Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Ik zie op twitter voorbij komen dat de jailbreak een chinese app store bevat, maar ben deze niet tegengekomen.
[ Voor 37% gewijzigd door Untouchablezz20 op 22-12-2013 17:55 ]
@Marco:
Kabel d'r uit. Homeknop+Sleep/Off tot hij uit gaat. homeknop ingedrukt houden, kabel in de iDevice. Home loslaten zodra "connect with itunes" in beeld komt.
Probeer het dan nog eens, herstellen.
[ Voor 88% gewijzigd door SkyStreaker op 22-12-2013 18:08 ]
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Hier op iPad2-3GSkyStreaker schreef op zondag 22 december 2013 @ 17:54:
Gaat niet echt lekker op een iPad2 Rev. A - dat je het maar weet. Blijft constant rebooten.
via iTunes hersteld naar 7.04 - daarna binnen 5 minuten werkende Cydia
Sommige cydia-apps doen het idd niet, maar die komen vanzelf wel weer
Helaas nog geen werkende app gevonden..
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Sinds APTickets zijn geïntroduceerd niet meer, tenzij je een 3GS hebt. Maar die draait geen iOS 7.vanaalten schreef op zondag 22 december 2013 @ 16:47:
Volgens de TS kan je met een jailbreak ook weer downgraden. Dus: zou ik met 7.0.4 via een jailbreak terug kunnen naar iOS6? En dan de jailbreak ook weer opheffen?
[ Voor 7% gewijzigd door PeterPanda op 22-12-2013 18:57 ]
Mijn naam is niet Peter!
Ik heb hem nog niet kunnen spotten.Whatson schreef op zondag 22 december 2013 @ 19:03:
In de JB zit een chinese appstore verstopt: http://www.reddit.com/r/j...of_evasi0n_comes_bundled/
Zelfs alleen al Evasi0n 7 dowloaden en openen kan je wellicht al ellende opleveren..
Gewoon, WAUW...
En Evad3rs waren hier zo op tegen bij de jailbreak van iOS 6.
[ Voor 21% gewijzigd door larsiey op 22-12-2013 20:19 ]
http://www.idownloadblog....ir-ios-7-jailbreak-today/
[ Voor 7% gewijzigd door larsiey op 22-12-2013 22:52 ]
nee.knakker2 schreef op maandag 23 december 2013 @ 01:43:
Kan ik een gejailbreaked ipad op 6.1.2 updaten naar iOS 7 en vervolgens nogmaals jailbreaken met behoud van alles wat nu met 6.1.2 werkt?
Zodra jij updatet naar iOS7 verlies je namelijk je jailbreak, en daarmee alles wat je via jailbreak hebt geïnstalleerd. Wanneer je daarna jailbreak moet je dus alles wat je via jailbreak hebt geïnstalleerd opnieuw installeren. Bovendien heeft het weinig nut al zou het werken. Zeer weinig apps werken nog met iOS7, dus al zou je alles behouden dan heb je een grote kans dat het merendeel niet eens functioneert.
Wat je wel kan doen is een bakcup maken van de jailbreak apps door middel van AptBackup (en alternatieven), alleen je houdt nog steeds het probleem wat ik net aangaf: weinig tweaks werken nog met iOS7.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Net gevonden http://wiki.xbmc.org/inde...W-TO:Install_XBMC_for_iOS
[ Voor 26% gewijzigd door mrcosmo op 23-12-2013 08:21 ]
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Hoezo?Verwijderd schreef op maandag 23 december 2013 @ 08:14:
Zo, dat wordt duidelijk nooit meer een jaibreak voor mij, wat een verhaal zeg...
Hetgeen wel enorm duidelijk is, en ik hoop dat ze dat zelf ook wel doorhebben, is dat communicatie op voorhand een stuk beter werkt!
Voor zover ik het las, is het alleen op/bij Chinese iPad's ( countrysettings / netwerk / gps ? )Whatson schreef op zondag 22 december 2013 @ 19:03:
In de JB zit een chinese appstore verstopt: http://www.reddit.com/r/j...of_evasi0n_comes_bundled/
Wat ik wel jammer vindt, is dat Cydia niet volledig functioneel is, omdat ze bij Saurik niet hebben aangegeven de release te maken.
Veel zaken die op de mobile substrate leunen functioneren niet, of maar half.
( killbackground, Activator en nog een paar handigheidjes )
Ik denk dat het met een paar dagen wel gefixed is, ( wat weer wel goed is voor de bereikbaarheid, nu iedereen maar mondjesmaat de JB uitvoert - ten aanzien van vorige keer, toen er duizenden requests op cydia afkwamen
Waarom? i0n1c maakt er weer een heel groot verhaal van. Ze wilden gewoon gesponsored worden, de jailbreak blijft vrij. In het verleden is dit ook wel voorgekomen, blackra1n geloof ik. Kwestie van een andere App Store bundelen (wat Cydia dus ook gewoon is). Maakt mij dat nu uit of ze nu $100.000 of $1.000.000 hebben verdiend, zolang de jailbreak er maar is. Waar het spaak is gelopen is het stuk tussen Saurik en evad3rs. Dat is mij nog niet helemaal duidelijk, maar hopelijk zijn er door dit hele debacle geen exploits verspild.Verwijderd schreef op maandag 23 december 2013 @ 08:14:
Zo, dat wordt duidelijk nooit meer een jaibreak voor mij, wat een verhaal zeg...
Taal van de Mac of PC gaat het om. In het verleden was het niet anders. Als Substrate wel was bijgewerkt, dan waren sommige tweaks kapot. Binnen een paar dagen is het wel geregeld, want a) Saurik wil blijven verdienen, b) ontwikkelaars willen blijven verdienen.FreshMaker schreef op maandag 23 december 2013 @ 13:00:
Voor zover ik het las, is het alleen op/bij Chinese iPad's ( countrysettings / netwerk / gps ? )
Wat ik wel jammer vindt, is dat Cydia niet volledig functioneel is, omdat ze bij Saurik niet hebben aangegeven de release te maken.
Veel zaken die op de mobile substrate leunen functioneren niet, of maar half.
( killbackground, Activator en nog een paar handigheidjes )
Ik denk dat het met een paar dagen wel gefixed is, ( wat weer wel goed is voor de bereikbaarheid, nu iedereen maar mondjesmaat de JB uitvoert - ten aanzien van vorige keer, toen er duizenden requests op cydia afkwamen)
Momenteel heb ik nog niet echt een reden om te jailbreaken maar ik zou wel graag willen browsen met een adblocker en dat zal onder de veren van Apple wel niet zo maar mogelijk zijn. Surf het liefste met de Chrome app maar daar zit volgens mij geen ad blocker in.
Ook vind ik het erg vervelend dat ik niet gewoon mp3tjes van mijn iPhone naar mijn computer kan kopieeren en omgekeerd zonder te veel moeite. En iTunes is gewoon rot irrirant, altijd al gevonden. Ik wil gewoon drag en drop mp3 (IN BIJDE RICHTINGEN APPLE) en verder niks. Ik maak zelf wel playlijsten aan en al mijn mp3tjes zijn toch al perfect getagged.
Iemand advies? Zal nu wel niet meer lang duren voor er een betrouwbare jailbreak voor ios 7.04 uitkomt. Maar ik gebruik deze telefoon als bedrijfstelefoon en mijn baas wil liever niet dat ik het risico neem om tijdelijk zonder werkende telefoon te zitten.
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Het gebruiksgemak is hetzelfde als bij eerdere JB's van evasi0n7.
Ik had wel een werkende internet verbinding, zonder proxyserver, nodig voordat evasi0n7.exe wilde starten.
tja heel dat jailbreaken is niet zo'n issue als dat je je nu (waarschijnlijk) voorstelt.Kain_niaK schreef op maandag 23 december 2013 @ 13:08:
Ik heb nog nooit gejailbreakt en ik heb ook nog maar 2 maanden een iPhone 4 uit Canada (met 1 jaar oude aftermarket batterij en beltclip en orgineel doosje en oortjes voor 100 CAD) maar ik was een beetje teleurgesteld toen ik al akkoord gegaan was met het downloaden en upgraden naar ios 7 omdat ik er later achter kwam dat ik dan niet kon jailbreaken.
Momenteel heb ik nog niet echt een reden om te jailbreaken maar ik zou wel graag willen browsen met een adblocker en dat zal onder de veren van Apple wel niet zo maar mogelijk zijn. Surf het liefste met de Chrome app maar daar zit volgens mij geen ad blocker in.
Ook vind ik het erg vervelend dat ik niet gewoon mp3tjes van mijn iPhone naar mijn computer kan kopieeren en omgekeerd zonder te veel moeite. En iTunes is gewoon rot irrirant, altijd al gevonden. Ik wil gewoon drag en drop mp3 (IN BIJDE RICHTINGEN APPLE) en verder niks. Ik maak zelf wel playlijsten aan en al mijn mp3tjes zijn toch al perfect getagged.
Iemand advies? Zal nu wel niet meer lang duren voor er een betrouwbare jailbreak voor ios 7.04 uitkomt. Maar ik gebruik deze telefoon als bedrijfstelefoon en mijn baas wil liever niet dat ik het risico neem om tijdelijk zonder werkende telefoon te zitten.
Advies? het jailbreaken zelf is makkelijk. Alles wat eromheen zit (repository's, apps, tweaks, etc.) zijn ook heel logisch, maar alsnog kan het je veel tijd kosten om het eigen te maken en helemaal als er iets mis gaat (overigens, jailbreaks en alles eromheen zijn relatief veilig, je kan altijd wel weer je apparaat via DFU restoren).
Mijn advies is, wat je ook doet, eerst beginnen met het maken van een backup.
Ga er eens een weekendje (waarop je niet bereikbaar hoeft te zijn) mee spelen/experimenteren. Meld je aan voor apple/jailbreakforums (altijd worden dezelfde beginnersvragen opnieuw 1000x gevraagd bij een release van een JB, maargoed het hoort erbij).
En 1 dag voordat je weer bereikbaar moet zijn doe je een clean restore vanuit DFU en jailbreak je je telefoon met de kennis die je hebt opgedaan en stel je alles in zoals je dat wilt (de dingen die je wilt zijn dan heel makkelijk)
maargoed als je daar geen zin in hebt en niet per se een expert wil worden op het gebied van JBs:
Adblock 1 --> goede ervaringen met de blockers van Yllier (blocker en blockernetworks)
Adblock 2 --> ook goede ervaringen met sbadblocktoggle van Varju
(ik zou wel voor 1 van de 2 gaan en niet voor alletwee, welke dan? beetje uitproberen, ze overlappen deels en de een blockt dingen die de ander niet blockt en vice versa)
Chrome als default browser --> Browser changer
muziek van/naar iphone slepen --> pwntunes
voor allen geldt: afwachten tot er berichten komen dat ze compatible zijn met de iOS7 JB.
Een fout die veel 'beginners' maken met jailbreaken waardoor hun telefoon raar gaat doet is: eindeloos veel repositories toevoegen en daarbij eindeloos veel tweaks/thema's/enz. uitproberen.
Daarom mijn advies om er een weekendje mee te spelen en van alles uit te proberen en daarna een clean restore te doen en alleen het nodige te installeren.
[ Voor 79% gewijzigd door Hoedje op 23-12-2013 23:53 ]
Verwijderd
Omdat het niet goed werkt (cydia store enzo). Verder klinkt het allemaal niet echt relaxed, maar een chinese store meer of minder interesseert me niet en ik wil best graag xmbc er weer op, maar het klinkt nu als haastwerk wat niet goed werkt als ik zo wat links hier doorlees.
Ik wacht wel even totdat het helemaal rond is en alles goed werkt voordat ik weer een jailbreak toevoeg. Moet ook wel zeggen dat het bij ios 6 meer de moeite waard was (zeker omdat je niet veel in een map kon zetten aan apps), maar voor mij is nu de enige reden xmbc. Als ik nu weer een goodplayer had die via smb vanaf mijn nas kan afspelen ga ik niet eens jailbreaken, maar ik kan geen enkele app vinden die smb kan afspelen zonder alles zelf te gaan decoderen etc.
Ik moet alleen even opletten met updaten van de ipad, als ik dat niet gelijk doe als ik een update zie kan de jailbreak altijd nog erop. Het liefst heb ik ios 7.1 met een jailbreak namelijk, op de ipad 2 loopt het toch nog niet helemaal lekker (in tegenstelling tot de ipad air). Dus ik hoop op nog wat optimalisaties.
Dit is echt een meesterlijke webbrowser met ingebouwde adblocker die fijn werkt en waarbij je ook de browser zich kan laten voordoen als bijv. firefox 15):Kain_niaK schreef op maandag 23 december 2013 @ 13:08:
https://itunes.apple.com/...r-browse/id347929410?mt=8
Enige nadeel is dat de + iconen op de startpagina niet gewist kunnen worden, dan moet je dat hele ding deinstalleren en weer installeren, dus dat gebruik ik niet (soort sneltegels). De favorieten e.d. werken weer heel fijn.
Echt de fijnste browser naar mijn idee en ik heb er veel geprobeerd / gekocht. Deze is trouwens ook zonder jailbreak te gebruiken. Je moet wel even de ipad versie zoeken van atomic webbrowser, ik weet niet zeker of mijn link de juiste is voor de ipad.
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2013 15:44 ]
Update maandag 23 december: Er is vannacht een audiotape gelekt, waarin Geohot probeert zijn jailbreakmethode voor iOS 7 te verkopen. Geohot (George Hotz) vroeg $350.000 voor de jailbreak, maar de verkoop ging niet door. Volgens het nog niet geverifieerde Twitter-account @TomCr00se meldt Geohot dat de verkoop überhaupt niet door zou gaan, na overleg met advocaten. Tijdens de onderhandelingen had Geohot 4 van de 6 exploits beschikbaar, wat de prijs in de onderhandelingen heeft gedrukt. Over de deal van het evad3rs-team wordt gezegd dat ze $1 miljoen dollar kregen om de Taig-appstore op gejailbreakte iPhones te zetten. Het evad3rs-team heeft wel toegegeven dat ze geld hebben ontvangen, maar niet hoeveel.
Nu gebruik ik vnml mijn telefoon, maar de simkaart van Bliep is onbeperkt, dus onderweg handiger met de kids.
Daar kun je toch de gewone Hotspot-functie voor gebruiken? BlueTooth aanzetten en klaar.FreshMaker schreef op maandag 23 december 2013 @ 16:45:
Is er een Cydia-app die de 3G verbinding van de ipad laat gebruiken via bluetooth naar een andere device ?
Nu gebruik ik vnml mijn telefoon, maar de simkaart van Bliep is onbeperkt, dus onderweg handiger met de kids.
tsprotectormrcosmo schreef op maandag 23 december 2013 @ 20:50:
Hoe heet de app om Ziggo te kijken zonder dat je Ziggo hebt?
Maar is geen gratis app.
De "gratis" versies willen nog wel eens niet werken
edit :
na nog een keer lezen ... tsProtectr is als je met een JB naar Ziggo wilt kijken in het Ziggo netwerk
Je wilt buiten het netwerk van Ziggo naar de programmering kijken ?
Daar heb je geen JB voor nodig, maar een VPNserver in het netwerk van Ziggo
( ik heb zelf KPN, en kijk op die manier naar de Ziggo programmering, en mijn Pa naar KPNonline bij mij )
< ik prefereer de KPN editie hier, meer keuze, betere app, maar dat is persoonlijk >
*knip*
[ Voor 95% gewijzigd door Hoedje op 23-12-2013 23:57 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Helaas, dat werkte dus nietme_mrtn schreef op maandag 23 december 2013 @ 16:55:
[...]
Daar kun je toch de gewone Hotspot-functie voor gebruiken? BlueTooth aanzetten en klaar.
de iPad maakt niet eens een connectie met de Nexus.
Wel het koppelingsverzoek, en op beide apparaten bevestigd, maar daarna is het "niet verbonden"
Doe je het wel in de goede volgorde?FreshMaker schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 00:21:
[...]
Helaas, dat werkte dus niet
de iPad maakt niet eens een connectie met de Nexus.
Wel het koppelingsverzoek, en op beide apparaten bevestigd, maar daarna is het "niet verbonden"
Ik heb weliswaar een iPhone, maar principe is hetzelfde.
Op de GSM (nexus) tethering aanzetten.
Dan op de iPad via wifi zoeken naar de hotspot. BT heb ik zelf nooit gebruikt voor tethering.
Sinds wanneer werkt dat dan, of welke extra zaken dien je dan open te zetten? Als ik een VPN verbinding opzet naar mij thuis over PPTP krijg ik in de app de melding dat ik op een Ziggo netwerk moet zitten om live tv te kunnen kijkenFreshMaker schreef op maandag 23 december 2013 @ 21:19:
[...]
Je wilt buiten het netwerk van Ziggo naar de programmering kijken ?
Daar heb je geen JB voor nodig, maar een VPNserver in het netwerk van Ziggo
Mijn boefje is liev!
voordat ik ik de boel update.
Die werd sowieso alleen op Chinese devices geïnstalleerd.Ryan_ schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 09:18:
Maar is die Chinese app store nou nog wel aanwezig? Of is deze er inmiddels uitgehaald?
Als Apple 7.1 versneld gaan pushen ben je waarschijnlijk screwed en kan je JB vergeten.
Zit nu nog lekker stabiel op 6.1 en geen idee hoe het op 7xx gaat draaien..
Denk dat ik strak iTunes maar eens ga aanslingeren..
Ik moet zeggen, het ziet er een stuk beter uit en werkt, tot zover getest, prima.
Hopelijk passen ze 't icoon ook aan zodat die er wat beter tussen past. Als ze dit niet doen is het echter een logische keuze.
Heb net Browser Changer geïnstalleerd, Chrome als standaard browser ingesteld, maar na reboot was deze weer verdwenen uit mijn settings. Cydia zegt dat hij nog wel geinstalleerd staat.
Het is alweer jaren geleden dat ik met jailbreaken en tweaks bezig ben geweest, dus wellicht zie ik iets over het hoofd.
Ik heb het net geïnstalleerd op me iPhone 5 (7.0.4) en het werkte in één keer. Geïnstalleerd vanuit Cydia, respring, Chrome ingesteld en het werkte direct.JoeyPrr schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 17:10:
Hmm hebben meer mensen er last van dat tweaks verdwijnen?
Heb net Browser Changer geïnstalleerd, Chrome als standaard browser ingesteld, maar na reboot was deze weer verdwenen uit mijn settings. Cydia zegt dat hij nog wel geinstalleerd staat.
Het is alweer jaren geleden dat ik met jailbreaken en tweaks bezig ben geweest, dus wellicht zie ik iets over het hoofd.
Thx voor de tip. Gelijk even geïnstalleerd. De interface is wit/licht geworden en de knoppen rondRuben1992 schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 14:36:
Nieuwe cydia versie (1.1.9) voor iOS7 is uit. Nu mobile substrate nog
Het is overigens wel duidelijk dat de community er niet van gediend is dat de JB is uitgebracht zonder overleg.
[ Voor 17% gewijzigd door My-life op 24-12-2013 17:28 ]
Heb nu de update gedaan van 6.1 naar 7.0.4 en moet zeggen dat IOS7 me tot nu toe beter bevalt dan ik op voorhand had gedacht.
Ik verwissel vaak van theme's en vind deze nu voor nu niet onnaardig, mn handen jeuken wel om de JB erop te gooien maar wil nog even wachten tot ze evasi0n7 updaten.
Ben er ondertussen achter waar het aan lag (mobile substrate). Mochten er ineens tweaks verdwijnen na een reboot moet je Mobile Substrate even re-installen, daarna werkt alles weer prima.Famous schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 17:24:
[...]
Ik heb het net geïnstalleerd op me iPhone 5 (7.0.4) en het werkte in één keer. Geïnstalleerd vanuit Cydia, respring, Chrome ingesteld en het werkte direct.
Bron: http://www.sinfuliphone.com/showthread.php?p=1039218
Verwijderd
kan niet wachten om whatsapLSTime er weer op te zetten
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2013 19:33 ]
- iPhone 4 (als test): check
- iPhone 5: check
- iPad mini retina: check
- iPad 2: nope
De overige apparaten gaven geen grote problemen. De beste volgorde lijkt te zijn: updaten, backup terugzetten en dan jailbreaken. Ik heb op de iPad mini eerst gejailbreakt en daarna de backup teruggezet, maar toen was m'n Cydia icoontje verdwenen. Dat heb ik teruggekregen door opnieuw te jailbreaken. Dat loopt halverwege vast maar dan is Cydia alweer terug en alles werkt ook prima.
Nu maar wachten op de tweaks. OpenSSH en iFile werken alvast. Cydia is inmiddels aangepast aan IOS7, mobile substrate nog niet.
Verwijderd
Hij is niet geupdate na de JB van twee dagen terug. Of moet ik hem nu opnieuw JBen?
Ik doe niet andersJB schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 08:28:
[...]
Sinds wanneer werkt dat dan, of welke extra zaken dien je dan open te zetten? Als ik een VPN verbinding opzet naar mij thuis over PPTP krijg ik in de app de melding dat ik op een Ziggo netwerk moet zitten om live tv te kunnen kijken
Op de Synology van mijn pa ( ziggo ) draait de pptp-vpnserver, en hier bij mij hetzelfde ( KPN )
Als ik de vpn opzet, en de app start, krijg ik gewoon de kanalenkeuze die ik anders ook zou hebben in 'zijn' netwerk.
Andersom kan hij de opgenomen programma's bekijken en opnames starten langs mij.
Ook de beschikbare liveTV is aanwezig.
Klinkt als eenprobleem in jouw VPN opstelling dan.
Als je een IPcheck doet na inloggen op de VPN, krijg je dan een Ziggo-IP ( ik mag aannemen dat je thuis dan Ziggo hebt )
Als je Cydia ververst ( of opnieuw opstart ) gaat hij de releaselijsten aflopen, en krijg je vanzelf de update-packages te zien.Verwijderd schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 20:03:
Ben zelf aardig nieuw met iOS + jailbreaks, hoe kan ik mijn Cydia updaten?
Hij is niet geupdate na de JB van twee dagen terug. Of moet ik hem nu opnieuw JBen?
Waarschijnlijk een popup met 3 keuze's - essentiele updates - wel, niet of later updaten
[ Voor 22% gewijzigd door FreshMaker op 24-12-2013 20:12 ]
Cydia laten zoeken naar nieuwe tweaks en komt er dan wel bij te staan.Verwijderd schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 20:03:
Ben zelf aardig nieuw met iOS + jailbreaks, hoe kan ik mijn Cydia updaten?
EWK schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 20:37:
Hier staat een overzicht:
http://www.idownloadblog..../ios-7-compatible-tweaks/
Waarom? Cydia en Substrate lopen gewoon in 32-bit, tweaks ook. De kernel onder A7-chips kan daar gewoon mee omgaan, het is dat de tweaks en Substrate nog niet up to date zijn.EValentino schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 20:39:
Als er nou ook een soortgelijke lijst was voor de 5s/iAir/iMiniRetina eigenaren....
[...]
Verwijderd
Mijn dank!larsiey schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 20:10:
[...]
Cydia laten zoeken naar nieuwe tweaks en komt er dan wel bij te staan.
Overigens, ik heb "Browser Changer" ook geinstalleerd, maar ik zie hem nergens?
EWK schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 20:37:
Hier staat een overzicht:
http://www.idownloadblog..../ios-7-compatible-tweaks/
Wie kan mij helpen?
Winterboard werkt niet, dus themas ook nietiVisionz schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 22:45:
Hey ik heb net een iphone 5s gekocht en nu gejailbreakt, nu wil ik een zwart thema voor ios7, wie weet er een goed thema voor ios7? Want dat standaard is me veel te wit, had eerst Limbo en Barrel als tweaks, op iphone 5 ios6.0.1 , ik zoek nu een donker thema en toetsenbord voor ios7.
Wie kan mij helpen?
En als winterboard werkt moeten de thema's ook nog aangepast worden, dus dat duurt nog even.
PhilipsFan schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 19:55:
Ha! Het feestje is weer begonnen. Stand totnutoe:De iPad 2 schiet in de bekende boot loop. Ik heb 'm er met veel moeite uit kunnen halen door 'm in DFU te zetten en hopen dat iTunes 'm op tijd herkent. Is een bekend issue, zal binnenkort wel gefixed worden.
- iPhone 4 (als test): check
- iPhone 5: check
- iPad mini retina: check
- iPad 2: nope
De overige apparaten gaven geen grote problemen. De beste volgorde lijkt te zijn: updaten, backup terugzetten en dan jailbreaken. Ik heb op de iPad mini eerst gejailbreakt en daarna de backup teruggezet, maar toen was m'n Cydia icoontje verdwenen. Dat heb ik teruggekregen door opnieuw te jailbreaken. Dat loopt halverwege vast maar dan is Cydia alweer terug en alles werkt ook prima.
Nu maar wachten op de tweaks. OpenSSH en iFile werken alvast. Cydia is inmiddels aangepast aan IOS7, mobile substrate nog niet.
Poging 1: Restore naar 7.0.4, dan backup terugzetten dan jailbreak - jailbreak loopt vast en lukt niet...
"Failed during configuring sysem (2/2). Please rerun the program and try again." (inclusief de typo van system...)
Poging 2: Restore naar 7.0.4, dan instellen als nieuwe iPad, gevolgd door jailbreak - succe!!, cydia opstarten en laten updaten naar de ios versie. Reboot. Dan restore van backup (geen firmware restore): resultaat Cydia verdwenen (ook na reboot). Evasi0n programma geeft aan dat de jailbreak er wel is, opnieuw uitvoeren levert dezelfde error als poging 1
Ook hier gevonden maar geen oplossing:
http://www.google.nl/url?...AgQ&bvm=bv.58187178,d.d2k
Poging 3: Restore naar 7.0.4. Dan abckup restoren. Music en apps niet laten syncen en dan een jalilbreak proberen... misschien eens afkoppelen nadat ik de backup heb terug gezet voordat de sync begint. misschien dat de jailbreaktool dan nog wel werkt, helaas zelfde error als bij poging 1.
Poging 4: Briljante ingeving: Aangezien mijn 3 jarige dochter de iPad nogal eens gebruikt had ik allerhande restrictions ingesteld, deze uit gezet en voila de jailbreak tool loopt weer een stukkie verder. fingers crossed!
For our English readers:
Switch off all restrictions (in case you are using them) if you get the error:
"Failed during configuring sysem (2/2). Please rerun the program and try again." (including typo of system in evasi0n 7 v1.0.0 ...)
The readme did not state it had to be switched off (passcode and pasword of backup they did mention) but for me it did the trick!
Successfull attempt:
Restore to iOS 7.0.4, activated via wifi, restored backup (without password) in iTunes. Before it reboots I disconnected and switched off iTunes (be sure it is not on autostart and sync!). Removed the restrictions in the Settings app (settings, general, restrictions --> off). Started jailbreak which was succesfull!
[ Voor 33% gewijzigd door mjl op 24-12-2013 23:45 ]
-------
Verwijderd
Wat voor restricties had je ingesteld? Mijn kinderen van 4 en 6 hebben een eigen ipad, maar ze kunnen geen games kopen omdat ze het wachtwoord niet hebben en verder kunnen ze geen kwaad volgens mij? Maar misschien zie ik iets over het hoofd?mjl schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 23:25:
Aangezien mijn 3 jarige dochter de iPad nogal eens gebruikt had ik allerhande restrictions ingesteld, deze uit gezet en voila de jailbreak tool loopt weer een stukkie verder. fingers crossed!
Ik heb natuurlijk geen eigen documenten op de ipad van de kinderen staan, maar ze spelen ook weleens op de ipad air van ons (ouders) en ik ben wel benieuwd over welke restricties jij het hebt.
Daarnaast is TaiG nu definitief verwijderd uit Evasi0n 7. Wederom Pod2g:We still have to work on the compatibility issue with the iPad 2, but we have been busy celebrating with our family... Tomorrow probably!
Het team heeft ook een nieuwe brief geplaatst, waar in wordt gegaan op TaiG en de vergoeding die ze nu hebben afgeslagen klaarblijkelijk.We have heard the community. Evasi0n 1.0.1 is available on http://evasi0n.com . TaiG has been removed from the package. Merry Christmas!
Dear Jailbreak Community (part 2),
We want to address some additional concerns put forth by the community:
Privacy and Taig
First and foremost, and of utmost concern, is privacy. No one's data was ever sent anywhere. Of course, as a member of the community whose work frees devices, it would be against everything we've worked for the last 7 years to jeopardize the security of the users of our software. To reiterate, no Taig software was installed unless the computer's language was set to Chinese. Furthermore, no Taig software would run unless the user opened the Taig application.
After rumors abound of encrypted data being sent for users in China who've installed Taig, we decided to do what we do best - reverse engineer the code of Taig to understand what was being sent. Taig transmitted data similar to what Cydia transmits. Unique device identifiers were transmitted in encrypted form similar to how Cydia uses SSL to protect the privacy of its users. Taig did not transmit any private user data from the devices at all.
Piracy and Taig
Our written and verbal agreement with Taig banned it. They assured us it was not in there. We did not check every package in their store but a cursory examination before release found no problems. However, after investigation and after notification from the community, we found examples, including pirated tweaks, Apple App Store apps, and even pod2g's PodDJ app. We dropped the ball on this. While we at first did not believe Taig purposefully violated our agreement, the depth of the transgression against the software developers and the jailbreak community cannot be overlooked and we could not move forward after that even if it were fixed. We terminated our relationship with them. We are very disappointed that they have decided to put up a cracked version of the jailbreak on their site that installs Taig. We did not give them any permission or source code.
We have refused all monies from Taig
There have been a lot of rumors listing various amounts we’ve been paid. We have received no monies from any group, including Taig. We will not be accepting any money. Our donations are being given to Public Knowledge, Electronic Frontier Foundation and Foundation for a Free Information Infrastructure to help protect jailbreaking as your legal right.
Jailbreak Updates
We are working hard to fix the problems with the jailbreak. Unfortunately, it's the holidays and we would like to spend time with our friends and family. The events of the last couple of days have been extremely stressful for us and we need some time to recover. We will work as hard as we can to resolve any remaining issues. Thank you for your understanding.
We worked very hard to bring this jailbreak free of charge to the community. We hope you can all enjoy it.
evad3rs
Whole lot of stars ***
Welke schade? Dat evad3rs geld vangen voor een jailbreak? Niets nieuws. Een andere App Store dan Cydia? Niets nieuws, zie blackra1n. TaiG die er een louche handel op na houdt? Niets nieuws, naïef van evad3rs op z'n hoogst.Verwijderd schreef op woensdag 25 december 2013 @ 10:51:
Yeah, too little too late , the damage is already done!
Mijn naam is niet Peter!
ik heb al een paar mensen gezien met een ipad2 3G waarbij het wel lukte,PeterPanda schreef op woensdag 25 december 2013 @ 12:07:
Toch wel vreemd dat de (boot-loop) zich alleen voor lijkt te doen op een iPad 2, terwijl de iPhone 4s en iPad mini dezelfde chip bevatten, hopen op een update na de kerst...
dus het lijkt enkel de iPad2 wifi te zijn die de bootloop krijgt.
Geen problemen ondervonden met updaten en JB
Verwijderd
Dit raad ik niet aan aangezien hier nog resten van een jailbreak inzitten.Verwijderd schreef op woensdag 25 december 2013 @ 13:21:
Ik had den vraagje ik hoop dat jullie mij er mee kunnen helpen. Als ik me iPhone gejailbreakt heb kan ik dan gewoon back ups blijven maken via iCloud en deze ook weer terug zetten als me iPhone bijvoorbeeld niet meer gejailbreakt is?
Yep dat kan gewoon nog, alleen apps die je via cydia gedownload hebt worden natuurlijk niet gebackupped in de cloud, je fotos videos contacten en weet ik wat allemaal verder welVerwijderd schreef op woensdag 25 december 2013 @ 13:21:
Ik had den vraagje ik hoop dat jullie mij er mee kunnen helpen. Als ik me iPhone gejailbreakt heb kan ik dan gewoon back ups blijven maken via iCloud en deze ook weer terug zetten als me iPhone bijvoorbeeld niet meer gejailbreakt is?
Ik wacht wel op iets waarvan de source te bekijken is.
Ik heb dus nu ook gejailbreaked (voor het eerst). Na de jailbreak heb ik een torrent programma geïnstalleerd om als ik onderweg ben muziek te kunnen downloaden. Nu kan ik nadat de download klaar is wel de muziek in de iTunes map zetten, maar dat heeft geen zin omdat de DB van de library niet geüpdate wordt.
Heeft iemand hier een oplossing voor? Een alternatieve music player oid?
En kom aub niet met blah blah dat is warez, want voor zover ik weet is het nog steeds toegestaan om muziek te downloaden in NL
[ Voor 6% gewijzigd door SidewalkSuper op 25-12-2013 16:37 ]
Verwijderd
Ik heb er geen vertrouwen meer in, jailbreaks komen hier ook niet op de ipads meer. Ik sta wel verwonderd te kijken hoe iedereen het hier aandurft het gelijk te installeren, ik ben daarin zelf een heel stuk wantrouwiger.SidewalkSuper schreef op woensdag 25 december 2013 @ 15:47:
Dat jullie nog vertrouwen hebben in die gasten na zo'n actie. Alles is zwaar obfuscated, je hebt geen flauw idee of je iets installeert wat je niet wil.
Ik wacht wel op iets waarvan de source te bekijken is.
Wellicht over een tijdje als er meer duidelijk is dat ik nog een jb erop ga zetten, mis namelijk wel die keyboard opties om heen en weer in de tekst te scrollen met je vinger en ik mis xmbc, maar voor de rest heb ik die hele jb niet nodig.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2013 18:56 ]
Herstellen is net zo eenvoudigVerwijderd schreef op woensdag 25 december 2013 @ 18:55:
[...]
Ik heb er geen vertrouwen meer in, jailbreaks komen hier ook niet op de ipads meer. Ik sta wel verwonderd te kijken hoe iedereen het hier aandurft het gelijk te installeren, ik ben daarin zelf een heel stuk wantrouwiger.
Wellicht over een tijdje als er meer duidelijk is dat ik nog een jb erop ga zetten, mis namelijk wel die keyboard opties om heen en weer in de tekst te scrollen met je vinger en ik mis xmbc, maar voor de rest heb ik die hele jb niet nodig.
Verwijderd
Wie precies vermoed je dat deze data kan lezen?SidewalkSuper schreef op woensdag 25 december 2013 @ 21:37:
Ja, dat was de vorige keren ook best makkelijk te controleren.
En waarin is dit erger als de NSA/CGHQ praktijken? Aangezien die dit al kunnen zonder dat er een JB draait?
OT:
Zojuist AirDrop Enabler en Parallax enaBlur op de iPhone4 gezet en werkt wel aardig..
Een aanrader voor mensen die problemen hebben met de MobileSubstrate: zoek MS Fix, stuk efficienter als de bootstrap fix van gisteren.
Klopt, wat ik heb gelezen is het inderdaad alleen de iPad2 Wifi die problemen geeft. Een sommigen met een iPad mini. Hier trouwens net een iPad mini (1e generatie) Wifi gedaan, geen problemen.M a r c o schreef op woensdag 25 december 2013 @ 12:56:
[...]
ik heb al een paar mensen gezien met een ipad2 3G waarbij het wel lukte,
dus het lijkt enkel de iPad2 wifi te zijn die de bootloop krijgt.
Overheden zijn al lang ingecalculeerd, jammer genoeg.
Vragen over warez zijn niet toegestaan. Het bespreken van alle andere aspecten van jailbreaken zijn wel toegestaan.
Let op of je post ook in dit topic thuishoort: applicaties kunnen besproken worden in [iOS] Applicaties via Cydia - deel 2, mods in [iPhone & iPod Touch] Post hier je mods