Naar iTunes gaan en dan je iPhone aanklikken dan gaan naar foto's en daar kan je wel aanklikken welke map je wil syncen.EricNL schreef op maandag 03 februari 2014 @ 13:19:
Zo, inmiddels m'n iPhone 5 geupdate naar IOS 7.0.4 en Jailbreak succesvol uitgevoerd. Ik heb al mijn foto's en filmpjes even "los" op m'n PC bewaard, aangezien ik m'n iPhone als nieuw heb geconfigureerd. Weet toevallig iemand een makkelijke/snelle manier om deze foto's weer terug te zetten? Ik heb een hekel aan iTunes, dus heb me er eigenlijk niet zo in verdiept.
Bedankt, gelukt! Ik ben nu klaar met m'n stomme vragenlarsiey schreef op maandag 03 februari 2014 @ 13:33:
[...]
Naar iTunes gaan en dan je iPhone aanklikken dan gaan naar foto's en daar kan je wel aanklikken welke map je wil syncen.

My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Ik heb het maar voor de zekerheid op die manier gedaan. Het is nu geluktlarsiey schreef op maandag 03 februari 2014 @ 11:48:
[...]
Op iPhoneclub staat:
De evasi0n 7 jailbreak bevat ook in versie 1.0.1 nog een aantal bekende kinderziekten. Zo is de jailbreak momenteel niet geschikt voor gebruik op de iPad 2 WiFi. Daarnaast kan het jailbreak van een toestel waarop eerder een over the air (OTA) update naar een recentere firmwareversie is uitgevoerd tot problemen leiden, die alleen op te lossen zijn door het toestel via iTunes te herstellen.
http://www.iphoneclub.nl/...app-store-taig-jailbreak/
Dit geldt voor versie 1.01, we zijn nu bij 1.0.4. Ik weet niet als dit al opgelost is. Je kan voor de zekerheid natuurlijk je iOS er opnieuw opzetten via iTunes.
Als je je iPhone jailbreakt blokkeerd Evasion de OTA updates ook automatisch, dus zal ook niet zonder reden zijn.
Al doende leert men, al draaiende keert men.
Geen idee.
Ik blijf ver weg van iTunes. Weet ook niet eens wat 'match' moet voorstellen
Thank you vewy much! Ik dacht dat het aan Ios zelf lag, Dat geeft weer hoop. Ga het meteen even installeren. Weet ook nog niet welke repo het is maar dat zoek ik nog wel even uit.Anoniem: 577056 schreef op maandag 03 februari 2014 @ 09:22:
@tomic: Crashreporter (Cydia) installeren en kijken welke app zorgt voor de crash. Het duurt altijd even voordat alle makers van apps de bugs eruit hebben op de nieuwe versie.
Edit: Zit gewoon in het bigboss repository.
[ Voor 4% gewijzigd door tomic op 03-02-2014 17:14 ]
Toch maar een weblog?
Anoniem: 399980
Al een tijdje opzoek naar een tweak om mn apps half transparant te maken, (ios 7). Google geeft geen resultaat helaas en een winterboard thema is geen optie aangezien deze alleen de standaard apps transparant maakt en niet de wat minder bekende apps.
Iemand die mij kan helpen?
Met bigify kun je apps transparant maken.
Met match kan ik gewoon een MP3 rip van YouTube in iTunes knallen, daar vervolgens toevoegen aan iTunes Match zodat Apple de MP3 witwast en mij toegang geeft tot de goede kwaliteit variant die Apple zelf heeft, dus op een manier alsof je deze hebt gekocht.knakker2 schreef op maandag 03 februari 2014 @ 14:27:
[...]
Geen idee.
Ik blijf ver weg van iTunes. Weet ook niet eens wat 'match' moet voorstellen
En als deze is meegenomen in iTunes Match, is deze ook per direct uit je muziek app van de iPhone beschikbaar om te downloaden op je telefoon of te streamen.
(En als je de boel opzegt, je stopt met iTunes Match, kan je alles downloaden voor je het opzegt, en heb je een verdomt grote muziek collectie, in hoge kwaliteit, wit gewassen en wel
iemand die een hack weet om muziek te draaien op de achtergrond? (YouTube of eigen mp3) ?
Anoniem: 445689
YouTubedmrcosmo schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 09:52:
iemand die een hack weet om muziek te draaien op de achtergrond? (YouTube of eigen mp3) ?
Accountant schreef op zondag 02 februari 2014 @ 23:35:
Iemand een tweak om een codeslot op een mailaccount te omzeilen in ios 6?
- Exchange Unlock
- Exchange Unlock IOS7
- ExchangePolicyCleaner
Ik heb het idee dat die op mijn iPhone 5 (7.0.4) de app vernaggelde en dus de video's niet meer afspeelde. Op iPad Air (7.0.4) geen probleem. Iemand die hier ook last van had?
Ik heb ook problemen met Couria for Whatsapp. Hij doet het wel maar in Whatsapp blijft het bericht als niet verzonden met een uitroepteken staan. Whatsapp is wel actief. Iemand dit dit herkend?
[ Voor 0% gewijzigd door iAR op 04-02-2014 14:29 . Reden: typo ]
Dit zit, samen met een berg andere features, in Springtomize.Anoniem: 399980 schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 00:59:
Al een tijdje opzoek naar een tweak om mn apps half transparant te maken, (ios 7). Google geeft geen resultaat helaas en een winterboard thema is geen optie aangezien deze alleen de standaard apps transparant maakt en niet de wat minder bekende apps.
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Thx for the tip van youtubed ,werkt perfect
Is er ook zoiets als mp3 afspelen die bv. op de skydrive staan of op pc
Dus stream naar iPad
Is er ook zoiets als mp3 afspelen die bv. op de skydrive staan of op pc
Dus stream naar iPad
Er wordt te weinig geshowd. Hoe hebben jullie je iPhone gecustomized?
Mijn lockscreen, met Subtile lock en Jellylock

En mijn homescreen met FlatIcons, Solstice en aangepast met Springtomize.

Over wallpapers ben ik nog niet helemaal tevreden.

wat heb je gebuikt om die 3 balletjes bij wifi te krijgen?
Zit in het Solstice thema volgens mijkimiferrari schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 12:02:
wat heb je gebuikt om die 3 balletjes bij wifi te krijgen?
@Fixer.nl
Ziet er goed uit. Flaticons en Solstice ook maar meteen even gedownload. Heb er zelf nog ciculus bijgebruikt. Verder niet veel meer veranderd aangezien ik graag mijn dock behoud.
Subtile lock ziet er ook mooi uit. Misschien ook maar eens bekijken.
Ziet er goed uit. Flaticons en Solstice ook maar meteen even gedownload. Heb er zelf nog ciculus bijgebruikt. Verder niet veel meer veranderd aangezien ik graag mijn dock behoud.
Subtile lock ziet er ook mooi uit. Misschien ook maar eens bekijken.
Daar is een draadje voor. Kijk (en post) eens hier.FiXeR.nl schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 11:47:
[afbeelding]
[afbeelding]
Gebruiker er meer Springtomize 3?
Hebben jullie ook het probleem dat er geen meldingen bij het icoontje komen te staan wanneer je een nieuwe mail/app/sms krijgt?
Hebben jullie ook het probleem dat er geen meldingen bij het icoontje komen te staan wanneer je een nieuwe mail/app/sms krijgt?
Ah, die was ik kwijt inderdaad.CrimsoN72 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 22:39:
[...]
Daar is een draadje voor. Kijk (en post) eens hier.
Ja, maar geen last van. Ik weet niet van welke repo je hem hebt, maar ik heb de betaalde van de BigBoss repo.YorgoB schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 10:36:
Gebruiker er meer Springtomize 3?
Heb hem zelf ook gekocht. Weet zo niet van welke Repo.Koets89 schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 13:19:
[...]
Ja, maar geen last van. Ik weet niet van welke repo je hem hebt, maar ik heb de betaalde van de BigBoss repo.
Heb nu de app verwijderd en opnieuw geplaatst, nog steeds zelfde probleem.
Alle tabbladen gereset, toen had ik ze weer terug. Zal wel door het spelen met de opties zijn gekomen
Heb nu alles gezet zoals ik wilde en ze zijn nog steeds aanwezig.
Whatsapp LSeen TimeStamp
wat een verademing.
zorgt ervoor dat je 'hidden' bent op whatsapp, maw je contacten zien niet meer hoelaat je voor het laatst online was, en ook niet of je op dat moment 'Online' bent. Tijd/datum blijft frozen.
zorgt ervoor dat je 'hidden' bent op whatsapp, maw je contacten zien niet meer hoelaat je voor het laatst online was, en ook niet of je op dat moment 'Online' bent. Tijd/datum blijft frozen.
Hoe bedoel je frozen? Dus laatste tijd/datum voordat je Whatsapp LSeen TimeStamp hebt geïnstalleerd krijgen ze te zien?
zoals ik zeg, zodra je lseen timestamp activeert dan bevriest hij de laatste tijd/datum.Untouchablezz20 schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 20:20:
Hoe bedoel je frozen? Dus laatste tijd/datum voordat je Whatsapp LSeen TimeStamp hebt geïnstalleerd krijgen ze te zien?
ook word je niet meer 'Online' gezien, terwijl je whatsapp window toch actief is.
Oke, maar heb ook gelezen dat hij al je contacten als online laat zien. Heb jij hier ook last van?
heb idd t zelfde probleem. zal waarschijnlijk in volgende update gefixt wordenUntouchablezz20 schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 00:49:
Oke, maar heb ook gelezen dat hij al je contacten als online laat zien. Heb jij hier ook last van?
edit: schijnbaar heeft het zichzelf opgelost
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 445689 op 07-02-2014 14:41 ]
Ik snap alleen die twee toggles niet helemaal. Wat doen die precies?Anoniem: 445689 schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 10:23:
[...]
heb idd t zelfde probleem. zal waarschijnlijk in volgende update gefixt worden
edit: schijnbaar heeft het zichzelf opgelost
eerste is om de tweak te 'enablen'.Koets89 schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 17:00:
[...]
Ik snap alleen die twee toggles niet helemaal. Wat doen die precies?
de tweede lijkt me om invisibility aan te zetten. snap niet waarom de developer dat niet in 1 knop heeft verwerkt, maargoed. het werkt in ieder geval
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 445689 op 07-02-2014 17:24 ]
Dat Whatsapp last seen-verhaal komt trouwens ook in de volgende update op iOS.
Dan kun je per persoon aan- en uitzetten of ze je last seen-status mogen zien.
Mooie wallpaper, heb je een linkje?FiXeR.nl schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 11:47:
[afbeelding]
[afbeelding]
Whole lot of stars ***
Iemand Forecast for iOS7 of Weatherboard al geprobeerd? Ik vind het wel cool om die op mijn lockscreen te hebben maaaaar: hoeveel accu gaat dit kosten? En performance? En welke app is beter?
/edit:
Volgens mij is Forecast for iOS7 wel echt een "weer"-app en zal dus meer recources kosten ivm het ophalen van het week. Weatherboard is volgens mij enkel een app voor het weergeven van een animated wallpaper naar keuze.
Ik ben dus benieuwd naar Forecaste for iOS7.
/edit:
Volgens mij is Forecast for iOS7 wel echt een "weer"-app en zal dus meer recources kosten ivm het ophalen van het week. Weatherboard is volgens mij enkel een app voor het weergeven van een animated wallpaper naar keuze.
Ik ben dus benieuwd naar Forecaste for iOS7.
[ Voor 47% gewijzigd door iAR op 10-02-2014 11:18 ]
nice, heb je een bron?SidewalkSuper schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 20:19:
Dat Whatsapp last seen-verhaal komt trouwens ook in de volgende update op iOS.
Ze zouden een http://www.remotemessages.com/ voor WhatsApp moeten maken!
Tja. Dat zou wel wenselijk zijn. Ik irriteer me mateloos dat WhatsApp en zoveel gebruikt wordt en alleen op iPhone kan (en een iPad en Mac client uitblijft).FiXeR.nl schreef op maandag 10 februari 2014 @ 11:21:
Ze zouden een http://www.remotemessages.com/ voor WhatsApp moeten maken!
@galvanize
Camerawidget: https://twitter.com/0xmaciln/status/429198512266698752
Nieuwe privacy-instellingen: https://twitter.com/0xmaciln/status/429189223787134976
Auto-download komt terug met extra opties: https://twitter.com/0xmaciln/status/429276609301217280
Ook een nieuwsberichtje van hier
http://www.iphoneclub.nl/...ngt-auto-downloads-terug/
Nieuwe privacy-instellingen: https://twitter.com/0xmaciln/status/429189223787134976
Auto-download komt terug met extra opties: https://twitter.com/0xmaciln/status/429276609301217280
[ Voor 20% gewijzigd door SidewalkSuper op 10-02-2014 11:59 ]
thanks, ik ga ze eens bekijken.SidewalkSuper schreef op maandag 10 februari 2014 @ 11:58:
@galvanize
Leuk nieuws voor mensen met een 64bit iDevice!
XBMC Gotham ARM64 Port (Build 1)
This is an unofficial XBMC port for 64-bit iOS devices only (iPhone 5s, iPad Air and iPad mini 2):
Related discussion at XBMC Forum.
WARNING:
This version is only for testing. It may still have some unknown bugs.
Backup your profiles before installation. Use at your own risk.
https://github.com/linusyang/xbmc/releases
XBMC Gotham ARM64 Port (Build 1)
This is an unofficial XBMC port for 64-bit iOS devices only (iPhone 5s, iPad Air and iPad mini 2):
- Based on XBMC 13.0 Gotham alpha 12: xbmc/xbmc@238b2fa
- FFmpeg replaced with latest Git version for AArch64 support: FFmpeg/FFmpeg@6c12b1d
- Hardware acceleration support for 64-bit devices
Related discussion at XBMC Forum.
WARNING:
This version is only for testing. It may still have some unknown bugs.
Backup your profiles before installation. Use at your own risk.
https://github.com/linusyang/xbmc/releases
Leuk, maar mijn vriendin ziet nu enkel mijn telefoonnummer staan in haar Berichtencentrum/Lockscreen (iPhone5) in plaats van mijn 'Whatsapp naam'. Daarmee weet iedereen vervolgens dus dat er iets 'mis/anders' is, want niemand kent tegenwoordig zijn of haar telefoonnummer nog uit het hoofd...Anoniem: 445689 schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 20:18:
Whatsapp LSeen TimeStamp
wat een verademing.
Ter verduidelijking:

Haar antwoord: ''Nee.'' Kunnen andere gebruikers dit ook controleren?
[ Voor 16% gewijzigd door Royeboi op 11-02-2014 23:41 . Reden: foto toegevoegd ter verduidelijking ]
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
ik heb hier geen last van, gisteren ook bij me vriendin geinstalleerd - ging ook probleemloos.Royeboi schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 23:28:
[...]
Leuk, maar mijn vriendin ziet nu enkel mijn telefoonnummer staan in haar Berichtencentrum/Lockscreen (iPhone5) in plaats van mijn 'Whatsapp naam'. Daarmee weet iedereen vervolgens dus dat er iets 'mis/anders' is, want niemand kent tegenwoordig zijn of haar telefoonnummer nog uit het hoofd...
Ter verduidelijking:
[afbeelding]
Ik zou zeggen, wacht ff op Whatsapp's eigen implementatie.Royeboi schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 23:28:
[...]
Leuk, maar mijn vriendin ziet nu enkel mijn telefoonnummer staan in haar Berichtencentrum/Lockscreen (iPhone5) in plaats van mijn 'Whatsapp naam'. Daarmee weet iedereen vervolgens dus dat er iets 'mis/anders' is, want niemand kent tegenwoordig zijn of haar telefoonnummer nog uit het hoofd...
Ter verduidelijking:
[afbeelding]
Vreemd. Ik heb geen Cydia aanpassingen voor het lock screen of iets dergelijks. Vond het wel een toffe tweak, jammer dat het voor mij niet blijkt te werken.
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Als ik iedereen nog een tip mag geven: KeDoRi.
Dit is een (betaalde) tweak die automatisch op basis van de getypte tekst je toetsenbord wijzigd. Type je dus wel eens engels tussendoor dan zal het keyboard naar engels omschakelen (zodat je niet ongewenste autocorrects krijgt).
Dit is een (betaalde) tweak die automatisch op basis van de getypte tekst je toetsenbord wijzigd. Type je dus wel eens engels tussendoor dan zal het keyboard naar engels omschakelen (zodat je niet ongewenste autocorrects krijgt).
Weet iemand toevallig of er een app of een tweak is waarmee je, bijvoorbeeld, je trilfunctie voor een X tijd uit kan zetten? Ik ben al tijden op zoek naar een dergelijke app/tweak.
Dat kan je met Activator instellen. Ik weet niet precies hoe je het wil hebben, maar ik heb het zo ingesteld dat als mijn iPhone unlocked is dat het trillen uit staat. Is mijn iPhone weer gelocked, dan staat trillen weer aan.EricNL schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 14:36:
Weet iemand toevallig of er een app of een tweak is waarmee je, bijvoorbeeld, je trilfunctie voor een X tijd uit kan zetten? Ik ben al tijden op zoek naar een dergelijke app/tweak.
Andere optie is SBProfiles.EricNL schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 14:36:
Leuk,maar niet geheel vlekkeloosiAmRenzo schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 08:05:
Als ik iedereen nog een tip mag geven: KeDoRi.
Number of chars to consider : hoeveel moet dat zijn?
Minimum length to recognize ?
Ik krijg namelijk nog steeds auto correcties om m'n oren
Ik zelf vind het principe van KeDoRi goed, maar ik vind de gratis versie echt gewoon bagger. Duurt eeuwen voordat de taal wordt opgepakt, de Pro versie is er misschien wat beter in, maar daar heb ik geen zin in om geld aan uit te geven.knakker2 schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 13:28:
[...]
Leuk,maar niet geheel vlekkeloos
Number of chars to consider : hoeveel moet dat zijn?
Minimum length to recognize ?
Ik krijg namelijk nog steeds auto correcties om m'n oren
ik heb op dit moment:Anoniem: 339435 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 00:03:
Wat zijn eigenlijk die must have tweaks en apps?
- Alkaline (ander batterij icoontje instellen) heb daar op dit moment het thema 'Mac Battery' voor
- AndroidLock XT (lockpatroon tekenen, alternatief voor toegangscode)
- Barrel (keuze uit andere homescreen animaties)
- BioProtect (alleen voor 5s, apps beveiligen met vingerafdrukscanner)
- Bloard (grijs keyboard ipv wit)
- NoSlowAnimations (animaties versnellen, een must have)
- Springtomize 3 (heeft ontzettend veel functies wat betreft lockscreen, homescreen, etc. Ik zou zeggen google het even
- Winterboard (thema's instellen)
- Zeppelin ( Carrier naam veranderen naar icoontjes of logo's)
alles is volledig werkend voor 5s en iOS7
Met springtomize kan je ook de animatie versnellen dus een beetje dubbel op.Ruben1992 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 21:16:
[...]
ik heb op dit moment:
- Alkaline (ander batterij icoontje instellen) heb daar op dit moment het thema 'Mac Battery' voorniks bijzonders, wel leuk.
- AndroidLock XT (lockpatroon tekenen, alternatief voor toegangscode)
- Barrel (keuze uit andere homescreen animaties)
- BioProtect (alleen voor 5s, apps beveiligen met vingerafdrukscanner)
- Bloard (grijs keyboard ipv wit)
- NoSlowAnimations (animaties versnellen, een must have)
- Springtomize 3 (heeft ontzettend veel functies wat betreft lockscreen, homescreen, etc. Ik zou zeggen google het even)
- Winterboard (thema's instellen)
- Zeppelin ( Carrier naam veranderen naar icoontjes of logo's)
alles is volledig werkend voor 5s en iOS7
Veder heb ik nog:
- Tinybar (kleine notificatie bars ipv die grote)
- Opennotifier beta (een nieuwe bron toevoegen: http://tatue.net/repo/ icoontje in je statusbar als je mail of whatsapp bericht hebt bijvoorbeeld.)
- Activator (gewoon een must)
- Flipcontrolcenter (de switches aanpassen in je control center.)
- Eu volume limit disabler (even een nieuwe bron toevoegen: http://repo.hackyouriphone.org
Deze tweak zorgt ervoor dat je schermt niet heletijd aanspringt als je oordoppen in hebt en het geluid harder gaat dan 70%)
- No Yahoo! (Verwijderd het yahoo ding uit je notification center)
- Same status (als je goed kijkt zijn de icoontjes op de statusbar groter op het lockscreen dan op het springboard, deze tweak voorkomt de verschillende grotes en houd gewoon 1 groote. Het gaat om de details
- Statusbarfix2 (een fix voor de statusbar in de rekenmachine en dergelijke.)
- Swipeselection (maakt het selecteren van woorden veel gemakkelijker, echt een aanrader)
verder mag natuurlijk het volgende niet ontbreken:larsiey schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 22:44:
[...]
Met springtomize kan je ook de animatie versnellen dus een beetje dubbel op.
Veder heb ik nog:
- Tinybar (kleine notificatie bars ipv die grote)
- Opennotifier beta (een nieuwe bron toevoegen: http://tatue.net/repo/ icoontje in je statusbar als je mail of whatsapp bericht hebt bijvoorbeeld.)
- Activator (gewoon een must)
- Flipcontrolcenter (de switches aanpassen in je control center.)
- Eu volume limit disabler (even een nieuwe bron toevoegen: http://repo.hackyouriphone.org
Deze tweak zorgt ervoor dat je schermt niet heletijd aanspringt als je oordoppen in hebt en het geluid harder gaat dan 70%)
- No Yahoo! (Verwijderd het yahoo ding uit je notification center)
- Same status (als je goed kijkt zijn de icoontjes op de statusbar groter op het lockscreen dan op het springboard, deze tweak voorkomt de verschillende grotes en houd gewoon 1 groote. Het gaat om de details)
- Statusbarfix2 (een fix voor de statusbar in de rekenmachine en dergelijke.)
- Swipeselection (maakt het selecteren van woorden veel gemakkelijker, echt een aanrader)
activitor heel bekend acties, programma's en derg. te koppelen aan een beweging, tik etc
ifile spreekt voor zich
icleaner om ruimte vrij te maken
crash reporter indoen er een crash plaats vind de logfiles in te zien of om op te sturen
applocker Locjt de apps
ccloader indeling etc veranderen van je control center
ccinfo laat ip gegevens up/download en meer zien in je control center
cydelete cydia apps op de ios manier verwijderen
folderenhancer finetunen folders
kedori past het toetsenbord auto aan de taal waarin je typt
mail enhancer pro (momenteel nog beta) een hoop extra opties voor de mail, erg handig bij meerdere accounts
nitrous maakt andere browsers net zo snel als safari
protube andere youtube
push for gmail spreekt voor zich
sbrotator draaien van het scherm
tsprotector staat toegang toe(of niet) van een app tot je systeem, ziggo bekijken op een JB device
purge sluit alles apps af
virtualhome (5s) simuleert het indrukken van de hometoets dmv de vingeafdruk
weecloseapps sluit alle apps af in het notification center
zijn er eigenlijk wel veel.....
[ Voor 21% gewijzigd door bing69 op 20-02-2014 13:20 ]
Bing
Misschien kun je er een kleine beschrijving achter zetten bing?
Done!My-life schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 09:07:
Misschien kun je er een kleine beschrijving achter zetten bing?
Bing
Activity Pro (meer acties voor items om te delen, niet zo heel praktisch overigens)
Always Clear (standaard clear knop in NC om notificaties te dismissen per app)
Burst Mode / Slo-Mo Mod (gebruik 60fps op een iPhone 5 om te slo-mo'en)
CCControls (extra opties in CC, waaronder een 3G toggle)
Cloaky (onderdelen weghalen in CC, NC, StatusBar)
Colorize (kleurt de muziek app met de kleur van de cover, zoals in iTunes)
Copic (overal waar contacten staan wordt hun foto toegevoegd, uitgebreider dan Cyntact)
Couria (quick reply voor iMessages)
iCleaner Pro (caches weghalen en opruimen, is voor sommige apps echt nodig omdat ze te groot worden)
KeDoRi Pro (automatisch toetsenbord wijzigen op basis van de taal die je typt)
Nitrous (javascript engine buiten Safari activeren)
No Yahoo! (Yahoo! branding verwijderen)
NoAnnoyance (geen irritante popups voor volume of kabels)
Open in Chome (juist)
SwipeShiftCaret (de cursor bewegen met swipes ipv je vinger)
TapTodaysCalendar (in NC, bij het tikken van de datum naar een andere calendar app gaan).
Ik merk overigens wel dat mijn accu sneller leeg gaat. Iemand een idee welke tweak hiervoor zou kunnen zorgen?
Always Clear (standaard clear knop in NC om notificaties te dismissen per app)
Burst Mode / Slo-Mo Mod (gebruik 60fps op een iPhone 5 om te slo-mo'en)
CCControls (extra opties in CC, waaronder een 3G toggle)
Cloaky (onderdelen weghalen in CC, NC, StatusBar)
Colorize (kleurt de muziek app met de kleur van de cover, zoals in iTunes)
Copic (overal waar contacten staan wordt hun foto toegevoegd, uitgebreider dan Cyntact)
Couria (quick reply voor iMessages)
iCleaner Pro (caches weghalen en opruimen, is voor sommige apps echt nodig omdat ze te groot worden)
KeDoRi Pro (automatisch toetsenbord wijzigen op basis van de taal die je typt)
Nitrous (javascript engine buiten Safari activeren)
No Yahoo! (Yahoo! branding verwijderen)
NoAnnoyance (geen irritante popups voor volume of kabels)
Open in Chome (juist)
SwipeShiftCaret (de cursor bewegen met swipes ipv je vinger)
TapTodaysCalendar (in NC, bij het tikken van de datum naar een andere calendar app gaan).
Ik merk overigens wel dat mijn accu sneller leeg gaat. Iemand een idee welke tweak hiervoor zou kunnen zorgen?
Heeft iemand Copic werkend op IOS7? Ik kan het wel installeren maar het doet niks. Als ik in de settings ga kijken staat er 'there was an error loading the preference bundle'.
Welke telefoon? Hij werkt bij mij prima op een iPhone 5. Af en toe zegt Whatsapp wel dat er moeilijkheden zijn maar goed, Whatsapp is toch een aflopende zaakPhilipsFan schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 11:00:
Heeft iemand Copic werkend op IOS7? Ik kan het wel installeren maar het doet niks. Als ik in de settings ga kijken staat er 'there was an error loading the preference bundle'.
5S. Daar zal het mee te maken hebben. Ik heb wat gegoogled en het lijkt erop dat Cydia Substrate nog steeds niet helemaal is aangepast aan de 64 bit architectuur. Vanavond maar es uitproberen of het wel op de iPad2 werkt...iAmRenzo schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 11:28:
[...]
Welke telefoon? Hij werkt bij mij prima op een iPhone 5. Af en toe zegt Whatsapp wel dat er moeilijkheden zijn maar goed, Whatsapp is toch een aflopende zaak![]()
Cydia Substrate is wel aangepast aan de 64bit architectuur, waarschijnlijk is Copic nog niet aangepast daaraan.PhilipsFan schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 11:55:
[...]
5S. Daar zal het mee te maken hebben. Ik heb wat gegoogled en het lijkt erop dat Cydia Substrate nog steeds niet helemaal is aangepast aan de 64 bit architectuur. Vanavond maar es uitproberen of het wel op de iPad2 werkt...
Tipje om van 7.0.4 met JB naar 7.0.6 met JB te komen:
- Maak een backup in iTunes (voor de zekerheid)
- Kies Update (dus niet restore)
- Laat iTunes z'n ding doen
- Opnieuw jailbreaken met Evasi0n 1.0.6 (hij waarschuwt dat het apparaat al jailbroken is, toch doorgaan)
Ik heb voor de zekerheid toch een restore gedaan ipv een update..
Het programmatje van Evasion zegt namelijk dat het niet aan te raden is om een jailbreak toe te passen op een toestel dat al gejailbreakt zou zijn.
Het programmatje van Evasion zegt namelijk dat het niet aan te raden is om een jailbreak toe te passen op een toestel dat al gejailbreakt zou zijn.
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
en als je openbackup gebruikt zijn ook alle cydia instellingen en deb files weer terug....
Bing
je kunt de SSL bug ook fixen met een cydia package, ipv te updaten naar 7.0.6 als je hier geen zin in hebt.
https://github.com/linusyang/SSLPatch
Thanks! Hier was ik al naar op zoek.M a r c o schreef op maandag 24 februari 2014 @ 08:50:
je kunt de SSL bug ook fixen met een cydia package, ipv te updaten naar 7.0.6 als je hier geen zin in hebt.
Hallo,
Ik heb mijn ipad air voorzien van een jailbreak. Nu draait hier xbmc op. Is het mogelijk dat ik een atv3 koop om vervolgens xbmc te gaan mirroren naar de atv3? Aangezien de atv3 nog niet voorzien kan worden van een jailbreak , leek mij dit een goede oplossing om xbmc op de TV te tonen.
Ik heb mijn ipad air voorzien van een jailbreak. Nu draait hier xbmc op. Is het mogelijk dat ik een atv3 koop om vervolgens xbmc te gaan mirroren naar de atv3? Aangezien de atv3 nog niet voorzien kan worden van een jailbreak , leek mij dit een goede oplossing om xbmc op de TV te tonen.
Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live
Volgens mij kan dat inderdaad, maar met een aantal beperkingen. Bijvoorbeeld je mirrort dus je ziet echt alles van je iPad op je TV, inclusief statusbar. En volgens mij werkt het voor filmpjes niet zonder schokken, bij mij niet iig.Possible schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 16:58:
Hallo,
Let op: dit is geen complete fix. Beter is om gewoon te updaten en opnieuw te jailbreaken.
Koop liever een Androiddoosje met XBMC erop. Vloeken in de kerk natuurlijk, maar een ATV3 is zonder XBMC gewoon niet zo vet.Possible schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 16:58:
Hallo,
Ryan Petrich heeft een nieuwe tweak uitgebracht genaamd smartclose 0.1. Het heeft iets te maken met dat apps sneller openen, doordat ze in freeze stand worden gezet. Iemand al ervaring met deze tweak?
Deze tweak sluit volgens mij alleen de apps die zegmaar openstaan als je 2keer op de homebutton klikt.Untouchablezz20 schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 23:03:
Ryan Petrich heeft een nieuwe tweak uitgebracht genaamd smartclose 0.1. Het heeft iets te maken met dat apps sneller openen, doordat ze in freeze stand worden gezet. Iemand al ervaring met deze tweak?
Nu sluit hij de apps alleen via activator, meer doet die tweak niet dacht ik.
Second that ...SidewalkSuper schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 01:48:
[...]
Koop liever een Androiddoosje met XBMC erop. Vloeken in de kerk natuurlijk, maar een ATV3 is zonder XBMC gewoon niet zo vet.
The little black box of Minix Neo
airplay werkt ook daar op ( voor andere doeleinden, zoals spotify )
De ATV3 is een leuke player, maar inderdaad, zonder JB is hij eigenlijk te beperkt ( imo )
Sinds ik de TLBB heb, gaat de ATV niet meer aan.
Heeft iemand Ziggo TV al aan de praat op een gejailbreakte iPhone? Ik heb het met TsProtector P geprobeerd (zowel op "Allow" als op "Prompt (Allow)") maar ik kan niet eens inloggen in de Ziggo app. Ik krijg gelijk de melding dat "iets is fout gegaan" (pop-up binnen de ziggo app). Als ik bewust een foutieve gebruikersnaam of wachtwoord invul krijg ik netjes de melding dat de gebruikersnaam/wachtwoord onjuist is.
iPhone 5, IOS 7.0.4.
Edit: Inmiddels gefixed. Tweak + Ziggo TV app een paar keer opnieuw geinstalleerd en nog een aantal keer geklooid met de settings van TsProtector P en ineens kreeg ik weer de pop-up van TsProtector of ik Ziggo toegang wilde geven tot het File system. Alles in orde nu.
iPhone 5, IOS 7.0.4.
Edit: Inmiddels gefixed. Tweak + Ziggo TV app een paar keer opnieuw geinstalleerd en nog een aantal keer geklooid met de settings van TsProtector P en ineens kreeg ik weer de pop-up van TsProtector of ik Ziggo toegang wilde geven tot het File system. Alles in orde nu.
[ Voor 59% gewijzigd door EricNL op 03-03-2014 11:46 ]
Xcon was ook nog een alternatief geweest.EricNL schreef op maandag 03 maart 2014 @ 11:28:
Heeft iemand Ziggo TV al aan de praat op een gejailbreakte iPhone? Ik heb het met TsProtector P geprobeerd (zowel op "Allow" als op "Prompt (Allow)") maar ik kan niet eens inloggen in de Ziggo app. Ik krijg gelijk de melding dat "iets is fout gegaan" (pop-up binnen de ziggo app). Als ik bewust een foutieve gebruikersnaam of wachtwoord invul krijg ik netjes de melding dat de gebruikersnaam/wachtwoord onjuist is.
iPhone 5, IOS 7.0.4.
Iemand nog een tip voor quickreply voor whatsapp? Couria inmiddels gevonden.
[ Voor 25% gewijzigd door Untouchablezz20 op 04-03-2014 11:01 ]
Ik zelf heb een iphone 5S en mijn vriendin een iphone 4S net geprobeerd de iphone 4S te jailbreaken maar hij werkt niet (evasi0n7) versie 7.0.6
Hij installeert en reboot 2x maar na het einde klik ik op evasiON maar blijft het scherm op wit staan.
2x geprobeerd maar telkens hetzelfde.
Iemand een idee waarom ik deze iphone niet kan jailbreaken? mijn iphone 5S laat ik even met rust..
PS: in dit filmpje YouTube: How to Jailbreak iOS 7 - 7.0.6 with Evasion for iPhone 5s, 5c, 5, 4s, 4
3.39 minuut gebeurt NIET bij mijn toestel
Hij installeert en reboot 2x maar na het einde klik ik op evasiON maar blijft het scherm op wit staan.
Iemand een idee waarom ik deze iphone niet kan jailbreaken? mijn iphone 5S laat ik even met rust..
PS: in dit filmpje YouTube: How to Jailbreak iOS 7 - 7.0.6 with Evasion for iPhone 5s, 5c, 5, 4s, 4
[ Voor 21% gewijzigd door CallmeGod op 07-03-2014 21:00 ]
Heb je 7.0.6 OTA (over the air) geupdate?martijn24 schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 20:56:
Ik zelf heb een iphone 5S en mijn vriendin een iphone 4S net geprobeerd de iphone 4S te jailbreaken maar hij werkt niet (evasi0n7) versie 7.0.6
En heb je het ook al geprobeerd op een andere computer?
Ja 7.0.6 OTA is via Wifi binnengehaald , want?larsiey schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 21:07:
[...]
Heb je 7.0.6 OTA (over the air) geupdate?
En heb je het ook al geprobeerd op een andere computer?
nee nog niet geprobeerd via een andere computer .
OTA kan het probleem veroorzaken, dit staat op de site van evasion:martijn24 schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 21:09:
[...]
Ja 7.0.6 OTA is via Wifi binnengehaald , want?
nee nog niet geprobeerd via een andere computer .
Warning! Over The Air updates of iOS 7 are known to create an issue and make the jailbreak fail. Some devices are then stuck on the Apple Boot Logo. Until we fix that, please restore your device to 7.0.x with iTunes first.
Dus herstellen in iTunes en dan opnieuw proberen te jailbreaken.
Oke gaan we dit even proberen , update volgtlarsiey schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 21:24:
[...]
OTA kan het probleem veroorzaken, dit staat op de site van evasion:
Warning! Over The Air updates of iOS 7 are known to create an issue and make the jailbreak fail. Some devices are then stuck on the Apple Boot Logo. Until we fix that, please restore your device to 7.0.x with iTunes first.
Gebruiken jullie na een jailbreak ook nog internetbankieren en vergelijkbare apps? Zou heel graag wat meer kunnen met mijn 5 maar ben wel bang voor malware, al lees ik wel dat als je de vertrouwde repo's gebruikt het wel veilig is.
update: het is gelukt na een herstel van de iphone 4s bedankt!martijn24 schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 21:26:
[...]
Oke gaan we dit even proberen , update volgt
Ik gebruik nog gewoon Paypal en Ing, maar het klopt inderdaad wel dat de iPhone na een jailbreak kwetbaarder is.Aghanim schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 21:38:
Gebruiken jullie na een jailbreak ook nog internetbankieren en vergelijkbare apps? Zou heel graag wat meer kunnen met mijn 5 maar ben wel bang voor malware, al lees ik wel dat als je de vertrouwde repo's gebruikt het wel veilig is.
Het is wel veiliger om geen onbekende repo's te gebruiken, maar je blijft natuurlijk kwetsbaar.
Mooi om te horen.update: het is gelukt na een herstel van de iphone 4s bedankt!
[ Voor 71% gewijzigd door larsiey op 07-03-2014 22:03 . Reden: Soz voor dubbelpost, het wilde niet zoals ik wil .. ]
Nu ook mijn eigen toestel Iphone 5S voorzien van een Jailbreak, en een wereld gaat voor me open!
Applications installed :
CCsettings
Cydelete7
Icleaner
No Yahoo
NoSlowAnimations (TIP)
Open in App for Photos
Slide2Kill 7
Swipeselection
Virtual Home
Helaas weet ik mijn paypal wachtwoord niet meer (+ secret vragen) had graag Bioprotect willen aanschaffen + Battsaver
Applications installed :
CCsettings
Cydelete7
Icleaner
No Yahoo
NoSlowAnimations (TIP)
Open in App for Photos
Slide2Kill 7
Swipeselection
Virtual Home
Helaas weet ik mijn paypal wachtwoord niet meer (+ secret vragen) had graag Bioprotect willen aanschaffen + Battsaver
Dag allen,
Ik heb een vraag over eviason jailbreak voor mijn iPhone 5s. Vandaag geprobeerd deze erop te krijgen, maar ik loop tegen een probleem aan.
Op mijn iPad ging het vorige maand prima, met ios 7.0.5. Updates over the air gedraaid, back-up gemaakt en teruggezet. Daarna de jailbreak en dat ging prima.
Bij de iPhone draaide ik ios 7.0.6. Zelfde situatie, updates ota gedraaid. Dus eerst een back-up gemaakt, deze teruggezet en jailbreak van eviason gedraaid. Ik krijg alleen bij mijn iPhone de cydia app niet te zien.
Tot het moment dat ik de eviason app moet draaien gaat alles goed. Als ik deze start begint het programma in Windows te lopen. Vervolgens sluit deze spontaan af. Dus geen melding: jailbreak completed. Vervolgens geen cydia app, dis xbmc installeren is niet mogelijk.
Heeft iemand dit probleem ook en weet diegene was ik fout doe of wat inlanders moet doen. Ik hoor graag van jullie.
Gr. Mark
Ik heb een vraag over eviason jailbreak voor mijn iPhone 5s. Vandaag geprobeerd deze erop te krijgen, maar ik loop tegen een probleem aan.
Op mijn iPad ging het vorige maand prima, met ios 7.0.5. Updates over the air gedraaid, back-up gemaakt en teruggezet. Daarna de jailbreak en dat ging prima.
Bij de iPhone draaide ik ios 7.0.6. Zelfde situatie, updates ota gedraaid. Dus eerst een back-up gemaakt, deze teruggezet en jailbreak van eviason gedraaid. Ik krijg alleen bij mijn iPhone de cydia app niet te zien.
Tot het moment dat ik de eviason app moet draaien gaat alles goed. Als ik deze start begint het programma in Windows te lopen. Vervolgens sluit deze spontaan af. Dus geen melding: jailbreak completed. Vervolgens geen cydia app, dis xbmc installeren is niet mogelijk.
Heeft iemand dit probleem ook en weet diegene was ik fout doe of wat inlanders moet doen. Ik hoor graag van jullie.
Gr. Mark
En een schone install ?
Ik heb alle devices een backup gemaakt, wipe naar factory ( of "als nieuwe" geinstalleerd met nwe software )
daarna werkte de JB altijd feilloos
Ik heb alle devices een backup gemaakt, wipe naar factory ( of "als nieuwe" geinstalleerd met nwe software )
daarna werkte de JB altijd feilloos
Je hebt het zelfde fout gedaan als de gene boven jou.ZouteReus schreef op zondag 09 maart 2014 @ 01:35:
Dag allen,
Gr. Mark
OTA kan het probleem veroorzaken, dit staat op de site van evasion:
Iemand BattSaver for iOS 7 geinstalleerd( aangeschaft) vroeg me af als dit echt een verschil uitmaakt qua battery life?
Hier een review: http://www.idownloadblog.com/2014/02/23/battsaver-ios-7/martijn24 schreef op zondag 09 maart 2014 @ 18:43:
Iemand BattSaver for iOS 7 geinstalleerd( aangeschaft) vroeg me af als dit echt een verschil uitmaakt qua battery life?
Ik denk niet dat het veel uitmaakt...
Ik heb het maar aangeschaft denk ook niet dat het heel veel zal schelen zoals de makers vertellen.larsiey schreef op zondag 09 maart 2014 @ 19:35:
[...]
Hier een review: http://www.idownloadblog.com/2014/02/23/battsaver-ios-7/
Ik denk niet dat het veel uitmaakt...
Maar ben benieuwd als ik verschil ga zien/merken.
wordt vervolgd
Het is gelukt. Blijkbaar is een reset factory settings toch echt noodzakelijk. Raar dat ik dit bij de Ipad niet had.
Nou ja, het werkt.
Nou ja, het werkt.
Weet iemand overigens het bestaan van een tweak waarmee je zoals Whatsapp de ontvangen media binnen iMessage kunt bekijken?
Ondertussen heb ik zo'n 500 MB aan iMessages maar om nu alles handmatig te bekijken vind ik wel wat ver gaan.
Ondertussen heb ik zo'n 500 MB aan iMessages maar om nu alles handmatig te bekijken vind ik wel wat ver gaan.
Zoek de laatste foto of video in iMessage van ieder gesprek en swipe naar links voor die ervoor? 
Iets makkelijkers kan ik nog niet verzinnen
Iets makkelijkers kan ik nog niet verzinnen
[ Voor 18% gewijzigd door SidewalkSuper op 11-03-2014 15:09 ]
Om wat voor reden dan ook krijg ik Ziggo TV niet meer aan de praat op mijn gejailbreakte iPhone 5 (7.0.4).
Ik heb Ziggo TV al meerdere keren opnieuw geinstalleerd, TSProtector P meerdere keren opnieuw geinstalleerd en getest met verschillende instellingen. Daarnaast ook geprobeerd met Xcon, maar nadat ik dat installeerde startte geen enkele App uberhaupt meer op.
In eerste instantie had ik al problemen om in te kunnen loggen. Uiteindelijk was het me gelukt om in te loggen, maar nadat ik dan TV wilde kijken kreeg ik de melding dat dat momenteel niet mogelijk was. Natuurlijk was het niet "momenteel", want ik kreeg het op geen enkel moment werkend.
Is er wellicht iemand die éénmalig de stappen zou kunnen vertellen hoe dit te doen? Welke versie's etc van welke app's/tweaks etc.?
Ik heb Ziggo TV al meerdere keren opnieuw geinstalleerd, TSProtector P meerdere keren opnieuw geinstalleerd en getest met verschillende instellingen. Daarnaast ook geprobeerd met Xcon, maar nadat ik dat installeerde startte geen enkele App uberhaupt meer op.
In eerste instantie had ik al problemen om in te kunnen loggen. Uiteindelijk was het me gelukt om in te loggen, maar nadat ik dan TV wilde kijken kreeg ik de melding dat dat momenteel niet mogelijk was. Natuurlijk was het niet "momenteel", want ik kreeg het op geen enkel moment werkend.
Is er wellicht iemand die éénmalig de stappen zou kunnen vertellen hoe dit te doen? Welke versie's etc van welke app's/tweaks etc.?
Is er al meer bekend of iOS 7.1 ook al te jailbreaken is?
Of heeft Apple alles weer dichtgegooid?
Of heeft Apple alles weer dichtgegooid?
Xcon werkt wel maar je moet de juiste versie installeren.EricNL schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 08:07:
Om wat voor reden dan ook krijg ik Ziggo TV niet meer aan de praat op mijn gejailbreakte iPhone 5 (7.0.4).
Ik had hetzelfde probleem.
Je moet Xcon 38 Beta 7 hebben.
xCon 38 Beta 7 geinstalleerd. Toestel herstart. Ziggo App verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Nogmaals toestel herstart.sn0w13 schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 10:48:
[...]
Xcon werkt wel maar je moet de juiste versie installeren.
Ik had hetzelfde probleem.
Je moet Xcon 38 Beta 7 hebben.
Kan nog steeds niet inloggen in Ziggo TV: Inloggen Mislukt. Er is iets fout gegaan tijdens het aanmelden voor TV kijken. (Het ligt niet aan m'n credentials, want als ik bewust een fout password opgeef krijg ik ook netjes de melding dat het niet klopt).
Ik snap er helemaal geen drol van. Kan het zijn dat xCon / TSprotectorP nog niet worden ondersteund op de iPhone 5?
UPDATE: Zojuist xCon 39 - BETA 7 geinstalleerd, en inloggen lukt nu wel. Kan alleen daadwerkelijk TV kijken nog niet testen, want ik zit op m'n werk (KPN lijntje
[ Voor 22% gewijzigd door EricNL op 12-03-2014 11:54 ]
Let op:
Vragen over warez zijn niet toegestaan. Het bespreken van alle andere aspecten van jailbreaken zijn wel toegestaan.
Let op of je post ook in dit topic thuishoort: applicaties kunnen besproken worden in [iOS] Applicaties via Cydia - deel 2, mods in [iPhone & iPod Touch] Post hier je mods
Vragen over warez zijn niet toegestaan. Het bespreken van alle andere aspecten van jailbreaken zijn wel toegestaan.
Let op of je post ook in dit topic thuishoort: applicaties kunnen besproken worden in [iOS] Applicaties via Cydia - deel 2, mods in [iPhone & iPod Touch] Post hier je mods