Ik download bepaalde Apps van Cydia zoals bijvoorbeeld HiddenSettings7 maar kan deze nergens terugvinden, ik zou deze bij mijn instellingen tussen mijn andere apps terug moeten zien, weet iemand waar ik deze kan vinden?
Verwijderd
Ja, mee eens. Bijvoorbeeld chinezen die je passwords meelezen van je mail, bankrekening etc. reken maar dat ze dat graag willen!SidewalkSuper schreef op woensdag 25 december 2013 @ 23:07:
Ik doel juist totaal niet op overheden, maar op alle andere louche figuren.
Overheden zijn al lang ingecalculeerd, jammer genoeg.
En dat zou bij eerdere jailbreaks niet het geval zijn? Dan zou het allang zijn aangetoond via een tool als WireShark, dat er een verbinding werd opgezet om die gegevens door te sluizen. En nee, dat doen dus overheden/agentschappen niet omdat die rechtstreeks op de lijn zitten. Als je zo op je privacy gesteld bent moet je gewoon niets gebruiken of installeren, want alles kan wel gecomprimeerd zijn.SidewalkSuper schreef op woensdag 25 december 2013 @ 23:07:
Ik doel juist totaal niet op overheden, maar op alle andere louche figuren.
Overheden zijn al lang ingecalculeerd, jammer genoeg.
Verwijderd
Probeer eens je Mobile Substrate opnieuw te instaleren, het scheint dat die nu enkel tot een reboort werkt en hier zijn inmiddels fixes voor..Verwijderd schreef op donderdag 26 december 2013 @ 00:42:
Ik download bepaalde Apps van Cydia zoals bijvoorbeeld HiddenSettings7 maar kan deze nergens terugvinden, ik zou deze bij mijn instellingen tussen mijn andere apps terug moeten zien, weet iemand waar ik deze kan vinden?
Ik had namelijk het zelfde en na het vinden van de MS Fix van deVBug ofzoiets doet alles het prima..
"Op basis van zijn onafhankelijke onderzoek naar evasi0n 7 concludeert geohot: I found nothing sketchy in my reversing, your phones most likely aren’t being backdoored by Chinese."
bron: http://www.iphoneclub.nl/...app-store-taig-jailbreak/
Hmmm. Ik krijg een unknown error 3004 bij het updaten van m'n iPad mini in iTunes. Meer mensen hier last van? Het lijkt een netwerk issue te zijn, maar mijn netwerk is helemaal in orde. Heb al de pc en iPad gereboot en andere usb-poorten. Heb de afgelopen dagen al 4 devices geupdated op deze PC dus ik neem aan dat die in orde is.
Update: het is gelukt op een andere pc. Ik kwam erachter dat iTunes ook niet geupdate kan worden omdat de server van Apple onbereikbaar is. Zal wel drukte zijn dan, ik ben vast niet de enige die aan het jailbreaken is. Je moet toch wat leuks doen met kerst
Update 2: Jailbreak ook geslaagd op een iPad mini 3G (eerste generatie).
Update: het is gelukt op een andere pc. Ik kwam erachter dat iTunes ook niet geupdate kan worden omdat de server van Apple onbereikbaar is. Zal wel drukte zijn dan, ik ben vast niet de enige die aan het jailbreaken is. Je moet toch wat leuks doen met kerst
Update 2: Jailbreak ook geslaagd op een iPad mini 3G (eerste generatie).
[ Voor 34% gewijzigd door PhilipsFan op 26-12-2013 12:17 ]
Als je een JB doet en reboot dan werken veel standaard ios apps niet meer dus kijk uit.
Wie weet een goed alternatief voor de mailapp? Dus met pop support.
Dit gaat over het gedeelte waar ie het over heeft. Met alle respect, maar als je echt iets wil verbergen zit dat dus pas in het volgende gedeelte.JoeyPrr schreef op donderdag 26 december 2013 @ 10:17:
"Op basis van zijn onafhankelijke onderzoek naar evasi0n 7 concludeert geohot: I found nothing sketchy in my reversing, your phones most likely aren’t being backdoored by Chinese."
Ik zeg ook niet dat het zo is, maar mijn vertrouwen krijgt op zn zachtst gezegd geen boost van het hele verhaal en tot nu toe lees ik hetzelfde van vele vooraanstaande beveiligingsonderzoekers.
Een open source jailbreak zou dat waarschijnlijk oplossen, dus ik heb nog wel even geduld. Het is nou niet dat ik per se zo snel een jailbreak nodig heb, er zijn maar een paar tweaks die ik wil hebben. Bijkomend voordeel is dat er weer een aantal bugs zijn opgelost tegen die tijd.
[ Voor 4% gewijzigd door SidewalkSuper op 26-12-2013 14:23 ]
Verwijderd
Zoals? Hier werkt nmlk alles nog prima hoor, ben wel benieuwd.mirelia schreef op donderdag 26 december 2013 @ 13:33:
Als je een JB doet en reboot dan werken veel standaard ios apps niet meer dus kijk uit.
Wellicht iets mis gegaan?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2013 20:11 ]
Das vreemd. Mijn collega meldde het dat mail, weer en safari niet meer werkte na een rebootVerwijderd schreef op donderdag 26 december 2013 @ 20:10:
[...]
Zoals? Hier werkt nmlk alles nog prima hoor, ben wel benieuwd.
Wellicht iets mis gegaan?
Wel beide een 5s. Misschien maak dat nog verschil
Als Mail, Safari, Weather en Calculator niet meer werken is er maar één oorzaak: Deze persoon heeft de verkeerde versie van AppSync geïnstalleerd. Deze tweak zorgt ervoor dat je gekraakte ipa's kan installeren.
Helaas mogen wij hier op de forum daar niet over praten, dus kan ik de oplossing hier niet bieden. Ik kan wel zeggen dat het simpel op te lossen is en een restore niet nodig is.
Helaas mogen wij hier op de forum daar niet over praten, dus kan ik de oplossing hier niet bieden. Ik kan wel zeggen dat het simpel op te lossen is en een restore niet nodig is.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Verwijderd
Ik heb m'n Mobile Substrate opnieuw geïnstalleerd en nu zie ik bijvoorbeeld wel m'n Privacy tussen m'n apps staan maar niet HiddenSettings, iemand nog tips?
HiddenSettings staat in je controlcenter. Boven de calculator enz en onder de 'muziekbediening'.Verwijderd schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 00:59:
Ik heb m'n Mobile Substrate opnieuw geïnstalleerd en nu zie ik bijvoorbeeld wel m'n Privacy tussen m'n apps staan maar niet HiddenSettings, iemand nog tips?
Bij mij heeft het probleem zich inmiddels al 2x voor gedaan, omdat ik een beetje loop te prutsen. De eerste keer deed ik een complete restore, maar de tweede keer deed ik het op de onderstaande manier en nu werkt de boel gewoon.ASNNetworks schreef op donderdag 26 december 2013 @ 21:16:
Als Mail, Safari, Weather en Calculator niet meer werken is er maar één oorzaak: Deze persoon heeft de verkeerde versie van AppSync geïnstalleerd. Deze tweak zorgt ervoor dat je gekraakte ipa's kan installeren.
"I cannot open some stock apps, including Mail, Weather and Safari if I install AppSync 7 on my jailbroken iPhone 5.
To make the stock apps to work again you should do this: 1) Remove AppSync 2) Navigate to /var/mobile/Library/Caches 3) Locate com.apple.mobile.installation.plist and delete the file 4) Locate com.apple.LaunchServices-054.csstore and delete the file 5) Now Reboot your device"
Klopt, en dit komt door installatie van een verkeerde versie AppSync nogmaals. "com.apple.mobile.installation.plist" wordt aangepast wanneer je AppSync installeert. Deze file zorgt ervoor dat je gekraakte apps kan synchroniseren en openen. Wanneer je de verkeerde versie installeert dan werkt het buggy waardoor je in dit geval stock apps niet kan openen. Door dit bestand te verwijderen uit de cache zorg je ervoor dat iOS de originele weer terug zet en dus de apps weer normaal kan openen.syltheboy schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 03:45:
[...]
Bij mij heeft het probleem zich inmiddels al 2x voor gedaan, omdat ik een beetje loop te prutsen. De eerste keer deed ik een complete restore, maar de tweede keer deed ik het op de onderstaande manier en nu werkt de boel gewoon.
"I cannot open some stock apps, including Mail, Weather and Safari if I install AppSync 7 on my jailbroken iPhone 5.
To make the stock apps to work again you should do this: 1) Remove AppSync 2) Navigate to /var/mobile/Library/Caches 3) Locate com.apple.mobile.installation.plist and delete the file 4) Locate com.apple.LaunchServices-054.csstore and delete the file 5) Now Reboot your device"
Dit komt niet zomaar uit de lucht vallen door enkel te jailbreaken en te 'prutsen'. Er is iets gedaan waardoor het origineel is vervangen, en het enige wat dat kan vervangen is AppSync, want dat is een gemodificeerde 'com.apple.mobile.installation.plist' die ervoor zorgt dat je naast stock apps en gekochte apps, ook gekraakte apps kan downloaden.
Maargoed, laten we het niet verder over dit onderwerp hebben aangezien piracy in strijd is met de topic regels.
Iets anders: AnyAtach en Safari Upload Enabler worden binnenkort ook uitgebracht voor iOS7
edit: als je het over de duivel hebt:
http://www.idownloadblog....ailbreak-tweaks-and-more/
[ Voor 8% gewijzigd door ASNNetworks op 27-12-2013 05:21 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Verwijderd schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 00:59:
Ondanks dat ik tevreden ben met mijn iPad, moet ik toch zeggen dat ik sinds IOS6 regelmatig zelf ook hiertegenaan loopgrwl schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 02:21:
[...]
HiddenSettings staat in je controlcenter. Boven de calculator enz en onder de 'muziekbediening'.
De logische indeling van bepaalde instellingen op verschillende plaatsen, is niet echt logisch i.m.o
Mijn browser ( iCab ) heeft zo ook 2 verschillende plekken om settings te wijzigen, maar ook locatie en privacy verschillen nog wel eens.
Soms is het gewoon een hoop zoekwerk
Bij mij deed het probleem zich voor toen ik wat standaard-apps zoals Game Center via iFile verwijderde. De eerste keer was de oorzaak waarschijnlijk wel het verkeerde AppSync-bestandje, maar ik weet 100% zeker dat het nu niet het geval was.ASNNetworks schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 05:17:
Klopt, en dit komt door installatie van een verkeerde versie AppSync nogmaals. "com.apple.mobile.installation.plist" wordt aangepast wanneer je AppSync installeert. Deze file zorgt ervoor dat je gekraakte apps kan synchroniseren en openen. Wanneer je de verkeerde versie installeert dan werkt het buggy waardoor je in dit geval stock apps niet kan openen. Door dit bestand te verwijderen uit de cache zorg je ervoor dat iOS de originele weer terug zet en dus de apps weer normaal kan openen.
Dit komt niet zomaar uit de lucht vallen door enkel te jailbreaken en te 'prutsen'. Er is iets gedaan waardoor het origineel is vervangen, en het enige wat dat kan vervangen is AppSync, want dat is een gemodificeerde 'com.apple.mobile.installation.plist' die ervoor zorgt dat je naast stock apps en gekochte apps, ook gekraakte apps kan downloaden.
Ik vond het Cydia-icoon niet goed passen bij het uiterlijk van iOS 7, dus toen ben ik gaan zoeken hoe je dat aan kan passen. Aan de hand van de onderstaande tutorial, is het me dan ook gelukt.
iOS 7 Cydia-icoon
[ Voor 11% gewijzigd door syltheboy op 27-12-2013 14:30 ]
Apps kopen, in app aankopen, adult content, apps deleten en zo nog een paar. Verder de restricties op rated g,pg, enz. filmpjes, ze kwam al genoeg agressieve manga tekenfilms tegen op YoupTujoep ....Verwijderd schreef op woensdag 25 december 2013 @ 09:27:
[...]
Wat voor restricties had je ingesteld? Mijn kinderen van 4 en 6 hebben een eigen ipad, maar ze kunnen geen games kopen omdat ze het wachtwoord niet hebben en verder kunnen ze geen kwaad volgens mij? Maar misschien zie ik iets over het hoofd?
Ik heb natuurlijk geen eigen documenten op de ipad van de kinderen staan, maar ze spelen ook weleens op de ipad air van ons (ouders) en ik ben wel benieuwd over welke restricties jij het hebt.
-------
Verwijderd
Ik heb de jailbreak voor ios 7.0.4 uitgevoerd, vooral nu ik met een ssh verbinding de mogelijkheid heb gekregen dieper in de systeminstellingen te kijken. Ik heb nu dan ook winterboard uit cydia geinstalleerd en wat themes daarbij. Echter is het nu zo dat ik in winterboard een theme kan selecteren en vervolgens de respringknop gebruik om de theme door te voeren, maar na een systeemreset krijg ik de theme niet geïnstalleerd. Ik heb een tal aan themes geprobeerd, maar geen laat zich installeren.
Ik heb de Iphone 4
Ik heb de Iphone 4
Volgens mij werkt Winterboard nog niet met iOS7, zoals zoveel tweaksVerwijderd schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 17:03:
Ik heb de jailbreak voor ios 7.0.4 uitgevoerd, vooral nu ik met een ssh verbinding de mogelijkheid heb gekregen dieper in de systeminstellingen te kijken. Ik heb nu dan ook winterboard uit cydia geinstalleerd en wat themes daarbij. Echter is het nu zo dat ik in winterboard een theme kan selecteren en vervolgens de respringknop gebruik om de theme door te voeren, maar na een systeemreset krijg ik de theme niet geïnstalleerd. Ik heb een tal aan themes geprobeerd, maar geen laat zich installeren.
Ik heb de Iphone 4
Verwijderd
Ah ok, dat verlicht dan wel weer wat bij het niet kunnen uitvoeren van de themes, saurik zal zich dan wel verder ontfermen, ik houd dan wel de verdere ontwikkelingen in den peiling.
Hoop dat mobile substrate snel wordt geüpdatet, want nu heb je nog niks aan je JB op een iPhone 5s. Saurik is er mee bezig. Wel al leuke tweaks voorbij zien komen die ik zeker wil gaan testen op de 5s. Ben benieuwd of er ook leuke tweaks gaan komen i.c.m. touchid.
Is al een leuke:Untouchablezz20 schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 18:24:
Hoop dat mobile substrate snel wordt geüpdatet, want nu heb je nog niks aan je JB op een iPhone 5s. Saurik is er mee bezig. Wel al leuke tweaks voorbij zien komen die ik zeker wil gaan testen op de 5s. Ben benieuwd of er ook leuke tweaks gaan komen i.c.m. touchid.
http://www.idownloadblog....jailbreak-tweak-touch-id/
Saurik heeft een nieuwe versie van Mobile Substrate vrijgegeven via Cydia. Versie 0.9.5000 bevat ondersteuning voor iOS7 én ARM64.
Nice nou de tweaks nogme_mrtn schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 10:42:
Saurik heeft een nieuwe versie van Mobile Substrate vrijgegeven via Cydia. Versie 0.9.5000 bevat ondersteuning voor iOS7 én ARM64.
Dus als ik nu de Jailbreak ga uitvoeren werkt alles naar behoren?
Bij mij werkt het nu prima op iphone 5 icm Mac OS 10.9.1 en evasi0n 1.0.2. Haal de laatste versie 1.0.2 van http://evasi0n.com, jailbreaken en let op dat je dan in cydia eerst Cydia Substrate zoekt en installeert.noteboeki schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 12:53:
Niet alle tweaks zijn nog up to date uiteraard, voor lijst met werkende tweaks zie bijvoorbeeld http://forums.macrumors.com/forumdisplay.php?f=105
Helemaal top dat ik Nitrous (JS-engine niet alleen meer voor Safari) en F.lux (minder felle kleuren 's nachts) weer kan gebruiken!
De meeste tweaks werken nog niet op de 64 bit processor.noteboeki schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 12:53:
32 bit is niks aan de hand.
Verwijderd
paar tweaks die ik draai:
- BlurredMusicApp
- CCSettings (aanrader!)
- NoNewsIsGoodNews
- NoSlowAnimations
- PrivaCy (opt-out voor ad's)
- Slide2Kill 7 (een veeg en alle apps worden gesloten)
- TransparantDock
- YouTubed (EINDELIJK youtube geminimaliseerd, of terwijl je screen gelocked is).
- BlurredMusicApp
- CCSettings (aanrader!)
- NoNewsIsGoodNews
- NoSlowAnimations
- PrivaCy (opt-out voor ad's)
- Slide2Kill 7 (een veeg en alle apps worden gesloten)
- TransparantDock
- YouTubed (EINDELIJK youtube geminimaliseerd, of terwijl je screen gelocked is).
Iemand al ervaring met de untethered jailbreak voor iOs 6.1.3 - 6.1.5?
Mijne blijft nu erg lang hangen op "Restore in Progress".
Mijne blijft nu erg lang hangen op "Restore in Progress".
Hmm net mijn ipad 2 met nu dus ios 7.0.4 gejailbreaked, maar ik kan geen werkende tweaks vinden helaas
Ook die Cydia Subtrate niet. Is dat device afhankelijk?
Hij is al meer dan een half uur bezig. 
Ondertussen is het "Restore in Progress"-scherm weer weg en zie ik gewoon mijn homescreen, ondertussen zegt de tool: "Sending Cydia and untether payload to the device..."
Er lijkt echter al een kwartier niks te gebeuren al verbruikt het wel CPU op mijn computer.
Is tot zover ik gewend ben niet gebruikelijk dat het zó lang duurt.
Ondertussen is het "Restore in Progress"-scherm weer weg en zie ik gewoon mijn homescreen, ondertussen zegt de tool: "Sending Cydia and untether payload to the device..."
Er lijkt echter al een kwartier niks te gebeuren al verbruikt het wel CPU op mijn computer.
Je moet gewoon alle tweaks kunnen vinden, ook die niet op je iDevice werken.Jelte schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 15:59:
Hmm net mijn ipad 2 met nu dus ios 7.0.4 gejailbreaked, maar ik kan geen werkende tweaks vinden helaasOok die Cydia Subtrate niet. Is dat device afhankelijk?
Doet dit eens: Cydia > Wijzigingen > en klik op ververs links boven.
[ Voor 9% gewijzigd door larsiey op 31-12-2013 16:17 ]
CCsettings werkt bij mij nog niet op een i5S. Bij instellingen komt het er wel bij te staan, maar geeft de foutmelding: 'There was an error loading the preference bundle for CCsettings.' Moet nog een update hebben waarschijnlijk.
Voor de rest nog nuttige apps/tweaks die wél werken op een 5S?
Vreemd, bij het jailbreaken van mijn iPad mini op 6.1.3 was het letterlijk binnen 2 minuten gedaan. Wel op OS X gejailbreakt trouwens.Brad schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 16:06:
Wat gek.Ruben1992 schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 16:17:
CCsettings werkt bij mij nog niet op een i5S. Bij instellingen komt het er wel bij te staan, maar geeft de foutmelding: 'There was an error loading the preference bundle for CCsettings.' Moet nog een update hebben waarschijnlijk.
[...]
Vreemd, bij het jailbreaken van mijn iPad mini op 6.1.3 was het letterlijk binnen 2 minuten gedaan. Wel op OS X gejailbreakt trouwens.

Ik doe nu nog een poging en hij lijkt bij de laatste stap nu wat meer te doen, want het synchronisatie-icon verschijnt bovenaan in beeld.
Blijkbaar moest Cydia zelf nog even updaten. Daarna kreeg Cydia ook een ios 7 uiterlijk en had ik wel alle tweaks.larsiey schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 16:14:
[...]
Je moet gewoon alle tweaks kunnen vinden, ook die niet op je iDevice werken.
Doet dit eens: Cydia > Wijzigingen > en klik op ververs links boven.
Kortom eerst Cydia de kans geven zichzelf te updaten.
edit: Welke TransparantDock gebruik je? Ik heb er nu 1 die in Winterboard nodig schijnt te hebben, maar daarbij krijg ik de dock niet transparent.
Zoals hij nu in IOS 7 is vind ik het maar niets. En is er ook een tweak die al die animaties wat vermindert? Dat is allemaal niet nodig, maar kost wel CPU/batterij die mijn iPad 2 toch wel goed kan gebruiken vermoed ik. Staat gewoon bij de standaard instellingen van IOS 7
[ Voor 32% gewijzigd door Jelte op 31-12-2013 16:41 ]
TransparantDock gebruikte ik zelf ook altijd, dus ken geen andere.Jelte schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 16:28:
[...]
Blijkbaar moest Cydia zelf nog even updaten. Daarna kreeg Cydia ook een ios 7 uiterlijk en had ik wel alle tweaks.
edit: Welke TransparantDock gebruik je? Ik heb er nu 1 die in Winterboard nodig schijnt te hebben, maar daarbij krijg ik de dock niet transparent.
Zoals hij nu in IOS 7 is vind ik het maar niets. En is er ook een tweak die al die animaties wat vermindert? Dat is allemaal niet nodig, maar kost wel CPU/batterij die mijn iPad 2 toch wel goed kan gebruiken vermoed ik.
NoSlowAnimations voor de animaties, het werk dan echt stukken sneller.
YouTube: Speed up iOS 7! NoSlowAnimations
Kan iemand kijken als "SwipeSelection" werk op een 64 bits?
[ Voor 3% gewijzigd door larsiey op 31-12-2013 16:47 ]
Het lukte met Dockshift ook
Ik heb het opgegeven, ik krijg het niet voor mekaar om mijn iPhone 4 met iOS 6.1.3 te jailbreaken. 
Blijft iedere keer hangen bij "Sending Cydia and untether payload to the device...".
Blijft iedere keer hangen bij "Sending Cydia and untether payload to the device...".
[ Voor 29% gewijzigd door Brad op 31-12-2013 17:12 ]
Substrate loopt nog niet helemaal vloeiend met Springboard. Op mijn i5 bleven apps zoals de App Store soms nog in 960x480 hangen, was het geluidsicoon gewoon zwart, achtergrond afwezig, geen pushnotificaties. Enkele hard resets hebben de doorslag tot nu toe gegeven.
Zeppelin, Barrel, HiddenSettings7, Simplock, Switchspring & Dockshift werken nu op de 5S!!!
[ Voor 5% gewijzigd door CrimsoN72 op 31-12-2013 19:36 ]
Hmm net een of andere update in Cydia geïnstalleerd en nu werken dockshift en swipeselection niet meer
vreemd. Geen enkele tweak trouwens. Wel hele programma's zoals XBMC
[ Voor 20% gewijzigd door Jelte op 31-12-2013 19:25 ]
Welke telefoon?Jelte schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 19:22:
Hmm net een of andere update in Cydia geïnstalleerd en nu werken dockshift en swipeselection niet meervreemd. Geen enkele tweak trouwens. Wel hele programma's zoals XBMC
Verwijderd
de volgende truuk fixt dat voor mij:Jelte schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 19:22:
Hmm net een of andere update in Cydia geïnstalleerd en nu werken dockshift en swipeselection niet meervreemd. Geen enkele tweak trouwens. Wel hele programma's zoals XBMC
1: betreffende update verwijderen
2: mobile substrate her-installeren
3: een willekeurig tweak die je al had geinstalleerd, her-installeren
daarna zouden alle tweaks weer functioneel moeten zijn.
wel omslachtig allemaal, maar als ik een tweak heb geinstalleerd die t verneukt dan is het met deze stapen altijd op te lossen.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2014 00:29 ]
Ik dacht dat door de nieuwe mobile substrate update dit niet meer nodig is?Verwijderd schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 00:28:
[...]
de volgende truuk fixt dat voor mij:
1: betreffende update verwijderen
2: mobile substrate her-installeren
3: een willekeurig tweak die je al had geinstalleerd, her-installeren
daarna zouden alle tweaks weer functioneel moeten zijn.
wel omslachtig allemaal, maar als ik een tweak heb geinstalleerd die t verneukt dan is het met deze stapen altijd op te lossen.
Ik gebruik jb alleen voor dat cursor verzetten programma. Daar irriteer ik me mateloos aan in iOS, als je een deel van de tekst wilt verwijderen of ergens je cursor op een plek wik zetten, is niet te doen.
Vanavond maar eens jb, hoe heette dat programma ook al weer? Swipeselection?
Vanavond maar eens jb, hoe heette dat programma ook al weer? Swipeselection?
Cydia tweaks/apps die compatibel zijn met de A7 chip:
https://docs.google.com/s...tasc=true&rowsperpage=250
Ik krijg SwipeSelection echter niet aan de praat op mijn 5s...
Swipeselection werkt bij mijn wel op de 5S. Ik heb hem gedownload uit de insanelyi repo. repo.insanelyi.comCrimsoN72 schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 13:18:
Cydia tweaks/apps die compatibel zijn met de A7 chip:
Bij swipeselection worden in ios7 nu wel telkens twee karakters verwijdert met de delete knop. Tijdelijke oplossing is op de knop maar boven of beneden slepen.
Edit: inmiddels opgelost
Edit: inmiddels opgelost
[ Voor 8% gewijzigd door Jelte op 03-01-2014 11:55 ]
Verwijderd
de CCsettings update heeft dat gefixt.Jelte schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 12:05:
Werkt inderdaad. In mijn geval gaf CCsettings het probleem.
Thx, maar ik wacht op een reguliere update die niet uit een repo met een twijfelachtige reputatie komt...kimiferrari schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 13:30:
[...]
Swipeselection werkt bij mijn wel op de 5S. Ik heb hem gedownload uit de insanelyi repo. repo.insanelyi.com
Als ik mijn iPhone 5s oplaad en ik open de camera zie ik nog het groene batterijtje rechts boven in staan.
Hebben meer mensen hier last van of ligt dat aan de tweaks die ik heb geinstalleerd?
Hebben meer mensen hier last van of ligt dat aan de tweaks die ik heb geinstalleerd?
Verwijderd
heb ik ook altijd, volgens mij is dat 'normaal' ?larsiey schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 18:15:
Als ik mijn iPhone 5s oplaad en ik open de camera zie ik nog het groene batterijtje rechts boven in staan.
Ik heb een iPad 2 en een iPad 4 op IOS 7.0.4 gejailbreaked maar ik krijg bij Cydia geen IOS 7 uiterlijk, zoals ik op verschillende youtube filmpjes wel zie. Cydia heeft versie 1.1.9 en heeft na een refresh een update gekregen, maar het uiterlijk veranderd hierdoor niet.Jelte schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 16:28:
[...]
Blijkbaar moest Cydia zelf nog even updaten. Daarna kreeg Cydia ook een ios 7 uiterlijk en had ik wel alle tweaks.
Zoals hij nu in IOS 7 is vind ik het maar niets. En is er ook een tweak die al die animaties wat vermindert? Dat is allemaal niet nodig, maar kost wel CPU/batterij die mijn iPad 2 toch wel goed kan gebruiken vermoed ik. Staat gewoon bij de standaard instellingen van IOS 7
Wat doe ik verkeerd ?
Ik heb met iTools een backup van alle apps gemaakt voordat ik het IOS heb geupgrade en gejailbreaked, maar hierna lukt het me niet meer om een app te restoren.
de melding die ik krijg is: Install failed: Verification failed as the authority is invalid.
iemand een idee hoe dit op te lossen ?
[ Voor 12% gewijzigd door Piet400 op 01-01-2014 21:31 ]
Na de jailbreak is de statusbar niet meer goed in de camera app en de rekenmachine en nog een paar dacht ik. Ik heb gevonden hoe je dit kan oplossen:http://www.reddit.com/r/jailbreak/comments/1u5m1i/status_bar_fix_improved_available_as_cydia_package/
Tweak installeren en klaar
Tweak installeren en klaar
Kan weinig anders zeggen dan dat je moet wachten op de update. Het duurde mij ook wat te lang helaas.Piet400 schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 21:27:
[...]
Ik heb een iPad 2 en een iPad 4 op IOS 7.0.4 gejailbreaked maar ik krijg bij Cydia geen IOS 7 uiterlijk, zoals ik op verschillende youtube filmpjes wel zie. Cydia heeft versie 1.1.9 en heeft na een refresh een update gekregen, maar het uiterlijk veranderd hierdoor niet.
Wat doe ik verkeerd ?
Ik heb met iTools een backup van alle apps gemaakt voordat ik het IOS heb geupgrade en gejailbreaked, maar hierna lukt het me niet meer om een app te restoren.
de melding die ik krijg is: Install failed: Verification failed as the authority is invalid.
iemand een idee hoe dit op te lossen ?
Ik heb het al gevonden, er was op de ipad 2 nog geen appsync geïnstalleerd. het lukte vreemd genoeg niet om deze gisteren te installeren vanuit cydia. nu opnieuw geprobeerd en hij is nu goed geïnstalleerd.
Het terugzetten van apps met iTools werkt nu wel. thnx.
Het terugzetten van apps met iTools werkt nu wel. thnx.
[ Voor 68% gewijzigd door Piet400 op 02-01-2014 11:14 ]
Leuk tweakje om je home knop niet te belasten: Virtual Home.
Use Touch ID as home button.
- Single tap for Home Button
- Tap and hold for Mutitask
Ideaal ja. Ook hoef je nu niet meer op eerst op de home knop te drukken om via je vingerafdruk de tel te unlocken. Nu hoef je alleen je vinger op de scanner te leggen en hij unlockt gelijk, zonder dat het scherm eerst aan moetwes- schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 11:22:
Ik heb hem via de repo geinstalleerd op mijn iPad Air maar geen icoontje helaas. Nog niet geschikt voor de Air of mis ik iets?mrcosmo schreef op maandag 23 december 2013 @ 07:45:
Heb zojuist mijn iPad gejailbraked speciaal voor xbmc maar ik kan deze niet vinden in cydia, ben net begonnen met ontdekken
Net gevonden http://wiki.xbmc.org/inde...W-TO:Install_XBMC_for_iOS
Heeft iemand enig idee of er een tweak in aantocht is die niet-officiele lightning kabels ondersteund?
Ik heb een niet-officie iPhone dock-in kabel in de BMW, daar heb ik de officiele Apple 30-pin naar lightning adaptor kabel op, maar krijg van mijn telefoon de vervelende melding dat die niet compatible is (wss vanwege iOS 7 op mijn iPhone 5).
Ik heb een niet-officie iPhone dock-in kabel in de BMW, daar heb ik de officiele Apple 30-pin naar lightning adaptor kabel op, maar krijg van mijn telefoon de vervelende melding dat die niet compatible is (wss vanwege iOS 7 op mijn iPhone 5).
Nog niet voor ARM64 uitgebracht; dus geen A7-versie.iAmRenzo schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 12:08:
[...]
Ik heb hem via de repo geinstalleerd op mijn iPad Air maar geen icoontje helaas. Nog niet geschikt voor de Air of mis ik iets?
Is er al:CRXDelSol schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 12:18:
Heeft iemand enig idee of er een tweak in aantocht is die niet-officiele lightning kabels ondersteund?
Unauthorized Lightning Cable Enabler @ repo http://parrotgeek.net/repo/
Werkt hier goed
Welke device gebruik jij? Ben benieuwd of die ook voor de 5s werkt.wes- schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 13:28:
[...]
Is er al:
Werkt hier goed
Ik gebruik deze tweak voor m'n 5s ja.Untouchablezz20 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 13:41:
[...]
Welke device gebruik jij? Ben benieuwd of die ook voor de 5s werkt.
Het lijkt bij elke JB alsof mijn iPhone iets minder stabiel wordt (apps crashen). Hebben jullie hier ook last van?
Ik had het op een iPhone 4 met iOS 6 JB en nu weer op een iPhone 5S met iOS 7.0.4 JB. Het leek zelfs zo te zijn toen ik alleen de JB erop had gezet en verder geen tweaks oid..
Ik had het op een iPhone 4 met iOS 6 JB en nu weer op een iPhone 5S met iOS 7.0.4 JB. Het leek zelfs zo te zijn toen ik alleen de JB erop had gezet en verder geen tweaks oid..
Zal me ook even melden maar wat een verademing is het toch dat ik gewoon weer XBMC kan gebruiken
op mijn ipad4 echt heerlijk, vanavond maar eens een lijstje maken voor de beste tweaks die ik kan gebruiken voor een ipad 
Eerste keer had ik dit ook toen me ipad gereboot en een reinstall gedaan toen waqs het probleem hiervan verholpen nu werkt het prima ( let wel dit was een ipad4 geen Air)iAmRenzo schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 12:08:
[...]
Ik heb hem via de repo geinstalleerd op mijn iPad Air maar geen icoontje helaas. Nog niet geschikt voor de Air of mis ik iets?
[ Voor 48% gewijzigd door ShadowBumble op 02-01-2014 14:15 ]
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Dank u, ga ik zeker vanmiddag proberen.wes- schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 13:28:
[...]
Is er al:
Werkt hier goed
Hoop dat deze ook voor mij goed functioneerd.
Ik heb daar geen problemen mee ondervonden, maar moet er wel bij zeggen dat bepaalde apps vóór m'n jailbreak al vaker crashte tov iOS6 en dan met name Safari.MyNameIs schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 14:02:
Het lijkt bij elke JB alsof mijn iPhone iets minder stabiel wordt (apps crashen). Hebben jullie hier ook last van?
Doet helemaal niets hier (iPad mini retina, IOS7 met evasi0n) met diverse laadkabels en kaartlezers. Gewoon de normale meldingen en niet-functionerende kabeltjesCRXDelSol schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 14:06:
[...]
Dank u, ga ik zeker vanmiddag proberen.
Hoop dat deze ook voor mij goed functioneerd.
Bij mij heeft het ook geen effect. Ik heb dan ook een CDMA iPhone 5, zal vanavond eens met de iPhone 5 van m'n vriendin proberen. Heb ook al een ticket lopen bij de fabrikant van mijn bluetooth systeem.
Zeker een handige tweak, alleen opletten met aankopen uit itunes en touchid. Als je dit namelijk doet, dan werkt de tweak niet meer.wes- schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 11:22:
Ik zal em straks eens aansluiten in m'n auto. Maar op m'n pc werkt het in ieder geval prima.PhilipsFan schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 14:22:
[...]
Doet helemaal niets hier (iPad mini retina, IOS7 met evasi0n) met diverse laadkabels en kaartlezers. Gewoon de normale meldingen en niet-functionerende kabeltjes
Sinds gister ook maar de Jailbreak erop gezet.Lang geleden voor mij! Heb nu f.lux, Slide2Kill7 en FlipControlCenter gedownload. Nog meer leuke tweaks/tips?
Verwijderd
Ik hoop dat snel quickreplywhatsapp voor ios7 komt kan deze nu nergens meer vinden.
verder vond ik zeppelin fijn of je provider tekst weg te halen. battsaver om lekker lang met je batterij te doen, en Atom voor een soort android/sense lockscreen. Echter werkt volgens mijn alleen battsaver nog op ios7.
verder vond ik zeppelin fijn of je provider tekst weg te halen. battsaver om lekker lang met je batterij te doen, en Atom voor een soort android/sense lockscreen. Echter werkt volgens mijn alleen battsaver nog op ios7.
Chinasnow heeft vandaag de eerste iOS7 Commcenter patch uitgebracht.. apt.chinasnow.net
Wie durft het aan om hem te installeren?
Moest mijn iPhone jailbroken zijn zou ik het zelf proberen maar ik heb gewacht op Commcenter, ik wil enkel LTE kunnen activeren..
*edit*
Commcenter patch werkt..

Maar ik ben niet zeker of er wel LTE ontvangst is hier, dus geen idee of mijn aangepaste .ipcc wel helemaal goed is. De 1ste stap is er echter al.
Moest mijn iPhone jailbroken zijn zou ik het zelf proberen maar ik heb gewacht op Commcenter, ik wil enkel LTE kunnen activeren..
*edit*
Commcenter patch werkt..

Maar ik ben niet zeker of er wel LTE ontvangst is hier, dus geen idee of mijn aangepaste .ipcc wel helemaal goed is. De 1ste stap is er echter al.
[ Voor 35% gewijzigd door bibi2205 op 02-01-2014 23:45 ]
Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er een tweak is om Evernote, Pocket en Whatsapp toe te voegen in het "share"-menu van de iPhone. Nu staat daar bijvoorbeeld alleen Mail en iMessage in. Zoiets nog niet kunnen vinden. Iemand tips?
Trouwens, als ik backups maak met met iPhone in iTunes en ik wil mijn jailbreak-probeersels kwijt. Ik restore mijn iPhone, jailbreak hem opnieuw en zet de backup terug. Wordt dan alleen de echte data (foto's, instellingen, apps, berichten, etc) teruggezet of ook de restjes van de jailbreak? Oftewel: is ie dan weer compleet schoon en zonder resten?
Trouwens, als ik backups maak met met iPhone in iTunes en ik wil mijn jailbreak-probeersels kwijt. Ik restore mijn iPhone, jailbreak hem opnieuw en zet de backup terug. Wordt dan alleen de echte data (foto's, instellingen, apps, berichten, etc) teruggezet of ook de restjes van de jailbreak? Oftewel: is ie dan weer compleet schoon en zonder resten?
De tweak 'Open In App For Photos' is er wel, maar die werkt bij mij niet. Over het backuppen, daar gaat niets van de jailbreak inzitten.iAmRenzo schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 10:42:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er een tweak is om Evernote, Pocket en Whatsapp toe te voegen in het "share"-menu van de iPhone. Nu staat daar bijvoorbeeld alleen Mail en iMessage in. Zoiets nog niet kunnen vinden. Iemand tips?
Hoe zit dat dan bij de 3GS? Die heb ik namelijk nog, en zou graag een andere versie dan 6.1.3 willen.me_mrtn schreef op zondag 22 december 2013 @ 18:29:
[...]
Sinds APTickets zijn geïntroduceerd niet meer, tenzij je een 3GS hebt. Maar die draait geen iOS 7.
Hmm. Ik lees op twitter dat die tweak niet meer aangepast gaat wordenme_mrtn schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 11:00:
De tweak 'Open In App For Photos' is er wel, maar die werkt bij mij niet. Over het backuppen, daar gaat niets van de jailbreak inzitten.
Jammer dat ik zelf niet zo goed ben in programmeren. Was echt wel een fijne tweak geweest. Andere mensen nog tips?
iPad 4 Safari en Mail werken niet na het jailbreaken, iemand ervaring of moet ik misschien opnieuw jailbreaken?
Op mijn iPhone 5 werkt het prima
[ Voor 3% gewijzigd door Tupac op 03-01-2014 12:29 ]
Probeer eens de home en powerbutton tegelijk indrukken en dan wachten tot dat hij opnieuw opstart.Tupac schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 12:28:
iPad 4 Safari en Mail werken niet na het jailbreaken, iemand ervaring of moet ik misschien opnieuw jailbreaken?
Dit werkte bij mij toen safari het niet meer deed.
@Tupac
Heeft waars te maken met de illegale dingen die je probeert te installeren.
Heeft waars te maken met de illegale dingen die je probeert te installeren.
[ Voor 3% gewijzigd door SidewalkSuper op 03-01-2014 13:31 ]
Afhankelijk van de bootrom en of je de SHSH-blobs nog hebt. Maar je zit dan met basebands te rommelen geloof ik.-DG- schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 12:01:
[...]
Hoe zit dat dan bij de 3GS? Die heb ik namelijk nog, en zou graag een andere versie dan 6.1.3 willen.
Aha, dan wordt het hem toch niet. Helaas.me_mrtn schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 13:33:
[...]
Afhankelijk van de bootrom en of je de SHSH-blobs nog hebt. Maar je zit dan met basebands te rommelen geloof ik.
Ik las overigens wel iets van een untethered 6.1.3-6.1.5 van iH8sn0w: http://blog.ih8sn0w.com/2...tether-cydia-package.html
Heeft iemand die al geprobeerd?
Dit activeert 4G terwijl je geen 4G abbo hebt? Of begrijp ik dat verkeerd?bibi2205 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 16:47:
Chinasnow heeft vandaag de eerste iOS7 Commcenter patch uitgebracht.. apt.chinasnow.net
*edit*
Commcenter patch werkt..
[afbeelding]
Schijnt te werken, maar i8sn0w is gewoon dom geweest om de exploits voor de 6.x-branch te verspillen.-DG- schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 14:08:
[...]
Aha, dan wordt het hem toch niet. Helaas.
Ik las overigens wel iets van een untethered 6.1.3-6.1.5 van iH8sn0w: http://blog.ih8sn0w.com/2...tether-cydia-package.html
Heeft iemand die al geprobeerd?
Verwijderd
Ik weet niet wat is toegestaan hier maar wellicht dat je iets gebruikt voor warez, verwijder deze maar eens en herstart de telefoon.Tupac schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 12:28:
Zodra de stock apps als mail, safari en de calculator niet langer werken ligt het vaak aan dat specifieke pakketje!
i0n1c is niet te vertrouwen en verspreid niets anders dan leugens over iOS en het jailbreaken. Neem alleen al het feit dat hij met 30 iPad Mini Retina's geen jailbreak zou kunnen krijgen. Enige wat onzin is, is i0n1c zelf. Als de exploits gebruikt onder 7.x namelijk ook onder 6.1.x zouden werken, zou evad3rs ondersteuning gelijk hebben kunnen toevoegen.
Voor de geïnteresseerde bytafont 2 is net uitgebracht. Hij werkt in ieder geval op mijn 5S
iemand nog themes die compatibel zijn met ios 7.0.4 ? het is voor mijn vriendin
thurantjee#2531 GoT clan member
De Commcenter patch zorgt ervoor dat je niet-gesigneerde Carrier Bundles kan gebruiken op je iPhone om te kunnen verbinden met LTE netwerken van providers die nog niet goedgekeurd zijn door Apple.Dennischo schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 14:15:
[...]
Dit activeert 4G terwijl je geen 4G abbo hebt? Of begrijp ik dat verkeerd?
In België heeft enkel Mobistar de goedkeuring, alle andere netwerken hebben maximaal 3G.
[ Voor 10% gewijzigd door bibi2205 op 03-01-2014 20:43 ]
Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x
Verwijderd
Protube Extension for Youtube, zojuist gekocht.
kan nu mooi tot 1080p rippen van youtube
ook heb ik Jaku weer aangeschaft.
imo nog de beste theme voor ios ooit.
kan nu mooi tot 1080p rippen van youtube
ook heb ik Jaku weer aangeschaft.
imo nog de beste theme voor ios ooit.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2014 22:19 ]
Goh, de Ziggo TV kijken app is weer geblokkeerd
. Heeft iemand al nieuws over TS Protector P toevallig?
Ik weet dat xCon (Beta van xCon werkte prima voor Ziggo TV op iOS 6 voor mij) nog niet werkt. De Dev heeft wel al op zijn GitHub gezet dat ie er mee bezig is, dus dat duurt denk ik niet lang meer.
Also, ik had een probleempje met het jailbreaken van mn iPad 2.
Ik had hem gerestored naar 7.0.4, en toen gejailbreaked.
Daarna m'n reservekopie van voor de restore teruggezet, en toen was mn Cydia ineens weg.
Als er meer mensen zijn met dit probleem, dan gewoon je iDevice aansluiten, en weer evasi0n gebruiken.
Druk op jailbreak, en als je dan op het punt komt dat je moet unlocken, en dan de evasi0n app moet aantikken. Bij mij stond er toen Cydia weer, en deed de app niks. Toen gewoon de app weggegooid, en evasi0n op de computer via taakbeheer afgesloten. Tot nu toe werkt alles prima!
Also, ik had een probleempje met het jailbreaken van mn iPad 2.
Ik had hem gerestored naar 7.0.4, en toen gejailbreaked.
Daarna m'n reservekopie van voor de restore teruggezet, en toen was mn Cydia ineens weg.
Als er meer mensen zijn met dit probleem, dan gewoon je iDevice aansluiten, en weer evasi0n gebruiken.
Druk op jailbreak, en als je dan op het punt komt dat je moet unlocken, en dan de evasi0n app moet aantikken. Bij mij stond er toen Cydia weer, en deed de app niks. Toen gewoon de app weggegooid, en evasi0n op de computer via taakbeheer afgesloten. Tot nu toe werkt alles prima!
[ Voor 60% gewijzigd door Tr4il op 04-01-2014 13:20 ]
Tadaaa
Let op:
Vragen over warez zijn niet toegestaan. Het bespreken van alle andere aspecten van jailbreaken zijn wel toegestaan.
Let op of je post ook in dit topic thuishoort: applicaties kunnen besproken worden in [iOS] Applicaties via Cydia - deel 2, mods in [iPhone & iPod Touch] Post hier je mods
Vragen over warez zijn niet toegestaan. Het bespreken van alle andere aspecten van jailbreaken zijn wel toegestaan.
Let op of je post ook in dit topic thuishoort: applicaties kunnen besproken worden in [iOS] Applicaties via Cydia - deel 2, mods in [iPhone & iPod Touch] Post hier je mods