Kopen, en indien hij niet bevalt terugbrengen "hij valt telkens uit"
Geld terug, klaar.
Geld terug, klaar.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Als je hem via het internet koopt dan kun je wel je geld terugkrijgen. Ik weet niet of het nu binnen zeven dagen of het binnen 14 dagen is.De_Bastaard schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 12:45:
Ook dan krijg je geld niet terug zei de knul achter de balie, gewoon een ander exemplaar.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2012 13:14 ]
Verwijderd
Een vriend van me had ook een qware 10 inch pro 2 tablet maar deze deed het niet goed. hij kon wel kiezen of het geld terug of een cadeuabon van intertoys of een andere tablet,De_Bastaard schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 12:45:
Ook dan krijg je geld niet terug zei de knul achter de balie, gewoon een ander exemplaar.
Verwijderd
Het is een gokje maar misschien het proberen waard; als het beeld weergegeven wordt met openGL kan je wat met de openGL settings spelen in Chainfire3D. Dat heeft voor mij zwart beeld bij een aantal spellen gefixt.Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 15:05:
Beste allemaal,
Ik heb sinds de aanschaf van de pro 3 10 inch dit topic vol belangstelling in de gaten gehouden. Een van de redenen dat ik deze tablet gekocht heb is vanwege de KPN itv app waarmee ik live tv zou kunnen kijken als je KPN interactieve tv hebt. Bij aanschaf had de tablet nog gingerbread en daar werkte de app niet op. Ik had de hoop dat de app wel zou gaan werken na de ICS upgrade. Helaas... Nu lees ik in dit topic hier en daar wel wat over deze app en ik merk dat meer mensen dit probleem hebben. Via de play store kan ik de app niet downloaden omdat de tablet niet compateble zou zijn maar ik heb de apk wel kunnen installeren, alles werkt behalve het live tv kijken. Het beeld blijft dan zwart...
Concreet: Is er een manier om dit wel werkend te krijgen?? Zou een custom ROM misschien ook een oplossing bieden?? Wie kan mij helpen?
Verwijderd
kun je de apk even sharen of linken (dropbox?)Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 15:05:
..... Via de play store kan ik de app niet downloaden omdat de tablet niet compateble zou zijn maar ik heb de apk wel kunnen installeren...
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2012 23:34 ]
Verwijderd
Verwijderd
Volgens mij kan je nog niet eens TV kijken via je Android. Op de Note hebben wij deze app ook, en daar hebben we alleen een TVgids. En hetzelfde voor een iPod Touch.Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 23:43:
@sner: KPN ITV apk -> http://dl.dropbox.com/u/3...20iTV%20Online%20v1.1.apk
@Wwwillem: Ik begrijp niet hoe je dat moet doen..??
@Krusher: Ik kan de app ook wel installeren, alleen als je op live kijken klikt doet hij niet...
Verwijderd
De tablets hebben standaard de play store,De_Bastaard schreef op zondag 29 april 2012 @ 10:11:
Werkt de Ziggo app bij jullie wel, evenals het streamen van rtlgemist enzo?
En volgens mij heb ik d'r over heen gelezen, maar hebben die tablets van de Intertoys wel/niet standaard de Play Store?
Verwijderd
Ja dat kan zeker wel hoor....karimmm schreef op zondag 29 april 2012 @ 09:25:
[...]
Volgens mij kan je nog niet eens TV kijken via je Android. Op de Note hebben wij deze app ook, en daar hebben we alleen een TVgids. En hetzelfde voor een iPod Touch.
Heb deze zojuist op mijn Pro2 7" geïnstalleerd, werkt topSafariking schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 20:17:
Hierbij een custom rom voor de Pro 2 als iemand daar nog geintereseerd in is !!!
- Yarvik 250 Based
- Adw launcher installed
- lockscreen nu in liggende functie
- Veel sneller
- Statusbar en iconen kleiner
Enjoy!
Download link: http://www.mediafire.com/?8hj5xqe4j6vpe5z
CWM Recovery: http://www.mediafire.com/?fx1vx993lg1lxkv
Screenshots:
http://imageshack.us/photo/my-images/14/img0094vn.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/692/img0093wkb.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/401/img0092km.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/844/img0091hbw.jpg/
En dit gebeurt er als je je tablet laat vallen:
http://imageshack.us/photo/my-images/191/img0096sgn.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/18/img0095nr.jpg/
voor de noobs:
Installeer eerst de cwm recovery door in de normale recovery naar install update form zip te navigeren en dan de cwm kiezen en op ja klikken nadat die geinstaleerd is zet je je tab uit en ga je in de CWM recovery door De power en de volume up toets ingedrukt te houden en dan pas los laten als je in de CWM recovery zit als jhe daar in zit dan navigeer je doormiddel van de volume up/down naar install zip from sd card ---> choose zip from sd card ---> dan kies je de rom die je net gedownload hebt en klik je op die dan weer op yes en hij gaat installeren nadat die klaar is choose je reboot system now en ENJOY!!!
Verwijderd
@mini_brekkers: hé, bedankt voor de apk.Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 23:43:
@Wwwillem: Ik begrijp niet hoe je dat moet doen..??
@Krusher: Ik kan de app ook wel installeren, alleen als je op live kijken klikt doet hij niet...
De CPU draait standaard op 1008MHz (ook al wordt aangegeven dat hij op 1200MHz draait). Overclocken gaat tot max. 1152MHz.Ook de specs klopen. met deze site. met de app van Android-systeem zie je een frequentiebereik van 60-tot 1200Mhz maar de statistieken geven tot 1488Mhz aan. bij een andre tab bv de asus prime gaat dit tot 1600.
daar na heb ik de app antutu cpu master free V2.5 en daar mee kan je de pu over klokken naar 1488Mhz.
Maar als ik wil over klokken crashed de tab op.
MX Video Player, staat in de Market/Play Store.1080P films MKV file speelt hij niet soepel af met bsplayer (met v7 support) maar dit zou allen software matig afgespeelt. moet dus een andere speler vinden die gebruik maakt van de hardware.
Er is geen mogelijkheid om een backup te maken. Je moet de originele firmware vragen bij Qware.wil wel proberen of deze werkt maar dan moet ik eerst een backup flash file maken.
kan iemand mij een aanwijzing geven waar ik deze tools kan vinden?
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
Dat hebben wij ook, en als we de app opstarten wordt er nergens om een code gevraagd. Meteen gaat ie naar de TV gids, en in de Store staat dat iTV binnekort komt.Verwijderd schreef op zondag 29 april 2012 @ 12:18:
[...]
Ja dat kan zeker wel hoor....
Beschrijving
Deze gratis KPN iTV Online App maakt het mogelijk dat jij, als klant met Internet en Interactieve TV van KPN, overal in en om het huis kunt genieten van Interactieve TV van KPN.
Voordelen van KPN Interactieve TV Online: (..)Wat kost het?
KPN iTV Online is gratis te downloaden.
Waar werkt het?
Om live te kunnen kijken moet de Android tablet verbonden zijn met je KPN internetverbinding (via WiFi). Bladeren door de Videotheek Thuis, de programmagids en het beheren van je opnames** is ook mogelijk via een andere internetverbinding.
** Om opnames te kunnen plannen buiten je eigen netwerk moet je inloggen met je abonnementsnummer en pincode.
Thanks! Ben hem nu aan het downloaden... heb je dat root filetje al geupload? En zou je mij mischien willen uitleggen hoe ik dat dan moet flashen?Safariking schreef op maandag 30 april 2012 @ 19:32:
Hierbij De Custom Ipad rom voor de Pro 2
KEEP IN MIND EVERYTHING THAT YOU DO IS @ YOUR OWN RISK!!!
Based on Yarvik 250 rom
Features--->
- Yarvik rom 5.2 update
- Espier launcher HD ( only iPad clone Launcher)
- iPad Multitasking
- Only landscape mode supported
- Apple search page
Download
Link:
- http://www.mediafire.com/?2muqu10kytckx3r
Foto's
Link:
- http://imageshack.us/photo/my-images/820/img0107ko.jpg/ Launcher!
- http://imageshack.us/photo/my-images/820/img0108hx.jpg/ Multitasking!
- http://imageshack.us/photo/my-images/259/img0109mq.jpg/ Search page!
Safari Browser Add ik in de volgende update!
Thanks Safariking!!!
Oh, ik heb zonet ff geprobeerd om hem te overklokken, maar toen kwam er een melding dat hij niet geroot was...Safariking schreef op maandag 30 april 2012 @ 20:03:
@speedbok
Kan dat root filetje niet meer vinden maar mijn rom's zijn geroot!!!
Groet ryan.
[ Voor 36% gewijzigd door Speedbok op 30-04-2012 20:35 ]
Signature
Verwijderd
Inderdaad. Het is wel voor de F2 en de Qware is een F1.Petervanakelyen schreef op maandag 30 april 2012 @ 20:19:
Er is een nieuwere Momo9 ROM dan degene waar mijn laatste ROM op gebaseerd is?
Verwijderd
hiero ook nogmaalsdannyvdb1997 schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 11:27:
Qware denk ff email voor de sources, staan er nog steeds niet op
Verwijderd
Pirox/Qware zit in Rotterdam en hun nummer is: +31 (0)10 2383322Petervanakelyen schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 12:26:
Hier ook nog eens een mailtje verzonden. Heb een tijd geleden ook proberen te bellen maar het nummer is blijkbaar niet bereikbaar vanuit België.
Mooi, al te pakken gekregen?Petervanakelyen schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 13:59:
Thanks! Dat lijkt inderdaad het achterliggende nummer te zijn, heb ze ook teruggevonden via Foursquare
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Ik ben benieuwdVriendelijk dank voor uw reactie.
Vanaf maandag 7 mei zal de broncode van Android 4.0.3 op onze website beschikbaar zijn.
Zodra ik een reactie heb ontvangen over Android 2.3.4 zal ik deze informatie met u delen.
Met vriendelijke groet,
[ Voor 5% gewijzigd door Petervanakelyen op 03-05-2012 10:28 ]
Verwijderd
Kijk eens aan, hier dezelfde reactieVriendelijk dank voor uw reactie.
Vanaf maandag 7 mei kunt u de broncode van onze website downloaden.
Met vriendelijke groeten,
Hans
Ik ook precies dezelfde reactie gekregen net, ben ook zeer benieuwdVerwijderd schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 11:22:
[...]
Kijk eens aan, hier dezelfde reactieafwachten dus.....
De source voor 4.0.3 is natuurlijk interessanterMijn collega informeerde mij dat de broncode van Android 2.3.4 ook zo snel mogelijk op de website beschikbaar zal zijn.
Helaas kan ik u van deze versie geen exacte datum geven.
Met vriendelijke groeten,
Verwijderd
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2012 21:10 ]
Verwijderd
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2012 21:27 ]
Verwijderd
Verwijderd
...wel verschijnt er een mededeling van windows dat hij stuurprogramma's niet kan vinden ik heb dat weggeklikt...
Verwijderd
[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2012 22:11 ]
[ Voor 18% gewijzigd door Petervanakelyen op 03-05-2012 22:18 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2012 22:30 ]
Verwijderd
Probeer eens een andere usb-poort en kabel...Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 22:24:
Betwijfel ik zaak waar ik kom zijn ze streng daarin, misschien dat ik wel ergens naar toe ga 10 km verderop
want ik had eerder 1 probleem gehad dus dit wordt al de 2e nieuwe
Verwijderd
[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2012 11:20 ]
Dat gaat niet passen.milenko79 schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 19:10:
Hoe is bij degene die de Pro 3 slimline hebben de wifi? Op die vna mijn moeder is het erg traag. Verbinding is goed, -60 db volgens wifi analizer, zelfde als mijn galaxy s op dezelfde plek, maar het laden van internet pagina's gaat erg traag en er zijn regelmatig timeouts.
Hebben meer mensen hier last van?
Bij mij (9.7 inch pro 3 slimline) werkt Skype wel, inclusief video. Niets voor hoeven doen, werkte gewoon meteen...milenko79 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 09:55:
Heeft iemand al video chat via google talk of skype geprobeerd op de nieuwe slimline pro 3 tablet. Als ik dat probeer crasht google talk op de tablet (zowel als je het gesprek start als wanneer je opgeroepen word).
Skype zegt dat video chat geheel niet mogelijk is.
[ Voor 8% gewijzigd door slommer op 05-05-2012 11:41 ]
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Verwijderd
Als er geen stylus bij mee kwam is het een pro 3. Daar zit 512 geheugen in en een 4gb interne sd kaart. En een cpu die draait op 1ghz.rimave schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 11:52:
Ik kan een qware voor een mooi prijsje van iemand overnemen, maar hoe kan ik die persoon laten controleren hoeveel intern geheugen erin zit of welke processor? (op een n00b manier).
Via Google kom ik ook niet achter waar je in Android dat kunt controleren. Ze heeft de doos e.d. niet meer en het typenummer op de achterkant is van de pro2 en de pro3 ook gelijk.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2012 18:04 ]
Verwijderd
Onder dezelfde typenaam? Idem als de zwarte/witte maar dan enkel 1gb ipv 512mb?roel17 schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 16:16:
Weet niet of jullie het weten maar de witte uitvoering van de 7 inch!! Is sinds gisteren binnen met 1GB DDR III geheugen!!
Verwijderd
[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2012 20:40 ]
Volgens de tekst is het alleen voor Kruidvat pas houders? Als ik echter gewoon bestel zonder een account aan te maken, kan ik hem wel gewoon bestellen...Verwijderd schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 16:26:
de pro slim 9.7 is bij de kruidvat verkrijgbaar voor 159
https://online.kruidvat.n...NALTABLETPC.html?token=-1
HODL
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq