Hmm, Fallout:NV + DLC voor 15 euro, verleidelijk. Echter heb ik nog 20 games die ik nog niet gespeeld heb. Komt vast wel eens langs voor 10 euro.
http://supermeatboy.com/forum/index.php/topic,2259.0.html lekker is dat denk je even een achievement te halen..

edit:
Meteen maar even inwrijven, dit is echt te achterlijk voor woorden. 
http://supermeatboy.com/f...59.msg28861.html#msg28861
[ Voor 39% gewijzigd door NMe op 30-12-2011 23:53 ]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Yep, zie ook: http://img820.imageshack.us/img820/1641/itsfinetrustme.pngNMe schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 23:37:
[afbeelding]
![]()
edit:Meteen maar even inwrijven, dit is echt te achterlijk voor woorden.
http://supermeatboy.com/f...59.msg28861.html#msg28861
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
De achterdeur staat dus wagenwijd open of zeg maar alle deuren en ramen
Nou ja die hebben hun lesje wel geleerd nu. Wat betreft de aanbiedingen, laat ik ook vandaag weer voorbij gaan.
Verwijderd
Universe Sandbox kon ik niet laten liggen voor 2,49. Nawat opstart problemen doet ie het wel en moet zeggen dat het een interesant stukje software is, wel iets om in te verdiepen!!
Vandaag niets bijgekocht, vond niets interessant wat er tussen staat.
Ik zag wel dat SC4 Deluxe maar 5 euro was gedurende de steam sale, dus maar even gekocht. Ik had die nog niet in steam staan.
Hoop dat ze bij Valve trouwens wel eens wat gaan doen aan server capaciteit, of de steam sale op aparte servers zetten o.i.d.
Elke sale is het weer hetzelfde namelijk, steam servers are busy, steam servers are busy, etc...
Ook bij het installeren van spellen die ik al vóór de sale had gekocht, wat eigenlijk toch wel slecht is
Ik zag wel dat SC4 Deluxe maar 5 euro was gedurende de steam sale, dus maar even gekocht. Ik had die nog niet in steam staan.
Hoop dat ze bij Valve trouwens wel eens wat gaan doen aan server capaciteit, of de steam sale op aparte servers zetten o.i.d.
Elke sale is het weer hetzelfde namelijk, steam servers are busy, steam servers are busy, etc...
Ook bij het installeren van spellen die ik al vóór de sale had gekocht, wat eigenlijk toch wel slecht is
Net (voor de 2e keer al) de gok gewaagd en 7 coal gecraft, en gelukkig Aliens vs. Predator! En geen coupon of zo, dat zou echt naaiend zijn geweest
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
o jee. driver san fransico in de uitverkoop.
ben blut maar wil toch dat spel. dang! keuzes.
25 euro minder is een hoop.
ben blut maar wil toch dat spel. dang! keuzes.
25 euro minder is een hoop.
[ Voor 13% gewijzigd door mrc4nl op 31-12-2011 00:56 ]
ora et labora
Zo aardig wat games gekocht met deze kerst aanbiedingen 
Space pirates and zombies
Il 2 Sturmovik 1946
Wings of prey + dlc
Duke 4E
Unreal Compleet (5 games)
Gothic Fullpacked (5 games)
Dungeon Siege Full (3 games) +dlc
Bastion
Dungeons of Dredmor dlc (only)
Train Sim 2012
Left 4 dead 1 + 2
en dat voor nog geen 60 euro
nu even de laatste 2 dagen afwachten en morgen beginnen aan me opdrachten
games die ik helaas nog wilde hebben is;
HAWX 1 + 2 en DLC (gemist)
En ik wacht op Take on helicopters (nog niet in de aanbieding geweest
Space pirates and zombies
Il 2 Sturmovik 1946
Wings of prey + dlc
Duke 4E
Unreal Compleet (5 games)
Gothic Fullpacked (5 games)
Dungeon Siege Full (3 games) +dlc
Bastion
Dungeons of Dredmor dlc (only)
Train Sim 2012
Left 4 dead 1 + 2
en dat voor nog geen 60 euro
nu even de laatste 2 dagen afwachten en morgen beginnen aan me opdrachten
games die ik helaas nog wilde hebben is;
HAWX 1 + 2 en DLC (gemist)
En ik wacht op Take on helicopters (nog niet in de aanbieding geweest
[ Voor 15% gewijzigd door ravw op 31-12-2011 01:09 ]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Oei, deze sale is erg sneaky.... heb een hoop games gekocht, inmiddels alweer 93 euro uitgegeven
dat gaat ongemerkt snel zeg... Heb in totaal 27 games gekocht:
Universe Sandbox
Xotic
The Binding Of Isaac
SpaceChem
Super Meat Boy
Revenge of the Titans
Space Pirates and Zombies(SPAZ)
Cities in Motion Complete
Sequence
Solar 2
Anomaly: Warzone Earth
Rock of Ages
Beat Hazard Complete
Bastion
X3 Albion Prelude
Demolition, Inc.
Killing Floor
Hard Reset (RoW)
Guardians of Graxia
Jamestown
Fate of the World + DLC
E.Y.E.: Divine Cybermancy
AI War Bundle
The Polynomial
Winter Sale 2011: Double Fine Pack (Psychonauts + Costume Quest)
Portal 2
Orcs Must Die! +DLC
Voordeel is wel weer, dat ik een hoop games heb gespeeld waarvan ik nooit had gedacht dat het wat was.. Fate of the world, Orcs must die, Killing Floor, Spacechem, revenge of the titans, SPAZ, Demolition inc zijn toch wel pareltjes..
Zit inmiddels wel op 40 achievements, maar helaas alleen kortingsbonnen en coal (en met craften ook alleen kortingen gekregen
).
Universe Sandbox
Xotic
The Binding Of Isaac
SpaceChem
Super Meat Boy
Revenge of the Titans
Space Pirates and Zombies(SPAZ)
Cities in Motion Complete
Sequence
Solar 2
Anomaly: Warzone Earth
Rock of Ages
Beat Hazard Complete
Bastion
X3 Albion Prelude
Demolition, Inc.
Killing Floor
Hard Reset (RoW)
Guardians of Graxia
Jamestown
Fate of the World + DLC
E.Y.E.: Divine Cybermancy
AI War Bundle
The Polynomial
Winter Sale 2011: Double Fine Pack (Psychonauts + Costume Quest)
Portal 2
Orcs Must Die! +DLC
Voordeel is wel weer, dat ik een hoop games heb gespeeld waarvan ik nooit had gedacht dat het wat was.. Fate of the world, Orcs must die, Killing Floor, Spacechem, revenge of the titans, SPAZ, Demolition inc zijn toch wel pareltjes..
Zit inmiddels wel op 40 achievements, maar helaas alleen kortingsbonnen en coal (en met craften ook alleen kortingen gekregen
Ik heb tot nu toe alleen Knights of the old republic gekocht. Ik zit er nog over na te denken om World of Goo te halen, net als (dreamfall) the longest journey. Zijn die laatste (dreamfall the longest journey en the longest journey) het geld waard in jullie ogen?
Ik heb vrijwel niets gekocht deze sales periode. Het viel mij op dat het tot nu toe voornamelijk games zijn die of in een bundle hebben gezeten of elke sales weer voorbij komen. Een paar grotere titels die niet zo'n mijn genre zijn daargelaten. De vorige sales kocht ik regelmatig wat maar deze sales heb is het toch echt beperkt gebleven tot 2 kleine games (paar euro).
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Als je SMB nog moet halen... op http://steamtreasurehunt.wikia.com/wiki/The_Great_Gift_Pile staan mooie tips
Me is happy
20 coal getraded voor indie pack met: Jamestown, NightSky , BIT TRIP RUNNER, Supet Meat Boy, Shank
Portal 2 en Greed Corp gekregen met de achievement
20 coal getraded voor indie pack met: Jamestown, NightSky , BIT TRIP RUNNER, Supet Meat Boy, Shank
Portal 2 en Greed Corp gekregen met de achievement
ik ben bezig met de laatste paar achievements binnen te halen, iemand die me kan helpen met de L4D2 achievement? moet ff 3 pakketjes krijgen
ook day of defeat: source moet ik nog
voeg me toe op steam als je 'm ook nog niet hebt/wilt helpen
klaar door te cheaten
klaar door te cheaten
[ Voor 14% gewijzigd door godofal op 31-12-2011 12:16 ]
**
[ Voor 112% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 14:17 ]
hoe moet dat dan want die moet ik ook nog halen en ben gisteren bezig geweest maar nog niets
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
zag net een handige tip:ravw schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 11:47:
[...]
hoe moet dat dan want die moet ik ook nog halen en ben gisteren bezig geweest maar nog niets
Play on a server with humans, or on a local server with bots. Spawn as human, and kill the infected. At random intervals, you will be presented with a nice gift. Get 3 of them, and you are ready to go!
ff dat doen dan
en bij DoD:S kan je dus selfkillen, 10 kills=1 gift, ongeveer
Verwijderd
Het probleem met Day of Defeat Source is, is dat veel servers de Holiday gebeuren niet aan hebben gezet, waardoor het niet gehaald kan worden.godofal schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 11:44:
ik ben bezig met de laatste paar achievements binnen te halen, iemand die me kan helpen met de L4D2 achievement? moet ff 3 pakketjes krijgen
Wat ik heb gedaan is dit: start Local server. Kies de Bazooka class en blaas jezelf op. Het kostte mij 15 suicides.
**
[ Voor 114% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 14:17 ]
Verwijderd
Beetje laat, maar dit is een leuk kanaal van youtube en gaat vaak over de sales van steam:
YouTube: The Salebox - 30th December, 2011
YouTube: The Salebox - 30th December, 2011
Ik heb het volgende gedaan:ravw schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 11:47:
[...]
1.start het spel
2. open console en typ: map c5m2_park versus
3. als je als infected spawned ga dan terug naar stap 2, als je als survivor spawnt, kill de 1e paar special infected en 1 daarvan dropt een gift. pak deze gift.
4. sluit het spel helemaal af en begin weer bij stap 1.
Je kunt het spel gelijk afsluiten als je de gift gepakt hebt, en het helemaal sluiten zorgt ervoor dat de volgende keer dat je het doet meteen de 1e wave special infected weer een gift zal droppen.
die utube link werkt perfect!
binnen 10 minuten (incl kijken+zooi downloaden) gehaald, easy as pie
nu nog DoD:S, ff servertje maken en selfkillen dus
en klaar
binnen 10 minuten (incl kijken+zooi downloaden) gehaald, easy as pie
nu nog DoD:S, ff servertje maken en selfkillen dus
en klaar
[ Voor 4% gewijzigd door godofal op 31-12-2011 12:12 ]
Hier is mijn buit tot nu toe:

verder heb ik alleen Portal 2 en Terraria gehaald voor opgeteld zo'n 10 euro .. ik vond het wel stom dat ik zo ongeduldig moest zijn en de meeste spellen tijdens de Autumn Sale een maand eerder had gekocht

verder heb ik alleen Portal 2 en Terraria gehaald voor opgeteld zo'n 10 euro .. ik vond het wel stom dat ik zo ongeduldig moest zijn en de meeste spellen tijdens de Autumn Sale een maand eerder had gekocht

[ Voor 49% gewijzigd door Ketho op 31-12-2011 12:39 ]
**
[ Voor 100% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 14:16 ]
Zo left 4 Dead 2 ook behaald
coaltje
pfffffftt
net ff de atom zombie smasher gedaan, erg iritant, tot je uitvogelt dat ie goed te doen is op 10% snelheid (denk 4 van die bommen totaal gebruikt
)
maar goed, dan ben je een tijd bezig!
nu staat mijn brein dan ook ingesteld op langzaaaammmm...
moet ff duidelijk blijven dat de wereld nét wat sneller loopt dan het speeltempo van daarnet
naja, laatste 2 op de lijst: rusty hearts en spiral knights
spoils of war zorver: 15 coal (waarvan 4 gekregen voor een game die ik had gewonnen) 33% valve, 33IDsuperpack, 25 GSCgames, 50 fallout NV
en een bon voor CoD:MW (CoD4) van 75%, wat me verbaasde aangezien die nu maar 25% afgeprijst is
normaal zijn de bonnen toch gewoon hetzelfde/minder dan waar ze nu voor gaan?
naja, 's kijken of we daar ook nog wat coal voor kunnen krijgen
* godofal gaat voor de grand prize
net ff de atom zombie smasher gedaan, erg iritant, tot je uitvogelt dat ie goed te doen is op 10% snelheid (denk 4 van die bommen totaal gebruikt
maar goed, dan ben je een tijd bezig!
nu staat mijn brein dan ook ingesteld op langzaaaammmm...
moet ff duidelijk blijven dat de wereld nét wat sneller loopt dan het speeltempo van daarnet
naja, laatste 2 op de lijst: rusty hearts en spiral knights
spoils of war zorver: 15 coal (waarvan 4 gekregen voor een game die ik had gewonnen) 33% valve, 33IDsuperpack, 25 GSCgames, 50 fallout NV
en een bon voor CoD:MW (CoD4) van 75%, wat me verbaasde aangezien die nu maar 25% afgeprijst is
normaal zijn de bonnen toch gewoon hetzelfde/minder dan waar ze nu voor gaan?
naja, 's kijken of we daar ook nog wat coal voor kunnen krijgen
* godofal gaat voor de grand prize
Het valt me nu opeens op dat sommige aanbiedingen langer dan 2 januari geldig zijn, zoals bijv. Morrowind.

Zou dit een foutje zijn, of zou het inderdaad langer doorlopen voor bepaalde games (oblivion ook, maar world of goo weer niet).

Zou dit een foutje zijn, of zou het inderdaad langer doorlopen voor bepaalde games (oblivion ook, maar world of goo weer niet).
**
[ Voor 100% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 14:16 ]
Zijn er nog mensen die een kooltje willen traden? dan heb ik ook de achievement. Add me op steam: d3monus (friends name staat op tarkin ook denk ik)
**
[ Voor 138% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 14:16 ]
Hmmz, net 7 coal gecraft, maar niks terug gekregen.... zag dat Touchdomex daar ook last van had, maar volgens mij is er geen oplossing genoemd...
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
**
[ Voor 100% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 14:15 ]
Dat dacht ik dus ook tot ik zag dat je ook TF2 items kan krijgen. Waarschijnlijk heb je die ook dus check je inventory daarvan zou ik zeggen.BM schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 14:16:
Hmmz, net 7 coal gecraft, maar niks terug gekregen.... zag dat Touchdomex daar ook last van had, maar volgens mij is er geen oplossing genoemd...
Hmmz, dat dus. Heb een TF2 kerstmuts gekregen.... ik speel nieteens TF2Remi schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 14:20:
[...]
Dat dacht ik dus ook tot ik zag dat je ook TF2 items kan krijgen. Waarschijnlijk heb je die ook dus check je inventory daarvan zou ik zeggen.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Zijn er misschien een aantal (hogere levels) mensen die dungeon defenders nog moeten doen of willen doen?
Ik ben zelf maar een magere 14 maar als we met een groep die achie kunnen doen zou dat helpen lijkt me.
Daarbij de vraag welke van de 2 online varianten het moet zijn? De trendnet waarbij staat dat er achies zijn of kan het ook een gewone online match zijn?
Ik ben zelf maar een magere 14 maar als we met een groep die achie kunnen doen zou dat helpen lijkt me.
Daarbij de vraag welke van de 2 online varianten het moet zijn? De trendnet waarbij staat dat er achies zijn of kan het ook een gewone online match zijn?
-Te huur
Als dat die BMOC of iets dergelijks is, daar kan je wel een spel of 2 voor krijgen waarschijnlijk, ~$15+ denk ik (niet zo op gelet de laatste tijd)BM schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 14:30:
[...]
Hmmz, dat dus. Heb een TF2 kerstmuts gekregen.... ik speel nieteens TF2![]()
Ebenezer is minder geloof ik
Hier bijvoorbeeld kan je zien dat mensen er wel wat waarde aan hechten (maar val niet voor het eerste bod of zo)
Ergste geval als het je teveel lijkt kan ik hem wel proberen ruilen voor iets als je wilt.
http://steamcommunity.com/id/pheace
[ Voor 38% gewijzigd door Pheace op 31-12-2011 15:30 ]
Ik zoek nog een leuke tower defense game. Iemand suggesties?
Defense GridLoev schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 15:48:

De Ebenezer is toch best wel wat waard, dacht ik?Remi schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 14:18:
7 coal = Ebenezer
En ik maar denken dat een coupon het ergste is wat je kan krijgen.
[ Voor 39% gewijzigd door anandus op 31-12-2011 15:56 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Defense gridLoev schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 15:48:
Dungeon Defense
Orcs vs humans
sol survivor
Sanctum
Dit zijn diegene die ik ken en ook geprobeerd heb. De bovenste 2 zijn echte toppers. Wel zijn #2, #3 en #5 ook met fps/rpg elementen
-Te huur
Defense grid zou ik ook aanraden, was vermakelijk
hm die b.m.o.c. is dus wat waard? ik heb hem ook en zal team fortress toch nooit spelen
PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani
Check die link boven, of anders add me en kan ik wel even rondkijken/vragen als je ergens interesse in hebt.Bad_Boy schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 16:16:
hm die b.m.o.c. is dus wat waard? ik heb hem ook en zal team fortress toch nooit spelen
Je kan in het Steam trading forum even zoeken op BMOC en kijken wat anderen ervoor geboden hebben in topics, dan kan je een beetje een beeld krijgen, maar ik geloof dat de BMOC idd wel wat waard isBad_Boy schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 16:16:
ja zit net even in de trading topics te kijken en er worden soms zelf meerdere games voor gegeven, maar even een account aanmaken op het steam forum. bedankt voor de tip!
...sta in de moderation queue van steam, moet dus even afwachten totdat ik kan posten en er misschien een orc must die ofzo aan over te houden
...sta in de moderation queue van steam, moet dus even afwachten totdat ik kan posten en er misschien een orc must die ofzo aan over te houden
[ Voor 31% gewijzigd door Bad_Boy op 31-12-2011 16:38 ]
Tis idd de BMOC. Eens ff kijken hoe dat traden allemaal gaat. Zie voornamelijk erg veel topics met erg weinig reactiesPheace schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 15:23:
[...]
Als dat die BMOC of iets dergelijks is, daar kan je wel een spel of 2 voor krijgen waarschijnlijk, ~$15+ denk ik (niet zo op gelet de laatste tijd)
Ebenezer is minder geloof ik
Hier bijvoorbeeld kan je zien dat mensen er wel wat waarde aan hechten (maar val niet voor het eerste bod of zo)
Ergste geval als het je teveel lijkt kan ik hem wel proberen ruilen voor iets als je wilt.
http://steamcommunity.com/id/pheace
Xbox
Ja, in TF2 zie je echt countless mensen die het proberen traden voor een Earbuds (momenteel ongeveer ~25 dollar denk ik, maar weinig tot geen er van worden ook werkelijk geruild daarvoor voor zover ik kan zien), ik zou zeggen tot 15 ongeveer in spellen, met een beetje geluk lukt dat je aardig snel.BM schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 16:25:
[...]
Tis idd de BMOC. Eens ff kijken hoe dat traden allemaal gaat. Zie voornamelijk erg veel topics met erg weinig reacties
Zie idd in andere topics aanbiedingen tot aan DX:HR en Portal 2 voorbij komen. Ik ga d'r eens een topic aan wagen 
Snap nog niet helemaal waarom je dat over zou hebben voor iets wat ingame geen nut heeft volgens mij, maar goed
Snap nog niet helemaal waarom je dat over zou hebben voor iets wat ingame geen nut heeft volgens mij, maar goed
Xbox
Wat de gek ervoor geeft

Dan heb jij nog nooit Unusual hats voor een paar duizend dollar zien gaanBM schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 16:30:
Zie idd in andere topics aanbiedingen tot aan DX:HR en Portal 2 voorbij komen. Ik ga d'r eens een topic aan wagen
Maar goed, dat terzijde. Ben benieuwd wat we vandaag krijgen
Edit: Awww, helaas, een Skyrim discount coupon maar maar -33% ipv 50
[ Voor 6% gewijzigd door Pheace op 31-12-2011 16:43 ]
Als je veel tf2 speelt, dan zal je begrijpen dat veel mensen de items slechts zien als een currency om weer te ruilen voor meer etc etc. Totdat er een gek komt die voor die items echt geld betaalt. Er zijn zat mensen die genoeg verdienen met items uit tf2 ruilen.BM schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 16:30:
whehe net een bod gekregen: Batman: Arkham Asylum voor de B.M.O.C. hat, had ik eerder moeten weten dit!
edit: en een beter bod: zowel orc must die en limbo
edit2: en 2 nieuwe games binnen (limbo en orc must die) en dat voor een fictief hoedje in game die ik toch niet speel!
edit2: en 2 nieuwe games binnen (limbo en orc must die) en dat voor een fictief hoedje in game die ik toch niet speel!
[ Voor 55% gewijzigd door Bad_Boy op 31-12-2011 17:27 ]
Das wel een prima deal 
Ik kreeg 25% off Ubisoft voor 7 coal
Ik durf dat niet nog een keer te doen...
Ik heb nu echt alleen maar flutcoupons:
-33% Valve
-50% Poker Night at the Inventory
-50% Doom 3
-50% Swords and Soldiers HD
-25% Ubisoft
-50% The Binding of Isaac
Lekker dan, doe je dan 20 achievements voor
Ik kreeg 25% off Ubisoft voor 7 coal
Ik heb nu echt alleen maar flutcoupons:
-33% Valve
-50% Poker Night at the Inventory
-50% Doom 3
-50% Swords and Soldiers HD
-25% Ubisoft
-50% The Binding of Isaac
Lekker dan, doe je dan 20 achievements voor

I see red pixels.
ik heb even ene vraagje over de game CrimeCraft GangWars?
wat moet ik daar doen wnat ik blijft maar op 60 punten staan...
en ook sneeuwballen gooien werkt niet want heb echt veel kills staan maar geen punten er bij
wat moet ik daar doen wnat ik blijft maar op 60 punten staan...
en ook sneeuwballen gooien werkt niet want heb echt veel kills staan maar geen punten er bij
^ Doe je wel het event? Want in het event kun je alleen maar sneeuwballen gooien (ook handig om de toets van sneeuwballen gooien in je options te keybinden aan je muis)
ja ik kan sneeuwballen gooien maarDaan61 schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 17:26:
^ Doe je wel het event? Want in het event kun je alleen maar sneeuwballen gooien (ook handig om de toets van sneeuwballen gooien in je options te keybinden aan je muis)
ik kreeg wel gewoon punten als ik anderen "kilde" door een sneeuwbal tegen ze aan te gooien.
zoiezo is die achievement vreemd, ik deed een stuk of 5 potjes, waarbij ik 1 keer 196 punten haalde, geen achievement (oke dit is nog normaal)
later deed ik weer een potje waar ik onder de 100 punten haalde en toen kreeg ik de achievement wel
(terwijl je dus 200 punten zou moeten halen)
zoiezo is die achievement vreemd, ik deed een stuk of 5 potjes, waarbij ik 1 keer 196 punten haalde, geen achievement (oke dit is nog normaal)
later deed ik weer een potje waar ik onder de 100 punten haalde en toen kreeg ik de achievement wel
je moet 200 punten totaal halen geloof ik, ik kreeg hem ook pas na 2 potjesDaan61 schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 17:30:
ik kreeg wel gewoon punten als ik anderen "kilde" door een sneeuwbal tegen ze aan te gooien.
later deed ik weer een potje waar ik onder de 100 punten haalde en toen kreeg ik de achievement wel(terwijl je dus 200 punten zou moeten halen)
ja maar dat had ik dan allang, want ik had al meerdere potjes gedaan waaronder die van 196 punten en toen kreeg ik hem nog niet
Craft ik 7 coal tot een gift, met alweer een coupon met korting als resultaat. Stiekem had ik toch ondertussen wel een spel verwacht
Voor de mensen die Dungeon Defenders nog altijd als achie nodig hebben zou ik zeggen lees op steamcheeves voor een wat oneerlijke manier om snel lvl 70 te worden 
Ik heb dit zelf nog niet getest maar ik ga het wel even gebruiken
-Te huur
Jij kunt al op die forums posten? Mijn account werkt nog steeds nietBad_Boy schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 17:06:
whehe net een bod gekregen: Batman: Arkham Asylum voor de B.M.O.C. hat, had ik eerder moeten weten dit!
Wilde d'r eigenlijk vandaag nog wel vanaf
[ Voor 4% gewijzigd door BM op 31-12-2011 17:54 ]
Xbox
heb net even weer met die sneeuwballen gedaan maar helemaal niets geen punten er bij zat afgeslacht maar blijft op 60 punten staan, ben dan wel level 4 of zoDaan61 schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 17:31:
ja maar dat had ik dan allang, want ik had al meerdere potjes gedaan waaronder die van 196 punten en toen kreeg ik hem nog niet
Laatste 8 games heb ik alleen maar coal gekregen
.
Nee mijn account doet het ook steeds nog niet, maar was net aan chatten met een neef van me en die had wel al een account dus hij heeft even gepost voor mij. Zie net dat hij Silent Hill the Homecoming voor zijn hoed gekregen heeft. Heb je niet iemand in je steam lijst die even voor je kan posten?BM schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 17:50:
[...]
Jij kunt al op die forums posten? Mijn account werkt nog steeds niet
[ Voor 5% gewijzigd door Bad_Boy op 31-12-2011 17:56 ]
Doe normaliter bijna niks met steam, dus neeBad_Boy schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 17:55:
[...]
Nee mijn account doet het ook steeds nog niet, maar was net aan chatten met een neef van me en die had wel al een account dus hij heeft even gepost voor mij. Zie net dat hij Silent Hill the Homecoming voor zijn hoed gekregen heeft. Heb je niet iemand in je steam lijst die even voor je kan posten?
Xbox
Misschien stating the obvious, maar voor de fora heb je een apart account nodigBM schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 17:50:
[...]
Jij kunt al op die forums posten? Mijn account werkt nog steeds niet
I know, maar die moet nog geactiveerd worden, en gek genoeg werken de mods op oudjaarsdag niet zo hardanandus schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 18:02:
[...]
Misschien stating the obvious, maar voor de fora heb je een apart account nodig
Xbox
Ik heb nu 2x een ebenezer gekregen.
Moet ik nu super blij zijn en mezelf rijk rekenen of valt dat wel mee?
Kijk even rond op het trading forumlasharor schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 18:11:
Ik heb nu 2x een ebenezer gekregen.
Je kan altijd een topicje maken om te kijken wat voor biedigen er voorbij komen
Dat werkt wel ja maar je hebt alsnog iemand anders nodig om je te helpen bij die achievement, zelf moet ik die achievement ook nog halen dus als er iemand mee wil doen zou dat fijn zijn.Yagermeister schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 17:42:
Voor de mensen die Dungeon Defenders nog altijd als achie nodig hebben zou ik zeggen lees op steamcheeves voor een wat oneerlijke manier om snel lvl 70 te worden
Ik heb drie keer gecraft, drie keer coupons. Intussen heb ik weer 14 coal en die laat ik maar staan. Mijn gratis games (drie tot nu toe waarvan ik er twee al hadRobin schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 17:38:
Craft ik 7 coal tot een gift, met alweer een coupon met korting als resultaat. Stiekem had ik toch ondertussen wel een spel verwacht

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Net de crimecraft achievement gedaan en FarCry2 gewonnen. Heb ik nog niet. Dus is mooi.
Nu nog 2 achievements voor de afgelopen tijd te gaan en dan op naar de nieuwe om 19 uur. Rond 21 uur naar de beste vriend van mijn vrouw (zij is daar al
) en ja, dat klinkt erg nerdy, maar kunnen ze lekker even bij beppen.
Die van AAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaAAAAAAAAAA!!! etc. is best moeilijk. Het eerste level is me nog niet eens gelukt.
Die van Bunch of heroes had ik gehaald, maar niet met die patch, dus kan weer opnieuw beginnen.
Nu nog 2 achievements voor de afgelopen tijd te gaan en dan op naar de nieuwe om 19 uur. Rond 21 uur naar de beste vriend van mijn vrouw (zij is daar al
Die van AAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaAAAAAAAAAA!!! etc. is best moeilijk. Het eerste level is me nog niet eens gelukt.
Die van Bunch of heroes had ik gehaald, maar niet met die patch, dus kan weer opnieuw beginnen.
Craft je 7 coal, krijg je een -10% valve coupon. Erg handig als je nagaat dat ik al een -50% valve coupon heb en op de beide left 4 deads na all valve games al heb...ach heb al 2 games uit zo`n hat gehaalt dus de score sta nu op 3 gratis games uit deze sale
LA noire 75%
Counter Strike 75%
Dead Island 50%
bioshock franchise 75%
Bit trip beat -75%
Heroes of Might and Magic -75%
Hitman -75%
Magicka -75%
Hoard -75%
Grid -75%
Counter Strike 75%
Dead Island 50%
bioshock franchise 75%
Bit trip beat -75%
Heroes of Might and Magic -75%
Hitman -75%
Magicka -75%
Hoard -75%
Grid -75%
[ Voor 40% gewijzigd door Pheace op 31-12-2011 18:57 ]
Als je zin hebt kunnen we samen proberen. Met 2 kan 1 iemand de boom bewaken en de andere kan de kado's halen. Op lvl 70 gaat dat best gaat.wtam00 schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 18:13:
[...]
Dat werkt wel ja maar je hebt alsnog iemand anders nodig om je te helpen bij die achievement, zelf moet ik die achievement ook nog halen dus als er iemand mee wil doen zou dat fijn zijn.
Als er nog een 2tal mensen dit achie willen doen roep maar.
Add me op steam onder Boswortel.
[ Voor 6% gewijzigd door Yagermeister op 31-12-2011 18:57 ]
-Te huur
En dat was het dan.
24 achievements gedaan, geen een game gewonnen.
En de schade:
Audiosurf: €2,50
The Witcher Enhanced Edition: €2,00
Goedkoop gehouden
En de schade:
Goedkoop gehouden
morgen nog. voor America duurt het nog even voor het oud en nieuw isPreau schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 19:04:
En dat was het dan.
En de schade:
Goedkoop gehouden

Vandaag zijn de laatste sales, morgen is waarschijnlijk een wrap-up sale (De beste sales nog een keer), aangezien er voor morgen ook geen achievements meer komen.DECOY88 schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 19:06:
[...]
morgen nog. voor America duurt het nog even voor het oud en nieuw is
Verwijderd
Hoe weet je dat?Preau schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 19:08:
[...]
Vandaag zijn de laatste sales, morgen is waarschijnlijk een wrap-up sale (De beste sales nog een keer), aangezien er voor morgen ook geen achievements meer komen.
Gebeurd de laatste sales de hele tijd, dus daarom zit het in de lijn der verwachtingen
Bij de achievements pagina kon je onderaan een balk zien met komende datums voor nieuwe achievements. Gisteren stond vandaag er nog in en nu is de balk weg dus vandaar.
**
dat zal mooi zijn
kan ik skyrim halen
O.R.C. Black Bulls Rugby
Ik heb je toegevoegd net.Yagermeister schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 18:57:
[...]
Als je zin hebt kunnen we samen proberen. Met 2 kan 1 iemand de boom bewaken en de andere kan de kado's halen. Op lvl 70 gaat dat best gaat.
Als er nog een 2tal mensen dit achie willen doen roep maar.
Add me op steam onder Boswortel.
Wel sneu dat Dead Island nu maar -50% is, vlak voor die holiday sales begonnen had ik em paar minuten voordat de daily deal van Dead Island verliep nog Dead Island binnen kunnen halen voor 8,50
ja daar was ik ook mee bezig maar kwam toch steeds duurder uit wel jammer dat ze hem nu niet meer voor die prijs aanbiedenwtam00 schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 19:17:
[...]
Ik heb je toegevoegd net.
Wel sneu dat Dead Island nu maar -50% is, vlak voor die holiday sales begonnen had ik em paar minuten voordat de daily deal van Dead Island verliep nog Dead Island binnen kunnen halen voor 8,50
Ik kreeg net een een kerstmuts voor TF2 "The B.M.O.C." en nog een ander geval "Alien Swarm Parasite".
Wat moet ik er mee.. ><
Wat moet ik er mee.. ><
[ Voor 10% gewijzigd door Nemean op 31-12-2011 19:23 ]
**
[ Voor 119% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 14:15 ]
Zijn die tradable dan? Aangezien er bij mij non tradable staat, en vervolgens op de wiki dat ze allemaal tradeable zijn.
**
Hmm, moet je maar is kijken bij men inventory:
http://steamcommunity.com...8020387120/inventory/#440
Heb gister voor het eerst Team Fortress gespeeld wat een chaos game is het toch ook.
Heb gister voor het eerst Team Fortress gespeeld wat een chaos game is het toch ook.
Craften of gokje wagen, what to do what to do!
Er zijn 'maar' 1151 mensen die wat zullen winnen en er zullen vast mensen zijn met honderden coals.
Blijft lastig
Er zijn 'maar' 1151 mensen die wat zullen winnen en er zullen vast mensen zijn met honderden coals.
Blijft lastig
Hate us when you see us, fear us when you dont.
Craften dus...
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Bij mij issie wel tradable:Nemean schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 19:34:
Hmm, moet je maar is kijken bij men inventory:
http://steamcommunity.com/id/agonite/inventory#440
Overigens nog mensen die willen ruilen?
Alles uit mn TF2 inventory mag weg;
-25% Valve;
-25% Square Enix;
-33% Valve;
-50% Braid.
Verwarrend 2 topics

[ Voor 3% gewijzigd door agoNITE op 31-12-2011 19:50 ]
**
[ Voor 126% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 14:15 ]
Let op:
Als steam errors geeft of offline is etc. ga dit niet allemaal vertellen in dit topic. Dat 1 of 2 mensen dit zeggen kan nog maar tig reacties is niet bepaald gewenst.
Tevens is het misschien wel handig om een beschrijving te geven als je een link naar de store post.
Voor trading hebben we het Steam Trading Topic.
Als steam errors geeft of offline is etc. ga dit niet allemaal vertellen in dit topic. Dat 1 of 2 mensen dit zeggen kan nog maar tig reacties is niet bepaald gewenst.
Tevens is het misschien wel handig om een beschrijving te geven als je een link naar de store post.
Voor trading hebben we het Steam Trading Topic.