Wist je dat 2 weken geleden niet dan?
Zonde.
Zonde.
Haha, smoesjes! Je wilt gewoon een echte kaart (Nvidia).Format-C schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 09:42:
Voor de liefhebber:
V&A aangeboden: Gigabyte HD7970
met extra geld ja, ik wil ook wel een nvidia met geld toe (A)chim0 schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 12:41:
[...]
Haha, smoesjes! Je wilt gewoon een echte kaart (Nvidia).
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
[ Voor 18% gewijzigd door Tijgert op 05-02-2012 20:29 ]
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Voor zover ik weet zijn ze overal niet leverbaar.Tijgert schreef op zondag 05 februari 2012 @ 19:23:
Wou ik net bij Salland een Gigabyte 7970 OC kaartje bestellen... lees ik dat van die neppe levertijden. Da's nou weer niet leuk
Edit: Welke shops hebben daar nog meer een handje van?
1. Welke case heb je nu? Ik denk dat iedere case wel een beetje degelijke koelingsmogelijkheden heeft.dcm360 schreef op zondag 05 februari 2012 @ 13:07:
Mja, een andere case kopen is niet heel erg een optie. Cases die ik mooi vind zijn er niet heel erg veel van, en ik wordt ook niet heel erg vrolijk als ik naar de prijzen van de alternatieven die er zijn kijk. De enige penalty die ik heb door mn huidige kast te blijven gebruiken is eigenlijk dat ik wat kritischer moet zijn wat betreft koeling.
Daarnaast zijn er wel HD7950 kaarten met een HD7970 koeler (namelijk de AMD exemplaren), maar blijkbaar willen fabrikanten niet aan deze combinatie, of ik kan ze niet vinden.
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Koop een R3? Ik heb die nu hier staan en daar zitten echt mogelijkheden in voor cooling dat wil je niet weten. En dat is eigenlijk een herziene versie van de R2. Ik heb 2x14cm aan de bovenkant, 120mm intake achter en 140 op de bodem. Als dat niet genoeg is weet ik het niet meer hoor. Maargoed, zoek de verschillen:dcm360 schreef op zondag 05 februari 2012 @ 23:46:
De case die ik nu heb is een Fractal Design Define R2 (waar ik zelf overigens front USB3 in gezet heb). Wat design betreft wil ik graag een kast die bijna hetzelfde is als deze (deurtje, front I/O bovenop, geen dock bovenop). Verder ben ik ook heel erg tevreden met de geluidsproductie en het inbouwgemak van deze kast. Wat is dus wel ervaar is dat warmte makkelijk in de kast blijft hangen.
Op puntje 3: ik zoek dus nadrukkelijk niet een kaart met reference koeler, maar 1 met een koeler vergelijkbaar met de reference HD7970.
[ Voor 4% gewijzigd door Nox op 06-02-2012 00:03 ]
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Met de ventilator in het midden wordt wel de helft van de warmte in de kast gedumpt. Geen probleem natuurlijk, als dit meteen via een andere weg naar buiten wordt geblazen.NoxiuZ schreef op zondag 05 februari 2012 @ 23:58:
[...]
Enige verschil is de plaatsing van de fan. Is dat het? Want qua luchtuitlaat zijn ze zo goed als identiek namelijk.
850 dollar is nog altijd 647 euro zonder BTW, incl. BTW is dat dus ~770 euro. Zal wel hoger uitvallen maar mensen hou toch eens op met dat 1 op 1 omrekenen van dollars naar euros -.-'Retaliator schreef op maandag 06 februari 2012 @ 12:04:
Al iets bekend over de 7990? Ik lees op verschillende sites dat hij in maart 2012 op de markt komt met een prijs van 850 dollar (+/- 650 euro).
Iemand al concrete aanwijzingen gevonden dat deze prijs/leverdatum reëel is?
de dollar is inmiddels iets gestegen, 850 dollar is ongeveer 670 euro, dat maal 1,19 wordt 797 en dat is bijna 800. dus het verschil tussen 850 dollar en 800 euro is bijna 1 op 1... ik vind van wel in ieder geval en nee je krijgt geen 850 euro als je mij 800 euro geeft!3XPER7 schreef op maandag 06 februari 2012 @ 12:08:
[...]
850 dollar is nog altijd 647 euro zonder BTW, incl. BTW is dat dus ~770 euro. Zal wel hoger uitvallen maar mensen hou toch eens op met dat 1 op 1 omrekenen van dollars naar euros -.-'
[ Voor 11% gewijzigd door skoozie op 06-02-2012 12:43 ]
Nouja, 1 op 1 was wat scheef geformuleerd. Ik doelde natuurlijk op de omrekening van euro / dollar en andersomskoozie schreef op maandag 06 februari 2012 @ 12:42:
[...]
de dollar is inmiddels iets gestegen, 850 dollar is ongeveer 670 euro, dat maal 1,19 wordt 797 en dat is bijna 800. dus het verschil tussen 850 dollar en 800 euro is bijna 1 op 1... ik vind van wel in ieder geval en nee je krijgt geen 850 euro als je mij 800 euro geeft!
edit: die 1 op 1 regel is als je snel wilt gokken hoe duur het ongeveer wordt. en aangezien er nog niets vast staat blijft het een makkelijke verhouding!
ah die 1 op 1, hadden we het toch ongeveer over het zelfde3XPER7 schreef op maandag 06 februari 2012 @ 12:46:
[...]
Nouja, 1 op 1 was wat scheef geformuleerd. Ik doelde natuurlijk op de omrekening van euro / dollar en andersom
Alles wat wij tot nu toe weten (of in ieder geval de geruchten die wij betrouwbaar achten) is te vinden in de TS, en informatie blijft gewoon volgen als iemand dat tegenkomt. Geruchten spreken nu van maart, meer weten we niet.Retaliator schreef op maandag 06 februari 2012 @ 13:02:
Lekker boeiend hoeveel hij precies gaat kosten (koop hem toch). Waar het om gaat... Wanneer kan ik hem kopen.
Dus als iemand meer informatie heeft (betrouwbare info)... Ik hoor het graag! Ik kan wel weer elke fabrikant gaan aanschrijven en hopen dat iemand per ongeluk teveel informatie vrijgeeft... Maar als er betrouwbare bronnen zijn, scheelt dat weer een hoop e-mailtjes en minuten aan de telefoon.
Ik koop hem overigens toch via een vriend in de VS dus ik betaal 850 dollar (als ik het nu omreken, nog steeds +/- 650 euro).
Ik had de prijs in euro's er ook helemaal niet bij moeten zetten... Gaat iedereen daar weer over vallen...
[ Voor 41% gewijzigd door Boefmans op 06-02-2012 13:13 ]
mixing a drink and music
Ivm de weerstand van de kap lijkt het me vrij nihil. Dit moet geen probleem vormen voor de gemiddelde PC.TNJ schreef op maandag 06 februari 2012 @ 02:15:
[...]
Met de ventilator in het midden wordt wel de helft van de warmte in de kast gedumpt. Geen probleem natuurlijk, als dit meteen via een andere weg naar buiten wordt geblazen.
[ Voor 33% gewijzigd door Nox op 06-02-2012 16:23 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
Inderdaad zeker geen reference, quote van hardwareheaven.com:NoxiuZ schreef op zondag 05 februari 2012 @ 23:58:
[...]
HD7950 reference:
[afbeelding]
Enige verschil is de plaatsing van de fan. Is dat het? Want qua luchtuitlaat zijn ze zo goed als identiek namelijk.
Een aantal richtlijnen voor AMD's reference modellen: zwarte DVI-aansluitingen + zwart PCB + logo AMD bij PCI-e connector (niet goed te zien bij Sapphire HD7970, maar heeft 'm wel!). Meestal ook zo'n typische zwart/rode luchtkoeler.The safe bet is the HD7970. Reason being is that AMD specifically said to manufacturers that, at least at the time, they couldn't release a card that wasn't based on the reference design. With the HD7950 AMD didn't have this stipulation, so manufacturers were free to redesign the card. Not only do you have some based on reference design, but also cards based on the HD7970's reference, as well as shorter boards. So, you've got cards at 10.25", 10.83", 11", 11.3", and no matter how much searching I do I can't find 1 single site that says "this is the reference length". All you get is one site saying it's 10.83, and another saying it's 11.2/11.3. Best bet though is that the longer the board the closer the layout is to reference, while the shorter the board the more the cards components layout has changed.
If you still are looking for an HD7950 you're safest manufacturers would be Diamond, HIS, and Visiontek. They usually don't stray away from reference. I know HIS' cards are 11.3" as I bought one for a client, and needed to know this. Same thing with Gigabytes' Windforce non-OC card.
Als je em al gekocht hebt dan lijkt me niet dat ze nog even vragen of je het verschil met de nieuwe prijs wil betalen.NoxiuZ schreef op maandag 06 februari 2012 @ 16:21:
[...]
Ivm de weerstand van de kap lijkt het me vrij nihil. Dit moet geen probleem vormen voor de gemiddelde PC.
EDIT:
Overigens heb ik een 7950 gekocht bij Azerty. De DC II, stock speeds. Dat beetje met schuifjes schuiven kan ik zelf wel voor die 2 tientjes.
Hij was zondag nog 404 euro, nu 415 euro dus de prijzen gaan al omhoog. Ik denk dat ze doorhebben dat de vraag wat toeneemt. Hopelijk gaan ze me niet aan het lijntje houden als de prijs straks ook nog omhoog gaat. Dat zou echt Azerty onwaardig zijn.
[ Voor 36% gewijzigd door Tijgert op 07-02-2012 22:18 ]
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Welk één artikel?Lapti schreef op maandag 06 februari 2012 @ 19:20:
[...]
Als je em al gekocht hebt dan lijkt me niet dat ze nog even vragen of je het verschil met de nieuwe prijs wil betalen.
Ik heb meerdere dingen bij ze besteld en al betaalt. Wat me daarin opvalt is dat bij één artikel de prijs naar 700+ gaat zodra er staat dat het binnen 2-3 dagen leverbaar is, en naar 500+ gaat zodra er staat dat het 10+ werkdagen duurt........ vind dat toch wel vreemd
Heb een hele reut bij ze in bestelling staan maar het artikel waar ik op doelde is deze: http://azerty.nl/producten/product_detail/?ID=433725NoxiuZ schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 21:47:
[...]
Welk één artikel?
Ach, vraag en aanbod. Maar ik denk dat mijn shopreview niet al te best zou zijn als ze dat soort salland-grappen gaan uithalen.
Een groot punt is het missende concurrentie van Nvidia(6 serie) toch en omdat het kanchim0 schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 16:49:
Waarom zijn die HD7000 kaarten zo duur eigenlijk? Weet iemand dat? Is het alleen vanwege dat 28nm?
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Toen kon het ook niet.chim0 schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 17:11:
Omdat het kan geloof ik niet.
HD6970 was ook geen 600 euro.
Waarom niet? Nu kan het toch ook "omdat het kan"? Wat is het verschil met toen? Geld is hetzelfde gebleven.
Het is toch logisch dat ze er nu meer voor kunnen vragen, er is geen concurrentie en ten tijde van de Cayman release was GF110 er al, als je dan een heel hoge prijs gaat vragen koopt niemand jouw product meer.chim0 schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 18:59:
[...]
Waarom niet? Nu kan het toch ook "omdat het kan"? Wat is het verschil met toen? Geld is hetzelfde gebleven.
Ik ben gewoon serieus hoor. Ben gewoon benieuwd waar hem die 600 euro in zit. Als ik een Ferrari koop, weet ik waar ik voor betaal.
[ Voor 17% gewijzigd door Redblader op 09-02-2012 19:09 ]
Vraag en aanbod i.c.m. geen concurrentie (halve monopolie positie (geen hele i.v.m. nVidia-only buyers)) zorgt ervoor dat ze hun product nog verkopen met een hogere prijs dan gebruikelijk. Dit hadden ze ook ten tijde van de 5870 kunnen doen, waarbij ze (door het niet te doen), over vele kaarten samen, vast wel een grote bedrag hebben gemist. Nu gebruiken (al zien sommige consumenten het als misbruiken) ze hun positie zoals de meeste bedrijven zouden doen. Waarom 300 vragen als je product voor 475 a 500 maar een paar minuten blijft liggen.chim0 schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 18:59:
[...]
[ Voor 5% gewijzigd door Paprika op 10-02-2012 07:49 ]
Heeft AMD niet al geld van de leveranciers van die winkels gekregen?dcm360 schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 19:28:
Nou,dat valt nog flink tegen, al dat geld van mensen die al besteld hebben hangt rond bij winkels en webshops, en AMD ziet daar pas wat van zodra de winkel (of eigenlijk de eerste tussenstap tussen AMD en de winkel) de kaart heeft.
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
[ Voor 3% gewijzigd door XpanD op 14-02-2012 17:25 ]
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
[ Voor 4% gewijzigd door XpanD op 14-02-2012 19:14 ]
Inderdaad... ik heb ook een 7970 DC2T in bestelling staan en sta er om te springen.Tijgert schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 22:29:
Raar... De Asus 7950 DC Top is volop leverbaar maar van de 7970 DC Top is er nog geen spoor...
Daarbij, de 'normale' Asus 7970 is duurder dan de Asus 7970 DC Top versie...
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Meer dan 10 werkdagen?Da_maniaC schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 00:25:
[...]
Inderdaad... ik heb ook een 7970 DC2T in bestelling staan en sta er om te springen.
Als de afgegeven levertijd van Azerty enigszins accuraat is (wat ik ten zeerste hoop) dan zou de DC2T eind volgende week op voorraad moeten zijn.
Ik bedoel niet de levertijdindicatie van de website.Lapti schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 01:59:
[...]
Meer dan 10 werkdagen?
Daar staat mijn xfx die ook bij hun in bestellen staat ook op. Ik heb 2 weken geleden daarover een mail gekregen dat hij op 18 feb bij de leverancier zou moeten zijn.
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
[ Voor 31% gewijzigd door ocf81 op 16-02-2012 14:46 ]
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
De gewone 7950 DC is volgens de Azerty website nog niet goed leverbaar. Volgens hun leverancier zou deze al wel leverbaar zijn rond de 16e. Even mailen, anders maar een TOP-kaart kopenTijgert schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 22:29:
Raar... De Asus 7950 DC Top is volop leverbaar maar van de 7970 DC Top is er nog geen spoor...
Daarbij, de 'normale' Asus 7970 is duurder dan de Asus 7970 DC Top versie...
Dat zou me niet eens verbazen.... anderzijds kan ik gerust wachten.Tijgert schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 12:23:
Ik zou om nog een update vragen... Kijken of ze weer drie weken zeggen...
Niet ze hebben mij verteld dat die van mij pas de 29e beschikbaar is 2 dagen of 13Lapti schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 01:59:
[...]
Meer dan 10 werkdagen?
Daar staat mijn xfx die ook bij hun in bestellen staat ook op. Ik heb 2 weken geleden daarover een mail gekregen dat hij op 18 feb bij de leverancier zou moeten zijn.
Maar gezien het feit dat zelfs op de xfx website bij die kaart "coming soon" staat heb ik er weinig vertrouwen in........
Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic
Verwijderd
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2012 00:58 ]
Heb nog eens een update gevraagd. Er is mij verteld dat ik mijn spul waaronder de xfx 7970 "in de loop van volgende week" binnen is.........caanova1984 schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 19:51:
[...]
Niet ze hebben mij verteld dat die van mij pas de 29e beschikbaar is 2 dagen of 13
gigabyte windforce 3 kaarten hadden bijna stuk voor stuk problemen bij de 6xxx/5xx kaarten.Indodraakje schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 15:02:
Azerty een mail gestuurd, want ik ben heel geinterreseerd in de gigabyte 7970 met windforce koeler.
dit is wat ik terugkreeg.
"Deze worden vanaf 20-3 leverbaar."
Misschien toch maar ff een extra maandje geduldig wachten.
[ Voor 3% gewijzigd door Indodraakje op 17-02-2012 22:11 ]
Verwijderd
Wow, zo'n Atomix WC uitvoering lijkt me ook wel netjes. Lekker hoge factory clocks en waterkoeling.Indodraakje schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 19:35:
ik had gemixte gevoelens gelezen, dus dan maar de gok wagen, tenzij de Sapphire 7970 Atomic RX in de tussentijd binnen komt vallen! enig woord daarover?
6 maart.NoxiuZ schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 13:30:
Maart volgens de nieuwsberichten. Ik denk dat ze wel wat harder lopen dus voordat ze echt beschikbaar zijn zal wat langer duren. Óf AMD heeft hier rekening mee gehouden en zorgt niet voor een paper launch..
Neen, de 78xx serie komt vanaf 6 maart. Lezen is een kunst.Indodraakje schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 23:58:
dus de sapphire atomic rx 7970 komt 6 maart?
Even mijn post lezen, dan zie je dat ik reageerde op de 78xx serieIndodraakje schreef op zondag 19 februari 2012 @ 08:59:
sorry hoor >.> maar er staat nergens iets met 78xx... "maart volgens de nieuwsberichten" en de topic daarboven had dus ook gevraagd wanneer de sapphire kaarten waarschijnlijk komen. maar ok...
nogmaals de vraag of iemand enig idee heeft over de sapphire kaarten? ik had ergens gelezen dat sapphire ze voor cebit wou releasen(om bepaalde reden). maar gezocht op google en kan geen andere posts terugvinden..
Goede om te weten dat de PowerColor prima mee kan, echter wat Duitsland betreft:bertp1 schreef op zondag 19 februari 2012 @ 20:29:
Conslusie: De Powercolor 7950 pcs+ doet nauwelijks onder voor de Sapphire OC-versie. Beiden zijn ze beter dan de xfx dd en Asus DCII versie.
De pcs+ blijft ook goed(koper) leverbaar in Duitsland (dan de Sapphire).
http://geizhals.de/eu/732...va=b&vl=de&v=k#filterform
Verwijderd
Bij de Asus 7970 DCII heb je natuurlijk wel een betere stroomtoevoer. Ze hebben het vooral over de DCII koeler die (qua profiel) teleurstelt en mogelijk de stroomvoorziening niet voldoende koelt als je het voltage verhoogt. Dan zeg ik echter het volgende:bertp1 schreef op zondag 19 februari 2012 @ 20:29:
http://www.hardware.fr/articles/853-19/conclusion.html
goede round-up, wel in het frans.
Conslusie: De Powercolor 7950 pcs+ doet nauwelijks onder voor de Sapphire OC-versie. Beiden zijn ze beter dan de xfx dd en Asus DCII versie.
The GK100 'Kepler' and its GK110 follow on were supposed to wrest that lead back to Nvidia, just a month or two from now. However, right now it looks a gone case, at least for the next half year. For whatever reasons, the GK104 upper mid-range part, a follow on to the GeForce 560 family, is now the top-end part to launch, and it can't - I mean can't - win over the HD7970 in any meaningful use. That role was reserved for the GK100 and follow ons.
Dellmorte schreef op maandag 20 februari 2012 @ 11:21:
Ik wacht ook nog steets op me crossfire xfx Hd7970 3GB Black edition, Ze gaven aan bij Azerty 18-02-2012. Vandaag gemaild misschien dat ik een positief bericht krijg hoop het wel!Kan niet wachten xD
Ook ik heb net die bevestiging gekregen.Dellmorte schreef op maandag 20 februari 2012 @ 15:08:
Azerty geeft aan dat ze aanstaande vrijdag 24-02-2012 binnen komen!![]()
![]()
[...]
Eerste is voor goede webshops hetzelfde als in NL, 2de: als je in NL niet naast een winkel woont, of in België woont moet je ook gewoon verzendkosten betalen. Het derde klopt inderdaad. Echter zijn de vrm's van de asus en xfx ook niet (veel) beter gekoeld, en is de powercolor wel veruit de stilste.Maranello schreef op maandag 20 februari 2012 @ 12:04:
[...]
Goede om te weten dat de PowerColor prima mee kan, echter wat Duitsland betreft:
- Denk aan de garantie (officieel claim je die bij de winkel, weet niet hoe PowerColor zelf dit op neemt)
- Verzendkosten €10,- maakt het verschil met NL iets meer dan een tientje
- De geheugenkoeling van de PowerColor ziet er aanzienlijk minder gunstig uit
Verwijderd
Ze zijn inderdaad een beetje aan het kloten daar. Ik moest zelf vragen hoe het zat met mijn monitor die bij ze in bestelling stond maar op de website ineens als niet meer leverbaar stond. En inderdaad: niet meer leverbaar.caanova1984 schreef op maandag 20 februari 2012 @ 19:05:
WTF die gasten van azerty moeten echt is hun zaken gelijk trekken. Volgens mij denken ze dat ik me order wil veranderen en veranderen ze de levertijden gewoon heb namelijk ook een levertijd van 5/3 op me fx8150.
Het artikel
450100 - AMD Black Edition - Processor - 1 x AMD FX 8150 / 3.6 GHz - Socket AM3+ - L3 8 MB - Box
Wordt binnen verwacht bij Azerty:
05-03-2012
Dit bericht krijg ik voor me videokaart.
Mijn collega verwacht de videokaart pas 06/03/2012 bij ons binnen.
Ga denk is maar andere leverancier zoeken voor processor en videokaart
Me bestelling aangepast heb de asus top maar genomen ga kan niet meer wachten, processor heb ik gecancelled. Rij daarvoor wel ff naar steenbergen. Er staat 3 dagen levertijd maar heb nog geen reactie gehad of die vrijdag bezorgd gaat worden.Lapti schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 09:28:
[...]
Ze zijn inderdaad een beetje aan het kloten daar. Ik moest zelf vragen hoe het zat met mijn monitor die bij ze in bestelling stond maar op de website ineens als niet meer leverbaar stond. En inderdaad: niet meer leverbaar.
Ik hoop maar dat ze een beetje snel het geld daarvoor terugstorten zodat ik dat ding elders kan bestellen.
Bij mij staat de videokaart nu in mijn lijstje als afgevinkt en dat de videokaart bij de leverancier ruim op voorraad is dus ik denk stiekum wel dat ik eind deze week mijn spullen hebcaanova1984 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:23:
[...]
Me bestelling aangepast heb de asus top maar genomen ga kan niet meer wachten, processor heb ik gecancelled. Rij daarvoor wel ff naar steenbergen. Er staat 3 dagen levertijd maar heb nog geen reactie gehad of die vrijdag bezorgd gaat worden.
[ Voor 97% gewijzigd door Tijgert op 23-02-2012 03:13 ]
[ Voor 0% gewijzigd door XenoMorpH op 24-02-2012 19:55 . Reden: typo ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq