Om je Apnonce in te stellen heb je een jailbreak nodig. In unc0ver kun je deze instellen in de app. Maar als je nu op een unjailbreakbare iOS zit, kun je dus niet veiligstellen dat je later weer naar de momenteel gesignde iOS kan downgraden.Mr Pingu schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 15:02:
[...]
Sorry maar ik kwam zover dat ik weet hoe ik mijk ECID moet vinden maar zodra het over apnonce gaat ben ik lost. Zover ik gelezen had heb ik dat wel nodig omdat mijn device de iPhone 12 Pro Max betreft. Vind een hoop guides maar die gaan er allemaal vanuit dat je al een jailbreak hebt.
Concretere vraag van mij was geweest; hoe kom ik aan een annonce?
Heb mijn iphone 12 gisteren jailbraiked en nou ben ik op zoek naar programma om fotos en video's over te zetten naar de iphone.
Welk programma is hier handigste voor?
I
Welk programma is hier handigste voor?
I
[ Voor 26% gewijzigd door kadikoylu op 19-03-2021 10:03 ]
FlyJB X (v1.19) werkt veruit het beste. De Rabobank app kun je er in ieder geval mee om de tuin leiden. Ik meen ergens te hebben gelezen dat er vanaf iOS 14.2 meer mogelijkheden voor apps zijn om een jailbroken device te detecteren, dus de werking hangt mogelijk ook nog af van de iOS versie. Dit is één van de redenen dat ik zelf op iOS 14.1 ben blijven zitten. De ICS Cards app werkt bij mij overigens ook zonder FlyJB X.Yzord schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 12:49:
Iemand al een goeie tweak tegengekomen om de jailbreak detectie te stoppen door sommige apps?
Als je Checkra!n gewend bent is Unc0ver toch wel weer even wennen qua stabiliteit.
Heb nu regelmatig reboots waardoor de JB ineens verdwenen is, ook wordt mijn nieuwe Phone 12 Mini regelmatig warm.
Heb nu voorlopig Snowboard gedeactiveerd om te kijken of het daarmee te maken heeft.
Heb nu regelmatig reboots waardoor de JB ineens verdwenen is, ook wordt mijn nieuwe Phone 12 Mini regelmatig warm.
Heb nu voorlopig Snowboard gedeactiveerd om te kijken of het daarmee te maken heeft.
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Dat klopt, op mijn pa’s Apple iPad (6e Generatie) komt dat ook regelmatig voor. Ik moet het dan weer in orde maken.Greatsword schreef op maandag 22 maart 2021 @ 17:54:
Als je Checkra!n gewend bent is Unc0ver toch wel weer even wennen qua stabiliteit.
[ Voor 3% gewijzigd door syltheboy op 22-03-2021 19:30 ]
Persoonlijk ben ik behoorlijk onder de indruk van de stabiliteit van unc0ver v6.1.1. Jailbreaken werkt altijd na de eerste poging en ik ben nog geen enkele keer geconfronteerd met een onverwachtse reboot. Ik heb een iPhone 12 mini op iOS 14.1.Greatsword schreef op maandag 22 maart 2021 @ 17:54:
De stabiliteit (ongeacht het type jailbreak) is vooral afhankelijk van de tweaks die je installeert. Theming engines als Summer- Winter- en SnowBoard doen relatief veel hooks en dat komt de stabiliteit niet altijd ten goede.
Ik adviseer altijd om een process manager (i.e. CocoaTop) te installeren met daarnaast een crashreporter, zodat je de conditie van je device goed kunt monitoren. Vooral na installatie van nieuwe tweaks (of het updaten ervan) is het verstandig om dit een paar dagen in de gaten te houden.
Momenteel heb ik een dertigtal tweaks geïnstalleerd en deze gaan vooralsnog harmonieus met elkaar om.

Ik probeer de hele tijd mijn Altserver te updaten op de telefoon, maar ik krijg de hele tijd dit:
The operation couldn’t be completed. (kCFErrorDomainCFNetwork error -1004.)
Dus ik verbind mijn iphone aan de mac, druk op install altstore en dan krijg ik deze error. Iemand misschien er mee bekend?
The operation couldn’t be completed. (kCFErrorDomainCFNetwork error -1004.)
Dus ik verbind mijn iphone aan de mac, druk op install altstore en dan krijg ik deze error. Iemand misschien er mee bekend?
Eindelijk weer een update, had toch wel dagelijks random reboots, dus hopelijk nu verbeterd op 6.1.2
https://unc0ver.dev/
What's New:
https://unc0ver.dev/
What's New:
- Fix a cause of random reboots on iOS14
- Fix a cause of jetsam events on iOS14
- Fix a cause of processes being killed(9) on iOS14, particularly dpkg postinst etc
- Increase compatibility with signing services
- Introduce a new safety feature to preserve stock files from modification by packages
Ik wil wel graag mijn iPhone 12 jailbreaken om een paar tweaks in te kunnen zetten, maar Ziggo had de laatste keer dat ik dat deed een behoorlijk goede jailbreakdetectie waardoor ik geen TV meer kon kijken. Zijn er al vorderingen gemaakt op dat gebied waarmee ik Ziggo wel kan kijken?
Het verschilt een beetje per iOS, Ziggo versie en jailbreak die je gebruikt. Maar op iOS 13.5 werkt Ziggo bij mij al maanden nu, door de A-Bypass tweak.JohnStaakke schreef op donderdag 8 april 2021 @ 09:33:
Ik wil wel graag mijn iPhone 12 jailbreaken om een paar tweaks in te kunnen zetten, maar Ziggo had de laatste keer dat ik dat deed een behoorlijk goede jailbreakdetectie waardoor ik geen TV meer kon kijken. Zijn er al vorderingen gemaakt op dat gebied waarmee ik Ziggo wel kan kijken?
Ik kan bevestigen dat A-Bypass ook gewoon op iOS 14 werkt i.c.m. Ziggo.nino_070 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 09:36:
[...]
Het verschilt een beetje per iOS, Ziggo versie en jailbreak die je gebruikt. Maar op iOS 13.5 werkt Ziggo bij mij al maanden nu, door de A-Bypass tweak.
#checkra1n 0.12.3 released with support for iOS 14.5 and various bug fixes, including M1 support!
https://checkra.in/releases/0.12.3-beta
M1 Support is wel nice, had al geen Intel Mac meer;)
Draai zelf nog steeds Unc0ver op de 12 Mini met iOS 14.3 en zo te zien was de upgrade van mijn X een goede keuze aangezien de A11 chip (iPhone 8 en X) nog steeds niet lekker werken.
JB kan dus op die apparaten maar ten kosten van passcode, touchID/Face ID en dat was het mij persoonlijk niet waard.
Draai zelf nog steeds Unc0ver op de 12 Mini met iOS 14.3 en zo te zien was de upgrade van mijn X een goede keuze aangezien de A11 chip (iPhone 8 en X) nog steeds niet lekker werken.
JB kan dus op die apparaten maar ten kosten van passcode, touchID/Face ID en dat was het mij persoonlijk niet waard.
Net mijn 11” iPad Pro 2018 en 12 Pro Max aangesloten, maar hij geeft unsupported aan. De iPad 2018 van mijn vader is wel supported.Greatsword schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 00:21:
#checkra1n 0.12.3 released with support for iOS 14.5 and various bug fixes, including M1 support!
[ Voor 3% gewijzigd door syltheboy op 30-04-2021 01:01 ]
Checkra!n is ook maar tot A11 chip, niet hoger/nieuwer.syltheboy schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 01:00:
[...]
Net mijn 11” iPad Pro 2018 en 12 Pro Max aangesloten, maar hij geeft unsupported aan. De iPad 2018 van mijn vader is wel supported.
iPad 2018 (6th gen) = A10
iPad Pro 2018 = A12X
iPhone 12 Pro Max = A14
[ Voor 10% gewijzigd door Greatsword op 30-04-2021 01:10 ]
Kan je passcode niet achteraf alsnog enablen, na uitvoer van de jailbreak?Greatsword schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 00:21:
Edit: wat zoekwerk resulteert inderdaad in permanent uitzetten van passcode, door het niet beschikbaar zijn van een bypass voor SEP.
[ Voor 8% gewijzigd door crypt0rr op 30-04-2021 08:33 ]
Ik heb mijn toestel gejailbreakt omdat ik een Aziatische refurbished telefoon heb aangeschaft. Hierdoor maakt de camera altijd geluid. Vrij vervelend. Echter lijkt het er nu op dat ik bepaalde apps niet meer kan gebruiken.
Zoals bijv. mijn Rabobank app. Heeft iemand een idee hoe dit te omzeilen? Hij crasht als hij probeert op te starten.
Zoals bijv. mijn Rabobank app. Heeft iemand een idee hoe dit te omzeilen? Hij crasht als hij probeert op te starten.
Geen idee, maar dat klinkt ook niet heel verstandig. Een toestel dat gejailbreaked is is niet veilig meer. Persoonlijk zou ik daar niet op gaan bankieren.sassymousasi schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 16:36:
Ik heb mijn toestel gejailbreakt omdat ik een Aziatische refurbished telefoon heb aangeschaft. Hierdoor maakt de camera altijd geluid. Vrij vervelend. Echter lijkt het er nu op dat ik bepaalde apps niet meer kan gebruiken.
Sorry hoor maar als ik alleen een paar audio files weghaal en verder niets toevoeg is het wat mij betreft gewoon veilig. Dus dat "risico" neem ik maar voor lief. Dit is hetzelfde zeggen als dat je een aantal browser extensies heb toegevoegd aan je browser je daar ook niet mee kan bankieren want het is "niet veilig meer"lexuzu schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 16:41:
[...]
Geen idee, maar dat klinkt ook niet heel verstandig. Een toestel dat gejailbreaked is is niet veilig meer. Persoonlijk zou ik daar niet op gaan bankieren.

[ Voor 15% gewijzigd door sassymousasi op 07-05-2021 16:46 ]
Kom alsjeblieft geen spook verhalen vertellen.lexuzu schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 16:41:
[...]
Geen idee, maar dat klinkt ook niet heel verstandig. Een toestel dat gejailbreaked is is niet veilig meer. Persoonlijk zou ik daar niet op gaan bankieren.
JB al ruim 10 jaar en nog nooit 1 cent ontvreemd.
Helaas kan ik niet mijn bankapp gebruiken. Hoe doe jij dit?Greatsword schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 16:59:
[...]
Kom alsjeblieft geen spook verhalen vertellen.
JB al ruim 10 jaar en nog nooit 1 cent ontvreemd.
Ik kan wel het toestel opnieuw opstarten, maar dat betekent dat ik mijn Jailbreak dan kwijt ben.
Mijn bank (ING) blokkeert dit gelukkig niet.sassymousasi schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 18:45:
[...]
Helaas kan ik niet mijn bankapp gebruiken. Hoe doe jij dit?
Ik kan wel het toestel opnieuw opstarten, maar dat betekent dat ik mijn Jailbreak dan kwijt ben.
a-bypass kan je proberen, die heb ik met Ziggo getest.
https://repo.hackyouriphone.org/
Op m'n vrouw d'r ipad Choicy gebruikt voor de rabo app.
Werkt perfect. Mijn dank is groot!matthijst schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 18:58:
Op m'n vrouw d'r ipad Choicy gebruikt voor de rabo app.
Ik heb m'n ipad (a10x) nu op ios13.5 met uncover gejailbreakt.
Zit eraan te denken toch maar te upgraden naar 14.6 nu dat nog kan.
Het klopt toch dat je die ook gewoon kunt jailbreaken met checkrain?
Wat is dan 't proces? Rootfs -> upgraden -> jailbreaken?
Kan je ook alle cydia tweaks opslaan en na nw jailbreak eenvoudig herinstalleren?
Kan je ook alle cydia tweaks opslaan en na nw jailbreak eenvoudig herinstalleren?
Volgens de chart werkt hij inderdaad gewoon op unc0ver.matthijst schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 18:09:
Ik heb m'n ipad (a10x) nu op ios13.5 met uncover gejailbreakt.
Ik zou gewoon voor een schone installatie gaan, dan blijft er ook niks over van een vorige OS / JB versie.
https://docs.google.com/s...hbTf0/edit#gid=1221896431
Let wel op dat mogelijk niet alle tweaks geoptimaliseerd zijn voor 14.6.
Check dus bij je huidige tweaks e.d. wat de laatste compatible versie is.
Gebruik bijvoorbeeld Flame of Zebra voor een export lijst van al je repos en tweaks.
Ik maak zelf ook altijd flink wat screenshots van de instellingen e.d.
Uiteraard kan je ook met Filza en debs aan de slag als je echt alles in 1x wilt overzetten, maar geen garantie dat het in de praktijk ook soepel verloopt.
Dacht met delayed OTA te upgraden naar 14.5, maar kreeg cydia daarna niet geïnstalleerd. DFU restore en naar 14.6 en daar nu op gejailbreakt.
Ziggo krijg ik niet aan de praat, maar als je ziggogo.tv toevoegt aan je bureaublad heb je dezelfde app als webapp.
Ziggo krijg ik niet aan de praat, maar als je ziggogo.tv toevoegt aan je bureaublad heb je dezelfde app als webapp.
@matthijst Bij de iPad van mijn vader heb ik daarvoor de Cydia-tweak Shadow (volgens mij) geïnstalleerd.
Hieronder wat uitleg:
Good news... It seems that with the latest update (2.3.53) of the Ziggo Go / Horizon Go app (Dutch streaming service from Liberty Global) the bypass with Shadow now works 👏🏼👏🏼👏🏼
Previously the app would crash on launch and video streaming would be blocked. Follow these instructions and finally enjoy the app again:
Make sure you have the latest version from the App Store (2.3.53)
Disable other tweaks like Choicy or Liberty Lite for the app
Download Shadow jailbreak bypass from https://ios.jjolano.me/
Enable Shadow for the Ziggo Go / Horizon Go app in the tweak settings and respring
Profit 🥳
Hieronder wat uitleg:
Good news... It seems that with the latest update (2.3.53) of the Ziggo Go / Horizon Go app (Dutch streaming service from Liberty Global) the bypass with Shadow now works 👏🏼👏🏼👏🏼
Previously the app would crash on launch and video streaming would be blocked. Follow these instructions and finally enjoy the app again:
Make sure you have the latest version from the App Store (2.3.53)
Disable other tweaks like Choicy or Liberty Lite for the app
Download Shadow jailbreak bypass from https://ios.jjolano.me/
Enable Shadow for the Ziggo Go / Horizon Go app in the tweak settings and respring
Profit 🥳
[ Voor 108% gewijzigd door syltheboy op 04-07-2021 13:35 ]
Is dat ook op 14.6?
Had 'm voorheen wel werken, met Shadow, maar nu crash de app met shadow.
Op zich is die webapp ook prima trouwens, ziet er hetzelfde uit denk ik (vanaf de homescreen heb start ie full screen op).
Edit: ah geen chromecast.
En shadow werkt niet op 14.6 schijnbaar.
Op zich is die webapp ook prima trouwens, ziet er hetzelfde uit denk ik (vanaf de homescreen heb start ie full screen op).
[ Voor 35% gewijzigd door matthijst op 04-07-2021 14:57 ]
Je kan ook Choicy proberen, die is ongeveer hetzelfde.matthijst schreef op zondag 4 juli 2021 @ 14:43:
Is dat ook op 14.6?
nieuws: Apple brengt iOS 14.7.1 uit met patch voor actief misbruikte kwetsbaa...Apple schrijft zelf dat de kwetsbaarheid betrekking heeft op alle iPhones sinds de iPhone 6s, alle modellen van de iPad Pro, op alle iPads vanaf de vijfde generatie en de iPad Air 2 en Mini 4 en later. Het gaat om een memory corruption-bug waarmee een aanvaller code kan uitvoeren met kernelrechten.
Dat klinkt interessant
Ben er alweer even uit, maar zijn er nog indicaties van bepaalde jailbreak developers geweest dat ze verwachten op enig moment iets nieuwers dan 14.3 te kunnen jailbreaken? Ik kan dan namelijk op de juiste versie iOS blijven hangen in afwachting.
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Tegenwoordig is het meer afhankelijk van welke iPhone je precies hebt.Anthirian schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 14:53:
Ben er alweer even uit, maar zijn er nog indicaties van bepaalde jailbreak developers geweest dat ze verwachten op enig moment iets nieuwers dan 14.3 te kunnen jailbreaken? Ik kan dan namelijk op de juiste versie iOS blijven hangen in afwachting.
iOS is momenteel jailbreakbaar tot 14.7 afhankelijk van je toestel.
Zie chart:
https://docs.google.com/s...jEkcaxpIg6phbTf0/htmlview
Ja klopt ik heb een iPhone 12 op 14.4. Gekocht net toen unc0ver geschikt werd voor 14.3. Ik had net pech dat mijne al geüpdatet was toen ik 'm kreeg, vandaar dat ik al een tijdje met smart zit te wachten op nieuws of ik moet upgraden of moet blijven hangen. Ik haal die informatie echter niet uit die spreadsheet helaas, vandaar mijn vraag of er al geruchten zijn.
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
@Anthirian Volg Pwn20wnd op Twitter zou ik zeggen, meer kan je eigenlijk niet doen.
Zou er op iOS 14 niet veel meer van verwachten aangezien iOS 15 al in aantocht is.
Doorgaans worden exploits e.d. Bewaard voor toekomstige updates als ze nog niet gepatched zijn, maar je kn natuurlijk altijd geluk hebben.
Zou er op iOS 14 niet veel meer van verwachten aangezien iOS 15 al in aantocht is.
Doorgaans worden exploits e.d. Bewaard voor toekomstige updates als ze nog niet gepatched zijn, maar je kn natuurlijk altijd geluk hebben.
Iemand ervaring met cydiacloud ?
https://www.cydiacloud.com/
Moet je na het download eenmalig 1peuro betalen ?
Ik zou er ver van weg blijven. Hoe ben je hier terecht gekomen?MarioMark1541 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 17:49:
Iemand ervaring met cydiacloud ?
Google ?Greatsword schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 18:04:
[...]
Ik zou er ver van weg blijven. Hoe ben je hier terecht gekomen?
Schijnt iets nieuws te zijn van Cydia
Op https://www.reddit.com/r/jailbreak/ zie ik er ook helemaal niks over.MarioMark1541 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 18:34:
[...]
Google ?
Schijnt iets nieuws te zijn van Cydia
Gebruik op eigen risico zou ik zeggen.
Dan gebruik ik t maar nietGreatsword schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 18:53:
[...]
Op https://www.reddit.com/r/jailbreak/ zie ik er ook helemaal niks over.
Gebruik op eigen risico zou ik zeggen.
Wat is de officiële manier voor iOS 15 of is die er nog niet ?
Welk toestel heb je?MarioMark1541 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 09:10:
[...]
Dan gebruik ik t maar niet
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Is er niet, zie ook de chart met wat wel en niet kan op welk toestel en iOS versie.MarioMark1541 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 09:10:
[...]
Dan gebruik ik t maar niet
https://docs.google.com/s...hbTf0/edit#gid=1221896431
Ik heb een IPad Pro 2020
Wil oa graag Kodi installeren op IPad
[ Voor 10% gewijzigd door MarioMark1541 op 23-10-2021 20:29 ]
Heb je daar een JB voor nodig? Kijk anders gewoon eens naar Plex, dat draait zonder JB.MarioMark1541 schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 20:29:
[...]
Ik heb een IPad Pro 2020
Wil oa graag Kodi installeren op IPad
Maar geen addons e.d wat wel op Kodi kanGreatsword schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 20:30:
[...]
Heb je daar een JB voor nodig? Kijk anders gewoon eens naar Plex, dat draait zonder JB.
Mrmc ook wel aardig, kodi zonder plugins.
Mijn vader heeft een iPad 6 met iPadOS 14.5 (Jailbroken) maar updaten naar 14.8 lukt met geen mogelijkheid met een gedownload .ipsw-bestand. Deze is als het goed is ook te jailbreaken, niet met Checkra1n maar met Unc0ver. Ik dacht dat het mogelijk was om niet gelijk naar iPadOS 15 te gaan bij het updaten.
[ Voor 38% gewijzigd door syltheboy op 30-12-2021 22:47 ]
Heb je blobs? Want 14.8 wordt niet meer gesigned.syltheboy schreef op donderdag 30 december 2021 @ 22:36:
Mijn vader heeft een iPad 6 met iPadOS 14.5 (Jailbroken) maar updaten naar 14.8 lukt met geen mogelijkheid met een gedownload .ipsw-bestand. Deze is als het goed is ook te jailbreaken, niet met Checkra1n maar met Unc0ver. Ik dacht dat het mogelijk was om niet gelijk naar iPadOS 15 te gaan bij het updaten.
Nee, die heb ik niet. Dat kan niet achteraf?Greatsword schreef op donderdag 30 december 2021 @ 22:55:
[...]
Heb je blobs? Want 14.8 wordt niet meer gesigned.
@syltheboy Ik zie je al een tijdje verschijnen in dit topic voor het jailbreaken voor je vader, maar het verbaasd me eigenlijk dat je dit soort basis zaken dan niet eens weet.
Als hij overigens op Checkra!n zit zou ik daar lekker blijven, is werkelijk 10x zo stabiel als unc0ver.
Hopelijk heb je het nu dus niet verpest anders heeft hij helemaal geen JB meer.
Als hij overigens op Checkra!n zit zou ik daar lekker blijven, is werkelijk 10x zo stabiel als unc0ver.
Tja, ik heb me eigenlijk nooit met blobs beziggehouden. Zelf ben ik al heel lang JB-loos en dat bevalt me eigenlijk prima.Greatsword schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 20:25:
@syltheboy Ik zie je al een tijdje verschijnen in dit topic voor het jailbreaken voor je vader, maar het verbaasd me eigenlijk dat je dit soort basis zaken dan niet eens weet.
Ik heb het gelukkig niet verpest, want ik heb gewoon weer iPadOS 14.5 kunnen JBen met Checkra1n.
*snip* we gaan niet helpen met het omzeilen van een beveiliging. Zie ook het algemeen beleid.
[ Voor 86% gewijzigd door Daedalus op 08-02-2022 08:10 ]
Als de werkgever niet moeilijk doet vraag je de werkgever toch even om dat managementprofiel er af te halen? Of is het eigenlijk niet helemaal legaal wat je vraagt? Je vraagt een beveiliging te omzeilen, weet niet of dat hier wel mag.
[ Voor 47% gewijzigd door Daedalus op 08-02-2022 08:10 ]
Beste Tweakers, recent ben ik in het bezit gekomen van een oude Ipad (2e generatie). Nu heb ik weinig ervaring met jailbreaks (lang geleden eens geprobeerd met een oude Android telefoon, maar rap opgegeven...) en wilde graag met de Ipad aan de slag als klein hobby-project. De p0laris jailbreak lijkt goed te werken (op iOS 9.3.5).
Mijn vraag is, wat is anno 2022 de makkelijkste manier is om apps hierop te installeren. Mijn eerste idee was SSH in te stellen voor makkelijker beheer voor de Ipad. Ik heb dit geprobeerd met Ifunbox en Ifile en een oude OpenSSH build (de Ipad is 32-bit), maar dit lukte helaas niet. Is er een manier om dit voor elkaar te krijgen? Het is wel mogelijk ipa's te sideloaden via b.v. Sideloadly of ideviceinstaller, maar het lijkt het erop dat apps (en app stores) niet beschikbaar zijn of alleen te vinden op obscure websites, weer vanwege de ouderdom van het apparaat. Elke tip is welkom.
Mijn uiteindelijke doel is de Ipad te gebruiken als 2de monitor bij een laptop (via VNC of op andere manier).
edit: Als verduidelijking op mijn post, primaire vraag is, is er een methode om de Ipad in te stellen als SSH server?
Mijn vraag is, wat is anno 2022 de makkelijkste manier is om apps hierop te installeren. Mijn eerste idee was SSH in te stellen voor makkelijker beheer voor de Ipad. Ik heb dit geprobeerd met Ifunbox en Ifile en een oude OpenSSH build (de Ipad is 32-bit), maar dit lukte helaas niet. Is er een manier om dit voor elkaar te krijgen? Het is wel mogelijk ipa's te sideloaden via b.v. Sideloadly of ideviceinstaller, maar het lijkt het erop dat apps (en app stores) niet beschikbaar zijn of alleen te vinden op obscure websites, weer vanwege de ouderdom van het apparaat. Elke tip is welkom.
Mijn uiteindelijke doel is de Ipad te gebruiken als 2de monitor bij een laptop (via VNC of op andere manier).
edit: Als verduidelijking op mijn post, primaire vraag is, is er een methode om de Ipad in te stellen als SSH server?
[ Voor 18% gewijzigd door Merik op 11-06-2022 11:23 ]
Goedemorgen,
Ik zie deze oude post, maar ik zie geen nieuwere over Jailbreak, daarom maar hierin.
Ik heb een iPhone 12 Pro, die heb ik gejailbreaked, tot nu toe helemaal goed (via Sileem).
Ik heb Sileo geïnstalleerd en ook Zebra, allebei werkt het goed.
Nu wil ik via Havoc wat dingen installeren, maar bij iedere link die ik krijg vanuit Havoc en die ik wil openen in Sileo en Zebra krijg ik de melding: site niet gevonden.
Als ik dan handmatig probeer om Havoc toe te voegen als bron, dan pakt hij deze ook niet.
Ik wil namelijk graag Carbridge proberen en volgens mij kan dat alleen via Havoc.
Heeft iemand nog een ander idee?
Ik zie deze oude post, maar ik zie geen nieuwere over Jailbreak, daarom maar hierin.
Ik heb een iPhone 12 Pro, die heb ik gejailbreaked, tot nu toe helemaal goed (via Sileem).
Ik heb Sileo geïnstalleerd en ook Zebra, allebei werkt het goed.
Nu wil ik via Havoc wat dingen installeren, maar bij iedere link die ik krijg vanuit Havoc en die ik wil openen in Sileo en Zebra krijg ik de melding: site niet gevonden.
Als ik dan handmatig probeer om Havoc toe te voegen als bron, dan pakt hij deze ook niet.
Ik wil namelijk graag Carbridge proberen en volgens mij kan dat alleen via Havoc.
Heeft iemand nog een ander idee?
Ik zit op een 16.4.1a (geloof ik) en overweeg jailbreak. De reden is youtube maar daar hoeven we verder niet op in te gaan. Ik koop alles legaal, dat terzijde.
Nu zijn er veel soorten jailbreaks beschikbaar en ik weet niet welke het veiligst is.
Veilig in de zin van bankieren (kan ik ook niet meer doen op ios, kan op android telefoon).
Daarnaast nog belangrijker, ik wil niet gebanned worden met pubg. Bestaat er een jailbreak die zichzelf ongedaan maakt bij het launchen van bepaalde apps/games? Of is een herstart sowieso altijd nodig?
Als er teveel haken en ogen aanzitten dan koop ik gewoon een android tablet voor youtube/grayjay, of kan ik binnenkort toch een semi open systeem verwachten op ios, wat ik zover heb meegekregen lijkt het erop dat apple gewoon de boel loopt te vertragen met hun eigen plannen. Zie het niet positief in, maar dat is een ander topic.
Nu zijn er veel soorten jailbreaks beschikbaar en ik weet niet welke het veiligst is.
Veilig in de zin van bankieren (kan ik ook niet meer doen op ios, kan op android telefoon).
Daarnaast nog belangrijker, ik wil niet gebanned worden met pubg. Bestaat er een jailbreak die zichzelf ongedaan maakt bij het launchen van bepaalde apps/games? Of is een herstart sowieso altijd nodig?
Als er teveel haken en ogen aanzitten dan koop ik gewoon een android tablet voor youtube/grayjay, of kan ik binnenkort toch een semi open systeem verwachten op ios, wat ik zover heb meegekregen lijkt het erop dat apple gewoon de boel loopt te vertragen met hun eigen plannen. Zie het niet positief in, maar dat is een ander topic.
[ Voor 23% gewijzigd door Sunrise op 25-06-2024 21:15 ]
Ik ben JB’er van het eerste uur maar denk nu een jaartje of zo geen Jailbreak meer.Sunrise schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 21:10:
Ik zit op een 16.4.1a (geloof ik) en overweeg jailbreak. De reden is youtube maar daar hoeven we verder niet op in te gaan. Ik koop alles legaal, dat terzijde.
Zelf nog nooit problemen gehad met bankieren (ING). Er zijn/waren inderdaad apps die dat konden bypassen, volgens mij iets met Shadow of zo.
Een jaar geleden waren we volgens mij al voorbij 16.4.1, welke jb gebruikte jij en wat voor hinder had je daarvan? Ongedaan maken ook een fluitje?Greatsword schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 21:15:
[...]
Ik ben JB’er van het eerste uur maar denk nu een jaartje of zo geen Jailbreak meer.
Zelf nog nooit problemen gehad met bankieren (ING). Er zijn/waren inderdaad apps die dat konden bypassen, volgens mij iets met Shadow of zo.
[ Voor 0% gewijzigd door Sunrise op 25-06-2024 21:31 . Reden: Typo ]
Heb hier palera1n op iPad 17.4.1
Werkr prima.
Werkr prima.
Let op:
Vragen over warez zijn niet toegestaan. Het bespreken van alle andere aspecten van jailbreaken zijn wel toegestaan.
Let op of je post ook in dit topic thuishoort: applicaties kunnen besproken worden in [iOS] Applicaties via Cydia - deel 2, mods in [iPhone & iPod Touch] Post hier je mods
Vragen over warez zijn niet toegestaan. Het bespreken van alle andere aspecten van jailbreaken zijn wel toegestaan.
Let op of je post ook in dit topic thuishoort: applicaties kunnen besproken worden in [iOS] Applicaties via Cydia - deel 2, mods in [iPhone & iPod Touch] Post hier je mods