Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hars73 schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 08:22:
[...]

Heel apart.. via Firefox zie ik de GPL Source Code links niet staan en via IE wel. :?
Ik zie hem wel staan en ik gebruik Nigthly (15.a1) voor Android.

De bestanden zijn ook zichtbaar in Firefox 12 en de Nightly 15 op de PC. Het is wel 5.8 GB en ik heb het maar niet gedownload voor de heb. Alhoewel ik zou wel graag eens kijken of Bluetooth mogelijk is via een externe adapter.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2012 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 15:57:
Er staat weer een nieuwe MOMO9c firmware op de ployer site
of is dit de zelfde maar dan met een andere logo bij het opstarten?.
Als dat 20120417 versie is dan is dat diegene die ik al een tijdje gebruik met tevredenheid. Het een Chinese versie dus eerst blind de taal instellen en daarna de bezem erdoor om niet gewenste Chinese applicaties te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gooddaddy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-07 08:26
dwag schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 10:26:
Hoopvol nieuws van het Cherry forum:

[...]
Je kunt natuurlijk zwartkijken, maar dit ging over één specifiek geval. Bij veel mensen werkt de Cherry 9.7"gewoon goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat op het forum alle onderwerpen kriskras door elkaar lopen en ik het via
zoeken niet kan vinden deze vraag:
hoe zit het met (email)adressen in de Qware Pro 3 slim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag aan Peter,

Ik ben niet zo deskundig, maar wil graag het volgende weten!
Ik gebruik naar volle tevredenheid de Pro3-Custom-0704.img, tablet loopt sindsdien veel beter.
Met de nieuwe hierboven besproken broncodes, ga je dan iets maken waar we bv. Bluetooth mee kunnen gaan gebruiken? Als dat zo zou zijn, zou je ons volgens mij heel blij maken.

Groet Romuba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dwag
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-08 10:43
Petervanakelyen schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 10:40:
Het enige verschil tussen de Pro3 en de M667 is de camera. Wat werkt er juist niet als je de firmware cross-flashed?
Touchscreen doet het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dwag
gooddaddy schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 11:23:
[...]Je kunt natuurlijk zwartkijken, maar dit ging over één specifiek geval. Bij veel mensen werkt de Cherry 9.7"gewoon goed
Was niet sarcastisch bedoeld. Ik wil graag de stock firmware hebben en die komt er binnenkort aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uitdaging voor jonge onderzoekers:
kan ik mijn QW TB-9718 (Pro3 Slimline 9.7" (draadloos) koppelen aan
mijn iPhone 3G (4.2.1 max.) om zo eventueel op het tablet gebruik te maken
van internet verbinding van mij iPhone op plekken waar geen wifi is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Geen probleem. iPhone 3G even jailbreaken, MyWi installeren via Cydia en je tablet kan op internet.

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank

Goed te horen dat het kan en hoe het te doen!
Alleen tegen jailbreaken zie ik op maar dat ik mijn
persoonlijk probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 14:00:
Dank

Goed te horen dat het kan en hoe het te doen!
Alleen tegen jailbreaken zie ik op maar dat ik mijn
persoonlijk probleem.
Als een Vodafone abonnement hebt dan kun sinds vandaag dit doen zonder jailbreak.

Zie de homepage van Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik ben inmiddels ook de gelukkige bezitter van een Qware tab, heerlijk ding! Maar ik heb nog wel een vraagje of wat. Ik probeer nog steeds het flashspelletje webkinz draaiende te krijgen, wat niet lukt met de standaard browser. Ik heb gehoord dat de Cloudbrowser hem wel draait, maar dat is natuurlijk weer net een betaalde browser. Hebben jullie tips? Ik hoor het graag. Ik heb nu verschillende browsers geprobeert, maar so far is het nog niet gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Zo, de eerste test build compiled from source draait :) Camera geeft nog wat problemen op dit moment. De rest van de hardware lijkt normaal te werken. De source code is wel behoorlijk aangepast, dus het gaat nog even duren voor ik alle changes geport heb naar CyanogenMod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook in het bezit van een QWare 9.7 IPS, maar,,, ik vind het scherm ietwat flets oftewel de kleuren zijn dus wat mat, zijn er meer mensen bij wie dit opvalt ?
Als je het scherm lichter zet wordt het erger, zo rond 50% is het het beste, maar nogmaals erg flets en geelig.

Batterijduur is idd wel erg kort, zo'n 4 tot 5 uur, wordt wel beter als je de helderheid zo rond een kwart zet.

Verder een leuke tablet voor z'n prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eboman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-09 13:45

Eboman

Ondertitel

Petervanakelyen schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 20:01:
Zo, de eerste test build compiled from source draait :) Camera geeft nog wat problemen op dit moment. De rest van de hardware lijkt normaal te werken. De source code is wel behoorlijk aangepast, dus het gaat nog even duren voor ik alle changes geport heb naar CyanogenMod.
Goed bezig Peter ben benieuwd

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
En CyanogenMod is bezig met compileren! Device tree is een gedrocht en ik weet niet wat ik als resultaat ga krijgen, maar ik ben al blij dat het compileert :P

Edit: en weer vast op de camera }:|

[ Voor 10% gewijzigd door Petervanakelyen op 11-05-2012 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar vind ik je github? alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenk91
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 22:19
Kan je ons verblijden met een release waar de camera uitgeschakelt is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Geduld. ;)

Edit: camera libraries compilen. Op dit moment zit ik vast bij het CedarX framework.

[ Voor 91% gewijzigd door Petervanakelyen op 12-05-2012 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vermadus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-06-2024
Afgelopen woensdag de Pro Slim tablet binnen van Kruidvat, twee dagen plezier mee gehad. Vandaag nadat ik de scherm had ge-unlocked, liep mijn tablet vast op een zwart scherm.

Ondertussen heb ik al meerdere variaties van uit/aan knop ingedrukt, en zelfs de reset knop, maar het blijft op een zwart scherm, en sporadisch springt het backlight aan/uit. Iemand nog een idee? Anders wordt het kruidvat bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mischien is het verstandig om iemand die een kruidvat tablet in bezit heeft een backup te maken in cwm
zodat anderen die dus dit soort problemen hebben gewoon via cwm altijd een restore kunnen doen

voorlopig is het afwachten tot cherry een firmware online gooit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestaat er eigenlijk voor de Qware pro slim al een mooie hoesje? Er zijn verschillende merken met dezelfde vormgeving, maar kan de meeste hoesjes zijn voor Samsung en Ipad. Mijn voorkeur is erin die je ook als standaard kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:06
Vermadus schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 12:33:
Afgelopen woensdag de Pro Slim tablet binnen van Kruidvat, twee dagen plezier mee gehad. Vandaag nadat ik de scherm had ge-unlocked, liep mijn tablet vast op een zwart scherm.

Ondertussen heb ik al meerdere variaties van uit/aan knop ingedrukt, en zelfs de reset knop, maar het blijft op een zwart scherm, en sporadisch springt het backlight aan/uit. Iemand nog een idee? Anders wordt het kruidvat bellen.
Aan/uit knop 30 seconde ingedrukt houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvkdev
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-09 22:14
Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 13:14:
Bestaat er eigenlijk voor de Qware pro slim al een mooie hoesje? Er zijn verschillende merken met dezelfde vormgeving, maar kan de meeste hoesjes zijn voor Samsung en Ipad. Mijn voorkeur is erin die je ook als standaard kan gebruiken.
Zoek even op 'tomtec' op de bartsmit site, daar staat een mooi hoesje voor EUR9.95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vermadus
Rctworld schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 14:04:
[...]

Aan/uit knop 30 seconde ingedrukt houden?
Heeft helaas niet geholpen. Ik merk op dat de backlight standaard aan staat. Na ongeveer 20 seconden ging de backlight uit, en daarna een paar seconden wat backlight aan/uit geknipper, en toen weer gewoon aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat gebeurt er als je de tablet aansluit op de adapter?
wat gebeurt er als je de tablet aansluit op de pc?
wat gebeurt er als je de reset knop 5 sec ingedrukt houdt?
start hij daarna op?
wat zie je?
wat gebeurt er?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi mensen, hierbij bied ik mijn Qware tablet pro 3 met een siliconen hoesje en Hdmi kabel aan voor 90 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vermadus
Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 15:09:
wat gebeurt er als je de tablet aansluit op de adapter?
wat gebeurt er als je de tablet aansluit op de pc?
wat gebeurt er als je de reset knop 5 sec ingedrukt houdt?
start hij daarna op?
wat zie je?
wat gebeurt er?
De 'standaard stand' van mijn tablet lijkt op dit moment 'aan' te staan met backlight.

Op adapter aangesloten, geen veranderingen. Nog steeds zwart scherm/backlight.

Zodra ik hem aan de pc hang, komt bij mijn pc drie lege verwisselbare schijven erbij. In apparaatbeheer staat de device als 'Android'. Geen verandering in de tablet zelf.

De reset knop kort ingedrukt houden doet zelf niets. Zodra ik de reset knop loslaat, gaat het scherm uit. 2 seconden later springt de backlight weer aan. Als ik de knop langer ingedrukt houd (10 sec~) gaat de backlight weer uit/aan, na een paar seconden knipper het een paar keer uit/aan, en daarna kan ik weer genieten van backlight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Ik heb eens een vraagje: is deze tablet dezelfde als de Yarvik Tab260? Deze ziet er helemaal hetzelfde uit en heeft dezelfde processor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Ongeveer. Ik geloof dat de Yarvik 260 met een goodix touch screen controller werkt (terwijl dat een ft5x is op de Pro3).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Niet online
Oké! Welke van de twee is het beste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Support voor de Yarvik in mijn ROMs is een bijkomstigheid, dus ik zou voor de originele Pro3 gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Niet online
Bedankt! Ik ga eens wat prijzen zoeken! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
CedarX compiled nu ook. Volgende hindernis: wpa-supplicant. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Niet online
Zijn op deze tablet de Google Apps voorgeïnstalleerd? Zo nee, hoe installeer je die dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Google apps zijn voorgeïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nogmaals, niemand die het beeld wat flets vindt ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvkdev
Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 19:11:
nogmaals, niemand die het beeld wat flets vindt ???
kan ik niet bevestigen, misschien herkent niemand dit hier, waardoor je geen antwoord hebt gekregen nog :?

gister eventjes wat vakantiefoto's erop bekeken -> haarscherp, zelfde als op mn laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mvkdev schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 14:15:
[...]

Zoek even op 'tomtec' op de bartsmit site, daar staat een mooi hoesje voor EUR9.95
Dank voor je reactie. Was eigenlijk meer op zoek naar een case die je ook kan uitklappen tot een standaard. Iets vergelijksbaars als bij de Ipad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dwag
Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 13:11:
mischien is het verstandig om iemand die een kruidvat tablet in bezit heeft een backup te maken in cwm
zodat anderen die dus dit soort problemen hebben gewoon via cwm altijd een restore kunnen doen

voorlopig is het afwachten tot cherry een firmware online gooit...
Dit zou inderdaad erg prettig zijn. Ik heb het op het Cherry forum gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mvkdev schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 19:29:
[...]

kan ik niet bevestigen, misschien herkent niemand dit hier, waardoor je geen antwoord hebt gekregen nog :?

gister eventjes wat vakantiefoto's erop bekeken -> haarscherp, zelfde als op mn laptop.
Ja ! haarscherp zeker, maar ik mis wat velheid in kleur,lijkt allemaal een beetje pastel, tuurlijk het is geen AMOLED maar ik heb IPS schermpjes die stukken minder flets zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 15:34:
[...]

Als een Vodafone abonnement hebt dan kun sinds vandaag dit doen zonder jailbreak.

Zie de homepage van Tweakers.
Ik heb inderdaad een sim only abo bij Vodafone voor mijn iPhone 3G.
Heb zojuist het artikel gelezen. (Dank voor de tip).
Is wel een feit dat gisteren al mijn data instellingen weg waren en opnw
moesten worden ingesteld.. Wat ik uiteraard heb gedaan.
Nu moet ik goed na gaan denken (!!!) hoe ik dan wel gebruik kan
gaan maken van deze nwe optie t.o.v. mijn Qware 3 Pro Slim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan rademaar
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-08 18:55
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 20:42:
Ik ben ook in het bezit van een QWare 9.7 IPS, maar,,, ik vind het scherm ietwat flets oftewel de kleuren zijn dus wat mat, zijn er meer mensen bij wie dit opvalt ?
Als je het scherm lichter zet wordt het erger, zo rond 50% is het het beste, maar nogmaals erg flets en geelig.

Batterijduur is idd wel erg kort, zo'n 4 tot 5 uur, wordt wel beter als je de helderheid zo rond een kwart zet.

Verder een leuke tablet voor z'n prijs.
Batterijtijd is hier goed ruim 10 uur en 25 minuten en dan nog op 14%.

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/1934263/2012.05.06-05.55.05.jpeg

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/1934263/2012.05.06-05.59.20.jpeg

scherm en wifi aan.
Je moet hem eerst wel een paar keer goed opladen wat ook veel tijd kost.
Het liefst met de tablet uit, dit kan wel ruim 6 uur duren.

Scherm ziet er hier ook prima uit.
gele gloed had ik ook maar was na een paar dagen verdwenen.

[ Voor 6% gewijzigd door jan rademaar op 13-05-2012 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
  • Laatst online: 10:15
Weet er misschien iemand een goede app of website waar je mooie achtergronden vandaan kan halen? Ik krijg alleen maar wazige op mijn 10''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dwag
En de Cherry M-906 rom is verschenen, versie 140412 (op de site staat 1204, maar in de rom staat 1404)

http://www.tabletsupport.eu/cherry/showthread.php?tid=635

En mijn touchscreen doet het weer!

[ Voor 36% gewijzigd door dwag op 13-05-2012 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino-46
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15-09 09:05
dannyvdb1997 schreef op zondag 13 mei 2012 @ 14:11:
Weet er misschien iemand een goede app of website waar je mooie achtergronden vandaan kan halen? Ik krijg alleen maar wazige op mijn 10''
Google Play: Zedge

I'm trying to see things from your perspective, but I can't get my head that far up my ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik de beelden van mijn digitale camera Fujifilm Finefex S5600 via mini-usb/mini-usb opladen naar mijn Qware TB-9718 Pro3 Slimline 9.7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanochtend HD van Qware NL gebeld inzake irri 2x ss bij typen.
Ben de eerste die dit probleem meld.
Instructie om 1) back-up te maken op laptop/pc met een gedownloade en geinstalleerde
App (welke?) en 2) terug te zetten naar fabrieksinstellingen.
Dat zou het probleem WELLICHT kunnen verhelpen. Indien niet dat krijg ik een
ref nr om bij een Intertoys vestiging een nw Qware tablet te halen.

Fabrieksinstellingen:
Geachte heer H...,

Naar aanleiding van ons telefoongesprek stuur ik u hierbij de stappen voor het terugzetten van de fabrieksinstellingen:

Schakelt u het apparaat geheel uit en drukt u gelijktijdig op de Volume-Plus knop en de Aan/Uitknop gedurende ca. 20 seconden.
Nadat u de knoppen loslaat, verschijnt na enige tijd een icoontje van Android met een uitroepteken.
Via de Volume Plus- en Min knop kunt u navigeren in het menu van de herstelopties.

Kiest u voor een 'reset to factory defaults' en klik op de kleine 'OK' knop aan de rechterzijde van het tablet om de keuze te activeren.

Uw tablet zou hiermee naar fabrieksinstellingen terug gezet moeten worden en vervolgens opnieuw opstarten.

Nadien stelt u uw Gmail / Google account opnieuw in en installeert u de backup- app zodat u uw data weer terug kunt zetten vanaf uw computer.

Met vriendelijke groeten,
Hans

(A4252)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

halo can anybody post here in forum a oryginal initlogo.rle from qware pro3. Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan rademaar
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-08 18:55
Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 11:02:
Vanochtend HD van Qware NL gebeld inzake irri 2x ss bij typen.
Ben de eerste die dit probleem meld.
Instructie om 1) back-up te maken op laptop/pc met een gedownloade en geinstalleerde
App (welke?) en 2) terug te zetten naar fabrieksinstellingen.
Dat zou het probleem WELLICHT kunnen verhelpen. Indien niet dat krijg ik een
ref nr om bij een Intertoys vestiging een nw Qware tablet te halen.

Fabrieksinstellingen:
Geachte heer H...,

Naar aanleiding van ons telefoongesprek stuur ik u hierbij de stappen voor het terugzetten van de fabrieksinstellingen:

Schakelt u het apparaat geheel uit en drukt u gelijktijdig op de Volume-Plus knop en de Aan/Uitknop gedurende ca. 20 seconden.
Nadat u de knoppen loslaat, verschijnt na enige tijd een icoontje van Android met een uitroepteken.
Via de Volume Plus- en Min knop kunt u navigeren in het menu van de herstelopties.

Kiest u voor een 'reset to factory defaults' en klik op de kleine 'OK' knop aan de rechterzijde van het tablet om de keuze te activeren.

Uw tablet zou hiermee naar fabrieksinstellingen terug gezet moeten worden en vervolgens opnieuw opstarten.

Nadien stelt u uw Gmail / Google account opnieuw in en installeert u de backup- app zodat u uw data weer terug kunt zetten vanaf uw computer.

Met vriendelijke groeten,
Hans

(A4252)
Dit heb ik ook gehad en dit komt doordat het scherm op verschillende plaatsen 2 aanrakingen registreert i.p.v. 1
Zie mijn vorige post een stukje terug in dit forum.
resetten heeft geen nut, mijn vrouw heeft hem gewoon om kunnen ruilen voor een nieuwe.
Die heeft helaas wel 1 dode pixel maar wel weer een betere wifi ontvangst.
Deze houd ik maar voorlopig, die pixel is zo klein dat je het bijna niet ziet.
In mijn vorige post kan je ook zien hoe je het scherm kan testen.

veel succes met omruilen.

(EDIT: Als ik bij de instellingen in het ontwikkelaars menu, aanraakbewerkingen selecteer kun je zien wat het scherm als aanraking ziet.
Op verschillende delen van het scherm registreert hij dus 2 punten i.p.v. 1.
Als hier dan een letter zit van het virtuele toetsenbord registreert hij dus 2 x een aanraking.
Ik denk een retourtje Intertoy's.)

[ Voor 75% gewijzigd door jan rademaar op 14-05-2012 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga aan de slag.
Kun je ook een screenshot maken met Qware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• electrom
  • Laatst online: 21-11-2024
Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 16:45:
Ga aan de slag.
Kun je ook een screenshot maken met Qware?
Een ingebouwde manier zoals vergrendel en home knop tegelijk heb ik nog niet gevonden maar hiermee doe ik het en het werkt prima! Er is ook een betaalde versie.

HTC One X+ - Toshiba Satellite C660 - Qware Pro 3 7" - Ipod Touch v4 | Website | Specs | Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• electrom
  • Laatst online: 21-11-2024
PabloM schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 15:54:
Ik heb eens een vraagje: is deze tablet dezelfde als de Yarvik Tab260? Deze ziet er helemaal hetzelfde uit en heeft dezelfde processor.
Ander merk is natuurlijk niet hetzelfde want de interface heeft bij ieder merk een andere skin maar het design, specs e.d. is zeer gelijkend op de pro 3.

HTC One X+ - Toshiba Satellite C660 - Qware Pro 3 7" - Ipod Touch v4 | Website | Specs | Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Ik ben er nog niet helemaal zeker van, maar ik denk dat we vanavond een nieuwe ROM kunnen verwachten B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank voor deze App. Werkt prima. Ook allerlei instelmogelijkheden. Gratis en ook geen rootverhaal
(me is a dummy....).
En bijgaand een screenshot als proeve van bekwaamheid (laat me je springboard zien en ik
zal zeggen we je bent...): oh dat gaat dus niet... Kan alleen via URL en niet vanaf mijn
Bureaublad. #fail
electrom schreef op maandag 14 mei 2012 @ 16:53:
[...]

Een ingebouwde manier zoals vergrendel en home knop tegelijk heb ik nog niet gevonden maar hiermee doe ik het en het werkt prima! Er is ook een betaalde versie.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2012 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peter waar bouw jij op (wel os gebruik je en zo ? ik probeerde te compilen op ubuntu 12.04 maar krijg erg veel errors)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Ik gebruik nog Ubuntu 10.04 (de vorige LTS) als development environment. Maar dat heeft meer te maken met de hardware waar het op draait.

[ Voor 31% gewijzigd door Petervanakelyen op 14-05-2012 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bitt game tablet staat in de folder van intertoys en op internet

link: http://www.intertoys.nl/games/bitt-gametablet-586725.html
in de folder staat een foto ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-09 23:03
Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 18:21:
Bitt game tablet staat in de folder van intertoys en op internet

link: http://www.intertoys.nl/games/bitt-gametablet-586725.html
in de folder staat een foto ervan.
Geinig ding. Heel anders dan die Android PSvita clones van JXD of Yinlips.
Deze heeft wel een capacitive scherm en die andere resistive. De resolutie staat er niet bij, da's jammer.

Edit: Ik kom in eens deze tegen: De JXD S7100. Deze heeft dan wel 2 camera's Android 2.2 en is een stuk duurder maar lijkt er aardig op.

[ Voor 23% gewijzigd door Rudi Vader op 14-05-2012 19:06 . Reden: JXD S7100 toegevoegd ]

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FTD8
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 30-01-2022
Petervanakelyen schreef op maandag 14 mei 2012 @ 17:25:
Ik ben er nog niet helemaal zeker van, maar ik denk dat we vanavond een nieuwe ROM kunnen verwachten B)
Is dit voor de 10 inch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Nee, zoals ik denk ik al meer dan 20 keer vermeld heb in dit topic heb ik geen 10" en kan ik daar dus geen ROMs voor maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
FTD8 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 19:48:
[...]

Is dit voor de 10 inch? :)
Volgens mij is Lemmymet (forumgebruiker) bezig met een custom rom voor de 10''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd, heb alleen weinig tijd, heb eerste compile al van een werkende kernel voor de stock rom.
-SmartassV2 toegevoegd
-cpufreq getweaked(performance op 1ghz is niet meer performance op 1.2ghz dat unstable is)
Verder nog niks :P(mot nog steeds CM9 source syncen)
@peter jou android device profile wordt openbaar?, heb nog nauwlijks ervaring met eentje van scratch bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msnguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-01 11:25
Wij hebben voor mijn moeder nu de 7" Pro3 gekocht bij Intertoys en ik heb al wel enige ervaring met Root en Flashen... Maar heeft het veel nut om een Custom ROM op deze te zetten? Aangezien er stock al 4.0.1 met Google Apps op staat? En welke ROMs en Kernels zijn stabiel en voegen echt iets toe t.o.v. de stock ROM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Van zodra ik een beetje een fatsoenlijke device tree heb, push ik hem naar github. Maar er zijn nog een paar aanpassingen nodig voor CyanogenMod. Ik geloof dat AOSP nu wel eindelijk compiled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal! Ik heb speciaal een account aangemaakt om vragen te kunnen stellen over m'n tablet haha
Heb namelijk de 9.7 versie van de pro 3 en zijn er enige goede roms uit en hebben jullie enige tips om de tablet vloeiender te laten lopen? Alvast bedankt!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2012 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik typ dit vanaf mijn nieuwe pro slim 9.7. Alles deed het prima, alleen ik krijg de hdmi output niet aan de praat. Klopt het dat het kabeltje erin steken genoeg zou moeten zijn? Want daar reageert hij dus totaal niet op.

Als browser gebruik ik dolphin en opera mini, zijn allebei stukken sneller dan de standaard. Geen wifi of tijd problemen gehad en ook de accu valt me alles mee.

Als hoes heb ik eentje van targus bij intertoys zelf gekocht voor €20. Klapt als een boek dicht en kan in twee standen staan. Is eigenlijk voor de ipad maar het past prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beste peter
maak jij een flashable zip van alles ?
of doe jij t via fastboot/adb?
want als ik make otapackage doe werkt t niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, mijn custom rom komt wel nadat peter zn device tree heeft getweaked :P
Heb namelijk niet echt de tijd om er zelf eentje te maken, en daarna ga ik AOSP 4.0.4 proberen te bouwen eventueel met cornerstone's onskreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 06:38:
Hmm, mijn custom rom komt wel nadat peter zn device tree heeft getweaked :P
Heb namelijk niet echt de tijd om er zelf eentje te maken, en daarna ga ik AOSP 4.0.4 proberen te bouwen eventueel met cornerstone's onskreen
Dus het duurt nog wel even totdat er een custom rom is voor de 10''?
Want heb de laatste tijd problemen met wifi, iedere keer als ik de tablet op standby zet en dan weer aan moet ik 2 min. wachten voordat wifi er weer is

[ Voor 16% gewijzigd door dannyvdb1997 op 15-05-2012 07:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicBomer
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 19:31
Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:15:
Ik typ dit vanaf mijn nieuwe pro slim 9.7. Alles deed het prima, alleen ik krijg de hdmi output niet aan de praat. Klopt het dat het kabeltje erin steken genoeg zou moeten zijn? Want daar reageert hij dus totaal niet op.

Als browser gebruik ik dolphin en opera mini, zijn allebei stukken sneller dan de standaard. Geen wifi of tijd problemen gehad en ook de accu valt me alles mee.

Als hoes heb ik eentje van targus bij intertoys zelf gekocht voor €20. Klapt als een boek dicht en kan in twee standen staan. Is eigenlijk voor de ipad maar het past prima.
Ik heb het probleem ook gehad. Het blijkt dat het stekkertje te kort was. Ik heb met een schilmesje een paar mm van het omhulsel gehaald. Toen had ik wel beeld. De hdmi kabel is van qware zelf. Misschien heb je wat aan deze informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Goed, compileren van AOSP 4.0.4 is eindelijk geslaagd. CyanogenMod werkt vooralsnog nog niet.
Alle hardware werkt, maar er is wat functionaliteit die ik op dit moment gedisabled heb (zoals het accelerometer coordination system) om de build succesvol te doen compileren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MicBomer schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:56:
[...]

Ik heb het probleem ook gehad. Het blijkt dat het stekkertje te kort was. Ik heb met een schilmesje een paar mm van het omhulsel gehaald. Toen had ik wel beeld. De hdmi kabel is van qware zelf. Misschien heb je wat aan deze informatie.
Bedankt voor de tip, het klinkt als een aannemelijke oorzaak (ik heb idd ook een hdmi-kabel van qware zelf).

Dus als ik het goed begrijp, maak je het metalen deel van de mini-hdmi-plug langer door een stukje van het plastic er vanaf te halen?

Edit: heb toch nog een link gevonden van mijn cover/stand: http://www.targus.com/us/productdetail.aspx?sku=THZ022US

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2012 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicBomer
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 19:31
Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:45:
[...]

Bedankt voor de tip, het klinkt als een aannemelijke oorzaak (ik heb idd ook een hdmi-kabel van qware zelf).

Dus als ik het goed begrijp, maak je het metalen deel van de mini-hdmi-plug langer door een stukje van het plastic er vanaf te halen?

Edit: heb toch nog een link gevonden van mijn cover/stand: http://www.targus.com/us/productdetail.aspx?sku=THZ022US
Ja, ik verwacht dat je dan wel beeld krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi allemaal,

heb een klein vraagje , heb via ebay een keyboard gekocht die in zo'n hoes zit , als je de mini usb stekkertje er in steekt gebeurt er niks ook geen lampjes branden , wat doet ik fout , heb een 7" pro 3

grtz ascotje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dannyvdb1997 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 07:15:
[...]

Dus het duurt nog wel even totdat er een custom rom is voor de 10''?
Want heb de laatste tijd problemen met wifi, iedere keer als ik de tablet op standby zet en dan weer aan moet ik 2 min. wachten voordat wifi er weer is
Je zou de wifi scan interval kunnen aanpassen in build.prop
Maar beter&makkelijker: zet wifi tijdens standby aan, bij instellingen->wifi->(3 puntjes aantikken/menuknop)->geadvenceerd->wifi behouden tijdens slaapstand op altijd zetten
Petervanakelyen schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:07:
Goed, compileren van AOSP 4.0.4 is eindelijk geslaagd. CyanogenMod werkt vooralsnog nog niet.
Alle hardware werkt, maar er is wat functionaliteit die ik op dit moment gedisabled heb (zoals het accelerometer coordination system) om de build succesvol te doen compileren.
Yay, kan niet wachen tot je device tree online staat zodat ik hem kan aanpassen voor de 10"
Custom kernel is klaar, de tablet werkt bij mij nu vloeiender als ik hem uit standby haal(nog steds klein beetje lag) en ga zo nog effe kijken hoe modules voor wat leuke usb-apratuur toe te voegen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 18:30:
[...]

Je zou de wifi scan interval kunnen aanpassen in build.prop
Maar beter&makkelijker: zet wifi tijdens standby aan, bij instellingen->wifi->(3 puntjes aantikken/menuknop)->geadvenceerd->wifi behouden tijdens slaapstand op altijd zetten

[...]

Yay, kan niet wachen tot je device tree online staat zodat ik hem kan aanpassen voor de 10"
Custom kernel is klaar, de tablet werkt bij mij nu vloeiender als ik hem uit standby haal(nog steds klein beetje lag) en ga zo nog effe kijken hoe modules voor wat leuke usb-apratuur toe te voegen :P
Dus wanneer denk je dat de custom rom klaar is?
Kan niet wachten tot hij online staat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MicBomer schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 12:43:
[...]

Ja, ik verwacht dat je dan wel beeld krijgt.
Ja, het werkt, thx voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Nog steeds crashes met CedarX |:(
Ik vermoed dat het deze keer te maken heeft de Stagefright libraries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Last van stagefright Peter? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Wat vreemd dat er niet even in de TS wordt gezegd wat het verschil is tussen de Pro 2 en 3 van de 7inch variant.
Wat ik op de Qware site is is alleen 256MB DDR tegenover 512MB DDR3.

Wat voor invloed heeft dit performancewise?
Zit er aan te denken om een 2e handsje van de pro 2 aan te schaffen voor een eurotje of 30/40

Kun je die ICS4 van de pro3 ook op de pro 2 installeren?

[ Voor 8% gewijzigd door kaasaanfiets op 16-05-2012 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreStarTrek
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-09 13:08
kaasaanfiets schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 23:59:
Wat vreemd dat er niet even in de TS wordt gezegd wat het verschil is tussen de Pro 2 en 3 van de 7inch variant.
Wat ik op de Qware site is is alleen 256MB DDR tegenover 512MB DDR3.

Wat voor invloed heeft dit performancewise?
Zit er aan te denken om een 2e handsje van de pro 2 aan te schaffen voor een eurotje of 30/40

Kun je die ICS4 van de pro3 ook op de pro 2 installeren?
Nee je kan niet de ICS van de pro3 op de pro2 zetten, daarbij adviseer ik je niet om een pro2 te nemen. De pro2 is MERKBAAR slechter, grootst probleem is dat het een resistive touchschem heeft en die is waardeloos om met de vinger te bedienen. Ook is er geen community die hier nog actief iets meer mee doet.

Conclusie is dat de pro2 kopen zelfs goedkoop (30-40 euro) duurkoop is, dus gewoon niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AndreStarTrek schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 01:04:
[...]

Nee je kan niet de ICS van de pro3 op de pro2 zetten, daarbij adviseer ik je niet om een pro2 te nemen. De pro2 is MERKBAAR slechter, grootst probleem is dat het een resistive touchschem heeft en die is waardeloos om met de vinger te bedienen. Ook is er geen community die hier nog actief iets meer mee doet.

Conclusie is dat de pro2 kopen zelfs goedkoop (30-40 euro) duurkoop is, dus gewoon niet doen.
De Pro 2 was ook al capacitive hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Lemmymet, heb jij iets gedaan met de EGL libraries na het vervangen van je kernel? Ik krijg constant "EGL_NOT_INITIALIZED" errors (en kan enkel doorstarten na het disablen van de Mali drivers).

[ Voor 13% gewijzigd door Petervanakelyen op 17-05-2012 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Petervanakelyen schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 12:25:
Lemmymet, heb jij iets gedaan met de EGL libraries na het vervangen van je kernel? Ik krijg constant "EGL_NOT_INITIALIZED" errors (en kan enkel doorstarten na het disablen van de Mali drivers).
Nope, niks mee gedaan :s
En ik krijg hem gewoon opgestart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Vreemd. Heb je kernel+modules nog ergens liggen om eens te testen?

Edit: eerste ICS custom ROM met Bluetooth werkt. :)

[ Voor 33% gewijzigd door Petervanakelyen op 17-05-2012 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

AndreStarTrek schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 01:04:
[...]

Huh ja, hij is er ook al capacitief. Maar een dode community heb ik ook niet zoveel belang bij. Dat was bij de POV mobii ook al zo, en daarom heb ik die ook verkocht. Naast het feit dat ik hem te groot vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaasaanfiets schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 15:25:
[...]

Huh ja, hij is er ook al capacitief. Maar een dode community heb ik ook niet zoveel belang bij. Dat was bij de POV mobii ook al zo, en daarom heb ik die ook verkocht. Naast het feit dat ik hem te groot vond.
De POV mobii 10"(niet tegra-versie) Kan gewoon alle roms draaien van de qware pro3 10" en omgekeerd, ik heb ook een lange tijd de PoV mobii rom gebruikt omdat mijn 10" nog geen officiele qware ICS had

Peter: ja hoor, wat zou ik moeten testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joop.hinke
  • Laatst online: 01-07 13:44
Petervanakelyen schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 13:32:
Vreemd. Heb je kernel+modules nog ergens liggen om eens te testen?

Edit: eerste ICS custom ROM met Bluetooth werkt. :)
Peter,

Voor welk type Qware Pro ben je met een nieuwe Rom bezig?

De laatste ICS rom 4.03 (van Peter) voor de Qware Pro 7 inch, werkt inmiddels ook prima op de Yarvik 260
Antutu score is ongeveer 3300 en de lipsync problemen zijn ook opgelost.

Rom is bijna ideaal, erger me wel aan de soft buttons van ICS, vooral bij 7 inch en kleiner is het zonde van de ruimte die het inneemt bij b.v. het afspelen van video's.
Zou graag de mogelijkheid hebben om de CPU te onderclocken want dat scheelt zomaar een uur extra bij afspelen van video.
Weet niet of het mogelijk is om het beeld te roteren bij video. Kijkhoek is soms gunstiger als het beeld draait.

(Bij de eerdere Freju Gingerbread Rom op de Yarvik 260 werkte het touchscreen niet!!??)

In ieder geval bedankt voor alle moeite!

Joop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
@Lemmymet: ik zou moeten weten welke versie van de Mali drivers je gebruikt. Helaas niet direct gevonden hoe je dat te weten kan komen. Heb jij de kernel vervangen in de officiële ROM van Qware voor de 10" of AOSP 4.0.3 gecompileerd van de source?

@satswat: Het is hier geen V&A.

[ Voor 15% gewijzigd door Petervanakelyen op 17-05-2012 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hierbij bied ik mijn Qware tablet pro 3 met een siliconen hoesje en Hdmi kabel aan voor 90 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krullenbol
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:25
Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 16:52:
Hierbij bied ik mijn Qware tablet pro 3 met een siliconen hoesje en Hdmi kabel aan voor 90 euro.
Hier zijn we om over ROM's te praten en andere zinnige dingen, niet voor vraag en aanbod (V&A).
Daar zijn op tweakers.net betere plaatsen voor... ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een rom uit voor de 9.7 versie van de pro 3??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik geloof van niet,

maar weet iemand of er al een review van is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal

Sinds 2 weken heb ik de Qware 9.7" .
Mijn 1e tablet en ben er erg blij mee behalve met de accu :(
Mijn vriendin heeft excact dezelfde die ik een paar dagen na de mijne heb gekocht. Zij doet 12 uur met de accu, de mijne gaat amper 6 uur mee... we doen hetzelfde ermee qua apps ed. Alleen zet ik hem sneller uit en laat mijn vriendin hem sneller in slaapstand gaan.
Kan daar dit grote verschil in zitten? Anders ga ik Intertoys maar eens mailen denk ik...

Als julie tips hebben, hoor ik het graag.

Groetjes Maartje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Petervanakelyen schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 16:47:
@Lemmymet: ik zou moeten weten welke versie van de Mali drivers je gebruikt. Helaas niet direct gevonden hoe je dat te weten kan komen. Heb jij de kernel vervangen in de officiële ROM van Qware voor de 10" of AOSP 4.0.3 gecompileerd van de source?

@satswat: Het is hier geen V&A.
Heb de kernel van stock ROM vervangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvkdev
Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 20:07:
Hoi allemaal

Sinds 2 weken heb ik de Qware 9.7" .
Mijn 1e tablet en ben er erg blij mee behalve met de accu :(
Mijn vriendin heeft excact dezelfde die ik een paar dagen na de mijne heb gekocht. Zij doet 12 uur met de accu, de mijne gaat amper 6 uur mee... we doen hetzelfde ermee qua apps ed. Alleen zet ik hem sneller uit en laat mijn vriendin hem sneller in slaapstand gaan.
Kan daar dit grote verschil in zitten? Anders ga ik Intertoys maar eens mailen denk ik...

Als julie tips hebben, hoor ik het graag.

Groetjes Maartje
Heb je hem al een keer helemaal vol geladen (over een nacht tijd)?

Uitzetten is overigens echt niet nodig. Zes uur is wel te weinig, tenzij je HD 1080p films er op zit te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jep heel de nacht laden tot hij weer 100% is.

Kan hij dan wat vaker gewoon in slaapstand? Daar loopt hij toch ook van leeg? Ik kijk geen filmpjes, enkel facebooken, wordfeud, draw something en beetje browsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvkdev
In slaapstand verbruikt het ding amper energie.

Helemaal vol laden, en bij 14% + batterij probeer ik hem altijd weer op te laden. Ze zeggen dat lithium geen geheugen effect heeft, toch is het volgens mij beter om hem niet helemaal leeg te laten lopen.

Op deze manier werkt het het beste voor mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roel17 schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 16:16:
Weet niet of jullie het weten maar de witte uitvoering van de 7 inch!! Is sinds gisteren binnen met 1GB DDR III geheugen!!
Hoe zit het nou met dat ding?
Op de website wordt aangegeven "512mb"
Staan er op de doos een ander modelnummer/specificaties oid?
Pagina: 1 ... 48 49 Laatste

Dit topic is gesloten.