Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

Vannacht heb ik de GT Academy gedownload. Vanavond eens kijken of het wat is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12-09 12:49
leech1984 schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 20:42:
[...]

Hij is te downloaden! Een whopping +3020 mb!
wat een drama. Om 19:30 download aangezet en om 23:30 toen ik op bed ging was ie nog niet klaar. En het lag niet aan internetverbinding. Vanavond dus maar 's proberen...

Snap overigens echt niet waarom niet-GT5 klanten ook mee mogen doen, het was toch ook een usp om de game aan te schaffen? Nu werd iedereen gedwongen om extra 3gb te downloaden, waarvan 95% gewoon dubbele data is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:55
GAIAjohan schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 04:54:
Ikzelf vond de Silvia lastiger dan de Leaf. Leaf was gewoon gasgeven en sturen..
Dat klopt wel, maar wat ik bedoel is dat bij de Leaf je tijden nét onder goud liggen, terwijl je met de Silvia een seconde onder goud kan zitten.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:58
wheeler schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 09:05:
[...]

wat een drama. Om 19:30 download aangezet en om 23:30 toen ik op bed ging was ie nog niet klaar. En het lag niet aan internetverbinding. Vanavond dus maar 's proberen...
Dat is wel vreemd, ik had m gewoon in een half uur binnen. Niet de volldige snelheid van mn verbinding, maar ook niet belachelijk traag.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crowke
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-08 14:58
In de GT Academy, maakt het iets uit dat als je goud hebt je je tijd nog verder probeert te verbeteren of worden die tijden pas belangrijk in één van de volgende rondes?

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Ik gok dat alle tijden bijelkaar op worden geteld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Wel leuk dat die statistieken onderin beeld meelopen.
Zo zie je dat er ontzettend veel mensen bezig zijn met deze challenges :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etnerdnl
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 08:51
Ligt het aan mij of duurt het echt een eeuwigheid om die GT Academy te downloaden?

PCtje :) -> http://tweakers.net/gallery/349972#tab:inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
  • Laatst online: 12-09 19:13
GAIAjohan schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 11:26:
Ik gok dat alle tijden bijelkaar op worden geteld..
Nee alleen de laatste uitdaging (Ronde 8 uitdaging 5) gaat tellen voor de GT Academy. Om die te kunnen doen moet de rest allemaal op minimaal brons gezet zijn. Verwacht dat de uitdagingen nog wel moeilijk gaan worden, marketing technisch stellen ze dit natuurlijk lang uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:25

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Heb je in GT5 nog iets aan GT Academy? Credits ofzo? Of staat het los van elkaar?

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crowke
Cybpraetorian schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 16:22:
Heb je in GT5 nog iets aan GT Academy? Credits ofzo? Of staat het los van elkaar?
Als je alles in een ronde goud haalt, krijg je die wagen in GT5.

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
crowke schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 16:25:
[...]

Als je alles in een ronde goud haalt, krijg je die wagen in GT5.
Ik heb beide rondes goud gehaald, en ook een bericht gekregen dat ik de wagen zou krijgen, maar als ik daarna inlog in GT5, dan zie ik ze niet staan bij mijn car delivery, en ook niet bij downloadable content ? Waar haal ik die wagens op ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Ik heb de wagens ook niet in Gt5 gekregen. zal wel een foutje zijn ofzo, of je krijgt ze later?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
GAIAjohan schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 18:03:
Ik heb de wagens ook niet in Gt5 gekregen. zal wel een foutje zijn ofzo, of je krijgt ze later?
Later, zie:http://eu.gran-turismo.com/nl/academy/2012/
Als je goud wint tijdens alle vijf events van elke ronde ontvang je een auto die je kunt gebruiken in Gran Turismo 5. Als je minimaal brons wint, ontvang je bovendien een speciaal racepak voor je avatar in Gran Turismo 5.
Wanneer en hoe je deze prijzen kunt bemachtigen wordt later bekendgemaakt op deze site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Djie schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 14:50:
[...]

Nee alleen de laatste uitdaging (Ronde 8 uitdaging 5) gaat tellen voor de GT Academy. Om die te kunnen doen moet de rest allemaal op minimaal brons gezet zijn. Verwacht dat de uitdagingen nog wel moeilijk gaan worden, marketing technisch stellen ze dit natuurlijk lang uit :)
Het is nu wel heeeel erg makkelijk. Brons haal je met de ogen dicht nog bij de eerste challenges.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:59
Shiver23 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 22:56:
[...]

Het is nu wel heeeel erg makkelijk. Brons haal je met de ogen dicht nog bij de eerste challenges.
Dat vond ik nu ook, ik had ze allemaal de eerste keer goud (en dik). Een beetje uitdaging was veel leuker geweest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crowke
KAdrifter schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 15:09:
[...]

Dat vond ik nu ook, ik had ze allemaal de eerste keer goud (en dik). Een beetje uitdaging was veel leuker geweest...
Ik weet niet hoe goed jullie zijn, maar ik haal met mijn tijden de eerste keer de +-50.000e plaats en na wat oefenen de 25.000e plaats. Als het te gemakkelijk is, kan een top 1000 plaats wel een uitdaging zijn? Als je daar bijzit is het spel niet te gemakkelijk, maar zijn jullie veel te goed _/-\o_

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 00:21
De goud tijden zijn niet extreem moeilijk als je een beetje GT5 speelt. Maar de tijden van je mede-tweakers verbeteren, voegt wel een extra motivatie ;)

PSN: SolidFishe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is balen, ik hoopte op een ingame Academy car net als vorig jaar omdat ik hem toen heb gemist. Ik zie mijzelf niet goud halen met mijn controllertje, heb al moeite met een Focus de lvl 4 races te winnen namelijk.

Als iemand nog een Academy car wil ruilen heb ik vast wel iets interessants in de aanbieding ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dokman
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-06-2022

Dokman

PSN = dokman100

net even uurtje gespeelt met controller. geen zin in stuur uit de kast te halen. heb op al de 10 uitdagingen die je nu kan doen goud. krijg alleen mijn gewonnen prijzen niet en kan ook niet vinden waarom??

PSN = dokman100 -- Trofeeën 54 of 59 -- Spelvoortgang 99% -- A & B Spec Level 40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dokman schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 23:51:
net even uurtje gespeelt met controller. geen zin in stuur uit de kast te halen. heb op al de 10 uitdagingen die je nu kan doen goud. krijg alleen mijn gewonnen prijzen niet en kan ook niet vinden waarom??
Staat op gt.com dat je ALLE events op goud moet halen, dus ook die van de laatste rondes over een paar weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dokman

Dokman

PSN = dokman100

dus moet een maand wachten tot dat ik mijn prijzen krijg. of is het een prijs

PSN = dokman100 -- Trofeeën 54 of 59 -- Spelvoortgang 99% -- A & B Spec Level 40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 23:53:
[...]

Staat op gt.com dat je ALLE events op goud moet halen, dus ook die van de laatste rondes over een paar weken.
Volgens mij staat dat er niet als ik de het bericht uit je linkje goed lees.. zie mijn quote van een paar posts terug. Naar verwachting zullen de auto's wel pas beschikbaar komen na de GT Academy. Het lijkt me dat daarvoor eerst weer een update voor GT5 beschikbaar moet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
crowke schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 15:25:
[...]

Ik weet niet hoe goed jullie zijn, maar ik haal met mijn tijden de eerste keer de +-50.000e plaats en na wat oefenen de 25.000e plaats. Als het te gemakkelijk is, kan een top 1000 plaats wel een uitdaging zijn? Als je daar bijzit is het spel niet te gemakkelijk, maar zijn jullie veel te goed _/-\o_
heb het ff geprobeerd, maar top 1000 is wel erg snel, ik zat na 10-15 keer pas ergens rond 1800-1900 bij 2-4, 2-5 kwam ik niet veel verder dan 25000e, dr is altijd wel een tegenstander die in de weg zit daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-09 09:58
Speel je met stuur of joypad? Heb je momenteel als enige in de vriendenlijst en aan jouw tijden kom ik bij de meeste echt niet in de buurt.
Heb geen verleden met GT reeks, maar ik ben ineens fan van de besturing zelfs met joypad is het goed te doen. Ik maar prutsen met NFS Shift 2(PSN plus cadeau).

PSN: Razkin_16V
AquaSheep schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 20:24:
De goud tijden zijn niet extreem moeilijk als je een beetje GT5 speelt. Maar de tijden van je mede-tweakers verbeteren, voegt wel een extra motivatie ;)

PSN: SolidFishe

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dokman

Dokman

PSN = dokman100

ik ga overal voor goud. en dan vind ik het wel mooi.

ben nu met de 9uurs race bezig. niet in een stuk achter elkaar.

heeft iemand nog tips voor de 24uurs races.

psn= dokman100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 00:21
Razkin schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 23:05:
Speel je met stuur of joypad? Heb je momenteel als enige in de vriendenlijst en aan jouw tijden kom ik bij de meeste echt niet in de buurt.
Heb geen verleden met GT reeks, maar ik ben ineens fan van de besturing zelfs met joypad is het goed te doen. Ik maar prutsen met NFS Shift 2(PSN plus cadeau).

PSN: Razkin_16V

[...]
Met stuurtje, maar ik moet echt wel mijn best doen om die tijden te rijden. Wel jarenlang ervaring met de GT-serie. En dan te bedenken dat er mensen zijn die met gemak zomaar 1-2 seconde van mijn tijden afrijden 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Mellow
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-05 02:48

Mr_Mellow

Keep it simple

Djie schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 14:50:
[...]
Kijk, goed nieuws, was al bang dat de eindnotering af ging hangen van een flauwe bocht naar rechts (de Leaf op Monza) ... en een nog langere flauwe bocht naar rechts (met de Silvia op de testtrack) :O

Wel erg leuk om het ondertussen toch bikkelhard op te nemen tegen je maatjes uit je friendslist })

Voel je vrij en zet mij erbij .... PSN: Mr_Mellow_ *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Ik vind het vrij bizar dat in een flauwe bocht naar recht, met een automaat, ik nog seconden langzamer kan zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dokman

Dokman

PSN = dokman100

Ik snap er ook niets van als ik over de kurpstones heen rij ga ik sneller.

Maar heb nu alles goud. wachten op de volgende 4.

Onder tussen zijn we de 24uur van Le Mans aan het rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
Soms is over het gras of over de curbs etc sneller dan netjes rijden. De ideale lijn is sowieso niet de snelste route.
Bij die langzame bocht naar rechts gewoon vrijwel continue met twee wielen in de berm leverde mij mijn snelste tijd op.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Wat kan helpen is om de ghost of herhaling van de nr 1 te bekijken.
Zo zie ik bv dat snelle tijden gereden worden met bijna de gehele auto in het gras,
en dus niet door (zoals het hoort imo) netjes te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Vergeet ook niet ABS en alle andere software dingen uit te zetten, die vertragen je toch ondanks dat je niet nodig bent...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

dvdkiwi schreef op maandag 07 mei 2012 @ 17:59:
Wat kan helpen is om de ghost of herhaling van de nr 1 te bekijken.
Zo zie ik bv dat snelle tijden gereden worden met bijna de gehele auto in het gras,
en dus niet door (zoals het hoort imo) netjes te rijden.
Ik heb nu alles in 1 keer op goud gezet, maar wil mn tijden nog verbeteren. Dan is dat inderdaad een goede optie. Meestal bekijk ik dan eerst de replay, om bij een snellere tijd de ghost te laden. Maar soms zijn mijn tijden, en dan praat ik over de tijdritten in GT5, zo 'slecht' dat de ghost van de langzaamste die je kan downloaden nog veel te snel is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vikingjunior
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-08 23:20
gisteren maar eens de laatste race van de extreme reeks gedaan, de Nascar race,de eerste races allemaal mooi eerste uitgereden,begin ik aan de laatste,knallen ze mij daar tegen de muur,ik vlieg door de lucht en overkop...gevolg,mijn auto word gereset op de baan gezet,ik ineens 20sec achterstand op een baan van 45sec :S en in zo'n toernooit kun je je race dus niet resetten...dan laatste race maar skippen, en toch nog goed gewonnen :) krijg je dan uiteindelijk een gift ticket van lvl 21....nog een NASCAR grrrrr -O-

PSN : runeviking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dokman

Dokman

PSN = dokman100

vikingjunior schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 09:26:
gisteren maar eens de laatste race van de extreme reeks gedaan, de Nascar race,de eerste races allemaal mooi eerste uitgereden,begin ik aan de laatste,knallen ze mij daar tegen de muur,ik vlieg door de lucht en overkop...gevolg,mijn auto word gereset op de baan gezet,ik ineens 20sec achterstand op een baan van 45sec :S en in zo'n toernooit kun je je race dus niet resetten...dan laatste race maar skippen, en toch nog goed gewonnen :) krijg je dan uiteindelijk een gift ticket van lvl 21....nog een NASCAR grrrrr -O-
Haha had ik ook. Maar als je over de kop lag heb je wel een troffee gewonnen :).

omdat ik alles wil uit rijden ben ik begonnen met de 24uur van Le Mans.
Zal bij mijn wel een 168uur van Le Mans worden. Moet ook werken :(

Heb alleen de Redbull gepakt. Wil toch wel snel thuis zijn.
ik rij ronde tijden tussen de 2m20s en 2m30s. Hun doen er bijna
4 Minuten over. Dus als ik 400 Ronde rij ben ik klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vikingjunior
Dokman schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 09:40:
[...]

Haha had ik ook. Maar als je over de kop lag heb je wel een troffee gewonnen :).

omdat ik alles wil uit rijden ben ik begonnen met de 24uur van Le Mans.
Zal bij mijn wel een 168uur van Le Mans worden. Moet ook werken :(

Heb alleen de Redbull gepakt. Wil toch wel snel thuis zijn.
ik rij ronde tijden tussen de 2m20s en 2m30s. Hun doen er bijna
4 Minuten over. Dus als ik 400 Ronde rij ben ik klaar.
die troffee had ik al ;) en die 24 uur zie ik ook wel tegenop, zal bij mij ook wel een tijdje duren voor die uit is :p
en hoe zit het met je banden op de red bull ? ik had de "eerste" endurance die je kunt doen met de sauber mercedes gereden, en kon daar,zelfs op harde banden, elke 8 toeren gaan pitten omdat ik anders presies aan het rondschuiven was op een schaatsbaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dokman

Dokman

PSN = dokman100

Om de 8 ronden naar binnen. niet voor de banden maar voor de benzine.
Heb nu 80 ronden gereden en lig 20 ronden voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vikingjunior
Dokman schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 11:19:
Om de 8 ronden naar binnen. niet voor de banden maar voor de benzine.
Heb nu 80 ronden gereden en lig 20 ronden voor.
ok, valt nog goed mee :9 zal toch eens voor een lang weekend zijn ofzo voor ik me daaraan begin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zeker heel slecht, hoe vaak ik ook probeer die gouden tijden haal ik niet.

Gek hoor, op event 1-3 trekt die electrische auto het niet om goud te halen en op event 4 en 5 pak ik in een keer goud?!

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2012 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dokman

Dokman

PSN = dokman100

Update:

Race: 24uur Le Mans
Auto: RedBull 2010
Ronde: 100
Tijd: 4:31,21,816
Ronde Voorsprong: 27

Laatste 3 ronde tijden:
99: 2:26,126
98: 2:28,441
97: 2:23,804

Snelste ronde:
68: 2:23,305

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vikingjunior
Dokman schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 14:57:
Update:

Laatste 3 ronde tijden:

Snelste ronde:
ziet er goed uit :)

maar ik zie dat je de red bull 2010 hebt, is er veel verschil met de 2011 die ik heb van de DLC ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misiek
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-03 10:02

Misiek

PSN: MisiekFoxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dokman

Dokman

PSN = dokman100

vikingjunior schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 15:01:
[...]

ziet er goed uit :)

maar ik zie dat je de red bull 2010 hebt, is er veel verschil met de 2011 die ik heb van de DLC ?
het kan ook wel zijn dat is de 2011 heb. hij is helemaal zwart.

als ik bij de 150 ronde ben zal ik nog een update geven. weet niet of ik dat vandaag nog haal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Zou leuk zijn: haal hier alles op goud en je hebt Twin Ring Motegi als price in GT5 :)

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Mellow
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-05 02:48

Mr_Mellow

Keep it simple

Cybpraetorian schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 16:52:
[...]

Zou leuk zijn: haal hier alles op goud en je hebt Twin Ring Motegi als price in GT5 :)
Ow goodie :D ... zal wel een DLC worden denk ik .... evengoed een DLC die ik zou kopen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dokman

Dokman

PSN = dokman100

Mr_Mellow schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 17:44:
[...]

Ow goodie :D ... zal wel een DLC worden denk ik .... evengoed een DLC die ik zou kopen :Y
eerst maar eens alles doen. vind het wel jammer als je in een stage goud hebt dat je dan geen auto krijgt of zo.

nu moet je echt alles goud hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
De nieuwe opzet is leuk hoor, maar het is zo lang wachten...
De volgende ronde komt over wat, 7 dagen?
Alle events zijn tot 24 juni te doen, dus ik denk dat ik "opspaar" en wat sneller achter elkaar doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

vanavond ~20.30u GT5 met de mannen van SimRace Vereniging Nederland
joinen kan als het goed is via mij, maar ik ben niet de host!
mijn psn; hollandhards
lukt dat niet? probeer psn; scorpio-taz

Jongen die laatst de GT-Academy van NLD had gewonnen is ook aangesloten bij SRVN. Maar geloof niet dat hij vanavond mee doet

[ Voor 5% gewijzigd door himlims_ op 08-05-2012 20:06 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dokman

Dokman

PSN = dokman100

Update 2:

Ronde: 150
Tijd: 6:46:23,666
Ronde Voorsprong: 41

Laatste 3 ronde tijden:
149 - 2:30,658
148 - 2:37,020
147 - 2:32,750

Snelste ronde:
123 - 2:22,216

In ronde 105 gingen de lichten aan en was het donker.
Je bent dan even hellemaal de weg kwijt. Mist vaak je rem punt.
Want bij de meeste bochten brand geen licht. dus je hebt alleen je
kop lampen. Was er net aan gewent gaan die gasten vuurwerk
afsteken. Ga je daar opletten. weer met mijn mooie auto in de vangrail

Rond 130 heeft de auto op de kop gelegen. Heb hier geen Playstation
troffee voor gehad. Want die had ik al.

-----------------------------------------------------------------------------------

Update 1:

Laatste 3 ronde tijden:

Snelste ronde:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-07 13:07
himlims_ schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 19:44:
vanavond ~20.30u GT5 met de mannen van SimRace Vereniging Nederland
joinen kan als het goed is via mij, maar ik ben niet de host!
mijn psn; hollandhards
lukt dat niet? probeer psn; scorpio-taz

Jongen die laatst de GT-Academy van NLD had gewonnen is ook aangesloten bij SRVN. Maar geloof niet dat hij vanavond mee doet
Dat is thomms die ook even op GoT zat tijdens de eerste 2010 academy. Toen der tijd was hij eerste op GoT en ben ik helaas afgehaakt door tijd gebrek. Nu rijdt hij in de dutch GT4 :|

Is er nog iemand die mooie tijden neer zet en mij wil adden? Dan heb ik een beetje competitie, aangezien ik die nu niet echt heb ;)

PSN; KappeMaus.

Tijden at the moment;

1.1: 30,456
1.2: 29,760
1.3: 27,966
1.4: 28,508
1.5: 37,866

2.1: 53,794
2.2: 26,420
2.3: 24,593
2.4: 32,000
2.5: 39,637

[ Voor 3% gewijzigd door KappeNou op 08-05-2012 22:01 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:44

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Voeg mij maar (weer) toe aan je lijst: GTP_2Fast4Stig

Moet de tweede sessie nog wat verbeteren (nog niet veel tijd ingestoken), maar zit gemiddeld wel aan je tijden.
Totaal heb ik 181 Km gereden over 153 pogingen.

p.s. die totale afstand en aantal pogingen staat bij de info van je savegame.

[ Voor 15% gewijzigd door Chrasher op 08-05-2012 23:20 ]

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
KappeNou schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 22:00:
[...]

Dat is thomms die ook even op GoT zat tijdens de eerste 2010 academy. Toen der tijd was hij eerste op GoT en ben ik helaas afgehaakt door tijd gebrek. Nu rijdt hij in de dutch GT4 :|

Is er nog iemand die mooie tijden neer zet en mij wil adden? Dan heb ik een beetje competitie, aangezien ik die nu niet echt heb ;)

PSN; KappeMaus.

Tijden at the moment;

1.1: 30,456
1.2: 29,760
1.3: 27,966
1.4: 28,508
1.5: 37,866

2.1: 53,794
2.2: 26,420
2.3: 24,593
2.4: 32,000
2.5: 39,637
Ik vind tijden aanscherpen niet zo spannend, als het niet opschiet houd ik het meestal voor gezien. Maar als iemand een keer zin heeft om te hosten met leasebakken/rouletteraces o.i.d. ben ik van de partij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
Eerste ronde tijden zit ik wel ongeveer aan, maar ronde twee lukt nog niet echt qua echt leuke tijden. Ik ga eens overwegen een stuurtje te kopen volgens mij maakt dat in ronde twee best wat verschil.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is me gelukt om goud te halen op alle 10, die eerste 3 zijn best pittig tot je door hebt hoe die electro motor werkt. Ik heb iets van 193000ste plek, ik doe vast nog iets fout bij de start om maar net met .015 verschil goud te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
@Chrasher: ik was een tijdje offline, weinig tijd ;) Ik zal je weer toevoegen.

@Razkin: Stuur werkt idd wel een stuk beter. Ronde 1 ben ik ook nog niet mee bezig geweest. Alleen even snel wat tijdjes neer gezet. Ronde 2 ook pas aan race 2 en 3 wat meer tijd besteed.

@DJvGalen: Veel oefenen ;) over het algemeen moet je overal wel 2 a 3 seconden sneller dan goud kunnen zijn.

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 01:02:
Het is me gelukt om goud te halen op alle 10, die eerste 3 zijn best pittig tot je door hebt hoe die electro motor werkt. Ik heb iets van 193000ste plek, ik doe vast nog iets fout bij de start om maar net met .015 verschil goud te halen.
alle elektronische middelen uitzetten, ben je niet nodig voor die bocht, en het vertraagd alleen maar...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 01:02:
Are you serieus!? Ik vraag dit omdat ik alles (op één na omdat ik zat te slapen) in één keer op goud zette, en je imo niets fout kan doen. Het is gas geven en de korste weg nemen. En ik rij gewoon met controller onderuit op de bank. Ik vond het totaal niet boeiend of uitdagend of iets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 14:19
Tarabass schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 13:06:
[...]
Are you serieus!? Ik vraag dit omdat ik alles (op één na omdat ik zat te slapen) in één keer op goud zette, en je imo niets fout kan doen. Het is gas geven en de korste weg nemen. En ik rij gewoon met controller onderuit op de bank. Ik vond het totaal niet boeiend of uitdagend of iets..
Inderdaad en een potje bier erbij ;)

Als je deze al pittig vond dan heb je nog een hele uitdaging met de komende races ben ik bang.

[ Voor 9% gewijzigd door schumi2004 op 09-05-2012 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Goud halen is idd alles behalve moeilijk. Maar onder de 1000e plek komen is opzich wel redelijk pittig. Tot nu toe lukt het bij mij wel.

[ Voor 3% gewijzigd door KappeNou op 09-05-2012 14:10 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap het zelf ook niet zo, de eerste 3 wilde maar niet op goud tot ik er echt voor ging zitten en wat settings had aangepast. Bij de laatste, op de Nurburg ring, moest ik stuurhulp aanzetten omdat ik continu van de baan af vloog maar nadat ik stuurhulp had aangezet had ik gelijk goud toen ik voor het eerst de finish haalde. Dat was mijn tweede poging met stuurhulp, de eerste verloor ik omdat ik in de laatste bocht een tegenstander raakte.

Racen tegen andere auto's met die electrische auto had ik al goud na de eerste poging, net als de andere proeven behalve op die kart baan maar die heb ik uiteindelijk toch op goud gehaald zonder stuurhulp. Volgens mij komt het ook omdat ik hier en daar curbstones of gras meenam en dan kom je net .015 te kort voor goud met die electrische auto.

Ik zei het al eerder, ik heb al moeite met een focus de lvl 4 race te winnen, misschien moet ik daar ook stuurhulp aanzetten want met de controller stuurt een focus als een bus en raak ik continu de reclameborden. Ik ben ook maar A-spec level 5 omdat ik het opgegeven heb. Vanavond maar eens proberen met stuurhulp aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

KappeNou schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 14:09:
Goud halen is idd alles behalve moeilijk. Maar onder de 1000e plek komen is opzich wel redelijk pittig. Tot nu toe lukt het bij mij wel.
R.E.S.P.E.C.T.

Nee, dat red ik waarschijnijk nooit. Ik ben namelijk alles behalve erg goed in het spel. Oke, een rondje nürburg in een GT-R lukt me in 6:20 en met weinig races in het spel heb ik moeite. Maar vergelijken met de online tijden van die japanners etc. ben ik echt een n00b :P

Edit:
Ik heb net 1:1 tm 1:3 verbeterd. De resultaten:

1:1 0:30:422 5396ste

1:2 0:29:754 7137ste

1:3 0:27:924 8702ste

:D

[ Voor 11% gewijzigd door Tarabass op 09-05-2012 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
Nat3 en online racen bij GT blijft toch een beetje lastig, ik was eergisteren online mijn rondjes aan het rijden en was in mijn eentje voor het veld uit aan het rijden, tenminste, dat dacht ik. Na de race bleek ik de hele race in gevecht te zijn geweest om de eerste plek met iemand terwijl we elkaar niet zagen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vikingjunior
gisteren me weer een avondje geamuseerd met de nieuwe seasonal events :) ,en een beetje nostalgie opgehaald, bij de 2dehands auto's een volvo 240 glt stationwagen 88' gekocht, en daarmee lekker iedereen naar huis rijden in de 400PP seasonal :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

vikingjunior schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 08:51:
gisteren me weer een avondje geamuseerd met de nieuwe seasonal events :) ,en een beetje nostalgie opgehaald, bij de 2dehands auto's een volvo 240 glt stationwagen 88' gekocht, en daarmee lekker iedereen naar huis rijden in de 400PP seasonal :p
Kan je tegenwoordig mensen onderweg oppikken dan? :+

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vikingjunior
thunder8 schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 09:36:
[...]

Kan je tegenwoordig mensen onderweg oppikken dan? :+
lol :p

hoe zeggen ze dat dan in nederland ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

vikingjunior schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 10:02:
[...]

lol :p

hoe zeggen ze dat dan in nederland ?
Naar huis sturen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vikingjunior
ok, ook goed :)

vond het nog altijd grappig om de rest naar huis te sturen met die oude volvo 240 tank 8)
altijd leuk om is een race te winnen met een "underdog",zo dat je nog wat moeite moet doen om te winnen :p

[ Voor 17% gewijzigd door vikingjunior op 11-05-2012 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

Ik noem het altijd iemand/iedereen zoek rijden. Dat is natuurlijk ook een term waarover je kan praten. :9

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-03 20:38
Waar rijden jullie die challenges normaal eigenlijk mee?

Ik de 400PP met een Clio V6 (leuke sound, geinige handling), de 500PP met een Honda S2000 met een hoop rommel erop en de 650PP met de Zonda R. Wat een bak is dat. Alleen een nadeel, de snelste wagen is normaal iets van een JGTC wagen, maar met de Zonda R vaak de GT40 LM Test Car. Dat ding is 20 sec los van de rest na 5 rondjes (pak je nog makkelijk met de Pagani trouwens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

ybastiaans schreef op maandag 14 mei 2012 @ 10:02:

Ik de 400PP met een Clio V6 (leuke sound, geinige handling), de 500PP met een Honda S2000 met een hoop rommel erop en de 650PP met de Zonda R. Wat een bak is dat. Alleen een nadeel, de snelste wagen is normaal iets van een JGTC wagen, maar met de Zonda R vaak de GT40 LM Test Car. Dat ding is 20 sec los van de rest na 5 rondjes (pak je nog makkelijk met de Pagani trouwens).
400PP: Mini Countryman S (best wel getuned tot net 400PP) helaas stond de Countryman vandeweek op 401PP (damn you GT5 :P) en moest ik een ander wagentje nemen: Mini Cooper S.
500PP: Toyota GT '86 (2012) getuned tot 500PP
650PP: Ford GT LM Spec II volgens mij, maar ik heb ook nog wel meerdere die net tegen de grens zitten van 650PP..

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12-09 12:49
Cybpraetorian schreef op maandag 14 mei 2012 @ 10:09:
[...]

400PP: Mini Countryman S (best wel getuned tot net 400PP) helaas stond de Countryman vandeweek op 401PP (damn you GT5 :P) en moest ik een ander wagentje nemen: Mini Cooper S.
Je kan de auto de-tunen of gewicht extra geven om weer op 400pp te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

wheeler schreef op maandag 14 mei 2012 @ 10:14:
[...]

Je kan de auto de-tunen of gewicht extra geven om weer op 400pp te komen.
Klopt, ach ik vond die Countryman nog wel een beetje log rijden, dacht probeer een Cooper S, wilde ook prima, won ik ook makkelijk de wedstrijd mee...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
De nieuwe Gt Academy Trials zijn te spelen :)
GT-R en 370Z deze ronde.
Wat ik wel hoop is dat ze die random gegenereerde tracks er uit laten, wat heb ik daar een hekel aan zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 14:48
ybastiaans schreef op maandag 14 mei 2012 @ 10:02:

Ik probeer vaak zoveel mogelijk verschillende auto's uit.
Voor de 650PP pak ik ook vaak wel eens echte Le-Mans racer zoals de Maza 787B of Sauber C9 naast de 2J.
Wel even een downtune naar 650PP en gaan.

De 400PP en 500PP is zo wisselend omdat ik toch vaak wel een andere auto wil gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
De nieuwe ronde met de Skyline is niet al te moeilijk.
Bij de laatste test rijdt de AI wel gigantisch in de weg, ze slingeren van links naar rechts.
AI wàs k*t en is nog steeds k*t... erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:33
Ik sta op 4-5 momenteel 140ste met een joystick. Voelt goed :p

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Hier http://us.gran-turismo.com/us/academy/2012/event/round3/ kan je je plaats op de leaderboards zien/bijhouden.
Even inloggen en voila, je eigen tijd is zichtbaar.
Zo veel scheelt het niet, bijvoorbeeld
-Ergens 8.000e met maar 3 tienden verschil tov de nr1.
-Ergens anders weer rond 20.000e met maar 0.171 achter de nr 1.

Vanavond de 4e ronde eens gaan doen en de andere rondes proberen aan te scherpen :P
Wat ik wel jammer vind is dat de snelste tijden vaak niet netjes gereden zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door Superkiwi op 15-05-2012 03:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dokman

Dokman

PSN = dokman100

ik ben bezig met de trofeeen.
heb er nu 51 van de 59. ik zoek nog een geheime trofee.
ik weet alleen niet welke. heeft iemand een lijst met geheime trofeen
dan kan ik vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Dokman schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 22:11:
ik ben bezig met de trofeeen.
heb er nu 51 van de 59. ik zoek nog een geheime trofee.
ik weet alleen niet welke. heeft iemand een lijst met geheime trofeen
dan kan ik vergelijken.
http://www.ps3trophies.co...an-Turismo-5-Trophy-Guide

Hier is alle info die je nodig bent.
Google: GT5 Trophy Guide

:)

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Ik heb mijn tijden van ronde 1 en 2 weer wat aangescherpt :)
Gaiajohan en Voxalizer staan wel vrijwel overal nog boven mij, erg snel die 2!
Yoohan staat een aantal keer ook op een ongrijpbare plek.
Behalve bij ronde 1 test 4, daar sta ik lekker boven jullie allemaal lol :P
(proeven op eiffel circuits heb ik niet gedaan, die vind ik loom)
Met de Silvia op de Nurburgring is het kut, want de AI rijdt op rails en een beukje pakt vaak alleen voor jou slecht uit...
Vanavond ronde 3 aanscherpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dokman

Dokman

PSN = dokman100

Heb alles in de gt academy goud. Sta van mijn vrienden lijst meestal onder aan. Alleen de Spanjaard blijf ik voor.

Vraag mijn alleen af wanneer we de gewonnen auto's krijgen. En of we dan ook nog credits krijgen. ben bezig met 1000 Auto's tekopen. zit al op de 334 gaat goed haha

Ook maar even de tijd rit gedaan met de F1 Auto. Dat is wel gaaf. Meteen 1miljoen Credits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

dvdkiwi schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 13:20:
Ik heb mijn tijden van ronde 1 en 2 weer wat aangescherpt :)
Gaiajohan en Voxalizer staan wel vrijwel overal nog boven mij, erg snel die 2!
Yoohan staat een aantal keer ook op een ongrijpbare plek.
Behalve bij ronde 1 test 4, daar sta ik lekker boven jullie allemaal lol :P
(proeven op eiffel circuits heb ik niet gedaan, die vind ik loom)
Met de Silvia op de Nurburgring is het kut, want de AI rijdt op rails en een beukje pakt vaak alleen voor jou slecht uit...
Vanavond ronde 3 aanscherpen :)
Heb ik jou al toegevoegd? Mijn nick: Tarabass123

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Ik heb jou er niet bij zitten nee...
Ik zal je straks even een invite sturen ;)

@Dokman:
Je auto's krijg je als de GT Academy afgelopen is.
Credits denk ik niet, puur de auto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dokman

Dokman

PSN = dokman100

Okee.

Vanavond een kijken of ik mijn tijden nog wat beter kan krijgen.

Als er nog mensen zijn die willen zien hoe slecht ik ben !!!

PSN = dokman100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vikingjunior
vind mijn bspec ventje toch maar ne rare hoor...hij is lvl 26 ik laat hem een seasonal event van 500PP lvl 20 doen, wordt hij met veel moeite 3de, voor de leut laat ik hem de race nog eens rijden,zelfde auto,zelde tegenstanders, ineens gewonnen met 15sec voorsprong 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
B-spec poppetjes is soms geen touw aan vast te knopen :P
Zoals bv het spinnen op altijd dezelfde plek en het niet slipstreamen maar juist als enige naast het hele treintje gaan rijden zodat er nog meer tegenstandsters langs kunnen.
Dat gezegd hebbende vind ik het jammer dat deze simpele en saaie game mode toch bijna de helft van het spel beslaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vikingjunior
dvdkiwi schreef op maandag 21 mei 2012 @ 20:38:
B-spec poppetjes is soms geen touw aan vast te knopen :P
Zoals bv het spinnen op altijd dezelfde plek en het niet slipstreamen maar juist als enige naast het hele treintje gaan rijden zodat er nog meer tegenstandsters langs kunnen.
Dat gezegd hebbende vind ik het jammer dat deze simpele en saaie game mode toch bijna de helft van het spel beslaat...
idd,van mij hadden ze bspec veel korter mogen maken,of er meer opties in steken om je piloot positieve commentaar te kunnen geven tijdens de race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Ik ben de b-secs wel gaan waarderen eigenlijk. Sinds de eerste b-spec seasonals moest ik me er echt in verdiepen, en wat hierboven beschreven wordt is wel iets waar je echt invloed op hebt. Zo kun je een race echt plannen en zul je altijd met dezelfde resultaten eindigen. Door tactisch te rijden, je temperament terug laten zakken vóór het bochtengedeelte, iets op laten lopen voor het rechte stuk, gemiddeld op de default temperament blijven ongeveer, kan je veel invloed uitoefenen..

Het wordt volgens mij wel een beetje verpest doordat je voor het b-spec gedeelte in de game weinig hoeft te doen. Een veel te snelle auto en wat tijd laat je al winnen. Dat hadden ze wel wat strakker mogen houden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 14:48
Ik met veel moeite en tijd eindelijk A-spec level-40 geworden en nieuwsgierig naar de leuke prijs die me te wachten stond, volgde een diepe teleurstelling.

Alleen een waardeloze trofee en geen auto of iets anders leuks.

Bah :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Ik had liever het b-spec gedeelte net zo gezien als in GT4: je kan alles zelf rijden of er voor kiezen om je poppetje een deel van een endurance race te laten rijden.
Van mij mogen ze alle b-spec events gewoon a-spec maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vikingjunior
dvdkiwi schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 00:03:
Ik had liever het b-spec gedeelte net zo gezien als in GT4: je kan alles zelf rijden of er voor kiezen om je poppetje een deel van een endurance race te laten rijden.
Van mij mogen ze alle b-spec events gewoon a-spec maken :P
ja, dat wa sinderdaad wel leuker in gt4,kon je zo'n 24uurs race tenminste wat sneller uitrijden,door de bspec op 3x snelheid te laten lopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vikingjunior
ok,straks bij het thuiskomen dan maar direct laten updaten :p

eergisteren bij mijn vader GT5 opnieuw geinstalleerd,en daar kwam een update van 1.2GB binnen, ook lang op kunnen wachten :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Ronde 3-2, de S-bochten op Suzuka sta ik nu 1610e;
mijn beste resultaat van alle events :)
Er zijn mensen van hier die echt supertijden neerzetten, respect!

What the hell is er met de 370z gebeurd???
Je moet echt je best doen wil je 'm laten uitbreken.
Bij de vorige Academy brak ie mét TC aan al uit als je het gas aankeek.
Nu heb ik TC uit en is ie best stabiel eigenlijk, lekker wagentje nu :)
Hij klinkt ook wel leuk trouwens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:08

Vuvuzela

My spire is forming

Dat is best netjes idd! Ik heb volgens mij nog maar 1 event dat ik bovenaan sta @ vrienden.. laat staan wereldwijd :p Maar ik doe het in stapjes.. heb er nu misschien 2 uur max. aan besteed. Ik laat het ff rusten en paar dagen later ben ik de eerste poging opeens een tiende sneller.

Ook leuk om te zien dat er soms mensen met controllers in de top10 staan.

Mensen die wat extra competitie willen mijn psn = Maciejk8

Van de GT5 update heb ik trouwens niets gemerkt.. Hoopte op een uitgebreidere "soundmenu" maar dat zit er niet in helaas.

[ Voor 12% gewijzigd door Vuvuzela op 23-05-2012 01:54 ]

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Zal er binnenkort ook even weer naar kijken. Speel verder helemaal niet op de PS3 meer, en dus zijn de minuutjes in de academy het enige wat ik nog doe, ook GT5 ligt jaren achter met de seasonals..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
GT5 zelf heb ik ook al lang niet meer aangeraakt... De spanning is er een beetje af.
Maar voor GT Academy maak ik graag een uitzondering ;)
Meestal onderneem ik per proef een poging of 15 maximaal, daarna skip ik naar de volgende.
Seasonals loop ik ook aardig achter nu, maar die komen nog wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

dvdkiwi schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:06:
GT5 zelf heb ik ook al lang niet meer aangeraakt... De spanning is er een beetje af.
Maar voor GT Academy maak ik graag een uitzondering ;)
Meestal onderneem ik per proef een poging of 15 maximaal, daarna skip ik naar de volgende.
Seasonals loop ik ook aardig achter nu, maar die komen nog wel een keer.
Je weet dat die seasonals die er nu steeds bij komen maar een beperkte houdbaarheid hebben? Voor zover ik kan zien zijn een aantal blijvend, zonder eind datum, maar de nieuwere die er nu steeds bijkomen hebben een einde datum die dus een keer afloopt en je er dan niet meer aan kunt deelnemen,,,

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Ja dat weet ik, maar ik zit niet echt te springen om ze te doen...
Als ik GT5 om de zoveel tijd aan zet dan doe ik er een paar; degenen die dan al verlopen zijn... jammer.
Enige wat ik wel leuk vind zijn de time trials.
Drift trials ook wel eens geprobeerd maar dat krijg ik maar niet te pakken.

Pagina: 1 ... 7 ... 13 Laatste