Google Play en Android-apps - Deel 16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 110.056 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinvdw
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-06 13:10
Weet iemand hoe ik een live wallpaper verwijder? Ik heb deze geïnstalleerd: https://market.android.co...vLmRpZ2l0YWxoaXZlZnJlZSJd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:28
diamondback schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 21:05:
Weet iemand hoe ik een live wallpaper verwijder?
Instellingen / Applicaties / Applicaties beheren werkt niet?

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinvdw
Hij staat er niet tussen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Ben je rooted? Dan manueel verwijderen of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinvdw
Niet geroot. Heb het trouwens net gevonden via actieve services! Als ik dan naar alle applicaties ga stond hij er wel tussen!

Door dit te installeren ben ik wel de standaard "werk"-thema achtergrond kwijt. Heeft iemand die toevallig staan of weet die een manier om die terug te halen/scene opnieuw te downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-05 18:40
Eric_Cantona schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 19:59:
[...]

Nog niet in NL zo te zien, maar als 't eenmaal geïnstalleerd is kan 't dan wel gewoon gebruikt worden?
Zeker, evenwoudigweg hier te downloaden. Mijn TF Prime is er nu mee bezig, maar die gratis servers zijn altijd zo traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-06 11:26

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Cyleo schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 22:41:
[...]

Zeker, evenwoudigweg hier te downloaden. Mijn TF Prime is er nu mee bezig, maar die gratis servers zijn altijd zo traag.
Ik heb 'm inmiddels geïnstalleerd ja, werkt prima. Eindelijk m'n tabs en bookmarks realtime gesynct op m'n telefoon, ideaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Na Chrome voor Android is nu ook Chrome to Mobile beta uit.

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:13

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik ben nog een beetje op zoek naar het verschil met de 'chrome to phone' extensie. Als ik de reacties bij jouw link lees zitten meer mensen daar mee. Enige dingen die genoemd zijn:

- voor chrome to phone moet je een programma op je telefoon installeren
- chrome to mobile kan hele pagina's versturen ipv alleen de link
- bij chrome to mobile kan je kiezen naar welk device je je link/pagina stuurt

De links die je vanuit Chrome voor PC stuurt kunnen trouwens in elke mobiele browser geopend worden. Ik krijg een lijstje met geïnstalleerde browsers als ik een link doorstuur. Ik weet niet of Chrome voor Android geïnstalleerd moet zijn om deze feature te gebruiken?

edit: zo te zien moet chrome inderdaad geïnstalleerd zijn en moet je ingelogd zijn met je google account om deze feature te gebruiken. Als chrome voor Android draait, kan je de links wel openen in andere browsers. Zo te zien worden de pagina's/links doorgestuurd naar je google cloud print pagina. Op die pagina kan je ook de weergavenaam van je mobiele device (printer) wijzigen. Beetje omslachtig, maar het kan

Chrome voor Android hangt bij mij nog wel vaak. Het lezen van bijv dit forum gaat prima (beter dan met xScope, Opera Mobile of de standaard browser), maar inloggen lukt niet. Elke keer als ik de gebruikersnaam heb ingevoerd in het login scherm en op het wachtwoordveld druk, freezed Chrome voor Android. Ik heb net geprobeerd eerst wachtwoord in te voeren en dan gebruikersnaam, maar dan hangt hij op het indrukken van de knop 'inloggen'

[ Voor 37% gewijzigd door gwystyl op 08-02-2012 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackazz
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-08-2021
Over twee weken ga ik voor 7 weken op vakantie naar Australië.. lekker backpacken :-)

Hebben jullie misschien tips qua must have Apps als je op een backpack vakantie gaat?
Ik heb nu al een GPS tracker, Currency Converter en Cashflow App. Zijn er nog handige apps die ik mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-06 11:26

Eric_Cantona

"Au Revoir"

'n Kompas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zet je GPS aan bij foto's maken.. Misschien een aparte app voor het zoeken van restaurants / pinautomaten..

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:52

dbzfan

Nee.

nvm..

[ Voor 97% gewijzigd door dbzfan op 09-02-2012 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackazz
  • Laatst online: 18-08-2021
Bij GPS Essentials zit al een kompas in en ik kan er ook foto's via maken. Erg handige app :-)

App voor restaurants en pinautomaten is nog wel een goeie.. gaan ff zoeken :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Jackazz schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 08:06:
Bij GPS Essentials zit al een kompas in en ik kan er ook foto's via maken. Erg handige app :-)

App voor restaurants en pinautomaten is nog wel een goeie.. gaan ff zoeken :-)
Zoals Google maps --> places? Ik neem tenminste aan dat je gebruik kan maken van internet op je mobiel. Offline wordt dit een stuk lastiger omdat je dan de database mee moet gaan slepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:13
Een buitenlandbundel voor je telefoonabonnement :-)

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-06 18:59

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Al meer mensen problemen sinds gisteren met de Youtube app op (in ieder geval) een tablet?
Ik wel in ieder geval op m'n Archos G9, wordt bij het starten van een film gewoon afgesloten. Op m'n Xperia Mini Pro doet ie het echter prima.

Hier het officiele google support forum. En de commentaren op de market staat inmiddels ook al vol met dit probleem de laatste 2 dagen.

http://www.google.nl/supp...id=7c02581ec03da026&hl=en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Groentenboer schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 10:25:
Een buitenlandbundel voor je telefoonabonnement :-)
Aangezien ie voor zeven weken gaat, is het misschien handiger (goedkoper) om ter plaatse een pre-paid kaart ofzo te halen.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-04 22:22
Ik zoek een app die live kan vertalen gebruik makend van de camera. Zoiets bestaat wel voor iphone maar niet voor android?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06 09:49
NeutraleGast schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 22:08:
Ik zoek een app die live kan vertalen gebruik makend van de camera. Zoiets bestaat wel voor iphone maar niet voor android?
Camdictionary??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Google Goggles?

Afbeeldingslocatie: http://www.google.com/mobile/goggles/goggles_translation.png

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-06 07:59
Mijn zoektocht naar een goede muziekspeler gaat onverbiddelijk voort. Ik heb veel muziekspelers al geprobeerd, Winamp, PowerAMP en laatst Cloudskipper (naast nog wat onbekendere spelers), en ik ben er nog geen één tegen gekomen die ik echt fijn vind werken. Cloudskipper kwam goed in de buurt, vooral qua interface.

Maar er is één ding wat ik nergens in terug zie, en dat is het kunnen filteren op de Album Artist tag in de Artist lijst. Ik heb veel compilatie cd's, en maak daar altijd gebruik van de Album Artist tag om alles makkelijk te kunnen groeperen. Alleen alle muziekspelers negeren deze tag gewoon, en gebruiken de Artist tag van een los nummer. Met als gevolg dat mijn Artist lijst vol staat met artiesten die met één of twee nummers op een bepaalde cd staan. Ik scroll me wezenloos om bij een bepaalde artiest te komen, omdat er zoveel 'troep' tussen staat...

Dit is een klacht die ik van meer mensen hoor, en het begon al bij Winamp, die gek genoeg in hun desktop versie het wel goed doen... Is er hier iemand die wel een muziekspeler weet die dit goed doet? Je zou bijna geneigd zijn om zelf een fatsoenlijke muziekspeler te schrijven.

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yagermeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:26

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Ik heb een vraag wat (hopelijk) hier kan worden beantwoord. Voor de meeste contacts wat ik heb, heb ik ook extra informatie zoals adres, email etc in de contacts staan.

Nu zoek ik eigenlijk een programma wat deze gegevens (al dan niet aangepast) laat zien als die mensen mij bellen. Ik heb hier heen zitten te zoeken maar de meeste zijn juist voor als je de mensen wilt bellen en niet als je gebeld wilt worden.

Is er iemand die zo'n programma kent en al dan niet er goede ervaringen mee heeft?

-Te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-05 22:04

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:14

DropjesLover

Dit dus ->

Ik ik heb zojuist mijn HTC Desire geroot en er Cynanogen7 op gezet.
Hier zit geen market-app in, welke ik wel graag zou willen installeren. Deze is echter niet te vinden via de website van de android market...
Volgend probleem is dat, als ik via mijn mobiel naar de market-site ga, inlog met mn google account en een app selecteer die ik op mijn vorige stock ROM had staan, niet kan installeren. Unexpected error.
Als ik via mn pc naar de site ga en een app selecteer, dan zegt de site dat de app binnenkort naar mn telefoon wordt gezonden. Maar dit gebeurt niet (iig niet binnen 15 minuten).

Ik wil toch wel graag WhatsApp, maps.google en de Facebook-app (voor syncen met mn facebook-contacten) :P

Iemand een idee?

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

DropjesLover schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 20:21:
Hier zit geen market-app in, welke ik wel graag zou willen installeren. Deze is echter niet te vinden via de website van de android market...
Volgend probleem is dat, als ik via mijn mobiel naar de market-site ga, inlog met mn google account en een app selecteer die ik op mijn vorige stock ROM had staan, niet kan installeren. Unexpected error.
Als ik via mn pc naar de site ga en een app selecteer, dan zegt de site dat de app binnenkort naar mn telefoon wordt gezonden. Maar dit gebeurt niet (iig niet binnen 15 minuten).

Ik wil toch wel graag WhatsApp, maps.google en de Facebook-app (voor syncen met mn facebook-contacten) :P

Iemand een idee?
http://www.google.nl/sear...official&client=firefox-a |:(

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiled
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
DropjesLover schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 20:21:

Iemand een idee?
Je moet de Google apps zip flashen (staat op de CM website) in CWM zoals je ook de cyanogen7 rom hebt geflashed....

Athlon 700 | Gigabyte 7IXE | 2x128mb pc133 | Voodoo Banshee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Laatst online: 14:14

DropjesLover

Dit dus ->

Ahja, daar niet op gegoogled :')
Xiled schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 20:28:
[...]

Je moet de Google apps zip flashen (staat op de CM website) in CWM zoals je ook de cyanogen7 rom hebt geflashed....
Ik ben aan de custom ROM dingen gekomen via de linkjes in het desbetreffende forum hier, daar stonden dat soort dingen niet bij helaas. Ook niet de tijd genomen om de CM site geheel door te spitten.

De google app geinstalleerd, maar het downloaden duurt wel erg lang. Nu WA aan het binnen halen...

[ Voor 6% gewijzigd door DropjesLover op 11-02-2012 20:37 ]

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:38
ik heb sinds kort de galaxy S2 en heb hier exchange mail op geinstalleerd. Nu vraagt hij elke keer als ik unlock om een pincode. Ik word hier helemaal gek van.
Weet iemand een manier om deze pincode te omzeilen? (de app "no lock" biedt geen uitkomst)
Ik weet dat je altenatieve apps kunt gebruiken voor je mail, maar ik vind de standaard mail app heel lekker in gebruik dus ik gebruik liever deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:30

J-P

Syntax erro....

avec_style schreef op maandag 13 februari 2012 @ 11:40:
ik heb sinds kort de galaxy S2 en heb hier exchange mail op geinstalleerd. Nu vraagt hij elke keer als ik unlock om een pincode. Ik word hier helemaal gek van.
Weet iemand een manier om deze pincode te omzeilen? (de app "no lock" biedt geen uitkomst)
Ik weet dat je altenatieve apps kunt gebruiken voor je mail, maar ik vind de standaard mail app heel lekker in gebruik dus ik gebruik liever deze.
Als ik het goed herinner is de pincode een vereiste van Exchange en valt dus niet te omzeilen.

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Sjaak_Afhaak

Bleh!

?? Ik zit gewoon op exchange (met m'n gerootte SGS2) maar ik heb geen pincode hoor..

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Laatst online: 13:54

XanderDrake

Build the future!

Vraagje: het Intern geheugen van mijn LG O2X begint dicht te slibben. Daarmee bedoel niet het "phone" geheugen voor apps, maar het resterende geheugen wat overblijft van de 8gb intern geheugen.

Nu heb ik bijna alle apps naar het "phone" geheugen terug gezet, maar nog steeds zit de 5,5gb bijna vol. Is er een app waarbij ik kan overzien waar al het geheugen naar toe is verdwenen?
Op de PC gebruik ik daarvoor WinDirStat.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Nu online

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

DropjesLover schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 20:34:
[...]

Ik ben aan de custom ROM dingen gekomen via de linkjes in het desbetreffende forum hier, daar stonden dat soort dingen niet bij helaas. Ook niet de tijd genomen om de CM site geheel door te spitten.

De google app geinstalleerd, maar het downloaden duurt wel erg lang. Nu WA aan het binnen halen...
Dan had je toch even beter moeten lezen, het staat gewoon in de topicstart onder Custom ROM's. Volgende keer graag eerst even zelf goed uitzoeken voordat je begint met rooten, flashen, etc.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Sjaak_Afhaak schreef op maandag 13 februari 2012 @ 11:45:
?? Ik zit gewoon op exchange (met m'n gerootte SGS2) maar ik heb geen pincode hoor..
De exchange administrator kan dat aan of uit zetten.

[ Voor 66% gewijzigd door JoetjeF op 13-02-2012 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Laatst online: 13:54

XanderDrake

Build the future!

XanderDrake schreef op maandag 13 februari 2012 @ 11:52:
Vraagje: het Intern geheugen van mijn LG O2X begint dicht te slibben. Daarmee bedoel niet het "phone" geheugen voor apps, maar het resterende geheugen wat overblijft van de 8gb intern geheugen.

Nu heb ik bijna alle apps naar het "phone" geheugen terug gezet, maar nog steeds zit de 5,5gb bijna vol. Is er een app waarbij ik kan overzien waar al het geheugen naar toe is verdwenen?
Op de PC gebruik ik daarvoor WinDirStat.
Ik heb al wat gevonden: DiskUsage

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Laatst online: 13:38
Bogey Dope schreef op maandag 13 februari 2012 @ 11:42:
[...]

Als ik het goed herinner is de pincode een vereiste van Exchange en valt dus niet te omzeilen.
ik heb ergens gelezen dat je dit kunt omzeilen met een app. Alleen kan ik niet meer terugvinden waar dat was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plexcon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-06-2024
Ik zoek momenteel een app voor bluetooth waar je je BDADDR (Bluetooth Device Adress) mee kan changen.
Heb al overal gezocht maar kan nergens wat vinden hierover.
Weet iemand misschien of het uberhaupt wel bestaat, en of het ook wordt ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandermark
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-06 14:08
JoetjeF schreef op maandag 13 februari 2012 @ 11:54:
[...]

De exchange administrator kan dat aan of uit zetten.
Dit. Op mij werkphone (HTC Desire S) heb ik ook een exchange account van mijn werk aangezet. Bij eerste keer aanmelden moet ik aanvullende beveiligingsmaatregelen accepteren waaronder een pincode bij unlocken. Dat wordt dus inderdaad voorgeschreven door de exchange server. Terecht in mijn geval waar het een zakelijke telefoon betreft.

STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtbiter
  • Registratie: Maart 2002
avec_style schreef op maandag 13 februari 2012 @ 14:09:
[...]

ik heb ergens gelezen dat je dit kunt omzeilen met een app. Alleen kan ik niet meer terugvinden waar dat was.
http://www.nitrodesk.com/TouchDown.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakke1994
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:01
Ben vannacht met flightmodus 30% van m'n batterij kwijtgespeeld, is er een app die gaat kijken door wat dit verbruikt is :/?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Nu online

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Sakke1994 schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 07:37:
Ben vannacht met flightmodus 30% van m'n batterij kwijtgespeeld, is er een app die gaat kijken door wat dit verbruikt is :/?
Wat heb je zelf allemaal al gevonden? Ik neem aan dat je je vraag hier niet zomaar neerplempt :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Ik heb nu ongeveer alle agenda's (widgets) in de market geprobeerd, maar kan niet vinden wat ik zoek. Ik zoek namelijk een agenda widget, die werkt in de ADW launcher en een de items van de komende twee weken toont in bijvoorbeeld het volgende overzicht.
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/3038360/calendar.PNG
De agenda die het dichtst in de buurt komt is Android Market: Calendar Pad , maar het lukt me niet deze naar wens in te stellen.
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/3038360/shot_000092.png
Momenteel gebruik ik nog de free versie van Android Market: Business Calendar Free Echter het probleem hierbij is dat niet in één oog opslag te zien is wat elk agenda item nu precies is, omdat de regellengte voor tekst nogal kort is.

Heeft iemand een suggestie? Zie ik iets over het hoofd? Of moet ik nog verder zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Heb je Pocket Informant ook geprobeerd? Ik weet nog van Windows Mobile dat je daar belachelijk veel aan de weergave kon sleutelen. Ik weet niet of dat ook zo uitgebreid kan in de Android versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:44

TwoR

Gekleurde stippen

Weet iemand een App waarbij het accu percentage in je notification balk bovenaan komt te staan?
Ik gebruik Android 4.0.2 en vindt dat accu icoontje niet echt handig want ik wil gewoon graag weten hoeveel procent er over is.

Ik heb de app 'Battery' geprobeerd maar deze crashed elke keer, verder deed ie wel wat ie moest doen.

Wat ik trouwens wel graag wil is dat de App verder niks doet, er zijn wel een aantal apps te vinden maar die houden ook Logs en temperatuur bij, daar ben ik verder niet in geintereseerd.

Tips... ?

[ Voor 21% gewijzigd door TwoR op 15-02-2012 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

TwoR schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 09:34:
Weet iemand een App waarbij het accu percentage in je notification balk bovenaan komt te staan?
Ik gebruik Android 4.0.2 en vindt dat accu icoontje niet echt handig want ik wil gewoon graag weten hoeveel procent er over is.

Ik heb de app 'Battery' geprobeerd maar deze crashed elke keer, verder deed ie wel wat ie moest doen.

Wat ik trouwens wel graag wil is dat de App verder niks doet, er zijn wel een aantal apps te vinden maar die houden ook Logs en temperatuur bij, daar ben ik verder niet in geintereseerd.

Tips... ?
Rooten en een batterymod erop zetten (meerste custom ROM's hebben overigens al een batterij met percentages)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Laatst online: 12:25

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

TwoR schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 09:34:

Tips... ?
Er zijn er genoeg in de Market: https://market.android.co...y+notification+bar&c=apps
Welke heb je geprobeerd en waarom volde(e)d(en) deze niet?

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwoR

TwoR

Gekleurde stippen

Mad Marty schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 11:58:
[...]
Er zijn er genoeg in de Market: https://market.android.co...y+notification+bar&c=apps
Welke heb je geprobeerd en waarom volde(e)d(en) deze niet?
Er zijn er inderdaad wel heel veel, maar de meeste houden ook logjes en grafieken bij. Dat hoef ik allemaal helemaal niet te weten en het kost uiteraard wel geheugen/stroom. Daarom was ik op zoek naar een zo simpel mogelijk iets dat alleen een getal in de notification bar zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Laatst online: 12:25

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

TwoR schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 12:10:
[...]

Er zijn er inderdaad wel heel veel, maar de meeste houden ook logjes en grafieken bij. Dat hoef ik allemaal helemaal niet te weten en het kost uiteraard wel geheugen/stroom. Daarom was ik op zoek naar een zo simpel mogelijk iets dat alleen een getal in de notification bar zet.
De drie die ik heb bekeken reppen daar in ieder geval met geen woord over, en melden zelfs dat ze 'the most lightweight' etc zijn.

Je zult toch echt even zelf moeten proberen welke je fijn vindt, bovendien gaat dat ook een stuk sneller dan hier afwachten of er toevallig iemand *precies* die app post die jij fijn vindt.

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
TwoR schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 12:10:
Daarom was ik op zoek naar een zo simpel mogelijk iets dat alleen een getal in de notification bar zet.
Heb er eentje voor je online gezet die ik tijden geleden gebruikte toen er nog geen Roms waren met accu aanduiding build-in. Hier onder zie je er een plaatje van, net gemaakt. Kost bijzonder weinig resources... :)

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/14488320/SC20120215-123020.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Niet online
gwystyl schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 09:27:
Heb je Pocket Informant ook geprobeerd? Ik weet nog van Windows Mobile dat je daar belachelijk veel aan de weergave kon sleutelen. Ik weet niet of dat ook zo uitgebreid kan in de Android versie.
Helaas, 15 minuten is mij te kort om Pocket Informant (Android Market: Pocket Informant-Events,Tasks) van €10 te gaan uitproberen, daarbij lijkt het er op dat dit echt alleen een kalender app is. Als kalender app voldoet de free versie van Business Calendar (Android Market: Business Calendar Free) goed. Echter ben ik zojuist Android Market: Pure Grid calendar widget tegengekomen. Mogelijk komt deze wel in de buurt van mijn wensen, nog eventjes zoeken en rondklikken voordat ik deze ga proberen.

Edit: Android Market: Jorte Calendar lijkt een héél goede kandidaat.

[ Voor 6% gewijzigd door Arie- op 15-02-2012 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Nieuwe app die ala Viber werkt maar wel gewoon Android 4.0 support heeft, Vonage Mobile :

Android Market: Vonage Mobile®#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS52b25hZ2UuVGltZVRvQ2FsbCJd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136100

Brad Pitt schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 12:32:
[...]
Heb er eentje voor je online gezet die ik tijden geleden gebruikte toen er nog geen Roms waren met accu aanduiding build-in. Hier onder zie je er een plaatje van, net gemaakt. Kost bijzonder weinig resources... :)
Thnks, heb je mij ook blij mee gemaakt. Was ook opzoek naar zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwoR

TwoR

Gekleurde stippen

[...]

[afbeelding]
Dankje!! dit is inderdaad waar ik naar zocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakke1994
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:01
janvanduschoten schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 08:13:
[...]

Wat heb je zelf allemaal al gevonden? Ik neem aan dat je je vraag hier niet zomaar neerplempt :)
Ik had syncen aanstaan op m'n homescreen in de energiebeheer app, zit momenteel op CM7 en bij meer info over accugebruik geeft hij aan dat hij met bepaalde intervallen weer aanspringt, zou het daardoor kunnen komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraonkel
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08-06 19:12
Weet iemand hoe ik de menu letters van bv Nu.nl een andere kleur kan geven? Wit op wit is wat moeilijk te lezen. Heb me rot gezocht/gegooglet. Heb btw Sense en ADW Ex. maar bij beiden hetzelfde resultaat.

https://www.dropbox.com/s...5/2012-02-15_15-46-56.png

[ Voor 29% gewijzigd door kraonkel op 15-02-2012 19:16 ]

Clevonotebook, Geekom 11t Oneplus Nord2 5G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
kraonkel schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 17:15:
Weet iemand hoe ik de menu letters van bv Nu.nl een andere kleur kan geven? Wit op wit is wat moeilijk te lezen. Heb me rot gezocht/gegooglet. Heb btw Sense en ADW Ex. maar bij beiden hetzelfde resultaat.

[afbeelding]
Je plaatje werkt niet (staat ie wel in je public dropbox folder?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraonkel
Smultie schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 17:31:
[...]

Je plaatje werkt niet (staat ie wel in je public dropbox folder?)
Ja hij staat er. En ik zie m'n plaatje toch? Maar dat is misschien alleen op mijn pc. Hoe krijg ik dat plaatje in public

[ Voor 13% gewijzigd door kraonkel op 15-02-2012 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Niet online
Omdat je zelf rechten hebt, wij zien je plaatje niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraonkel
Arie- schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 18:19:
Omdat je zelf rechten hebt, wij zien je plaatje niet.
Oeps. Nu wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Nee, krijg dit:
Error (403)
It seems you don't belong here!

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Niet online

YoG

Mijn buurman heeft een probleem met zijn Market. Hij heeft een Samsung Galaxy Apollo met een wat verouderde Android.. 1.6 ofzo.. kan ik nou het Market bestandje van mijn Samsung Galaxy SII met Android 2.3.6 op zijn toestel zetten?
Zoja, hoe heet het bestandje? Was het niet iets met Vending ofzo?

Enne nog een vraagje : ,wat is de makkelijkste manier om bestandjes naar elkaar te sturen? Android naar Android. Bluetooth valt af want dat werkt belabberd met grote bestanden.
Bestaan er WIFI adhoc apps waarmee je elkaar iets kunt sturen?

tenks

[ Voor 6% gewijzigd door YoG op 15-02-2012 18:39 ]

spek pc, spek hifi, last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraonkel
Heb nog een poging gedaan.

[ Voor 60% gewijzigd door kraonkel op 15-02-2012 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
@YoG: misschien via dropvox? *weg* referrals zijn niet toegestaan op Tweakers.

[ Voor 50% gewijzigd door RoD op 15-02-2012 22:42 ]

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• Brad Pitt
kraonkel schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 17:15:
Dat kan zomaar niet. Je draait een custom rom/thema waarin de xml's zijn veranderd die de kleur bepalen van diverse dingen, zoals ook menu's. Je zal dus kennis moeten hebben van decompilen en xml-edits.

Anoniem: 445242

Merci!!
[...]

[afbeelding]

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:20
Mijn Opera Mobile verbruikt echt lomp veel stroom (25% is niet normaal lijkt me) terwijl ik hem nu ook weer niet zoveel gebruik. Hebben anderen dat ook ?

• Tweekeraar
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-05 19:56
Is er een app waarmee ik gemakkelijk foto's op mn Galaxy Nexus kan plaatsen in een map? Nu staan alle foto's door elkaar. Kan ik ook bepaalde aangemaakte map(pen) met foto's beveiligen? Ik heb geGoogled maar ik kan maar weinig goeds vinden...

• Brad Pitt
Tweekeraar schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 13:32:
Kan ik ook bepaalde aangemaakte map(pen) met foto's beveiligen? Ik heb geGoogled maar ik kan maar weinig goeds vinden...
Zoek eens op "Vault" in de Market.

• kraonkel
Brad Pitt schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 08:46:
[...]

Dat kan zomaar niet. Je draait een custom rom/thema waarin de xml's zijn veranderd die de kleur bepalen van diverse dingen, zoals ook menu's. Je zal dus kennis moeten hebben van decompilen en xml-edits.
Dank je ga erachter aan.

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Niet online
Arie- schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 12:48:
[...]

Helaas, 15 minuten is mij te kort om Pocket Informant (Android Market: Pocket Informant-Events,Tasks) van €10 te gaan uitproberen, daarbij lijkt het er op dat dit echt alleen een kalender app is. Als kalender app voldoet de free versie van Business Calendar (Android Market: Business Calendar Free) goed. Echter ben ik zojuist Android Market: Pure Grid calendar widget tegengekomen. Mogelijk komt deze wel in de buurt van mijn wensen, nog eventjes zoeken en rondklikken voordat ik deze ga proberen.

Edit: Android Market: Jorte Calendar lijkt een héél goede kandidaat.
Android Market: Pure Grid calendar widget is het niet geworden, 10 minuutjes geprobeerd maar heb deze niet naar wens kunnen instellen. Momenteel gebruik ik dan maar Android Market: Jorte Calendar, deze komt het dichtst in de buurt van mijn wensen. Alleen niet zo heel erg mooi, maar daar zal ik mee moeten leren leven.
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/3038360/shot_000097.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 02Sjoerd
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01-05 15:04
Iemand die toevallig een 3d racespel kent voor android waarin je vrij door een stad kan rijden? Asphalt enzo lijkt me wel gaaf al dat arcade gedoe maar het zou ook vet zijn als je gewoon vrij rond kan rijden door een bepaald gebied (hoeft niet heel groot te zijn). Net zoiets als bij Burnout Paradise maar dan natuurlijk simpeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-06 21:36
GTA III? =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 02Sjoerd
Ja maar die is (momenteel) niet beschikbaar voor de Xperia Ray. Geen idee of er nog andere zijn. Ook hoeft t niet per se zo'n spel te zijn waarbij je rondloopt en schiet, alleen rijden is al goed.

En ik ben (nog) niet van plan om mijn telefoon te rooten ofzo om spellen er op te zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Laatst online: 12:13
Arie- schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 01:17:
Momenteel gebruik ik dan maar Android Market: Jorte Calendar, deze komt het dichtst in de buurt van mijn wensen. Alleen niet zo heel erg mooi, maar daar zal ik mee moeten leren leven.
[afbeelding]
Je kan Jorte vrij ver aanpassen, even iets verder in de instellingen kijken.

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Laatst online: 12:50
Mijn telefoon heeft 3 verschillende geheugen opslag

Het USB geheugen van de telefoon is bijna vol, ik gebruik al APP 2 SD
Met deze app kan ik het niet naar mijn 8 GB geheugen kaart toe schrijven,
bestaat er nog een andere app waar dat wel mee kan ?

Afbeeldingslocatie: http://www.dumpyourphoto.com/files3/97865/medium/oUVHpc.png

[ Voor 18% gewijzigd door Albert020 op 19-02-2012 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Albert020 schreef op zondag 19 februari 2012 @ 11:29:
Mijn telefoon heeft 3 verschillende geheugen opslag

Het USB geheugen van de telefoon is bijna vol, ik gebruik al APP 2 SD
Met deze app kan ik het niet naar mijn 8 GB geheugen kaart toe schrijven,
bestaat er nog een andere app waar dat wel mee kan ?

[afbeelding]
Je zou Link2SD eens kunnen proberen. Geen idee of dat bij jou werkt natuurlijk maar worth a try :)
Wel even goed lezen wat je moet doen want je moet een SD maken met 2 partities. Niet click-click klaar dus...

[ Voor 6% gewijzigd door Brad Pitt op 19-02-2012 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Brad Pitt schreef op zondag 19 februari 2012 @ 11:33:
[...]

Je zou Link2SD eens kunnen proberen. Geen idee of dat bij jou werkt natuurlijk maar worth a try :)
Wel even goed lezen wat je moet doen want je moet een SD maken met 2 partities. Niet click-click klaar dus...
Heel gek, dan ziet hij mijn sd kaart geheugen niet ?
Terwijl hij er in het systeem gewoon tussen staat.....

Afbeeldingslocatie: http://www.dumpyourphoto.com/files3/97866/medium/nh8dLK.pngAfbeeldingslocatie: http://www.dumpyourphoto.com/files3/97867/medium/Iah9leo.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Albert020 schreef op zondag 19 februari 2012 @ 11:53:
Heel gek, dan ziet hij mijn sd kaart geheugen niet ?
Terwijl hij er in het systeem gewoon tussen staat.....
Je hebt ondertussen al daadwerkelijk met een partitie-tool een 2de primaire partitie aangemaakt dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Brad Pitt schreef op zondag 19 februari 2012 @ 11:58:
[...]

Je hebt ondertussen al daadwerkelijk met een partitie-tool een 2de primaire partitie aangemaakt dan?
Heb je een PM gestuurd...

P.S.

Geen geroot toestel, gaat dus niet lukken, toch bedankt...

[ Voor 12% gewijzigd door Albert020 op 19-02-2012 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
  • Laatst online: 20-06 12:21
Ik was al tijdje opzoek naar een custom launcher op de market voor mijn telefoon.
Ik heb er veel geprobeert maar wou eigenlijk altijd al SPB Shell 3D proberen maar ik vond het te duur...
Nou heb ik toch ervoor betaalt en ik ben er heel, heel blij mee!
Voor de mensen die net als ik erover twijfelen heb ik een filmpje gemaakt van SPB Shell 3D.

YouTube: (App) Hands on - SPB Shell 3D - Custom launcher

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 02Sjoerd
even een snelle vraag: Als je een app/spel hebt gekocht in de market, kan je hem dan zo vaak opnieuw downloaden als je wilt? Dus als je geen ruimte hebt op je telefoon dat je em er dan even afgooit en later weer download?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:17

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

02Sjoerd schreef op zondag 19 februari 2012 @ 18:10:
even een snelle vraag: Als je een app/spel hebt gekocht in de market, kan je hem dan zo vaak opnieuw downloaden als je wilt? Dus als je geen ruimte hebt op je telefoon dat je em er dan even afgooit en later weer download?
Ja hoor gaat prima ;)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Die SPB Shell zit ik ook al heel lang naar te kijken, maar ik vind hem zo duur :-(

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
anandus schreef op zondag 19 februari 2012 @ 18:13:
Die SPB Shell zit ik ook al heel lang naar te kijken, maar ik vind hem zo duur :-(
Ja ik vond dat dus ook maar na maanden nadenken heb ik hem uiteindelijk toch gekocht:P

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy77
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-04-2024
Kan er nog steeds alleen met creditcard worden betaald op de Android Market?
Of zijn er tegenwoordig meer manieren?

9200WP, ERST20D-VM2D + SUZ-SWM40 VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 02Sjoerd
En als er ergens een spel in dollars betaald moet worden, alleen op je creditcard staat t in euros, hoe gaat dat dan?

@roy77: Het kan alleen nog met creditcard, maar je kan ook een online creditcard maken met bijvoorbeeld 3vcash (moet je wel opletten wat de voorwaarden zijn: blijft 3 maanden geldig en 1 euro extra kosten om een creditcard te maken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
02Sjoerd schreef op zondag 19 februari 2012 @ 18:27:
En als er ergens een spel in dollars betaald moet worden, alleen op je creditcard staat t in euros, hoe gaat dat dan?
Volgens mij wordt dat gewoon automatisch omgerekend.

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
02Sjoerd schreef op zondag 19 februari 2012 @ 18:10:
Ja, heb ik vaak gedaan ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Albert020 op 19-02-2012 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
02Sjoerd schreef op zondag 19 februari 2012 @ 18:27:
De prijs in dollars wordt omgerekend via de "huidige" wisselkoers naar euro's en dat bedrag wordt van je kaart gehaald. Daarnaast kan er soms een omrekenslag plaatsvinden, zoals vermeld op oa. www.3vcard.nl (afaik alleen voor de voucher, maar dat weet ik niet zeker zo uit m'n hoofd).
@roy77: Het kan alleen nog met creditcard, maar je kan ook een online creditcard maken met bijvoorbeeld 3vcash (moet je wel opletten wat de voorwaarden zijn: blijft 3 maanden geldig en 1 euro extra kosten om een creditcard te maken)
Niet meer. De 3vcash kaartjes zijn nu 3v vouches geworden die 4 maanden geldig zijn.

Als je het vaak gebruikt dan kan je nu ook voor een 3v card kiezen, welke "onbeperkt" houdbaar is. Pas na 15 maanden zonder opwaarderen (het is dus verstandig om voor lage bedragen te kiezen) wordt er iedere maand een klein bedrag afgeschreven totdat het saldo op nul euro staat. Daarna kan je 'm nog steeds blijven gebruiken door opnieuw op te waarderen.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy77
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-04-2024
Bedankt voor de info

9200WP, ERST20D-VM2D + SUZ-SWM40 VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 02Sjoerd
Thenotorious schreef op zondag 19 februari 2012 @ 18:27:
[...]

Volgens mij wordt dat gewoon automatisch omgerekend.
Oké bedankt : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-05 13:27

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Sinds ik een nieuwe rom heb, krijg i geen mail meer binnen op de gmail app.
pas als ik sync aanklik komen ze binnen

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Pinin schreef op maandag 20 februari 2012 @ 21:25:
Sinds ik een nieuwe rom heb, krijg i geen mail meer binnen op de gmail app.
pas als ik sync aanklik komen ze binnen
Even inkoppen: welke rom, en op welk toestel? Het lijkt me handiger om dat in een algemeen topic van je toestel te bespreken, want zo te horen is het rom-specifiek. En roms zijn weer toestelspecifiek.

Ik heb dat ook af en toe op mijn SGS 2 met XXLPH, maar dat komt dan vaak doordat ik één of ander energieschema heb aangezet dat automatisch syncen uitzet. Ik zou dus even je synchronisatie-instellingen nakijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

Het is dan wel geen app, maar ik denk toch dat dit een welkome aanvulling is:

Indien je een laptop of desktop wil gebruiken als wifi accespoint om met je Android het internet op te kunnen middels de vaste internetverbinding (Er is dus geen Wifi router beschikbaar). Dan kan je dat niet doen op de manier die standaard is ingebouwd in Windows 7, die maakt namelijk een adhoc wifi netwerk aan en blijkbaar kan/wil Android daar geen gebruik van maken.

Wil je (zonder te rooten en moeilijk doen) toch je laptop gebruiken als wifi accespoint voor een Android toestel dan kan dat met het volgende programma: http://www.connectify.me/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-06 12:37

Dennahz

Life feels like hell should.

Laatst had iemand eens een linkje gepost naar een app waarmee je gratis SMS'jes kon versturen (met reclame). Enig idee hoe die app heette? Heb m'n telefoon een tijdje geleden opnieuw geïnstalleerd. De app staat ook niet meer in het lijstje @market.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
Dennahz schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 08:54:
Laatst had iemand eens een linkje gepost naar een app waarmee je gratis SMS'jes kon versturen (met reclame). Enig idee hoe die app heette? Heb m'n telefoon een tijdje geleden opnieuw geïnstalleerd. De app staat ook niet meer in het lijstje @market.
jaxtr sms? die is niet meer gratis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
reyals schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 09:04:
[...]

jaxtr sms? die is niet meer gratis
Wat is een vergelijkbaar alternatief ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pduh
  • Laatst online: 23-12-2024
Ik download altijd alles via de telefoon, gaat prima.
Maar nu kijk ik eens op de PC bij de market en ik zie onder Mijn bibliotheek ALLES staan wat ik ooit geïnstalleerd heb!
De meest stompzinnige programma's staan er nog tussen terwijl ik die allang niet meer op mijn telefoon heb.
Hoe kun je "mijn bibliotheek" van de market weer opschonen?

P.Duh! lekker puh!

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.