Google Play en Android-apps - Deel 16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 109.967 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Obiter dictum schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 22:32:
[...]

De gewone Flick Golf heeft mij zeker wel 2 uur vermaakt. Er vanuitgaande dat de opvolger 50% beter is zou hij mij minstens drie uur kunnen vermaken... Een beetje bioscoopfilm doet dat ook ongeveer, tegen € 9,50. Bakje popcorn, colatje maakt tegen bioscoopprijzen al snel 15 à 16 euro.

Of Flick Golf jou vermaakt is, net zoals een bioscoopfilm, natuurlijk een gok. Wel zit je bij Flick Golf een factor of 80 minder geld uit te geven, dus euh... Kopen die hap!
Een drankje in een cafe is misschien nog wel een beter voorbeeld. Vijf euro voor een beetje mix die je binnen vijf minuten op hebt, dat zijn behoorlijk dure minuten als je dat afzet tegen de nog geen 0,002 cent per minuut voor Flick Golf (bij 2 uur spelen) :P

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik had Flick Golf ook in de 10 miljard actie gekocht. Voor 20 eurocenten trek je mij nog wel een keertje over de streep. :p
Ik heb al een 'Perfect Shot' gehaald *O* en heb nu ook door dat je aan de kleur van het 'spoor' van de bal kunt zien waar ie terecht gaat komen. Dat vond ik eigenlijk het lastigst. Ik heb niet gecheckt of FG dat ook al had. Dat is me dan niet eerder opgevallen.

En als je thuis een glas fris o.i.d. inschenkt ben je al gauw meer kwijt, dus wat zou je moeilijk doen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Wat doet het? van die pagina wordt ik niet veel wijzer. Zorgt het er voor dat alle tekst op je scherm beter leesbaar wordt of is het een ebook reader oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blazeguru
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 04-04 16:47
Mijn standaard keyboard heeft geen pijltjes toetsen. Om die te krijgen moet ik dus een ander toetsenbord installeren. Als ik b.v. zoiets koop als Swiftkey en dit installeer, hoe gaat dat dan? Ik bedoel is dan het oude keyboard nog beschikbaar, kan ik kiezen tussen beide of moet ik het nieuwe keyboard eerst verwijderen voor ik weer bij het oude keyboard kan ?

Heeft zo'n nieuw keyboard nog invloed op de performance ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik vind Draw Something best grappig, maar heb wel het gevoel dat het nog niet af is.

Iemand bv een idee hoe ik een lopend potje kan stoppen? Soms gebeurt het dat ik een 'Game Over' krijg omdat de tegenpartij er geen zin meer in had, maar ik kan zelf niet opgeven?

[ Voor 3% gewijzigd door pven op 08-03-2012 09:24 ]

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
pven schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 09:23:
Ik vind https://play.google.com/s...ils?id=com.omgpop.dstpaid best grappig, maar heb wel het gevoel dat het nog niet af is.

Iemand bv een idee hoe ik een lopend potje kan stoppen? Soms gebeurt het dat ik een 'Game Over' krijg omdat de tegenpartij er geen zin meer in had, maar ik kan zelf niet opgeven?
Ik vroeg me dat ook af.
Verder een heel leuk spel, trouwens :)
Blazeguru schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 09:22:
Mijn standaard keyboard heeft geen pijltjes toetsen. Om die te krijgen moet ik dus een ander toetsenbord installeren. Als ik b.v. zoiets koop als Swiftkey en dit installeer, hoe gaat dat dan? Ik bedoel is dan het oude keyboard nog beschikbaar, kan ik kiezen tussen beide of moet ik het nieuwe keyboard eerst verwijderen voor ik weer bij het oude keyboard kan ?
Ja, je kan kiezen welk toetsenbord je als standaard wil.
Heeft zo'n nieuw keyboard nog invloed op de performance ?
Niet dat ik weet, ik heb nergens last van.

[ Voor 39% gewijzigd door anandus op 08-03-2012 09:25 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11:34

HaTe

haat niet

Je kan naar rechts swipen op een persoon en dan komt er een delete knopje.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-05 13:30

Murphy

(2B||!2B)?

Ik vind Draw Something best grappig, maar heb wel het gevoel dat het nog niet af is.

Lijkt inderdaad nog een beetje buggy te zijn op mijn Galaxy S1. Heeft misschien ook te maken met mijn dikke zweterige vingers :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex

quartex

gwystyl schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 08:31:
[...]

Wat doet het? van die pagina wordt ik niet veel wijzer. Zorgt het er voor dat alle tekst op je scherm beter leesbaar wordt of is het een ebook reader oid?
Ja, het stript in feite alle 'rotzooi' van een website en laat je alleen de tekst zien (erg simpel uitgelegd :)

http://www.readability.com/

[Vimeo: http://vimeo.com/30450876]

edit: added video

[ Voor 7% gewijzigd door quartex op 08-03-2012 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 27-05 21:04

Eric_Cantona

"Au Revoir"

HaTe schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 09:26:
Je kan naar rechts swipen op een persoon en dan komt er een delete knopje.
Ah, kijk .. Hier komen we verder mee :)

Als ze nu ook nog 'n Nederlandse versie maken kan ik tenminste met josti-Nederland ook spelen. Leuk om ze nu die Engelse woorden in 'n beeld zien uitleggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Laatst online: 26-05 20:28

Ook ik ervaar Draw Something als behoorlijk buggy. Erg traag, geen mogelijkheid tot door skippen van dingen, en de app klapt er bij mij vaak uit (op mijn Samsung Galaxy Nexus en op mijn Asus Transformer Prime). Ook vreet het ontzettend veel batterij, verschrikkelijk.

Het afsluiten van een potje is zeker mogelijk. 'Veeg' het potje opzij en er komt een deleteknop tevoorschijn. Grappig dat je dit niet wist, dit staat uitgelegd in één van die plaatjes die té lang in beeld zijn na het tekenen van een nieuwe tekening. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Draw Something is een leuk voorbeeld van een app die letterlijk van iOS naar Android is vertaald. De back knop van Android zelf werkt vaker wel als niet. Ook vond ik afsluiten van de app lastig.

Draw Something werkte voor geen meter op mijn Galaxy Nexus, heb het eigenlijk niet kunnen gebruiken. Terug naar de tekentafel!

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Laatst online: 27-05 21:04

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Bij mij werkt 't anders prima op m'n GN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

quartex schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 10:08:
[...]

Ja, het stript in feite alle 'rotzooi' van een website en laat je alleen de tekst zien (erg simpel uitgelegd :)

http://www.readability.com/

[video]

edit: added video
Ziet er handig uit, thx voor de video en uitleg. In de video staat ook een SGS II, dus ik ga maar eens kijken of het al werkt. Gezien de 'komt naar Android' verwachtte ik dat het er nog niet was, maar de video doet weer vermoeden dat het al wel werkt.

edit: bij de download pagina staat nog geen android client, dus maar 's in de gaten houden wanneer die komt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex

quartex

gwystyl schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:32:
[...]

edit: bij de download pagina staat nog geen android client, dus maar 's in de gaten houden wanneer die komt....
Maandag 12 maart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Voor de FF gebruikers; om een voorproefje op readability te krijgen kan je alvast de FF plugin downloaden van website. Zelf vind ik het... Vrij shitty werken.

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex

quartex

Nieuwe keyboard met leuke (handige?) functies:

Siine homepage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:26
quartex schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 15:33:
Nieuwe keyboard met leuke (handige?) functies
Voor Engelse mensen misschien leuk, voor "ons" denk ik nog niet. Plus vind ik het vrijwel allemaal "oplossingen" voor niet echt bestaande problemen. Zo makkelijk en snel gaat het allemaal ook weer niet imho.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-05 18:40
Jeroen04 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 10:36:
[...]

Ook ik ervaar Draw Something als behoorlijk buggy. Erg traag, geen mogelijkheid tot door skippen van dingen, en de app klapt er bij mij vaak uit (op mijn Samsung Galaxy Nexus en op mijn Asus Transformer Prime). Ook vreet het ontzettend veel batterij, verschrikkelijk.

Het afsluiten van een potje is zeker mogelijk. 'Veeg' het potje opzij en er komt een deleteknop tevoorschijn. Grappig dat je dit niet wist, dit staat uitgelegd in één van die plaatjes die té lang in beeld zijn na het tekenen van een nieuwe tekening. :D
Erg crappy poort inderdaad. Zeker omdat het scherm gewoon af en toe op zwart gaat en zelfs de S2 van een huisgenoot nog warm wordt omdat hij de processor zoveel rondjes laat draaien (mijn desire slurpt batterij met draw). Leuk idee maar verdient een betere port.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Sando schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 16:07:
Ik zoek een manier om (..) automatisch na de boot een flash filmpje af te spelen.

Er zijn wel simpele autostart-apps maar ik zal dan in SWF player alsnog handmatig naar een .swf bestandje moeten browsen.

Ideeën voor andere SWF players, auto-starters, of truukjes om dit te bewerkstelligen?
Llama is teringuitgebreid en erg handig! Maar hij kan geen shortcuts of bestanden starten, alleen apps.

Als ik een shortcut naar het flashfilmpje op het homescreen maak, dan start ie hem bij het activeren automatisch in de juiste player. TL:DR; Ik zoek een app die een shortcut of een bestand kan autostarten.

Ideeën? :)

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Laatst online: 26-05 20:28
Leuk filmpje ter promotie van Google Play:

Enige wat mij op viel is dat ze het hebben over een game kopen via laptop en verder spelen via de telefoon (0.50). Kan ik hier uit opmaken dat je gewoon verder kan gaan met waar je gebleven bent? Dat zou namelijk wel erg fijn zijn! Zo hoef ik (bijvoorbeeld) niet alle levels van Angry Birds 2x uit te spelen. Of vat ik het nu verkeerd op?

Edit: Verder dacht ik trouwens dat er 7 dagen lang iedere dag meerdere apps voor weinig geld te koop zouden zijn? Nu meer dan 24 uur later zijn het nog de zelfde apps die zo goedkoop zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door Edzeau op 09-03-2012 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Flick Golf Extreme is nu weer €0,49. De enige die ik nu zie die voor €0,20 weg gaat is Quell Reflect.

Heb hem maar even gekocht. Is wel relaxt en sfeervol puzzelspelletje van een op zich wel bekend type maar best aardig uitgevoerd. Met je scherm als een 'raam' waar doorheen je bomen ziet en regendruppels die aan de 'achterkant' van je scherm naar beneden rollen. :+

Tussen haakjes staat het minimale aantal moves die je een 'perfect' score voor een level geven. Vooraf dus goed uitkienen welk pad je moet volgen.

Best €0,20 waard. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Nu online

mrc4nl

Procrastinatie expert

ik dacht dat je het over flik golf had |:(
ik ben niet helder meer op deze avond, laat ik maar gaan slapen

nee 10 cent :P ik ben blij dat ik die actie niet heb gemist, en de beschikking had over een creditcard
fact is. dat ik nu geen enkele van de toen aangeschafte apps heb geinstallerd :')

flik golf is leuk, en vooral grafisch ziet het er goed uit

[ Voor 34% gewijzigd door mrc4nl op 09-03-2012 01:42 ]

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Welke actie? Hij zat niet in de 10 miljard actie. Anders had ik hem toen ook gekocht.

Ahh... een edit. Nee het gaat nu over een ander spelletje.

Welterusten. :z Koop hem morgen maar. :Y

[ Voor 38% gewijzigd door CaptJackSparrow op 09-03-2012 01:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Nu online

mrc4nl

Procrastinatie expert

CaptJackSparrow schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 01:54:
Welke actie? Hij zat niet in de 10 miljard actie. Anders had ik hem toen ook gekocht.
flik golf toch wel? ik was alleen in de war over: qual reflect

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Flick (niet extreme) wel ja maar Quell niet. Zie ook mijn edit van mijn vorige posting. ;)

(Oude 10 miljard actie apps.)

[ Voor 49% gewijzigd door CaptJackSparrow op 09-03-2012 02:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237909

Ik vind Android Market duidelijker dan Google Play.

Google Play klinkt zo suf. Het klinkt als een stuk kinderspeelgoed of dat je er alleen maar mee kan spelen terwijl er ook tig Apps bij zitten (en muziek en andere dingen die in Nederland nog niet te krijgen zijn)

Jammer van die naamverandering, maar goed, ik lig er niet wakker van of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik vind ook dat het de lading minder goed dekt. Ik vermoed dat Google verwacht dat die andere zaken als betaalde muziek en video voor hun meer op kan leveren dan de verkoop van apps en dat ze het daarom bij elkaar op een hoop willen gooien zodat er de grootste kans is dat de app downloaders ook die muziek en video langs zien komen en ze hopen dat die dat dan ook aanschaffen. En evt. andersom ook.

Ach ja... 't is marketing hè...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Bij Google Play moet ik juist alleen denken aan spelletjes en het geeft Google een beetje het 'my first Sony' image. Maar goed, ik denk dat Google z'n mojo een jaartje geleden al heeft verloren dus dit kan er ook nog wel bij.

Ik was eigenlijk op zoek naar een applicatie waarmee ik mijn market aankopen kan beheren. Ik heb all AppBrain and Best Apps Market geprobeerd maar daar kan je al gekochte apps niet mee beheren. Het zou mooi zijn als ik ze can catagoriseren via folders en eventueel semi-automatisch laten installeren. De market, en zeker op een tablet, is dramatisch als je veel apps hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Jeroen04 schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 00:07:
Leuk filmpje ter promotie van Google Play:
[video]

Enige wat mij op viel is dat ze het hebben over een game kopen via laptop en verder spelen via de telefoon (0.50). Kan ik hier uit opmaken dat je gewoon verder kan gaan met waar je gebleven bent? Dat zou namelijk wel erg fijn zijn! Zo hoef ik (bijvoorbeeld) niet alle levels van Angry Birds 2x uit te spelen. Of vat ik het nu verkeerd op?

Edit: Verder dacht ik trouwens dat er 7 dagen lang iedere dag meerdere apps voor weinig geld te koop zouden zijn? Nu meer dan 24 uur later zijn het nog de zelfde apps die zo goedkoop zijn.
Nee, wat ze zeggen is: Je kan een app kopen op je laptop, en dan staat hij op je tablet tegen de tijd dat je die oppakt. Dus ze zeggen (helaas) niets over cross platform sync ;) Zou wel een leuke toeviging zijn, game spelen op mijn tablet en afmaken op mijn mobiel.

[ Voor 4% gewijzigd door Cyleo op 09-03-2012 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Op het moment zijn naast Quell Reflect ook Paper Camera en Homerun Battle 3D te koop voor 20 eurocent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05:59
De officiële Twitter app voor Android werkt voor geen meter op Honeycomb 3.2
Nu heb ik Tweedeck geprobeerd werkt ook niet lekker, Tweetcaster is wel redelijk te doen,
gebruikt alleen zeer veel geheugen op de achtergrond 68 mb, Plume for twitter is het ook net niet.
weet iemand nog een andere twittter app die goed werkt op Honeycomb en in landscape modes werkt...

[ Voor 7% gewijzigd door Albert020 op 09-03-2012 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik ben tevreden met Seesmic, die heb ik op mijn telefoon en tablet draaien. :)

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
pven schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 21:32:
Ik ben tevreden met Seesmic, die heb ik op mijn telefoon en tablet draaien. :)
Vindt ik in landscape mode ook niet fijn werken.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Wtf, de lijst met geinstalleerde apps blijkt nu op de webversie mijn complete verleden te laten zien als "geinstalleerd" (inclusief de gratis apps). Is dit normaal?

* Stukfruit heeft er in totaal 210 doorheen gewerkt in bijna twee jaar tijd.. valt me nog mee :P

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11:33

lasharor

7 december 2004

Stukfruit schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 22:06:
Wtf, de lijst met geinstalleerde apps blijkt nu op de webversie mijn complete verleden te laten zien als "geinstalleerd" (inclusief de gratis apps). Is dit normaal?

* Stukfruit heeft er in totaal 210 doorheen gewerkt in bijna twee jaar tijd.. valt me nog mee :P
Heeft die van mij altijd gedaan geloof ik. Die aankopen kan ik alleen terug zien bij "mijn apps" op de telefoon/tablet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
  • Laatst online: 14-04 09:57
Stukfruit schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 22:06:

Die lijst is waardeloos, hij laat maar 20 pagina's zien en dan zit ik pas bij de H (240 apps). F tot en met Z kan ik niet eens zien.

ISS Detector en meer voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Laatst online: 24-05 20:31
Ik krijg sinds de overgang van Android Market naar Google Play regelmatig de vraag waar ze nu hun apps vandaan moeten halen, want Play associëren ze met games. Vreemde zet van Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Cubic X schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 10:39:
Ik krijg sinds de overgang van Android Market naar Google Play regelmatig de vraag waar ze nu hun apps vandaan moeten halen, want Play associëren ze met games. Vreemde zet van Google.
Ze hadden het beter gewoon Android market kunnen houden of anders Google market, maar geen Play !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaurentS
  • Laatst online: 08-05 13:21
Ik heb vroeger nog Sony Ericsson walkman telefoons gehad (W200i en W580i). Daarmee kon je, als de toetsen geblokeerd zijn, het volgende liedje laten afspelen door lang op één van de volumeknoppen te duwen. Ik vond dit immens handig omdat je dan niet je gsm uit je jaszak moest halen om een volgend liedje te selecteren.

Nu bij mijn Motorola Razr werken de volumeknoppen (luider, stiller) nog steeds als de toetsen geblokkeerd zijn, maar lang duwen doet het liedje niet veranderen. Als ik dus het volgend liedje wil moet ik mijn smartphone steeds uit mijn zak halen, ontgrendelen, op volgende duwen, terug vergrendelen en terug in mijn zak steken. Echt handig is dat dus niet. Kennen jullie een app waarmee ik volgend liedje kan laten afspelen zonder dat ik daarvoor de gsm moet ontgrendelen? Dat zou namelijk enorm handig zijn!

Canon 70D + Signon 10-600 f1.8 IS OS HSM + 430EXII Flickr 500px lsfotografie.webs.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
WinAmp? Bij de volume toetsen op mijn Desire Z werkt dat wel zo bij langer indrukken. Weet alleen niet of dat een functionaliteit van Winamp / CM7.1 of HTC is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheesefrog
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10-03-2024
Ik heb ook een Desire Z, en bij mij werkt het ook gewoon. Maar ik draai ook CM7.1. Denk dus dat je CM7.1 moet hebben voor die functionaliteit :P Of een third party app!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaurentS
  • Laatst online: 08-05 13:21
cheesefrog schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 11:16:
Ik heb ook een Desire Z, en bij mij werkt het ook gewoon. Maar ik draai ook CM7.1. Denk dus dat je CM7.1 moet hebben voor die functionaliteit :P Of een third party app!
Idd, liefst een 3rd party app, ik ben (nog) niet van plan mijn smartphone te rooten en dergelijke :) Dus iemand met een niet HTC en standaard firmware die kan bevestigen dat het bij Winamp werkt? Of die weet dat het kan bij een andere app?

Canon 70D + Signon 10-600 f1.8 IS OS HSM + 430EXII Flickr 500px lsfotografie.webs.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellydaddy
  • Laatst online: 06-12-2022
Albert020 schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 21:14:
De officiële Twitter app voor Android werkt voor geen meter op Honeycomb 3.2
Nu heb ik Tweedeck geprobeerd werkt ook niet lekker, Tweetcaster is wel redelijk te doen,
gebruikt alleen zeer veel geheugen op de achtergrond 68 mb, Plume for twitter is het ook net niet.
weet iemand nog een andere twittter app die goed werkt op Honeycomb en in landscape modes werkt...
Ik heb geen ervaring met de app icm honeycomb, maar probeer tweakdeck eens; een verbeterde versie van tweetdeck. Werkt mi erg prettig en zonder de bugs die tweetdeck steeds meer heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovigo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-12-2024
LaurentS schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 11:25:
[...]

Idd, liefst een 3rd party app, ik ben (nog) niet van plan mijn smartphone te rooten en dergelijke :) Dus iemand met een niet HTC en standaard firmware die kan bevestigen dat het bij Winamp werkt? Of die weet dat het kan bij een andere app?
Naar mijn weten is dit een pure ROM-feature. Zit iets dieper dan applicatie niveau volgens mij. Misschien dat er wel 3rd party appjes zijn, maar grote kans dat die weer batterij zuipen als een gek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
jellydaddy schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 12:19:
[...]

Ik heb geen ervaring met de app icm honeycomb, maar probeer tweakdeck eens; een verbeterde versie van tweetdeck. Werkt mi erg prettig en zonder de bugs die tweetdeck steeds meer heeft.
Heb het even geïnstalleerd maar nee, ook in landcape mode werkt deze niet fijn,
gebruik de standaard app van Samsung wel even tot de officiële app van Twitter een update krijgt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:30

Zeror

Ik Henk 'm!

Wat is nou een hele goede en gratis file manager? Ik wil er graag eentje gaan installeren en zoek ervaringen van mensen die er een gebruiken zodat ik daaruit een keuze kan maken.

[ Voor 56% gewijzigd door Zeror op 10-03-2012 18:40 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

ES file explorer

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:30

Zeror

Ik Henk 'm!

Kan die ook samenwerken met Dropbox? Is geen eis, maar slechts nieuwsgierig.

[ Voor 10% gewijzigd door Zeror op 10-03-2012 18:45 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-05 22:04
Rakkerzero schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 18:45:
[...]

Kan die ook samenwerken met Dropbox? Is geen eis, maar slechts nieuwsgierig.
Eerste hit in google: http://androidunderground...-now-has-dropbox-and.html

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Na vele geprobeerd te hebben kom ik ook altijd weer op deze uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Cyleo schreef op zondag 11 maart 2012 @ 15:44:
[...]

Na vele geprobeerd te hebben kom ik ook altijd weer op deze uit.
Ik hik een beetje op een combinatie van total commander en root explorer. Total Commander vind ik erg handig met het selecteren en kopieren/verplaatsen van bestanden naar verschillende mappen, ook op netwerk en ftp. Vooral de simulatie van twee schermen naast elkaar in portrait en echt twee schermen naast elkaar in landscape mode vind ik erg handig.
Root Explorer vind ik makkelijker bij het werken in mappen waar je root access voor nodig hebt. Eerder werkte dat niet zo goed met Total Commander, dus nu probeer ik het eigenlijk niet meer.
ES File Explorer was eerder ook niet zo goed in mappen waar je root access voor nodig had (moeite met goede rechten krijgen op mijn SGS II), maar die werkte verder wel fijn. Tegenwoordig vind ik hem wat te uitgebreid worden, wat de overzichtelijkheid niet ten goede komt. Het is wel handig dat je makkelijk kan switchen tussen lokaal, ftp, bluetooth, lan enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex

quartex

Mijn keuze valt toch op File Expert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Total Commander? Die kom ik voor Android (nog) niet tegen in de Market/Play. Wel Ghost Commander die ik ook gebruik en die ook twee panels side-by-side heeft en tegenwoordig ook root-access heeft (net als ES File Explorer).

Camera ZOOM FX is trouwens momenteel voor 20 eurocent te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
inKa File Manager van een medetweaker vind ik tot nu toe nog de beste, ook al zitten er nog heel wat dingetjes in die beter zouden kunnen.

Ziet er professioneler uit en heeft een stuk meer weg van een native Android-app dan een speeltuin of dekstopprogramma.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

CaptJackSparrow schreef op maandag 12 maart 2012 @ 00:19:
Total Commander? Die kom ik voor Android (nog) niet tegen in de Market/Play. Wel Ghost Commander die ik ook gebruik en die ook twee panels side-by-side heeft en tegenwoordig ook root-access heeft (net als ES File Explorer).

Is gratis te downloaden op de site van de maker, Christian Ghisler. Lan, webdav en FTP plugins kan je vanuit het programma downloaden als je het geïnstalleerd hebt, of handmatig vanaf Ghisler Androidplugins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Het valt mij op dat er wat games zijn toegevoegd en verwijdert aan de play 50% lijst. . Zo is daar geen Jamie Olliver meer, maar wel Modern Combat 3 en Defen-G bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Op dit moment is de radio app TuneIn Radio te koop voor €0,20.

Ik heb eerst even de gratis versie geprobeerd maar daar zit echt zo ongeveer elk lokaal stationnetje in, de meeste waarvan ik het bestaan nog niet eens wist. Nu ik de betaalde versie heb gekocht hangt ie alleen weer op "Authorising purchase..." :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaNDaRK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-05 22:31
Misschien even dat proces stoppen en opnieuw proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik liet hem maar staan en na 10 minuten of zo was ie plotseling 'Purchased'. Het downloaden kwam toen niet echt goed op gang maar dat was met een paar knopjes drukken ook snel verholpen. Hij is nu geïnstalleerd en ik ben wat presets aan het aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 435440

Hallo,

Ik zou graag mijn telefoon eens opschonen en een factory reset doen. Nu ik heb my back up pro geinstalleerd en zou via dit programma een back up willen doen.
Ik wou graag eens weten of iemand hiermee al ervarigen heeft, zoals het online opslaan van back up, terugzetten,...?
Onthoud hij ook de opgeslagen spelen? Zoals Angry Birds en Smurfs village?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-05 19:53
CaptJackSparrow schreef op maandag 12 maart 2012 @ 21:05:
Op dit moment is de radio app TuneIn Radio te koop voor €0,20.

Ik heb eerst even de gratis versie geprobeerd maar daar zit echt zo ongeveer elk lokaal stationnetje in, de meeste waarvan ik het bestaan nog niet eens wist. Nu ik de betaalde versie heb gekocht hangt ie alleen weer op "Authorising purchase..." :|
Die app zag ik gisteren ook, maar wat is nu echt de meerwaarde van de pro versie?
Alleen dat je kunt opnemen en pauzeren en terugspoelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Op het ogenblik wel denk ik. Is dat geen 20 eurocent waard? Wie weet wat er in de toekomst evt. nog voor Pro functies bij komen. Of advertenties in de gratis versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Colosseum is nu ook even €0,20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:42
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 14:14:
Op het ogenblik wel denk ik. Is dat geen 20 eurocent waard? Wie weet wat er in de toekomst evt. nog voor Pro functies bij komen. Of advertenties in de gratis versie.
Advertenties is geen probleem als je root hebt is daar adfree voor ;)

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Tuurlijk. Gebruik ik ook. :p Maar er kan evt. ruimte voor gereserveerd zijn in de lay-out. En voor 20 eurocenten gaat deze jongen niet moeilijk doen. Daarmee wil ik best de makers ondersteunen zodat ze de software verder blijven ontwikkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Kwam op een andere site Boid tegen. Is een nieuwe Twitter client die je oa in de ICS style kunt gebruiken. Is nog een alpha, maar werkt toch al erg goed moet ik zeggen. Heeft bij mij Tweetcaster als standaard Twitter app vervangen.

https://play.google.com/s...eta&feature=search_result

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-05 19:53
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 19:02:
Tuurlijk. Gebruik ik ook. :p Maar er kan evt. ruimte voor gereserveerd zijn in de lay-out. En voor 20 eurocenten gaat deze jongen niet moeilijk doen. Daarmee wil ik best de makers ondersteunen zodat ze de software verder blijven ontwikkelen.
Het is inderdaad maar 20 ctn, dus uiteindelijk heb ik hem ook gekocht.
Wel stom dat ie niet je favortieten zenders overneemt van de gewone versie, maar je alles weer opnieuw moet toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Zo te zien is de actie ter gelegenheid van de naamsverandering van Market naar Play weer beëindigd.
Nu zijn de oorspronkelijke prijzen weer te zien.

Met de drie die ik gekocht heb heeft het me toch weer in totaal een voordeeltje van €2,44 opgeleverd. :p
Van €3,04 voor €0,60.

Flick Golf Extreme
Van €1,59 voor €0,20

Quell Reflect
Van €0,75 voor €0,20

TuneIn Radio Pro
Van €0,70 voor €0,20

We wachten weer op de volgende actie. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thve
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-05 12:22
iemand ervaring met greader?
elke keer als ik een item lees en dan terug ga, dan is het item weg.

ik kan zelf nergens vinden hoe ik de gelezen items terug in de lijst krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Ik zweer bij Feedly. Heb verder alle readers geprobeerd, maar geen leest net zo fijn en met net zo weinig bugs.
Pulse maakte het bv. met latere updates onmogelijk om uberhaupt iets te lezen.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
CaptJackSparrow schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 12:32:
Zo te zien is de actie ter gelegenheid van de naamsverandering van Market naar Play weer beëindigd.
Nu zijn de oorspronkelijke prijzen weer te zien.

Met de drie die ik gekocht heb heeft het me toch weer in totaal een voordeeltje van €2,44 opgeleverd. :p
Van €3,04 voor €0,60.

Flick Golf Extreme
Van €1,59 voor €0,20

Quell Reflect
Van €0,75 voor €0,20

TuneIn Radio Pro
Van €0,70 voor €0,20

We wachten weer op de volgende actie. ;)
Die drie heb ik ook gekocht, vooral de twee spelletjes zijn leuk. :) TuneIn heb ik nog niet gestart, komt nog wel eens als ik er behoefte aan heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
pven schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 13:29:
[...]

Die drie heb ik ook gekocht, vooral de twee spelletjes zijn leuk. :) TuneIn heb ik nog niet gestart, komt nog wel eens als ik er behoefte aan heb.
TuneIn is erg goed, je kunt de kwaliteit van de stream gewoon kiezen.
enige nadeel: als je via wifi luistert, en je verbinding valt weg gaat het afspelen verder via 3g, dus let op t verbuik!

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Hoezo is dat een nadeel, juist een voordeel! Als ik radio aan het luisteren ben wil ik toch juist dat het onafgebroken doorspeelt, onafhankelijk van een verbinding die even wegvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
Arie- schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 13:40:
Hoezo is dat een nadeel, juist een voordeel! Als ik radio aan het luisteren ben wil ik toch juist dat het onafgebroken doorspeelt, onafhankelijk van een verbinding die even wegvalt.
hij schakelt niet terug naar wifi.... heeft mij een verbuik van ruim 500MB in een paar uur gekost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

reyals schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 13:35:
[...]

TuneIn is erg goed, je kunt de kwaliteit van de stream gewoon kiezen.
enige nadeel: als je via wifi luistert, en je verbinding valt weg gaat het afspelen verder via 3g, dus let op t verbuik!
Dat zou je kunnen afvangen met Droidwall ( https://play.google.com/s...code.droidwall.free&hl=nl ), alleen aangeven dat hij verbinding mag maken via WiFi.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Laguna

Connaisseur

Aangezien de Facebook widget voor mij waardeloos is (ik wil gewoon een full screen scrollable widget), heb ik Pure Messenger maar eens geprobeerd. Echter laat deze nu alle posts zien, inclusief de onbelangrijke posts van de mensen waarvan ik heb aangegeven dat ik alleen de belangrijke updates wil zien. Iemand een idee hoe je dit kan oplossen?

Verder blijft de Facebook app bij mij constant de GPS aanroepen, ook nadat ik uit de applicatie ben gegaan. Met al dat geld wat er in ze geïnvesteerd wordt mogen ze best eens wat beter hun best doen qua ontwikkeling van die app.

Overigens vind ik het erg jammer dat er bij veel applicaties bij Android de interface zo'n zooitje is onder andere door de Nederlandse en Engelse vertalingen die gewoon door elkaar gebruikt worden. Wat dat betreft heeft iOS het beter voor elkaar.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Laguna schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 14:23:
Aangezien de Facebook widget voor mij waardeloos is (ik wil gewoon een full screen scrollable widget), heb ik Pure Messenger maar eens geprobeerd. Echter laat deze nu alle posts zien, inclusief de onbelangrijke posts van de mensen waarvan ik heb aangegeven dat ik alleen de belangrijke updates wil zien. Iemand een idee hoe je dit kan oplossen?

Verder blijft de Facebook app bij mij constant de GPS aanroepen, ook nadat ik uit de applicatie ben gegaan. Met al dat geld wat er in ze geïnvesteerd wordt mogen ze best eens wat beter hun best doen qua ontwikkeling van die app.

Overigens vind ik het erg jammer dat er bij veel applicaties bij Android de interface zo'n zooitje is onder andere door de Nederlandse en Engelse vertalingen die gewoon door elkaar gebruikt worden. Wat dat betreft heeft iOS het beter voor elkaar.
Facebook app is een gedrocht, alles werkt traag, inconsistent en je wordt nog 100x doorgestuurd naar hun website. Daarnaast vreet die batterij (heb de sync en refreshen uitgezet, aangezien je toch altijd moet laden als je de app opstart en het scheelt mij meer dan een half uur op mijn batterijduur).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellydaddy
  • Laatst online: 06-12-2022
thve schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 13:05:
iemand ervaring met greader?
elke keer als ik een item lees en dan terug ga, dan is het item weg.

ik kan zelf nergens vinden hoe ik de gelezen items terug in de lijst krijg.
Ik vind Greader een erg prettige reader. Als je op het vierkantje klikt rechts onderin kun je wisselen tussen alle artikelen en alleen ongelezen artikelen. Dat verhelpt je probleem denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-05 09:24
Laguna schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 14:23:

Ik weet niet of je Launcher Pro gebruikt, maar hun widget is wel full screen. Je krijgt echter wel alles te zien (ook die irritante spelletjes updates die ik op mijn PC heb kunnen blocken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-05-2022
Ik ben op zoek naar VIDEO-filters voor mijn camera (HTC Sensation).
Oude retro/70's/8mm filters. Dat het er uit komt te zien als onderstaand.

YouTube: How To Apply Aged Film Look to Video in Final Cut Pro 6 (Written Tutorial With Video Preview)

Voor fotocamera zijn er talloze apps te krijgen die 'retro' kunnen, maar ik vind ze niet voor video.
Is hier een reden voor? Te zwaar voor telefoons?

[ Voor 12% gewijzigd door MauriX op 15-03-2012 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorgV
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-11-2024
jellydaddy schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 20:05:
[...]

Ik vind Greader een erg prettige reader. Als je op het vierkantje klikt rechts onderin kun je wisselen tussen alle artikelen en alleen ongelezen artikelen. Dat verhelpt je probleem denk ik.
Nog maar een reader suggestie: gebruik al sinds jaar en dag NewsRob. Die kan dit inderdaad ook, synct erg nauwkeurig en heeft een net iets prettigere interface dan greader. Niet flashy, wel erg handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:04

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Ik kom maar niet op mijn SD met die tool. Verder heb ik helemaal geen klagen over deze app.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-05 09:49
Is weer een update voor de Play Store: http://www.androidpolice....nd-new-my-apps-interface/

Normaal kon ik deze gewoon zo installeren over de huidige versie, maar kan nu niet op 'Installeren' klikken, alleen op 'Annuleren'. Stock HTC Sensation. Heb wel aanstaan dat er ook applicaties van onbekende bronnen mogen worden geïnstalleerd...iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marhalm
  • Nu online
CaptJackSparrow schreef op maandag 12 maart 2012 @ 00:19:

Die heb ik ook gekocht, maar blijf toch altijd bij het gratis Pixlr-o-matic terugkomen. Echt een superapp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Tiroz schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 15:19:
Is weer een update voor de Play Store: http://www.androidpolice....nd-new-my-apps-interface/

Normaal kon ik deze gewoon zo installeren over de huidige versie, maar kan nu niet op 'Installeren' klikken, alleen op 'Annuleren'. Stock HTC Sensation. Heb wel aanstaan dat er ook applicaties van onbekende bronnen mogen worden geïnstalleerd...iemand enig idee?
Geen idee. Bij mij is hij wel gewoon te installeren op een SGS 2 met ICS. Misschien is die versie ICS-only? Hij is inderdaad een stuk sneller dan 3.4.6 of 3.4.7, dus dank voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-07-2024
Op diezelfde site staat dat Another World op Android komt 8) Man wat was dat vroeger een vet spel zeg!

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex

quartex

daPet schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 20:11:
Op diezelfde site staat dat Another World op Android komt 8) Man wat was dat vroeger een vet spel zeg!
Sterker nog, hij is er al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miess
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10:43
*weg* dit is niet de officiële manier, dus ongewenst op Tweakers

[ Voor 85% gewijzigd door Bullet NL op 17-03-2012 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:26

*weg* zie hier boven. Je zou inmiddels beter moeten weten.....

[ Voor 101% gewijzigd door Bullet NL op 17-03-2012 11:34 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
maratropa schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 10:44:
Ik heb nu tversity op een windows server draaien, en met bijv. rockplayer kan ik een url via de android browser openen en muziek spelen, dat gaat goed via wifi en 3g.

Maar kan het ook mooier, dus dat je bijvoorbeeld in een media app direct je muziek/etc kan browsen? Zoals ik het nu doe is niet aan N00B's uit te leggen :) Zijn er beter apps?

Of moet ik dan niet tversity hebben? Ik merk dat je toch vaak wat moet betalen voor dit soort stream software, terwijl ik aanneem dat er ook goeie echte freeware is.
Beetje late reactie, maar ik kwam er gisteren pas achter.

Als je een HTC hebt, dan kan je in met gallery ook video's van media servers afspelen.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:54

netblade

Sunrise

anandus schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:39:
[...]
Beetje late reactie, maar ik kwam er gisteren pas achter.

Als je een HTC hebt, dan kan je in met gallery ook video's van media servers afspelen.
Werkt dat niet met DLNA? Dus dat je echt lokaal (het zij via een VPN) op je netwerk moet zitten?

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-05 09:32
Als locker maak ik gebruik van Widget Locker waarin ik een optie aan kan vinken dat lang indrukken van de powerknop (wat normaliter het menu voor uitschakelen, vliegmodus en opnieuw opstarten opent) wordt uitgeschakeld. Echter staat mijn telefoon toch altijd uit wanneer ik hem langer dan +/- 30 minuten in mijn broekzak heb :( Meer mensen met dit probleem?

Verder maak ik voor mijn werk agenda gebruik van Exchange ActiveSync. Werkt prima maar het probleem is alleen nog dat ik graag de kleur van de agenda zou willen aanpassen. Nu is deze kats lelijk oranje, ik wil dit gewoon zelf kunnen bepalen. In zowel Outlook als de account op mijn telefoon kan ik hier helemaal niets over vinden. Ook google biedt nog geen soelaas dus ik hoop dat er mensen zijn die dit al gevonden hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Joster schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 07:51:
Als locker maak ik gebruik van Widget Locker waarin ik een optie aan kan vinken dat lang indrukken van de powerknop (wat normaliter het menu voor uitschakelen, vliegmodus en opnieuw opstarten opent) wordt uitgeschakeld. Echter staat mijn telefoon toch altijd uit wanneer ik hem langer dan +/- 30 minuten in mijn broekzak heb :( Meer mensen met dit probleem?

Verder maak ik voor mijn werk agenda gebruik van Exchange ActiveSync. Werkt prima maar het probleem is alleen nog dat ik graag de kleur van de agenda zou willen aanpassen. Nu is deze kats lelijk oranje, ik wil dit gewoon zelf kunnen bepalen. In zowel Outlook als de account op mijn telefoon kan ik hier helemaal niets over vinden. Ook google biedt nog geen soelaas dus ik hoop dat er mensen zijn die dit al gevonden hebben.
Beide hebben waarschijnlijk te maken met de telefoon die je hebt, dus het lijkt me handig die te vermelden. Voor mijn SGS II weet ik dat als je de power knop 20 sec indrukt, dat hij dan gewoon uitgaat, of hij nou op lockscreen staat of niet. De kleuren van de agenda zijn bij mij bij de standaard app niet aan te passen, maar bij 'Agenda widget for Android' kan je per agenda gewoon een kleur kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:01
om agendakleuren aan te passen kun je de app 'set calendar colour' gebruiken.

Verder klopt het dat de SGS II een beetje vreemd werkt met widgetlocker. Als de telefoon geroot is kun je wel gebruik maken van extra functies in widgetlocker die dit moeten verhelpen. Alleen werkt het dan toch niet helemaal 100% bij mij. (in mijn geval kun je de telefoon altijd unlocken door een paar keer op de home button te drukken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
avec_style schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 10:01:

Verder klopt het dat de SGS II een beetje vreemd werkt met widgetlocker. Als de telefoon geroot is kun je wel gebruik maken van extra functies in widgetlocker die dit moeten verhelpen. Alleen werkt het dan toch niet helemaal 100% bij mij. (in mijn geval kun je de telefoon altijd unlocken door een paar keer op de home button te drukken)
dan staan je instellingen niet goed: je kunt hem helemaal uitschakelen! Bij instellingen onder geavanceerd staat Thuishelper, daar kun je instellen dat je homeknop NIET mag ontgrendelen. staat trouwens ook uitgelegd op het WL forum/help.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

avec_style schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 10:01:

Ik weet niet of Joster een SGS II heeft, daarom heb ik mijn ervaringen maar gedeeld. Als ik zijn post history bekijk vermoed ik dat hij een HTC Sensation (XE?) heeft. Hoe het daarbij werkt weet ik niet.

Handige tip iig voor die agendakleuren, ik verbaas me nog steeds voor welke dingen allemaal apps gemaakt zijn....

edit: linkje naar set caldendar colors

[ Voor 6% gewijzigd door gwystyl op 21-03-2012 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ziet eruit als een simpele maar handige applicatie die 'Set Calendar Colors', ga ik denk wel gebruiken :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En we gaan verder in: Google Play & Androidapps - Deel 17

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.