O dat zo geniaal zijn, mits ze dit vantevoren aangeven welke uur :-)
Bedankt voor je uitleg!
Bedankt voor je uitleg!
Het leuke is, dit lek is met een tweak te fixen.My-life schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 16:05:
Vanwege een beveiligingslek in iOS 7.0.6 gaan wij alle apparaten met een lagere IOS versie dan 7.1.1 blokkeren op onze Exchange servers.
Zijn er tools voor gejailbreakt iOS devices om zich voor te doen als versie 7.1.1 en dit te omzeilen?
Dat is kortzichtig zeg. En oudere iPhones die de bug niet hebben en op oudere iOS-versies draaien? Identifiers zullen wel te omzeilen zijn.My-life schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 16:05:
Vanwege een beveiligingslek in iOS 7.0.6 gaan wij alle apparaten met een lagere IOS versie dan 7.1.1 blokkeren op onze Exchange servers.
Zijn er tools voor gejailbreakt iOS devices om zich voor te doen als versie 7.1.1 en dit te omzeilen?
Dankje, alleen hij heeft 1,5GB vrijgemaakt. Blijft nog een groot deel over...SidewalkSuper schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 02:16:
Ja. Gebruik iCleaner anders eens. Staat in Cydia
Alle iDevices die last hebben van deze bug worden geweerd. Hoezo is dit kortzichtig? Het bedrijf stelt eisen aan apparaten die met het netwerk worden verbonden en levert hardware die hieraan voldoet aan iedereen die het nodig heeft.me_mrtn schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 14:40:
[...]
Dat is kortzichtig zeg. En oudere iPhones die de bug niet hebben en op oudere iOS-versies draaien? Identifiers zullen wel te omzeilen zijn.
Dus het is geen BYOD-situatie? Dan is het een andere insteek ja. Maar dan nog, er zijn ook oudere apparaten die niet naar iOS6/7 kunnen, maar die geen last er van hebben of er zijn gebruikers die niet naar iOS7 willen om esthetische redenen. Enkel 6 en 7 zijn vatbaar, maar goed, dat is zoals eerder genoemd de encryptie op email bijlagen ook. Die identifier zat in oudere versies in /system/library/coreservices/systemversion.plist. Geen idee of dat met iOS7 ook zo is. Met een simpele iFile aanpassing is dat al te omzeilen. Geen idee hoe je dat wilt oplossen, of dat met een MDM-tool op te vangen is.My-life schreef op maandag 16 juni 2014 @ 11:50:
[...]
Alle iDevices die last hebben van deze bug worden geweerd. Hoezo is dit kortzichtig? Het bedrijf stelt eisen aan apparaten die met het netwerk worden verbonden en levert hardware die hieraan voldoet aan iedereen die het nodig heeft.
Heb je misschien een idee hoe zo'n identifier aan te passen is?
[ Voor 6% gewijzigd door me_mrtn op 16-06-2014 20:43 ]
Anoniem: 241612
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 241612 op 23-06-2014 18:24 ]
iH8sn0w: Aside from the piracy store and enterprise certificate… The http://t.co/R6FhChhJPN jailbreak does not have “spyware” or malicious trails.
[ Voor 53% gewijzigd door Untouchablezz20 op 23-06-2014 19:02 ]
Dat kun je wel schudden, i0n1c verdient met z'n bedrijf nog grof geld aan exploits en trainingen, ondanks z'n afkeer tegen de hele jailbreakscene. Ik ga eens aan de slag.larsiey schreef op maandag 23 juni 2014 @ 20:16:
Jammer dat ze de exploits gebruiken van i0n1c, hij keurt dit vast en zeker niet goed.
Ook de laatste keer dat hij zo'n training doet denk ik.
Nu zit ik te twijfelen om naar 7.1.1 te updaten, 7.0.6 werkt nog prima.
[ Voor 24% gewijzigd door Untouchablezz20 op 23-06-2014 22:30 ]
Je weet wel dat je de datum en tijd moet terug zetten?PhilipsFan schreef op maandag 23 juni 2014 @ 23:01:
Windows 7. Ik koppel de telefoon aan, wordt herkend in iTunes. Ik sluit iTunes en start Pangu. Pangu start op, ik kan het vinkje uitzetten enzo, maar als ik op de zwarte knop druk gebeurt er helemaal niks. De knop lijkt ook niet actief ofzo (cursor verandert niet). Krijg je in Pangu te zien of er een toestel is aangesloten en herkend?
http://www.idownloadblog....h-pangu-on-windows-video/martijn24 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 23:09:
iemand een handleiding ( link) hoe deze te installeren? kom er ook niet uit zo in het chinees
dankjewel ga ermee aan de slag
Jawel, maar zover kom ik niet eens. Pangu zou dat op een gegeven moment moeten zeggen. Maar het lijkt wel alsof ie heel het toestel niet herkent. Ik ga zo even proberen de pc opnieuw op te starten.larsiey schreef op maandag 23 juni 2014 @ 23:08:
[...]
Je weet wel dat je de datum en tijd moet terug zetten?
Hoe draait die? Geen gekke dingen ondervonden? Werken de native apps (App Store, mail etc) ook gewoon?Anoniem: 241612 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 23:11:
http://www.reddit.com/r/j...faq_install_instructions/ hier staan wel instructies eventueel.
ik weet niet meer of die mijn tel herkende eigenlijk, geloof t wel.
omdat ik appsync 7+ niet kan vinden in de sources , andere bron nodig?Untouchablezz20 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 23:47:
Waarom appsync Unified (open-source) en niet appsync 7+?
een paar tweets van Musclenerd:Anoniem: 241612 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 21:03:
De vraag is wel of deze exploit nu verspilt is voor ios8, of dat de anderen toch nog wat anders hebben.
Ondanks dat, erg blij met deze JB
Heeft geen invloed op een evasion JB voor 8.0 dus. Die zouden deze exploit toch niet gebruikt hebben.congrats to @PanguTeam for their out-of-the-blue 7.1.1 jailbreak
...
(I personally wouldn’t jump from JB 7.0.x to 7.1.1 for this. But if I were at 6.x or 7.1.x already, it appears to be okay so far!)
...
The use of the (expired) enterprise certificate is the most unique part of Pangu JB (but it’s something we avoid for legal reasons)
...
(Although using certs like that is out of bounds for us, I’m glad that was used rather than burning something more native and powerful)
Hier draait alles vooralsnog prima, ik had geen ppsync erop staan dat scheelt ook.Untouchablezz20 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 23:35:
[...]
Hoe draait die? Geen gekke dingen ondervonden? Werken de native apps (App Store, mail etc) ook gewoon?
Had je geen ppsync, omdat je die checkbox voor pp25 had uitgevinkt?Anoniem: 241612 schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 10:33:
[...]
Hier draait alles vooralsnog prima, ik had geen ppsync erop staan dat scheelt ook.
De statusbar en stock apps werken ook naar behoren, waar ik destijds met evasion er een fix voor nodig had
Nog niet alle tweaks zijn beschikbaar voor 7.1 dat is het enige waar ik tegenaan loop.
Die statusbar fix heeft niks net sangu te maken maar een update die saurik heeft gedaan 1 à 2 week geleden.Anoniem: 241612 schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 10:33:
[...]
De statusbar en stock apps werken ook naar behoren, waar ik destijds met evasion er een fix voor nodig had
Klopt, hij staat er niet tussen.Untouchablezz20 schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 10:59:
[...]
Had je geen ppsync, omdat je die checkbox voor pp25 had uitgevinkt?
Ah dat wist ik niet, het werkt iig prima nu. Was mijn JB na 7.0.4 kwijt geraakt.larsiey schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 11:28:
[...]
Die statusbar fix heeft niks net sangu te maken maar een update die saurik heeft gedaan 1 à 2 week geleden.
Stelt helemaal niks voor enigste wat je moet doen is installeren van de software en je gsm aansluiten. Daarna de tijd aanpassen naar een bepaalde datum en de rest gaat vanzelf, er zijn zat video,s te vinden ik raad zelf de video van downloadblog aan deze staat pagina terug ook vermeld.knakker2 schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 14:28:
Ik zit half klaar om dit te gaan proberen (heb nog ios 6 op ipad incl. JB) en ik wil dolgraag naar 7 toe.
Nog even wachten op de huis/tuin/keuken - uitleg en de herbevestigingen dat deze Chinese situatie 100% werkt
1. Cydia word idd gewoon geinstalleerd, enige wat je moet doen is de datum en tijd terug zetten.knakker2 schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 14:46:
Met Evasi0n kan ik prima overweg, dat zal met de nodige info ook met dit wel lukken. heb zoéven al die uitleglijstjes al doorgenomen, en dat moet lukken
Echt wel nog 3 vragen;
-Alles werkt 1:1 als met Evasi0n? (Cydia en het erin kunnen zetten van apps zoals Vshare/Appaddict etc?)
-De tweaks die nu niet werken, is dat een extreme lange lijst en zitten daar dan ook cruciale bij? (zoals winterboard, Springtomize etc?)
-Heb Ipad 3, vol met apps/games, 6.x en jailbreak.
Als ik deze naar 7.1 update en dan direct Pengu eroverheen knal, werkt dat dan of moet ik eerst de ipad geheel resetten??
[ Voor 14% gewijzigd door CallmeGod op 24-06-2014 15:06 ]
eerst in DFU mode? is dat niet home button en aan/uitknop tegelijkertijd inhouden?3. Naar 7.1.1 updaten zal je eerst in dfu mode moeten zetten en dan de ipsw download en op de iPad installeren. Dus alles gaat er inderdaad wel af.
[ Voor 23% gewijzigd door SharpEdgeOne op 24-06-2014 17:26 ]
NatuurlijkSharpEdgeOne schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 17:25:
Denkt iedereen wel aan deze? http://www.iphonehacks.co...sync-pangu-jailbreak.html
Is dat ook nodig als je het vinkje uitzet, zodat pp25 niet geïnstalleerd wordt? Staat duidelijk in het artikel dat als je het vinkje uitzet dat je het dan niet hoeft te gebruiken, aangezien ppsync dan niet wordt geïnstalleerd.SharpEdgeOne schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 17:25:
Denkt iedereen wel aan deze? http://www.iphonehacks.co...sync-pangu-jailbreak.html
[ Voor 20% gewijzigd door Untouchablezz20 op 24-06-2014 20:19 ]
Sweet, iPhone 5S is ook gelukt, zonder blauw scherm, of crash o.i.d. Wederom geen PPsync pakketten meegekomen.Narc schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 15:25:
JB werkt prima op een iPad Air met (via OTA) 7.1.1 geïnstalleerd. Overigens zie ik PPSync niet bij geinstalleerde pakketten staan, jullie wel?
[ Voor 13% gewijzigd door CrimsoN72 op 24-06-2014 22:44 ]
Kan heel goed een tweak zijn. Lastig alleen om erachter te komen welke tweak dat is. Kan ook aan de hoeveelheid tweaks liggen die je hebt geïnstalleerd.martijn24 schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 21:36:
Battery gaat wel ineens heel erg snel leeg merk ik na 2 dagen gebruik of er is een tweak die dit veroorzaakt...jullie ervaringen?
Inderdaad erg lastig ik denk zelf dat de meeste tweaks nog niet zijn geoptimaliseerd voor 7.1.1 en daarom je telefoon instabieler maakt en sneller leeg gaat.Untouchablezz20 schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 22:01:
[...]
Kan heel goed een tweak zijn. Lastig alleen om erachter te komen welke tweak dat is. Kan ook aan de hoeveelheid tweaks liggen die je hebt geïnstalleerd.
Hier een lijst om te zien welke apps wel/niet compatibel zijn onder 7.1.1martijn24 schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 22:08:
[...]
Inderdaad erg lastig ik denk zelf dat de meeste tweaks nog niet zijn geoptimaliseerd voor 7.1.1 en daarom je telefoon instabieler maakt en sneller leeg gaat.
Mocht straks Ios8 uit zijn begin ik met schone lei door herstel te kiezen .
Untouchablezz20 schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 22:41:
[...]
Hier een lijst om te zien welke apps wel/niet compatibel zijn onder 7.1.1
Klik
[ Voor 18% gewijzigd door Donstil op 25-06-2014 00:40 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Bing
Hier geen last van , bepaalde tweak die dit kan veroorzaken?bing69 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 09:39:
Ben van 7.06 met JB naar 7.11 met JB gegaan. Valt me op dat de camera knop op het lockscreen niet meer werkt, vegen , drukken etc. niets werkt. Ben ik de enigste?
OpenSSH met filezilla, sowieso als backup.CrimsoN72 schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 19:50:
Iemand enig idee welke browser root toegang geeft bij deze jailbreak?
iExplorer en iBrowse niet in ieder geval, ook niet na installatie " afc2add"...
Edit: Diskaid, iTools en iFunbox ook niet...
Kan natuurlijk altijd maar heb geen cameratweaks, en verder dezelfde (maar een stuk minder) dan ik eerst had. Kan ze er natuurlijk allemaal afgooien...martijn24 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 09:54:
[...]
Hier geen last van , bepaalde tweak die dit kan veroorzaken?
Bing
Volges mij kan je idd gewoon updaten en dan dat de apps er nog op staan en dan de jailbreak uitvoeren.knakker2 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 14:23:
iPhone succesvol naar 1.1 jb
Echter m'n iPad , iOS 6 met jailbreak wil ik toch nog voor de zekerheid vragen ;
De iPad staat helemaal vol met Apps die ik niet kwijt wil
Kan ik iOS 6 naar 7.1.1 upgraden en dan direct na het updaten die pengu jailbreak erin zetten ?
Dat eventuele tweaks en andere jailbreak gerelateerde zaken het niet meer doen is geen probleem, het gaat erom dat de standaard gratis istore Apps erin blijven staan en werkzaam blijven
Kan dat ??
Na het updaten naar iOS 7.1.1 blijft er niets meer van iOS 6 jailbreak over zodat pengu er zonder problemen er op kan ?larsiey schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 14:30:
[...]
Volges mij kan je idd gewoon updaten en dan dat de apps er nog op staan en dan de jailbreak uitvoeren.
Yup, het was gewoon nog niet mogelijk. Vanochtend "Apple File Conduit 2" van Saurik gedownload en die werkt inderdaad wel. Eindelijk weer met eigen themes etc aan de slag...Anoniem: 241612 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 10:30:
[...]
OpenSSH met filezilla, sowieso als backup.
Afc2add werkte nog niet met 7.1 vandaar dat die browsers nog niet werkten. Inmiddels zijnn er wel al updates te vinden die wel werken.
[ Voor 38% gewijzigd door Untouchablezz20 op 25-06-2014 23:19 ]
[ Voor 121% gewijzigd door Hoedje op 26-06-2014 11:37 ]
Mywi7 werkt op iOS 7.1.1.larsiey schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 14:30:
[...]
Volges mij kan je idd gewoon updaten en dan dat de apps er nog op staan en dan de jailbreak uitvoeren.
Heeft iemand hier ook MyWi?
Kan die kijken als die werkt op 7.1.1 op de iPhone?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
[ Voor 84% gewijzigd door Hoedje op 26-06-2014 11:34 ]
[ Voor 81% gewijzigd door Hoedje op 26-06-2014 11:34 ]
home button en sleep button circa 10 sec ingedrukt houden. dan doe je een harde reboot.martijn24 schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 10:32:
me telefoon is helemaal vastgelopen , iemand een idee hoe ik deze respring of reboot ?
Heb zwart scherm maar me telefoon staat nog wel aan .
dankjewel het werkt weer ,Narc schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 10:37:
[...]
home button en sleep button circa 10 sec ingedrukt houden. dan doe je een harde reboot.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Klein detail. Het is een forced shutdown, niet een rebootNarc schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 10:37:
[...]
home button en sleep button circa 10 sec ingedrukt houden. dan doe je een harde reboot.
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
VooruitAnthirian schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 21:02:
[...]
Klein detail. Het is een forced shutdown, niet een reboot
Ja maar belangrijkste het heeft geholpen !Narc schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 22:05:
[...]
Vooruitbeetje gevalletje schakelaar op de voeding van je desktop omzetten.
[ Voor 55% gewijzigd door Narc op 26-06-2014 22:41 ]
Ik gebruik Cctoggles inplaats CCsettings.Narc schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 22:38:
CCsetting is handig. Dan krijg je extra toggles in je control center.
Panasonic 7kW J-Series Split + 190 liter SWW, 2750+2100Wp Oost-West
Hetzelfde als TetherStatus. Deze kan ik ook installeren maar doet niks. Die tweak moet nog worden aangepast voor IOS7.1.1. Als ie verder geen problemen veroorzaakt dan laat je 'm staan en krijg je vanzelf een update-melding in Cydia.sjimmie schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 07:37:
De meest "nuttige" JB app vond ik Five Icon Dock. Hoewel ik overal lees dat die onder de nieuwe JB wel werkt met wat beperkingen, doet ie bij mij niets. Hij installeert, maar ik krijg geen 5e icon meer in de dock. Iemand een idee?
Dat snap ik, waar ik op doel is dat je overal leest dat ie het wel (deels) zou moeten doen onder 7.1.1 met de nieuwe JB, terwijl ie bij mij niets doet. Ik ben dus op zoek naar een mogelijke reden voor dat verschil.PhilipsFan schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 09:40:
[...]
Als ie verder geen problemen veroorzaakt dan laat je 'm staan en krijg je vanzelf een update-melding in Cydia.
Panasonic 7kW J-Series Split + 190 liter SWW, 2750+2100Wp Oost-West
Bij mij iphone 5s werkt de applicatie 5 icon dock ook niet ..sjimmie schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 10:44:
[...]
Dat snap ik, waar ik op doel is dat je overal leest dat ie het wel (deels) zou moeten doen onder 7.1.1 met de nieuwe JB, terwijl ie bij mij niets doet. Ik ben dus op zoek naar een mogelijke reden voor dat verschil.
Tot nog toe geen problemen.Untouchablezz20 schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 16:03:
Iemand die couria quick reply gebruikt voor Whatsapp? Werkt het soepel onder 7.1.1?
[ Voor 4% gewijzigd door CallmeGod op 27-06-2014 20:55 ]
Je kan beter couria 0.6 beta5 gebruiken.Anoniem: 241612 schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 23:30:
Couria versie 0.6~beta4-1
WhatsApp for Couria v 0.2
De bron is wel te vinden met google vermoed ik
[ Voor 89% gewijzigd door CallmeGod op 29-06-2014 11:37 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq