Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KirovAir
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-09 20:22
Nice! :D

"The only thing more dangerous than a hardware guru with a code patch is a programmer with a soldering iron."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Je gaat toch niet de hele kast met dat airbrush pistool doen? Dan ben je nog wel een tijdje bezig, aangezien je slechts een kleine hoeveelheid verf kunt aanbrengen daarmee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UtopiaM
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 28-10-2024
Uiteraard ligt er in de spuitcabine een heel groot assortiment aan pistolen, het is een professionele spuitcabine met alles erop en eraan. Ik moet hem van de week even bellen wat hij nog heeft liggen aan lakken etc. Hopen dat hij de helft nog heeft liggen, waar ik eik ook vanuit ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UtopiaM
Nu sta ik voor de keuze wat ik extern ga doen. Mijn eerste intenties waren airbrushen, maar dit gaat ellendig veel tijd kosten waardoor het project toch weer vertraging op loopt.

Nu sta ik dus voor de volgende mogelijkheden:

Spuiten + airbrush (kost veel tijd)
Spuiten zonder airbrush (wit extern?)
Of simpelweg het laten uitprinten van stickers, in combi met carwrapping (snel, makkelijk).

Wat zal de beste keuze zijn denk je?

Overigens komt het moment steeds dichterbij dat ik mijn laatste contest ga houden, met ook daarin weer wat leuk dat verloot word. Hou 'm in de gaten, en laat me weten wat de beste keuze is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UtopiaM
Ik heb helaas slecht nieuws. :(

Mijn relatie is stuk gelopen na 4,5 jaar en aangezien we een huis hebben gekocht moet er veel geregeld worden. Hierdoor zal mijn project een tijd stilvallen. Ik heb nu namelijk niet de tijd/energie om hier voluit voor te gaan. Na deze periode pak ik de machine weer vol overtuiging op. Deze word dus afgemaakt, maar er zal dus een vertraging inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:42

Snuffel

Vroem!

Succes.... been there, not done with it yet...

Zorg goed voor jezelf is het enige advies dat ik je kan meegeven.

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:51

Fordox

00101010

jammer om dat te horen.
succes ;)

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08:44

Pixeltje

Woo-woohoo!

Vervelend voor je, succes met de afhandeling!

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inf3rno89
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:39
Hey slecht om te horen man :( Ik ga niet je adviseur ofzo spelen, maar houd je sterk is het enige wat je kan doen momenteel. Shit happens, to everyone, but life must go on. Verleden is geweest, kijk naar de toekomst die kan je nog mooiere dingen brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UtopiaM
Het is gelukkig allemaal weer goed gekomen! Ik heb echter wat weinig tijd nu omdat ik bezig ben een bedrijfje op te zetten. Hierdoor moet mijn gear tijdelijk in een rack mounted kast. Hiervoor heb ik een lian li van iemand over genomen. ( pricewatch: Lian Li PC-C32B (Zwart) )

Hier alvast een teaser:

Afbeeldingslocatie: http://i1083.photobucket.com/albums/j398/zts666/pcnu.jpg

Dit houd NIET in dat ik de fractal kast aan de kant zet, sterker nog, dit geeft mij de mogelijkheid hem rustig aan te passen zonder dat de hardware er in zit.

Oftewel, dit verhaal gaat verder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Laatst online: 09:51

Fordox

00101010

Eijdelijk :D fijn om te horen dat alles zich weer goed trekt :)

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-05 21:10
*O* yueh, hij gaat weer beginnen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4v3g0d
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-08 15:32
hey goed man!

hopelijk voel je je alweer wat beter!

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phokki
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14-03-2022
Bookmarked! Was al tijdje stilletjes aan het volgen, maar heb speciaal account aangemaakt voor deze
casemod. Echt super :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat voor bedrijfje ga je beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UtopiaM
Excuses voor mijn wat late reply!

Bedankt allemaal, en ook de reactie van phokki doet me deugd, geweldig :)

Ben momenteel bezig met het opzetten van een mastering-studio (audio). Kost erg veel tijd, veel meer dan ik verwacht had. Hoop over een week te beginnen met het ombouwen van een ruimte. Tegen die tijd kan ik ook direct het meubel maken. Ik zal daar tussendoor wel wat fototjes van door laten schemeren :D

Even tijd vinden voor de computer verder, soon ook weer es wat dingetjes verloten. Anders duurt dat ook weer zo lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hidra000
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-09 00:09
Helaas dat je build tijdelijk gestopt is.
Mocht je er weer mee verder gaan volg ik je weer verder.

Succes met je eigen bedijf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UtopiaM
Aangezien ik het toch te druk heb met het opzetten van 't bedrijfje ( www.utopiamastering.com ) gaat dit een van de laatste updates worden. Hou het alsnog in de gaten, als het af is gaat er weer een wedstrijd komen waarmee ik dingen verloot.

De LianLi zal ik toch moeten gebruiken aangezien het in rack formaat it. Ik heb in de studio enkel racks dus dit komt goed uit. Zeker als ie bovenin zit met een venster, mhmhm, idee!

Eerst maar es de binnenkant opnieuw sorteren:

Afbeeldingslocatie: http://i1083.photobucket.com/albums/j398/zts666/WP_000249.jpg

Beter zo, vervolgens maar ff volgooien met koelvloeistof :)

Afbeeldingslocatie: http://i1083.photobucket.com/albums/j398/zts666/WP_000245.jpg

Daarna een venster maken in de LianLi...

Afbeeldingslocatie: http://i1083.photobucket.com/albums/j398/zts666/WP_000262.jpg

Hij moet dus nog afgewerkt worden zoals je ziet, dit komt later. Ook het venster moet nog op maat gemaakt worden, heb hier een hele fraaie lexaanplaat voor aangeschaft. Ik zit nog te denken of ik niet een logo er in kan graveren waar licht doorkomt. Als iemand iets leuks kan verzinnen of maken met photoshop post 't maar / stuur 't op via pb. Zal geweldig zijn :)

Dank voor 't lezen allen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UtopiaM
Change of plans, ik heb een aantal meter aan mooi stickervinyl (en prijzig ook nog fucksake) gekocht.... Oftewel, de build krijgt een heel fraai kleurtje soon :+

Alles gaat weer over naar de fractal kast en haal een los systeem voor de studio, wat ik daar allemaal doe?

http://soundcloud.com/bloodyutopia/bloodyutopia-compete

tot de volgende update, zal ws dinsdag mijn vinyl binnen krijgen. Groetsels :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
w00t <3
succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UtopiaM
ff laten zien hoe debiel veel licht zo'n enermax tbvegas trio geeft lol.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=osUgGRIdiKc]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
als je een beetje gek bent, zijn ze wel leuk ^.^ 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UtopiaM
Compleet gestoord, ik heb er 7 liggen nu die er in moeten.... Word fun ^^, scheelt dat je ze ook uit kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
Je hebt gelijk geen licht meer nodig 's nachts :+. Bespaart je ook weer eens energie met die hoeveelheid licht :P.

Succes nog

• UtopiaM
25 november bestelt, gister pas aangekomen..... Bedankt Car Fantasy! En vooral omdat ze ook nog eens vergeten waren de beloofde extra artikelen mee te leveren.

Enfin:

Afbeeldingslocatie: http://i1083.photobucket.com/albums/j398/zts666/WP_000369_zps4383ba64.jpg

Cherry met metallic flakes erin. Jammer dat ze niet écht te zien zijn, maargoed de kleur zelf is al erg fraai :)

kijken of ik dit jaar nog tijd vind om het te gaan plakken, dan begin ik tegen het einde aan te lopen van de build :(

• JustMitchie
  • Laatst online: 27-04 19:28
Openingspost:
wwwickedleds, uiteraard!
Wicked leds? was dat? wat kost het? linkje?

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Just_Michel schreef op donderdag 20 december 2012 @ 13:35:
Wicked leds? was dat? wat kost het? linkje?
http://forum.highflow.nl/f43/tka-ledstrips-wwwicked-13663/

[ Voor 59% gewijzigd door Meelobee op 20-12-2012 13:58 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

• JustMitchie
  • Laatst online: 27-04 19:28
Tnx :)

• UtopiaM
Die wwwickedleds heb ik per abuis gemolt lol.. Kabeltje er per ongeluk afgetrokken.. Goed dat je 't vermeld, was al vergeten dat ik ze had :)
Pagina: 1 2 3 Laatste