Steam Winter Sale & Treasure Hunt

Pagina: 1 ... 17 18 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:10

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Hmm dus ze kunnen ook helemaal niets 'geven' aan geen enkele winnaar en niemand die er ooit achter komt?

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

Bv202 schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 14:23:
Het valt me op hoeveel mensen Steam in het Nederlands hebben gezet. Die vertaling is echt afschuwelijk :p
De vertaling wordt ook door gebruikers gedaan, echt te bizar voor woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
rockhopper schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 19:11:
Hmm dus ze kunnen ook helemaal niets 'geven' aan geen enkele winnaar en niemand die er ooit achter komt?
Theoreotisch zou dat kunnen.
Maar dan verliezen ze werkelijk alle krediet die ze hebben opgedaan over de jaren heen.
En dat wil je echt niet als leading platform.

Ze zullen gewoon netjes hun prijsjes weggeven.
Wellicht houden ze wel rekening met farm accounts (hoop ik)

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
Tim schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 19:32:
[...]

De vertaling wordt ook door gebruikers gedaan, echt te bizar voor woorden.
Crowdsourcing werkt niet altijd. Vooral niet als de meeste vertalers op STS gemiddeld onder de 20 zijn. Veel dingen zijn echt letterlijk vertaald. Alsof ze alles Google translate hebben gehaald en vervolgens de kromme zinnen die echt niet kunnen nog snel hebben gecorrigeerd.

Zie je het belang van een professionele vertaler die ook naar de geest van het woord ipv de letter kan handelen.

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:16
vind het wel raar dat de coaltjes weg zijn want wie zegt nu of mij coaltjes de winnende zijn of niet ?

ik heb zelf nu geen hou vast of wat?

ik weet dat het gaat om de nummers die achter de coaltjes zitten maar waarom geven ze die niet vrij zo dat je later ook kan controleren zelf of je niet of wel bij de trekking zat.
want nu is het gewoon zo iets van een blanco rekening over maken en in de hoop dat de ontvanger dan de juiste rekeningbedrag zelf invult :(

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:00
ravw schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 20:16:
vind het wel raar dat de coaltjes weg zijn want wie zegt nu of mij coaltjes de winnende zijn of niet ?

ik heb zelf nu geen hou vast of wat?

ik weet dat het gaat om de nummers die achter de coaltjes zitten maar waarom geven ze die niet vrij zo dat je later ook kan controleren zelf of je niet of wel bij de trekking zat.
want nu is het gewoon zo iets van een blanco rekening over maken en in de hoop dat de ontvanger dan de juiste rekeningbedrag zelf invult :(
Volgens mij hebben de coal helemaal geen nummertjes. De coal bepaald gewoon hoevaak je meedoet. Stel je had geen coal, dan doe je een keer mee. Heb je 5 coal dan doe je 6 keer mee. Dan sta je dus 6 keer in de lijst waar ze winnaars uit trekken, en heb je dus meer kans om iets te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 10:36
Staat overigens allemaal gewoon in de voorwaarden van de prijsvraag :
http://store.steampowered...ysale_epicholidaygiveaway

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Struikrover schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 12:27:
Heeft iemand van jullie assassin's creed 2 ook gekocht, en loopt nu tegen het probleem aan dat de game helemaal niet speelbaar is?
Ik heb hem wel gekocht, maar net als de 321 andere games die nog wachten op mij niet gespeeld :P

Maar dit stemt niet hoopvol? Wat heeft ubisoft nu met steam te maken, althans als je het spel al gekocht hebt en wilt spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Struikrover
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-09 07:28
Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 21:19:
[...]

Ik heb hem wel gekocht, maar net als de 321 andere games die nog wachten op mij niet gespeeld :P

Maar dit stemt niet hoopvol? Wat heeft ubisoft nu met steam te maken, althans als je het spel al gekocht hebt en wilt spelen?
Ubisoft staat bekend om z'n agressieve DRM. Je kunt Assassin's Creed alleen spelen als je eerst verbinding maakt met hun servers om je te verifiëren als legale speler. Bovendien moet je dan volgens mij ook een Uplay account hebben. Dikke bult schijt dus eigenlijk, want volgens mij ligt er gewoon een server van hen plat, en dus kan ik niet spelen :F.
Heb ondertussen contact opgenomen, we zullen zien wat ze te zeggen hebben :P

EDIT: heuj, er gebeurt iets bij het opstarten. Of mijn geklaag heeft geholpen of dat ze maintenance hadden: geen idee. Ik blijf het geen stijl vinden dat ze je dwingen om afhankelijk te zijn van hun servers voor een offline spel.

[ Voor 12% gewijzigd door Struikrover op 03-01-2012 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:17

Sorbo

Uw hulp in huis!

Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 21:19:
[...]

Ubisoft heeft een DRM maatregel die vereist dat je een internetverbinding hebt om te kunnen spelen, zowel offline (singleplayer) als online. Deze is bij meerdere titels gebruikt, waaronder dus AC2.

Door de opzet van deze DRM ben je afhankelijk van de servers van Ubisoft om te kunnen spelen. Het zou kunnen zijn dat deze momenteel offline zijn, of door een probleem met de Steam-versie van de game niet te bereiken zijn. Voor deze problemen kun je het best direct contact opnemen met Ubisoft ipv Valve. Zij zijn de eigenaren van de servers, en als er iets aan de hand is zijn zij de eerste die iets weten.

Mail of bel dus even met Ubisoft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Sorbo schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 21:22:
[...]

Ubisoft heeft een DRM maatregel die vereist dat je een internetverbinding hebt om te kunnen spelen, zowel offline (singleplayer) als online. Deze is bij meerdere titels gebruikt, waaronder dus AC2.

Door de opzet van deze DRM ben je afhankelijk van de servers van Ubisoft om te kunnen spelen. Het zou kunnen zijn dat deze momenteel offline zijn, of door een probleem met de Steam-versie van de game niet te bereiken zijn. Voor deze problemen kun je het best direct contact opnemen met Ubisoft ipv Valve. Zij zijn de eigenaren van de servers, en als er iets aan de hand is zijn zij de eerste die iets weten.

eigenlijk te achterlijk voor woorden, als je het koopt dan moet je maar gaan bewijzen dat je hem gekocht heb en dan maar hopen dat je hem kan gaan spelen.
mits alles niet plat ligt.............

terwijl iemand die een Copy heeft gewoon nergens geen zorgen om hoef te maken..
het zou ander som moeten zijn maar goed de wereld/leven zal altijd in het nadeel zijn van de eerlijke mensen

PS: ik heb AC 1 + 2 white versie hier liggen :)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:54
rockhopper schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 19:11:
Nee hoor. De winnaar was al bekend om 12 uur vanmiddag.

http://steamcommunity.com/id/iminrightnow

Hij heeft 2.203 spellen gekregen :)

[ Voor 6% gewijzigd door Ruben0s op 03-01-2012 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

**

[ Voor 100% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

"Speeltijd: 1.1 uur afgelopen twee weken"

Figures, iemand wint die er ofwel bijna geen tijd aan besteed heeft, ofwel die door hacks aan extra coal is gekomen. 8)7
Sorbo schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 21:22:
[...]

Ik zou eerder bij Valve klagen. Het zou niet de eerste keer zijn dat iemand zijn geld terugkrijgt omdat het spel door een idiote DRM onspeelbaar is. De enige manier om aan uitgevers duidelijk te maken dat de eerlijke gamer dit soort rotzooi niet meer pikt is door gewoon je geld terug te eisen en het spel dan maar niet te spelen.

[ Voor 76% gewijzigd door NMe op 03-01-2012 23:47 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
ik had gehoord dat hij maar 2 coal had :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

**

[ Voor 100% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ruben0s schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 23:46:
ik had gehoord dat hij maar 2 coal had :P
Ach, ik ben in elk geval blij dat het niet naar de cheaters is gegaan die honderden coal verzameld hebben. Had het echter wel fijn gevonden als er een of andere opt-in nodig was geweest voor deze wedstrijd. Deze knul heeft aan zijn speeltijd te zien niets meegekregen van de sale en waarschijnlijk alleen de achievements van Steam zelf gehaald omdat die vanzelf unlockten. Beetje zuur voor de mensen die er wel veel tijd in gestopt hebben dat zo iemand dan wint.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ruben0s schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 23:34:
[...]

Nee hoor. De winnaar was al bekend om 12 uur vanmiddag.

http://steamcommunity.com/id/iminrightnow

Hij heeft 2.203 spellen gekregen :)
Dat is hem niet. Om 2 redenen:

A. In november had hij al over 2000 games (ja hoe de faq, maar dat schijnt zo te zijn geweest)
B. Hij mist een aantal spellen die wel te koop zijn atm.

Conclusie: hij is niet de winnaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
Als dat hem niet is dan ben ik er ingestonken. Ik zag het voorbij komen op een forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Struikrover
Hij heeft battlefield 3 en skyrim niet. Tenzij die uitgesloten waren van de prijs :P

[ Voor 4% gewijzigd door Struikrover op 04-01-2012 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

**

[ Voor 104% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
Bij mij heeft hij skyrim wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Struikrover
Ah, klopt inderdaad. Ik keek bij de "S", niet bij de "T" (The Elder Scrolls: Skyrim). Zou het dan toch? Anders is het wel ultiem ziek, dat iemand blijkbaar zoveel geld heeft dat hij voor de lol alle spellen op steam koopt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

**

[ Voor 100% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
NMe schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 23:40:
"Speeltijd: 1.1 uur afgelopen twee weken"
kom ik met me Speeltijd: 75 uur afgelopen twee weken :) en niets winnen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

hoeveel games zijn er beschikbaar op steam? ik zit net ff te kijken maar kan het niet zo 123 vinden
empty searches zijn niet erg duidelijk aangezien de gratis zooi en de DLC er tussen zit
hij heeft 2202 games in z'n inventory, als steam dus precies dat aantal games heeft dan heeft ie gewonnen

wel jammer dat valve het niet ergens neerzet ofzo, en natuurlijk dat het naar iemand ging die dus nouwelijks ervoor gewerkt heeft...

check z'n reccomendations dan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
  • Laatst online: 22:21
Is er ergens een lijst van winnaars? dat zou wel zo handig zijn om te weten of je erbij zijt of niet :)

Als je op de steam activity tracker kijkt, dan is er een piekdaling van 2.5M naar 750K users, raar, wat is er toen gebeurd?

[ Voor 38% gewijzigd door Tarkin op 04-01-2012 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-07-2015
(overleden)
Tarkin schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 08:04:
Is er ergens een lijst van winnaars? dat zou wel zo handig zijn om te weten of je erbij zijt of niet :)

Als je op de steam activity tracker kijkt, dan is er een piekdaling van 2.5M naar 750K users, raar, wat is er toen gebeurd?
al games nog steeds 101 en nog 10 items in me wishlist. dus niks gewonnen :N

en 47,6 uur gespeeld afgelopen 2 weken :Y

[ Voor 5% gewijzigd door DECOY88 op 04-01-2012 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staat het hier niet op? Ik kan ze even niet openen wegens content 'games' op werk ;)

http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1659985

http://store.steampowered.com/news/4870/?l=dutch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
(overleden)
:N
eerste gaat over het wijzigen van het contact adres. zijn mail laf eruit wegens problemen met hosting ofzo.

en de 2e is de uitslag van 2011 op 11jan. dus ik denk dat we geduld moeten hebben tot ze het online zetten *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DECOY88 schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 12:25:
[...]

:N
eerste gaat over het wijzigen van het contact adres. zijn mail laf eruit wegens problemen met hosting ofzo.

en de 2e is de uitslag van 2011 op 11jan. dus ik denk dat we geduld moeten hebben tot ze het online zetten *O*
Haha, mijn excuses daarvoor ;)

Ik had 1 coal, ja die je sowieso krijgt, en nu is die weg. Ik verwacht niet dat ik iets gewonnen heb en ik hoop er ook niet op eigenlijk, maar ik vind het wel vreemd de manier waarop de info gegeven wordt. Of juist niet gegeven wordt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
(overleden)
Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 12:31:
[...]

Haha, mijn excuses daarvoor ;)

Ik had 1 coal, ja die je sowieso krijgt, en nu is die weg. Ik verwacht niet dat ik iets gewonnen heb en ik hoop er ook niet op eigenlijk, maar ik vind het wel vreemd de manier waarop de info gegeven wordt. Of juist niet gegeven wordt ;)
zal net zoals vorig jaar over een weekje wel online komen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ik weet niet, maar bij mij vliegt de steam server om de haverklap eruit vandaag. Gaat niet lekker

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Black
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Zelfde probleem. Ondertussen wil Steam ook niet afsluiten omdat hij de bestanden niet kan syncen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Over winnaars wordt niets gezegd, al kan je het wel, conform de wetgeving, door middel van een brief aan Valve opvragen.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Hier liggen de servers er ook uit. Ik kan gelukkig wel offline spelen. Is dit omdat ik standaard als 'offline' inlog, of kan iedereen dit eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Black
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Dit kan iedereen. Met singleplayer games merk je er ook niets van als steam geen connectie meer heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Die Steam servers gaan ook elke keer bij een sale weer helemaal over de toeren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
(overleden)
en nu worden ze gek omdat ze niks te doen hebben. ligt er bij mij al effe uit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

DECOY88 schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 19:07:
en nu worden ze gek omdat ze niks te doen hebben. ligt er bij mij al effe uit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
(overleden)
weer online *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:18

Sagat

Is pappa x2!

Wat vond je achteraf de beste koop van de sale?

Was het la noire die nu een stuk goedkoper was, die mooie pack met 600games, die ene indie titel die je nodig had voor een achievement en toch heel leuk bleek te zijn. Of die super deal met 900 euro korting op de trein sim 8)7

Voor mij.......ik heb eigenlijk alleen nog maar Bastion heel even gespeeld.
(wat dat betreft was ik ook een hele goede kandidaat om gewoon alles steam games te winnen :P )

En net als met de demo die ik al op xbox live gespeeld had, maakt het niet eens heel veel indruk op me. Maar ik wil er zeker nog wat meer tijd instoppen. De muziek en alleen commentator maken het voor mij de 5 euro iig helemaal waard al. En ik vind het altijd erg fijn dat ik dit spel nu toch altijd nog een kans kan geven.
/manische game hoarder mode off :X

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:48
Bastion is idd leuk, maar alleen ff gespeeld voor de achievement. Probleem is beetje tijdgebrek voor alle games. Dus veel nog niet kunnen spelen of te weinig. Maar ik vond van de games die ik even gespeeld heb ook leuk: Payday, Killing Floor en Dungeon Defenders. Ik zal vast meer pareltjes gekocht hebben, maar dat zal ik later wel uitvinden. :)

ff toevoeging: Psychonauts was ook leuk. Moest die game ff wat langer spelen voor de achievement en dus gelijk even goed kunnen testen, maar heb me er prima mee vermaakt. Je moet alleen wel tegen de kinderlijke looks/sfeer kunnen. Verder prima platformer game en die heb je niet veel op de PC. Game heeft ook een hoge meta score.

[ Voor 32% gewijzigd door Rutger Mulder op 05-01-2012 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:16
Waarom wil geen enkele game op steam opstarten :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad_Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-07 18:30
Ga zeker even verder met bastion het spel moet eve op gang komen maar na een aantal levels wordt het allemaal een stuk interesanter. Je krijgt een tig aantal extra wapens en de tegenstand wordt ook wat beter ;) Het verhaal zelf is mooi weggezet door het constant begeleidend commentaar maar wel een beetje warrig tot nog toe. Maar voor die vijf euro heb je een goede game binnen, ik heb er nu al 5 uur inzitten en vermaak me er nog steeds prima mee!

PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Hmm.. Goeie vraag over leukste aankoop.

De leukste dingen die ik gewonnen/getrade heb zijn Red Alert 3 (wilde ik altijd al spelen, heerlijk) en Morrowind (die had ik al op disk, maar nu ook in Steam).
Maar qua aankoop denk ik Cities In Motion, Bastion of Renegade Ops :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:26

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Topicstarter
Rutger Mulder schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 12:07:
ff toevoeging: Psychonauts was ook leuk. Moest die game ff wat langer spelen voor de achievement en dus gelijk even goed kunnen testen, maar heb me er prima mee vermaakt. Je moet alleen wel tegen de kinderlijke looks/sfeer kunnen. Verder prima platformer game en die heb je niet veel op de PC. Game heeft ook een hoge meta score.
Ik vind Psychonauts ook een van de betere aankopen tijdens de sale. Niet helemaal eerlijk want ik ken het spel al (heb het op disc) maar heel tof dat het spel na 6,5 jaar gewoon op Steam wordt gezet MET achievements en MET cloudsync. Verder gewoon een heel tof spel, zeker voor die € 2,50.

Heb niet zo heel veel gekocht, ik was blij verrast over Sequence en Demolition Inc. Hele leuke spelletjes voor heel weinig geld.
Ook wat miskopen geaan (Guardians of Graxia bijv, gewoon slecht uitgewerkt) maar ja, het gaat hem niet echt in de kosten zitten met die paar euro per spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azteke
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 21:52

azteke

King

Amdwarrior schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 12:09:
Waarom wil geen enkele game op steam opstarten :@
http://forums.steampowere.../showthread.php?t=2459703

je bent niet de enige :-)

CMDR azteke || You never get a second chance to make a first impression...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

**

[ Voor 100% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Zet hem in offline mode voor nu of probeer dit :
FIXED it with

uncheck steam cloud sync
close steam
rename appcache to appcache.bak
reboot steam uncheck steam cloud sync in settings again

PLAY GAMES!!
Uitgebreid:
If you can not start your games.... something i did.

Start steam
go to settings (downloads + cloud)
untick "Enable steam cloud synchronization for games which support it"
shut down steam and wait for the exit now to clickable and click it.

open steam

Go explorer and go to your steam folder

Rename the folder "appcache" to what ever you want

shut down steam

and restart steam

Wait for the pictures of your games load. Could take 1 or more mins.

**AGAIN** untick "Enable steam cloud synchronization for games which support it"

Then you can play games.

-------------
if you restart steam you will have to do it all again as well....

--------------------------
DrStinglock tried and worked with this

Disabled the steam cloud.
Exited steam
Renamed appcache
Started steam.
Disabled steam cloud again.

-------------------

For MW3 people you keep going up with your XP even after you restart, not sure about other games..

[ Voor 69% gewijzigd door Pheace op 05-01-2012 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheace schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 12:37:
Zet hem in offline mode voor nu of probeer dit :

[...]
Met het offline gaan kan ik weer mooi Deus Ex gaan spelen maar bij de andere fix had ik geen savegames meer dus dat werkt helaas niet zo goed :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn leukste aankoop is denk ik skyrim, maar aangezien ik nu star wars speel heb ik er nog niet naar gekeken. Denk de tomb raider die hier als tip voorbijkwam op een goede 2e plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 20:41
Leukste spel tot nu toe:
Orcs must die!
briljant spelletje voor maar 3.50.
Briljante prijs/kwaliteits verhouding, hoewel dan weer niet zo goed als van alle gratis Valve games. In elk geval heb ik dat tot nu toe het meest gespeeld, en daarna Team Fortress 2 dat ik dankzij zo'n archievement eens geprobeerd heb. Ondertussen liggen de duurdere spellen nog ongebruikt te wachten op installatie :P

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Mijn winnaars:
  • dungeon defenders (heb zelfs de dlc erbij gehaald op de laatste dag)
  • orcs must die (zeer leuk, mist alleen de multiplay)
  • bastion
En om verder te proberen:
  • spiral knights (ben bang dat de servers toch weer snel leeg zijn na de steam influx)
  • rusty hearts
Grootste teleurstelling:
Rise of the Immortals, wat een bagger zeg :r

De nog niet getest / gespeeld stapel maar wel hoge verwachtingen:
  • Terraria
  • Disciples III
  • Portal 1 & 2
  • Grotesque Tactics: Evil Heroes
  • Recettear ~ An Item Shop's Tale
  • Chantelise: A Tale of Two Sisters

[ Voor 3% gewijzigd door rockhopper op 05-01-2012 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Laatst online: 22:26

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Topicstarter
rockhopper schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 15:08:
Rise of the Immortals, wat een bagger zeg :r
Die was gelukkig gratis ;) Maar mee eens, niet te harden zo irritant. Enige dat me dat opgeleverd heeft is een besluit om DemiGod ook maar op Steam te kopen. Vele malen beter uitgewerkt en leuker (wel gekocht omdat ik het met een vriend van me kan spelen, er zijn maar een handje vol spelers online).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomAtTweakers
  • Laatst online: 25-08 21:24
Ik heb tijdens de sale gekocht: Orcs Must Die inclusief alle DLC, Skydrift, en Demolition Inc. Alle drie zijn ze leuk, al gaat de originaliteitsprijs zeker naar Orcs Must Die. En eigenlijk mag ik deze niet meetellen maar net na de sale heb ik Saints Row: The Third aangeschaft.

[ Voor 18% gewijzigd door TomAtTweakers op 05-01-2012 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20:30
• orcs must die (zeer leuk, mist alleen de multiplay)
Die moet echt een Co-op mode krijgen inderdaad! Geweldig leuk spel, jammer dat ik hem al heb uitgespeeld :)

I want to live forever, so far.. so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Laatst online: 00:35

heuveltje

KoelkastFilosoof

Warbringer schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 17:15:
[...]

Die moet echt een Co-op mode krijgen inderdaad! Geweldig leuk spel, jammer dat ik hem al heb uitgespeeld :)
Dat spel staat idd met stip bovenaan mijn meest gespeeld lijst :)

Mocht je het nog niet geprobeerd hebben.
De nightmare mode voegt echt wat toe, zelfs nadat je al de lvls dus al een keer op de gewone manier hebt gedaan. Door het gebrek aan rustpauzes moet je echt vliegen :)

Ow en een van die dlc's geeft je dus 5 extra lvls die wel een beetje verstopt zijn, misschien heb je ze gemist :)

[ Voor 8% gewijzigd door heuveltje op 05-01-2012 18:01 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

En om verder te proberen:
[list]
• spiral knights (ben bang dat de servers toch weer snel leeg zijn na de steam influx)

Ik heb spiral knights ongeveer een half jaar geleden een tijdje gespeeld, genoeg mensen, ook zonder sale ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan61
  • Laatst online: 11-05-2024
hmm.. bovenaan bij mij staat of orcs must die of flatout 3, allebei wel leuk vind ik. Idd jammer dat er geen co op of multiplayer mode is bij orcs must die. Bij flatout 3 is er helaas bijna niemand/ heeft de multiplayer nog flink wat bugs. Ik heb al wel meer tijd in flatout zitten maar die was ook 4 keer zo duur als orcs must die. Geen winnaar voor mij dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

orcs must die staat zeker bovenaan de lijst :D
weinig replay waarde (voor mij, meesten zullen het er niet mee eens zijn) dus heb ik er 8 uur in zitten oid en verwacht niet dat dat nog veel meer gaat worden, maar ik heb me enorm vermaakt tijdens die 8 uur :P
naast de missende coop heb ik toch wel dat het verhaal beetje zwak word verteld, en dan bedoel ik dat het letterlijk zwak word verteld; ik hoorde echt 9v/d10x niet wat ze zeiden door die spannende intro muziek 8)7

daarnaast was atom zombie smasher ook erg leuk, alleen had het meer uitgewerkt moeten worden vind ik
speelt erg lekker, maar beetje vaag waardoor het lastiger word dan het zou horen te zijn |:(

ik kijk nog uit naar metro 2033, en fate of the world (die startte gewoon helemaal niet op tijdens de sale, ticket gestuurd maar niks van gehoord, ook de achievement ervan gemist dus :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
Homefront is zeker een goede aankoop geweest voor mij. Ondanks dat het heel kort was, en met de nodige bugs, vond ik het een pracht van een verhaal wat opgehangen werd. Ik hoop echt dat ze er nog een vervolg op maken (maar ikv rees ervoor aangezien die studio ondertussen dicht is). Je ziet het tegenwoordig meer en meer, ipv oorlog alsin WOII, is het nu futuristische oorlogen in hedendaags amerika of europa. Het heeft wel iets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

godofal schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 06:58:
orcs must die staat zeker bovenaan de lijst :D
weinig replay waarde (voor mij, meesten zullen het er niet mee eens zijn) dus heb ik er 8 uur in zitten oid en verwacht niet dat dat nog veel meer gaat worden, maar ik heb me enorm vermaakt tijdens die 8 uur :P
naast de missende coop heb ik toch wel dat het verhaal beetje zwak word verteld, en dan bedoel ik dat het letterlijk zwak word verteld; ik hoorde echt 9v/d10x niet wat ze zeiden door die spannende intro muziek 8)7

daarnaast was atom zombie smasher ook erg leuk, alleen had het meer uitgewerkt moeten worden vind ik
speelt erg lekker, maar beetje vaag waardoor het lastiger word dan het zou horen te zijn |:(

ik kijk nog uit naar metro 2033, en fate of the world (die startte gewoon helemaal niet op tijdens de sale, ticket gestuurd maar niks van gehoord, ook de achievement ervan gemist dus :()
Die fate of the world werkte wel bij mij, leuk spel ook, maar zeer uitdagend op sommige momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

Ook weer heerlijk in kunnen slaan op de laatste dag:

Orcs must die,
Bastion,
Dungeon defenders,
Magicka,
L.A. Noire,
Portal 2.

Beste spel tot nu toe: Orcs must die.
Gewoon een erg tof spel als je van Tower defenses houd.
Maar zoals eerder al gezegd moeten ze echt een co-op en iets van een leveling systeem erin bouwen.

Bastion, nog niet gedaan maar volgens John Bain (totalbiscuit) moet hij erg goed zijn.
Dungeon defenders, ook nog niet gedaan, zie Bastion.
Magicka, Ook een leuk spel maar niks om in je eentje te doen. Er is niks leukers dan elkaar opblazen;)
L.A. Noire, had ik al op de playstation 3 gedaan maar omdat hij 75% off was toch meegenomen.
Portal 2, Erg leuk spelletje, heb gisteren slechts een half uurtje gespeeld maar vind de puzzels nu al heerlijk.
Ook dat commentaar van die Wheatly vind ik fantastisch: Say Apple!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb orcs must die al een tijdje, ga het toch eens bekijken, ik lees hier al wekenlang alleen maar positieve berichten over dat spelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan61
  • Laatst online: 11-05-2024
behalve dan zoals hierboven gezegd al de replay waarde ;)
want nu ik bijna alle maps gedaan heb, heb ik na 8 uur speeltijd toch wel voor even genoeg gehad van dit spel.
en dat terwijl ik nog niet alle achievements heb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Awaken1 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 09:17:
Portal 2, Erg leuk spelletje, heb gisteren slechts een half uurtje gespeeld maar vind de puzzels nu al heerlijk.
Ook dat commentaar van die Wheatly vind ik fantastisch: Say Apple!
wheatly O+
geweldig met die britse humor, blijft ongelooflijk grappig :)
puzzels zijn ook leuk, alleen wat te makkelijk imo, wel een grote verbetering tegenover portal1 waar het vooral agility is ipv oplossingsgericht denken

spoiler: portal 2
alleen wel vreemd dat in die oude levels (van die oprichter gozert) er ineens spul zit wat er in portal 1 nog niet zat
dat, en het feit dat die "vleugel" veel dieper ligt, toch iets wat je andersom zou verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J!M!B
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-09 14:28
Ik heb ook Portal 2 gekocht in de sale.
Geweldige game; in één ruk uitgespeeld met een enorme grijns op mijn hoofd.
Echt een pareltje.

Achteraf spijt dat ik geen tweede kopie voor mijn wederhelft heb aangeschaft in de sale. (voor co-op)
Nu kost hij weer drie tientjes :/

@ravw hieronder:
Ik heb helaas niet zoveel interessants te ruilen, maar ik zal een poging wagen.
Bedankt voor de tip!

[ Voor 20% gewijzigd door J!M!B op 06-01-2012 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
J!M!B schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 17:26:
Echt een pareltje.

Achteraf spijt dat ik geen tweede kopie voor mijn wederhelft heb aangeschaft in de sale. (voor co-op)
kijk even in ruiltopic van steam games zat mensen die 50% korting bonnen hebben net zo als ik :)

Steam Trading Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
J!M!B schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 17:26:
Echt een pareltje.

@ravw hieronder:
Ik heb helaas niet zoveel interessants te ruilen, maar ik zal een poging wagen.
Bedankt voor de tip!
ik heb anders nog wel een -33 pct voor valve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J!M!B
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-09 14:28
Tarkin schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 19:45:
[...]

ik heb anders nog wel een -33 pct voor valve
Ik heb hem gekocht via een game-key winkel voor bijna 50% van de steam prijs :)
Toch bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
geen probleem hoor!

Have fun met je aankoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-09 01:28
Volgens deze post heeft deze gast gewonnen
http://steamcommunity.com/id/psychomantis

Afbeeldingslocatie: http://uppix.com/f-13258984801364f07a303000ec783.png

[ Voor 11% gewijzigd door Ketho op 10-01-2012 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Damn :D
En de spellen die hij al had krijgt-ie als gifts. Lekker, hoor!

Nu is natuurlijk de grote vraag of-ie een van de cheatertjes was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Tax form? Lekker is dat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

**

[ Voor 100% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 14:09 ]

Pagina: 1 ... 17 18 Laatste

Let op:
Als steam errors geeft of offline is etc. ga dit niet allemaal vertellen in dit topic. Dat 1 of 2 mensen dit zeggen kan nog maar tig reacties is niet bepaald gewenst.

Tevens is het misschien wel handig om een beschrijving te geven als je een link naar de store post.

Voor trading hebben we het Steam Trading Topic.