Toon posts:

Google Play en Android-apps - Deel 16 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 9 10 Laatste
Acties:
  • 109.124 views

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-06 00:13
Bestaat er een 'gratis', 'niet duur' e-mail app die kan synchroniseren met Microsoft Exchange?

De vereiste zijn wel dat hij naast de emails ook taken synchroniseerd.

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

frye schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 11:42:
Bestaat er een 'gratis', 'niet duur' e-mail app die kan synchroniseren met Microsoft Exchange?

De vereiste zijn wel dat hij naast de emails ook taken synchroniseerd.
Hier misschien? http://bit.ly/yO6Ay3
;)

Nomen nescio

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Viber heeft een update gehad, nu ook geschikt voor Android 4.0 _/-\o_ http://blog.gsmarena.com/...ce-cream-sandwich-update/

[Voor 3% gewijzigd door alwaysleft op 21-02-2012 18:23]

• RekZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Iemand een idee hoe een app te installeren die niet in Nederland beschikbaar is, maar wel in de officiele market staat?

Het gaat om dit spel: Android Market: 太鼓の達人AR妖怪バトル

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 31-05 14:23
RekZ schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 21:45:
Iemand een idee hoe een app te installeren die niet in Nederland beschikbaar is, maar wel in de officiele market staat?

Het gaat om dit spel: Android Market: 太鼓の達人AR妖怪バトル
Als je root hebt: Android Market: Market Enabler - Apps on Android Market

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-03-2021
Voor mensen die Elixir 2 gebruiken: iemand een oplossing voor dat gps toggle failure,d.w.z. de toggel zet gps niet aan/uit? Schijnt bekend probleem te zijn en te maken hebben met het feit dat Elixir geen systeem app is. Heb Elixir nu als system app geinstalleed (via system/app en via TBP) maar dat heeft het probleem helaas niet verholpen.

• jellydaddy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-12-2022
Ik heb een probleem wat ik nog niet eerder ben tegengekomen. Ik krijg een app, in dit geval Go launcher Ex, niet verwijderd. Ik heb de app gisteren geprobeerd maar blijf toch liever bij mijn oude launcher (Launcher Pro) en wil Go dus verwijderen (heb het geheugen op mijn legend hard nodig). Hoe ik dit ook probeer, via de market, app lijst, vanuit de appdrawer, elke keer komt de melding "verwijderen is mislukt". Ook nadat ik de gegevens van de app heb gewist en de app heb gestopt via app-beheer.
Via de zoekfuncties en google kom ik alleen op hits die verwijzen naar stock-apps die zoals ik weet niet te verwijderen zijn. Ook de telefoon uit en aan zetten, zelfs met de batterij eruit wil niet helpen. De makers van Go heb ik al benaderd maar de geven vooralsnog geen gehoor.
De hele telefoon resetten en alles opnieuw instellen wil ik nog even uitstellen.
Wie weet welke optie ik nog kan proberen?
Ik heb een htc legend niet geroot android 2.2...

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-05 09:17
jellydaddy schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 14:34:
Ik heb een probleem wat ik nog niet eerder ben tegengekomen. Ik krijg een app, in dit geval Go launcher Ex, niet verwijderd .......
Misschien staat Go Launcher EX aangevinkt bij 'Apparaatbeheerders'. Heeft iets te maken met het feit dat je de applicatie extra rechten kan geven om handelingen uit te voeren oid. Het fijne weet ik er niet van.
Het is in ieder geval zo, dat zolang het vinkje daar staat, je de applicatie niet kan verwijderen.

Heb zelf een Samsung Galaxy S2, en daar kun je het vinden onder Instellingen > Locatie en beveiliging > Aparaatbeheerders selecteren. Daar vind ik Go Launcher EX en kan ik een vinkje weghalen.
Misschien heb je er iets aan...?

• jellydaddy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-12-2022
heutsm schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 16:58:
[...]

Misschien staat Go Launcher EX aangevinkt bij 'Apparaatbeheerders'. Heeft iets te maken met het feit dat je de applicatie extra rechten kan geven om handelingen uit te voeren oid. Het fijne weet ik er niet van.
Het is in ieder geval zo, dat zolang het vinkje daar staat, je de applicatie niet kan verwijderen.

Heb zelf een Samsung Galaxy S2, en daar kun je het vinden onder Instellingen > Locatie en beveiliging > Aparaatbeheerders selecteren. Daar vind ik Go Launcher EX en kan ik een vinkje weghalen.
Misschien heb je er iets aan...?
JA! Gelukt! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Mijn dank is zeer groot. Was er zelf nooit opgekomen hier te kijken.

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:12
Ziggo TV Gids app ook beschikbaar voor Android phones:
agoNITE in "[Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 7"

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-05 10:05

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Nova Launcher (ICS only) is uit de beta en nu verkrijgbaar in de market.

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:47

gwystyl

Beugeltje dan maar?

quartex schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 19:18:
Nova Launcher (ICS only) is uit de beta en nu verkrijgbaar in de market.
Maar eens kijken hoe die het doet; hier lijkt iig meer aan ontwikkeld te worden dan aan Trebuchet, alhoewel die ook al wel aardig werkt. Ik ben wel benieuwd hoe hij zich als system app kan installeren of hoe de widgets anders in het applicatie-menu worden weergegeven.

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Heel erg bedankt voor je post :)

Op de tablet gebruikte ik die al als meest fijne tv gids maar op de phone was het nog een beetje behelpen met andere oplossingen :)

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-05 22:36
Wybo schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 07:37:
[...]

Heel erg bedankt voor je post :)

Op de tablet gebruikte ik die al als meest fijne tv gids maar op de phone was het nog een beetje behelpen met andere oplossingen :)
Voor een telefoon is de tvgids.tv 2.0 beta app beter en duidelijker. Maar ieder zijn eigen voorkeur.

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• alwaysleft
De clouddienst Box geeft nu 50 GB opslag ruimte weg, super relaxt:)

http://www.theverge.com/2...free-storage-android-deal

• businka19
Jammer alleen dat die per 23 maart verlopen is

Edit: mijn excuses, las het echt als 23 februari, must be Friday

[Voor 9% gewijzigd door businka19 op 24-02-2012 13:16]

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01-06 21:59

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

businka19 schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 13:01:
[...]

Jammer alleen dat die per 23 maart verlopen is.
Volgens mij lees je verkeerd:
the company is giving away free-for-life 50GB accounts to anyone who downloads and uses the updated Android app by March 23rd.
Wel jammer van de filesize limit van 25MB...

Rail Away!

• gwystyl
  • Laatst online: 09:47

gwystyl

Beugeltje dan maar?

[...]

want het is nu 24 februari? Dan heb je nog bijna een maand om er gebruik van te gaan maken. Als je hem eenmaal geactiveerd hebt, krijg je die 50Gb volgens mij.

• alwaysleft
[...]

nee is lifetime 50 GB:) de actie loopt tot en met 23 maart... _/-\o_ :9~

• alwaysleft
Mad Marty schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 13:03:
[...]

[...]

lees eens lezen people, het is geen 25 mb filesize limit..het is 100 MB:

As a bonus, the 25MB file size limit that's placed on free accounts is being bumped up to 100MB for Android users as well

[Voor 6% gewijzigd door alwaysleft op 24-02-2012 13:17]

• Cyleo
Mad Marty schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 13:03:
[...]

[...]

Vind vooral het niet hebben van een desktop client vrij jammer. Maar ga toch maar even mijn 50 GB claimen :P

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
reyals schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 07:43:
[...]

Voor een telefoon is de tvgids.tv 2.0 beta app beter en duidelijker. Maar ieder zijn eigen voorkeur.
Tenzij je een galaxy note gebruikt op 240 dpi zoals ik ;)

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Dat heb ik ook gedaan: installeer de android app, blokkeren van van sommige rechten middels LBE Privacy Guard, een account maken, wat uploaden, 50GB geclaimd en app weer verwijderd.

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

FF domme vraag he: waarom zou je 50GB willen claimen en vervolgens de app weer deïnstalleren? Ze hebben toch geen desktop client? Wat heb je er dan aan?

Nomen nescio

• Arie-
  • Niet online
Toekomst, alternatieven achter de hand hebben is altijd handig. Wie zegt dat er in de toekomst geen desktop client komt? Wie weet wat er in de toekomst met Dropbox gebeurt?

• alwaysleft
Arie- schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 14:15:
Toekomst, alternatieven achter de hand hebben is altijd handig. Wie zegt dat er in de toekomst geen desktop client komt? Wie weet wat er in de toekomst met Dropbox gebeurt?
Ik heb 10 gb alleen al aan foto's op mijn nexus, dan is dit ideaal als back up gebeuren en ze daarin weg te schrijven. Je kunt wel gewoon inloggen op http://www.box.net met je nickname en dan al je foto's en video's gewoon terug zien. Ideaal dus _/-\o_ :)

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:26

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Brabo-Joossie schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 14:09:
FF domme vraag he: waarom zou je 50GB willen claimen en vervolgens de app weer deïnstalleren? Ze hebben toch geen desktop client? Wat heb je er dan aan?
Misschien dan geen desktop client, maar via DAV kun je gewoon een drivemapping in Windows aanmaken rechtstreeks naar je Box account.
http://www.groovypost.com...efficiently-with-windows/

• Bananenspin
  • Laatst online: 01-06 11:11

Bananenspin

Omdat het kan

hars73 schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 15:36:
[...]

Misschien dan geen desktop client, maar via DAV kun je gewoon een drivemapping in Windows aanmaken rechtstreeks naar je Box account.
Ze hebben wel een Desktop account, MAAR die is alleen voor betalende gebruikers.

HOI.

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Bananenspin schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 16:02:
[...]

Ze hebben wel een Desktop account, MAAR die is alleen voor betalende gebruikers.
Wel handig dit werkt ook met een Linux client (op een oud laptopje) die mee gaat naar Australië :)

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-05 10:05

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

alwaysleft schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 14:24:
[...]

Ik heb 10 gb alleen al aan foto's op mijn nexus, dan is dit ideaal als back up gebeuren en ze daarin weg te schrijven. Je kunt wel gewoon inloggen op http://www.box.net met je nickname en dan al je foto's en video's gewoon terug zien. Ideaal dus _/-\o_ :)
Je bent fout bezig als je een cloud service als enige backup gebruikt..

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 31-05 13:49

zAo

GPLv2 Fanboy

Brabo-Joossie schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 14:09:
Je kan gewoon WebDAV mounten hoor.

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Leuk hoor die 50GB maar wat heb ik er aan met zo'n dom appje? Of mis ik iets?

Wil ik een hele folder met inhoud uploaden... lijk ik geen folder te kunnen selecteren. Maak ik die folder dan maar eerst zelf aan... kan ik geen 'Select All' doen maar lijk ik alle 744 files in die folder apart te moeten selecteren. Dat is lekker efficiënt.

Waar denkt men dat ik die 50GB voor wil gebruiken? Voor enkele tientallen hele grote bestanden? Die 774 bestanden zijn samen 2,62GB. Het moet toch op een simpele manier mogelijk zijn om die in die 50GB ruimte te kunnen deponeren?

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:45

J-P

Syntax erro....

hars73 schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 15:36:
[...]

Al geprobeerd, ik wel, en een map uploaden via DAV met een grote van enkele GB's werkte dus voor geen meter. (aangezien ik de dienst als backup voor mijn bestanden wou gebruiken is de dienst voor mij waardeloos)

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

• reyals
Bogey Dope schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 19:51:
[...]

Al geprobeerd, ik wel, en een map uploaden via DAV met een grote van enkele GB's werkte dus voor geen meter. (aangezien ik de dienst als backup voor mijn bestanden wou gebruiken is de dienst voor mij waardeloos)
Ik heb nu bijna 24GB gratis op dropbox, en die werkt toch wel en stuk beter, ook met grotere bestanden

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• J-P

J-P

Syntax erro....

reyals schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 20:40:
[...]

Ik heb nu bijna 24GB gratis op dropbox, en die werkt toch wel en stuk beter, ook met grotere bestanden
;) hier nog één

• alwaysleft
reyals schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 20:40:
[...]

Hoe kom je aan 24 gb gratis dropbox?

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-06 15:56

Geckoo

Good news, everyone!

standaard basis en dan dmv een studenten adres en daarna nog een paar invites van mensen en dan heb je het..

je kan ook op de tweak blogs een tutorial vinden waarbij dit wordt uitgelegd.

gevonden

FILENOX @ tweakblogs.net: 21GB Extra op Dropbox!

[Voor 32% gewijzigd door Geckoo op 24-02-2012 23:38]

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• Cyleo
Er is een nieuwe versie van chrome voor android in de market te vinden. Loopt hier een stuk soepeler met minder willekeurige crashes :-)

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Wil muziek dat op mijn externe hdd staat streamen naar mijn android telefoon.
Gebruik daar nu Tonido voor, vindt deze alleen niet zo goed qua geluid, heeft ook geen equalizer.
Weet iemand een app die dit kan en heeft, geen Winamp, deze wil de muziek naar de sd kaart sturen !

• Creesch
  • Laatst online: 01-06 17:06

Creesch

bla bla!

Albert020 schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 11:19:
Wil muziek dat op mijn externe hdd staat streamen naar mijn android telefoon.
Gebruik daar nu Tonido voor, vindt deze alleen niet zo goed qua geluid, heeft ook geen equalizer.
Weet iemand een app die dit kan en heeft, geen Winamp, deze wil de muziek naar de sd kaart sturen !
netwerkshare van maken en via CifsManager mounten in je telefoon?

• Tinrinner
  • Niet online
eens in de veertien dagen moet ik het water van m'n aquarium verversen, plus 1 keer per week planten voeding.toedienen Nu heb ik al naar verschillende widgets gekeken, maar nog geen wier echt een duidelijk overzicht geeft speciaal op m'n hoofdpage.

Kan iemand een heule goede suggereren? Agenda of logboek..

[Voor 4% gewijzigd door Tinrinner op 25-02-2012 16:03]

• Creesch

Creesch

bla bla!

Trenner schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 15:54:
eens in de veertien dagen moet ik het water van m'n aquarium verversen, plus 1 keer per week planten voeding.toedienen Nu heb ik al naar verschillende widgets gekeken, maar nog geen wier echt een duidelijk overzicht geeft speciaal op m'n hoofdpage.

kan dit niet gewoon standaard met je kalender?

• Tinrinner
  • Niet online
beetje eyecandy_achtige het liefst waar ik wat naar kijk. Ik heb ook het idee dat er mooiere zijn dan ene die gesynced word met kies ozid.Of ik moet het niet weten dat andere apps buiten de standaard dat ook doen..

• disweb
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-05 13:45

In Google Calendar / Agenda kan je gewoon een wekelijks / 2 wekelijkse bezigheid toevoegen. Handig voor dit soort dingen dus. Stel je een reminder op je telefoon erbij in en vergeet je het nooit meer!

• Tinrinner
  • Niet online
Ik ga er eens even mee aan de slag..dank jullie..

• heutsm

Misschien is 'Days left' iets? Telt voor je af... Door de widget op je homescreen zie je duidelijk hoeveel dagen nog tot de volgende actie.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik gebruik Android Market: Sweet Home WiFi Picture Backup nu een tijdje, maar ben er eigenlijk niet tevreden over. Soms worden bepaalde plaatjes niet veilig gesteld, terwijl er eigenlijk geen reden voor is. Ja: het is een beta, maar als de beta dit soort gedrag vertoont dan ga ik de pro niet kopen.

Iemand een goed alternatief voor een dergelijke app? Wat ik dus wil: als ik thuis mijn telefoon aan de lader hang, dan wil ik dat alle foto's en filmpjes richting mijn NAS veilig worden gesteld (vanaf mijn NAS draait er dan weer een rsync richting externe storage).

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

• heutsm
pven schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 20:12:
Ik gebruik Android Market: Sweet Home WiFi Picture Backup nu een tijdje, maar ben er eigenlijk niet tevreden over. Soms worden bepaalde plaatjes niet veilig gesteld, terwijl er eigenlijk geen reden voor is. Ja: het is een beta, maar als de beta dit soort gedrag vertoont dan ga ik de pro niet kopen.

Iemand een goed alternatief voor een dergelijke app? Wat ik dus wil: als ik thuis mijn telefoon aan de lader hang, dan wil ik dat alle foto's en filmpjes richting mijn NAS veilig worden gesteld (vanaf mijn NAS draait er dan weer een rsync richting externe storage).
Misschien net iets anders, maar zodra ik thuis kom, worden alle foto's en filmpjes die ik gemaakt heb in mijn dropbox geplaatst, nieuwe functie van Dropbox.

• Albert020
  • Nu online
Creesch schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 15:41:
[...]

netwerkshare van maken en via CifsManager mounten in je telefoon?
Mijn keuze is toch gevallen op AudioGalaxy werkt perfect ;)

[Voor 38% gewijzigd door Albert020 op 25-02-2012 22:57]

• Tinrinner
  • Niet online
heutsm schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 19:08:
[...]

Misschien is 'Days left' iets? Telt voor je af... Door de widget op je homescreen zie je duidelijk hoeveel dagen nog tot de volgende actie.
Jaa, dit is wat ik zoek..aftellen totaan de notitie (gebeurtenis).tnx

Anoniem: 217007

Conform het Het algemeen beleid is het niet toegestaan om referels te plaatsen op GoT! Nooit meer doen dus!

[Voor 120% gewijzigd door Bullet NL op 26-02-2012 23:13]

• Ti2
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01 07:05
Ik kom ook even onder mn steen vandaan gekropen...

Airdroid. Geweldige app!

• jeanluwie
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-04 22:58
nog mensen die ineens al hun apps in hun market.android.com zien staan ? Dus ook degene die je ooit eens 1x hebt geinstalleerd via je phone en erna afgooide ? Erg irritant als je ze niet kunt verwijderen.

Maar ik geraak eveneens niet verder met de navigatiebalk vanonder, met " > " kom ik terug bij het begin ipv volgende in de reeks.

• Ti2
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01 07:05
Jup. Alle ooit gedownloade apps staan er.

Voor de rest kan ik met > , of door op paginanummer te klikken, gewoon door naar de volgende pagina.

• Cyleo
jeanluwie schreef op zondag 26 februari 2012 @ 22:42:
nog mensen die ineens al hun apps in hun market.android.com zien staan ? Dus ook degene die je ooit eens 1x hebt geinstalleerd via je phone en erna afgooide ? Erg irritant als je ze niet kunt verwijderen.

Maar ik geraak eveneens niet verder met de navigatiebalk vanonder, met " > " kom ik terug bij het begin ipv volgende in de reeks.
Dat heb ik altijd al gehad en het is mij ook nog nooit gelukt er eentje te verwijderen. Best irritant inderdaad.

• jeanluwie
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-04 22:58
Ti2 schreef op zondag 26 februari 2012 @ 23:37:
Jup. Alle ooit gedownloade apps staan er.

Voor de rest kan ik met > , of door op paginanummer te klikken, gewoon door naar de volgende pagina.
vandaag nog steeds ?
lukt me nog altijd niet

• Luukje01
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-06 00:49
Ti2 schreef op zondag 26 februari 2012 @ 22:24:

Airdroid. Geweldige app!
it's a hoax haha GERARD JOLING als muziek.. >:)

kan je enkel zooi verplaatsen en niet starten? (zoals whatsapp starten, dan gaan chatten?)

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-05 14:12

Bullet NL

Eigen Wijs

Ti2 schreef op zondag 26 februari 2012 @ 22:24:

Airdroid. Geweldige app!
Klopt helemaal, Airdroid kan je heel goed gebruiken om je contacten op je Android telefoon te gebruiken, toevallig kwam ik laatst er ook achter dat je met Airdoid al je geinstalleerde apps uit je telefoon kan downloaden, zodat je op die manier heel gemakkelijk en back-up hebt van je apps.

Cogitationis poenam nemo patitur

• ieperlingetje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-06 22:00
Het kan aan mij liggen, maar waarom is er geen enkele app die op een deftige manier media bestanden over het netwerk kan afspelen? Oftwel hebben ze mooie codecs voor je type hardware en speelt alles vloeiend, maar bieden ze geen netwerkondersteuning en moet je gaan foefelen met filebrowsers, of ze bieden netwerkondersteuning, maar dan leveren ze een brakke player die amper met mediaformaten overweg kan 8)7. Welke apps ik al geprobeerd heb: ES File explorer, BSPlayer, bubbleupnp, file expert, MX Video Speler, X-plore file manager. Heeft iemand nog andere apps die hij kan aanbevelen? Ondersteunde netwerkprotocollen maakt niet zoveel uit (smb, nfs, afp) als het maar vloeiend afspeelt. Ik heb wel niet de mogelijkheid het toestel te rooten, dus oplossingen als cifs manager vallen uit de boot.

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:04
ieperlingetje schreef op maandag 27 februari 2012 @ 20:53:
Het kan aan mij liggen, maar waarom is er geen enkele app die op een deftige manier media bestanden over het netwerk kan afspelen? Oftwel hebben ze mooie codecs voor je type hardware en speelt alles vloeiend, maar bieden ze geen netwerkondersteuning en moet je gaan foefelen met filebrowsers, of ze bieden netwerkondersteuning, maar dan leveren ze een brakke player die amper met mediaformaten overweg kan 8)7. Welke apps ik al geprobeerd heb: ES File explorer, BSPlayer, bubbleupnp, file expert, MX Video Speler, X-plore file manager. Heeft iemand nog andere apps die hij kan aanbevelen? Ondersteunde netwerkprotocollen maakt niet zoveel uit (smb, nfs, afp) als het maar vloeiend afspeelt. Ik heb wel niet de mogelijkheid het toestel te rooten, dus oplossingen als cifs manager vallen uit de boot.
Ik gebruik Android Market: Plex for Android Je moet wel Plex server op je pc zetten, en dan kan je video, muziek, afbeeldingen bekijken vanaf je mobiel. Werkt perfect, zelfs over 3G werkt het perfect met de juiste instellingen.

System | Racing is in my Blood

• Cyleo
Diceplayer kun je nog proberen, die gebruik ik ivm bubbleupnp voor locale (thuis of op sd) playback. Als ik ergens anders ben en ik wil media van mijn pc afspelen gebruik ik ook plex, echt heerlijk. Of dice wat is hangt van je telefoon af, plex werkt eigenlijk altijd mits goed geconfigureerd.

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:21
Ik zit met het volgende.

Ik heb thuis een WD TV Live staan met een NAS er aan gekoppeld. Met Thumbgen kan ik hier mooie moviesheets mee maken. Aangezien ik momenteel nog een 32" tv heb hangen en dat eigenlijk net te klein is om de beschrijving van de film e.d te lezen had ik bedacht dat ik deze moviesheets natuurlijk ook als JPG kan bekijken op mijn tablet.

Deze sheets maak ik op mijn laptop. Ik zie het niet zitten om elke keer als ik een sheet heb gemaakt om deze handmatig naar mijn tablet te sturen en daar op te slaan. Is er een manier om dit te automatiseren?

Sheet gemaakt -> Naar tablet gestuurd -> Bij tablet opgeslagen in een mapje die wordt weergegeven in de galerij?

• Creesch

Creesch

bla bla!

puur nieuwsgierig, waarom kan rooten niet?

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Ik ben opzoek naar een app die je kan installeren(duh) vanaf de market of los via een apk.
Die je complete systeem specs in beeld tovert.

Het is namelijk voor een tablet. Ik wil via marktplaats een merkloze tablet kopen, maar de verkoper weet de specs van het apparaat niet.
Ik wil dus weten wat voor CPU en op hoeveel Ghz
en hoeveel RAM en geheugen het apparaat heeft.

De schermresolutie zou ook handig zijn icm het de diameter van het scherm. (hij zegt 7inch maar zijn foto lijkt mee op 10inch)

Het moet een niet al te uitgebreide tool zijn aangezien de verkoper nogal een technofoob lijkt.

Laat maar we zijn er al achter, het was een: 8 inch Tablet PC VIA WM8650 MID 800
Waarschijnlijk te langzaam voor mij

[Voor 31% gewijzigd door kaasaanfiets op 28-02-2012 17:19]

• thve
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-05 20:29
weet er misschien iemand een app om mijn desire als bluetooth headset te gebruiken?

heb al veel gezocht maar ik kon niks vinden.

ik zoek dus iets dat ik met mijn htc desire telefoongesprekken kan beantwoorden en kan horen/terugpraten. hetzelfde eigenlijk als een bluetooth headset.

• businka19
thve schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 17:33:
weet er misschien iemand een app om mijn desire als bluetooth headset te gebruiken?

heb al veel gezocht maar ik kon niks vinden.

ik zoek dus iets dat ik met mijn htc desire telefoongesprekken kan beantwoorden en kan horen/terugpraten. hetzelfde eigenlijk als een bluetooth headset.
Misschien mis ik iets in je omschrijving maar wat wil je precies doen? "met mijn htc desire telefoongesprekken kan beantwoorden en kan horen/terugpraten" dat klinkt als telefoonfunctie en dat doet je Desire als het goed is al.

• thve
oke sorry, ik bedoel telefoongesprekken kan beantwoorden op mijn desire van een andere telefoon

• businka19
thve schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 18:01:
oke sorry, ik bedoel telefoongesprekken kan beantwoorden op mijn desire van een andere telefoon
Ok, duidelijk, misschien een doorschakeling aanzetten in je andere telefoon?

• thve
nee, dat gaat niet werken aangezien ik maar 1 simkaart gebruik in die andere telefoon.
ik zoek gewoon een app die mijn telefoon hetzelfde laat doen als een bluetooth headset

• ieperlingetje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-06 22:00
Creesch schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 12:02:
[...]

puur nieuwsgierig, waarom kan rooten niet?
Hij draait 2.4, en om te rooten heb je een sd slot nodig, hetgeen net niet in die tablet zit.

• reyals
Bullet NL schreef op maandag 27 februari 2012 @ 20:17:
[...]

Klopt helemaal, Airdroid kan je heel goed gebruiken om je contacten op je Android telefoon te gebruiken, toevallig kwam ik laatst er ook achter dat je met Airdoid al je geinstalleerde apps uit je telefoon kan downloaden, zodat je op die manier heel gemakkelijk en back-up hebt van je apps.
Mag ik vragen of het gelukt is met de apps exporteren? Bij mij mislukt het steeds (2 verschillende android toestellen)

• SCARfaceE
  • Laatst online: 22:45
Ik gebruik zelf Android Market: Skifta in combinatie met PS3 Media Server. Werkt als een trein!

PSN ID: Beest41

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:23
Joster schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 11:05:
[...]

Ik heb precies dezelfde problemen inderdaad. Ook die "Widget name" en "Preset name", bah bah. Ik heb nu 2 dezelfde namen als Widget onder één Preset zitten :?
En ik heb nog steeds een vaag probleem. Ik heb Notifo al lang uit Missed It gegooid, de melding die ik krijg in het meldingen scherm zijn voldoende voor me. Nu zie ik de regel van Notifo ook niet meer in Missed It, maar wanneer ik op de widget klik blijft er altijd de mogelijkheid bestaan direct naar Notifo te gaan :? Wanneer ik bijvoorbeeld een nieuwe e-mail ontvang zie ik een melding in Missed It. Vervolgens wil ik naar Gmail middels de link in Missed It maar dan moet ik nog een keuze maken tussen Notifo en G-mail |:(

• arene
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-05 23:27
http://www.androidpolice....h-a-massive-17-price-tag/

Deze launcher zier er erg gaaf uit. Iemand al ruim 12euro uitgegeven?

Ben heel benieuwd naar de ervaringen voor ik hem eventueel koop

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010

janvanduschoten

Moderator Mobile / General Chat

Nr. 346

arene schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 09:50:
http://www.androidpolice....h-a-massive-17-price-tag/

Deze launcher zier er erg gaaf uit. Iemand al ruim 12euro uitgegeven?

Ben heel benieuwd naar de ervaringen voor ik hem eventueel koop
Dat kun je beter bespreken in Het Android launchers, themes en icons topic

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Anoniem: 382323

Is er een app om tekst in te scannen -met je telefoon camera- uit bijvoorbeeld een boek en deze tekst daarna in bijvoorbeeld een email op je mobiele telefoon te 'plakken'?

[Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 382323 op 01-03-2012 14:57]

• Arie-
  • Niet online
Er bestaan tekst naar pdf scanners, uit deze draad:
quartex schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 02:54:
Een van de handigste apps die ik de laatste tijd heb gezien:
Handy Scanner Free PDF Creator

[video]

De Pro versie is meer dan z'n geld waard.

[Voor 70% gewijzigd door Arie- op 01-03-2012 15:21]

• Valleyman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-06 13:31
ING Bankieren is geupdate naar versie 1.2.0:

Nieuwe functies in deze versie:
- gebruikmaken van de rekeningen, die u heeft opgeslagen in uw adresboek in Mijn ING (internetbankieren) _/-\o_
- uw mobiele pincode wijzigen
- swypen, zodat u sneller door de details van uw transacties bladert

• Albert020
  • Nu online
Valleyman schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 19:54:
ING Bankieren is geupdate naar versie 1.2.0:

Nieuwe functies in deze versie:
- gebruikmaken van de rekeningen, die u heeft opgeslagen in uw adresboek in Mijn ING (internetbankieren) _/-\o_
- uw mobiele pincode wijzigen
- swypen, zodat u sneller door de details van uw transacties bladert
Perfecte update, zat hier al een tijdje op te wachten en denk meer onder ons ;)

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-06 20:39

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Dat de Rabobank die onzin ook maar eens doorvoert. Ik kan niet wachten tot die optie er in zit.

• J-P

J-P

Syntax erro....

Ik zoek een app waarmee je een programma kan starten bij het lang ingedrukt houden van de zoekknop.
En dat voor ICS (Galaxy Nexus), vroeger had ik zoiets op Android 2.3 maar omdat ICS niet standaard een zoekknop heeft (ik heb m terug middels custom ROM) kan ik er ook geen app voor vinden.

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:41
Eric_Cantona schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 22:19:
Dat de Rabobank die onzin ook maar eens doorvoert. Ik kan niet wachten tot die optie er in zit.
Ik heb een tijdje voor de Rabobank hun 2.0 versie van de app getest. Veel dingen die hier nu besproken worden heb ik toen al aangegeven. En oh ja, die nieuwe optie van versie 2.0.3., dat je bij de laatste keer op de 'back' toets een waarschuwing krijgt voordat je definitief het programma uit vliegt, dat was ook een van die items. Jammer dat dat 6 maanden moet duren...

Sometimes you need to plan for coincidence

• Smultie
  • Niet online
Groentenboer schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 08:32:
[...]

Ik heb een tijdje voor de Rabobank hun 2.0 versie van de app getest. Veel dingen die hier nu besproken worden heb ik toen al aangegeven. En oh ja, die nieuwe optie van versie 2.0.3., dat je bij de laatste keer op de 'back' toets een waarschuwing krijgt voordat je definitief het programma uit vliegt, dat was ook een van die items. Jammer dat dat 6 maanden moet duren...
Laten we het erop houden dat de Rabobank íets nauwkeuriger omgaat met de betrouwbaarheid en de veiligheid van hun telebankieren dan de ING. Dat we dan iets minder snel van de nieuwste features mogen genieten, lijkt me een klein offer.

(Ik neem aan dat ik hier niet hoef te posten hoe vaak de ING in het nieuws komt met veiligheidslekken danwel offline zijn van hun diensten!?)

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Smultie schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 08:47:
[...]
(Ik neem aan dat ik hier niet hoef te posten hoe vaak de ING in het nieuws komt me veiligheidslekken danwel offline zijn van hun diensten!?)
offtopic:
Eigenlijk wel. Ik ben wel benieuwd naar die veiligheidslekken.

[Voor 5% gewijzigd door anandus op 02-03-2012 08:53]

• Smultie
  • Niet online
anandus schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 08:50:
[...]
offtopic:
Eigenlijk wel. Ik ben wel benieuwd naar die veiligheidslekken.
offtopic:
0 keer veiligheidslekken
5+ keer offline

(Hey, ik heb nergens gezegd dat er veiligheidslekken waren :+ )
Hoewel ik wel in die veronderstelling was, maar kan er nu niks over terugvinden.

[Voor 13% gewijzigd door Smultie op 02-03-2012 08:54]

• Virtuozzo
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
anandus schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 08:50:
[...]
offtopic:
Eigenlijk wel. Wat voor veiligheidslekken?
Zou het ook niet weten ..

* kijkt naar de tweede brief met TAN codes van ING voor een ander bedrijf gestuurd naar en met het adres van het onze sinds begin van dit jaar..

Maar goed, online hebben ze hun zaken toch in order de laatste tijd ...

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:23
Wanneer ik een gekochte app verwijder omdat ik er (tijdelijk) van af wil, hoe kan je die dan later eigenlijk weer terughalen mocht je dat willen?

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Joster schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 10:06:
Wanneer ik een gekochte app verwijder omdat ik er (tijdelijk) van af wil, hoe kan je die dan later eigenlijk weer terughalen mocht je dat willen?
Je kan het gewoon weer installeren.

Als je op je telefoon in de market kijkt bij "My apps" (ofzoiets), dan staat-ie onder het kopje 'not installed' er gewoon tussen :)

[Voor 3% gewijzigd door anandus op 02-03-2012 10:08]

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:41
[...]
Laten we het erop houden dat de Rabobank íets nauwkeuriger omgaat met de betrouwbaarheid en de veiligheid van hun telebankieren dan de ING.
Wut? Dat heeft toch niets te maken met de functies die ik beschreef? Ik heb merendeel UI-fixes aangedragen (o.a. dat bij het inloggen het originele, 'numbers-only' keyboard weer gebruikt zou moeten worden ipv qwerty zoals dat was <2.0), maar geen van die punten zijn in 2.0 meegenomen. Nee, er komt nu steeds een kleine increment (2.0.1 etc) waarin het meegenomen wordt; en het duurt ook nog eens ontzettend lang. Dát vind ik belachelijk.

Sometimes you need to plan for coincidence

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
[...]

Laten we het erop houden dat de Rabobank íets nauwkeuriger omgaat met de betrouwbaarheid en de veiligheid van hun telebankieren dan de ING. Dat we dan iets minder snel van de nieuwste features mogen genieten, lijkt me een klein offer.

(Ik neem aan dat ik hier niet hoef te posten hoe vaak de ING in het nieuws komt met veiligheidslekken danwel offline zijn van hun diensten!?)
Ik kan me het laatste veiligheidslek van de ING anders niet herinneren. Waar ze wel vaak last van hebben gehad is dat ze veel offline zijn, maar ze zijn net zo veilig/onveilig als de Rabobank.

Maar goed: aub weer on topic.

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-06 12:15
Vraagje:

Weet iemand een camera-app die ongeveer dezelfde functies heeft als de standaard (HTC-)app.

Deze app moet dan wel een eigen map gebruiken om zijn foto's op te slaan, en niet de standaard foto-map.

Als ik in de market zoek op camera krijg ik veel met allerlei goedbedoelde functies, maar waar ik niet naar op zoek ben...
yannickie111 schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 12:59:
Weet iemand een camera-app die ongeveer dezelfde functies heeft als de standaard (HTC-)app.
En die functies zijn..? Misschien wel handig voor de niet-HTC users hier :P

Nickname does not reflect reality

• yannickie111
Brad Pitt schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 13:02:
[...]

En die functies zijn..? Misschien wel handig voor de niet-HTC users hier :P
Gewoon foto's maken, flits aan/uit, resolutie instellen, dat was het eigenlijk wel wat ik nodig heb.

Het zou ook goed zijn om de map waar de standaard app zijn foto's opslaat aan te kunnen passen.

Ik wil dit zo doen dat ik foto's kan maken met mijn telefoon bij een evenement (komende week), en dat de thuisblijvers dan automagisch foto's kunnen bekijken via de website.

De rest van mijn systeem werkt, foto's worden door foldersync (lite) uit een map gehaald, geupload naar goede map op FTP-server (webhosting). Hier haalt een plugin (joomla) ze dan weer uit en zet ze op de website :)

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09:39

HaTe

haat niet

Wel iets anders als je huidige oplossing, maar kan je niet wat met Dropbox? De nieuwe app kan je automatisch je foto's laten uploaden bij het maken er van.

De mensen thuis hoeven dan alleen maar de betreffende Dropbox map te openen op de PC thuis.

[Voor 23% gewijzigd door HaTe op 02-03-2012 13:30]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

• yannickie111
HaTe schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 13:29:
Wel iets anders als je huidige oplossing, maar kan je niet wat met Dropbox? De nieuwe app kan je automatisch je foto's laten uploaden bij het maken er van.

De mensen thuis hoeven dan alleen maar de betreffende Dropbox map te openen op de PC thuis.
Da's wel heel iets anders:P
Maar de dropbox-app is alleen de oplossing voor uploaden naar internet. (En dat werkt met foldersync goed, kan precies aangeven welke map naar welke map op FTP gesynchroniseerd moeten worden.)

En bij dropbox upload hij dan echt alle foto's die je maakt. Niet alleen die met de speciale app dus ;)

Ik zou dus het liefste willen: De camera-app "dupliceren", met een andere oplsagmap.
Ik gebruik nu Volume Shutter. Dit werkt goed, alleen deze app is er voor gemaakt om foto's te maken met de volumeknoppen. (Dat kan, maar is niet per se mijn bedoeling).

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09:39

HaTe

haat niet

Oke, ik dacht dat je ook alles wilde uploaden.. :)

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

yannickie111 schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 13:22:
Gewoon foto's maken, flits aan/uit, resolutie instellen, dat was het eigenlijk wel wat ik nodig heb.

Het zou ook goed zijn om de map waar de standaard app zijn foto's opslaat aan te kunnen passen.
Ik gebruik zelf Camera Zoom FX, die kan alles wat je hier beschrijft plus veel, veel en véél meer :)

• yannickie111
Brad Pitt schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 13:50:
[...]

Ik gebruik zelf Camera Zoom FX, die kan alles wat je hier beschrijft plus veel, veel en véél meer :)
Wat is het verschil tussen die versie, en al die gratis versies?
Ik zal er eens 1 proberen, dank je wel!
yannickie111 schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 15:58:
Wat is het verschil tussen die versie, en al die gratis versies?
Oh dat weet ik eerlijk gezegd niet... Heb hem toen aangeschaft tijdens de 10 miljard downloads dagen :)
Ik zal er eens 1 proberen, dank je wel!
Meer opties is echt bijna niet mogelijk. Aannemende/hopende dat de gratis versie die ook heeft dan wel hè :P

Pagina: 1 ... 8 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee