Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 11:02:
Vanochtend HD van Qware NL gebeld inzake irri 2x ss bij typen.
Ben de eerste die dit probleem meld.
Instructie om 1) back-up te maken op laptop/pc met een gedownloade en geinstalleerde
App (welke?) en 2) terug te zetten naar fabrieksinstellingen.
Dat zou het probleem WELLICHT kunnen verhelpen. Indien niet dat krijg ik een
ref nr om bij een Intertoys vestiging een nw Qware tablet te halen.
Fabrieksinstellingen:
Geachte heer H...,
Naar aanleiding van ons telefoongesprek stuur ik u hierbij de stappen voor het terugzetten van de fabrieksinstellingen:
Schakelt u het apparaat geheel uit en drukt u gelijktijdig op de Volume-Plus knop en de Aan/Uitknop gedurende ca. 20 seconden.
Nadat u de knoppen loslaat, verschijnt na enige tijd een icoontje van Android met een uitroepteken.
Via de Volume Plus- en Min knop kunt u navigeren in het menu van de herstelopties.
Kiest u voor een 'reset to factory defaults' en klik op de kleine 'OK' knop aan de rechterzijde van het tablet om de keuze te activeren.
Uw tablet zou hiermee naar fabrieksinstellingen terug gezet moeten worden en vervolgens opnieuw opstarten.
Nadien stelt u uw Gmail / Google account opnieuw in en installeert u de backup- app zodat u uw data weer terug kunt zetten vanaf uw computer.
Met vriendelijke groeten,
Hans
(A4252)
Dit heb ik ook gehad en dit komt doordat het scherm op verschillende plaatsen 2 aanrakingen registreert i.p.v. 1
Zie mijn vorige post een stukje terug in dit forum.
resetten heeft geen nut, mijn vrouw heeft hem gewoon om kunnen ruilen voor een nieuwe.
Die heeft helaas wel 1 dode pixel maar wel weer een betere wifi ontvangst.
Deze houd ik maar voorlopig, die pixel is zo klein dat je het bijna niet ziet.
In mijn vorige post kan je ook zien hoe je het scherm kan testen.
veel succes met omruilen.
(EDIT: Als ik bij de instellingen in het ontwikkelaars menu, aanraakbewerkingen selecteer kun je zien wat het scherm als aanraking ziet.
Op verschillende delen van het scherm registreert hij dus 2 punten i.p.v. 1.
Als hier dan een letter zit van het virtuele toetsenbord registreert hij dus 2 x een aanraking.
Ik denk een retourtje Intertoy's.)
[
Voor 75% gewijzigd door
jan rademaar op 14-05-2012 15:19
]