em ,et deze ga ik t ook proberen
http://rkmmotorsports.vip...es/AventadorLP830_Big.jpg
Based on: Lamborghini Aventador LP700-4 ‘11
Obtained: DLC
Drivetrain: 4WD
Horsepower: 830 BHP (@ 159.2 miles)
Torque:---- 78 kgfm
Weight:---- 1276 kg
PP:-------- 630
PARTS
GT Auto
Rays Volk Triniti V Wheels
Type A Front Aero
Type C Rear Aero
Type A Wing
Tuning Shop
Chassis Weight Reduction Stage 3
Window Weight Reduction
Carbon Bonnet (Body Colour)
Engine Tuning Stage 3
Sports ECU
Sports Intake Manifold
Racing Air Filter
Sports Exhaust
Sports Exhaust Manifold
Catalytic Converter: Sports
Fully Customisable Transmission
Twin Plate Clutch
Semi Racing Flywheel
Carbon Propeller Shaft
Torque Distributing Centre Differential
Fully Customisable LSD
Fully Customisable Suspension Kit
Racing Soft Tyres
SETUP
Body/Chassis
Aerodynamics
Downforce: 5/15
Ballast
Amount:-- 0
Position: 0
Engine
Power Limiter
Power Level: 100.0%
Transmission
Transmission
(Set Max Speed, then each individual ratio.)
1st:-- 4.550
2nd:-- 3.150
3rd:-- 2.350
4th:-- 1.864
5th:-- 1.543
6th:-- 1.337
7th:-- 1.194
Final: 2.500
Max Speed: 186 MPH
Drivetrain
Differential
Initial: 15/15
Accel:-- 45/35
Braking: 10/10
Drivetrain
Torque Distribution: 30/70
Suspension
Suspension
Ride Height: -20/-20
Spring Rate: 13.0/9.0
Extension:-- 7/8
Compression: 5/6
Anti-Roll:-- 5/7
Camber:----- 2.4/3.0
Toe:-------- –0.20/0.00
Brakes
Brake Balance Controller
Brake Balance: 5/6
Intended Driving Options
Transmission: Manual (MT)
ABS: 1
Everything else: OFF
Tuner Comments:
You probably know what an Aventador is and what it can do. You also probably know what to expect from an Aventador after being tuned by us. So, we won’t bore you with what you already know. Instead, have some statistics, which will tell you something you don’t know.
1.9 seconds to 60mph.
4.4 seconds to 100mph.
237mph top speed.
1:20 at Trial Mountain.
[ Voor 92% gewijzigd door Lampuhkap op 19-02-2012 22:58 ]
Ik heb eerst zelf met de zonda LM gereden, ging net niet 1,5 seconden.Lampuhkap schreef op zondag 19 februari 2012 @ 22:29:
wie o wie heeft er nog een beetje hufterproof setup a 650pp om de seasonal mee te verslaan, want ik kan de zonda LM race car en die Mclaren LM race car niet bijhouden joh!
heb toen de Oreca Viper GTS-R gepakt 8 sec voorsprong!, dat ding gaat super!, klinkt nog lekker ook
De snelheid van het geheel word bepaald door de langzaamste schakel
HollandsHards toch?himlims_ schreef op zondag 19 februari 2012 @ 22:53:
auto bezorgd, succes. met die lambo pak je ze goed op de bochten, 4 bandjes grip
Ben twee keer 2e geworden met een Ferrari 458 (getuned en ingesteld op precies 650pp) maar in beide gevallen alsnog een flinke achterstand op de nummer 1. Als je goed bent heb ik er alle vertrouwen in dat je het er mee kan winnen!Lampuhkap schreef op zondag 19 februari 2012 @ 22:29:
wie o wie heeft er nog een beetje hufterproof setup a 650pp om de seasonal mee te verslaan, want ik kan de zonda LM race car en die Mclaren LM race car niet bijhouden joh!
Ik heb uiteindelijk gekozen voor de Pagani Zonda R en won de race met een seconde of 5 voorsprong op de Mclaren LM race car.
[ Voor 3% gewijzigd door Marando op 21-02-2012 08:47 ]
[ Voor 16% gewijzigd door Bastard op 25-02-2012 13:12 ]
haha, nee! Ik ben net door de 750 (unieke) auto's gegaan. Blijft een heel gedoe om alles te verzamelen, zie vaak in mijn UCD alleen maar vinkjes; auto's die ik dus al heb. Voor de rest alleen maar lol met de seasonal races.Bever! schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 18:26:
Is er geen manier om makkelijk met alle auto's te racen? Heb het spel na vijf maanden weer eens in de ps3 gelegd en na 3gb aan updates irriteer ik me nog steeds aan dat pokemon achtige verzamelen.
De Chaparral 2j natuurlijk. Die heeft echt mega grip :-)Lampuhkap schreef op zondag 19 februari 2012 @ 22:29:
Of de BMW McLaren die je niet kunt bijhouden.
Of de Ford GT LM Spec II
Dat zijn toch wel mijn top3 auto's met 650PP.
Qua setup verander ik er niet veel aan.
Alleen wat hoogte en versnelling..
Ik heb het ook wel eens geprobeerd met de Ferrari 330 P4, maar dat was niet echt te doen.
[ Voor 7% gewijzigd door Hoyden op 22-02-2012 20:24 ]

Net even met mn eigen retarded setup met een RX-7 TC over Tsukuba geknald: 0.53.506
Dat is op zachte slicks en alleen onderstel instellingen
Weer geen birthday car.
Verander je toch even je verjaardag naar een dagje laterZilver schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 22:54:
GDVRDMM 2e jaar op rij dat er scheduled maintenance is op mijn verjaardag!! Mega irritant.
Weer geen birthday car.

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Gefeliciteerd dan maar..;)Zilver schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 22:54:
GDVRDMM 2e jaar op rij dat er scheduled maintenance is op mijn verjaardag!! Mega irritant.
Weer geen birthday car.
Nu wil ik graag ff een keer wat anders als de le mans race doen. Kan ik nu GT5 starten en bij de melding druk op O om laden te onderbreken dit doen, en een ander keer verder met de 24u race? of moet ik die laatste 9 uur eerst doen?
Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen
Nee, je moet verder racen..Silasje schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 20:42:
Ik ben nu 15 uur onderweg met de 24 uur van le mans! gisteren heb ik na de laatste sessie mijn console uit gezet, en ik heb weer zin om te rijden.
Nu wil ik graag ff een keer wat anders als de le mans race doen. Kan ik nu GT5 starten en bij de melding druk op O om laden te onderbreken dit doen, en een ander keer verder met de 24u race? of moet ik die laatste 9 uur eerst doen?
Maar als je te vaak races doet is je UCD natuurlijk weer voorzien van vele nieuwe auto's en voor je het weet is de 2J wegTarabass schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 21:20:
Heb eindelijk de 2J in mijn ucd. Heb ik 2 miljoen te weinig![]()
Nouja, een paar keer die lame seasonal rijden en ik kan hem eindelijk kopen
Die 2J moet je verder echt hebben hoor. Die gaat super.
Ik weet het. Ik kan nog 2 keer racen waarmee ik met de seasonal aardig wat binnen kan harken. Dan moet ik nog wat auto's verkopen, want moet hem hebbenHoyden schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 22:11:
[...]
Maar als je te vaak races doet is je UCD natuurlijk weer voorzien van vele nieuwe auto's en voor je het weet is de 2J weg
Die 2J moet je verder echt hebben hoor. Die gaat super.
Gek trouwens dat de 2J een rarity heeft van 3. Je ziet hem bijna nooit.
Even totaal wat anders. Ik heb een leuk 'foefje' ontdekt. Ik ben de laatste tijd met mijn licenses bezig geweest. Bij het halen van een hogere trofee wordt de ucd vernieuwd met 6 auto's. Ik ben elke 'nieuwe auto' gecheckt en heb de zeldzaamheid daarvan in de gaten gehouden. Wat bleek; de auto's die in de lijst verschijnen bij het halen van nieuwe license trofeeën zijn erg vaak erg zeldzaam, level 8, 9 maar ook vaak level 10. Het loont dus, mocht je zeldzame auto's willen hebben, om de ucd in de gaten te halen bij het halen/verbeteren van je licenties
Das mooi zuur...Ik heb al vanaf de eerste maand al mijn licenses op goud, dus mooie tip, maar daar heb ik helaas niets meer aan..Even totaal wat anders. Ik heb een leuk 'foefje' ontdekt. Ik ben de laatste tijd met mijn licenses bezig geweest. Bij het halen van een hogere trofee wordt de ucd vernieuwd met 6 auto's. Ik ben elke 'nieuwe auto' gecheckt en heb de zeldzaamheid daarvan in de gaten gehouden. Wat bleek; de auto's die in de lijst verschijnen bij het halen van nieuwe license trofeeën zijn erg vaak erg zeldzaam, level 8, 9 maar ook vaak level 10. Het loont dus, mocht je zeldzame auto's willen hebben, om de ucd in de gaten te halen bij het halen/verbeteren van je licenties
Komt omdat 2D en 2J een tijdje geleden in de OCD hebben gestaan, daardoor hebben flink aantal mensen deze wagens toen gekocht. Dat haalt "rarity" flink naar beneden.Tarabass schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 22:41:
[...]
Kan je dit aub iets duidelijker uitleggen? Wat is de ucd en hoe verkrijg ik dan die auto's precies?Tarabass schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 22:41:
[...]
Ik weet het. Ik kan nog 2 keer racen waarmee ik met de seasonal aardig wat binnen kan harken. Dan moet ik nog wat auto's verkopen, want moet hem hebben
Even totaal wat anders. Ik heb een leuk 'foefje' ontdekt. Ik ben de laatste tijd met mijn licenses bezig geweest. Bij het halen van een hogere trofee wordt de ucd vernieuwd met 6 auto's. Ik ben elke 'nieuwe auto' gecheckt en heb de zeldzaamheid daarvan in de gaten gehouden. Wat bleek; de auto's die in de lijst verschijnen bij het halen van nieuwe license trofeeën zijn erg vaak erg zeldzaam, level 8, 9 maar ook vaak level 10. Het loont dus, mocht je zeldzame auto's willen hebben, om de ucd in de gaten te halen bij het halen/verbeteren van je licenties
Your Friendly Neighborhood Moderator
UCD = Used Car Dealer, ofwel de dealer voor gebruikte auto's.Jorgen schreef op zondag 26 februari 2012 @ 19:35:
[...]
Kan je dit aub iets duidelijker uitleggen? Wat is de ucd en hoe verkrijg ik dan die auto's precies?
Deze ververst natuurlijk. De kans op leuke auto's is het hoogst als je licenties op goud haalt.
Ook bij o.a. A-Spec racen en Seasonal Events komen er nieuwe auto's in je UCD.
Hier zitten dus ook de zeldzame auto's bij, die maar heel af en toe voorbij komen.
[ Voor 8% gewijzigd door Hoyden op 26-02-2012 19:57 ]
Dat is voor het eerst dat ik dit hoor...Hoyden schreef op zondag 26 februari 2012 @ 19:56:
[...]
UCD = Used Car Dealer, ofwel de dealer voor gebruikte auto's.
Deze ververst natuurlijk. De kans op leuke auto's is het hoogst als je licenties op goud haalt.
Ook bij o.a. A-Spec racen en Seasonal Events komen er nieuwe auto's in je UCD.
Hier zitten dus ook de zeldzame auto's bij, die maar heel af en toe voorbij komen.
Krijg je alleen een goede auto te zien als je net goud heb gehaald? Of wordt de kans elke keer groter als je veel licenties op goud heb? (een blijvend effect dus)
Hoe zit dat met de specials?
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Ik kreeg elke keer zeldzame auto's als ik mijn licentie verbeterde. Dus van brons naar zilver of goud etc.dude88 schreef op maandag 27 februari 2012 @ 07:52:
[...]
Dat is voor het eerst dat ik dit hoor...
Krijg je alleen een goede auto te zien als je net goud heb gehaald? Of wordt de kans elke keer groter als je veel licenties op goud heb? (een blijvend effect dus)
Hoe zit dat met de specials?
Specials heb ik niet bijgehouden. Kwam er pas laat achter door stelselmatig de auto's 1 voor 1 te checken
Daarna even bij de A licenties gekeken, daar krijg ik die slalom met de Cooper S niet eens op zilver
Die is inderdaad lastig. Niet remmen in ieder geval, en net (zo uit m'n hoofd) bij het kruis nog geen seconde je gas los laten. Het is te doen, zonder te veel te zwaaien. Er staan ook wel voorbeelden van op youtubedude88 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 10:26:
Ik ben even bezig geweest, ik heb inmiddels bij de B licenties het meeste op goud, alleen 2 lukken me niet die blijven op zilver...
Daarna even bij de A licenties gekeken, daar krijg ik die slalom met de Cooper S niet eens op zilver
Hebben we mooi 567 km/h gehaald
Iemand die nog sneller is geweest?
Mijn systeempjes ||_|| 50D + grip || EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM; EF-S 17-55mm F/2.8 IS USM; EF 85mm F/1.8 USM
AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750
edit: Hmmm, ik ben nog Aspec 35 en bspec 31 en 711 auto's. Schade is nog beperkt. Had volgens mij 800+ auto's, maar had veel erger kunnen zijn.
[ Voor 21% gewijzigd door KngfCnns op 11-03-2012 14:16 ]
AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750
De nieuwe NSX Concept, met veel beelden van het GT5 filmpje wat al een tijd geleden uitkwam
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Mee eens, wel leuk om de week nieuwe races online, maar veelal b spec, tijd rit of driften, kunnen ze niet eens gewoon een fatsoenlijke A Spec race opstellen, houdt het ook even leuker, net als door kan levelen.thunder8 schreef op maandag 12 maart 2012 @ 09:45:
Over de 1000 unieke auto's. Moet er nog iets van 20-30 om ze compleet te maken, echter kom ik nog zelden wat nieuws tegen in de UCD of OCD. Maar ben een beetje op de game uitgekeken en zolang de absurde bandenslijtage niet wordt aangepast ga ik ook zeker niet bezig met de A-Spec Nurburgring 24H. Dit is de enige race die ik nog moet.
Simpel, motor is verder ingereden en daardoor heb je wat meer vermogen en dus meer pp. Zelfde als dat je je olie ververst gaat je vermogen ook omhoog en pp dus ook.Tarabass schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 20:52:
Wat ik nu weer heb. Ik ga die nieuwe nürburgring seizoensevent rijden met een Nissan GT-R R35 TC. Deze had iets meer dan de toegestane PP van 650, dus vermogen iets teruggeschroefd. Rij ik een race, en wilde hem direct weer rijden (dus zonder terug te gaan naar het menu of iets), krijg ik een 'Regulations Breached' melding. Is de PP van de auto tijdens de rit van één ronde gestegen met 1 naar 651. WTF! Hoe kan dit
[ Voor 5% gewijzigd door Bastard op 17-03-2012 20:55 ]
Thx! Dit kan goed kloppen, want ik rij weer een ronde en weer de PP omhoog. Op zich logisch dus, maar had het nog nooit meegemaaktKAdrifter schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 20:53:
[...]
Simpel, motor is verder ingereden en daardoor heb je wat meer vermogen en dus meer pp. Zelfde als dat je je olie ververst gaat je vermogen ook omhoog en pp dus ook.
Maak zowiezo al veel fouten op de Ring, maar met deze bak finish ik gewoon 30+ sec achter nr.1
Dan liever een Ford GT Spec II , BMW V12 of Chapparal 2J :-)
De Ring zal nooit mijn vriend worden.
Ik moet er wel bijzeggen dat ik qua afstelling weinig tot niks aanpas. Op de rijhoogte en gears na
Maar ik zal die R35 met setup eens proberen, kijken of dat wel gaat.
1e poging : 7 sec tekort, maar wel paar keer naast de baan
[ Voor 32% gewijzigd door Hoyden op 18-03-2012 15:22 ]
Tijdje geleden gedaan met 8 mensen, tot iets van 610 km/h gekomen. gekkenhuis was hetJ2S schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:55:
Ik heb gisteravond met een vriend van me even gekloot op de high speed test track met de X2011. Setup gemaakt voor topsnelheid en met z'n 2en slipstreamend naar de hoogste snelheid.
Hebben we mooi 567 km/h gehaald
Iemand die nog sneller is geweest?
YouTube: Gran Turismo 5 X1 Sparkle madness
Nog wel een vraagje: hoe zit het eigenlijk met beschikbaarheid van auto's in de arcade modus? In GT4 was het zo dat wanneer je in de "GT Life modus" je auto kocht, kwam deze in de arcade modus beschikbaar. Echter wanneer ik nu een auto koop in de GT life modus, komt deze niet meteen beschikbaar in Arcade, ik moet deze dan via favorieten toevoegen(?) en dan vind ik hem pas daar terug!
Ik kan maar 100 auto's favoriet aanmerken dacht ik gezien te hebben, dus dat betekend dat je niet alle auto's in arcade modus kunt hebben om te racen?
[ Voor 66% gewijzigd door DerOllie op 19-03-2012 10:56 ]
www.youtube.com/DerOllie
Het is wel zo dat je ierede wagen die je koopt in het GT-life menu kan gebruiken bij "oefenen", wat volgens mij op hetzelfde neerkomt als de arcade modus (buiten de splitscreen mogelijkheid).
Ik heb GT4 grijs gespeeld met controller, en daar was ik best goed in al zeg ik het zelf.
Toen GT5 prologue uitkwam heb ik de G25 gekocht, met Wheelstandpro.
Vlak voor GT5 uitkwam een playseat besteld.
Je hebt gelijk: het speelt een stuk leuker en "echter", maar met controller is het nog steeds een leuk spel denk ik
Logitech driving Force GT is trouwens niet zo duur, voor onder 100 euro heb je er een.
[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 19-03-2012 12:17 ]
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Anoniem: 425320
Anoniem: 230001
Koop de DLC met de Nissan GTR 4WD en doe de season event op de Nurnburgring en je harkt zo bergen credits binnen, zeker als je op 200% staat.Anoniem: 425320 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 19:12:
Zijn allemaal plantanium games dus zegt weinig gaat niet om GT5 specifiek. ( Is hier eigenlijk een topic of zo waarin je auto aan elkaar uit kan lenen heb nog geen 10 auto.s en wil beetje rap groeien xD
Even een vraagje: Hoe duur is die DLC met de Nissan?Anoniem: 230001 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 19:35:
[...]
Koop de DLC met de Nissan GTR 4WD en doe de season event op de Nurnburgring en je harkt zo bergen credits binnen, zeker als je op 200% staat.
Kan het namelijk op Google niet vinden

| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |
•Circuitpack (2 circuits, 5 lay-outs) - €3,99
Incluis:
-Spa Francorchamps
-Kart circuit
•Raceautopack (15 auto's) - €7,99
Incluis:
-Red Bull X2011 Prototype '11
-Dodge Challenger SRT8 Touring Car
-Honda CR-Z Touring Car
-Mazda Roadster Touring Car
-Mazda RX-7 Touring Car
-Mitsubishi Lancer Evolution X Touring Car
-Nissan GT-R R35 Touring Car
-Nissan SKYLINE GT-R R33 Touring Car
-Nissan SKYLINE GT-R R32 Touring Car
-Nissan SKYLINE GT-R R34 Touring Car
-Subaru IMPREZA Touring Car
-Toyota PRIUS Touring Car
-Gran Turismo RACING KART Jr.
-Gran Turismo RACING KART 100
-Gran Turismo RACING KART 125
•Uitrustingpack (90 voorwerpen) - €1,99
•Lakwerkpack (100 kleuren) - €1,99
•Totaalpack (bovenstaande 4 packs) - €11,99
•Autopack 2 (4 auto's) - €3,99
Incluis:
-Mini MINI COOPER S '11
-Nissan GT-R Black edition '12
-Volkswagen Golf VI R '10
-Volkswagen Scirocco R '10
•Autopack 3 (6 auto's) - €5,99
Incluis:
-Aston Martin V12 Vantage '10
-Jaguar XJR-9 LM Race Car '88
-Lamborghini Aventador LP 700-4 '11
-MINI MINI COOPER S Countryman '11
-Nissan Leaf G '11
-Volkswagen Volkswagen 1200 '66
•Snelheidstestpack - €3,99"
Incluis:
-Route X
[ Voor 58% gewijzigd door Superkiwi op 22-03-2012 17:18 ]
Maar welk autopack heb ik dan nodig
| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |
het raceautopack met 15 wagens heeft erg leuke wagens erbij zitten, eigenlijk allemaal wel
Alleen weet ik niet zeker of je de Touring cars ook mag gebruiken in events voor normale auto's.
[ Voor 88% gewijzigd door Superkiwi op 22-03-2012 17:19 ]
Ik ga de lijst even doorlopen
Nogmaals dank!
Have fun!
[PS3] Gran Turismo 5 AutoruiltopicAnoniem: 425320 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 19:12:
Zijn allemaal plantanium games dus zegt weinig gaat niet om GT5 specifiek. ( Is hier eigenlijk een topic of zo waarin je auto aan elkaar uit kan lenen heb nog geen 10 auto.s en wil beetje rap groeien xD
Deze
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik was zojuist bezig met de 24 uur van le-mans, ben ik bij 23:14, dus nog 46 minutjes, komt er een scherm voor met: er is een update voor het spel, wilt u deze nu doen?..
Ik wil snel op O drukken, omdat de race niet gepauzeerd werd, en dreigde van de baan te vliegen, druk ik per ongeluk op X, dus het spel sluit af..
Ik gefrustreerd op O drukken om die fucking update te stoppen.. start die PS3 opnieuw op!!
Ik wil mijn spel opnieuw opstarten.. wilt u verder gaan waar u gebleven was? vraagt dat ding.. dus ik Ja..
Moet ik weer beginnen bij 20 en een half uur!.. GODVERDEGODVERDGODVER!!.. kutspel!
Zo.. Dat is eruit
Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen
Maar moet je dan ook echt 24 uur rijden?
Of doe je dat in stappen?
Dus bijv. saven na 2 a 4 uur?
als je namelijk de pits inrijd, kun je het spel opslaan en de console afsluiten. maar dat had dus niet gedaan..
[ Voor 27% gewijzigd door Silasje op 22-03-2012 22:08 ]
Maar echt jammer van die laatste 3,5 uur...
Succes met de laatste uurtjes
Ligt een beetje ver van Arnhem vandaan
Ja dat mag. Vorige week de totaal pack gekocht (11,99: Circuitpack, Raceautopack en wat pakken/helmen en kleuren) en daarbij mocht is de Prius TC en CR-Z TC gewoon gebruiken bij normale races. Die prius TC is niet eens zo snel trouwens, die CR-Z is wat beter....dvdkiwi schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 17:18:
Bijgewerkt
het raceautopack met 15 wagens heeft erg leuke wagens erbij zitten, eigenlijk allemaal wel
Alleen weet ik niet zeker of je de Touring cars ook mag gebruiken in events voor normale auto's.
www.youtube.com/DerOllie
Ik heb trouwens de pack met de Aventador en Aston Martin al liggen sinds de release, maar eigenlijk GT5 niet meer aangeraakt sinds daarvoor al.
Moet ik toch weer eens gaan doen haha
Die Touringcars bevielen mij ook wel, lekker time trials op Spa doen... heerlijk!
Wees blij dat je tegenwoordig kan opslaan. Voorheen kon je je PS3 aan laten staan en ow wee als je dan wat verkeerd deed, dan had je de hele 24uur opnieuw kunnen doen.....Silasje schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 22:04:
G*!%&@!!,
Ik was zojuist bezig met de 24 uur van le-mans, ben ik bij 23:14, dus nog 46 minutjes, komt er een scherm voor met: er is een update voor het spel, wilt u deze nu doen?..
Ik wil snel op O drukken, omdat de race niet gepauzeerd werd, en dreigde van de baan te vliegen, druk ik per ongeluk op X, dus het spel sluit af..
Ik gefrustreerd op O drukken om die fucking update te stoppen.. start die PS3 opnieuw op!!
Ik wil mijn spel opnieuw opstarten.. wilt u verder gaan waar u gebleven was? vraagt dat ding.. dus ik Ja..
Moet ik weer beginnen bij 20 en een half uur!.. GODVERDEGODVERDGODVER!!.. kutspel!
Zo.. Dat is eruit
Of kampioenschappen waarbij je de laatste race verknoeid, waardoor je 6 races van 1+ uur opnieuw moest doen...... Die Formula GT kampioenschap heb ik 2 weekenden vervloekt, totdat ik hem eindelijk had gewonnen.
[ Voor 10% gewijzigd door thunder8 op 23-03-2012 10:28 ]
Waar kan ik die lange races vinden??
Welk icoontje is dat?
Alvast Bedankt!
[ Voor 33% gewijzigd door thunder8 op 23-03-2012 14:30 ]
Je kan dan alleen de eerste rijden (200mijl Laguna Seca of Grand Valley, één van die 2), level je verder dan kan je steeds meer races doen.
Level 25, 24uur Le Mans.
Level 40, 24uur Nurburgring.
[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 23-03-2012 15:16 ]
Dus wordt het tijd om te racen
www.youtube.com/DerOllie
Tijdens de 24u van Le Mans heb ik iedere 7 a 8 ronden moeten pitten (met de 787B Stealth).
Toen maakte het overigens niet uit of je harde of zachte banden gebruikte, ik weet niet of dat nu veranderd is en dat zachte banden dus sneller slijten.
Als je zonder HUD rijdt is het dus aan te raden om tot aan de eerste pitstop even met HUD te rijden, om te kijken hoeveel rondjes je met banden/beznine kan rijden.
In de regen kan ik op regenbanden maar 6 rondjes, maar met harde racebanden net zo lang tot mijn tank leeg is
Na 20:30 uur sta ik nu ongeveer 2 ronden voor. het ligt er maar net aan hoevaak je spint, en hoe hoog je TC staat. Ik gebruik zelf mijn TC op drie. dus dan kan de boel nog wel eens rond gaan, wat resulteert in eerder pitten.
Ik heb eergister een ps3 aangeschaft met GT5. Zat al heel lang na te denken om een ps3 te nemen en dan sowieso GT5 er bij te kopen. Dus toen ben ik eergister maar ff naar de Media Markt gereden en er 1 opgehaald. De internet prijs van de MM was zelfs duurder dan dat je hem in de winkel ophaalt.
Ik zal straks even een DM sturen zodat ik ook in de OP sta met PSN naam etc.
Ik zal komende tijd hier nog wel wat vragen posten en als jullie tips hebben dan hoor ik het ook wel!
Pwner
Een erg leuk spelletje om als eerste PS3 ervaring mee te maken
Kun je niet beter met de X2010 rijden? Dan hoef je maar 16 uur (volgens ps3trophies site) te rijden i.p.v. 24 uurdvdkiwi schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 15:37:
Inderdaad alleen tijdens pitten.
Tijdens de 24u van Le Mans heb ik iedere 7 a 8 ronden moeten pitten (met de 787B Stealth).
Toen maakte het overigens niet uit of je harde of zachte banden gebruikte, ik weet niet of dat nu veranderd is en dat zachte banden dus sneller slijten.
Als je zonder HUD rijdt is het dus aan te raden om tot aan de eerste pitstop even met HUD te rijden, om te kijken hoeveel rondjes je met banden/beznine kan rijden.
Ik heb in de 787B wel genoten van de 24u.
Anoniem: 343391
Wat bedoel je met op 200% staan? Kan je dat ergens instellen? Als ik nu rij en ik win, dan krijg ik telkens 130% uitgekeerd...Anoniem: 230001 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 19:35:
[...]
Koop de DLC met de Nissan GTR 4WD en doe de season event op de Nurnburgring en je harkt zo bergen credits binnen, zeker als je op 200% staat.
110, 130, 150, 170 en vanaf dag 5 200%
Blijft dat gedurende het hele spel zo of alleen een begin periode? (ik snap dat wanneer je een dag overslaat weer op 110% begint) Ik speel net 2 weken, maar heb doordeweek geen tijd, alleen 3 avonden in het weekend. Zou het jammer vinden dat dat maar voor korte tijd is.dvdkiwi schreef op zondag 25 maart 2012 @ 22:27:
Iedere dag dat je achtereen inlogt stijgt dat percentage.
110, 130, 150, 170 en vanaf dag 5 200%
www.youtube.com/DerOllie
Niet altijd! Als je af en toe een dag overslaat, hoeveel dagen je achter mekaar moet inloggen weet ik niet, blijft hij op 200% staan en krijg je 'maar' 9 museumkaartjesdude88 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 08:29:
Als je 1 dag over slaat dan ga je terug naar 170% en zo door.
Je gaat niet van 200 naar 110%
Persoonlijk blijf ik erbij dat het hele bonus systeem er eigenlijk niet in hoort.
De "gewone" man is in het nadeel die gewoon af en toe wil spelen, de "junks" worden beloond om junks te zijn.
Het gaat dan toch een stuk rapper.
De races waar je dat echt merkt (belachelijke toename van xp punten) zijn de Vettel Specials.
Die alle 3 op goud halen en je gaat als een tierelier!!
Verder zit je nooit meer op 100% je zit altijd op 110, dat is toch ook raar?
Misschien dat je op 100 zit als je offline ben, dat heb ik dan nog niet getest.
13 24uurs races in B-spec achter elkaar doen om die laatste te unlocken is toch te gek.
Het is een race game, geen rpg
Er zitten wel rpg elementen in zoals het verzamelen van wagens en zo, maar grinden is niet leuk in deze game.
En dan bedoel ik niet met een stiekje zoals dat eerst kon, maar echt zelf grinden.
Nu, met de seasonals en de bonus hoef je denk ik een stuk minder te grinden als toen het spel net uit was.
Maar uiteindelijk was het wel te doen.
Ze hadden het naar mijn idee ook anders kunnen oplossen maar goed
Maar dat je de 24u van de Nurburgring pas kan doen als je level 40 bent, waarvoor je dus veel moet grinden om uberhaupt level40 te worden, en dan een shitload aan xp punten krijgt waar je niks mee kan omdat je niet hoger kan dan level 40 dat begreep en begrijp ik niet...
Dat is nu nog de enige race die ik moet, maar eigenlijk weinig zin in.
Ik zal eens kijken of de R35 Touring Car tegen de Le Mans wagens op kan... op zo'n bochtig circuit zijn de Le Mans wagens ook niet alles natuurlijk.
Beroeps brabander | Battle.net: Reshnar#2661
ik zit nu op 95% van het spel. ik speel met stuurtje. Mijn dochters van 4 en 6 doen dit ook. de eerste keer was de herhaling zo mooi dat ik deze wil bewaren als mpg op mijn harddisk. ik heb de herhaling opgeslagen maar hoe krijg ik deze op mijn laptop als mpeg.
PSN = dokman100 -- Trofeeën 54 of 59 -- Spelvoortgang 99% -- A & B Spec Level 40
Anoniem: 450240