2e word iets meer inderdaad
De voeding is alleen veelte groot, die gaat niet passen. Dus dat word met alu spelen
De voeding is alleen veelte groot, die gaat niet passen. Dus dat word met alu spelen
op naar het echte case-modden! (dit is ook een echte case modz999 schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 20:25:
[ Voor 3% gewijzigd door Pixxel op 11-02-2012 01:01 ]
[ Voor 43% gewijzigd door Gertjezzz op 11-02-2012 14:13 ]
CCIP UltraThin Sponsors: Fractal-Design Techflex
Android developer & dürüm-liefhebber
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
i hope i winz999 schreef op zondag 12 februari 2012 @ 17:50:
Contest is gesloten, ik ga er morgen even achteraan wie gewonnen heeft
wie niet?
[ Voor 22% gewijzigd door megadoom op 12-02-2012 20:09 ]
tuurlijk ken ik jou nog welThe_Resetter schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 19:34:
Zo het is een aantal jaren terug dat ik nog casemodde, ik zie dat het nog niet dood is gegaan
Misschien dat sommigen me nog kennen, maar waarschijnlijk niet meer![]()
Werk je de randen nog bij die beschadigd zijn door het slijpen, en wat dacht je er van om ook wat witte CF folie te gebruiken, en gebruik je 3M di-noc folie?
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Mop mop, gas derop!
Johann Sebastian Bach
Kun je het niet kitten? Dat is wellicht wat beter bestand tegen water?z999 schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 00:35:
De radiator bleef helaas lek, dus een beetje jammer weer.
Kijk anders even naar AquaKit.. Onze zeilboten varen daar in het slechtste geval een heel seizoen op zonder lek te slaan, dus het werkt wel.. Moet je alleen wel het lek aan de buitenkant kunnen vinden.Jamievs schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 12:07:
[...]
Kun je het niet kitten? Dat is wellicht wat beter bestand tegen water?
Je hebt een DMz999 schreef op zondag 08 april 2012 @ 01:21:
Bedankt voor de tips, ik ga zoeken naar een ander exemplaar!
Formerly known as Ragdoll
http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen
grrrr(sorry voor de mensen die dachten dat deze post een update zou zijn
)
updates update update update???
please
EB cardetailing tot aan uw huis
"The only thing more dangerous than a hardware guru with a code patch is a programmer with a soldering iron."
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
Wicked leds? was dat? wat kost het? linkje?wwwickedleds, uiteraard!
http://forum.highflow.nl/f43/tka-ledstrips-wwwicked-13663/Just_Michel schreef op donderdag 20 december 2012 @ 13:35:
Wicked leds? was dat? wat kost het? linkje?
[ Voor 59% gewijzigd door Meelobee op 20-12-2012 13:58 ]
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq