Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Ik heb vandaag ook op de nieuwe maps gespeeld, wat een tegenvaller zeg.
Vond maar 1 map leuk en dat was Piazza, 15 euro weggegooid :(
Dit wordt dus mijn laatste mappack die ik aanschaf.

Vandaag weer een geweldige Semtex compilatie gemaakt. (Met nieuwe semtex kills).
Veel plezier! :)

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
MOAB #22

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=FFw6rXOpV-M]

Heerlijke spawntrap op het laatst in die cave.

• beta-ark
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Wie weet wanneer de nieuwe maps voor pc komen duurt wel een beetje lang jammer genoeg:(

rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-11 17:56

mark-k

AKA markkNL

beta-ark schreef op maandag 30 april 2012 @ 15:38:
Wie weet wanneer de nieuwe maps voor pc komen duurt wel een beetje lang jammer genoeg:(

• frenk16
  • Laatst online: 10-11 19:37
Verwijderd schreef op zondag 29 april 2012 @ 23:18:
[...]

Yup, de allombekende MW3 soundbug. Heb ik (en mijn MW3 maatjes) ook wel eens last van, gaat snel weer weg. Snap niet dat ze het nog steeds niet gepatcht hebben, is rete irritant als je op een leuke streak zit en er niet iemand aan komt lopen terwijl je naar voetstapjes aan het luisteren was ;)
Dan mogen ze die soundbug van mij snel fixen. Ik dacht dat het eerst aan mijn ps3 lag omdat er al heel wat patches waren geweest en nog niet verholpen was. Vandaag weer, lekkere killstreak, schrik ik me dood door dat minder prettige geluid.

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
frenk16 schreef op maandag 30 april 2012 @ 18:54:
[...]

Dan mogen ze die soundbug van mij snel fixen. Ik dacht dat het eerst aan mijn ps3 lag omdat er al heel wat patches waren geweest en nog niet verholpen was. Vandaag weer, lekkere killstreak, schrik ik me dood door dat minder prettige geluid.
Zit er echt al sinds het begin in, soms duurt het vrij langs, soms heel kort. Geen idee wat de oorzaak is ervan helaas. Het is wel heel slecht voor je speakers.

Verwijderd

Het ging vanmiddag best ff lekker op de xbox, maar toen kwam village en werd ik weer van alle kanten vermoord |:( ...
Had je trouwens nog geen headset joh? Die krijg je toch standaard bij je xbox?

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024
StevenzeN schreef op maandag 30 april 2012 @ 11:43:
MOAB #22

[video]

Heerlijke spawntrap op het laatst in die cave.
Met alle respect.. ga je ooit nog een keer een snipe/riot/shottie moab halen? Want ik krijg beetje genoeg van je mp7 moabs. Vind je dat persoonlijk nog leuk/uitdagend? Toen ik er een paar met verschillende guns heb behaald was voor mij de lol er snel vanaf..

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-11 12:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

fmg9 akimbo is niet goed, mp7 is weer niet goed. rpg zijn lame, javelins zijn makkelijk.
campers, quick scopers, noob tubers

moet ik doorgaan?
Volgende keer haalt hij het met een PP90m of P90 en is het weer niet goed.

Ik kijk liever naar moabs met mp7 dan kijk-mij-is-lekker-campen-Dennis filmpjes

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Verwijderd

delaitinho schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 10:20:
[...]

Met alle respect.. ga je ooit nog een keer een snipe/riot/shottie moab halen? Want ik krijg beetje genoeg van je mp7 moabs. Vind je dat persoonlijk nog leuk/uitdagend? Toen ik er een paar met verschillende guns heb behaald was voor mij de lol er snel vanaf..
Zal eens wat pogingen gaan wagen met mijn model 1887 xD

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:13

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Sc0rPi0N schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 11:10:
fmg9 akimbo is niet goed, mp7 is weer niet goed. rpg zijn lame, javelins zijn makkelijk.

moet ik doorgaan?

Voor youtube wil je toch wat afwisseling en entertainment. Allemaal maar gameplay tonen van vrij standaard gespeelde MP7 moabs wordt ook saai op een gegeven moment.

Ingame is het lekker boeiend uiteraard en gebruik je wat je wilt gebruiken en speel je zoals je wilt spelen.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• StevenzeN
delaitinho schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 10:20:
[...]

Nee, ja, oke.

Met de PP90M1 zou ik die moabs net zo makkelijk halen, ik speel gewoon met wat voor mij de beste setup is, en dat is de MP7 en de MP9, met een sniper zal ik uberhaupt nooit een moab halen, met een shottie misschien. Ik speel met de wapens waar ik het beste mee ben, en dat is helaas voor jouw de MP7.

Ik heb trouwens nog 3 MOABS klaar staan, dus geniet er ff van! :D

Verwijderd

Sc0rPi0N schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 11:10:

moet ik doorgaan?

Word idd beetje moe van dat ingame geneuzel over de mp7 en/of andere wapens. Switch je naar pp ben je pp noob..pak je shottie ben je shotienab. Heb je 2 punten en def je die ipv als een mongool rondjes A-B-C te rennen en ze ook weer kwijt te raken ben je een camper...dat je tussen 2 punten rent "zien" ze dan even niet. Wapens zitten er in...soms irritant maar niks weerhoud je er van ze zelf te gebruiken (maar ja als je suckt helpt zelfs zo'n wapen denk niet) :)

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ik kan me herinneren dat je ook moabs hebt gehaald met de usas12 toch?

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• StevenzeN
Sc0rPi0N schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 11:51:
Ik kan me herinneren dat je ook moabs hebt gehaald met de usas12 toch?
Nee jammer genoeg niet, 1x een 23 streak met assault en toen was het potje voorbij :( Ook 1x close geweest met de MSR, ik geloof 20. Verder alleen met de PP90M1 en de MP7

• fjs
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-11 19:46

fjs

PSN: ftltc

Wat was dat gisteren trouwens met die Javelins? Jeetje is dat de nieuwe Akimo?

To boldly go where no man has gone before...

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:37

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

fjs schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 11:54:
Wat was dat gisteren trouwens met die Javelins? Jeetje is dat de nieuwe Akimo?
Iemand die Javalins kan schieten en zo kills maakt, heeft veel tijd nodig om te kunnen aimen en locken. Zo'n succesvol wapen is het dus niet en vergt toch ook wat energie om goed toe te passen. Zoals hierboven ook al gezegd: Over elk wapen wordt ongeveer wel geklaagd.

Het enige waar ik een hekel aan heb is de klagers zelf, en erger: dat de klagers over akimbo noobs zelf met akimbo gaan rondlopen. Enige wat ik vervelend vind, is dat quickscopen uberhaupt mogelijk is, maar dat is al sinds dag 1 toen de MW serie op de markt kwam. De goede aim bij scopen met een sniper rifle zou pas effectief moeten zijn als iemand ook daadwerkelijk door de scope heen kijkt. Hoe kort dan ook. Maar dat is mijn mening.

• StevenzeN
ik erger mij slechts aan twee dingen, akimbo secondaries en dead mans hand, verder kan ik alles wel goed hebben

• fjs
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-11 19:46

fjs

PSN: ftltc

Hann1BaL schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 11:57:
[...]

Iemand die Javalins kan schieten en zo kills maakt, heeft veel tijd nodig om te kunnen aimen en locken. Zo'n succesvol wapen is het dus niet en vergt toch ook wat energie om goed toe te passen. Zoals hierboven ook al gezegd: Over elk wapen wordt ongeveer wel geklaagd.

Het enige waar ik een hekel aan heb is de klagers zelf, en erger: dat de klagers over akimbo noobs zelf met akimbo gaan rondlopen. Enige wat ik vervelend vind, is dat quickscopen uberhaupt mogelijk is, maar dat is al sinds dag 1 toen de MW serie op de markt kwam. De goede aim bij scopen met een sniper rifle zou pas effectief moeten zijn als iemand ook daadwerkelijk door de scope heen kijkt. Hoe kort dan ook. Maar dat is mijn mening.
Dat is waar, maar als een paar van de tegenstanders constant Javelins gebruiken is het wel effectief. Alsof er constant predators naar beneden komen.

To boldly go where no man has gone before...

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:14

Vrijdag

De Zwarte

Hann1BaL schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 11:57:
[...]

Enige wat ik vervelend vind, is dat quickscopen uberhaupt mogelijk is, maar dat is al sinds dag 1 toen de MW serie op de markt kwam. De goede aim bij scopen met een sniper rifle zou pas effectief moeten zijn als iemand ook daadwerkelijk door de scope heen kijkt. Hoe kort dan ook. Maar dat is mijn mening.
Quickscopen, ik krijg het maar niet onder de knie. Oefenen met spec-ops helpt niet. Dus ik gooi gewoon een acog op mijn barret, focus/kick proficiency en gebruik stalker pro als derde perk. Dat werkt ook prima :Y) Noob? Geen idee, maak ik me niet druk om :P
fjs schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 12:00:
[...]

Dat is waar, maar als een paar van de tegenstanders constant Javelins gebruiken is het wel effectief. Alsof er constant predators naar beneden komen.
Blind Eye en Blast Shield helpen daar wel goed tegen. Weet alleen niet of Assassin misschien beter is?

[ Voor 21% gewijzigd door Vrijdag op 01-05-2012 13:00 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Vrijdag schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 12:59:
[...]

Quickscopen, ik krijg het maar niet onder de knie. Oefenen met spec-ops helpt niet. Dus ik gooi gewoon een acog op mijn barret, focus/kick proficiency en gebruik stalker pro als derde perk. Dat werkt ook prima :Y) Noob? Geen idee, maak ik me niet druk om :P

[...]

Blind Eye en Blast Shield helpen daar wel goed tegen. Weet alleen niet of Assassin misschien beter is?
Volgens mij hebt Blas Shield (Pro) ook niet tegen tegen het feit dat er een missile op je kop komt. En met Assassin / Blind Eye zorg je er alleen maar voor dat je niet gezien wordt, maar nogmaals komt er een missile in de buurt dan ben je het haasje.

Als Juggernauts gekilled kunnen worden met predators dan zul je niet veel opschieten met je blast shield.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

• StevenzeN
Alsof je van speelstijl of class moet veranderen als er een of andere mongool Javelins loopt te strooien :P

Easy kills!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Sc0rPi0N schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 13:43:
[...]

Volgens mij hebt Blas Shield (Pro) ook niet tegen tegen het feit dat er een missile op je kop komt. En met Assassin / Blind Eye zorg je er alleen maar voor dat je niet gezien wordt, maar nogmaals komt er een missile in de buurt dan ben je het haasje.

Als Juggernauts gekilled kunnen worden met predators dan zul je niet veel opschieten met je blast shield.
Ahja, dat was ik even vergeten :P

Kan je dan maar het beste ervoor zorgen dat je niet zichtbaar bent, of hard wegrennen. (toch maar marathon? :P ) Een trophy system werkt ook tegen javelins toch? Ik heb dat nog nooit geprobeerd namelijk.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• StevenzeN
Vrijdag schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 14:54:
[...]

Ahja, dat was ik even vergeten :P

Kan je dan maar het beste ervoor zorgen dat je niet zichtbaar bent, of hard wegrennen. (toch maar marathon? :P ) Een trophy system werkt ook tegen javelins toch? Ik heb dat nog nooit geprobeerd namelijk.
Nee, niet druk om maken en ze gewoon afknallen.

• delaitinho
StevenzeN schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 11:44:
[...]

Nee, ja, oke.

Met de PP90M1 zou ik die moabs net zo makkelijk halen, ik speel gewoon met wat voor mij de beste setup is, en dat is de MP7 en de MP9, met een sniper zal ik uberhaupt nooit een moab halen, met een shottie misschien. Ik speel met de wapens waar ik het beste mee ben, en dat is helaas voor jouw de MP7.

Ik heb trouwens nog 3 MOABS klaar staan, dus geniet er ff van! :D
haha I will. Opzich ook wel begrijpelijk als je met die setup wilt spelen. Maar voor "de kijker" wordt het dan een beetje boring. Het is dan toch juist een uitdaging om het eens met een ander wapen te proberen? Tis nou niet zo dat je voor 5/10/50 moabs een challenge hebt ofzo.

• StevenzeN
delaitinho schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 16:50:
[...]

haha I will. Opzich ook wel begrijpelijk als je met die setup wilt spelen. Maar voor "de kijker" wordt het dan een beetje boring. Het is dan toch juist een uitdaging om het eens met een ander wapen te proberen? Tis nou niet zo dat je voor 5/10/50 moabs een challenge hebt ofzo.
Klopt, maar ik ben dan wel misschien niet echt op zoek naar die "uitdaging". Een MOAB halen is voor mij nog steeds een uitdaging, ondanks dat ik er al 25 heb gehad.

Misschien in de toekomst een keertje met een ander wapen, zolang ik nog niet op alle maps een MOAB heb gehaald :)

Edit; nummertje 23 dan maar:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=3rXHkYDPgc4]

Is Kill Confirmed, dus geen gemiep over objective spelen :P

[ Voor 9% gewijzigd door StevenzeN op 01-05-2012 18:04 ]

• Tr4il
  • Laatst online: 07:10
StevenzeN schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 18:02:
[...]

Klopt, maar ik ben dan wel misschien niet echt op zoek naar die "uitdaging". Een MOAB halen is voor mij nog steeds een uitdaging, ondanks dat ik er al 25 heb gehad.

Misschien in de toekomst een keertje met een ander wapen, zolang ik nog niet op alle maps een MOAB heb gehaald :)

Edit; nummertje 23 dan maar:

[video]

Is Kill Confirmed, dus geen gemiep over objective spelen :P
Mag ik vragen welke attachments je op de MP7 hebt?

Tadaaa

• StevenzeN
Tr4il schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 18:59:
[...]

Mag ik vragen welke attachments je op de MP7 hebt?
Rapid Fire + Silencer.

MP9 met silencer als secondary, kan gewoon doorgaan als een primary overigens, wat een bazenwapen.

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

StevenzeN schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 18:02:
[...]

MOAB met alleen maar je knife, dus niet als proficiency. Op Hardhat. Dan ben je een Echte Baas 8-)

• StevenzeN
Vrijdag schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 20:54:
[...]

MOAB met alleen maar je knife, dus niet als proficiency. Op Hardhat. Dan ben je een Echte Baas 8-)
Hahaha, dat gaat mij never nooit lukken.

• witeken
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11-2021

witeken

nieuwsgierig

Laatste tijd alleen in servers aan het spelen. Veel meer fun :). Daarnet nog wat aan het noscope only'en. Op een gegeven moment 18-27 ofzo. 28-46. Best fun. Of die snipende ventjes altijd knifen. Heb zo al veel verwijten naar me gekregen :$.

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

• Tr4il
StevenzeN schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 19:09:
[...]

Rapid Fire + Silencer.

MP9 met silencer als secondary, kan gewoon doorgaan als een primary overigens, wat een bazenwapen.
Haha, die gebruik ik ook altijd, alleen dan extended mags op de mp9

Tadaaa

• StevenzeN
Eerste potje sinds 2 dagen, BAM, Moab op Arkaden, me eerste :D

• Eiland
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:09
Vanmiddag een mooie ronde op Dome

Heb daar de ideale plek :) op het moment dat de video begint had ik al ongeveer 32 kill net moab gegooid en nog nog 2 kills voor de volgende ospray gunner.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=g7WWAvfHI6o]

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Langras schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 23:32:
Vanmiddag een mooie ronde op Dome

Heb daar de ideale plek :) op het moment dat de video begint had ik al ongeveer 32 kill net moab gegooid en nog nog 2 kills voor de volgende ospray gunner.

[video]
This video is unavailable ?

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

• Tr4il
StevenzeN schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 23:29:
Eerste potje sinds 2 dagen, BAM, Moab op Arkaden, me eerste :D
Ik heb m net gezien, mooie weer.
Heb je die MP7 nu pas gold?

Tadaaa

• StevenzeN
Tr4il schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 00:53:
[...]

Ik heb m net gezien, mooie weer.
Heb je die MP7 nu pas gold?
Nee, al een paar moabs lang! :D

Verwijderd

Op de XBOX hoor ik weinig opmerkingen over wapen gebruik maar als mensen zeuren dan is het meestal over Akimbo FMG's en shottie's. Gewoon schouders ophalen en gebruiken wat je wilt.
Iedereen heeft geld neergelegd voor de game en mag 'm van mijn part spelen zoals ze willen. Tuurlijk erger ik me wel aan hoekcampers met assassin maarja, het is en blijft een game natuurlijk.

• Tr4il
StevenzeN schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 00:55:
[...]

Nee, al een paar moabs lang! :D
Hij lijkt bij mij altijd effen rood, of zeg ik nu iets heel doms.
Levelen met de MP7 gaat aardig snel, drie dagen geleden lvl 74 , nu 79 en mijn MP7 is ook al lvl 29

Edit: Is het een idee om al een draadje te openen voor Black Ops II?
Ik wilde het eigenlijk zelf al doen, maar dat leek me toch niet zo'n goed idee, omdat ik nog niet zo'n hele lange tijd op Tweakers zit.

[ Voor 24% gewijzigd door Tr4il op 02-05-2012 11:21 ]

Tadaaa

• Gundogan

Gundogan

Tr4il schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 11:16:
[...]

Hij lijkt bij mij altijd effen rood, of zeg ik nu iets heel doms.
Levelen met de MP7 gaat aardig snel, drie dagen geleden lvl 74 , nu 79 en mijn MP7 is ook al lvl 29

Edit: Is het een idee om al een draadje te openen voor Black Ops II?
Ik wilde het eigenlijk zelf al doen, maar dat leek me toch niet zo'n goed idee, omdat ik nog niet zo'n hele lange tijd op Tweakers zit.
Als een bepaalde setting niet op zo'n hoogst staat krijg je een vomit rode camo in plaats van een goude camo.

En er is al een BO2 topic.

• StevenzeN
Gundogan schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 11:34:
[...]

Als een bepaalde setting niet op zo'n hoogst staat krijg je een vomit rode camo in plaats van een goude camo.

Klopt, ranzige koperen kleur ofzo. Specular nogiets setting aanpassen en hij glimt weer lekker!

• StevenzeN
Lief dagboek,

Vandaag weer tijdens mijn eerste potje een MOAB gehaald, ditmaal op Hardhat. Na dat potje kregen we een volle snipe-party die niet van C afkwamen op Resistance, die deden uiteindelijk ragequitten. Toen kwam Outpost en wederom snipecampers.

Toen ben ik geragequit.

Tot morgen!

Verwijderd

Lang geleden

• Tr4il
Gundogan schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 11:34:
[...]

Ikke beter kijken moeten...
En dat is indd een rare camo

Tadaaa

Verwijderd

Ik kwam gisteren op mijn Xbox trouwens maar niet online in de game, ik ben nu ook een weekje niet bij mij thuis dus het kan aan de router liggen waar ik logeer. Maar wat is het toch een BS dat ik dit alleen met MW3 heb en elke andere game zo online kom.
Zelfs thuis moest ik soms mijn console opnieuw starten om een verbinding te krijgen in de game.
Wat is de netcode van MW3 bagger zeg, hoe krijgen die gasten het voor elkaar? MW2 op de Xbox liep flawless.

• Gundogan

Gundogan

Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 08:46:
Wat is de netcode van MW3 bagger zeg, hoe krijgen die gasten het voor elkaar? MW2 op de Xbox liep flawless.
Maar dat was niet eeeeeerlijk!

Nu kan je gezellig met Russen, Polen en andere Oost-Europeanen spelen en iedereen heeft een acceptabele verbinding! O wacht..... :(

• StevenzeN
Gaap. topique is een beetje dood hier hé! :P

Verwijderd

Mja, MW3 masterserver ligt er (voor de PS3 tenminste) ook al uit xD

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06:45
Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 08:46:
Ik kwam gisteren op mijn Xbox trouwens maar niet online in de game, ik ben nu ook een weekje niet bij mij thuis dus het kan aan de router liggen waar ik logeer. Maar wat is het toch een BS dat ik dit alleen met MW3 heb en elke andere game zo online kom.
Zelfs thuis moest ik soms mijn console opnieuw starten om een verbinding te krijgen in de game.
Ik dacht dat ik je gister nog online zag? Iedergeval succes ;)

Verwijderd

R0y. schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 13:41:
[...]

Ik dacht dat ik je gister nog online zag? Iedergeval succes ;)
Ik was wel gewoon online met een Xbox live verbinding maar in MW3 kreeg ik geen contact met de servers. Hoe ze dat nou weer voor elkaar krijgen...

• frenk16
  • Laatst online: 10-11 19:37
Even een filmpje die ik met jullie wil delen. Het is niet mijn eigen filmpje, ook niet mijn eigen gameplay, maar hij is gemaakt door iemand anders. Het is een erg snelle moab. (ps3)

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:26
Ik post al eventjes niet meer in de topic lees alles nog wel maar. Pff word er onderand al een topic gemaakt voor StevenZen word er echt moe van om op iedere pagina te zien dat er weer 3 nieuwe MOAB filmpjes zijn.. -.- we weten nu onderhand wel

• StevenzeN
Sjoerdiee schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 18:50:
Ik post al eventjes niet meer in de topic lees alles nog wel maar. Pff word er onderand al een topic gemaakt voor StevenZen word er echt moe van om op iedere pagina te zien dat er weer 3 nieuwe MOAB filmpjes zijn.. -.- we weten nu onderhand wel
Oke, écht vette moeite om 3x op je scrollwieltje te drukken hé! :')

Droeftoeter.

Verwijderd

Ik vind die MOAB filmpjes altijd wel tof. :)

Heb net ook ff een epische video gemaakt :P

• delaitinho
@kev: lekkere muziek!!! fifa98!! haha

Heb de afgelopen week ook ff kleine mini montage gemaakt.
Totaal geen ervaring met maken van die shizzle..

Als er positieve feedback komt ga ik er een zooi meer maken! Ook van de rest van de crew uiteraard!

• Gundogan

Gundogan

delaitinho schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 20:18:

Als er positieve feedback komt ga ik er een zooi meer maken! Ook van de rest van de crew uiteraard!

[video]
Aspect ratio goed zetten helpt al enorm. :)

Verder kan je een beetje snoeien in je footage. Niet alles hoeft er in.

offtopic:
En het 2de nummer..... Laten we het op smaak houden :X

• StevenzeN
delaitinho schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 20:18:

[video]
Montage is netjes, zeker aangezien dat vrij lastig is ( :( ). Tja de muziek is persoonlijk, ik hou er niet van maar goed, smaken verschillen.

Er zitten nice streaks tussen maar regelmatig ook gewoon bagger, 2 kills achter elkaar wat gewoon easy kills zijn en bam, volgende clipje. Ik snap dat je moest oefenen met monteren natuurlijk, maar spaar voor je volgende wat betere clips op. Dan wordt het alleen maar toffer.

• inf3rno89
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 29-11 21:53
Yo mannen!

Heb een lange break gehad maar heb eindelijk weer eens zin om te knallen! Laatst nog met OreH, Kepi, StevenzeN en crew gespeeld en het lukt mij nog steeds redelijk.

Had gisteren 2 potjes DOM gespeeld tegen 3 [TS]-leden. Ik werd zwaar ge-owned maar dat hoort er soms ook bij toch? Vandaag een invite van Kepi gekregen, and whadda you know? Stuk of 5 [TS] leden inclusief diegenen die mij in de pan hakten de dag ervoor :D

Met 9 man Groundwar gaan doen op Arkaden en dat ging toch wel lekker. Ik probeer zo veel mogelijk actief te spelen ook als er geen vijanden zijn ren ik van her naar der :P Ging uiteindelijk lekker, leuke potjes gespeeld samen met die heren.

Dus hierbij een filmpje van mij van die ronde. Spawntrappen in die gang bij Arkaden is natuurlijk super haha. ENJOY, tips zijn welkom, ja ik weet ik ren vaak rond als een bezetene :P

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=FsSrKw6Lv8Q]

Mijn doel is momenteel om MAOBs of in ieder geval goeie scores neer te zetten met verschillende wapens. Sorry voor de PeePee90M1, maar SMG's passen toch het meest bij mijn hyperactief gedrag.

Verwijderd

Eindelijk na heeeeeel lang proberen een agressieve MOAB gehaald met mijn AK-47. Ging goed, redelijk snel en met wat geluk :P Veruit het meest trots op deze tot nu toe d:)b

• inf3rno89
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 29-11 21:53
Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 00:00:
Eindelijk na heeeeeel lang proberen een agressieve MOAB gehaald met mijn AK-47. Ging goed, redelijk snel en met wat geluk :P Veruit het meest trots op deze tot nu toe d:)b
Nouja, nu lijkt de mijne echt nergens op :P Ik verbaas mij toch elke keer weer hoe je de AK gebruikt. Ik heb er best lang mee gespeeld maar ik beheers hem nog steeds niet echt. Lekker moab maat, daar wil ik meer van zien!

• StevenzeN
Ik schiet nog liever met een banaan dan met de ak :')

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:04
Kan er niet een "apart" "[Multi] Call of Duty: Modern Warfare 3 ik laat mijn patser-filmpje zien" topic komen.

Word een beetje moe van al die puber-filmpjes :X

Verwijderd

StevenzeN schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 20:55:
[...]

Montage is netjes, zeker aangezien dat vrij lastig is ( :( ). Tja de muziek is persoonlijk, ik hou er niet van maar goed, smaken verschillen.

Er zitten nice streaks tussen maar regelmatig ook gewoon bagger, 2 kills achter elkaar wat gewoon easy kills zijn en bam, volgende clipje. Ik snap dat je moest oefenen met monteren natuurlijk, maar spaar voor je volgende wat betere clips op. Dan wordt het alleen maar toffer.
Geloof dat er bewust is gekozen om niet allemaal hoge streaks erin te gooien, MOAB filmpjes zijn er al genoeg op internet. (En tsja, ook die zijn binnen de Eagles al vaak genoeg gehaald hoor ;))

• fuz1on
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-07-2022

[video]
Netjes hoor! Welke specs gebruik je met die AK-47?

https://www.youtube.com/user/ThisIsFuZioN

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

RoaDHouse schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 03:16:
Kan er niet een "apart" "[Multi] Call of Duty: Modern Warfare 3 ik laat mijn patser-filmpje zien" topic komen.

Kan er niet een apart "Ik ben RoaDHouse en ik klaag alleen maar over MW3" topic komen? Ik heb even op je naam gezocht in dit topic en het is alleen maar geklaag over MW3 of speelstijl van anderen.

Word een beetje moe van dat gezeur.

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

• Gundogan

Gundogan

inf3rno89 schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 00:54:
[...]

Nouja, nu lijkt de mijne echt nergens op :P Ik verbaas mij toch elke keer weer hoe je de AK gebruikt. Ik heb er best lang mee gespeeld maar ik beheers hem nog steeds niet echt. Lekker moab maat, daar wil ik meer van zien!
AK47 en M4 = spastische model recoil negeren. :)

• Gtoniser
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10:21
StevenzeN schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 20:55:
[...]

Je realiseert je dat best wel veel clips uit S&D komen en dus niet zomaar 2 easy kills in domination zijn?
Gedeelte was ik bij en dat waren toch zeker wel mooie kills hoor :)

• w00tstok
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-11 21:59
Gisteren tot 2x toe bijna mn 2e en 3e MOAB gehad op Interchange. Eerste had ik 23 kills en de 2e keer had ik 22 kills, beide MK14. Schelden achter m'n scherm xD Next time.....soon....Rawr~

[ Voor 8% gewijzigd door w00tstok op 04-05-2012 11:22 ]

• jessy100
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:29

[video]
Je hebt echt ONGELOOFLIJKE mazzel gehad. maar toch mooi gedaan. Beetje een bummer om op het eind in je rug genaaid te worden met een shotgun tho.

• delaitinho
Yo thanks voor de feedback.

Klopt ook wel hoor. Soms ziet het er misschien beetje boring uit maar dit was puur van paar dagen spelen en we hadden idd veel search gedaan. Dan lijkt het in je eigen beleving een stuk vetter dan op film..

Verder ga ik komende tijd gewoon meer filmpjes opnemen zodat er wat meer snelheid in zit en lame stukjes ertussen uit gehaald kunnen worden. Hoe krijg ik die aspect ratio goed?

Oh en de muziek.. vond click click boom nogal grappig bij c4 kills en die tweede was omdat ik echt totaal geen inspiratie had. Ik luister die muziek eigenlik nooit haha. Maar om nu house/hardstyle/hardcore/ eronder te gooien is ook zoiets.

Verwijderd

inf3rno89 schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 00:54:
[...]

Jawel, ik vond de jouwe agressiever :P Maar nóg agressiever kan ik geen MOAB halen met AK, daarom haal ik ze ook niet zo vaak :P
StevenzeN schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 01:56:
Ik schiet nog liever met een banaan dan met de ak :')
:')
RoaDHouse schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 03:16:

U jelly? Ben al jaren geen puber meer trouwens.
fuz1on schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 09:06:
[...]

Netjes hoor! Welke specs gebruik je met die AK-47?
Thanks :P Kick + Extended mags. Sleight of hand / Hardline / Stalker -> Specialist (Assassin / Dead Silence / Quickdraw)
Frentik schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 09:24:
[...]
Kan er niet een apart "Ik ben RoaDHouse en ik klaag alleen maar over MW3" topic komen? Ik heb even op je naam gezocht in dit topic en het is alleen maar geklaag over MW3 of speelstijl van anderen.

Word een beetje moe van dat gezeur.
Dit dus. :D
jessy100 schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 11:28:
[...]

Je hebt echt ONGELOOFLIJKE mazzel gehad. maar toch mooi gedaan. Beetje een bummer om op het eind in je rug genaaid te worden met een shotgun tho.
Aantal keer erg veel geluk inderdaad, zeker op 2:13 :') Jammer van de shotgun in mijn rug anders had ik nog wel even door kunnen gaan zo lekker ging het :P

Verwijderd

Zo lang niet meer hier geweest, ook al veel te lang geen MW meer gespeeld, veels te druk gehad de laatste tijd. Zie wel ontiegelijk veel filmpjes met Moabs zeg, ben er alleen maar een paar x in de buurt geweest maar er daadwerkelijk een gehaald nee dat heeft er nog niet ingezeten. Doe wss toch wat verkeerd. Misschien wat gereserveerder spelen. Ik hoop dat ik van t weekend eindelijk weer eens wat tijd kan vrijmaken voor een paar potjes. Hoe zijn de nieuwe maps eigenlijk, spelen ze een beetje lekker weg?

@Delaitinho welke muziek is dat in je filmpje vond het wel fijn klinken(1ste nummer)?

• Tr4il
Zeg, ik las net de topicstart, daarin kan je je favoriete class delen, maar je kan toch geen proficiency op je secondary?

Gisteravond trouwens 1 potje met StevenzeN gespeeld, was niet veel aan...

Tadaaa

• EKR88
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-11 12:23
Tr4il schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 13:15:
Zeg, ik las net de topicstart, daarin kan je je favoriete class delen, maar je kan toch geen proficiency op je secondary?

Gisteravond trouwens 1 potje met StevenzeN gespeeld, was niet veel aan...
overkill

[Dutch Eagles Youtube Channel]

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Sorry toch weer een MOAB filmpje maar dit is de allereerste die ik gehaald heb.
Termen als zweet , hartkloppingen, geluk en nadenken zijn toch wel de kernwoorden van het halen van.

Zeker het feit dat als je denk dat je het gaat verliezen je gauw weg moet rennen om zo weer je health op orde te krijgen, eventueel te herladen of gewoon dekking te zoeken.

Jammer dat ik dan net weer in een noob team zat waardoor we verloren wat dus absoluut niet nodig was als ik zelfs een moab kan halen.

[ Voor 40% gewijzigd door Frostbite op 04-05-2012 15:09 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

• StevenzeN
Sc0rPi0N schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 15:01:
Termen als zweet , hartkloppingen, geluk en nadenken zijn toch wel de kernwoorden van het halen van.
[video]

Zeker het feit dat als je denk dat je het gaat verliezen je gauw weg moet rennen om zo weer je health op orde te krijgen, eventueel te herladen of gewoon dekking te zoeken.

Jammer dat ik dan net weer in een noob team zat waardoor we verloren wat dus absoluut niet nodig was als ik zelfs een moab kan halen.
Graaaaatzzzz Green! :D

• R0y.
Sc0rPi0N schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 15:01:
[video]

Gratz :)

Jammer genoeg nooit een MOAB gehaald, zie ze ook niet zo supervaak langskomen. Op de pc wel is een streak van +- 15 gehad. Op de xbox max 5... ;(
Dus ik moet nog ff blijven oefenen denk ik!

Verwijderd

Lekker Gr33n!!!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
R0y. schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 15:29:
[...]

Gratz :)

Jammer genoeg nooit een MOAB gehaald, zie ze ook niet zo supervaak langskomen. Op de pc wel is een streak van +- 15 gehad. Op de xbox max 5... ;(
Dus ik moet nog ff blijven oefenen denk ik!
Vraag me ook af op welk platform al deze MOABs worden gehaald. Gok dat het PC is, want op PSN zie ik er echt bijna nooit één voorbijkomen (behalve dan op Infected af en toe).

• StevenzeN
CorteX schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 17:31:
[...]

Vraag me ook af op welk platform al deze MOABs worden gehaald. Gok dat het PC is, want op PSN zie ik er echt bijna nooit één voorbijkomen (behalve dan op Infected af en toe).
PC natuurlijk, daar zitten de pro's.

Verwijderd

StevenzeN schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 17:32:
[...]

Kuch kuch..... en cheaters :P

Weer een heerlijke epische video gemaakt! Enjoy! :)

• StevenzeN
Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 17:36:
[...]

[video]
Hmm klopt, en veel cheaters.

Trouwens, als ik je een tip mag geven, haal die slow-mo herhalingen er uit, dan wordt het filmpje veel sneller en leuker om naar te kijken. Alleen bij een echte goede sticky zou ik een herhaling doen imo.

[ Voor 24% gewijzigd door StevenzeN op 04-05-2012 17:39 ]

Verwijderd

Oke thanks voor de tip :)

Verwijderd

StevenzeN schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 17:32:
[...]

Aiming is een stuk preciezer dan op de PS3 / Xbox wat ze mijns inzien makkelijker maakt (haalde in UT99 ook altijd super hoge streaks, regelmatig godlike gehaald ondanks dat het veel sneller speelt dan MW3 en ik bijna alleen sniper / instagib speelde)

Op de PS3 heb ik er nu 2 gehaald en denk wel zeker 25+ keer dicht bij geweest (1 - 3 kills er vanaf) laatste maand.

• StevenzeN
Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 18:06:
[...]

Aiming is een stuk preciezer dan op de PS3 / Xbox wat ze mijns inzien makkelijker maakt (haalde in UT99 ook altijd super hoge streaks, regelmatig godlike gehaald ondanks dat het veel sneller speelt dan MW3 en ik bijna alleen sniper / instagib speelde)

Op de PS3 heb ik er nu 2 gehaald en denk wel zeker 25+ keer dicht bij geweest (1 - 3 kills er vanaf) laatste maand.
Tuurlijk maakt dat het makkelijker voor jezelf, maar je tegenstanders hebben dat voordeel natuurlijk dan ook :)

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 18:06:
[...]

Mij lijkt het op een console juist een stuk makkelijker, aangezien je daarvoor ook een keyboard+muis kan kopen. Zo speel je dus met preciezere besturing tegen mensen met een stickje, wat het een stuk simpeler maakt. Op de PC kom ik vaak redelijk in de buurt, maar ik wordt altijd wel weer ergens gemold door een Akimbonoob/QSer/random semtex in mn rug ofzo...

• StevenzeN
Tja ik heb vrijwel nooit dat ik in mijn rug wordt genakt, goede awareness krijg je wel na verloop van tijd denk ik. Random nades zijn echt nasty inderdaad, of Stealthbombers die je 20+ streak tot een adrupt einde maken. Helemaal wappie kan ik dan worden.

• R0y.
mark-k schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 18:51:
[...]

Mij lijkt het op een console juist een stuk makkelijker, aangezien je daarvoor ook een keyboard+muis kan kopen. Zo speel je dus met preciezere besturing tegen mensen met een stickje, wat het een stuk simpeler maakt.
Ja dat vind ik eigenlijk cheaten hoop niet dat ik nu een eindeloze discussie naar boven haal :F
Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 17:36:
[...]

[video]
Leuk filmpje, maar opgenomen met camera vanaf tv ofzo?

[ Voor 28% gewijzigd door R0y. op 04-05-2012 20:31 ]

Verwijderd

R0y. schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 20:26:

Leuk filmpje, maar opgenomen met camera vanaf tv ofzo?
Thanks! :)
Heb het vanaf tv opgenomen met mijn de camera van mijn telefoon. (Vandaar het slechte beeld haha :P)

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

StevenzeN schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 18:53:
Tja ik heb vrijwel nooit dat ik in mijn rug wordt genakt, goede awareness krijg je wel na verloop van tijd denk ik. Random nades zijn echt nasty inderdaad, of Stealthbombers die je 20+ streak tot een adrupt einde maken. Helemaal wappie kan ik dan worden.
Gebeurt ook niet vaak, maar als het gebeurt dan zit ik net op een lekkere streak en is het 9/10 keer dus een van grote afstand of een die achter me gespawned is.

Die spawns word ik ook nog steeds gek van, gewoon mensen die met hun loop in mijn pens spawnen zowat. Altijd fijn om te zien hoe jij die persoon net doodgeschoten hebt in de killcam, zij jou doodschieten aangezien ze exact weten waar je vandaan kwam en je nog steeds rood knippert van hun kogels van voor hun dood...

Verwijderd

Ik was gisteren ff een potje Free for all aan het doen, kom ik opeens in een epische knife-battle met iemand in een juggernaut suite.
Het zag er echt zo droog uit hahaha, ik had gewoon de slappe lach hahah :)

Verwijderd

mark-k schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 18:51:
[...]

Mij lijkt het op een console juist een stuk makkelijker, aangezien je daarvoor ook een keyboard+muis kan kopen. Zo speel je dus met preciezere besturing tegen mensen met een stickje, wat het een stuk simpeler maakt. Op de PC kom ik vaak redelijk in de buurt, maar ik wordt altijd wel weer ergens gemold door een Akimbonoob/QSer/random semtex in mn rug ofzo...
Mja, maar dat werkt niet helemaal lekker voor MW3 tenzij je zo'n FragFX koopt maar das wel een beetje cheaten aangezien je daar rapidfire en dropshot e.d. ook zo bij kunt instellen ;)

Weet wel dat in het verleden verschil tussen niveau van gamers op de PC enorm was, als je dan een beetje het geluk hebt dat je een sterker wapen / betere proficiencies / perks hebt en noob tegenstanders win je gemakkelijk. Op de PS3 / XBox worden de noobs aardig geholpen door de aim assist en moet je het echt hebben van betere setup / veel snellere reflexen.

Ook meerdere knoppen tegelijk indrukken is makkelijker op PC, bijvoorbeeld jumpen of dropshotten gaat veel makkelijker.

Maar goed, ieder zo zijn ding en blijft best lastig zon 25 killstreak met alleen je wapen xD

• StevenzeN
Ook meerdere knoppen tegelijk indrukken is makkelijker op PC, bijvoorbeeld jumpen of dropshotten gaat veel makkelijker.

Maar goed, ieder zo zijn ding en blijft best lastig zon 25 killstreak met alleen je wapen xD
Ja maar waarom zou het dan op de PC makkelijker moeten zijn? Je tegenstanders hebben dat voordeel dan natuurlijk ook.

Anyway, na 2 dagen totaal geen zin gehad om te spelen weer even ingelogt, eerste potje KC op Seatown, tegenstanders was een full akimbo fmg [RUS] party. Iedereen die er wat van zei werd bekogeld met rage-u mad son? shit. Lijkt er op dat de rage-comics Rusland ook bereikt hebben, kansloos volk.

Dus maar snel geleaved, en maar Domination gedaan, Resistance, wederom 3 clanmates met barrets die niet van C afkwamen, gadverdamme zeg. Wederom maar weel snel geleaved.

• Tr4il
Mag ik misschien vragen met wat voor hardware jullie op de pc spelen, en wat voor FPS'en je dan haalt?
Ik speel zelf op een laptop met een Mobility HD4570, een 2.13 Ghz C2D, en ik kan wel fatsoenlijk livestreamen, met ca. 30FPS

Tadaaa

• Speedwolf
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-07-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 09:22:
Ik was gisteren ff een potje Free for all aan het doen, kom ik opeens in een epische knife-battle met iemand in een juggernaut suite.
Het zag er echt zo droog uit hahaha, ik had gewoon de slappe lach hahah :)
very nice

• Sn0wblind
Verwijderd schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 10:47:
[...]

Mja, maar dat werkt niet helemaal lekker voor MW3 tenzij je zo'n FragFX koopt maar das wel een beetje cheaten aangezien je daar rapidfire en dropshot e.d. ook zo bij kunt instellen ;)

Weet wel dat in het verleden verschil tussen niveau van gamers op de PC enorm was, als je dan een beetje het geluk hebt dat je een sterker wapen / betere proficiencies / perks hebt en noob tegenstanders win je gemakkelijk. Op de PS3 / XBox worden de noobs aardig geholpen door de aim assist en moet je het echt hebben van betere setup / veel snellere reflexen.

Geloof me, het is echt moeilijker op de PC dan de consoles, vooral om het algemene gemiddelde iets hoger ligt. Waar ik o pde PS3 monster scores weet te halen moet ik echt ploegen om met een KD van 2 te eindigen op de PC, moet wel eerlijk zeggen dat ik het niet heel veel speel.
Tr4il schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 13:49:
Mag ik misschien vragen met wat voor hardware jullie op de pc spelen, en wat voor FPS'en je dan haalt?
Ik speel zelf op een laptop met een Mobility HD4570, een 2.13 Ghz C2D, en ik kan wel fatsoenlijk livestreamen, met ca. 30FPS
Je CPU is een flinke bottleneck, ga je er echt niet mee redden. Ik speel zelfs op een Corei5 SB pc met een Geforce 560GTX TI en heb de framerate op 120 gecapped, De game is niet erg zwaar maar mijn Core i5 laptop met een geforce 330M GT die overgeclocked is haal 60 met alles op high en op 1280x720 alleen.

[ Voor 21% gewijzigd door Sn0wblind op 05-05-2012 14:22 ]

• Tr4il
Weet ik, maar ik kan echt wel gewoon spelen :P

Tadaaa

• Sn0wblind
Je hebt wel een flink nadeel tegenover spelers met meer, framerate is best wel belangrijk, 30fps is dan dramatisch :D.
Pagina: 1 ... 57 ... 76 Laatste