Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Zilver schreef op maandag 23 januari 2012 @ 23:39:
[...]

Wow 4:30 lopen oefenen en dan brons redden. Ik heb er nog geen enkele dus _/-\o_ Denk dat je hier dan toch echt een stuurtje voor nodig hebt om vloeiend te kunnen sturen en de Red Bull Vettel een beetje in toom te houden. :S
Heeft iemand hier Gold met een Sixaxxis gehaald ?
Het verschil tussen brons en zilver / goud is ook heel groot.

Waar brons 2:23 is zijn is goud iets van 2:02 en dan zilver 2:35 ofzo. (niet exact maar om even aan te geven hoe groot het verschil is)

Bij 2 van de 3 won ik brons met een marge van 0.3 sec :)
De andere met 2 a 3 sec over, dan moest ik nog iets van 12 sec sneller zijn om goud te halen :X

Die X 2010 is gewoon geen leuke auto...
Het Design en idee is leuk, maar hoe het rijdt is naar mijn idee toch wat te ver gezocht.

Verder prima dat ze die X 2010 alleen bij die specials hebben gelaten en verder weinig gebruiken in de game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:26
dude88 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 07:22:
[...]
Verder prima dat ze die X 2010 alleen bij die specials hebben gelaten en verder weinig gebruiken in de game :)
Inderdaad :)
Al is ie voor de endurance B-spec races wel fantastisch!

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Niet online
dvdkiwi schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 07:30:
[...]

Inderdaad :)
Al is ie voor de endurance B-spec races wel fantastisch!
Idd daar heb ik hem ook wel voor gebruikt, dan weet je in elk geval zeker dat je niet voor niets je PS3 24h stroom heb laten vreten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-05 09:10
[...]

Wow 4:30 lopen oefenen en dan brons redden. Ik heb er nog geen enkele dus _/-\o_ Denk dat je hier dan toch echt een stuurtje voor nodig hebt om vloeiend te kunnen sturen en de Red Bull Vettel een beetje in toom te houden. :S
Een stuurtje zorgt er zeker voor dat dat red bull hok beter te besturen is, echter sloopt de force feedback je polsen :/

[ Voor 4% gewijzigd door Flex0r op 24-01-2012 08:19 ]

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238040

Flex0r schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 08:18:
[...]
Een stuurtje zorgt er zeker voor dat dat red bull hok beter te besturen is, echter sloopt de force feedback je polsen :/
Tip: zet stuurbekrachtiging aan voor het stuur en zet de force feedback in de laagste stand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
Anoniem: 238040 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 10:10:
[...]

Tip: zet stuurbekrachtiging aan voor het stuur en zet de force feedback in de laagste stand.
Thanks misschien nog een poging waard.
Al race ik liever met de "normale" auto's gaat gewoon lekkerder.
Eens per kwartaal het red bull hok uitlaten vindt ik meer dan genoeg. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-04 22:00

Marando

Muziekje?

Anoniem: 316847 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 17:43:
[...]

Nog even terug komen sony geeft geen garantie is gewoon 1 jaar heel jammer meneer kost u 124.50 verder nog prettige dag

Vanmorgen aan de telefoon Sony Nederland
Op grond van wetgeving heb je in bepaalde gevallen recht op garantie, ook nadat de officiële garantietermijn die wordt gegeven door de fabrikant is verlopen. http://financieel.infonu....iele-garantieperiode.html

Heb nu twee keer meegemaakt dat ik een reparatie moest betalen voor een product buiten de officiële garantieperiode, maar door ze te wijzen op bovenstaande (en dat blijven volhouden) heeft het me in beide gevallen een coulance regeling opgeleverd. Zo kreeg ik een keer de reparatie vergoed tegen kostprijs en werd er geen uurloon gerekend (scheelde enorm) en een keer werd de rekening door de helft gedaan.

Altijd voor jezelf opkomen, dat heb ik wel geleerd ondertussen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316847

Marando schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 11:13:
[...]

Op grond van wetgeving heb je in bepaalde gevallen recht op garantie, ook nadat de officiële garantietermijn die wordt gegeven door de fabrikant is verlopen. http://financieel.infonu....iele-garantieperiode.html

Heb nu twee keer meegemaakt dat ik een reparatie moest betalen voor een product buiten de officiële garantieperiode, maar door ze te wijzen op bovenstaande (en dat blijven volhouden) heeft het me in beide gevallen een coulance regeling opgeleverd. Zo kreeg ik een keer de reparatie vergoed tegen kostprijs en werd er geen uurloon gerekend (scheelde enorm) en een keer werd de rekening door de helft gedaan.

Mijn grote bezwaar tegen een fabrikant als Sony is dat ze je dat gewoon netjes zelf moeten vertellen en niet klanten van ze met een kluitje in het riet proberen te sturen !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

[...]

Tijdens het seasonal event met de red Bull stond lange tijd iemand eerste, en met een controller. Alle pagina's daarna waren met stuurtje, echter hij was de enige met een controller en als eerste ook nog. Het kan dus wel, maar hoe hé :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Niet online
Die was wel een stuk makkelijker, die haalde ik ook na een paar test rondjes met goud ;)
Uit mijn hoofd was dat zelfs hetzelfde circuit.

De specials zijn echt lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-04 22:00

Marando

Muziekje?

Anoniem: 316847 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 13:04:
[...]

Mijn grote bezwaar tegen een fabrikant als Sony is dat ze je dat gewoon netjes zelf moeten vertellen en niet klanten van ze met een kluitje in het riet proberen te sturen !!
Ben ik volledig met je eens! Fabrikanten verschuilen zich te vaak achter korte garantietermijnen en zodra je daar ietsje overheen bent dan moet je erg goed je best doen (lees: zeuren tot je er bij neervalt) tot ze bereid zijn om je tegemoet te komen. Gelukkig ben ik van nature een grote zeur! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:30
Marando schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 11:13:
[...]

Die link zetten we even bij mijn favorieten, altijd handig.

Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

dude88 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 13:23:
Die was wel een stuk makkelijker, die haalde ik ook na een paar test rondjes met goud ;)
Uit mijn hoofd was dat zelfs hetzelfde circuit.

De specials zijn echt lastiger.
Om goud te halen was inderdaad erg goed te doen, maar de tijden die die gast reed was echt absurd. Die tijden gaan dan soms 30 seconden over wat ik rijd (en dan heb ik ook goud gehaald). Maar goed, het was puur om aan te geven dat het met een controller dus niet onmogelijk is. Misschien eens zoeken naar wat settings, zoals de sensitivity etc. :)

Ik vind de special met de tvr's op het topgear circuit al lastig haha..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-04 23:18
Marando schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 13:29:
[...]

Ben ik volledig met je eens! Fabrikanten verschuilen zich te vaak achter korte garantietermijnen en zodra je daar ietsje overheen bent dan moet je erg goed je best doen (lees: zeuren tot je er bij neervalt) tot ze bereid zijn om je tegemoet te komen. Gelukkig ben ik van nature een grote zeur! ;)
Dat is wel gek, bij mij is in de winkel verteld dat ik 2 jaar garantie heb op mijn PlayStation. Eerste jaar mag ik terug naar de winkel waar ik 'm gekocht heb (GameMania), tweede jaar moet ik direct contact opnemen met Sony.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

XyritZz schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 09:28:
[...]

Dat is wel gek, bij mij is in de winkel verteld dat ik 2 jaar garantie heb op mijn PlayStation. Eerste jaar mag ik terug naar de winkel waar ik 'm gekocht heb (GameMania), tweede jaar moet ik direct contact opnemen met Sony.
Dit is naar mijn weten dan ook wettelijk geregeld op eu-niveau. Correct me if i'm wrong (again) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zilver
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-03 16:14
Tarabass schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 18:26:
[...]

Ik vind de special met de tvr's op het topgear circuit al lastig haha..
Voor mijn platinum moet ik nog een aantal licenses op Int-A en B, de Mercedes special op Gold, en die Vettal challenge. Maar die Vettal Challenge lijkt echt onmogelijk. :-(

O ja, moet ook nog 600 PDI racing karts kopen 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

XyritZz schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 09:28:
[...]

Dan heb ik een akelige verrassing voor je sony gaat je vertellen dat je voor 124.50 euro garantie hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:27
Gewoon zelf informeren en niet afgaan op doem scenario's op internet. Mijn PS3 werd buiten het garantie termijn gewoon netjes gerepareerd door Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nol_NL schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 18:23:
Gewoon zelf informeren en niet afgaan op doem scenario's op internet. Mijn PS3 werd buiten het garantie termijn gewoon netjes gerepareerd door Sony.
Daar ben ik dus al een kleine 4 wkn mee bezig nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:06

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Om weer leuke uitdaging te hebben, heb ik Laguna Seca Endurance gereden met volledig handmatig schakelen inclusief koppeling op de G25. Rondetijd (Fap) met paddles was 1.15 en uiteindelijk volledig handmatig rondje van 1.17 kunnen rijden.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intergalactrick
  • Laatst online: 14-05 07:35
De rondjes op het X circuit zijn verrassend genoeg erg vermakelijk online!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Ik ben gestart met de 24 uur van Le Mans A-spec in een Pescarolo C60 Hybride. Ik dacht laat ik eerst eens in B-spec kijken wat voor rondjes je moet rijden en dan rijdt de AI rondjes van 3 min 40 sec. Dus ik dacht... dat moet kunnen, aangezien ik gemiddeld rondjes tussen de 3 min 30 en 3 min 35 rijdt. Maar... In A-spec lijkt alles anders! Ten eerste de banden. Op Race Medium lukt het mij niet 5 ronden te rijden, terwijl de AI dat wel kan. Dus dan toch maar Race Hards op de achterbanden en dan lukt het wel. Maar in A-Spec rijdt de AI ineens gemiddeld 5 seconden per ronde sneller dan in B-spec! Hoe zit dat? Verder baal ik ervan dat de banden nu zo snel slijten sinds de laatste update. Pitten elke 5 rondjes... Hoezo is dit een simulatie? Slaat nergens op. :-(

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Niet online
Gister begonnen met de 4h race op de Ring.

Wapon of choise: Audi R8 LMS volledige tune.
Eerst een test rondje met fabrieks afstellingen, daarna met een tune van internet. De laatste is beter.

Iets meer PP dan de tegenstanders, maar zeker geen overkill.

Na de start lag ik al snel voorop, dat is mooi want vaak moet je vaker stoppen dan de tegenstanders.
Ik had al aardig wat oefen rondje van de Ring de laatste tijd dus het ging best lekker en het tempo zat er best goed in. Totdat ik naar de bandenslijtage keek, en dacht ik ga ik dat wel 2 rondes vol houden? Het antwoord was NEE, de banden hielden het nog een 1 ronde uit!!
Ik heb het rechte stuk op het laatst max 130 moeten rijden anders ging de auto van de baan af -O-

Uiteraard lag ik al dik laatste toen ik de pit in ging voor nieuwe banden...

Inmiddels lig ik wel weer eerste, maar ik kan geen lap volgas rijden en moet elke ronde de pits in.
Ben benieuwd of dit gaat werken op de lange duur.

Wel een prachtige race om te rijden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Die banden gaan inderdaad helemaal nergens meer over, gister paar oefenrondjes Ring gedaan voor de 4uur's, inderdaad 1 rondje en je bent er zo goed als doorheen. Een 2de rondje is halverwege bizar slippen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-04 16:02

thunder8

Het gedonder begint weer.

1 van de redenen om voorlopig dus maar niet aan de 24uurs race van de Ring te beginnen. Laat ze eerst die bandenslijtage weer naar realistische proporties terugbrengen....... :(

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Niet online
Als je mazzel heb regent het tijdens de 24h race, dan kan je op regen banden rijden die slijten veel minder hard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wel grappig dat die 200 laps op Indi (die vierkant) je eerder door je brandstof bent dan door je banden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Niet online
De banden slijten vooral heel hard als je banden regelmatig rood worden, vaak wielspin of glijden in de bochten. Op de Indy baan heb je daar minder last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:52

v8power67

Psn: Mausosaurus

gewoon traction control aanzetten, hebben die monsters in het echt ook hoor ;)
en in het echt rijden die coureurs zonetjes en constant, dat hun banden veel minder belast worden.
Maar het is nog wel overdreven in gt5.
Grappige is, gt5 slijt te snel, en in fm4 kun je je banden bijna niet verslijten.
Geeft wel weer het grote verschil aan tussen console sims, en pc sims ;)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:25
Zijn er nog mensen die online b-spec doen? Race op afstand bedoel ik dan.

Ik laat hem vaak 24 uur per dag draaien om wat geld binnen te hengelen, als we een groepje maken gaat dit veel sneller! :)

Voeg me toe als je geïnteresseerd bent. PSN naam is beerkeeper

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Lijkt me leuk ,heb nog niets met online bspec gedaan, maar wie weet.
misschien linkje met meer info dat ik me kan voorbereiden?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Werkt die B-spec remote tool nog? Dat geval kan ik ze nog wel weer keertje aanslingeren, moet nog 1 naar lvl40 krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
himlims_ schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 09:19:
Lijkt me leuk ,heb nog niets met online bspec gedaan, maar wie weet.
misschien linkje met meer info dat ik me kan voorbereiden?
Het gaat om dit tooltje: http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=185890

B-Spec grinder, hij zorgt ervoor dat er constant nieuwe races worden aangemaakt.
Enige wat je moet doen in GT5 is naar de community gaan en race op afstand aanzetten. Daarna standbymode (uit mijn hoofd).

Vergeet dan niet al je b-spec coureurs online te zetten :)
SinergyX schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 09:36:
Werkt die B-spec remote tool nog? Dat geval kan ik ze nog wel weer keertje aanslingeren, moet nog 1 naar lvl40 krijgen :P
In de afgelopen 5 dagen dat ik hem heb gebruikt, heeft hij maar 1x storing gehad. Werkt prima dus :)

[ Voor 22% gewijzigd door Beerkeeper op 31-01-2012 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Grote probleem is eerder mijn bizar brakke internetlijn, eerdere versies van die Grinder wilde nog wel eens vastlopen als je internet eruit lag.

Maar zit nu nog in een endurance race, zal nog even moeten wachten.

[ Voor 19% gewijzigd door SinergyX op 31-01-2012 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimRam
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-05 11:09
Zal je vanavond even toevoegen Beerkeeper en een paar B-specs beschikbaar maken. PSN: SimRam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 10:09
Ik heb ook B-spec jongens klaar staan en iedereen die af en toe mijn coureur gebruikt zal ik ook terug bedienen. Heb zo over de maanden heen toch al aardig wat cash binnengehaald, let op dat je dit met de 200% loginbonus doet!

psn nick: whlr77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
Ik heb een invite gestuurd aan SinergyX, wheeler en SimRam.

Als jullie nu even accepten, kunnen jullie alvast meedingen ;)

Ik heb overigens al mijn bspec bobs gedeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zilver
Zal vanovond mijn Bobs eens online gooien en jullie in de invite zetten.
PS3 name is Zilver_MM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Gaat lekker zo, met die bobs. Aardig wat cashflow. Ik heb niet zoveel tijd, maar zal als ik tijd heb (heb er al aardig wat gedaan nu) wat races aanzetten. Bijna level 40 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.marijnissen
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-05 20:54

r.marijnissen

sapphire512mb

Vraag.

Ik heb hier een vertigo racecar: 969pk, 780kg voor en achtervleugels toch maar een pp van 653
Neem ik dan mijn bmw m3 gtr race car: 687pk, 1120kg ook voor en achter vleugels 632pp.
vleugel hoeken allen in het midden.

Ofwel hoe kan dit.?
Bijna 280pk meer 340 kg lichter en beide hebben vleugels, zachte race wielen etc
En dan maar 21 pp meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:52

Vuvuzela

My spire is forming

De Vertigo komt uit Belgie.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-05 12:53

Aight!

'A toy robot...'

En rijdt voor geen meter! Langzaam kreng!

Net de Indy 200 gehaald, wat is dat saai zeg. En maar twee uurtjes lang maar tering wat een saaie race...

[ Voor 57% gewijzigd door Aight! op 05-02-2012 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Niet online
Ik heb net de 4 uurs race op de ring erop zitten. Dat is eigenlijk best een leuke race. Het blijft toch een uitdaging de ring een beetje goed rond te rijden.
Wel letterlijk elke ronde moetten stoppen voor nieuwe banden... Maar ja echt een drama is dat ook niet.
Het zijn hele korte stops, want er gaat dan maar 17 liter brandstof in ;)

Ik die liever nogmaals die Indy 500 (neem aan dat je dat bedoeld en niet 200?) dan de 9 uurs race.
Die lijkt me helemaal saai, en dat is mijn volgende ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
dude88 schreef op maandag 06 februari 2012 @ 07:33:
Ik heb net de 4 uurs race op de ring erop zitten. Dat is eigenlijk best een leuke race. Het blijft toch een uitdaging de ring een beetje goed rond te rijden.
Wel letterlijk elke ronde moetten stoppen voor nieuwe banden... Maar ja echt een drama is dat ook niet.
Het zijn hele korte stops, want er gaat dan maar 17 liter brandstof in ;)

Ik die liever nogmaals die Indy 500 (neem aan dat je dat bedoeld en niet 200?) dan de 9 uurs race.
Die lijkt me helemaal saai, en dat is mijn volgende ;(
Beetje offtopic:
De Indy 500 is een race over 500 mijl, wat overeenkomt met 200 ronden. Dat zal de verwarring zijn geweest :).

Endurance races doe ik nog niet in GT5, duurt me allemaal veel te lang. Zeker met die achterlijk hoge bandenslijtage. Hoe zit het trouwens precies met saven van Endurance races, kun je dan nog tussendoor een andere race rijden in GT5 en dan daarna weer een paar rondjes van je Endurance race.... of kun je dan niets anders in GT doen dan die ene race?

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Als je een endurance race opslaat, zal hij deze meteen weer laden als je GT5 opstart. Andere race tussendoor is niet mogelijk, dan ben je de save kwijt en kan je opnieuw beginnen met je endurance race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Niet online
Ja dat zal zeker de verwarring zijn geweest ;)

Ik ben idd erg blij DAT je kan opslaan, maar idd wel jammer dat je tussendoor niet iets anders kan doen...
Wat ik ook erg lomp vind dat als ik met 200% bonus een race begin de race ook eindig met 200%.
Ga je vervolgens naar het hoofdmenu en dan wordt je inlog bonus 110% 8)7
Terwijl ik die dagen ervoor toch ook echt stukjes van die race had gereden, toch wel een soort van bug naar mijn idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:49

FastBunny

Give it the Works !

Volgens GTPlanet komt er morgen een nieuwe update voor GT5, vermoedelijk 2.04. Er zijn nog geen details van bekend helaas...

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zilver
Voor xp is dat online racen prima. Thx Beerkeeper en Simram. 2 van mijn Bobs zijn van lvl 0 naar 25. Ben nu racen aan het hosten, maar durf die widget er nog niet echt op los te laten.

Mijn PS3 account wil ik niet zomaar online gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
Zilver schreef op maandag 06 februari 2012 @ 20:40:
Voor xp is dat online racen prima. Thx Beerkeeper en Simram. 2 van mijn Bobs zijn van lvl 0 naar 25. Ben nu racen aan het hosten, maar durf die widget er nog niet echt op los te laten.

Gelukkig jat die widget helemaal niks, hij heeft ook de source online gezet :)

Ik ben voorlopig even gestopt met bobben, ben weer regelmatig aan het gamen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
Changelog van update 2.04:

The latest version of Gran Turismo 5, version 2.04, is now available. Weighing in at 79MB in size, the update focuses on fixing a wide range of software issues and bugs. Here’s the complete list of changes as announced by Polyphony Digital:
  • Improved the performance of online races to provide a better racing experience. However, please note that using voice chat with 12 or more players can reduce screen refresh intervals.
  • Reduced wobbling of the screen when using the Chase view (The Chase view is when the car is viewed from the rear during races and replays, selected by using the SELECT button).
  • Electric cars (opponent cars and your cars in B-Spec) will now pit-in automatically to recharge the battery.
  • Reduced the amount of steering pull when using force feedback steering wheel controllers in banks on courses such as the Special Stage Route X Oval.
  • When driving formula cars using the Logitech steering wheel controllers, the initial force feedback amount has been lessened and adjusted to make it easier to drive in a straight line.
  • Fixed an issue where speedometer, race position and best lap time info are sometimes not displayed on the 2nd player side in 2P Battle Mode.
  • Fixed an issue where exhaust sound is heard even after switching from a combustion engine car to an electric car within the same online race.
  • Fixed an issue where if the game is started without signing in online and then saved, the cars and courses included in the Racing Car Pack and Course Pack would become unusable.
  • Fixed an issue where electric cars would not recharge in the pit and become immobile.
  • Fixed an issue where when the oil of the Toyota Prius was changed in GT Auto, the motor ceased to function correctly.
  • Improved the force feedback of the Guillemot Thrustmaster T500 RS, where the 10 level force feedback adjustment (especially when using the X2010 and X2011) was not working effectively. Also improved a condition where it was difficult to drive in the intended path.
bron: gtplanet.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
  • Laatst online: 13-05 20:32
Of gewoon in het Nederlands :) Bron: http://eu.gran-turismo.com/nl/news/d40954.html
Er is een update beschikbaar voor Gran Turismo 5.
Hieronder zie je de inhoud:

- Onlineraces verlopen beter. Hou er wel rekening mee dat de voicechatfunctie tijdens races met minstens twaalf spelers voor een lagere verversingssnelheid van het scherm kan zorgen.

- In het achtervolgingszicht beweegt het beeld minder. (Druk tijdens races en herhalingen op de SELECT-toets (standaardbesturing) om te schakelen tussen de verschillende zichttypen tot je het achtervolgingszicht bereikt.)

- Elektrische auto's (van tegenstanders en jouw B-Spec-coureurs) maken nu automatisch een pitstop om de accu op te laden.

- Force-feedbackstuurcontrollers hebben minder last van 'trekken' op de hellende stukken van circuits zoals de Special Stage Route X Oval.

- De beginwaarde van de force feedback bij Logitech-stuurcontrollers is lager voor formule-auto's en is aangepast zodat het makkelijker is om in een rechte lijn te rijden.
Betrokken stuurcontrollers: Driving Force™ GT, G25 Racing Wheel、G27 Racing Wheel, GT Force®Pro, GT Force®、Driving Force™, GT Force®RX en Driving Force Wireless
Betrokken auto's: Red Bull X2011, Red Bull X2010, Ferrari F10, Ferrari F2007 en Formula Gran Turismo

[Bekende problemen verholpen]
- Probleem verholpen waarbij de snelheidsmeter, de positie en/of de beste rondetijd soms niet werden weergegeven op de schermhelft van de tweede speler in het speltype Duel.
- Probleem verholpen waarbij er uitlaatgeluid hoorbaar was na het wisselen van een auto met verbrandingsmotor naar een elektrische auto in dezelfde onlinerace.
- Probleem verholpen waarbij de auto's en circuits uit het Raceautopack en het Circuitpack onbruikbaar werden als je niet online speelde en vervolgens de voortgang opsloeg.
- Probleem verholpen waarbij elektrische auto's niet werden opgeladen tijdens een pitstop en vervolgens stil bleven staan.
- Probleem verholpen waarbij het verversen van de olie van de Toyota Prius in GT Auto tot gevolg had dat de motor niet goed meer werkte.
- Probleem verholpen waarbij de tien niveaus van force feedback van de Guillemot Thrustmaster T500 RS niet effectief konden worden aangepast (vooral bij de X2010 en de X2011). Daarnaast is er een probleem verholpen waarbij het lastig was om in de bedoelde richting te rijden.
- Probleem verholpen waarbij de tien niveaus van force feedback van de Logitech Driving Force™ GT, G25 Racing Wheel, G27 Racing Wheel en de GT Force®Pro niet effectief konden worden aangepast (vooral bij de X2010 en de X2011).

[Je huidige versie controleren]
Ga via het hoofdmenu naar de handleiding onder in het scherm om te zien welke gameversie je hebt. Het versienummer vind je links boven de inhoudsopgave van de handleiding.

Als de softwareversie begint met Ver. 2.04, dan heb je de nieuwste versie van de game.

Mocht dit niet het geval zijn, druk dan op de PS-toets om de game te beëindigen. Verbind je PS3™-systeem met het internet en start vervolgens GT5 opnieuw op. De update wordt dan automatisch gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Niet online
Geen aangepaste bandenslijtage.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Erg jammer idd dat de bandenslijtage niet is aangepast.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

dude88 schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 08:54:
Geen aangepaste bandenslijtage.... :(
was dat bij de vorige patch niet aangepast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Niet online
himlims_ schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 09:21:
[...]
was dat bij de vorige patch niet aangepast?
Klopt, naar het extreme...
Een ronde op de ring red je niet eens voluit :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Zilver schreef op maandag 06 februari 2012 @ 20:40:

Heeft iemand een guide hoe dat online racen precies werkt? Ik snap dat systeem nog niet zo goed, maar vind B-spec ontiegelijk saai om de hele tijd naar te kijken terwijl het idee er achter wel leuk is :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
  • Laatst online: 13-05 20:32
XyritZz schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 09:54:
[...]

Heeft iemand een guide hoe dat online racen precies werkt? Ik snap dat systeem nog niet zo goed, maar vind B-spec ontiegelijk saai om de hele tijd naar te kijken terwijl het idee er achter wel leuk is :).
Je kan op 2 manieren online racen, in een open of private lobby. Via het GT Dashboard kan je het icoontje Open Lobby kiezen en kom je in de publieke servers. Wil je met vrienden rijden ga je naar community op het GT Dashboard en zie je een lijst met vrienden. Bovenaan die lijst zie je A/B/(wereldbol), kies voor het wereldbolletje en de lijst vrienden worden gerangschikt op degene die online is in GT5. Klik vervolgens op een naam, dan kan je bij het koffie kopje zien of iemand aan het racen is of niet. Klik je op je eigen naam dan kan je middels het koffiekopje een eigen lounge starten die zichtbaar is voor je vrienden.

Hier een overzichtje van de race waar ik meestal rijd met groepjes GT gekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zilver
GT5 The Ultimate Electric Slak experience. :r

Kunnen ze die Electric auto's niet gewoon Deleten en zich weer gaan richten op het Racen!!
Een electric car will pit in to recharge the battery 7(8)7 Ofwel FF 8 uur in de pits blijven hangen tot de batterij weer vol is :z
Volgens mij draait de Toyota Prius Lobby hier op volle toeren.

Als ze nog een patch verspillen aan een electrische auto, stap ik voorgoed over op een Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Zilver schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 11:18:
GT5 The Ultimate Electric Slak experience. :r

Kunnen ze die Electric auto's niet gewoon Deleten en zich weer gaan richten op het Racen!!
Een electric car will pit in to recharge the battery 7(8)7 Ofwel FF 8 uur in de pits blijven hangen tot de batterij weer vol is :z
Volgens mij draait de Toyota Prius Lobby hier op volle toeren.

Als ze nog een patch verspillen aan een electrische auto, stap ik voorgoed over op een Xbox.
Denk dat het rechargen net zo lang duurt als bij normaal tanken... Hoe je dat technisch zou moeten doen is mij een raadsel maar lijkt mij niet dat je met een electrische auto minuten lang of uren moet wachten voordat deze weer geladen is....

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zat gister toch nog een electrische drag-motor te kijken die in 4 minuten kon opladen, dus zou best nog wel eens werken :P

En volgens mij is een Prius nog altijd hybrid, geen full-electric :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zilver
4 minuten opladen, in een race? Kan je als bestuurder ff Bakkie doen :P
Misschien zou je het hele batterij pack kunnen vervangen.

Waarom ga ik hier uberhaupt op in :? Racen met 300 KG batterijen in de kofferbak :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-04 09:32
Gewoon veel remmen, tijdens het remmen worden de accu's namelijk ook opgeladen.
Overigens ben je natuurlijk totaal niet verplicht om in een elektrische auto te gaan racen dus om daarvoor over te stappen naar de Xbox is wel heel erg kort door de bocht.

Heb zelf een hekel aan elektrische auto's dus zal er ook nooit in rijden en al helemaal niet in GT5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

BaszCore schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 12:36:
Gewoon veel remmen, tijdens het remmen worden de accu's namelijk ook opgeladen.
En waar denk je dat die door remmen terug gewonnen energie weg komt? |:( |:( |:(

Van mij hadden die "groene" mobielen er niet in gehoeven, had liever wat meer echte sportauto's erin gehad die er tot op heden nog steeds niet in zitten, Ascari, Atom om er een paar te noemen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 207968

Hm, jammer. Een paar dagen geleden zag ik een hele mooie tweedehands race auto voor een ruime 12 miljoen aangeboden staan, in de 2e hands dealership(offline danwel online) maar die staat er nu niet meer.
Hopen dat ie snel terug komt, ik heb het geld inmiddels :) (zal ie snel terug komen :> ?)
De "nieuwe" Jaguar is ook wel mooi, maar daar moet je de car pack voor kopen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Anoniem: 207968 schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 21:53:
Hm, jammer. Een paar dagen geleden zag ik een hele mooie tweedehands race auto voor een ruime 12 miljoen aangeboden staan, in de 2e hands dealership(offline danwel online) maar die staat er nu niet meer.
Hopen dat ie snel terug komt, ik heb het geld inmiddels :) (zal ie snel terug komen :> ?)
De "nieuwe" Jaguar is ook wel mooi, maar daar moet je de car pack voor kopen :')
Ik had laatst ook een auto waar ik een oogje op had. De Ford GT40! Erg mooie auto voor veel geld. 20 miljoen. Toen kwam ik hem tegen in de ucd voor 19 miljoen, dus ik denk doen. Win ik hem daarna 2(!) keer als git car :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Niet online
Die GT40 win je toch al ergens in de game zelf?

Die Jag zit er ook al in als standaard auto, dus je hoeft de car pack niet te kopen om ermee te rijden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

dude88 schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 07:46:

Die Jag zit er ook al in als standaard auto, dus je hoeft de car pack niet te kopen om ermee te rijden ;)
Ja, dat klopt! Normaal kijk ik het ook altijd na, maar was zo gebrand hem te bemachtigen dat ik hem stom genoeg gekocht heb. Heb er nu 3 in mijn garage staan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kijk nog maar een keer bij de dealer, er is een nieuwe Jaguar toegevoegd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-04 09:32
Hier alle awards :)

License Tests
B License Gold: TommyKaira ZZ-S '00 (S) *plus silver and bronze prizes
B License Silver: Daihatsu OFC-1 Concept '07 (P) *plus bronze prize
B License Bronze: Mazda Demio Sport '03 (S)

A License Gold: Isuzu 4200R '89 Concept (P) *plus silver and bronze prizes
A License Silver: Mazda Atenza Concept '01 (S) *plus bronze prize
A License Bronze: Nissan mm-R Cup Car '01 (S)

IC License Gold: Nissan GT-R Concept (Tokyo Motor Show 2001) (S) *plus silver and bronze prizes
IC License Silver: Autobacs Garaiya '02 (S) *plus bronze prize
IC License Bronze: Acura DN-X Concept '02 (S)

IB License Gold: Honda S800 RSC Race Car '68 (S) *plus silver and bronze prizes
IB License Silver: Mitsubishi HSR-II Concept '89 (S) *plus bronze prize
IB License Bronze: Mazda Eunos Roadster J-LIMITED (NA) '91 (P)

IA License Gold: Ford GT (No Stripe) '05 (S) *plus silver and bronze prizes
IA License Silver: Land Rover Range Stormer Concept '04 (S) *plus bronze prize
IA License Bronze: Dodge RAM 1500 LARAMIE Hemi Quad Cab '04 (S)

S License Gold: Nissan GT-R Spec-V (GT Academy Version) '09 (P) *plus silver and bronze prizes
S License Silver: Mazda MX-Crossport Concept '05 (S) *plus bronze prize
S License Bronze: Opera Honda S2000 '04 (S)

-----------------------------------------------------
Special Events

Karting Gran Turismo Easy: Horn
Karting Gran Turismo Intermediate: Paint Color
Karting Gran Turismo Advanced: Paint Color

Jeff Gordon NASCAR School Easy: The oval at Indianapolis and Daytona are available in Arcade Mode and Training.
Jeff Gordon NASCAR School Intermediate: None
Jeff Gordon NASCAR School Advanced: None

Jeff Gordon NASCAR School All Gold: NASCAR *plus silver and bronze prizes
Jeff Gordon NASCAR School All Silver: Modern Muscle Car *plus bronze prize
Jeff Gordon NASCAR School All Bronze: Classic Muscle Car

Top Gear Test Track Easy Gold: Top Gear Test Track available Arcade and Practice
Top Gear Test Track Intermediate Gold: Lotus Elise Type 72 '01 (S)
Top Gear Test Track Advanced Gold: Jaguar XFR '10 (S)

Flight Academy Mercedes-Benz AMG Easy Gold: Winter Ahrweiler In Photo Travel
Flight Academy Mercedes-Benz AMG Easy Silver: Ahrweiler Gate In Photo Travel
Flight Academy Mercedes-Benz AMG Easy Bronze: Ahrweiler Street In Photo Travel

Flight Academy Mercedes-Benz AMG Intermediate Gold: Mercedes CLK-GTR RACE CAR '98 (S)
Flight Academy Mercedes-Benz AMG Intermediate Silver: Nürburgring 4hr layout available in Arcade and Practice
Flight Academy Mercedes-Benz AMG Intermediate Bronze: Nurburgring Nordschleife avaiable in Arcade and Practice

Flight Academy Mercedes-Benz AMG Advanced Gold: Mercedes-Benz SLS AMG '10 (P) *plus silver and bronze prizes
Flight Academy Mercedes-Benz AMG Advanced Silver: Mercedes-Benz C 63 AMG '08 (P) *plus bronze prize
Flight Academy Mercedes-Benz AMG Advanced Bronze: Mercedes-Benz A 160 Avangarde '98 (S)

Flight Academy Mercedes-Benz AMG Expert Gold: Mercedes-Benz SLR McLaren '03 (S) *plus silver and bronze prizes
Flight Academy Mercedes-Benz AMG Expert Silver: Mercedes-Benz SL 65 AMG (R230) '04 (S) *plus bronze prizes
Flight Academy Mercedes-Benz AMG Expert Bronze: Mercedes-Benz SLK 230 Kompressor '98 (S)

Rally Gran Turismo Easy Gold: Roadgoing Rally Car
Rally Gran Turismo Intermediate Gold: WRC Style Rally Car
Rally Gran Turismo Advanced Gold: Historic Rally Car

Grand Tour
After 1 event: Lucerne - Chapel Bridge In Photo Travel
After 2 events: Siena, Piazza del Campo In Photo Travel
After 3 events: Main Square of San Gimignano In Photo Travel
After 4 events: Abbey of San Galgano In Photo Travel

Sebastien Loeb Rally Challenge Gold: Citroën C4 WRC '08 (P) *plus silver and bronze prizes
Sebastien Loeb Rally Challenge Silver: Citroën C4 Coupe 2.0 VTS '05 (P) *plus bronze prize
Sebastien Loeb Rally Challenge Bronze: Citroën C3 1.6 '02 (S)

Red Bull X1 Challenge Gold: Red Bull X2010 Prototype (P) (naked carbon) *plus silver and bronze prizes
Red Bull X1 Challenge Silver: Red Bull X2010 (P) (plain color) *plus bronze prize
Red Bull X1 Challenge Bronze: Red Bull X2010 S.Vettel (P) (Red Bull livery)
*unlocked at level 30

----------------------------------------------------
A-Spec

A-Spec Beginner
Sunday Cup: Toyota Vitz U euro Sport Edition’00 (S)
FF Cup: Honda Honda Civic SiR-II (EG) ‘91 (S)
FR challenge: Toyota FT-86 Concept ’09 (P)
European Classic Car Championship: Volkswagen Kubelwagen typ82 ‘44 (P)
World Classic Car Series: Subaru 360 ‘58 (S)
Light Weight K Cup: Suzuki Wagon R RR ‘98 (S)
Vitz race: Toyota Prius G Touring Selection (J) ‘03 (S)
World Compact: Hommell Berlinette R/S Coupe ‘99 (S)
Japanese Classics: Honda Z ACT ’78 (S)
Beginner events complete: Gift Car Ticket Level 5

A-Spec Amateur
Clubman Cup: Honda Mugen Motul Civic Si Race ‘87 (S)
European Hot Hatch Championship: Volkswagen Lupo GTI Cup Car (J) ‘03 (S)
NR-A Roadster Cup: Mazda KUSABI CONCEPT ’03 (S)
Sport Truck Race: Daihatsu Midget II D type ‘98 (S)
Japanese 90's Challenge: Nissan SILEIGHTY ‘98 (S)
Tous France Championship: Citroën 2 CV Type A ‘54 (S)
Festival Italia: Alfa Romeo Giulia Sprint GTA 1600 ‘65 (S)
Classic Muscle Car Championship: Buick Special '62 (S)
Supercar Nostalgia Cup: Dome Zero Concept ’78 (S)
Amateur events complete: Gift Car Ticket Level 9

A-Spec Professional
Mini Challenge: Mini Cooper 1,3i ‘98 (S)
Muscle Car Championship: Dodge Challenger SRT8 ‘08 (P)
Supercar Festival: Maserati Gran Turismo S ’08 (P)
la Festa Cavillino: Ferrari California ‘08 (P)
British Lightweight: Triumph Spitfire 1500 ‘74 (S)
Lamborghini Exclusive: Lamborghini Countach LP400 ‘74 (S)
Lupo Cup: Volkswagen Lupo 1,4 ‘02 (S)
Japanese 80's Festival: Toyota Celica XX 2800GT ’81 (S)
GT World Championship: Bugatti Veyron 16.4 ‘09 (S)
Professional events complete: Gift Car Ticket Level 12

A-Spec Expert
Tuning Car Grand Prix: HPA Motorsport Stage II R32 (S)
Schwarzwald League A: Opel Speedster Turbo ‘00 (S)
Historic Racing Car Cup: Lancia STRATOS Rally Car '77 (S)
Trofeo Gallardo: Lancia Delta S4 Rally Car '85 (S)
MR Sports Cup: Cizeta V16T '94 (S)
Turbo Race: Mitsubishi Lancer EX 1800GSR IC Turbo '83 (S)
Japanese Championship: Gran Turismo 350Z RS (P)
Gran Turismo All Stars: AMUSE Carbon R (R34) '04 (S)
Polyphony Digital Cup: Nissan 350Z Gran Turismo 4 Ltd (Z33) '05 (S)
Expert events complete: Gift Car Ticket Level 17

A-Spec Extreme
NASCAR Series: Pontiac Tempest Le Mans GTO (S)
Schwarzwald League B: Audi Pikes Peak Quattro Concept '03 (S)
Like The Wind: Minolta 88C-V '89 (S)
Super GT Series: Calsonic Skyline GT-R race car '93 (S)
DTM Series: BMW 2002 Turbo '73 (S)
Dream Car Championship: Ford GT LM Race Car Spec II (S)
American Championship: Jay Leno Tank Car ‘03 (S)
European Championship: Audi Le Mans quattro ‘03 (S)
Formula GT: Caterham Fireblade (S)
Extreme events complete: Gift car ticket level 21

A-Spec Endurance
Grand Valley 300km: Honda HSC '03 (S)
Roadster 4 hours: Mazda 110S '68 (S)
Laguna Seca 200 miles: Infinity Coupe Concept '06 (P)
Indy 500: XJ13 Race Car '66 (P)
Suzuka 1000km: Nissan GT-R Concept LM race car (S)
Nurburgring 4h: Audi R8 LMS Race Car '09 (S)
Tsukuba 9h: HKS CT230R '08 (P)
Le Mans 24h: Audi R8 Race Car (Audio Playstation Team Oreca) ´05 (S)
Nurburgring 24h: Audi R10 TDI '06 (P)
Endurance Events Complete: Gift Car Ticket Level 24

----------------------------------------------------

B-Spec

B-Spec Beginner
Sunday Cup: Toyota Yaris U Euro Sport Edition (J) '00 (S)
FF Cup: Honda Civic TYPE R (EK) '97 (P)
FR Challenge: Toyota FT-86 G Concept'10 SPORTS (P)
European Classic Car Championship: Fiat 500 F '65 (S)
World Classic Car Series: Volkswagen Beetle 1100 Standard (Type-11) '49 (S)
Light Weight K Cup: Daihatsu Move SR-XX 4WD'97 (S)
Vitz Race: Toyota Prius G '09 (P)
World Compact Car Race: Autobianchi A112 Abarth '79 (S)
Japanese Classics: Isuzu 117 Coupe '68 (S)
Beginner events complete: Gift Car Ticket Level 5

B-Spec Amateur
Clubman Cup: TRD Celica TRD Sports M (ZZT231) ‘00 (S)
Euro Hot Hatch League: Volkswagen Lupo Cup Car ‘00 (S)
NR-A Roadster Cup: Mazda Furai Concept’08 (S)
Sport Truck Race: Daihatsu Midget II D type '98 (S)
Japanese 90's Challenge: Mazda 323F ‘93 (S)
Classic Muscle Car Championship: Shelby AC Cobra 427 ‘66 (P)
Festival Italia: Alfa Romeo Giulia Sprint Spéciale ‘63 (S)
Supercar Nostalgia Cup: DMC DeLorean S2 ‘04 (S)
Tous France: Alpine A110 1600 ‘73 (S)
Amateur events complete: Gift Car Ticket Level 9

B-Spec Professional
Mini Challenge: MARCOS Mini Marcos’70 (S)
Muscle Car Championship: Ford Mustang GT '05 (S)
Supercar Festival: Hyundai Clix Concept '01 (S)
Lupo Cup: Volkswagen Lupo GTI '01 (S)
Japanese 80's Festival: Isuzu PIAZZA XE '81 (S)
la Festa Cavillino: Ferrari F40 '92 (P)
British Lightweight: Lotus Elan S1 '62 (S)
Lamborghini Exclusive: Lamborghini Countach 25th Anniversary '88 (S)
GT World Championship: Pagani Zonda R '09 (P)
Professional events complete: Gift Car Ticket Level 12

B-Spec Expert
Tuning Car Grand Prix: AEM Honda S2000 (P)
Schwarzwald League A: Opel Speedster '00 (S)
Historic Racing Car Cup: Alfa Romeo GIULIA TZ2 carrozzata da ZAGATO CN.AR750106 ‘65 (P)
Trofeo Gallardo: Lancia Stratos '73 (S)
MR Sports Cup: Cadillac CIEN Concept '02 (S)
Turbo Race: Honda City Turbo II '83 (S)
Japanese Championship: Opera Performance 350Z (S)
Gran Turismo All Stars: NISMO 380RS Super Leggera (P)
Polyphony Digital Cup: Gran Turismo Skyline GT-R '01 (S)
Expert events complete: Gift Car Ticket Level 17

B-Spec Extreme
Schwarzwald League B: Nuvolari Quattro '03 (S)
Like The Wind: Toyota 7 Race Car '70 (S)
B-Spec NASCAR Extreme: Mercury Cougar XR-7 '67 (S)
European Championship: BMW Concept 1 Series tii '07 (P)
Super GT: Toyota Castrol TOM's Supra '97 (P)
German Touring Car Championship: Audi Quattro '82 (S)
American Championship: Chevrolet SSR '03 (S)
Formula GT: Suzuki GSX-R/4 Concept '01 (S)
Dream Car Championship: GT by Citroen Race Car (P)
Extreme events complete: Gift Car Ticket Level 21

B-Spec Endurance
Grand Valley 300km: Honda DUALNOTE Concept '01 (S)
Roadster 4 hours: Mazda 110S (L10A) '67 (S)
Laguna Seca 200 miles: Camaro IROC-Z Concept '88 (S)
Indy 500: Ford GT40 Race Car '69 (S)
Suzuka 1000km: Nissan Fairlady Z-Concept LM Race Car (S)
Nurburgring 4h: Lexus IS F Racing Concept ‘08 (P)
Tsukuba 9h: Amuse S2000 GT1 ‘04 (S)
Le Mans 24h: Toyota GT-One Race Car (TS020) (S)
Nurburgring 24h: McLaren MP4-12C '10 (P)
Endurance Events Complete: Gift car Ticket Level 24

B-Spec Level 35: Red Bull X2010 S.Vettel (P) (Red Bull livery)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deze wagen! Wil ik graag kopen!
http://www.mygranturismo.net/car_sheet.php?id=100
Chaparral2D Race Car '67
12,500,000 C
PP 623 MR428 HP771 kg 524 Nm 414 W/Kg
Afbeeldingslocatie: http://i6.photobucket.com/albums/y242/AndyTurnerUK/GT5/Superspeedway-Indy_7.jpg
Mijn excuses als het posten van foto's niet is toegestaan.
Kan iemand me waarschuwen als ie um tegenkomt in de online dealer :+ O+ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08-05 18:45

yzx

Weet iemand hoeveel alle DLCs nu tesamen kost?

@ hierboven die staat nu tweemaal al bij een refresh van mijn UCD dealer :P

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

yzx schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 13:39:
Weet iemand hoeveel alle DLCs nu tesamen kost?

@ hierboven die staat nu tweemaal al bij een refresh van mijn UCD dealer :P
ALLE mogelijke dlc brengt de game tot ongeveer 270euro dan heb ik het ook over de videoś etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 404395

Anoniem: 207968 schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 13:37:
Deze wagen! Wil ik graag kopen!
Kan iemand me waarschuwen als ie um tegenkomt in de online dealer :+ O+ _/-\o_
Helaas, de limiet voor het versturen van auto's ligt bij de één miljoen. (Waar deze ruim boven gaat :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zilver
Inderdaad te duur om te versturen. Volgens mij heb ik deze dubbel maar de 2J heb ik nog niet.

Wil je er een bepaalde race mee rijden of istie gewoon voor de heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

himlims_ schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 13:45:
[...]

ALLE mogelijke dlc brengt de game tot ongeveer 270euro dan heb ik het ook over de videoś etc
Ik bedoelde als in alle DLCs de DLCS met tracks/autos :9 ik weet dat die eerste pak 12euro was, en dan hoeveel nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

yzx schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 21:01:
[...]

Ik bedoelde als in alle DLCs de DLCS met tracks/autos :9 ik weet dat die eerste pak 12euro was, en dan hoeveel nog?
De Signature Edition - € 179.99 (gelimiteerde oplage) :)

Metaal gesculptuurde box in de kleur SLS AMG Obsidian Zwart
Exclusieve GT gemerkte SLS AMG 1:43 model auto
GT leren portemonnee met als inhoud een kaartje voor toegang tot de Signature Edition competitie (vooralsnog niet in Nederland)
GT gemerkte USB sleutelhanger met een trailer van Polyphony/Mercedes-Benz trailer (4GB)
GT gemerkte metalen sleuthanger
Signature Edition koffie tafel boek waarin the auto's en locaties uit Gran Turismo 5 instaan.
200 pagina's van de Apex drivers magazine met hints over rijders technieken, auto tuning, toekomstige technologieen en meer...
5 "ChromeLine" collectors edition auto's
Alle 6 "stealth" auto's

Exclusief dynamische thema voor de PS3 XMB
Uiteraard de game GT5

Dan schiet het ook al aardig op natuurlijk ;)

[ Voor 60% gewijzigd door FastBunny op 09-02-2012 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zilver schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 20:57:
Inderdaad te duur om te versturen. Volgens mij heb ik deze dubbel maar de 2J heb ik nog niet.

Wil je er een bepaalde race mee rijden of istie gewoon voor de heb?
De 24 uur van Le Mans! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

FastBunny schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 10:08:
Echter is de SE geen DLC, maar een bonus. Elke normale versie had al 1 model van die stealth en je kreeg later die Jaguar gratis (via facebook?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FastBunny schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 10:08:
[...]

Metaal gesculptuurde box in de kleur SLS AMG Obsidian Zwart
Exclusieve GT gemerkte SLS AMG 1:43 model auto
GT leren portemonnee met als inhoud een kaartje voor toegang tot de Signature Edition competitie (vooralsnog niet in Nederland)
GT gemerkte USB sleutelhanger met een trailer van Polyphony/Mercedes-Benz trailer (4GB)
GT gemerkte metalen sleuthanger
Signature Edition koffie tafel boek waarin the auto's en locaties uit Gran Turismo 5 instaan.
200 pagina's van de Apex drivers magazine met hints over rijders technieken, auto tuning, toekomstige technologieen en meer...
5 "ChromeLine" collectors edition auto's
Alle 6 "stealth" auto's

Exclusief dynamische thema voor de PS3 XMB
Uiteraard de game GT5

Dan schiet het ook al aardig op natuurlijk ;)
Wel even het vermelden waard,
Mocht iemand van plan zijn deze Signature Edition(op dit moment) te gaan kopen, bij Informatique is ie €99, toch weer 8 tientjes minder ;)
http://www.informatique.n...ignature-edition-ps3.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Anoniem: 207968 schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 10:50:
[...]

Wel even het vermelden waard,
Mocht iemand van plan zijn deze Signature Edition(op dit moment) te gaan kopen, bij Informatique is ie €99, toch weer 8 tientjes minder ;)
http://www.informatique.n...ignature-edition-ps3.html
Ik wil de DLCs :P ;) heb GT5 al :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shva
  • Laatst online: 31-03 21:52

Shva

aka Jos_theboss

Wat een rotzooi is dat online geworden, time-outs, disconnects, onzichtbare auto's, bij 1 race dacht ik dat ik gewonnen maar er zat een onzichtbare auto voor me...

De server browser werkt ook niet goed, ik moet telkens refreshen omdat ik maar heel weinig servers zie, (soms maar 10)

Het is niet altijd zo geweest maar volgens mij verneuken die patches het ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:29
yzx schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 16:52:
[...]

Ik wil de DLCs :P ;) heb GT5 al :P
Er zou toch ook een versie uitkomen met alle DLC's? die had een adviesprijs van 40 euro ofzo :)
ik zal het artikel even opzoeken :D

Edit:
nieuws: Retailer geeft meer details over Gran Turismo 5 XL Edition

40 dollar, maar is dus nog niet uit ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Nilsepils op 10-02-2012 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Shva schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 18:36:
Wat een rotzooi is dat online geworden, time-outs, disconnects, onzichtbare auto's, bij 1 race dacht ik dat ik gewonnen maar er zat een onzichtbare auto voor me...

De server browser werkt ook niet goed, ik moet telkens refreshen omdat ik maar heel weinig servers zie, (soms maar 10)

Het is niet altijd zo geweest maar volgens mij verneuken die patches het ofzo...
Dit is ook te lezen in het nieuwsitem in het spel. Ze werken er hard aan om het zo spoedig mogelijk op te lossen bla bla bla..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die DLC's heb je minder aan dan de af en toe verschijnende races onder het kopje seizoens evenements, denk ik zo ;) en die kosten je niks :)
Tenzij je per se 1 bepaalde auto moet en zal hebben natuurlijk :P

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 207968 op 10-02-2012 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Nilsepils schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 18:42:
[...]

Er zou toch ook een versie uitkomen met alle DLC's? die had een adviesprijs van 40 euro ofzo :)
ik zal het artikel even opzoeken :D

Edit:
nieuws: Retailer geeft meer details over Gran Turismo 5 XL Edition

40 dollar, maar is dus nog niet uit ;)
Dan wachten we maar ,e merci _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-05 16:50
Shva schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 18:36:

Niet dat online in GT het einde is ofzo, maar dit valt redelijk makkelijk te verhelpen. De onzichtbare auto's komen door je nat-status/bandbreedte, zet je torrents uit, reset je router/modem, zet upnp aan (zijn handleidingen zat voor te vinden) en je bent verlost van de time-outs, disconnects en onzichtbare auto's. Al moet ik je wel gelijk geven dat GT wel erg kritisch is als het op bandbreedte en nat-status aankomt, maar met wat rommelen in de router hoeft dat geen probleem te zijn.

Ben maar blij dat je geen Forza hebt, ik heb in GT af en toe de problemen die jij omschrijft maar die zijn gelukkig makkelijk te verhelpen, in Forza heb ik t ook geprobeerd maar daar heb ik altijd problemen gehad..

[ Voor 8% gewijzigd door Bastard op 11-02-2012 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/HfjjaaUhaw3vOMFcNvZkLwqE/full.png

-O-

Na de laatste update krijg ik geen nieuwe accessoires meer .... ik denk dat ik teveel kleurtjes, helmen en pakken gespaard heb. Maar zo krijg ik nooit die helmen en pakken compleet :(

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

u_nix_we_all schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 20:53:
[afbeelding]

-O-

Na de laatste update krijg ik geen nieuwe accessoires meer .... ik denk dat ik teveel kleurtjes, helmen en pakken gespaard heb. Maar zo krijg ik nooit die helmen en pakken compleet :(
Max is 6000 items totaal wat je kunt doen is wat museum kaarten elke dag aan je vrienden sturen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
u_nix_we_all schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 20:53:
[afbeelding]

-O-

Waarom zou je die compleet willen hebben? :P

Ik heb m'n coureur gewoon een pak en een helm aan getrokken en klaar er mee. Vind die zooi allemaal behoorlijk nutteloos, net als die stomme museumkaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-04 17:45
Haha, mijn foto is gebruikt op GTPlanet bij een nieuwsartikel. _/-\o_ Morgen update 2.05 overigens, maar alleen minor fixes volgens mij.

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Nieuwe seizoensevents :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flanger
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:49

flanger

That Guy

Wat is de kans dat de GT5 XL versie ook uitkomt in Europa?

Just because I rock, doesn't mean im made of stone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vrij klein volgens mij. Weet niet zeker of de DLC-codes gelinkt zijn aan landen, misschien de moeite waard om te checken voordat je het importeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:36

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Geen idee waarom en waardoor, maar ik krijg nu al voor de vierde keer melding (80710723) bij de laatste update van GT5. Op de één of andere manier gaat er iets fout tijdens het downloaden. Zijn er meer mensen die daar last van hebben? Kan het kwaad voor mijn savegame / HDD? Ik ben nog niet zo lang aan het spelen, maar het is natuurlijk wel zonde als ik overnieuw moet beginnen.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hangt er vanaf of de melding tijdens het downloaden of het installeren van de update in beeld komt.

(Uit m'n hoofd is 80710723 een internet-related error, zit de PS3 op een draadloos netwerk?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:36

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ja. Hij vroeg ook steeds om mijn router en alles uit te zetten. Dat wilde ik liever niet omdat alles nu gewoon prima werkt. (Nou ja, op net na dan.) Na 5 of 6 keer deed hij het uiteindelijk wel. Vreemd. De melding kwam trouwens bij het downloaden.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb de laatste tijd ook veel last van 80710723. Meestal is het een kwestie van een paar uurtjes wachten (of natuurlijk de router te resetten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15:11
wie o wie heeft er nog een beetje hufterproof setup a 650pp om de seasonal mee te verslaan, want ik kan de zonda LM race car en die Mclaren LM race car niet bijhouden joh! :O
Pagina: 1 ... 3 ... 13 Laatste