Toon posts:

Google Play en Android-apps - Deel 16 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 9 10 Laatste
Acties:
  • 109.133 views

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-03-2021
Even bumpen
businka19 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 14:09:
Voor mensen die Elixir 2 gebruiken: iemand een oplossing voor dat gps toggle failure,d.w.z. de toggel zet gps niet aan/uit? Schijnt bekend probleem te zijn en te maken hebben met het feit dat Elixir geen systeem app is. Heb Elixir nu als system app geinstalleed (via system/app en via TBP) maar dat heeft het probleem helaas niet verholpen.

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:36
Ik heb in de market een hoop programma's staan die ik een keertje geprobeerd heb.
Is het mogelijk om die ook te verwijderen uit mijn bibliotheek?

Mijn profiel op Discogs

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-06 08:56
Ik word regelmatig gebeld door 'onbekende' nummers: nummers die ik niet ken (als in: niet in mijn adresboek), maar die ik snel kan opzoeken (Google Search, Google Maps, Gouden Gids/Telefoongids). Is er misschien een app die dat automatisch kan doen?

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-06 19:36
Stephan4kant schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 14:46:
Ik word regelmatig gebeld door 'onbekende' nummers: nummers die ik niet ken (als in: niet in mijn adresboek), maar die ik snel kan opzoeken (Google Search, Google Maps, Gouden Gids/Telefoongids). Is er misschien een app die dat automatisch kan doen?
Kan me herinneren dat ik zo'n appje op mijn N95 vroeger had. Maar ja toen stonden mensen ook nog gewoon in het telefoonboek (zo'n papieren ding van vroeger). Als ik mijn huidige 06 via telefoonboek of google zoek vind hij niks.

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 7 Pro Hazel 256

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-06 22:23
2 dingen:

Is er iemand die bekend is met een volledig transparant widget thema van GO launcher? Ik gebruik nu de transparancy theme maar daarvan kan ik helaas niet instellen hóé transparant hij mag zijn..

Kan widgetlocker hetzelfde omgaan met inkomende oproepen als Sense? Dus dat je opneemt door ergens naar toe te slepen? Nu ziet het er gewoon uit alsof de telefoon niet gelockt is en dat vind ik minder handig. Het unlocken van widgetlocker ( + dat ik mijn normale home screen met missed it zie) vind ik grote voordelen. Dat kan go locker van GO launcher volgens mij niet..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Joster
Joster schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 14:59:
2 dingen:

Is er iemand die bekend is met een volledig transparant widget thema van GO launcher? Ik gebruik nu de transparency theme maar daarvan kan ik helaas niet instellen hóé transparant hij mag zijn..

Kan widgetlocker hetzelfde omgaan met inkomende oproepen als Sense? Dus dat je opneemt door ergens naar toe te slepen? Nu ziet het er gewoon uit alsof de telefoon niet gelockt is en dat vind ik minder handig. Het unlocken van widgetlocker ( + dat ik mijn normale home screen met missed it zie) vind ik grote voordelen. Dat kan go locker van GO launcher volgens mij niet..
Die eerste blijkt toch wel erg lastig. Er is niets te vinden met meer transparantie dan degene die ik nu heb. Verder is het niet instelbaar wat zou betekenen dat je alle losse png bestanden van een andere kleur zou moeten voorzien. Jammer dat er voor GO launcher niet zoiets bestaat als het minimalistic white theme van LPP.

Het tweede is wel gelukt, ergens een vinkje aanbrengen en ik kan mijn inkomende oproep opnemen door te slepen. Mooi zo. Daarnaast eindelijk eens een eigen balk voor widget locker gemaakt, dus daar ben ik wel tevreden mee.

Ook heb ik van GO launcher wat verschillende .apk's binnen gehaald en uitgepakt met 7zip zodat ik de iconen kon vinden en gebruiken. Sommigen gebruik ik nu ook voor andere doeleinden zeg maar.

Wat ik wel nog miste aan GO launcher was een swipe actie (op mijn internet snelkoppeling) waarmee ik mijn bookmarks kon laten verschijnen. Gelukkig vond ik hiervoor een mooie kleine app zodat ik met die swipe actie gewoon deze app open.

Wanneer ik voor mijn agenda nog iets ga vinden ben ik voorlopig wel klaar. Dan zal ik eens posten in post je homescreen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-05 09:17
Joster schreef op zondag 04 maart 2012 @ 00:01:

Wat ik wel nog miste aan GO launcher was een swipe actie (op mijn internet snelkoppeling) waarmee ik mijn bookmarks kon laten verschijnen. Gelukkig vond ik hiervoor een mooie kleine app zodat ik met die swipe actie gewoon deze app open.

...
Wat is dat voor appje? Heb nu in de dock een icoontje waarmee ik internet opstart door erop te klikken, en wanneer ik een swipe beweging maak, worden mijn favorieten geopend. Heb dat gegaan door een de actie bookmarks oid te koppelen aan dat knopje. Maart het werkt nog niet helemaal zoals ik wil. Misschien is jouw oplossing eleganter...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-06 23:06
VieSix schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 14:13:
Ik heb in de market een hoop programma's staan die ik een keertje geprobeerd heb.
Is het mogelijk om die ook te verwijderen uit mijn bibliotheek?
Dit zou ik eigenlijk ook wel willen weten. Bovendien staat m'n oude device nog in de lijst, terwijl deze allang door een ander in gebruik is. Uiteraard onder een andere google-account. Hoe haal ik die weg?

Hier staat tekst

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Chrizzly
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-06 09:47
Vandaag heb ik Poweramp gekocht. Normaal is hij $4,99 maar dit weekend in de aanbieding voor $1,99 oftewel 1,51 euro.

Ik twijfelde nog of ik er wel iets aan had, omdat ik best tevreden was met de standaard music player van de SGS, maar vooral de equalizer van Poweramp is echt geweldig!
Meeste koptelefoons geven teveel bas vind ik, daarom heb ik een EQ setting met meer treble aangezet en het geluid is echt vele malen mooier.

Wat me ook bevalt is dat de app opstart als je je koptelefoon aansluit en stopt als je die eruit haalt.

Waar ik nog wel aan moet wennen: normaal selecteer ik een album vanuit de mappen structuur door bijvoorbeeld naar de map Music\Nirvana\Nevermind te gaan, maar Poweramp ziet toont alleen de submappen waar de mp3's in staan. In dit geval dus "Nevermind". Er staan dus meerdere albums tussen die "CD1" of "CD2" heten. Die moet ik dus nog een keer hernoemen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Wat voor app kan ik het beste gebruiken als ik Media vanaf mijn media center op mijn tablet (pov mobii tegra) wil kijken?
Ik kijk met mijn mediacenter (die op windows 7 draait) series en films via XBMC.

Wat voor app kan ik gebruiken om die media via wifi naar mijn tablet te streamen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Heb je zelf al gekeken met Google bijvoorbeeld? In 2011 werd er gesproken over een mogelijke port voor Android van XBMC. Wil je echter kunnen streamen, dan kan ik je Plex media server + clients waar nodig adviseren. Plex is een fork van XBMC en heeft wat streaming mogelijkheden betreft de zaakjes goed voor elkaar. Er is namelijk een Plex client voor Android (al is ie niet gratis), maar ook voor iOS, sommige Samsung TV's (al schijnt die crappy te werken) en is het zelfs integrated in LG televisies. Ook is er voor Windows een client beschikbaar en meen ook Apple TV te hebben gezien. :)

[Voor 21% gewijzigd door CH4OS op 04-03-2012 20:20]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

CptChaos schreef op zondag 04 maart 2012 @ 20:19:
Heb je zelf al gekeken met Google bijvoorbeeld? In 2011 werd er gesproken over een mogelijke port voor Android van XBMC. Wil je echter kunnen streamen, dan kan ik je Plex media server + clients waar nodig adviseren. Plex is een fork van XBMC en heeft wat streaming mogelijkheden betreft de zaakjes goed voor elkaar. Er is namelijk een Plex client voor Android (al is ie niet gratis), maar ook voor iOS, sommige Samsung TV's (al schijnt die crappy te werken) en is het zelfs integrated in LG televisies. Ook is er voor Windows een client beschikbaar en meen ook Apple TV te hebben gezien. :)
Klopt was me even ontschoten dat ik zelf al naar Plex had gekeken, maar die kost idd geld, niet dat het perse gratis moet maar als er ook gewoon alternatieven zijn dan was ik daar ook wel benieuwd naar.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 31-05 14:23
koekoek2003nl schreef op zondag 04 maart 2012 @ 20:38:
[...]

Klopt was me even ontschoten dat ik zelf al naar Plex had gekeken, maar die kost idd geld, niet dat het perse gratis moet maar als er ook gewoon alternatieven zijn dan was ik daar ook wel benieuwd naar.
Voor alleen intern gebruik: PS3 Media Server op je PC. Bubbleupnp en diceplayer op je tablet en je kan gaan. Plex werkt ook als een trein en gebruik ik zelf omdat ik daar ook buiten mijn netwerk erop kan ;)

• Joster
heutsm schreef op zondag 04 maart 2012 @ 09:27:
[...]

Wat is dat voor appje? Heb nu in de dock een icoontje waarmee ik internet opstart door erop te klikken, en wanneer ik een swipe beweging maak, worden mijn favorieten geopend. Heb dat gegaan door een de actie bookmarks oid te koppelen aan dat knopje. Maart het werkt nog niet helemaal zoals ik wil. Misschien is jouw oplossing eleganter...
Bookmark Home

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02-01 00:39
ik ben op zoek naar de laaste versie van draw something Free en dan in APK vorm aangezien mijn tablet in de market aan geeft dat hij niet compatible is (ICS 4.0.3) enig idee hoe ik hier aan kan komen zonder een geroot toestel (heb heel google al afgestruind!)

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:04

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Proxx schreef op maandag 05 maart 2012 @ 09:59:
ik ben op zoek naar de laaste versie van draw something Free en dan in APK vorm aangezien mijn tablet in de market aan geeft dat hij niet compatible is (ICS 4.0.3) enig idee hoe ik hier aan kan komen zonder een geroot toestel (heb heel google al afgestruind!)
De makkelijkste method is een telefoon/tablet vinden die wel compatible is, daar het programma op installeren en dan de apk uit /data/app vissen of een backup maken met bijv Titanium Backup en dan de backup delen of terugzetten op jouw tablet. Of je toestel geroot is of niet maakt niet altijd uit. Dat kan handig zijn om de regio te veranderen (market enabler), maar je toesteleigenschappen (OS-versie, resolutie) veranderen er niet mee

• heutsm
  • Laatst online: 26-05 09:17

Anoniem: 384805

Goedemorgen,

Ik ben op zoek naar een agenda applicatie, zodat ik gedeelde exchange agenda's kan openen van andere mensen. ik heb eerst zitten denken aan google calendar, maar dan zitten we met het probleem dat ze dan 2 agenda's bij moeten houden. ik hoop dat er hier iemand is die hier al ervaring mee heeft.

alvast bedankt voor de reacties.

• Miss_80
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:54
Anoniem: 384805 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 10:02:
Goedemorgen,

Ik ben op zoek naar een agenda applicatie, zodat ik gedeelde exchange agenda's kan openen van andere mensen. ik heb eerst zitten denken aan google calendar, maar dan zitten we met het probleem dat ze dan 2 agenda's bij moeten houden. ik hoop dat er hier iemand is die hier al ervaring mee heeft.

alvast bedankt voor de reacties.
Je zou Business Calendar kunnen proberen. Die moet het volgens mij wel kunnen.
Ik heb ergens gelezen dat Jorte het ook zou moeten kunnen.
Ik kwam overigens deze pagina nog tegen. Misschien zit er iets tussen.

• Joster
Hoe kan ik in GO Launcher het uiterlijk van de mappen die je op je homescreen kan zetten wijzigen? Ik vind de iconen met daarin mini afbeeldingen van de apps die in de betreffende map staan er echt niet uit zien (hetzelfde geldt voor de zwarte achtergrond achter de tekst van de mapnaam). Ik wil gewoon witte mapjes met witte transparante text daar onder. Tot nog toe gebruik ik daarvoor Simi folder maar als GO Launcher ze ook in een ander uiterlijk heeft zie ik geen extra reden meer om Simi folder te blijven gebruiken.

[Voor 12% gewijzigd door Joster op 06-03-2012 10:33]

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19:20
Joster schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 10:32:
Hoe kan ik in GO Launcher het uiterlijk van de mappen die je op je homescreen kan zetten wijzigen? Ik vind de iconen met daarin mini afbeeldingen van de apps die in de betreffende map staan er echt niet uit zien (hetzelfde geldt voor de zwarte achtergrond achter de tekst van de mapnaam). Ik wil gewoon witte mapjes met witte transparante text daar onder.
Een thema zoeken die aan je eisen voldoet? Die hieronder lijkt er al wat op, maar zal het nét niet zijn denk ik.

Nickname does not reflect reality

• Joster
Met GO launcher werkt dat echt in thema's hè? Niet met losse iconen die je binnen het thema kan aanpassen? Ja of dan moet je het zelf gaan doen maar dat is wel een pokke werk heb ik ontdekt. Zelfde geldt voor de transparante skin van de agenda widget, die is mij niet transparant genoeg..

• Brad Pitt
Joster schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 10:56:
Met GO launcher werkt dat echt in thema's hè? Niet met losse iconen die je binnen het thema kan aanpassen? Ja of dan moet je het zelf gaan doen maar dat is wel een pokke werk heb ik ontdekt. Zelfde geldt voor de transparante skin van de agenda widget, die is mij niet transparant genoeg..
+1 op alle statements die je maakt ja :P

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Ik gebruik Droid VNC Server in combinatie met WinVNC op mijn pc om mijn telefoon van afstand te kunnen gebuiken... Alleen is de framerate irritant laag; als 3 of 4 frames per seconde wordt gehaald ben ik nog positief. Ik ben verder to-taal niet thuis in VNC, zijn er manieren om de framerate omhoog te krikken?

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

• Wub
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06 23:03
Misschien niet helemaal de juiste plek voor deze vraag, maar aangezien het veel met apps te maken heeft:

Weet iemand ook een website die me kan vertellen welke mappen/bestanden ik moet laten staan als ik mijn telefoon op schoon? Of anders een app die lege folders en bestanden verwijderd die achter gelaten zijn door apps die er niet meer opstaan?

• gwystyl
  • Laatst online: 18:04

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Wub schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 14:56:
Misschien niet helemaal de juiste plek voor deze vraag, maar aangezien het veel met apps te maken heeft:

Weet iemand ook een website die me kan vertellen welke mappen/bestanden ik moet laten staan als ik mijn telefoon op schoon? Of anders een app die lege folders en bestanden verwijderd die achter gelaten zijn door apps die er niet meer opstaan?
Op je sd-kaart kunnen bestanden staan in .android_secure (als je hem op de sd-kaart hebt geïnstalleerd). Verder maken sommige apps mappen aan als .<appnaam>, /Android/<appnaam of /data/<appnaam> of een hele stapel eigen mappen op de sd-kaart :X. Er zijn wel richtlijnen voor, maar niet iedereen houdt zich daar even fijn aan (of er is teveel keus).
Misschien kan je dat soort zooi opruimen met SD Maid Pro, maar ik weet niet of die alles mee pakt. Hij is er in ieder geval wel voor bedoeld

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Binnen GO launcher kan je prima alle homescreen icons veranderen. Daarnaast kan je ook map iconen van thema A nemen, Dock icons van thema B en Indicatoren van thema C, als je dat zou willen.

Als je de transparante skin van de GO calendar widget bedoelt, dan is dit skinpack voor de GO widgets wellicht iets voor je?!

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• Redsandro
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Ik zoek een manier om op een oude Android 2.2 tablet automatisch na de boot een flash filmpje af te spelen. Het enige wat de tablet moet doen is dat filmpje afspelen, en de handelingen om daarmee te beginnen na het booten wil ik graag overslaan.

Op deze tablet (Qware Pro2) staat default al SWF Player 1.21 geinstalleerd, en er staat een nieuwere versie op de market maar hij wil niet updaten.

Om een app automatisch te starten heb ik wel de volgende apps gevonden:
http://www.androidzoom.co...ols/auto-start_cbesw.html (gratis)
http://www.androidzoom.co...tools/autostart_ujgq.html (betaald)
..maar ik zal dan in SWF player alsnog handmatig naar een .swf bestandje moeten browsen.

Ideeën voor andere SWF players, auto-starters, of truukjes om dit te bewerkstelligen?

SmartSwf is geen goede player, want deze kan (uit veiligheidsoverwegingen? of moet je pro kopen?) geen externe bestanden lezen. Als test.swf bijvoorbeeld test.xml probeert in te lezen kan ie het bestand niet vinden. SWF Player kan dat wel.

edit:

Is er ook een manier om de tablet-hardware-verificatie over te slaan, zodat ik gewoon de laatste SWF Player kan installeren? Ergens heeft iemand gewoon de Pro2 als incompatibel aangemerkt terwijl dat helemaal niet zo is, want bijna alle apps die niet compatibel zouden zijn (Bankieren apps, Skype, etc) werken gewoon als je de .apk kunt vinden op google.

[Voor 13% gewijzigd door Redsandro op 06-03-2012 16:10]

🤘 Amp.lol. No bloat, just radio. ☕ Ninite-killer. 1000+ packages. ⛟

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Tasker?

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• Redsandro
  • Niet online
Die kende ik nog niet! Erg uitgebreid, beetje te uitgebreid voor één task. Niet dat het uit zou maken, maar daardoor een beetje duur.

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-06 16:19

J-P

Syntax erro....

Redsandro schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 17:10:
Die kende ik nog niet! Erg uitgebreid, beetje te uitgebreid voor één task. Niet dat het uit zou maken, maar daardoor een beetje duur.
Llama?

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

• Joster
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 15:46:
[...]

Binnen GO launcher kan je prima alle homescreen icons veranderen. Daarnaast kan je ook map iconen van thema A nemen, Dock icons van thema B en Indicatoren van thema C, als je dat zou willen.

Als je de transparante skin van de GO calendar widget bedoelt, dan is dit skinpack voor de GO widgets wellicht iets voor je?!
Bedankt voor de link, ziet er erg goed uit! Vanavond eens installeren.

Voor wat betreft de iconen heb je inderdaad gelijk als het gaat om toepassen van verschillende thema's voor de verschillende type iconen. Wat ik echter niet kan vinden is hoe ik die iconen kan aanpassen?

Dan nog een andere vraag omtrent missed it. Waarom blijft deze naar meldingen van notifo verwijzen terwijl ik deze al lang niet meer heb staan bij de gemonitoorde applicaties?

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Brad Pitt schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 10:52:
Een thema zoeken die aan je eisen voldoet? Die hieronder lijkt er al wat op, maar zal het nét niet zijn denk ik.

Welk theme is dit dan wel als ik vragen mag? Ziet er nice en slick uit!

EDIT: nvm, al gevonden

[Voor 16% gewijzigd door CH4OS op 06-03-2012 23:25]

• Cyleo
Even om mijzelf te quoten uit een ander topic, maar hier ook zeker relevant, zeker omdat op dat andere topic wat minder mensen langskomen. Te vinden op Google Play:
nieuws: Google introduceert Play als opvolger voor Android Market
Edit: Zie nu de speciale actiepagina met nog meer apps: Play our Favorites

[Voor 8% gewijzigd door Cyleo op 06-03-2012 20:00]

• Redsandro
  • Niet online
Nog meer overkill maar tenminste gratis! :9~
Deze zegt op de market echter ook op geen van mijn tablets te werken. :/
Deze app is compatibel met geen van uw apparaten.

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:40
Hmm zag het al. Er staat ook: 7 days to play. Betekent dit dat we 7dagen lang nieuwe aanbiedingen krijgen? Net als bij de vorige 10 cent actie. Of dat dit 7 dagen lang hetzelfde blijft? Er staan wel interessante apps en games ertussen zoals world of goo, shadowgun

NS FC: SW 2742 0448 8213

• Jarno
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:38
Obiter dictum schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 11:16:
Ik gebruik Droid VNC Server in combinatie met WinVNC op mijn pc om mijn telefoon van afstand te kunnen gebuiken... Alleen is de framerate irritant laag; als 3 of 4 frames per seconde wordt gehaald ben ik nog positief. Ik ben verder to-taal niet thuis in VNC, zijn er manieren om de framerate omhoog te krikken?
Probeer Teamviewer?

• Bartske
  • Laatst online: 07-06 17:30

Bartske

Valar Morghulis

Toch maar swiftkey gekocht :), lijkt me wel grappig. Wel jammer dat ik 4 dagen geleden Camera zoom FX in de 'aanbieding' voor 2 euro heb gekocht en dat ie nu 49 cent is. Maar 1,50 eu is wel overheen te komen :P

"A tale is never so good that ale won't make it better."

• RekZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Wat is de beste app om panorama's te maken? De standaard panorama app op mijn SGS2 werkt fijn, maar de resolutie is om te huilen... :(

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007

HaTe

haat niet

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

• Fotogravinnetje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-05 23:56
Ik heb de app Pano op m'n mobiel. Werkt erg goed, gewoon met de ingestelde resolutie van je camera, en helpt je om steeds de juiste overlap te kiezen. Ik ben er in ieder geval erg tevreden over

• Ad de Jong
Ik had een tijdje terug de vraag al eens gesteld maar geen reactie gehad daarop (of misschien is het ook niet mogelijk) maar is het mogelijk om mijn market op te schonen?
Ik heb er allerlei apps instaan die ik ooit geprobeerd heb en er staan ook oudere toestellen in die ik helemaal niet meer gebruik.
Het zou een stuk overzichtelijker zijn als dat op te ruimen is.

Mijn profiel op Discogs

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:13
VieSix schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 22:49:
Ik had een tijdje terug de vraag al eens gesteld maar geen reactie gehad daarop (of misschien is het ook niet mogelijk) maar is het mogelijk om mijn market op te schonen?
Ik heb er allerlei apps instaan die ik ooit geprobeerd heb en er staan ook oudere toestellen in die ik helemaal niet meer gebruik.
Het zou een stuk overzichtelijker zijn als dat op te ruimen is.
Niet mogelijk.

System | Racing is in my Blood

Je kan je oude toestellen wel laten verbergen.
Doe ik nooit trouwens, net ook wat 49 cent games gekocht voor toestellen die ik niet meer heb.
Binnenkort een nieuwe high-end telefoon kopen en hoppa ook die laatste games kun je erop zetten :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:44

13art

Moderator Mobile
(jarig!)
Of je gebruikt het programma Apps organizer.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je een pispot vol met potvispis

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:34
Heb de Veronica HD tv gids op mijn tablet maar nu heb ik een case gekocht en als ik er liggend mee wil werken,
dan ligt mijn tablet gedraaid, maar nu draait het scherm ven deze app niet mee, heb al bij instl gekeken maar,
daar is geen optie voor, tablet instel staat wel op meedraaien van het scherm, weet iemand een andere tv gids die geoptimaliseerd is voor een tablet, zo iets als Mikro Gids wat nu alleen voor de Ipad te krijgen is :(

[Voor 17% gewijzigd door Albert020 op 07-03-2012 07:56]

• Joster
Waarom staat er bij Simi Folder Pro dat ik deze heb gekocht terwijl dat helemaal niet zo is? Als ik hem nu wil installeren (wat zou moeten kunnen gezien het gegeven dat ik hem volgens de market al aangeschaft heb) gebeurd er uiteraard niets. En nu?

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:01
Komt er nu ook een Market update naar Play? Heeft iemand daar al iets over gezien?

Sometimes you need to plan for coincidence

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ja, ik moest net iets met 'Google Play' accepteren toen ik de market op mijn telefoon opende.

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:36

janvanduschoten

Moderator Mobile / General Chat

Nr. 346

Ik heb de market / play update ook vanmorgen al gekregen (HTC Desire met custom ROM). Market icoon is nu ook weg, is play geworden. Ook moest ik weer opnieuw akkoord gaan met de voorwaarden.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-06 01:32
Albert020 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 07:48:
Heb de Veronica HD tv gids op mijn tablet maar nu heb ik een case gekocht en als ik er liggend mee wil werken,
dan ligt mijn tablet gedraaid, maar nu draait het scherm ven deze app niet mee, heb al bij instl gekeken maar,
daar is geen optie voor, tablet instel staat wel op meedraaien van het scherm, weet iemand een andere tv gids die geoptimaliseerd is voor een tablet, zo iets als Mikro Gids wat nu alleen voor de Ipad te krijgen is :(
misschien kun je tvgids.tv 2.0 beta eens proberen? draait in elk geval mee op mijn sgs2
janvanduschoten schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 10:00:
Ik heb de market / play update ook vanmorgen al gekregen (HTC Desire met custom ROM). Market icoon is nu ook weg, is play geworden. Ook moest ik weer opnieuw akkoord gaan met de voorwaarden.
mijn vrouw en ik kregen de Play Store gisteravond al binnen, dus ze zijn er wel snel mee.

[Voor 21% gewijzigd door reyals op 07-03-2012 10:04]

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:00
pven schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 09:53:
Ja, ik moest net iets met 'Google Play' accepteren toen ik de market op mijn telefoon opende.
Ik heb hem 2x gehad :+ Gisteravond een keertje maar toen was er niets verandert en vanochtend ook nog een keertje en toen was er in de market zelf ook al niets verandert :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09:42
Hoe krijgen jullie die update? Heb zelf op mijn Galaxy Nexus nog geen update ontvangen.

Van de Google Blog over 7 days to play
To celebrate, we’ll be offering a different album, book, video rental and Android app at a special price each day for the next week in our “7 Days to Play” sale. In the U.S., today’s titles include the collection of top 40 hits Now That's What I Call Music 41, the popular game Where's My Water, the novel Extremely Loud and Incredibly Close and the movie Puncture for just 25 cents each. In addition, you'll find great collections of hip-hop, rock and country albums for $3.99 all week, detective novels from $2.99, some of our editorial team's favorite movies from 99 cents, and our favorite apps from 49 cents.
Dus inderdaad, iedere dag nieuwe aanbiedingen!

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  iPad Pro 11" Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Anoniem: 363230

Niet dat ik er zelf van wakker lig... Maar als je zelf een app goedkoop wilt aanbieden (goedkoop != gratis) dan is de laagste prijs die je kunt opgeven in EUR 50 cent. Dan is heel die 10 cent actie toch wel oneerlijke concurrentie?

ha ik zie wel dat de promotie nu 49 cent is. Heb het dus eerder over de actie van een tijdje geleden.

• hugoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-06 19:28
Was het altijd al in de voorwaarden te vinden dat Google het recht heeft om apps op jou telefoon op afstand te verwijderen? Wat een onzin...

• Brad Pitt
hugoy schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 10:33:
Was het altijd al in de voorwaarden te vinden dat Google het recht heeft om apps op jou telefoon op afstand te verwijderen? Wat een onzin...
Ja hoor, http://android-developers...r-remote-application.html

• Albert020
reyals schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 10:03:
[...]

misschien kun je tvgids.tv 2.0 beta eens proberen? draait in elk geval mee op mijn sgs2
Deze heb ik nu draaien op mijn Galaxy Tab 8.9 maar vindt ik niet echt iets....

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:00
hugoy schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 10:33:
Heeft zelfs al op de frontpage gestaan dat het een paar keer is toegepast

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• hugoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-06 19:28
Ik weet nog wel wat een ophef er was toen Amazon het met de kindle had gedaan, maar bij Google wordt het alleen op techsites vermeldt blijkbaar. (kan zo snel ook het t.net artikel niet vinden eigenlijk)

• zero_cool89
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-05 19:53
Wat is een goede office app waarmee ik ook docx kan aanpassen?

• quartex
  • Laatst online: 26-05 10:05

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Unity3D is giving away their basic iOS/Android versions for free today (until April 8).

Kost normaal gesproken $400, dus wie het nodig heb, pakken!

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

• pven
  • Niet online
Ik, als eindgebruiker, kan daar volgens mij niet veel mee?

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

• Smultie
  • Niet online
zero_cool89 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:04:
Wat is een goede office app waarmee ik ook docx kan aanpassen?
https://play.google.com/s...ils?id=cn.wps.moffice_eng
Bevalt me erg goed, en is gratis!

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Iemand enig idee waarom Google plots een CC zou blokkeren? Ik krijg (na tientallen succesvolle aankopen) sinds enkele weken opeens de melding dat mijn CC niet geldig zou zijn en dat ik moet inloggen op mijn Walletaccount... Nou, okeuj, doe ik dat. Daar staat vervolgens alles prima ingesteld, en het verwijderen en opnieuw toevoegen van de kaart heeft ook geen zin gehad... Daar staat nog altijd de melding
Uw MASTERCARD-kaart eindigend op XXXX is geweigerd.
Contact opnemen met Google kan wel, maar wél met doodleuk met de opmerking dat
Momenteel accepteren we e-mailmeldingen voor onderstaande problemen. In de meeste gevallen ontvangt u geen persoonlijk antwoord, maar we bekijken nauwkeurig iedere melding die we ontvangen.
:')

GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

• Joster
Joster schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 08:28:
Waarom staat er bij Simi Folder Pro dat ik deze heb gekocht terwijl dat helemaal niet zo is? Als ik hem nu wil installeren (wat zou moeten kunnen gezien het gegeven dat ik hem volgens de market al aangeschaft heb) gebeurd er uiteraard niets. En nu?
Hmm dit heb ik nu ook al bij Switchpro, erg vervelend zeg.

Edit: zojuist een teruggave gevraagd op het aankoop bedrag van LPP en meteen gekregen. Volgens mij hebben ze mijn reactie (traag, hangen, opnieuw opstarten, weer wachten) niet eens gelezen want ik kreeg wel erg snel bericht dat het geld wordt terug gestort.

[Voor 23% gewijzigd door Joster op 07-03-2012 12:02]

• Brad Pitt
Joster schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:37:
Hmm dit heb ik nu ook al bij Switchpro, erg vervelend zeg.
En jullie hebben nooit toevallig een keer van die app een laten we zeggen "test" versie geïnstalleerd? Dan krijg je die melding heel vaak. Als je dan toch later besluit de app te kopen zit je dus met dit gedoe.

Market caches clearen, oude Market (bijv. 2.36) er op zetten, heel snel de app kopen voordat de Market weer wordt geüpdate en je hebt de app alsnog gekocht. Dat werkt sowieso. Moet je uiteraard wel rooted zijn en zo.

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Zo zoek ik nog altijd naar een doc en docx reader (bewerken op mobiel doe ik niet aan) waarop behalve het document ook de daarin opgenomen annotations en bijgehouden wijzigingen weergegeven worden.

De meeste pakketten en programma's laten beiden niet zien, een aantal laat een van beiden zien. Quickoffice komt nog het dichtst in de buurt...
Brad Pitt schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:12:
[...]

En jullie hebben nooit toevallig een keer van die app een laten we zeggen "test" versie geïnstalleerd? Dan krijg je die melding heel vaak. Als je dan toch later besluit de app te kopen zit je dus met dit gedoe.

Market caches clearen, oude Market (bijv. 2.36) er op zetten, heel snel de app kopen voordat de Market weer wordt geüpdate en je hebt de app alsnog gekocht. Dat werkt sowieso. Moet je uiteraard wel rooted zijn en zo.
Break market link zou volgens mij ook moeten volstaan ;)

[Voor 35% gewijzigd door AllSeeyinEye op 07-03-2012 12:22]

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

dubbelpost

[Voor 97% gewijzigd door AllSeeyinEye op 07-03-2012 12:22]

• Brad Pitt
AllSeeyinEye schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:21:
Werkt(e) bij mij niet (net Soundhound aangeschaft), maar YMMV uiteraard :P

• Joster
AllSeeyinEye schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:21:

[...]

En hoe werkt dat?

Wanneer ik hem nu zou kopen bij appbrain, herkent de market hem dan wel t.b.v. updates of update de market alleen app's die uit hemzelf zijn gekomen zeg maar?

Aan iemand op XDA heeft Android (gisteren (!!)) verteld er mee bezig te zijn:
"Thanks for writing in and for your patience while I've been taking over your case for Jay. We're aware that some users are seeing apps as "Purchased" in Android Market that they've bought somewhere else, and
we're presently investigating this issue. I will update you as soon as we have more information. I may be requesting further information about the circumstances of this issue, and I really appreciate your continued
patience and cooperation in resolving this situation. If you have any further questions, please let me know.

Regards,

Lynn
The Android Market Team"

[Voor 48% gewijzigd door Joster op 07-03-2012 12:29]

• Brad Pitt
Hoeveel tijd heb je ondertussen zélf er aan gewaagd om dit even op te zoeken?

• Joster
Brad Pitt schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:28:
[...]

Hoeveel tijd heb je ondertussen zélf er aan gewaagd om dit even op te zoeken?
Hehe, dat was nog niet zoveel nee. Heb het nu op een andere manier voor elkaar door in chrome het element te inspecteren en data-ispurchased="true" aangepast naar false. Vervolgens onthoudt hij dit "even" en kan je hem opnieuw kopen :) :)

• Brad Pitt
Joster schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:04:
Hehe, dat was nog niet zoveel nee. Heb het nu op een andere manier voor elkaar door in chrome het element te inspecteren en data-ispurchased="true" aangepast naar false. Vervolgens onthoudt hij dit "even" en kan je hem opnieuw kopen :) :)
Goeie! d:)b Ook even geprobeerd en ziet er uit dat het werkt ja. Plus nogal wat sneller dan de Market-way :P

• quartex
  • Laatst online: 26-05 10:05

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

pven schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:17:
Ik, als eindgebruiker, kan daar volgens mij niet veel mee?
Nee je hebt gelijk, maar ik zou zo 1 2 3 niet weten waar ik het anders moet plaatsen.

En wie weet, mischien zien mensen het nu wel en krijgen we over een aantal maanden een influx van goede games gemaakt door tweakers :)

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

• pven
  • Niet online
quartex schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:54:
[...]

Nee je hebt gelijk, maar ik zou zo 1 2 3 niet weten waar ik het anders moet plaatsen.
Ik bedoelde niet dat het verkeerd staat, maar ik dacht dat ik de bruikbaarheid over het hoofd zag. :)

• Joster
Brad Pitt schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:11:
[...]

Goeie! d:)b Ook even geprobeerd en ziet er uit dat het werkt ja. Plus nogal wat sneller dan de Market-way :P
En ik heb het nog eens getest met verwijderen van de aangekochte app en dan opnieuw installeren via de Market en dat werkt gewoon. Kortom, de app staat nu gewoon bekend en geregistreerd als gekocht en geïnstalleerd door de Market.

• Fotogravinnetje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-05 23:56
Je kunt ook kijken naar de ziggo-app

• Fivel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02-01 21:05
Fotogravinnetje schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:53:
[...]

Die draait dacht ik niet mee.

• Albert020
Fotogravinnetje schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:53:
[...]

Die werkt wel, beetje traag maar heel overzichtelijk bedankt, wanneer komt UPC nou eens met zo'n app ?

[Voor 3% gewijzigd door Albert020 op 07-03-2012 15:21]

• alucard.erbacam
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-08-2020
Obiter dictum schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:22:
Iemand enig idee waarom Google plots een CC zou blokkeren? Ik krijg (na tientallen succesvolle aankopen) sinds enkele weken opeens de melding dat mijn CC niet geldig zou zijn en dat ik moet inloggen op mijn Walletaccount... Nou, okeuj, doe ik dat. Daar staat vervolgens alles prima ingesteld, en het verwijderen en opnieuw toevoegen van de kaart heeft ook geen zin gehad... Daar staat nog altijd de melding

[...]

Contact opnemen met Google kan wel, maar wél met doodleuk met de opmerking dat

[...]
:')
Als het een Moneybookers mastercard is (prepaid) die kunnen 5 transacties per 24 uur daarna houd moneybookers de betalingen tegen, krijgt de appmaker geen geld en blokkeert Google de kaart. Is mij al meermaals gebeurd met de moneybookers kaart voor ik het uitgezocht had ;)
Ter verdere informatie de 3Vcard kan er 10 per 24 uur.

Daar over gesproken weet iemand hoe lang de play actie nog loopt? zit al door mijn 15 transacties heen en wil nog een hoop :)

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:01
Joster schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:04:
[...]

Kun je dit uitleggen? Met chrome bedoel je de webbrowser neem ik aan?

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13:54
avec_style schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:43:
[...]
Idem hier: Ik probeer true in false te veranderen maar niks helpt bij mij.
Edit: Never mind, het is toch wel gelukt zoals je het zei. Thanks! :)

[Voor 11% gewijzigd door Edzeau op 07-03-2012 15:56]

PS5: Edzeau - Warzone / Rainbow Six Siege - Gameplay

• Joster
avec_style schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:43:
[...]

Jep, hier een stappenplan:
  • In de browser van Chrome ga je naar de pagina van de betreffende app.
  • Vervolgens doe je een rechter muisklik op "gekocht" waarna je "element inspecteren" aanklikt.
  • Op dat moment verschijnt er onderin "elements scherm" waarin de volgende tekst is gearceerd: "<span class="buy-button-price" id="bubble-com.adobe.flashplayer-offer-1">Gekocht</span>"
  • De regel daarboven bevat een hele hoop tekst waaronder de tekst data-ispurchased="true".
  • In die tekst verander je "true" voor "false"
  • Als je nu, met het elements scherm open, nogmaals op gekocht klikt kan je hem opnieuw kopen.
Bron: http://forum.xda-develope...read.php?t=1534053&page=2

[Voor 35% gewijzigd door Joster op 07-03-2012 17:25]

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Wat een verscrhikkelijk slechte update van die Market zeg, ik kan in de webversie niet eens (notabene in hun eigen browser) screenshots bekijken omdat het ding dan een paar minuten hangt ;(

Dat zit wel Schnorr.

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

alucard.erbacam schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:22:
[...]

Als het een Moneybookers mastercard is (prepaid) die kunnen 5 transacties per 24 uur daarna houd moneybookers de betalingen tegen, krijgt de appmaker geen geld en blokkeert Google de kaart. Is mij al meermaals gebeurd met de moneybookers kaart voor ik het uitgezocht had ;)
Ter verdere informatie de 3Vcard kan er 10 per 24 uur.

Daar over gesproken weet iemand hoe lang de play actie nog loopt? zit al door mijn 15 transacties heen en wil nog een hoop :)
Nope, het is een doodnormale CC, geen pseudoCC zoals 3V of Moneybookers

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:13
Stukfruit schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 18:00:
Wat een verscrhikkelijk slechte update van die Market zeg, ik kan in de webversie niet eens (notabene in hun eigen browser) screenshots bekijken omdat het ding dan een paar minuten hangt ;(
Geen last van (IE9)

System | Racing is in my Blood

• Ad de Jong
Kort maar duidelijk ;)

Thnx

Mijn profiel op Discogs

• Albert020
Weet iemand of er in de standaard YouTube app een functie zit dat je het scherm in full screen kunt omdraaien ?

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Vreemd. Ik wil Where is My water kopen, maar in plaats van €0,20 staat er telkens €0,75 als ik af wil rekenen?
Is de actie afgelopen, maar staat er nog de oude prijs ofzo? (Cache legen maakte niets uit bij mij)
Welke prijs zien jullie?
Edit:
Nu is-ie bij mij ook €0,75. Blijkbaar wilde ik het net kopen toen de aanbieding verviel.

[Voor 19% gewijzigd door anandus op 07-03-2012 20:47]

• RekZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Fotogravinnetje schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 22:28:
Ik heb de app Pano op m'n mobiel. Werkt erg goed, gewoon met de ingestelde resolutie van je camera, en helpt je om steeds de juiste overlap te kiezen. Ik ben er in ieder geval erg tevreden over
Hmm, ik vind hem niet zo fijn, omdat je toch wel erg precies moet zijn met die overlap, en ook steeds op de shutter button moet klikken. Ik vind het fijner als je de telefoon alleen langzaam hoeft te bewegen en de app verder de rest doet...

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
anandus schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:34:
Vreemd. Ik wil Where is My water kopen, maar in plaats van €0,20 staat er telkens €0,75 als ik af wil rekenen?
Is de actie afgelopen, maar staat er nog de oude prijs ofzo? (Cache legen maakte niets uit bij mij)
Welke prijs zien jullie?
Edit:
Nu is-ie bij mij ook €0,75. Blijkbaar wilde ik het net kopen toen de aanbieding verviel.
Waarschijnlijk wel, want ik heb em gewoon voor 20 cent kunnen halen.

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Bij mij is Rotation Locker in staat Portrait-only apps naar Landscape te laten draaien.

Je kunt er eens mee experimenteren.

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007

HaTe

haat niet

Albert020 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:22:
Weet iemand of er in de standaard YouTube app een functie zit dat je het scherm in full screen kunt omdraaien ?
Wat bedoel je precies? Het is nu in ieder geval zo als je je telefoon naar landscape draait, de video in fullscreen afgespeeld wordt.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:40
NVM

[Voor 106% gewijzigd door Musta op 07-03-2012 21:31]

NS FC: SW 2742 0448 8213

• Bartske
  • Laatst online: 07-06 17:30

Bartske

Valar Morghulis

anandus schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:34:
Welke prijs zien jullie?
Edit:
Ik heb hem om 18:28 nog voor 20 cent gekocht, net op tijd dus :)

Flick Golf Extreme is nu voor 20 cent blijkbaar. Lijkt mij niet zo heel geweldig of heeft iemand hier leuke ervaringen mee?

"A tale is never so good that ale won't make it better."

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Bartske schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 22:22:
[...]

Ik heb hem om 18:28 nog voor 20 cent gekocht, net op tijd dus :)

Flick Golf Extreme is nu voor 20 cent blijkbaar. Lijkt mij niet zo heel geweldig of heeft iemand hier leuke ervaringen mee?
De gewone Flick Golf heeft mij zeker wel 2 uur vermaakt. Er vanuitgaande dat de opvolger 50% beter is zou hij mij minstens drie uur kunnen vermaken... Een beetje bioscoopfilm doet dat ook ongeveer, tegen € 9,50. Bakje popcorn, colatje maakt tegen bioscoopprijzen al snel 15 à 16 euro.

Of Flick Golf jou vermaakt is, net zoals een bioscoopfilm, natuurlijk een gok. Wel zit je bij Flick Golf een factor of 80 minder geld uit te geven, dus euh... Kopen die hap!

• Albert020
CaptJackSparrow schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 21:00:
[...]

Bij mij is Rotation Locker in staat Portrait-only apps naar Landscape te laten draaien.

Je kunt er eens mee experimenteren.
Werkt niet met YouTube, het gaat om een Galaxy Tab 8.9"
Ja het Landscape/Auto/Block werkt wel maar dit zit er standaard al op....

[Voor 25% gewijzigd door Albert020 op 07-03-2012 23:28]

• Digger36
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-04 20:56
Hmmm..., heb nu ook "Play Film" geïnstalleerd (één van de nieuwe Gapps) en daar zit een functie in om films te huren MAAR: bij mij krijg ik een melding dat dat uitgeschakeld is omdat mijn telefoon geroot is, Gaat google nu geroote te;efoons weren van betaalde diensten? Ik las op XDA ook al van iemand dat bij G Wallet ook geen kaarten kunnen worden toegevoegd als je geroot bent...

• Cyleo
Digger36 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 23:09:
Hmmm..., heb nu ook "Play Film" geïnstalleerd (één van de nieuwe Gapps) en daar zit een functie in om films te huren MAAR: bij mij krijg ik een melding dat dat uitgeschakeld is omdat mijn telefoon geroot is, Gaat google nu geroote te;efoons weren van betaalde diensten? Ik las op XDA ook al van iemand dat bij G Wallet ook geen kaarten kunnen worden toegevoegd als je geroot bent...
Zou kunnen maar werkt sowieso niet in Nederland dus mis je niet zoveel aan :-)
Pagina: 1 ... 8 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee