Met een capturecard via de PC zou dat moeten lukken!Dokman schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 20:02:
hallo,
ik zit nu op 95% van het spel. ik speel met stuurtje. Mijn dochters van 4 en 6 doen dit ook. de eerste keer was de herhaling zo mooi dat ik deze wil bewaren als mpg op mijn harddisk. ik heb de herhaling opgeslagen maar hoe krijg ik deze op mijn laptop als mpeg.
Of een camcorder gebruiken.Djie schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 08:54:
[...]
Met een capturecard via de PC zou dat moeten lukken!
De "beloofde" Youtube upload functie komt hopelijk wel in GT6, maar dan zijn we nog wel weer even een paar jaar verder.
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
Doet die Youtube upload functie het dan niet in GT5? Ik zie hem wel staan toch bij de herhalingen?Flex0r schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 09:24:
[...]
Of een camcorder gebruiken.
De "beloofde" Youtube upload functie komt hopelijk wel in GT6, maar dan zijn we nog wel weer even een paar jaar verder.
www.youtube.com/DerOllie
Sinds wanneer zit die erin dan?Cybpraetorian schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 10:31:
[...]
Doet die Youtube upload functie het dan niet in GT5? Ik zie hem wel staan toch bij de herhalingen?
XBO Gamertag: BeerkeeperNL
Al sinds het begin, maar je hebt er niks aan.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Heb je zeker al lang geen update meer gedaan.
ik krijg de bestanden wel op een usb stick. maar kan geen programma vinden voor het omzetten.
Gisteren maar eens begonnen met de eerste 24uurs race in de B-Spec. had er niet veel zin in maar de red bull gepakt.
En kijk ik rij voor aan
Zie foto's

ik krijg de bestanden wel op een usb stick. maar kan geen programma vinden voor het omzetten.
Gisteren maar eens begonnen met de eerste 24uurs race in de B-Spec. had er niet veel zin in maar de red bull gepakt.
En kijk ik rij voor aan

[ Voor 92% gewijzigd door Dokman op 29-03-2012 13:33 ]
PSN = dokman100 -- Trofeeën 54 of 59 -- Spelvoortgang 99% -- A & B Spec Level 40
Ik heb mijn PS3 (first generation FAT) onder het stof vandaan gehaald en GT5 aangeschaft. Had al wat ervaring met GT5:Prologue.
Ik heb hem aangesloten op mijn ASUS VG236H 120hz 23" monitor (native res 1920x1080) via HDMI.
Echter valt me de beeldkwaliteit erg tegen, je ziet dat de letters ook wat gekarteld zijn alsof de PS3 net niet de juiste resolutie levert aan de monitor.
Wat heb ik al gedaan:
1. Gewisseld tussen 1080p en 720p in de PS3 settings
2. Gespeeld met de schaling in GT5 (100% geeft beeldvullend resultaat)
3. "Sharpen" optie aangezet/uitgezet
Dit alles mocht niet veel brengen.
Ik krijg overigens de monitor niet op 120hz, hij staat op 60hz, misschien komt dat door de PS3.
Als ik in het menu van de monitor kijk zie ik wel 1080p staan bij 60hz, alleen in het menu van GT5 staat 1920x1080 59,94p, beetje vreemde waarde...
Is de beeldkwaliteit gewoon niet zo best van GT5 of kan ik nog wat veranderen?
Ik heb hem aangesloten op mijn ASUS VG236H 120hz 23" monitor (native res 1920x1080) via HDMI.
Echter valt me de beeldkwaliteit erg tegen, je ziet dat de letters ook wat gekarteld zijn alsof de PS3 net niet de juiste resolutie levert aan de monitor.
Wat heb ik al gedaan:
1. Gewisseld tussen 1080p en 720p in de PS3 settings
2. Gespeeld met de schaling in GT5 (100% geeft beeldvullend resultaat)
3. "Sharpen" optie aangezet/uitgezet
Dit alles mocht niet veel brengen.
Ik krijg overigens de monitor niet op 120hz, hij staat op 60hz, misschien komt dat door de PS3.
Als ik in het menu van de monitor kijk zie ik wel 1080p staan bij 60hz, alleen in het menu van GT5 staat 1920x1080 59,94p, beetje vreemde waarde...
Is de beeldkwaliteit gewoon niet zo best van GT5 of kan ik nog wat veranderen?
Die 120 Hz komt omdat je waarschijnlijk geen HDMI 1.4 kabel hebt gebruikt. de beeldkwaliteit weet ik echter niet.
AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750
Onderstaat de PS3 ook niet (HDMI 1.4)MrDucky schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 18:35:
Die 120 Hz komt omdat je waarschijnlijk geen HDMI 1.4 kabel hebt gebruikt. de beeldkwaliteit weet ik echter niet.
de huidige ps3's hebben gewoon een 1.4 ingang hoor... maar aangezien hij de fat heeft beschikt die als t goed is over een 1.3 poort en 1.3a ondersteunt officieel 3d dus een hdmi 1.4 kabel kan geen kwaad
AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750
O ok, ik heb ook nog een fat, dacht dat de dunnere geen upgrades had.
De Asus VH236 ondersteunt alleen 120hz over dvi kom ik net achter...zal wel niet gaan werken als je met verloopstukjes aan de hang gaat gok ik zo.
Een idee wat bij me op kwam: wat is de kans dat Polyphony Digital updates gaat uitbrengen om ook standaard wagens van een echt (premium) interieur te voorzien? Aangezien ze nu al die zwarte interieur views hebben, zou dat toch mogelijk moeten zijn? Of is de opslag die daarvoor nodig is gewoon te groot / de moeite te groot?
Daarnaast, klopt het als ik zeg dat bij Arcade, de wagens die je kan kiezen on het tabje Alleen Arcade, hier nooit nieuwe wagens bij komen? Alleen als je favorieten toegevoegd in GT life komen deze onder Favorieten beschikbaar?
Daarnaast, klopt het als ik zeg dat bij Arcade, de wagens die je kan kiezen on het tabje Alleen Arcade, hier nooit nieuwe wagens bij komen? Alleen als je favorieten toegevoegd in GT life komen deze onder Favorieten beschikbaar?
www.youtube.com/DerOllie
Ik denk dat intererieur voor standaard wagens gewoon teveel moeite is en dat te weinig mensen erop staan te wachten (volgens mij willen mensen vooral meer circuits), opslag zal niet zo'n probleem zijn gezien er toch een harddisk in een playstation zit, verder is de game ondertussen ook al weer anderhalf jaar oud, ik gok dat ze nu vooral bezig zijn met GT6.
Van de standaard auto's hebben ze nooit interieurs gemaakt, dan zouden ze helemaal opnieuw moeten beginnen, niet bepaald lonend voor een DLC.
Andere kant zou ik wel graag nog een berg standaard omgezet zien worden naar een soort van 'standaard plus', waar de auto aan de buitenkant er ook weer mooi gedetaileerd uitziet.
Andere kant zou ik wel graag nog een berg standaard omgezet zien worden naar een soort van 'standaard plus', waar de auto aan de buitenkant er ook weer mooi gedetaileerd uitziet.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Interieurs voor alle standaard auto's kunnen mij persoonlijk werkelijk gestolen worden. Liever heb ik zoals hierboven gewoon een paar standaard omgezet naar premium, Bugatti Veyron bijvoorbeeld.
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Die had ik inderdaad in mn hoofd als voorbeeld, onbegrijpelijk dat dat geen premium auto is... Laat ze dan inderdaad met een update een reeks van dat soort auto's omzetten naar premium, goed idee!Voxalizer schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:10:
Interieurs voor alle standaard auto's kunnen mij persoonlijk werkelijk gestolen worden. Liever heb ik zoals hierboven gewoon een paar standaard omgezet naar premium, Bugatti Veyron bijvoorbeeld.
www.youtube.com/DerOllie
ik heb al de B-Spec gespeelt. moet alleen de laatste nog maar dan moet ik in level 40 zitten. ik zit nu bijna in 38. Hoe kan ik het snelste in 40 Komen.
Dit geld ook voor de A-Spec moet daar nog 5 Races van...
PSN = dokman100 -- Trofeeën 54 of 59 -- Spelvoortgang 99% -- A & B Spec Level 40
Volgens mij kan je het beste de 650PP seasonals doen, en dan natuurlijk op 200%, dus elke dag even inloggenDokman schreef op maandag 02 april 2012 @ 18:58:
ik heb al de B-Spec gespeelt. moet alleen de laatste nog maar dan moet ik in level 40 zitten. ik zit nu bijna in 38. Hoe kan ik het snelste in 40 Komen.
B-Spec kun je heel makkelijk en snel op 40 krijgen door met psn-vrienden elkaar coureurs te gebruiken/delen. Binnen no-time ben je dan op level 40Dokman schreef op maandag 02 april 2012 @ 18:58:
ja maar niemand speelt dit spel die ik ken. dan maar een paar levels op nieuw rijden.
En de GoT mensjes hier kunnen jouw niet helpen dan?Dokman schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 08:11:
ja maar niemand speelt dit spel die ik ken. dan maar een paar levels op nieuw rijden.
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
wat is je PSN naam? dan voeg ik je wel even toe zodat je snel in level stijgt. (zodra mijn Playstation terug is van reparatieDokman schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 08:11:

Mijn PSN = Tarabass123
Voeg me maar toe
Voeg me maar toe
meschien. hij is nog bezig met B-Spec rondjes rijden.
mijn psn = Dokman100
ik heb al wel een teamgenoot gedeeld volgens mijn.
mijn psn = Dokman100
ik heb al wel een teamgenoot gedeeld volgens mijn.
Zelf ben ik geen zo'n B-spec rijder, dus als iemand nog coureurs nodig heeft...
PSN= abaqotcha
Ik beloof plechtig om zelf ook races te starten

PSN= abaqotcha
Ik beloof plechtig om zelf ook races te starten
[ Voor 23% gewijzigd door JC-1 op 05-04-2012 17:15 ]
Sinds een weekje heb ik ook Gran Turismo 5 Prologue, maar ik krijg elke keer de melding "niet niet verbinden met de server". Ik heb o.a. al geprobeerd:
- Spel verwijderen en opnieuw erop zetten incl. account
- Op internet staat dat je de DNS 1 en 2 handmatig moet instellen. Dit heb ik geprobeerd maar werkt ook niet. (of ik moet de verkeerde instellen maar dat lijkt mij sterk).
- Internet via de kabel en internet via wireless instellen.
Niks lijkt te werken
Verder doet internet het overal, kan elk spel gewoon online spelen en gewoon op PSN.
Heeft iemand nog een ander idee?
- Spel verwijderen en opnieuw erop zetten incl. account
- Op internet staat dat je de DNS 1 en 2 handmatig moet instellen. Dit heb ik geprobeerd maar werkt ook niet. (of ik moet de verkeerde instellen maar dat lijkt mij sterk).
- Internet via de kabel en internet via wireless instellen.
Niks lijkt te werken
Verder doet internet het overal, kan elk spel gewoon online spelen en gewoon op PSN.
Heeft iemand nog een ander idee?
Ow faal, heb ik weer, heb ik de verkeerde gepakt... Wist niet dat er verschil was tussen de ene GT5 en de andere GT5.JC-1 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 21:11:
Ze hebben de servers vorig jaar afgesloten.
Even voor de verduidelijking dan is pricewatch: Gran Turismo 5, PlayStation 3 dit wel de goede?
ja die is wel goed
mijn psn = dokman100
mijn psn = dokman100
Even voor de juist beeldvorming: Wat kun je doen als je iemand zijn Bspec rijder laat rijden? Kan die dan meerijden (als bot?) in de race van een ander en daarmee ervaringen opdoen?
www.youtube.com/DerOllie
Jup. Je zet gewoon een 8-16man B-spec race op, die gaan dan een race houden. Einde van de race krijgt de Bspec racer ervaring en wat credits, handigste methode is de remote B-spec tool.Cybpraetorian schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 10:37:
Even voor de juist beeldvorming: Wat kun je doen als je iemand zijn Bspec rijder laat rijden? Kan die dan meerijden (als bot?) in de race van een ander en daarmee ervaringen opdoen?
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik heb als het goed is ook mijn B-Spec mannetjes beschikbaar
Ik ook!
PSN = JspR1990
PSN = JspR1990
Tja dan kan ik ook niet achterblijven:
PSN=DerOllie
PSN=DerOllie
www.youtube.com/DerOllie
Van het weekend wil ik weer tijdje B-spec laten draaien, mits ik m'n mini PC weer normaal draaiend krijg (yahoo widgets wilde niet echt fijn draaien op XP).
PSN = mijn username
PSN = mijn username
Vanavond rond 9uur eens kijken hoe het moet. zal de namen op het forum toevoegen. en een mannetje delen.
ik heb de volgende.
1x Level 39
2x Level 37
2x Level 35
1x Level 32
Welke is het beste om te gebruiken
PSN = Dokman100
ik heb de volgende.
1x Level 39
2x Level 37
2x Level 35
1x Level 32
Welke is het beste om te gebruiken
PSN = Dokman100
weet niet of het lukt ga het tester.
ik zie webmaster staat bij jou naam even ander vraagje werkt deze forum ook met tapatalk
ik zie webmaster staat bij jou naam even ander vraagje werkt deze forum ook met tapatalk
Kan ik bij online races ook mijn eigen auto kiesen?? of kiesen zij altijd voor mijn
Online kan je altijd je eigen wagen kiezen.
Tenzij je in servers komt waarin je maar bepaalde wagens mag gebruiken, dan ben je daartoe beperkt.
Als je B-spec online bedoelt: van de poppetjes die jij online hebt staan worden er willekeurig gekozen.
Tenzij je in servers komt waarin je maar bepaalde wagens mag gebruiken, dan ben je daartoe beperkt.
Als je B-spec online bedoelt: van de poppetjes die jij online hebt staan worden er willekeurig gekozen.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Prologue kwam een paar jaar voor de echte GT5 als zoethoudertje.....Pluisie schreef op donderdag 05 april 2012 @ 22:09:
[...]
Ow faal, heb ik weer, heb ik de verkeerde gepakt... Wist niet dat er verschil was tussen de ene GT5 en de andere GT5.
Even voor de verduidelijking dan is pricewatch: Gran Turismo 5, PlayStation 3 dit wel de goede?
Vanmorgen een paar B-spec races gestart. Ik kan wel geen coureurs van iedereen toevoegen?
Daarna nog een uurtje A-spec Nordschleife(?) gedaan. Ik zou volgende week graag level 40 halen
Daarna nog een uurtje A-spec Nordschleife(?) gedaan. Ik zou volgende week graag level 40 halen
hehe B-Spec Level 40.
Als ik een online kies dan kan ik van mijn zelf maar 1 mannetje en van anderen meerderen.
hebben jullie dit ook...
JC-1 ik zal je straks ff toevoegen zal je wel even helpen. gooi maar een paar mannetjes online dan.
Als ik een online kies dan kan ik van mijn zelf maar 1 mannetje en van anderen meerderen.
hebben jullie dit ook...
JC-1 ik zal je straks ff toevoegen zal je wel even helpen. gooi maar een paar mannetjes online dan.
Ik ga me ook eens verdiepen in B-Spec online.
PSN = Hopu_5
PSN = Hopu_5
Verwijderd
Als je nog een PSN account aanmaakt, dan kan je via dat account al je B-spec coureurs van het hoofdaccount beter maken. Als je begrijp wat ik bedoel, hehe.
Ik heb nu de 4 uur van de ring voltooid. Ik heb dit met de GT-R n24 Schulze Motorsport 11 gereden best een lekkere auto om in te rijden. Maar wat blijft het toch een gave baan elke ronden is weer een uitdaging. En het ziet er zo fantastisch uit. Alleen moest ik 3 ronden pitten voor nieuwe banden ik vraag me af of dit in het echt ook zo is. Wel van level 36 naar 38 gesprongen.
Ik heb vandaag een verjaardag cadeau gekregen. Omdat ik in 1986 geboren bent kreeg ik dus een een auto uit 1986 een Celica 2000GT-R niet heel erg bijzonder maar wel een leuk gebaar van GT5
Ik heb vandaag een verjaardag cadeau gekregen. Omdat ik in 1986 geboren bent kreeg ik dus een een auto uit 1986 een Celica 2000GT-R niet heel erg bijzonder maar wel een leuk gebaar van GT5
Dat online B-spec is ook maar apart. Vaak niet echt gelijkwaardige auto's en nu heb ik een race waar de auto's op verschillende banden soorten rijden. En het maakt volgens mij geen verschil of je nu een bobje 40 of 20 inzet. Verschil in klasse heb ik nog niet gezien :!?
Bijv. een race op Indy:
Een R390 GT1 tegen XJR-9 LM RC en V12 LMR RC
of
de R390 tegen een Judd RC ..
Bijv. een race op Indy:
Een R390 GT1 tegen XJR-9 LM RC en V12 LMR RC

of
de R390 tegen een Judd RC ..

[ Voor 17% gewijzigd door Hoyden op 09-04-2012 21:34 ]
Verwijderd
Hou mijn hart vast, ben in 1968 geboren. Toen hadden ze in mijn optiek niet veel soeps rondrijden.Evertt schreef op maandag 09 april 2012 @ 12:55:
Mijn kado was een heuse Mitsubishi Mirage 1400GLX
Heb al 2x niet ingelogd tijdens mijn verjaardag. 
Kom uit 76, dus ook niet zo heel veel bijzondere auto's lijkt me.
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Ligt het aan mij of is die Sebastian Vettel challenge belachelijk moeilijk? Ze stellen dat je eerst een vrije ronde hebt, en daarna 1 ronde om de tijd te halen, echter ze tellen die eerste ronde er ook bij op, ik kwam uiteindelijk 13 seconden te kort!
Toch maar eens kijken wat ik fout heb gedaan.
www.youtube.com/DerOllie
Ze hebben de tijd voor brons een hele tijd geleden al aangepast.
Die is nu redelijk belachelijk makkelijk te halen eigenlijk.
Brons en zilver is een ander verhaal, daarvoor moet je wel even oefenen.
Het is in ieder geval wel een echte challenge, niet iedereen haalt deze zo maar
Das het jaar van de Fiat 500F !!Verwijderd schreef op maandag 09 april 2012 @ 18:07:
[...]
Hou mijn hart vast, ben in 1968 geboren. Toen hadden ze in mijn optiek niet veel soeps rondrijden.

Golf 1 GTIthunder8 schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 08:55:
Heb al 2x niet ingelogd tijdens mijn verjaardag.
Ik heb wat Youtube video's bekeken en die gaan toch nog wel wat aggresiever de bocht door...dvdkiwi schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 15:01:
Ze hebben de tijd voor brons een hele tijd geleden al aangepast.
ik probeer het nog wel eens weer..
www.youtube.com/DerOllie
Ik heb het een paar keer geprobeerd, maar dat is niks voor mij. Auto van niks. Dan maar niet..Cybpraetorian schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 14:55:
Ligt het aan mij of is die Sebastian Vettel challenge belachelijk moeilijk? Ze stellen dat je eerst een vrije ronde hebt, en daarna 1 ronde om de tijd te halen, echter ze tellen die eerste ronde er ook bij op, ik kwam uiteindelijk 13 seconden te kort!Toch maar eens kijken wat ik fout heb gedaan.
ik heb alleen de 2de gehaald en dan ook nog brons. heb wel een stuurtje gebruikt.
De rest is niet tedoen.
De rest is niet tedoen.
Iemand nog interesse in Chrome en Stealth codes?
Ik zat mijn Signature Editions nog na te kijken van de week en kwam nog een bundel codes tegen.
Gezien ze eind 2012 vervallen leek het mij maar beter om iemand anders er dan blij mee te maken.
Graag even een DM bij interesse.
Vergeven!
Ik heb nog een setje gevonden, blijkbaar had ik nog wat special editions gekocht...
Met dit setje heb ik andere plannen, maar hou dit topic in de gaten!
Ik zat mijn Signature Editions nog na te kijken van de week en kwam nog een bundel codes tegen.
Gezien ze eind 2012 vervallen leek het mij maar beter om iemand anders er dan blij mee te maken.
Graag even een DM bij interesse.
Vergeven!
Ik heb nog een setje gevonden, blijkbaar had ik nog wat special editions gekocht...
Met dit setje heb ik andere plannen, maar hou dit topic in de gaten!
[ Voor 24% gewijzigd door leech1984 op 12-04-2012 13:23 ]
PSN: Leech1984
wat kun je daar mee.
Extra auto's in uitvoeringen die niet in het spel te halen zijn.Dokman schreef op woensdag 11 april 2012 @ 11:15:
wat kun je daar mee.
Zoek maar op Stealth 787b bijvoorbeeld.
PSN: Leech1984
Als je ze weg geeft wil ik ze wel hebben.
Ben auto's aan het sparen moet er 1000 hebben.
Als ik ze van je krijg kun je dan even uit legen hoe ik ze moet gebruiken.
Ben auto's aan het sparen moet er 1000 hebben.
Als ik ze van je krijg kun je dan even uit legen hoe ik ze moet gebruiken.
ik heb de 2de (monza geloof ik) een paar maanden geleden gehaald met gewoon een PS3 controller... met heel veel moeite... ik dacht toen hetzelfde over de andere 2.Hoyden schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 22:24:
[...]
Ik heb het een paar keer geprobeerd, maar dat is niks voor mij. Auto van niks. Dan maar niet..
echter een paar dagen geleden mijn stuurtje aangesloten en de andere 2 gehaald (wel bronze maja wel gehaald). had wat oefening nodig maar is heel goed te doen.
voor goud en zilver moet je wat meer oefenen en dat gaat in zo'n challenge van 2 ronden echt niet. Eerst 3x brons halen en dan met de auto die je krijgt op de circuits oefenen in time trial... gewoon rond blijven rijden tot het perfect gaat.. dan nog eens de challenge proberen. Dan moet zilver wel lukken of goud als je goed bent
is mijn plan nu voor die challenge.... of het gaat lukken is een ander verhaal. ik vind de auto wel echt cool om mee te rijden, nadeel is alleen dat echt alle andere auto's traag en onhandelbaar aanvoelen daarna
Specs PCtjuh - Specs File Servertjuh - Specs Encode Servertjuh
Als ik het Raceautopack aanschaf,
kan ik dan ongeacht mijn level alle auto's uit deze pack gelijk gebruiken ?
kan ik dan ongeacht mijn level alle auto's uit deze pack gelijk gebruiken ?
Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....
ja. wat is ej PSN naam. voeg ik je toe.
JoostdeMeij
zometeen maar eens kijken voor die pack
zometeen maar eens kijken voor die pack
Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....
Moet nog even wat doen dan voeg ik je vanavond toe...
even een klein vraagje,ik heb 3 dagen geleden het racepack gekocht in de psn store, en heb deze in gt5 geïnstalleerd, maar als ik nu gt5 opstart zonder internet,dan zijn mijn auto's van de racepack ineens niet meer beschikbaar...en er staat dat ik ze terug moet installeren. Maar als ik naar het knopje in gt5 ga voor DLC dan staat dat al mijn auto's zijn geïnstalleerd... is er een manier om deze installatie ongedaan te maken en ze dan terug te installeren ?
PSN: runeviking
PSN : runeviking
Internet verbinding verplicht om die auto's te kunnen kiezen? Zou me niets verbazen, dat ze elke keer controleren of je het pack wel hebt gekocht? of is dat overkill?vikingjunior schreef op donderdag 12 april 2012 @ 10:00:
even een klein vraagje,ik heb 3 dagen geleden het racepack gekocht in de psn store, en heb deze in gt5 geïnstalleerd, maar als ik nu gt5 opstart zonder internet,dan zijn mijn auto's van de racepack ineens niet meer beschikbaar...en er staat dat ik ze terug moet installeren. Maar als ik naar het knopje in gt5 ga voor DLC dan staat dat al mijn auto's zijn geïnstalleerd... is er een manier om deze installatie ongedaan te maken en ze dan terug te installeren ?
www.youtube.com/DerOllie
ja dat was ik ook aan het denken,maar dat vind ik er een beetje over eigenlijk, dan kan ik dus niet racen met mijn aangekochte auto's moest ooit het internet uitvallen om de een of andere reden..Cybpraetorian schreef op donderdag 12 april 2012 @ 13:04:
[...]
Internet verbinding verplicht om die auto's te kunnen kiezen? Zou me niets verbazen, dat ze elke keer controleren of je het pack wel hebt gekocht? of is dat overkill?

PSN : runeviking
Zou iemand mijn de instelling kunnen geven ABS en zo. om deze
Het officiële record van de GT-R
Zet een tijd neer van 7:29,03 op de Nürburgring Nordschleife in een Nissan GT-R '07. Het record moet gezet worden tijdens een tijdrit in de arcade-modus, en de auto mag hooguit op harde sportbanden staan.
te kunnen halen. Krijg het niet voor elkaar. Hoe kan ik deze het beste halen. De instellngen mogen met en zonder stuurtje zijn.
Het officiële record van de GT-R
Zet een tijd neer van 7:29,03 op de Nürburgring Nordschleife in een Nissan GT-R '07. Het record moet gezet worden tijdens een tijdrit in de arcade-modus, en de auto mag hooguit op harde sportbanden staan.
te kunnen halen. Krijg het niet voor elkaar. Hoe kan ik deze het beste halen. De instellngen mogen met en zonder stuurtje zijn.
Met stuurtje is het het het makkelijkst om:
-ABS op 1 te zetten
-TC en de rest uit.
-Wil je een easy win dan slipherstel aan...
Zonder slipherstel is ook te doen, maar met slipherstel ben je veel en veel sneller.
Eigenlijk een soort van cheatje, maar he, alles voor de trophies
-ABS op 1 te zetten
-TC en de rest uit.
-Wil je een easy win dan slipherstel aan...
Zonder slipherstel is ook te doen, maar met slipherstel ben je veel en veel sneller.
Eigenlijk een soort van cheatje, maar he, alles voor de trophies
En val de bochten echt aan, daar leent deze auto zich wel voor. Bochten voor een lang recht stuk echt met veel snelheid verlaten. Ook het verlies van seconden in het begin van de baan levert op de einde een vermenigvuldiging van deze seconden op.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Ik vond de Vettel challenge de enige challenge die de naam challenge waard was in het spel. De rest vond ik eenvoudig, en aan de Vettel challenge heb ik een hekel, gewoon omdat die wagen niet bestaat en bij zulke G-krachten de bestuurder bewusteloos zou worden.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Ik had eerlijk gezegd al moeite met die top gear baan met de lotussen
ik heb echt een gruwelijke schijthekel aan die nascar challenge... ik heb ze nu allemaal gedaan en ben blij dat ik er echt NOOIT meer aan hoef te beginnen (alles goud gaat me niet lukken dus begin ik niet eens aan).
heb echt dikke vette haat voor nascar door dit spel
Die challenges zijn inderdaad lastig, ik moet ze nog eens weer oppakken nadat ik halverwege ben gestopt. De races an sich vind ik vrij grappig, best lastig en uitdagend nog, dat slipstreamen enzo...Diamond4ever schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 08:37:
ik heb echt een gruwelijke schijthekel aan die nascar challenge... ik heb ze nu allemaal gedaan en ben blij dat ik er echt NOOIT meer aan hoef te beginnen (alles goud gaat me niet lukken dus begin ik niet eens aan).
www.youtube.com/DerOllie
Nascar moest je eerst de ABS helemaal uitschakelen. Daarna liep de auto stukken harder, waardoor de challenge veel makkelijker te halen was. Weet niet of het nog steeds zo werkt, met alle patches die er geweest zijn. Daarnaast is de Nascar challenge met de kegels en dan buitenkant bocht eigenlijk alleen te doen met stuurtje. Zonder stuur heb ik het wel honderd keer geprobeerd, met stuur binnen 5 keer gehaald.Diamond4ever schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 08:37:
Ook hier moet je de juiste settings voor de Lotus vinden. Met de standaard settings is die challenge nagenoeg onhaalbaar. Zelfde met bepaalde rally challenges. Soms moet je de settings van een auto helemaal op de kop gooien om maar een kans te maken.Tarabass schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 08:23:
Ik had eerlijk gezegd al moeite met die top gear baan met de lotussen
Moet nog de GTR challenge, de Vettel Challenges, 24H Nurburgring A-Spec en 30 rijbewijzen van Zilver naar Goud. Dan heb ik Platinum. Maar denk niet dat ik dit ooit ga halen, vooral de Vettel Challenges krijg ik met geen mogelijkheid naar goud.
had gisteren bijna zilver gehaald op monza in de vettel challenge... goud is nog HEEEEEL ver weg
.
leuke tip voor de nascar.... net nu ik het niet meer nodig heb
. Die kegels heb ik well 800x geprobeerd met controller... met stuur ook nog es tig keer. uiteindelijk gehaald met .004 binnen de tijd haha.
edit: wat me echt het meest irriteerd is niet de moeilijkheid van de challenge maar dat je bij de nascar races niet eens een andere auto mag schrapen. krasje op de auto en je bent disqualified. lijkt me niet echt realistisch. Volgens mij wordt er flink op los gebeukt bij nascar. Dus irriteerd me gewoon dat ik andere auto's niet eens mag raken.
had bijna goud bij 1 van de races. lag voorop totdat de auto net achter me een beetje naar links stuurde en mijn auto raakte... disqualified.. 100m voor de finish...
leuke tip voor de nascar.... net nu ik het niet meer nodig heb
edit: wat me echt het meest irriteerd is niet de moeilijkheid van de challenge maar dat je bij de nascar races niet eens een andere auto mag schrapen. krasje op de auto en je bent disqualified. lijkt me niet echt realistisch. Volgens mij wordt er flink op los gebeukt bij nascar. Dus irriteerd me gewoon dat ik andere auto's niet eens mag raken.
had bijna goud bij 1 van de races. lag voorop totdat de auto net achter me een beetje naar links stuurde en mijn auto raakte... disqualified.. 100m voor de finish...
[ Voor 45% gewijzigd door Diamond4ever op 13-04-2012 10:15 ]
Dat stoorde mij ook verschrikkelijk. Jij mag niets, maar de andere auto's beuken je gewoon de baan af.... Maar affijn, heb intussen het meeste binnen en ik zie me nog niet snel voor de andere gouden medailles gaan.
zo mijn laatste b-spec loopt nu. dan hebben we die hellemaal gehad.
Mensen, die B-spec gaat echt hard op deze manier. Dokman, Zippokater, Hopu_5: helden! Ik had 1 B-Spec coureur, die was level 3, in 3 dagen naar level 26! En dan ook nog 600.000 credits erbij! Hoppa. Dank!
Ik heb ondertussen 6 coureurs aangemaakt, allemaal met mooi racenamen:
H. Alonso
K. Bush (kyle Busch is een nascar coureur)
S. Maldonado
M. Schuhmacher (ja echt!)
T. Montoya
en dus H. Hamilton...

PSN=DerOllie
H. Alonso
S. Maldonado
T. Montoya
en dus H. Hamilton...
PSN=DerOllie
[ Voor 5% gewijzigd door DerOllie op 14-04-2012 12:48 ]
www.youtube.com/DerOllie
Graag gedaan. ik heb er nu 2 online de andere zijn de laatste 24uur aan het rijden. dan ben ik hellemaal klaar met B-Spec. A-spec moet ik nog de Formule GT en nog 4 van de enduro race.
Als er nog meer mensen zijn die online willen racen voeg mijn PSN dan toe die is dokman100Cybpraetorian schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 12:47:
Mensen, die B-spec gaat echt hard op deze manier. Dokman, Zippokater, Hopu_5: helden! Ik had 1 B-Spec coureur, die was level 3, in 3 dagen naar level 26! En dan ook nog 600.000 credits erbij! Hoppa. Dank!
H. Alonso
S. Maldonado
T. Montoya
en dus H. Hamilton...
PSN=DerOllie
Ik heb ze gezien.Cybpraetorian schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 12:47:
H. Alonso
S. Maldonado
T. Montoya
en dus H. Hamilton...
PSN=DerOllie
Ik gebruik ze zoveel mogelijk
(psn=Hopu_5)
Doen we ffJC-1 schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 15:18:
Gisteren de A-spec op level 40 gezet. Nu nog de B-spec naar 40 en nog wat special events afmaken.
Het zou wat makkelijker zijn als de mensen hun PSN naam ook vermelden. anders weet ik zo niet wie je bent. wil je graag helpen de B-Spec op level 40 te krijgen.
Hoe krijg ik deze trofee het snelst..
Ervaring is alles
Leid een B-Spec-coureur naar het hoogtepunt van zijn carrière.
PSN = Dokman100
Ervaring is alles
PSN = Dokman100
Vergeet niet een ander voordeel: Je eigen rijder kan max 20.000.000 credits hebben, maar per B spec coureur kun je ook 20.000.000 "opslaan". Dus op die manier zou je 6x 20.000.000 in reserve bij de B Spec rijder kunnen hebben staan. Niet dat me dat lukt, want ik cash wel even wat eerder
www.youtube.com/DerOllie
Als je gemiddeld 10.000 verdient per race, ben je per coureur 2000 races verder. Dat is zo'n 666 uur racen. Je moet dus 6 x 2000 = 12000 races rijden á 20 minuten = 4000 uur. Ik noem het, zacht uitgedrukt, een uitdaging
X2010 pakken, Sunday Cup op Tsukuba.Dokman schreef op zondag 15 april 2012 @ 09:21:
Ervaring is alles
Dat is het, maar dan iets van heeel vaak.
Als je B-spec met 1 poppetje doorlopen hebt, zal die al wel redelijk tegen het eind van z'n carrierebalk aanzitten.
Tarabass schreef op zondag 15 april 2012 @ 13:48:
Als je gemiddeld 10.000 verdient per race, ben je per coureur 2000 races verder. Dat is zo'n 666 uur racen. Je moet dus 6 x 2000 = 12000 races rijden á 20 minuten = 4000 uur. Ik noem het, zacht uitgedrukt, een uitdaging
Conclusie: cashen wat je cashen kan
www.youtube.com/DerOllie
Ik heb het al eerder gepost maar nu ik er nog beter op let valt het wel erg op:
Het verschil in auto's bij de B-Spec online races en het verschil in banden soort..
Zo is het bijna nooit een eerlijke strijd.
Het verschil in auto's bij de B-Spec online races en het verschil in banden soort..
Zo is het bijna nooit een eerlijke strijd.

[ Voor 5% gewijzigd door Hoyden op 15-04-2012 17:57 ]
Heb een mannetje verwijdert en een nieuwe aangemaakt. ga ik B-Spec mee spelen tot dat ik hem heb.dvdkiwi schreef op zondag 15 april 2012 @ 14:02:
[...]
X2010 pakken, Sunday Cup op Tsukuba.
Dat is het, maar dan iets van heeel vaak.
Als je B-spec met 1 poppetje doorlopen hebt, zal die al wel redelijk tegen het eind van z'n carrierebalk aanzitten.
Er is een B-spec seizoensevenement waar je 519.000 credits krijgt. Als je aan 200% staat krijg je meer dan een miljoen per race, en 240.000 XP.
PSN = abaqotcha
PSN = abaqotcha
[ Voor 5% gewijzigd door JC-1 op 15-04-2012 20:44 ]
wow die maar even opzoeken vanavondJC-1 schreef op zondag 15 april 2012 @ 20:43:
Er is een B-spec seizoensevenement waar je 519.000 credits krijgt. Als je aan 200% staat krijg je meer dan een miljoen per race, en 240.000 XP.
PSN = abaqotcha
Gisteravond nog wel een persoonlijk overwinning momentje: De Nascar challenges, en dan die ene waarbij je op een oval de buitenbocht moet nemen. Echt, tientallen geprobeerd, elke keer net buiten de brons, maar sneller kon het niet volgens mij, totaal geirriteerd, ik dacht nog 1x proberen met ASM uit. Dacht, wellicht haalt die de snelheid er onnodig uit.
Wat denk je? in 1x goud

[ Voor 39% gewijzigd door DerOllie op 16-04-2012 12:50 ]
www.youtube.com/DerOllie
Ik zie de lol in B-spec maar niet. Ben nu level 21 of zo en het duurt allemaal maar lang en veel races verlies ik gewoon. Wat is nou een beetje een goede tactiek om te gebruiken?
Verder had ik bijjjjjjjjna brons gehaald bij de eerste X1 Vettel challenge met de controller. Lijkt mij inderdaad onmogelijk deze niet zonder een stuurtje te doen als je goud wilt.
Verder had ik bijjjjjjjjna brons gehaald bij de eerste X1 Vettel challenge met de controller. Lijkt mij inderdaad onmogelijk deze niet zonder een stuurtje te doen als je goud wilt.
http://steamcommunity.com/id/nijn
Ik heb eigenlijk nooit probleem met B-spec.Faberge schreef op maandag 16 april 2012 @ 12:57:
Ik zie de lol in B-spec maar niet. Ben nu level 21 of zo en het duurt allemaal maar lang en veel races verlies ik gewoon. Wat is nou een beetje een goede tactiek om te gebruiken?
Om ze snel beter te maken leveren de Seasonal Events veel geld en punten op.
1 race van 650PP tijdens de Seasonal Events een paar maand geleden was lastig, maar verder winnen de B-specs met 2 vingers in de neus.
Ze zijn dan wel allemaal boven level 35 maar toch.
Online B-spec is een ander verhaal. Mijn bobjes verliezen daar ook vaak
De normale B-spec races doe ik niet meer, die hebben we al doorlopen.
[ Voor 4% gewijzigd door Hoyden op 16-04-2012 15:26 ]