is dat gekomen.
Eerst was het niet, toen heb ik ook een poging gedaan, toen werd ik met 1 punt verschil 2de :(

Een tijd later wel op goud gehaald gelukkig ;)
Kan je in A spec dat dan saven? is dat niet B spec wat je bedoeld?
Is er in A spec dan een Save knop in het menu ofzo dan? nog niet opgevallen bij andere kampioenschappen...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Niet online
Ik dacht alleen in de FGT. 6 races die allemaal ongeveer een half uur duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

dude88 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 11:39:
Ik dacht alleen in de FGT. 6 races die allemaal ongeveer een half uur duren.
Check, ik ga het bekijken vanavond :)

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Volgens mij kan je in alle kampioenschappen tussen de races door saven, om daarna weer verder te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDucky
Handig om te weten die save functie ben nooit aan zon lang kampioenschap begonnen omdat ik dat anders niet volhoud :P
Zijn er nog tips voor B-Spec want ik vindt het zo traag gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

B-spec endurance races tikken goed aan, over de top auto en lekker paar uurtje laten draaien, gaat aardig hard met je B-spec racer.

Nadeel dat de specs van je racer afhankelijk zijn van gewonnen/verloren races, een nieuwe B-spec racer puur door endurances lvl40 laten worden zal het stuk minder doen dan een 1000 races gereden B-spec racer, al heeft de 'heetheid' van je racer ook veel invloed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet voor die Bspec endurance alleen nog mijn mannekes de 2 24 uurs races laten rjden. Ik denk dat ik straks ff de 9 uurs race zelf ga racen. Kan ik die tussentijds ook saven of moet ik die gewoon uitracen?

Voor Aspec alleen nog 5 endurance races maar die duren best lang.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2012 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diamond4ever
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-08 13:28
Endurance races kunnen niet tussendoor gesaved worden. Dit is dan ook de reden dat ik nog maar een paar van die races gedaan heb en de 24uurs races nooit ga doen. Want dat is toch letterlijk 24 uur racen of niet? Zal niet in een paar uurtjes gedaan zijn...

Maja even een vraagje... Ik ben met een online aspec bezig waarbij de auto geen pp van meer dan 650 mag hebben. Ik heb hiervoor de zonda-r gepakt en die met aanpassingen op 649pp gekregen. Ik gaan racen en alles ging goed.. De race geeft 500k per win (dus 1 mil met 200%). Na de race 4x gedaan te hebben krijg ik de melding dat de regulations overtreden zijn... Dus ik kijken en ja hoor.. De auto heeft ineens een pp van 651. Is het normaal dat auto's langzaam sneller/beter worden? Is met nog nooit opgevallen :|

Specs PCtjuh - Specs File Servertjuh - Specs Encode Servertjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vikingjunior
Diamond4ever schreef op donderdag 26 april 2012 @ 15:14:
Endurance races kunnen niet tussendoor gesaved worden. Dit is dan ook de reden dat ik nog maar een paar van die races gedaan heb en de 24uurs races nooit ga doen. Want dat is toch letterlijk 24 uur racen of niet? Zal niet in een paar uurtjes gedaan zijn...

Maja even een vraagje... Ik ben met een online aspec bezig waarbij de auto geen pp van meer dan 650 mag hebben. Ik heb hiervoor de zonda-r gepakt en die met aanpassingen op 649pp gekregen. Ik gaan racen en alles ging goed.. De race geeft 500k per win (dus 1 mil met 200%). Na de race 4x gedaan te hebben krijg ik de melding dat de regulations overtreden zijn... Dus ik kijken en ja hoor.. De auto heeft ineens een pp van 651. Is het normaal dat auto's langzaam sneller/beter worden? Is met nog nooit opgevallen :|
dat heb ik ook al gezien met mijn ford GT LM race car,ik start de race, braaf 650 PP, wil de race opnieuw doen, en ineens heeft die 651 PP, denk dat het iets te maken heeft met dat je de auto limiteerd op een bepaald percentage van zijn vermogen, en dat doordat de olie vuil word, dat je pk's omlaag gaan, en dat het percentage niet meer klopt ofzo....ook maar wilde gok :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vikingjunior
Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 15:00:
Ik moet voor die Bspec endurance alleen nog mijn mannekes de 2 24 uurs races laten rjden. Ik denk dat ik straks ff de 9 uurs race zelf ga racen. Kan ik die tussentijds ook saven of moet ik die gewoon uitracen?

Voor Aspec alleen nog 5 endurance races maar die duren best lang.
was het in GT4 niet zo dat als je een lange endurance race deed dat je in B-spec de tijd 3X zo snel kon laten gaan om zo de tijd wat in te korten dat je achter de Ps2 zat ? heb deze optie eigenlijk nog niet terug gevonden in GT5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

vikingjunior schreef op donderdag 26 april 2012 @ 15:38:
[...]

was het in GT4 niet zo dat als je een lange endurance race deed dat je in B-spec de tijd 3X zo snel kon laten gaan om zo de tijd wat in te korten dat je achter de Ps2 zat ? heb deze optie eigenlijk nog niet terug gevonden in GT5
Zit er volgens mij niet meer in. Baalde ik ook van.
vikingjunior schreef op donderdag 26 april 2012 @ 15:27:
[...]

dat heb ik ook al gezien met mijn ford GT LM race car,ik start de race, braaf 650 PP, wil de race opnieuw doen, en ineens heeft die 651 PP, denk dat het iets te maken heeft met dat je de auto limiteerd op een bepaald percentage van zijn vermogen, en dat doordat de olie vuil word, dat je pk's omlaag gaan, en dat het percentage niet meer klopt ofzo....ook maar wilde gok :P
Je hebt waarschijnlijk ook net een olie wissel gedaan: Verse olie is enige gebruik beter, je hebt de auto dan ingereden om zo maar te zeggen, daarom stijgt de PP. Gebeurt wel vaker, maar omdat je op de limiet zit, verneem je het. Heb het ook al een paar keer gehad...
Diamond4ever schreef op donderdag 26 april 2012 @ 15:14:

Endurance races kunnen toch tijdens een pitstop worden gesaved?

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

vikingjunior schreef op donderdag 26 april 2012 @ 15:38:
Endurance-tijdraces (dus niet die 1000km race) neem ik altijd een bizar snelle auto, rij een half uurtje bizar hard en ga daarna rustig half uurtje weg, kom je terug, sta je nog 5 rondjes voor.

De meest saaie is nog wel die Indianapalaododieleis race, zelfs met de Redbull is het kleine 30sec per rondje, schiet maar niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Laatst online: 09:59
Nieuwe GT Academy auto:

Afbeeldingslocatie: http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/389709_10150708475800197_170858255196_9314368_1146437399_n.jpg

LELIJK!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vikingjunior
lol,dan had ik liever de 350Z van nissan terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Mooie functie die mogelijkheid om eigen muziek te draaien ipv steeds dat zelfde GT5 muziek, er ook nog even een trofee mee verdient ook! :)

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Serieus!? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Why not. je kunt met elke auto racen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faberge
Heb de eerste Endurance race gedaan met B-Spec. Aangezet, lekker tv kijken en af en toe kijken hoe het ervoor staat. Rijd ineens een andere bestuurder mijn wagen! Een level 0! Ach, weet ik ook weer waarom je meerdere bestuurders kan selecteren en de level 0 is naar level 21 gegaan in 1 race!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

GAIAjohan schreef op donderdag 26 april 2012 @ 21:48:
Why not. je kunt met elke auto racen..
Daarom hebben ze ook klassen bedacht. En dit is toch wel een paar klassen lager.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
@Iedereen die zegt dat endurance races niet gesaved kunnen worden:
ALLE endurance races in A-spec kunnen gesaved worden in de pits.
Je hoeft dus geen 2, 13 of 24 uur achter elkaar te rijden, dat bepaal je helemaal zelf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dokman

Dokman

PSN = dokman100

hoe dan ben met een vier uurs race bezig maar ga ik in de pits staan en ik druk op pauze krijg ik geen optie om hem te saven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Op moment dat je de pit binnenrijdt krijg je die optie te zien, niet op moment dat je stilstaat.
De optie staat in hetzelfde schermpje als waar je je banden kiest.
Check dit filmpje, gelijk aan het begin:
YouTube: Gran Turismo 5 - Endurance Race Pause Function
Het knopje rechtsonder is de pauze-knop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Niet online
Klopt het zit er echt in, mocht je het niet hebben dan updaten naar de laatste versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

betekend wel natuurlijk indien je een voorsprong hebt van maar 5 seconden en je tegenstanders niet pitten, jeje voorsprong kwijt bent...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Niet online
Vaak save je gewoon als je toch al de pits in moet ;)
Zeker met de huidige bandenslijtage is toch toch elke paar laps.

[ Voor 29% gewijzigd door dude88 op 27-04-2012 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faberge
Ik wil alle races behalve de 9 uur en + races in 1 keer rijden. 5 uur lukt me nog net denk ik, maar als het langer zou duren dan wordt ik gek! Had ik eigenlijk al bij de 2.5 uur durende indy 500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Ik had op mijn oude save tot en met de 9 uur Tsukuba alle endurances in een keer uitgereden.
Nu ik opnieuw begonnen ben moet ik alleen nog de 9 uur van Tsukuba en de 24h van de Nurburgring.
De 24h heb ik wel zin in, maar die 9h Tsukuba is zo naadje...
Wie verzint het om op een circuit van nog geen minuut 9 uur te gaan rijden 8)7
Dan maar met de X2011, hoef ik tenminste maar de helft te rijden ongeveer ;)
Ik zie alleen een beetje op tegen die rare bandenslijtage tegenwoordig.

De 24h van Le Mans heb ik in een week of zo uitgereden, maar was wel erg leuk (Mazda 787B Stealth).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faberge
Die lange races, waar 4 uur, 9 uur of 24 uur voor staan, moet je daar een x aantal rondes voor rijden en stopt de race dan? Of moet je gewoon x aantal uur vol rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Gewoon 4/9 of 24 uur. Aantal ronden is dus afhankelijk van je eigen pace..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 14:19
Ik heb mijn bobjes voor de verandering ook maar eens online gegooid, als iemand zich verveeld ;)

PSN: whocarez-

Ik zal ook wat remote races starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Niet online
dvdkiwi schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 12:51:
Ik zie alleen een beetje op tegen die rare bandenslijtage tegenwoordig.
Ach zo'n ramp is het niet, dat geeft wat afwisseling, zeker op een kort circuit is het niet zo erg.
Bij een lang circuit kan het lastig zijn om in te schatten of je nog wel of niet een rondje kan ;)
Bij de ring is het wel een drama, dan red je met beetje een auto nog niet eens 1 ronde 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
de GT Academy zou vandaag toch starten ? zie er helemaal niks over op de PS store ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Laatst online: 09-09 12:20
bones schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 18:29:
de GT Academy zou vandaag toch starten ? zie er helemaal niks over op de PS store ?
Hij is te downloaden! Een whopping +3020 mb!

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 14:19
leech1984 schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 20:42:
[...]

Hij is te downloaden! Een whopping +3020 mb!
Waar dan, krijg geen melding op mijn PS3 tijdens starten van GT5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Het is een aparte game. Ik moet zo ook ff kijken waar en hoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Laatst online: 09-09 12:20
schumi2004 schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 21:33:
[...]

Waar dan, krijg geen melding op mijn PS3 tijdens starten van GT5
Aparte "game" inderdaad. Staat een kopje in de PS Store.
En anders naar het Gran Turismo kopje gaan. Daar staat hij tussen de andere DLC.

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
De gouden tijden met de leaf zijn veel krapper dan met de silvia.
Net even snel met de controller gereden, alleen dat stuk op de nurburg lukt niet.
Gas geven met kruisje is niks voor mij, morgen maar even het stuur pakken ;)
Daarna maar wachten op de volgende set tests.
Goud blijven verbeteren vind ik nutteloos :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Ikzelf vond de Silvia lastiger dan de Leaf. Leaf was gewoon gasgeven en sturen..

Pagina: 1 ... 6 ... 13 Laatste