Google Play en Android-apps - Deel 16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 110.132 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mollleman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 22:27
Ben op zoek naar een app die het volgende kan:
Ik woon in NL, maar werk in BE. Elke dag als ik terug de grens over ga (dus NL in), dan duurt het minstens 20km voordat mijn telefoon weer terugschakelt naar NL netwerk, terwijl ik al ver voor de grens (nog in BE dus) het netwerk handmatig kan kiezen. Nu is het vrij onhandig om elke dag al rijdend handmatig het NL te kiezen, dus ik wacht meestal tot dit automatisch gebeurt. Maar als ik in de tussentijd gebeld wordt ben ik wel aan het roamen terwijl het eigenlijk niet nodig zou zijn. Is er een app die automatisch terugschakelt naar het NL netwerk (of je voorkeuzenetwerk) wanneer deze beschikbaar is (zonder overigens heel je roaming uit te schakelen, ik wil wel gewoon bereikbaar zijn in BE)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
hars73 schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 13:53:
De Simi Clock Widget vind ik wel erg mooi. Ik heb hem direct op mijn SE Mini Pro gezet. Hij neemt wel vrij veel ruimte in op een wat lagere resolutie, maar dat is voor mij niet direct een probleem.
Ik ben er zelf ook wel aardig tevreden mee, zeker het uitvouw-snelmenu is aardig netjes uitgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
mollleman schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 13:57:
Ben op zoek naar een app die het volgende kan:
Ik woon in NL, maar werk in BE. Elke dag als ik terug de grens over ga (dus NL in), dan duurt het minstens 20km voordat mijn telefoon weer terugschakelt naar NL netwerk, terwijl ik al ver voor de grens (nog in BE dus) het netwerk handmatig kan kiezen. Nu is het vrij onhandig om elke dag al rijdend handmatig het NL te kiezen, dus ik wacht meestal tot dit automatisch gebeurt. Maar als ik in de tussentijd gebeld wordt ben ik wel aan het roamen terwijl het eigenlijk niet nodig zou zijn. Is er een app die automatisch terugschakelt naar het NL netwerk (of je voorkeuzenetwerk) wanneer deze beschikbaar is (zonder overigens heel je roaming uit te schakelen, ik wil wel gewoon bereikbaar zijn in BE)?
Misschien dat je iets met Tasker kunt? Daar zit een optie in om bepaalde actie te ondernemen als hij bepaalde GSM-masten 'ziet' / binnen bereik heeft. Helaas weet ik niet of Tasker de mogelijkheid heeft om ook daadwerkelijk naar een ander netwerk over te schakelen. Ik gok van wel, maar dat is nergens op gebaseerd.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Arie- schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 14:00:
[...]

Ik ben er zelf ook wel aardig tevreden mee, zeker het uitvouw-snelmenu is aardig netjes uitgewerkt.
Ik zie alleen dat jij een stipje hebt staan en een half zonnetje?? Waar komen die vandaan en wat is dat?
Want ik heb een batterij percentage en die kan in een cirkeltje zetten. En een gedeelte voor het weer. Is dat dat halve zonnetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Niet online
Haha, dat kun je niet goed zien, maar ik heb het widget slechts 3 breed gemaakt, door de donkere achtergrond zie je dat niet. Rechts van het widget heb ik een Widgoid widget geplaatst van 1 breed zonder achtergrond, geen balk maar een stipje om de helderheid van het scherm aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:07

Laguna

Connaisseur

Bij de Android Market kan je aan de rechterkant zien of een app compatible is met je huidige toestel(len), maar waardoor wordt dat bepaald? De officiële app van Hotmail is bijvoorbeeld niet compatible met de Galaxy Nexus en dus ook niet met de GN in de Market te vinden en Chess by Post zou wel compatible zijn, maar is dat niet (crasht namelijk telkens bij het starten van een game).

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:07

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Laguna schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 14:06:
Bij de Android Market kan je aan de rechterkant zien of een app compatible is met je huidige toestel(len), maar waardoor wordt dat bepaald? De officiële app van Hotmail is bijvoorbeeld niet compatible met de Galaxy Nexus en dus ook niet met de GN in de Market te vinden en Chess by Post zou wel compatible zijn, maar is dat niet (crasht namelijk telkens bij het starten van een game).
De developer van de app kan dat afaik opgeven

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-08 08:38
Is er een gratis app die inzichtelijk maakt welke apps verantwoordelijk zijn voor het opmaken van de MB's webtegoed via 3G? Ik zie dat 3G Watchdog Pro zoiets heeft, maar die moet je kopen. Zou mooi zijn als er een gratis alternatief is.

http://www.linkedin.com/in/roeljanssens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Yanze schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 14:54:
Is er een gratis app die inzichtelijk maakt welke apps verantwoordelijk zijn voor het opmaken van de MB's webtegoed via 3G? Ik zie dat 3G Watchdog Pro zoiets heeft, maar die moet je kopen. Zou mooi zijn als er een gratis alternatief is.
Of Android 4.0 gebruiken, of de non-pro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:12
Gebruik daar zelf Traffic Counter voor.

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/14488320/SC20120117-112029.png

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paganstars
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:43
@ Brad_Pitt enige wat ik heb bij traffic counter is dat hij bij een update niet altijd weer de juiste waardes (meer) geeft itt 3g watchdog

Smokey'Licious Low'n'Slow Barbecue www.smokeylicious.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Paganstars schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 15:07:
@ Brad_Pitt enige wat ik heb bij traffic counter is dat hij bij een update niet altijd weer de juiste waardes (meer) geeft itt 3g watchdog
Oh ok, dat heb ik nooit zo specifiek getest. Als ik een andere Rom flash zet ik TC weer terug via Titanium Backup en dat gaat voorlopig eigenlijk prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanze
  • Laatst online: 15-08 08:38
Dat ziet er inderdaad precies uit wat ik bedoel, thanks!

http://www.linkedin.com/in/roeljanssens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

Maakt traffic counter wel verschil tussen mobiele data en wifi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gelezen van niet......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
hars73 schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 16:31:
Maakt traffic counter wel verschil tussen mobiele data en wifi?
Ja hoor, geen enkel probleem.

[Edit] D.w.z., qua dataverbruik. Hier een plaatje van een tijd terug waar je dat op kan zien bijvoorbeeld:

Afbeeldingslocatie: http://android.pfeffernuss.com/SC20110606-201625.jpeg

[ Voor 30% gewijzigd door Brad Pitt op 27-01-2012 17:03 . Reden: Plaatje toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Laatst online: 00:07

Laguna

Connaisseur

Mad Marty schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 14:11:
[...]

De developer van de app kan dat afaik opgeven
Als in: standaard is alles zogenaamd "compatible", maar de developer kan aangeven dat de app niet compatible is. Vrij nutteloos dus :/

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-07 17:01
Ik heb de laatste tijd dat als ik click op 'Alles bijwerken' om updates door te voeren, het updaten stopt als het scherm op standby gaat. Als ik het scherm actief houdt worden alle updates uitgevoerd maar anders niet. Enigszins irritant..herkent iemand dit?

Verder vandaag AirDroid] in gebruik genomen, wat een prachtige app zeg! Vanaf je PC niet alleen files transferen via WiFi, maar ook apps (de)installeren, contacten bekijken, foto's/muziek, ringtones wijzigen etc. Kan zelfs sms-berichten versturen door ze op je pc te typen. Zijn meer apps die dit aanbieden, maar deze is gratis én ook nog eens prachtig in gebruik!

Edit: Het uploaden van grotere bestanden gaat wel erg traag, kwartier voor een file van 300 mb....

[ Voor 10% gewijzigd door Tiroz op 29-01-2012 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Na een paar simpele vragen hoop ik dat jullie klaar zijn voor een tricky vraag. Ik heb zakelijk en privé op één nummer. Zakelijk bel ik anoniem, privé het liefst met nummerweergave. Ik vergeet natuurlijk regelmatig te switchen, wat resulteert in ergernis bij mijn privécontacten. Wat ik dus zoek is een app die nummerweergave áán zet wanneer ik iemand bel uit mijn contactenlijst, en mijn nummer verbergt als ik een nummer bel die niet in mijn contactenlijst staat.

Dat lijkt me speurwerk zelfs voor de geoefende Tweaker...

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Tiroz schreef op zondag 29 januari 2012 @ 20:45:
Ik heb de laatste tijd dat als ik click op 'Alles bijwerken' om updates door te voeren, het updaten stopt als het scherm op standby gaat. Als ik het scherm actief houdt worden alle updates uitgevoerd maar anders niet. Enigszins irritant..herkent iemand dit?
Ik weet natuurlijk niet welke ROM je er op hebt staan, maar het kan best zijn dat je ergens een optie aan hebt gevinkt die je dataverkeer offline gooit als het scherm op standby gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-07 17:01
Nee dat is helaas niet het geval, Stock ROM 2.3.4 HTC Sensation :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 16:14

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Obiter dictum schreef op zondag 29 januari 2012 @ 21:03:
Na een paar simpele vragen hoop ik dat jullie klaar zijn voor een tricky vraag. Ik heb zakelijk en privé op één nummer. Zakelijk bel ik anoniem, privé het liefst met nummerweergave. Ik vergeet natuurlijk regelmatig te switchen, wat resulteert in ergernis bij mijn privécontacten. Wat ik dus zoek is een app die nummerweergave áán zet wanneer ik iemand bel uit mijn contactenlijst, en mijn nummer verbergt als ik een nummer bel die niet in mijn contactenlijst staat.

Hier ben ik ook naar op zoek geweest, maar tot op heden niet gevonden. Wel heb ik 'n widget op m'n homescherm waarbij je met 1 druk je id verbergt. Zodra dit geactiveerd is, krijg je ook 'n melding in de statusbar. Misschien 'n tijdelijke oplossing voor je?

https://market.android.com/details?id=eu.mberendes.mycallerid&feature=search_result

[ Voor 7% gewijzigd door Eric_Cantona op 29-01-2012 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Eric_Cantona schreef op zondag 29 januari 2012 @ 21:10:
[...]

Hier ben ik ook naar op zoek geweest, maar tot op heden niet gevonden. Wel heb ik 'n widget op m'n homescherm waarbij je met 1 druk je id verbergt. Zodra dit geactiveerd is, krijg je ook 'n melding in de statusbar. Misschien 'n tijdelijke oplossing voor je?

https://market.android.com/details?id=eu.mberendes.mycallerid&feature=search_result
We hebben een begin, zeker weten!

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-09 22:14

dbzfan

Nee.

Verder vandaag AirDroid] in gebruik genomen, wat een prachtige app zeg! Vanaf je PC niet alleen files transferen via WiFi, maar ook apps (de)installeren, contacten bekijken, foto's/muziek, ringtones wijzigen etc. Kan zelfs sms-berichten versturen door ze op je pc te typen. Zijn meer apps die dit aanbieden, maar deze is gratis én ook nog eens prachtig in gebruik!

Edit: Het uploaden van grotere bestanden gaat wel erg traag, kwartier voor een file van 300 mb....
Kun je bij airdroid ook van die lange smsjes (dus bijvoorbeeld 1 smsje die 3 smsjes lang is) versturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Yanze schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 14:54:
Traffic monitor is ook wel een goede om per app te zien wat ze aan data verbruiken.
Android Market: Traffic Monitor - Apps op Android Market

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan Secret sheep niet wat je wilt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 21:48
Of je contacten anders inprogammeren, er is een prefix wat je kan intoetsen voor je het nummer kiest waarmee je je nummer onderdrukt (#31#) of juist weergeeft (*31*). Als je nou standaard je nummerherkenning uitzet, en bij je privecontacten hun nummer aanpast (van +316000000 naar *31*+31600000) dan zou het moeten lukken zonder aparte app.

BTW, check die prefix even met je provider ;)

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-09 00:27

TRaSH

koffie ?

Volgens mij kan het ook door een soort toevoeging bij het telefoon nummer.
Nadeel is wel dat sms niet werkt voor die nummers.
Bij vodafone.

Nummerweergave uitzetten voor één gesprekWil je voor één gesprek nummerweergave uitzetten? Toets dan #31# voor het nummer dat je wilt bellen. Je nummer wordt alleen voor dit gesprek (gratis) afgeschermd. 

weet niet of dit ook werkt met andere providers.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joep doei
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:06
Ja, ik! Ik wijt het aan Juicedefender, maar heb het eigenlijk niet onderzocht (ben ik te lui voor). Heb je Juicedefender toevallig geinstalleerd?

http://serve.infoteur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Flitsservice heeft een officiële Android App uitgebracht in de strijd tegen zinloos geflits! Na de beta versie heeft men nu Flitsnav versie 1.1 uitgebracht van hun app.

De App doet de precies wat het moet doen, hij waarschuwt automobilisten van te voren via GPS locatie bepaling en een data verbinding waar de snelheidscontroles staan, de app heeft de mogelijkheid om zowel de mobile als vaste controles aan te geven.

De app is te downloaden van uit de market en heeft een eigen forum.

https://market.android.co...sLnJvbnNvZnQuZm50ZXN0Il0.

http://www.flitsservice.n...v-1-x-android-t71847.html

Afbeeldingslocatie: http://www.crxed.nl/hd2/fn_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.crxed.nl/hd2/fn_2.jpg

De Flitsnav app direct op je smartphone? Gebruik dat deze QR-Code:

Afbeeldingslocatie: http://www.crxed.nl/hd2/fn_qr.png

[ Voor 6% gewijzigd door Bullet NL op 30-01-2012 13:07 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Dafuq? Ik krijg bij installaties via de Market iedere keer exotische talen bij dat laatste venster waar je je device moet kiezen. Portugees, Pools, Russisch, iedere keer na verversen een andere taal. :?

maratropa schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 10:44:
Ik heb nu tversity op een windows server draaien, en met bijv. rockplayer kan ik een url via de android browser openen en muziek spelen, dat gaat goed via wifi en 3g.

Maar kan het ook mooier, dus dat je bijvoorbeeld in een media app direct je muziek/etc kan browsen? Zoals ik het nu doe is niet aan N00B's uit te leggen :) Zijn er beter apps?

Of moet ik dan niet tversity hebben? Ik merk dat je toch vaak wat moet betalen voor dit soort stream software, terwijl ik aanneem dat er ook goeie echte freeware is.
Ik gebruik deze:
Android Market: SoftMedia Player - Apps op Android. Niet helemaal gratis, maar ook geen rib uit 's mans lijf. ;)
Weliswaar in combinatie met http://www.ps3mediaserver.org/, maar ik verwacht dat het ook wel zal werken met TVersity.

[ Voor 76% gewijzigd door Bra-Jo op 30-01-2012 13:26 ]

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:42
Brabo-Joossie schreef op maandag 30 januari 2012 @ 13:03:
Dafuq? Ik krijg bij installaties via de Market iedere keer exotische talen bij dat laatste venster waar je je device moet kiezen. Portugees, Pools, Russisch, iedere keer na verversen een andere taal. :?
Heb ik ook last van.. vage bug!

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Voor de andere taal bug in de market (onderaan de pagina), verander de taal instelling naar bv Engels and dan weer terug naar Nederlands, dat moet het verhelpen.

(is een bekende bug de laatste week ofzo)

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Laatst online: 12-07 10:28

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Waarom krijg ik 22tracks niet op mijn transformer, hij laat hem niet zien in de market. wel op mijn desire

heeft dat met honeycomb te maken?

[ Voor 24% gewijzigd door Pinin op 30-01-2012 16:55 ]

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 22:28

J-P

Syntax erro....

dbzfan schreef op zondag 29 januari 2012 @ 21:28:
[...]

Kun je bij airdroid ook van die lange smsjes (dus bijvoorbeeld 1 smsje die 3 smsjes lang is) versturen?
ja

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Waarbij het wel zo is dat sommige apps/providers een "3 SMSjes grote" SMS automatisch als MMS zenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Laatst online: 09-09 13:47
(Weet niet of ik in het goede topic zit, maarrr...)

Data in het buitenland is niet heel goedkoop, dus ik wil graag dat programma's die ik niet gebruik of afsluit ook niet starten en data gaan verstoken.

Whatsapp verbruikt weinig maar is zinvol, dus dat wil ik wel aan laten staan met de kosten die daar bij horen voor buitenland data.
Maar Gmaps die ik niet opstart maar toch draait, of Facebook app (niet standaard) die wel starten en ook data verbruiken zijn heel vervelend omdat dat ongewenste kosten emt zich meebrengt.

Is er een App of mogelijkheid om aan te geven wat bij roaming wel data mag verstoken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RekZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Bender schreef op maandag 30 januari 2012 @ 21:38:
(Weet niet of ik in het goede topic zit, maarrr...)

Data in het buitenland is niet heel goedkoop, dus ik wil graag dat programma's die ik niet gebruik of afsluit ook niet starten en data gaan verstoken.

Whatsapp verbruikt weinig maar is zinvol, dus dat wil ik wel aan laten staan met de kosten die daar bij horen voor buitenland data.
Maar Gmaps die ik niet opstart maar toch draait, of Facebook app (niet standaard) die wel starten en ook data verbruiken zijn heel vervelend omdat dat ongewenste kosten emt zich meebrengt.

Is er een App of mogelijkheid om aan te geven wat bij roaming wel data mag verstoken?
Droidwall gebruiken.
Moet je wel root voor hebben.

Heb ook zo gewerkt in het Buitenland. Alles blokken behalve Kakao Talk en Whatssapp, dan valt alles erg mee qua kosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

quartex schreef op maandag 30 januari 2012 @ 13:39:
Voor de andere taal bug in de market (onderaan de pagina), verander de taal instelling naar bv Engels and dan weer terug naar Nederlands, dat moet het verhelpen.

(is een bekende bug de laatste week ofzo)
helaas, werkt niet bij mij.
Vreemde is als ik een linkje van iemand bijv. dit topic volg ik, het wel gewoon in nl zie

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croontje
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-07 00:34

Ik zou een poging doen met Tasker. Kan me niet voorstellen dat het daarmee niet lukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex

quartex

Een van de handigste apps die ik de laatste tijd heb gezien:
Handy Scanner Free PDF Creator

De Pro versie is meer dan z'n geld waard.

[ Voor 20% gewijzigd door quartex op 31-01-2012 03:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekeraar
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-05 19:56
Bullet NL schreef op maandag 30 januari 2012 @ 12:48:
Flitsservice heeft een officiële Android App uitgebracht in de strijd tegen zinloos geflits! Na de beta versie heeft men nu Flitsnav versie 1.1 uitgebracht van hun app.

De App doet de precies wat het moet doen, hij waarschuwt automobilisten van te voren via GPS locatie bepaling en een data verbinding waar de snelheidscontroles staan, de app heeft de mogelijkheid om zowel de mobile als vaste controles aan te geven.

De app is te downloaden van uit de market en heeft een eigen forum.

https://market.android.co...sLnJvbnNvZnQuZm50ZXN0Il0.

http://www.flitsservice.n...v-1-x-android-t71847.html

[afbeelding]

[afbeelding]

De Flitsnav app direct op je smartphone? Gebruik dat deze QR-Code:

[afbeelding]
Thanks, gebruikte voorheen Flitsers Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

croontje schreef op maandag 30 januari 2012 @ 22:48:
[...]
Ik zou een poging doen met Tasker. Kan me niet voorstellen dat het daarmee niet lukt :)
Ik ben ook erg blij met Tasker. Dit zou eigenlijk elke Android telefoon moeten hebben vind ik.
Bij mij gaat de telefoon 's nachts op flightmode en wifi uit. Dat scheelt een boel accu. Wat ik wel heb gemerkt is dat als ik mijn telefoon uitzet en opnieuw aanzet, hij standaard in flightmode komt. Is dat iets wat ik (per ongeluk) in Tasker heb ingesteld? Ik heb al gezocht, maar kan niet zoiets (een default profiel ofzo) vinden.

Verder ben ik nog op zoek naar een app waarmee je kunt regelen dat specifieke apps in de app drawer beveiligd zijn met een wachtwoord oid bij het opstarten. Of eventueel onzichtbaar zijn tot je een bepaalde handeling doet.

[ Voor 3% gewijzigd door hars73 op 31-01-2012 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingpol
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-09 14:39
welke apps zijn via market enabler de moeite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
kingpol schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 15:43:
die linkse

Dat ligt nogal aan je eigen wensen enzo hè.... Niet echt een vraag die wij hier voor je gaan beantwoorden in ieder geval...

[ Voor 28% gewijzigd door Smultie op 31-01-2012 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:21

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

kingpol schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 15:43:
Hallo & welkom :)

We verwachten op GoT wel wat meer eigen inzet dan dat je nu laat zien, het is hier geen helpdesk. We verwachten dat je zelf eerst moeite doet om je vraag te beantwoorden. Lees ook eens De regels voor dit forum, daar staat veel nuttige informatie in.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

hars73 schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 09:18:
[...]Verder ben ik nog op zoek naar een app waarmee je kunt regelen dat specifieke apps in de app drawer beveiligd zijn met een wachtwoord oid bij het opstarten. Of eventueel onzichtbaar zijn tot je een bepaalde handeling doet.
Heb ZDBox gevonden.. ziet er uit als een handige tool voor allerlei dingen die ik wil. Waaronder een wachtwoord op apps en hij kan mijn 3G watchdog datateller vervangen (waarbij je ook kunt zien welke apps dat gebruikt hebben). Plus een stel handige toggle widgets.

Ik raad iedereen die hem nog niet kent eens te bekijken.

Android Market: ZDbox (All-In-One toolbox) - Apps op Android Market

[ Voor 17% gewijzigd door hars73 op 31-01-2012 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Crosspost: Humblebundle voor Android! http://www.humblebundle.com

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik heb het voor elkaar gekregen om mijn goede backup met Titanium deels te overschrijven. Gelukkig heb ik hem een paar weken terug naar DropBox gesynced. Wat is nu de beste/makkelijkste manier om die DropBox-versie te restoren? Het lijkt alsof ik via een PC/laptop die map over moet halen om het daarna op de microSD te zetten waarna ik het kan restoren, maar ik vind dat nogal omslachtig. Is er een andere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-07 11:08

Vmu

Rotatate

Misschien werkt het als je de slechte backup op je sd uit de map van Titanium verwijdert en daarna sync met dropbox zegt vanuit Titanium.

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Syncen kan in theorie inderdaad twee richtingen uit, ik zal het straks eens proberen. Dank!

[ Voor 7% gewijzigd door pven op 01-02-2012 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

Ik gebruikte op mijn Nokia altijd Nokia sportstracker tijdens het hardlopen. Om mijn gelopen route te bekijken en gelopen afstand en gemiddelde snelheid te bekijken enzo.

Heeft iemand nog adviezen welke apps voor Android ik hiiervoor goed zou kunnen gebruiken? Het liefst een gratis app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
hars73 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 19:02:
Heeft iemand nog adviezen welke apps voor Android ik hiiervoor goed zou kunnen gebruiken? Het liefst een gratis app.
MyTracks, van Google zelf: Android Market: My Tracks - Apps op Android Market

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kosterj
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-03 09:29
Ik gebruik Cardiotrainer. Erg tevreden mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Ik vind Runkeeper wel prettig.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

Ik ga ze alledrie eens bekijken en als het weer wat warmer is uitproberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

En als deze AllSport GPS Pro je wat lijkt, die is gratis te vinden op GetJar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik loop altijd met Android Market: Sports Tracker - Apps op Android Market, werkt ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Niet online
Ik heb Runkeeper en Endomondo, gebruik ze beiden nog. Af en toe even een paar gpx'jes overzetten en data in beiden zijn gelijk.
Mijn voorkeur voor Runkeeper: veel meer vrienden via Facebook gebruiken het ook.
Mijn voorkeur voor Endomondo: totale tijd + afstand + laptime, nadeel is dat de stem uit de oordopjes veel minder helder is dan in Runkeeper. Ook krijg ik in Endomondo een betere GPS fix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekfct
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 31-08 18:56
Runkeeper indeed. Totdat ik twee maand geleden mijn enkel totaal verzwikte na 25 meter: http://runkeeper.com/user/Niekfct/activity/61645967
Achja, je kunt nu beter toch binnen zitten met deze vrieskou |:(

Dear Sir/Madam, Fire! Fire! Help me! Looking forward to hearing from you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Ik heb volgens mij Android Market: FolderSync nog niet voorbij zien komen. Echt een gewelding programa waarmee je data van verschillende devices mee in sync kan houden. Ik laat m'n telefoon and tablet met m'n PC (over SFTP) syncen en het werkt perfect.

FolderSync heeft erg veel opties en je kan veel cloud storage diensten gebruiken (dropbox, sygarsync, ubuntu one, etc), maar als je alleen met je lokale PC wilt syncen can dat ook erg makkelijk.

Zo gebruik ik het om de photos (/sdcard/DCIM/Camers op ICS) van m'n telefoon and tablet met elkaar the synchen en een copy op m'n PC op te slaan zodat ik alle foto's op al mijn toestellen kan bekijken, erg handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haling
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-06 15:53
JoetjeF schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 15:34:
Ik heb volgens mij Android Market: FolderSync nog niet voorbij zien komen. Echt een gewelding programa waarmee je data van verschillende devices mee in sync kan houden. Ik laat m'n telefoon and tablet met m'n PC (over SFTP) syncen en het werkt perfect.
Leuke tip! Ben nu ook m'n foto's naar m'n samba share op m'n server aan het sftp'en ;)

Er is overigens ook een Lite versie (gratis). Enige limitatie is dat je maar 1 account op kunt geven: is voor mij genoeg!

[ Voor 10% gewijzigd door haling op 02-02-2012 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Voor iedereen die bang is voor malware in de Market: Google heeft nu (of eigenlijk al een paar maanden) "Bouncer"; een systeem dat alle apps in de Market scant op malware:
http://googlemobile.blogs...android-and-security.html

Goede move :Y

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:28
Vraag over Spotify, ik heb een aantal lijsten die offline staan. Bij het ene liedje staat er een groen rondje met een witte pijl naar beneden links van de titel. Bij andere komt er een wit rechthoekje met een zwarte muzieknoot te staan. Op die nummers slaat Spotify bij mij terug naar mn homescreen en stopt de muziek. Iemand enig idee wat de iconen betekenen en waarom dit gebeurt? Android 4.0.2. Galaxy Nexus.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Welke sportapp ik gebruik is de gratis Adidas Micoach, Ik weet niet of ie beter is, maar ik vind hem erg goed om een doel te stellen en hij maakt je schema. natuurlijk synced hij met je persoonlijke webpagina. Je kan muziek afspelen in de app.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07:22
Stukfruit schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 03:08:
Voor iedereen die bang is voor malware in de Market: Google heeft nu (of eigenlijk al een paar maanden) "Bouncer"; een systeem dat alle apps in de Market scant op malware:
http://googlemobile.blogs...android-and-security.html

Goede move :Y
Zeker een goede move. Kon me haast al niet voorstellen dat ze een geen ruk mee zouden doen. Laat ze maar even flink de boel scannen en doen. Nu download ik zelf alleen de apps die ook daadwerkelijk goed staan aangeschreven etc.(al hoeft dat nog niet te betekenen dat het ook malware-vrij is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
  • Laatst online: 14-09 15:30
Ik had gisteren een melding op mijn Desire HD dat er een update was voor facebook. Bij downloaden en installeren van de facebookupdate gaf mijn virusscanner (Dr. Web anti-virus) melding dat de applicatie is geïnfecteerd (Android.Plankton.origin.2, com.facebook.katana). Heb toen maar meteen de update verwijderd. Iemand dit ook gehad of was het gewoon een valse melding om een of andere reden.?

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Heb je het geprobeerd met een andere antivirus-app? Dus Dr. Web even uitzetten / uninstallen, dan bv AVG erop en dan die facebook-update weer downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
  • Laatst online: 14-09 15:30
Ga ik proberen.

edit: AVG geeft geen melding, dus de melding van Dr. Web zal onterecht zijn.

[ Voor 72% gewijzigd door hansvk op 03-02-2012 12:55 ]

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 21:20
Ik heb een andere vraag hier:

Ik wil graag betaalde apps gebruiken vanuit de Android Market.
Kan ik die apps alléén betalen met een credit card via Google Checkout of zijn er ook betere opties?

Ik vind het idee van een Credit Card nummer die ik opsla op internet geen fijn idee. iDEAL zou fijner zijn om íets te noemen. Of een andere methode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Die je dus neerzet zonder iéts te hebben gelezen dan wel gezocht neem ik aan?
Kan ik die apps alléén betalen met een credit card via Google Checkout of zijn er ook betere opties?
Uit de topic start:

"Helaas is er nog steeds geen PayPal-functionaliteit beschikbaar om betalingen te doen in de Market en is het in Nederland hedentendage alleen mogelijk om te betalen via CreditCard (zowel een echte, als een virtuele) In het buitenland is er in enkele landen en bij enkele providers een mogelijklheid om te betalen via de provider zelf, het zogenaamde 'carrier billing'. Dit zal uiteraard in de loop der tijd ook wel in Nederland worden uitgevoerd, net als PayPal...?"

Verder is dit al véle malen hier, maar ook elders, besproken. Als je wilt kopen kan dat relatief gemakkelijk.

[ Voor 11% gewijzigd door Brad Pitt op 04-02-2012 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Je kan ook een (extra) prepaid kaart nemen en via iDeal betalen:
https://www.3vcard.nl/about-3v.html?tk=394f2d399b61487

Dat ding is trouwens vernieuwd, voor de mensen die een hekel hadden aan de limiet van de oude (wat nu een 3v voucher heet).

[ Voor 5% gewijzigd door Stukfruit op 04-02-2012 15:01 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Harribo schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 14:53:
Ik heb een andere vraag hier:

Ik wil graag betaalde apps gebruiken vanuit de Android Market.

Ik vind het idee van een Credit Card nummer die ik opsla op internet geen fijn idee. iDEAL zou fijner zijn om íets te noemen. Of een andere methode?
Ik kan toch wel zeker zeggen dat je de [Zoeken....] functie rechtsboven niet hebt gebruikt, ook geen Google. Deze vraag is al vele malen gesteld en ook vele malen beantwoord.

Ja, het kan alleen met credit card (ook prepaid creditcards) en nee, er is nog geen andere methode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Dank!

Komt dat ik deze vraag hier ook neer gooi om te checken of iemand al iets weet dat er inmiddels meer mogelijkheden bij zijn gekomen, een update zeg maar.
Voor de overigen: je zult het misschien niet geloven maar heb veel gezocht maar die tekst van het topic start niet tegengekomen. Zoek maar eens op woorden als 'android market betalen' etc....krijg ik die tekst niet voor mijn neus. Heb die zoekfunctie rechtsboven zeker 5x gebruikt. En ik ben niet zo lam dat ik elke post ga doorspitten van elke topic hierover.
Het kan gebeuren dus dat iemand die zelfs goed kan zoeken, ook wel eens iets niet vindt?

[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 04-02-2012 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Als je op prepaid zoekt dan vind je het wel, maar goed dan moet je wel net aan die term denken natuurlijk :P

Er moet trouwens wel bij gezegd worden dat na 15 maanden zonder gebruik van die kaart er iedere maand 1,50 van wordt afgeschreven totdat het saldo op 0,- staat. Dus het is aan te raden om er niet hele grote bedragen op te zetten.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Stukfruit schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 15:13:
Als je op prepaid zoekt dan vind je het wel, maar goed dan moet je wel net aan die term denken natuurlijk :P
Inderdaad :P
Er moet trouwens wel bij gezegd worden dat na 15 maanden zonder gebruik van die kaart er iedere maand 1,50 van wordt afgeschreven totdat het saldo op 0,- staat. Dus het is aan te raden om er niet hele grote bedragen op te zetten.
Per maand zomaar even 1,50 afschrijven voor niets dus? Lekkere jongens zijn dat zeg.....melden ze er niet bij he? Tenminste niet duidelijk.

Heb er ook geen groot bedrag op staan, het minimum, altijd doen als je eerst zoiets test is dan mijn idee.
Heb het dus al voor elkaar , ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Staat in de faq op de site..

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-04 22:22
Wat is het beste (gratis) music player volgens jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:23

HaTe

haat niet

Of PowerAmp (erg veel in te stellen aan geluid, lyrics) -- Oh deze is niet gratis
Of de MIUI muziekspeler (gewoon mooi en lyrics)
Of Google Music (vanwege het synchroniseren met Google Music)

[ Voor 7% gewijzigd door HaTe op 05-02-2012 22:12 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Google Music gaat je niet lukken, gezien dat nog niet uit is in NL ;)

(Of je moet via VPN naar de market gaan of iets in die richting)

[ Voor 33% gewijzigd door anandus op 05-02-2012 22:16 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:06

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

anandus schreef op zondag 05 februari 2012 @ 22:16:
Google Music gaat je niet lukken, gezien dat nog niet uit is in NL ;)

(Of je moet via VPN naar de market gaan of iets in die richting)
Proxy jezelf aanmelden en daarna google de APK. Werkt perfect. Ik heb het ook maar mijn internet is te traag om soepel te streamen.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Touchdomex schreef op zondag 05 februari 2012 @ 22:18:
[...]
Proxy jezelf aanmelden en daarna google de APK.
Dat bedoel ik dus, maar ik denk niet dat je Google Music via de market kan krijgen op de normale manier. Via proxies of location-disablers ofzo wel, maar niet de normale manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:23

HaTe

haat niet

Met root kan je Market Enabler gebruiken en dan een amerikaanse provider 'simuleren' oid

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

anandus schreef op zondag 05 februari 2012 @ 22:22:
[...]
Dat bedoel ik dus, maar ik denk niet dat je Google Music via de market kan krijgen op de normale manier. Via proxies of location-disablers ofzo wel, maar niet de normale manier.
Details. Het werkt prima hier.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Touchdomex schreef op zondag 05 februari 2012 @ 22:40:
[...]
Details. Het werkt prima hier.
Ja, maar jij vroeg ook niet naar een muziekspeler ;)
Ik wilde er alleen op wijzen dat je zonder proxies of root geen Google Music via de Market kan vissen.

[ Voor 20% gewijzigd door anandus op 05-02-2012 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

anandus schreef op zondag 05 februari 2012 @ 22:44:
[...]
Ja, maar jij vroeg ook niet naar een muziekspeler ;)
Ik wilde er alleen op wijzen dat je zonder proxies of root geen Google Music via de Market kan vissen.
Root is niet nodig. Alleen een proxy om je aan te melden op google music en daarna hoef je nooit meer te werken met proxies oid. Ik heb het wel op de PC staan en in de browser draait het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex

quartex

Beste live wallpaper ever?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:25

mrc4nl

Procrastinatie expert

NeutraleGast schreef op zondag 05 februari 2012 @ 22:02:
Wat is het beste (gratis) music player volgens jullie?
Ik heb het vaker geroepen: cloudskipper
Vind hem zelf erg fijn, onthoud teminste waar je gebleven was.
Iets waar de standaard muziek app veel last van heeft

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:22
mrc4nl schreef op maandag 06 februari 2012 @ 07:32:
Ik heb het vaker geroepen: cloudskipper
Vind hem zelf erg fijn, onthoud teminste waar je gebleven was.
Iets waar de standaard muziek app veel last van heeft
Kan je bij deze player ook streamen vanaf Google Music? Ik wil geen MP3s meer op mn telefoon.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

ph4ge schreef op maandag 06 februari 2012 @ 09:43:
[...]
Kan je bij deze player ook streamen vanaf Google Music? Ik wil geen MP3s meer op mn telefoon.
Probeer het eens zou ik zeggen, je bent een paar minuten van je antwoord verwijderd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
janvanduschoten schreef op maandag 06 februari 2012 @ 10:42:
[...]

Probeer het eens zou ik zeggen, je bent een paar minuten van je antwoord verwijderd :)
No way! Zelf dingen uitproberen terwijl ik ook gewoon m'n vraag hier neer kan plempen en afwachten totdat iemand anders het voor mij heeft uitgezocht? Wie denk je dat ik ben, malle pietje!?

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
ph4ge schreef op maandag 06 februari 2012 @ 09:43:
[...]
Waarvoor zou je daarvoor niet de Google Music app gebruiken dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
voor de splashtop gebruikers heb ik een vraag, is het mogelijk om splashtop te gebruiken als gamestreamer?
ik wil namelijk wanneer ik bij mensen ga ook op hun tv ga spellen.
moet ik wel een toetsenbord en muis aansluiten aan de telefoon( als dat mogelijk is?)
soort onlive maar dan voor de spelletjes op mijn pc.
ik wil namelijk skyrim kunnen spellen, wanneer ik de tijd voor heb :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex

quartex

Chrome voor Android nu uit [ICS only].

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Nog niet in NL zo te zien, maar als 't eenmaal geïnstalleerd is kan 't dan wel gewoon gebruikt worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, gewoon los .apk'tje downloaden en installeren :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Laatst online: 15:00
CLB schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 20:00:
Ja, gewoon los .apk'tje downloaden en installeren :)
Jammer werkt niet op Android 2.3.6 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
;) Wat is er lastig aan..
B)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Op m'n tablet vind ik het een stuk fijner werken en het opent pagina's in desktop mode wat je bij de Android browser elke keer handmatig moest doen (wie dat bedacht heeft...). Tevens is de URL bar altijd zichtbaar zodat ik snel kan zoeken ipv omlaag swipen en dan de zoek functie opzoeken. Maar je levert wel wat scherm ruimte in wat ik persoonlijk niet erg vindt.

Op m'n Desire met BCM ICS werkt het trouwens niet.

[ Voor 6% gewijzigd door JoetjeF op 07-02-2012 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Werkt prima inderdaad, alleen laat 't mijn eerste tab (van 5 die ik standaard open heb staan) niet zien bij 't syncen van de desktop.

Na Chrome 'n paar keer openen zit de betreffende tab erbij, dus 't lijkt opgelost. Heerlijk, overal doorlezen waar ik was :) Werkt die sync eigenlijk ook de andere kant op, zou wel handig zijn.

[ Voor 42% gewijzigd door Eric_Cantona op 07-02-2012 21:09 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.