[iOS] Jailbreaken - Deel 8 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 25 ... 46 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:24
Dat Cydia weg is nadat je een restore hebt uitgevoerd is normaal. Dat je hem daarna opnieuw moet jailbreaken om Cydia weer terug te krijgen ook.
De instructies die je geeft wat betreft het weggooien van een app en killen van evasi0on via de taskmanager klinken mij vreemd in de oren..

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13:25
Iemand bytafont 2 werkend gekregen? Krijg bij het instellen van een font alleen vraagtekens. werkt niet onder 7.1

[ Voor 13% gewijzigd door Untouchablezz20 op 04-01-2014 16:36 ]

• Knoezelbos
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-11 22:09
http://blog.firecore.com

Atv 2 is untethered te jailbreaken op 5.3 met seasonpass!

Dat gaan we morgen eens toepassen!

Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods Pro 3| Synology DS220+

• Untouchablezz20
Iemand al een tweak tegengekomen die ervoor zorgt dat 4G wordt veranderd in LTE?

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Na jailbreaken blijft het geluid van Facebook Messenger maar aanstaan, in de app zelf alles uitgezet. Bug van jailbreak of?

• bibi2205
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-10 21:35
Untouchablezz20 schreef op zondag 05 januari 2014 @ 17:19:
Iemand al een tweak tegengekomen die ervoor zorgt dat 4G wordt veranderd in LTE?
Bedoel je de weergave bovenaan naast de carrier name? Dat kan via de Commcenter patch en een aangepaste .ipcc (carrier bundle) voor je provider. Of je kan via iFile in de carrier.plist de "DataIndicatorOverrideForLTE" verwijderen. (Ook voor de iFile methode heb je die Commcenter patch nodig.. repo.chinasnow.net)

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

• Untouchablezz20
Nee, dat bedoel ik niet. Toch bedankt voor je antwoord. Kan wel 4G ontvangen, maar wil dit graag laten veranderen in LTE. De methode die jij aanhaalt is voornamelijk voor onze zuiderburen die geen 4G toegangn krijgen van apple of provider?!

• bibi2205
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-10 21:35
Inderdaad, op die manier kunnen wij Belgen ook 4G gebruiken op netwerken die Apple niet ondersteund. :)
Maar in die carrier bundle kan je ook instellen of je iPhone LTE of 4G moet weergeven:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/8035444/iOS/Photo%204-01-14%2020%2011%2046.png
En met de "DataIndicatorOverrideForLTE" ingesteld op "4G":
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/8035444/iOS/4Goverrideindicator.png

Ik denk niet dat er een andere tweak is om het aan te passen..

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-11 06:54
Ik gebruik "TS Protector P" op iOS 7.0.4 en werkt perfect met Ziggo.

• mrcosmo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-04-2021
ik ben erg tevreden over mijn ios7 jailbraked device, kan ik dit nu backuppen?
zodat stel dat mijn iPad niet meer werkt ik terug kan naar deze status ipv een nieuwe via de iTunes zodat ik wellicht mijn iPad niet meer kan jailbraken ?

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-11 08:48
Huh?? Je bedoelt of je de jailbreak kan backuppen? Nee, dat kan niet.
Als Apple de gaten dicht en je krijgt een nieuwe versie erop kun je niet meer terug.

[ Voor 38% gewijzigd door SidewalkSuper op 06-01-2014 14:57 ]

• mrcosmo
  • Laatst online: 15-04-2021
SidewalkSuper schreef op maandag 06 januari 2014 @ 14:56:
Huh?? Je bedoelt of je de jailbreak kan backuppen? Nee, dat kan niet.
Als Apple de gaten dicht en je krijgt een nieuwe versie erop kun je niet meer terug.
nee ik bedoel kan ik de huidige status van mijn iPad ergens opslaan ?
zodat ik altijd nog deze kan restoren ipv een nieuwe versie

• SidewalkSuper
Als je iCloud aan hebt maakt ie dagelijks backups van je iPad anders moet je manueel backups maken.

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-10 13:52
mrcosmo schreef op maandag 06 januari 2014 @ 16:45:
[...]

nee ik bedoel kan ik de huidige status van mijn iPad ergens opslaan ?
zodat ik altijd nog deze kan restoren ipv een nieuwe versie
Ik snap wat je bedoelt, maar helaas kan dat niet meer. Het kon wel ooit, maar werkte dacht ik alleen nog tm iOS6. Je kon je SHSH blobs opslaan en een custom IPSW (firmware) maken. Deze firmware kon je ten alle tijden restoren op je iPhone/iPad en was gelijk voorzien van een jailbreak. Helaas werkt dit momenteel niet meer.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

My-life schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 13:44:
Dat Cydia weg is nadat je een restore hebt uitgevoerd is normaal. Dat je hem daarna opnieuw moet jailbreaken om Cydia weer terug te krijgen ook.
De instructies die je geeft wat betreft het weggooien van een app en killen van evasi0on via de taskmanager klinken mij vreemd in de oren..
En toch is dat precies wat ik ook heb gedaan, anders was het zelfs niet eens mogelijk om de Cydia essential update te installeren vanwege een dpkg error. Ik heb toen ook opnieuw gejailbreakt zonder restore tussendoor en halverwege de Evasi0n app verwijderd in plaats van geopend, daarna evasi0n.exe in mijn task manager afgesloten en daarop kon ik alles weer doen wat ik wilde met Cydia. Trucje had ik ergens opgeduikeld via Google, volgens mij op JailbreakQA.com.

[ Voor 3% gewijzigd door Anthirian op 07-01-2014 00:53 ]

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

• Jermaine
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-11 16:14
CRXDelSol schreef op maandag 06 januari 2014 @ 13:29:
Ik gebruik "TS Protector P" op iOS 7.0.4 en werkt perfect met Ziggo.
Op welk device als ik vragen mag? Op een i5S met 7.0.4 blijft de Ziggo TV kijken app vervelend doen.

• ASNNetworks
Jermaine schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 11:36:
[...]

Op welk device als ik vragen mag? Op een i5S met 7.0.4 blijft de Ziggo TV kijken app vervelend doen.
Hmm, weet je zeker dat je het wel juist hebt ingesteld? Ik heb het op mijn iPhone 5 en iPad Air, op beide geen problemen. Aangezien het op mn iPad Air werkt moet het ook op jouw iPhone 5S werken (beide iOS7/64bit). Zorg wel dat je via de instelling aangeeft 'allow all' en dan op de blok lijst Ziggo TV aanvinkt.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Iemand die nog must-haves heeft qua Cydia-tweaks voor een iOS7 iPhone 5?

Al installed:
- Activator (handige shortcuts)
- Barrel (transities tussen schermen veranderen)
- FakeCarrier (carriernaam bovenin veranderen)
- FlipControlCenter (handige tweaks in ControlCenter)
- iCleaner Pro (opruimen van zaken)
- Icon Renamer (namen van apps zelf veranderen)
- Nitrous (zou alles sneller moeten werken)
- NoNewsIsGoodNews (NewStand weg)
- Open In App For Photos (werkt overigens niet altijd even goed...)
- ShowCase (kleine en grote letters @ keyboard, mis ik wel in standaard iOS)
- TapDeWiggle (tap op scherm na "wiggle" ipv home-button)

Voor de rest dus nog zaken die ik echt zou MOETEN installeren??

[ Voor 17% gewijzigd door Tha BasZ op 07-01-2014 16:21 ]

• kimiferrari
  • Laatst online: 08:28
-Fav (shuif je springboard naar rechts (Waar spotlight vroeger zat) en een ingestelde app opent).

-Bytafont 2 (Fonts aanpassen)

-BlurriedMusicApp (geeft de music app een blurr)

-f.Lux (geeft je iphone s'nachts een warmere tint)

-DismissSwitcher ( in de app switcher druk boven op de lege ruimte boven de openstaande apps en de switcher sluit. druk er op en houd vast zorgt ervoor dat je terug naar de homescreen gaat)

-Message Customiser (Verander de kleur van de ballonnetjes van de message app en nog meer instelingen)

-NoSlowAnimations (versneld de animaties)

-StatusModifier (Geeft de hoeveelheid vrije ram en seconden weer in de statusbar)

-SwipeSelection (veeg over het toetsenbord om terug te gaan om getypte tekst te veranderen)

-TinyBar (maakt de notificaties kleiner, ongeveer net zo groot als de status balk)

-SwitchSpring (in de app switcher schuif het homescreen omhoog en krijg de optie om alle apps te sluiten en het springboard te respringen)

Deze tweaks gebruik ik voornamelijk op mijn 5s. Ze zitten niet allemaal op de standaard repo's. Ik weet niet of ik die hier allemaal mag plaatsen.

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Dank!
Qua repos kom ik er wel uit!

• Omnia love
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-06 08:06
Igotya ( Als iemand je telefoon probeert te unlocken zonder dat je het weet, dan maakt die een foto met de locatie coordinaten en vervolgens stuurt die dat baar je email)

Ik weet niet of deze app al geoptimaliseerd is.

• mirelia
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-03 19:07
Ik vind het jammer dat Springtomize 2 nog niet werkt, verder had ik een alternatief toetsenbord met de cijfers bovenaan maar weet even niet meer hoe die heet.

• SidewalkSuper
Springtomize 3 komt waars eerst.

• tintilla
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-11 17:58
Voor mij werkt "tsProtector P 3.3.12-1" op de iPad Air.
De versie 3.3.12-1 heeft 64 bit support dus het zou moeten werken.

SFE 5G

• CrazyRooster
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-07-2023
IOS 7 Beta 3 is inmiddels ook uitgebracht. Jailbraiken van deze versie is echter nog niet mogelijk. Volgens Cydia Tweaks is het misschien al opgelost met een kleine update van Evad3rs.
We still don't know, maybe just need an update from evad3rs.
Inmiddels werkt de JB ook op beta 3.

[ Voor 53% gewijzigd door CrazyRooster op 08-01-2014 00:27 ]

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-11 06:54
kimiferrari schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 16:38:
-Fav (shuif je springboard naar rechts (Waar spotlight vroeger zat) en een ingestelde app opent).
-Bytafont 2 (Fonts aanpassen)
-BlurriedMusicApp (geeft de music app een blurr)
-f.Lux (geeft je iphone s'nachts een warmere tint)
-DismissSwitcher ( in de app switcher druk boven op de lege ruimte boven de openstaande apps en de switcher sluit. druk er op en houd vast zorgt ervoor dat je terug naar de homescreen gaat)
-Message Customiser (Verander de kleur van de ballonnetjes van de message app en nog meer instelingen)
-NoSlowAnimations (versneld de animaties)
-StatusModifier (Geeft de hoeveelheid vrije ram en seconden weer in de statusbar)
-SwipeSelection (veeg over het toetsenbord om terug te gaan om getypte tekst te veranderen)
-TinyBar (maakt de notificaties kleiner, ongeveer net zo groot als de status balk)
-SwitchSpring (in de app switcher schuif het homescreen omhoog en krijg de optie om alle apps te sluiten en het springboard te respringen)
Deze vul ik nog even aan met:
  • AlwaysClear - Laat altijd het 'Wis' knopje zien bij de notificatie center (ipv. kruisje drukken en daarna Wis)
  • CCClockOpenToAlarm - Klikken op timer knopje in CC, opent deze wekker i.p.v. stopwatch
  • CCControls - Diverse aanpassingen aan CC, incl. aangepaste toggles
  • CCQuick - In CC onderaan nu ook extra shortcuts
  • ClearFolders - Transparante map achtergronden
  • ConfirmKill - Vraag bij specifieke apps om bevestiging voor je deze per ongeluk sluit
  • Crash Reporter - Mocht een app crashen, of een tweak, kan je hier vaak herleiden waardoor, en de kwaadaardige tweak (tijdelijk) verwijderen
  • CyDelete7 - Verwijderen van jailbreak applicaties op het springboard buiten Cydia om
  • MultiIconMover - Plaats apps in 'wiggle'-mode en tab nu alle applicaties die je wilt verplaatsen, en ga naar een andere springboard pagina, en druk op homeknop, tadaa
  • No Alerts Private Browsing - Bij prive browsen in Safari, nooit vragen of je andere tabs open wilt houden, gewoon niet aan komen :-P
  • NoAds - Blokkeer reclame in Cydia repo's enz
  • Redirect Fix - Voor die vervelende redirects naar de app store voor 'Game of War' vanuit de Insanelyi repo.
  • Share Widget for iOS 7 - Twitter en Facebook knopjes in NC (werkt bij mij op eens of andere manier niet, maar wellicht in volgende update)
  • Slide2Kill 7 - Sleep een willekeurige app in task switcher naar beneden en alle apps worden gekilled. (yeahhhh!!)
  • TapTodaysCalendar - Tab op de dag van vandaag in NC en je opent gelijk de agenda van vandaag
  • TransparentVolume - Beheers de achtergrond transparantie van de volume popup
Verder gebruik ik ook vrijwel alle tweaks uit de citaat.
Vooral SwipeSelection is cool! (Handig als je vanuit backspace swiped, er een selectie gemaakt wordt, en als je ergens anders swiped alleen de cursor wordt verplaatst!)

• SidewalkSuper
Zijn er verschillen tussen CCControls en FlipControlCenter?
Behalve dan dat FlipControlCenter door een voor mij bekende developer is gemaakt.

• My-life
@kimiferrari
SwipeSelection lijkt me echt een uitkomst, thanks voor de tip!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Inderdaad wel een paar goede toevoegingen!
Dank!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

mirelia schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 19:14:
Ik vind het jammer dat Springtomize 2 nog niet werkt, verder had ik een alternatief toetsenbord met de cijfers bovenaan maar weet even niet meer hoe die heet.
ikeywi?
5 Row Customizable Keyboard for iPhone?

als je ze koopt vergeet je ze ook niet meer omdat ze dan gekoppeld zijn aan je cydia account

btw. iemand bij wie NoStoreButton werkt?
(zou de store button uit de music app moeten verwijderen)
al sinds iOS6 werkt deze bij mij niet terwijl deze tweak altijd al snel in de compatible lijst wordt weergegeven (zowel bij JB van iOS6 en iOS7 gebeurd).

of zou het misschien te maken hebben dat het alleen werkt op iPhones waarvan de taal op Engels is ingesteld? (enige wat ik kan bedenken)

[ Voor 32% gewijzigd door randje op 08-01-2014 12:40 ]

• Untouchablezz20
Enige tweak die ik mis is, quickreply for whatsapp. Helaas niet geüpdatet voor iOS 7. Iemand wellicht een alternatief?

• knakker2
  • Laatst online: 18-10 16:25
Iemand die weet of er al een 5 row icon tweak werkt ? ( 5 icoontjes naast elkaar op springboard)

Met vreugde heb ik kunnen constateren dat itransmission (torrent client) werkt op 7.0.4 / 4S
Echter werkt Bridge nog niet waardoor ik dus niet de gedownloade torrentfile / muziek naar de muziek library kan omzetten. Iemand toevallig een alternatief in gebruik?

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:20
Hoe zit het trouwens met de Today-functie? Die van mij (iOS 7.0.3 op iPhone 5) werkt namelijk voor geen meter mee. Het weer werkt niet, af en toe krijg ik reistijd wel te zien, maar ook de agenda voor morgen werkt niet meer. Via Instellingen > Berichtencentrum heb ik alles aangezet, maar dat gaf geen sjoege. Een verse jailbreak gaf ook geen uitkomst. Of gebruikt niemand dat? :+

Verwijderd

Hier was ik ook al keihard naar opzoek wat een uitkomst wat dat ideaal.Deze is helemaal niet meer te vinden.
Untouchablezz20 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 15:58:
Enige tweak die ik mis is, quickreply for whatsapp. Helaas niet geüpdatet voor iOS 7. Iemand wellicht een alternatief?

• ASNNetworks
me_mrtn schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 17:09:
Hoe zit het trouwens met de Today-functie? Die van mij (iOS 7.0.3 op iPhone 5) werkt namelijk voor geen meter mee. Het weer werkt niet, af en toe krijg ik reistijd wel te zien, maar ook de agenda voor morgen werkt niet meer. Via Instellingen > Berichtencentrum heb ik alles aangezet, maar dat gaf geen sjoege. Een verse jailbreak gaf ook geen uitkomst. Of gebruikt niemand dat? :+
ik had dit probleem ook, bij mij stond alles opeens uit na een tweak. Alles aangevinkt daarna en het werkt weer.

• me_mrtn
ASNNetworks schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 18:34:
[...]

ik had dit probleem ook, bij mij stond alles opeens uit na een tweak. Alles aangevinkt daarna en het werkt weer.
Het gaat om de linkertab Vandaag/Today hé. Via Berichtencentrum kun je ook de tab Alles wijzigen. Het gaat mij om de opties 'Op Toegangsscherm' en 'Dagweergave'. Eerst had ik daar staan iets staan als "Vandaag is het 12 graden, lichte wind van 17 km/h. Later vandaag klaart het op". Dat mis ik, plus ik heb niets meer staan als "Morgen heeft u een drukke dag met 10 afspraken". Ook al zet ik alles aan, dan krijg ik niets in beeld. Kan zo verder niets er van vinden.

• ASNNetworks
me_mrtn schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 19:02:
[...]

Het gaat om de linkertab Vandaag/Today hé. Via Berichtencentrum kun je ook de tab Alles wijzigen. Het gaat mij om de opties 'Op Toegangsscherm' en 'Dagweergave'. Eerst had ik daar staan iets staan als "Vandaag is het 12 graden, lichte wind van 17 km/h. Later vandaag klaart het op". Dat mis ik, plus ik heb niets meer staan als "Morgen heeft u een drukke dag met 10 afspraken". Ook al zet ik alles aan, dan krijg ik niets in beeld. Kan zo verder niets er van vinden.
Ja, ik heb het daar ook over. Die kan je ook aan en uit vinken. Bij mij stond alles opeens uitgevinkt, op zowel mn iPad Air als iPhone 5. Kon geen agena afspraken, tijd, en weer meer zien. Even in de setings gekeken en daar zag ik dat die onderdelen uit stonden. Even aangevinkt en alles werkte gewoon weer.

• me_mrtn
ASNNetworks schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 20:15:
[...]

Ja, ik heb het daar ook over. Die kan je ook aan en uit vinken. Bij mij stond alles opeens uitgevinkt, op zowel mn iPad Air als iPhone 5. Kon geen agena afspraken, tijd, en weer meer zien. Even in de setings gekeken en daar zag ik dat die onderdelen uit stonden. Even aangevinkt en alles werkte gewoon weer.
Hmm, vaag. Mijn iPad Air heeft er geen last van, daar werkte alles prima. Draaien overigens dezelfde tweaks op. Ik ga nog eens even op onderzoek uit, bedankt in ieder geval.

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Is er iemand waarbij "Open In App For Photos" werkt?

Open In App For Photos proposes to send your photos and videos in other applications than iOS 7 offers from the Camera application. All applications that support images or videos as WhatsApp, Dropbox, iFile, iPhoto, … will be listed in the context menu.

Afbeeldingslocatie: http://www.iavengers.com/wp-content/uploads/2014/01/openinappforphotos1-384x450-256x300.jpg

Lijkt me namelijk ERG handig... maar werkt bij mij @ iPhone 5 raar genoeg niet...

• larsiey
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14:08
Tha BasZ schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 09:25:

Open In App For Photos proposes to send your photos and videos in other applications than iOS 7 offers from the Camera application. All applications that support images or videos as WhatsApp, Dropbox, iFile, iPhoto, … will be listed in the context menu.

[afbeelding]

Lijkt me namelijk ERG handig... maar werkt bij mij @ iPhone 5 raar genoeg niet...
Bij mij werkt dit wel.
Gewoon naar de foto app gaan en dan niet het icoontje links onderin met het pijltje omhoog maar het icoontje er naar naast met dat mapje.
Dan moet hij gewoon werken. ;)

• Joepv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-09 08:54
Na het lezen van de laatste pagina's is het mij nog even onduidelijk.
Als ik jailbreak met de laaste Evadors release moet ik dan nog steeds handmatig Cydia installeren/updaten en een trukendoos opentrekken om de stock Apps weer aan de praat te krijgen? Of is dit opgelost?

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

• My-life
Dit is nooit aan de orde geweest. Als je de 'evasi0n7 - iOS 7.x Jailbreak' gebruikt wordt Cydia geinstalleerd, je stock apps blijven werken zoals je gewend bent.

• MyNameIs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:44
Heeft iemand een alternatief voor User Agent Faker? Tweak werkt helaas nog steeds niet op A7 devices.
Tweak verandert de user agent van Safari/Chrome zodat je nooit meer 'last' hebt van mobiele sites.

[ Voor 33% gewijzigd door MyNameIs op 09-01-2014 13:19 ]

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Tha BasZ schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 09:25:

[afbeelding]

Ik heb hem niet geprobeerd. Hoorde dat hij niet geoptimaliseerd is voor iOS7. De maker gaat hem ook niet meer aanpassen. Heb hier zeer grote intresse in.
Eigenlijk zou ik meer willen: bijvoorbeeld Evernote (voor images, documenten en webpagina's) en Pocket voor webpagina's. Dat werkt in iOS7 zo vreselijk omslachtig! :(

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

larsiey schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 10:13:
[...]

Bij mij werkt dit wel.
Gewoon naar de foto app gaan en dan niet het icoontje links onderin met het pijltje omhoog maar het icoontje er naar naast met dat mapje.
Dan moet hij gewoon werken. ;)
OK *facepalm

Kortom werkt gewoon wel dus... Beetje dom...

Dank larsiey!
iAmRenzo schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 14:36:
[...]

Ik heb hem niet geprobeerd. Hoorde dat hij niet geoptimaliseerd is voor iOS7. De maker gaat hem ook niet meer aanpassen. Heb hier zeer grote intresse in.
Eigenlijk zou ik meer willen: bijvoorbeeld Evernote (voor images, documenten en webpagina's) en Pocket voor webpagina's. Dat werkt in iOS7 zo vreselijk omslachtig! :(
Hij werkt bij mij wel gewoon hoor.
Je kan inderdaad geen zaken aanpassen als bijv. Evernote inderdaad...

Compleet is het niet... maar is wel IETS...
Delen in Whatsapp bijvoorbeeld is voor mij al heel wat!

[ Voor 45% gewijzigd door Tha BasZ op 09-01-2014 15:38 ]

• Koets89
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 07-11 09:27
Heeft er iemand al een tweak gevonden die in combinatie met Activator alle actieve apps afsluit? Remove background werkt niet op op ios 7 helaas. Gebruikte het namelijk in ios 6 om in het homescreen mijn telefoon te schudden om alle apps af te sluiten.

• CrimsoN72
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-03 12:18
Koets89 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 19:47:
Heeft er iemand al een tweak gevonden die in combinatie met Activator alle actieve apps afsluit? Remove background werkt niet op op ios 7 helaas. Gebruikte het namelijk in ios 6 om in het homescreen mijn telefoon te schudden om alle apps af te sluiten.
Al eerder genoemd: Slide2Kill 7, weliswaar niet echt in combinatie met activator maar handig genoeg zou ik zeggen. Kun je ook nog eens apps naar wens mee exluderen (bij het sluiten van alle andere). In mijn geval een long press om in de appswitcher te komen en dan elke willekeurige app naar beneden swipen...

• Koets89
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 07-11 09:27
CrimsoN72 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 21:21:
[...]

Al eerder genoemd: Slide2Kill 7, weliswaar niet echt in combinatie met activator maar handig genoeg zou ik zeggen. Kun je ook nog eens apps naar wens mee exluderen (bij het sluiten van alle andere). In mijn geval een long press om in de appswitcher te komen en dan elke willekeurige app naar beneden swipen...
ja, die had ik al. Maar zoek dus echt iets icm activator.

• Untouchablezz20
Heb een probleem dat bij mijn foto's en video's mijn statusbar blijft staan. Je ziet dus bij het bekijken van een foto mijn providernaam, signaal, tijd en batterij. Zelfs bij het bekijken van films. Kan ik erachter komen welke tweak hiervoor zorgt? Laatste stap zou zijn om een restore uit te voeren, maar eerst eens zo proberen.

• larsiey
Untouchablezz20 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 00:15:
Heb een probleem dat bij mijn foto's en video's mijn statusbar blijft staan. Je ziet dus bij het bekijken van een foto mijn providernaam, signaal, tijd en batterij. Zelfs bij het bekijken van films. Kan ik erachter komen welke tweak hiervoor zorgt? Laatste stap zou zijn om een restore uit te voeren, maar eerst eens zo proberen.
Voeg deze repo toe: repo.pnre.co.vu
En installeer statusbarfix2.

Deze statusbar bug heb je ook bij de rekenmachine als het goed is.

• wes-
  • Laatst online: 04-11 08:40
Voor mensen met een onofficiele oplaadkabel:

NoAnnoyance @ http://repo.pnre.co.vu/

Ben benieuwd of deze werkt bij de mensen waarbij Unauthorized Lightning Cable Enabler niet werkte.
NoAnnoyance kan meerdere popups disablen en is configureerbaar in settings.

Oh en Five Icon Dock (gratis) @ http://kindadev.com/apt/ miste ik ook nog.

[ Voor 12% gewijzigd door wes- op 10-01-2014 09:16 ]

• iAR
  • Niet online

iAR

larsiey schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 06:43:

Nice! Ik bedank me inderdaad dat dit een bug (?) van iOS7 is...

• Untouchablezz20
larsiey schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 06:43:
[...]

Hartstikke bedankt!! Wilde hem al gaan restoren, maar gelukkig niet nodig!

• larsiey
iAmRenzo schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 10:41:
[...]

Nice! Ik bedank me inderdaad dat dit een bug (?) van iOS7 is...
Is een bug van de jailbreak volgens mij en niet van Apple zelf.

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 31-10 16:32
Goedemiddag,

Ik heb zojuist mijn iPhone 5 gejailbreaked, dit ging vrij soepel.

Nu ben ik al jaren niet bezig geweest met Cydia (laatste x was in het tijdperk 1st Gen iPod Touch).
Hebben jullie tips qua apps/instellingen die leuk/handig/mooi zijn?

Ik kan me van vroeger herinneren dat ik altijd Springboard (?) bezig, was om het thema aan te passen.
Is dit er nog steeds, en wat zijn een beetje mooie thema's?

Hopelijk hebben jullie wat tips, zodat ik dit weekend een beetje kan rommelen :)

Gr,
DX

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Uhm, een pagina terug kijken? :p

Dit hoekje dus:
Tha BasZ in "[iOS] Jailbreaken - Deel 8"
kimiferrari in "[iOS] Jailbreaken - Deel 8"
CRXDelSol in "[iOS] Jailbreaken - Deel 8"

[ Voor 78% gewijzigd door EWK op 10-01-2014 15:34 ]

Hoi!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12:13
Is er al een tweak om het toetsenbord te laten trillen met typen voor ios 7?

• SidewalkSuper
HapticPro

Snap bij god niet waarom je zo'n batterijverslinder zou willen, maar goed :)

• DM89
SidewalkSuper schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 16:01:
HapticPro

Snap bij god niet waarom je zo'n batterijverslinder zou willen, maar goed :)
Is dat zo ? :P

Ben er nog niet zo bekend mee, heb me iPhone 5S pas een week, hiervoor altijd Android gehad en bij die telefoons had ik altijd een lichte tril feedback bij het typen. :o

[ Voor 18% gewijzigd door DM89 op 10-01-2014 16:08 ]

• SidewalkSuper
Ieder moment dat de vibratiemotor werkt kost het meer batterij dan wanneer niet.
Met iets als HapticPro gaat die motor dus continu helemaal los -> batterij sneller leeg.

Dat neem je fout aan, je blijft garantie houden.

[ Voor 13% gewijzigd door SidewalkSuper op 10-01-2014 16:08 ]

• DM89
SidewalkSuper schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 16:06:
Ieder moment dat de vibratiemotor werkt kost het meer batterij dan wanneer niet.
Met iets als HapticPro gaat die motor dus continu helemaal los -> batterij sneller leeg.
Oke, ik heb zelf nog geen jailbreak uitgevoerd maar ik neem aan als ik dit doe mijn garantie weg is als de iPhone kapot zou gaan? mits ik nog kan herstellen naar fabrieksinstellingen.

• SidewalkSuper
Zoals ik hierboven al zei, je blijft strikt genomen garantie houden onder de wetgeving. Het kan echter altijd zijn dat je het niet zo makkelijk krijgt zoals zou moeten, echter zijn er talloze verhalen bekend waarin het geen verschil maakte.

• DM89
SidewalkSuper schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 16:12:
Zoals ik hierboven al zei, je blijft strikt genomen garantie houden onder de wetgeving. Het kan echter altijd zijn dat je het niet zo makkelijk krijgt zoals zou moeten, echter zijn er talloze verhalen bekend waarin het geen verschil maakte.
Oke weet ik genoeg :) bedankt _/-\o_

• larsiey
Meulendijks89 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 16:09:
[...]

Oke, ik heb zelf nog geen jailbreak uitgevoerd maar ik neem aan als ik dit doe mijn garantie weg is als de iPhone kapot zou gaan? mits ik nog kan herstellen naar fabrieksinstellingen.
Als je hem laat vallen moet je de schade sws betalen.
Verder kan er vrij weinig mee gebeuren lijkt mij. En anders herstel je hem :)

• DM89
larsiey schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 16:18:
[...]

Als je hem laat vallen moet je de schade sws betalen.
Verder kan er vrij weinig mee gebeuren lijkt mij. En anders herstel je hem :)
Haha ja idd, ik heb nog nooit mijn telefoon kapot laten vallen gelukkig. Heb nu een jailbreaked iPhone :) :D

• DM89
Is er ook een tweak die ervoor zorgt dat ik zelf kan kiezen waar ik de app icons neer kan zetten zoals bij android het geval is.

• PhilipsFan
  • Laatst online: 03:48
wes- schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 09:11:
Voor mensen met een onofficiele oplaadkabel:

NoAnnoyance @ http://repo.pnre.co.vu/

Ben benieuwd of deze werkt bij de mensen waarbij Unauthorized Lightning Cable Enabler niet werkte.
NoAnnoyance kan meerdere popups disablen en is configureerbaar in settings.

Oh en Five Icon Dock (gratis) @ http://kindadev.com/apt/ miste ik ook nog.
Werkt niet. De popup verdwijnt wel, maar de kabel doet het nog steeds niet. Getest op iPad en iPhone met diverse onofficiele lightning kabels en kaartlezers.

• SidewalkSuper
Serieus, dat moet haast wel de domste tweak zijn die er is.
Waarom zou je in godsnaam, dat laatste kleine beetje veiligheid tussen usb-kabel en iPhone verneuken. Die popup is 1 sec extra werk en maakt al het verschil.

• PhilipsFan
SidewalkSuper schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 20:11:
Serieus, dat moet haast wel de domste tweak zijn die er is.
Waarom zou je in godsnaam, dat laatste kleine beetje veiligheid tussen usb-kabel en iPhone verneuken. Die popup is 1 sec extra werk en maakt al het verschil.
Nou ja, je kunt er ook andere popups mee disablen zoals de melding dat de batterij 20 of 10% is. Die vind ik persoonlijk ook zeer storend. Maar inderdaad, als je alleen de popup onderdrukt maar de kabel werkt nog steeds niet, dan heb je er gewoon helemaal niks aan.

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Meulendijks89 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 17:16:
Is er ook een tweak die ervoor zorgt dat ik zelf kan kiezen waar ik de app icons neer kan zetten zoals bij android het geval is.
Onder andere gridlock kan dit, deze is nog niet compatible met iOS 7.

• Anthirian
  • Laatst online: 16-09 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

ASNNetworks schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 18:34:
[...]

Wat jij hier noemt is een symptoom van een bug in de MobileSubstrate safe mode functie. Ik heb hiervoor een tweak geïnstalleerd genaamd Safe Mode Fixer for iOS7. Deze zit in http://parrotgeek.net/repo/. Hiermee behoud je na een springboard crash de instellingen van je notification center.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

• CrazyRooster
  • Laatst online: 04-07-2023
Anthirian schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 13:06:
[...]

Wat jij hier noemt is een symptoom van een bug in de MobileSubstrate safe mode functie. Ik heb hiervoor een tweak geïnstalleerd genaamd Safe Mode Fixer for iOS7. Deze zit in http://parrotgeek.net/repo/. Hiermee behoud je na een springboard crash de instellingen van je notification center.
Saurik raade vorige week nog af om die tweak te gebruiken. Deze zou namelijk je IOS install zo kunnen verneuken dat alleen een restore nog zou helpen. Saurik heeft daarna zelf Substrate Safe Mode uitgebracht. Deze zou wel veilig te gebruiken moeten zijn.

• PhilipsFan
tintilla schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 19:58:
Voor mij werkt "tsProtector P 3.3.12-1" op de iPad Air.
De versie 3.3.12-1 heeft 64 bit support dus het zou moeten werken.
Wat zijn jouw instellingen van TSProtector? Ik krijg het niet goed. Vroeger kon je in TSProtector afzonderlijke apps selecteren, dat is kennelijk weg? Had jij ook die foutmelding bij het inloggen (fout geconstateerd op server met een nummertje)?

• tintilla
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-11 17:58
PhilipsFan schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 16:56:
[...]

Wat zijn jouw instellingen van TSProtector? Ik krijg het niet goed. Vroeger kon je in TSProtector afzonderlijke apps selecteren, dat is kennelijk weg? Had jij ook die foutmelding bij het inloggen (fout geconstateerd op server met een nummertje)?
Ik neem aan dat je tsProtector P gekocht hebt?
Die apps selecteren is gewoon een nieuwe pagina "Nonallowed App List'.

Na inschakelen kreeg ik de eerste keer een server foutmelding bij Ziggo TV. Maar na de iPad opnieuw opgestart te hebben had ik daar geen last meer van en kon ik gewoon inloggen.

Mijn settings zijn gewoon Enable en bij Non-allowed App List staat Ziggo TV geselecteerd. Verder heb ik 'Alert' op Prompt(Don't Allow) gezet, dus dat er niet steeds gevraagd werd om te blokkeren als ik een nieuwe app had.

Weet niet of dit aan Ziggo TV zelf ligt of door de komst van de jailbreak, maar af en toe stopt Ziggo TV er mee, Live tv kijken is niet beschikbaar.

iPad Air 16GB iOS 7.0.4 (11B554a).
tsProtector P v 3.3.12 © 2014, onderaan de app staat dat bij mij.

[ Voor 24% gewijzigd door tintilla op 11-01-2014 21:19 ]

SFE 5G

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-11 01:06
Omnia love schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 17:18:
Igotya ( Als iemand je telefoon probeert te unlocken zonder dat je het weet, dan maakt die een foto met de locatie coordinaten en vervolgens stuurt die dat baar je email)

Ik weet niet of deze app al geoptimaliseerd is.
Dit was inderdaad een goede tool en voor mij een goede reden om destijds te jailbreaken.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

• PhilipsFan
tintilla schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 21:10:
[...]

Ik neem aan dat je tsProtector P gekocht hebt?
Die apps selecteren is gewoon een nieuwe pagina "Nonallowed App List'.

Na inschakelen kreeg ik de eerste keer een server foutmelding bij Ziggo TV. Maar na de iPad opnieuw opgestart te hebben had ik daar geen last meer van en kon ik gewoon inloggen.

Mijn settings zijn gewoon Enable en bij Non-allowed App List staat Ziggo TV geselecteerd. Verder heb ik 'Alert' op Prompt(Don't Allow) gezet, dus dat er niet steeds gevraagd werd om te blokkeren als ik een nieuwe app had.

Weet niet of dit aan Ziggo TV zelf ligt of door de komst van de jailbreak, maar af en toe stopt Ziggo TV er mee, Live tv kijken is niet beschikbaar.

iPad Air 16GB iOS 7.0.4 (11B554a).
tsProtector P v 3.3.12 © 2014, onderaan de app staat dat bij mij.
Thanks, maar het werkt nog niet. Ik heb TSProtector P inderdaad gekocht, maar dat wist ie zelf niet: e non-allowed app list kwam tevoorschijn nadat ik op 'check license status' had gedrukt. Nu dus Ziggo op geen toegang gezet, de iPhone opnieuw gestart, maar weer dezelfde foutcode bij het inloggen: "Er is een probleem geconstateerd op de server (code 10547)". Morgen maar es op de iPad proberen...

• ASNNetworks
PhilipsFan schreef op zondag 12 januari 2014 @ 00:38:
[...]

Thanks, maar het werkt nog niet. Ik heb TSProtector P inderdaad gekocht, maar dat wist ie zelf niet: e non-allowed app list kwam tevoorschijn nadat ik op 'check license status' had gedrukt. Nu dus Ziggo op geen toegang gezet, de iPhone opnieuw gestart, maar weer dezelfde foutcode bij het inloggen: "Er is een probleem geconstateerd op de server (code 10547)". Morgen maar es op de iPad proberen...
Als de Ziggo TV app niet werkt vanwege jailbreak dan krijg je niet die foutcode te zien. Je krijgt dan alleen te zien: Live TV is momenteel niet beschikbaar. Weet je zeker dat het niet aan iets anders ligt?

edit: net even 'code 10547' gegoogled en het blijkt gewoon een server issue te zijn.
https://www.google.nl/#q=ziggo+tv+10547&safe=off

[ Voor 11% gewijzigd door ASNNetworks op 12-01-2014 03:17 ]

• PhilipsFan
ASNNetworks schreef op zondag 12 januari 2014 @ 03:14:
[...]

Als de Ziggo TV app niet werkt vanwege jailbreak dan krijg je niet die foutcode te zien. Je krijgt dan alleen te zien: Live TV is momenteel niet beschikbaar. Weet je zeker dat het niet aan iets anders ligt?

edit: net even 'code 10547' gegoogled en het blijkt gewoon een server issue te zijn.
https://www.google.nl/#q=ziggo+tv+10547&safe=off
Hmm, ik denk dat je gelijk hebt. Ik krijg alleen die foutcode met dat nummer en op al m'n apparaten. Maar die zijn allemaal gejailbreakt. Dan weet ik het ook niet. Misschien even een mailtje naar de helpdesk van Ziggo. Ik heb ook niet even een ander Ziggo-account om het te testen. Wordt vervolgd.

• simonr
  • Laatst online: 22-08 15:27
Ik had vanavond ook last van Code 10547 en heb even met de klantenservice gebeld.
Volgens hen staat Code 10547 voor maximum aantal streams bereikt. Echter omdat de code al naar voren komt bij het inloggen, en daar nog geen streams bij komen kijken is het aannemelijk dat er werkelijk een fout zit ergens op de server van Ziggo.
Ze gingen het uitzoeken natuurlijk, tot die tijd is het afwachten.

• iVisionz
  • Laatst online: 22-05-2022
Winterboard werkt nu ook op iPhone 5s :)

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Had met mn iPhone 4 best wel vaak crashes met Winterboard.
TEVEEL als je het mij vraagt...

Geen idee hoe de versie nu is / het samen werkt met m'n iPhone 5.

Wordt er nu nog niet echt heeeel warm van...

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:01
Hebben jullie enige tweaks gevonden die de iPhone 4 op iOS 7 wat sneller maakt?

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

• Untouchablezz20
Gebruik zelf HiddenSettings7 en dan animations aangepast.

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Er is al heel veel voorbij gekomen hier, maar toch wel leuk om zo bij elkaar te zien:
http://www.iphoneclub.nl/...aks-voor-ios-7-jailbreak/

• Untouchablezz20
iVisionz schreef op maandag 13 januari 2014 @ 12:19:
Winterboard werkt nu ook op iPhone 5s :)
Hoop dat dit topic [iPhone & iPod touch] Post hier je springboard / homescreen nieuw leven wordt ingeblazen.

• iAR
  • Niet online

iAR

Ik ben nog op zoek naar een aantal tweaks, maar kan ze alleen omschrijven
  • Iets waarmee meer informatie van foto's is op te vragen of (liever nog) direct zichtbaar is als overlay in de filmrol. Informatie als: datum van de foto en eventueel locatiegegevens
  • Is er een background app killer die bepaalde apps in tact kan laten. Of je die nu vooraf instelt of dat hij bijvoorbeeld apps die locatie gebruiken actief houdt. Alles alleen maar afsluiten is voor mij een beetje te rigoreus.
  • Je hebt Cyntact waarbij je in de telefoonlijst foto's kunt zien. Bestaat die ook voor iMessage? Ik zag SMSContactPhotos7 maar ik wil niet dat er in de sms'jes zelf foto's komen te staan (en dat doet die app volgens mij wel).

• CrimsoN72
iAmRenzo schreef op maandag 13 januari 2014 @ 14:28:
Ik ben nog op zoek naar een aantal tweaks, maar kan ze alleen omschrijven
  • Iets waarmee meer informatie van foto's is op te vragen of (liever nog) direct zichtbaar is als overlay in de filmrol. Informatie als: datum van de foto en eventueel locatiegegevens
  • Is er een background app killer die bepaalde apps in tact kan laten. Of je die nu vooraf instelt of dat hij bijvoorbeeld apps die locatie gebruiken actief houdt. Alles alleen maar afsluiten is voor mij een beetje te rigoreus.
  • Je hebt Cyntact waarbij je in de telefoonlijst foto's kunt zien. Bestaat die ook voor iMessage? Ik zag SMSContactPhotos7 maar ik wil niet dat er in de sms'jes zelf foto's komen te staan (en dat doet die app volgens mij wel).
Voor de tweede tweak die je omschrijft zou slide2kill 7 moeten voldoen. Mbv een long press bepaal je welke app(s) je niet wil sluiten (dit hoef je maar één keer te doen, onthoudt hij namelijk ook na respring/reset), de rest sluit hij dan met een swipe down op een willekeurige app. Hiernaa gaat hij naar het homescreen of naar de app van waaruit je naar de appswitcher bent gegaan als dit een app is die hij niet mag sluiten...

Vraag: Iemand enig idee met welk programma voor windows je themas (icoontjes ga ik namelijk weer zelf maken) kunt toevoegen aan winterboard? Dit kon voorheen met iExplorer, maar hier lijkt het niet meer mee te werken (ik kan de 'jailbreak folder' niet vinden)...

• CrimsoN72
Zodra ik weer een manier vind om via windows een thema erop te gooien zal ik zeker weer posten. Voorlopig dus nog even dit.

• kimiferrari
CrimsoN72 schreef op maandag 13 januari 2014 @ 15:57:
[...]

Zodra ik weer een manier vind om via windows een thema erop te gooien zal ik zeker weer posten. Voorlopig dus nog even dit.
Die aquaboard gebruikt die veel van de batterij of valt dat best mee?

• CrimsoN72
kimiferrari schreef op maandag 13 januari 2014 @ 16:20:
[...]

Die aquaboard gebruikt die veel van de batterij of valt dat best mee?
Valt wel mee. Zodra het water stopt te bewegen of als je in een app zit etc stopt het renderen. Ik merk in ieder geval weinig verschil. Maar als je constant gaat zitten spelen met het 'water' dan gaat het wel wat sneller... Zitten overigens ook nog wel wat kleine bugjes in, maar ik vond het de aanschaf zeker waard!

• kimiferrari
CrimsoN72 schreef op maandag 13 januari 2014 @ 16:28:
[...]

Valt wel mee. Zodra het water stopt te bewegen of als je in een app zit etc stopt het renderen. Ik merk in ieder geval weinig verschil. Maar als je constant gaat zitten spelen met het 'water' dan gaat het wel wat sneller... Zitten overigens ook nog wel wat kleine bugjes in, maar ik vond het de aanschaf zeker waard!
Oke bedankt dan ga ik hem ook eens proberen

• NSG
  • Laatst online: 00:27

NSG

Je weet niks!

Ik ben hier nu een aantal reacties tegengekomen met betrekking tot cydia tweaks om de pop-up te stoppen die je normaal krijgt wanneer je een niet officiële kabel gebruikt.

Nou heb ik zelf niet zo'n tweak geïnstalleerd, maar sinds de jailbreak krijg ik dat soort pop-ups niet meer..

• PhilipsFan
simonr schreef op zondag 12 januari 2014 @ 23:43:
Ik had vanavond ook last van Code 10547 en heb even met de klantenservice gebeld.
Volgens hen staat Code 10547 voor maximum aantal streams bereikt. Echter omdat de code al naar voren komt bij het inloggen, en daar nog geen streams bij komen kijken is het aannemelijk dat er werkelijk een fout zit ergens op de server van Ziggo.
Ze gingen het uitzoeken natuurlijk, tot die tijd is het afwachten.
Bij mij werkt het nu. Heb tsProtector P geinstalleerd, Ziggo de toegang ontnomen tot de systeemfiles, toestel opnieuw gestart, ingelogd bij Ziggo en kan nu tv kijken, zowel op de iPhone als de iPad. Zullen we er wel niet achter komen of het probleem nu bij mij of bij Ziggo zat...

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Weet iemand of er een soort van activity monitor is voor iOS?
Dus waar je kan zien welke processen er draaien en hoeveel resources ze gebruiken?

Heb na installatie van een paar nieuwe tweaks ineens dat mn accu super snel leegloopt.
(40% in 2 uur tijd, terwijl dat niet echt normaal is).

Iemand enig idee?

• sn0w13
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12:25
Tha BasZ schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 08:28:
Weet iemand of er een soort van activity monitor is voor iOS?
Dus waar je kan zien welke processen er draaien en hoeveel resources ze gebruiken?

Heb na installatie van een paar nieuwe tweaks ineens dat mn accu super snel leegloopt.
(40% in 2 uur tijd, terwijl dat niet echt normaal is).

Iemand enig idee?
Ja, SYS-Activity.
is een gratis app in de appstore

Had hetzelfde probleem en hiermee kon ik zien welk proces voortdurend stond te draaien.

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Ik zie met die app niet echt welke processen er nu veel % van het totaal innemen en welke dus "schadelijk" zijn voor accuduur.
Of kijk ik verkeerd??

Anderen nog ideeën?

[ Voor 7% gewijzigd door Tha BasZ op 14-01-2014 11:21 ]

• wes-
  • Laatst online: 04-11 08:40
Tha BasZ schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 11:21:
Ik zie met die app niet echt welke processen er nu veel % van het totaal innemen en welke dus "schadelijk" zijn voor accuduur.
Of kijk ik verkeerd??

Anderen nog ideeën?
installeer top via mobile terminal terminal of via openssh.

• ASNNetworks
Dit is toch wel een hele vette tweak. Een complete overhaul van de lockscreen. Heb het zelf even getest en werkt voor een beta aardig goed. Helaas merkte ik dat door die tweak het scrollen door menu's/apps een stuk 'choppier' ging. Heb het dus maar weer verwijderd, maar hou het zeker in de gaten tot de final build er is.

Convergance

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Ga mn iPhone 5 denk ik toch maar weer restoren (en dan NIET meer jailbreaken).
Accu vanmorgen van 100% naar 67% in een half uurtje treinreis... moet toch niet echt de bedoeling zijn...
Ook heb ik bijvoorbeeld vastlopende standaard mail-app en apps die onwillekeurig crashen.

Veel zaken waarvoor ik iOS6 toentertijd heb gejailbreakt zijn nu standaard @ iOS7...
Ga wel een paar zaken missen (Activator bijv.) maar ja ach...

Beter een goed werkende telefoon zonder jailbreak dan eentje een buggy one met jailbreak...

Ga jullie missen! ;)

Verwijderd

Tha BasZ schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 09:09:
Ga mn iPhone 5 denk ik toch maar weer restoren (en dan NIET meer jailbreaken).
Accu vanmorgen van 100% naar 67% in een half uurtje treinreis... moet toch niet echt de bedoeling zijn...
Ook heb ik bijvoorbeeld vastlopende standaard mail-app en apps die onwillekeurig crashen.

Veel zaken waarvoor ik iOS6 toentertijd heb gejailbreakt zijn nu standaard @ iOS7...
Ga wel een paar zaken missen (Activator bijv.) maar ja ach...

Beter een goed werkende telefoon zonder jailbreak dan eentje een buggy one met jailbreak...

Ga jullie missen! ;)
Totaal geen last van leeglopende batterij. Sterker nog, heb t idee dat ie langer meegaat :D
Denk dat je eerder moet kijken naar de tweaks die je hebt geinstalleerd..
Pagina: 1 ... 25 ... 46 Laatste

Let op:
Vragen over warez zijn niet toegestaan. Het bespreken van alle andere aspecten van jailbreaken zijn wel toegestaan.

Let op of je post ook in dit topic thuishoort: applicaties kunnen besproken worden in [iOS] Applicaties via Cydia - deel 2, mods in [iPhone & iPod Touch] Post hier je mods