Tadaaa
Kortom, ik moet die DLC dus ook weer gaan halen
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
inf3rno89 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 21:58:
Even voor de PC spelers zonder DLC, ik heb ze ook niet dus een invite is gewenst als je geen DLC-maps speeltSorry Oreh en consorten haha
@ Hannibal, klopt, totdat je in een party in de normale playlists wil.
Hey, ik wil best ook weer gewoon spelen hoor, de hele avond 4 mappen met modes die mij niet zo liggen gaat ook verveleninf3rno89 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 21:58:
Even voor de PC spelers zonder DLC, ik heb ze ook niet dus een invite is gewenst als je geen DLC-maps speeltSorry Oreh en consorten haha
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Ik wil ook niets liever dan de oude maps meer, maar kan nog niet in een partyFrentik schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 23:23:
[...]
Hey, ik wil best ook weer gewoon spelen hoor, de hele avond 4 mappen met modes die mij niet zo liggen gaat ook vervelenMorgen?
Mjah, heb tot op heden alleen een keer mappacks gehad en dat was in CoD 4 dus gratis
Frentik schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 23:23:
[...]
Hey, ik wil best ook weer gewoon spelen hoor, de hele avond 4 mappen met modes die mij niet zo liggen gaat ook vervelenMorgen?
En terecht, dit is de eerste en laatste mappack die ik heb gekocht, wat een baggerinf3rno89 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 23:24:
Samen spelen gaan we sowieso nog wel doen hopelijk, niet dat ik niet meer met jullie speel hoor
Mjah, heb tot op heden alleen een keer mappacks gehad en dat was in CoD 4 dus gratisVoor zover ik bij BLOPS en MW2 heb gezien worden ze na een bepaalde tijd niet meer zo frequent gespeeld als wanneer ze zijn gereleased.
[...]
YouTube: Hovert - MW3 Game Clip
Lees dit net op twitter dus dat is mooi. Kan ik p9 afronden en weer snel door naar p10We're turning on Double XP across all #MW3 PC playlists this Friday, May 11 at 2am PST, as well as in the Elite playlists for PS3 & X360.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=wx9IpJYpmUE]
neeh nice filmpje en leuk om te zien dat je het ook op andere maps kan als de gebruikelijke
zie je binnekort wel keer ingame.
PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone
Naja opzich best knap op zo'n grote map.. maar ga filmpje niet kijken!
ik zoek ook nog iemand die een shiny intro kan maken op youtube.. haha
Dank voor de waarschuwing, hoef ik niet te gaan kijken.StevenzeN schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 12:37:
Dus, na een paar keer dicht in de buurt zijn geweest eindelijk een moab op 1 van de nieuwe maps. Waarschuwing, we verliezen het potje, ik speel geen objective, en ik speel met de MP7, maar hey, whats new!
[video]
@stevenzen Waarom DOM als je toch voor een moab gaat en geen objectives?bram1984 schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 15:22:
[...]
Dank voor de waarschuwing, hoef ik niet te gaan kijken.
Kunnen het topic beter veranderen in Stevenzen's moabs
Lekkah! Speel je op pc? Want die aim is wel gruwelijk accuraat..Mr.S schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 03:37:
Gister een invite gekregen om een paar potjes te spelen met de #4 van de leaderboards en z'n team voor hardcore S&D, dus toen ben ik maar ff los gegaan met m'n sniperclass bij de 3-0 en 4-0:
YouTube: Hovert - MW3 Game Clip
Omdat ik een harde plasser van MOAB's krijg!R0y. schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 15:59:
[...]
@stevenzen Waarom DOM als je toch voor een moab gaat en geen objectives?
Kunnen het topic beter veranderen in Stevenzen's moabs
Nee waarom, tja, doel voor mezelf was om zo snel mogelijk een MOAB te krijgen op de nieuwe maps. Piazza heb ik er ook 1 op gehaald
Grappig dat je dat weet zonder te kijken!delaitinho schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 15:15:
steven!!!! wat doe je.. op liberation met een mp7?? haha;) echt een moab-hunter he..
Naja opzich best knap op zo'n grote map.. maar ga filmpje niet kijken!
ik zoek ook nog iemand die een shiny intro kan maken op youtube.. haha
En bovendien geeft de titel van je video aan dat je Liberation speelt, dus is best grappig ja dat hij het weet zonder te kijken.StevenzeN schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 12:37:
Dus, na een paar keer dicht in de buurt zijn geweest eindelijk een moab op 1 van de nieuwe maps. Waarschuwing, we verliezen het potje, ik speel geen objective, en ik speel met de MP7, maar hey, whats new!
[video]
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Ik heb het over de shiny intro vriend, zeg dan niksThE_OwNeR schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 16:13:
[...]
[...]
En bovendien geeft de titel van je video aan dat je Liberation speelt, dus is best grappig ja dat hij het weet zonder te kijken.
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
*Ben wat achievmentspunten aan het verzamelen vandaar
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Lijkt mij op console, erg stabiel en veel strafe aims en op het einde deed hij een twirl.delaitinho schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 16:00:
[...]
Lekkah! Speel je op pc? Want die aim is wel gruwelijk accuraat..
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
so hey.. lekker bijdehand vandaag. Het is zeker vrijdagmiddag?StevenzeN schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 16:13:
[...]
Ik heb het over de shiny intro vriend, zeg dan niks
Moet ik me echt verantwoorden? Oke vooruit; ik drukte stiekem toch op play aangezien ik DACHT dat je een andere gulu in je klauwen had. Maar tot mijn grote teleurstelling was het toch een mp7..;) Maar toen zag ik wel gelijk in beeld een banner met "ik zoek nog steeds iemand voor een intro blabla"
Dus daarom weet ik het:D Kun je nu weer lekker moabs op sanctuary etc halen..;)
Dus was je aan het liegen tegen mij!delaitinho schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 16:53:
[...]
so hey.. lekker bijdehand vandaag. Het is zeker vrijdagmiddag?
Moet ik me echt verantwoorden? Oke vooruit; ik drukte stiekem toch op play aangezien ik DACHT dat je een andere gulu in je klauwen had. Maar tot mijn grote teleurstelling was het toch een mp7..;) Maar toen zag ik wel gelijk in beeld een banner met "ik zoek nog steeds iemand voor een intro blabla"
Dus daarom weet ik het:D Kun je nu weer lekker moabs op sanctuary etc halen..;)
Als je die post had gelezen kon je ook zien dat ik met de MP7 speelde, heb 1x een 17 streak op Liberation gehad met de ACR, maarja
Sanctuary hebben wij nog niet, alleen Piazza, Overwatch, Liberation en Blackbox.
Edit; Speciaal voor jouw upload ik mijn eerste Piazza MOAB! Met de MP7 Jaaaaaa
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=jBTNx7HJICY]
Hate on! Piazza MOAB
[ Voor 8% gewijzigd door StevenzeN op 11-05-2012 17:29 ]
Kepi_nl
Inderdaad gespeeld op PS3Sm0k3r schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 16:32:
[...]
Lijkt mij op console, erg stabiel en veel strafe aims en op het einde deed hij een twirl.
Goed he van me (geeft zichzelf een schouderklopje
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
Mischien is een idee om free for all te spelen? Veel mensen in game modes zoals DOM gaan voor de objectives zodat ze ook winnen...StevenzeN schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 16:56:
[...]
Dus was je aan het liegen tegen mij!
Als je die post had gelezen kon je ook zien dat ik met de MP7 speelde, heb 1x een 17 streak op Liberation gehad met de ACR, maarja
Sanctuary hebben wij nog niet, alleen Piazza, Overwatch, Liberation en Blackbox.
Edit; Speciaal voor jouw upload ik mijn eerste Piazza MOAB! Met de MP7 Jaaaaaa
[video]
Hate on! Piazza MOAB
Is nu al de derde keer dat mijn langste kill streak wordt beëindigd door winst van de ronde. Eerst een keer met 17 kills. Vervolgens een keer 18. En nu net met 20.
Verwijderd
[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2012 14:09 . Reden: Video verwijderd ]
Kan het niet kijken op me ipad.Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 08:40:
Hahah spelen met een Riot Shield blijft leuk haha.
[video]
Damm you!!!
Verwijderd
Ik zal hem vanmiddag nog een keer uploaden met een ander muziekje
Gast, je kan blijven janken, ik heb het al 10x uitgelegd en zal zeer zeker niks veranderen aan mijn speelstijl en de gamemodes die ik speel.Kijk mijn filmpjes niet meer, of bel de kindertelefoon lekker voor je probleempjes!R0y. schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 20:35:
[...]
Mischien is een idee om free for all te spelen? Veel mensen in game modes zoals DOM gaan voor de objectives zodat ze ook winnen...
Klopt, je merkt het vooral bij Sanctuary. Het interieur van de kerken is veel gedetailleerder.Sn0wblind schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 13:50:
Gister voor het eerst Sanctuary en Foundation gespeeld, het is wel duidelijk dat de DLC maps door een ander team zijn gemaakt, zoveel meer details in de maps dan de standaard meegeleverde maps.
Verwijderd
http://www.nrc.nl/nieuws/...orgen-weg-met-die-rommel/
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Ik ga het niet eens lezen, wat een ontzettende onzinbeany schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 17:01:
Artikel op nrc.nl met als titel: Voorkom oorlog van morgen. Verbied games als Call of Duty
http://www.nrc.nl/nieuws/...orgen-weg-met-die-rommel/
Straks moeten we allemaal aluminiumfolie-hoedjes op
Misschien moet je het toch lezen, de titel is wat misleidend. Het artikel is opzich wel interessantStevenzeN schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 17:03:
[...]
Ik ga het niet eens lezen, wat een ontzettende onzin
Straks moeten we allemaal aluminiumfolie-hoedjes op
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
http://www.youtube.com/wa...0BC&feature=plpp_play_all
Hier ons YouTube kanaal, voor degene die nog niet geabonneerd zijn.
http://www.youtube.com/user/DutchEagless
[ Voor 64% gewijzigd door Dj-sannieboy op 12-05-2012 17:29 ]
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Ik vind dat ze nog best wel een goed punt hebben eigenlijk.beany schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 17:16:
[...]
Misschien moet je het toch lezen, de titel is wat misleidend. Het artikel is opzich wel interessant
Verwijderd
Het enige wat ik er van afleid is dat de schrijver van het artikel militairen en machthebbers beinvloedbare sukkels vindt. Mijn eindconclusie is dat de schrijver van het artikel wat langer na moet denken voordat hij onzin uitkraamt.beany schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 17:16:
[...]
Misschien moet je het toch lezen, de titel is wat misleidend. Het artikel is opzich wel interessant
Wat een flauwekul verder. Als er vliegende auto's worden ontwikkeld die grote ongelukken veroorzaken, wordt de schuld in de schoenen van de schrijver van Back to the Future 2 geschoven? (Dat is al over 3 jaar 2015!) Gaat de commandant van de politie in New York, na het spelen van een Batman game, nu ook op zoek naar een miljardair die met gadgets het geboefte kan aanpakken? Ik dacht dat NRC een serieuze krant was.
Zucht..StevenzeN schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 11:39:
[...]
Gast, je kan blijven janken, ik heb het al 10x uitgelegd en zal zeer zeker niks veranderen aan mijn speelstijl en de gamemodes die ik speel.Kijk mijn filmpjes niet meer, of bel de kindertelefoon lekker voor je probleempjes!
Haha ik ben blij dat ik jou niet tegen ga komen ingame als enemyDj-sannieboy schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 17:25:
Om de Dutch Eagles te promoten hier nog wat filmpjes!
http://www.youtube.com/wa...0BC&feature=plpp_play_all
Hier ons YouTube kanaal, voor degene die nog niet geabonneerd zijn.
Maahgoed, heb nog niet gespeeld dit weekend, heb er nog geen tijd voor gehad. Was het nou dubbel XP voor iedereen of alleen PC? Dacht zoiets gehoord te hebben
Edit: dubbel xp voor elite premium
Gratz!wizzlewaxx schreef op zondag 13 mei 2012 @ 18:49:
Eindelijk mijn eerste moab gehaald! Was op Dome met kill confirmed. Eerst 7 keer achter elkaar dood gaan om vervolgens 25 kills te maken. Was met de pp90m1. Het ultieme wapen voor op Dome
Nee, jij hebt hem toch ook op de pc?Tr4il schreef op zondag 13 mei 2012 @ 18:44:
Ik had ook heel het weekend (in ieder geval gister) dubbel xp, en ik heb geen elite
Hier een goede Mission MOAB, imo één van de moeilijkste maps om moab's op te halen.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ADS8Jz-xTzQ]
[ Voor 24% gewijzigd door StevenzeN op 13-05-2012 19:53 ]
Ultieme wapen voor Dome is voor mij nog steeds de striker, geen echte lange stukken dus met een beetje slim lopen heb je altijd iemand in je range.wizzlewaxx schreef op zondag 13 mei 2012 @ 18:49:
Eindelijk mijn eerste moab gehaald! Was op Dome met kill confirmed. Eerst 7 keer achter elkaar dood gaan om vervolgens 25 kills te maken. Was met de pp90m1. Het ultieme wapen voor op Dome
maar hoeft niet een wall hack te zijn.
som campen de tegenstanders in huizen of achter muren dan ga ik ook meestal door muren schieten.
beter dan dat je voor zijn gezicht gaat springen.
ik heb namelijk 1 slot speciaal gemaakt om door muren te schieten.
raro007 schreef op zondag 13 mei 2012 @ 23:30:
@Dj-sannieboy ik weet niet of jij dit bent
[video]
som campen de tegenstanders in huizen of achter muren dan ga ik ook meestal door muren schieten.
Verwijderd
Hahahaah wtfraro007 schreef op zondag 13 mei 2012 @ 23:30:
@Dj-sannieboy ik weet niet of jij dit bent
[video]
Dat je de bom plant en niemand je covered?? Gevolg is dat je doorzeefd wordt met kogels ed.
Om maar te zwijgen wat sommige doen als je de (resterende) bom aan de linkerkant staat en ze allemaal op een kilometer afstand granaten gaan gooien / Javelins gaan schieten
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Verwijderd
Tof! Ik ben wel benieuwd naar die nieuwe mapVerwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 08:36:
morgen weer een paar vids door mij van de nieuwe map.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Ik vind Overwatch ook wel een fijne map. Sinds de update van MW3 erger ik mij meer aan de "enhanced respawning in Demolition." Elke Demolition game eindigt nu ongeveer met een 3e ronde, omdat bommen eigenlijk vrijwel niet te verdedigen blijken. Daarvoor was er veel meer variatie en succes rate van bommen planten/defusen etc..MeNTaL_TO schreef op maandag 14 mei 2012 @ 10:26:
Wat zijn de DLC maps voor de PC ontiegelijk slechte camper/sniper levels, Alleen piaza is een redelijk level, blackbox en de BF3 ripoff map zijn echt onbegrijpelijk slecht gemaakt.
Ik vind Liberation echt de meest waardeloze map van MW3.
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Dat klopt, de enige manier om dat te omzeilen is met een party te spelen waarvan iedereen de DLC heeft, dan kan je de gewone playlists in zonder foutmeldingen, wel moet je dan de DLC-maps aan laten staan.Sc0rPi0N schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:30:
Ik krijg regelmatig "Files different from Server" voor mijn neus. Ook erg fijn komt wrs door DLC?
Alleen in de DLC-Collection 1 playlists kan je spelen zonder foutmeldingen
edit; Sniperclippie:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=O6dotv2MM2Y]
[ Voor 7% gewijzigd door StevenzeN op 14-05-2012 13:54 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Moet je niet eerst een bepaalde rank hebben voordat die challenge beschikbaar is?Vrijdag schreef op maandag 14 mei 2012 @ 14:13:
Hmm, ik probeer de Goodbye challenge te halen en tot voor kort ging dat altijd (ben prestige 3) prima op highrise (ofzo, die nieuwe map in de lucht) maar dat gaat nu niet meer? Als ik naar beneden spring of val krijg ik niks te zien maar het staat nog steeds in mijn challenges. Zijn er misschien andere reguliere mappen waar dat anders nog mogelijk is of doe ik iets fout?
no animals were harmed during the production of this message
Volgens mij moet je level 12 zijn. Je kan ook in seatown in het gat springen.Caeruleus schreef op maandag 14 mei 2012 @ 14:15:
[...]
Moet je niet eerst een bepaalde rank hebben voordat die challenge beschikbaar is?
@steven: zozo.. een sniperclippie!!! binkie hoor.. voelt goed he? Een keer een andere gulu?
Mwoah, het is wat anders jadelaitinho schreef op maandag 14 mei 2012 @ 14:19:
Jup, seatown kan die het makkelijkst.
@steven: zozo.. een sniperclippie!!! binkie hoor.. voelt goed he? Een keer een andere gulu?
Doe jij ook intro´s maken?delaitinho schreef op maandag 14 mei 2012 @ 14:24:
Ik ben bezig met clipjes te verzamelen van dutch eagles members.. dus ik kom zsm met een leuk montage clipje. Iets meer snelheid dan vorige!
Dude ik ben vet slecht in montages.. maar somebody has to do the dirty job.
Mocht ik iemand tegenkomen die het doet dan stuur ik je wel een pm, jij ook vice versa?
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Nice, wat voor dingen komen erin? Gewoon wat mooie kills? Weet jij misschien of er al weer wat plek is in de ps3 clan, in de TS word namelijk aangegeven dat de clan vol zit maar ik weet niet of dat nog steeds zo is. Het lijkt me namelijk leuk om een keer mee te doen en misschien de clan te joinen.delaitinho schreef op maandag 14 mei 2012 @ 14:24:
Ik ben bezig met clipjes te verzamelen van dutch eagles members.. dus ik kom zsm met een leuk montage clipje. Iets meer snelheid dan vorige!
Veel sniperkills, c4 multikills, beetje vanallles eigenlijk..frenk16 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 14:37:
[...]
Nice, wat voor dingen komen erin? Gewoon wat mooie kills? Weet jij misschien of er al weer wat plek is in de ps3 clan, in de TS word namelijk aangegeven dat de clan vol zit maar ik weet niet of dat nog steeds zo is. Het lijkt me namelijk leuk om een keer mee te doen en misschien de clan te joinen.
Voeg me maar toe op PSN dan doen we een paar potjes. We gaan binnenkort even de clan evalueren op elite kijken wie er nog regelmatig online zijn enzo want veel doen maar weinig gamen (weinig is 1x per maand).
Okee, ga ik doen. Ik speel veel vaker dan 1x per maand. Haast wel elke dag eventjes.delaitinho schreef op maandag 14 mei 2012 @ 14:43:
[...]
Veel sniperkills, c4 multikills, beetje vanallles eigenlijk..
Voeg me maar toe op PSN dan doen we een paar potjes. We gaan binnenkort even de clan evalueren op elite kijken wie er nog regelmatig online zijn enzo want veel doen maar weinig gamen (weinig is 1x per maand).
Deal!delaitinho schreef op maandag 14 mei 2012 @ 14:28:
[...]
Dude ik ben vet slecht in montages.. maar somebody has to do the dirty job.
Mocht ik iemand tegenkomen die het doet dan stuur ik je wel een pm, jij ook vice versa?
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=O6dotv2MM2Y]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=EIehpDPwuYs&feature=plcp]
Zijn zulke clips een beetje montage materiaal? Zit ook te denken om een keer een compilatie te maken.
Bij demolition/domination komen ze ook zo lekker killfeeden als je ze vastzet..:D:D
@delaitinho je hebt een pm
Dit betekend vrijwel het einde van de pc ESL (Promod werkt immers niet meer) en een hoop creatieve mods (Zoals xZombie-mod) werken nu niet meer zoals het hoort.
Een hoop andere MW3 plugin/mod makers hebben het inmiddels al opgegeven helaas
erg jammer, maar we krijgen er dan wel weer wat nieuwe maps voor terug.. snel maareens kijken hoe ik die bij XS4ALL aan de praat krijg
GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET
Hey schaap, wat was je gisteren snel weg toen je tegen een paar tweakers moest spelen
Pff ik had gisteren pas een goede MOAB op (Overwatch btw) maar ik kon hem ^%!$&$%&#@ niet inzetten omdat de enemy een EMP had. Was een spannende match, ging aardig gelijk op en pas vanaf 112-112 kregen wij B in handen, deze fel verdedigd met m'n MP7 "Try Hard" class en zo nog een MOAB gehaald maar de match was afgelopen voordat de EMP uitgewerkt wasStevenzeN schreef op zondag 13 mei 2012 @ 19:52:
Hier een goede Mission MOAB, imo één van de moeilijkste maps om moab's op te halen.
Goed zo Oreh! Verdomme eerder een MOAB dan ik op OverwatchFrentik schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 12:01:
[...]
Hey schaap, wat was je gisteren snel weg toen je tegen een paar tweakers moest spelenNa 2 of 3 potjes ingemaakt te worden was je ineens weg
![]()
[...]
Pff ik had gisteren pas een goede MOAB op (Overwatch btw) maar ik kon hem ^%!$&$%&#@ niet inzetten omdat de enemy een EMP had. Was een spannende match, ging aardig gelijk op en pas vanaf 112-112 kregen wij B in handen, deze fel verdedigd met m'n MP7 "Try Hard" class en zo nog een MOAB gehaald maar de match was afgelopen voordat de EMP uitgewerkt wasIk had helaas theater niet aan maar ik heb via Scorpion mijn game in 3rd person opgenomen dus zal hem binnenkort eens uploaden
Heb een keer een 22 streak gehad en toen was het potje voorbij, maar netjes hoor!
Wat betreft het inmaken sja.. je hoort me nergens zeggen dat ik goed in dit spel ben
GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET
Was ook een grapje he, vandaar deJoSchaap schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 14:43:
Wat betreft het inmaken sja.. je hoort me nergens zeggen dat ik goed in dit spel benals ik me maar vermaak
2x p week een uurtje mw3 is al veel voor me, zeker nu er ook CS:GO bijkomt
Pogingen gewaagd om het te bestellen, maar bij het betalen met Paypal geeft die een authorization fout.
Vraag ik mijn gegevens op om in te loggen om nogmaals de bestelling te doen krijg ik letterlijk als wachtwoord <USER_PASSWORD> gemaild.
ik mailen naar Activision. Zeggen ze dat ze mijn order opnieuw geopend hebben en dat ik weer in kan loggen...
JA MAAR IK WEET MIJN WACHTWOORD NIET!
Dus krijg ik plots een mailtje van KODAK, wat mijn wachtwoord is. Weet bij god niet waar dat vandaan komt. Krijg ik daarna een mailtje van Activision dat er een mail is verstuurd met mijn wachtwoord.
Ik nog een keer gemaild, krijg ik wéér een mailtje van KODAK wat mijn wachtwoord moet zijn en weer een mailtje van Activision dat er een mail is verstuurd met mijn wachtwoord en dat ik mijn order af kan ronden.
Nou mooi niet. Ik geef het op.
En Terecht?delaitinho schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:17:
Nope.. geen titel of emblem voor moab.En terecht..
Zo gaat teminste niet iedereen 24/7 in een hoekje zitten met blind eye & assasin om zon kut ding te halen, ben blij dat ze het niet gedaan hebbenStevenzeN schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 17:18:
idd, dikke onzin dat er geen emblem of title is voor een MOAB.
Mw2 had het ook en daar viel dat toch ook wel mee?Sjoerdiee schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 17:57:
[...]
Zo gaat teminste niet iedereen 24/7 in een hoekje zitten met blind eye & assasin om zon kut ding te halen, ben blij dat ze het niet gedaan hebben
Maar daar was het makkelijk omdat je killstreak kills ook meeteldenStevenzeN schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 18:08:
[...]
Mw2 had het ook en daar viel dat toch ook wel mee?
Moabs en nukes lokken sowieso een spelletje binnen een spelletje uit. Mensen gaan zich alleen daar mee bezig houden en niet wat er daadwerkelijk in het potje gebeurt.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Zo haal je hem ook niet snel hoor, als je iedere minuut 2 ventjes killt dan heb je m aan het einde van het potje nog niet. Ik heb mijne gehaald door rond te sprinten op hardhat met mijn striker (tip voor specialist pack met striker: Pak damage erop ipv range, aangezien je range wel erbij krijgt als specialist maar damage niet)Sjoerdiee schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 17:57:
[...]
Zo gaat teminste niet iedereen 24/7 in een hoekje zitten met blind eye & assasin om zon kut ding te halen, ben blij dat ze het niet gedaan hebben
Mijn spelersnaam wil ik veranderen kan dat?
Bij het installeren is alles op mijn dierbare SSD (C:) geplaatst, kan ik op een of andere manier dit omzetten naar mijn (D:) schijf?
Moet zeggen het spel is fantastisch, maar STEAM hekel ik echt, zodra er ook maar iets aan mijn systeem veranderd begint STEAM weer irri meldingen te geven
NIKON D70 | flitser: SB-800 | AF-S Nikkor 12-24 ED DX | AF-S Nikkor 24-85 ED DX| AF-S Nikkor 80-200mm ED F1:2.8 D | Sigma 90mm F2.8 EX Macro 1:1 ! www.josla.com
Het is al gezegd; nukes/moabs moeten een additief zijn en niet primaire doel van veel spelers. Daarom vind ik het fijn dat er geen emblem/titel inzit. Ze moeten een titel maken; most alround player, best point capturer etc.
Nukes in mw2 waren eitje. MOAB in mw3 is ook geen hol aan. Laatst maatje van me bij me die kwam met z'n ps3 en al en die haalde voor het eerst een moab, helemaal blij... schreeuwt ie: krijg ik geen titel?? Terwijl we 'm ff geboost hadden hahahaha.
Binnenkort een nieuwe pc met gruwelijke specs dus dan ga ik ook wel af en toe op pc schieten. Kijken of ik beetje kan schieten op pc haha.
JaExtra300s schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 05:33:
Ben ook volop bezig en heb 2 vraagjes:
Mijn spelersnaam wil ik veranderen kan dat?
Als je steam op C hebt geinstalleerd dan installeert ie alle spellen ook op C. Het makkelijkste kun je :Bij het installeren is alles op mijn dierbare SSD (C:) geplaatst, kan ik op een of andere manier dit omzetten naar mijn (D:) schijf?
• backup maken van je steam\steamapps folder (of hoe die ook heet)
• steam deinstaleren
• steam herinstaleren op D
• folder die je in stap 1 hebt gebackupped terug kopieren naar je nieuwe steamlocatie
Ik krijg nooit meldingen van Steam als ik iets verander aan mijn steam? En hoe vaak verander jij dan iets aan je systeem?Moet zeggen het spel is fantastisch, maar STEAM hekel ik echt, zodra er ook maar iets aan mijn systeem veranderd begint STEAM weer irri meldingen te geven
[ Voor 17% gewijzigd door Frentik op 16-05-2012 10:58 ]
Maar ik heb daar het geduld niet voor ben te aanvallend misschien....
Toch maar is beter mijn best doen en proberen.....
En ik speel vooral Kill Confirmed... voor mijn gevoel campen ze daar net iets minder. Ground War is een ramp met campers en cheaters.
Maar idd, blij dat daar geen emblem voor is.. krijg je nog meer idioten die puur alleen daar voor gaan.
“A day can really slip by when you're deliberately avoiding what you're supposed to do.”