Ik heb laatst mijn pc opnieuw geinstalleerd en heb geen backup gemaakt van de savegame in de veronderstelling dat de multiplayer gedeelte(waaronder special ops) via online servers verliep. Nu heb ik MW3 geinstalleerd en zie bij elke onderdeel 0%. Bij campaign klopt dit. Bij multiplayer klopt de rank. Bij special ops is alles weg. Ik heb vaak genoeg steam cloud een synchronisatie zien uitvoeren, maar hoe zet ik de savegame terug?
Niet dus aangezien je geen backup gemaakt hebt. De Sepc Ops moet je benaderen vanuit de singleplayer, dus het wordt niet bij de multiplayer meegenomen. Alhoewel de titles die je met Spec Ops vrij kunt spelen wel beschikbaar zijn bij de multi...NoFearz schreef op zondag 06 mei 2012 @ 13:05:
Ik heb laatst mijn pc opnieuw geinstalleerd en heb geen backup gemaakt van de savegame in de veronderstelling dat de multiplayer gedeelte(waaronder special ops) via online servers verliep. Nu heb ik MW3 geinstalleerd en zie bij elke onderdeel 0%. Bij campaign klopt dit. Bij multiplayer klopt de rank. Bij special ops is alles weg. Ik heb vaak genoeg steam cloud een synchronisatie zien uitvoeren, maar hoe zet ik de savegame terug?
Verwijderd
Leuk eerste potje van de dag, wel een paar keer extreem lucky maar ach hoort erbij he
ik moet toegeven, die MOABS filmpjes worden toch saai
Hoe bevalt DLC collection 1 jullie trouwens? Ik zit er aan te denken om het op de Xbox aan te schaffen. Maar wou graag jullie ervaring weten
Voor mijn doen ging het toch wel lekker vanochtend KD van 1.5 op interchange met team defender. Toch nog ff wennen overgang van pc->xbox
Hoe bevalt DLC collection 1 jullie trouwens? Ik zit er aan te denken om het op de Xbox aan te schaffen. Maar wou graag jullie ervaring weten
Voor mijn doen ging het toch wel lekker vanochtend KD van 1.5 op interchange met team defender. Toch nog ff wennen overgang van pc->xbox
[ Voor 25% gewijzigd door R0y. op 06-05-2012 17:43 ]
Verwijderd
Heb alle nieuwe maps en die ongein, maar weet niet of ik het nog een keer zou aanschaffen hoor. Heb de nieuwe maps een paar keer met maten gespeeld, maar wordt er niet echt warm van. Begrijp me niet verkeerd, zijn mooie maps die eigenlijk mooier zijn dan de standaard maps maar op een of andere manier is de gameplay voor mij niet zo leuk als in de originele maps.R0y. schreef op zondag 06 mei 2012 @ 17:38:
ik moet toegeven, die MOABS filmpjes worden toch saai![]()
Even een vraagje, hebben jullie tegenwoordig ook dat als er van host gewisseld word ineens doodgaat? Tijdens het wisselen van de host lijken er bij mij mensen kunnen door te spelen? Net een lekkere killstreak en dan ga je daardoor dood 
Btw, zijn er nog mensen op zoek naar anders mensen om mee te spelen? Ik speel op de ps3, mijn psn is Frenkqle
Btw, zijn er nog mensen op zoek naar anders mensen om mee te spelen? Ik speel op de ps3, mijn psn is Frenkqle
[ Voor 1% gewijzigd door frenk16 op 06-05-2012 20:04 . Reden: grammaticale fout ]
Ik dacht dat de spec ops gedeelte server-side was. Blijkt dus dat het client-side is. Is dit niet heel erg gevoelig voor hackers? Ik had de achievement al voor alle sterren, en ik moet nu opnieuw met survival. Daarbij moet je maar geluk hebben dat de juiste map wordt gekozen als je een lobby zoekt aangezien je niet kan filteren.mark-k schreef op zondag 06 mei 2012 @ 13:27:
[...]
Niet dus aangezien je geen backup gemaakt hebt. De Sepc Ops moet je benaderen vanuit de singleplayer, dus het wordt niet bij de multiplayer meegenomen. Alhoewel de titles die je met Spec Ops vrij kunt spelen wel beschikbaar zijn bij de multi...
[ Voor 17% gewijzigd door Nfear op 06-05-2012 20:02 ]
Heb je voor de grap de top rankings voor survival al eens bekeken? Er staan mensen die in 10 minuten wave 100miljoen gehaald hebben....NoFearz schreef op zondag 06 mei 2012 @ 20:00:
[...]
Ik dacht dat de spec ops gedeelte server-side was. Blijkt dus dat het client-side is. Is dit niet heel erg gevoelig voor hackers? Ik had de achievement al voor alle sterren, en ik moet nu opnieuw met survival. Daarbij moet je maar geluk hebben dat de juiste map wordt gekozen als je een lobby zoekt aangezien je niet kan filteren.
Wat me opviel, killstreaks gaan wel door tijdens het switchen van een host. Ik hoor bijv. op de achtergrond een helikopter of stealth bomber overkomen...frenk16 schreef op zondag 06 mei 2012 @ 19:09:
Even een vraagje, hebben jullie tegenwoordig ook dat als er van host gewisseld word ineens doodgaat? Tijdens het wisselen van de host lijken er bij mij mensen kunnen door te spelen? Net een lekkere killstreak en dan ga je daardoor dood
ik begin serieus de twijfelen of de mappack voor pc ga kopen... (als die ooit komt) aagezien BO2 al is aangekondigd en niet heel minder lang op zich laat wachten dat de eerste mappack tot nu toe... wachten al zo'n negen fucking maanden...
They say that nobody is perfect. Then they tell you practice makes perfect. I wish they'd make up their minds.
Eerder iets van 4 maanden, maar de PC spelers worden nu wel erg achtergesteld ja. Maar de maps lijken me nou niet bepaald goed anyway.....jorg5 schreef op maandag 07 mei 2012 @ 10:46:
ik begin serieus de twijfelen of de mappack voor pc ga kopen... (als die ooit komt) aagezien BO2 al is aangekondigd en niet heel minder lang op zich laat wachten dat de eerste mappack tot nu toe... wachten al zo'n negen fucking maanden...
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Verwijderd
Ik heb bij MW2 al besloten om nooit DLCs etc te kopen. Bij CS 1.5 / 1.6 (en source maar niet echt gespeeld) werd het ook niet saai en ik vind dat bij MW2 / MW3 precies hetzelfde. Hoe meer maps er zijn hoe minder goed je ze kent (ook al zijn de mappen vrij klein). En minder kans om juist de mappen die je wilt spelen, te spelen
Ik ga de DLC ook niet kopen, laat die fuckers eerst maar eens goede support voor PC leveren. Wat een onzin, je kan cheaters bijvoorbeeld wel reporten, maar ze hebben zelf aangegeven daar geen ene fuck mee te doen. Geldkloppers
De DLC's die ik heb gekocht bleken achteraf van weinig waarde te zijn. Leuk extra levels maar in de praktijk blijkt dat je ze maar even speelt of soms duurt het heel lang voordat ze langskwamen.
Pak bij MW3 het feit erbij dat je kunt kiezen tussen twee mappen en dat de meeste wel de oude mappen gaan kiezen als er een optie is tussen oude en nieuwe map. Imo hadden ze het mappack gewoon gratis aan de PC gebruikers moeten geven. Over 5 maanden zit iedereen in BO2.
Ik twijfel ook, maar als ik zie dat het clubje waarmee ik speel hem wrs niet gaan kopen schiet je er dus niet veel mee op.
Liever probeer ik hem via een actie ergens gratis te verkrijgen
Pak bij MW3 het feit erbij dat je kunt kiezen tussen twee mappen en dat de meeste wel de oude mappen gaan kiezen als er een optie is tussen oude en nieuwe map. Imo hadden ze het mappack gewoon gratis aan de PC gebruikers moeten geven. Over 5 maanden zit iedereen in BO2.
Ik twijfel ook, maar als ik zie dat het clubje waarmee ik speel hem wrs niet gaan kopen schiet je er dus niet veel mee op.
Liever probeer ik hem via een actie ergens gratis te verkrijgen
[ Voor 5% gewijzigd door Frostbite op 07-05-2012 12:32 ]
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
ik merk dat bijna iedereen van de Dutch Eagles ze heeft ( ik zelf ook ) maar niemand wilt ze ooit spelen.. reden weet ik hier niet echt voor maar toch.. beetje jammer en zonde van het geld
Mee eens. Heb net ook al zitten zoeken hoe je Elite op moet zeggen, maar dat valt nog niet mee. Iemand die hier meer over weet? Ik zie dat het op de Xbox via internet kan, maar ik kan op mijn PSN account niks terug vinden.
Is niet helemaal waar sjoerdje.. We spelen ze af en toe maar vaak zit er zo'n sloeber tussen die ze dan niet heeft en dan kan hele party 'm niet spelen. Fuck it, geld moet rollen.. die paar tie(n)tjes.. voor het aantal uren wat ik speel. hahaSjoerdiee schreef op maandag 07 mei 2012 @ 14:14:
ik merk dat bijna iedereen van de Dutch Eagles ze heeft ( ik zelf ook ) maar niemand wilt ze ooit spelen.. reden weet ik hier niet echt voor maar toch.. beetje jammer en zonde van het geld
Zo sta ik ook in het leven hoor, maar voor mij is het een principe-kwestie gewordendelaitinho schreef op maandag 07 mei 2012 @ 14:54:
[...]
Is niet helemaal waar sjoerdje.. We spelen ze af en toe maar vaak zit er zo'n sloeber tussen die ze dan niet heeft en dan kan hele party 'm niet spelen. Fuck it, geld moet rollen.. die paar tie(n)tjes.. voor het aantal uren wat ik speel. haha
Dus uit alle reactie's te lezen is het niet waard om de DLC 1 te kopen?
Ik zat er namelijk ook over te twijfelen...
Die nieuwe mappen zijn wel leuk hoor, vooral sanctuary. Ik hou wel van af en toe wat nieuws...maar ja duurt wel langer om een lobby te vinden en in mijn ervaring meer lag.
Ik ga hem iig wel halen, geen zin uit de party gegooid te worden omdat je de mappack niet hebt en hopelijk zijn het goede maps, voor de 15 euro ga ik niet lastig doen.R0y. schreef op maandag 07 mei 2012 @ 15:04:
Dus uit alle reactie's te lezen is het niet waard om de DLC 1 te kopen?
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Morgen komt de DLC uit voor de PC hé als goed is en niet over 32 jaar
het leek wel zo maar oké 
Hoorde ook iets van dat de mappen Sanctuary en foundation? 10 mei komen ofzo op de PS3 met Elite...
Maar niet zeker.. had zoiets gelezen op callofduty.com forum..
Hoorde ook iets van dat de mappen Sanctuary en foundation? 10 mei komen ofzo op de PS3 met Elite...
Maar niet zeker.. had zoiets gelezen op callofduty.com forum..
[ Voor 45% gewijzigd door falcon123 op 07-05-2012 16:09 ]
Alleen Piazza ziet er wel redelijk leuk uit, verder mehhhhh
Anyway;
MOAB tijd!
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=_GhYJrs04wM]
Anyway;
MOAB tijd!
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=_GhYJrs04wM]
[ Voor 43% gewijzigd door StevenzeN op 07-05-2012 16:17 ]
hahaha steven kap nou met je moabs! 
10 mei voor ps3? hmm zit wel te wachten op nieuwe impulsen voor het spel..
10 mei voor ps3? hmm zit wel te wachten op nieuwe impulsen voor het spel..
Is er een optie om bijv dlc only te spelen... Of worden ze gewoon in de pool met maps "gegooid"?fuz1on schreef op maandag 07 mei 2012 @ 15:12:
Die nieuwe mappen zijn wel leuk hoor, vooral sanctuary. Ik hou wel van af en toe wat nieuws...maar ja duurt wel langer om een lobby te vinden en in mijn ervaring meer lag.
Je kunt op ps3 dmv select te drukken wel/niet je dlc meepakken bij de search naar nieuwe potjes. Duidelijk uitgelegd??
En je kunt op de ps3 ook kiezen of je alleen in de dlc maps wilt spelen, dus zonder de standaard maps.delaitinho schreef op maandag 07 mei 2012 @ 17:07:
Je kunt op ps3 dmv select te drukken wel/niet je dlc meepakken bij de search naar nieuwe potjes. Duidelijk uitgelegd??
ahaa oke, dus de volgende party met jou is op de nieuwe maps dandelaitinho schreef op maandag 07 mei 2012 @ 14:54:
[...]
Is niet helemaal waar sjoerdje.. We spelen ze af en toe maar vaak zit er zo'n sloeber tussen die ze dan niet heeft en dan kan hele party 'm niet spelen. Fuck it, geld moet rollen.. die paar tie(n)tjes.. voor het aantal uren wat ik speel. haha
Verwijderd
MOAB #4 is ook binnen, potje @ hardhat met wat maten. 3 Captures en 8 defends (enemy kreeg weinig kans te cappen, dus hoefde ik ook niet veel te cappen xD) Wel een paar echt heel erg lucky kills hoor en twee keer een multikill (1x met semtex, 1x met mijn good old MK14
)
Mooi irritant trouwens die UPC storing! Was lekker aan het spelen, wil ik ff GT5 met een maatje gaan doen krijg ik ineens DNS error
Gelukkig wist ik toen wel dat het probleem bij UPC lag, want ik had niets aangepast in mijn router. Gauw ff met telefoon gegoogled en alternatieve DNS servers ingesteld. (Probleem moest wel daar liggen, want router kreeg wel IP dus DHCP van UPC was wel in orde)
Naja, nu ist goed geweest voor vandaag ... teveel streaks kapot gegaan door campertjes xD
Mooi irritant trouwens die UPC storing! Was lekker aan het spelen, wil ik ff GT5 met een maatje gaan doen krijg ik ineens DNS error
Naja, nu ist goed geweest voor vandaag ... teveel streaks kapot gegaan door campertjes xD
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2012 22:10 ]
Daar was ik bij!Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2012 @ 22:08:
MOAB #4 is ook binnen, potje @ hardhat met wat maten. 3 Captures en 8 defends (enemy kreeg weinig kans te cappen, dus hoefde ik ook niet veel te cappen xD) Wel een paar echt heel erg lucky kills hoor en twee keer een multikill (1x met semtex, 1x met mijn good old MK14)
PS, komt er een filmpje van je MOAB Hyper?
Verwijderd
Ja, je krijgt er dan een collection 1 playlist bij.R0y. schreef op maandag 07 mei 2012 @ 17:05:
[...]
Is er een optie om bijv dlc only te spelen... Of worden ze gewoon in de pool met maps "gegooid"?
Ik vind de maps stuk voor stuk wel leuk, Piazza, Overwatch en Black Box vind ik erg leuke maps. Liberation is ook wel geinig.
Ik speel ook vaak met mijn broer online en hij heeft de mappack nog niet.
Maar of ik meerdere mappacks ga kopen in de toekomst moet nog maar blijken.
DankuVerwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 10:16:
[...]
Ja, je krijgt er dan een collection 1 playlist bij.
Ik vind de maps stuk voor stuk wel leuk, Piazza, Overwatch en Black Box vind ik erg leuke maps. Liberation is ook wel geinig.
Ik speel ook vaak met mijn broer online en hij heeft de mappack nog niet.
Maar of ik meerdere mappacks ga kopen in de toekomst moet nog maar blijken.
Ik was er altijd van uit gegaan dat ze op andere websites mischien goedkoper te krijgen waren.
Maargoed, dit hoort hier niet thuis
Verwijderd
Gamecardwinkel.nl, volgens mij veel goedkoper!R0y. schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 10:22:
[...]
DankuIk ga hem aanschaffen denk ik. Ik heb trouwens eens lopen rekenen, MS points van de MS website zijn nog steeds het goedkoopst? Alleen hou je er een aantal over.
Ik was er altijd van uit gegaan dat ze op andere websites mischien goedkoper te krijgen waren.
Maargoed, dit hoort hier niet thuis
Je kan kiezen of je elite mappen wilt spelen of niet door op de back button op je controller te drukken (xbox) of je kan de elite playlist joinen.R0y. schreef op maandag 07 mei 2012 @ 17:05:
[...]
Is er een optie om bijv dlc only te spelen... Of worden ze gewoon in de pool met maps "gegooid"?
ps.
Voor degene die het niet zat zijn. Na m'n switch van PC naar Xbox hier m'n eerste moab op de xbox. Niks spectaculairs maar mocht je, je vervelen...
[ Voor 21% gewijzigd door fuz1on op 08-05-2012 10:45 ]
A.s. donderdag ook nieuwe maps voor de Elite leden (ps3)
Moet je even goed zoeken op GoT, aan die winkel wordt nu een beetje getwijfeld.Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 10:26:
[...]
Gamecardwinkel.nl, volgens mij veel goedkoper!
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Ondanks dat een hoop mensen roepen dat ze de DLC voor de PC niet gaan kopen zal het vanavond wel een drama worden, zoals de vorige keren. Wederom geen pre-load, en dus alles en iedereen die de DLC wil hebben gaat ineens downloaden. Ook als niet-DLC-aanschaffer heb je daar last van -> Steam op zijn gat...
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Je moet naar account management gaan (onder de PSN tab), dan kun je daar je abonnementen zien, en automatische verlenging stopzetten.bram1984 schreef op maandag 07 mei 2012 @ 14:33:
Mee eens. Heb net ook al zitten zoeken hoe je Elite op moet zeggen, maar dat valt nog niet mee. Iemand die hier meer over weet? Ik zie dat het op de Xbox via internet kan, maar ik kan op mijn PSN account niks terug vinden.
Helaas zie je dat maar al te vaak. Preloaden had wel erg fijn geweest, want na aanschaf wil je direct spelen en ondanks dat de verbinding thuis snel genoeg is om dat even af te wachten is de Steamserver dat meestal niet bij dergelijke releases. Misschien dat het dit keer meevalt, we zullen zien.beany schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 12:18:
Ondanks dat een hoop mensen roepen dat ze de DLC voor de PC niet gaan kopen zal het vanavond wel een drama worden, zoals de vorige keren. Wederom geen pre-load, en dus alles en iedereen die de DLC wil hebben gaat ineens downloaden. Ook als niet-DLC-aanschaffer heb je daar last van -> Steam op zijn gat...
Ik neem mij altijd voor om niet mee te doen met de zakkenvullerij van geld betalen voor een paar maps, maar uiteindelijk ga ik toch overstag en gezien het aantal speeluren is de prijs per uur niet erg hoog vergeleken andere hobby's.
NICE!fuz1on schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 10:43:
[...]
Je kan kiezen of je elite mappen wilt spelen of niet door op de back button op je controller te drukken (xbox) of je kan de elite playlist joinen.
ps.
Voor degene die het niet zat zijn. Na m'n switch van PC naar Xbox hier m'n eerste moab op de xbox. Niks spectaculairs maar mocht je, je vervelen...
[video]
Echter die kill rond +- 2:50 was wel close volgens mij
Weet iemand wanneer die DLC voor de pc te downloaden is? Ik zie nergens iets dat het beschikbaar is.
Ik moet zeggen dat het meevalt met de downloadsnelheid. Ik haal toch nog bijna 3 MB/s. Best goed te doentienuien schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 19:07:
Weet iemand wanneer die DLC voor de pc te downloaden is? Ik zie nergens iets dat het beschikbaar is.
Verwijderd
Dit meen je toch niet, ik heb die DLC betaald en gedownload en steam geeft aan dat ik het niet heb...
Kan het ook niet gebruiken, goed gereld weer..
En opnieuw downloaden en installeren duurt ook weer zo lang..
Kan het ook niet gebruiken, goed gereld weer..
En opnieuw downloaden en installeren duurt ook weer zo lang..
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2012 21:33 ]
Wat is er gebeurd met de update???? Respawning is slechter dan ooit. Met Demolition word je nu overal random op de map neer gezet. Het hele idee is juist dat het kant tegen kant is, dat brengt wat strategie met zich mee, maar je loopt nu 3 sec en iemand schiet je in je rug.... Beetje jammer dit.
Volgens mij is de FM9 akimbo wel in sterkte afgenomen. Dat is dan tenminste nog iets..
Volgens mij is de FM9 akimbo wel in sterkte afgenomen. Dat is dan tenminste nog iets..
Verwijderd
Ik heb bestanden laten valideren en nu download steam de DLC opnieuw, ben benieuwd naar de uitkomst.
Ik heb hem ook gekocht en geinstalleerd, als ik via de sotre zelf op spelen druk dan zegt die dat ik dit spel momenteel niet kan spelen, als ik de snelkoppeling gebruik dan werkt het wel en zie ik ook het nieuwe versienummer, maar ik kan nog niet spelen hij zegt dat ik het moet kopen...
AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850
Ik weet niet of het door de update of door de DLC komt, maar ModernAdmin_1.1.2 doet het niet meer sinds vandaag.
Ik snap het ook niet, als het zo blijft stop ik met spelen, demo is enige wat ik speel vanwege de spawns.Hann1BaL schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 21:38:
Wat is er gebeurd met de update???? Respawning is slechter dan ooit. Met Demolition word je nu overal random op de map neer gezet. Het hele idee is juist dat het kant tegen kant is, dat brengt wat strategie met zich mee, maar je loopt nu 3 sec en iemand schiet je in je rug.... Beetje jammer dit.
Was zelfs zo erg, starte game op, spawnde in enemy spawn, dacht 'oh.. moet dus bom planten', kwam pas 3 minuten later achter dat ik moest verdedigen.
oh.. en aantal (obvious) cheater is enorm toegenomen laatste 3 dagen. Maar zal wel komen omdat MW3 €17 is op g2play, misschien andere shops nog goedkoper.
[ Voor 9% gewijzigd door EiT op 08-05-2012 22:38 ]
Druk en zetfouten voorbehouden.
Vanmiddag toch dlc1 voor de xbox gekocht. Alleen piazza nog niet gespeeld( piazza Plazza of pizza weet het niet meer
).
Vond overwatch toch wel heel leuk! Ik mis alleen de optie om voor non-elites dlc only te spelen. Je kan wel de map packs in de pool gooien..
Ook op hardhat een mooie score gehaald van 25-8 met domination. Het is geen moab maar een begin!
Vond overwatch toch wel heel leuk! Ik mis alleen de optie om voor non-elites dlc only te spelen. Je kan wel de map packs in de pool gooien..
Ook op hardhat een mooie score gehaald van 25-8 met domination. Het is geen moab maar een begin!
Verwijderd
Speel nooit Modern Warfare 3 met je maten, dan krijg je dus dit soort taferelen hahah 
Komt ook een beetje door het aantal campers gisteren, verpeste echt het plezier. (en dan wordt je melig haha:P)
Komt ook een beetje door het aantal campers gisteren, verpeste echt het plezier. (en dan wordt je melig haha:P)
Dat was ie zeker ja, thanksR0y. schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 18:02:
[...]
NICE!
Echter die kill rond +- 2:50 was wel close volgens mij
Gisteren heb ik geen cheaters gezien, dus misschien dat de update daar wel wat tegen doet. (Maar waarschijnlijk ben ik gewoon naief.EiT schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 22:36:
[...]
Ik snap het ook niet, als het zo blijft stop ik met spelen, demo is enige wat ik speel vanwege de spawns.
Was zelfs zo erg, starte game op, spawnde in enemy spawn, dacht 'oh.. moet dus bom planten', kwam pas 3 minuten later achter dat ik moest verdedigen.
oh.. en aantal (obvious) cheater is enorm toegenomen laatste 3 dagen. Maar zal wel komen omdat MW3 €17 is op g2play, misschien andere shops nog goedkoper.
Ik speel Demolition graag met een AR, maar dat heeft nu bijna geen zin meer omdat alles close combat is geworden op deze manier en straks speelt echt iedereen alleen nog maar met SMGs.
Juist het concept van kant A tegen kant B waarbij je de doorgangen zoveel mogelijk wilt verdedigen of moet doorbreken, is wat Demolition leuk maakt. Dat geeft het een wat meer tactisch tintje. Nu verandert het in FFA met wat bomplantwerkzaamheden. (Ik speel nooit in parties o.i.d. dus helaas ontbreekt het vaak aan teamplay.)
Natuurlijk is het nu moeilijker om te campen wat dan wel weer een klein voordeel is, maar het valt niet te defenden. Als aanvallend team ben je vrij in het voordeel.
Wel leuk zo'n DLC, maar het was nog lastig games te vinden. Blijkbaar hadden nog niet zoveel spelers de DLC gisteravond
[ Voor 4% gewijzigd door Hann1BaL op 09-05-2012 08:46 ]
Thanks. Die hebben ze wel goed verstopt, moet ik zeggen.Gtoniser schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 13:24:
[...]
Je moet naar account management gaan (onder de PSN tab), dan kun je daar je abonnementen zien, en automatische verlenging stopzetten.
Verwijderd
Spawns zijn inderdaad behoorlijk bagger en vind vooral Blackbox voor objective spelen een ramp. Spawns overal en nergens, niet heel duidelijk een "lijn" die je kan verdedigen en extreem CAMP gevoelig. Laatste vooral irritant want denk dat 80-90% ergens in een huisje gaat liggen en de andere 10% lekker laat doodlopen op objective. Nu is dat met de andere mappen soms ook het geval maar kan je nog ergens heen..nu heb je open veld waar je van 22 kanten gesniped word...behoorlijk frustrerend. Geef het nog wel even maar anders snel terug naar basic mappen voor mij
Ik vind juist blackbox 1 van de mooiere maps.
Dat ze overal kunnen Spawnen vind ik juist goed.
In die map heb ik nooit gehad dat ze achter mij Spawnen, en dat is een dikke plus vind ik.
Alleen is die map wel snipper gevoelig maar dat vind ik niet zo erg iedereen zijn ding weetje.
Dat ze overal kunnen Spawnen vind ik juist goed.
In die map heb ik nooit gehad dat ze achter mij Spawnen, en dat is een dikke plus vind ik.
Alleen is die map wel snipper gevoelig maar dat vind ik niet zo erg iedereen zijn ding weetje.
Welke levels heb je bij Elite voor de PS3? De laatste map wat ik speelde was Pizza
ik heb de dlc1 ook op de pc en vind de maps wel gaaf, over blackbox een beetje dubbel gevoel wel erg camperfriendly.... imo
dat level in het park (weet ff de naam niet) is ook wel gaaf maar ook weer sniper level, wat ik wel leuk vind, eindelijk maps waarin je beetje fatsoenlijk kan snipen
dat level in het park (weet ff de naam niet) is ook wel gaaf maar ook weer sniper level, wat ik wel leuk vind, eindelijk maps waarin je beetje fatsoenlijk kan snipen
They say that nobody is perfect. Then they tell you practice makes perfect. I wish they'd make up their minds.
Ik vind juist Blackbox erg goed voor snipers, het doet me erg denken aan die map in MW2 met die 2 helikopter landplaatsen in het midden. Weet de naam niet meer.
Zucht. De DLC ook maar gedownload. Ik en principe's
StevenzeN schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 13:38:
Zucht. De DLC ook maar gedownload. Ik en principe's
Was ook niet van plan om de DLC direct te kopen maar ja, toen ik gisteren online en een party wilde opzetten hadden de andere 3 spelers de DLC al en ze wilde graag de nieuwe mappen spelen. Daarna nog een aantal mensen uit mijn "MW3-speel-vriendjes" lijst gevraagd en die wilde de DLC ook gaan kopen dus toen ben ik ook maar overstag gegaan
Ik vind de mappen helemaal niet verkeerd, veel niveauverschillen en lekker veel routes naar alle punten en geen echte bottlenecks, geen miskoop al zeg ik het zelf.
[ Voor 13% gewijzigd door Frentik op 09-05-2012 14:27 ]
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Ach, die mongolen lopen me altijd te dissen. Zijn gewoon jaloers op mijn 1337-skills, en het feit dat ik altijd flags moet cappen in me eentje.Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 14:31:
Ja mooie "discussie" gisteren op de chat met Stevenzen en z'n principes
Oke, paar potjes gedaan op alle nieuwe maps. Piazza geweldig(eerste potje een 15 streak, zal godverdomme toch wat zijn, een MOAB in je eerste potje maar goed, niet dus). Liberation verschrikkelijk, ik liep daar te dwalen en shit en kreeg gelijk derail flashbacks, niets voor mij. Blackbox wel redelijk, vanuit dat hoge huis kan je gewoon alle 3 de DOM flags zien! A helemaal, B op één hoekje na geloof ik, en C ook een klein stukje. Overwatch vind ik een slechte combinatie tussen Hardhat en Highrise, misschien moet ik er nog eventjes aan wennen.
Heeft iemand notes van de update. Hier op PS3 lijkt weinig veranderd.
Dag lieve PC tweakers dan maar, was funFrentik schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 14:25:
[...]
![]()
Was ook niet van plan om de DLC direct te kopen maar ja, toen ik gisteren online en een party wilde opzetten hadden de andere 3 spelers de DLC al en ze wilde graag de nieuwe mappen spelen. Daarna nog een aantal mensen uit mijn "MW3-speel-vriendjes" lijst gevraagd en die wilde de DLC ook gaan kopen dus toen ben ik ook maar overstag gegaan
Ik vind de mappen helemaal niet verkeerd, veel niveauverschillen en lekker veel routes naar alle punten en geen echte bottlenecks, geen miskoop al zeg ik het zelf.
En gelijk dag MW3 dan ook.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Ja kom ik online hebben ze bijna allemaal de dlc
dus moest ik ook mijn portemonnee trekken..
Maar wel eens met StevenZen. Piazza = doolhof, Overwatch = highrise 2, Liberation = veuls te groot (groundwar level, veel te groot) en Blackbox gaat op zich wel, maar ben daar zelf niet kapot van.
Maar wel eens met StevenZen. Piazza = doolhof, Overwatch = highrise 2, Liberation = veuls te groot (groundwar level, veel te groot) en Blackbox gaat op zich wel, maar ben daar zelf niet kapot van.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Verwijderd
Vind Piazza wel erg leuk spelen en lekker "idee" om door die straatjes te rennen en raggen. Zal de rest nog een kans geven vanavond
Rest iets te groot en chaos voor mijn rush stijltje. Maar ja wie weet leer ik er nog is door snipen
Eerste potje PiazzaStevenzeN schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 14:57:
[...]
Ach, die mongolen lopen me altijd te dissen. Zijn gewoon jaloers op mijn 1337-skills, en het feit dat ik altijd flags moet cappen in me eentje.
Oke, paar potjes gedaan op alle nieuwe maps. Piazza geweldig(eerste potje een 15 streak, zal godverdomme toch wat zijn, een MOAB in je eerste potje maar goed, niet dus). Liberation verschrikkelijk, ik liep daar te dwalen en shit en kreeg gelijk derail flashbacks, niets voor mij. Blackbox wel redelijk, vanuit dat hoge huis kan je gewoon alle 3 de DOM flags zien! A helemaal, B op één hoekje na geloof ik, en C ook een klein stukje. Overwatch vind ik een slechte combinatie tussen Hardhat en Highrise, misschien moet ik er nog eventjes aan wennen.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=17BQ2CdXM2U]
Verwijderd
Update zorgt voor nieuwe game executable. Dit zorgt ervoor dat objecten in het geheugen op een andere plaats zitten dan in de vorige versie. Programma's hebben deze offsets nodig om bepaalde dingen uit game geheugen te lezen, door het verschuiven kunnen ze dit niet meer.Hann1BaL schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 22:36:
Ik weet niet of het door de update of door de DLC komt, maar ModernAdmin_1.1.2 doet het niet meer sinds vandaag.
Minder cheaters komt door hetgeen ik hierboven ook al beschreven heb. Nieuwe patch is nieuwe executable en dus nieuwe offsets die men moet zoeken. (De een kan dit sneller dan de ander, key hiervoor zijn memory paternsHann1BaL schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 08:45:
[...]
Gisteren heb ik geen cheaters gezien, dus misschien dat de update daar wel wat tegen doet. (Maar waarschijnlijk ben ik gewoon naief.) Ik heb precies hetzelfde als jij: Ik speel Demolition om niet overal random te spawnen.
Ik speel Demolition graag met een AR, maar dat heeft nu bijna geen zin meer omdat alles close combat is geworden op deze manier en straks speelt echt iedereen alleen nog maar met SMGs.
Juist het concept van kant A tegen kant B waarbij je de doorgangen zoveel mogelijk wilt verdedigen of moet doorbreken, is wat Demolition leuk maakt. Dat geeft het een wat meer tactisch tintje. Nu verandert het in FFA met wat bomplantwerkzaamheden. (Ik speel nooit in parties o.i.d. dus helaas ontbreekt het vaak aan teamplay.)
Natuurlijk is het nu moeilijker om te campen wat dan wel weer een klein voordeel is, maar het valt niet te defenden. Als aanvallend team ben je vrij in het voordeel.
Wel leuk zo'n DLC, maar het was nog lastig games te vinden. Blijkbaar hadden nog niet zoveel spelers de DLC gisteravond
Las dat ze op PC nu tot prestige 20 hebben ingevoerd en binnenkort dit ook op de PS3 gaan doen. Heb voor mezelf maar besloten op P15 L80 te blijven. Zonde om al mijn gelevelde wapens weg te doen, perks weer standaard te hebben en weer opnieuw alle challenges te moeten doen.
pff dan moet ik nog 9 prestiges doenEKR88 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 15:54:
http://www.callofduty.com/thread/100584619
title updates van alle platformen.
Er komt een nieuwe game modus! Face off oid. 1vs1 of 2vs2 .... Houd je vast.... GRATIS! 2 maps dan
andere 2 worden via een dlc uitgebracht. 15 mei voor xbox 360, pc en ps3 later.
De dlc van 22 mei? Zal 2 extra maps toevoegen voor deze modus
Bron http://www.gamer.nl/nieuw...rijgt-gratis-1-vs-1-modus
De dlc van 22 mei? Zal 2 extra maps toevoegen voor deze modus
Bron http://www.gamer.nl/nieuw...rijgt-gratis-1-vs-1-modus
[ Voor 41% gewijzigd door R0y. op 09-05-2012 21:10 . Reden: Bron toegevoegd ]
Altijd leuk als je online met iemand speelt die blijkt aan de andere kant van je woonplaats te wonen
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Als je het dan in de game niet kunt winnen, kun je hem altijd nog even thuis opzoekenSc0rPi0N schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 09:40:
Altijd leuk als je online met iemand speelt die blijkt aan de andere kant van je woonplaats te wonen
disclaimer: je kunt tegenwoordig niet voorzichtig genoeg zijn, maar het betreft hier een grapje en geen aanzet tot agressie
Iemand van ons had gisteren ook de DLC gekocht. Echter als we een party opzetten, werd hij telkens host (toeval?) maar eenmaal het level geladen werden, kregen we meteen de melding: "connection to host lost" Overigens speelde we natuurlijk de oude mappen. Meer mensen met dit probleem?
Gisteren overigens nog wel een RFFN-er gezien die eindige op 51-0 tijdens een pot Demolition.
Gisteren overigens nog wel een RFFN-er gezien die eindige op 51-0 tijdens een pot Demolition.
Basement Bios ---- Exo-S
ja gisteren was ik host en alleen de party members kwamen in game. (Laden duurde ook erg lang) Daarna kon geen buitenstaander connectie maken en werden potjes na 20 seconden beëindigd?
Daar moeten ze dus snel iets op verzinnen / patchen.
Daar moeten ze dus snel iets op verzinnen / patchen.
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Pff sorry hoor.. maar als ik die eerste kill met je mp7 zie word ik gewoon al moe ervan. Saaaaaaaaaaaai.
Maar dat ligt geheel aan mezelf, ben het denk ik beetje beu aan het raken dat mw3. Snel geirriteerd. Ben blij als ik weer wat nieuwe maps en modi krijg om te spelen.
Gelukkig alweer P14 dus die extra prestiges komen mij wel goed uit, heb ik nog beetje uitdaging. Net weer hardened pack unlocked (veteran had ik al), dus nog 1x prestigen en ik heb ook de titels die je kunt unlocken. Dan maar eens focussen op al die titels met die wapens.
Je heb ook bijna alle wapens al goud toch :-)Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 17:44:
[...]
Update zorgt voor nieuwe game executable. Dit zorgt ervoor dat objecten in het geheugen op een andere plaats zitten dan in de vorige versie. Programma's hebben deze offsets nodig om bepaalde dingen uit game geheugen te lezen, door het verschuiven kunnen ze dit niet meer.
[...]
Minder cheaters komt door hetgeen ik hierboven ook al beschreven heb. Nieuwe patch is nieuwe executable en dus nieuwe offsets die men moet zoeken. (De een kan dit sneller dan de ander, key hiervoor zijn memory paterns)
Las dat ze op PC nu tot prestige 20 hebben ingevoerd en binnenkort dit ook op de PS3 gaan doen. Heb voor mezelf maar besloten op P15 L80 te blijven. Zonde om al mijn gelevelde wapens weg te doen, perks weer standaard te hebben en weer opnieuw alle challenges te moeten doen.
To boldly go where no man has gone before...
Verwijderd
Trollen met een Riot Shield! 
Blijft leuk hahah
Blijft leuk hahah
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2012 11:02 ]
@kev: jammer van de kwaliteit.. voor de rest: lol, lekker duwen! Heb ook paar filmpjes waar ik binnenkort ff filmpje van maak.
Verwijderd
Thanks! 
Wat vooral leuk was dat iemand nog 1 kill nodig had voor een moab, en ik hem killde met een riot shield hahah! Ik werd getrakteerd op een flinke scheldpartij
Wat vooral leuk was dat iemand nog 1 kill nodig had voor een moab, en ik hem killde met een riot shield hahah! Ik werd getrakteerd op een flinke scheldpartij
@Kev. Zie ik dat nu goed, ben je aan het zwaaien bij die kill op 1.50 / 1.55?
Maar super om te zien, is dat ik helaas de komende dagen geen tijd heb...
Verwijderd
Hahah dat had ik geen eens gezienTjeerdtq schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 11:25:
@Kev. Zie ik dat nu goed, ben je aan het zwaaien bij die kill op 1.50 / 1.55?![]()
ik ook niet.. zie het nu. Epic! haha
Verwijderd
Hahah die had ik ook niet gezienfuz1on schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 11:30:
[...]
Rond 0.45 lijkt het er ook op of je zwaait! Leuk filmpje, muziek past er ook goed bij ;-)
Thanks!
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2012 11:36 ]
Verwijderd
Ik beleef een hoop lol aan de Trophy System .. Ik zet dat ding random neer en stop er een bouncing betty onder
..Mensen denken dat die bouncing betty een onderdeel is van de trophy system en proberen dat ding te knifen of ze denken ..ach daar kan ik gerust langslopen ..en dan Boem en een scheldpartij maar vaker nog moeten ze er zelf ook om lachen als ze de killcam zien
vicecity: leuke tip! ga het ook eens gebruiken..;)
Ja bij Dom is het handig als je ligt te cappen om een Trophy System op te zetten. Dan zie je een Predator aankomen en Poef. Weg pred 
Dan zou ik dat gezicht van die tegenstander wel eens willen zien
Dan zou ik dat gezicht van die tegenstander wel eens willen zien
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Voor het eerst meegemaakt gisteren dat een predator gestopt werd door en throphy.. zelf ook wel eens gedaan natuurlijk maar als het je zelf gebeurt sta je wel ff zo van: kak..
hahahaVerwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 11:01:
Trollen met een Riot Shield!
Blijft leuk hahah
[video]
En dan die muziek en die zwaaiende handjes !
Yeah, ik hoor eindelijk ook tot de club van MOAB hebbende. Net tijdens TDM (ja dat lees je goed), op Hardhat een MOAB gehaald met de Striker. Meteen na m ingezet te hebben ging ik ook dood en dus uiteindelijk geeindigd op 27-1 (dus ook maar 3 kills met de MOAB). Ik heb er geen filmpje van want ik heb recording uitstaan (PC), maar heb wel screenshotjes gemaakt
Ik wordt helemaal wappie van dit gekloot op de PC, constant gekloot als je in een game komt dat je er uit wordt getyft of soms dat de rest er uit wordt geflikkert en je in je remi overblijft. Of de foutmelding "files different from the server". Schijnt dat alleen die DLC Collection 1 playlist normaal werkt.