Heb 'm net geïnstalleerd, laat het maar
gaat niet zo mooi en vloeiend als op de PC (de arches hakkelen zo en springen zo af en toe even door...) en het scherm van een iPhone is te klein en je kan het niet als screensaver laten opstaan...
Verwijderd
Welke statusbar icons zijn dat? De Oranje Wifi, Groene berijkstreepjes, en je oranje batterij. Zitten die standaard bij Suave?
Denk het wel, heb me dat overlaatst ook nog afgevraagd...Verwijderd schreef op maandag 26 september 2011 @ 21:02:
[...]
Welke statusbar icons zijn dat? De Oranje Wifi, Groene berijkstreepjes, en je oranje batterij. Zitten die standaard bij Suave?
Hoe heb je dat weer zo mooi gekregen?RKorenberg schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 23:11:
niet heel speciaal, lockinfo met ios5 theme, dus @ lockscreen lockinfo + infoshade.
Enige speciale @ homescreen is wellicht het weer icoontje![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Staat wel lekker oem en netjes
Is standaard in lockinfo 
Mijne atm:
Icoontjes:

Lockscreen met lockinfo

Swipe ik omhoog vanaf onder verdwijnt lockinfo en komt mijn gewone LS naar voren
(inclusief slijmerige foto ^^)
Mijne atm:
Icoontjes:

Lockscreen met lockinfo

Swipe ik omhoog vanaf onder verdwijnt lockinfo en komt mijn gewone LS naar voren

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Wow wow wow, rijtje van de thema's etc. die je hiervoor hebt gebruikt?
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Het is voornamelijk iFlat Evo 3 icm lockinfo (met IOS5 theme). Daarnaast gebruik ik:Royeboi schreef op maandag 26 september 2011 @ 22:18:
[...]
Wow wow wow, rijtje van de thema's etc. die je hiervoor hebt gebruikt?
- Clockhide
- Iconoclasm
- Shrink
- Cleanstatus
- Slide to unlock killer (Text)
- Make it mine
- Five icon dock
- RepoPrep
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Verwijderd
1e pic net Windows XP achtergrond.Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 07:52:
Op dit moment met iOS 5
[afbeelding]
[afbeelding]
1e pic is net een Android man.
Damn is iOS 5 zo verneukt ??
Verwijderd
Nope iOS 5 ziet er nog precies hetzelfde uit als voorheen. Daarom nu eens een andere look. Al ben ik met je eens dat de eerste pic net WinXP is. Die ga ik nog ff aanpassenVerwijderd schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 08:02:
1e pic net Windows XP achtergrond.
1e pic is net een Android man.
Damn is iOS 5 zo verneukt ??
Die "weer" widget is die standaard IOS5? En anders, waar kan ik die vinden?Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 07:52:
Op dit moment met iOS 5
[afbeelding]
[afbeelding]
Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!
Naam van dat thema alsjeblieft?bello2185 schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 20:34:
Dit is wat ik nu heb (met iOS 4.2.1).
[afbeelding]
[afbeelding]
Ga ik ook nemen als dat kan! (4.2.1 3G)
Voor het lockscreen heb ik het thema Glasio HD Classique gebruikt.
Voor iOS zelf heb ik Glaciens HD, Mojo 2 HD en nog wat random icons door elkaar gebruikt.
Hier is Glaciens:
http://macthemes.net/forum/viewtopic.php?id=16810930
En Mojo 2:
http://macthemes.net/forum/viewtopic.php?id=16811145
Als je nog wat nodig hebt moet je het maar even zeggen.
Voor iOS zelf heb ik Glaciens HD, Mojo 2 HD en nog wat random icons door elkaar gebruikt.
Hier is Glaciens:
http://macthemes.net/forum/viewtopic.php?id=16810930
En Mojo 2:
http://macthemes.net/forum/viewtopic.php?id=16811145
Als je nog wat nodig hebt moet je het maar even zeggen.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dit is mijn gejailbreakte iOS5 met het Classica 3 thema en een Notification Centre met een toffe wallpaper. Ook is dat stomme "ontrendelen" veranderd in Unleash me (via iFile) en is iPod veranderd in iHack, decimaal wifi en batterij en bovenaan tijd, vrij RAM en de datum. Verder nog wat icoontjes verstopt met Poof.

[ Voor 25% gewijzigd door Zalmanman op 25-10-2011 09:37 ]
and thanks for all the fish.
ik snap het nog steeds niet! hoe verander je je wallpaper in je NC??Zalmanman schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 09:35:
Dit is mijn gejailbreakte iOS5 met het Classica 3 thema en een Notification Centre met een toffe wallpaper. Ook is dat stomme "ontrendelen" veranderd in Unleash me (via iFile) en is iPod veranderd in iHack, decimaal wifi en batterij en bovenaan tijd, vrij RAM en de datum. Verder nog wat icoontjes verstopt met Poof.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zou je die achtergrond willen delen?
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Ik dacht dat mensen die van Apple producten smaak hadden, maar het zien naar dit topic vraag ik het me toch af, om heel eerlijk te zijn doen jullie er alles aan om het op een Android toestel te laten lijken.
wallpapers delen?????Zalmanman schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 09:35:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Genoeg handleidingen :-)hoyvoy schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 15:47:
[...]
ik snap het nog steeds niet! hoe verander je je wallpaper in je NC??
Voici: http://cydiahelp.com/here...round-jailbreak-required/
Maar natuurlijk:

Die 4e is niet echt noodzakelijk, maar ik vind 'm wel tof, dus ik denk sharen die handel ^^
[ Voor 13% gewijzigd door Zalmanman op 27-10-2011 17:27 ]
and thanks for all the fish.
is ie ookZalmanman schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 17:24:
[...]
Genoeg handleidingen :-)
Voici: http://cydiahelp.com/here...round-jailbreak-required/
[...]
Maar natuurlijk:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die 4e is niet echt noodzakelijk, maar ik vind 'm wel tof, dus ik denk sharen die handel ^^
Bij aanschaf van iPhone 4 ooit voor de gein mijn stopwatch aangezet, maar daarna nooit meer uitgezet. Zelfs na een 4S gekocht te hebben met reserve kopie loopt die nog gewoon door

[ Voor 3% gewijzigd door rbrouwers123 op 10-11-2011 23:19 ]
Ik mis het kikkertje wallpaper
Ik had eigenlijk na de release van de Absinthe jailbreak wel wat posts verwacht met 4S eigenaren die los gaan. Laat ik dan maar de spits afbijten...
"Windows Phone 7 Lockscreen":

Met "Move2Unlock" schuif ik lockscreen opzij:

"Noki-HD" thema, "Iconoclasm" (3x3 dense), "Parallax" & "Zeppelin":

"Abstract Folder Background" met custom image (multitaskbar en folder):

"BlurriedNCBackground":

Verdere Notification Center tweaks: "Music Center", "SimpleDate", SBsettings thema "Prestige-HD" & een hoop tweaks die niet zichtbaar zijn. System & Lockscreen Font: "Caviar Dreams".
Zo blij dat ik weer uit de Apple gevangenis ben!
"Windows Phone 7 Lockscreen":

Met "Move2Unlock" schuif ik lockscreen opzij:

"Noki-HD" thema, "Iconoclasm" (3x3 dense), "Parallax" & "Zeppelin":

"Abstract Folder Background" met custom image (multitaskbar en folder):

"BlurriedNCBackground":

Verdere Notification Center tweaks: "Music Center", "SimpleDate", SBsettings thema "Prestige-HD" & een hoop tweaks die niet zichtbaar zijn. System & Lockscreen Font: "Caviar Dreams".
Zo blij dat ik weer uit de Apple gevangenis ben!
1 woord: wauw! 
Vooral dat thema, erg mooi. Die wallpaper, zit die bij dat thema of heb je die ergens uitgehaald?
Vooral dat thema, erg mooi. Die wallpaper, zit die bij dat thema of heb je die ergens uitgehaald?
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Je hebt ook in de tussentijd nog NOOIT je telefoon moeten rebooten of zo?rbrouwers123 schreef op donderdag 10 november 2011 @ 23:18:
Bij aanschaf van iPhone 4 ooit voor de gein mijn stopwatch aangezet, maar daarna nooit meer uitgezet. Zelfs na een 4S gekocht te hebben met reserve kopie loopt die nog gewoon door![]()
[afbeelding]
Plus wat is eigenlijk het doel van dit?

Wallpaper:ijskonijn schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 09:30:
1 woord: wauw!
Wallpaper iets donkerder gemaakt en van wat ruis voorzien. Steken de iconen wat beter af...
Hoe verander je je dock? Met winderboard of is er een andere app voor?bello2185 schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 20:34:
Dit is wat ik nu heb (met iOS 4.2.1).
[afbeelding]
[afbeelding]
Iemand al widgets werkend gekregen op het homescreen? iPhone 4S op iOS5.01...
Ik gok dat die in de "omdat het kan" categorie valt.Tha BasZ schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 09:49:
[...]
Je hebt ook in de tussentijd nog NOOIT je telefoon moeten rebooten of zo?
Plus wat is eigenlijk het doel van dit?![]()
Verwijderd

Leuk topic! heb veel dingen eruit meegenomen
Ben redelijk tevreden met mijn 4s tweak: Slantedlock, Caviar Deams font, Sauve HD & Vodafone logo ding (naam ff kwijt)
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2012 15:19 ]
Thanks! Zie ik daar het Atari logo in?CrimsoN72 schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 16:48:
[...]
Wallpaper:
[afbeelding]
Wallpaper iets donkerder gemaakt en van wat ruis voorzien. Steken de iconen wat beter af...
Zeppelin
Hoi ik vind jouw springboard mooi en wou hetzelfde maken alleen ik kom met volgende problemen.
1swipe (ontgrendellogo) hoe haal je dat weg?
2.de tijd op de status bar (tijdens ontgrendelen) hoe haal je dat weg.
3.hoe heb jij de status bar bij ontgrendelen gedaan (doorzichtigheid bedoel ik)
4.hoe heb je die sbsettings gedaan (die vind ik erg mooi).
als u me kunt helpen ben ik dankbaar.
edit #1 gelukt via clear ios5 lockscreen theme
edit #2 gelukt via lockscreen clock hide
edit # 3 gelukt via clear lockscreen ios 5 of BlurriedNCBackground (door KameZ )
edit # en vier is het SBSettings theme: Prestige HD (KameZ)
mvg
enes
1swipe (ontgrendellogo) hoe haal je dat weg?
2.de tijd op de status bar (tijdens ontgrendelen) hoe haal je dat weg.
3.hoe heb jij de status bar bij ontgrendelen gedaan (doorzichtigheid bedoel ik)
4.hoe heb je die sbsettings gedaan (die vind ik erg mooi).
als u me kunt helpen ben ik dankbaar.
edit #1 gelukt via clear ios5 lockscreen theme
edit #2 gelukt via lockscreen clock hide
edit # 3 gelukt via clear lockscreen ios 5 of BlurriedNCBackground (door KameZ )
edit # en vier is het SBSettings theme: Prestige HD (KameZ)
mvg
enes
Verwijderd schreef op zondag 12 februari 2012 @ 14:51:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Leuk topic! heb veel dingen eruit meegenomen![]()
Ben redelijk tevreden met mijn 4s tweak: Slantedlock, Caviar Deams font, Sauve HD & Vodafone logo ding (naam ff kwijt)
[ Voor 19% gewijzigd door Omnia love op 15-02-2012 20:16 ]
Bedankt voor je reactie
en hulp
3 had ik nog net gevonden
(clear lockscreen ios 5 ) zoiets was het.
ik kan Prestige HD niet vinden ik krijg een complete ios thema ipv alleen sbsettings?
3 had ik nog net gevonden
ik kan Prestige HD niet vinden ik krijg een complete ios thema ipv alleen sbsettings?
Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 19:47:
3. BlurriedNCBackground
en vier is het SBSettings theme: Prestige HD
[ Voor 11% gewijzigd door Omnia love op 15-02-2012 20:32 ]
Verwijderd
Ik heb het sbsettings thema gevonden op: http://repo.insanelyi.com (die moet je even toevoegen)
ik heb hem gevonden van daar en ook geinstalleerd maar bij sbsettings kan ik de thema niet zien.
wel via winterboard en ik zet ook vandaar aan maar nee het lukt niet.
doe ik wat fout?
wel via winterboard en ik zet ook vandaar aan maar nee het lukt niet.
doe ik wat fout?
Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 10:13:
Ik heb het sbsettings thema gevonden op: http://repo.insanelyi.com (die moet je even toevoegen)
Hallo allemaal,
Ik bezit op dit moment een jailbroken iTouch 2G op iOS 4.2.1 Ik zou graag de achtergrond van mijn iPod willen veranderen terwijl ik een winterboard theme draai. Op dit moment bepaalt het thema de achtergrond. Het liefst heb ik dat ik de icons/font/slider van het thema behoud en de achtergrond met bosspaper laat veranderen. Als ik op dit moment een folder (folderenhancer) open zie ik aan de randen wel mijn ingestelde wallpaper. Is dat wat ik wil bereiken mogelijk? En zo ja, hoe?
Alvast bedankt.
Ik bezit op dit moment een jailbroken iTouch 2G op iOS 4.2.1 Ik zou graag de achtergrond van mijn iPod willen veranderen terwijl ik een winterboard theme draai. Op dit moment bepaalt het thema de achtergrond. Het liefst heb ik dat ik de icons/font/slider van het thema behoud en de achtergrond met bosspaper laat veranderen. Als ik op dit moment een folder (folderenhancer) open zie ik aan de randen wel mijn ingestelde wallpaper. Is dat wat ik wil bereiken mogelijk? En zo ja, hoe?
Alvast bedankt.
Icons: 266HD (heb zelf wel veel icoontjes bij moeten maken, is eigenlijk niet klaar voor ios5)Verwijderd schreef op zondag 11 maart 2012 @ 11:48:
Info please?
Welke icontjes en sbsettings theme gebruik je o.a?
SBSettings tema: "Get blue by keewlajz" (zeer beperkt aantal toggles ben ik bang, voor mij echter precies genoeg
Statusbar en en deel van de UI: "Sarif" (heerlijk minimalistisch) + "ArrangeStatusBar"
Badges: eigen fabricaat...
[ Voor 3% gewijzigd door CrimsoN72 op 11-03-2012 19:34 ]
Nice!
Ik probeer nu een remix te maken van het Prestige HD theme en de statusbar iconen van Sarif, tot nu toe zonder succes.
Ik heb de iconen van Prestige al vervangen door die van Sarif, ik blijf echter steeds de iconen van Presige zien.
Een mede-tweaker die hier enig licht op kan werpen?
Is al gelukt!
Mijn specs zijn beter, mijn gadgets vetter, om over persoonlijkheid nog maar niet te spreken.
Ziet er wel ERG nice uit hoor!CrimsoN72 schreef op zondag 25 maart 2012 @ 16:52:
*mooie plaatjes*
Kan me enigszins voorstellen dat het erg veel werk is.
Lijkt mij PERSOONLIJK niks omdat ik elke keer zou moeten kijken waar wat staat.
Maar ziet er wel erg nice uit!
Erg gaaf gemaakt man!! Zal zeker wat werk hebben gekost ja.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Bedankt voor de complimenten!
Ben er nu eindelijk achter hoe precies de "AppIconShadow", "AppIconOverlay" & "AppIconMask" werken. De icoontjes worden nu echt identiek. Ik moest namelijk een truukje toepassen om de third party app icons dezelfde maat te geven als de systeem icoontjes. Er waren dus hele kleine afwijkingen in letter positie en formaat, wat me wel stoorde. Ook geef ik de icoontjes nu een iets meer "glassy" look.
Ik post het resultaat binnenkort...
Ben er nu eindelijk achter hoe precies de "AppIconShadow", "AppIconOverlay" & "AppIconMask" werken. De icoontjes worden nu echt identiek. Ik moest namelijk een truukje toepassen om de third party app icons dezelfde maat te geven als de systeem icoontjes. Er waren dus hele kleine afwijkingen in letter positie en formaat, wat me wel stoorde. Ook geef ik de icoontjes nu een iets meer "glassy" look.
Ik post het resultaat binnenkort...
iPhone 4

iPad 3

iPad 3

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Update: "Geperfectioneerde" thema Periodic Table...

Widgets werkten bij mij niet door "Paralax". Toen ik daar achter was maar meteen begonnen aan een nieuw thema

Alles, behalve door mij gemodificeerde widgets en MBEx thema, zelf gefabriceerd...
Originele MBEx thema: "MBEx Mint.Vinyl.HD"
Originele lockscreen thema: "dayclock_ctn 0.1.3 - date"
Originele springboard thema: "Soda Compact Widget"
Ben nog bezig met de folders en inhoud van de folders, UI elementen, etc... post t.z.t. een update.

Alles, behalve door mij gemodificeerde widgets en MBEx thema, zelf gefabriceerd...
Ben nog bezig met de folders en inhoud van de folders, UI elementen, etc... post t.z.t. een update.
(voorlopig) Laatste update van mijn Periodic Table thema (is wat mij betreft dan ook klaar):

Icoontjes een ietwat "professioneler" karakter gegeven (naar mijn mening althans). "iTunes MBEx skin". Dashboard X widget: "SimpleDate" (werkt met parallax!). UI elementen "Sarik".
Misschien dat ik de badges binnenkort een beurt geef. Maar ja, dat mooie weer hé...

Icoontjes een ietwat "professioneler" karakter gegeven (naar mijn mening althans). "iTunes MBEx skin". Dashboard X widget: "SimpleDate" (werkt met parallax!). UI elementen "Sarik".
Misschien dat ik de badges binnenkort een beurt geef. Maar ja, dat mooie weer hé...
Verwijderd
Net voor het eerst sinds jaren weer een iPhone (4s) gehaald, naast mijn Android Device.

Best leuk weer
.
Vitreo Dock, lock is Quantum HD, icoontjes zijn mixed (Lustro, Oceano etc), stock font
maar wat kleiner gemaakt etc. Winterboard, Springtomize. Full quality: click

Best leuk weer
Vitreo Dock, lock is Quantum HD, icoontjes zijn mixed (Lustro, Oceano etc), stock font
maar wat kleiner gemaakt etc. Winterboard, Springtomize. Full quality: click
zou ik een linkje naar je achtergrond van je ipad krijgen?AntraXxX schreef op woensdag 04 april 2012 @ 22:13:
iPhone 4
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
iPad 3
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar natuurlijk.grwl schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 14:48:
[...]
zou ik een linkje naar je achtergrond van je ipad krijgen?
Hier staat hij tussen een aantal andere toffe wallpapers. #7 is mijn achtergrond van op de iPad.
http://simoncpage.co.uk/b...ipad-hd-retina-wallpaper/
Directe link naar de wallpaper: http://dl.dropbox.com/u/5...ce-7-iPad3-SimonCPage.jpg
Guys
Ik zit nu met het probleempje dat sommige icoontjes (basic icoontjes eigenlijk) niet het Suave HD Theme volgen...
Onder andere "Photos" en "Mail" blijven in het standaardthema van iOS staan...
Iemand enig idee wat hier het probleem kan vormen en de oplossing?
Ik zit nu met het probleempje dat sommige icoontjes (basic icoontjes eigenlijk) niet het Suave HD Theme volgen...
De namen van de icoontjes worden in nieuwe ios versies weleens veranderd. Je kunt met Appinfo (cydia) de naam die het icoontje moet hebben achterhalen en dan aanpassen. Respring en voila!HyperBart schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 08:48:
Guys
Euhm, ik heb die AppInfo geïnstalleerd, amar zie niet direct wat ik moet aanpassen naar welke waarde?CrimsoN72 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 09:25:
[...]
De namen van de icoontjes worden in nieuwe ios versies weleens veranderd. Je kunt met Appinfo (cydia) de naam die het icoontje moet hebben achterhalen en dan aanpassen. Respring en voila!
Verwijderd
Beetje dood hier
. Dan maar een nieuwe

Info

Info
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2012 10:20 ]
Mooie lockscreen wallpaper, waar heb je die vandaan?
Offtopic: Venetian Snares FTW
Verwijderd
Zeker, VS is een keiharde eindbaas!
En wall: http://24.media.tumblr.co...nnkzesF1rrpi2co1_1280.jpg
(sorry link vergeten)
En wall: http://24.media.tumblr.co...nnkzesF1rrpi2co1_1280.jpg
(sorry link vergeten)
Damn, héél mooi werk CrimsoN72!CrimsoN72 schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 21:03:
Widgets werkten bij mij niet door "Paralax". Toen ik daar achter was maar meteen begonnen aan een nieuw thema![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zou willen vragen of ik het ook zou mogen gebruiken/kopen, maar ik vermoed dat je het uniek voor jezelf wil houden, en met al het werk dat je erin gestoken hebt, zou ik dat ook begrijpen. Maar ik bewonder je prestaties. Prachtig!
thx!C.QL schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 23:28:
[...]
Damn, héél mooi werk CrimsoN72!
Ik zou willen vragen of ik het ook zou mogen gebruiken/kopen, maar ik vermoed dat je het uniek voor jezelf wil houden, en met al het werk dat je erin gestoken hebt, zou ik dat ook begrijpen. Maar ik bewonder je prestaties. Prachtig!
Wat mij betreft mag je het gebruiken (was wel nog met 5.01 dus kan zijn dat enkele dingen moeten aangepast). Heb alleen weinig (lees: geen) ervaring met het uploaden van (meer dan 14 MB aan) bestanden, als jij me verteld hoe...
Houdt er wel rekening mee dat ik slechts icoontjes heb gemaakt voor de Apps die ik zelf gebruik. Maar de templates (photoshop) zitten erbij zodat er relatief makkelijk nieuwe gemaakt kunnen worden. Ook moet je even op het Glasklart forum kijken ivm gebruik van transparante icoontjes om het thema goed te laten werken...
Oh en, m'n periodic table thema was veel meer werk... die houd ik wel voor mezelf (is ook niet voor iedereen, of liever: zijn weinig mensen nerdy genoeg voor
Oh, hartelijk bedankt!CrimsoN72 schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 23:52:
[...]
thx!
Wat mij betreft mag je het gebruiken (was wel nog met 5.01 dus kan zijn dat enkele dingen moeten aangepast). Heb alleen weinig (lees: geen) ervaring met het uploaden van (meer dan 14 MB aan) bestanden, als jij me verteld hoe...
Houdt er wel rekening mee dat ik slechts icoontjes heb gemaakt voor de Apps die ik zelf gebruik. Maar de templates (photoshop) zitten erbij zodat er relatief makkelijk nieuwe gemaakt kunnen worden. Ook moet je even op het Glasklart forum kijken ivm gebruik van transparante icoontjes om het thema goed te laten werken...
Oh en, m'n periodic table thema was veel meer werk... die houd ik wel voor mezelf (is ook niet voor iedereen, of liever: zijn weinig mensen nerdy genoeg voor)...
Voor het uploaden zou je kunnen gebruik maken van een dropbox account, of van volgende website: http://www.mijnbestand.nl/ en dan de link doorsturen naar mij.
Je mag het ook altijd naar mijn gmail adres sturen (heeft max. bijlage van 25MB). Mijn emailadres zal ik naar je sturen in pm.
En die icoontjes, dat zal ik wel proberen fixen met mijn beperkte photoshop skills. Een beetje moeite van mijn kant mag ook wel hé
Dat periodic table is idd zeer uniek. Als ingenieur met chemische voeling (en dus nerdy genoeg) begrijp ik je, maar die hou je idd maar mooi voor jou, heel mooi ook!
Bij deze: http://www.mijnbestand.nl/Bestand-IL6DWAKWJ8GP.rarC.QL schreef op zondag 15 juli 2012 @ 21:11:
[...]
Oh, hartelijk bedankt!
Voor het uploaden zou je kunnen gebruik maken van een dropbox account, of van volgende website: http://www.mijnbestand.nl/ en dan de link doorsturen naar mij.
Je mag het ook altijd naar mijn gmail adres sturen (heeft max. bijlage van 25MB). Mijn emailadres zal ik naar je sturen in pm.
En die icoontjes, dat zal ik wel proberen fixen met mijn beperkte photoshop skills. Een beetje moeite van mijn kant mag ook wel héAls ik bvb nog extra icoontjes nodig heb, en er gemaakt heb, wil ik ze ook gerust delen met u natuurlijk!
Dat periodic table is idd zeer uniek. Als ingenieur met chemische voeling (en dus nerdy genoeg) begrijp ik je, maar die hou je idd maar mooi voor jou, heel mooi ook!
En nog deze tip bij gebruik transparante icoontjes:
To use the Forum Icons package properly, you will need to connect and navigate to /System/Library/PrivateFrameworks/MobileIcons.framework/ and rename "AppIconMask.png" to something else, such as "AppIconMask-backup.png". Otherwise the icons will show up against a black graphic.
This can be done by connecting through SSH or using the iFile app on your iOS device.
However, a side effect is that this makes unchanged icons squared. Unfortunately, at this time, this is the only solution.
Met dank aan MacThemes Glasklart Forum
Nogmaals heel erg bedankt!CrimsoN72 schreef op maandag 16 juli 2012 @ 17:37:
[...]
Bij deze: http://www.mijnbestand.nl/Bestand-IL6DWAKWJ8GP.rar
En nog deze tip bij gebruik transparante icoontjes:
To use the Forum Icons package properly, you will need to connect and navigate to /System/Library/PrivateFrameworks/MobileIcons.framework/ and rename "AppIconMask.png" to something else, such as "AppIconMask-backup.png". Otherwise the icons will show up against a black graphic.
This can be done by connecting through SSH or using the iFile app on your iOS device.
However, a side effect is that this makes unchanged icons squared. Unfortunately, at this time, this is the only solution.
Met dank aan MacThemes Glasklart Forum
Mooie themas hier zeg. Ik zal die van mij ook maar even posten. Het is GrainHD met een aantal Tweaks.

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies
Verwijderd
Ik heb 'm al gevonden! Hierbij de screenshots van mijn Lockscreen en Notification Center! Nu mijn Springboard nog tweaken!
LT GreenClock van Mone

NCSettings, BlurriedNCBackground, Netmeter en WeeKillBackground.
LT GreenClock van Mone

NCSettings, BlurriedNCBackground, Netmeter en WeeKillBackground.

Dit is mijn homescreen, het is een van een iPad:
https://www.dropbox.com/s...2012-08-11%2015.11.31.png
https://www.dropbox.com/s...2012-08-11%2015.11.31.png
[ Voor 16% gewijzigd door Robinho96 op 11-08-2012 15:41 ]
Zelfgemaakte icoontjes volgen. Tot die tijd:

Het water effect op mijn 5s met 60fps moet je zien om te geloven!

Het water effect op mijn 5s met 60fps moet je zien om te geloven!
Ook eindelijk weer eens het uiterlijk kunnen veranderen met de JB.

[ Voor 25% gewijzigd door noteboeki op 14-01-2014 09:36 ]
@noteboeki: Nice! iWidget gebruikt voor de widget?
Gisteravond begonnen met een nieuw thema. iOs 7 is zowaar makkelijker om icoontjes voor te maken! Geen verschil meer tussen first- en third party apps, (gedeeltelijke) transparantie eenvoudig met een AppIconMask icoontje te regelen, dus geen systeem bestanden verwijderen!. Was alleen weer lastig om alle bundle- en icoon-namen correct te krijgen (AppInfo ftw).
Voorlopige resultaat:

Nu hopen op een 'BossPaper' achtige applicatie oid.
Gisteravond begonnen met een nieuw thema. iOs 7 is zowaar makkelijker om icoontjes voor te maken! Geen verschil meer tussen first- en third party apps, (gedeeltelijke) transparantie eenvoudig met een AppIconMask icoontje te regelen, dus geen systeem bestanden verwijderen!. Was alleen weer lastig om alle bundle- en icoon-namen correct te krijgen (AppInfo ftw).
Voorlopige resultaat:

Nu hopen op een 'BossPaper' achtige applicatie oid.
Yep idd iWidget, het is allemaal redelijk stock en heb het niet zelf gemaakt, moet er nog echt mee aan de slag.CrimsoN72 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 19:27:
@noteboeki: Nice! iWidget gebruikt voor de widget?
Jouw setup is ook very nice.
[ Voor 5% gewijzigd door noteboeki op 14-01-2014 21:11 ]
@noteboeki welke icon set is dat ?
Life is to short to mess with it... Mijn V&A
Is van het theme 77, van 1 van mn favoriete theme artists Blue.LoneWolf schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 23:43:
@noteboeki welke icon set is dat ?
Lijkt op Soft RemixUntouchablezz20 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 22:51:
Ziet er nice uit. Welke theme is dit?
Dit is "Soft Remix" gewoon te downloaden in cydia.Untouchablezz20 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 22:51:
Ziet er nice uit. Welke theme is dit?
Mooi ik heb ook gedoneerd voor het 77 theme, erg mooi. Hoop alleen op nog wat icons voor oa ing en easy calendar.
Life is to short to mess with it... Mijn V&A
Tweede iteratie:

Ik heb ze ook met kleur geprobeerd, maar vond het maar rommelig ogen.

Zou je jouw wallpaper willen delen? Ziet er erg mooi uit!CrimsoN72 schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 17:10:
Tweede iteratie:
[afbeelding]
[afbeelding]
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Kuhr89 schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 20:02:
[...]
Zou je jouw wallpaper willen delen? Ziet er erg mooi uit!

Mijn lockscreen, met Subtile lock en Jellylock

En mijn homescreen met FlatIcons, Solstice en aangepast met Springtomize.

Over wallpapers ben ik nog niet helemaal tevreden.

En mijn homescreen met FlatIcons, Solstice en aangepast met Springtomize.

Over wallpapers ben ik nog niet helemaal tevreden.
@hierboven: Cool. Leuk idee ook om de dock weg te laten. Misschien doe ik dat ook een keer maar zorg dan wel dat ik in de Apptyray (of control center) de mail, phone en safari ook klaar heb staan aangezien ik daarvoor niet eerst wil hoeven bladeren...
Thema klaar:

Contrast verhoogt, doorzichtige rand groter gemaakt en images kleiner. Gedoopt: Transedge
Nieuw thema gestart:

Nog niet klaar. Vind de long shadow niet zo passen bij de knop-achtige icons. Later meer...
Thema klaar:

Contrast verhoogt, doorzichtige rand groter gemaakt en images kleiner. Gedoopt: Transedge
Nieuw thema gestart:

Nog niet klaar. Vind de long shadow niet zo passen bij de knop-achtige icons. Later meer...
Cool! Vind persoonlijk de vorige versie gaver dan de knoppen. Heb wel een idee voor je schaduw: inner shadow, dan lijkt het net of het wit iets verzonken is, past denk goed bij het knoppen-idee.CrimsoN72 schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 13:43:
@hierboven: Cool. Leuk idee ook om de dock weg te laten. Misschien doe ik dat ook een keer maar zorg dan wel dat ik in de Apptyray (of control center) de mail, phone en safari ook klaar heb staan aangezien ik daarvoor niet eerst wil hoeven bladeren...
Thema klaar:
[afbeelding]
Nieuw thema gestart:
[afbeelding]
Ik was je al voorN14 schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 14:57:
[...]
Cool! Vind persoonlijk de vorige versie gaver dan de knoppen. Heb wel een idee voor je schaduw: inner shadow, dan lijkt het net of het wit iets verzonken is, past denk goed bij het knoppen-idee.
Nu hier inderdaad mee aan het experimenteren:

Messages, Flipboard en Maps icoontje probeerseltjes.
Om dit topic toch maar een soort van nieuw leven in te blazen
Mijn homescreen op mijn iPhone 6s;

gebruikte tweaks zijn:
- Iconoclasm
- Springtomize 3
- Anemone, thema Milkshake
- Zeppelin
- Batterylife
- Weatherboard 2
Mijn homescreen op mijn iPhone 6s;

gebruikte tweaks zijn:
- Iconoclasm