Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Joagertje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-04-2013
Even een vraagje. Ik heb samen met een kameraad van mij een clan aangemaakt en we zijn beide elite. Op de een of andere manier komen zij niet altijd in het zelfde team terecht tewijl dit volgens mij wel zou moeten. Weet iemand hier de oplossing op?

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Joagertje schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:17:
Even een vraagje. Ik heb samen met een kameraad van mij een clan aangemaakt en we zijn beide elite. Op de een of andere manier komen zij niet altijd in het zelfde team terecht tewijl dit volgens mij wel zou moeten. Weet iemand hier de oplossing op?
In een party gaan?

• Joagertje
Als ik gewoon een MP game join en de andere persoon in de clan ook dan moet je toch standaard bij elkaar in een team komen? We spelen dan wel in de zelfde game maar verschillende teams vaak.

[ Voor 21% gewijzigd door Joagertje op 16-05-2012 13:24 ]

• Double__D
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-11 09:28
Joagertje schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:23:
Als ik gewoon een MP game join en de andere persoon in de clan ook dan moet je toch standaard bij elkaar in een team komen?
Geen idee hoe dat zit met consoles, maar op de PC moet je expliciet in een party gaan. Anders kan je alsnog tegenover elkaar komen te staan. Kan je de vijand zijn posities doorgeven.. :P

“A day can really slip by when you're deliberately avoiding what you're supposed to do.”

• StevenzeN
Als ik gewoon een MP game join en de andere persoon in de clan ook dan moet je toch standaard bij elkaar in een team komen? We spelen dan wel in de zelfde game maar verschillende teams vaak.
Lijkt me niet logisch.

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13:08
Eerst je maat inviten, wachten totdat hij in je party zit, (zie je rechtsbovenin), en dan een game zoeken...... :+

• Joagertje
Zo doen wij het ook en toch gaat het nog niet goed. Kan dit te maken hebben met de (clan) tag die je gebruikt of wordt dit automatisch gedaan?

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Dan doe je het dus niet goed....

• start MP
• selecteer Play
• invite je maat
wacht tot je zijn naam onder jouw naam ziet
• selecteer dan pas Find Game om MP game te vinden

[ Voor 81% gewijzigd door Frentik op 16-05-2012 13:44 ]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13:08
Je schrijft zelf: als ik join en de andere persoon ook............... :( |:(

EERST JE MAAT INVITEN, en dan pas een game joinen..........

En net als Frentik zegt, pas een game zoeken als je maat z'n naam onder/boven de jouwe staat.

[ Voor 10% gewijzigd door DeBaroN op 16-05-2012 13:45 ]

• Joagertje
Dat deden we dus fout. We gingen direct een game joinen en dan kwam de ander er bij. Zonder eerst samen in een party te gaan zitten. Bedankt voor de info, ga het vandaag direct ff testen.

• Double__D
  • Laatst online: 11-11 09:28
Joagertje schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:44:
Dat deden we dus fout. We gingen direct een game joinen en dan kwam de ander er bij. Zonder eerst samen in een party te gaan zitten. Bedankt voor de info, ga het vandaag direct ff testen.
Het kost effe wat woorden, maar dan heb je ook wat.. ;-)

Succes..spelen met vrienden is altijd leuker dan in je eentje!

“A day can really slip by when you're deliberately avoiding what you're supposed to do.”

• Extra300s
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-05-2024

Extra300s

Get a live!

Frentik schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 09:09:
[...]
Ja

[...]
Als je steam op C hebt geinstalleerd dan installeert ie alle spellen ook op C. Het makkelijkste kun je :
• backup maken van je steam\steamapps folder (of hoe die ook heet)
• steam deinstaleren
• steam herinstaleren op D
• folder die je in stap 1 hebt gebackupped terug kopieren naar je nieuwe steamlocatie

[...]
Ik krijg nooit meldingen van Steam als ik iets verander aan mijn steam? En hoe vaak verander jij dan iets aan je systeem?
Dat ik de naam kan veranderen is klasse, als je me dan nog even wil uitleggen waar ik dat kan doen, zou je me helemaal blij maken _/-\o_ , heb er echt naar gezocht, maar kan het niet vinden.

Heb net een nieuw systeem aangeschaft, en ben (natuurlijk) ook aan het tweaken, als de CPU een andere Mhz heeft, weet STEAM dit al en vraagt me of de instellingen aangepast moeten worden, of ze laten zoals ze zijn. Dus op dit moment erg vaak..weer even overklokken en dan weer even spelen :P

Dit zal ik eens proberen, ik had wel een back-up gemaakt, maar STEAM niet gedeinstalleerd. :)

[ Voor 23% gewijzigd door Extra300s op 16-05-2012 17:56 ]

NIKON D70 | flitser: SB-800 | AF-S Nikkor 12-24 ED DX | AF-S Nikkor 24-85 ED DX| AF-S Nikkor 80-200mm ED F1:2.8 D | Sigma 90mm F2.8 EX Macro 1:1 ! www.josla.com

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-11 17:56

mark-k

AKA markkNL

Extra300s schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 17:53:
[...]

Dat ik de naam kan veranderen is klasse, als je me dan nog even wil uitleggen waar ik dat kan doen, zou je me helemaal blij maken _/-\o_ , heb er echt naar gezocht, maar kan het niet vinden.

Heb net een nieuw systeem aangeschaft, en ben (natuurlijk) ook aan het tweaken, als de CPU een andere Mhz heeft, weet STEAM dit al en vraagt me of de instellingen aangepast moeten worden, of ze laten zoals ze zijn. Dus op dit moment erg vaak..weer even overklokken en dan weer even spelen :P

Dit zal ik eens proberen, ik had wel een back-up gemaakt, maar STEAM niet gedeinstalleerd. :)
View friends--> pijltje bij je naam--->change name

• StevenzeN
Net ook mijn eerste Black Box MOAB gehaald, 34ste in totaal, nu alleen nog Overwatch. Leek me juist de makkelijkste moab map van de DLC :')

Verwijderd

Met Modern Warfare 3 heb ik nog geen enkele keer een MOAB gehaald. Dit komt denk ik gewoon omdat ik veel te aanvallend ben en dus vaak na 3,4 kills doodga. In Modern Warfare 2 heb ik verschillende keren een nuke gehaald maar dit komt omdat daar de killstreaks ook meetellen. Als je dan een harrier gebruikt en een chopper gunner ben je er met een beetje geluk al als je de harrier hebt gehaald. Als je er een hekel aan hebt dat het vijandelijke team overigens een chopper gunner gebruikt dan is het niet onverstandig om een raketwerper bij je te dragen om hiermee vijandelijke dingen uit de lucht te halen. Hierdoor is het bijna onmogelijk voor de tegenpartij om nog een nuke te halen.

Verwijderd

Je speelt totaal niet voor de objectives, kun je beter Free for all of Team death match doen ofzo

Edit:

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2012 13:19 ]

• frenk16
  • Laatst online: 10-11 19:37
Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 13:07:
Je speelt totaal niet voor de objectives, kun je beter Free for all of Team death match doen ofzo

Edit:
[video]
Haha epic! Bij een van de laatste kills, als iemand een predator aan het doen is, zwaai je nog mooi even als je weggaat :P

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06:45
Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 13:07:

Edit:
[video]
ik blijf je filmpjes leuk vinden! :9

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Even een vraagje over Theater mode. Ik heb gisteren mijn eerste (flawless) MOAB gehaald (speel alleen TDM, dus dat maakt het er niet makkelijker op), maar halverwege het potje was er een host migration. Ik heb nu dus twee verschillende bestanden in mijn vault staan, is er een manier om die samen te voegen?

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

• StevenzeN
ElBarto schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 13:52:
Even een vraagje over Theater mode. Ik heb gisteren mijn eerste (flawless) MOAB gehaald (speel alleen TDM, dus dat maakt het er niet makkelijker op), maar halverwege het potje was er een host migration. Ik heb nu dus twee verschillende bestanden in mijn vault staan, is er een manier om die samen te voegen?
Ja, gewoon videobewerkingsprogramma :)

Verwijderd

R0y. schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 13:52:
[...]

ik blijf je filmpjes leuk vinden! :9
Thanks ;)

Verwijderd

Net MOAB gehaald op dome met infected dan wel :P, was dan nog wel de 3e in die game haha.

• afca123
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-12-2024

afca123

PSN Blasterus15

Stop aub ffe met die moabs . Ga eens free for all spelen of team death match en post dan je moabs. Want dit slaat nergens op.

• StevenzeN
afca123 schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 17:06:
[...]

Stop aub ffe met die moabs . Ga eens free for all spelen of team death match en post dan je moabs. Want dit slaat nergens op.
Hai newb, ik snap dat mijn MOAB's je irriteren, de oplossing is heel simpel, scroll 1 keertje vaker bij een post van mij. Daarnaast heb ik nog een stuk of 4 moabs die ik nog moet uploaden, dit zou betekenen dat jij in dit topic 4x vaker moet scrollen. Cry me a river.

Doeg newb ;w

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:26
StevenzeN schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 17:47:
[...]

Hai newb, ik snap dat mijn MOAB's je irriteren, de oplossing is heel simpel, scroll 1 keertje vaker bij een post van mij. Daarnaast heb ik nog een stuk of 4 moabs die ik nog moet uploaden, dit zou betekenen dat jij in dit topic 4x vaker moet scrollen. Cry me a river.

Doeg newb ;w
Ik denk dat er al genoeg mensen geklaagt hebben over je MOAB vids ( waaronder ik zelf ) aangezien het gewoon sowieso al lomp is als je het tijdens domination games doet.. doe je het bij TDM of FFA oke dat is wat aantrekkelijker maar om iedere x van die saaie MOAB domination vids te zien daar word je niet echt vrolijk van -.-

• ElBarto
[...]

Doeg newb ;w
Als er nou wat variatie in die MOABS zou zitten zou het nog leuk zijn. De zoveelste MP7 moab van iemand die niet voor de objectives speelt... :O

Leuk dat je zo'n lange e-penis hebt, maar we hebben het inmiddels wel gezien denk ik. Degenen die zich er echt voor interesseren hebben zich vast al op je Youtube kanaal geabonneerd.

Overigens helpt het ook niet dat je altijd zo zielig moet reageren als iemand commentaar levert op je filmpjes. Als je daar niet tegen kunt moet je ze niet posten.

• StevenzeN
ElBarto schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 18:56:
[...]

Als er nou wat variatie in die MOABS zou zitten zou het nog leuk zijn. De zoveelste MP7 moab van iemand die niet voor de objectives speelt... :O

Leuk dat je zo'n lange e-penis hebt, maar we hebben het inmiddels wel gezien denk ik. Degenen die zich er echt voor interesseren hebben zich vast al op je Youtube kanaal geabonneerd.

Overigens helpt het ook niet dat je altijd zo zielig moet reageren als iemand commentaar levert op je filmpjes. Als je daar niet tegen kunt moet je ze niet posten.
Onzin, heeft helemaal niks te maken met zielig reageren, als hier iets al 10x is gemeld dan is de boodschap duidelijk. Als je het inmiddels al gezien hebt, kijk dan gewoon lekker niet, wat is daar zo moeilijk aan?

Als je een azijnzeiker bent die constant wat te miepen moet hebben, dan mag je dat lekker zelf weten. Als iets je niet aanstaat, kijk er dan niet naar? Is een stuk makkelijker :)

en verder;

Afbeeldingslocatie: http://thechive.files.wordpress.com/2010/05/haters-gonna-hate-2.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door StevenzeN op 17-05-2012 22:03 ]

• ElBarto
StevenzeN schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 22:02:
[...]

Onzin, heeft helemaal niks te maken met zielig reageren, als hier iets al 10x is gemeld dan is de boodschap duidelijk. Als je het inmiddels al gezien hebt, kijk dan gewoon lekker niet, wat is daar zo moeilijk aan?

Als je een azijnzeiker bent die constant wat te miepen moet hebben, dan mag je dat lekker zelf weten. Als iets je niet aanstaat, kijk er dan niet naar? Is een stuk makkelijker :)

en verder;

[afbeelding]
Nee, dit is inderdaad een vriendelijke reactie. Bedankt dat je mijn punt even bewijst.

En niet kijken is net zo makkelijk als niet posten of verwijzen naar je Youtube kanaal. Ik wil best meelezen over MW3, maar iedere pagina een nieuwe moab gaat vervelen en is alleen maar goed voor jouw ego. Zet lekker een linkje in je sig ofzo.

• bongholio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:57
StevenzeN schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 22:02:
[...]

Kunnen we natuurlijk net zo makkelijk omdraaien.

10x hetzelfde filmpje, alleen een andere map, dan is de boodschap wel duidelijk. We hebben het ondertussen wel gezien, post dan gewoon lekker niet, wat is daar zo moeilijk aan ? :+

Ik ben persoonlijk een diehard objective speler. Doet me dan ook grote deugd om #1 te staan van beide teams met slechts helft van de kills van een zogenaamde slayer. Ik vind alles prima maar een objective gamemode spelen en verliezen omdat een paar teammates kills belangrijker vinden ... sorry geen respect voor.

Capping flags fer dayz ;)

• R0y.
[...]

Doeg newb ;w
Ik denk dat we beter dag tegen jou kunnen gaan zeggen. Elke keer als iemand (waaronder ik) op een fatsoenlijke manier er iets van probeert te zeggen. Ga jij kinderachtig reageren....

Verwijderd

Mja, wat is een diehard objective speler? Ik heb denk ik meer caps dan 95% van de spelers actief in dit topic en toch probeer ik tegenwoordig wat meer voor een MOAB te gaan. Waarom? Tsja, als je al bijna 15.000 captures hebt in domination mag dat ook wel eens, tegen de tijd dat de rest daar is zit ik alsnog op 20.000+ :P

Verwijderd

Er is niks mis met mensen die een MOAB proberen te halen in mijn ogen. Wat ik vooral vervelend is is dat mensen bij bijvoorbeeld demolition bij de spawn plek van de tegenstander gaat kloten met tactical insertions. Ik heb soms momenten dat ik binnen 15 sec 4x ben gespawned en weer dood ben gegaan. Dit is natuurlijk frustrerend en ik heb hier meer last van dan mensen die een MOAB proberen te halen in een game als Domination.

• _A3
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-01-2023

_A3

Het is weer even geleden dat ik hier gepost heb. Lees wel zo goed als alles. Maar vind het maar weer eens tijd om een keer te reageren
bongholio schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 22:39:
[...]

Kunnen we natuurlijk net zo makkelijk omdraaien.

10x hetzelfde filmpje, alleen een andere map, dan is de boodschap wel duidelijk. We hebben het ondertussen wel gezien, post dan gewoon lekker niet, wat is daar zo moeilijk aan ? :+

Ik ben persoonlijk een diehard objective speler. Doet me dan ook grote deugd om #1 te staan van beide teams met slechts helft van de kills van een zogenaamde slayer. Ik vind alles prima maar een objective gamemode spelen en verliezen omdat een paar teammates kills belangrijker vinden ... sorry geen respect voor.

Capping flags fer dayz ;)
Maar met deze reactie ben ik het helemaal mee eens.

De MOAB filmpjes van Stevenzen kijk ik al lang niet meer. Heb dacht ik de eerste 3 á 4 gezien en ben er toen maar mee opgehouden. De posts waar die moabs vind ik ook wel eens irritant worden, ook andere posts van hem mbt moabs heb ik zoiets van lekker negeren.

Zag laatst iemand iets posten van dat het hem/haar niet lukte om een moab te halen. Daaronder kwam zijn reactie van ik heb er lekker al 30+ zoiets dergelijks. Denk dat 99,9% dit totaal overbodige informatie vind.

Maar als hij er plezier in heeft en het zijn ego streelt om die filmpjes te blijven posten moet hij dat weten. Ik weet wel dat ik die niet kijk en verder ga met de rest van het topic te lezen.

• StevenzeN
_A3 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 10:18:
Het is weer even geleden dat ik hier gepost heb. Lees wel zo goed als alles. Maar vind het maar weer eens tijd om een keer te reageren

[...]

Maar met deze reactie ben ik het helemaal mee eens.

De MOAB filmpjes van Stevenzen kijk ik al lang niet meer. Heb dacht ik de eerste 3 á 4 gezien en ben er toen maar mee opgehouden. De posts waar die moabs vind ik ook wel eens irritant worden, ook andere posts van hem mbt moabs heb ik zoiets van lekker negeren.

Zag laatst iemand iets posten van dat het hem/haar niet lukte om een moab te halen. Daaronder kwam zijn reactie van ik heb er lekker al 30+ zoiets dergelijks. Denk dat 99,9% dit totaal overbodige informatie vind.

Maar als hij er plezier in heeft en het zijn ego streelt om die filmpjes te blijven posten moet hij dat weten. Ik weet wel dat ik die niet kijk en verder ga met de rest van het topic te lezen.
Ten eerste, die post was sarcasme, als je dat ook al niet trekt dan ben je wel een beetje een huillie hoor.

Verder is het je goedrecht om ze niet te kijken en dat maakt me echt vrij weinig uit. Deze MOAB's post ik ook op andere fora en daar worden ze wel gewaardeert, niet om het feit dat ik wéér een MOAB haal, maar omdat mensen die ze niet halen er ook wat van kunnen leren. Wat zijn mijn looplijnen, waar ga ik bij voorbaat al ADS, welke corners check ik wel, welke niet. Waar kan je je het beste positioneren en dergelijke. Je hoeft ze helemaal niet leuk te vinden en bij voorbaat weet je waar je aan begint als je een filmpje die ik gepost hebt ga kijken.

Ter verdediging van mezelf, ik speel dan wel niet de objective qua flags cappen, maar ik denk dat ik elk potje wel 10 tot 15 defends heb, is dat dan geen objective spelen? Is het tegenhouden van enemy's voor een flag geen objective spelen? Als ik op Hardhat mezelf postioneer bij de tunnel tussen A en B ben ik volgens velen ook al aan het campen, terwijl ik in feite gewoon 2 flags + 1 van de 3 doorgangen verdedig, dan snappen jullie er eerlijk gezegd vrij weinig van.

Vanaf 10+ kills cap ik inderdaad geen flags en dan is de MOAB halen mijn eerste prioriteit en de tweede is de game winnen dit komt doordat je practisch een sitting duck bent bij het cappen, omdat de enemy altijd weet waar je zit. Wel probeer ik dan degen die wel capped altijd zo goed mogelijk te verdedigen. Degene waar ik altijd mee in party's speel weten dat het zo is en maken er vaak een dolletje over, dat kan ik goed hebben. Hun weten ook best dat ik wel een meerwaarde heb voor de party.

En écht, waar je je al niet druk om maakt als ik 1 of 2 MOAB's per pagina post, scroll dan ff 1 tikkie verder, big deal hey :')

En trouwens A3, welkom op een forum, hier zie je vaker dingen waar je het niet mee eens bent. Droeftoeter :')

• fuz1on
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-07-2022
Die defends heb je voornamelijk omdat je er daar toevallig 1 tegen komt ;-)

https://www.youtube.com/user/ThisIsFuZioN

• StevenzeN
fuz1on schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 11:47:
Die defends heb je voornamelijk omdat je er daar toevallig 1 tegen komt ;-)
Ja inderdaad, LOSING B, ga ik toevallig kijken, ZIT ER OOK NOG 1! :O

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Modbreak:De discussies betreft de filmpjes mogen wel minder, het mag dus wel wat meer over MW3 zelf gaan.

Verwijderd

Ik was laatst ff een potje Free for all aan doen het doen,
en ik had me toch een lompe Riot shield kill.

• Tr4il
  • Laatst online: 07:10
Ik had dus heel veel last van de Files different from Server error.
Ik ben nu dus de cache integriteit van MW3 aan het testen via steam, ik laat even weten of het werkt, voor het geval dat andere mensen dit ook hebben.

Tadaaa

• frenk16
  • Laatst online: 10-11 19:37
Weet iemand of er via de ps3 ook limiet op de lengte van youtube filmpje zit? Vandaag na bloed zweet een tranen mijn 2e moab gehaald. Lijkt me wel leuk om hem te uploaden maar ik kan hem dus niet renderen. (Optie is niet ingeschakeld, kan wel op play druken) :(. Mijn eerste moab was een moab met een grote dosis geluk erbij. Deze niet :)

Verwijderd

Je kan helaas alleen maar filmpjes van max 30 seconden renderen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2012 20:39 ]

• Tr4il
  • Laatst online: 07:10
Okay jongens. Als je veel last hebt van de "Files different from server" error, moet je even in Steam rechtsklikken op Call of Duty: Modern Warfare 3 - Multiplayer --> Eigenschappen --> Tabje Lokale Bestanden --> Integriteit van Spelbestanden controleren. Het heeft (volgens mij, na 3 potjes geen enkele error meer gehad, en daarvoor negen van de tien keer) geholpen bij mij!

Tadaaa

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Lees eventjes de modbreak :)

[ Voor 89% gewijzigd door Sn0wblind op 18-05-2012 21:30 ]

• bram1984
Sorry Rinus. ;)

• RoaDHouse
  • Laatst online: 13:21
Sn0wblind schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 12:09:
Modbreak:De discussies betreft de filmpjes mogen wel minder, het mag dus wel wat meer over MW3 zelf gaan.
Ik heb dat al eerder aangegeven, waarom geen apart MW3 filmpjes topic.

Het is nu meer youtube topic geworden met al die irritante filmpjes.

Dit topic is niet de plek om daarover te overleggen maar kan direct met de mods.

[ Voor 11% gewijzigd door Sn0wblind op 19-05-2012 12:03 ]

• StevenzeN
Tr4il schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 20:28:
Ik had dus heel veel last van de Files different from Server error.
Ik ben nu dus de cache integriteit van MW3 aan het testen via steam, ik laat even weten of het werkt, voor het geval dat andere mensen dit ook hebben.
Nee dat werkt niet, je kan alleen spelen met mensen die ook de DLC hebben, wat betekent dat je bij het zoeken naar een game in welke mode dan ook, de DLC altijd aan moet laten. Geld ook als je in een party wil spelen, iedereen moet de DLC hebben en bij het zoeken naar een game moet je de DLC aanlaten staan.

• R0y.
RoaDHouse schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 23:09:
[...]

Ik heb dat al eerder aangegeven, waarom geen apart MW3 filmpjes topic.

Het is nu meer youtube topic geworden met al die irritante filmpjes.
Amen, dat lijkt mij inderdaad ook een oplossing. Of iets van een MOAB topic?

Just my 2 cents ;)
Dit topic is niet de plek om daarover te overleggen maar kan direct met de mods.

[ Voor 10% gewijzigd door Sn0wblind op 19-05-2012 12:03 ]

• qrious
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-09-2016
gister m'n eerste MOAB gehaald op liberation.
setup:
blndeye
overkill
marksman

gun 1: MSR met extended mags
gun2: P90 met silencer

specialist package :)

heb alleen de moab streak gepost omdat t anders een erg lang filmpje werd

They say that nobody is perfect. Then they tell you practice makes perfect. I wish they'd make up their minds.

• Gtoniser
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10:21
Nice hoor, wel paar keer flink geluk gehad toen je in de rug werd gepakt maar ze je niet dood kregen :)

• qrious
@ gtoniser Thnx, en je hebt wel gelijk, dat ik een paar x goed wegkwam :D

They say that nobody is perfect. Then they tell you practice makes perfect. I wish they'd make up their minds.

• StevenzeN
jorg5 schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 11:51:
@ gtoniser Thnx, en je hebt wel gelijk, dat ik een paar x goed wegkwam :D
Gz hoor Esesdeedee, maar hoe doe je 1080p? Of heb je dat programma gekocht ofzo?

• qrious
stevenz nee... gewoon de gratis download....

Verwijderd

Laat dit nou net geen Black ops topic zijn.

[ Voor 84% gewijzigd door Sn0wblind op 20-05-2012 12:08 ]

• StevenzeN
jorg5 schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 15:56:
stevenz nee... gewoon de gratis download....
Huh? Hoe fix je dan die 1080p?

*edit* zie het al, maar dan record ik met vette lag dus lekker 720p dan maar :)

Nou door alle kritiek hoog tijd om geen MOAB filmpjes meer te posten, ik blijf ze wel lekker maken, daar niet van ;)

In plaats daarvan misschien wat msr-clips? Wel een beetje lucky, en het ging me vooral om de laatste kill, maar ik dacht fuck it, ik record de hele streak :)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=umFP_NRAP4A]

[ Voor 53% gewijzigd door StevenzeN op 19-05-2012 18:20 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 16:03:
ik ben weer begonnen met black ops.
wat een heerlijk spel is dat toch in vergelijking met mw3.

dit heb ik zo gemist :

[video]

lekker rondknallen met de nederlandse vlag op je ak47.

ik kan niet wachten op bo2.
Nice! Ik ben vandaag ook maar weer eens begonnen met Black ops, het is idd een verademing vergeleken met de multiplayer van MW3.

Gelukkig nog maar een 1/2 jaartje wachten :P

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Wanneer komen je TDM of FFA MOABS? Beetje lame om voor de MOABS te gaan als je DOM speelt.

[ Voor 33% gewijzigd door Dj-sannieboy op 20-05-2012 10:37 . Reden: verkeerde quote ]

• StevenzeN
Dj-sannieboy schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 18:46:
[...]

Wanneer komen je TDM of FFA MOABS? Beetje lame om voor de MOABS te gaan als je DOM speelt.
Huh? Van mij bedoel je?

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Uiteraard bedoel ik jou ;)

• R0y.
StevenzeN schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 17:15:
[...]

Nou door alle kritiek hoog tijd om geen MOAB filmpjes meer te posten, ik blijf ze wel lekker maken, daar niet van ;)

In plaats daarvan misschien wat msr-clips? Wel een beetje lucky, en het ging me vooral om de laatste kill, maar ik dacht fuck it, ik record de hele streak :)

[video]
Leuke gameplay! Vooral inderdaad die laaste kill :9

Verwijderd

ik ben weer terug met een passende titel :

BUSINESS AS USUAL.

• StevenzeN
Ik zeg net dat ik geen moabs meer zal posten, dus waar heb je het over? Daarnaast heb ik voldoende TDM moabs gehaald, ook Kill Confirmed moabs maar geen FFA want dat speel ik niet.

Niet op de man spelen

[ Voor 36% gewijzigd door Sn0wblind op 21-05-2012 11:52 ]

• bram1984
StevenzeN schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 17:15:
[...]

[video]
Misschien ook even de tags oprapen gelijk? Verder mooie kills.

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-11 17:56

mark-k

AKA markkNL

bram1984 schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:38:
[...]

Misschien ook even de tags oprapen gelijk? Verder mooie kills.
Niet op de man spelen

[ Voor 16% gewijzigd door Sn0wblind op 21-05-2012 11:52 ]

• StevenzeN
mark-k schreef op zondag 20 mei 2012 @ 17:36:
[...]

Als hij de tags opraapt heeft hij niet genoeg tijd voor zijn MOAB....
Oh bitch please :')

• EKR88
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-11 12:23
Niet op de man spelen

[ Voor 86% gewijzigd door Sn0wblind op 21-05-2012 11:53 ]

[Dutch Eagles Youtube Channel]

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Sjezus wat een zeikerds hier, ieder zijn eigen speeltstijl en daarbij ijs 75% van de spelers in een objective game gewoon TDM aan het spelen. Stevenzen is gewoon een speler die graag moabs wil halen ongeacht het teamresultaat. Dat weet ik als ik hem uitnodig voor een party maar zolang je een party hebt van 4 obj spelers met 2 killwhores is dat geen probleem. En hij kan wel objectives spelen, dat heeft ie pas nog laten zien.

• StevenzeN
Niet op de man spelen

Als ik zo speelde zou ik ook op elke objective duiken die ik tegenkwam inderdaad, hoe kwam ik anders aan punten.

[ Voor 43% gewijzigd door Sn0wblind op 21-05-2012 11:53 ]

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-11 12:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Na een paar dagen kamperen met het gezin (ja het echte kamperen niet het MW3 camping a la Denis585) vanavond maar weer eens MW3 aanslingeren.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024
My penis is bigger than yours.. ooeehhhh

Come one guys. Ik zie gewoon 3224762312 x "niet op de man spelen". Nou speel ik niet graag OP mannen maar wil ook ff wat kwijt.

Ok steven, ik vind je MOABS meestal het aanzien niet waard maar respecteer dat je zo speelt. Alleen zou ik nooit zo iemand in de dutch eagles willen omdat het niks toevoegd. We hebben er al genoeg die huilen om hun eigen k/d of niet met challenges mee willen doen (he moderatortje van me;))

Voor de rest, "let it be" of zoals gijpje zegt: "lekker laten gaan joh".. :D

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-11 12:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Liever iemend die MOAB('s) haalt dan iemand die dom campt in een hoekje en wacht tot er iemand voorbij komt.

Die laatste groep kan bij mij op weinig steun rekenen.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• delaitinho
Sc0rPi0N schreef op maandag 21 mei 2012 @ 13:23:
Liever iemend die MOAB('s) haalt dan iemand die dom campt in een hoekje en wacht tot er iemand voorbij komt.

Die laatste groep kan bij mij op weinig steun rekenen.
Ok mee eens maar nu blijkt uit ervaring dat 99% van de mensen die voor moab gaan ook een vrijbuiter.nl-tent opzetten en daar meestal niet verder dan 2m vanaf willen wijken.

Dus tja, eeuwige discussie wanneer ene moab wel/niet geoorloofd is. Denk dat we ons weer moeten focussen op inhoud van het spelletje :D

• MonkeySleeve
  • Laatst online: 11:04

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Vind Face Off echt geweldig, ben blij dat ze dit hebben toegevoegd. Al zijn de spawns op Aground wel erg slecht. Kon in een 1v1 Kill Confirmed gewoon lekker spawntrappen.

Heb toen met een MSR een MOAB gehaald, geen quickscopes, nee gewoon keihard hardscopen. Zoals jullie het willen :P Zal de video later nog eens uploaden.

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

• fuz1on
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-07-2022
Face Off is inderdaad heerlijk. Gister samen met een maat van mij gedaan.

Voor iedereen die MOAB's nog niet zat zijn en/of zich vervelen. Hier een ACR/Barret .50Cal MOAB.

[ Voor 17% gewijzigd door fuz1on op 21-05-2012 14:09 ]

https://www.youtube.com/user/ThisIsFuZioN

• StevenzeN
Ik heb een USAS12 MOAB! :) Jullie kunnen vast niet wachteeeeeeen! :')

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

StevenzeN schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:29:
IK ben wel benieuwd hoor ;)

• fjs
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-11 19:46

fjs

PSN: ftltc

delaitinho schreef op maandag 21 mei 2012 @ 13:40:
[...]

Ok mee eens maar nu blijkt uit ervaring dat 99% van de mensen die voor moab gaan ook een vrijbuiter.nl-tent opzetten en daar meestal niet verder dan 2m vanaf willen wijken.
_/-\o_ De vrijbuiter wie kent het niet.

[ Voor 8% gewijzigd door fjs op 21-05-2012 14:41 ]

To boldly go where no man has gone before...

• qrious
StevenzeN schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:29:
die heb je al ff waar blijft ie dan :P

• StevenzeN
jorg5 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:13:
[...]

die heb je al ff waar blijft ie dan :P
Hm problemen met mijn lappie, ben hem al aan het fixen op stage maar ben bang dat al mijn video's weg zijn, geen groot probleem ofzo maar misschien kan ik ze nog recoveren :)

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
delaitinho schreef op maandag 21 mei 2012 @ 13:10:

Ok steven, ik vind je MOABS meestal het aanzien niet waard maar respecteer dat je zo speelt. Alleen zou ik nooit zo iemand in de dutch eagles willen omdat het niks toevoegd. We hebben er al genoeg die huilen om hun eigen k/d of niet met challenges mee willen doen (he moderatortje van me;))
Ik wil lol in de game hebben en met die challenges die overigens nergens op slaan en dan ook nog elke keer hetzelfde zijn heb ik dat in ieder geval niet.

Toen ze Elite hadden gereleased hoopte ik op clanwars, een systeem dat je makelijk matchups met andere clans kon organiseren en dat er hiervoor een leaderboard was. Wat is het uiteindelijk geworden? Clan challenges zoals total most captures per clan die niet direct tegen elkaar spelen. Dan ook nog in een game mode waar het juist gaat om zo lang mogelijk je punten te behouden in plaats van constant cappen waardoor de spawns ook nog eens totaal ruk worden,

Moet er dan ook bij zeggen dat ik MW3 veruit niet meer zo lollig vind als het begin en al helemaal niet zoals Black ops en MW2.

Betreft moabjes enzo. Tja een MOAB haal je voornamelijk door egoistisch te spelen, dat is nou eenmaal zo, afentoe ga ik er ook voor. Maar ik merk wel dat het soms de rest van het team kan benadelen. Maar de race naar MOABjes is wel typerend voor deze game. Waar spelen mensen nou nog voor namelijl? In plaats van de lol is het een hoop KD (waar ik overigens ook zelf aan meedoe), moabjes, of gewoon leaderboard stats die gedomineerd worden door spelers die extreem veel tijd hebben en niet door mensen met een solid score per minute ofzo.

Kortom het doel in deze game is een beetje weggevallen.

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Workaround voor de PC gamers als je DLC hebt en een party opzet met spelers die geen DLC hebben: http://www.callofduty.com/thread/200427116

• delaitinho
Sn0wblind schreef op maandag 21 mei 2012 @ 23:24:
[...]

Ik wil lol in de game hebben en met die challenges die overigens nergens op slaan en dan ook nog elke keer hetzelfde zijn heb ik dat in ieder geval niet.

Toen ze Elite hadden gereleased hoopte ik op clanwars, een systeem dat je makelijk matchups met andere clans kon organiseren en dat er hiervoor een leaderboard was. Wat is het uiteindelijk geworden? Clan challenges zoals total most captures per clan die niet direct tegen elkaar spelen. Dan ook nog in een game mode waar het juist gaat om zo lang mogelijk je punten te behouden in plaats van constant cappen waardoor de spawns ook nog eens totaal ruk worden,

Moet er dan ook bij zeggen dat ik MW3 veruit niet meer zo lollig vind als het begin en al helemaal niet zoals Black ops en MW2.

Betreft moabjes enzo. Tja een MOAB haal je voornamelijk door egoistisch te spelen, dat is nou eenmaal zo, afentoe ga ik er ook voor. Maar ik merk wel dat het soms de rest van het team kan benadelen. Maar de race naar MOABjes is wel typerend voor deze game. Waar spelen mensen nou nog voor namelijl? In plaats van de lol is het een hoop KD (waar ik overigens ook zelf aan meedoe), moabjes, of gewoon leaderboard stats die gedomineerd worden door spelers die extreem veel tijd hebben en niet door mensen met een solid score per minute ofzo.

+1 (maar hier kan ik je die niet geven;))

• EKR88
  • Laatst online: 25-11 12:23
ja, vrijdag weer hardcore kill confirmed, most kills confirmed :p. Laatste tijd is het alleen maar tdm, domi of kc.. laat ze anders ook een keer een challenge doen met hq, demo, of ctf (is wel is eerder geweest).

[Dutch Eagles Youtube Channel]

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-11 21:53

MeNTaL_TO

The future is not set

Frentik schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 00:20:
Workaround voor de PC gamers als je DLC hebt en een party opzet met spelers die geen DLC hebben: http://www.callofduty.com/thread/200427116
Nou workaround, meer met hagel op een mug schieten. Prutswerk eerste klas van IW in mijn ogen.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:57
StevenzeN schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:15:
[...]

Hm problemen met mijn lappie, ben hem al aan het fixen op stage maar ben bang dat al mijn video's weg zijn, geen groot probleem ofzo maar misschien kan ik ze nog recoveren :)
Don't bother :P

Haters gonna hate here

• fjs
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-11 19:46

fjs

PSN: ftltc

EKR88 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 09:14:
ja, vrijdag weer hardcore kill confirmed, most kills confirmed :p. Laatste tijd is het alleen maar tdm, domi of kc.. laat ze anders ook een keer een challenge doen met hq, demo, of ctf (is wel is eerder geweest).
Ik zal mijn best doen :P Blijf het nog altijd wel leuk vinden.

To boldly go where no man has gone before...

• delaitinho
fjs schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:52:
[...]

Ik zal mijn best doen :P Blijf het nog altijd wel leuk vinden.
Echte binkies spelen voor de clan. 8)
Snap dat niet iedereen dat leuk vindt, maar ja.. wie wel?

Verwijderd

[...]

Moet zeggen dat ik de lol van al die hardcore challenges ook niet in zie hoor. Kost me ten eerste heel veel moeite om aan te passen aan het extreem voorzichtig spelen en ten tweede moedigt het mensen aan om in een hoekje te gaan zitten wachten net zo lang tot er iemand langs komt. Zeker in de TDM challenges zie je dit gebeuren, in KC zal het zeer waarschijnlijk wat minder zijn.

Voor domination zouden ze het bijvoorbeeld zo moeten maken dat het totale tijd is dat je 2 of meer punten in bezit hebt wordt geteld. (1 punt is normale tijd, 2 punten is twee keer zoveel tijd, 3 punten is totale dominatie tijd dus keer drie :P) Hierdoor kun je als clan jezelf onderschrijden van anderen.

Net voor de verandering maar eens een MOABje gescoord op resistance. Dit maal met een LMG xD

• delaitinho
Echt onzin Hyper. Kom op zeg. Ik speel toch ook niet voorzichtig? Haal met die challenges ook gewoon potten van 20/30 kills en paar deaths. Tuurlijk is de Lag vervelender dan bij core, aangezien je minder kogels nodig hebt. Van de andere kant kun je juist als clan jezelf bewijzen door samenwerken en UAVs/vests te gebruiken. Dus ben het niet echt met je eens. :*)

Domination challenge begrijp ik wel en zie ik ook wel de meerwaarde van in. Misschien moeten we het eens opperen aan de grote boys.

• StevenzeN
wimpie007 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:40:
[...]

Don't bother :P

Haters gonna hate here
Tuurlijk man, is gewoon jaloezie en zulks!!!11!1one!1!

Laat gaan joh.

Goed nieuws voor de Dutch Eagles denk ik, heb mijn filmpjes kunnen recoveren. Sommige zit het zo dwars dat ze me al gaan PM'en met bullshit, KUCHAFCA123KUCH. Waar maak je je druk om man :')

• Lonestander
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-04 14:22
Vandaag al 2 x voor hacker uitgemaakt, ik moest ff ontspannen want ben gewoon ziek van de stress voor mijn scriptie.

Eerste potje had ik 48-3 en 2de 37-13. Tijdens het 2de potje scheen ik te wall hacken :S ( maar ik kon gewoon 7 x mijn uav gebruiken :P )

PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone

Verwijderd

delaitinho schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 15:51:
Echt onzin Hyper. Kom op zeg. Ik speel toch ook niet voorzichtig? Haal met die challenges ook gewoon potten van 20/30 kills en paar deaths. Tuurlijk is de Lag vervelender dan bij core, aangezien je minder kogels nodig hebt. Van de andere kant kun je juist als clan jezelf bewijzen door samenwerken en UAVs/vests te gebruiken. Dus ben het niet echt met je eens. :*)

Domination challenge begrijp ik wel en zie ik ook wel de meerwaarde van in. Misschien moeten we het eens opperen aan de grote boys.
Laten we het er dan maar op houden dat wij nogal eens van mening verschillen, no offence hoor, maar dat is gewoon de werkelijkheid voor mij. Ik vind er geen ruk aan en weet dat menig ander dat ook zo ervaart ... Dat jij het leuk vind is jouw ding, net zoals je demolition geweldig vind en ik daar (voor mij) te vaak negatief ga.

Heb weinig trek om een kut modus te spelen als ik er geen plezier aan heb, dan begin ik alleen maar te vloeken en te tieren (ondanks dat ik weet dat dat alleen maar helpt om slechter te gaan spelen :P) Laat mij maar lekker mijn ding in core domination doen, dat is wat ik leuk vind. Ieder zo zijn ding, leef en laat leven :)

• delaitinho
StevenzeN schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:19:
[...]

Tuurlijk man, is gewoon jaloezie en zulks!!!11!1one!1!

Laat gaan joh.

Goed nieuws voor de Dutch Eagles denk ik, heb mijn filmpjes kunnen recoveren. Sommige zit het zo dwars dat ze me al gaan PM'en met bullshit, KUCHAFCA123KUCH. Waar maak je je druk om man :')
Vriend, nou niet alles over een kam scheren. Blasterus moet dat soort dingen voor zich houden en jij hoeft je daarover niet zo sappel te maken op het forum. Nogmaals, laten we gewoon over de game zelf hebben en niet zo bijdehand gaan lopen doen over dutch eagles blabla. Misschien kun je zelf zo volwassen zijn om je filmpjes gewoon te posten en dan je mond erover te houden of puur richten op youtube. Daar komen we elkaar toch wel tegen ;)

@hyper: tuurlijk joh, iedereen z'n ding maar als je in een clan zit en je voor andere kutmodi moet spelen zodat zij ook 4 uur dubbel xp verdienen ga je je wel eens afvragen waarom juist dezelfde mensen altijd de challenges spelen en andere ervan profiteren. Snapte? :D Vind het zelf nou ook niet bepaald de leukste modi om te spelen (HC / KC etc).

[ Voor 17% gewijzigd door delaitinho op 22-05-2012 16:31 ]

• StevenzeN
delaitinho schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:29:
[...]

Vriend, nou niet alles over een kam scheren. Blasterus moet dat soort dingen voor zich houden en jij hoeft je daarover niet zo sappel te maken op het forum. Nogmaals, laten we gewoon over de game zelf hebben en niet zo bijdehand gaan lopen doen over dutch eagles blabla. Misschien kun je zelf zo volwassen zijn om je filmpjes gewoon te posten en dan je mond erover te houden of puur richten op youtube. Daar komen we elkaar toch wel tegen ;)
Je hebt groot gelijk, wel is het meerendeel dat hier komt miepen van de Dutch Eagles dus vandaar.

Trouwens, ik heb iemand gevonden die intro's maakt, kijk ff op mijn channel of je het wat vind(is niet top notch maar wel voldoende voor mij), dan zal ik je ff contact-shit geven van die gast.

• delaitinho
StevenzeN schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:31:
[...]

Je hebt groot gelijk, wel is het meerendeel dat hier komt miepen van de Dutch Eagles dus vandaar.

Trouwens, ik heb iemand gevonden die intro's maakt, kijk ff op mijn channel of je het wat vind(is niet top notch maar wel voldoende voor mij), dan zal ik je ff contact-shit geven van die gast.
Zie je, soms kun je best communiceren op het mw3 tweakers forum zonder mod-breaks 8)
En helemaal super als je me die contact shit ff kan doorsturen! _/-\o_

• StevenzeN
delaitinho schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:34:
[...]

Zie je, soms kun je best communiceren op het mw3 tweakers forum zonder mod-breaks 8)
En helemaal super als je me die contact shit ff kan doorsturen! _/-\o_
Done! :)

Iemand die verstand heeft van Corel Videostudio Pro x4?

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=_EelJvGIyNs]

Ik snap niet hoe die kwaliteit zo slecht kan zijn, ik heb hem gebackupped van een Windows 7 Enterprise 32bit en op Windows 7 Home Premium 64bit gezet. Daarna in Corel Video Studio Pro 4x geopent, bewerkt en gerendert. Ik heb alleen talloze opties om te kiezen hoe ik wil renderen en heb geen idee wat de beste is.

Iemand? :)

[ Voor 43% gewijzigd door StevenzeN op 22-05-2012 20:44 ]

Verwijderd

delaitinho schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:29:
[...]

@hyper: tuurlijk joh, iedereen z'n ding maar als je in een clan zit en je voor andere kutmodi moet spelen zodat zij ook 4 uur dubbel xp verdienen ga je je wel eens afvragen waarom juist dezelfde mensen altijd de challenges spelen en andere ervan profiteren. Snapte? :D Vind het zelf nou ook niet bepaald de leukste modi om te spelen (HC / KC etc).
Denk dat ik van de afgelopen clan challenges zo ongeveer 80 a 90 procent wel heb meegedaan hoor, al is het maar een uurtje ofzo (omdat ik laat van werk terug kom bijvoorbeeld) Heb alleen de laatste twee hardcore challgens overgeslagen, want dat is niet mijn ding. Volgende keer ben ik er al vloekend en tierend wel weer bij hoor xD Zijn wel veel mensen binnen de clan die nog NOOIT met een clan challenge hebben mee gedaan, check dat eerst eens :+

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

[...]

Ik speel gewoon voor de lol hoor, k/d of een moab boeit me niet. Gewoon lekker raggen met die gulu's, quickscopen, noscopen, c4 hier en daar of gewoon eens met een riot spelen.

Die clan challenges zijn misschien niet altijd even leuk, maar als ik kan doe ik gewoon mee maakt niet uit welke game modus. Vrijdag ben ik er gewoon bij, hc kc.. lekker met vestjes strooien :)

[ Voor 5% gewijzigd door Dj-sannieboy op 23-05-2012 00:13 ]

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 00:29
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/odC6s.gif

Als je nu iemand met Akimbo Shotgun ziet rondlopen, kan je je inbeelden hoe onmogelijk dat eigelijk wel niet is :P
Pagina: 1 ... 60 ... 76 Laatste