"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Jep, heb even geprobeerd te traden maar ging inderdaad niet.agoNITE schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 19:36:
[...]
Bij mij issie wel tradable:
http://steamcommunity.com/id/agonite/inventory#440
Overigens nog mensen die willen ruilen?
Alles uit mn TF2 inventory mag weg;
-25% Valve;
-25% Square Enix;
-33% Valve;
-50% Braid.
1x -25% ValvePeter_Aragorn schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 19:36:
Craften dus...
1x -50% Valve
Was het niet waard
Hate us when you see us, fear us when you dont.
[ Voor 100% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 14:15 ]
Ik heb die hat toen gekregen toen Alien Swarm uit kwam, misschien is dat het verschil?Nemean schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 19:42:
[...]
Jep, heb even geprobeerd te traden maar ging inderdaad niet.
BMOC kan je wel ruilen voor een game of twee of zo (tot +- ~$15) gewoon even naar TF2 trade forums gaanNemean schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 19:22:
Ik kreeg net een een kerstmuts voor TF2 "The B.M.O.C." en nog een ander geval "Alien Swarm Parasite".
Wat moet ik er mee.. ><
Ik heb 20 achievements gedaan, en in totaal maar 3 coupons gekregen
Games die ik door door de gift pile gratis heb gekregen (direct, gecraft, en getrade):
Day of Defeat: Source
Renegade Ops
Rock of Ages
The Ship
Aliens vs Predator
En er zijn weer leuke games in de aanbieding, vooral GRID moet ik eigenlijk hebben. Denk dat ik alleen die maar koop, want m'n geld is nogal op
[ Voor 24% gewijzigd door Compizfox op 31-12-2011 20:49 ]
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Ikzelf heb alleen maar coal en coupons gekregen en heb geen games meer over waarbij ik achievs kan halen

Edit: met 15 achievements trouwens
[ Voor 10% gewijzigd door Daan61 op 31-12-2011 20:46 ]
Ik had nog een game gewonnen maar ik weet niet meer welke dat was
-Te huur
7 coal gekregen + coupons voor games die ik al heb en/of niks waard zijn (10% GSC games enzoDaan61 schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 20:46:
^ Wat kunnen sommige mensen toch geluk hebben
Ikzelf heb alleen maar coal en coupons gekregen en heb geen games meer over waarbij ik achievs kan halen
Edit: met 15 achievements trouwens

Nouja gelukkig geen games gekocht voor de gift achievements en het is toch allemaal 'gratis' extras eigenlijk
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Voor de achivement moet je iets in level 2 halen, maar ik haal dat niet eens, level 1 heeft geen einde lijkt wel
Valt wel mee? Ik had hem al een tijdje maar heb hem gisteren voor het eerst gespeeld. Level 1 kostte me één retry omdat ik zonder tutorial iets verkeerd begrepen had (ik kreeg "DANGER!" in beeld te staan net toen er blokjes ter grootte van mijn paddle op me af kwam, dus ik dacht "DODGE!"anandus schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 22:13:
Pfff.. Wat is Bit Trip Beat een klotespel, zeg.
Voor de achivement moet je iets in level 2 halen, maar ik haal dat niet eens, level 1 heeft geen einde lijkt wel
Flight Control HD (nodig voor een achievement van de 30e zo uit het hoofd) is eigenlijk best nog een geinig spelletje. 99 cent voor betaald en goed voor urenlang plezier.
Ik heb inmiddels 41 achievements gehaald, ben van plan er nog 2-3 te doen. L4D2, CS:S, Trine, Rusty Hearts en Swords and Soldiers zien er eenvoudig genoeg uit. Voor die laatste zoek ik trouwens wel nog iemand die het spel ook heeft om het wat makkelijker voor me te maken.
Ik ben er nog niet helemaal over uit of ik de 19 coal die ik nu nog heb (en morgen waarschijnlijk 21-22 ofzo) nog ga craften of dat ik ga proberen wat te winnen in de loterij. Mijn kansen om enigszins iets tastbaars te krijgen uit mijn coal zijn groter bij het craften maar de twee of drie crafts die ik tot nu toe gedaan heb hebben me eigenlijk alleen maar prut (lees: coupons) opgeleverd.
[ Voor 31% gewijzigd door NMe op 01-01-2012 03:42 ]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Verwijderd
Kan je vervolgens de achievment halen van 31 December.
Heb namelijk CS:S gekockt en gratis 3 passen voor 1 dag gekregen die ik
kan weggeven.
Ik heb swords and Soldiers dus ik kan je ermee helpen. Zelf heb ik gewoon een online match gedaan en maar de hele tijd die gastjes liggen mind controllen. Het maakt namelijk niet uit of je verliest. Add me onder Boswortel op steam als je graag wilt dat ik help.NMe schreef op zondag 01 januari 2012 @ 03:36:
[...]
Valt wel mee? Ik had hem al een tijdje maar heb hem gisteren voor het eerst gespeeld. Level 1 kostte me één retry omdat ik zonder tutorial iets verkeerd begrepen had (ik kreeg "DANGER!" in beeld te staan net toen er blokjes ter grootte van mijn paddle op me af kwam, dus ik dacht "DODGE!") maar toen ik eenmaal door had dat die onderste balk voller raakt naarmate je faalt en de bovenste balk voller raakt naarmate je het goed doet en je die bovenste balk twee keer op rij wil vullen voor de achievement had ik het toch vrij snel. Heb het spel volgens Steam 30 minuten gespeeld en daar zit wat AFK-tijd bij.
Flight Control HD (nodig voor een achievement van de 30e zo uit het hoofd) is eigenlijk best nog een geinig spelletje. 99 cent voor betaald en goed voor urenlang plezier.
Ik heb inmiddels 41 achievements gehaald, ben van plan er nog 2-3 te doen. L4D2, CS:S, Trine, Rusty Hearts en Swords and Soldiers zien er eenvoudig genoeg uit. Voor die laatste zoek ik trouwens wel nog iemand die het spel ook heeft om het wat makkelijker voor me te maken.
Ik ben er nog niet helemaal over uit of ik de 19 coal die ik nu nog heb (en morgen waarschijnlijk 21-22 ofzo) nog ga craften of dat ik ga proberen wat te winnen in de loterij. Mijn kansen om enigszins iets tastbaars te krijgen uit mijn coal zijn groter bij het craften maar de twee of drie crafts die ik tot nu toe gedaan heb hebben me eigenlijk alleen maar prut (lees: coupons) opgeleverd.
Zelf had ik alle coal (29 stuks) gecraft en heb ik er portal 2 aan overgehouden, de rest waren allemaal coupons (van valve ook nog) dus op zich heb ik er wel winst mee gemaakt. Die lotterij morgen is zo'n kleine kans dat ik het nut er niet van zie om ze op te sparen.
-Te huur
Verwijderd
Ik krijg het verzoek deze te kopen van een vriend (waar ik samen mee game), moet mooi in co-op mode zijn. Nu is hij 50% korting. Als het al een daily geweest is kan ik hem nu gelijk kopen, anders wacht ik even tot 19:00 vanavond.
Daar zit je dan met 42 coal.We ran out of prizes and coupons from 3rd party publishers. The Great Gift Pile currently contains Valve games and coupons. Thanks to all for participating!
Eerst de multi account achievement cheaters die de coal al weinig waard maakten en nu mis ik ook nog de kans om een leuke game te craften. I hoop echt dat ze de bedenker van deze contest aan de hoogste boom opknopen.

+1gm1999 schreef op zondag 01 januari 2012 @ 10:57:
Waarom? Je hoeft niet mee te doen. Valve deed 'aardig' en hield deze actie, maar ze hadden net zo goed niks kunnen doen. En iets is beter dan niks toch?
Zeker ook alle achievement games alleen om de achievements gekocht ?
De gene die free stuff hebben zijn al die cheaters. Ik koop tenminste veel games en steam heeft genoeg aan mij verdiend. Vind het dus een rot streek van hun om op de laaste dag ff te melden dat de pot leeg is terwijl dat nergens vermeld staat in de wedstrijd info. Alsof je een trap van achteren in je ballen krijgt.
Greed Corp
4 coal
-50% l4d2
Want: Magicka
http://steamcommunity.com/profiles/76561198043714567
[ Voor 30% gewijzigd door RaiseCain op 01-01-2012 11:18 ]
Ik heb een best groot aantal van die achie games gekocht. Er waren wel veel games bij die ik ook werkelijk wou hebben dus dat kwam goed uitagoNITE schreef op zondag 01 januari 2012 @ 10:58:
[...]
+1
Zeker ook alle achievement games alleen om de achievements gekocht ?
Wel vindt ik het jammer dat ze ineens geen coupons meer hebben van de andere partijen en maar alleen van hun. Lijkt me een beetje dat ze zichzelf meer willen laten verkopen.
Eens even afwachten of er vanavond nog een sale is en anders hebben we genoeg andere games
-Te huur
Vanavond gewoon een herhaling van de beste sales toch? Ook geen nieuwe achievement meer. En er zaten inderdaad erge leuke games tussen de achievement games! Maar gewoon jammer om zoals hierboven te gaan klagen over iets waaraan je vrijwillig mee doetYagermeister schreef op zondag 01 januari 2012 @ 11:12:
[...]
Ik heb een best groot aantal van die achie games gekocht. Er waren wel veel games bij die ik ook werkelijk wou hebben dus dat kwam goed uit.
Wel vindt ik het jammer dat ze ineens geen coupons meer hebben van de andere partijen en maar alleen van hun. Lijkt me een beetje dat ze zichzelf meer willen laten verkopen.
Eens even afwachten of er vanavond nog een sale is en anders hebben we genoeg andere games. Ik zit nu op een 40 of 50 tal games die ik gekocht hebt allemaal.
Ik heb zelf gister ook portal 2 uit de pot gehaald dus ik zal er niet over klagen.Pheace schreef op zondag 01 januari 2012 @ 11:14:
Vriend van me haalde net nog Portal 2 uit de pot dus het is niet alsof er geen games meer te winnen zijn, maar ja, wel Valve dan
Wel heb ik zojuist iemand gevonden wat me aan het helpen is met de dungeon defenders lvlen. Hij is lvlen 70 en ik was lvl 5. Ben nu ondertussen een aantal lvls verder en van hem kon ik gewoon alles graaien en lvlen op die manier. Wel handig op die manier. Als het een beetje meezit en ik kom hoog genoeg zal ik kijken of er mensen geïnteresseerd zijn om even een paar lvls omhoog getrokken te worden middels survival
-Te huur
Yep nog 1 plekje vrijRutger Mulder schreef op zondag 01 januari 2012 @ 11:20:
nog plek in die DD game?
-Te huur

Ik heb 3x gecraft, waarvan 1x voor de 10% korting coupon.
Meer achievements ga ik niet halen want ik ga zo op vakantie.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Zolang je me niet de spullen komt stelen mag je joinenRutger Mulder schreef op zondag 01 januari 2012 @ 11:31:
[...]
Game naam?
of add me anders maar ff op steam
http://steamcommunity.com/profiles/76561197963680514
De naam van die gast is rasque of zoiets. De gamenaam zie ik niet.
-Te huur
Zie geen game met die naamYagermeister schreef op zondag 01 januari 2012 @ 11:32:
[...]
Zolang je me niet de spullen komt stelen mag je joinen
De naam van die gast is rasque of zoiets. De gamenaam zie ik niet.
Ik heb de aanbieding van deus ex gemist. Hopelijk komt deze nog weer voorbij.
[ Voor 122% gewijzigd door TRASH_LORD op 01-01-2012 12:56 ]
Thank, ik heb je toegevoegd. Je zit nu in een DD-game dus ik laat je even met rust. Die achievement sla ik maar over, ik ga mijn char niet levelen voordat het niet meer kan.Yagermeister schreef op zondag 01 januari 2012 @ 08:08:
[...]
Ik heb swords and Soldiers dus ik kan je ermee helpen. Zelf heb ik gewoon een online match gedaan en maar de hele tijd die gastjes liggen mind controllen. Het maakt namelijk niet uit of je verliest. Add me onder Boswortel op steam als je graag wilt dat ik help.
Ach, alles op Steam winnen gaat me niet lukken inderdaad, maar er zijn toch 50, 100 en 1000 mensen die respectievelijk 5 of 10 dingen op hun wishlist winnen, of een Valve pack krijgen. Die kans is wat groter, en mijn coal nu craften levert me toch alleen maar korting bij Valve op, blijkbaar.Zelf had ik alle coal (29 stuks) gecraft en heb ik er portal 2 aan overgehouden, de rest waren allemaal coupons (van valve ook nog) dus op zich heb ik er wel winst mee gemaakt. Die lotterij morgen is zo'n kleine kans dat ik het nut er niet van zie om ze op te sparen.
Waarom heb je dan niet eerder coal lopen craften? Niet dat je daar nou veel aan zou hebben gehad, ik heb er alleen kortingscoupons uit gekregen voor games die in de sale al goedkoper waren. Je hebt er nu meer aan als lot in de loterij waarin je alles op Steam kan winnen.Rutger Mulder schreef op zondag 01 januari 2012 @ 11:10:
Jup veel wel. Ik zie het dan ook meer als een betaald lot in de loterij waarbij men opeens de prijzen pot veranderd. Niks free.
Same, maar ik heb daarbij wel een limiet aangehouden van 5 euro per spel. En als het daarbij gebleven was, dan was dat allemaal prima geweest. Maar ik heb dus ook Skyrim en een lading C&C games gekocht die ik nog wilde hebben toen ze in de aanbieding kwamen. Denk dat ik iets van 200 euro aan games heb uitgegeven deze week.Yagermeister schreef op zondag 01 januari 2012 @ 11:12:
[...]
Ik heb een best groot aantal van die achie games gekocht. Er waren wel veel games bij die ik ook werkelijk wou hebben dus dat kwam goed uit.

Nah, juist niet. Het betekent dat ze andere games voorrang gegeven hebben bij het uitdelen van coupons. Het is nogal logisch dat ze maar een beperkte prijzenpot hebben van alles en de enige publisher waar ze makkelijk extra prijzen van kunnen toevoegen zijn ze zelf.Wel vindt ik het jammer dat ze ineens geen coupons meer hebben van de andere partijen en maar alleen van hun. Lijkt me een beetje dat ze zichzelf meer willen laten verkopen.
Vanavond nog een sale? Een gewone hoop ik dan, niet meer zo eentje zoals de afgelopen week?Eens even afwachten of er vanavond nog een sale is en anders hebben we genoeg andere games. Ik zit nu op een 40 of 50 tal games die ik gekocht hebt allemaal.
[ Voor 23% gewijzigd door NMe op 01-01-2012 13:03 ]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Vanavond is de lang verwachte mega-sale?
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Als je niet erg vindt later vanavond die achie. Het bij elkaar rapen van de exp is niet normaal op dit moment.NMe schreef op zondag 01 januari 2012 @ 12:59:
[...]
Thank, ik heb je toegevoegd. Je zit nu in een DD-game dus ik laat je even met rust. Die achievement sla ik maar over, ik ga mijn char niet levelen voordat het niet meer kan.
[...]
Ach, alles op Steam winnen gaat me niet lukken inderdaad, maar er zijn toch 50, 100 en 1000 mensen die respectievelijk 5 of 10 dingen op hun wishlist winnen, of een Valve pack krijgen. Die kans is wat groter, en mijn coal nu craften levert me toch alleen maar korting bij Valve op, blijkbaar.
[...]
Waarom heb je dan niet eerder coal lopen craften? Niet dat je daar nou veel aan zou hebben gehad, ik heb er alleen kortingscoupons uit gekregen voor games die in de sale al goedkoper waren. Je hebt er nu meer aan als lot in de loterij waarin je alles op Steam kan winnen.
[...]
Same, maar ik heb daarbij wel een limiet aangehouden van 5 euro per spel. En als het daarbij gebleven was, dan was dat allemaal prima geweest. Maar ik heb dus ook Skyrim en een lading C&C games gekocht die ik nog wilde hebben toen ze in de aanbieding kwamen. Denk dat ik iets van 200 euro aan games heb uitgegeven deze week.
[...]
Nah, juist niet. Het betekent dat ze andere games voorrang gegeven hebben bij het uitdelen van coupons. Het is nogal logisch dat ze maar een beperkte prijzenpot hebben van alles en de enige publisher waar ze makkelijk extra prijzen van kunnen toevoegen zijn ze zelf.
[...]
Vanavond nog een sale? Een gewone hoop ik dan, niet meer zo eentje zoals de afgelopen week?
-Te huur
Nouja, megasale, een soort 'best of' dacht ik?rockhopper schreef op zondag 01 januari 2012 @ 13:18:
Vanavond is de lang verwachte mega-sale?
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
We ran out of prizes and coupons from 3rd party publishers. The Great Gift Pile currently contains Valve games and coupons. Thanks to all for participating!
Inderdaad. De waarde van coal is ook gelijk een stuk gezakt.
Fascinerend, hoor, zo'n pseudo-economie
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Het is natuurlijk niet veel anders dan 'echt' geld, hè?CapTVK schreef op zondag 01 januari 2012 @ 15:11:
Moet er wel om lachen eerlijk gezegd. Natuurlijk was al die coal een pseudo economie.
Overigens is nog steeds 10 á 20 cent de coal waard. Maar voor die melding was het 20 á 30 cent per coal waard
Dus er valt nog goed in te handelen, en zeker met grote hoeveelheden coal zijn er nog aardig wat games (packs) te krijgen. Ikzelf heb al mijn coupons om kunnen zetten in coal en al mijn coal omgezet in ~30 euro aan spellen.
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Verwijderd
Skyrim svp goedkoper (25 euro) en resident eveil voor 7,50 graag
En dan ben ik ook verlost van dat geklets over die onzinnige kooltjes
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2012 15:36 ]
Floccinoccinihilipilification
i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
-Te huur
Heb maar een ticket ingedient, maar ben bang dat ze niet meer voor 19:00 gaan reageren
Die DoD:S en L4D2 achievements moet ik ook nog halen, maar die downloads krijg ik ook niet binnen voor 19:00
had nog gehoopt dat hawx +hawx 2 + update nog verlaagt zou worden die had ik gemist ...
[ Voor 51% gewijzigd door ravw op 01-01-2012 19:08 ]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Voor de mensen die Skyrim nog niet hebben, kopen
Via deze link kan je m voor 30 euro krijgen ipv jouw Steam deal van 33,50:Gropah schreef op zondag 01 januari 2012 @ 19:05:
Het is inderdaad een recap day
[afbeelding]
Voor de mensen die Skyrim nog niet hebben, kopen
http://www.onlinekeystore...-Skyrim-CD-KEY-STEAM.html
Dit zou ik even achterwege laten omdat ik die deal ook wel zag zitten... normaal koop ik vaak via G2Play (alleen daar was ie uitverkocht) en daar heb ik nog nooit problemen mee gehad, echter met deze "zaak" ben ik inmiddels al 2 dagen bezig om een werkende key te krijgen.Slashdotter schreef op zondag 01 januari 2012 @ 19:19:
[...]
Via deze link kan je m voor 30 euro krijgen ipv jouw Steam deal van 33,50:
http://www.onlinekeystore...-Skyrim-CD-KEY-STEAM.html
2 keer een key gehad die al gebruikt was. Ik heb ze nu gesommeerd om binnen 24 uur de zaak opgelost te hebben anders maak ik een dispuut aan bij Paypal.
Dus wat hebben we nu geleerd... niet zo ongeduldig zijn.
Ford narrowed his eyes. "This is what you call sarcasm, isn't it?"
Ik ben groot fan van Orcs Must Die. Geweldige game, zeker het geld waard.RetroTycoon schreef op zondag 01 januari 2012 @ 19:59:
Zijn Magicka of Orcs Must Die nog iets?
En in vergelijking met Dungeon Defenders? Ik heb het idee dat beide games redelijk hetzelfde zijn en Dungeon Defenders heb ik alPheace schreef op zondag 01 januari 2012 @ 20:00:
[...]
Ik ben groot fan van Orcs Must Die. Geweldige game, zeker het geld waard.
Vergeleken met elkaar zijn het echt twee tegengestelden. DD is een zeer goede langzamere online co-op Tower defense voor wat plezier met je vrienden. In tegenstelling is Orcs Must Die de net zo goede Single Player versie van tower defense waar je met humor en 'evil' genot horden orcs op je afkrijgt in een sneller tempo en ze met traps en geweld in stukjes hakt/laat hakkenRetroTycoon schreef op zondag 01 januari 2012 @ 20:01:
[...]
En in vergelijking met Dungeon Defenders? Ik heb het idee dat beide games redelijk hetzelfde zijn en Dungeon Defenders heb ik al
Orcs Must Die! is inderdaad leuk vermaak. Voor dat geld heb je echt wel leuke game. Vergeet ook niet de twee dlc's erbij te pakken thoughPheace schreef op zondag 01 januari 2012 @ 20:00:
[...]
Ik ben groot fan van Orcs Must Die. Geweldige game, zeker het geld waard.
Overigens, ik ben maar weer gaan shoppen: veel plezier gehad aan Batman: Arkham Asylum dus nu ook maar Arkham City gekocht, en ook maar Assassin's Creed 1 en 2 erbij gepakt voor die paar euro's.
Alleen bij degene zit (of in ieder geval bij de eerste dag) zat geen DLC, bij de 3 gifts wel.SniperFox schreef op zondag 01 januari 2012 @ 20:00:
Weet iemand nog of er bij de Renegade Ops 4 pack gratis DLC zit bij elke copy?
Dan hebben we morgen nog de Epic Holiday Giveaway. Ik heb slechts vijf coal maar wie weet. Toch leuk om mee te doen.
O.R.C. Black Bulls Rugby
De singleplayer is idd wel grappig, maar online heb ik alleen maar problemen door Live en GFWL... jammer van een opzich wel tof spelgm1999 schreef op zondag 01 januari 2012 @ 20:19:
Hmm, kom er net achter dat Section 8: Prejudice een best wel leuk spel is. Jammer dat hij niet bij de recap zit.
Qua prijs ook wel, maar toch meer dan ik dacht
Aankopen tijdens sale
Coupons:
33% Valve
50% Braid
50% L.A. Noire
50% Sam And Max Complete
50% Eufloria
50% APOX
50% RoboBlitz
50% Fallout: New Vegas
Games:
Fable 3 + Traitors Keep en Understone
Fable: The Lost Chapters
Edge
Defense Grid + DLC
Dungeon Defenders + New Heroes
Sonic Generations
Beat Hazard Complete
Rock of Ages
Lara Croft and the Guardian of Light
Puzzle Agent
Puzzle Agent 2
Universe Sandbox
L.A. Noire
Golden Axe 2 (gekregen dmv craften)
Daarnaast heb ik nog 4 coal over, na het behalen van 25 achievements, welke mij hopelijk mijn wishlist op gaan leveren morgen.
Inderdaad. Ik had 'm gekocht en had zelf geen DLC, de drie gifts hadden het gek genoeg wel. Zelf toen maar één van de gifts geopend zodat ik ook de DLC had.Gropah schreef op zondag 01 januari 2012 @ 20:09:
[...]
Alleen bij degene zit (of in ieder geval bij de eerste dag) zat geen DLC, bij de 3 gifts wel.
Gek genoeg had ik de volgende dag ineens opnieuw drie gifts voor Renegade Ops in mn inventory staan, alleen dit keer zonder DLC. Begrijp nog steeds niet helemaal hoe dat zit tbh..

Ik heb eerst Orcs Must Die! gespeeld en daarna Dungeon Defenders (co-op), maar dat vond ik zowat onspeelbaar na Orcs.RetroTycoon schreef op zondag 01 januari 2012 @ 20:01:
[...]
En in vergelijking met Dungeon Defenders? Ik heb het idee dat beide games redelijk hetzelfde zijn en Dungeon Defenders heb ik al
Orcs is vele malen sneller en soepeler waardoor het gewoon veel fijner speelt.
Het heeft weliswaar geen co-op, maar het is gewoon een erg fijne game!
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Schade valt zeer mee:
Assassin's Creed™: Director's Cut Edition
Dungeon Defenders + New Heroes
Fallout 3 GOYE
Magicka Collection
Orcs Must Die! + DLC
Terraria
The Witcher: Enhanced Edition Director's Cut
En nog 6 coals en 2 coupons
NS FC: SW 2742 0448 8213
ik heb nog een 25% ubisoft als je wiltNemean schreef op zondag 01 januari 2012 @ 21:38:
Ik heb Fallout: Collection kunnen ruilen met een mede Tweaker en heb daarvoor Need for Speed: Hot Pursuit over kunnen nemen. Jammer genoeg heb ik geen Ubisoft coupon meer te pakken kunnen krijgen.. en ik heb ook niet meer genoeg coal te pakken kunnen krijgen om te craften. Ook nog maar gelijk Order of War gekocht.
-Te huur
Dat zou nice wezen, ik geef je er 1 coal voor als je dat wilt.Yagermeister schreef op zondag 01 januari 2012 @ 21:39:
[...]
ik heb nog een 25% ubisoft als je wilt
add me onder boswortelNemean schreef op zondag 01 januari 2012 @ 21:40:
[...]
Dat zou nice wezen, ik geef je er 1 coal voor als je dat wilt.
-Te huur
Ik kon het niet laten en heb net batman nog ff aangeschaft. Vanmorgen LA Noire en Bioshock 1 en 2. Kortom, de komende maanden ben ik wel zoet.
- Portal1&2
- Dungeon Defenders (erg gaaf!)
- Bastion
- Terraria
- Orcs Must Die
- Magicka Collection
- Oddworld Box
- Fallout 3 GOTY
Steam lijkt overigens redelijk overbelast weer. Denk dat er toch nog een hoop mensen de grote dure spellen aan het downloaden zijn die nu in de aanbieding zijn!
De schade bij mij:
Beat Hazard
Bulletstorm
GTA
GTA II
GTA III
GTA IV
GTA: Episodes from Liberty City
GTA: San Andreas
GTA: Vice City
GRID
Hard Reset
Portal 2
Prototype
Oftewel: ik kan er weer even een tijdje tegenaan en heb de PC-gameindustrie weer even van de ondergang gered

Vandaag dus nog maar wat meer games gekocht in de re-sale.
gewoon dingen in de aanbieding gekocht:
tropico4
fallout3
worms reloaded
worms maymam
toumb raider
train simulator 2012 (waarom vraag ik me ook af)
bookworm deluxe
lego indiana jones
driver san fransico
toch kunnen kopen met leuke kortingen
ora et labora
SPAZ
Two tribes pack
Twijfel nog over
super laser racer (leuke 2d versie van wipeout/fzero) 1.60
orcs must die 3.50 (of + 1.47 met dlc)
bastion 4.75
id pack 44.99
assasins creed dir cut is ook nog niet helemaal uit mijn hoofd, hoewel ik er aan denk om dan maar bij deel 2 te beginnen (al dan niet op de 360), maar liever heb ik ze gelijk dan allemaal.......denk dat ik dit toch nog maar uitstel.
ff nachtje over slapen
10 second ninja DONE
Ja die dlc's zitten erbij als je de 4-pack kooptSniperFox schreef op zondag 01 januari 2012 @ 20:00:
Weet iemand nog of er bij de Renegade Ops 4 pack gratis DLC zit bij elke copy?
Verwijderd
GTA
GTA II
GTA III
GTA IV
GTA: Episodes from Liberty City
GTA: San Andreas
GTA: Vice City
Counter strike
Counter strike : Condition Zero
Counter strike : Source
Mafia
11 (vette) spellen voor 22,5 ,
vind ik togh mooi meegenomen.
pak trouwens een 4pack, als er 2 mensen zijn die 'm nog willen voor 2.18 kan je mij ff een DM doen
edit: doe ook ff een DM als je me wilt helpen met de DD achievement
[ Voor 18% gewijzigd door godofal op 02-01-2012 07:56 ]
En daarna redallert 3 gekocht.
Alleen jammer dat ik tropyco 4 heb gemist.
mensen die ze willen hebben dm me je krijgt je zo van mij.
Homefront (echt wel een geinig spel voor maar 5 euro)
LA noire
mafia 2
Left 4 dead 1 en 2
in totaal zo'n 25 eurootjes uitgegeven
In totaal ben ik deze spellen rijker geworden (dit is ook met gifts, en inruilen van coupons en coal):
Half-Life 2
Left 4 Dead
Neverwinter Nights 2: Platinum*
Psychonauts
Universe Sandbox*
Command and Conquer: Red Alert 3*
Morrowind Game of the Year*
E.Y.E.: Divine Cybermancy*
Jagged Alliance 2*
Space Empires V*
Space Pirates and Zombies(SPAZ)*
Sanctum + Sanctum Holiday DLC
Cities in Motion*
Sequence
Rock of Ages
Bastion*
Solar 2
X3 Albion Prelude*
Wings of the Luftwaffe + DLC*
Renegade Ops - Four Pack*
Railworks 3: TS2012 + Horseshoe Curve
Post Apocalyptic Mayhem
Demolition, Inc.
Greed Corp
Gundemonium Bundle
Fate of the World*
Two Tribes Pack*
Guardians of Graxia
AI War: Fleet Command*
Bunch Of Heroes + Bunch of Heroes Holiday Pack
Anomaly: Warzone Earth*
Met een * stond op mijn wishlist
Al met al een succesvolle sale. * anandus kan er weer tegenaan tot juni
Al ben ik nu nog Psychonauts aan het binnenhalen. Daar nog de achivement van en dan heb ik in totaal 56 achievements gehaald. * anandus is achievement whore
Edit:

[ Voor 10% gewijzigd door anandus op 02-01-2012 14:13 ]
Beat Hazard
Defense Grid
HL2: Orange Pack
Orcs Must Die
Max Payne 1+2
Terraria
Warhammer 40K: DoW 2
Verwijderd

Dat is toch een oud spel, wat vaag zeg. Ik kijk op http://www.systemrequirementslab.com/ om te zien of ik het kan spelen. Nu heb ik een dual core 2.4 Ghz processor, daar zal het wel aan liggen.
Nou, dan maar even verder shoppen
Volgens mij klopt het ook niet zo, star wars the old republic speel ik nu en volgens die site trekt mijn pc dat ook niet.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2012 09:11 ]
Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2012 @ 09:09:
Ik wil assasin's cread 1 kopen, maar mijn pc kan het niet aan
Waarom niet?
Een DX9-kaart met 256Mb en SM3 moet genoeg zijn als ik naar de system requirements kijk. En tenzij je écht een oude kaart hebt heeft elke videokaart tegenwoordig dat wel.
En een dual core met 2,4Ghz is meer dan recommended (2,2Ghz dual core).
512Mb geheugen heb je ook wel lijkt me?
[ Voor 10% gewijzigd door anandus op 02-01-2012 09:14 ]
Verwijderd
Ik kijk momenteel even op mycom (winkel hier in de buurt) naar een processor upgrade. Kan misschien beter daar 50 euro of meer aan spenderen dan aan games als ik het zo lees.
Met mijn 4 gig geheugen en 9800 GTX+ kaart kan ik verder alles nog wel spelen, maar ik wil over een paar maand ook nog kunnen gamen met nieuwe games en kennelijk loop ik nu tegen een beperking aan

Nou, ik ben even pc openschroeven om te zien welk moederboard ik ook alweer heb. Shit zeg, hier zit ik niet op te wachten. Dat gaat allemaal van mijn gametijd morgen af (had een dag vrij). Moet ik nu eerst weer gaan ombouwen (stiekem ook wel leuk).
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2012 09:16 ]
Daarmee kan je het prima draaien. En ondanks dat het een Celeron is kan-ie nog redelijk mee, check dit
Ter vergelijk: Onderaan die lijst staat een Athlon X2 4800+ en minimum voor Assassin's Creed is Athlon X2 3800+
[ Voor 27% gewijzigd door anandus op 02-01-2012 09:20 ]
Als steam errors geeft of offline is etc. ga dit niet allemaal vertellen in dit topic. Dat 1 of 2 mensen dit zeggen kan nog maar tig reacties is niet bepaald gewenst.
Tevens is het misschien wel handig om een beschrijving te geven als je een link naar de store post.
Voor trading hebben we het Steam Trading Topic.