[CiP] Noiz³

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UtopiaM
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 28-10-2024
2e word iets meer inderdaad ;)

De voeding is alleen veelte groot, die gaat niet passen. Dus dat word met alu spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-05 21:10
z999 schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 20:25:

De voeding is alleen veelte groot, die gaat niet passen. Dus dat word met alu spelen :(
op naar het echte case-modden! (dit is ook een echte case mod :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UtopiaM
Er is al aardig wat alu-maatwerk aan gebeurt. Maakt niet uit, leuk om te doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
zo mag ik het horen ;), ik bedoel natuurlijk psu modding. misschien kun je er ook iets extra's aan modden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UtopiaM
humz, ik hou die lever grotendeels heel om eerlijk te zijn. Wat voor iets had je dan in gedachten? Ik heb sws nog carbon folie over... Maar het is al een mooie voeding qua uiterlijk, en je ziet hem uiteindelijk toch niet vermoed ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
mwa das waar, misschien bij de kant waar je hem kleiner moet maken. of waar die kabels ook uitkomen, dat is ook het enigste deel dat je ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UtopiaM
ik kan natuurlijk ook dat hele gebogen stuk eraf halen en een handgemaakte cover van alu voor maken. Dat is naar alle waarschijnlijkheid ook een stuk mooier. Ik zal d'r ff een paar nachtjes over slapen in ieder geval :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inside7
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-07-2022
Nice, zit het al een tijdje te volgen en geniet er behoorlijk van om het zo te zien.
die enermax fans kun je daar de led ook apart van uitschakelen?
door bijvoorbeeld een aparte connecter ervoor te maken ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UtopiaM
Oja, dat was ik vergeten! een filmpje :( Dat hou je nog tegoed (gnagna)

Dit zijn de trio's, je kan dus schakelen met een knopje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
0:20 *burns my eyes*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UtopiaM
En ik heb daar 5 van in mijn kast, nja 3 trio en 2x 140 duo. Dat is iets to much ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
je kan er altijd nog een resistor in plaatsen, alleen dan gaan die fans ook wat minder snel volgensmij als de lichten op dezelfde kabel zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UtopiaM
klopt, ze staan op een fancontroller nu. Dimmen en ze gaan raar doen. Al hoewel die 140's wel een ingebouwde fancontroller hebben. De duo's die ik verloot hebben dit ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixxel
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-09 00:22
Woah wat een disco!

is het niet mogelijk om een parallel lijntje te trekken of intern een weerstandje te plaatsen zodat de verlichting wel te dimmen is? En kun je meerdere fans op dezelfde schakelaar zetten zodat je niet 60 keer op een knopje moet drukken voor al je fans in dezelfde modus staan?

Mooie build iig!

[ Voor 3% gewijzigd door Pixxel op 11-02-2012 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UtopiaM
Ze zijn te dimmen via een fancontroller. Ze staan nu gewoon lekker uit, het is inderdaad wel een aardige disco anders. Maar ik heb nu in ieder geval de mogelijkheid om te switchen als ik wil, zonder een andere fan er in te moeten zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjezzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-03 10:23
Tot nu oe ben ik een "stille" volger van je build, maar moet nu toch even zeggen dat je goed opweg bent!
Mooie disco ;)! Maar ik zou wel vaak moeten klikken voordat ik mijn instelling gevonden heb (uit) :P
En wat een gruwelijk mooie voeding! Misschien komt ie wel op mijn verlanglijstje te staan!

[ Voor 43% gewijzigd door Gertjezzz op 11-02-2012 14:13 ]

CCIP UltraThin Sponsors: Fractal-Design Techflex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Laatst online: 15:07

Mavamaarten

Omdat het kan!

Haha leuke fans! Het disco-gehalte is wel een beetje hoog, maar kunnen kiezen tussen gewoon rood, gewoon blauw en gewoon groen is wel leuk meegenomen :Y

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UtopiaM
Contest is gesloten, ik ga er morgen even achteraan wie gewonnen heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:51

Fordox

00101010

het voelt fijn om lekker veilig 850watt te draaien he? :P

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDA441
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-02 11:22
z999 schreef op zondag 12 februari 2012 @ 17:50:
Contest is gesloten, ik ga er morgen even achteraan wie gewonnen heeft :)
i hope i win :p

Mijn motorblog | Mijn motovlogkanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
wie niet? :9

edit: trouwens z999 ik hoop ook op een filmpje met meer de overview van de case? :D

[ Voor 22% gewijzigd door megadoom op 12-02-2012 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UtopiaM
Zodra de voeding af is komt er een filmpje. Ik kan momenteel niet verder met sleeven omdat ik mijn lamptron tool gemold heb :( (pruts ding overigens). Nietjes werken helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UtopiaM
Afbeeldingslocatie: http://i1083.photobucket.com/albums/j398/zts666/fractal_white_text.png
Afbeeldingslocatie: http://i1083.photobucket.com/albums/j398/zts666/space_logo_full.jpg

De winnaar is bekent!!

na een random generator ( http://www.random.org/ ) heb ik een keuze gemaakt uit de velen emails die ik ontvangen heb. De betreffende persoon heeft een email gehad en kan zijn prijs binnenkort op de deurmat verwachten!

Gefeliciteerd Sjon!

Iedereen hartelijk dank voor het meedoen aan deze contest! Wees niet getreurd, er komt binnenkort een nog een contest waarin ik "iets" meer beschikbaar stel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
gefeliciteerd ;). hoop snel wat updates te zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UtopiaM
Update!

Vandaag 2 kleine zaagjes gehaald om verder te gaan met het sleeven. Dit doordat ik mijn lamptron (crap) tooltje vrijwel direct kapot was. Geen aanrader dus.

Het idee kwam hier vandaan:
YouTube: PSU CABLE SLEEVING SLEEVE 24PIN ATX 8 PIN 6 PIN EASY REMOVE. FASTEST METHOD. POWER SUPPLY

Werkt als een trein! :D Zonder al teveel moeite alles binnen no time los gekregen, 100x sneller dan pielen via nietjes of de bekende tooltjes. En dat voor een paar euro. Enfin!

Afbeeldingslocatie: http://i1083.photobucket.com/albums/j398/zts666/nummer2/bijna-klaar.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i1083.photobucket.com/albums/j398/zts666/nummer2/bijna-klaar2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i1083.photobucket.com/albums/j398/zts666/nummer2/bijna-klaar3.jpg

Wat een mooie chaotische volle bos, zwaar onder indruk van de sleeve :D

De psu past er nog niet in, ik heb nagemeten dat ik zo'n 6 cmer tekort kom, wat weer goed uitkomt. Want: pricewatch: Lian Li PE-01 Power Supply Bracket lijkt mij een goede keuze. Zo hoef ik geen alu te bewerken, en duur kan ik het ook niet noemen.

Ik hoop dat ik de kast zelf vrij vlot af ga krijgen, zodat hij door kan richting de paintbrusher. Maargoed, laat ik niet op de zaken vooruit lopen, er moet nog aardig wat gebeuren. Mocht je een briljant idee hebben, roep maar raak!

Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

ik wil wel een eerst goedbelichte totaal foto zien voordat ik ideeen ga roepen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
zozo, jij bent druk bezig geweest met die kabels ;). hoeveel kabels precies? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UtopiaM
Aardig wat :D

Update dan maar

Ik heb onwijs veel ruzie met mijn digitale camera. De kwaliteit gaat vrij rap achteruit en hij stelt zich ook niet meer fatsoenlijk. Zal eens kijken wat ik er mee ga doen, want het schiet zo niet echt op.

Zoals bekent, de voeding paste niet. Daar moet ik nog die Lian Li PE-01 Power Supply Bracket voor halen.

Maar, kon het niet laten om toch even een poging te wagen om te kijken hoe het geheel eruit gaat zien.

Afbeeldingslocatie: http://i1083.photobucket.com/albums/j398/zts666/nummer2/1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i1083.photobucket.com/albums/j398/zts666/nummer2/2.jpg

Ook de 8 pins cpu komt wat tekort aan lengte. Daar zal ik ook nog een extensie voor moeten halen, mgoed dat komt vanzelf wel. Kan beter alles in 1 keer kopen vermoed ik zo.

Afbeeldingslocatie: http://i1083.photobucket.com/albums/j398/zts666/nummer2/3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i1083.photobucket.com/albums/j398/zts666/nummer2/totaal.jpg

Nu maar eens even brainstormen over hoe nu verder. Die fan bovenaan heb ik er uit gehaald, ik wil die graag zwart hebben. Weer iets wat ik nog moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

wat is die rode kabel onder het moederbord? een sata kabel?
toch jammer omdat deze niet in het kleurschema past...

het begint nu aardig te lijken, alleen ziet de case er van buiten een beetje uit alsof er niks mee is gebeurd (bahelve 2 gaten erin gezaagd). ik had wel gehoopt dat je bijv. een verlicht logo voorop de kast doet (in het deurtje?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UtopiaM
De kast krijgt als het meezit een paintbrush beurtje met hr-giger graphics. Dat is een rode led kabel, die kan ik overnieuw sleeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naarden 4ever
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10:19
Haal je die streep in het raam er nog ff uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UtopiaM
Er zit nog geen raam in, en de kap moet nog afgewerkt worden :)

• megadoom
wanneer komt dat filmpje? :+

• The_Resetter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 00:14
Zo het is een aantal jaren terug dat ik nog casemodde, ik zie dat het nog niet dood is gegaan ;)

Misschien dat sommigen me nog kennen, maar waarschijnlijk niet meer :'(

Werk je de randen nog bij die beschadigd zijn door het slijpen, en wat dacht je er van om ook wat witte CF folie te gebruiken, en gebruik je 3M di-noc folie?

• UtopiaM
Dat word compleet geschuurd, waarna de paintbrusher los kan gaan ;)

Daar zie je dus niks meer van op den duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-08 17:40

ReseTTim

Chocolate addicted

The_Resetter schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 19:34:
Zo het is een aantal jaren terug dat ik nog casemodde, ik zie dat het nog niet dood is gegaan ;)

Misschien dat sommigen me nog kennen, maar waarschijnlijk niet meer :'(
Werk je de randen nog bij die beschadigd zijn door het slijpen, en wat dacht je er van om ook wat witte CF folie te gebruiken, en gebruik je 3M di-noc folie?
tuurlijk ken ik jou nog wel ;) ..

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjThase
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-06 12:50
Update! update! update! *O*

Ohhh, t is een bump ;w

Mop mop, gas derop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UtopiaM
Er is momenteel wat tussen gekomen, ik ga van de week even wat bestellen. Om hem hopelijk die week nog af te krijgen voor de paintbrusher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UtopiaM
Ok ff een pseudo update. Vrijdag komt mn schoonvader langs met een propere camera. Mijn camera heeft blijkbaar stof IN de lens. Geen idee hoe ik dat voor elkaar heb gekregen, en er kan ook geen andere lens op. Jammer genoeg zit er ook al geen garantie meer op. Maargoed, je hebt dus nog wat van mij te goed :)

• UtopiaM
Alphacool HF double nipple G1/4OD to G1/4OD revolvable - Deep Black
Bitspower G1/4 Black Sparkle Triple Rotary 90 Degree IG1/4 Adapter BP-
Lian Li PSU Bracket / Extender PE-01
PSU 8-Pin CPU Verleng Kabel 25CM Premium Sleeved Black
XSPC12BLACK XSPC High Flex Tube - 1/2 ID - 3/4 OD - BLACK 3 meter

Hierna heb ik niks meer nodig, en moet ik hem af krijgen :)

Nu bf3 installeren! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UtopiaM
Ok hierbij even wat foto's. Helaas moet ik wachten totdat ik mijn spullen binnen heb. Had gehoopt dat het vandaag al kon, maar de rest moet dus maar wachten.

The allmighty Enermax fans:

Afbeeldingslocatie: http://i1083.photobucket.com/albums/j398/zts666/21/Kap-Enermax.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i1083.photobucket.com/albums/j398/zts666/21/Enermax-3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i1083.photobucket.com/albums/j398/zts666/21/enermax-2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i1083.photobucket.com/albums/j398/zts666/21/Enermax-1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i1083.photobucket.com/albums/j398/zts666/21/Enermax-uit.jpg

Ze geven alleen gigantisch veel licht af, teveel dus. De laatste achterin moet nog geplaatst worden, maar ik wou daar eigenlijk een alu constructie voor maken. Dit zodat ik daarmee ook de overgebleven pci sloten kan "verbergen". Staat mooier vermoed ik. Ook zal ik in de top van de kast dat kleine stukje alu doortrekken naar achter, en de top fan compleet weg laten.

Afbeeldingslocatie: http://i1083.photobucket.com/albums/j398/zts666/21/intern.jpg

Bovenin en links daar dus. Zoals je ziet heb ik de vga kaart ook beplakt met carbon folie :)

Afbeeldingslocatie: http://i1083.photobucket.com/albums/j398/zts666/21/vga-carbon.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i1083.photobucket.com/albums/j398/zts666/21/vga-carbon-3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i1083.photobucket.com/albums/j398/zts666/21/vga-carbon-2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i1083.photobucket.com/albums/j398/zts666/21/Cpublok.jpg

Nog meer werk te verzetten dan ik in eerste instantie dacht, ook krijg ik steeds meer ideeën over de kap zelf. Ook de binnenkant trouwens, ik weet alleen nog niet helemaal precies wat. Maar dat er meer aan gaat komen is een ding wat zeker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UtopiaM
Oja, gezocht!

Zijn er mensen die me eventueel via msn/vent/voice door een paar games heen kunnen trekken? Ik ren serieus als een halve tamme rond, geen idee welke kant vooruit is :facepalm:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

het ziet er allemaal leuk uit, maar ik heb nog wel een paar tips :)
1. misschien rechts onbder je moederbord een plaatje maken met afstandsbusjes eronder waardoor je die kabels daar onder weg kan laten voeren
2. de andere (netwerk?)kaart ook onder het carbon plakken
3. misschien wat werk, maar je kunt ook zon plaat maken dat andere sabertooth borden ook hadden. was een zwarte plaat over de hele pcb heen behalve over de sloten en koelblokken. en daar weer carbon over heen :)

wat staat er verder nog op je lijst om te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UtopiaM
Dat laatste zat ik over de denken om te doen met geperforeerd alu, maar dat lijkt me tricky ivm de temps.

Die kaart is een geluidskaart, die is een must gezien de pc in een studio staat. Dat plaatje wat de kabels bekent van het zicht is inderdaad een erg goed plan :)

Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

de geluidskaart kun je denk ik van boven wel afplakken met dezelfde carbon folie.
een plaat over het moederbord heeft juist voordeel met koeling, de luchtstroom word dan niet verhinderd door componenten die op het moederbord zitten. de koelblokken moet je natuurlijk wel er boven uit laten steken.
en om rest warmte daarvan af te voeren is het misschien handig om de randen van het moederbord niuet bedekt te maken. je kunt de plaat denk ik wel vastzetten met de gaten van het moederbord waarmee je het bord ook aan de kast vast maakt.

ik ben benieuwd hoe je dit gaat uitwerken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UtopiaM
Is een optie, maar is het wel wijs om de bovenkant met carbon te plakken @ geluidskaart? Niet dat ie zo ko gaat, want die heb ik vrij hard nodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Misschien eerst een kap eroverheen maken?
Het is mogelijk om een kaart over te spuiten zolang je de poorten maar onbespoten zijn. Zie je vaak genoeg bij moederborden, dus waarom geen folie erover? (tenzij je hoge temperaturen gebruikt. Een föhn kan nog maar een gasbrander niet. Over de 200graden kan soldeer zacht worden. Dat wil je niet.
Gelidschips hebben zo nu en dan ook koeling nodig, dus misschien een koelblokje erop voor lange levensduur? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UtopiaM
meh, ik denk dat het wijzer/mooier is om er een soort overkapping voor de maken. Die heb ik nog liggen, maar er moeten alleen gaten in voor de videokaart. Ik pak van de week een oud moederboard om te experimenteren met bedekking van het gehele moederboard. Uiteraard op de koelblokken na.

Thx dude :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
DjThase schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 00:41:
Update! update! update! *O*

Ohhh, t is een bump ;w
;), we zitten te wachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UtopiaM
Ik zit te denken of ik de hele bende niet kan laten verchromen oid. Anders coaten, de paintbrusher gaat erg veel tijd kosten, en ik moet dan alsnog mijn oom inschakelen om de spuitruimte te gebruiken. Eerst een mat witte hechtingslaag, en als de brusher klaar is ook nog een x aantal lagen blanke lak.

Dno,.... Nu maar dubben, eens ff rondkijken. MAAR! ik heb nu wel zwarte bad-ass tubes. Ik hoop dit weekend tijd over te hebben, morgen evt maar ff kijken. Drukdruk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saitek
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15:40
We're waiting :'D.
Like it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bielie993
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-08 16:04
Hey allereerst, ziek mooie build man! Ik heb ook de Fractal Design - Black Pearl kast. Alleen ik vroeg me af hoe jij die linkse plaat zo mooi hebt gekregen. Er zit namelijk zon laag isolatie materiaal op en zon fan gat?

Heb je die gewoon eruit gesloopt en vervolgens het plaatwerk gedremeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UtopiaM
Een slijptol doet wonderen :D

Gewoon aftekenen, en slijpen. Hij is overigens nog niet af, ik moet hem nog afwerken. Daarvoor heb ik een set vijlen gehaald bij de gamma, basic stuff, maar erg effectief. De dremel zal ik niet gebruiken gezien het metaal aardig dik/solide is, plus je moet lange rechte stukken slijpen. Daarin is een slijptol stuk makkelijker. Pak overigens niet een te dikke slijpschijf :)

Het verchromen gaat trouwens aardig wat kosten, en dan moet ik ze ook nog eens zelf polijsten. :( Denk dat ik hem dus toch maar laat paintbrushen, gezien de uiteindelijke prijs dan toch evenredig blijft. Helaas heeft diegene die brushed tijdelijk geen tijd gezien zijn oma op de intensive care ligt. Goedaardig dat hij is blijft hij er constant bij.

Verder draai ik constant door sketchup heen om een idee te krijgen hoe ik die plaat over het moederbord het effectiefst kan doen, ook qua looks.. Van de week maar eens gewoon beginnen ipv eindeloos schetsen, kom zo namelijk niet echt verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UtopiaM
Een kleine update dan maar :D

De zwarte tubes zijn al even binnen, maar nu ook de lian li - psu adapter. Het was even wachten tot hij verzonden kan worden (lian li pfrrft). Maargoed, als eerste de tubes maar eens..

Afbeeldingslocatie: http://i1083.photobucket.com/albums/j398/zts666/21/blok-1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i1083.photobucket.com/albums/j398/zts666/21/blok-3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i1083.photobucket.com/albums/j398/zts666/21/pc-4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i1083.photobucket.com/albums/j398/zts666/21/pc-3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i1083.photobucket.com/albums/j398/zts666/21/pc-2.jpg

Dat is een heel stuk beter dan het vorige denk ik zo:

Afbeeldingslocatie: http://i1083.photobucket.com/albums/j398/zts666/21/vga-carbon-2.jpg :D

Daarnaast ook die Lian Li adapter erop gezet, ff wat gaatjes geboord en geloof het of niet... hij past :D

Afbeeldingslocatie: http://i1083.photobucket.com/albums/j398/zts666/21/Extender.jpg

Ben voorlopig even een tijdje druk, dus het blijft even rustig hier. Ik ben er wel uit dat ik hem tóch laat paintbrushen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
:D, ziet er goed uit.. lekker dat weer he ;). nu ook nog een foto met die wc met licht? in het donker :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UtopiaM
Het weer was formidabel inderdaad. Ook heerlijk van genoten door met mijn vriendin in Duitsland rond te gaan slenteren. Het probleem is dat die kast ruwweg 26 kilo weegt, en ik hem liever niet heen en weer trek naar beneden als de updates vrij klein zijn :D

Hou je dus nog tegoed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UtopiaM
ff een hele kleine update van wat nieuwe spullen :D

Afbeeldingslocatie: http://i1083.photobucket.com/albums/j398/zts666/21/2.jpg

Watergekoelde hardeschijf houder, inclusief een 360 rad. Die radiator is wel 2e hands en lekt op sommige punten, ik zal moeten kijken of ik dat dicht kan krijgen. Als iemand een idee heeft, graag!

Afbeeldingslocatie: http://i1083.photobucket.com/albums/j398/zts666/21/1.jpg

Hier een hele bult ac ryan radiator grills, allerlei kleuren en formaten. 120, 240, 360. Veel niet nodig, mja, ik heb het iig liggen.

Ben voorlopig vrij druk, ik heb in ieder geval veel goede ideeën. Laatste tijd weer erg veel bezig met muziek en wil ook een demotje afkrijgen. Maargoed, ik heb geen haast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cageman
  • Laatst online: 11-07 17:50
Mag ik vragen hoeveel meter sleeves je besteld hebt van beide kleuren? Ik wil zelf ook mijn kabels sleeven, ik denk dat ik voor de makkelijkheid begin met alleen zwart. Hoeveel meter heb ik nodig voor een 500 watt voeding met 24-pin en 8-pin mobo connectors en 2x 6+2-pin PCI-e? ik wil het liefste ook de ongebruikte kabels sleeven, maar is niet nodig ofc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UtopiaM
Plusminus 50 meter, met 4 meter krimpkous. Dan moet je een aardig eind op weg komen vermoed ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UtopiaM
Ik heb de radiator gelijmd met bison epoxy 2 componenten lijm.

Afbeeldingslocatie: http://www.kuldipsingh.net/catalog/catalog/images/BISON%20EPOXY%20KOMBI%20METAAL.JPG

Nu hopen dat het blijft zitten, ik ga het op zijn minst een week lektesten. Morgen weer wat foto's schieten hoop ik,.. Het is echt zoeken naar tijd lately helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Nog steeds mooi

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UtopiaM
De radiator bleef helaas lek, dus een beetje jammer weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamievs
  • Laatst online: 19-04-2024
z999 schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 00:35:
De radiator bleef helaas lek, dus een beetje jammer weer.
Kun je het niet kitten? Dat is wellicht wat beter bestand tegen water?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeLe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-09 18:14
(jarig!)
Jamievs schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 12:07:
[...]

Kun je het niet kitten? Dat is wellicht wat beter bestand tegen water?
Kijk anders even naar AquaKit.. Onze zeilboten varen daar in het slechtste geval een heel seizoen op zonder lek te slaan, dus het werkt wel.. Moet je alleen wel het lek aan de buitenkant kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UtopiaM
Nah, het is een radiator van een paar eurotjes. Geen zin om daar veel tijd in te steken. Overigens is hij al afgevoerd in de vuilniswagen :D

Bedankt voor de tips, ik ga zoeken naar een ander exemplaar! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:04

InFamous

excommunicado

z999 schreef op zondag 08 april 2012 @ 01:21:

Bedankt voor de tips, ik ga zoeken naar een ander exemplaar! :D
Je hebt een DM

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UtopiaM
een terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 16:50
updates update update update???

please

(sorry voor de mensen die dachten dat deze post een update zou zijn
:) )

http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
(sorry voor de mensen die dachten dat deze post een update zou zijn
:) )
grrrr
updates update update update???

please
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

EB cardetailing tot aan uw huis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UtopiaM
Na lang niks meer van me te laten horen door drukte heb ik toch weer even een korte update :D

Als eerste even laten zien waar ik de afgelopen dagen druk mee ben geweest: Zonnepanelen!

Als eerste de omvormer geplaatst:
Afbeeldingslocatie: http://i1083.photobucket.com/albums/j398/zts666/21/omvormer.jpg

Vervolgens de panelen op 't dak:
Afbeeldingslocatie: http://i1083.photobucket.com/albums/j398/zts666/21/paneel-1.jpg

Anyway, terug naar computers en modding! Er is niet zo gek veel gebeurt aangezien de drukte. Word nu weer tijd dat ik mij er op ga storten. Ik heb in ieder geval het volgende gekocht:

g700 muis, geniaal machientje overigens
Afbeeldingslocatie: http://i1083.photobucket.com/albums/j398/zts666/21/muis2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i1083.photobucket.com/albums/j398/zts666/21/muis1.jpg

Lexaan plaat voor het venster
Afbeeldingslocatie: http://i1083.photobucket.com/albums/j398/zts666/21/lexaan.jpg

En een paintbrush-pistool, deze heb ik overigens gekregen van mijn schoonvader.
Afbeeldingslocatie: http://i1083.photobucket.com/albums/j398/zts666/21/pistool1.jpg

Ik moet nu mijn oom nog bellen of ik zijn spuitcabine een keer mag gebruiken aangezien ik de gehele kast in een andere kleur wil hebben.

Maargoed, ik ben erg druk bezig geweest met die isolerende materiaal op de platen eraf te krijgen.

Voor (pic gestolen)
Afbeeldingslocatie: http://techgage.com/reviews/fractal_design/define_r3/fractal_design_define_r3_09_thumb.jpg

Na:
Afbeeldingslocatie: http://i1083.photobucket.com/albums/j398/zts666/21/plaat-nr-2.jpg

Het zat er echt debiel vast op. De lijm liet totaal niet los en alles moest met een klein schroevendraaiertje los "gesneden" worden (gebruiken als een plamuurmes zegmaar). Op die wijze kon ik er uiteindelijk onder komen. Was in ieder geval geen leuk werk :D

Ik heb bewust de 2 panelen omgedraaid van voor en achter, waarom merk je later :) In ieder geval de voorste kap weer bewerkt. Het word toch maar een heel basic design:

Afbeeldingslocatie: http://i1083.photobucket.com/albums/j398/zts666/21/venster-1.jpg

Spuiten dus, en lexaan erachter :)

Alvast een teaser van wat ik intern nog heb aangepakt, meer daarover volgt!

Afbeeldingslocatie: http://i1083.photobucket.com/albums/j398/zts666/21/pre.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KirovAir
  • Laatst online: 14-09 20:22
Nice! :D

"The only thing more dangerous than a hardware guru with a code patch is a programmer with a soldering iron."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Je gaat toch niet de hele kast met dat airbrush pistool doen? Dan ben je nog wel een tijdje bezig, aangezien je slechts een kleine hoeveelheid verf kunt aanbrengen daarmee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UtopiaM
Uiteraard ligt er in de spuitcabine een heel groot assortiment aan pistolen, het is een professionele spuitcabine met alles erop en eraan. Ik moet hem van de week even bellen wat hij nog heeft liggen aan lakken etc. Hopen dat hij de helft nog heeft liggen, waar ik eik ook vanuit ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UtopiaM
Nu sta ik voor de keuze wat ik extern ga doen. Mijn eerste intenties waren airbrushen, maar dit gaat ellendig veel tijd kosten waardoor het project toch weer vertraging op loopt.

Nu sta ik dus voor de volgende mogelijkheden:

Spuiten + airbrush (kost veel tijd)
Spuiten zonder airbrush (wit extern?)
Of simpelweg het laten uitprinten van stickers, in combi met carwrapping (snel, makkelijk).

Wat zal de beste keuze zijn denk je?

Overigens komt het moment steeds dichterbij dat ik mijn laatste contest ga houden, met ook daarin weer wat leuk dat verloot word. Hou 'm in de gaten, en laat me weten wat de beste keuze is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UtopiaM
Ik heb helaas slecht nieuws. :(

Mijn relatie is stuk gelopen na 4,5 jaar en aangezien we een huis hebben gekocht moet er veel geregeld worden. Hierdoor zal mijn project een tijd stilvallen. Ik heb nu namelijk niet de tijd/energie om hier voluit voor te gaan. Na deze periode pak ik de machine weer vol overtuiging op. Deze word dus afgemaakt, maar er zal dus een vertraging inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:42

Snuffel

Vroem!

Succes.... been there, not done with it yet...

Zorg goed voor jezelf is het enige advies dat ik je kan meegeven.

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

jammer om dat te horen.
succes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08:44

Pixeltje

Woo-woohoo!

Vervelend voor je, succes met de afhandeling!

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inf3rno89
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:39
Hey slecht om te horen man :( Ik ga niet je adviseur ofzo spelen, maar houd je sterk is het enige wat je kan doen momenteel. Shit happens, to everyone, but life must go on. Verleden is geweest, kijk naar de toekomst die kan je nog mooiere dingen brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UtopiaM
Het is gelukkig allemaal weer goed gekomen! Ik heb echter wat weinig tijd nu omdat ik bezig ben een bedrijfje op te zetten. Hierdoor moet mijn gear tijdelijk in een rack mounted kast. Hiervoor heb ik een lian li van iemand over genomen. ( pricewatch: Lian Li PC-C32B (Zwart) )

Hier alvast een teaser:

Afbeeldingslocatie: http://i1083.photobucket.com/albums/j398/zts666/pcnu.jpg

Dit houd NIET in dat ik de fractal kast aan de kant zet, sterker nog, dit geeft mij de mogelijkheid hem rustig aan te passen zonder dat de hardware er in zit.

Oftewel, dit verhaal gaat verder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Eijdelijk :D fijn om te horen dat alles zich weer goed trekt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
*O* yueh, hij gaat weer beginnen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4v3g0d
  • Laatst online: 15-08 15:32
hey goed man!

hopelijk voel je je alweer wat beter!

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phokki
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14-03-2022
Bookmarked! Was al tijdje stilletjes aan het volgen, maar heb speciaal account aangemaakt voor deze
casemod. Echt super :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat voor bedrijfje ga je beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UtopiaM
Excuses voor mijn wat late reply!

Bedankt allemaal, en ook de reactie van phokki doet me deugd, geweldig :)

Ben momenteel bezig met het opzetten van een mastering-studio (audio). Kost erg veel tijd, veel meer dan ik verwacht had. Hoop over een week te beginnen met het ombouwen van een ruimte. Tegen die tijd kan ik ook direct het meubel maken. Ik zal daar tussendoor wel wat fototjes van door laten schemeren :D

Even tijd vinden voor de computer verder, soon ook weer es wat dingetjes verloten. Anders duurt dat ook weer zo lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hidra000
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-09 00:09
Helaas dat je build tijdelijk gestopt is.
Mocht je er weer mee verder gaan volg ik je weer verder.

Succes met je eigen bedijf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UtopiaM
Aangezien ik het toch te druk heb met het opzetten van 't bedrijfje ( www.utopiamastering.com ) gaat dit een van de laatste updates worden. Hou het alsnog in de gaten, als het af is gaat er weer een wedstrijd komen waarmee ik dingen verloot.

De LianLi zal ik toch moeten gebruiken aangezien het in rack formaat it. Ik heb in de studio enkel racks dus dit komt goed uit. Zeker als ie bovenin zit met een venster, mhmhm, idee!

Eerst maar es de binnenkant opnieuw sorteren:

Afbeeldingslocatie: http://i1083.photobucket.com/albums/j398/zts666/WP_000249.jpg

Beter zo, vervolgens maar ff volgooien met koelvloeistof :)

Afbeeldingslocatie: http://i1083.photobucket.com/albums/j398/zts666/WP_000245.jpg

Daarna een venster maken in de LianLi...

Afbeeldingslocatie: http://i1083.photobucket.com/albums/j398/zts666/WP_000262.jpg

Hij moet dus nog afgewerkt worden zoals je ziet, dit komt later. Ook het venster moet nog op maat gemaakt worden, heb hier een hele fraaie lexaanplaat voor aangeschaft. Ik zit nog te denken of ik niet een logo er in kan graveren waar licht doorkomt. Als iemand iets leuks kan verzinnen of maken met photoshop post 't maar / stuur 't op via pb. Zal geweldig zijn :)

Dank voor 't lezen allen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UtopiaM
Change of plans, ik heb een aantal meter aan mooi stickervinyl (en prijzig ook nog fucksake) gekocht.... Oftewel, de build krijgt een heel fraai kleurtje soon :+

Alles gaat weer over naar de fractal kast en haal een los systeem voor de studio, wat ik daar allemaal doe?

http://soundcloud.com/bloodyutopia/bloodyutopia-compete

tot de volgende update, zal ws dinsdag mijn vinyl binnen krijgen. Groetsels :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
w00t <3
succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UtopiaM
ff laten zien hoe debiel veel licht zo'n enermax tbvegas trio geeft lol.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=osUgGRIdiKc]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
als je een beetje gek bent, zijn ze wel leuk ^.^ 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UtopiaM
Compleet gestoord, ik heb er 7 liggen nu die er in moeten.... Word fun ^^, scheelt dat je ze ook uit kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
Je hebt gelijk geen licht meer nodig 's nachts :+. Bespaart je ook weer eens energie met die hoeveelheid licht :P.

Succes nog

• UtopiaM
25 november bestelt, gister pas aangekomen..... Bedankt Car Fantasy! En vooral omdat ze ook nog eens vergeten waren de beloofde extra artikelen mee te leveren.

Enfin:

Afbeeldingslocatie: http://i1083.photobucket.com/albums/j398/zts666/WP_000369_zps4383ba64.jpg

Cherry met metallic flakes erin. Jammer dat ze niet écht te zien zijn, maargoed de kleur zelf is al erg fraai :)

kijken of ik dit jaar nog tijd vind om het te gaan plakken, dan begin ik tegen het einde aan te lopen van de build :(

• JustMitchie
  • Laatst online: 27-04 19:28
Openingspost:
wwwickedleds, uiteraard!
Wicked leds? was dat? wat kost het? linkje?

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Just_Michel schreef op donderdag 20 december 2012 @ 13:35:
Wicked leds? was dat? wat kost het? linkje?
http://forum.highflow.nl/f43/tka-ledstrips-wwwicked-13663/

[ Voor 59% gewijzigd door Meelobee op 20-12-2012 13:58 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

• JustMitchie
  • Laatst online: 27-04 19:28
Tnx :)

• UtopiaM
Die wwwickedleds heb ik per abuis gemolt lol.. Kabeltje er per ongeluk afgetrokken.. Goed dat je 't vermeld, was al vergeten dat ik ze had :)
Pagina: 1 2 3 Laatste