Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-09 11:10
Ow okee :) ik ben prestige 2 (A) level 10 ofzo .. heb mw3 toch niet genoeg kunnen waarderen om het veel te spelen!

Ik speel niet voor de XP of whatever, gewoon omdat het kan (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

EKR88 schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 12:21:
ik gebruik eigenlijk nooit de AC-130. Altijd de pavelow. Reden: met de pavelow zit je niet in een hoekje zodat je eenvoudig gekilled kan worden. Als mijn Pavelow de lucht in gaat ga ik lekker rushen, de pavelow maakt kills en ikzelf ook. Eventueel kun je nog mensen killen die proberen je pavelow uit de lucht te schieten. Dat kan ook niet met de AC-130.
Ja dat had ik dus ook, al heb je weer met AC-130 kans dat je mensen met blind eye erbij pakt.
Denk dat ik het voorlopig nog op pavelow houd.

@ zenith, ja ik heb z'n 3weken+ de xbox niet eens aangeraakt. En nu speel ik de meeste avonden wel paar uurtjes met vrienden en dan zit je zo op 20 levels per avond ( van 1 tot 50 )

Heb nu 117 uur gespeeld. ( bijna 5 volledige dagen. )

[ Voor 3% gewijzigd door Famous op 31-01-2012 12:26 ]

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Ja klopt, alhoewel er nog wel is cheaters bij zitten (daar zou je 10x xp voor moeten krijgen! :O )
En dan is de lol er al snel af, sowieso wil ik dedicated servers, dat idiote gedoe met een party, en een host enzo :( werkt niet! maar goed dat is dromen, daarom blijf ik voorlopig nog MW2 of BO spelen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Nog geen last gehad van cheaters.
Alleen dat mensen wel eens buggs gebruikte maar die zijn zo goed als opgelost.

Op de xbox vind ik qua party / host het wel werken.
Het is alleen vervelend als de host leaved.

En ik en een vriend van me elkaar niet kunnen joinen .. maar dat ligt meer aan xbox, want live party kan ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:30

beany

Meeheheheheh

Zen!th schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 12:28:
Ja klopt, alhoewel er nog wel is cheaters bij zitten (daar zou je 10x xp voor moeten krijgen! :O )
En dan is de lol er al snel af, sowieso wil ik dedicated servers, dat idiote gedoe met een party, en een host enzo :( werkt niet! maar goed dat is dromen, daarom blijf ik voorlopig nog MW2 of BO spelen! :)
MW2 heeft ook parties... dus als je dedicated servers wil moet je juist niet MW2 spelen :?

Daarbij komt dat ik dit toch een beter systeem vind als je met een groepje wil spelen. Weet je zeker dat je in het zelfde team zit.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik ben dus geen K/D speler, maar iemand die vlaggen pakt, vind ik veel leuker. Maar vlaggen pakken zonder kills kan ook niet. Ik heb al eerder geklaagd over het Host verschijnsel, en dat je dan opeens met karton schiet. Heb het maar eens 10 potjes bijgehouden. Dit zijn dus 10 potjes achter elkaar gespeeld.

Potjes als Host

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/YUfNTWMKZaPxtbRZw7vr0kcj/full.png
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3CURuzAOIaa37haxrV0Jwfsk/full.png
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/HTXanWUjB8Trix25l2eKU0Ua/full.png
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/jHx4IQUWUT9ue5b97ZgHkIx8/full.png
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/xOfU9L70wS7kIARO6yGzxJ96/full.png

Potjes geen Host

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/tSODDbkmzwqIzVSHUIFRaOYw/full.png
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/UouT4YXhXEDurb8keqcaka3t/full.png
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4TbdXShKMunb7c53zPhmWz5M/full.png
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/fPuiruB2bc9suoOpXyn9AMiR/full.png
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/cnX211DtmRAOE6qooWNCTxRA/full.png

Dat het 5 om 5 is, is puur toeval.

Duidelijker dan dit krijg ik het ook niet, ik kan wel 100 potjes spelen, zelfde resultaat. Ik vind MW3 verschrikkelijk leuk, maar als host is het gewoon niet te spelen. Op HC meerdere schoten op iemand? Geen probleem, hij heeft alle tijd om zich om te draaien. RPG in iemands gezicht? Hij pakt nog even een broodje, mikt, en schiet mij rustig omver.

[ Voor 3% gewijzigd door PWM op 31-01-2012 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
beany schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 12:34:
[...]

MW2 heeft ook parties... dus als je dedicated servers wil moet je juist niet MW2 spelen :?

Daarbij komt dat ik dit toch een beter systeem vind als je met een groepje wil spelen. Weet je zeker dat je in het zelfde team zit.
Sorry ik bedoelde AlterIW* Maar das gewoon MW2, maar dan 6x beter .. kennelijk is teamkiezen te moeilijk voor iedereen ofzo ..
Liever dedi's dan parties .. Moet eigenlijk allebei hebben .. je maakt een party, en de partyleader joint een dedi, zodat je toch in t zelfde team zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipmo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-10 16:16

Flipmo

OMG !!

Famous schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 12:31:
Nog geen last gehad van cheaters.
Alleen dat mensen wel eens buggs gebruikte maar die zijn zo goed als opgelost.

Op de xbox vind ik qua party / host het wel werken.
Het is alleen vervelend als de host leaved.

En ik en een vriend van me elkaar niet kunnen joinen .. maar dat ligt meer aan xbox, want live party kan ook niet.
Ik kan je ook nooit joinen, elke keer is je lobby al vol :P
(te weinig tijd om eerst invite etc te sturen, want moest met een half uurtje weer weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrious
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-09-2016
hoe kan je op de pc zien of je host bent?

They say that nobody is perfect. Then they tell you practice makes perfect. I wish they'd make up their minds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Flipmo schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 13:10:
[...]

Ik kan je ook nooit joinen, elke keer is je lobby al vol :P
(te weinig tijd om eerst invite etc te sturen, want moest met een half uurtje weer weg :)
Haha, ja zie je wel vaak online komen.
Als de lobby vol is kan ik er niks aan doen haha, dan ben ik vaak al aan het ownen! O-)
Ben je vanavond anders online? doen we even een potje ownen op dom! ( ook al is het maar voor een half uurtje :p )

[ Voor 9% gewijzigd door Famous op 31-01-2012 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j4y
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-10 17:22

j4y

Zen!th schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 12:59:
[...]
Liever dedi's dan parties .. Moet eigenlijk allebei hebben .. je maakt een party, en de partyleader joint een dedi, zodat je toch in t zelfde team zit :)
aka ESL gathers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:46

Gundogan

Rip and tear, until it is done

[...]

Sorry ik bedoelde AlterIW* Maar das gewoon MW2, maar dan 6x beter .. kennelijk is teamkiezen te moeilijk voor iedereen ofzo ..
Of ze moeten niet zo cheap doen en wat van die miljard dollar winst gebruiken voor dedicated servers voor matchmaking :p

Toch wel het beste voor pub play. Makkelijk parties maken en mee spelen en geen gare server settings.

Maar eigenlijk heb ik ook liever server browser + dedis dan matchmaking + p2p. Hoewel MW3 wel erg crap is voor solo play en de meeste dedis zijn 9v9 wat ook niet werkt op de kleine maps.

[ Voor 7% gewijzigd door Gundogan op 31-01-2012 13:19 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Voor mensen op de xbox krijgen jullie ook vaak invites van vage live accounts die willen spelen?

Laatst zat iemand heel erg te campen met een striker, nadat hij mij 2x gekillt had toch maar even akimbo FMG9 gepakt en hem dood gemaakt, kreeg gelijk een bericht met ''k*nker noob''

Toen ik zei dat hij een puber was en moest leren dat het een spellentje is;
'' skkl je moet gewoon je kk vuile hoeren bek houden met je k*nker hoeren familie ''

hier kan ik echt alleen maar van genieten, meneer mag zelf lekker noob spelen maar als hij gekillt word meteen bitchen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrious
Famous schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 13:18:
Voor mensen op de xbox krijgen jullie ook vaak invites van vage live accounts die willen spelen?

Laatst zat iemand heel erg te campen met een striker, nadat hij mij 2x gekillt had toch maar even akimbo FMG9 gepakt en hem dood gemaakt, kreeg gelijk een bericht met ''k*nker noob''

'' skkl je moet gewoon je kk vuile hoeren bek houden met je k*nker hoeren familie ''

hier kan ik echt alleen maar van genieten, meneer mag zelf lekker noob spelen maar als hij gekillt word meteen bitchen ..
gast je moet niet eens reageren op dat soort mensen...
lekker laten gaan

They say that nobody is perfect. Then they tell you practice makes perfect. I wish they'd make up their minds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 20:30

beany

Meeheheheheh

[...]

Team kiezen is best wel lastig als balancing aan staat. Je houdt je team nooit goed bij elkaar, en dat is best irritant.

Om nog maar te zwijgen over al die achterlijke k*t-regeltjes die elke server admin instelt, de meest debiele heb ik voorbij zien komen in BO en je werd er nog echt voor gekicked ook.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
beany schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 13:27:
[...]

Team kiezen is best wel lastig als balancing aan staat. Je houdt je team nooit goed bij elkaar, en dat is best irritant.

Om nog maar te zwijgen over al die achterlijke k*t-regeltjes die elke server admin instelt, de meest debiele heb ik voorbij zien komen in BO en je werd er nog echt voor gekicked ook.
Ach klopt .. daarom the good old times! CoD4 :) normale regels, (geen tubes, martyrdom en meer van die uber noob sh*t) en verder gewoon bannen bij offensive language ofzo .. voor de rest lekker knallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

jorg5 schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 13:24:
[...]

gast je moet niet eens reageren op dat soort mensen...
lekker laten gaan
Ach lekker laten happen, is waarschijnlijk iemand tussen de 15 - 18 jaar.
Worden ze alleen maar pissiger en als het nog even mee zit gaan ze hopelijk met controllers gooien.

heerlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Niets mis met de leeftijd he vriend .. t gaat puur om wat voor een type persoon het is :) kom lui tegen van 25 die dat soort dingen zeggen, en gastjes van 13 die gewoon chill zijn ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Zen!th schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 13:31:
Niets mis met de leeftijd he vriend .. t gaat puur om wat voor een type persoon het is :) kom lui tegen van 25 die dat soort dingen zeggen, en gastjes van 13 die gewoon chill zijn ..
Zeg ook niet dat het altijd die leeftijd is hoor.
Maar vaak wel rond die leeftijd die 7+ uur per dag spelen ofzo :p.

Ben zelf ook ''nog maar 20'' maar ik zeg natuurlijk ook wel eens godverdomme, maar ga niet triest tegen mensen aanlopen bitchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Klopt, hebje gelijk in :) 7+ uur per dag spelen .. de goeie ouwe tijd (A) kom ik nu niet meer aan toe ;)

Nee dat soort dingen kan ook wel, en ik bitch ook wel is op mensen, ben 19 btw, maar altijd dat gescheld met k*nker enzo, echt om gek van te worden .. Dat soort figuren zouden naast je moeten zitten, om ze vervolgens goed te kunnen vertellen dat dat soort taal niet gewenst is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Zen!th schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 13:35:
Klopt, hebje gelijk in :) 7+ uur per dag spelen .. de goeie ouwe tijd (A) kom ik nu niet meer aan toe ;)

Nee dat soort dingen kan ook wel, en ik bitch ook wel is op mensen, ben 19 btw, maar altijd dat gescheld met k*nker enzo, echt om gek van te worden .. Dat soort figuren zouden naast je moeten zitten, om ze vervolgens goed te kunnen vertellen dat dat soort taal niet gewenst is :)
Sinds wanneer kunnen handen dingen vertellen 8)7

Kan me ook wel eens ergeren, maar ga niet mensen een bericht sturen ofzo..
zou de moeite er echt niet voor nemen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
verbale communicatie .. daarmee kan je ook dingen "vertellen"(A)

Nahjah, ik speel op de PC, dus dan is het wat makkelijker, gewoon random in de chat even zeggen dat ie een "epic noob with no eye for the objective thinks he's pro" :)

Maargoed op xbox zou ik het ook niet doen nee, om daar helemaal een berichtje op gaan typen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-10 10:32

Sm0k3r

cough...cough...

HAHAHAHAHAHAHA dat is een bevestiging op jouw "puber" response dus je kon ook als laatst antwoorden met "goed ingeschat van me he?" 8)7

Gelukkig kom ik deze gasten niet tegen (PC) maar wel de n00b spammers, dus ze smijten lukraak met het woord n00b en niet een bepaald wapen spammen, dar erger ik me niet aan.

Campers... oh oh mijn maat is erg goed in MW3 en rent de hele tijd rond, map is klein dus je komt hem vaak tegen, hij krijgt vaak n00bcamper naar zijn hoofd gesmeten en wij maar lachen via voice, de stakkers... oh oh oh

[ Voor 19% gewijzigd door Sm0k3r op 31-01-2012 13:59 ]

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrious
op pc niet zo veel last van gastjes die lopen te janken op de voice chat.. wel trieste figuren die met kk op chatbox schelden... leuk om gastjes een headshot te geven die aan 't typen zijn :) zie je halverwege de zin wwwwwwwaaaaaaa, als ze willen weglopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Hahahah, jaa dat heb ik ook altijd :p tegen beter weten in weg willen lopen (A) en dan niet weghalen als je dood ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

thijssie schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 11:28:
[...]

Hoe kun je als host hackers uit de server kicken dan?
idd installeer mw3sa en ga in steam naar : localhost:28962
Dan kun je als je het goed hebt gedaan zien wanneer je host bent (je lijst is dan een stuk langer)
Merk wel je sneller host wordt als je party leader bent en al een aantal teamgenoten in je party hebt zitten.

Op die manier kun je redelijk snel aimbotters kicken (of zelfs bannen). Zij krijgen dan een hele slechte verbinding met een time out als gevolg.
jorg5 schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 13:11:
hoe kan je op de pc zien of je host bent?
Voor heen kon je het aan de pingbars (aangepast) zien. Diegene die de max had was host. Nu hebben ze dat weer ongedaan gemaakt en zou je het kunnen zien via onderstaande. Maar dan weet je alleen of je zelf host bent.
Its actually really easy, just look at the loading screen when you enter a game. If it says awaiting challenges you know you the Host. If it says awaiting connection then your not the host. Also at the start of the game if your the host your always the first character to render, if you render up and somebody is in front of you then your not the host. You can also look at the status bar at the start of the game, its a little harder to tell this way in mw3 for some reason but you should also have all 4 bars green.

[ Voor 46% gewijzigd door Frostbite op 31-01-2012 14:23 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrious
moet eerlijk over het algemeen ren ik rond, maar als ik 1 of twee kills van een choppa of pavelow ben , wil ik nog wel eens 2 kill campen,.. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier een vliegend I.M.S. slachtoffer :

Heerlijk... ;) ... :9 ... :P ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Hee Dennis mag ik die 1minuut terug van mijn leven... :|

Opvallend weinig teamgenoten op de PC die hun NAT open hebben staan heb ik gemerkt.
Als ik wegga moet ik altijd een nieuwe Partyleader aanwijzen en dat wordt steeds lastiger.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Opvallend weinig die em open krijgen :O
Heb er weet ik het hoe lang mee zitten prutsen .. en hij bleef maar strict:(
MW2 was 1 minuut pielen, en hij was open, maar bij mw2 krijg ik het gewoon niet voor elkaar ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrious
mmm geen heel speciaal filmpje...
en ik heb m'n NAT wel open op de pc (was standaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

Gisteren kreeg ik ook zo'n leuk mailtje.
Ik was met search bezig , en ik was als enige survivor nog over tegen 4 man.
Njaah wat ga je dan doen? dan ga je een veilige plek opzoeken en daar ga je campen (met zicht op de bommen)
En je plukt ze 1 voor 1 weg (was wel bezig met de heartbeat sensor voor de challenges)dus ik plukte ze alle 4 weg.
En kreeg meteen een mailtje van.
"You fucking cocksucker , you fucking camping noob go and play another game you fucking camper"
Dus netjes uitgelegd dat ik als enige over was en dat die zelf niet zo rambo moet spelen en moet opletten.
toen kreeg ik helemaal een leuk mailtje wat ik hier maar niet neerzet haha :P .
(S&D vind ik de enige mode waarbij je echt mag campen toch?)

Maar ik maak me ook iets teveel schuldig aan schelden over de headset..
Meestal is dat als ik dan door een akimbo word afgeslacht als ik op 15 kills sta ofzo.
of gewoon 5 keer doodga in 20 seconden door de fijne spawns.
Niet goed , maar soms heb je gewoon wat frustratie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j4y

j4y

Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 14:49:
[...]
(S&D vind ik de enige mode waarbij je echt mag campen toch?)
I'm not camping, I'm waiting! (c) Knaller-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
SND mag je niet campen als attack vind ik, de bomb moet toch geplant worden binnen de tijd, maar mensen die gaan huilen als hun na 30 sec op jou spawn zitten, en jij zit er nog. jaa die kunnen me wat krijgen :) moeten ze maar niet rushen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
@ Jan,

Dat is gewoon geen campen. Het primaire doel in S&D is in dit geval zo lang mogelijk in leven blijven, aangezien je de ronde anders verliest, zonder dat de tegenstander de bom plant.

Dit is wat anders dan misselijke mannetjes die tijdens FFA of TDM (of Domination for that matter) continue in een donker hoekje gaan zitten wachten tot er toevallig iemand langs komt. Gelukkig is er semtex. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

op lap tekst 1: Inderdaad, bij S&D is het nog wel logisch.
Echt triest dat mensen zo gaan reageren..

Lap tekst 2: Ja ik ook, alleen als ik met vrienden in een party zit.
Nooit tegen teammates en al helemaal de tijd nemen om mensen een prive bericht te sturen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
bram1984 schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 14:53:
@ Jan,

Dat is gewoon geen campen. Het primaire doel in S&D is in dit geval zo lang mogelijk in leven blijven, aangezien je de ronde anders verliest, zonder dat de tegenstander de bom plant.

Dit is wat anders dan misselijke mannetjes die tijdens FFA of TDM (of Domination for that matter) continue in een donker hoekje gaan zitten wachten tot er toevallig iemand langs komt. Gelukkig is er semtex. :)
Gelukkig is er Recon Pro :)
gewoon random een stun gooien, en als ze er door geraakt worden, staan ze keurig op de map, met waar ze heen kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024
Zen!th schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 14:54:
[...]

Gelukkig is er Recon Pro :)
gewoon random een stun gooien, en als ze er door geraakt worden, staan ze keurig op de map, met waar ze heen kijken :)
Kijk, toch een reden om recon pro te gebruiken!! Goeie tip!
Fuck SoH, gebruik je toch niet met search.. of je moet toevallig meer man tegen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrious
delaitinho schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 14:57:
[...]

Fuck SoH, gebruik je toch niet met search.. of je moet toevallig meer man tegen komen.
+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
[...]

Lol ik gebruik echt altijd recon :)
Gewoon Recon paint mensen als ze gestunned worden, en Recon Pro paint mensen op de map door bullet damage(hitmarkers) .. Dus Recon Pro is niet echt noodzakelijk, maar wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
  • Laatst online: 12-10 18:48
[...]

Specialist..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

[...]

Heb z'n beetje alles pro behalve recon, vond het nooit zo handig.. maar dit klinkt inderdaad wel goed.
vanavond ga ik ff prestige 5 in en ga ik het eens proberen kijken wat handiger is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
In hardcore is Recon niet zo nuttig, maar in softcore is het heel effectief, vooral als je veel in team verband speelt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
Klopt... Idee om die ook eens mee te pakken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Hardcore vind ik sowieso niet chill.
Speelde het vroeger ALTIJD,
maar 9/10 keer haal ik met ''softcore'' een hogere killstreak.
Was even oefenen maar nu kan ik hardcore waarschijnlijk voor geen meter meer.

@ specialist, pak ik eigenlijk om de meeste dingen snel pro te krijgen en even snel te levelen, maar daarna weer lekker naar assault package!

[ Voor 12% gewijzigd door Famous op 31-01-2012 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Famous schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 15:01:

@ specialist, pak ik eigenlijk om de meeste dingen snel pro te krijgen en even snel te levelen, maar daarna weer lekker naar assault package!
Klopt .. maar dat komt (denk ik, vind ik, voel ik) door dat je in p2p speelt :$
Had met Cod4/5 en Bo nooit gezeik met hardcore (gewoon zonder problemen 11 killstreaks halen) en met MW2 en MW3 constant bonje om verder te komen dan 6/7 met hardcore :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
Famous schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 15:01:

Mwa, denk dat je aan Specialist het meeste hebt in Public Search en Destroy..als je dan een chopper ofzo hebtm duikt iedereen toch direct een gebouw in, en de meeste mensen hebben Assasin Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Spelen er hier ook mensen Dropzone..? Ik vind het best vet, speel het eigenlijk alleen maar. De hele tijd actie, je krijgt random care packages zolang je de dropzone bezet houdt. De meeste zullen het zien als chaos en nutteloos maar als je het het wat vaker speelt krijg je het snel genoeg door. Het is meer dan met een kip zonder kop naar de dropzone rennen en daar gaan liggen wachten. Ik heb echt mooie scores gehaald, zonder veel dood te gaan en toch veel bezetpunten gekregen.

[ Voor 10% gewijzigd door NeoMe op 31-01-2012 15:06 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Is dat een ranked gametype? .. heb t nog nooit gezien namelijk :)
Lijkt me wel een keer leuk om te proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Zen!th schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 15:03:
[...]

Klopt .. maar dat komt (denk ik, vind ik, voel ik) door dat je in p2p speelt :$
Had met Cod4/5 en Bo nooit gezeik met hardcore (gewoon zonder problemen 11 killstreaks halen) en met MW2 en MW3 constant bonje om verder te komen dan 6/7 met hardcore :)
Nouja speelde het eigenlijk al vanaf CoD1 ( rifle only )
Sinds de hardcore mode er was altijd hardcore gespeeld.
Met MW2 af en toe softcore omdat vrienden toen begonnen te spelen.
Black ops weer hardcore en nu weer softcore omdat ik met vrienden op de xdoos speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrious
dropzone vind ik zwaar k*t srry dat ik het zeg, maar is niet mijn gametype, speel standaard HC in dropzone is altijd kiddycore/softcore/normalcore whatevarrr doe mij maar HC dom, of HC kill confirmed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
PC of xbox/ps3? (deze levert je nu een waarschuwing op)
Toch maar weer is HC proberen ..
En dropzone voor het mooi :p

[ Voor 30% gewijzigd door PWM op 31-01-2012 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j4y

j4y

Famous schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 15:07:
[...]
Nouja speelde het eigenlijk al vanaf CoD1 ( rifle only )
Sinds de hardcore mode er was altijd hardcore gespeeld.
Met MW2 af en toe softcore omdat vrienden toen begonnen te spelen.
Black ops weer hardcore en nu weer softcore omdat ik met vrienden op de xdoos speel.
wauw dat zie je niet vaak :)

meeste veteranen spelen geen cod meer sinds cod4promod :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrious
Zen!th schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 15:10:
PC of Console?
Toch maar weer is HC proberen ..
En dropzone voor het mooi :p
pc :D duhh ;) en ik heb 'zo'n vermoeden dat RIN de moderator hier wat aan gaat doen, al kan ik er best om lachen :)
@ hieboven, COD2 met rifles only was GENIAAL!!!! (pc) good old times ;w

[ Voor 13% gewijzigd door PWM op 31-01-2012 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
j4y schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 15:12:
[...]

Ligt er ook aan .. de "echte veteranen" of de echte veteranen :) vanaf CoD 1 tot 4 ging het bergopwaarts, daarna heel hard bergafwaarts!
Ofc no offense naar de playstation mensen :) maar door de consoles is de pc zo brak nu ^^ (ben ik heilig van overtuigd!)

[ Voor 15% gewijzigd door Zen!th op 31-01-2012 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-10 13:26

mark-k

AKA markkNL

Zen!th schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 14:39:
Opvallend weinig die em open krijgen :O
Heb er weet ik het hoe lang mee zitten prutsen .. en hij bleef maar strict:(
MW2 was 1 minuut pielen, en hij was open, maar bij mw2 krijg ik het gewoon niet voor elkaar ..
Die van mij staat ook op moderate, en krijg m er niet meer van af. Heb m een tijdje terug op open gehad, toen op een gegeven moment waren er wat problemen met de telefoon en is het modem gereset. Sindsdien had ik weer moderate. Exact dezelfde stappen uitgevoerd als toen ik m wel op open gekregen had, maar helaas, nog steeds moderate :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
mark-k schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 15:14:
[...]

Die van mij staat ook op moderate, en krijg m er niet meer van af. Heb m een tijdje terug op open gehad, toen op een gegeven moment waren er wat problemen met de telefoon en is het modem gereset. Sindsdien had ik weer moderate. Exact dezelfde stappen uitgevoerd als toen ik m wel op open gekregen had, maar helaas, nog steeds moderate :/
Toevallig zon Thomson789tg routertje ofzo?
Want ik kan em wel openzetten, maar dan faalt onze telefoon om de 2/3 dagen :( heel frustrerend, dus dan maar niet hosten! zo extreem veel voordeel heeft het ook weer niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
Zen!th schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 15:13:
[...]

Ligt er ook aan .. de "echte veteranen" of de echte veteranen :) vanaf CoD 1 tot 4 ging het bergopwaarts, daarna heel hard bergafwaarts!
Ofc no offense naar de playstation mensen :) maar door de consoles is de pc zo brak nu ^^ (ben ik heilig van overtuigd!)
Ach nouja, bij de Tour de France kwam gaan ze altijd nog een keer bergopwaarts.. dus gewoon even doorbijten ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Whahah, daar heb je gelijk in, ik denk alleen dat die 2e berg nooit meer komt eerlijk gezegt ..
Fietsen we binnekort gezellig met zen alle een ravijn in, en is het afgelopen met de CoD serie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
Wat een stel bejaarden bij elkaar...lol.
Dan blijf je toch lekker ouwe COD spelen?

Tuurlijk mis ik de rifles ook.. Maar life goes on. Kunt ook kijken naar de positieve punten.

[ Voor 36% gewijzigd door delaitinho op 31-01-2012 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

j4y schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 15:12:
[...]

Heb alle CoDs gespeeld en blijf ik denk ik ook nog wel doen.
Ook bijna alles orgineel, CoD1 zelfs 2 keer haha.
Alleen CoD3 ( voor de gamecube |:( 8)7 ) niet orgineel.

Aangezien ik door letsel niet kan werken naast mijn stage mijn game pc verkocht en xbox terug gekocht dus speel nu lekker met vrienden ''softcore''

Rifle only was sowieso baas :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
delaitinho schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 15:20:
Wat een stel bejaarden bij elkaar...lol.
Dan blijf je toch lekker ouwe COD spelen?
Jammer genoeg heb ik die niet, ik speelde altijd Wolfenstein. Die vondt ik leuker :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Zen!th schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 15:17:
[...]

Toevallig zon Thomson789tg routertje ofzo?
Want ik kan em wel openzetten, maar dan faalt onze telefoon om de 2/3 dagen :( heel frustrerend, dus dan maar niet hosten! zo extreem veel voordeel heeft het ook weer niet :)
HuaWei modem van online met daarachter een E4200, uPnP staat op beide open, poorten zijn vanaf de HuaWei geforward naar het IP adres van de E4200 en de poorten van de E4200 zijn geforward naar het vaste IP adres van mijn laptop, maar geen geluk de laatste tijd (terwijl hij het op die manier 2 maanden geleden wel nog deed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

mark-k schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 15:21:
[...]

HuaWei modem van online met daarachter een E4200, uPnP staat op beide open, poorten zijn vanaf de HuaWei geforward naar het IP adres van de E4200 en de poorten van de E4200 zijn geforward naar het vaste IP adres van mijn laptop, maar geen geluk de laatste tijd (terwijl hij het op die manier 2 maanden geleden wel nog deed)
Gewoon een leuke linksys kopen.
Heb geen poorten open gezet en me NAT-type is gewoon open. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Famous schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 15:21:
[...]

Gewoon een leuke linksys kopen.
Heb geen poorten open gezet en me NAT-type is gewoon open. _/-\o_
Die E4200 is het vlaggenschip van Linksys ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

In Dropzone rank je wel super snel..! Staat op de xbox in het lijstje van community nogwat, dus niet het standaard lijstje. Het is ook de enige modus in die lijst.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
Apart schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 15:21:
[...]

Jammer genoeg heb ik die niet, ik speelde altijd Wolfenstein. Die vondt ik leuker :D
Wolfenstein was de bom.. Maar wat ik zeg: je vriendinnetje van toen vond je blijkbaar ook de bom en waarschijnlijk heb je nu ook zoiets van "tis maar goed dat ik nu beter weet wat ik wil..."

(slechte vergelijking.. tijd om naar huis te gaan van werk.. haha) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
delaitinho schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 15:23:
[...]

Wolfenstein was de bom.. Maar wat ik zeg: je vriendinnetje van toen vond je blijkbaar ook de bom en waarschijnlijk heb je nu ook zoiets van "tis maar goed dat ik nu beter weet wat ik wil..."

Mwa, had eerder het net uitgemaakt, en daardoor ben ik gaan gamen ;P
En ik vermaak mij daar prima mee, CoD met een clan spelen en de meeste potjes makkelijk winnen en af en toe een clanwar..

[ Voor 11% gewijzigd door Apart op 31-01-2012 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

delaitinho schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 15:23:
[...]

QFTW.

Speelde altijd CoD, een vriend was toen AA aan het spelen en we waren elkaar aan het overhalen om het andere spel te gaan spelen.

Nu speelt bijna de hele vriendengroep CoD :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-12-2024

afca123

PSN Blasterus15

Echt zo irritant dat ik niet met mijn vrienden kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sneakeye
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-06-2021
Iemand een idee hoe ik kan voorkomen dat ik host wordt?
Heb het idee dat ik 2/3 keren host ben misschien komt dit omdat ik 120/120mbit glasvezel lijn heb ofzo.
Maar het is echt super irritant je speelt dan gewoon niet meer lekker....
Alvast bedankt voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsg
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-10 15:39
In mijn mening speelt het wel goed mja

pas gwn je player file aan, een simpele wijziging van het aantal pinbars zorgt er al voor dat je gene host meer word

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zijn soms normale gasten die met je willen spelen omdat ze het zat zijn om gepakt te worden. Maar meestal uitnodigingen voor Infected lobbies. (Private match a la Survivor oid uit Halo, 1 man is zombie met alleen een knife de rest is mens met een pistool. Ga je als mens dood dan wordt je zombie. Gaat door tot er 1 human over is.)

Veel beter dan CoD2 rifle only wordt het niet meer. Althans in mijn hoofd. Stiekum gewoon max prestige in CoD4, MW2, BO en straks ook MW3. :P

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2012 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Goeie MOAB met voor de verandering de assault package. Z'n tegenstanders zijn wel erbarmelijk slecht, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-12-2024

afca123

PSN Blasterus15

Spelen hier nog mensen Spec ops Surivial? Op de ps3 dan kun je me toevoegen Blasterus15. Maar ook als je het niet doet nartuurlijk. Vandaag weer lekkere potjes gehad. 34-7 24-3 44-12 Multiplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-10 21:01
Wie van de vaste PC-spelers is vanavond weer aanwezig?

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePupD
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-12-2020

ThePupD

Standing Tall And Talented

Ligt het aan mij of is FFA gemiddeld lager van niveau spelers dan andere spelmodes?
Ik ben sinds vorige week begonnen met FFA te spelen enwordt 9 van de 10 keer eerste (of beste KD ratio), terwijl bij de andere game modes ik ook vaak erg hoog eindig, maar niet standaard nmr 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik vraag me al tijden iets af in free for all.
Kan je dat ook met een party van 2 spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Even een vraagje over de prestige token unlocks. Ik heb de SPAS-12 geunlockt gedurende mijn vorige Prestige, omdat het een hel is om Damage op dat ding te krijgen. Nu ben ik gesprestiged, en heb ik wel de SPAS, maar is deze niet meer geleveld (en heb ik dus ook geen Damage meer). Komt dat doordat ik gedurende de Prestige mijn token heb uitgegeven of ben ik gewoon genaaid?

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ElBarto schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 19:19:
Even een vraagje over de prestige token unlocks. Ik heb de SPAS-12 geunlockt gedurende mijn vorige Prestige, omdat het een hel is om Damage op dat ding te krijgen. Nu ben ik gesprestiged, en heb ik wel de SPAS, maar is deze niet meer geleveld (en heb ik dus ook geen Damage meer). Komt dat doordat ik gedurende de Prestige mijn token heb uitgegeven of ben ik gewoon genaaid?
Klopt , de wapens moet je weer opnieuw omhoog levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-10 13:29
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 19:08:
Ik vraag me al tijden iets af in free for all.
Kan je dat ook met een party van 2 spelen?
No parties allowed!

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vind ik dan best wel jammer , lijkt me wel leuk om met een volle party ranked free for all te spelen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-10 13:29
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 19:38:
[...]

Vind ik dan best wel jammer , lijkt me wel leuk om met een volle party ranked free for all te spelen haha.
Beetje om het boosten tegen te gaan he... Anders gaan er 8 man in een party en dan een FFA lobby gebruiken om te boosten...

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:34
Zou je me nog kunnen inviten voor Dutch Eagles, Just_Jan?
https://elite.callofduty....19618a03384507346106a8243

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Komt er snel aan;) ,

De leader Delaitinho heb ik al op de hoogte gesteld , dus je word er snel genoeg bij gegooid.

on-topic ,

Dat is wel waar kwa het boosten , alleen wel jammer haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 19:38:
[...]

Vind ik dan best wel jammer , vind het wel leuk om met een volle party ranked free for all te spelen haha.
Je kan wel elkaar joinen. Zit best vaak FFA tegen 1 tot 3 vrienden te spelen. :)

Net begonnen met SPAS levellen. Wat een hel is dat. Hitmarkers tot en met. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Eindelijk een KDR van boven de 2.0 ( 2.010 welteverstaan) binnen 6 dagen iets meer dan 20 uur gespeeld, 4018 kills en 1999 deaths. Mw3 is fucking addicting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
StevenzeN schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 21:54:
Eindelijk een KDR van boven de 2.0 ( 2.010 welteverstaan) binnen 6 dagen iets meer dan 20 uur gespeeld, 4018 kills en 1999 deaths. Mw3 is fucking addicting.
Netjes ;) , wat voor gamemodi speel je voornamelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 21:58:
[...]

Netjes ;) , wat voor gamemodi speel je voornamelijk?
Domination, Team Defender, TDM, KC. En dank! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
StevenzeN schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 21:59:
[...]

Domination, Team Defender, TDM, KC. En dank! :D
Ok dan , dat zijn inderdaad wel de lekkere modi voor je k/d haha ;)
Ik sta nu momenteel op 23.790 kills en 12.008 deaths (1.98) dus ben er bijna , heb men k/d in het begin nogal naar de klote geholpen door domination omdat ik te graag alle vlaggen wou hebben :P
Haal nu elk potje wel minimaal een k/d van 3.00 8)

Even iets anders .
Weet je wat ik wel zo irritant vind mensen , dat wanneer de connectie eruit vliegt je automatisch een loss erbij heb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je maar niet dashboarden. :) :)

Net voor t eerst in tijden weer eens gesnipt. Lekmer makkelijk iedereen in de rug zitten nakken omdat ik geen L337 QS skillz heb. 30-6 met een extreem lelijke 'get turned on' no-scope voor de final killcam. Heb me meteen aangemeld voor Optic:D. Pot daarvoor met een nieuwe Spas 30-9 (dus zonder damage). Heerlijk bevredigend om mensen met 1 schot neer te leggen. Shotties en snipers zijn echt tof. :)

@thepupd Niveau van FFA is wel lager maar je moet wel snel je kills kunnen maken. Je wordt snel in je rug gepqkt als je te lang met 1 man bezig bent en je strijd vaak met 1 andere goede speler om de 1e plek. Aan 29-2 heb je niks kun je beter 30-10 gaan.:) vroeger gebruikte ik FFA om aim scherp te zetten voor t echte werk. Nu speel ik t alleen nog maar omdat ik de overige gamemodes suf vindt door de brakke spawns en slechte map design.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2012 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad , ik ben eergisteren begonnen met de shotgun.
En het beviel me zeer goed , het vereist weliswaar niet zoveel skill als een smg of assault klasse.
Maar het was zeker leuk Vooral met de striker ging het fantastisch haha(wat gebruiken jullie daar eigenlijk op? ik merk persoonlijk niet zoveel verschil tussen range en damage)
Maar ik ga denk ik morgenmiddag op jacht naar mijn eerste moab (free for all)

Iemand nog tips;)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
mark-k schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 15:21:
[...]

Dat gaat dus niet werken he dubbele uPnP die wordt alleen bij de E4200 opengezet. Nu weet ik niet hoe die HuaWei in elkaar zit en of je daar specifiek poorten kunt forwards anders moet je dat even doen. Zit hier geen PC achter direct maar alleen de E4200 zou ik de E4200 in een DMZ gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:46

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 23:04:
Inderdaad , ik ben eergisteren begonnen met de shotgun.
En het beviel me zeer goed , het vereist weliswaar niet zoveel skill als een smg of assault klasse.
Maar het was zeker leuk Vooral met de striker ging het fantastisch haha(wat gebruiken jullie daar eigenlijk op? ik merk persoonlijk niet zoveel verschil tussen range en damage)
Maar ik ga denk ik morgenmiddag op jacht naar mijn eerste moab (free for all)

Iemand nog tips;)?
Met de spam shotties (AA12/usas/striker) maakt range of damage niet zoveel uit. De usas is al goed genoeg zonder damage of range en de aa12 en striker schieten snel genoeg om hitmarkers te compenseren.

Pump actions = damage. Je wilt geen hitmarkers en damage vermindert de kans op hitmarkers meer dan range :)

En als je de specialist package neemt: altijd damage. Je krijgt geen damage van de specialist bonus, maar range daarentegen wel.

En verder akimbo skorpions nemen als secondary en het komt wel goed :9

[ Voor 4% gewijzigd door Gundogan op 01-02-2012 00:31 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

bobsquad schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 00:25:
[...]

Dat gaat dus niet werken he dubbele uPnP die wordt alleen bij de E4200 opengezet. Nu weet ik niet hoe die HuaWei in elkaar zit en of je daar specifiek poorten kunt forwards anders moet je dat even doen. Zit hier geen PC achter direct maar alleen de E4200 zou ik de E4200 in een DMZ gooien.
Volgens mij had ik al getypt dat ik die poorten vanaf de HuaWei al geforward had naar mijn E4200. uPnP staat bij beide ingeschakeld, maar heb ook al geprobeerd om op 1 vd 2 uit te zetten, zonder succes.

Die DMZ heb ik nog nooit geprobeerd, mr weet ook ff niet hoe ik m in die zone krijg, misschien morgen mr ff klooien. Zit als t goed is iig alleen de E4200 achter mijn modem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 23:04:
Inderdaad. het vereist weliswaar niet zoveel skill als een smg of assault klasse.
Wacht wat? Minder skill dan een AR of SMG? Met een AR of SMG kun je je verweren op afstand. Met een shotgun moet je naast mensen gaan staan voor een kill. Volgens mij vereist ronddansen recht voor mensen die op je schieten meer skill dan ze van 50 meter afknallen. :)

Tuurlijk is het makkelijk als je naast iemand staat om ze te one-shotten (tenminste als je kan aimen) maar het gaat juist om de weg er naar toe om naast die gast te staan zonder dat je op 40 meter afstand neergelegd bent.

Succes met zonder skill goed meekomen met een shotty op Interchange. :P

@Gundogan. Voor mij geen Akimbo FM69s bij shotgun. Ik neem single machine pistol voor alles op range. (En dan meestal MP9, dat ding is zwaar relaxed, kun je nog aardig mee komen met de normale SMGs :D)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2012 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-10 14:18
100% mee eens ! Shotgun is juist veel moeilijker.

Speel normaal altijd FFA en mijn kd is daar 1.72 en net veel TDM gespeeld en dan haal ik makkelijk 3/4/5 kd:)

Kan je je account resetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Versteegrob schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 02:38:
100% mee eens ! Shotgun is juist veel moeilijker.

Speel normaal altijd FFA en mijn kd is daar 1.72 en net veel TDM gespeeld en dan haal ik makkelijk 3/4/5 kd:)

Kan je je account resetten?
Als je prestige 10 bent kun je alles resetten. Je titels blijven behouden maar je unlocks etc verdwijnen en je bent weer P1. Wat dat met KD doet weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrious
het nut van die reset bij p10 snap ik echt niet, alles lijkt als of je p1 bent... waarom zou je dat doen. laat de game dan tot p15 of p20 gaan

Pagina: 1 ... 23 ... 76 Laatste