[iOS] Jailbreaken - Deel 8 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 26 ... 46 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:00
Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 09:38:
[...]

Totaal geen last van leeglopende batterij. Sterker nog, heb t idee dat ie langer meegaat :D
Denk dat je eerder moet kijken naar de tweaks die je hebt geinstalleerd..
Dat denk ik ook, mijn 5S met JB gaat drie dagen mee op een acculading. Merk geen verschil in voor en na de jailbreak, zou volgens mij ook niet logisch zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

En ja natuurlijk gekeken naar de tweaks en bijna alles verwijderd ook nog...
Maar kan het dus echt niet vinden...

Net ligt iPhone gewoon naast me op buro (alle apps gekilld, cellular data uit, wifi uit) gewoon van 100% naar 70% leeg in een uurtje tijd...
Niet echt werkbaar, dus vanavond ff restoren dus!

Zoals ik al zei "mis" ik eigenlijk niet onwijs veel met de standaard iOS7...

Misschien laat ik me nog wel eens verleiden met een jailbreakje en dan met minder tweaks... maybe...

[ Voor 26% gewijzigd door Tha BasZ op 15-01-2014 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:00
offtopic:
Misschien zijn het niet eens de tweaks, maar wordt het veroorzaakt door een app uit de appstore die veel energie verbruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-09 08:54
Tha BasZ schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 12:09:
En ja natuurlijk gekeken naar de tweaks en bijna alles verwijderd ook nog...
Maar kan het dus echt niet vinden...

Net ligt iPhone gewoon naast me op buro (alle apps gekilld, cellular data uit, wifi uit) gewoon van 100% naar 70% leeg in een uurtje tijd...
Niet echt werkbaar, dus vanavond ff restoren dus!

Zoals ik al zei "mis" ik eigenlijk niet onwijs veel met de standaard iOS7...

Misschien laat ik me nog wel eens verleiden met een jailbreakje en dan met minder tweaks... maybe...
Na het verwijderen al een een herstart uitgevoerd? Dus helemaal de telefoon uit en weer aan? Dit wil wel eens helpen met een stuck process.

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Yupe natuurlijk telefoon tig keer op verschillende manieren herstart (slide to power off / hard reset / etc.)

Heb wel wat tweaks uitgeprobeerd om te kijken of het wat was...
Erna indien niet leuk, weer verwijderd...

Heb ook dus geprobeerd bijna alle tweaks te verwijderen (bijna kale jailbreak) maar dat mocht ook niet bater.
Ergens zit er iets hard te draaien (telefoon wordt ook warm).

Ook een apple-mail die gewoon soms vastloopt en apps die spontaan niet meer opstarten en andere keren weer wel gewoon (Facebook / Evernote / Navigon / etc.)...

Kortom gewoon ff een restore en hopelijk opgelost...

[ Voor 21% gewijzigd door Tha BasZ op 15-01-2014 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18:47
bibi2205 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 00:30:
[...]

Bedoel je de weergave bovenaan naast de carrier name? Dat kan via de Commcenter patch en een aangepaste .ipcc (carrier bundle) voor je provider. Of je kan via iFile in de carrier.plist de "DataIndicatorOverrideForLTE" verwijderen. (Ook voor de iFile methode heb je die Commcenter patch nodig.. repo.chinasnow.net)
Kan ik niet via iFile gewoon naar carrier.plist en dan <key>dataindicatoroverrideforlte</key> <string> LTE </string> ipv waar 4G staat tussen string?

Edit: Alleen commcenter patch nodig inderdaad, dus nu wel LTE thanks.

[ Voor 5% gewijzigd door Untouchablezz20 op 15-01-2014 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha BasZ schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 13:00:
Yupe natuurlijk telefoon tig keer op verschillende manieren herstart (slide to power off / hard reset / etc.)

Heb wel wat tweaks uitgeprobeerd om te kijken of het wat was...
Erna indien niet leuk, weer verwijderd...

Heb ook dus geprobeerd bijna alle tweaks te verwijderen (bijna kale jailbreak) maar dat mocht ook niet bater.
Ergens zit er iets hard te draaien (telefoon wordt ook warm).

Ook een apple-mail die gewoon soms vastloopt en apps die spontaan niet meer opstarten en andere keren weer wel gewoon (Facebook / Evernote / Navigon / etc.)...

Kortom gewoon ff een restore en hopelijk opgelost...
had je opizch wel kunnen uitvogelen door het gebruik van 'tops'.
proces dat verantwoordelijk is zou dan wel zichtbaar moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eboman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:50

Eboman

Ondertitel

iemand intresse om xcon te testen met UPC ? Er zijn nu beta's uit, maar ik blijf nog even op ios 6

https://github.com/n00neimp0rtant/xCon-Issues

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Van de week installeerde ik via Cydia een bepaalde tweak voor YouTube die HD-video's zou toestaan, maar toen bleef hij hangen bij een 'respring'. Na een 'reset' bleef hij ook hangen en toen heb ik hem geloof ik nog opnieuw opgestart, maar dat mocht niet baten. Toen heb ik m'n iPhone in veilige modus opgestart en heb ik de tweak verwijderd. Na een herstart deed hij het gelukkig weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsiey
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19:37
syltheboy schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 21:43:
Van de week installeerde ik via Cydia een bepaalde tweak voor YouTube die HD-video's zou toestaan, maar toen bleef hij hangen bij een 'respring'. Na een 'reset' bleef hij ook hangen en toen heb ik hem geloof ik nog opnieuw opgestart, maar dat mocht niet baten. Toen heb ik m'n iPhone in veilige modus opgestart en heb ik de tweak verwijderd. Na een herstart deed hij het gelukkig weer!
Dit ligt dan ook aan de tweak die dit veroorzaakt. Safe-mode is er ook voor gemaakt om de tweak te vinden die dit veroorzaakt en te verwijderen.

Ik had dit laatst met ccloader, gewoon verwijderen en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
larsiey schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 21:57:
[...]

Dit ligt dan ook aan de tweak die dit veroorzaakt. Safe-mode is er ook voor gemaakt om de tweak te vinden die dit veroorzaakt en te verwijderen.

Ik had dit laatst met ccloader, gewoon verwijderen en klaar.
Oh ja, dat is eigenlijk ook wel logisch. Wat voor functie zou de veilige modus anders hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koets89
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18:22
Had laatst een tweak gevonden, maar heb geen idee meer hoe die heet. Was een tweak die de code van je lockscreen weghaalt als je een bepaalde app (muziek bijvoorbeeld) draait. Een soort AutoProtect dus, maar dan met apps ipv een bekend WiFi netwerk. Iemand hier een idee?
En iemand die AutoProtect toevallig werkend heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsiey
Koets89 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 21:58:
Had laatst een tweak gevonden, maar heb geen idee meer hoe die heet. Was een tweak die de code van je lockscreen weghaalt als je een bepaalde app (muziek bijvoorbeeld) draait. Een soort AutoProtect dus, maar dan met apps ipv een bekend WiFi netwerk. Iemand hier een idee?
En iemand die AutoProtect toevallig werkend heeft?
CleverPin toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koets89
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18:22
Ja volgens mij wel, dankje! Dacht alleen dat het ook mogelijk was om een app te selecteren. Leek me namelijk wel handig bij de Nike run app. Maar weet niet of er uberhaupt zo'n app is. Maar deze is verder top. Dankje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erickov
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-09 10:41
ASNNetworks schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 01:19:
Dit is toch wel een hele vette tweak. Een complete overhaul van de lockscreen. Heb het zelf even getest en werkt voor een beta aardig goed. Helaas merkte ik dat door die tweak het scrollen door menu's/apps een stuk 'choppier' ging. Heb het dus maar weer verwijderd, maar hou het zeker in de gaten tot de final build er is.

Convergance

[video]
Het idee is leuk, zeker. Maar er wordt zoveel in een lockscreen gepropt, kan je dan niet gewoon beter je telefoon unlocken? Helemaal met die homebutton nu met vingerprint. Je telefoon unlocked uberhaupt al bijna als je die knop indrukt.

Het wijzigen van de quick buttons is wel fijn, maar in mijn optiek is de lockscreen toch wel om even snel te kijken naar je notifications. Niet om je hele telefoon gelijk te gaan bedienen :P

Uncomfortable silence can be so loud...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Sinds de nieuwe update van de youtube app crasht die de hele tijd op mijn 5s. Hebben meerdere dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Untouchablezz20 schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 12:23:
Sinds de nieuwe update van de youtube app crasht die de hele tijd op mijn 5s. Hebben meerdere dit probleem?
Dan heb je een tweak geïnstalleerd die daar invloed op heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Klopt ben het even gaan nakijken en het was idd een tweak die dit veroorzaakte. Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-12-2024
Welke tweak kan zorgen voor rijen van 5 - iconen?

Is er ook toevAllig nog een gratis alternatief voor Bridge? Het importeren van video/muziek naar music library ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
iconoclasm of homescreen designer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 21:44

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

Ik ben op zoek naar een jb tweak waarmee je iets meer controle hebt over de schedule van de do not disturb functie. Zo zou ik hem graag in het weekend op een andere tijd willen hebben.
Bestaat die tweak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wii06
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-09 00:48
Heeft iemand hier ook problemen met Barrel? Ik heb hem zojuist aangeschaft, maar krijg de icoon niet van me homescreen. Telkens als ik "Show Barrel icon" uitzet, springt ie telkens weer aan.

Kan iemand me helpen? Heb al gegoogled maar kon er niets over vinden.

[ Voor 4% gewijzigd door wii06 op 19-01-2014 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
Ja, icoon van Barrel maar ergens ondergebracht daar ook mijn 4S flipt en restart als die functie uitgezet wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delta1
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-09 00:56
Zijn er al jailbreaks uit die meer controle geven over de Notification Center? Iets met meer widgets. Bijvoorbeeld een customizable agenda, veranderen hoe het weer getoond wordt. Maar ook tabbladen verbergen en dat soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:41
delta1 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 02:57:
Zijn er al jailbreaks uit die meer controle geven over de Notification Center? Iets met meer widgets. Bijvoorbeeld een customizable agenda, veranderen hoe het weer getoond wordt. Maar ook tabbladen verbergen en dat soort dingen.
Ik heb ergens gelezen dat er een nieuwe Lockinfo uit gaat komen die geschikt is voor IOS7. Ik hoop dat dat snel gebeurt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of er een tweak is om spotlight handiger te maken of gewoon uit teschakelen want het heeft voor mij nu helemaal geen meer waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Nospot iOS 7 om hem uit te schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 11:08:
weet iemand of er een tweak is om spotlight handiger te maken of gewoon uit teschakelen want het heeft voor mij nu helemaal geen meer waarde.
Een simpele Google speurtocht leert je al snel iets over NoSpot.

Untouchablezz20 was mij voor. :+

[ Voor 6% gewijzigd door me_mrtn op 20-01-2014 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EValentino
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Kan iemand me uitleggen hoe "tops" werkt? Ik heb hier nog geen ervaring mee maar mijn iPhone 5s loopt best snel leeg. Helaas is er ook nog geen Akauto3G beschikbaar of een goed alternatief. Het is zo nutteloos om 3G/4G aan te hebben als je iPhone met een WiFi netwerk verbonden is en als je iPhone gelockt is. Ik hoop dat iemand me op weg kan helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimiferrari
  • Laatst online: 13:03
EValentino schreef op maandag 20 januari 2014 @ 11:53:
Kan iemand me uitleggen hoe "tops" werkt? Ik heb hier nog geen ervaring mee maar mijn iPhone 5s loopt best snel leeg. Helaas is er ook nog geen Akauto3G beschikbaar of een goed alternatief. Het is zo nutteloos om 3G/4G aan te hebben als je iPhone met een WiFi netwerk verbonden is en als je iPhone gelockt is. Ik hoop dat iemand me op weg kan helpen!
Je kan het via activator instellen
Ik heb het zo ingesteld als ik verbonden ben met wifi dan staat 3G/4G uit en als ik wifi uitzet dan gaat 3G/4G weer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EValentino
  • Niet online
Goeie tip, had ik nog niet bij stilgestaan! Is er iemand die me op weg kan helpen met "tops"
kimiferrari schreef op maandag 20 januari 2014 @ 11:58:
[...]

Ik heb het zo ingesteld als ik verbonden ben met wifi dan staat 3G/4G uit en als ik wifi uitzet dan gaat 3G/4G weer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EValentino
  • Niet online
Ik heb het geprobeerd maar hij lijkt het nu verkeerd om te doen. Als ik verbind met WiFi gaat de mobiele data aan en als ik WiFi uitschakel gaat data ook uit...
kimiferrari schreef op maandag 20 januari 2014 @ 11:58:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimiferrari
ik heb hem zo:

4G uit
Overal-->Joined Wi-Fi-->Switches (Deactivate)-->LTE

4G aan
Overal-->Left Wi-Fi-->Switches (Activate)-->LTE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EValentino
  • Niet online
Ik heb hem nu ook zo gezet alleen in plaats van LTE heb ik cellular data gedaan! Bedankt!

Is er ook een mogelijkheid dat hij overgaat op edge als ik mijn iPhone lock? Ik zie alleen de optie voor LTE....
kimiferrari schreef op maandag 20 januari 2014 @ 12:13:
ik heb hem zo:

4G uit
Overal-->Joined Wi-Fi-->Switches (Deactivate)-->LTE

4G aan
Overal-->Left Wi-Fi-->Switches (Activate)-->LTE

[ Voor 4% gewijzigd door EValentino op 20-01-2014 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimiferrari
EValentino schreef op maandag 20 januari 2014 @ 12:14:
Is er ook een mogelijkheid dat hij overgaat op edge als ik mijn iPhone lock? Ik zie alleen de optie voor LTE....
[...]
Denk het niet. Je kan in plaats van Overal wel Op Lockscreen kiezen, maar dat werkt volgens Activator alleen als het lockscreen zichtbaar is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EValentino
  • Niet online
Ah oké, dus daarvoor heb ik alsnog Akauto3G nodig. Ik kan nu in ieder geval wel langer met mijn accu doen als ik verbonden ben met WiFi! Kan iemand me nog helpen met tops?
kimiferrari schreef op maandag 20 januari 2014 @ 12:24:
[...]

Denk het niet. Je kan in plaats van Overal wel Op Lockscreen kiezen, maar dat werkt volgens Activator alleen als het lockscreen zichtbaar is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimiferrari
Voor de geïnteresseerde er is nu een tweak (controllers for all) waarbij je je PS3 controller kan gebruiken voor je i-device. Niet alle games werken. Ik heb het geprobeerd met Oceanhorn, werkt echt wel goed.

Ondersteunden games:
http://forums.toucharcade.com/showthread.php?t=204136

Edit:
Filmpje
YouTube: Controllers for All: Real PS3 controller support on the iPad, iPhone, and iPod touch!

[ Voor 23% gewijzigd door kimiferrari op 20-01-2014 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EValentino
  • Niet online
Ik zie denkik al wat het probleem is. Een klasgenoot met een iPhone 5 heeft de toggle wel... Ik heb alleen een toggle voor 4G :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
kimiferrari schreef op maandag 20 januari 2014 @ 13:32:
Voor de geïnteresseerde er is nu een tweak (controllers for all) waarbij je je PS3 controller kan gebruiken voor je i-device. Niet alle games werken. Ik heb het geprobeerd met Oceanhorn, werkt echt wel goed.

Ondersteunden games:
http://forums.toucharcade.com/showthread.php?t=204136

Edit:
Filmpje
YouTube: Controllers for All: Real PS3 controller support on the iPad, iPhone, and iPod touch!
Ah, ben ik blij dat GTA: SA gewoon MFI ondersteuning heeft en dat dit gaat werken. Straks eens kijken. :9
EValentino schreef op maandag 20 januari 2014 @ 13:41:
Ik zie denkik al wat het probleem is. Een klasgenoot met een iPhone 5 heeft de toggle wel... Ik heb alleen een toggle voor 4G :-(
Je hebt een 5 of een 5S? Die hebben via een carrier update een toggle voor 4G gekregen, waarbij de 3G toggle is vervallen. Het is of 4G of GPRS, na de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EValentino
  • Niet online
Een 5s ja :-( Dat is wel klote zeg, ik dacht dat met een jailbreak alles wel aangepast kon worden...
me_mrtn schreef op maandag 20 januari 2014 @ 14:12:
[...]

Ah, ben ik blij dat GTA: SA gewoon MFI ondersteuning heeft en dat dit gaat werken. Straks eens kijken. :9

[...]

Je hebt een 5 of een 5S? Die hebben via een carrier update een toggle voor 4G gekregen, waarbij de 3G toggle is vervallen. Het is of 4G of GPRS, na de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EValentino
  • Niet online
Ik heb inmiddels Top werkend maar ik wordt er niet echt wijzer van....

Ziet één van jullie wellicht iets bijzonders?

Afbeeldingslocatie: http://s23.postimg.org/9r34fpfkn/foto.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:48
EValentino schreef op maandag 20 januari 2014 @ 14:23:

[afbeelding]
Wat mij opvalt is dat je je tel Samsung Galaxy S4 hebt genoemd :X
Verder zie ik geen bijzonderheden qua verbruik.

Je 4G Toggle kun je vervangen door de 3G toggle:

http://gathering.tweakers...message/41560507#41560507

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EValentino
  • Niet online
Haha, scherp van je!
wes- schreef op maandag 20 januari 2014 @ 14:58:
[...]

Wat mij opvalt is dat je je tel Samsung Galaxy S4 hebt genoemd :X
Verder zie ik geen bijzonderheden qua verbruik.

Je 4G Toggle kun je vervangen door de 3G toggle:

http://gathering.tweakers...message/41560507#41560507

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mediacj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:30
Heeft er hier iemand ervaring met Firewall IP7?

http://r-rill.net/FirewalliP7/FiPDepiction.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:52

Anthirian

In Trance We Trust

Wie o wie kan mij een fatsoenlijke tweak noemen die me weer 4x5 apps per folder page kan weergeven? Ik gebruikte op iOS6 al veel apps die ik netjes indeelde in mappen, maar sinds iOS7 is het erg omslachtig om de gewenste apps te openen. Ik heb al 7Folder Relayout geprobeerd, maar dat is je reinste bagger. Het is afhankelijk van HiddenSettings7, maar dat wordt niet automatisch meegeïnstalleerd. Verder ziet het er niet uit en is het nauwelijks te configureren. Ik zag zojuist dat BetterFolders sinds vandaag beschikbaar is met 4x4 functionaliteit, maar dat is enkel ondersteund op iPads.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.v.b
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 31-07 07:18
EValentino schreef op maandag 20 januari 2014 @ 14:23:

[afbeelding]
Ik kan het zelf niet testen, maar probeer eens 'top -u'. Die sorteert op CPU usage als ik me niet vergis.

Don't erase all files?
       [Yes]   [No]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EValentino
  • Niet online
Dat werkt inderdaad! Hier de screenie:
Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/jf7y2x.jpg
f.v.b schreef op maandag 20 januari 2014 @ 17:19:
[...]

Ik kan het zelf niet testen, maar probeer eens 'top -u'. Die sorteert op CPU usage als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
  • Laatst online: 12-09 14:49
Een tip voor mensen die na jailbreaken geen toegang meer hebben tot 4G(T-Mobile bijvoorbeeld).
Vandaag was ik in Amsterdam waar ik dagelijks even kan genieten van 4G, om vervolgens weer de randstad uit te rijden en het moet doen met het brakke 3G netwerk van T-Mobile.
Helaas kwam er vandaag geen 4G binnen. De hele 4G slider was ook nergens te vinden in Mobiele Netwerken en was vervangen door de 3G slider.

Na veel zoeken ben ik er achter gekomen dat je een Carrier update krijgt als je naar Instellingen > Algemeen > Info gaat. De 4G slider is weer terug en ik ga er vanuit dat 4G nu ook weer werkt.
PS: iPhone 5 gaat hier hier om.

[ Voor 8% gewijzigd door Remz op 20-01-2014 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eboman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:50

Eboman

Ondertitel

Eboman schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 21:31:
iemand intresse om xcon te testen met UPC ? Er zijn nu beta's uit, maar ik blijf nog even op ios 6

https://github.com/n00neimp0rtant/xCon-Issues
toch geprobeerd, met beta 7 werkt het

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blauwemac
  • Laatst online: 23-06 13:57
Goeiedag,

Recent heb ik mijn 5s gejailbreakt en ik ben nu naarstig de nieuwe mogelijkheden aan het verkennen. Ik maak me een beetje zorgen over de automatische update die Apple op mijn telefoon loslaat. Kan ik voorkomen dat Apple mijn telefoon update naar 7.1 en ik m'n jailbreak kwijt ben?

met dank, blauwemac

Pana WH-MDC05f3e5 / 2700Wp / Nefit gasketel 2000 voor SWW / Vermont Castings Encore

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

blauwemac schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 10:48:
Goeiedag,

Recent heb ik mijn 5s gejailbreakt en ik ben nu naarstig de nieuwe mogelijkheden aan het verkennen. Ik maak me een beetje zorgen over de automatische update die Apple op mijn telefoon loslaat. Kan ik voorkomen dat Apple mijn telefoon update naar 7.1 en ik m'n jailbreak kwijt ben?

met dank, blauwemac
Je dient zelf altijd de update te installeren.
Het enige vervelende is, wanneer jij je telefoon aan de computer hangt begint iTunes meteen al weer te zeuren en dien je twee selectie boxjes weg te klikken. Hier en daar zal je telefoon het zelf ook eens aangeven.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blauwemac
Dank, dat is geruststellend.

Toch heb ik het gevoel dat ik nooit iets heb hoef accepteren om op 7.0.4 uit te komen en ook apps updaten automatisch volgens mij...

Pana WH-MDC05f3e5 / 2700Wp / Nefit gasketel 2000 voor SWW / Vermont Castings Encore

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:03

Coach4All

I'm a Coach 4 All

blauwemac schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 11:04:
Dank, dat is geruststellend.

Toch heb ik het gevoel dat ik nooit iets heb hoef accepteren om op 7.0.4 uit te komen en ook apps updaten automatisch volgens mij...
Dat kun je uitzetten....

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Hier dus:

Afbeeldingslocatie: http://www.iphonejd.com/.a/6a010535fde333970c019b00086db4970c-320wi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blauwemac
Gevonden. Apps updaten heb ik uitgezet. Betekent dat dat ook iOS niet meer wordt geupdate? Of ging dat sowieso niet automatisch. Ik heb ergens gelezen dat iOS 'vanzelf' update als je telefoon aan een lader hangt terwijl Wifi aanstaat. Heeft iemand daar ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Apps kunnen inderdaad wel automatisch updaten (zoals je zelf nu uit hebt gezet).
Vind het overigens zelf wel een handige optie!

Denk dat je updaten met backuppen verward.
iOS zal nooit zichzelf (as in iOS 7.1 zometeen) updaten zonder dat jij een ja ergens moet zeggen.

iCloud-backup doet dan wel weer automatisch als je @ WiFi en lader zit.

[ Voor 23% gewijzigd door Tha BasZ op 21-01-2014 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-09 17:10
Iemand die weet of er een tweak bestaat waarmee ik de download-de-app-suggestie weg kan halen in Chrome?
Bijvoorbeeld als ik naar nu.nl ga, dan krijg ik de suggestie om de app van nu.nl te openen/downloaden. Nu moet ik elke keer kruisje drukken om dit weg te halen, dus zou mooi zijn als hier een tweak voor is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wii06
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-09 00:48
Na het jailbreaken van mijn 5S heb ik het gevoel dat ie m'n vinger niet zo goed pakt. Waar die voorheen meestal in 1x lukte duurt moet ik nu 2 a 3 x scannen.

Meer mensen die dit hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blauwemac schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 12:02:
Gevonden. Apps updaten heb ik uitgezet. Betekent dat dat ook iOS niet meer wordt geupdate? Of ging dat sowieso niet automatisch. Ik heb ergens gelezen dat iOS 'vanzelf' update als je telefoon aan een lader hangt terwijl Wifi aanstaat. Heeft iemand daar ervaring mee?
In de bigboss repo geloof ik staat ook een tweak genaamd software update killer. Met of zonder spaties weet ik even niet. Maar deze tweak verbergt de melding dat je je telefoon moet update en ook de pop upjes die je krijgt. Misschien heb je daar wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-09 17:10
Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 03:06:
[...]

In de bigboss repo geloof ik staat ook een tweak genaamd software update killer. Met of zonder spaties weet ik even niet. Maar deze tweak verbergt de melding dat je je telefoon moet update en ook de pop upjes die je krijgt. Misschien heb je daar wat aan.
Niet nodig, evasi0n zou de automatische software update van iOS al standaard uitzetten.
Wat deze tweak wel doet is de knop onmogelijk maken om in te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
Op zoek naar een tweak waarmee je dus bepaalde info al gereed kan hebben zoals email, andere text.
Bij het aanraden van een invulveld dat je dan de optie 'favorites' krijgt, en dan heel snel emailadres of andere info erin kan plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
knakker2 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 16:46:
Op zoek naar een tweak waarmee je dus bepaalde info al gereed kan hebben zoals email, andere text.
Bij het aanraden van een invulveld dat je dan de optie 'favorites' krijgt, en dan heel snel emailadres of andere info erin kan plaatsen.
Ik weet van één tweak, ben de naam helaas kwijt, dat je bij een dubbeltap op de @ het voorgeconfigureerde e-mailadres werd ingevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:26
knakker2 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 16:46:
Dat zit standaard in iOS, ik gebruik bijv "eml" voor mn emailadres

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
eml is dan een shortcut :) dat weet ik. Wat ik bedoel is een optie naast de standaard zaken als cut - paste - select - select all. Daar kwam bij mn oude jailbreak vroeger Favorites bij staan waarmee ik dus zaken als email adres e.d. kon toevoegen, en dus niet al die text hoef te typen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassd
  • Niet online
me_mrtn schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 17:16:
[...]

Ik weet van één tweak, ben de naam helaas kwijt, dat je bij een dubbeltap op de @ het voorgeconfigureerde e-mailadres werd ingevoerd.
Als je het leest zul je wel een doh-moment hebben, maar dat is DoubleAt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
bassd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 17:03:
[...]

Als je het leest zul je wel een doh-moment hebben, maar dat is DoubleAt :9
Doh. :+ Maar die werkt niet onder iOS 7 in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
[KNIP] NVT

[ Voor 100% gewijzigd door Untouchablezz20 op 25-01-2014 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
Nice! Controllers for All heeft nu ondersteuning voor de DualShock 4! :D

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroontje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:17

Kroontje

...

Iemand Springtomize 3 al draaiend? Zo ja, is het stabiel? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Kroontje schreef op maandag 27 januari 2014 @ 09:30:
Iemand Springtomize 3 al draaiend? Zo ja, is het stabiel? :)
Ja draait prima op een 5S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrimsoN72
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-03 12:18
Behalve dan dat een aantal functies nog niet lekker werken (op een 5S).
Waaronder het aanpassen van de badge kleur, het onzichtbaar maken van iconlabels en niet altijd even stabiel als je in het menu zit om icoontjes die je niet gebruikt te verbergen. Verder heb ik nu als ik op de homeknop druk na het aanpassen van de wallpaper af en toe een respring... Ook vind ik het totaal aanbod van de functies nog wat karig.
Weliswaar een aantal losse tweaks weg kunnen doen, maar is nog niet zo goed/uitgebreid als deeltje 2. De prijs overigens wel waard hoor, zeker als je de vorige al had aangeschaft. Al voelt het imo een beetje als een beta versie verwacht ik dat dit in de nabije toekomst wel goed komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben1992
  • Laatst online: 16-12-2023
Zijn er eigenlijk op dit moment thema's die meer veranderen dan het springboard etc? Zoals het instellingen menu of de Berichten app? m.a.w. een volledig thema voor iOS7?
Ik kom alleen maar halfgebakken thema's tegen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
  • Laatst online: 13-09 08:54
Ik heb sinds gisteravond Winterboard geïnstalleerd met het Soft Remix icoon thema. Ziet er erg mooi uit. Samen met BytaFont 2 en een ander lettertype is mijn iPhone volledig veranderd.

Ik twijfelde over Winterboard omdat ik op het Internet veelal lees dat het batterijen slurpt, maar ik kijk het eens een dag aan, want wat kan er batterijen slurpen als je alleen de iconen aanpast?

Trouwens iDynamic is leuk, kun je nieuwe dynamische achtergronden gebruiken. Met wat hacken heb ik nu een eigen dynamische achtergrond. }:O

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
whatsapp for couria is een soort quickreply voor whatsapp. Ga het zeker proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
Joepv schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 07:57:
Ik heb sinds gisteravond Winterboard geïnstalleerd met het Soft Remix icoon thema. Ziet er erg mooi uit. Samen met BytaFont 2 en een ander lettertype is mijn iPhone volledig veranderd.

Ik twijfelde over Winterboard omdat ik op het Internet veelal lees dat het batterijen slurpt, maar ik kijk het eens een dag aan, want wat kan er batterijen slurpen als je alleen de iconen aanpast?

Trouwens iDynamic is leuk, kun je nieuwe dynamische achtergronden gebruiken. Met wat hacken heb ik nu een eigen dynamische achtergrond. }:O
foto ervan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 13:43
Untouchablezz20 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 22:49:
whatsapp for couria is een soort quickreply voor whatsapp. Ga het zeker proberen.
Heb het geinstalleerd, Whatsapp is niet meer op te starten. Klik het Whatsapp icoon aan, scherm wordt wit en knalt direct weer door naar m'n homescreen. Heb het er dus maar weer afgehaald.
Heb een andere source toegevoegd aan Cydia (http://cydia.qusic.me) als je daar Couria vandaan haalt, werkt het wel. De Couria vanuit BigBoss was nog niet werkend gemaakt voor ios7, de versie op qusic wel.

[ Voor 21% gewijzigd door thundermo op 29-01-2014 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

DyStiC schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 23:56:
Ik ben op zoek naar een jb tweak waarmee je iets meer controle hebt over de schedule van de do not disturb functie. Zo zou ik hem graag in het weekend op een andere tijd willen hebben.
Bestaat die tweak?
Dat zou ik ook wel prettig vinden. Liefst nog dat je elke dag kunt configureren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thundermo schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 08:28:
[...]

Heb het geinstalleerd, Whatsapp is niet meer op te starten. Klik het Whatsapp icoon aan, scherm wordt wit en knalt direct weer door naar m'n homescreen. Heb het er dus maar weer afgehaald.
Heb een andere source toegevoegd aan Cydia (http://cydia.qusic.me) als je daar Couria vandaan haalt, werkt het wel. De Couria vanuit BigBoss was nog niet werkend gemaakt voor ios7, de versie op qusic wel.
Als ik couria uit die repo installeer gaat mijn iPhone in safe mode en er niet meer uit tot ik het weer verwijder. Jammer ik zit echt te wachten tot deze tweak goed werkt.

Na update niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:54
iAmRenzo schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 15:25:
[...]

Dat zou ik ook wel prettig vinden. Liefst nog dat je elke dag kunt configureren.
ik gebruik Ischeduler daarvoor

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste,
Op mijn vorige iphone (4s) had ik op de ios 6.x jailbreak een handige tweak geinstalleerd vanuit cydia.
Met deze tweak was het mogelijk om op het springboard een app aan te tikken (bijv. De messages app) en deze dan omhoog te swipen zodat het bericht wat gestuurd was zichtbaar werd zonder de app echt te openen.
Ik ben al een week google en cydia aan het afstruinen hoe deze tweak ook alweer heette maar heb tot nu toe ’0′ resultaat.
Is er iemand die een idee heeft hoe deze tweak ook alweer heet?
Thnx alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsiey
Verwijderd schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 11:27:
Beste,
Op mijn vorige iphone (4s) had ik op de ios 6.x jailbreak een handige tweak geinstalleerd vanuit cydia.
Met deze tweak was het mogelijk om op het springboard een app aan te tikken (bijv. De messages app) en deze dan omhoog te swipen zodat het bericht wat gestuurd was zichtbaar werd zonder de app echt te openen.
Ik ben al een week google en cydia aan het afstruinen hoe deze tweak ook alweer heette maar heb tot nu toe ’0′ resultaat.
Thnx alvast
Velox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 11:27:
Beste,
Thnx alvast
Ik had deze tweak ook aangeschaft op ios 6. Op ios 7 heb ik hem nog niet getest officieel is ie nog niet voor ios 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
iTransmission 4 is er. Werkt weer prima :)

Is een app om torrent te downloaden. Makkelijk met muziek icm een import programma, zo hele muziek albums in je iPod library ...of films als dat voor iPad is gewenst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knakker2 schreef op zondag 02 februari 2014 @ 17:13:
iTransmission 4 is er. Werkt weer prima :)

Is een app om torrent te downloaden. Makkelijk met muziek icm een import programma, zo hele muziek albums in je iPod library ...of films als dat voor iPad is gewenst :)
welke import app gebruik je? ik heb Bridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
Bridge altijd gebruikt maar bij gebrek aan een 'gratis versie' wat op 7 nog niet is gebruik ik Track Import. Torrent van 500mb/40 tracks binnen 2min inclusief cover geimporteerd naar muziek library.
Het werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accountant
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18:27
Iemand een tweak om een codeslot op een mailaccount te omzeilen in ios 6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Laatst online: 04-09 21:45
Misschien even een hele stomme vraag, maar ik ben niet meer zo up-to-date met Jailbreaken.
Ik zit nu nog op IOS 6.1 met mijn iPhone 5. Kan ik op het moment van spreken zonder problemen updaten naar de nieuwste IOS en Jailbreaken met Evad3rs?

Zijn er nog do's en dont's (bijvoorbeeld wel of niet updaten vanuit de telefoon zelf)?

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomic
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-09 21:31

tomic

Smexylittlebabe!

EricNL schreef op maandag 03 februari 2014 @ 07:58:
Misschien even een hele stomme vraag, maar ik ben niet meer zo up-to-date met Jailbreaken.
Ik zit nu nog op IOS 6.1 met mijn iPhone 5. Kan ik op het moment van spreken zonder problemen updaten naar de nieuwste IOS en Jailbreaken met Evad3rs?

Zijn er nog do's en dont's (bijvoorbeeld wel of niet updaten vanuit de telefoon zelf)?
Na een update is het altijd het beste om met een schone lei te beginnen, dus zonder een backup terug te zetten. Maar ik kan me voorstellen dat je daar geen zin in hebt.

Ik heb ok een iphone 5 en kwam van iOs 6.1. Wat ik merk nu ik 7.04 heb is dat 2 a 3 x per dag mijn 'spingboard' chrashed. Waarom weet ik niet, schijnt behoorlijk random te zijn. Opeens zie ik dat het bootlogo van Apple voor me. :(

Iemand een idee hoe dit komt? (ik zou willen dat ik nooit geupgrade had) :F

Toch maar een weblog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@tomic: Crashreporter (Cydia) installeren en kijken welke app zorgt voor de crash. Het duurt altijd even voordat alle makers van apps de bugs eruit hebben op de nieuwe versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsiey
EricNL schreef op maandag 03 februari 2014 @ 07:58:

Updaten naar de nieuwste iOS zou betekenen dat je update naar 7.0.5 en deze is nog niet te jailbreaken. Evaders moeten nog een kleine update dan uitbrengen. Zou niet zo moeilijk zijn aangezien Apple niks gepatch heeft in 7.0.5

En updaten vanuit de telefoon (OTA update) raad ik niet aan, dit zorgt vaak voor problemen tijdens de jailbreak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
larsiey schreef op maandag 03 februari 2014 @ 09:30:
[...]

Updaten naar de nieuwste iOS zou betekenen dat je update naar 7.0.5 en deze is nog niet te jailbreaken. Evaders moeten nog een kleine update dan uitbrengen. Zou niet zo moeilijk zijn aangezien Apple niks gepatch heeft in 7.0.5

En updaten vanuit de telefoon (OTA update) raad ik niet aan, dit zorgt vaak voor problemen tijdens de jailbreak.
Bedankt voor je antwoord! Wel balen dat ik dan net te lang heb gewacht. Wilde eigenlijk vorige week gaan updaten, maar kwam weer e.e.a. tussen. Even wachten op de 7.0.5 Jailbreak dus! Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimiferrari
EricNL schreef op maandag 03 februari 2014 @ 09:41:
[...]

Bedankt voor je antwoord! Wel balen dat ik dan net te lang heb gewacht. Wilde eigenlijk vorige week gaan updaten, maar kwam weer e.e.a. tussen. Even wachten op de 7.0.5 Jailbreak dus! Bedankt!
Volgens mij is 7.0.5 alleen uitgekomen voor de iPhone 5C en 5S, niet voor de iPhone 5. Dus dan is 7.0.4 de laatste en die kan je gewoon jailbreaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:23
knakker2 schreef op zondag 02 februari 2014 @ 22:02:
Bridge altijd gebruikt maar bij gebrek aan een 'gratis versie' wat op 7 nog niet is gebruik ik Track Import. Torrent van 500mb/40 tracks binnen 2min inclusief cover geimporteerd naar muziek library.
Het werkt :)
Hoe zit dit met iTunes Match?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsiey
kimiferrari schreef op maandag 03 februari 2014 @ 10:13:
[...]

Volgens mij is 7.0.5 alleen uitgekomen voor de iPhone 5C en 5S, niet voor de iPhone 5. Dus dan is 7.0.4 de laatste en die kan je gewoon jailbreaken
Volgens mij heb je hier gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddy0519
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 24-08 22:38

freddy0519

It hurts when IP

larsiey schreef op maandag 03 februari 2014 @ 09:30:
[...]

Ik heb 7.0.4 via OTA binnen gehaald maar ik zou hem graag nu willen jailbreaken. Gaat dit werken, of moet ik hem eerst herstellen, zodat iTunes 7.0.4 downloadt en installeert ? Of moet ik wachten tot de 7.0.5 jailbreak er is en dan via iTunes hem updaten ? (Ik heb een iPod Touch 5G)

Al doende leert men, al draaiende keert men.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:23
freddy0519 schreef op maandag 03 februari 2014 @ 11:13:
[...]

Ik heb 7.0.4 via OTA binnen gehaald maar ik zou hem graag nu willen jailbreaken. Gaat dit werken, of moet ik hem eerst herstellen, zodat iTunes 7.0.4 downloadt en installeert ? Of moet ik wachten tot de 7.0.5 jailbreak er is en dan via iTunes hem updaten ? (Ik heb een iPod Touch 5G)
Dit kan je gewoon jailbreaken met evasi0n.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsiey
freddy0519 schreef op maandag 03 februari 2014 @ 11:13:
[...]

Op iPhoneclub staat:

De evasi0n 7 jailbreak bevat ook in versie 1.0.1 nog een aantal bekende kinderziekten. Zo is de jailbreak momenteel niet geschikt voor gebruik op de iPad 2 WiFi. Daarnaast kan het jailbreak van een toestel waarop eerder een over the air (OTA) update naar een recentere firmwareversie is uitgevoerd tot problemen leiden, die alleen op te lossen zijn door het toestel via iTunes te herstellen.
http://www.iphoneclub.nl/...app-store-taig-jailbreak/

Dit geldt voor versie 1.01, we zijn nu bij 1.0.4. Ik weet niet als dit al opgelost is. Je kan voor de zekerheid natuurlijk je iOS er opnieuw opzetten via iTunes.
Als je je iPhone jailbreakt blokkeerd Evasion de OTA updates ook automatisch, dus zal ook niet zonder reden zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door larsiey op 03-02-2014 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-03 19:07
Verwijderd schreef op maandag 03 februari 2014 @ 09:22:
@tomic: Crashreporter (Cydia) installeren en kijken welke app zorgt voor de crash. Het duurt altijd even voordat alle makers van apps de bugs eruit hebben op de nieuwe versie.
in welke repo zit die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Zo, inmiddels m'n iPhone 5 geupdate naar IOS 7.0.4 en Jailbreak succesvol uitgevoerd. Ik heb al mijn foto's en filmpjes even "los" op m'n PC bewaard, aangezien ik m'n iPhone als nieuw heb geconfigureerd. Weet toevallig iemand een makkelijke/snelle manier om deze foto's weer terug te zetten? Ik heb een hekel aan iTunes, dus heb me er eigenlijk niet zo in verdiept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
EricNL schreef op maandag 03 februari 2014 @ 13:19:
Zo, inmiddels m'n iPhone 5 geupdate naar IOS 7.0.4 en Jailbreak succesvol uitgevoerd. Ik heb al mijn foto's en filmpjes even "los" op m'n PC bewaard, aangezien ik m'n iPhone als nieuw heb geconfigureerd. Weet toevallig iemand een makkelijke/snelle manier om deze foto's weer terug te zetten? Ik heb een hekel aan iTunes, dus heb me er eigenlijk niet zo in verdiept.
Uploaden naar icloud, dropbox, copy oid ?
Pagina: 1 ... 26 ... 46 Laatste

Let op:
Vragen over warez zijn niet toegestaan. Het bespreken van alle andere aspecten van jailbreaken zijn wel toegestaan.

Let op of je post ook in dit topic thuishoort: applicaties kunnen besproken worden in [iOS] Applicaties via Cydia - deel 2, mods in [iPhone & iPod Touch] Post hier je mods