Ook wel eens gehad ja.
Bij MW2 had ik nog een mooiere 'bug' voor een tijdje. Ik had wel vaker dat ik host was aan het begin en dat niemand me kon joinen op de een of andere manier. Kreeg je op een gegeven moment enemies forfeiting in 20 seconds. Dat was wel irritant want zo gingen veel games mis.
Het mooie eraan was dat als de game begon met een andere host, en als die wegging ik host werd. Dan moest je eerst die 20 seconden uitzitten die je hebt om te reconnecten, waarna ik de enige was die kon bewegen. Verder stond wel iedereen nog op zijn plek van vor de host migration, en mensen werden ook nog opnieuw gespawned.
Wel iritant, wilde die full assault rifle mag in your enemies without missing challenge halen, dus ik met de m16 daar doorheen wandelen en netjes ichten. Op een gegeven moment mol ik weer iemand, waarna ik nog 1 burst over heb. Heeft die chef martyrdom waardoor ik doodga, en daarna was er niet genoeg tijd meer om het weer opnieuw te doen
Gelukkig is dat wel snel opgelost want het is echt irritant als je de helft van de potjes niet normaal kan spelen.