Ah, dan kan mijn jailbreak er denk ik wel even af, thanksASNNetworks schreef op zondag 08 september 2013 @ 12:46:
Je kan geen folders in folders stoppen, maar je kan wel zoveel apps plaatsen als je wilt in een folder.
O god, laat het niet waar zijn, dat ze nu nog een jailbreak voor 6.1.3 gaan uitbrengen en daarmee mogelijk een exploit die ook bruikbaar was op 7 vernaggelen. Waar is dat in vredesnaam goed voor?larsiey schreef op zondag 08 september 2013 @ 00:42:
winocm zal dan nog vele mensen blij maken.
Maar is wel een beetje laat, aangezien iOs 7 bijna uitkomt.
O en die eerdere vraag hier waarom het topic zo inactief is. Volgens mij is het tempo waarmee IOS-versies worden uitgebracht veel lager dan eerder en het is moeilijker geworden om ze te jailbreaken, met name op nieuwere apparaten. Ik denk dat er best wel veel Tweakers zijn met een jailbroken iPhone, maar op dit moment is er gewoon heel weinig op dat gebied te melden. De nieuwe jailbreaks komen nog niet want iedereen wacht op IOS7, en oudere toestellen met 6.1.3 zijn op dit moment niet te jailbreaken. Ook het downgraden is behoorlijk lastig geworden op toestellen nieuwer dan de iPhone 4. Dus er is gewoon weinig te discussieren...
Ik denk dat het meer ligt aan het feit dat iOS7 gewoon steeds completer wordt. Nu met iOS7 heb je SBSettings ingebouwd en kun je meerdere apps in een folder stoppen. Daarnaast is je lockscreen nu gewoon nuttig geworden in combinatie met het Notification Center. Plus, interessant tweaks zijn er al tijden niet meer.PhilipsFan schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 21:01:
[...]
O god, laat het niet waar zijn, dat ze nu nog een jailbreak voor 6.1.3 gaan uitbrengen en daarmee mogelijk een exploit die ook bruikbaar was op 7 vernaggelen. Waar is dat in vredesnaam goed voor?
O en die eerdere vraag hier waarom het topic zo inactief is. Volgens mij is het tempo waarmee IOS-versies worden uitgebracht veel lager dan eerder en het is moeilijker geworden om ze te jailbreaken, met name op nieuwere apparaten. Ik denk dat er best wel veel Tweakers zijn met een jailbroken iPhone, maar op dit moment is er gewoon heel weinig op dat gebied te melden. De nieuwe jailbreaks komen nog niet want iedereen wacht op IOS7, en oudere toestellen met 6.1.3 zijn op dit moment niet te jailbreaken. Ook het downgraden is behoorlijk lastig geworden op toestellen nieuwer dan de iPhone 4. Dus er is gewoon weinig te discussieren...
Verwijderd
ik heb ios7 geprobeerd en dat beviel heel goed, ik zie geen reden meer om een jailbreak te gebruiken (is er nu ook weer af bij mij). Enige wat ik nog wat mis is het afspelen via nfs of smb vanaf mijn nas (met geluid), maar ik kijk momenteel toch alleen maar netflix op de ipad en heb nu ook een tv boven, dus dan kijk ik daar liever op.
Het enige nadeel van ios7 is dat je wel veel apps in een map kan stoppen, maar die map is wel erg klein op het scherm en niet handig om daarin 100 apps te gooien).
Maar ik zet straks lekker ios 7 erop en vind het wel best. Voor liefhebbers van spellen downloaden zonder te betalen is een jailbreak nog wel nuttig, maar ik denk dat voor veel andere gebruikers het nut van een jailbreak wat vervalt.
Het enige nadeel van ios7 is dat je wel veel apps in een map kan stoppen, maar die map is wel erg klein op het scherm en niet handig om daarin 100 apps te gooien).
Maar ik zet straks lekker ios 7 erop en vind het wel best. Voor liefhebbers van spellen downloaden zonder te betalen is een jailbreak nog wel nuttig, maar ik denk dat voor veel andere gebruikers het nut van een jailbreak wat vervalt.
Dat speelt natuurlijk ook een rol, veel tweaks zijn al opgenomen in IOS. Maar ik gebruik nog steeds Lockinfo, dat lockscreen kan echt nog veel beter. En Activator is ook ongeevenaard, maar deze functies zullen niet zo snel door Apple worden overgenomen omdat het dan voor 'normale' mensen te ingewikkeld wordt. Had laatst al iemand die zich afvroeg waarom z'n iPhone nooit rinkelde als er gebeld werd. Hij had de relatie met het maantje in de statusbalk nog niet gelegd...me_mrtn schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 21:29:
[...]
Ik denk dat het meer ligt aan het feit dat iOS7 gewoon steeds completer wordt. Nu met iOS7 heb je SBSettings ingebouwd en kun je meerdere apps in een folder stoppen. Daarnaast is je lockscreen nu gewoon nuttig geworden in combinatie met het Notification Center. Plus, interessant tweaks zijn er al tijden niet meer.
Verder gebruik ik nog Cyntact, Cyueue en Switchercleaner. En Barrel is ook grappig maar daar zou ik best zonder kunnen.
Is er al een jailbreak voor IOS 7
Grapje
maar kan niet wachten
Grapje

Ik mis nog steeds de optie om mijn Agenda op mijn lockscreen te zien, zonder naar beneden te hoeven swipen. Als dat is gebeurd dan heb ik inderdaad ook geen enkele reden meer voor een jailbreakVerwijderd schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 21:41:
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
zijn er nou al 6.1.3. JB publiekelijk beschikbaar nu ios 7 uit is? Ik meende te lezen dat die nu allemaal uit zouden moeten komen, nog mooier is ios7 + JB.
En XBMC
Spelletje downloaden doe ik eigenlijk niet meer.
Royz schreef op donderdag 19 september 2013 @ 15:07:
[...]
Ik mis nog steeds de optie om mijn Agenda op mijn lockscreen te zien, zonder naar beneden te hoeven swipen. Als dat is gebeurd dan heb ik inderdaad ook geen enkele reden meer voor een jailbreak
Mis m'n tweak die de passcode uitschakelt zodra ik op een bekend wifi-netwerk zit (haat unlocken als ik gewoon achter m'n bureau zit bv). En had ook een tweak om alle openstaande apps meteen om zeep te helpen, die zou ik ook graag wel terug willen eigenlijk. Verder had ik NC settings voor de toggles, de belangrijkste kan ik nu al snel bereiken in iOS7 dus dat is okee. Maar zoals hierboven al genoemd is het max 9 apps tegelijk tonen in een map erg irritant, al helemaal op je..retina iPad.. zit je dan met je hoge resolutie..lekker heen en weer swipen in plaats van beeldvullendPhilipsFan schreef op woensdag 11 september 2013 @ 14:20:
[...]
Dat speelt natuurlijk ook een rol, veel tweaks zijn al opgenomen in IOS. Maar ik gebruik nog steeds Lockinfo, dat lockscreen kan echt nog veel beter. En Activator is ook ongeevenaard, maar deze functies zullen niet zo snel door Apple worden overgenomen omdat het dan voor 'normale' mensen te ingewikkeld wordt. Had laatst al iemand die zich afvroeg waarom z'n iPhone nooit rinkelde als er gebeld werd. Hij had de relatie met het maantje in de statusbalk nog niet gelegd...
Verder gebruik ik nog Cyntact, Cyueue en Switchercleaner. En Barrel is ook grappig maar daar zou ik best zonder kunnen.

Zag ook wat foutjes in de vorm van termen en opties die zowat buiten het kader vallen en het bevalt mij niet dat allerlei opties standaard aan staan ipv uit, het font vind ik slecht leesbaar (nee m'n ogen zijn prima
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Zou iemand mij de juiste richting op kunnen sturen? Ik heb een iPhone 4 met iOS 6.1.3 met simlock uit de UK. Nu wil ik graag de simlock eraf, maar een JB is niet noodzakelijk. Ik wil die simlock eraf hebben. Via O2 zou het kunnen, maar dat duurt weken.
Kan ik de iPhone jailbreaken, de simlock eraf halen en dan gewoon iOS updaten?
Ik weet niet of je dmv een jailbreak een factory unlock kunt fixen. Dat zal je uit moeten zoeken.Squ1zZy schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 10:20:
Zou iemand mij de juiste richting op kunnen sturen? Ik heb een iPhone 4 met iOS 6.1.3 met simlock uit de UK. Nu wil ik graag de simlock eraf, maar een JB is niet noodzakelijk. Ik wil die simlock eraf hebben. Via O2 zou het kunnen, maar dat duurt weken.
Maar 6.1.3 is niet te jailbreaken. Dus dat kan sowieso al niet.
Hoi!
http://www.ebay.com/itm/O...-3GS-4-4S-5-/130979933046Squ1zZy schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 10:20:
Verwijderd
Er zijn zat mensen die geen iOS7 willen hebben, dat lijkt teveel op een slechte Android variant die ook nog eens traag is. Mijn iPad en iPhone4 zullen geen iOS7 krijgen!PhilipsFan schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 21:01:
[...]
O god, laat het niet waar zijn, dat ze nu nog een jailbreak voor 6.1.3 gaan uitbrengen en daarmee mogelijk een exploit die ook bruikbaar was op 7 vernaggelen. Waar is dat in vredesnaam goed voor?
Klopt, ik ga alleen iOS7 installeren als er een jailbreak is en iemand heeft een iOS6 skin gemaakt. Voorheen nooit de behoefte gehad om te skinnen, maar dat verandert als er zo'n skin is voor iOS7.
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Verwijderd
Tot nu toe is er alleen een tethered jailbreak voor iOS 6.1.3 beschikbaar.EWK schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 11:17:
[...]
Ik weet niet of je dmv een jailbreak een factory unlock kunt fixen. Dat zal je uit moeten zoeken.
Maar 6.1.3 is niet te jailbreaken. Dus dat kan sowieso al niet.
Maar daat is niet echt een optie..
Grt Rico
Goh goh, dit ziet er betrouwbaar uit... http://7jailbreak.com/
Kan nooit binnen een week na de release.5V1NA70G schreef op maandag 30 september 2013 @ 19:01:
Goh goh, dit ziet er betrouwbaar uit... http://7jailbreak.com/
En ik vertrouw alleen die van evad3rs
Dat is alleen wel een probleem als Apple straks na de jailbreak snel een update uitbrengt die tig bugs fixed en een jailbreak weer onmogelijk maakt. Dan zit je met een gejailbreakte iOS versie met tig bugs of een bugloze iOS 7.larsiey schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 19:44:
[...]
Ik las het ook.
Is ook geen wonder bij zo'n besturingssysteem wat zo lek als een mandje is.
We can believe what we choose. We are answerable for what we choose to believe. -John Henry Newman
Valt meestal wel mee. Als de Evad3rs en Geoh0ts van deze wereld slim zijn dan wachten ze even tot 7.1 uit komt. Vermoedelijk al deze maand op de nieuwe iPadsBombaAriba schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 22:26:
[...]
Dat is alleen wel een probleem als Apple straks na de jailbreak snel een update uitbrengt die tig bugs fixed en een jailbreak weer onmogelijk maakt. Dan zit je met een gejailbreakte iOS versie met tig bugs of een bugloze iOS 7.
ik wacht met smart af voor een jailbreak voor IOS7
Als er een jailbreak is moeten eerst alle tweaks worden geupdate.Omnia love schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 22:44:
ik wacht met smart af voor een jailbreak voor IOS7
Dus duurt nog even voordat alles goed werkt.
Hallo, ik zit met smart te wachten op een jailbreak voor mijn ipad 6.1.3, maar is het aan te raden om op 6.1.3 te blijven of toch eerst naar 7.02 te gaan?
Er werkt iemand aan een 6.1.3 jailbreak, wie weet ik niet maar dat staat wel ergens in dit topic.spectron schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 12:43:
Hallo, ik zit met smart te wachten op een jailbreak voor mijn ipad 6.1.3, maar is het aan te raden om op 6.1.3 te blijven of toch eerst naar 7.02 te gaan?
Je kan voor de zekerheid nog op ios 6.1.3 blijven en kijken welke jailbreak er eerder is ios 6.1.3 of ios 7.
Die 6.1.3 zou ik niet van uit gaan, want dat zou kunnen betekenen dat er exploits worden gebruikt die onder 7 nodig zijn.
Ik denk dat die exploits niet meer werken op iOs 7me_mrtn schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 14:38:
Die 6.1.3 zou ik niet van uit gaan, want dat zou kunnen betekenen dat er exploits worden gebruikt die onder 7 nodig zijn.
Je hebt meerdere exploits nodig om een jailbreak uit te voeren, of dat nu met iOS6 of 7 is, dat maakt niet uit. Als ze niet gepatcht zijn door Apple of door een andere rare snafu verholpen, dan is het bruikbaar. Een mooi stuk daarover heeft onder andere Pod2G geschreven ten tijde van de Corona-jailbreak. Een moeilijk punt natuurlijk wordt het feit dat iOS7 op A6 in 64-bits draait, hoe Cydia dit gaat oplossen met de sandboxed 32-bits emulator die dan draait voor oudere gecompilede apps/tweaks. In ieder geval heeft meneer met de lange tenen i0n1c zich uitgelaten dat Apple sommige zaken niet had verholpen.larsiey schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 16:29:
[...]
Ik denk dat die exploits niet meer werken op iOs 7
Ze zijn bezig met een 6.1.3/6,1,4 jailbreak. Lees dit anders even door klik. Daarbij de exploits die gebruikt worden voor een 6.1.3 jb zijn niet te gebruiken voor een iOS 7 jb.
Als je een iphone uit Engeland haalt, werkt ie dan hier in Nederland?
Het is een iphone 5 met een simlock van de provider Three.
Ik kan die iphone daar simlock vrij maken voor 50 ponds.
Werkt ie dan wel hier in nederland?
Kan ik hem in Nederland ook simlockvrij maken?
Ik kan namelijk van een kennis voor weinig geld overnemen.
best makkelijk een extra kennis 

kardox schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 21:39:
Als je een iphone uit Engeland haalt, werkt ie dan hier in Nederland?
Ik ben in het bezit van een AppleTV 2. Deze had ik 2 jaar geleden gejailbreaked en XBMC erop gezet.
Na een crash heb ik via iTunes de AppleTV 2 hersteld maar dus ook ge-update naar IOS versie 6.0 (stom natuurlijk).
Wie weet wat ik kan doen om deze AppleTV 2 weer van een jailbreak te voorzien?
Ik heb echt al bijna alles geprobeerd maar niks werkt.
Na een crash heb ik via iTunes de AppleTV 2 hersteld maar dus ook ge-update naar IOS versie 6.0 (stom natuurlijk).
Zodra je hebt ge-update kan je helaas niet meer JB. Downgraden is helaas ook geen optie. Enige wat je kan doen is wachten op een JB voor de desbetreffende versie waarop je nu zit.
OK bedankt voor de info. Dat is zwaar balen want zonder XBMC is de AppleTV voor mij van weinig waarde.Untouchablezz20 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 12:12:
Zodra je hebt ge-update kan je helaas niet meer JB. Downgraden is helaas ook geen optie. Enige wat je kan doen is wachten op een JB voor de desbetreffende versie waarop je nu zit.
Iemand al meer info over de status van de IOS 6 Jailbreak voor de AppleTV?
Dit?Jantienus123 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 15:46:
[...]
OK bedankt voor de info. Dat is zwaar balen want zonder XBMC is de AppleTV voor mij van weinig waarde.
Iemand al meer info over de status van de IOS 6 Jailbreak voor de AppleTV?
http://www.iphonehacks.co...ios-6-1-apple-tv-5-2.html
Maar ik heb zo'n ding niet, maar dit doet google voor u.
Dit gaat over de installatie van XBMC als ik het goed begrijp. Ik moet de AppleTV eerst nog jailbreaken en dat lukt dus blijkbaar helaas niet meer als je versie 6.0 erop hebt staan.Dit?
http://www.iphonehacks.co...ios-6-1-apple-tv-5-2.html
Maar ik heb zo'n ding niet, maar dit doet google voor u.
Verwijderd
De AppleTV 2 heeft een A4-chip. Die zou je moeten kunnen downgraden als je de SHSH-blobs hebt. En aangezien de jouwe al gejailbreaked was, zou je misschien die blobs ook kunnen hebben, als die wellicht ergens automatisch opgeslagen werden (zoals op de iPhone/iPad wanneer je Cydia bezoekt). Ook in Seas0nPass kon je 'm opslaan geloof ik. Mocht je die blobs niet hebben, dan kun je idd. helaas weinig doen momenteel.Jantienus123 schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 20:59:
Ik ben in het bezit van een AppleTV 2. Deze had ik 2 jaar geleden gejailbreaked en XBMC erop gezet.
heeft iemand misschien een idee voor een manier om mijn iphone 4s te downgraden naar 6.1.3 en te jailbreaken ik vind van alles maar kan het maar niet voor mekaar krijgen
groetjes
groetjes
thurantjee#2531 GoT clan member
Downgraden kan niet meer, 6.1.3 wordt niet meer gesigned.
Steeds meer apps die niet werken icm 5.1.
. Moge de jb maar snel komen
Ik weet niet of het mogelijk is maar je kan misschien wel naar 6.1.2 daar heb je denk ik wel meer aanknakker2 schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 02:45:
Steeds meer apps die niet werken icm 5.1.. Moge de jb maar snel komen
Dat is alleen nog mogelijk met een iPhone 4 dacht ik.ojpascal schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 14:15:
[...]
Ik weet niet of het mogelijk is maar je kan misschien wel naar 6.1.2 daar heb je denk ik wel meer aan
Verwijderd
Ik las ergens dat de Apple beveiliging zo goed is, dat het wel even jaar zou kunnen duren voordat ze iOS7 kunnen jb-en.
Ze zijn er al druk mee bezig.Verwijderd schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 20:21:
[...]
Ik las ergens dat de Apple beveiliging zo goed is, dat het wel even jaar zou kunnen duren voordat ze iOS7 kunnen jb-en.
De Apple beveiliging is inderdaad goed, maar niet goed genoeg.
Er gaat echt een wereld voor je open met een jailbreak.
Verwijderd
Daar ben ik het niet mee eens, heb op ios 6 een jailbreak gehad en buiten xmbc is er met ios 7 voor velen niet veel boeiends meer te vinden waarvoor een jailbreak nodig is.larsiey schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 20:32:
Er gaat echt een wereld voor je open met een jailbreak.
Het is natuurlijk een ander verhaal als je niet net zoals ik games e.d. koopt, als student zou ik zeker een jailbreak willen hebben zodat ik het weinige geld aan bier kon besteden
Een jailbreak kan mij gestolen worden, het is een ander verhaal als ik terugkan naar ios 6, dat zou ik gelijk doen. ios 7 bevalt me toch minder dan gedacht.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2013 20:37 ]
Ik heb nog een heleboel tweaks geinstalleerd op mijn iPad 3 met iOs 6.Verwijderd schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 20:37:
[...]
Daar ben ik het niet mee eens, heb op ios 6 een jailbreak gehad en buiten xmbc is er met ios 7 voor velen niet veel boeiends meer te vinden waarvoor een jailbreak nodig is.
Het is natuurlijk een ander verhaal als je niet net zoals ik games e.d. koopt, als student zou ik zeker een jailbreak willen hebben zodat ik het weinige geld aan bier kon besteden
Een jailbreak kan mij gestolen worden, het is een ander verhaal als ik terugkan naar ios 6, dat zou ik gelijk doen. ios 7 bevalt me toch minder dan gedacht.
Ik ben hier erg aan gewent geraakt en zou niet meer zonder willen. Zoals:
SwipeSelection
Swipeaway
NcCenter
Quick Reply for Whatsapp
Opennotifier
Infinidock
Barrel
Applocker.
SwipeSelection is echt een aanrader, ik zit soms op een iPhone te typen en uit automatisme doe ik wat deze tweak doet, wat niet werkt natuurlijk.
Deze tweak moet Apple echt overnemen.
Verwijderd
Ja, die mag nog wel in ios 7.1 terugkomen, die mis ik soms ook nog wel.larsiey schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 22:06:
SwipeSelection is echt een aanrader,
Al kan je nu wel op een woord of tussen woorden gaan staan met je vinger en dan komt het vergrootglas en kan je dan swipen en hem positioineren, dat werkt ook redelijk goed (al is swipeselection perfect).
Ik ben alleen bang dat apple niet een heel goed idee van een in hun ogen niet zo legaal stukje software gaan overnemen. Maar al met al went het redelijk snel, maar zolang ios 7 niet beter gaat worden is er weinig reden tot overstap vanaf ios 6. Net als mij hebben velen daar best wel spijt van, nieuwer is niet altijd beter helaas... ik had beter kunnen wachten totdat ios 7 gewoon lekker werkt (wat vast wel gaat komen binnenkort).
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2013 12:57 ]
Sommige pagina's beweren dat er wel een iOS 7 jailbreak is maar dat je daar voor moet betalen. Oplichters?
Ik heb een IPhone 5 met iOS 7 maar mis de swype functie van mijn SG2 erg. Als ik het goed begrijp moet ik gaan downgraden?
Ik heb een IPhone 5 met iOS 7 maar mis de swype functie van mijn SG2 erg. Als ik het goed begrijp moet ik gaan downgraden?
Een iOS7 jailbreak hoef je nooit voor te betalen. Oplichters dus ;-) Ik volg de jailbreak devs op Twitter. Recent niet veel meer gehoord.Philflow schreef op donderdag 14 november 2013 @ 09:32:
Sommige pagina's beweren dat er wel een iOS 7 jailbreak is maar dat je daar voor moet betalen. Oplichters?
Downgraden is helaas niet mogelijk voor de iPhone 5, je zit dus vast op iOS7.
[ Voor 7% gewijzigd door Leon- op 14-11-2013 09:55 ]
Ik denk dat we nog wel 2/3 maanden moeten wachten op een jailbreak.
Hun krijgen er ook niet voor betaald, ze doen dit vrijwillig en krijgen donaties van de gebruikers.
Hun krijgen er ook niet voor betaald, ze doen dit vrijwillig en krijgen donaties van de gebruikers.
Ze krijgen dus achteraf betaald dmv de donatieslarsiey schreef op donderdag 14 november 2013 @ 16:39:
Ik denk dat we nog wel 2/3 maanden moeten wachten op een jailbreak.
Hoi!
Achja. >.<EWK schreef op donderdag 14 november 2013 @ 17:55:
[...]
Ze krijgen dus achteraf betaald dmv de donaties
Het is veilig om naar iOS 7.0.4 te updaten.
http://www.idownloadblog....4-is-safe-jailbreak-safe/
Met het risico dat een jailbreak voor ios 7 er nooit komt....larsiey schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 09:37:
[...]
Achja. >.<
Het is veilig om naar iOS 7.0.4 te updaten.
http://www.idownloadblog....4-is-safe-jailbreak-safe/
Ik blijf lekker op ios 6 totdat de JB er is!
-------
Die twee mensen ontwikkelen een jailbreak.mjl schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:50:
[...]
Met het risico dat een jailbreak voor ios 7 er nooit komt....
Ze zullen vast al diverse exploits hebben gevonden anders zouden ze dit niet zeggen..
[ Voor 4% gewijzigd door larsiey op 15-11-2013 13:08 ]
Het idee achter die post is dat mensen die al iOS 7 hebben en wachten op een jailbreak kunnen updaten zonder te hoeven vrezen dat de 7.0.4 niet jailbreakable is. Als je al een jailbreak hebt moet je je inderdaad niets aantrekken van posts over iOS 7, tenzij het een jailbreak betreft.mjl schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:50:
[...]
Met het risico dat een jailbreak voor ios 7 er nooit komt....
Verwijderd
Ik wil graag 4G van TMobile proberen, alleen krijg ik de carrier update niet binnen omdat ik een iphone 5, IOS 6.1.2. met jailbreak heb. Ik wil de jailbreak behouden en niet upgraden naar IOS7.
Heeft iemand een aangepaste TMobile carrier bundle ( .IPCC files) voor IOS 6 met een 4G switch? Als ik de carrier bundle voor IOS 7 installeer (gedownload Apple site) , werkt deze niet op mijn iphone 5.
Heeft iemand een aangepaste TMobile carrier bundle ( .IPCC files) voor IOS 6 met een 4G switch? Als ik de carrier bundle voor IOS 7 installeer (gedownload Apple site) , werkt deze niet op mijn iphone 5.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2013 13:01 ]
Ja dat snap ik, ik was in eerste instantie echter wel op een verkeerd been gezet (valse hoop za gezegd).Anthirian schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 13:31:
[...]
Het idee achter die post is dat mensen die al iOS 7 hebben en wachten op een jailbreak kunnen updaten zonder te hoeven vrezen dat de 7.0.4 niet jailbreakable is. Als je al een jailbreak hebt moet je je inderdaad niets aantrekken van posts over iOS 7, tenzij het een jailbreak betreft.
Met het tempo dat Apple er nu updates aan het doorjagen is verwacht ik dat zodra de jailbreak komt Apple snel de zaken weer dicht gooit. Small window of opportunity waarschijnlijk!
-------
Kijk hier eensVerwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:52:
Ik wil graag 4G van TMobile proberen, alleen krijg ik de carrier update niet binnen omdat ik een iphone 5, IOS 6.1.2. met jailbreak heb. Ik wil de jailbreak behouden en niet upgraden naar IOS7.
SidewalkSuper in "[iOS 7] Geen 3G switch, alleen 4G switcher?"
[ Voor 7% gewijzigd door JB op 20-11-2013 11:05 ]
Mijn boefje is liev!
Verwijderd
Hmm dus deze gast is een bedrieger ?
YouTube: New iOS 7/7.0.3/7.0.4 Jailbreak Untethered - How To Jailbreak iOS 7
Heb vandaag mijn nieuwe iphone binnen met 7.03 en heb best wel hard een JB nodig.
Heb vandaag mijn nieuwe iphone binnen met 7.03 en heb best wel hard een JB nodig.
Ja voor iOS 7 is er geen jailbreak, ongeacht de versie. Het enige dat momenteel in de buurt komt is een tethered jailbreak van iOS 7 op een iPhone 4, maar die is nog zo instabiel dat hij random reboot. Kortom, weer een hoax.
Verwijderd
Ik wil juist dat de 3g switch verandert naar 4g switch binnen IOS6 van Tmobile. Iemand anders?JB schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:04:
[...]
Kijk hier eensweet niet of ze ook voor iOS 6 werken maar wellicht te proberen?
SidewalkSuper in "[iOS 7] Geen 3G switch, alleen 4G switcher?"
Check dit eens, daarmee moet het werken klikVerwijderd schreef op woensdag 20 november 2013 @ 16:07:
[...]
Ik wil juist dat de 3g switch verandert naar 4g switch binnen IOS6 van Tmobile. Iemand anders?
Dat is zeker een fake. Hij heeft gewoon iOS6 met een iOS7 thema en via Jailbreak ff een .plist aangepast zodat je iOS 7.0.3 ziet staan. Hij heeft zichzelf verraden door de settings app te openen. Bij hem zie je de iOS6 animaties, bij iOS7 zijn de animaties helemaal anders.Verwijderd schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:08:
Hmm dus deze gast is een bedrieger ?
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Hartstikke nep.ASNNetworks schreef op woensdag 20 november 2013 @ 17:55:
[...]
Dat is zeker een fake. Hij heeft gewoon iOS6 met een iOS7 thema en via Jailbreak ff een .plist aangepast zodat je iOS 7.0.3 ziet staan. Hij heeft zichzelf verraden door de settings app te openen. Bij hem zie je de iOS6 animaties, bij iOS7 zijn de animaties helemaal anders.
En gewoon wachten dat evaders met een jailbreak komen.:)
Verwijderd
lol, de reacties ook. Allemaal aangemaakte accounts op 22 augustus. Ik zal hem even een rood vlaggetje geven zodat hij weg gaat.
Verwijderd
Heel erg bedankt Untouchablezz20. Het is me eindelijk gelukt 4G van Tmobile op mijn Iphone 5 IOS 6.1.2 met jailbreak te krijgen. Ik heb hier in Den Haag 14 Mbps download snelheid. Super !Untouchablezz20 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 16:59:
[...]
Check dit eens, daarmee moet het werken klik
In het kort, ik heb Tmobile carrier settings 13.1:
installeer CommCenter patch
installeer iFile
open iFile navigeer naar /System/Library/carrier Bundles/iPhone/ tmobile_nl.bundle/
open carrier.plist via Property List Viewer
duw rechtsonder op plus
Name: Show4GSwitch
Type: Boolean
dan create.
controleer of de schakelaar van Show4GSwitch aan staat.
Restart!
Is er al wat meer bekend over jb ios 7?
Helaas nog niet, het blijft angstvallig stil de laatste tijd.
Verwijderd
ik zou persoonlijk wel weer een jb willen zodat ik xmbc kan draaien. Ik baal er toch wel van dat ik geen andere mogelijkheid heb om vanaf mijn SBM schrijven te streamen. Goodplayer kon dit tot een jaar terug ,maar daar is nu het geluid uit en ik mis dat wel.Anthirian schreef op donderdag 19 december 2013 @ 12:20:
Helaas nog niet, het blijft angstvallig stil de laatste tijd.
Het blijf inderdaad aardig stil, ze hebben wel diverse exploits maar het duurt nog wel even voordat ze een jailbreak uitbrengen denk ik.
De iOS 6 jailbreak heeft ook heel lang op zich laten wachten, en ik denk dat de sws nog wachten op 7.1
De iOS 6 jailbreak heeft ook heel lang op zich laten wachten, en ik denk dat de sws nog wachten op 7.1
En uiteindelijk is de iOS7 jailbreak uitgekomen. http://evasi0n.com
Zou dit ook nog werken voor de 3GS die max iOS 6.1.3 draait? Ik had op gegeven moment geen andere keuze dan daar naar upgraden door een systeemfout.

i8sn0w zou bezig zijn met een jailbreak voor de iOS 6-branch. Deze is voor iOS 7.
Net iphone 5, 7.0.4 gejailbreakt, Kom er vooral achter dat veeel apps het nog niet doen
Send me your gameboys
Ja mobilesubstrate is nog niet aangepast waardoor apps niet kunnen werken.
Nee, dat komt door het volgende. Evad3rs heeft Saurik niet ingelicht, dus er zit een build van Cydia in (met bijbehorende Substrate) die niet getest is. Saurik weet verder van niets en Substrate moet dus worden geüpdate om compatibility te ondersteunen.Joran schreef op zondag 22 december 2013 @ 14:10:
Net iphone 5, 7.0.4 gejailbreakt, Kom er vooral achter dat veeel apps het nog niet doen
Hierbij een video hoe de jailbreak verloopt op een iPad Mini, prima dus: http://youtu.be/9AGLQKs_5HI
Hier iPhone5 (Vodafone sim), blijft ook hangen bij opstarten.
Nu maar een restore aan het doen, probeer het wel weer een keer als er een update is.
Nu maar een restore aan het doen, probeer het wel weer een keer als er een update is.
--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
Ghhehehe ....Verwijderd schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 20:21:
[...]
Second time you're proved wrong ...
Toevallig ook voor die tijd een update OTA gedaan? Ik draaide 7.0.2 en heb OTA 7.0.4 geinstalleerd. Na een restore en upgrade via iTunes, werkte hij wel goed en is cydia geinstalleerdCoach4All schreef op zondag 22 december 2013 @ 15:09:
Hier iPhone5 (Vodafone sim), blijft ook hangen bij opstarten.
Is de Plex app niet voor jou ?Verwijderd schreef op donderdag 19 december 2013 @ 13:03:
[...]
ik zou persoonlijk wel weer een jb willen zodat ik xmbc kan draaien. Ik baal er toch wel van dat ik geen andere mogelijkheid heb om vanaf mijn SBM schrijven te streamen. Goodplayer kon dit tot een jaar terug ,maar daar is nu het geluid uit en ik mis dat wel.
moet je wel een plexserver draaien, maar dat werkt best prettig
Daarnaast werk airvideoserver HD ook prima
Alleen beide apps kosten een paar centen, maar zeker de moeite waard
Verwijderd
Het schijnt dat Apple het lek al gevonden heeft en de volgende jaibreak vrijwel onmogelijk wordt.FreshMaker schreef op zondag 22 december 2013 @ 15:09:
[...]
Ghhehehe ....
Second time you're proved wrong ...
Zou zomaar kunnen, maar we houden vol .... 3x is scheepsrechtVerwijderd schreef op zondag 22 december 2013 @ 15:13:
[...]
Het schijnt dat Apple het lek al gevonden heeft en de volgende jaibreak vrijwel onmogelijk wordt.
Waar haal je die "schijnt" vandaan dan, want de jailbreak is ook op beta 2 van 7.1 van toepassing. Verder is er nog niets public. Ongetwijfeld is de jailbreak in de final verholpen, tenzij evad3rs nog een paar exploits achter de hand hebben.Verwijderd schreef op zondag 22 december 2013 @ 15:13:
[...]
Het schijnt dat Apple het lek al gevonden heeft en de volgende jaibreak vrijwel onmogelijk wordt.
iPhone 5 met vodafone werkte hier in 1x goed. Im happy
Jammer dat er nog weinig JB apps zijn die op iOS7 kunnen draaien
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Dat geeft evad3rs nu ook aan:xPhantom schreef op zondag 22 december 2013 @ 15:12:
[...]
Toevallig ook voor die tijd een update OTA gedaan? Ik draaide 7.0.2 en heb OTA 7.0.4 geinstalleerd. Na een restore en upgrade via iTunes, werkte hij wel goed en is cydia geinstalleerd
evad3rs @evad3rs
If you OTA updated your device, back it up in iTunes and make a FULL restore before applying evasi0n7. http://evasi0n.com #iOS7JB
Bij mij ging alles ook in één keer goed, geen probleem ondervonden.
Nu alleen de handige apps weer vinden, die ben ik alweer vergeten
[ Voor 35% gewijzigd door Famous op 22-12-2013 15:44 ]
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Helaas werkt FolderEnhancer nog niet ....
De rest vooralsnog wel
( de kindjes blij met LocalIAPstore
)
De rest vooralsnog wel
( de kindjes blij met LocalIAPstore
Zijn die er tegenwoordig nog dan?Famous schreef op zondag 22 december 2013 @ 15:43:
Bij mij ging alles ook in één keer goed, geen probleem ondervonden.
👉🏻 Blog 👈🏻
Geen idee, al een langere tijd gedaan met een standaard iPhone.
Zie dat NCsettings en Open in Chrome nog niet werkt in elk geval..
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Volgens de TS kan je met een jailbreak ook weer downgraden. Dus: zou ik met 7.0.4 via een jailbreak terug kunnen naar iOS6? En dan de jailbreak ook weer opheffen?
Lijkt me onmogelijk.vanaalten schreef op zondag 22 december 2013 @ 16:47:
Volgens de TS kan je met een jailbreak ook weer downgraden. Dus: zou ik met 7.0.4 via een jailbreak terug kunnen naar iOS6? En dan de jailbreak ook weer opheffen?
En de meeste tweaks zijn nog niet geoptimaliseerd voor iOS 7.
Zelfs cydia is nog niet veel getest op iOS7
Hier een artikeltje: http://www.iphoneclub.nl/...-mini-op-ios-7-jailbreak/
Hier gaat hij mis. Een ipad 2 16gb wifi.
Clean install van 7.04 resulteerd in een bootloop na de jailbreak.
Enige wat ik kan doen is opnieuw restoren. 2 keer geprobeerd, maar elke keer hetzelfde.
Op internet vind ik meerdere gevallen hiervan. Ook ipad 2's.
Enige wat ik kan doen is opnieuw restoren. 2 keer geprobeerd, maar elke keer hetzelfde.
Meestal bevat de eerste publieke versie van een jailbreak nog wel wat kinderziekten.M a r c o schreef op zondag 22 december 2013 @ 17:07:
Hier gaat hij mis. Een ipad 2 16gb wifi.
Ik zou gewoon wachten dat het echt goed werkt, en niet nog in de beginfase zit.
Je hebt er nu toch vrij weinig aan.
Let op:
Vragen over warez zijn niet toegestaan. Het bespreken van alle andere aspecten van jailbreaken zijn wel toegestaan.
Let op of je post ook in dit topic thuishoort: applicaties kunnen besproken worden in [iOS] Applicaties via Cydia - deel 2, mods in [iPhone & iPod Touch] Post hier je mods
Vragen over warez zijn niet toegestaan. Het bespreken van alle andere aspecten van jailbreaken zijn wel toegestaan.
Let op of je post ook in dit topic thuishoort: applicaties kunnen besproken worden in [iOS] Applicaties via Cydia - deel 2, mods in [iPhone & iPod Touch] Post hier je mods