🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
ergens moet ik dan toch zeggen dat je als je na p10 opnieuw begint je toch wel moet gaan nadenken over de besteding van je vrije tijd... om t maar even netjes te zeggenSc0rPi0N schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 08:29:
Tja voor de diehard die na P10 nog gewoon weer willen levelen en weer willen 'prestigen'. Er zal ook vast wel een embleempje zijn voor het opnieuw behalen van P10 lvl 80 denk ik.
Of ze missen dat level up geluidje
They say that nobody is perfect. Then they tell you practice makes perfect. I wish they'd make up their minds.
Ikzelf heb alleen maar multiplayer gespeeld en moet gewoon de Singleplayer nog uitspelen.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
sorry dat ik deze gister voor je verpest hebt in dat potje tegen jullie ;-)StevenzeN schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 21:54:
Eindelijk een KDR van boven de 2.0 ( 2.010 welteverstaan) binnen 6 dagen iets meer dan 20 uur gespeeld, 4018 kills en 1999 deaths. Mw3 is fucking addicting.
PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone
Altijd leuk tochLonestander schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 09:15:
[...]
sorry dat ik deze gister voor je verpest hebt in dat potje tegen jullie ;-)
Mijn steam is : Vapor1337
KD van 1.3 ofzo in MW3
Ben benieuwd wat dat gaat worden bij de volgende CoD

Verwijderd
Zie in de kill cam ook vaak mensen die zonder red dot spelen.
Met kick heb je reduced recoil, en meeste wapens hebben ook wel een fijne iron sight
Hehehe no problem, kdr is 2.013 nuLonestander schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 09:15:
[...]
sorry dat ik deze gister voor je verpest hebt in dat potje tegen jullie ;-)
Mocht gister alleen niet baten tegen Green grrr..
vanavond weer?
[ Voor 28% gewijzigd door Lonestander op 01-02-2012 09:49 ]
Vanavond ben ik bij mijn vriendin, dus donderdagavond ben ik pas weer van de partijLonestander schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 09:48:
Ik speel zelf het liefst met mijn acr zonder red dot of holo sight. Gewoon de echte iron sight en extended mags erop, waardoor ik door kan schieten als iemand aan het herladen is.
[...]
vanavond weer?
Ik knivede alleen een tegenstanderLonestander schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 09:48:
Ik speel zelf het liefst met mijn acr zonder red dot of holo sight. Gewoon de echte iron sight en extended mags erop, waardoor ik door kan schieten als iemand aan het herladen is.
[...]
vanavond weer?

Tweaker vs Tweaker
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
StevenzeNL is mijn steam! Zal je donderdagavond wel even een uitnodiging sturen.Zen!th schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 09:57:
Ken het gevoelwat is je steam stevenzeN? als t kan wil k donderdag wel meedoen (ben ook voor objective > kills) tenzij ik 1 kill voor men Ah6 zit, dan wacht ik wel even!
Word gewoon lid van de GoT MW3 steam group, dan zie we wel of je online bent en dan krijg je vanzelf invite....Zen!th schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 09:57:
Ken het gevoelwat is je steam stevenzeN? als t kan wil k donderdag wel meedoen (ben ook voor objective > kills) tenzij ik 1 kill voor men Ah6 zit, dan wacht ik wel even!
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Zoek die group zo wel ff op.
Ben benieuwd of k het nog kan -.-
http://steamcommunity.com/groups/GoT-MW3Zen!th schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 10:00:
Ow ja kan ook nogniet aan gedacht ..
Zoek die group zo wel ff op.
Ben benieuwd of k het nog kan -.-
Astu. en de beheerder is ook een goeie gast...
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Heb gejoint, je ziet me vanzelf wel online!

Ik noem geen namen.
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
En moetje me accepten daarvoor ofzo, of als ik op join heb geklikt zit ik er automatisch in?
0'Life`enVyy is men nick btw.
Vanavond maar ff korte metten mee maken door een hogere score te halen
We moeten een keer gewoon een throwing knife & sniper only game spelen met zijn allen! Beetje funnen.Lonestander schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 10:25:
Het stinkt hier.... eigendunk
Eigendunk stinkt vaker .. Maar wie zegt dat je een hogere score gaat halen?Lonestander schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 10:25:
Het stinkt hier.... eigendunk

Over eigendunk gesproken
Zien we vanzelf wel, als mijn verbinding het niet af laat weten, moet ik iig wel een 2.0k/d per rondje halen
Hoewel af en toen : objective @ all costs!
Lekker bommen planten met 3 enemy's omje heen, en claymores everywhere
(lukt af en toe nog ook)
Alleen die post vind ik prima;).Zen!th schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 11:10:
Ja .. wij kapen deze postdan heeft de console een eigen post gemaakt
hoeven de PC gamers dat niet meer te doen ^^
TD en KC vind ik toch minder dan domination of hq. Er zijn namelijk veel meer campers bij TD en KC...
echt om ziek van te worden. Je loopt het hoekje om, wordt je neer geschoten. Loop je via de andere kant wordt je weer neergeschoten, omdat ze met z'n 3en in dat restaurant bij A in seatown zitten....
T is nog vroeg (A)
Eigen PC topic maken is wel een idee, moet je daar natuurlijk wel toestemming voor krijgen ..
Vind persoonlijk DEMO de leukste gametype, SND maar dan niet zo intens kort (waarom maar max 7 rondjes?)
Waar is de tijd dat de puntentelling tot de 12 ging, en je gewoon gezellig 23 potjes kon spelen (CoD4)
verder campers zijn hele makkelijk doelwitten
They say that nobody is perfect. Then they tell you practice makes perfect. I wish they'd make up their minds.
bf3 heeft wel iets van 10 topics ofzo?
Hm, wat een onzin. Lijkt me juist dat alles veel duidelijker en overzichterlijk wordt door gewoon een extra mw3-pc topic.EKR88 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 11:16:
@stevensen bespaar je de moeite. wij hebben geprobeerd om een slowchat topic te openen voor mw3, een clantopic (dat mag niet meer sinds een aantal jaar). Een algemeen topic om over je potjes van gisteravond te praten bijv. (voor pc, ps3, xbox gezamelijk). maar dat mocht allemaal niet.
agh maakt ook niet zo heel veel uit, af en toe beetje slowchat waar iedereen over kan praten, wat gelul over potjes van gister... allemaal prima tochEKR88 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 11:16:
@stevensen bespaar je de moeite. wij hebben geprobeerd om een slowchat topic te openen voor mw3, een clantopic (dat mag niet meer sinds een aantal jaar). Een algemeen topic om over je potjes van gisteravond te praten bijv. (voor pc, ps3, xbox gezamelijk). maar dat mocht allemaal niet.
da vind ik hier juist tof, dat er altijd wel iemand reageert
zalt vanaaf ook is joinen... alst die aardige beheerder ook middel-mode spelers toelaatSc0rPi0N schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 10:09:
[...]
http://steamcommunity.com/groups/GoT-MW3
Astu. en de beheerder is ook een goeie gast...
Die aardige beheerder laat ook low-mode spelers toejorg5 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 11:21:
[...]
zalt vanaaf ook is joinen... alst die aardige beheerder ook middel-mode spelers toelaat
of 2 parties van 4 makenStevenzeN schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 11:27:
Pfft, volle bak dus hehe, tot mijn grote spijt moeten we vaak Ground war spelen, gemiddeld elke avond wel 8/9 man online.
Groundwar is random gametypes, die de 1 geweldig vind, en de andere complete troep ..
Alleen dan met zen alle op dezelfde TS is niet zohandig, door elkaar bleren over een andere gametype
Ja gister op de PS3 was het drama met de verbinding, heb op een gegeven moment maar de internetkabel eruit getrokken en ben via WiFi gaan spelen, had ik tenminste nog kans tegen de anderen. Vind het trouwens ook belachelijk lang duren voordat wij de patch krijgen die Xbox al meer als een week heeft..EKR88 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 11:19:
Ik gebruik sinds gisteren gewoon een tube voor campers. Werd er schijtziek van (en van de k*tverbinding de hele avond)
Zag net dit filmpje van de Wii versie, ben blij dat we deze glitch niet hebben
Is al gepatched lees ik.Kalua schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 11:46:
[...]
Ja gister op de PS3 was het drama met de verbinding, heb op een gegeven moment maar de internetkabel eruit getrokken en ben via WiFi gaan spelen, had ik tenminste nog kans tegen de anderen. Vind het trouwens ook belachelijk lang duren voordat wij de patch krijgen die Xbox al meer als een week heeft..
Zag net dit filmpje van de Wii versie, ben blij dat we deze glitch niet hebben![]()
[video]
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Meh, in KC hebben mensen nu ook door dat als je geen tags oppakt, je kills kan farmen.jorg5 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 11:15:
in KC heb je er minderlast van omdat je toch die tags moet pakken om te winnen
Look at me 50+ kill KC gameplay!!!1111
Vanavond ook maar weer eens MW3 aanslingeren. Super secret overkill pro tactics proberen. AA12 secondary MW2 style...bringing it back!
[ Voor 17% gewijzigd door Gundogan op 01-02-2012 11:56 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Verwijderd

"AAD JOEY"
Ik won gistermiddag behoorlijk makkelijk in een aantal games achter elkaar, en hij maar constant in z'n mic bleren.
Maar niet normaal, nee constant "krijgt toch bloed-kk, ik hoop dat je sterft aan bloed-kk" en ga zo maar door.
Uiteraard ge-report voor abusive language.
Ik reageerde eerst 1 keer, dat hij niet zo stoer moest doen en dat schelden met ziektes nogal zwak is.
Daarna niet meer gereageerd, en hij ging gewoon 3 matches door met schelden en vloeken.
Alle overige spelers (allemaal buitenland volgens mij) reageerden wel, ze verstonden het niet, maar waren het geblaat zat.
Dus mensen, als je 'm tegenkomt: Aub report die gozer..
Z'n profiel ff gechecked en hij zit boven 300 uur speeltijd dus wel vaak actief.
Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE
Verwijderd
Ach, ik vind het altijd wel lekker als iedereen je gaat lopen uitschelden omdat je hun rapedVerwijderd schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 12:45:
Zo iemand mute je toch. Ik heb trouwens iedereen gemute én dat chat gedoe op 0 regels gezet. Heeerlijk rustig zonder dat geleuter van die kinderen
Ik heb 'm juist met opzet op moderate gezet!mark-k schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 15:14:
[...]
Die van mij staat ook op moderate, en krijg m er niet meer van af. Heb m een tijdje terug op open gehad, toen op een gegeven moment waren er wat problemen met de telefoon en is het modem gereset. Sindsdien had ik weer moderate. Exact dezelfde stappen uitgevoerd als toen ik m wel op open gekregen had, maar helaas, nog steeds moderate
Zo ben ik nooit meer host, en dat leverde bij mij nogal irritante vertraging op vandaar.
Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE
Wil wel hoor.Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 19:38:
[...]
Vind ik dan best wel jammer , lijkt me wel leuk om met een volle party ranked free for all te spelen haha.
Als 1 van de 2 in een party zit, en de andere dan F en join.
Het schijnt dat de lag compensation voor hosts verbeterd was, dus dat wil ik graag ff testen aangezien ik nu altijd vreselijke lag heb. Meestal niet dat ik rondspring ofzo, maar gewoon echt dat mijn kogels pas aankomen als ik al aan het herladen ben, zeer irritant.joskuiper schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 12:48:
[...]
Ik heb 'm juist met opzet op moderate gezet!
Zo ben ik nooit meer host, en dat leverde bij mij nogal irritante vertraging op vandaar.
PS3 heeft die patch nog niet gehad. Xbox wel, PC durf ik niet te zeggen..mark-k schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 12:55:
[...]
Het schijnt dat de lag compensation voor hosts verbeterd was, dus dat wil ik graag ff testen aangezien ik nu altijd vreselijke lag heb. Meestal niet dat ik rondspring ofzo, maar gewoon echt dat mijn kogels pas aankomen als ik al aan het herladen ben, zeer irritant.
Moet eigenlijk mij NAT open zien te krijgen, was in MW2 altijd wel een goeie host .. met .. jaja 8mbit internet ^^
Kwam vandaag wel een patch voor de pc kreeg ik het idee, maar dat is natuurlijk nog maar de vraag of ie ook daadwerkelijk vandaag komt ^^
Moet ik bij thuiskomst nog wat doen?
Hoe kan ik vervolgens spelen met medetweakers?
Toevoegen in friends en dan uitnodigen of hun server joinen.Roodey schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 13:32:
Op werk ingelogd op de Steam website en de GoT-MW3 group gejoined.
Moet ik bij thuiskomst nog wat doen?
Hoe kan ik vervolgens spelen met medetweakers?
1 voor 1 of kan de hele group in 1x binnengehaald worden?StevenzeN schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 13:35:
[...]
Toevoegen in friends en dan uitnodigen of hun server joinen.
Hm, can't help you with that, ik ben een steamnoob.Roodey schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 13:40:
[...]
1 voor 1 of kan de hele group in 1x binnengehaald worden?
ik weet niet hoe zij het doen, maar over het algemeen invite ik gewoon 10 mensen uit men lijst en de eerste 6 die joinen spelen mee:PStevenzeN schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 13:42:
[...]
Hm, can't help you with that, ik ben een steamnoob.
PC heeft iig een update gehad naar .382, vlak nadat ze zeiden dat ze een update voor de lag comp hadden uitgebracht.Kalua schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 13:02:
[...]
PS3 heeft die patch nog niet gehad. Xbox wel, PC durf ik niet te zeggen..
Kan je beter 2 parties maken, om dan party 1 DEMO en party 2 DOMI ofzo te maken
Of, nahjah DEMO stem ik dan voor (A), weet niet wat jullie normaal spelen!
Hebben jullie overigens ook wel is last dat je soms na elke intermission (ja dat is die oersaaie tijd dat je 70 seconden naar 12 naampjes zit te staren, en af zit te tellen tot het weer op 0 zit) dat je dan onder het laden ineens een "lost connection to host" of whatever krijgt?
Hm nee, kan me niet herinneren dat ik dat heb gehad.Zen!th schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 13:51:
Das niet leuk voor de "noobies"
Kan je beter 2 parties maken, om dan party 1 DEMO en party 2 DOMI ofzo te maken![]()
Of, nahjah DEMO stem ik dan voor (A), weet niet wat jullie normaal spelen!
Hebben jullie overigens ook wel is last dat je soms na elke intermission (ja dat is die oersaaie tijd dat je 70 seconden naar 12 naampjes zit te staren, en af zit te tellen tot het weer op 0 zit) dat je dan onder het laden ineens een "lost connection to host" of whatever krijgt?
Ik speel pas sinds zaterdag wat potjes mee met Tweakers, we speelden voornamelijk DOM en als we met te veel mensen waren GW.
Ik heb nog nooit met hun gespeeld, speel meestal met wat vrienden, maar die beginnen af te haken (A)
En dat is killsrushen (ook op objective gametypes), dus minder leuke teamplay
En kheb juist wel is zin in teamplay ^^
Ja joh, had ik ook, afgezien het feit dat ik net 7 dagen speel merkte ik al gauw dat er veel killrushers domination of iets dergelijks gaan spelen en dan de objectives links laten liggenZen!th schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 13:54:
Ah okee, dan zal het wel gewoon aan men idiote pc liggen![]()
Ik heb nog nooit met hun gespeeld, speel meestal met wat vrienden, maar die beginnen af te haken (A)

Wat is je kill/death ratio?
Wij, de Dutch Eagles (jaja, daar zijn ze weer) hebben wel eens dat tijdens de host migration/intermission bij onze hele party de playstations synchroon vast lopen. en die moeten dan opnieuw opgestart wordenStevenzeN schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 13:52:
[...]
Hm nee, kan me niet herinneren dat ik dat heb gehad.
Ik speel pas sinds zaterdag wat potjes mee met Tweakers, we speelden voornamelijk DOM en als we met te veel mensen waren GW.
Ik ben ook meer een rusher, maar pak op de objectives mee.Zen!th schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 13:54:
Ah okee, dan zal het wel gewoon aan men idiote pc liggen![]()
Daardoor een K/D ratio van 1.45 terwijl ik mijn betere potjes ook zo 30-8 kan halen.
Heb vaak de meeste kills, maar ook redelijk wat deaths.
Ben benieuwd hoe dat gaat via Tweakers.
Zaterdag pas weer tijd om te spelen, dus afwachten maar.
Ehh ja ik speel ook niet heel erg objective, iig ik cover het wel, het planten (of capture) zelf laat ik aan andere over.StevenzeN schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 13:56:
[...]
Ja joh, had ik ook, afgezien het feit dat ik net 7 dagen speel merkte ik al gauw dat er veel killrushers domination of iets dergelijks gaan spelen en dan de objectives links laten liggen![]()
Wat is je kill/death ratio?
Mijn killdeath in MW3 is *shaaaame* 1.4 ofzo, in MW2/AlterIWnet is men K/D 2.93 ..
Dus .. misschien kan ik het van MW3 naar normale hoogte schoppen, ben ook nog maar 1e prestige ^^
Synchroon crashen?EKR88 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 13:56:
[...]
Wij, de Dutch Eagles (jaja, daar zijn ze weer) hebben wel eens dat tijdens de host migration/intermission bij onze hele party de playstations synchroon vast lopen. en die moeten dan opnieuw opgestart worden.

Maar heb er op de PC nooit last van dat de hele party crasht, meestal ben ik de enige die crasht ^^
Hoewel ik heb ook wel is dan kijk ik op TAB (score board krijg je dan) en dan is het 3vs3 .. press ik em nog een keer, en is het weer gewoon 6vs6 -.-
Net of ie mensen dan hide die een K/D onder de 1 hebben
Ook wel eens gehad ja.EKR88 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 14:03:
Gisteravond had ik ook nog wat grappigs. Zaten we ook met 6 man in de party. Kwam een host migration, vervolgens was ik na de migration de host, en de enige persoon van beide teams in het spel :d.
Bij MW2 had ik nog een mooiere 'bug' voor een tijdje. Ik had wel vaker dat ik host was aan het begin en dat niemand me kon joinen op de een of andere manier. Kreeg je op een gegeven moment enemies forfeiting in 20 seconds. Dat was wel irritant want zo gingen veel games mis.
Het mooie eraan was dat als de game begon met een andere host, en als die wegging ik host werd. Dan moest je eerst die 20 seconden uitzitten die je hebt om te reconnecten, waarna ik de enige was die kon bewegen. Verder stond wel iedereen nog op zijn plek van vor de host migration, en mensen werden ook nog opnieuw gespawned.
Wel iritant, wilde die full assault rifle mag in your enemies without missing challenge halen, dus ik met de m16 daar doorheen wandelen en netjes ichten. Op een gegeven moment mol ik weer iemand, waarna ik nog 1 burst over heb. Heeft die chef martyrdom waardoor ik doodga, en daarna was er niet genoeg tijd meer om het weer opnieuw te doen
Gelukkig is dat wel snel opgelost want het is echt irritant als je de helft van de potjes niet normaal kan spelen.
Leuk voor jou was dat het niet een mag achter elkaar was ..mark-k schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 14:14:
[...]
Ook wel eens gehad ja.
Bij MW2 had ik nog een mooiere 'bug' voor een tijdje. Ik had wel vaker dat ik host was aan het begin en dat niemand me kon joinen op de een of andere manier. Kreeg je op een gegeven moment enemies forfeiting in 20 seconds. Dat was wel irritant want zo gingen veel games mis.
Het mooie eraan was dat als de game begon met een andere host, en als die wegging ik host werd. Dan moest je eerst die 20 seconden uitzitten die je hebt om te reconnecten, waarna ik de enige was die kon bewegen. Verder stond wel iedereen nog op zijn plek van vor de host migration, en mensen werden ook nog opnieuw gespawned.
Wel iritant, wilde die full assault rifle mag in your enemies without missing challenge halen, dus ik met de m16 daar doorheen wandelen en netjes ichten. Op een gegeven moment mol ik weer iemand, waarna ik nog 1 burst over heb. Heeft die chef martyrdom waardoor ik doodga, en daarna was er niet genoeg tijd meer om het weer opnieuw te doen
Gelukkig is dat wel snel opgelost want het is echt irritant als je de helft van de potjes niet normaal kan spelen.
Als een mag 30 kogels heeft, en je schiet er 15 achter elkaar raak, je gaat dood, en je schiet er weer 15 raak, dan heb je die challenge ook
Herladen kon ook gewoon tussendoor
Dat was met Cold Blooded Pro ..StevenzeN schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 14:17:
Volgens mij kreeg je hem ook als je een mag leegpompte in een chopper?
Als er een verrotte pavelow rondcircelde, en je schoot er een LMG in leeg, dan was elke hit, 1 coldblooded takedown
Dus 2 LMG's leegrammen, en je had 250 killstreaks gesloopt while using CB ^^
Vorige keer meegemaakt ja, dat was de eerste keer. Ik dacht dat alleen mijn PS3 was vastgelopen, maar bleek dus bij iedereen vastgelopen te zijn. Heel vaag.EKR88 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 13:56:
[...]
Wij, de Dutch Eagles (jaja, daar zijn ze weer) hebben wel eens dat tijdens de host migration/intermission bij onze hele party de playstations synchroon vast lopen. en die moeten dan opnieuw opgestart worden.
Verwijderd
MW3 Field of View changer
http://www.mapmodnews.com...-Warfare-3-FoV-Changer-MP
Meer diepte, en ook meer zichtbaar op het scherm. Kan zeker schelen. Voor wat oudere FPS players is het zeker aan te raden!
Verder maak ik gebruik van 80% van de optimizations aangegeven in dit thread:
http://forums.steampowere.../showthread.php?t=2225829
Dit scheelt vooral graphic wise. Alles gaat smoother, en tegelijkertijd scherper beeld.
Verder schijnen heel veel (pro) players last te hebben van lag compensation. Maar dit verschilt heel erg. Sommige zeggen dat het niet bestaat, anders kunnen opeens niet meer spelen als ze erover hebben gelezen. Anyways, in dit topic wordt het uitgelegd, plus oplossing:
http://forums.steampowere.../showthread.php?t=2505314
Ik moet zeggen dat ik gestopt met hosten (port forwording uitgezet op router), en een limiet heb gezet op port nr 3074 qua upload. Of mijn resultaten zijn verbeterd? Geen idee, wordt nog steeds regelmatig voor cheater uitgemaakt
Thanks voor de tips .. niet dat ik die 1e en 3e nodig heb .. die 2e alleen voor scherper beeld .. vind het lichtelijk wazig nu terwijl k gewoon alles op hoogste graphics heb staan.Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 14:20:
Voor de pc gebruikers, wat hulp om een cutting edge te geven:
MW3 Field of View changer
http://www.mapmodnews.com...-Warfare-3-FoV-Changer-MP
Meer diepte, en ook meer zichtbaar op het scherm. Kan zeker schelen. Voor wat oudere FPS players is het zeker aan te raden!
Verder maak ik gebruik van 80% van de optimizations aangegeven in dit thread:
http://forums.steampowere.../showthread.php?t=2225829
Dit scheelt vooral graphic wise. Alles gaat smoother, en tegelijkertijd scherper beeld.
Verder schijnen heel veel (pro) players last te hebben van lag compensation. Maar dit verschilt heel erg. Sommige zeggen dat het niet bestaat, anders kunnen opeens niet meer spelen als ze erover hebben gelezen. Anyways, in dit topic wordt het uitgelegd, plus oplossing:
http://forums.steampowere.../showthread.php?t=2505314
Ik moet zeggen dat ik gestopt met hosten (port forwording uitgezet op router), en een limiet heb gezet op port nr 3074 qua upload. Of mijn resultaten zijn verbeterd? Geen idee, wordt nog steeds regelmatig voor cheater uitgemaakt
Voor cheater uitgemaakt worden is toch een compliment? gebeurde me regelmatig (in mw2).
In MW3 kom ik af en toe een cheatertje tegen
Dat was echt vetDj-sannieboy schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 14:19:
[...]
Vorige keer meegemaakt ja, dat was de eerste keer. Ik dacht dat alleen mijn PS3 was vastgelopen, maar bleek dus bij iedereen vastgelopen te zijn. Heel vaag.
Precies dezelfde opstelling en hetzelfde probleem. Ik heb mijn Upnp op de playstation uitgeschakeld maar merk zowaar geen verschil. In de router een vast ip gegeven aan de ps3 en alles goed ingesteld op de ps3. Nat type blijft openEKR88 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 13:39:
Weet hier iemand toevallig hoe ik mijn nat op moderate krijg (ps3). Heb hem nu open, maar ik ben te vaak host. Internet van ziggo met bijbehorend modem (cisco). Is alleen upnp uitschakelen voldoende?
Iemand hier nog ideeen voor wat we kunnen proberen ?
port forwarden naar een ander ip.. dan komt ie op strict te staan, moderate kreeg ik ook niet voor elkaar..Ricardok82 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 14:32:
[...]
Precies dezelfde opstelling en hetzelfde probleem. Ik heb mijn Upnp op de playstation uitgeschakeld maar merk zowaar geen verschil. In de router een vast ip gegeven aan de ps3 en alles goed ingesteld op de ps3. Nat type blijft openIk ben nog steeds 8 van de 10 potjes host.
Iemand hier nog ideeen voor wat we kunnen proberen ?
Verwijderd
Normal / Hardcore easy mode:
MP7, attachments, silencer / rapid fire
FMG9, akimbo
Blind eye / hard line / dead silence pro
Specialist package: 1. quick draw pro / 2. assassin / 3. stalker
Ik haal bijna altijd specialist net op tijd voor scavanger. FMG9 is meer als backup als je toch zonder bullets bent, en nog moet gaan tot specialist.
Normal easy mode:
MK14, attachments, silencer / rapid fire
Blind eye / hard line / dead silence pro
Specialist package: 1. assassin / 2. stalker / 3. whatever
Hiermee sloop je meestal je muis, je moet snel klikken. Maar dmg van de mk14 maakt alles weer goed.
Als ik dreig te verliezen (betere team play tegenstander) gebruik ik het volgende:
Zelfde als boven qua wapens
Blind eye, / assassin / dead silence pro
Support package: UAV / CUAV
Met 30-40 kills per match heb je een stuk of 8-10 UAVS, en net zoveel counter UAVS.
probleem daarvan is dat je ook bijna niet meer in parties komt.Kalua schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 14:34:
[...]
port forwarden naar een ander ip.. dan komt ie op strict te staan, moderate kreeg ik ook niet voor elkaar..
hehe
Jij wil echt niet weten hoe het is om elk potje host te zijn, alleen maar omdat je een goede verbinding hebt. Frustrerend is nog zacht uitgedrukt. Je kan niet normaal spelen, je levelt langzamer dan iedereen. Je schiet maar niets komt aan , enz enz. Dus hij kiest niet de noobs maar je wordt erdoor als noob neergezet.j4y schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 14:40:
ach iedereen heeft nu al die opties gedaan zodat ze geen host meer zijn, dat p2p systeem pakt er nu random iemand uit die host wordt. njaa random niet helemaal, het zijn altijd de noobs
hehe
ik speel op pc, met glasvezel internet van KPN met NAT op open dus eigenlijk altijd een goede verbinding
maar nooit host....
Iets als dit:
Servername: ServerIP: Gamemode:
[ Voor 11% gewijzigd door Apart op 01-02-2012 14:51 ]
zou mooi zijnApart schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 14:49:
Er zijn al wel enkele servers op het PC platform waar je wel experience krijgt. Ik zal kijken of ik dit weekend een lijstje kan maken met namen, IP's en een guide om de serverlijst tevoorschijn te halen te kunnen maken.
Hehe, ja. Ik ben al 3-4 servers tegengekomen waar je normale experience krijgt, maar bij sommigen heb je direct dat je een halve prestige omhoog gaat per kill
Ik zal ook wel ff kijken en misschien kan ik je daarbij helpen?Apart schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 14:53:
[...]
Hehe, ja. Ik ben al 3-4 servers tegengekomen waar je normale experience krijgt, maar bij sommigen heb je direct dat je een halve prestige omhoog gaat per kill. Die moet ik er dus even uitfilteren, maar dit is niet moeilijk aangezien er dan 'XP-Boost' e.d. in de naam staat.
Heb inmiddels ook mezelf bij de steam groep aangemeld en als je eenmaal aangemeld bent bij de groep kan je gewoon met iedereen in die groep praten. Je hoeft niet perse mensen toevoegen als vriend zover ik weet maar kan je direct met ze praten en/of joinen.
Steamnaam: Falcon
Username om toe te voegen: falcon1607
Dat zou kunnen helpen ja. Ik ga denk ik eerst een Guide maken voor het aanmaken voor classes voor het spelen in servers en voor de serverlist tevoorschijn te toveren voor diegenen die het niet weten. In-game zie ik heel veel mensen die niet weten hoe ze een custom class kunnen maken voor servers.falcon123 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 15:00:
[...]
Ik zal ook wel ff kijken en misschien kan ik je daarbij helpen?![]()
Heb inmiddels ook mezelf bij de steam groep aangemeld en als je eenmaal aangemeld bent bij de groep kan je gewoon met iedereen in die groep praten. Je hoeft niet perse mensen toevoegen als vriend zover ik weet maar kan je direct met ze praten en/of joinen.
Steamnaam: Falcon
Username om toe te voegen: falcon1607
ik wil m'n prestiges zelf verdienen!
bij die ene gebruikt die echt je classes die je maakt in private match maar vaak gewoon je normale classes van de normale match making system....
Ik ga dan wel alvast beginnen met die lijst voor normale servers
nu atm bezig
Je kan in een server maar tot maximaal lvl 80 levelen en het daadwerkelijk prestigen moet je altijd zelf doen in "Barracks" dat kan niet door een server gedaan worden.jorg5 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 15:07:
noem de namen van die prestige servers ook gelijk, zodat we ze niet perongeluk joinen
ik wil m'n prestiges zelf verdienen!
Btw. staan die ook enigszins gelijk aan de 99999999xp servers
[ Voor 42% gewijzigd door falcon123 op 01-02-2012 15:11 ]