[iOS] Jailbreaken - Deel 8 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 21 ... 46 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15-09 18:47

StrongArmLance

Endless flow

Ik heb een iPhone 4 gekocht (omdat ik de afgelopen 3 maanden rond de 2000 euro heb uitgegeven aan telefoons die telkens stuk gingen) en dit was een goedkoper alternatief. Verzekeren doe ik niet aan :).
Dat verhaaltje mag je vergeten:

Punt is namelijk dat er 6.1.3 opzit, nou ik wachten op evad3rs en evasi0n maar ik kan niets vinden, eerst downgraden? Aangezien ik snap dat het wachten tot iOS 7 een grotere prioriteit heeft dan deze minor patch.

http://ih8sn0w.com/ kan ik vinden, maar dan?

En d'accord hier: http://www.evad3rs.net/20...ailbreak-all-version.html staat in de compatibality list, maar als ik door klik gaat het feestje niet door?

[ Voor 58% gewijzigd door StrongArmLance op 22-04-2013 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
kristan schreef op maandag 22 april 2013 @ 11:26:
Ik heb een iPhone 4 gekocht (omdat ik de afgelopen 3 maanden rond de 2000 euro heb uitgegeven aan telefoons die telkens stuk gingen) en dit was een goedkoper alternatief. Verzekeren doe ik niet aan :).
Dat verhaaltje mag je vergeten:

Punt is namelijk dat er 6.1.3 opzit, nou ik wachten op evad3rs en evasi0n maar ik kan niets vinden, eerst downgraden? Aangezien ik snap dat het wachten tot iOS 7 een grotere prioriteit heeft dan deze minor patch.

http://ih8sn0w.com/ kan ik vinden, maar dan?
Niet, iOS6 is niet te downgraden. Daarnaast had je dan ook nog de SHSH-blobs moeten hebben. Overigens kun je beter kijken op Jailbrea.kr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

me_mrtn schreef op maandag 22 april 2013 @ 12:07:
[...]

Niet, iOS6 is niet te downgraden. Daarnaast had je dan ook nog de SHSH-blobs moeten hebben. Overigens kun je beter kijken op Jailbrea.kr.
Oke, en kijk: http://www.evad3rs.net/20...ailbreak-all-version.html daar zegt hij voor iphone 4: 6.1.3 door redsn0w

Maar iPhone 4 untethered met 6.1.3 kan dus niet? http://www.redsn0w.us/201...4-download-available.html

[ Voor 18% gewijzigd door StrongArmLance op 22-04-2013 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
kristan schreef op maandag 22 april 2013 @ 12:10:
[...]

Oke, en kijk: http://www.evad3rs.net/20...ailbreak-all-version.html daar zegt hij voor iphone 4: 6.1.3 door redsn0w

Maar iPhone 4 untethered met 6.1.3 kan dus niet? http://www.redsn0w.us/201...4-download-available.html
Is dat geen semi-untethered?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

me_mrtn schreef op maandag 22 april 2013 @ 13:21:
[...]

Is dat geen semi-untethered?
Ik ben het aan het proberen, alles prima en duidelijk, alleen ik zit nu in DFU. En als ik met shift mijn IPSW bestand selecteer is de firmware niet compitabel
Er staat gewoon tethered. Hoe kom ik daarachter?

Nou ehm, ik een iCloud reserve kopie terugzetten, maar ja, dan moet hij natuurlijk rebooten... Jezus wat een gedoe :(

En toch voor het eerst in mijn leven blji met Apple! iCloud haalt al mijn fotootjes netjes terug, ook direct de reden van mijn abnormale data verbruik gevonden :)

Dan maar even wachten met JB denk ik?

[ Voor 69% gewijzigd door StrongArmLance op 22-04-2013 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
kristan schreef op maandag 22 april 2013 @ 13:40:
[...]

Ik ben het aan het proberen, alles prima en duidelijk, alleen ik zit nu in DFU. En als ik met shift mijn IPSW bestand selecteer is de firmware niet compitabel
Er staat gewoon tethered. Hoe kom ik daarachter?

Nou ehm, ik een iCloud reserve kopie terugzetten, maar ja, dan moet hij natuurlijk rebooten... Jezus wat een gedoe :(

En toch voor het eerst in mijn leven blji met Apple! iCloud haalt al mijn fotootjes netjes terug, ook direct de reden van mijn abnormale data verbruik gevonden :)

Dan maar even wachten met JB denk ik?
Ja, tethered en dan kun je semi-tethered via Cydia. Voor het verschil tussen tethered, semi-tethered en untethered kun je Google raadplegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

me_mrtn schreef op maandag 22 april 2013 @ 15:14:
[...]

Ja, tethered en dan kun je semi-tethered via Cydia. Voor het verschil tussen tethered, semi-tethered en untethered kun je Google raadplegen.
Ja oke. Maar semi-tethered gaat toch alsnog via de pc? Alleen wat sneller...

Dus al met al, gewoon untethered voor A4 met 6.1.3 is niet mogelijk ;( nog eeeventjes wachten op ios 7

[ Voor 29% gewijzigd door StrongArmLance op 22-04-2013 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jermaine
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-09 15:05
Kan het aan mijn JB liggen dat zowel mijn iPad als mijn iPhone soms enorme delays hebben met het versturen en ontvangen van berichten én images in iMessage/Messages? Vaak is het zelfs onmogelijk om screenshots, gemaakt op een iPad (Ja, ik weet het ze zijn groot maar tikken bij lange na de door Apple opgelegde filesize-limit niet aan) te versturen; de "Sending" status meter blijft dan op op ongeveer 90% hangen en tekstberichten die erachteraan verstuurd zouden worden blijven vervolgens ook hangen.

Het maakt weinig uit of ik gebruik maak van wifi (Thuis via een Apple Airport Extreme, op andere locaties ligt andere netwerkapparatuur) of via 3G (In dit geval Telfort).

Het is echt énorm frustrerend, zeker als je weet dat de iPad/iPhone moeiteloos 1080p filmpjes afspelen op het eerdergenoemde APE netwerkje dat ik thuis heb liggen. Het is dus écht een iMessage probleem... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-09 08:54
Heb je de iPhone al eens herstart? Heb zelf sinds het uitkomen van de jailbreak deze erop (iPhone 5, ios6.1.2) met Auxo en Zephyr en geen van deze problemen.

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jermaine
Uiteraard, meerdere malen gedaan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Het is niet toegestaan om hulp te vragen met warez.

[ Voor 95% gewijzigd door Hoedje op 28-04-2013 11:18 ]

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

K, leuk, maar ik vroeg dus geen hulp om warez want was al weer naar een gewone iOS mensen, leer eens begrijpend lezen. Voor de mensen die dat niet kunnen: in vet nogmaals dat ik er dus vanaf wil en mijn telefoon gewoon normaal heb, niks geen warez :')

Nogmaals:
Ik heb recent voor het eerst op een iphone een jail break losgelaten. Installatie verliep vlot, daarna voor mij relevante tweaks geprobeerd maar qua stabiliteit was het me allemaal niet waard. Ik heb tussentijds gesynchroniseerd, wat tevens voor een haast non-productieve agenda zorgde (items die niet te exporteren waren vanuit outlook) en wat meer geemmer... Ik was er al snel klaar mee, die paar tweaks wogen er simpelweg niet tegenop. :Y)

Dus na een paar weken maar verbinding gemaakt met iTunes, fabrieksinstellingen terug gezet: gebrikt.
Kut. Daarna met veel pijn en moeite de telefoon wel weer aan de gang gekregen, daarna kopie teruggezet. Sindsdien lukt het syncen wel, maar kan ik nauwelijks muziek op de telefoon krijgen (via iTunes). Tergend traag, vaak foutmeldingen als het helemaal niet lukt... Kabels zijn in orde dus dat is het niet.

In iTunes geen melding, wel dat de installatie van vShare (zou bij god niet weten wat het is) mislukt is. Ik snap het niet maar vind het wel reteirritant. Iemand een idee hoe dit op te lossen is? Ik begrijp dat dit kennelijk onderdeel is van een jailbreak-gedeelte, maar wil er vanaf :Y en zorgen dat mijn iPhone weer naar behoren muziek slikt.

Ik krijg elders de tip met iExplorer te gaan rommelen...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jermaine
skullsplitter schreef op zondag 28 april 2013 @ 18:31:
vShare (zou bij god niet weten wat het is)

lmgtfy linkjes worden hier niet gewaardeerd. Als je vindt dat iemand wat creatiever met het eigen initiatief om moet gaan, kan je ook een TR aanmaken

[ Voor 32% gewijzigd door Whieee op 30-04-2013 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Lijkt mij niet dat je de waarschuwing in de wind moet gooien en zelf maar op Google-jacht moet gaan. Zitten een aantal aparte wendingen in je verhaal en desnoods zoek je dit deel of andere delen maar door, waar gegarandeerd oplossingen tussen zitten.

*knip*

niet nodig...

[ Voor 6% gewijzigd door Whieee op 30-04-2013 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

*knip*

Je kunt er ook voor kiezen om niet te happen. Daarnaast is het hoogst onwenselijk om mensen die je niet kent maar voor autistisch uit te gaan maken.

Als warez mijn doel zouden zijn dat had ik eerder dan dit jaar mijn telefoon gejailbreakt/broken lijkt me, en had ik ook geweten dat vShare kennelijk de vervanger moet zijn van installous oid. Ik ergerde me kapot aan een paar dingen, had daar een handjevol tweaks voor die me vooral instabiliteit brachten en ik wilde dus weer terug en word sindsdien geplaagd door een vaste melding bij het syncen en een probleem om muziek op mijn telefoon te krijgen.

Als jullie moeite hebben met een vraag van iemand er niet uit komt omdat een component van een verwijderde jailbreak is blijven staan terwijl hij alleen een reguliere telefoon terug wil, dan mag je je afvragen wat dit topic nog heeft.

Ik vraag nergens hoe ik vShare kan installeren, ik vraag enkel hoe ik het eraf kan krijgen, alle componenten ervan, nu de telefoon immers hersteld is.

Reden dat ik hier zo weinig kom is meteen weer onderstreept denk ik, jammer weer.

Niemand verplicht je hier te komen. Als je kennelijk van mening bent dat iedereen hier een aandachtsstoornis heeft en ook nog eens niet kan lezen, wat kom je hier dan eigenlijk doen?

Mensen maar gaan aanvallen omdat je niet de reactie krijgt die je wilt hebben is niet erg productief, en zal er ook absoluut niet toe leiden dat je sneller een antwoord krijgt op je vragen. Iets met zaaien en oogsten..

[ Voor 29% gewijzigd door Whieee op 30-04-2013 20:27 ]

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Niet online
Misschien met een programma als dit kan je de sporen van vshare uit je backup-bestanden wissen:
http://www.imactools.com/iphonebackupviewer/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Kijk, dat vroeg ik. Dankjewel, ga daarmee kijken :)

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:55

SkyStreaker

Move on up!

*knip*

[ Voor 142% gewijzigd door SkyStreaker op 30-04-2013 21:12 . Reden: Weggehaald i.v.m. met mijn TR. ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 14:02
Hoe kan ik het beste een Iphone 4 met 6.1.2 evasion erop, unjailbreaken?
Ik las iets namelijk dat het niet verstandig was om een master reset te doen vanuit het toestel.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Waarom niet gewoon een restore vanuit iTunes zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01-2023

Darkstar

BSOFH

@DJ Neo Ziggy: het is de meest zekere manier, alleen staat er dan ineens 6.1.3 op je iPhone aangezien Apple geen 6.1.2 meer aanbiedt. Dat is dus de enige reden waarom je niet een normale restore vanuit iTunes zou doen.

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 14:02
Ok, bedankt. Ik ga aan de slag!

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

En ja inderdaad komt er dan 6.1.3 op te staan die (nog) niet untethered te jailbreaken is...
Maar dat wil je toch neem ik aan ook??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Ochgut, een dergelijke edit, echt?
Grow a skin en lees eens tussen de regels door.

Want ik hap en scheld iemand (ik werk met autisten mensen, dit sloeg vooral op het blijken van contextblindheid) uit maar niemand lijkt het stuk te lezen waarbij ik zeg dat ik van de jailbreak af wil om me vervolgens practisch voor dief uit te maken :')

Ik krijg niet het antwoord wat ik wil?
Kom op.

Ik krijg gewoon geen antwoord.

Kijk eerst eens in de spiegel in plaats van meteen van alles te roepen. Wat je erin stopt krijg je eruit, als er gewoon gereageerd was ipv geneuzel met warez waar ik niet om vroeg dan was er ook gewoon discussie.

Het onderschrijft perfect wat dit forum in mijn ogen al sinds 2004 zo'n beetje kapot maakt: vele (ongeschreven) regeltjes en een totaal gebrek aan normale sociale communicatie, nodeloos UTFS/RTFM geroep op simpele vragen...

Veel plezier met jailbreaken allen. Ik zal me weer verder beperken tot de meer creatieve hoeken.
Je zult op een technisch forum maar eens om hulp of advies vragen...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
me_mrtn schreef op maandag 29 april 2013 @ 12:18:
en desnoods zoek je dit deel of andere delen maar door, waar gegarandeerd oplossingen tussen zitten.
[mbr]
*knip*

niet nodig...[/mbr]
Hoe lastig is het lezen dan? Wat jij verder voor de kost doet, zal mij aan een rot drumstel hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-09 14:44
Velox now available:
http://www.idownloadblog....x-now-available-on-cydia/

[ Voor 13% gewijzigd door technorabilia op 05-05-2013 07:01 ]

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Heb nu een dag gewerkt met Velox. Ik zie nog niet echt de meerwaarde van deze tweak. Tevens (nog) niet mogelijk icm FolderEnhancer.

Ik vind het een beetje omslachtig om je notificaties steeds per App te moeten bekijken ipv in 1 keer in je NC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-03 19:07
Ik vind het voor 1.57 wel een leuke tweak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Denk dat Velox nog een beetje moet "groeien".

Natuurlijk ook gekocht voor 1,57euro, maar vindt het nog niet TOP jailbreak-tweak.

Tweaks als Zephyr of zo moesten ook "groeien".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:14
ik heb een iphone 4s met ios 5.1 met JB. Kan ik deze upgrade naar 6.1.2 zodat hij ook nog te JB-en is of kan dat niet meer omdat apple 6.1.2 niet meer signed of zijn er alternative tools voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

Voor zover ik weet kan je enkel upgraden naar 6.1.4 momenteel, en die is niet te jailbreaken. Als je een jailbreak wil zul je het met Absinthe moeten proberen op 5.1.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Tha BasZ schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 11:22:
Denk dat Velox nog een beetje moet "groeien".

Natuurlijk ook gekocht voor 1,57euro, maar vindt het nog niet TOP jailbreak-tweak.

Tweaks als Zephyr of zo moesten ook "groeien".
Merk overigens wel dat ik sinds ik Velox erop heb draaien mn telefoon (i5) wel soms gaat restarten in "Save Mode".
Nog niet helemaal bugfree in ieder geval!
Concept is overigens leuk, maar moet echt nog groeien zoals ik al eerder zei hierboven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwuts
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-09-2023

Pwuts

pwutst met vanalles en nog wat

iOS 6.1, 6.1.1 en 6.1.2 zijn ook te jailbreaken. Zie Jailbreakvault.com ;)

[ Voor 40% gewijzigd door Pwuts op 22-05-2013 10:35 ]

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-04-2021
Dit kon toch al......? ik moet 6.1.3 hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holland1994
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-09 13:50
Ik heb net een ipod touch v2 overgeërfd, en ik ben al aan het kijken hoe ik hem moet jailbreaken.
Kunnen jullie mij aanraden welke ik zou moeten nemen? Het is een beetje lastig omdat veel links doodlopen en sommige guides out dated zijn.
Ik zat al te kijken naar de "releases" redsn0w, Spirit, iemand die mij de "juiste" aan kan geven?

[ Voor 14% gewijzigd door Holland1994 op 24-05-2013 00:12 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wii06
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-09 00:48
Ik heb nu een iphone 5 met 6.1.4, maar wil heb graag JB erop. Gaan ze een update uitbrengen voor 6.1.4 of pas een update als ios 7 uit is? Wat denken jullie?

[ Voor 26% gewijzigd door wii06 op 29-05-2013 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Ze hebben bij monde van Pod2g al aangegeven te zullen wachten op iOS 7 voor ze weer gaan werken aan een jailbreak. Het nu gebruiken van al gevonden exploits is jezelf in je voet schieten als je nog van plan bent om iOS 7 te jailbreaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wii06
Jammer, ik had wel een JB gehad, alleen heb nu een refurbished toes tell gekregen met 6.1.4 er al op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Ja wel zonde...
Had gelukkig met het omruilen van mijn toestel 6.1.2... _/-\o_

Maar wel logisch dat ze wachten op iOS7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wii06
Tha BasZ schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 08:48:
Ja wel zonde...
Had gelukkig met het omruilen van mijn toestel 6.1.2... _/-\o_

Maar wel logisch dat ze wachten op iOS7.
Je hebt geluk, nu moet ik wachten tot iOS 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Niet online
CardSwitcher is een goede app, werkt prettiger dan auxo vind ik
Met MyAssistive kan je van de assistive touch icon een homebutton of iets anders maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
  • Laatst online: 31-07 16:31
Ik heb een iPad 2 met iOS 5.1.1 met JB en wil iOS 6.1 of 6.1.2 er op krijgen voor het jailbreakern (ipv de nieuwe 6.1.3). Begrijp ik nou goed dat dit tegenwoordig onmogelijk is? Of is er nog een manier om dat voor elkaar te krijgen? Is er geen andere tool dan iTunes om de 6.1.2 ipsw er op te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Niet online
Ik had 5.1.1 op een 3gs gezet zonder shsh blobs, met sn0wbreeze, snap er ook niks van.
Wel ff je blobs backuppen als je het gaat proberen, voor als het niet lukt, dan kan je terug naar 5.1.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

De 3GS kan volgens mij niet hoger dan 5.1.1, waardoor Apple die nog signt en je geen SHSH blobs nodig hebt. Heb je een nieuwer apparaat dan ga je automatisch naar 6.1.4, en die is niet te jailbreaken.

Edit: zie hieronder.

[ Voor 7% gewijzigd door Anthirian op 02-06-2013 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeGato23
  • Niet online
Anthirian schreef op zondag 02 juni 2013 @ 00:50:
De 3GS kan volgens mij niet hoger dan 5.1.1, waardoor Apple die nog signt en je geen SHSH blobs nodig hebt. Heb je een nieuwer apparaat dan ga je automatisch naar 6.1.4, en die is niet te jailbreaken.
Net even gecontroleerd; mijn 3GS heeft gewoon 6.1.3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:50
6.1.4 is alleen voor de iPhone 5, iPad 2,3 en 4, iPhone 3GS, 4 en 4S en iPod Touch 4th en 5th gen zitten gewoon op iOS 6.1.3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
  • Laatst online: 31-07 16:31
Maar is er nog een manier om om die signature van Apple heen te komen en een oudere iOS (6.1.2) te installeren of ligt het jailbreaken komende maanden dus gewoon stil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
-DG- schreef op zondag 02 juni 2013 @ 15:21:
[...]

Maar is er nog een manier om om die signature van Apple heen te komen en een oudere iOS (6.1.2) te installeren of ligt het jailbreaken komende maanden dus gewoon stil?
Mits SHSH-blobs, dan is het mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand nog een goede youtube app voor een jailbreaked ipad?

Ik heb nu die youtube gekocht (voor iets van 2 euro) uit de cydia store en die werkt wel prima, maar als ik tegelijk adblock draai gaat hij niet gelijk video's afspelen. Ik moet dan eerst een stukje vooruit spoelen en dan kan ik de play knop indrukken.

Ik zou graag zowel een adblock als een youtube app draaien die meer kan dan de standaard app die in de normale appstore zit.

Zou dit probleem er misschien zijn omdat ik (volgens mij) een gekraakte adblock draai (ik meen althans dat ik er niet voor betaald heb)? Ik kan alleen geen repo vinden waarin een betaalde adblock zit (dus wellicht is hij nooit betaald geweest)?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2013 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-12-2024
Protube !! Dat icm Bridge voor wanneer je YouTube materiaal wilt downloaden en bijv in je iPod / muziek sectie Yvan je iPad wil plaatsen videoclip en/of alleen de muziek van de YouTube clip

Adblock gebruik ik niet, ik krijg geen Ads van YT op protube zover ik weet... Niet eens op gelett :')

[ Voor 21% gewijzigd door knakker2 op 03-06-2013 04:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

protube heb ik inderdaad, was het ff kwijt gisteren. Ik zal die adblock eens bekijken, misschien kan ik die voor youtube uitschakelen. Voor een paar andere sites vind ik hem wel handig (al is het niks vergeleken met bijv. de firefox versie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Iemand een goede jailbreak-app om zonder je telefoon uit je broekzak te halen een nummer te skippen (met of course je remote op je earpods)??

Meen het ooit met IOS 5 te hebben gehad, maar kan het niet meer vinden @ Cydia...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Tha BasZ schreef op maandag 03 juni 2013 @ 10:07:
Iemand een goede jailbreak-app om zonder je telefoon uit je broekzak te halen een nummer te skippen (met of course je remote op je earpods)??

Meen het ooit met IOS 5 te hebben gehad, maar kan het niet meer vinden @ Cydia...
Twee keer klikken is next met inline controls en drie keer klikken is terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Iets met handleiding lezen volgens mij... 8)7
Dank! Precies wat ik bedoelde!

[ Voor 3% gewijzigd door Tha BasZ op 04-06-2013 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kardox
  • Laatst online: 03-07 00:17
Ik heb al een tijd mijn iphone jailbreaked en het werkt allemaal prima.
Alleen ik wil graag een soort image (backup) hebben van mijn huidige ios en die dan terug zetten voor het geval dat mijn iphone niet meer goed werkt of wat er dan ook kan gebeuren.
Nou weet ik wel dat je via itunes een reservekopie kunt maken. Gaat dat in dit geval ook werken met terug zetten?

Reservekopie maken dan opnieuw jailbreaken dan behoud je alle apps :P

[ Voor 10% gewijzigd door kardox op 04-06-2013 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Je "iTunes" apps worden gewoon via iCloud keurig netjes gebackupt (of via iTunes).

Je "Cydia" apps heb je wel apps voor om die ook een soort van te backuppen.
Deze ben je namelijk natuurlijk wel "kwijt" als je opnieuw jailbreakt...
Behalve je betaalde, deze kan je redelijk makkelijk terughalen in je profiel @ Cydia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kardox
  • Laatst online: 03-07 00:17
Tha BasZ schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 11:27:
Je "iTunes" apps worden gewoon via iCloud keurig netjes gebackupt (of via iTunes).

Je "Cydia" apps heb je wel apps voor om die ook een soort van te backuppen.
Deze ben je namelijk natuurlijk wel "kwijt" als je opnieuw jailbreakt...
Behalve je betaalde, deze kan je redelijk makkelijk terughalen in je profiel @ Cydia.
Je zou denken dat je een soort image kunt maken en die weer makkelijk terug zetten net als in Windows. Alles op hdd dan automatisch herkend wordt op iphone, Maar dat lijkt onmogelijk zijn met iphones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
kardox schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 13:18:
[...]

Je zou denken dat je een soort image kunt maken en die weer makkelijk terug zetten net als in Windows. Alles op hdd dan automatisch herkend wordt op iphone, Maar dat lijkt onmogelijk zijn met iphones.
Dat doe je feitelijk met iTunes/iCloud. Koop maar eens een nieuwe iPhone en hoppa alles staat perfect klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Ja dat is inderdaad wel zo wat me_mrtn zegt!

Zonder jailbreak is iCloud (of iTunes) de perfecte back-up!
Zet alles netjes weer terug in de goede volgorde met alle settings!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Behalve je muziek en videos, de rest wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:33
Ik heb nagenoeg dezelfde vraag als 'itsmeallright'. Ik kom van iOS 4.3.3 af en wil nu naar 6.1.X gaan updaten, liefst met JB nog intakt.

Wat is hierbij wijsheid? Eerst een SHSH backup maken en dan de upgrades 1 voor 1 doen? iTunes wil namelijk dolgraag eerst iOS 5 gaan installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-09 17:41
LinuX-TUX schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 18:46:
Ik heb nagenoeg dezelfde vraag als 'itsmeallright'. Ik kom van iOS 4.3.3 af en wil nu naar 6.1.X gaan updaten, liefst met JB nog intakt.

Wat is hierbij wijsheid? Eerst een SHSH backup maken en dan de upgrades 1 voor 1 doen? iTunes wil namelijk dolgraag eerst iOS 5 gaan installeren.
Kan niet. Met een iPhone 4 of lager zou je het kunnen proberen met SHSH's als je die zelf hebt opgeslagen, want met Cydia is alles fout gegaan voor IOS6. iPhone 4S en hoger, en iPad3/mini en hoger: geen enkele manier. Je kunt alleen 6.1.3 installeren en daar werkt de jailbreak niet meer op.

Nogmaals, als je geinteresseerd bent in jailbreaken dan zul je de scene een beetje moeten volgen, dit lukt tegenwoordig namelijk alleen nog als je op het goede moment upgraded. Tussen 5 feb en 21 maart van dit jaar had je je slag moeten slaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
  • Laatst online: 13:33
PhilipsFan schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 22:11:
[...]

Kan niet. Met een iPhone 4 of lager zou je het kunnen proberen met SHSH's als je die zelf hebt opgeslagen, want met Cydia is alles fout gegaan voor IOS6. iPhone 4S en hoger, en iPad3/mini en hoger: geen enkele manier. Je kunt alleen 6.1.3 installeren en daar werkt de jailbreak niet meer op.

Nogmaals, als je geinteresseerd bent in jailbreaken dan zul je de scene een beetje moeten volgen, dit lukt tegenwoordig namelijk alleen nog als je op het goede moment upgraded. Tussen 5 feb en 21 maart van dit jaar had je je slag moeten slaan...
Mooi, ik heb een iPhone 4 :Y)

En ja, de 'scene' volgde ik destijds (bijna 2 jaar geleden) en ik heb toen netjes alles kunnen doen. Daarna werd het echt een kat-en-muis spel, waardoor ik de behoefte om te upgraden losgelaten heb. (tethered JB's, hoop rompslomp JB's)

Ik ga research plegen op de SHSH's die je opperde, thnx!

[ Voor 0% gewijzigd door LinuX-TUX op 30-06-2013 01:58 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Nieuws? In ieder geval nog niet gezien @ dit topic:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BOC_wC9CYAAuQni.png

Verhaal erbij:
The iOS hacker first tweeted: "System version too new?" and below this posted a photo that shows the Springboard of an iPod Touch with an Activator icon and a UIAlert window that reads: "System version too new. Activator has not been tested with this version of iOS. Some features may not work as designed."

However, this alert, as iClarified claims, does not seem to be a UIAlert that could be generated from within a sandboxed application, suggesting the device may be jailbroken.

Besides, it is unclear what method Petrich used, whether he discovered another exploit for iOS 7 jailbreak or was able to use chpwn's failbreak.

Prior to this, iOS hacker Joshua Hill, commonly known as p0sixninja, announced on Twitter that he has a lot of amazing things coming soon and was referring to something which is bigger than jailbreak. "I got a lot of amazing things coming to you all soon. Think bigger than jailbreak," tweeted p0sixninja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
An sich zijn die meldingen niet zo raar. Heb ook wel eens meldingen buiten de app gehad (geen pushmeldingen), door een juiste timing van het afsluiten van de app. En helemaal met iOS7. Hoewel het een het ander ik niet uitsluit hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jermaine
Sinds de laatste update van de Ziggo TV app (Volgens mij van gisteren?) werkt het TV kijken niet meer, zowel op de iPad als op de iPhone, ondanks een installatie van TSProtector P. Meer mensen met problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Nog even een aanvulling op die zogenaamde jailbreak:
MuscleNerd ‏@MuscleNerd
There is no A5+ bootrom exploit, by anyone. Not even a bootrom dump. Nothing.
Dat duurt dus nog een lange tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 12:06

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Goed, ook ik ga me even hier wagen.

Heb voor een familielid een 2e hands Ipad1 gekocht, maar daar blijkt IOS 5.1.1 op te staan, en ik vind dat erg traag. Heb zelf een Ipad1 met nog 4.x (weet niet welke) en dat werkt een stuk vlotter. Ik wil dus downgraden, liefst zonder te jailbraiken.

Als ik de TS goed doorlees en google gebruik, gaat het mij niet lukken aangezien ik de blobs mis? Of ben ik nu te moeilijk bezig? Ik heb al een firmware van de 4.3.1 gedownload maar ik durf die nog niet te installeren, omdat ik bang ben dat ik de boel brick. Advies wordt zeer gewaardeerd! :)

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Je bent tot de juiste conclusie gekomen. Zonder de blobs kom je nergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Jermaine schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 00:10:
Sinds de laatste update van de Ziggo TV app (Volgens mij van gisteren?) werkt het TV kijken niet meer, zowel op de iPad als op de iPhone, ondanks een installatie van TSProtector P. Meer mensen met problemen?
originele versie van TSprotector ?
of uit een van de 'andere' repo's ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jermaine schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 00:10:
ik had nog niet geupdate, misschien wacht ik maar even. Zijn er hier al mensen die een jailbreak hebben en de meest recente versie van ziggo tv kunnen draaien met tsprotector?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-03 19:07
Bij mij werkt het nog na de update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mirelia schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 19:06:
Bij mij werkt het nog na de update
thanks, ga ik ook ff updaten. Ik gebruik het af en toe, maar als het niet werkt is dat altijd een irritatiefactor en volgens mij had ik een betaalde protector app in de cydia store gekocht. Helemaal zeker weten doe ik het niet, maar we testen wel even en anders koop ik hem voor die ene of twee euro.

Die ziggo app is namelijk best relaxed, ik gebruik hem meestal als afstandsbediening om snel te scannen wat er is, is hij niet voor gemaakt, maar dat werkt wel ideaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jermaine
FreshMaker schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 15:25:
[...]

originele versie van TSprotector ?
of uit een van de 'andere' repo's ?
Ik heb gewoon braaf betaald, dat kleine bedrag om die verder fijne app van Ziggo te laten werken omdat Ziggo lichtelijk kinderachtig doet (Ergens snap ik hun beweegreden wel, maar ik ga geen rare fratsen uithalen met hun app) vind ik geen ramp. Het bleek trouwens aan mijn torrents te liggen, de upload stond op dat moment wagenwijd open en blijkbaar botst dat met de functionaliteit van de Ziggo TV app :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bleek tsprotector niet gekocht te hebben, bij mij werkte het niet meer. Heb hem nu gekocht en hij doet het weer zoals vanouds.

Klopt dus wel dat als je een oudere gekraakte (althans denk ik) tsprotector hebt dat het niet werkt. Tooltje was trouwens maar 174 cent ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-10-2024
Hier iemand die ervaringen heeft met ilex r.a.t.?
Kan je schijnbaar mee restoren zondet je jailbreak te verliezen..
Geen idee of en hoe dit precies werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tumbler
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-08-2021
http://www.iphonehacks.co...-6-1-3-using-redsn0w.html
Gaat dit werken met mijn iPhone 3gs op 6.1.3, ik zet hem nooit uit of laat hem uitvallen dus tethered is niet zo erg. Ook zie ik staan dat het bij een 3gs untethered is door een andere bootrom, maar verschilt dat door 3gs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Tumbler schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 22:16:
http://www.iphonehacks.co...-6-1-3-using-redsn0w.html
Gaat dit werken met mijn iPhone 3gs op 6.1.3, ik zet hem nooit uit of laat hem uitvallen dus tethered is niet zo erg. Ook zie ik staan dat het bij een 3gs untethered is door een andere bootrom, maar verschilt dat door 3gs?
De 3GS heeft twee verschillende versies, nieuwe en oude bootrom. Hoe je dat kunt zien, is makkelijk te Google'n. Als je op 6.1.3 zit kun je net zo goed untethered doen overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tumbler
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-08-2021
me_mrtn schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 16:28:
[...]

De 3GS heeft twee verschillende versies, nieuwe en oude bootrom. Hoe je dat kunt zien, is makkelijk te Google'n. Als je op 6.1.3 zit kun je net zo goed untethered doen overigens.
Waar kan ik die untethered jailbreak voor 6.1.3 vinden? Op Google kon ik hem namelijk niet vinden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-09 20:58
Volgens mij moet je terug naar 6.1.2 voor een untethered jailbreak op de 3gs. Iclarified heeft wel een tutorial voor een tethered iPhone 4 JB op 6.1.3.

Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Tumbler schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 18:59:
[...]

Waar kan ik die untethered jailbreak voor 6.1.3 vinden? Op Google kon ik hem namelijk niet vinden :?
Ho, foutje van mijn kant, 6.1.2 ja. iClarified heeft, zoals gezegd, de nodige informatie makkelijk te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jermaine
me_mrtn schreef op zondag 02 juni 2013 @ 15:27:
[...]

Mits SHSH-blobs, dan is het mogelijk.
Deze heb ik nu op mijn desktop, alleen is het dus niet meer mogelijk om iOS6.1.2 op mijn iPhone 4S te krijgen, wat ik dus wél wil nadat mijn toestel vanmiddag in een infinite loop terechtkwam. Welke stappen moet ik nu ondernemen om gewoon weer iOS6.1.2 op mijn toestel te krijgen? :$

edit:

Never mind, het lijkt erop dat een 4S geen downgrade van 6.1.3 naar 6.1.2 zal accepteren. Fijn, die infinite loop aan reboots van vanmiddag is dus veroorzaakt door een cheap ass ladertje en dito kabeltje. Nu zit ik dus fijn zonder JB op 6.1.3 en mag ik wachten tot dat afzichtelijk lelijke iOS7 gekraakt is }:|

[ Voor 26% gewijzigd door Jermaine op 23-07-2013 03:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan1995
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-09 21:33
De iPad 4 (32GB, Wi-Fi) is zeker niet te jailbreaken als deze met 6.1.3 uit de doos kwam?

Ik wil namelijk graag bestanden (muziek, video's en documenten) vanuit Safari kunnen downloaden zonder steeds de computer te hoeven gebruiken. Daarnaast wil ik ook de verkenner (iFile) op mijn iPad installeren en wil ik kijken of ik de Playstation 3 controller voor games kan gaan gebruiken. Racegames en games als Modern Combat 4 spelen met een controller denk ik beter dan met het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
arjan1995 schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 10:37:
De iPad 4 (32GB, Wi-Fi) is zeker niet te jailbreaken als deze met 6.1.3 uit de doos kwam?

Ik wil namelijk graag bestanden (muziek, video's en documenten) vanuit Safari kunnen downloaden zonder steeds de computer te hoeven gebruiken. Daarnaast wil ik ook de verkenner (iFile) op mijn iPad installeren en wil ik kijken of ik de Playstation 3 controller voor games kan gaan gebruiken. Racegames en games als Modern Combat 4 spelen met een controller denk ik beter dan met het scherm.
Nee, dat klopt, 6.1.3 is niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Zojuist lees ik op Reddit dat Apple momenteel iOS 6.0, 6.0.1 en 6.0.2 blijkt te signen. Hierdoor is het dus mogelijk om te downgraden vanaf een unjailbreakable iOS als 6.1.3 en 6.1.4. Ik heb het zelf niet getest, maar grijp je kans zolang het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Is inmiddels al niet meer mogelijk. werkte maar voor een bepaalde tijd als ik het zo goed lees.
Zag vanmorgen ook al wat tweets hierover voorbij komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Anthirian schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 12:10:
Zojuist lees ik op Reddit dat Apple momenteel iOS 6.0, 6.0.1 en 6.0.2 blijkt te signen. Hierdoor is het dus mogelijk om te downgraden vanaf een unjailbreakable iOS als 6.1.3 en 6.1.4. Ik heb het zelf niet getest, maar grijp je kans zolang het kan.
Dat was een fluke door Apple vannacht, maar slechts hele korte tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
Waarom is dit topic zo inactief? Tweakers jailbreaken hun iPhones niet meer? Of wellicht kopen ze tegenwoordig minder vaak een iPhone.

Ik vroeg me af of de jailbreak voor 6.1.3 de laatste dagen uitgekomen is. Op sommige pagina's lees ik dat 6.1.3 niet te jailbreaken is, maar ik zie veel berichten voorbij komen op Google News over het jailbreaken van iOS 6.1.3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

iOS 6.1.3 is voor zover ik weet alleen semi-jailbreakable en dan ook nog eens enkel op oude devices. Welke precies weet ik niet, maar daar kan Google je vast bij helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
Google en Google Nieuws staan vol met malafide sites die betaalde jailbreak-tools willen verkopen. De Google Nieuws Feed van de laatste dagen staat vol met tientallen berichten dat er een untethered 6.1.3 jailbreak-tool is, maar allemaal onbetrouwbaar dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand die weet of je een ipad met jailbreak gewoon aan itunes onder windows connecten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Ja hoor, zolang je maar niet op update of restore drukt kun je zovaak als je wil synchroniseren met iTunes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Anthirian schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 13:32:
iOS 6.1.3 is voor zover ik weet alleen semi-jailbreakable en dan ook nog eens enkel op oude devices. Welke precies weet ik niet, maar daar kan Google je vast bij helpen.
Devices met Apple A4 of ouder, dus iPhone 4 of ouder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anthirian schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 14:30:
Ja hoor, zolang je maar niet op update of restore drukt kun je zovaak als je wil synchroniseren met iTunes.
ah mooi, dan ga ik even kijken hoe je ook alweer via itunes stripboeken erop zet. Zelf doe ik dat met mijn nas, maar die heeft mijn zwager niet en het moet dus even via de andere methode, maar dan kan ik het hier even ook bekijken als ik het uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
http://absinthejailbreak....reak-for-ios-6-1-3-found/

Volgens Absinth is Winocm een bekende ...
Dus voor de mensen die niet naar IOS7 ( kunnen/willen) is er wellicht binnenkort nog één kansje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsiey
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19:39
FreshMaker schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 21:00:
http://absinthejailbreak....reak-for-ios-6-1-3-found/

Volgens Absinth is Winocm een bekende ...
Dus voor de mensen die niet naar IOS7 ( kunnen/willen) is er wellicht binnenkort nog één kansje
Zet hij op zijn twitter:

Before you all go out and think I’m magically supporting all devices, the iPhone 4 GSM version barely works. And it’s the only one I made.

Dus is een klein kansje denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:50
Zojuist deze foto getweet geworden door @winocm Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/lX7BYQd.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsiey
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19:39
winocm zal dan nog vele mensen blij maken.
Maar is wel een beetje laat, aangezien iOs 7 bijna uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik de jailbreak alleen omdat ik dan folders in folders kan stoppen en er meer apps in een folder passen dan standaard.

Is dat in ios 7 opgelost zodat ik mijn jailbreak eraf kan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
Verwijderd schreef op zondag 08 september 2013 @ 08:41:
Ik gebruik de jailbreak alleen omdat ik dan folders in folders kan stoppen en er meer apps in een folder passen dan standaard.

Is dat in ios 7 opgelost zodat ik mijn jailbreak eraf kan halen?
Je kan geen folders in folders stoppen, maar je kan wel zoveel apps plaatsen als je wilt in een folder.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Pagina: 1 ... 21 ... 46 Laatste

Let op:
Vragen over warez zijn niet toegestaan. Het bespreken van alle andere aspecten van jailbreaken zijn wel toegestaan.

Let op of je post ook in dit topic thuishoort: applicaties kunnen besproken worden in [iOS] Applicaties via Cydia - deel 2, mods in [iPhone & iPod Touch] Post hier je mods