[iOS] Jailbreaken - Deel 8 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 29 ... 46 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-07 17:06
Geen matches
O dat zo geniaal zijn, mits ze dit vantevoren aangeven welke uur :-)

Bedankt voor je uitleg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:12
Matched: jailbreak
Vanwege een beveiligingslek in iOS 7.0.6 gaan wij alle apparaten met een lagere IOS versie dan 7.1.1 blokkeren op onze Exchange servers.

Zijn er tools voor gejailbreakt iOS devices om zich voor te doen als versie 7.1.1 en dit te omzeilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsiey
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09:46
My-life schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 16:05:
Vanwege een beveiligingslek in iOS 7.0.6 gaan wij alle apparaten met een lagere IOS versie dan 7.1.1 blokkeren op onze Exchange servers.

Zijn er tools voor gejailbreakt iOS devices om zich voor te doen als versie 7.1.1 en dit te omzeilen?
Het leuke is, dit lek is met een tweak te fixen.
Net als een leuk met de encrypte van de bijlage in de mail app in iOS, deze heeft apple nog niet opgelost maar de jailbreak community al wel. :)

Ik kan zo snel niet iets vinden wat jij wilt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wii06
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 25-09-2021
Geen matches
Ik heb 8GB aan overige data. Nu heb ik gegoogled hoe ik dat weg krijg, maar heb alle mogelijheden geprobeerd, behalve een reservekopie terugzetten.

Nu heb ik ook mijn iphone gejailbraikt, kan het daardoor komen dat ik zoveel GB aan overige datas heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-07 23:45
Geen matches
Ja. Gebruik iCleaner anders eens. Staat in Cydia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:35
My-life schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 16:05:

Dat is kortzichtig zeg. En oudere iPhones die de bug niet hebben en op oudere iOS-versies draaien? Identifiers zullen wel te omzeilen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wii06
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 25-09-2021
Geen matches
SidewalkSuper schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 02:16:
Ja. Gebruik iCleaner anders eens. Staat in Cydia
Dankje, alleen hij heeft 1,5GB vrijgemaakt. Blijft nog een groot deel over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Geen matches
me_mrtn schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 14:40:
[...]

Dat is kortzichtig zeg. En oudere iPhones die de bug niet hebben en op oudere iOS-versies draaien? Identifiers zullen wel te omzeilen zijn.
Alle iDevices die last hebben van deze bug worden geweerd. Hoezo is dit kortzichtig? Het bedrijf stelt eisen aan apparaten die met het netwerk worden verbonden en levert hardware die hieraan voldoet aan iedereen die het nodig heeft.

Heb je misschien een idee hoe zo'n identifier aan te passen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Geen matches
My-life schreef op maandag 16 juni 2014 @ 11:50:
[...]

Alle iDevices die last hebben van deze bug worden geweerd. Hoezo is dit kortzichtig? Het bedrijf stelt eisen aan apparaten die met het netwerk worden verbonden en levert hardware die hieraan voldoet aan iedereen die het nodig heeft.

Heb je misschien een idee hoe zo'n identifier aan te passen is?
Dus het is geen BYOD-situatie? Dan is het een andere insteek ja. Maar dan nog, er zijn ook oudere apparaten die niet naar iOS6/7 kunnen, maar die geen last er van hebben of er zijn gebruikers die niet naar iOS7 willen om esthetische redenen. Enkel 6 en 7 zijn vatbaar, maar goed, dat is zoals eerder genoemd de encryptie op email bijlagen ook. Die identifier zat in oudere versies in /system/library/coreservices/systemversion.plist. Geen idee of dat met iOS7 ook zo is. Met een simpele iFile aanpassing is dat al te omzeilen. Geen idee hoe je dat wilt oplossen, of dat met een MDM-tool op te vangen is.

[ Voor 6% gewijzigd door me_mrtn op 16-06-2014 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Geen matches
Het is wel onverstandig om te doen, normaal gesproken, heb ik al eens gelezen op Reddit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 241612

Scheinbaar is er een ios 7.1.1 jailbreak uitgekomen, waarvan er al twee dagen filmpjes rondt gaan.
Het is een Jailbreak gemaakt door Chineze gasten, met een exploit van ionic.

Het is nog afwachten op de echtheid, maar het feit dat ion1c het half heeft bevestigd op twitter zegt genoeg.

http://pangu.io/

Nu maar afwachten of het daadwerkelijk allemaal in orde is, en het werkt. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 241612 op 23-06-2014 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15:54
Zojuist inderdaad gezien! Laten we het hopen, al weet ik niet of ik die Chinese gasten moet vertrouwen.
iH8sn0w: Aside from the piracy store and enterprise certificate… The http://t.co/R6FhChhJPN jailbreak does not have “spyware” or malicious trails.

[ Voor 53% gewijzigd door Untouchablezz20 op 23-06-2014 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://imgup.nl/images/20...o_2014-06-23_18-57-22.jpg
http://imgup.nl/images/20...o_2014-06-23_18-57-05.jpg

Vooralsnog scheint het goed te werken!

https://twitter.com/ih8sn0w/status/481118912075927553 scheint op de Chineze appstore na schoon te zijn.
Overigens als je de checkbox niet aanvinkt bij de instalatie dan installeert die ook niet. ;)

Ff instructies kopieren en plakken, vertaald uit het Chinees.

Here's what the instructions say:

Open Pangu jailbreak tool

Click on 'Start Jailbreak' (NOTE: In the screenshot, DO NOT tick the checkbox in Pangu, it installs some 'PP Assistant' app which seems to be similar to iCleaner but I wouldn't trust it)

Please look at the notice in Pangu jailbreak tool: "Change your iOS date to 2 June 2014"

Pangu jailbreak tool notice: Please open the Pangu app in iOS to continue the jailbreak procedure.

The phone will automatically restart. Please unlock your iOS device.

Jailbreak complete.

(Now you just need to open Cydia)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsiey
Geen matches
Jammer dat ze de exploits gebruiken van i0n1c, hij keurt dit vast en zeker niet goed.
Ook de laatste keer dat hij zo'n training doet denk ik.

Nu zit ik te twijfelen om naar 7.1.1 te updaten, 7.0.6 werkt nog prima. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
larsiey schreef op maandag 23 juni 2014 @ 20:16:
Jammer dat ze de exploits gebruiken van i0n1c, hij keurt dit vast en zeker niet goed.
Ook de laatste keer dat hij zo'n training doet denk ik.

Nu zit ik te twijfelen om naar 7.1.1 te updaten, 7.0.6 werkt nog prima. :)
Dat kun je wel schudden, i0n1c verdient met z'n bedrijf nog grof geld aan exploits en trainingen, ondanks z'n afkeer tegen de hele jailbreakscene. Ik ga eens aan de slag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Geen matches
Precies! Dat is juist zijn verdienmodel. Wellicht dat die zijn trainingen wat aanscherpt, maar stoppen zal die niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Hij keurde het inderdaad niet helemaal goed maar goed voorkomen kan die het ook niet.
Er was wel een bedankje in de tool aan hem.

Overigens voor iedereen die net als mij deze JB gaan draaien, vergeet niet de checkbox uit te vinken! :)

De vraag is wel of deze exploit nu verspilt is voor ios8, of dat de anderen toch nog wat anders hebben.
Ondanks dat, erg blij met deze JB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Geen matches
Er wordt wel aangeraden om Complete ppsync remover te installeren. Blijkbaar zorgt de appsync die wordt toegevoegd voor problemen.

Edit; hebben jullie de certificaat die wordt geïnstalleerd na de JB verwijdert?

[ Voor 24% gewijzigd door Untouchablezz20 op 23-06-2014 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:18
Heeft iemand het al voor elkaar met Pangu? Ik heb een proef-iPhone 4 en daar werkt het niet op. Het toestel draait iOS7.1.1 (net geinstalleerd via iTunes). Toestel is ook zichtbaar in iTunes dus heeft verbinding met de PC. Maar de Jailbreak-knop in Pangu doet helemaal niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Het is mij prima gelukt, ben niet tegen problemen aangelopen. Welke windows draai je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
ook maar een proberen op mijn iphone 5S mis mijn jailbreak heel erg . Heb genoeg aankopen (tweaks) gedaan maar na een probleem genoodzaakt te moeten updaten naar 7.1.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
Geen matches
Windows 7. Ik koppel de telefoon aan, wordt herkend in iTunes. Ik sluit iTunes en start Pangu. Pangu start op, ik kan het vinkje uitzetten enzo, maar als ik op de zwarte knop druk gebeurt er helemaal niks. De knop lijkt ook niet actief ofzo (cursor verandert niet). Krijg je in Pangu te zien of er een toestel is aangesloten en herkend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsiey
Geen matches
PhilipsFan schreef op maandag 23 juni 2014 @ 23:01:
Windows 7. Ik koppel de telefoon aan, wordt herkend in iTunes. Ik sluit iTunes en start Pangu. Pangu start op, ik kan het vinkje uitzetten enzo, maar als ik op de zwarte knop druk gebeurt er helemaal niks. De knop lijkt ook niet actief ofzo (cursor verandert niet). Krijg je in Pangu te zien of er een toestel is aangesloten en herkend?
Je weet wel dat je de datum en tijd moet terug zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
Geen matches
iemand een handleiding ( link) hoe deze te installeren? kom er ook niet uit zo in het chinees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsiey
Geen matches
martijn24 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 23:09:
iemand een handleiding ( link) hoe deze te installeren? kom er ook niet uit zo in het chinees
http://www.idownloadblog....h-pangu-on-windows-video/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
http://www.reddit.com/r/j...faq_install_instructions/ hier staan wel instructies eventueel.

ik weet niet meer of die mijn tel herkende eigenlijk, geloof t wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
Geen matches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
Geen matches
larsiey schreef op maandag 23 juni 2014 @ 23:08:
[...]

Je weet wel dat je de datum en tijd moet terug zetten?
Jawel, maar zover kom ik niet eens. Pangu zou dat op een gegeven moment moeten zeggen. Maar het lijkt wel alsof ie heel het toestel niet herkent. Ik ga zo even proberen de pc opnieuw op te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
Geen matches
hier is hij bezig, vraag me alleen af of de tweaks wel werken met 7.1.1 ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Geen matches
Anoniem: 241612 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 23:11:
http://www.reddit.com/r/j...faq_install_instructions/ hier staan wel instructies eventueel.

ik weet niet meer of die mijn tel herkende eigenlijk, geloof t wel.
Hoe draait die? Geen gekke dingen ondervonden? Werken de native apps (App Store, mail etc) ook gewoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
hier werkt tot nu toe alles gewoon, ik heb wel even snel de ppsync verwijderd en appsync Unified geistalleerd.
Ik kan alle aangekochte tweaks weer installeren , super blij !!!!

hier de link http://www.idownloadblog....from-ios-7-1-1-jailbreak/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Geen matches
Waarom appsync Unified (open-source) en niet appsync 7+?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
Geen matches
Untouchablezz20 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 23:47:
Waarom appsync Unified (open-source) en niet appsync 7+?
omdat ik appsync 7+ niet kan vinden in de sources , andere bron nodig?

Helaas werkt intelliScreenX 7 niet voor deze versie hij blijft in de safe modes :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Anoniem: 241612 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 21:03:
De vraag is wel of deze exploit nu verspilt is voor ios8, of dat de anderen toch nog wat anders hebben.
Ondanks dat, erg blij met deze JB :)
een paar tweets van Musclenerd:
congrats to @PanguTeam for their out-of-the-blue 7.1.1 jailbreak :)
...
(I personally wouldn’t jump from JB 7.0.x to 7.1.1 for this. But if I were at 6.x or 7.1.x already, it appears to be okay so far!)
...
The use of the (expired) enterprise certificate is the most unique part of Pangu JB (but it’s something we avoid for legal reasons)
...
(Although using certs like that is out of bounds for us, I’m glad that was used rather than burning something more native and powerful)
Heeft geen invloed op een evasion JB voor 8.0 dus. Die zouden deze exploit toch niet gebruikt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narc
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-07 20:19
Geen matches
Cool, vanavond iOS 7.0.2 maar updaten naar 7.1.1 en Pangu proberen. Vraag me alleen af of wachten op 7.1.2 nog de moeite is, want die zit er ook aan te komen: klik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Untouchablezz20 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 23:35:
[...]

Hoe draait die? Geen gekke dingen ondervonden? Werken de native apps (App Store, mail etc) ook gewoon?
Hier draait alles vooralsnog prima, ik had geen ppsync erop staan dat scheelt ook.
De statusbar en stock apps werken ook naar behoren, waar ik destijds met evasion er een fix voor nodig had ;)

Nog niet alle tweaks zijn beschikbaar voor 7.1 dat is het enige waar ik tegenaan loop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Geen matches
Anoniem: 241612 schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 10:33:
[...]

Hier draait alles vooralsnog prima, ik had geen ppsync erop staan dat scheelt ook.
De statusbar en stock apps werken ook naar behoren, waar ik destijds met evasion er een fix voor nodig had ;)

Nog niet alle tweaks zijn beschikbaar voor 7.1 dat is het enige waar ik tegenaan loop.
Had je geen ppsync, omdat je die checkbox voor pp25 had uitgevinkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsiey
Geen matches
Anoniem: 241612 schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 10:33:
[...]

Die statusbar fix heeft niks net sangu te maken maar een update die saurik heeft gedaan 1 à 2 week geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Untouchablezz20 schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 10:59:
[...]

Had je geen ppsync, omdat je die checkbox voor pp25 had uitgevinkt?
Klopt, hij staat er niet tussen. :)
larsiey schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 11:28:
[...]

Die statusbar fix heeft niks net sangu te maken maar een update die saurik heeft gedaan 1 à 2 week geleden.
Ah dat wist ik niet, het werkt iig prima nu. Was mijn JB na 7.0.4 kwijt geraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XAEROCOOL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10:24
Geen matches
Ik heb ergens gelezen dat ppsync toch geinstalleerd wordt in achtergrond ook al vink je het uit, je ziet dan het icoontje niet meer. Het wordt daarom aangeraden om de ppsync remover te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-12-2024
Geen matches
Ik zit half klaar om dit te gaan proberen (heb nog ios 6 op ipad incl. JB) en ik wil dolgraag naar 7 toe.

Nog even wachten op de huis/tuin/keuken - uitleg en de herbevestigingen dat deze Chinese situatie 100% werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
knakker2 schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 14:28:
Ik zit half klaar om dit te gaan proberen (heb nog ios 6 op ipad incl. JB) en ik wil dolgraag naar 7 toe.

Nog even wachten op de huis/tuin/keuken - uitleg en de herbevestigingen dat deze Chinese situatie 100% werkt :)
Stelt helemaal niks voor enigste wat je moet doen is installeren van de software en je gsm aansluiten. Daarna de tijd aanpassen naar een bepaalde datum en de rest gaat vanzelf, er zijn zat video,s te vinden ik raad zelf de video van downloadblog aan deze staat pagina terug ook vermeld.

Sinds gisteren de jailbreak draaien en geen enkele probleem ondervonden alleen dat veel tweaks nog niet werken met versie 7.1.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Klopt, stelt niks voor.
Wel is het aan te raden tijdelijk de automatische vergrendeling + passcode uit te schakelen tijdens het JB proces.
Inmiddels is de tool ook beschikbaar in het Engels, en er zijn zat gidsen/filmpjes te vinden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
Met Evasi0n kan ik prima overweg, dat zal met de nodige info ook met dit wel lukken. heb zoéven al die uitleglijstjes al doorgenomen, en dat moet lukken :)
Echt wel nog 3 vragen;

-Alles werkt 1:1 als met Evasi0n? (Cydia en het erin kunnen zetten van apps zoals Vshare/Appaddict etc?)

-De tweaks die nu niet werken, is dat een extreme lange lijst en zitten daar dan ook cruciale bij? (zoals winterboard, Springtomize etc?)

-Heb Ipad 3, vol met apps/games, 6.x en jailbreak.
Als ik deze naar 7.1 update en dan direct Pengu eroverheen knal, werkt dat dan of moet ik eerst de ipad geheel resetten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsiey
knakker2 schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 14:46:
Met Evasi0n kan ik prima overweg, dat zal met de nodige info ook met dit wel lukken. heb zoéven al die uitleglijstjes al doorgenomen, en dat moet lukken :)
Echt wel nog 3 vragen;

-Alles werkt 1:1 als met Evasi0n? (Cydia en het erin kunnen zetten van apps zoals Vshare/Appaddict etc?)

-De tweaks die nu niet werken, is dat een extreme lange lijst en zitten daar dan ook cruciale bij? (zoals winterboard, Springtomize etc?)

-Heb Ipad 3, vol met apps/games, 6.x en jailbreak.
Als ik deze naar 7.1 update en dan direct Pengu eroverheen knal, werkt dat dan of moet ik eerst de ipad geheel resetten??
1. Cydia word idd gewoon geinstalleerd, enige wat je moet doen is de datum en tijd terug zetten.
Vshare and appaddict word niet zo gewaardeerd.
2. Niet alles zal ondersteunt worden, welke weet ik niet. Ontwikkelaars updaten binnenkort wel.
3. Naar 7.1.1 updaten zal je eerst in dfu mode moeten zetten en dan de ipsw download en op de iPad installeren. Dus alles gaat er inderdaad wel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
Geen matches
De gratis tweaks werken de meeste wel maar de betaalde meeste niet.

Bijv auxo2 en intelliscreen 7 werken nog niet. Ook denk ik dat springboard ook niet werkt maar zelf geen ervaring mee.

In app store werkt wel!! Voor in aankopen van applicaties.

[ Voor 14% gewijzigd door CallmeGod op 24-06-2014 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
Geen matches
3. Naar 7.1.1 updaten zal je eerst in dfu mode moeten zetten en dan de ipsw download en op de iPad installeren. Dus alles gaat er inderdaad wel af.
eerst in DFU mode? is dat niet home button en aan/uitknop tegelijkertijd inhouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narc
Geen matches
JB werkt prima op een iPad Air met (via OTA) 7.1.1 geïnstalleerd. Overigens zie ik PPSync niet bij geinstalleerde pakketten staan, jullie wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koets89
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18:47
Helaas nog niet voor Mac beschikbaar. Heb een kapotte aan/uit knop op mijn iphone en ze wilden bij de apple store dat ik mijn toestel eerst helemaal zou herstellen, wat dus een upgrade naar 7.1.1 zou betekenen zonder jailbreak. Nog even wachten dus. Gelukkig is dmv activator genoeg te bedenken om de functie van de knop (voorlopig) te vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
Geen matches
Auxo 2 werkt ze hebben deze geupdate!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
Geen matches
Werkt prima nu. Ik had de firewall zo strak staan dan Pangu geen contact kon maken met de iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SharpEdgeOne
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15:58
Denkt iedereen wel aan deze? http://www.iphonehacks.co...sync-pangu-jailbreak.html

[ Voor 23% gewijzigd door SharpEdgeOne op 24-06-2014 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsiey
Natuurlijk :)
Moet je dan ppremover ofzo ook nog draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Is dat ook nodig als je het vinkje uitzet, zodat pp25 niet geïnstalleerd wordt? Staat duidelijk in het artikel dat als je het vinkje uitzet dat je het dan niet hoeft te gebruiken, aangezien ppsync dan niet wordt geïnstalleerd.

[ Voor 20% gewijzigd door Untouchablezz20 op 24-06-2014 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsiey
Geen matches
Ik zit te twijfelen om te updaten naar 7.1.1
Sommige belanrijke tweaks voor mij werken daar nog niet op namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narc
Geen matches
Narc schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 15:25:
JB werkt prima op een iPad Air met (via OTA) 7.1.1 geïnstalleerd. Overigens zie ik PPSync niet bij geinstalleerde pakketten staan, jullie wel?
Sweet, iPhone 5S is ook gelukt, zonder blauw scherm, of crash o.i.d. Wederom geen PPsync pakketten meegekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
Geen matches
Alleen positieve berichten :)

Ik ga er ook zo aan beginnen ... dus eerst iPad met iOS6 incl jb updaten via iTunes, vervolgens de stappenplan volgen zoals dat hier is terug te lezen en klaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrimsoN72
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-03 12:18
Iemand enig idee welke browser root toegang geeft bij deze jailbreak?
iExplorer en iBrowse niet in ieder geval, ook niet na installatie " afc2add"...

Edit: Diskaid, iTools en iFunbox ook niet...

[ Voor 13% gewijzigd door CrimsoN72 op 24-06-2014 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
Geen matches
Battery gaat wel ineens heel erg snel leeg merk ik na 2 dagen gebruik of er is een tweak die dit veroorzaakt...jullie ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Geen matches
martijn24 schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 21:36:
Battery gaat wel ineens heel erg snel leeg merk ik na 2 dagen gebruik of er is een tweak die dit veroorzaakt...jullie ervaringen?
Kan heel goed een tweak zijn. Lastig alleen om erachter te komen welke tweak dat is. Kan ook aan de hoeveelheid tweaks liggen die je hebt geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
Geen matches
Untouchablezz20 schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 22:01:
[...]

Kan heel goed een tweak zijn. Lastig alleen om erachter te komen welke tweak dat is. Kan ook aan de hoeveelheid tweaks liggen die je hebt geïnstalleerd.
Inderdaad erg lastig ik denk zelf dat de meeste tweaks nog niet zijn geoptimaliseerd voor 7.1.1 en daarom je telefoon instabieler maakt en sneller leeg gaat.

Mocht straks Ios8 uit zijn begin ik met schone lei door herstel te kiezen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Geen matches
martijn24 schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 22:08:
[...]

Inderdaad erg lastig ik denk zelf dat de meeste tweaks nog niet zijn geoptimaliseerd voor 7.1.1 en daarom je telefoon instabieler maakt en sneller leeg gaat.

Mocht straks Ios8 uit zijn begin ik met schone lei door herstel te kiezen .
Hier een lijst om te zien welke apps wel/niet compatibel zijn onder 7.1.1

Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
Geen matches
Untouchablezz20 schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 22:41:
[...]

Hier een lijst om te zien welke apps wel/niet compatibel zijn onder 7.1.1

Klik
_/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Nou ik heb me sinds lange tijd (iPhone os3.x oid) weer eens aan een jailbreak gewaagd.
Op Google best wat leuke tweaks gevonden al maar kan alleen niet vinden hoe ik makkelijk iconen kan verbergen? Dat moet toch wel kunnen lijkt me, weet een van jullie hoe?

Edit: MM nevermind, Poof is nog niet iOS7.1.1 ready maar werkt wel. Er is alleen een roboot nodig.

Opgelost :)

[ Voor 18% gewijzigd door Donstil op 25-06-2014 00:40 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-07 18:20
Geen matches
Ben van 7.06 met JB naar 7.11 met JB gegaan. Valt me op dat de camera knop op het lockscreen niet meer werkt, vegen , drukken etc. niets werkt. Ben ik de enigste?

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
Geen matches
bing69 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 09:39:
Ben van 7.06 met JB naar 7.11 met JB gegaan. Valt me op dat de camera knop op het lockscreen niet meer werkt, vegen , drukken etc. niets werkt. Ben ik de enigste?
Hier geen last van , bepaalde tweak die dit kan veroorzaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CrimsoN72 schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 19:50:
Iemand enig idee welke browser root toegang geeft bij deze jailbreak?
iExplorer en iBrowse niet in ieder geval, ook niet na installatie " afc2add"...

Edit: Diskaid, iTools en iFunbox ook niet...
OpenSSH met filezilla, sowieso als backup.

Afc2add werkte nog niet met 7.1 vandaar dat die browsers nog niet werkten. Inmiddels zijnn er wel al updates te vinden die wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-07 18:20
Geen matches
martijn24 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 09:54:
[...]

Hier geen last van , bepaalde tweak die dit kan veroorzaken?
Kan natuurlijk altijd maar heb geen cameratweaks, en verder dezelfde (maar een stuk minder) dan ik eerst had. Kan ze er natuurlijk allemaal afgooien... 8)7

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Net even mijn iPad 2 van iOS 7.1.1 en gejailbreakt.
Nog geen toepassing voor, maar voordat er weer een update komt en het niet meer kan.

Werkt verder prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Ik ga voor het eerst niet meer jailbreaken. Ik heb er geen toepassing meer voor.

XBMC -> nPlayer wint het op alle vlakken afgezien van DTS
Tweaken van OS -> Weinig behoefte meer aan, enige wat ik nog mis is control center toggles customizen, maar dat komt met iOS8

De rest is verwaarloosbaar voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
iPhone succesvol naar 1.1 jb :)

Echter m'n iPad , iOS 6 met jailbreak wil ik toch nog voor de zekerheid vragen ;

De iPad staat helemaal vol met Apps die ik niet kwijt wil

Kan ik iOS 6 naar 7.1.1 upgraden en dan direct na het updaten die pengu jailbreak erin zetten ?
Dat eventuele tweaks en andere jailbreak gerelateerde zaken het niet meer doen is geen probleem, het gaat erom dat de standaard gratis istore Apps erin blijven staan en werkzaam blijven :)

Kan dat ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsiey
knakker2 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 14:23:
iPhone succesvol naar 1.1 jb :)

Echter m'n iPad , iOS 6 met jailbreak wil ik toch nog voor de zekerheid vragen ;

De iPad staat helemaal vol met Apps die ik niet kwijt wil

Kan ik iOS 6 naar 7.1.1 upgraden en dan direct na het updaten die pengu jailbreak erin zetten ?
Dat eventuele tweaks en andere jailbreak gerelateerde zaken het niet meer doen is geen probleem, het gaat erom dat de standaard gratis istore Apps erin blijven staan en werkzaam blijven :)

Kan dat ??
Volges mij kan je idd gewoon updaten en dan dat de apps er nog op staan en dan de jailbreak uitvoeren.

Heeft iemand hier ook MyWi?
Kan die kijken als die werkt op 7.1.1 op de iPhone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
larsiey schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 14:30:
[...]

Volges mij kan je idd gewoon updaten en dan dat de apps er nog op staan en dan de jailbreak uitvoeren.
Na het updaten naar iOS 7.1.1 blijft er niets meer van iOS 6 jailbreak over zodat pengu er zonder problemen er op kan ?

Wellicht kan ik het beter gewoon proberen en dan maar zien of dat wel goed gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrimsoN72
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-03 12:18
Geen matches
Anoniem: 241612 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 10:30:
[...]

OpenSSH met filezilla, sowieso als backup.

Afc2add werkte nog niet met 7.1 vandaar dat die browsers nog niet werkten. Inmiddels zijnn er wel al updates te vinden die wel werken.
Yup, het was gewoon nog niet mogelijk. Vanochtend "Apple File Conduit 2" van Saurik gedownload en die werkt inderdaad wel. Eindelijk weer met eigen themes etc aan de slag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Geen matches
Iemand nog een tip voor een toetsenbord met swype en/of predictive text? Heb iswype geprobeerd, maar niet echt een aanrader, omdat die woorden niet in NL herkend.

[ Voor 38% gewijzigd door Untouchablezz20 op 25-06-2014 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
Geen matches
Het bespreken van warez is niet toegestaan op GoT.

[ Voor 121% gewijzigd door Hoedje op 26-06-2014 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
larsiey schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 14:30:
[...]

Heeft iemand hier ook MyWi?
Kan die kijken als die werkt op 7.1.1 op de iPhone?
Mywi7 werkt op iOS 7.1.1.
Net zelf even getest.

Vroeger gebruikte ik mywi veel maar nu het standaard in ios7 zit eigenlijk niet meer.
Bied Mywi7 meerwaarde tov de standaard ios7 functie?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Geen matches
Graag een topic report maken en dan niet reageren in het topic :)

[ Voor 84% gewijzigd door Hoedje op 26-06-2014 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narc
Geen matches
Het bespreken van warez is absoluut niet toegestaan op GoT.

[ Voor 81% gewijzigd door Hoedje op 26-06-2014 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
Geen matches
me telefoon is helemaal vastgelopen , iemand een idee hoe ik deze respring of reboot ?
Heb zwart scherm maar me telefoon staat nog wel aan .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narc
Geen matches
martijn24 schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 10:32:
me telefoon is helemaal vastgelopen , iemand een idee hoe ik deze respring of reboot ?
Heb zwart scherm maar me telefoon staat nog wel aan .
home button en sleep button circa 10 sec ingedrukt houden. dan doe je een harde reboot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
Geen matches
Narc schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 10:37:
[...]

home button en sleep button circa 10 sec ingedrukt houden. dan doe je een harde reboot.
dankjewel het werkt weer , _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:09
Geen matches
Modbreak:Een aantal reacties zijn verplaatst naar de prullenbak. Let op dat het bespreken van warez absoluut niet is toegestaan.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-06 09:05

Anthirian

In Trance We Trust

Geen matches
Narc schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 10:37:
[...]

Klein detail. Het is een forced shutdown, niet een reboot ;)

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
Zo. iPad2, iPad mini, iPad mini retina, iPhone 4 en iPhone 5S allemaal geupdated naar 7.1.1 en gejailbreakt met Pangu. Geen enkel echt probleem ondervonden. Soms start iTunes als het iDevice opnieuw opstart en dan kan het fout lopen, maar dan kun je gewoon de Pangu app weer starten en gaat het verder.

Nu nog kijken welke tweaks het al doen op 7.1.1. NoSlowAnimations werkt :) en tsProtector P ook samen met de Ziggo app. En natuurlijk de handmatige acties zoals een aangepaste hosts file en de sluitergeluidjes van de camera slopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narc
Geen matches
Anthirian schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 21:02:
[...]

Klein detail. Het is een forced shutdown, niet een reboot ;)
Vooruit :) beetje gevalletje schakelaar op de voeding van je desktop omzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
Geen matches
Narc schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 22:05:
[...]

Vooruit :) beetje gevalletje schakelaar op de voeding van je desktop omzetten.
Ja maar belangrijkste het heeft geholpen !

Ben benieuwd wat jullie must have tweaks zijn of mag dat hier niet worden besproken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narc
Geen matches
CCsettings is handig. Dan krijg je extra toggles in je control center.

[ Voor 55% gewijzigd door Narc op 26-06-2014 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
Geen matches
Narc schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 22:38:
CCsetting is handig. Dan krijg je extra toggles in je control center.
Ik gebruik Cctoggles inplaats CCsettings.

Mijn lijstje

Auxo2
Bioprotect
Cylinder
f.lux
Facebook fullscreen
Icleaner pro
No yahoo
NoLowPowerAlert
Notific8
Open in App For Photos
Safari tab count
Sharelock
Swipeselection( must have)
Xcon ( upc tv kijken)

Helaas wordt Intelliscreen7 nog niet ondersteund..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjimmie
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-07 11:57
Geen matches
De meest "nuttige" JB app vond ik Five Icon Dock. Hoewel ik overal lees dat die onder de nieuwe JB wel werkt met wat beperkingen, doet ie bij mij niets. Hij installeert, maar ik krijg geen 5e icon meer in de dock. Iemand een idee?

Panasonic 7kW J-Series Split + 190 liter SWW, 2750+2100Wp Oost-West

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
Geen matches
sjimmie schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 07:37:
De meest "nuttige" JB app vond ik Five Icon Dock. Hoewel ik overal lees dat die onder de nieuwe JB wel werkt met wat beperkingen, doet ie bij mij niets. Hij installeert, maar ik krijg geen 5e icon meer in de dock. Iemand een idee?
Hetzelfde als TetherStatus. Deze kan ik ook installeren maar doet niks. Die tweak moet nog worden aangepast voor IOS7.1.1. Als ie verder geen problemen veroorzaakt dan laat je 'm staan en krijg je vanzelf een update-melding in Cydia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjimmie
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-07 11:57
Geen matches
PhilipsFan schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 09:40:
[...]
Als ie verder geen problemen veroorzaakt dan laat je 'm staan en krijg je vanzelf een update-melding in Cydia.
Dat snap ik, waar ik op doel is dat je overal leest dat ie het wel (deels) zou moeten doen onder 7.1.1 met de nieuwe JB, terwijl ie bij mij niets doet. Ik ben dus op zoek naar een mogelijke reden voor dat verschil.

Panasonic 7kW J-Series Split + 190 liter SWW, 2750+2100Wp Oost-West

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
Geen matches
sjimmie schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 10:44:
[...]

Dat snap ik, waar ik op doel is dat je overal leest dat ie het wel (deels) zou moeten doen onder 7.1.1 met de nieuwe JB, terwijl ie bij mij niets doet. Ik ben dus op zoek naar een mogelijke reden voor dat verschil.
Bij mij iphone 5s werkt de applicatie 5 icon dock ook niet ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Geen matches
Iemand die couria quick reply gebruikt voor Whatsapp? Werkt het soepel onder 7.1.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Untouchablezz20 schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 16:03:
Iemand die couria quick reply gebruikt voor Whatsapp? Werkt het soepel onder 7.1.1?
Tot nog toe geen problemen.

Weet je of er ook een Telegram extensie als deze beschikbaar is ergens?

Overigens gebruik ik ook OpenNotifier. Notificaties in de statusbalk bevalt me wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
Geen matches
[quote]Anoniem: 241612 schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 20:36:
[...]

Tot nog toe geen problemen.

Geen problemen? Ik kan niet eens in de settings komen van couria...

Welke bron heb je gebruikt en welke couria?

En me whatsupp crasht

[ Voor 4% gewijzigd door CallmeGod op 27-06-2014 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Couria versie 0.6~beta4-1
WhatsApp for Couria v 0.2

De bron is wel te vinden met google vermoed ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Geen matches
Anoniem: 241612 schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 23:30:
Couria versie 0.6~beta4-1
WhatsApp for Couria v 0.2

De bron is wel te vinden met google vermoed ik ;)
Je kan beter couria 0.6 beta5 gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
Geen matches
Hoop echt dat Intelliscreen7 wordt ondersteund voor de 7.1.1 mis deze tweak

[ Voor 89% gewijzigd door CallmeGod op 29-06-2014 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:11

Grudgie

PSN: Grudgie7

Wie kan mij helpen met het Jailbreaken van iOS 7.1.1.
Het is de eerste keer voor mij.
Pagina: 1 ... 29 ... 46 Laatste

Let op:
Vragen over warez zijn niet toegestaan. Het bespreken van alle andere aspecten van jailbreaken zijn wel toegestaan.

Let op of je post ook in dit topic thuishoort: applicaties kunnen besproken worden in [iOS] Applicaties via Cydia - deel 2, mods in [iPhone & iPod Touch] Post hier je mods