Google Play en Android-apps - Deel 16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 110.128 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
dbzfan schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 15:36:
Ik zoek een applicatie die invloed heeft op de rotation lock.. ik wil dat bepaalde applicaties locked zijn en sommige weer niet. Zo wil ik wel landscape films kijken, maar niet landscape sms'en...
Verwijderd in "Android Market en applicaties - Deel 16"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
l3art schreef op maandag 16 januari 2012 @ 18:08:
Is er een movieplayer die en multi cores ondersteund en ook dvd mappen kan afspelen (VIDEO_TS)?
Er zijn er zoveel dat ik er niet wijs uit wordt. En echt zin om elke keer een dvd om te zetten heb ik ook niet heel veel zin in.
Ik weet niet of die het kan, maar ik ben erg tevreden met dice player.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karp
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:56
Kan iemand mij een notepad/post-it app aanraden die opslaat in .txt op een plek die ik zelf aangeef? Ik synchroniseer graag mijn notities over meerdere platformen en dat zou echt ideaal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Karp schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 23:30:
Kan iemand mij een notepad/post-it app aanraden die opslaat in .txt op een plek die ik zelf aangeef? Ik synchroniseer graag mijn notities over meerdere platformen en dat zou echt ideaal zijn.
Niet in .txt, maar springpad kan ik echt aanraden. Werkt op werkelijk ieder platform, en heeft een fijne website en extensies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Karp schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 23:30:
Epistle.

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
Evernote is ook fijn :)

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:41

KoffieNT

banaan

Ik ben op zoek naar een app (of zonder app) waarmee je een wachtwoord op een map kan zetten, meer niet.

Ik heb nu 3 apps geprobeerd, waar de hele gallery wordt gelocked, externe adressen gaat locken (?), of andere apps die zeer omslachtig zijn.

Ik wil gewoon een wachtwoord op 1 van de mappen die op mn telefoon staan, thats it :/.

Iemand :D?

[ Voor 3% gewijzigd door KoffieNT op 18-01-2012 13:43 ]

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Volgens mij bestaat dat niet. Op Linux kan iets dergelijks ook niet, als je dan naar de prompt gaat (of een fileexplorer) dan kan je er gewoon in.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:14

dbzfan

Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeLe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-09 18:14
(jarig!)
Kan iemand mij vertellen waarom als ik SlideIT wil aanschaffen voor 0,99 eurocent, hij bij afrekenen om 4,50 euro vraagt? Ik heb maar 2 devices, Asus Transformer Prime en HTC Desire Z, dus daar kan het niet aan liggen volgens mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karp
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:56
Cyleo schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 10:36:
[...]

Niet in .txt, maar springpad kan ik echt aanraden. Werkt op werkelijk ieder platform, en heeft een fijne website en extensies.
Ziet er super uit maar het is Epistle geworden. Die txt'tjes zijn echt een dealbreaker voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 21:15
Ik vroeg me af of iemand een Android applicatie kent voor het controleren van par2 files, zoals Quickpar op de pc? Ik heb al een NZB downloader en die werkt prima, rar files uitpakken is ook geen probleem maar voor (eventuele) reparatie met par2 files heb ik nog niets.
Nu is het in de meeste gevallen niet nodig om een reparatie uit te voeren als ik iets van een serie download, maar het zou wel handig zijn bij het downloaden van content die al wat ouder is. Iemand enig idee?

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
Lekker dat Missed It! een nieuwe versie heeft en heel je bestaande settings niet meer werken :(

Alles opnieuw doen waarbij de opbouw van het programma is gewijzigd waardoor je het anders moet aanpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Joster schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 09:25:
Lekker dat Missed It! een nieuwe versie heeft en heel je bestaande settings niet meer werken :(

Alles opnieuw doen waarbij de opbouw van het programma is gewijzigd waardoor je het anders moet aanpakken.
Vermoedelijk is hij dus ICS proof gemaakt :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik heb nu tversity op een windows server draaien, en met bijv. rockplayer kan ik een url via de android browser openen en muziek spelen, dat gaat goed via wifi en 3g.

Maar kan het ook mooier, dus dat je bijvoorbeeld in een media app direct je muziek/etc kan browsen? Zoals ik het nu doe is niet aan N00B's uit te leggen :) Zijn er beter apps?

Of moet ik dan niet tversity hebben? Ik merk dat je toch vaak wat moet betalen voor dit soort stream software, terwijl ik aanneem dat er ook goeie echte freeware is.

[ Voor 4% gewijzigd door maratropa op 19-01-2012 10:53 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Moi_in_actie schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 16:11:
Ik vroeg me af of iemand een Android applicatie kent voor het controleren van par2 files, zoals Quickpar op de pc? Ik heb al een NZB downloader en die werkt prima, rar files uitpakken is ook geen probleem maar voor (eventuele) reparatie met par2 files heb ik nog niets.
Nu is het in de meeste gevallen niet nodig om een reparatie uit te voeren als ik iets van een serie download, maar het zou wel handig zijn bij het downloaden van content die al wat ouder is. Iemand enig idee?
Volgens mij is de CPU van welke telefoon dan ook niet krachtig genoeg om PAR2-setjes te gaan repareren. En als er al zoiets bestaat, dan zal het enorm veel stroom vreten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 18:54
Joster schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 09:25:

Inderdaad, ik vind het nieuwe systeem ook erg vervelend werken. Ik heb 2 dezelfde widgets, een op mn homescreen en een op mn lockscreen, dat werkt toch zo irritant. En ik krijg dezelfde kleurencombinatie ook niet voor elkaar.

Ook laat hij regelmatig toch een zwarte achtergrond zien, terwijl dat echt uit staat.

[ Voor 7% gewijzigd door ph4ge op 19-01-2012 10:50 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:47

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

MaZeLe schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 15:28:
Kan iemand mij vertellen waarom als ik SlideIT wil aanschaffen voor 0,99 eurocent, hij bij afrekenen om 4,50 euro vraagt? Ik heb maar 2 devices, Asus Transformer Prime en HTC Desire Z, dus daar kan het niet aan liggen volgens mij...
Waar zie je dan dat die 99 cent kost? In de Market staat-ie gewoon voor €4,50 namelijk.

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Nu online
ph4ge schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 10:49:
[...]

Inderdaad, ik vind het nieuwe systeem ook erg vervelend werken. Ik heb 2 dezelfde widgets, een op mn homescreen en een op mn lockscreen, dat werkt toch zo irritant. En ik krijg dezelfde kleurencombinatie ook niet voor elkaar.

Ook laat hij regelmatig toch een zwarte achtergrond zien, terwijl dat echt uit staat.
Ik heb precies dezelfde problemen inderdaad. Ook die "Widget name" en "Preset name", bah bah. Ik heb nu 2 dezelfde namen als Widget onder één Preset zitten :?

[ Voor 11% gewijzigd door Joster op 19-01-2012 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Mad Marty schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 11:02:
[...]

Waar zie je dan dat die 99 cent kost? In de Market staat-ie gewoon voor €4,50 namelijk.
Volgens mij was er idd een actie, maar die zal dan al wel weer over zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:12
Mad Marty schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 11:02:
Gisteren stond ie er gewoon voor 99 cent op hoor. Specifiek nog naar gekeken. Heb hem toen tijdens de 10 cent actie gekocht maar gebruik alsnog Swype, vind ik veel en veel fijner (zal wel gewenning zijn).

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Grappig, ik gebruikte ook nog altijd Swype, maar toch maar SlideIT gaan gebruik om aan te wennen. Mocht die Swype beta ooit aflopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-07 13:15
Tweekeraar schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 07:13:
heb ik gedaan en met lightflow en ledtester werkt het wel. Jammer genoeg niet met whatsapp :(
Dat probleem had ik ook totdat ik in Whatsapp zelf de notification led uitschakelde, daarna deed hij het perfect met lightflow (wel de betaalde versie, anders kun je geen notificatie led selecteren voor je apps).

[ Voor 11% gewijzigd door Alvanosa op 19-01-2012 11:50 ]

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 21:15
pven schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 10:48:
[...]

Volgens mij is de CPU van welke telefoon dan ook niet krachtig genoeg om PAR2-setjes te gaan repareren. En als er al zoiets bestaat, dan zal het enorm veel stroom vreten.
Ow oops.. ik zie nu pas dat dit topic onder de afdeling smartphones staat (en niet Android Market in het algemeen is). Het ging me om een programma voor mn Asus Transformer Prime, maar tot op heden heb ik op de Android Market nog niets kunnen vinden. Qua cpu performance maak ik me niet zo'n zorgen bij dat ding:)

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:48
W elke e-mailwidget raden jullie aan in combinatie met CM7? Op mijn SGBS of Stock ROM had ik de HTC fullscreen e-mailwidget (4x4), maar in CM7 zit zoiets niet ingebouwd. Kan in de market ook niets vinden wat er op lijkt...

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Groentenboer schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 16:03:
W elke e-mailwidget raden jullie aan in combinatie met CM7? Op mijn SGBS of Stock ROM had ik de HTC fullscreen e-mailwidget (4x4), maar in CM7 zit zoiets niet ingebouwd. Kan in de market ook niets vinden wat er op lijkt...
Android Pro Widgets
Android Market: Android Pro Widgets - Apps op Android Market

Colorize Widgets
Android Market: Colorize Widget - Apps op Android Market

weet niet zeker of die e-mail ondersteunen

LauncherPro heeft een full-screen gmail widget, maar dan zit je vast aan een andere Launcher

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2012 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Beiden hebben geen e-mail widget...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-04 22:22
Bestaat er een app widget waar ik mijn verschillende mail accounts kan koppelen?(Een beetje net als ga launcher mail widget), en daarnaast ook een soort van todo list heeft?

Dus eigenlijk een todolist en mail widget gecombineerd.

Als zoeiets niet bestaat, zijn er aparte mail widgets en todo widgets? Welke raden jullie aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:07
Ik heb het idee dat je met Gmote wel uit de voeten kan. Daarmee scroll je door je muziekcollectie op je mediacenter (bijv) en kan je afspelen op mediacenter of streamen naar je telefoon.
maratropa schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 10:44:
Ik heb nu tversity op een windows server draaien, en met bijv. rockplayer kan ik een url via de android browser openen en muziek spelen, dat gaat goed via wifi en 3g.

Maar kan het ook mooier, dus dat je bijvoorbeeld in een media app direct je muziek/etc kan browsen? Zoals ik het nu doe is niet aan N00B's uit te leggen :) Zijn er beter apps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Is er een alternatief voor wat je bij HTC Sense hebt als je op de klok klikt?
Dan kom je ergens waar jeje wekker/stopwatch/enz in kan stellen.

Ik heb nu sense analog clock geïnstalleerd. Het ziet er in de verste verte niet zo mooi uit als de sense klok maar oke... Daar kun je dus instellen welke app hij moet opstarten als je op de klok klikt. Welke is daarvoor geschikt?

Als vervanger voor de kalender heb ik nu Android Pro Widgets voor geinstalleerd. Misschien is het een instelling maar voor zover heb ik nog geen facebook verjaardagen tevoorschijn kunnen toveren.

[ Voor 20% gewijzigd door kaasaanfiets op 21-01-2012 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

koekoek2003nl schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 17:39:
Is er een alternatief voor wat je bij HTC Sense hebt als je op de klok klikt?
Dan kom je ergens waar jeje wekker/stopwatch/enz in kan stellen.

Ik heb nu sense analog clock geïnstalleerd. Het ziet er in de verste verte niet zo mooi uit als de sense klok maar oke... Daar kun je dus instellen welke app hij moet opstarten als je op de klok klikt. Welke is daarvoor geschikt?
Wat voor telefoon hebben wij het over? Een echte HTC of een andere?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Touchdomex schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 17:41:
[...]

Wat voor telefoon hebben wij het over? Een echte HTC of een andere?
HTC Desire.
Ik draai momenteel mildwild 2.9

(wou eens wat anders dan een sense rom maar wil toch wel graag veel handige sense functies aan een non-sense rom toevoegen.

Per toeval op Alarm clock Xtreme Free gestuit. Zoiets moet ik hebben
ps: ik zoek een gratis app, als ik er voor moet betalen kan ik netzogoed weer terug naar een senserom gaan.

[ Voor 19% gewijzigd door kaasaanfiets op 21-01-2012 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumsel
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-09 11:48
koekoek2003nl schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 17:43:
[...]
Per toeval op Alarm clock Xtreme Free gestuit. Zoiets moet ik hebben
ps: ik zoek een gratis app, als ik er voor moet betalen kan ik netzogoed weer terug naar een senserom gaan.
Op Getjar kan je Alarm Clock Extreme legaal gratis downloaden. Alarm Clock Extreme is daar een z.g. Gold App, betaalde apps die ze gratis aanbieden. Ook Beautiful Widgets is trouwens een Gold App, misschien is die klok mooier als sense analog clock.

[ Voor 21% gewijzigd door Grumsel op 21-01-2012 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Laatst online: 12-07 10:28

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Het zal vast wel ergens eerder gevraagd zijn, maar ik kan het niet vinden.

Ik heb op mijn telefoon Dragracing staan en ben daar erg ver in, nu wil ik dit ook graag op mijn tablet spelen.
Bestaat er iets als een savegame bestand, die ik kan kopieren. (evt. syncen)

De telefoon is geroot, maar de tablet niet (gaat ook (nog) niet gebeuren). Dus iets als titanium werkt m.i. niet

[ Voor 17% gewijzigd door Pinin op 22-01-2012 13:01 ]

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Je kan het met bv Titanium backuppen (incl data!) en vervolgens op je tablet restoren (je moet dan even het juiste backup-bestand zien te vinden). In theorie gaat dat werken. Zo heb ik whatsapp op mijn SIMloze tablet ook werkend gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Maar titanium werkt toch enkel op geroote toestellen?

Ook whatsapp mis ik idd op mijn simloze tablet

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Sorry, klopt idd. Er zijn vast andere backup-programma's die het ook kunnen. Misschien MyBackup?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

thx, ik denk erover na. Je kan met die back-up tools (nog niet eerder gebruikt) toch ook enkele programma's terugzetten? of is het in 1x alles. want mijn tablet en telefoon hebben veel apps die niet overeen komen.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:17
bij MybackupPro is dat mogelijk ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cio
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-05 12:05

Cio

Kan iemand mijn zoektocht naar een contact manager die whatsapp/Skype/Facebook integratie heeft afronden? (Als het even kan ook MSN/Google Talk). Market/Google/GoT search hebben me niets opgeleverd en het zou me toch verbazen als er echt niets is wat in de buurt komt.

Trillian kan Facebook/MSN/Google Talk, maar juist Whatsapp en Skype vind ik belangrijk. Het is niet erg als de applicatie daarna moet worden gestart (of zelfs op de achtergrond actief moet zijn) om echt te communiceren, maar vanuit één lijst mensen benaderen zou verdomde mooi zijn.

De mogelijkheid om contacten te sorteren op achternaam heeft fr voorkeur, net als het kunnen zien of iemand daadwerkelijk online is in de genoemde diensten. Maar die wensen zou al ik opgeven zodra de lijst meer dan whatsapp en telefoon/e-mail gebruikt.

[ Voor 7% gewijzigd door Cio op 22-01-2012 18:51 ]

Vette nieuwe game? Poepluiers zal je bedoelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:54

HaTe

haat niet

Is dat niet gewoon functionaliteit van de standaard contact app? Bij mij is dat in ieder geval altijd zo geweest..
Bij alle contacten zie ik gewoon of ze facebook talk of whatsapp hebben..Enkel zien of ze echt online zijn is niet zichtbaar.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

HaTe schreef op zondag 22 januari 2012 @ 19:06:
Is dat niet gewoon functionaliteit van de standaard contact app? Bij mij is dat in ieder geval altijd zo geweest..
Bij alle contacten zie ik gewoon of ze facebook talk of whatsapp hebben..Enkel zien of ze echt online zijn is niet zichtbaar.
Mjah nu is het de vraag of hij een standaard contacten app heeft. Alleen google talk doet wel de statussen. Facebook doet het netjes met de facebook app maar die heeft soms wel en soms niet ondersteuning voor het koppelen van contacten aan het standaard contactending van Android. Op dit moment heeft hij het niet maar vorige week wel op 2.3.7 :') Deze week dus op 2.2 en 4.0 niet :') Erg irritant :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Laatst online: 13-09 12:43
Voor zover ik weet is er geen enkele app die je Whatsapp contacten kan bundelen.. Het is ook geen service waar je op inlogt met een username+password.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Niet online
Ik ben op zoek naar drie dingen:
Een aanvulling op mijn lockscreen
Ik heb een lockscreen gemaakt in Widget Locker waar ik aardig tevreden mee ben. Ik "mis" echter nog één slider: een slider van één rij hoog met drie plekken voor applicaties waarbij op elke plek een handeling moet worden uitgevoerd.
Waarm? Ik wil namelijk graag een paar dingen op mijn lockscreen in twee rijen:
- ontgrendelen, een handeling aan de onderkant.
- 5 applicaties, elk activeren met een handeling, niet enkel éénmalig drukken. Te zien zijn respectievelijk: Whatsapp, camera, SMS, Bellen, ontgrendelen en GMail.
Dit lukt mij deels met een Rotary en een Invisible Tabs, enkel de camera is nog te activeren met een enkele druk op het scherm. Als oplossing zie ik het liefst een slider in Widget Locker, maar een alternatief of andere oplossing is ook leuk. Bijgevoegd mijn huidige lockscreen (in ontwikkeling ;))
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/3038360/Android%20winamp/shot_000080.png

Een alternatief voor ADW Notifier
Het concept ADW Notifier ken ik pas sinds kort, maar werkt helaas (bijna) niet, veel gele vraagtekens in een rondje in plaats van gekleurde rondjes met ongelezen. Welke oplossingen raden jullie mij aan? Ik merkte overigens dat ADW Notifier ook icoontjes bij de snelkoppelingen op het lock screen zet. Dit zou een heel fijne oplossing zijn omdat ik heb ingesteld dat de notification bar niet zichbaar is op het lock screen, wat het geheel veel mooier maakt natuurlijk :).

Een mooie klok op mijn home- en lock screen
Hier ben ik pas net aan begonnen met mijn zoektocht, maar ik zal even mijn eisen uitleggen. Ik wil graag een mooie klok en die in bovenstaand screenshot bevalt mij eigenlijk onverwacht goed, echter zijn mijn home- en lock screen bijna hetzelfde (vind ik mooi). De klok op mijn homescreen heeft echter nog een functionaliteit: onmiddellijk naar mijn alarmen gaan. Ik heb namelijk Alarm Clock Plus (ACP), echter vind ik de widgets van ACP niet mooi, de wek functionaliteit, rekensommetjes, dag per week, eenmalig alarm overslaan, meerdere alarmen etc. zijn echter perfect. Het probleem met de huidige klok op mijn lock screen, is het niet meteen naar alarmen kunnen gaan met een enkele druk op het widget als ik deze ook op mijn home screen zou plaatsen, waar dit met de widgets van ACP wel mogelijk is. Voor de volledigeheid ook mijn homescreen nog even toegevoegd.Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/3038360/Android%20winamp/shot_000082.png

Edit:
Voor mijn klok heb ik mogelijk een oplossing gevonden, "SiMi Clock Widget". Al ben ik er nog niet echt van overtuigd dat deze "mooi is". Blijf ik ondertussen in ieder geval doorzoeken naar sliders en notificatie mogelijkheden.

[ Voor 8% gewijzigd door Arie- op 22-01-2012 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een vraagje wat ietwat offtopic is, maar er is ook geen ander 'beter' topic om deze vraag te stellen volgens mij.
Behoud je OTA-updates als je rootacces hebt, heeft dit verband met elkaar of niet? Of rootacces = geen OTA?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

CLB schreef op zondag 22 januari 2012 @ 23:32:
Een vraagje wat ietwat offtopic is, maar er is ook geen ander 'beter' topic om deze vraag te stellen volgens mij.
Behoud je OTA-updates als je rootacces hebt, heeft dit verband met elkaar of niet? Of rootacces = geen OTA?
Welke telefoon en wat voor OTA's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Motorola Razr, en OTA's uhm ROM-updates lijkt me :) Met vernieuwingen, of bijvoorbeeld de ICS-update :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

CLB schreef op zondag 22 januari 2012 @ 23:39:
Motorola Razr, en OTA's uhm ROM-updates lijkt me :) Met vernieuwingen, of bijvoorbeeld de ICS-update :)
Enig idee hoe dat in het verleden is gegaan bij motorola? Het is heel erg afhankelijk van hoe hij de update gaat toepassen....

Waarom niet tijdelijk eventjes de oude originele kernel terugzetten vlak voordat je gaat update :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevchelios
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:58
Bij root access blijven updates gewoon worden gepusht. Je verliest wel (bijna) altijd je root access na een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cio
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-05 12:05

Cio

HaTe schreef op zondag 22 januari 2012 @ 19:06:
Nee, alleen whatsapp/e-mail kan ik direct benaderen, Facebook linkt naar hun profiel, skype/talk zit er niet in.
Touchdomex schreef op zondag 22 januari 2012 @ 19:17:
Mjah nu is het de vraag of hij een standaard contacten app heeft. Alleen google talk doet wel de statussen. Facebook doet het netjes met de facebook app maar die heeft soms wel en soms niet ondersteuning voor het koppelen van contacten aan het standaard contactending van Android. Op dit moment heeft hij het niet maar vorige week wel op 2.3.7 :') Deze week dus op 2.2 en 4.0 niet :') Erg irritant :+
SE Neo V; al wat alternatieven geprobeerd die weinig anders kunnen. Vervelend om te horen dan Facebook zo vreemd doet, daarvan nam ik juist aan dat het geen probleem zou zijn!
stijnos1991 schreef op zondag 22 januari 2012 @ 19:24:
Voor zover ik weet is er geen enkele app die je Whatsapp contacten kan bundelen.. Het is ook geen service waar je op inlogt met een username+password.
Ik wil ook geen Whatsapp contacten met andere Whatsapp contacten mergen, maar aangezien enkele van mijn contacten niet op facebook/skype dezelfde naam hebben (bijvoorbeeld) is het fijn om handmatig contacten te "koppelen".

Trillian kan in essentie alles wat ik wil.... maar is geen contact manager (dus geen telefoon/e-mail) en kan niet met Skype overweg. Standaard contact manager geeft geen online status, kan niet direct naar Facebook berichten sturen en heeft geen Skype. Alternatieven veranderen meestal alleen de lijst/weergave maar voegen niets toe (online indicators zou mooi zijn) en kunnen basis dingen als sorteren op achternaam of groepen weergeven niet.

Kort samengevat: Ik wil een All-in-one contact manager voor mijn Google contacts (incl whatsapp ondersteuning), Facebook vrienden en Skype contacts. Liefst met online-indicator in het lijst overzicht, ondersteuning voor groepen en de mogelijkheid op achternaam te sorteren. Ik ga nog even verder zoeken dan maar!

Vette nieuwe game? Poepluiers zal je bedoelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Cio schreef op maandag 23 januari 2012 @ 02:43:
[...]

Nee, alleen whatsapp/e-mail kan ik direct benaderen, Facebook linkt naar hun profiel, skype/talk zit er niet in.

[...]

SE Neo V; al wat alternatieven geprobeerd die weinig anders kunnen. Vervelend om te horen dan Facebook zo vreemd doet, daarvan nam ik juist aan dat het geen probleem zou zijn!

[...]

Ik wil ook geen Whatsapp contacten met andere Whatsapp contacten mergen, maar aangezien enkele van mijn contacten niet op facebook/skype dezelfde naam hebben (bijvoorbeeld) is het fijn om handmatig contacten te "koppelen".

Trillian kan in essentie alles wat ik wil.... maar is geen contact manager (dus geen telefoon/e-mail) en kan niet met Skype overweg. Standaard contact manager geeft geen online status, kan niet direct naar Facebook berichten sturen en heeft geen Skype. Alternatieven veranderen meestal alleen de lijst/weergave maar voegen niets toe (online indicators zou mooi zijn) en kunnen basis dingen als sorteren op achternaam of groepen weergeven niet.

Kort samengevat: Ik wil een All-in-one contact manager voor mijn Google contacts (incl whatsapp ondersteuning), Facebook vrienden en Skype contacts. Liefst met online-indicator in het lijst overzicht, ondersteuning voor groepen en de mogelijkheid op achternaam te sorteren. Ik ga nog even verder zoeken dan maar!
Druk eens op het plaatje in de standaard app, dan krijg je een soort pop-up met precies wat je zoek ;) (nouja, niet de status, wel alle snelkoppelingen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Ik heb sinds gisteren een Xperia Mini Pro... en merk dat de UMTS verbinding thuis niet geweldig is. Heb vaak maar 1 of 2 streepjes en regelmatig zelfs helemaal niks!

Heb de instelling nu op UMTS/GSM staan. Als ik deze op GSM zet, krijg ik bijna direct 3 of 4 streepjes.
Nou heb ik thuis uiteraard gewoon Wifi, dus zou UMTS gewoon uitkunnen.

Ik ben dus op zoek naar een tooltje waarmee de telefoon op 'alleen GSM' wordt gezet als ik een Wifi verbinding heb en weer op UMTS/GSM wordt gezet als ik geen Wifi verbinding heb. Dit gaat vermoedelijk ook behoorlijk wat accu besparen.

Bestaat er zo'n tooltje? Ik heb al gegoogled maar kon niet echt iets vinden. ZDbox kan veel, maar dit volgens mij niet.

[ Voor 3% gewijzigd door hars73 op 24-01-2012 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex

quartex

hars73 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 09:44:
Ik heb sinds gisteren een Xperia Mini Pro... en merk dat de UMTS verbinding thuis niet geweldig is. Heb vaak maar 1 of 2 streepjes en regelmatig zelfs helemaal niks!

Heb de instelling nu op UMTS/GSM staan. Als ik deze op GSM zet, krijg ik bijna direct 3 of 4 streepjes.
Nou heb ik thuis uiteraard gewoon Wifi, dus zou UMTS gewoon uitkunnen.

Ik ben dus op zoek naar een tooltje waarmee de telefoon op 'alleen GSM' wordt gezet als ik een Wifi verbinding heb en weer op UMTS/GSM wordt gezet als ik geen Wifi verbinding heb. Dit gaat vermoedelijk ook behoorlijk wat accu besparen.

Bestaat er zo'n tooltje? Ik heb al gegoogled maar kon niet echt iets vinden. ZDbox kan veel, maar dit volgens mij niet.
Dit gaat toch gewoon automatisch? Of bedoel je iets anders?
Zodra je Wifi verbinding hebt word je gsm data meteen uitgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

quartex schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 10:14:
[...]
Dit gaat toch gewoon automatisch? Of bedoel je iets anders?
Zodra je Wifi verbinding hebt word je gsm data meteen uitgezet.
Naja je radio kan toch op UMTS of GSM werken? UMTS heeft bij mij thuis blijkbaar een slechter bereik dan GSM.

Maar is het zo dat als je telefoon een actieve Wifi verbinding heeft, de radio altijd naar GSM springt? Of blijft ie dan toch via UMTS werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
hars73 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 10:21:
[...]

Naja je radio kan toch op UMTS of GSM werken? UMTS heeft bij mij thuis blijkbaar een slechter bereik dan GSM.

Maar is het zo dat als je telefoon een actieve Wifi verbinding heeft, de radio altijd naar GSM springt? Of blijft ie dan toch via UMTS werken?
Meestal wel, maar voor de zekerheid kan je een 2g/3g toggle widget downloaden. 2g is nl. gsm en 3g umts ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• traaymakers
  • Laatst online: 11-09 16:41
Naar mijn weten wordt 3g uitgeschakeld als je op wifi zit, bij mij verdwijnt het icoontje in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:31

timovd

Voorsprong door techniek

Volgens mij ook. Als ik verbonden ben met WiFi en geen internet over dat WiFi heb (bv. door extra authenticatie), komt er geen data binnen. Android verwacht het dan over het WiFi.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Het gaat betrokkene helemaal niet om de dataverbinding: die wordt inderdaad uitgeschakeld als hij via WiFi verbonden is. Hij wil graag dat zijn telefoon dan naar GSM only gaat, omdat hij daar een veel beter ontvangst mee heeft dan met UMTS. Het gaat dus NIET om de dataverbinding (ja, die gaat uit etc), maar gewoon om het omschakelen naar 2G (GSM) als er een WiFi verbinding is aangesloten.

Die 2G/3G toggle widgets zijn misschien al voldoende. Moet je het wel handmatig doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

Groentenboer schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 14:03:
Het gaat betrokkene helemaal niet om de dataverbinding: die wordt inderdaad uitgeschakeld als hij via WiFi verbonden is. Hij wil graag dat zijn telefoon dan naar GSM only gaat, omdat hij daar een veel beter ontvangst mee heeft dan met UMTS. Het gaat dus NIET om de dataverbinding (ja, die gaat uit etc), maar gewoon om het omschakelen naar 2G (GSM) als er een WiFi verbinding is aangesloten.

Die 2G/3G toggle widgets zijn misschien al voldoende. Moet je het wel handmatig doen...
Ja dit klopt helemaal wat je nu zegt. Ik zat net al te denken hoe ik dit duidelijk uit kon leggen, maar jij beschrijft precies wat ik bedoel.

Die toggle widget helpt een beetje, maar handig is anders. Je zou zeggen dat daar toch wel een tool voor zou moeten zijn die zoiets kan doen. Een automatische toggle die op 2G gaat bij een actieve wifi verbinding en op 3G gaat als er geen actieve wifi verbinding is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Niet online
Tasker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

Die ga ik inderdaad eens even bekijken. En vanuit Tasker kwam ik ook bij Locale uit.. die zal ik ook eens onderzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe

HaTe

haat niet

Ik ben nog op zoek naar een alternatief voor Go Launcher, welke steeds groter wordt met features die ik toch niet gebruik en daardoor onoverzichtelijk en cpu vretend wordt..

In het Galaxy S topic kwam ik deze tegen: Nova Launcher
Enige wat daar nog bij moet:
- mappen in app drawer
- verticale scroll in app drawer
- apps ontzichtbaar maken in de drawer

Weet iemand toevallig een launcher die dit kan? (naast Go Launcher)

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Groentenboer schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 16:03:
Welke e-mailwidget raden jullie aan in combinatie met CM7? Op mijn SGBS of Stock ROM had ik de HTC fullscreen e-mailwidget (4x4), maar in CM7 zit zoiets niet ingebouwd. Kan in de market ook niets vinden wat er op lijkt...
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Misschien heeft LauncherPro zo'n widget?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex

quartex

Een van de betere weather apps, 1Weather, is nu ook in Europa te krijgen (via een omweggetje).

http://www.androidpolice....ather-app-weve-ever-seen/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 16:14

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Kijk eens naar Android Pro Widgets, misschien zit daar iets bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Eric_Cantona schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 22:05:
Kijk eens naar Android Pro Widgets, misschien zit daar iets bij?
Zit geen mail widget in, dus vrij zinloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swima
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08-2023
HaTe schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 18:54:
Ik ben nog op zoek naar een alternatief voor Go Launcher, welke steeds groter wordt met features die ik toch niet gebruik en daardoor onoverzichtelijk en cpu vretend wordt..

In het Galaxy S topic kwam ik deze tegen: Nova Launcher
Enige wat daar nog bij moet:
- mappen in app drawer
- verticale scroll in app drawer
- apps ontzichtbaar maken in de drawer

Weet iemand toevallig een launcher die dit kan? (naast Go Launcher)
Hmm - ik ben nog vrij nieuw in het hele Android-gebeuren (sinds gisteren zeg maar ;)) maar ik ben per toeval dxTop Lite tegen gekomen en tot nu toe werkt het prima ...

Maar goed, wie ben ik he? ;) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:55

painkill

Pain(k)(ill)

Hebben er meer mensen last van het feit dat creditcards bij moneybookers/skrill (prepay creditcards), het niet meer doen?

Ik heb vorige maand veel dingen voor 10 cent gekocht, en heb nog 4 euro saldo over, maar google wallet wil niks van die cc weten en staat hem niet meer toe..

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Nu online
Heeft iedereen zo'n last van het rampenplan dat Facebook voor Android heet?

Super traag die app. Nu heb ik de "nieuwe" er maar af gehaald en gebruik ik eigenlijk gewoon de oude app met de oude indeling maar nu krijg ik dagelijks de melding dat er een nieuwere versie beschikbaar is (automatisch bijwerken uitgeschakeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Weet iemand een RSS lezer die feeds van wachtwoordbeveiligde websites haalt? In Outlook is zoiets te doen door éérst in IE in te loggen op de website en dán de feed toe te voegen, maar op Android ben ik iets vergelijkbaars nog niet tegengekomen.

Zat lezers, maar geen één die ik ken die met logins om weet te gaan...

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe

HaTe

haat niet

Kan Google Reader hier mee omgaan? Ik bedoel niet de app. Want dan zijn er genoeg apps te vinden. Zelf vind ik greader een erg fijne app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Stel ik heb een telefoon en een tablet met Android op 1 account en ik wil een applicatie aanschaffen die ik op beide wil gebruiken. Moet ik dan twee keer betalen?

En als ik dan op mijn tablet overschakel op een ander account is de applicatie dan te gebruiken met het andere account? Lijkt me niet, anders is het wel heel makkelijk om te frauderen, maar ik vraag het toch maar even.

[ Voor 4% gewijzigd door Moby op 25-01-2012 10:48 ]

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

HaTe schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 10:39:
Kan Google Reader hier mee omgaan? Ik bedoel niet de app. Want dan zijn er genoeg apps te vinden. Zelf vind ik greader een erg fijne app.
http://lifehacker.com/543...-feeds-with-google-reader

Het is semimogelijk, ik ga niet bepaald mijn login/ww in een feedurl zetten...

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 16:14

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Moby schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 10:43:
Stel ik heb een telefoon en een tablet met Android op 1 account en ik wil een applicatie aanschaffen die ik op beide wil gebruiken. Moet ik dan twee keer betalen?

En als ik dan op mijn tablet overschakel op een ander account is de applicatie dan te gebruiken met het andere account? Lijkt me niet, anders is het wel heel makkelijk om te frauderen, maar ik vraag het toch maar even.
'n Gekochte app geldt voor 'n account, dus als je dezelfde accounts op je telefoon en tablet gebruikt, dan hoef je maar 1x te betalen. 't Kan wel zijn dat 'n bepaalde app niet echt geschreven is voor 'n tablet, alleen weet ik niet precies hoe dat werkt.

En dat 2e stuk is volgens mij zoals je zegt, wat je wel zou kunnen doen is de apk van de geïnstalleerde app van je ene account handmatig opslaan en in 't volgende account gebruiken. Niet helemaal de bedoeling en je krijgt dan ook geen updates meer voor die app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistermo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09 16:37
Joster schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 10:01:
Heeft iedereen zo'n last van het rampenplan dat Facebook voor Android heet?

Super traag die app. Nu heb ik de "nieuwe" er maar af gehaald en gebruik ik eigenlijk gewoon de oude app met de oude indeling maar nu krijg ik dagelijks de melding dat er een nieuwere versie beschikbaar is (automatisch bijwerken uitgeschakeld).
Jep hier hetzelfde, ik heb de facebook app verwijderd. Ik gebruik nu FriendCaster, werkt een stuk fijner en heeft push notificaties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Ben op zoek naar een app waar je je apps in mappen/categorieën kan indelen.

Die zijn er genoeg, maar nu zoek ik er een die als ik wat uit de market hebt gevist na het installeren vraagt waar ik dit wil plaatsen. sommige moeten dus zowel in (bijv.) algemeen als tools

Bestaat deze app

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Dit kan helemaal zoals je wilt met bijv. Folder Organizer Lite dan wel via de betaalde versie er van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Ja is mooi, lijkt goed te gaan, vraagt idd om label als er geen label aangehangen is (door ontwikkelaar)
Had liever dat ie minder intelligent is en altijd de vraag stelt

[ Voor 20% gewijzigd door Pinin op 25-01-2012 11:57 ]

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 08:28
Pinin schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 11:49:
Ja is mooi, lijkt goed te gaan, vraagt idd om label als er geen label aangehangen is (door ontwikkelaar)
Gebruik zelf al een jaar Folder Organiser (Android Market: Folder Organizer lite - Apps op Android Market#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5hYmNPcmdhbml6ZXIubGl0ZSJd) Gebruik zelf de pro versie. Maar deze doet precies wat jij wilt :)

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:17

Smarron

The bend

Pinin schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 11:49:
Ja, lijkt idd goed te gaan, vraagt idd om label als er geen label aangehangen is (door ontwikkelaar) helaas sorteert hij zelf al heel veel / te veel in de verkeerde groep.
Toen ik Folder Organizer gebruikte, had ik zelf labels aangemaakt. Dus alles wat FO in eerste instantie voor jou deed als voorbeeld, gebruikte ik niet eens.

FO heeft ook een goeie backup functie, mocht je je telefoon/tablet een keer helemaal leeg willen halen.

Sinds ik ADW Launcher in gebruik heb, heb ik FO eraf gegooid. ADW doet namelijk hetzelfde, enkel de melding van nieuw geinstalleerd programma krijg je niet, maar dat vind ik geen probleem. Desktop icoon wordt aangemaakt en die sleep ik dan gewoon naar een mapje toe.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Eric_Cantona schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 10:59:
[...]

'n Gekochte app geldt voor 'n account, dus als je dezelfde accounts op je telefoon en tablet gebruikt, dan hoef je maar 1x te betalen. 't Kan wel zijn dat 'n bepaalde app niet echt geschreven is voor 'n tablet, alleen weet ik niet precies hoe dat werkt.

En dat 2e stuk is volgens mij zoals je zegt, wat je wel zou kunnen doen is de apk van de geïnstalleerde app van je ene account handmatig opslaan en in 't volgende account gebruiken. Niet helemaal de bedoeling en je krijgt dan ook geen updates meer voor die app.
Dank je! Hier ben ik erg mee geholpen. Ik be iig blij dat je voor hetzelfde account maar 1x een app hoeft aan te schaffen.

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:21
Moby schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 12:12:
[...]

Dank je! Hier ben ik erg mee geholpen. Ik be iig blij dat je voor hetzelfde account maar 1x een app hoeft aan te schaffen.
Wat misschien wel handig is; ik heb 1 algemeen Google account aangemaakt waaronder ik alle apps aanschaf.

Deze stel ik dan op ieder Android device in die we hier thuis hebben (mijn vrouw, zoon en ik hebben allemaal een Android telefoon en mijn dochter heeft een Android tablet) zodat op ieder device de betaalde apps geinstalleerd kunnen worden. Synchronisatie voor dit account staat verder uit.

Daarnaast heeft ieder zijn eigen persoonlijke google account die als 2e account op de devices ingesteld worden daar synchroniseren we dan de contactpersonen, agenda en dergelijke mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-09 00:27

TRaSH

koffie ?

Dat had ik ook gedaan maar hij ging contacten en agenda synchroniseren ook al stond het uit.
Moet nog kijken hoe dat kan.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Smarron schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 11:59:
[...]
Toen ik Folder Organizer gebruikte, had ik zelf labels aangemaakt. Dus alles wat FO in eerste instantie voor jou deed als voorbeeld, gebruikte ik niet eens.

FO heeft ook een goeie backup functie, mocht je je telefoon/tablet een keer helemaal leeg willen halen.

Sinds ik ADW Launcher in gebruik heb, heb ik FO eraf gegooid. ADW doet namelijk hetzelfde, enkel de melding van nieuw geinstalleerd programma krijg je niet, maar dat vind ik geen probleem. Desktop icoon wordt aangemaakt en die sleep ik dan gewoon naar een mapje toe.
Het is een mooie app. dank allen.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geachten

Ik heb net een nieuwe gsm van het werk verkregen (Samsung Galaxy TXT). Nu is het zo dat ik geen verbinding krijg naar de Market, alsook geen internettoegang terwijl ik via Wifi op mijn thuisnetwerk zit. Met mijn netwerk is niets fout aangezien ik er met mijn computer en andere telefoon wel gewoon op geraak.

Wie kan mij helpen, want Google helpt me niet in deze donkere tijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 22:12:
Geachten

Ik heb net een nieuwe gsm van het werk verkregen (Samsung Galaxy TXT). Nu is het zo dat ik geen verbinding krijg naar de Market, alsook geen internettoegang terwijl ik via Wifi op mijn thuisnetwerk zit. Met mijn netwerk is niets fout aangezien ik er met mijn computer en andere telefoon wel gewoon op geraak.

Wie kan mij helpen, want Google helpt me niet in deze donkere tijden :)
Heb je al een modem en of router reset gedaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes, zonet alles gereset. Volgens mij ligt het ergens aan een instelling van de phone, al zou ik niet weten dewelke.

EDIT:
Net de batterij even uit de phone gehaald, en het werkt weer allemaal. Loos alarm dus, maar wel raar..

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2012 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Ivm een nieuwe rom (zonder sense) op m'n htc desire, mis ik bepaalde sense zaken.
Een onderdeel dat ik veel gebruik op m'n phone is het inplannen van afspraken via de agenda.
De agenda widget die ik gebruik is de betaalde pure grid calender (prima ding)
Maar als ik nu een afspraak wil maken krijg ik (logischerwijs) de standaard android "afspraak interface"
Als iemand sense gewend is zal kunnen beamen dat dit 3x zoveel tijd kost om de juiste tijd en datum in te stellen. Bij sense heb je van die grote draaiwielen waar je een zwiep aan kan geven.

Bestaat er een app om zoiets te realiseren.

*zoekt ondertussen ff naar een screenshot*

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik gebruik al erg lang Android Market: Business Calendar - Apps op Android Market, kost wel vier euro maar voldoet prima voor mij. Misschien iets voor jou?

Ik weet alleen niet of deze draaiwieltjes heeft, mijn primaire Android-toestel is momenteel 'in onderhoud'. :P

[ Voor 18% gewijzigd door pven op 26-01-2012 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Of Jorte misschien? Daar ben ik (en de vrouw) erg tevreden over.

offtopic:
[quote] pven schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 08:32:
.... Android Market: Business Calendar - Apps op Android Market ....
[/quote]

Typ je nou steeds zelf die lange beschrijving van de URL, of heb je een handig knopje daarvoor?

edit2: Thanks Anandus (hieronder)

[ Voor 64% gewijzigd door Hmmbob op 26-01-2012 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Nou, ik heb wel een agenda die goed bevalt, maar het gaat om het invoeren van de datum en tijd voor een nieuwe afspraak.
je maakt een nieuwe afspraak dmv een add toets, dan zie je de tijd op bijv. 00:00 staan en daar moet je 17:05 van maken. bij sense gaat dat door middel van een grote knop (draaiwiel) bij android gaat dit met een heel klein pijltje up en down

[ Voor 50% gewijzigd door Pinin op 26-01-2012 08:41 ]

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Groentenboer schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 08:33:
offtopic:
[quote] pven schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 08:32:
.... Android Market: Business Calendar - Apps op Android Market ....
[/quote]

Typ je nou steeds zelf die lange beschrijving van de URL, of heb je een handig knopje daarvoor?
offtopic:
Tweakers parset de url automatisch.
copy-paste een url van de market en je krijgt een mooie lange link :)
Android Market: Jorte Calendar - Apps op Android Market

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe

HaTe

haat niet

Pinin schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 08:39:
Nou, ik heb wel een agenda die goed bevalt, maar het gaat om het invoeren van de datum en tijd voor een nieuwe afspraak.
je maakt een nieuwe afspraak dmv een add toets, dan zie je de tijd op bijv. 00:00 staan en daar moet je 17:05 van maken. bij sense gaat dat door middel van een grote knop (draaiwiel) bij android gaat dit met een heel klein pijltje up en down
Dat gaat niet alleen met pijltjes, want je kunt ook op de getallen naar boven of beneden "swipen". Eigenlijk dus ook een draaiwiel.
Misschien dat je dat wel bevalt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DarkShadow-
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Is er een app die vibratie van notifications uitschakelt tijdens een gesprek? Als ik een e-mail binnen krijg terwijl ik aan het bellen ben, hoort mijn gesprekspartner mijn telefoon trillen en dat schijnt te klinken als stervende eenden.

Specialist in:
Soldeerstations
Oscilloscoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

-DarkShadow- schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 13:06:
Is er een app die vibratie van notifications uitschakelt tijdens een gesprek? Als ik een e-mail binnen krijg terwijl ik aan het bellen ben, hoort mijn gesprekspartner mijn telefoon trillen en dat schijnt te klinken als stervende eenden.
Dat hoort toch standaard te gebeuren? :X Hier gebeurt dat wel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Calvin
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 09:56
Pinin schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 08:25:
Ivm een nieuwe rom (zonder sense) op m'n htc desire, mis ik bepaalde sense zaken.
Een onderdeel dat ik veel gebruik op m'n phone is het inplannen van afspraken via de agenda.
De agenda widget die ik gebruik is de betaalde pure grid calender (prima ding)
Maar als ik nu een afspraak wil maken krijg ik (logischerwijs) de standaard android "afspraak interface"
Als iemand sense gewend is zal kunnen beamen dat dit 3x zoveel tijd kost om de juiste tijd en datum in te stellen. Bij sense heb je van die grote draaiwielen waar je een zwiep aan kan geven.

Bestaat er een app om zoiets te realiseren.

*zoekt ondertussen ff naar een screenshot*
Ehm, ik neem aan dat je dit al weet maar voor de zekerheid:
je kan ook klikken op zo'n getal als je aan het invoeren bent, dan krijg je een toetsenbord en daarmee kun je ook getallen invoeren. Daar kan geen 'draaiwiel' tegenop volgens mij.

HTH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Toch is een draaiwiel sneller als je goed weet hoe snel je moet draaien om het ding (bijna) precies op puntje X aan te laten komen.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Niet online
Arie- schreef op zondag 22 januari 2012 @ 20:45:
Ik ben op zoek naar drie dingen:
Een aanvulling op mijn lockscreen
[...]

Een alternatief voor ADW Notifier
[...]

Een mooie klok op mijn home- en lock screen
[...]
Edit:
Voor mijn klok heb ik mogelijk een oplossing gevonden, "SiMi Clock Widget". Al ben ik er nog niet echt van overtuigd dat deze "mooi is". Blijf ik ondertussen in ieder geval doorzoeken naar sliders en notificatie mogelijkheden.
Ik heb het alsvolgt opgelost:
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/3038360/Android%20winamp/shot_000086.png
Door het gebruik van Missed It! heb ik vier applicaties op één rij gekregen, nu dient enkel de onderste rij nog voor ontgrendling en starten van de camera.
In plaats van ADW Notifier gebruik ik nu Missed It!, deze heeft tevens als functie het opstarten van de applicatie bij het drukken op een melding, jammer genoeg niet door het uitvoeren van een handeling, dat heb ik maar opgegeven.
De klok is (gTab) SiMi Clock Widget, deze ziet er aardig uit, en heeft als handige toevoeging op het homescreen een snelkoppeling gekregen naar Alarm Clock Plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

De Simi Clock Widget vind ik wel erg mooi. Ik heb hem direct op mijn SE Mini Pro gezet. Hij neemt wel vrij veel ruimte in op een wat lagere resolutie, maar dat is voor mij niet direct een probleem.
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.