Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
http://absinthejailbreak.com/stay-away-from-ios-7-1-warning/Anthirian schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 13:32:
[...]
Erg veel lekken zijn inderdaad nu gepatcht. Over het eventueel ontwikkelen van een nieuwe jailbreak is nog niets losgelaten.
Volgens de mensen van absinthe nog niet, dus als je JB je lief is, blijf je er vooralsnog vanaf ( van de update knop )
Nee hoor, de exploits zijn verholpen. En het verhaal van i8sn0w schijnt ook nog niet te kloppen, dus het kan wel weer even duren.FreshMaker schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 13:55:
[...]
http://absinthejailbreak.com/stay-away-from-ios-7-1-warning/
Volgens de mensen van absinthe nog niet, dus als je JB je lief is, blijf je er vooralsnog vanaf ( van de update knop )
Ik denk dat er geen jailbreak voor 7.1 uitkomt, de volgende jailbreak wordt voor iOS 8.me_mrtn schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 19:54:
[...]
Nee hoor, de exploits zijn verholpen. En het verhaal van i8sn0w schijnt ook nog niet te kloppen, dus het kan wel weer even duren.
Nu hebben ze misschien nog wat exploits achter de hand liggen die ze kunnen gebruiken in iOS 8 en als ze die voor 7.1 gebruiken kunnen die weer gepatcht worden in iOS8 dus ik denk dat dat hem niet gaat worden.
Kan iemand dit bevestigen. Zelf heb ik het nog niet geprobeerd
http://redsn0w.info/
[ Voor 27% gewijzigd door Audione0 op 18-03-2014 12:35 ]
Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt
100% fake.Audione0 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 12:35:
Dit kwam ik tegen, mits ik moet geloven dat 7.1 jailbroken is![]()
Kan iemand dit bevestigen. Zelf heb ik het nog niet geprobeerd
http://redsn0w.info/
Na het installeren van TinyGrid+ ging er iets mis met het verplaatsen van een folder. Deze verdween en kwam ook niet terug met een respring. Dan maar een reboot; Blijft vervolgens in een bootloop hangen en kan alleen nog opgestart worden met volume up ingedrukt (zonder mobile substrate dus).
Dat heb ik al eens eerder gehad en na het verwijderen van de cydia tweaks die voor problemen zorgden was de telefoon dan te rebooten en weer de oude. Dit keer blijft, zelfs na het verwijderen van zo goed als alle cydia tweaks, hij steeds weer in die bootloop hangen. Hierin is de telefoon overigens gewoon in windows te benaderen met iphone explorer e.d.??
Na wat zoeken online enkele cache bestanden verwijderd die de bootloop zouden moeten verhelpen, maar zonder resultaat. Opnieuw trachten te jailbreaken; bootloop.
Vreemd detail: De mobile substrate die er op stond na die probeersels was niet de meest recente en ook winterboard was een oudere versie. Het leek wel of de telefoon niet werd gezien als een 5S met ios7. M.b.v. de deb file de laatste versie mobile substrate er op gezet maar kan nog steeds slechts met volume up booten en dan werkt geen enkele cydia tweak
Ik wil absoluut niet van de jailbreak af maar heb al mijn kennis en wat ik online heb kunnen vinden uitgeput. Mijn hoop is dat hier misschien iemand een idee heeft om dit probleem op te lossen! Ik vind de iPhone een stuk minder aantrekkelijk zonder jailbreak en wil als het effe kan niet restoren naar 7.1 want wie weet hoelang ik dan zonder jailbreak zit!
Please help!
anders zou je een factory reset kunnen proberen.
Dan heb je een schone 7.0x versie, die weer gewoon te JB is
Neen, helaas...Untouchablezz20 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 18:51:
Heb je toevallig openSSH op je iPhone staan? Zo ja, dan kun je semi-restore proberen.
Nee nog niet binnengehaald. Maar dit lijkt te simpel en te mooi om waar te zijn!FreshMaker schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 18:52:
Heeft je telefoon de update al binnengehaald naar 7.1 ?
anders zou je een factory reset kunnen proberen.
Dan heb je een schone 7.0x versie, die weer gewoon te JB is
Kan ik die factory reset doen zonder de telefoon aan iTunes te hangen? Dit zou net weleens de strohalm kunnen zijn waaraan ik me omhoog kan trekken! Wist de factory reset ook alle jailbreak/cydia data? Want daar zit de corruptie/fout waardoor de bootloop veroorzaakt wordt. Idem voor de cloud backup; staat daar de cydia data op? Of MOET ik dan de telefoon als een nieuw apparaat configureren?
In ieder geval beide alvast bedankt voor het meedenken!
"Reset all settings and erase all content is a big no no on a jailbroken device. Boot loop city."
Iemand hier ervaring mee? Is er een kans dat... of is het zeker dat de telefoon weer in een bootloop terecht komt? Dan moet ik namelijk naar 7.1, en ik wil liever alle andere oplossingen uitsluiten alvorens ik dat doe...
[ Voor 42% gewijzigd door Untouchablezz20 op 18-03-2014 20:29 ]
Verder nog iemand ideeën?
Oh, en ik ga even kijken naar semi restore (?) is nu een versie voor ios 7. R.A.T. heeft namelijk open SSH op mijn telefoon gezet...
[ Voor 9% gewijzigd door CrimsoN72 op 20-03-2014 19:21 ]
Semi-restore werkt alleen op een x84.CrimsoN72 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 19:18:
Ondertussen ilex R.A.T. software geprobeerd; zou alle tweaks verwijderen en cydia zo nodig repareren zonder dat je de jailbreak verliest. Maar doet in de praktijk niet veel meer dan cydia substrate eraf gooien (zo lijkt het althans). Cydia apps staan nog steeds op de telefoon (tweaks waarschijnlijk ook) zijn alleen niet meer zichtbaar in cydia. Zodra ik de mobile substrate weer installeer komt 'ie weer in een bootloopNu zou ik nog een restore met ilex R.A.T. kunnen proberen. Hopelijk verwijderd die dan echt alle cydia apps en tweaks. Maar moet ik even tijd voor vrijmaken...
Verder nog iemand ideeën?
Oh, en ik ga even kijken naar semi restore (?) is nu een versie voor ios 7. R.A.T. heeft namelijk open SSH op mijn telefoon gezet...
http://semi-restore.com
Tja, heb het al 'gedaan'. Maar nu wil de iphone niet meer activeren. Niet met wifi en niet in itunesUntouchablezz20 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 19:54:
[...]
Semi-restore werkt alleen op een x84.
http://semi-restore.com
yup, it sucks... Toch bedankt voor het meedenken!Untouchablezz20 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 20:18:
Oh dat is balen. Hopen dat pod2g alsnog naar 7.1 wil kijken.
MIsschien heeft het toch nog een doel gediend; Een semirestore (na release van 7.1) zorgt ervoor dat Apple niet meer een activatie toelaat. Heads up!
Ik weet nu dus niet of een ilex R.A.T. restore gewerkt zou hebben, dus dit zou theoretisch anderen nog kunnen helpen.
Verderop op de Telfort website lees ik dit over OTA providerbundles...Samsung en iPhone toestellen hebben in maart een update gekregen om de toestellen geschikt te maken voor 4G. Heeft u deze update niet ontvangen of niet geïnstalleerd? Installeer de update om alsnog gebruik te kunnen maken van 4G.
Betekent het nu dat ik met een dode mus zit, en één van de 2 zaken (Een fijn JB toestel of 4G) kan vergeten?Bij de iPhone 5S is het helaas niet mogelijk de instellingen voor mms en mobiel internet per sms te ontvangen.
Als je de ene kant op kan, kun je in dit geval ook de andere kant op.
[ Voor 51% gewijzigd door SidewalkSuper op 01-04-2014 19:53 ]
1
| curl -s -L http://phobos.apple.com/version | grep -i carrier |
in Terminal ben ik op de juiste carrierbundle uitgekomen en heb ik deze op het toestel gezet, het toestel even gereset en na wat gerommel met de 4G toggle en ja hoor...

Mijn dank is groot!
[ Voor 6% gewijzigd door Jermaine op 01-04-2014 21:35 ]
Deze tweak zorgt er voor dat je een app opent via een ander icoontje.
Ik wil op de orginele agenda icoon klikken en dat dan Fantastical word geopent.
http://www.cultofmac.com/...ming-ios-7-april-2-video/
Ja is gewoon een goede.Tumbler schreef op woensdag 02 april 2014 @ 21:02:
Is deze jailbreak 'echt', ik wil hem gaan gebruiken voor een iPhone 3GS 6.1.3
http://p0sixspwn.com/
Auxo 2 heb ik ook al geinstalleerd, even een beetje mee spelen hoe het werkt.
Hier is een uitgebreide review: http://www.idownloadblog....-tweaks-ever-gets-better/
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Op dit moment zit ik op iOS 7.1
Paar jaar geleden toen ik nog op Android zat heb ik heel vaak mijn telefoons geroot, ROM's erop gezet etc.
Nu wil ik dat ook graag eens doen met mijn iPhone 5.
- Philflow
- Registratie: April 2006
- Laatst online: 06-12-2023
Philflow wijzigde dit (47%)
Klopt dit?
En werkt dit dan net zo goed als op Android?
[ Voor 6% gewijzigd door Philflow op 14-04-2014 15:17 ]
Krijg een error loading the preference bundle for bootlogo?
Rest heb ik wel netjes uitgevoerd zoals het moet staan, ben zelf bang komt zeker door de 64 bit processor?
Wat zijn eventuele verwachtingen ?
Dat die er niet gaat komen en er wordt gewacht tot iOS 8knakker2 schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 01:49:
Weinig nieuws omtrent een 7.1.x JB
Wat zijn eventuele verwachtingen ?
En heeft het nog zin om shsh blobs te bewaren bij iOS 7?
1. Is niet mogelijk, je kan alleen naar de nieuwste software versie updaten.Narc schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 16:31:
Weet iemand een goede guide om van 7.0.x naar 7.0.6 te upgraden?
En heeft het nog zin om shsh blobs te bewaren bij iOS 7?
2. Als je een iPhone 4s hebt heb je er nog wat aan, nieuwere versies niet.
Jammer, trek net het folie van een iPhone 5S waar 7.0.2 op draait. Zou graag updaten naar 7.0.6 en dan een jailbreak toepassen. Die SSL fix in 7.0.6 vind ik wel belangrijk.larsiey schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 20:21:
[...]
1. Is niet mogelijk, je kan alleen naar de nieuwste software versie updaten.
2. Als je een iPhone 4s hebt heb je er nog wat aan, nieuwere versies niet.
Cool, goede tip! Dan blijf ik op 7.0.2 totdat 8 gejailbreaked is!Untouchablezz20 schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 12:49:
Die SSL fix kan je ook downloaden via Cydia. Dus daarvoor hoef je niet te updaten.
Alvast bedankt.
Komt hier nog een jailbreak voor van evasi0n? Of voor iOS 7.1.1 ?
Alvast bedankt.
Anoniem: 594603
Hm, interessant. Was dat een recent gekochte iphone dan ? Ik zou graag een nieuwe ipad/phone aanschaffen maar wil natuurlijk wel kunnen jailbreaken.Narc schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 12:36:
[...]
Jammer, trek net het folie van een iPhone 5S waar 7.0.2 op draait. Zou graag updaten naar 7.0.6 en dan een jailbreak toepassen. Die SSL fix in 7.0.6 vind ik wel belangrijk.
Vroeg me dus af of de ipads/iphones die nu in de winkel liggen nog <= ios7.06 standaard geinstalleerd hebben.
Nog iemand die pas een idevice heeft aangekocht en wat stond er uit de verpakking op ?
Het was er wel eentje uit het grijze circuit, dus ik weet niet hoe lang die al op de plank lag. Er zat ook een UK-stekker bij. Ik zal thuis eens kijken of er wat op de doos staat qua iOS. Geen idee vanaf wanneer ze met 7.1(.1) van de lijn komen rollen.Anoniem: 594603 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 01:38:
[...]
Hm, interessant. Was dat een recent gekochte iphone dan ? Ik zou graag een nieuwe ipad/phone aanschaffen maar wil natuurlijk wel kunnen jailbreaken.
Vroeg me dus af of de ipads/iphones die nu in de winkel liggen nog <= ios7.06 standaard geinstalleerd hebben.
Nog iemand die pas een idevice heeft aangekocht en wat stond er uit de verpakking op ?
Dat klopt inderdaad, je moet gewoon geluk hebben dat je een krijgt die al wat langer in de winkel ligt.Narc schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 20:17:
Nope, kan aan de doos niet zien welke iOS erop staat.
4G is ook wel een betaald extra-tje, en moet je apart activeren, misschien dat je het daarom niet hebt. (Internetversneller 4G a 5 euro per maand).
(einde van de thread)
Evasi0n blokkeert natuurlijk geen carrier settings trouwens
[ Voor 32% gewijzigd door SidewalkSuper op 08-05-2014 12:01 ]
Ah, gevonden: http://appldnld.apple.com...PN_Telfort_nl_iPhone.ipcc
[ Voor 39% gewijzigd door Narc op 08-05-2014 13:42 ]
Dat klopt, die heb ik niet aangezet. Ik heb wel de 3G internetversneller in ieder geval, maar ik neem aan dat je dat apart moet activeren. Ik zit trouwens op 15.5.Narc schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 11:35:
Zou je eens willen kijken welke aanbieder versie (Algemeen > Info > Aanbieder) jij hebt? Bij mij is het 15.1. Ik heb een ticket aangemaakt bij Telfort, ben benieuwd.
4G is ook wel een betaald extra-tje, en moet je apart activeren, misschien dat je het daarom niet hebt. (Internetversneller 4G a 5 euro per maand).
Dan rest de vraag nog of het een tetterde of untethered is. Leuk en aardig, maar een tetterde mogen ze mooi houden.Untouchablezz20 schreef op zondag 18 mei 2014 @ 14:10:
Jailbreak 7.1.1 is aangetoond geworden. Minder nieuws; I0n1c is degene die daarvoor gezorgd heeft. Dat betekent dat hij dit niet publiekelijk zal uitgeven. Als I0n1c het lukt, zal het wss Evaders ook wel lukken. Er zit in ieder geval schot in de zaak.
7.1.1 jailbreak brengen ze toch niet uit, ze bewaren gewoon alles voor iOS 8.Untouchablezz20 schreef op zondag 18 mei 2014 @ 14:10:
Jailbreak 7.1.1 is aangetoond geworden. Minder nieuws; I0n1c is degene die daarvoor gezorgd heeft. Dat betekent dat hij dit niet publiekelijk zal uitgeven. Als I0n1c het lukt, zal het wss Evaders ook wel lukken. Er zit in ieder geval schot in de zaak.
Het is een untethered jailbreak, zoals in de video zichtbaar is.me_mrtn schreef op zondag 18 mei 2014 @ 14:44:
[...]
Dan rest de vraag nog of het een tetterde of untethered is. Leuk en aardig, maar een tetterde mogen ze mooi houden.
Ik heb sinds de iOS7 jailbreak deze op mijn iPhone draaien en maak vaak gebruik van Cydia. Geupdate tot 7.0.6 OTA over de tijd, nu viel het mij op dat er nooit SHSH blobs opgeslagen zijn. Dit moet toch automatisch gebeuren?
Ik zit nu op 7.0.6(jailbreaked) waarvan geen blob is opgeslagen, is dit nog mogelijk? Ik neem aan van niet omdat 7.0.6 niet meer signed wordt? Als iemand mij een simpele ja/nee kan geven, dan ben ik al blij!
Duidelijk, dankjewel!Untouchablezz20 schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 12:08:
Nee, je hebt niks meer aan SHSH blobs in iOS 7. Mocht je ooit problemen krijgen met je iPhone en willen herstellen dan kan dit met semi-restore. Zorg er wel voor dat je openssh op je iPhone hebt staan.
Overigens wel irritant dat Apple nog steeds vasthoudt aan het 4 apps per rij. Ik hoop dat ze dit in iOS 8 maar ook eens standaard 5 van maken gezien ook de formaten die er aan zitten te komen.
Nou heb ik rond gekeken maar meeste berichten spreken elkaar tegen,
klopt het dat alleen 7.1.1 signed is en ik daarom niet kan updaten naar 7.0.6?
Dus dacht ik: ipsw bestand downloaden waarin de firmware zit 7.04 en dan shift herstellen in Itunes. Error 3194 iedere keer. De ipsw is goed daar ligt het niet aan.
Ik wil de jailbreak dus verwijderen en vervolgens een backup terugzetten gemaakt met Itunes net voordat de Ihpone gejailbreaked werd.
Is het mogelijk deze backup te restoren zodat de jailbreak dan ook weg is, is de jailbreak dan ook totaal verdwenen?
Wat is in deze de beste manier?
monta
Niet. Maar ik zou niet weten waarom je zonder jailbreak op 7.0.4 wil blijven zitten. Mét jailbreak zijn enkele patches wel door te voeren, zonder niet. Apple signed niets anders dan 7.1.1.monta schreef op zondag 25 mei 2014 @ 15:46:
Mijn iPhone 5 iOS 7.04 is gejailbreaked. Nu probeer ik de jailbreak te verwijderen met de Iphone in DFU modus en vervolgens via Itunes herstel te doen. Als ik voor herstel kies gaat Itunes volgens mij updaten naar iOS 7.11 en dat mag niet want ik heb nu (en wil dat zo houden) 7.04.
Dus dacht ik: ipsw bestand downloaden waarin de firmware zit 7.04 en dan shift herstellen in Itunes. Error 3194 iedere keer. De ipsw is goed daar ligt het niet aan.
Ik wil de jailbreak dus verwijderen en vervolgens een backup terugzetten gemaakt met Itunes net voordat de Ihpone gejailbreaked werd.
Is het mogelijk deze backup te restoren zodat de jailbreak dan ook weg is, is de jailbreak dan ook totaal verdwenen?
Wat is in deze de beste manier?
Niet. Maar ik zou niet weten waarom je zonder jailbreak op 7.0.4 wil blijven zitten. Mét jailbreak zijn enkele patches wel door te voeren, zonder niet. Apple signed niets anders dan 7.1.1.
[/quote
De voorgeschiedenis iseigenlijk problemen met Batterij verbruik. Zonder jailbreak deed ik bijna 2 dagen met de batterij. Nu haal ik de dag nog niet. Snachts ligt het verbruik op 40%. Overdag ook terrwijl ik soms uren niets met het toestel doe gaat het heel hard. Je zou zeggen dan zal er wel een app op de achtergrond verbruiken maar dat is niet zo althans dat kun je niet zien. Achtergrond programma draaien staat uit. Eigenlijk staan alle batterij verbruikers uit...
ALs ik de Ihpone opstart zonder Jailbreak dus met volume omhoog ingedrukt doet de batterij weer normaal. Vandaar dat de jailbreak eraf moet, herstel van een oude backup zonder jailbreak en de jailbreak weer opnieuw, dat had ik in gedachten...
monta
Dat gaat niet lukken.monta schreef op zondag 25 mei 2014 @ 18:18:
[quote]
Niet. Maar ik zou niet weten waarom je zonder jailbreak op 7.0.4 wil blijven zitten. Mét jailbreak zijn enkele patches wel door te voeren, zonder niet. Apple signed niets anders dan 7.1.1.
[/quote
De voorgeschiedenis iseigenlijk problemen met Batterij verbruik. Zonder jailbreak deed ik bijna 2 dagen met de batterij. Nu haal ik de dag nog niet. Snachts ligt het verbruik op 40%. Overdag ook terrwijl ik soms uren niets met het toestel doe gaat het heel hard. Je zou zeggen dan zal er wel een app op de achtergrond verbruiken maar dat is niet zo althans dat kun je niet zien. Achtergrond programma draaien staat uit. Eigenlijk staan alle batterij verbruikers uit...
ALs ik de Ihpone opstart zonder Jailbreak dus met volume omhoog ingedrukt doet de batterij weer normaal. Vandaar dat de jailbreak eraf moet, herstel van een oude backup zonder jailbreak en de jailbreak weer opnieuw, dat had ik in gedachten...
Wat voor gebruik heb je, bij Instellingen> Algemeen> Gebruik
Huh, wat? Zoals al eerder werd aangegeven, waarom niet updaten naar 7.1.1? Als je de JB toch niet wilt gebruiken.monta schreef op zondag 25 mei 2014 @ 18:18:
[quote]
[/quote
monta
Heb ik al gedaan, de jailbreak blijft dan staan, terwijl die er juist afmoet.Untouchablezz20 schreef op zondag 25 mei 2014 @ 20:31:
Ah, ik zie het. Enige wat je kunt proberen is openssh via Cydia downloaden en vervolgens herstellen middels semi-restore. Dan blijft je iOS versie staan en cydia ook, maar de rest wordt verwijdert. Daarna kun je je oude back-up terugzetten.
monta
Ik zou eens gaan kijken welke tweaks je hebt draaien. Knikker die er eens af en probeer stap voor stap eens of dat invloed op de accuduur heeft. Een jailbreak zelf heeft geen invloed op de accuduur namelijk.monta schreef op maandag 26 mei 2014 @ 08:01:
[...]
Heb ik al gedaan, de jailbreak blijft dan staan, terwijl die er juist afmoet.
Wordt openssh standaard meegeinstalleerd met een JB?
[ Voor 15% gewijzigd door Narc op 26-05-2014 11:47 ]
Enigste wat ik nog kreeg is de boot apple logo en verder deed hij niks meer dus ik heb de iphone hersteld door kabel in te pluggen . Helaas moest ik wel naar 7.1 en daardoor mijn jailbreak kwijt met alle aangekochte applicaties( en dat waren er veel ) .
Nu dus wachten op de nieuwe jailbreak en dat gaat nog even duren ben ik bang
Ik mis nu al sommige applicaties want hij voelt wel heeel traag aan nu.
[ Voor 8% gewijzigd door CallmeGod op 29-05-2014 19:34 ]
Waarom had je niet gewoon in safe mode geboot? Of lukte dat ook niet meer?martijn24 schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 19:33:
nondeju vandaag was mijn telefoon vastgelopen na een update van Altkeyboard 2 .
Enigste wat ik nog kreeg is de boot apple logo en verder deed hij niks meer dus ik heb de iphone hersteld door kabel in te pluggen . Helaas moest ik wel naar 7.1 en daardoor mijn jailbreak kwijt met alle aangekochte applicaties( en dat waren er veel ) .
Nu dus wachten op de nieuwe jailbreak en dat gaat nog even duren ben ik bang
Ik mis nu al sommige applicaties want hij voelt wel heeel traag aan nu.
Nee dit lukte ook niet meer, dus ik had geen andere keusSidewalkSuper schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 20:09:
[...]
Waarom had je niet gewoon in safe mode geboot? Of lukte dat ook niet meer?
Mocht er in de toekomst een nieuwe jailbreak uitkomen dan hoop ik wel dat ik mijn aangekochte tweaks nog kan gebruiken .
[ Voor 19% gewijzigd door CallmeGod op 29-05-2014 20:17 ]
Ow en is er via bijv jailbreak, een makkelijkere manier om je eigen ringtone op je iphone te krijgen ipv de omslachtige standaard methode?
Ben je dezelfde arjoderoon als op het oude TA trouwens?
[ Voor 62% gewijzigd door SidewalkSuper op 29-05-2014 21:31 ]
Wat hij wss bedoelt is, dat Ion1c e.a. een jailbreak hebben, maar nooit zullen releasen. Het is voornamelijk om te trollen. Zolang het niet door evad3rs gebeurt, zullen we geen JB 7.1.1 zien. De evad3rs zullen wachten tot iOS 8 uit is om een nieuwe JB te ontwikkelen.
Dankjewel voor je heldere uitleg.Untouchablezz20 schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 11:42:
[...]
Wat hij wss bedoelt is, dat Ion1c e.a. een jailbreak hebben, maar nooit zullen releasen. Het is voornamelijk om te trollen. Zolang het niet door evad3rs gebeurt, zullen we geen JB 7.1.1 zien. De evad3rs zullen wachten tot iOS 8 uit is om een nieuwe JB te ontwikkelen.
Ik vroeg me nog af wat er gebeurd met me aangekochte tweaks ? Kan ik deze dadelijk gewoon gebruiken of dien ik ze opnieuw te kopen aangezien ik pas weer jailbreak heb als ios8 uit is.
Zie me verhaal hierboven...
Oke duidelijk. Worden trouwens de telefoons die verkocht worden standaard uitgerust met 7.1.1?Untouchablezz20 schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 11:56:
Die blijven gewoon staan zoals in de Appstore. Zodra er weer een JB is, kun je de tweaks downloaden door in te loggen met jouw gebruikersnaam. Je zult ze dus niet overnieuw moeten kopen.
Heb dit topic niet helemaal bijgehouden dus begrijp je laatste zin niet.Untouchablezz20 schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 15:23:
Ja, veel wel. Ligt er ook aan waar je hem koopt. Het zal zeker lastig zijn om een iPhone met 7.0.x te kopen. Hoop dat de window voor signen weer voor een uurtje wordt opengegooid, net zoals de vorige keer.
Zou je dat eens kunnen uitleggen??
Vragen over warez zijn niet toegestaan. Het bespreken van alle andere aspecten van jailbreaken zijn wel toegestaan.
Let op of je post ook in dit topic thuishoort: applicaties kunnen besproken worden in [iOS] Applicaties via Cydia - deel 2, mods in [iPhone & iPod Touch] Post hier je mods