Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Is die pro slim 9.7 van de kruidvat exact hetzelfde als degene die bij de Intertoys te koop is?

http://psnprofiles.com/AfthyX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

exact hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:59
Pffff...

30 euro goedkoper :-( heb ik m net een paar dagen geleden bij intertoys gekocht ...

Prima ding overigens. Heb af en toe het idee dat ie wat sloom is, hopelijk fixed een custom rom dat :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvkdev
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-09 22:14
Tja' spijtig.. ik heb er gister ook nog 199 voor neergelegd.

Enige serieuze probleem wat ik met mn proslim 9,7" heb is dat ik vrijwel geen videos af kan spelen anders dan adobe flash in mn browser.

Heb ondertussen mx player/rockplayer/dice player geprobeerd, met zeker 10 verschillende formaten, krijg ijwel altijd zwart beeld.

Kan iemand is proberen om een divx avi container af te spelen, met bijvoorbeeld dice player?
Ben er benieuwd of ik de enige ben met dit probleem. Heb net via menu een factory reset gedaan, zonder positief resultaat.

Hierdoor doet KPN interactieve televisie het volgens mij ook niet op de tablet, beeld blijft ook hierin zwart. Dat is voor mij bijzaak, wil wel gewoon videos af kunnen spelen.

Verder ben ik over de kwaliteit van het ding wel goed te spreken, mooi scherm.. lekker snel. Voor 159 zeker een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Bedoel je een normale divx ? Zal het eens proberen.

Weet iemand overigens of de pro slim in dit hoesje past ?

https://online.kruidvat.n...tsenbordenhoes10inch.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobby1971
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 14:14
Past niet mooi, het hoesje is voor een 16:9 de slim is 4:3. Ipad 1 hoesje zal goed passen
De_Bastaard schreef op zondag 06 mei 2012 @ 11:59:
Bedoel je een normale divx ? Zal het eens proberen.

Weet iemand overigens of de pro slim in dit hoesje past ?

https://online.kruidvat.n...tsenbordenhoes10inch.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvkdev
@De_Bastaard: Yep

@mobby1971: Hoe weet je dat, zijn de afmetingen gelijk of heb je het geprobeerd:-) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb divx, en mkv afgespeeld..
ook streamen in de browser werkt gewoon
heb eerst alle crap eraf gegooid en daarna alles handmatig geinstalleerd
8 posts hierboven is de backup van mij te downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvkdev
Ok, maar ik kan wel gewoon een factory reset uitvoeren.. vervolgens is mn tablet weer zoals hij uit de winkel kwam. Dus ik voel er niet zoveel voor om jouw backup te gebruiken, want dan zou ik het zelfde als wat ik nu heb krijgen, niet?

Waarmee heb je die divx/mkv afgespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon met de gallery app
1080p speelt zonder moeite
in de browser kan ik gewoon youtube en nu.nl kijken

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2012 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobby1971
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 14:14
mvkdev schreef op zondag 06 mei 2012 @ 13:44:
@De_Bastaard: Yep

@mobby1971: Hoe weet je dat, zijn de afmetingen gelijk of heb je het geprobeerd:-) ?
Ik heb hier zowel 10.1 als 9.7 tablets en hoesjes voor de verschillende afmetingen.

Het afgebeelde hoesje is voor 10.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
En de -hoogstwaarschijnlijk- laatste update van de custom ROM van 07/04 staat ook weer online.

Paar applicaties bijgewerkt/aangepast, standaard overklokt naar 1152MHz en een definitieve versie voor de Cherry M667 zijn toegevoegd. Downloadlinks staan zoals gewoonlijk in de originele post. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Petervanakelyen op 06-05-2012 21:00 ]

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-02-2022

R2

Heb sinds gisteren een nieuwe 7 inch in mn bezit, de vorige werkte niet lekker, maar ook deze draait niet lekker. Ik draai stock ics, geen cwm, met opstarten of aanzetten vanuit standby hangtde tablet regelmatig, duurt soms minuten voordat ik de unlockscreen krijg, en dan wilt het unlocken ook niet vlotten. Als ik dan eindelijk scherm heb kan ik wel werken, maar ook dan hangt hij regelmatig minuten. Heb wat widgets draaien, heel wat games erop, verderniets bijzonders.
Herkend iemand dit?, tips, suggesties?
Hij is splinterje nieuw, heb hem geruild omdat de vorige dit probleem ook had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik heb een tijdje terug een custom ROM van Gusev op m'n Pro3 met Clockworkmod, alleen als ik nu peter's ICS ROM er op wil, moet ik eerst dan CWM verwijderen ofzo?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Gewoon flashen, alles wordt overschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vermadus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-06-2024
Een vraag: Wat is de mAh van de batterij van de Qware Pro slim die bij Intertoys verkocht wordt? Ik dacht dat het 8000mAh was, maar de kruidvat site zegt 6000mAh, dus ik ben benieuwd hoeveel er nou in zit.

De Yarvik 465/467 lijkt fysiek hetzelfde als de Qware Pro Slim, behalve dat de yarvik 8000mAH heeft. Zijn er (behalve software) nog andere verschillen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Volgens mij idd 6000, dat stond ook op de website van intertoys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:06
Ik heb volgens mij ook de OEM gevonden waar ze vandaan komen:
http://www.efirstview.com/cn/html/product.asp?id=437

Ik heb zelf een kruidvat versie, werkt buiten de WiFi super voor het geld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ou812
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:11
Mijn Slim werkt ook pefect. inderdaad de wifi is voor browsen niet al te best. Echter met Opera en Turbo functie aan, gaat ie toch wel redelijk snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
Nog geen sources gevonden op Qware site, zouden vandaag toch komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Die zouden vandaag inderdaad online moeten staan :)

[ Voor 7% gewijzigd door Petervanakelyen op 07-05-2012 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanshee
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-08 09:12
ou812 schreef op maandag 07 mei 2012 @ 15:00:
Mijn Slim werkt ook pefect. inderdaad de wifi is voor browsen niet al te best. Echter met Opera en Turbo functie aan, gaat ie toch wel redelijk snel.
Is dat ook niet een kwestie van het goede kanaal kiezen? Wellicht interferentie van andere kanalen? Had ik ook met de 7"versie.

Trouwend net de Slim versie besteld van het Kruidvat voor 159,- bedankt voor de tip. Leuk voor Pa op de bank.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Vriendin heeft ook zojuist de tablet besteld bij Kruidvat. Bedankt voor de tip, binnenkort een korte review. Ik was al een tijdje opzoek naar een tablet maar ik vind 400 euro te veel. Het enige wat ik ga doen is internetten, films kijken en Youtube. Handig op de bank, kan vriendin tv kijken en ik Youtube :)

[ Voor 48% gewijzigd door Loev op 07-05-2012 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
  • Nu online
Het is een vraag die hier niet thuis hoort, maar jullie hebben er miscchien wel raad mee: ik heb een HTC Hero, maar spellen haperen heel erg, komt dat door de hardware, of staat er iets niet goed? Jullie hebben het wel eens over overlocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de htc hero heeft hardware uit 2007/2008..
ook met overclocken zou je niet veel uit de hero kunnen halen
het toestel is simpelweg teveel verouderd om te voldoen aan de eisen van games van nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2012 @ 18:24:
de htc hero heeft hardware uit 2007/2008..
ook met overclocken zou je niet veel uit de hero kunnen halen
het toestel is simpelweg teveel verouderd om te voldoen aan de eisen van games van nu
Oke bedankt voor je reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master_duck
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07:17
Ik heb mijn Qware pro 3 9,7" Slim open gemaakt.

Afbeeldingslocatie: http://i1242.photobucket.com/albums/gg538/m_seric/Foto0123.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1242.photobucket.com/albums/gg538/m_seric/Foto0125.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1242.photobucket.com/albums/gg538/m_seric/Foto0126.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vermadus
Verrassend dat er toch nog leegte tussen zit. Je zou denken dat het compleet opgevuld is om alles in te passen.

Ik heb gisteren de pro slim bij kruidvat besteld. Pakketje was vanochtend langsgekomen. Helaas is er niemand om dat pakketje aan te nemen :(.
Dan maar morgenmiddag bij de postkantoor ophalen, ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Vermadus schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 12:49:
Verrassend dat er toch nog leegte tussen zit. Je zou denken dat het compleet opgevuld is om alles in te passen.

Ik heb gisteren de pro slim bij kruidvat besteld. Pakketje was vanochtend langsgekomen. Helaas is er niemand om dat pakketje aan te nemen :(.
Dan maar morgenmiddag bij de postkantoor ophalen, ben benieuwd.
Zelfs op het "moederbord" is rechts nog redelijk wat ruimte over :P Maarja, ik blijf me vooral verbazen hoe het bevestigd ziet... Ziet er toch iets anders uit als je een iPad of een Xperia S of iets dergelijks openschroeft, maarja, je ziet er niks van aan de buitenkant :+

En hier kun je wellicht zelf nog iets aan fixen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier ook een pro3 7 inch gehaald maar het is een QW TB-1217 WH(white dus)
maar deze heeft ook 1 gig ram en een nieuwere rom volgens mij
Build number: 97F2-D1-H2-H01-1558.20120421
baseband version: 1.1
is deze gewoon compatible met cmw ?
en mocht ik een costum rom flashen ziet die dan gewoon mijn vollen ram geheugen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand met een pro slim 9.7 kijken hoe de internal storage heet als je hem op usb aansluit op de pc?
bijv je sluit je tablet aan en gaat dan naar deze computer... met welke naam word de internal storage aangeduid?
wat is de exacte grootte?
ik heb een aantal fouten gemaakt met CWM :D en nu herkent hij hem niet meer

alvast bedankt

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2012 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvkdev
mistercheese: heb ff een screenshot voor je gemaakt, http://i45.tinypic.com/2wh4chc.jpg
als je verder nog wat wilt weten, laat het ff weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hartelijk bedankt
heb jij cwm geinstalleerd?
kan je een nandroid backup maken in de internal SD card?

hoe ik het namelijk voor elkaar heb gekregen weet ik niet meer maar op de een of andere manier kom ik in cwm niet meer in de internal storage :D

als ik er niet uitkom flash ik gewoon pwned 1.3
vind het waardeloos dat er nog niet een .img voor de pro slim is

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2012 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvkdev
Ik heb geen CWM geinstalleerd, kon niet vinden welke versie ik op mn tablet zou moeten installeren...

maar als ik nu een backup maak, heb je of al mijn gegevens, of ik moet een factory reset uitvoeren -> en dat zie ik nu ff niet zitten, ga morgen op vakantie (Met werkende tablet)

als ik iets anders voor je kan betekenen om je tablet werkend te krijgen, hoor het wel

-edit: kan je je eigen backup (http://dl.dropbox.com/u/2889810/cwmbackup9,7.zip) niet vanaf micro-sdkaart terug zetten, mbv CWM?

[ Voor 15% gewijzigd door mvkdev op 08-05-2012 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik kan alles doen via een normale SD card
alleen in cwm pakt ie de interne SD card niet meer

met root explorer geeft ie aan dat de interne SD op /dev/block/vold/93:65 zit
kan je dat nog checken of dat bij jouw ook zo is?
http://dl.dropbox.com/u/2889810/rootexplorer.apk
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2889810/screenshot.png

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2012 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvkdev
ik zie dat er hier helemaal niet bij staan http://i45.tinypic.com/206cyrp.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry dat klopt
in preferences bij info bar mode vink de 2e optie aan
ik hoef geen screenshot alleen de volledige path

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2012 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvkdev
zelfde alleen dan 93:64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok hartstikke bedankt voor je tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal ik heb een tablet van Qware pro 7 bij de Intertoys gekocht, maar nu wil ik graag dingen verwijderen zoals de handleidingen die er op staan maar ik krijg ze er maar niet af... Kan iemand mij helpen? En zit er niet ( net zoals op de laptop/pc ) een prullenbak op??? Alvast bedankt voor jullie hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees nu eerst eens de handleidingen, misschien kom je er achter hoe het allemaal werkt.
Anders is Google je beste vriend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

installeer root explorer
http://dl.dropbox.com/u/2889810/rootexplorer.apk

ga naar system/app
verwijder org.inet.pdf1.apk org.inet.pdf2.apk org.inet.pdf3.apk
verwijder pdffile.apk

ga naar system/etc
verwijder alle 4 de manual files

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaPi36
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-09 15:23
Ik gebruik al een maandje ofzo met behoorlijke tevredenheid de 2.3 rom van Peter. Nu heb ik wel een uitdaging met het afspelen van muziek vanaf een los micro SD kaartje....elke muziek speler die ik probeer (ondertussen 5 geprobeerd) ziet alleen muziek vanaf de interne SD.

Weet iemand een goed programma om simpelweg muziekmapjes van de externe micro sd af te spelen (of een andere oplossing waarmee dit lukt)??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Ik heb zelf al een tijdje een Archos G9 tablet en wil misschien voor m'n vrouw een tablet erbij en vind de 7" Qware3 met ICS wel leuk qua prijs als verjaardagscadeau voor haar.

Voordat ik 'm eventueel ga aanschaffen heb ik nog wel wat vragen:

- Ik lees hier dat Whatsapp en Skype beide gewoon werken. Dat geldt ook voor de nieuwste 7" uitvoering die je nu in de winkel aanschaft?
- Wat is de resolutie eigenlijk van het scherm?
- En heeft iemand een beetje een indicatie wat de gemiddelde accuduur is van de 7" uitvoering?
- Ik las hier dat een stabiele wifi verbinding een probleem is? Of is dat met een custom rom?
- Het draaien van portrait naar landscape en andersom zou stroef verlopen. Klopt dat?
- Ik neem aan de meeste populaire apps via Google Play gewoon te installeren zijn? (en anders uiteraard wel via een losse apk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Laatst online: 12:41
hars73 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 08:31:
Ik heb zelf al een tijdje een Archos G9 tablet en wil misschien voor m'n vrouw een tablet erbij en vind de 7" Qware3 met ICS wel leuk qua prijs als verjaardagscadeau voor haar.

- Ik lees hier dat Whatsapp en Skype beide gewoon werken. Dat geldt ook voor de nieuwste 7" uitvoering die je nu in de winkel aanschaft?
- En heeft iemand een beetje een indicatie wat de gemiddelde accuduur is van de 7" uitvoering?
- Ik las hier dat een stabiele wifi verbinding een probleem is? Of is dat met een custom rom?
- Het draaien van portrait naar landscape en andersom zou stroef verlopen. Klopt dat?
- Ik neem aan de meeste populaire apps via Google Play gewoon te installeren zijn? (en anders uiteraard wel via een losse apk)
Ik heb zelf de 7" en draai de officiële ICS-ROM.
  • Skype werkt sowieso, alleen videobellen is vaak een probleem. Whatapp is mogelijk, maar dan moet je wel veel moeite doen.
  • De resolutie is 800 x 480. Dat is niet bijster hoog en dat is ook te zien. Voor normaal een beetje browsen en een spelletje prima, voor een e-book vind ik het eigenlijk net te laag. Het is te doen, maar de letters zijn dan niet super scherp. Ook is de kijkhoek en de zwartwaarde erg slecht. Maar prima voor deze prijs.
  • De WiFi-verbinding is bij de ICS-ROM bij mij tot nu toe geen enkel probleem. Ik had op de officiële 2.3 ROM wel een probleem met WiFi (die soms niet meer aan ging als je uit stand by kwam en soms voor een reboot zorgde.
  • Het is me niet bewust opgevallen dat switchen van oriëntation stroef zou verlopen. Ja bij Apple gaat dat veel soepeler en mooier, maar geen issues met de QWare hoor.
  • Ik mis tot nu toe niks uit de Play store. Ik heb tot nu toe nog geen reden om een custom ROM te gebruiken.
Het enige wat is, is dat browsen op een gegeven moment erg langzaam gaat. Geen idee waar dat door komt. Het lijkt er echt op dat het apparaat power mist op dat gebied. Echter, als je een redelijk zwaar spel als Angry Birds Space opstart gaat het weer prima.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

Luuk1983 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 08:39:
[...]

Ik heb zelf de 7" en draai de officiële ICS-ROM.
  • Skype werkt sowieso, alleen videobellen is vaak een probleem. Whatapp is mogelijk, maar dan moet je wel veel moeite doen.
  • De resolutie is 800 x 480. Dat is niet bijster hoog en dat is ook te zien. Voor normaal een beetje browsen en een spelletje prima, voor een e-book vind ik het eigenlijk net te laag. Het is te doen, maar de letters zijn dan niet super scherp. Ook is de kijkhoek en de zwartwaarde erg slecht. Maar prima voor deze prijs.
Wat bedoel je met videobellen is vaak een probleem? Dat is toch de hoofdreden waarvoor je Skype gebruikt? Tenminste daarvoor zal m'n vrouw 'm zeker willen gaan gebruiken.

De resolutie van de 9.7" versie is waarschijnlijk 1024x768? Dat scherm zal vermoedelijk wel een stuk beter zijn doordat het een IPS scherm is, maar uiteindelijk is die 199 euro ipv 99 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Gisteren heb ik de tablet van de Kruidvat binnen gekregen. Leuk dingetje van 160 euro, je merkt dat hij overal net even meer moeite mee heeft maar als het is opgestart werkt het naar behoren :) Het scherm voelt een beetje stroef aan, kan ook nieuwigheid zijn. Google Play stond er al op en ik kon alle apps downloaden die ik wil :)

Een aantal nadelen. De accu was niet opgeladen toen we hem kregen. Je moet hem zelf opladen en dat duurt echt uren. Weet niet of dit zo blijft.
Toen ik voor de eerste keer de browser opende zag ik in de aantal tabbladen met daarin Japanse geanimeerde sex websites. Standaard in de installatie? Refurbis modellen? I was not amused.

Zal vanavond wel wat foto's maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je kijken van welke datum de firmware komt van de kruidvat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:41
hars73 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 08:31:

- Skype werkt prima, zolang je maar niet de laatste versie gebruikt, want dan werkt videobellen niet goed. In dit topic heeft iemand een link gepost naar de juiste versie. Die gebruik ik ook en werkt prima.
Whatsapp kan ook, maar moet je je huisnummer opgeven en daar wordt je dan op gebeld, krijg je activatie code en die moet je invullen. Voor contacten in Whatsapp gebruik ik 'Go Contacts EX'. Werkt lekker :)
- 800x480, niet bijzonder, voor websites lukt dat nog wel, zeker met inzoomen. Met e-books weet ik niet, maar volgens Luuk1983 is 't net te laag.
- Een aantal uurtjes, lijkt best snel leeg te gaan, maar een avondje internetten op de bank lukt prima. Je moet er geen wonderen van verwachten en meer dan 2 uur achter elkaar mee 'spelen' is niet comfortabel.
- WiFi werkt prima met ICS
- Draaien werkt goed, niet zo soepel als een iPad, maar geen problemen.
- Google Play werkt gewoon :) Niet alle apps lijken even lekker te werken onder ICS.

En zoals al eerder verteld, het scherm is niet erg goed, kijkhoek is niet best, zeker als er iemand naast je meekijkt. Het browsen zonder de standaard meegeleverde ICS is bagger. Pagina laden duurt erg lang, maar met Opera Mini heb ik er totaal GEEN last van, DÉ browser voor deze tablet.
Met de aangepaste firmware van Petervanakelyen die hier gepost is, schijnt het laden van de pagina's beter te gaan.

Conclusie: voor die prijs een goed apparaat.

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

PASware schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:40:
[...]

- Skype werkt prima, zolang je maar niet de laatste versie gebruikt, want dan werkt videobellen niet goed. In dit topic heeft iemand een link gepost naar de juiste versie. Die gebruik ik ook en werkt prima.
Whatsapp kan ook, maar moet je je huisnummer opgeven en daar wordt je dan op gebeld, krijg je activatie code en die moet je invullen. Voor contacten in Whatsapp gebruik ik 'Go Contacts EX'. Werkt lekker :)
- 800x480, niet bijzonder, voor websites lukt dat nog wel, zeker met inzoomen. Met e-books weet ik niet, maar volgens Luuk1983 is 't net te laag.
- Een aantal uurtjes, lijkt best snel leeg te gaan, maar een avondje internetten op de bank lukt prima. Je moet er geen wonderen van verwachten en meer dan 2 uur achter elkaar mee 'spelen' is niet comfortabel.
- WiFi werkt prima met ICS
- Draaien werkt goed, niet zo soepel als een iPad, maar geen problemen.
- Google Play werkt gewoon :) Niet alle apps lijken even lekker te werken onder ICS.

En zoals al eerder verteld, het scherm is niet erg goed, kijkhoek is niet best, zeker als er iemand naast je meekijkt. Het browsen zonder de standaard meegeleverde ICS is bagger. Pagina laden duurt erg lang, maar met Opera Mini heb ik er totaal GEEN last van, DÉ browser voor deze tablet.
Met de aangepaste firmware van Petervanakelyen die hier gepost is, schijnt het laden van de pagina's beter te gaan.

Conclusie: voor die prijs een goed apparaat.
Dank voor je antwoorden. Toch goed te horen dat Skype wel prima werkt. Uiteindelijk zal ie gebruikt worden voor wat mailen, msn-en, skypen, whatsappen, internetten en wat spelletjes zoals Wordfeud etc.

Misschien tussen de middag maar even bij Intertoys het scherm bekijken om te kijken of er een uitgave van 100 euro meer voor de 9.7" uitvoering nodig is of dat de 7" voldoet.

En ik lees hier dat er soms ook een 1GB uitvoering is van de 7"... terwijl ie eigenlijk altijd 512mb was? Hoe kan ik dat verschil zien als ik in de winkel ben?

[ Voor 4% gewijzigd door hars73 op 09-05-2012 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik twijfel er over om de Pro 3 Slim 9.7 te kopen. Het verschil in prijs bij het Kruidvat is toch wel vrij groot maar ik durf het eigenlijk niet aan om het daar te kopen (vertrouw de klantenservice daar niet zo na wat gegoogle). Bij Intertoys kun je er zo even naar terug als er bijv. dode pixels op zitten.

Daarom net even bij de Intertoys nagevraagd of hij binnenkort in de aanbieding gaat komen. Gerucht was dat de 7'' volgende week in de aanbieding gaat (niet 100% zeker overigens). Verder heb ik aangegeven dat het Kruidvat dezelfde voor 160 verkoopt. De bedrijfsleider gaat het bij inkoop navragen of het inderdaad dezelfde is, en zo ja, of ze dan in die prijs mee kunnen gaan. Vrijdag kan ik bellen of dat inderdaad gaat gebeuren. Even afwachten dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Petervanakelyen schreef op maandag 07 mei 2012 @ 16:07:
Die zouden vandaag inderdaad online moeten staan :)
zo, heb qware even een herinnering gestuurd dat 7 mei toch echt al geweest is ;)
misschien dat ze nu wakker worden? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:50:
Ik twijfel er over om de Pro 3 Slim 9.7 te kopen. Het verschil in prijs bij het Kruidvat is toch wel vrij groot maar ik durf het eigenlijk niet aan om het daar te kopen (vertrouw de klantenservice daar niet zo na wat gegoogle). Bij Intertoys kun je er zo even naar terug als er bijv. dode pixels op zitten.

Daarom net even bij de Intertoys nagevraagd of hij binnenkort in de aanbieding gaat komen. Gerucht was dat de 7'' volgende week in de aanbieding gaat (niet 100% zeker overigens). Verder heb ik aangegeven dat het Kruidvat dezelfde voor 160 verkoopt. De bedrijfsleider gaat het bij inkoop navragen of het inderdaad dezelfde is, en zo ja, of ze dan in die prijs mee kunnen gaan. Vrijdag kan ik bellen of dat inderdaad gaat gebeuren. Even afwachten dus!
Ooit weleens gehoord van "Wet kopen op afstand"? Dode pixels zijn overwegend vanaf dag één zichtbaar en dan stuur je hem lekker terug zonder opgave van reden ;) Daarnaast zijn de tablets identiek(zelfde fabrikant en importeur) dus het is niet echt slim er 40 euro extra voor te gaan betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rctworld schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 11:51:
[...]

Ooit weleens gehoord van "Wet kopen op afstand"? Dode pixels zijn overwegend vanaf dag één zichtbaar en dan stuur je hem lekker terug zonder opgave van reden ;) Daarnaast zijn de tablets identiek(zelfde fabrikant en importeur) dus het is niet echt slim er 40 euro extra voor te gaan betalen.
Tuurlijk ken ik dat. Heb er alleen niet veel vertrouwen in, nadat ik een klacht op inet las van iemand die een defecte tablet kreeg van Kruidvat, teruggestuurd heeft en 3 weken later nog geen steek verder was. Dan loop ik liever even 5 minuutjes naar een filiaal en weer 5 minuten later thuis met een nieuw exemplaar. Maar inderdaad, 40 euro is veel. Daarom heb ik dus ook geprobeerd om wat van de prijs af te krijgen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 11:57:
[...]

Tuurlijk ken ik dat. Heb er alleen niet veel vertrouwen in, nadat ik een klacht op inet las van iemand die een defecte tablet kreeg van Kruidvat, teruggestuurd heeft en 3 weken later nog geen steek verder was. Dan loop ik liever even 5 minuutjes naar een filiaal en weer 5 minuten later thuis met een nieuw exemplaar. Maar inderdaad, 40 euro is veel. Daarom heb ik dus ook geprobeerd om wat van de prijs af te krijgen....
Nouja, links of rechtsom, als jij iets terugstuurt omdat je niet tevreden bent krijg je hoe dan ook je geld terug omdat je daar wettelijk gezien recht op hebt en ik denk niet dat Kruidvat er het bedrijf naar is om daar lak aan te hebben. Het wordt waarschijnlijk een ander verhaal als je gaat melden dat hij "kapot" is en een nieuwe wilt. Je kunt beter gewoon je geld terug vragen en een nieuwe bestellen.

Ik heb ook zo'n vermoeden dat ze gaan zeggen "nee, dat is niet dezelfde, diegene die wij aanbieden is van het merk Qware en die van het Kruidvat een Cherry, derhalve kunnen wij niet met die prijs mee gaan". Intertoys/Bart Smit whatever en meegaan in een lagere prijs? No way :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rctworld schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 12:01:
[...]

Nouja, links of rechtsom, als jij iets terugstuurt omdat je niet tevreden bent krijg je hoe dan ook je geld terug omdat je daar wettelijk gezien recht op hebt en ik denk niet dat Kruidvat er het bedrijf naar is om daar lak aan te hebben. Het wordt waarschijnlijk een ander verhaal als je gaat melden dat hij "kapot" is en een nieuwe wilt. Je kunt beter gewoon je geld terug vragen en een nieuwe bestellen.

Ik heb ook zo'n vermoeden dat ze gaan zeggen "nee, dat is niet dezelfde, diegene die wij aanbieden is van het merk Qware en die van het Kruidvat een Cherry, derhalve kunnen wij niet met die prijs mee gaan". Intertoys/Bart Smit whatever en meegaan in een lagere prijs? No way :P
Ik kan het in elk geval even afwachten, niet geschoten is atijd mis. Natuurlijk zal het uiteindelijk goedkomen als je 'm binnen de begintermijn terugstuurt, maar ik heb geen zin in gezeik als dat ding er om wat voor reden dan ook na een half jaar mee ophoudt (heb daar gewoon iets te veel negatieve ervaring mee met webshops). Maar goed, als intertoys inderdaad vasthoudt aan de 200 euro dan kan ik altijd nog voor Kruidvat kiezen he, ik gaf alleen maar aan dat ik het heb nagavraagd.

En ik wilde dus ook doorgeven dat mensen die de 7 inch willen kopen misschien beter nog even kunnen wachten aangezien de bedrijfsleider door liet schemeren dat ie binnenkort in de aanbieding gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 11:25:
[...]

zo, heb qware even een herinnering gestuurd dat 7 mei toch echt al geweest is ;)
Staat niet bij welk jaar er bedoeld wordt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 12:43:
[...]

Staat niet bij welk jaar er bedoeld wordt >:)
dat is het!!! _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

custom rom : 9,7 IPS Allwinner A10 V1
screenshots http://dl.dropbox.com/u/2889810/screenshots.zip
verder kun je nog je eigen .apk's in system/preinstall gooien zodat deze automatisch geinstalleerd worden

- sluit de tablet aan op de computer
- download de rom hier http://dl.dropbox.com/u/2889810/9,7-V1.zip en zet de zip op de internal storage
- trek de usb kabel er weer uit en er weer in (controleer of usb debugging mode aan staat)
- Instaleer CWM d.m.v dit 1-click-script http://dl.dropbox.com/u/2889810/9,7-IPS-CWM.zip
- tijdens de instalatie van CWM is er een app geinstalleerd genaamd 'novo7tools'
- open novo7tools en kies 'enter recovery mode'
- CWM wordt nu gestart
- navigeer in cwm met de vol up/vol down/power buttons
- ga in het menu naar install zip from sdcard -> choose zip from internal storage en voila
- als de installer klaar is kies voor reboot system now en laat de tablet 5 minuten liggen

De rom is klaar voor gebruik

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2012 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vermadus
Iets meer dan een uur geleden de Qware pro slim uitgepakt. 9,7" is best groot! Mooi scherm, erg plat, en alles draait nog redelijk vlot ook. Als ik er wat langer mee gespeeld heb, zal ik wel een review maken.

De batterij laadt wel hilarisch traag op. Zit al meer dan een uur op de lader, en is nu van 0% naar 4%. Dit kan ook komen omdat ik zit te browsen, of misschien dat de batterij gewoon even moet wennen aan gebruik, maar ik mag toch wel hopen dat dit in de toekomst wat sneller gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon snachts opladen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand die 'm bij de Kruidvat heeft gekocht maar die geen JouwVoordel-pas heeft nog problemen gehad met de bestelling?

Ben trouwens erg benieuwd naar de reviews van degenen die 'm deze week besteld hebben. Vooral of je de wat zwaardere games er goed op kan spelen en hoe goed de films er op afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij is exact hetzelfde als de pro slim..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanshee
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-08 09:12
Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 18:54:
Heeft er iemand die 'm bij de Kruidvat heeft gekocht maar die geen JouwVoordel-pas heeft nog problemen gehad met de bestelling?

Ben trouwens erg benieuwd naar de reviews van degenen die 'm deze week besteld hebben. Vooral of je de wat zwaardere games er goed op kan spelen en hoe goed de films er op afspelen.
Ik heb hem afgelopen maandag besteld zonder pasje en hij werd gisteren bezorgt. Geen enkel probleem gehad. Het is een Cherry M-906.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK, thx! Op http://www.tabletsupport....mdisplay.php?fid=4&page=1 staan nog wel interessante discussies over de Cherry-tablet (die dus hetzelfde is), o.a. over de wifi-ontvangst en het trage opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

van welke datum komt de firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 19:15:
OK, thx! Op http://www.tabletsupport....mdisplay.php?fid=4&page=1 staan nog wel interessante discussies over de Cherry-tablet (die dus hetzelfde is), o.a. over de wifi-ontvangst en het trage opladen.
Dat van het opladen en wifi dat ben ik >:)
Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 19:16:
van welke datum komt de firmware?
20120421 volgens mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaPi36
PaPi36 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 07:44:
Ik gebruik al een maandje ofzo met behoorlijke tevredenheid de 2.3 rom van Peter. Nu heb ik wel een uitdaging met het afspelen van muziek vanaf een los micro SD kaartje....elke muziek speler die ik probeer (ondertussen 5 geprobeerd) ziet alleen muziek vanaf de interne SD.

Weet iemand een goed programma om simpelweg muziekmapjes van de externe micro sd af te spelen (of een andere oplossing waarmee dit lukt)??
Ondertussen gelukkig iets verder gekomen met N7player. Kan nu in ieder geval vanuit mappen op de externe sd afspelen echter speelt dit programma niet allle MP3 bestanden af (erg vreemd want betreft ook vaak dezelfde rip). Indexeren doet deze dan weer niet en hij blijft in staande view. Nog verre van een goede oplossing dus.

Als iemand bruikbare tips heeft om eenvoudig muziek (te indexeren en) af te spelen vanaf micro sd op de Pro3 7 inch met de 2.3 ROM dan ben ik je dankbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Standaard muziek app werkt niet? Gewoon even vinkje zetten bij 'Scan TF card' ergens bij 'Opslag' in de instellingen. Anders kan je PowerAmp eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makster
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-09 20:46
Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 11:25:
[...]

Staan ze hier misschien, of bedoelen jullie wat anders?
http://qware.nl/android4upgrade/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

Ik zie op de Qware site alleen maar type QW TB-1007 staan trouwens. Terwijl ik mensen hier ook hoor over de QW TB-1207. Is dat de versie die standaard met ICS uitgeleverd wordt? En zit hier dan standaard tegenwoordig 1GB geheugen ipv 512MB (zoals ik een aantal posts terug las van iemand), of moet wordt er 'ineens' ook met 1GB uitgeleverd?

[ Voor 20% gewijzigd door hars73 op 10-05-2012 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaPi36
Petervanakelyen schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 09:00:
Standaard muziek app werkt niet? Gewoon even vinkje zetten bij 'Scan TF card' ergens bij 'Opslag' in de instellingen. Anders kan je PowerAmp eens proberen.
OMG it is that simple.....hij doet het nu. Het vele zoeken en frustraties. Had niet de link gelegd tussen scan TF card en de externe sd. Thanx!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staat weer een nieuwe MOMO9c firmware op de ployer site
of is dit de zelfde maar dan met een andere logo bij het opstarten?.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2012 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FTD8
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 30-01-2022
Zijn er nog mensen bezig met een custom rom voor de 10" versie misschien?
De officiele ICS rom heeft toch wel wat nadelen,alsof android 4.0 net iets teveel eist van de tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
  • Nu online
DE SOURCE CODES STAAN OP DE QWARE SITE!!! ONDERAAN DE PAGINA! http://www.qware.nl/android4upgrade/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q2no
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-12-2023
heeft iemand een alternatieve snelle mirror voor de Pro3-Custom-0704.zip
downloaden vanaf rapidshare duurt nu 2 uur en ik zit nu eindelijk windows bak zodat ik een update kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan rademaar
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-08 18:55
Sind's vandaag problemen met mijn Qware pro slim 9,7 inch.

Als ik iets wil typen en de letter E of N ingeef wordt het 2 x gedaan. ( ee dus of nn)
Alle instellingen al doorgelopen bij het toetsenbord maar niets gevonden wat de oorzaak kan zijn.
omdat ik nog niet veel geïnstalleerd had maar een hard reset uitgevoerd inclusief de interne SD ruimte daarbij aangevinkt.
Vanuit het beginscherm als je het menu selecteerd (de drie puntjes) hoor ik soms ook 2 x het selectie geluidje in plaats van 1 x.
Heeft iemand hier ook last van? Heb Google al gezocht voor een vergelijkbaar probleem maar heb niets kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1) bij mij is dat steeds bij de s het geval!

2) de tijd van mijn Qware pro slim 9,7 inch is vandaag ongeveer 20 min stil blijven staan.
Bij systeem/datum en tijd heb ik autom. tijd en datum aangevunkt staan en
ook autom tijdzone aangevinkt.

PS Dit deel van het forum over de Qware zou veel overzichtelijker worden als er submappen
worden aangemaakt per onderwerp. Zoals b.v. het forum van de iPhoneclub. Zou dat lukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Voor de mensen met de cherry van kruidvat; hoe laadt je deze op via USB? Alleen via de pc?.. Mijn usb laders doet het apparaat niets mee (van mijn sony telefoon en van de ipad), ook een standaard nokia lader welke wel past doet het apparaat niets op.
Een leuke tablet, zeker voor het geld, maar dat opladen... pff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dwag
  • Laatst online: 02-08 10:43
Weet iemand een compatible rom voor de Cherry M-906 (kruidvat)? Ik heb de Yarvik 465 en momo11 stock roms al geprobeerd. Flashen lukt normaal met livesuit, maar na het booten doet het touchscreen het niet. Heeft de Cherry andere touchscreendrivers en zo ja, zijn die dan via CWM te flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de qware pro slim en heb gisteren de yarvik465 geflashed
touchscreen werkte gewoon..
heb je na het flashen even 5 minuten gewacht en hem laten instaleren na eerste boot?

het kan idd zijn dat jouw touchscreen andere drivers nodig heeft
kijk even op http://www.slatedroid.com...om-pwn3d-momo11907cs9000/

anders gewoon tijdens een .img flash de kabel eruit trekken en kruidvat bellen met de boodschap dat hij het ineens niet meer deed :D

[ Voor 165% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2012 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dwag
heb ik gedaan, werkt niet. Dit is niet een complete img. Volgens mij een update en alleen werkend op de stock rom. En die ben ik dus kwijt. Kun je anders een nandroid backup maken van de hele rom met CWM en die mailen of posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 16:58:
verder voor iedereen in bezit van de 9.7 slim en met su of busybox gekloot heeft of om wat voor reden dan ook het niet meer voor elkaar krijgt om terug naar fabrieksinstellingen te gaan.

- ga naar instellingen -> opties voor ontwikkelaars en vink usb foutopsporing aan
- sluit de tablet aan op de computer
- Instaleer CWM d.m.v dit 1-click-script http://dl.dropbox.com/u/2889810/9,7-IPS-CWM.zip
- download http://dl.dropbox.com/u/2889810/cwmbackup9,7.zip en pak het uit naar de interne sdcard
- nadat je het script gerunt hebt en de zip hebt uitgepakt open novo7 tools en kies Recovery enter recovery mode
- navigeer in cwm met de volumeknoppen en de aan/uitknop en ga in het menu naar backup and restore
- kies restore from internal storage en alles wordt nu teruggezet naar de fabrieksinstellingen.

vraag er gerust op los!
zet de clockworkmod folder in de root van internal storage of sd card
als je ergens niet uit komt zeg het me dan

anders kan je deze nog proberen
http://tabletrepublic.com...nloads.php?do=file&id=113

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2012 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dwag
Het lukt niet. Ik heb CWM geïnstalleerd en jouw rom. Lijkt mij een pwn3d rom. TS doet niks, Teclast A10t doet ook niks. Aan/uit werkt wel, maar Vol+ werkt als Vol- en Vol- doet niks. Ik denk dat ik moet wachten tot het Cherry forum de rom vrij geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit bevestigt in ieder geval dat de kruidvat tablet hardwarematig anders is dan de qware
gewoon het forum volkalken of in cwm system formateren en zeggen dat ie het niet doet

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2012 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice!
Custom kernel aan het eind van dit weekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Mooi zo! Morgen eens binnentrekken. Verwacht niet onmiddelijk een custom ROM, laatste wat ik gezien heb van de Allwinner sources was enorm onoverzichtelijk/bloated (en moet dus eerst even worden opgeschoond).

Ik zal ze morgen als het kan overigens ook meteen op GitHub gooien.
Lichee is de kernel source, Android 4.0.3 tarball is AOSP.

[ Voor 8% gewijzigd door Petervanakelyen op 10-05-2012 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Petervanakelyen schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 23:06:
[...]

Mooi zo! Morgen eens binnentrekken. Verwacht niet onmiddelijk een custom ROM, laatste wat ik gezien heb van de Allwinner sources was enorm onoverzichtelijk/bloated (en moet dus eerst even worden opgeschoond).

Ik zal ze morgen als het kan overigens ook meteen op GitHub gooien.
Lichee is de kernel source, Android 4.0.3 tarball is AOSP.
Hoop dat een paar mensen die er wat meer van begrijpen z.s.m. CPU governer zoals SmartAss erin kunnen zetten, de standaard CPU governers zijn maar brak... Ook GPU overclock zou leuk zijn. Voor de rest is het vooral optimalisatie gok ik, zit weinig bloatware bij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan rademaar
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-08 18:55
jan rademaar schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 19:00:
Sind's vandaag problemen met mijn Qware pro slim 9,7 inch.

Als ik iets wil typen en de letter E of N ingeef wordt het 2 x gedaan. ( ee dus of nn)
Alle instellingen al doorgelopen bij het toetsenbord maar niets gevonden wat de oorzaak kan zijn.
omdat ik nog niet veel geïnstalleerd had maar een hard reset uitgevoerd inclusief de interne SD ruimte daarbij aangevinkt.
Vanuit het beginscherm als je het menu selecteerd (de drie puntjes) hoor ik soms ook 2 x het selectie geluidje in plaats van 1 x.
Heeft iemand hier ook last van? Heb Google al gezocht voor een vergelijkbaar probleem maar heb niets kunnen vinden.
EDIT: Als ik bij de instellingen in het ontwikkelaars menu, aanraakbewerkingen selecteer kun je zien wat het scherm als aanraking ziet.
Op verschillende delen van het scherm registreert hij dus 2 punten i.p.v. 1.
Als hier dan een letter zit van het virtuele toetsenbord registreert hij dus 2 x een aanraking.
Ik denk een retourtje Intertoy's.

Vind het alleen vreemd dat ik dit pas na een paar weken merk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb daar geen last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 23:02:
[...]

Nice!
Custom kernel aan het eind van dit weekend!
Mooi, en zet jij die dan ook online en kan je die dan flashen (soort custom rom).
Wat verbeterd er dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

Heel apart.. via Firefox zie ik de GPL Source Code links niet staan en via IE wel. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Source is allesbehalve de laatste versie:

code:
1
ro.product.firmware=0.5

Maar goed, ik ben al blij dat we sources hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijdsaanduiding:
overnight is er een correctie geweest van de tijdsachterstand van zo'n 15 minutes
op mijn Qware pro slim 9,7 inch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dwag
Hoopvol nieuws van het Cherry forum:
Er lijkt een fout te zitten in de firmware die er in de fabriek is opgezet dus die moet er opnieuw opgezet worden.

Je moet alleen nog even wachten op de juiste firmware voor jouw tablet, deze wordt binnenkort op dit forum aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dwag
@ Peter: eerder heb jij verschillende custom roms gemaakt voor de qware en de cherry 7' tablets. Wat is het hardwarematige verschil tussen deze twee? Roms van de Momo11 en Yarvik 465 lijken compatible met de Qware pro slim 9.7', maar doen het niet op de Cherry M-906. Weet jij hoe deze roms zijn aan te passen, zodat ze wel werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Het enige verschil tussen de Pro3 en de M667 is de camera. Wat werkt er juist niet als je de firmware cross-flashed?

Pagina: 1 ... 47 ... 49 Laatste

Dit topic is gesloten.