Steam Winter Sale & Treasure Hunt

Pagina: 1 ... 14 ... 18 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-09 21:23

TheAnthonyNL

PC Gamer

Phyxion schreef op donderdag 29 december 2011 @ 23:35:
Hoezo? Je weet toch waar je aan begint, zeker met zo'n actie. De accounts van mensen met een hoop games maar gaan traden voor coal moeten dan ook verboden worden? Als Valve het niet zou willen dan hadden ze gewoon coal trading uit moeten zetten, dat had al een hele hoop gescheeld OF laat de actie alleen gelden voor mensen die minstens 20€ aan games op hun account hebben OF een account hadden voordat de actie begon.
Beste lijkt mij dan om tenminste €100 aan games op steam te hebben (geen humble bundle games ofc) die ze dan gekocht hebben in de steam store (of gekregen als gift maakt niet uit) en dat het account ouder is dan 6 maanden.

btw: dat accounts banned worden vind ik niet echt kunnen zorg dan op zijn minst gewoon dat de winst die ze hebben gemaakt in games of coal gewoon weg is.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 20:10

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Hoe kun je eigenlijk zien hoeveel je account waard is? Ik hoor mensen steeds praten over €20.000 aan games enzo, en $50 minimum. Fluctueerd zoiets niet heel erg? Ik bedoel mijn 'day one' half-life 2 is nu een stuk goedkoper.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rockhopper schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 08:53:
Hoe kun je eigenlijk zien hoeveel je account waard is? Ik hoor mensen steeds praten over €20.000 aan games enzo, en $50 minimum. Fluctueerd zoiets niet heel erg? Ik bedoel mijn 'day one' half-life 2 is nu een stuk goedkoper.
Als je je aanmeld op dat trade onderdeel van steam krijg je de prijs te zien. Ze gaan uit van de volledige prijs. Ik heb bijv. voor duizenden euro's aan games, maar heb er echt geen duizenden euro's voor betaald. Koop altijd in de aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heuveltje schreef op donderdag 29 december 2011 @ 23:03:
Als jullie echt zoveel hebben uitgegeven aan spellen, dan wil je die ook houden lijkt me.
Dus hoe wil je dat met je broer gaan regelen als jullie allebei een eigen pc krijgen ?
Ga je elkaar dan uitkopen ofzo ?
Mijn broer heeft een eigen pc (tweakers gamecpc van november 2011 waar ik jaloers op ben, wat een mooie bak :9~ )

Maar mijn broer heeft weinig inkomen, dus ik betaal de games en we spelen allebei offline op steam. Hij zit gewoon op mijn account.

Maar momenteel spelen we allebei star wars en dat blijven we nog wel een tijdje doen. Die heb ik meerder keren gekocht en onder andere aan mijn broer gegeven en ik betaal ook zijn abonnement.

Maar om nu alles van steam 2 keer te kopen, dat vind ik wat zonde. Hij speelt ook rpg's en ik strategy, het is niet zo dat we tegelijk hetzelfde spel spelen van steam.

Nou, niet helemaal legaal, maar ik denk maar zo: altijd nog beter dan downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 09:11:
[...]

Als je je aanmeld op dat trade onderdeel van steam krijg je de prijs te zien.
Dit zegt me niet zoveel. Waar kan ik dat vinden?
De rest begreep ik wel. Full price op alles gaat hard, zeker met die vage hib die er zijn.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben niet helemaal duidelijk, hier moet je je aanmelden en dan krijg je het te zien:

http://www.steamgifts.com/

En je hebt deze, die werkt alleen nooit voor mijn acount, maar hier een voorbeeld van een account van iemand anders: http://www.steamcalculator.com/id/mugen92

Een leuke site verder voor dit topic (lijkt van steam zelf te zijn):

http://www.steamgamesales.com/

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2011 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:33

Sagat

Is pappa x2!

@dikkiedik
Om een piracy discussie te voorkomen (then again je kan je afvragen hoeveel pirates er in een steam topic zitten :P ) ga ik alleen dit zeggen.
- ik ben het helemaal met je eens
- en ik baal er nu al van dat als mijn kids straks ouder zijn ik wellicht dus ook 2 extra steam en/of live gold accounts moet nemen als ik mijn achievements enzo gescheiden wil houden (en ja zo'n nutjob ben ik) :P
Maar ja kiezen of delen.

Dat geld ook voor accounts die gebanned worden, tuurlijk is het lullig maar heel simpel 'dont do the crime if you can't do the time'.
Als steam je onterecht bant, dan is het een ander verhaal, maar als jij coal loopt te farmen met extra accounts zit je bewust het 'spel' te verzieken en heb je imho geen recht van spreken meer.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

rockhopper schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 08:53:
Je kan naar steamcalculator gaan en daar je id invullen, dan krijg je een overzicht van hoeveel je account waard is ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Mejust schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 01:20:
[...]

De wet > gebruikersverklaring. Zo simpel ligt het. Als je die spellen hebt gekocht dan mag een derde als Steam verder je de toegang niet ontzeggen. Als je het tot een rechtzaak schopt, lijkt het me dat je die wel wint.
offtopic:
Maar Steam doet (volgens mij) niets wat niet volgens de Nederlandse wet mag, simpel.
En je koopt een spel (of software) niet, je neemt een licentie af (of zoals Steam het noemt een 'abonnement' ('subscription')). Een spel kopen zou inhouden dat je de source code zou kopen :P
Ik denk dat je verdomd weinig hebt om op te staan :)
Daan61 schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 00:01:
is de two tribes pack nog een aanrader? 4,24 euro voor 3 games die er opzich best leuk uitzien
Ja, zijn heel leuk!
Ik wilde ze ook hebben, dus had ze al eerder in de sale gehad en het zijn leuke puzzelspelletjes! :)
Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 09:15:
[...]

Mijn broer heeft een eigen pc (tweakers gamecpc van november 2011 waar ik jaloers op ben, wat een mooie bak :9~ )

Maar mijn broer heeft weinig inkomen, dus ik betaal de games en we spelen allebei offline op steam. Hij zit gewoon op mijn account.

[..]

Maar om nu alles van steam 2 keer te kopen, dat vind ik wat zonde. Hij speelt ook rpg's en ik strategy, het is niet zo dat we tegelijk hetzelfde spel spelen van steam.

Nou, niet helemaal legaal, maar ik denk maar zo: altijd nog beter dan downloaden.
offtopic:
Mwah, zo is er niet echt een verschil met downloaden, lijkt me.?

Jullie gebruiken het allebei, dan vind ik dat jullie er ook allebei voor mogen betalen.
En weinig inkomen is natuurlijk geen reden (ik kan het weten, ik heb een laag inkomen).
Zeker niet als het wél genoeg inkomen is om een november 2011-bak waar jij jaloers op bent te kunnen kopen. Dan heeft-ie ook wel genoeg geld om z'n eigen games te kopen, in plaats van dat jullie de boel belazeren :)

Zeker als jullie ook nog verschillende games spelen, snap ik niet waarom jullie niet gewoon eerlijk en legaal allebei een eigen account nemen. En naast dat het simpelweg fout is speel je met vuur dat Steam in het volste recht staat om jullie account te bannen als ze erachter komen, natuurlijk.

My 2 cents :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan61
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-05-2024
@ IceStorm en anandus
bedankt, denk dat ik ze wel koop, al zit ik wel te twijfelen of ik toki tori erbij neem (ziet er toch wat kinderachtig uit, die vogel)

@Dikkiedikdik
Die site kende ik nog niet, leuk om te zien dat ik toch al zo'n 70 euro heb bespaard op mn games :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Rutger Mulder schreef op donderdag 29 december 2011 @ 21:51:
Leuk die 1e prijs winnen, maar je library wordt een nog grotere chaos dan het nu al is. :P
Je kan groups maken om het een beetje overzichtelijk te houden (je kan bijv. mooi al die indie bundles in 1 groep gooien, dat scheelt al enorm :+)

[ Voor 5% gewijzigd door MeltedForest op 30-12-2011 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Groepen maken?
I LIKE!!!!

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ik heb eindelijk een golden coupon gezien, 50% off THQ! Ze bestaan dus echt

Heb je niet zoiets als 'favorieten' om je library overzichtelijk te houden? Of denk ik weer eens te simpel?

@ die games/account sites. Eentje werkt niet en die andere wil dat ik inlog via m'n steam account. Ik heb eigenlijk maar weinig vertrouwen om op een onbekende site m'n login / pass in te voeren. Is dat wel betrouwbaar?

[ Voor 68% gewijzigd door rockhopper op 30-12-2011 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Ja, je kan inderdaad groepen maken, maar of dat echt helpt?
Ik heb het een tijdje gehad, maar echt veel overzichtelijker werd het er ook niet van.
Nu zet ik ze vooral op 'recently played'. Mijn meestgebruikte spellen komen dan bovenaan. Werkt goed voor mij.

@Rockhopper: wow, lucky man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
anandus schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 10:42:
[...]
offtopic:
Maar Steam doet (volgens mij) niets wat niet volgens de Nederlandse wet mag, simpel.
En je koopt een spel (of software) niet, je neemt een licentie af (of zoals Steam het noemt een 'abonnement' ('subscription')). Een spel kopen zou inhouden dat je de source code zou kopen :P
Ik denk dat je verdomd weinig hebt om op te staan :)

[...]
Ja, zijn heel leuk!
Ik wilde ze ook hebben, dus had ze al eerder in de sale gehad en het zijn leuke puzzelspelletjes! :)

[...]
offtopic:
Mwah, zo is er niet echt een verschil met downloaden, lijkt me.?

Jullie gebruiken het allebei, dan vind ik dat jullie er ook allebei voor mogen betalen.
En weinig inkomen is natuurlijk geen reden (ik kan het weten, ik heb een laag inkomen).
Zeker niet als het wél genoeg inkomen is om een november 2011-bak waar jij jaloers op bent te kunnen kopen. Dan heeft-ie ook wel genoeg geld om z'n eigen games te kopen, in plaats van dat jullie de boel belazeren :)

Zeker als jullie ook nog verschillende games spelen, snap ik niet waarom jullie niet gewoon eerlijk en legaal allebei een eigen account nemen. En naast dat het simpelweg fout is speel je met vuur dat Steam in het volste recht staat om jullie account te bannen als ze erachter komen, natuurlijk.

My 2 cents :)
Om maar even hierop in te springen: waarom zou dat niet mogen? Ik leen mijn broertje ook soms cd's/dvd's/blu-ray's, zowel muziek, films als games. Je koopt een licentie om die te kijken, maar dat betekent niet dat je hem niet mag uitlenen. Dat zou namelijk betekenen dat als je een film op dvd koopt je die dus alleen maar alleen mag kijken, gezellig zal dat zijn :P . Of als je een multiplayer game koopt die lokaal gespeeld wordt (bijv. op een console) dat die alleen gespeeld mag worden met mensen die de game ook hebben. Dat slaat natuurlijk nergens op.
Waarom zou dit voor steam-games anders zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Niet de mijne helaas

@Orian: omdat het in de voorwaardes staat, net zoals je een gekochte DVD niet mag uitzenden. Daarbij heeft een spel een 'first play' en een 'replay' value. Als er alleen een first play value is, dan zou jij bij sharing dus een potentiele klant ontnemen.

[ Voor 44% gewijzigd door rockhopper op 30-12-2011 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Orian schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 11:21:
[...]
Waarom zou dit voor steam-games anders zijn?
offtopic:
Omdat dat dat in de overeenkomst stond toen je de dienst afnam. Bij andere diensten op naam is dit niet anders, bijvoorbeeld een film die je op je iTunes-account koopt (gok ik) of een OV-chipkaart op naam mag je bijvoorbeeld ook niet uitlenen aan je broertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 22:26

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Topicstarter
Daan61 schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 10:50:
@ IceStorm en anandus
bedankt, denk dat ik ze wel koop, al zit ik wel te twijfelen of ik toki tori erbij neem (ziet er toch wat kinderachtig uit, die vogel)
Ik snap die twijfel maar Toki Tori is echt heel tof. EDGE en Rush hebben een beetje dezelfde 'feel'. Toki Tori wijkt daar erg vanaf maar is verre van kinderachtig qua gameplay.
Een metacritic score van 80 is ook niet onaardig.

Laat ik het anders zeggen, de puzzels van Toki Tori frustreren me vaak meer dan EDGE en Rush (en dat is in dit geval een goed iets ;)).

Over het Steam verhaal, ze doen er zelf ook wat dubbel over. In de EULA staat idd dat je account persoonsgebonden is. In de FAQ en op het forum wordt echter aangehaald dat je niet 2x met hetzelfde account ingelogd mag zijn maar wordt er niks meer over 'persoon' gezegd.
Ik ken overigens geen enkel verhaal waarbij een account gebanned is vanwege het spelen met meerdere personen (iets dat Steam ook ONMOGELIJK kan zien natuurlijk).

Of het daarmee 'juist' is laat ik even aan ieders morele kompas over ;)

[ Voor 3% gewijzigd door IceStorm op 30-12-2011 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan61
@ IceStorm

Bedankt voor je mening, zoiezo zag ik net dat toki tori erbij nemen maar 35 cent duurder is door de prijs van de pack, maakt de keuze ook weer iets makkelijker :P
rockhopper schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 11:14:
@ die games/account sites. Eentje werkt niet en die andere wil dat ik inlog via m'n steam account. Ik heb eigenlijk maar weinig vertrouwen om op een onbekende site m'n login / pass in te voeren. Is dat wel betrouwbaar?
http://www.steamcalculator.com/id/mugen92

Deze werkte voor mij wel gewoon, ik moest alleen eerst een steam id aanmaken (community -> profile -> edit my profile -> dan in de custom url je id invullen, deze kun je dus zelf verzinnen)

[ Voor 13% gewijzigd door Daan61 op 30-12-2011 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

@account sharing verhaal
Inderdaad moreel een grijs gebied. Ik vind het idd het zelfde als fysiek een game hebben en die dan ook aan je broer of huisgenoot geven of uitlenen.
Is een game aan iemand uitlenen dan ook al moreel fout?

Kijk als het aan de game makers ligt betalen we straks of altijd een subscription zoals wow. Of word het als telefoongesprekken, dat je straks per seconde mag betalen. Ik denk niet dat ze dit gaat lukken, maar ik had ook nooit gedacht dat dlc zo groot zou worden. Maar 'stel nou eens dat dit niet hypothetisch is' (:P )
Dan is het echt een pirates life for me, of alleen nog maar retro.
Hiermee wil ik dus zeggen, dat wat een game maker/publischer wil, soms misschien dusdaning in hun voordeel is dat ze uit het oog verliezen dat ze wel diensten moeten leveren die commercieel interresant zijn.
Ander voorbeeld in dit genre is games 2e hands verkopen, ik vind het bizar dat sommige figuren in de industrie dit net zo erg of zelfs erger dan piracy vinden.

And for the record, momenteel is mijn gaming 99.9% legaal.

@toki tori, rush & edge
Welke pack is dat? (kan hier moeilijk in steam komen)

[ Voor 19% gewijzigd door Sagat op 30-12-2011 12:04 . Reden: Tekst iets uitgebreid en hopelijk logischer gemaakt. ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
Sagat schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 11:50:
@toki tori, rush & edge
Welke pack is dat? (kan hier moeilijk in steam komen)
Das het Two Tribes pack. Vandaag voor maar € 4.24.

Ik zou het zelf overigens nog wel aardig vinden om iig IETS over te houden aan de sale qua achievements :P Zit nu op 25 coal en 10 coupons oid :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:02

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ja, dat dacht ik ook.

Een tijdje geleden had ik alles perfect ingedeeld, alle indie bundles bij elkaar ook enzo (omdat ik er daar nogal veel van heb).

Maar toen crashte Steam een keer ofzo, en waren allen categorieën weer weg :(
Ik heb toen alles wéér opnieuw ingedeeld, maar na een dag was het wéér gereset :(

Met als resultaat dat ik er nu echt geen zin meer in heb om alles (~100 games) opnieuw in te delen.

[ Voor 10% gewijzigd door Compizfox op 30-12-2011 12:07 ]

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Thanks icestorm.....ack misschien dan voor de 2e keer deze sale geld uitgeven.......
ID pack hangt ook nog als het zwaard van damocles boven mijn hoofd :+

@boven me
oh dat zou idd zuigen. Ik zie zelf categorieen als fps, indie, sandbox, racing etc wel zitten. Maar misschien dan toch maar sorteren op most played.......

[ Voor 35% gewijzigd door Sagat op 30-12-2011 12:09 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
IceStorm schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 12:03:
[...]
Ik zou het zelf overigens nog wel aardig vinden om iig IETS over te houden aan de sale qua achievements :P Zit nu op 25 coal en 10 coupons oid :D
Traden. Met 25 coal zou je, ongeveer, een 10-euro (misschien iets minder) spel kunnen regelen :)
De going rate op het moment voor een coal is ongeveer 30 cent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anandus schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 10:42:
En weinig inkomen is natuurlijk geen reden [small](ik kan het weten, ik heb een laag inkomen)
Zeker niet als het wél genoeg inkomen is om een november 2011-bak waar jij jaloers op bent te kunnen kopen.
Die pc heeft hij van mij en mijn zwager gekregen ;) (maar ik blijf het toch een mooi ding vinden, zeker met zo'n 24 inch monitor erbij), maar als ik ooit gebanned wordt heb ik gewoon pech (al zal dat wel pijn doen), ik weet dat het wat tegen de regels is. Ach, hij zit er 90% van de tijd op en ik 10% omdat ik weinig tijd heb en we doen het zo al 8 jaar, dus het zal wel loslopen.

Maar om wat meer ontopic te gaan, ik zat te kijken naar mijn tomb raider spellen. Ik heb er een aantal op bol.com gekocht en wil die eigenlijk in mijn steam. Alleen werkt het niet als ik de cd code invoer. Is er een manier om gekochte games op dvd om te bouwen naar een steam versie (door bijv. de uitgever te mailen ofzo)?

Verder hoop ik dat de sale nog voor mij wat gaat hebben. Ik heb echt de hele tijd alle games die in de sale zijn al gekocht in het verleden. En het spel dat ik wilde kopen (train simulator 2012) heb ik gemist omdat ik op bezoek was bij mijn ouders en mijn steampassword niet bij me had.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2011 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 12:21:
[...]
Maar om wat meer ontopic te gaan, ik zat te kijken naar mijn tomb raider spellen. Ik heb er een aantal op bol.com gekocht en wil die eigenlijk in mijn steam. Alleen werkt het niet als ik de cd code invoer. Is er een manier om gekochte games op dvd om te bouwen naar een steam versie (door bijv. de uitgever te mailen ofzo)?
Soms, hangt van de uitgever af, maar 99,90% van de keren zal dat niet lukken, vrees ik.

Maar niet geschoten is altijd mis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anandus schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 12:25:
Maar niet geschoten is altijd mis :)
Ik ga het gewoon proberen, wie weet heb ik geluk.
Mail ik gelijk wel even alle uitgevers waar ik games van heb gekocht op cd / dvd met de vraag of ik daar steamcodes van kan krijgen, desnoods stuur ik wel mijn eigen cd's / dvd's naar ze terug ofzo.

Ze hoeven natuurlijk niet te weten dat ze op steam duurder waren dan bij bol.com :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 21:34

DeTeraarist

#Boots2Asses

Zo de laatste paar dagen nog maar wat gratis achievements proberen te scoren ^^. Yaay voor de hel die gratis mmo's heet!
Owh iemand nog coal ruilen? :D

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Beste Dikkiedik,

Bedankt voor je email aan bedrijf x.

variant a: De licentie de je gekocht heb geld alleen icm je fysieke media. Steam is niet inbegrepen (is natuurlijk BS, je koopt immers de licentie op het spel en niet de datadrager, maar zie mijn eerdere post over hoe game makers regels in hun voordeel uitleggen)
variant b:we begrijpen je punt, maar voor steam gelden andere regels, zij moeten ook hun kosten terugverdienen....
variant c:dit kan, maar dan valt het onder de verloren cd procedure en mag je bedrag x bijbetalen, en/of de cd opsturen.

Maar inderdaad, niet geschoten :)
Hou ons op de hoogte

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kefding
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 14:59
Voor Tomb Raider kan je dat dan toch alleen voor de laatste drie doen? De eerdere staan sowieso niet op Steam.
Ik zat daar ook al aan te denken, maar dan met Sonic Adventures DX.
Gewoon proberen inderdaad!

Last.FM | Trakt.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
Alleen werkt het niet als ik de cd code invoer. Is er een manier om gekochte games op dvd om te bouwen naar een steam versie (door bijv. de uitgever te mailen ofzo)?
Helaas, de retail keys die je in Steam kunt proppen zijn er niet zo veel (in verhouding).
Dit is de de lijst:

https://support.steampowe...le.php?ref=7480-wusf-3601

De lijst is niet 100% accuraat (Nuclear Dawn retail key kon zonder problemen in Steam, is ook een Steamworks game dus logisch) maar wel zo goed als.

[ Voor 3% gewijzigd door IceStorm op 30-12-2011 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Die pc heeft hij van mij en mijn zwager gekregen ;) (maar ik blijf het toch een mooi ding vinden, zeker met zo'n 24 inch monitor erbij), maar als ik ooit gebanned wordt heb ik gewoon pech (al zal dat wel pijn doen), ik weet dat het wat tegen de regels is. Ach, hij zit er 90% van de tijd op en ik 10% omdat ik weinig tijd heb en we doen het zo al 8 jaar, dus het zal wel loslopen.

Verder hoop ik dat de sale nog voor mij wat gaat hebben. Ik heb echt de hele tijd alle games die in de sale zijn al gekocht in het verleden. En het spel dat ik wilde kopen (train simulator 2012) heb ik gemist omdat ik op bezoek was bij mijn ouders en mijn steampassword niet bij me had.
Oudere spellen kan je sowieso niet in steam invoegen. De nieuwere die je als fysieke DVD gaat kopen hebben soms nog wel een steamcode erbij zitten, maar dit is ook niet altijd het geval.

Wat betreft je account sharen, zolang je in hetzelfde huis woont mag je dat van mij doen, ik vind het wel eerlijk, maar wat ik vind heeft totaal geen correlatie met wat legaal is of wat niet ;)

Ik heb een steam account en deze wordt enkel gebruikt op mijn PC. Maar als mijn neefjes langskomen dan spelen zij er gewoon op. Of ik speel wel eens een spel met twee personen op dezelfde PC. Of mijn broer gebruikt mijn PC+steam account om te spelen. Ik zie daar echt geen graten in hoor. Als jij een film koopt/huurt en je nodigt je 992 facebook vrienden uit bij je thuis om die te zien heb je ook nog altijd niets fouts gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 13:15:
[...]

Oudere spellen kan je sowieso niet in steam invoegen. De nieuwere die je als fysieke DVD gaat kopen hebben soms nog wel een steamcode erbij zitten, maar dit is ook niet altijd het geval.

Wat betreft je account sharen, zolang je in hetzelfde huis woont mag je dat van mij doen, ik vind het wel eerlijk, maar wat ik vind heeft totaal geen correlatie met wat legaal is of wat niet ;)

Ik heb een steam account en deze wordt enkel gebruikt op mijn PC. Maar als mijn neefjes langskomen dan spelen zij er gewoon op. Of ik speel wel eens een spel met twee personen op dezelfde PC. Of mijn broer gebruikt mijn PC+steam account om te spelen. Ik zie daar echt geen graten in hoor. Als jij een film koopt/huurt en je nodigt je 992 facebook vrienden uit bij je thuis om die te zien heb je ook nog altijd niets fouts gedaan.
Account sharen mag officieel niet, moet je wel het begrip account sharen goed uitleggen. Dat is dus niet als je neefjes/broertje/postduif eens een keer jou account gebruiken. Zeker als het nog in hetzelfde huishouden in, het helpt je begrippen een beetje uit elkaar te halen. Als jij in groningen woonde en je broertje in parijs en jullie zouden 50-50 een steam account sharen (en allebei vrij actief zijn) dan heb je redelijk snel een ban aan je broek.

Overigens is met zn 2en gamen op 1 pc geen account sharing.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 14:13:
Als jij in groningen woonde en je broertje in parijs en jullie zouden 50-50 een steam account sharen (en allebei vrij actief zijn) dan heb je redelijk snel een ban aan je broek.
Hier gaat het al tijden goed, gewoon beiden steam in offline mode zetten en afspreken wanneer wie online gaat. En ik game echt maar een paar uur per week en speel nu wat games uit een humble bundle en star wars (abonnement, dus kan je niet delen met elkaar).

Maar als steam gaat zeuren dan geef ik wel een smoes dat dat het huis van mijn vriendin is en ik daar met mijn laptop dan ben, dat zal wel binnen de regels vallen of althans goed genoeg om die ban eraf te krijgen. En ik denk dat het nog wel meevalt, er zijn toch ook mensen met een niet vast ip adres, je moet natuurlijk niet met 4 man tegelijk vanaf verschillend ip adressen inloggen, dat valt op.

Iedereen is het er verder wel over eens dat het niet helemaal legaal is, maar beter als niks kopen. Ik loop er wat risico mee, maar dat weet ik. Vind het al heel goed dat ik ervoor betaal terwijl je het eigenlijk evengoed kan downloaden.

Ik heb voor neefjes, kinderen van vriendinnen etc. ook wat games op dvd gekocht die ik ook op steam gekocht heb, maar dit omdat ik niet wil dat die kids op steam komen en ze hebben ook een eigen partitie met een eigen windows zonder rechten op mijn andere schrijven. Dat heb ik 1 keer niet gedaan en toen waren er van die kids van 14 die het voor elkaar kregen mijn pc te mollen en was ik zake kwijt.

Maar er valt verder weinig over te discusseren, het is niet legaal, steam kan mijn account sluiten, maar ik gok erop dat het meevalt. En anders lezen jullie het wel hier ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2011 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Ziet er naar uit dat Valve eindelijk iets aan het doen is aan alt-account farming.

Valve, What have you done?
This whole holiday contest was a mistake.
Offering simply farmed coal and the chance at every game on steam turned honest users(like myself(Side note: I paid 7 USD per indiegala bundle, thats $1 a game, slightly less then Valve is selling them for atm)) in to bundlebuying, account activating, achievement farming, fools.
There where so many ways you could have made this sale better.
Not making cole and coupons and games achieved tradable until AFTER the sale was over.
Or not allowing users with <10 days of account time to join.
Or simply setting a cap on accounts per email, accounts per computer, or simply only made this available to users who purchased via the steam store, not 5 cent bundles on the internet.
And not even including this in ANY FORM OF RULES was the biggest guff you could possibly pull.
Myself and thousands of other steam users have now either been disabled or awaiting disable for doing something you didint say we couldent do! The closest thing your rules say about this is only one registery per person(most coal farmers are actually obeying this rule)

To simply put it... What in gods name where you thinking when you created this sale? Why not make it the same as last years? Cheap games that after achievements gave you a hat, then some people got gifts, and that was decided by a system of the achievements you recieved, not a FARMABLE PEICE OF COAL that any 15 yearold with 2 computers can come by.
How many accounts have I made for this sale? I would say around 40. I have also donated around 60-70 USD to childs play.

Just saying, banning others for your mistakes is not nice.
Altijd leuk als de andere "slachtoffers" eerlijk komen vertellen waarom.
I can admit, i create small farm. I Have 135 accounts(+/-)( I pay 10$ for indie pack, i donate around 270$) I get from it around 300-400 coal(C'mon on steamtrades.com i find guy with game over 9000! coals, thats is farm), with i crafted. From this coal 95% was coupons. I Not increased with this, yes I could buy these games, with i got. But, i also can help childs and get these games, better was this option(For me this option was better, i like help people).I have not seen anything in the rules which broke, maybe better was buying games, don't help childs, and keep account safe? Maybe there is mistake on event rules? Tell me.
Yes, my account has been suspended.
SPUF zal nooit veranderen. 8)7

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

$10 per indie pack, vast ja :)

Mr.Keroro is ook suspended als ik me niet vergis, staat op mijn friendslist dus zal wel zien, die had +/- 300 accounts gemaakt blijkbaar, in het begin met Humble bundles (waarvan ik al wist dat ie die in aanzienlijke aantallen kocht normaal gesproken) en daarna met Indie Royales.

Hopen dat ze alles kwijt zijn, onzin gedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 14:33:
[...]

Hier gaat het al tijden goed, gewoon beiden steam in offline mode zetten en afspreken wanneer wie online gaat. En ik game echt maar een paar uur per week en speel nu wat games uit een humble bundle en star wars (abonnement, dus kan je niet delen met elkaar).

Maar als steam gaat zeuren dan geef ik wel een smoes dat dat het huis van mijn vriendin is en ik daar met mijn laptop dan ben, dat zal wel binnen de regels vallen of althans goed genoeg om die ban eraf te krijgen. En ik denk dat het nog wel meevalt, er zijn toch ook mensen met een niet vast ip adres, je moet natuurlijk niet met 4 man tegelijk vanaf verschillend ip adressen inloggen, dat valt op.

Iedereen is het er verder wel over eens dat het niet helemaal legaal is, maar beter als niks kopen. Ik loop er wat risico mee, maar dat weet ik. Vind het al heel goed dat ik ervoor betaal terwijl je het eigenlijk evengoed kan downloaden.

Ik heb voor neefjes, kinderen van vriendinnen etc. ook wat games op dvd gekocht die ik ook op steam gekocht heb, maar dit omdat ik niet wil dat die kids op steam komen en ze hebben ook een eigen partitie met een eigen windows zonder rechten op mijn andere schrijven. Dat heb ik 1 keer niet gedaan en toen waren er van die kids van 14 die het voor elkaar kregen mijn pc te mollen en was ik zake kwijt.

Maar er valt verder weinig over te discusseren, het is niet legaal, steam kan mijn account sluiten, maar ik gok erop dat het meevalt. En anders lezen jullie het wel hier ;)
Ohnee maar dit klinkt een stuk verstandiger. Zoiets werkt prima inderdaad. Steam zou je kunnen bannen maar dat gaan ze echt niet doen. Jij hebt het prima geregeld en legaal/illegaal maakt me niks uit, ik vindt het prima. Maar niet iedereen gaat zo handig om met account sharing en niet iedereen doet het even netjes. Het blijft een grijzig gebied maar steam is opzich niet onredelijk zolang je geen domme dingen doet.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 14:23

C0nscious

Mysteryman.

Is er geen algemeen Steam topic voor dit soort discussies ipv dit sale-topic?

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Pheace schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 14:43:

Mr.Keroro is ook suspended als ik me niet vergis, staat op mijn friendslist dus zal wel zien, die had +/- 300 accounts gemaakt blijkbaar, in het begin met Humble bundles (waarvan ik al wist dat ie die in aanzienlijke aantallen kocht normaal gesproken) en daarna met Indie Royales.

Hopen dat ze alles kwijt zijn, onzin gedrag.
Zit er ook bij. Alleen jammer dat Valve vooraf hier niks aan heeft gedaan. Dit is niet de eerste keer dat men alts gaat farmen. Je kon het van veraf zien aankomen. Vooral jammer voor de mensen van de Humble Bundle. Want het is nu inmiddels duidelijk dat het om duizenden bundles ging die voor 0,01$ weggingen.

http://forums.steampowere.../showthread.php?t=2402567

http://i.imgur.com/Uq2m1.png

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
anandus schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 12:14:
Traden. Met 25 coal zou je, ongeveer, een 10-euro (misschien iets minder) spel kunnen regelen :)
Op zich waar maar ik bedoel meer, ik had er graag iets 'gratis' aan overgehouden zoals bijv. de DLC die je afgelopen zomer kon 'kopen'.
Ik snap het vanuit Valve wel hoor, op deze manier wordt het traden wat meer naar voren geschoven.
En eigenlijk moet ik niet zeuren, heb al een aantal aardige deals achter de kiezen ;)

Ik had het er toevallig net met een collega over, hoeveel coal zou er in omloop zijn? Ik kwam tot 35 miljoen actieve accounts volgens Valve zelf. Is het gek om te zeggen dat er dan gauw 25 miljoen coal in omloop is? Oftewel, dat je kansen om te winnen extreem klein zijn ;)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ik denk dat de kansen erg klein zijn inderdaad. 25 miljoen is wel erg veel coal omdat er toch erg veel mensen zijn die craften. Die 35 miljoen actieve accounts is ook wel veel hoor. Zal dichter bij de 10 miljoen liggen lijkt me, maar goed. Het is een beetje gokken en schatten. Zou op zich een leuke wedstrijd zijn.
"if you can guess the amount of coal in circulation at the end of the steam sale event you will win a prize, closest guess will win ALL steam games"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andamanen
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Is het bekend of de coupons werken bovenop toekomstige acties of aanbiedingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Andamanen schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 15:45:
Is het bekend of de coupons werken bovenop toekomstige acties of aanbiedingen?
Mits er acties zijn wel, ja :)
Can I use coupons on already discounted items?

Coupons are valid on discounted items unless specified otherwise.

C0nscious schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 14:53:
Is er geen algemeen Steam topic voor dit soort discussies ipv dit sale-topic?
Er zou er eentje in de maak zijn, maar waar die blijft weet ik niet :P

[ Voor 53% gewijzigd door anandus op 30-12-2011 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

**

[ Voor 100% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Fantasma schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 16:05:
Ik stop er mee met achievements farmen, kans dat'k zo'n prijs ga winnen is nihil dus....
Nouja, nihil, na een kleine 50 achievements heb ik er toch 5 gratis games uitgehaald :)
En na wat traden ook nog eens games die ik niet had en wel wilde.

Maar de kans om de hoofdprijs (of een van die andere grote prijzen) te winnen is inderdaad nihil, maar daar moet je het ook niet voor doen, lijkt me.
Sowieso is het behalen van de achievements de helft van het plezier :) (over het algemeen, uitzonderingen daargelaten ;) )
IceStorm schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 15:12:
[...]

Op zich waar maar ik bedoel meer, ik had er graag iets 'gratis' aan overgehouden zoals bijv. de DLC die je afgelopen zomer kon 'kopen'.
Oh, zo.
Ja, dat vond ik ook vele malen leuker. Ook omdat er specifieke en unieke DLC's waren.
En het gaf je veel meer keuze. Ik had het liever ook zo gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06:57
anandus schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 12:14:
[...]
Heb 8 coal getrade voor Frozen Synapse... heb je wat meer kans iets aan de winter achievements over te houden. Denk niet dat ik nog veel achievements ga halen.... zit er ook niet actief achteraan en doe alleen de makkelijk te halen achievements.

Summer achievements ware leuker ivm de unieke dlc die je kon krijgen - leverde ook wat minder "stress" op.

[ Voor 9% gewijzigd door Flozem op 30-12-2011 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

**

[ Voor 101% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 15:09

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Fantasma schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 16:05:
Ik stop er mee met achievements farmen, kans dat'k zo'n prijs ga winnen is nihil dus....
Als het volgend jaar nog zo is zie ik nog wel, maar denk niet dat ik er dan nog aan begin, aan coupons heb ik toch niets.
Same here, 1x een spel ontvangen die ik al had en voor de rest alleen waardeloze coupons + wat coal.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:04
Zijn er hier nog wat ervaren Dungeon Defenders spelers die even willen helpen met die achievement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Fantasma schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 16:28:
[...]

ja moet je ook wel die 50 games voor achievements hebben ook eh ;)
Het leuke daar aan is dat het vooral onbekende (indie) games zijn, en ze zijn nog goedkoop ook. Leuke manier om andere games te ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

Rutger Mulder schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 16:42:
Zijn er hier nog wat ervaren Dungeon Defenders spelers die even willen helpen met die achievement?
Beter hebben we een paar hoge levels (lees 30+) vrienden nodig die willen helpen :D.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ik heb nu ook wel tijd / zin om dungeon te doen, maar wordt 'first time player' vandaag :)
Is er een lvl 70+ vrijwilliger in da house?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
GAMEKINGZ schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 16:46:
[...]

Beter hebben we een paar hoge levels (lees 30+) vrienden nodig die willen helpen :D.
idd daar doel ik op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

Ik houd me ook aanbevolen samen met een vriend van mij :D.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Moet wel geluk hebben met die winter achievements inderdaad maar zelf kan ik niet klagen ondertussen, toch 2 redelijk goede games er uit (Two Worlds 2, AC Brotherhood), en wat plezier (en frustraties) gehad.

Trouwens die inventory van mr.keroro gechecked omdat hij op mijn list stond (vermoede ik). Dat is hem wel inderdaad. 2,5 pagina's holiday games en 24 pagina's coupons ... lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-09 22:48
GAMEKINGZ schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 16:53:
Ik wil ook meedoen (zelf lvl 16 pas O-))
edit: al gehaald

[ Voor 5% gewijzigd door RetroTycoon op 30-12-2011 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan61
IceStorm schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 11:29:
[...]

Ik snap die twijfel maar Toki Tori is echt heel tof. EDGE en Rush hebben een beetje dezelfde 'feel'. Toki Tori wijkt daar erg vanaf maar is verre van kinderachtig qua gameplay.
Een metacritic score van 80 is ook niet onaardig.

Laat ik het anders zeggen, de puzzels van Toki Tori frustreren me vaak meer dan EDGE en Rush (en dat is in dit geval een goed iets ;)).
Net van alle 3 de demo's gespeeld, eigenlijk vind ik toki tori nog leuker dan edge (die me best tegenviel, maar komt vooral omdat de controls nog erg wennen zijn denk ik)

Verder hoop ik vanavond dat ze nog flatout 3 en/of trine 2 in de aanbieding doen, ook al betwijfel ik het, zijn pas deze maand uitgekomen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yagermeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 08:18

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

GAMEKINGZ schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 16:53:
Ik wil ook wel meedoen. Ben wel pas lvl 7 :P

-Te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSTNjitRam
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:44
Net voor mijn 16e achievement eindelijk een game gekregen:
Sonic Generations (twv €22,49)

* BSTNjitRam is happy >:)

Wishlist Backpack Survivors op Steam !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Civilization 5 en dlc -66%
GTA daily (Complete pack -75%)
Fallout New Vegas -75%
C&C -75%
Driver San Francisco -50%
Deus Ex HR -66%
Universe Sandbox -75%
Magic The Gathering -60%
Super Meat Boy -75%
Spacechem -75%
Puzzle Agent -75%

[ Voor 101% gewijzigd door Pheace op 30-12-2011 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Hoe weet je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

mensen die hun wishlists checken en zien dat het al geupdate is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Pheace schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 18:27:
Civilization 5 en dlc -66%
GTA daily (Complete pack -75%)
Fallout New Vegas -75%
C&C -75%
Driver San Francisco -50%
Deus Ex HR -66%
Universe Sandbox -75%
Magic The Gathering -60%
Super Meat Boy -75%
Spacechem -75%
Puzzle Agent -75%
Meh, weer niks interessants eigenlijk :(

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Hopelijk zijn de New Vegas DLC's dan ook leuk geprijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Megamind schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 18:59:
Hopelijk zijn de New Vegas DLC's dan ook leuk geprijst.
Yups, allemaal 75% korting :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Laatst online: 16:04
helaas niets voor mij bij :(
en morgen is de laatste dag of was dit de laatste ??

Want mijn spel die ik wil is nog steeds niet afgeprijsd geweest ....

dus hoop eigenlijk dat die nog komt

[ Voor 38% gewijzigd door ravw op 30-12-2011 19:05 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Erg jammer dat C&C nog zo duur is op steam... anders had ik er wss wel een paar gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Niet online
Is er vandaag nou geen gratis te halen achievement, of kijk ik er overheen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2017 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Chronicles of Riddick had ik dus gemist xD -75%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
Ha, eindelijk de achievement bij Dungons Defenders gehaald. Coal... Maar ook een gratis game Bunch of Heroes. Daar kan ik ook weer een achievement bij halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 22:49
Jammer, met al de dlc vind ik FO:NV nog steeds de duur al zal er Bethesda kennende wel content genoeg in zitten. Pak hem wel een keer als hij GOTY in de aanbieding is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Laatst online: 16:04
Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 19:14:
Mooi dat left4dead op de mac draait meteen maar 1&2 gekocht kijken of het wat is. Hopelijk komt cs:source nog in de aanbieding dan heb ik ook weer is wat te doen op mijn laptop.. :P
thx die heb ik ook maar gelijk even gekocht :) dat voor die 7 euro :) (voor de pc dan he )

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Pirate-Bozz schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 19:18:
Jammer, met al de dlc vind ik FO:NV nog steeds de duur al zal er Bethesda kennende wel content genoeg in zitten. Pak hem wel een keer als hij GOTY in de aanbieding is.
In februari komt de GOTY uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan61
Orian schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 19:12:
Helaas geen dit keer :/
Ook weer geen spellen die ik nog wil kopen bij deze daily deals :(

[ Voor 3% gewijzigd door Daan61 op 30-12-2011 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Heeft iemand al de Super Meat Boy achievement? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Op het moment kun je SMB niet eens spelen omdat hun servers overbelast zijn :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anandus schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 19:21:
Ja dat word em dus niet hé... ZIt ergens in World 3 en vind em rete moeilijk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 19:25:
[...]

Ja dat word em dus niet hé... ZIt ergens in World 3 en vind em rete moeilijk. :P
Heb je de tutorial gezien? Eentje is nog te halen met een glitch, maar alle 5... Als je het lukt krijg je Bunch of Heroes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Niet online
Zelfs een poging wagen lukt niet door die stomme servers.

Echt, je weet dat er duizenden mensen om deze tijd die game gaan spelen, zorg dan dat je genoeg servers hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Orian schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 19:12:
Ik zie ook geen gratis 'achievement'. Heeft iemand hier meer duidelijkheid over? Servers zijn rete-traag weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
rockhopper schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 19:49:
[...]

Ik zie ook geen gratis 'achievement'. Heeft iemand hier meer duidelijkheid over? Servers zijn rete-traag weer.
Laatste gratis achievement zal morgen komen.

Setup steam guard (gewoon je steam guard instellen, heb je dat al gedaan dan krijg je de achievement automatisch).

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:10
Ik zit wel te twijfelen nu op Red Alert 3 te kopen. Ik heb het liefst alles lekker op steam hoef geen dvd's. Voor 5euro toch wel een leuke game lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Descriptor schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 19:54:
[...]
Laatste gratis achievement zal morgen komen.

Setup steam guard (gewoon je steam guard instellen, heb je dat al gedaan dan krijg je de achievement automatisch).
Dus vandaag niks? Want ik zie nu niets nieuws in m'n inventory en m'n guard staat al aan. Had wel een ftp spel achievement verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:26
iemand die nog coal for coal wilt traden? DM Me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:00
Ik twijfel over CivV:Gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het maar een sale van niks. Games die 4 a 5 weken geleden in de sale waren zijn nu weer in de sale, komop zeg. Niks leuks meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweeny
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-05-2024
Wanneer kan je met die xmas levels beginnen??

Maar het moet toch ansich wel mogelijk zijn...
het is in 1 speelsessie, niet in 1 leven ofzo, maar misschien ga ik daar anders over denken als ik die levels kan spelen :P

[ Voor 24% gewijzigd door tweeny op 30-12-2011 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:26
hmm, 4 achievements gehaald:
operation flashpoint: red river
3 coal en een -33% van valve.

hmm, dat zijn er 5 en ik heb maar 4 achievements. weird

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Niet online
Achievement voor Spacechem binnen. Wat een leuke game! Had ik helemaal niet verwacht. Helaas een kortingscoupon, dat dan weer wel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Ik heb veel coal en een aantal nutteloze coupons, o ja en two worlds 2 en the witcher enhanced.

Wat moet ik nou met >januari coupons voor spellen die nu voor dezelfe prijs of lager te krijgen zijn.
Valve 33%, vrijwel alles is 50% of meer.
Bit.Trip.Beat 50%, hij is nu al 50%.
TW Shogun 2 50%, hij is nu 75%.

Had dan coal gegeven...

Vandaag net als gisteren geen achievement (ik heb en wil geen FB) en geen games. De rest van de week al genoeg gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:27
Deus Ex Human Revolution voor 17 euro, mjam, toch maar eens proberen dan :)

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timons106
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 09:07
Ja die had ik al gehaald een tijdje terug :). Ik wist namelijk al dat ie eraan zat te komen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Timons106 schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 20:38:
[...]

Ja die had ik al gehaald een tijdje terug :). Ik wist namelijk al dat ie eraan zat te komen :).
Respect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Laatst online: 11-09 15:41
Timons106 schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 20:38:
[...]

Hoeveel toetsenborden heb je kapot geslagen van Frustratie? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Super Meat boy is wel erg kut met toetsenbord zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Rutger Mulder schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 21:58:
Super Meat boy is wel erg kut met toetsenbord zeg.
Ik vind SMB anders veel beter te doen met toetsenbord dan met mijn X360 controller :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omabeatle
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:54
Phyxion schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 22:29:
[...]

Ik vind SMB anders veel beter te doen met toetsenbord dan met mijn X360 controller :)
Niet mee eens ;) Juist met de 360 controller heb je wat mij betreft veel meer controle over wat je blokje vlees aan het doen is.

Het lukt mij trouwens maar niet om in de levels van Kids Xmas te komen... Telkens SQL errors :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:56
Net voor de shogun 2 "achievement" (m'n 9e achievement) left for dead gekregen. Was nog best een vervelende.

[ Voor 5% gewijzigd door haarbal op 30-12-2011 23:32 ]

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
haarbal schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 23:05:
Net voor de shogun 2 "achievement" (m'n 9e) left for dead gekregen. Was nog best een vervelende.
Hoezo 9e?
Pagina: 1 ... 14 ... 18 Laatste

Let op:
Als steam errors geeft of offline is etc. ga dit niet allemaal vertellen in dit topic. Dat 1 of 2 mensen dit zeggen kan nog maar tig reacties is niet bepaald gewenst.

Tevens is het misschien wel handig om een beschrijving te geven als je een link naar de store post.

Voor trading hebben we het Steam Trading Topic.