Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-10 18:48
jorg5 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 15:07:
noem de namen van die prestige servers ook gelijk, zodat we ze niet perongeluk joinen :)
ik wil m'n prestiges zelf verdienen!
Volgens mij is het doorverwijzen naar hacks/cheats verboden op Tweakers.net. Dit zou dan ook gelden voor Hacked/Cracked servers :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrious
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-09-2016
Apart schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 15:09:
[...]

Volgens mij is het doorverwijzen naar hacks/cheats verboden op Tweakers.net. Dit zou dan ook gelden voor Hacked/Cracked servers :).
volgens mij is het alleen verboden met het doel om een hacked/cracked server binnen te gaan. als het gaat om te verkomen dat mensen in een hacked server komen (zoals ik) niet denk ik... btw als ik in zo'n server terecht kom, en met 2 kills lvl 80 ben, kan ik dan gebanned worden door IW???

They say that nobody is perfect. Then they tell you practice makes perfect. I wish they'd make up their minds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
jorg5 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 15:11:
[...]

volgens mij is het alleen verboden met het doel om een hacked/cracked server binnen te gaan. als het gaat om te verkomen dat mensen in een hacked server komen (zoals ik) niet denk ik... btw als ik in zo'n server terecht kom, en met 2 kills lvl 80 ben, kan ik dan gebanned worden door IW???
Nee, zo lang je het zelf maar niet host... dan is er geen probleem.

Jij kan er weinig aan doen namelijk :)

[ Voor 4% gewijzigd door falcon123 op 01-02-2012 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-09 11:10
IW banned je overal voor :)
Ook als je in een private server komt van iemand die roll the dice host (MW2)

^ben ik dus voor gebanned, 50 mailtjes gestuurd .. 0 reactie^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
jorg5 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 15:11:
[...]

Ja en nee. Als jij en server aanklikt, en daarin een kill maakt, en erachter komt dat je veel te veel experience krijgt en leaved geloof ik niet. Als je er express in blijft om deze reden geloof ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:52

beany

Meeheheheheh

Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 14:20:
Voor de pc gebruikers, wat hulp om een cutting edge te geven:

MW3 Field of View changer
http://www.mapmodnews.com...-Warfare-3-FoV-Changer-MP
Meer diepte, en ook meer zichtbaar op het scherm. Kan zeker schelen. Voor wat oudere FPS players is het zeker aan te raden!
Overigens dient wel opgemerkt te worden dat het nog allerminst zeker is of je hier een ban voor krijgt of niet. Er is nog geen officiele uitspraak gedaan door IW of Valve zover ik weet/kan vinden. Het gaat hier slechts om een FoV changer, maar technisch gezien is het een app die in het geheugen van MW3.exe zit te knoeien en dat mag volgens VAC simpelweg niet. Gewaarschuwd mens.... -> 2!

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrious
beany schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 15:29:
[...]

Overigens dient wel opgemerkt te worden dat het nog allerminst zeker is of je hier een ban voor krijgt of niet. Er is nog geen officiele uitspraak gedaan door IW of Valve zover ik weet/kan vinden. Het gaat hier slechts om een FoV changer, maar technisch gezien is het een app die in het geheugen van MW3.exe zit te knoeien en dat mag volgens VAC simpelweg niet. Gewaarschuwd mens.... -> 2!
dacht ik ook +1

They say that nobody is perfect. Then they tell you practice makes perfect. I wish they'd make up their minds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
beany schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 15:29:
[...]

Via Twitter hebben ze laten weten dat het van IW's kant mag, het is een feature die ze nog gaan implenteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Apart schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 15:31:
[...]

Via Twitter hebben ze laten weten dat het van IW's kant mag, het is een feature die ze nog gaan implenteren.
Linkje?

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Geloof hem maar op zen woord, als je gebanned word .. weetje wie je moet hebben (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j4y
  • Laatst online: 14:27

j4y

Apart schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 15:31:
[...]
"nog gaan implementeren"

het zit in alle cods behalve die nieuwe dus gewoon /copypaste -__- stelletje sukkels daaro dat ze het er niet gelijk in doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Het zit in alle cod's .. stelletje sukkels dat ze het eruit hebben gehaald -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
Die heb ik zo niet, maar hier is een topic van Steam. Steam vindt dat het niet mag, zoals eerder al werdt gezegd omdat er met de .exe wordt geklooit. http://forums.steampowere...3319581d9e6f87e&t=2479545

Edit: Volg deze link eens; http://twitter.com/#!/fourzerotwo/status/144514849517486080
En deze; http://twitter.com/#!/GuyBeahm/status/141969012258111488
j4y schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 15:35:
[...]

"nog gaan implementeren"

het zit in alle cods behalve die nieuwe dus gewoon /copypaste -__- stelletje sukkels daaro dat ze het er niet gelijk in doen...
Alle extra mappen die nog komen heb ik ook al in mijn Steam folder staan, maar spelen kan ik ze niet. Het wordt dus wel mooi gedownload naar je PC en neemt ruimte in.

[ Voor 45% gewijzigd door Apart op 01-02-2012 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Hm, ik wacht er nog wel ff mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Waarom zou je het uberhaupt doen .. k vind zon hoge fov alleen maar irritant :(
De standaard is in mijn ogen fijner dan die van (80)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
Een maat van mij speelt op 3 beeldschermen, ik weet niet waarom, maar ik kan het begrijpen dat het dan irritant is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j4y
  • Laatst online: 14:27

j4y

mensen die gewend zijn op hoge fov's te spelen kunnen misselijk / hoofdpijn krijgen van de nu te lage fov.

althans, het beeld is ineens zo 'dichtbij' ik krijg na een tijdje wel iets hoofdpijn (geen misselijkheid, maar die mensen ken ik ook wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
j4y schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 15:48:
mensen die gewend zijn op hoge fov's te spelen kunnen misselijk / hoofdpijn krijgen van de nu te lage fov.

althans, het beeld is ineens zo 'dichtbij' ik krijg na een tijdje wel iets hoofdpijn (geen misselijkheid, maar die mensen ken ik ook wel)
Ik speelde een ouder spel, Wolfenstein altijd met 120 fov (Hoogst toegestaande door de meeste servers) en dan lijkt het net of je, zoals in Star Wars, met lichtsnelheid gaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Er zijn ook servers waarbij je je FOV kan instellen via een command dus bijv. !fov 80 of iets dergelijks

ITS| Sniper Only|XP ON| FOV TWEAK <--- 1 van de servers met dat en gewoon normale xp die ranked is.

Komen nu ook steeds meer mods/plugins voor de dedicated servers.

Meer info: http://www.itsmods.com/forum/Forum-MW3-Server-Addon.html

[ Voor 24% gewijzigd door falcon123 op 01-02-2012 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zen!th schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 15:46:
Ten eerste je ziet meer theoretisch. Of je daar voordeel uit kan behalen is deel twee. Verder zijn veel mensen gewend om met een hoge FoV te spelen, en vinden mw3 fov van 65 niet fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lonestander
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-04 14:22
Geweldig net filmpje gekeken hoe je een dood van een sticked semtex 8 van de 10 keer kan voorkomen!

Je moet de dichtsbijzijnde muur opzoeken tegen aanlopen en kijken naar de grond, waardoor je hoofd door de muur steekt. Dan kan het zo zijn dat de semtex in de muur ontploft waardoor jij geen schade krijgt. (kon niet zien waar de semtex zat maar denk op zijn hoofd :P )

Trouwens fov?

PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
falcon123 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 15:54:
Er zijn ook servers waarbij je je FOV kan instellen via een command dus bijv. !fov 80 of iets dergelijks

ITS| Sniper Only|XP ON| FOV TWEAK <--- 1 van de servers met dat en gewoon normale xp die ranked is.
Ja, het viel mij al op dat de meeste Sniper/Quickscope servers waren. Maargoed, daarom doen we er nog maar een categorie bij; Type. Sniper/Quickscope, Electronic Sports League (ESL)/ClanBase (CB) en Normaal & Hardcore. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-10 10:32

Sm0k3r

cough...cough...

Ik dacht dat het aan mij lag maar google heeft mijn probleem opgehelderd, dit spel heeft een verdomde FOV van 65 en wij kunnen het niet aanpassen, wat een dikke drol zeg.

Ik speelde altijd met een FOV van 90 en in Serious Sam 3 kan je het zelfs instellen via graphics options maar ja aangezien dit spel een "console port" is wouden ze zo min mogelijk tijd (dus geld) verspillen aan het openzetten van de var set, was misschien hooguit 10 min extra werk maar ok.

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Ik las dat veel mensen geen open NAT hebben, misschien helpt dit (gevonden op mapmodnews):

"Enable uPnP in the router settings or port forward manually. PF: Your ROUTER address will be something like http://192.168.1.1 Just copy and paste this address in your internet browser to contact your router. Now find where your router stores your NAT/PAT settings; usually in the advanced section of the router's interface.

TCP: 3074
TCP: From 27014 to 27050

UDP: 3074
UDP: From 27000 to 27030

Add a new rule, find "create new rule" option, and add the above numbers in external and internal ports and the protocol TCP or UDP.
Now reboot your computer and your router. More info: Router Nat Strict Open Port Forwarding UPnP ?

Apparently there are many problems with Orange Broadband and Netgear routers. If this is the case for you then update to the newest firmware. Also, for Netgear (these directions are for DGN1000 model in particular, but easily can be applied to other routers) go to your ADSL settings area and set the multiplexing method so that it’s LLC-BASED. Also be sure to set the DSL Mode to ADSL2+. List of ADSL2/2+ Compatible routers/modems"

Ik heb zelf een DIR-855 met uPnP aan en hij staat altijd open bij mij, dus mensen met een D-Link router raad ik aan uPnP aan te zetten, router rebooten en dan Steam aanzetten voor nieuwe verbinding.

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
hoppa ff Gm| A kerels weggepest ;d worden ze geowned door een single FMG9 nub :)

!@$!$ weer server connection timed out, word er niet goed van!

[ Voor 29% gewijzigd door Zen!th op 01-02-2012 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:44

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Zen!th schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 15:46:
Soepelere spelervaring en helpt voor sommigen tegen misselijkheid (anderen worden juist misselijk van een hoge fov, en mede daarom moet het aanpasbaar zijn). Je ziet iets meer aan de zijkanten, maar dingen in het midden lijken verder weg.

Het is een trade-off tussen aim en movement, zeker bij waarden van 90+ horizontaal.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Gundogan schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 17:31:
[...]

Soepelere spelervaring en helpt voor sommigen tegen misselijkheid (anderen worden juist misselijk van een hoge fov, en mede daarom moet het aanpasbaar zijn). Je ziet iets meer aan de zijkanten, maar dingen in het midden lijken verder weg.

Het is een trade-off tussen aim en movement, zeker bij waarden van 90+ horizontaal.
90 is perfect, in ieder geval voor mij ;)

edit: welke niet al te serieuze spelers spelen hier op PC met voice?
Wil samen spelen voor de lol en het liefst mensen die dingen voor lief nemen zoals cheaters of the trash talkers, dus je ergert je er niet aan of samen erover bitchen via voice.

[ Voor 20% gewijzigd door Sm0k3r op 01-02-2012 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lonestander schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 15:57:
Geweldig net filmpje gekeken hoe je een dood van een sticked semtex 8 van de 10 keer kan voorkomen!

Je moet de dichtsbijzijnde muur opzoeken tegen aanlopen en kijken naar de grond, waardoor je hoofd door de muur steekt. Dan kan het zo zijn dat de semtex in de muur ontploft waardoor jij geen schade krijgt. (kon niet zien waar de semtex zat maar denk op zijn hoofd :P )

Trouwens fov?
Tmartn is goed. :) Een ander filmpje van hem is ook goed; cancel de knife animatie na het steken door semtex/throwing knife te pakken en druk dan op wapen wissel om de semtex/knife te cancellen. Scheelt een volle seconde dat je anders in knife animatie zit. Beetje als de bekende druk snel op sprint of 2x wapenwissel als de ammocount omlaag gaat om het einde van de reload animatie te cancellen (in MW3 scheelt het niet veel, in BO al meer, in BC2 en BF3 is het echt handig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrious
gister met een zooitje tweakers grondwar en DOM gedaan, HEERLIJK om een team te hebben dat voor de objectives gaat. :D
ben er vrijdagavond weer :) als er dan weer zoveel zijn toch maar twee parties maken :D
btw hoe kan ik een teamchat (op steam joinen) of moet ik daar een invite voor krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

jorg5 schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 08:00:
gister met een zooitje tweakers grondwar en DOM gedaan, HEERLIJK om een team te hebben dat voor de objectives gaat. :D
ben er vrijdagavond weer :) als er dan weer zoveel zijn toch maar twee parties maken :D
btw hoe kan ik een teamchat (op steam joinen) of moet ik daar een invite voor krijgen?
Ik ben ook voor 2 parties dan. GW is een beetje boring in MW3, zeker als je maps als Interchange, Fallen en Village krijgt met TDM/KC :N

Die private match en gungame waren wel melig :p

@hieronder: je moet een invite krijgen.

[ Voor 7% gewijzigd door Gundogan op 02-02-2012 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrious
Gundogan schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 08:05:
[...]

Ik ben ook voor 2 parties dan. GW is een beetje boring in MW3, zeker als je maps als Interchange, Fallen en Village krijgt met TDM/KC :N

Die private match en gungame waren wel melig :p
klopt was wel lache, maar als jullie in game zijn, kan ik dan de groupchat joinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-07 14:07
jorg5 schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 08:17:
[...]

klopt was wel lache, maar als jullie in game zijn, kan ik dan de groupchat joinen?
Vast wel.. als je maar een uitnodiging krijgt :) (als ik me neit vergis natuurlijk)

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
T lijkt me nog leuker/handiger om ff in een voicechat te gaan .. TS/skype/whatever
Maar 2 parties lijkt me ook beter, dat GW was idd wel minder.

Jammer dat ik met gungame op het eind nog ff verloor omdat die Javelin zon ongans kleren ding is :(
Verder ging t wel lekker gister!

Ik rekende mezelf altijd tot de "niet noobs", maar na gister avond FMG9 akimbo brullen voel ik me .. noob! :)

Je moet idd een uitnodiging krijgen voor de steam groupschat, k zal je volgende keer wel uitnodigen als ik er aan denk (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrious
Zen!th schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 08:27:
T lijkt me nog leuker/handiger om ff in een voicechat te gaan .. TS/skype/whatever
Maar 2 parties lijkt me ook beter, dat GW was idd wel minder.

Jammer dat ik met gungame op het eind nog ff verloor omdat die Javelin zon ongans kleren ding is :(
Verder ging t wel lekker gister!

Ik rekende mezelf altijd tot de "niet noobs", maar na gister avond FMG9 akimbo brullen voel ik me .. noob! :)

Je moet idd een uitnodiging krijgen voor de steam groupschat, k zal je volgende keer wel uitnodigen als ik er aan denk (A)
TS lijkt mij ook handiger :Y en anders stuur ik je wel een personal message op steam dat je me ff mot inviten:D
ik was al lang blij dat ik geen laatste was met die gungame :P op 4 na ofzow....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
jorg5 schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 08:29:
[...]

TS lijkt mij ook handiger :Y en anders stuur ik je wel een personal message op steam dat je me ff mot inviten:D
ik was al lang blij dat ik geen laatste was met die gungame :P op 4 na ofzow....
Geen idee alleen hoe TS werkt ^^
Doe dat maar :) dan merk ik het wel, wat was je nick dan? SSDD toch? of ben ik nou helemaal in de war!

Ieder zen gametype he, k vond gungame altijd wel leuk in mw2, en in deze ook.
Domination vind ik altijd een beetje saai, maargoed daar zijn mijn scores ook naar :) (ik camp teveel op onze eigen vlaggen met domi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrious
Zen!th schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 08:32:
[...]

Geen idee alleen hoe TS werkt ^^
Doe dat maar :) dan merk ik het wel, wat was je nick dan? SSDD toch? of ben ik nou helemaal in de war!

Ieder zen gametype he, k vond gungame altijd wel leuk in mw2, en in deze ook.
Domination vind ik altijd een beetje saai, maargoed daar zijn mijn scores ook naar :) (ik camp teveel op onze eigen vlaggen met domi)
je bent niet in de war ;) SSDD (same shit different day) is mijn naam (uit de title van MW2 :P)
weet ook niet precies hoe TS werkt, maar zal vast niet heel moeilijk zijn :) en anders miss via xfire?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

jorg5 schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 08:29:
[...]

Volgens mij was ik laatste. Welke oelewapper zet ook red dot sights op elk wapen. :D Echte mannen hipfiren met steady aim gebruiken de ironsights!

@scorpie:ik zei nog wacht totdat mensen een class hadden ingesteld. Stond ik dan met als beste class een spas met hardline en dead silence en 2 perk rewards in de specialist package :D

[ Voor 16% gewijzigd door Gundogan op 02-02-2012 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Speelde gun game wel vaak ik Black Ops vandaar dat ik hem aanslingerde (eerste keer)
Private match was leuk alleen zuigen de classes zwaar.

Mooiste van de avond wat de TEX clan (of weet ik het) die met 8/9 man schreeuwend bij ons kwamen om vervolgens te verliezen met 200-180 (dacht ik)
Om daarna weer snel met de staart tussen de benen te leaven... :D

Oh en dat potje tegen de Nederlanders (Wappie enz.) waar we lekker aan het flamen waren :P

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
jorg5 schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 08:34:
[...]

je bent niet in de war ;) SSDD (same shit different day) is mijn naam (uit de title van MW2 :P)
weet ook niet precies hoe TS werkt, maar zal vast niet heel moeilijk zijn :) en anders miss via xfire?
Mooi .. valt me weer mee dat ik het in 1 keer goed raad op de vroege ochtend :O
Lol wel een geniale naam :p en .. hij klopt nog ook!

via xfire voicechatten vond ik altijd heeeeel brak, (heb nog steeds xfire voeg me maar ff toe: aachrissie)
Dan is skype een betere optie denk ik of niet?

Scorpion .. was jij Kenshin dan? want die was degene die me aanslingerde :(
Edit: dat rondje tegen TeX was idd geniaal :) gewoon ff alle hoeken van de map laten zien, en ze vervolgens nooit meer tegen komen!

[ Voor 8% gewijzigd door Zen!th op 02-02-2012 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrious
Sc0rPi0N schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 08:38:
Speelde gun game wel vaak ik Black Ops vandaar dat ik hem aanslingerde (eerste keer)

Mooiste van de avond wat de TEX clan (of weet ik het) die met 8/9 man schreeuwend bij ons kwamen om vervolgens te verliezen met 200-180 (dacht ik)

Oh en dat potje tegen de Nederlanders (Wappie enz.) waar we lekker aan het flamen waren :P
idd wappie die aan't bitchen was dat ie in een noobteam zat, om er vervolgens achter te komen dat ie 3x in t zelfde team zit :X ahah

gun game was zeker leuk, kwam er alleen beetje laat in had er 4 ofzo geknifed... maar dan ga je geen gun omhoog... LAME en die reddots :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:52
Dat hebben we bij onze clan ook. Als we met een volle party spelen dan verliezen we geen potje. Of we moeten met zijn allen gaan kloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Zen!th schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 08:39:
[...]

Scorpion .. was jij Kenshin dan? want die was degene die me aanslingerde :(
Edit: dat rondje tegen TeX was idd geniaal :) gewoon ff alle hoeken van de map laten zien, en ze vervolgens nooit meer tegen komen!
Klik even op mijn link in mijn Sig.

Ik ben .Green.Beret. Host/Party Leader/ GoT-Mw3 Steam-Group-Admin.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrious
Sc0rPi0N schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 08:38:

edit misschien moeten we de aardige auters :p vragen om de lijst op pagina 1 bij te werken, daar staan de tweakernamen en steam namen.
auters???? plzzz??? :)
ik begin wel mijn ingame naam is SSDD en steam naam shawty1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
Ik heb Intruder inderdaad al een tijdje niet actief gezien in dit draadje. Zijn laatste reactie was op 1 januari 2012. Misschien kunnen delaitinho & Just_Jan je verder helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
jorg5 schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 08:34:
[...]

Xfire zou ik niet doen... Skype kan ook, maar TS is erg makkelijk..

Gewoon installeren en je koptelefoon instellen.

Zo heb ik het gedaan.. Heb een surroundset en daar laat ik mw3/bo/mw2 via draaien, en dan TS via mijn koptelefoon met push-to-talk knop :)

Verrekt handig :)

Btw.. Hebben ze ook een GOT groep op STEAM ? anders wil ik vanavondt ook wel een paar rondjes mee doen, aangezien ik toch thuis ben :)

(erg lang geleden dat ik met GOTérs heb gespeeld |:(

[ Voor 3% gewijzigd door Soundstorm2010 op 02-02-2012 08:48 ]

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Sc0rPi0N schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 08:43:
[...]

Klik even op mijn link in mijn Sig.

Ik ben .Green.Beret. Host/Party Leader/ GoT-Mw3 Steam-Group-Admin.
Ow sorry :) al die verschillende namen ook -.-
Ik volg jorg wel : ingame nick is 0'Life`enVyy steamname Vapor1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
Soundstorm2010 schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 08:47:
[...]

Xfire zou ik niet doen... Skype kan ook, maar TS is erg makkelijk..

Gewoon installeren en je koptelefoon instellen.

Zo heb ik het gedaan.. Heb een surroundset en daar laat ik mw3/bo/mw2 via draaien, en dan TS via mijn koptelefoon met push-to-talk knop :)

Verrekt handig :)

Btw.. Hebben ze ook een GOT groep op STEAM ? anders wil ik vanavondt ook wel een paar rondjes mee doen, aangezien ik toch thuis ben :)
Ja, die is er. http://steamcommunity.com/groups/GoT-MW3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrious
gezellig nog 1 erbij :D dat worden dus twee parties :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
jorg5 schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 08:53:
gezellig nog 1 erbij :D dat worden dus twee parties :D
Hoe meer zielen, hoe groter de plezier :D O-) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
Hmm.. zal vanavondt even kijken, kan me namelijk wel herrinderen dat ik al bij GOT zit, maar niet bij GOT-mw3 als dat kan kloppen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrious
Soundstorm2010 schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 08:55:
[...]

Hoe meer zielen, hoe groter de plezier :D O-) _/-\o_
plezier voor ons ja :P niet voor de rest die gepwnt worden O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
jorg5 schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 08:56:
[...]

plezier voor ons ja :P niet voor de rest die gepwnt worden O-)
Zeg dat nou niet .. Hoogmoed komt voor de val he :)
Dus aankomende keer gaan we met zen alle down the crapper ^^

K zal de volgende keer ook maar iets meer objective spelen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrious
Zen!th schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 09:01:
[...]

Zeg dat nou niet .. Hoogmoed komt voor de val he :)
Dus aankomende keer gaan we met zen alle down the crapper ^^

K zal de volgende keer ook maar iets meer objective spelen :p
kijk als jij de objective gaat spelen moet t wel goedkomen :p waar ik ook wel zin in heb is lekker trollen ... mensen fokken... jammer dat ik vrijdag pas weer kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
jorg5 schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 09:02:
[...]

kijk als jij de objective gaat spelen moet t wel goedkomen :p waar ik ook wel zin in heb is lekker trollen ... mensen fokken... jammer dat ik vrijdag pas weer kan
Das balen voor jou dan, maar dan own ik je vrijdag wel :P O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
jorg5 schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 09:02:
[...]

Haha ik ben alleen goed in de DEMO/SND objective .. domi vind ik opzich wel leuk, maar dat vind ik echt zon killscore fest gametype, en niet een objective gametype ;)

Vandaar dat ik ook de highest k/d ratio badge had, maar wel 3/4e stond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrious
Soundstorm2010 schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 09:05:
[...]

Das balen voor jou dan, maar dan own ik je vrijdag wel :P O-)
ho ho we zitten in dezelfde party :D GoT parties in public servers... dat is de kracht :D en ik ben nog noob(in normal core) btw waarom spelen we geen HC DOM ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
jorg5 schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 09:08:
[...]

ho ho we zitten in dezelfde party :D GoT parties in public servers... dat is de kracht :D en ik ben nog noob(in normal core) btw waarom spelen we geen HC DOM ???
hahaha.

Ik speel van alles, meestal tdm hc/dom hc/s&d en s&d hc :) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrious
Soundstorm2010 schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 09:12:
[...]

hahaha.

Ik speel van alles, meestal tdm hc/dom hc/s&d en s&d hc :) _/-\o_
kijk daar hebben we wat aan :) gaan we vrijdag avond maar is een party maken die HC DOM gaat spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Doe dan HC SND :$ en dan met skype/ts/whatever erbij :)
Gewoon keiharde teamplay!
Snap echt niet wat jullie leuk vinden aan dom eerlijk gezegt -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
Zen!th schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 09:14:
Leuk is wel een groot woord hoor.. Het is grappig om het af en toe te spelen.. Alleen bij DOM heb je gewoon een goede en sterkte team nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrious
Zen!th schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 09:14:
is coool wat is je skype naam? DOM is heeeeeeeeeeerlijk SnD moet je weer 5 min wachten als je 1x genoobakimbocamped word

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
jorg5 schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 09:16:
[...]

is coool wat is je skype naam? DOM is heeeeeeeeeeerlijk SnD moet je weer 5 min wachten als je 1x genoobakimbocamped word
ook daar kun je met een goede team ook iets aan doen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
jorg5 schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 09:16:
[...]

Geen idee .. ik geloof iets van: "Christiaan_pieters" not sure verder :)
K vind dom puur kills maken .. En DoM duurt altijd zo kort
Demo rondjes kunnen gewoon uitlopen tot 10 minuten ofzo! 100-150 kills per rondje, terwijl bij domi 50 als aardig wat is omdat de tijd te snel om is :(

En SnD is juist spannend :$ in je 1tje, tegen 3 man, rond sneaken, en dan hopen te winnen! epicness ten top vind ik dat altijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
Zen!th schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 09:19:
[...]

En SnD is juist spannend :$ in je 1tje, tegen 3 man, rond sneaken, en dan hopen te winnen! epicness ten top vind ik dat altijd :)
Daar ben ik nou helemaal mee eens _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
Zen!th schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 09:19:
[...]

Leuk om te horen dat ik toch niet de enige ben die Search & Destroy speelt. Andere modes komen bij mij niet zo snel aan de orde, alleen als mijn clan een andere mode gaat spelen, maar meestal blijft het dan toch bij S&D omdat je dan als clan vrijwel alle potjes wint :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Soundstorm2010 schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 09:21:
[...]
Daar ben ik nou helemaal mee eens _/-\o_
:)
SnD is veel meer nadenken en anticiperen op je enemy :p Het enige wat jammer is vind ik, dat het max 4-3 kan worden (dus maar 7 rondjes) Die goeie ouwe tijd waar je gewoon met 12-11 kon winnen (CoD4) was veel spannender
Dan stond je eerst 8-0 voor, en dan kreeg het enemy team een enorme comeback :) om vervolgens een nek aan nek race te hebben tot de 12!
Apart schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 09:26:
[...]
Leuk om te horen dat ik toch niet de enige ben die Search & Destroy speelt. Andere modes komen bij mij niet zo snel aan de orde, alleen als mijn clan een andere mode gaat spelen, maar meestal blijft het dan toch bij S&D omdat je dan als clan vrijwel alle potjes wint :)
Ik speel in MW3 nooit SnD, vind dat geen leuke gametype als k alleen speel (of zonder TS/skype/whatever)
Maar k wil wel een keer een potje mee doen!
Speelde MW2 wel altijd SnD, met men clan, en dat ging heerlijk altijd :)
Alleen speel je op de PS3 of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
Zen!th schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 09:30:
[...]

:)
SnD is veel meer nadenken en anticiperen op je enemy :p Het enige wat jammer is vind ik, dat het max 4-3 kan worden (dus maar 7 rondjes) Die goeie ouwe tijd waar je gewoon met 12-11 kon winnen (CoD4) was veel spannender
Dan stond je eerst 8-0 voor, en dan kreeg het enemy team een enorme comeback :) om vervolgens een nek aan nek race te hebben tot de 12!

[...]

Ik speel in MW3 nooit SnD, vind dat geen leuke gametype als k alleen speel (of zonder TS/skype/whatever)
Maar k wil wel een keer een potje mee doen!
Speelde MW2 wel altijd SnD, met men clan, en dat ging heerlijk altijd :)
Alleen speel je op de PS3 of niet?
Nee, geen console voor mij. PC Gaming is het helemaal voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Apart schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 09:31:
[...]

Nee, geen console voor mij. PC Gaming is het helemaal voor mij.
Yay, another anti console persoon!
Speel zelf ook op de PC, zitje bij de GoT MW3 steam group?
Ben vanavond rond 9 uur/half10 pas online, en vrijdag tot half 9 ofzo, daarna een (saaie, verplichte) verjaardag -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
Zen!th schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 09:33:
[...]

Ben vanavond rond 9 uur/half10 pas online, en vrijdag tot half 9 ofzo, daarna een (saaie, verplichte) verjaardag -.-
Hehe, denk het wel, maar moet ook nog wat andere dingen doen (met name iets voor wat in mijn signature staat.) Maar vrijdag/zaterdag/zondag moet wel lukken denk ik, als ik dan nog niet met mijn clan speel. Denk dat het geen probleem is als je in onze Teamspeak komt, als je dat zou willen.

En ja, ik zit in de GoT MW3 groep. http://www.steamcommunity.com/id/apart/

[ Voor 5% gewijzigd door Apart op 02-02-2012 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrious
Zen!th schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 09:33:
[...]

ik heb ook niet veel tijd hoor... sport, werk en verplichtingen meestal 3 of 4 avondjes dat ik tijd heb :) en dan met tweakers, of vrienden :D
vrijdag kunnen we wel wat SnD of demo doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Normaal gesproken begin ik niet aal SnD, maar met een volle party ervaren SnD spelers wil ik wel een keer meedoen ;)

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Apart schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 09:35:
[...]

Hehe, denk het wel, maar moet ook nog wat andere dingen doen (met name iets voor wat in mijn signature staat.) Maar vrijdag/zaterdag/zondag moet wel lukken denk ik, als ik dan nog niet met mijn clan speel. Denk dat het geen probleem is als je in onze Teamspeak komt, als je dat zou willen.

En ja, ik zit in de GoT MW3 groep. http://www.steamcommunity.com/id/apart/
Ah okee :) ik ben alleen creatief in nfsw :p voor de rest niet :)
Maar lijkt me leuk om erbij te zitten in jullie TS, doen de rest van je clanmatties daar niet moeilijk over dan?

zaterdag/zondag gaat voor mij sowieso wel lukken, de rest moet k ff kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
Frentik schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 09:40:
Normaal gesproken begin ik niet aal SnD, maar met een volle party ervaren SnD spelers wil ik wel een keer meedoen ;)
ervaren speler ? nou ben geen noob maar ook geen pro in SnD hoor O-) O-)

Ik kan spelen wanneer ik wil.. meestal ben ik rondt 19 a 20 uur wel online tot ongeveer 23:00 ivm stage.
En in het weekend ligt er meestal aan wat/wie/wanneer iemand iets wilt doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrious
kunnen we niet graties een GoT TS opzetten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
jorg5 schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 09:43:
kunnen we niet graties een GoT TS opzetten....
Dat kan wel.. voor 24uur lang volgens mij, maar tja dan kunnen ze beter gewoon servertje huren of opzetten, dat scheelt gewoon :)

Maar ja andere kant, dan kan iedereen op hun TS komen en je hebt vast wel van die mensen die gaan klooien enzo :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
Moet je voor de gein, als je een goede headset hebt, in de serverlijst kijken voor ESL Official Config servers. Dat is Search en Destoy zonder Perks/Attachments/Killstreaks/Limited Weapons etc. Daarvan kun je veel leren, en daardoor wordt public S&D gewoon een stuk makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Dat deed ik altijd bij CoD4 :) heb ik in Mw3 geen zin meer in, men pro dagen zijn over ^^
Just4fun nu ;) en ofc wel om het winnen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lonestander
Nog wat gameplay filmpjes:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
Vanaaf ben ik ook weer van de partij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Staat mijn TK GWK erbij? anders kijk ik em niet ^^
StevenzeN schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 10:37:
Vanaaf ben ik ook weer van de partij!
Weer? .. ben er vanaaf rond 9 uur/half 10 ;) nu nog die tijd stage uitzitten, en daarna sporten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
Zen!th schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 10:38:

[...]

Weer? .. ben er vanaaf rond 9 uur/half 10 ;) nu nog die tijd stage uitzitten, en daarna sporten
Ja, gezegde, jeweet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Ik trollde maar wat :) Verveel me dood hier op stage :(
Gelukkig nog maar een weekje -.-

Moet er vanavond maar is voor gaan zitten, lag gister op men nest, muis op men matras toetsenbord op schoot, en een potje knallen maar :)

[ Voor 22% gewijzigd door Zen!th op 02-02-2012 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
Zen!th schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 10:39:
[...]

Ik trollde maar wat :) Verveel me dood hier op stage :(
Gelukkig nog maar een weekje -.-
Ach, ik nog tot aan de zomervakantie :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
Zen!th schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 10:38:

[...]

Voor mij precies de zelfde planning :) ow en eten niet te vergeten ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Soundstorm2010 op 02-02-2012 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
StevenzeN schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 10:41:
[...]
Ach, ik nog tot aan de zomervakantie :')
Heb er al 20 weken opzitten, dus ben het nu wel weer zat :) (raar dat ik CoD na 20 weken niet zat ben -.-)
Soundstorm2010 schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 10:41:
[...]
Voor mij precies de zelfde planning :) ow en eten niet te vergeten ;)
Epic, heb eigenlijk niet veel zin om te sporten .. VEEEEL te koud om erheen te fietsen :)
Dus .. maybe ben ik 7 uur ofzo op CoD, en dan ff lekker SnD doen? of weer domi raggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
DOM > ALL imo. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Demo > snd > tdm> domi > 20 minuten door -20 fietsen zonder muts en handschoenen > FFA -.-
Maargoed .. Meeste stemmen gelden he! dus zal t wel SnD of Domi worden ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Ik wil vrijdag avond ofzo ook wel een potje mee doen op de pc :D

Ingame naam: Falcon
Steamnaam: falcon1607

Ik kan opzich wel een TS Server opzetten die kan je gewoon downloaden op teamspeak website.
Dan kan je die gewoon customizen en eventueel password op zetten :)

http://www.teamspeak.com/?page=downloads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrious
falcon123 schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 10:57:

Ik kan opzich wel een TS Server opzetten die kan je gewoon download op teamspeak website.

goed plan... password: tweakers... kunnen alleen tweakers erin komen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
falcon123 schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 10:57:

Ik kan opzich wel een TS Server opzetten die kan je gewoon download op teamspeak website.

Nog 1 :)

Voeg je wel ff toe, had je ook al zien staan bij de GoT MW3 Steam Group geloof ik?

Zet jij dan maar een TS server op, met mijn 8mbitdown en 1mbitup gaat het lastig worden om dat en TS te hosten, en een fatsoenlijk potje CoD te spelen -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Zen!th schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 10:59:
[...]

Nog 1 :)

Voeg je wel ff toe, had je ook al zien staan bij de GoT MW3 Steam Group geloof ik?

Zet jij dan maar een TS server op, met mijn 8mbitdown en 1mbitup gaat het lastig worden om dat en TS te hosten, en een fatsoenlijk potje CoD te spelen -.-
Ja prima is goed...

nu nog ff leren voor tentamen voor morgen :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Modbreak:Dit gaat zo niet langer jongens. Het is hier geen privé forum waar je voor je eigen groep je afspraken kan maken.

Het is mogelijk om een DM groep aan te maken (Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/templates/tweakers/images/icons/dm.gif), dan kunnen jullie daarin naar harte lust afspreken en tijden noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Leuke ontwikkeling, het meester team achter AlterIWnet, is begonnen aan MW3 Via alteriw ..
Ben benieuwd wanneer dat in beta stage komt .. Dan stap ik gelijk over!

Gebruiken jullie voor HC dezelfde classes als voor SC?
Ik namelijk wel, alleen lijk ik daarmee in het nadeel te komen :)

Sorry voor de prive spam Moderator ^^

[ Voor 6% gewijzigd door Zen!th op 02-02-2012 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrious
Zen!th schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 11:24:
Leuke ontwikkeling, het meester team achter AlterIWnet, is begonnen aan MW3 Via alteriw ..
Ben benieuwd wanneer dat in beta stage komt .. Dan stap ik gelijk over!

Gebruiken jullie voor HC dezelfde classes als voor SC?
Ik namelijk wel, alleen lijk ik daarmee in het nadeel te komen :)

Sorry voor de prive spam Moderator ^^
clases wel en daarmee ben ik niet direct in een nadeel, wat wel een nadeel is dat ik in HC 3kogels in iemand pomp(hij dood) is en gelijk reload. dit automatisme had ik (gister) ook in SC en na 3 kogels in SC loopt ie vrolijk door :(
qua classes maakt t niet zoveel uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Ik herken het probleem, soms als ik een tijdje HC heb gespeeld ben ik ook geneigd om na 3/4 hits al te reloaden :(
T enige wat dan nog een beetje helpt is reload cancelen in de hoop dat je dan nog genoeg tijd heb om door te schieten.

Sowieso mis ik stoppingpower enorm! dat was DE perk van CoD4/MW2 .. Erg jammer dat ze die eruit gehaald hebben.
Ik gebruik in MW3 eigenlijk maar 1 class:
Primary: ACR 6.8 met Kick en een Red Dot en Hex camo!
Secondary: FMG9 Akimbo
Perk 1: Recon Pro
Perk 2: Assassin of Quickdraw Pro
Perk 3: Steady Aim Pro
Concussion Grenade en natuurlijk de ..
Throwing Knife :)
Probleem is dat ik dus in HC gek word van men eigen gestamp, maar zonder Steady aim niet fatsoenlijk raak kan schieten -.-
Anders had ik Dead Silence wel gebruikt
Heeel af en toe een sniper, maar alleen de MSR vind ik fijn, maarja die unlock je pas op level tig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ook wel lachen. Eerst ben ik tijden bezig geweest om mijn NAT open te krijgen voor MW2/BO. Nu ik gemerkt heb dat host zijn een verlaging van 70% van je K/D betekent, probeer ik mijn NAT dicht te krijgen, blijft het domme ding open :+ Heb upnp uit, poorten gesloten, niks werkt :p

Van de week maar eens een reset van de router, in fabrieksinstelling was hij sowieso dicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
PWM schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 11:59:
Ook wel lachen. Eerst ben ik tijden bezig geweest om mijn NAT open te krijgen voor MW2/BO. Nu ik gemerkt heb dat host zijn een verlaging van 70% van je K/D betekent, probeer ik mijn NAT dicht te krijgen, blijft het domme ding open :+ Heb upnp uit, poorten gesloten, niks werkt :p

Van de week maar eens een reset van de router, in fabrieksinstelling was hij sowieso dicht.
Same here, probleem is dat ik em voor MW3 specops niet open krijg :(
de MP boeit me niet, ben liever geen host ..
Alleen de specops loopt na een minuut of 5 out of sync, waardoor het gewoon onspeelbaar is ..
Heb iemand van jullie dat ook? of is dat gewoon weer iets wat ik alleen heb O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

ik kwam erachter dat het aan W7 bleek te liggen en niet aan mijn router. Nu is mijn NAT wel open en ben ik nu regelmatig host maar merk weinig van de problemen die anderen hebben.

[ Voor 9% gewijzigd door Frostbite op 02-02-2012 12:02 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Sc0rPi0N schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 12:01:
ik kwam erachter dat het aan W7 bleek te liggen en niet aan mijn router. Nu is mijn NAT wel open en ben ik nu regelmatig host maar merk weinig van de problemen die anderen hebben.
Verklaar je nader .. want ik krijg die NAT ook niet open .. (ook niet op moderate of whatever)
Hij's met elk spel Strict :(

Vooral specops wil ik wel is een keer uitspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lonestander
En nog een gameplay van gister

*edit gister :P we doen zoveel potjes achter elkaar dat ik vergeet wanneer wat was :P

[ Voor 43% gewijzigd door Lonestander op 02-02-2012 12:45 ]

Pagina: 1 ... 25 ... 76 Laatste